Seriál The Walking Dead odstartoval svou existenci na podzim roku 2010 a skončil na konci roku 2022. Byl tu s námi dlouhých dvanáct let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Ukázka z prvního dílu šesté řady
Sasha a Abraham jedou na neznámé místo. Sasha je stále trochu rozhozená, proto má Abraham obavy.
Zdroj: AMC
Diskuze /57
Doufám, že to nebude série plná kecání a nulové akce. To mi stačilo v předchozí. A snad konečně dostanou víc prostoru jiné postavy než Rick, Rick nebo Rick.
Ta je tak trapná Sasha už by měla chcípnout !! né radši nechaj umřít Beth sem fakt nasranej že necheváj chcípat ty dobrý postavy a ty zbytečný Sasha,Maggie atd.. si tam budou přežívat bůhví jak dlouho !
#4 Jyrka21 #5 XmanX #6 XmanX #8 XmanX #10 Batiatus #47 Pureskill #56 UnicornPorn#3 Aprok: Bože…kde jsi vzal to,že Maggie a Sasha jsou zbytečné postavy.A k tomu Beth byla v reálu těhotná,nevěděli jak to tam mají zakomponovat tak jí museli v seriálu zabít,protože v séroši hrála myslím 16-letou holčinu!
#6 XmanX: ty si těhotnej :D :D Sasha byla těhotná Beth (emily zpívá a měla turné)
#8 XmanX: já si to nemyslím ale vím první si něco zjistit !! než sem budeš psát chujoviny :D :D
#3 Aprok: Ak čítaš komix tak by si si mal všimnúť že Sasha nahrádza komixovú Andreu a teda ak čítaš komix tak by si mal vedieť aká je Andrea v komixe Badass, možno taká bude aj Sasha a možno nie, ale stále je to najlepšia strelkyňa v skupine a zrejme aj v celej Alexandri tak mne až tak zbytočná neprijde. A mohol by si prestať s tým kto je ako dôležitý, pozri sa na Carol v druhej serii a v piatej.
#11 Aprok#10 Batiatus: nejlepší střelec mi přijde Rick !! mkdybys používal tu stejnou zbraň co Sasha tak taky budeš jeden z nejlepších střelců !!!! s Carol máš pravdu ale to samí se mohlo stát s Beth ale scénarista je kokot !!! zlatej Frank Darabont !!
#12 Batiatus #13 Batiatus#11 Aprok: Ty zas máš pravdu s tým Darabontom. Všimni si že prvá séria bola super a práve vtedy keď odišiel to išlo zo serialom dolu vodou, že by nahoda ?
#11 Aprok: A ešte máš pravdu s tou Beth. Kludne to mohli vymyslieť tak že by ju vtedy v tom aute neuniesli ľudia z nemocnice ale že by ju zachranil Aaron na svojom aute.
no konečně, ten počátek je hrůza hrůz
#15 Aprok#14 skrivanekdavid: Jakej Počátek ??? fakt ten název mohli vymyslet jen Češi :D :D
#16 Tomiko #18 Batiatus#15 Aprok: Fear The Walking Dead: Počátek konce je celý názov po český. Mne ten názov zas tak strašný nepríde:D
#16 Tomiko: Ale něco jo xD když sem to slyšel poprvé ten název dostal sem nehoráznej výtlem :D Počátek konce :D :D
Sasha mi nevadila ve třetí a čtvrté sérii. Ale od té doby, co je Tyreese mrtvý, je Sasha naprosto nesnesitelná…
#21 Batiatus#20 tom99: Nehnevaj sa na Sashu kôli jej dočasnému oprávnenému stavu. Maj pre ňu pochopenie. Prišla o dvoch pre ňu najvzácnejších ľudí na svete v priebehu krátkej doby. Bola už zdrtená smrťou Boba a hneď nato jej zomrie niekto s kým vyrastala. Nečudujem sa jej. Pozri sa na Ricka, ten prišiel o jednu milovanú osobu a hrablo mu z toho ešte hádam viac ako Sashe, ale nakoniec sa z toho dostal, Sasha sa tak isto z toho dostane len potrebuje čas. V 6. serii už bude v pohode, uvidíš. Podľa mňa sa stane podobne Badass postavou ako je Andrea v komixe.
#22 Spoorty#21 Batiatus: Rickovi šíblo, ale nikoho neotravoval a celkem rychle se z toho dostal. A když si myslel, že přišel o to malý dítě, tak byl celkem OK… Když šíblo Sashe, tak nejdřív chtěla umřít a potom když se už psychicky zvedla, tak je stejně pořád negativně naštvaná a mimo. Na mě působý negativně už moc dlouho a od tý doby čekam až umře.. PS: Co se týče Andrei tak tu přímo nesnášim, nejneoblíbenější postava z TWD vůbec…
#23 Batiatus #24 Batiatus #26 Spoorty#22 Spoorty: Ako to myslíš že sa Sasha pozbierala keď do konca 5 série bola na tom psychický zle. Ved sa pozri čo robila zatiaľ v predposlednej epizóde, lovila chodcov a vo finálnej išla za Gabrielom aby jej niako pomohol a povedala mu že nevie či chce žiť. Taký človek čo nevie či chce žiť podľa mňa natom nie je psychicky dobre. Bola natom tak zle že ho chcela zabiť len preto že o Bobovi a Tyreesovi si Gabriel vymýšľal hovná.
#25 Spoorty#22 Spoorty: No a kôli tomu že Rickovy šiblo zomrel Oscar pretože mal halucináciu Shaena.
#23 Batiatus: Ja to myslel tak, že se dostala z tý fáze kdy nechtěla žít, že teď už žít relativně chce, ale psal jsem, že je pořád mimo to je samozřejmý.. Nic proti, já s tebou souhlasim, jen jsem chtěl poukázat , že jak psal Tom99, tak celkem chápu že hodně lidem leze krkem..a mě taky :-D Hodně :-D Moc:-D
#28 Batiatus#22 Spoorty: Že to tam taky tak, ale i dřív, vlastně od doby co umřel Bob, tak začla bejt taková a já jí pomalu začínal nesnášet :-D
#27 Spoorty#26 Spoorty: tam * mam
#25 Spoorty: Veľa ľudí dúfalo v to aby zomrela Carol a teraz ju skoro každý miluje tak nedufam v smrť Sashi keď to s ňou ešte nie je stratené ale to je vlastne tvoja vec :D
#29 Batiatus #30 Spoorty#28 Batiatus: *nedufaj
#28 Batiatus: To já sem proti Carol nic neměl, ba naopak myslim, že je to postava která měla největší progress…
#31 Spoorty#30 Spoorty: Teda kromě Ricka.. :-D
Sashu mám rád :) Sice nenahradí Andreu úplně což je škoda , neboť Andrea je hodně super postava . Nelíbí se mi ale fakt že ji museli zabít , podle mně dost velká chyba scénáristů ( což bylo i s dalšímy postavamy )
#33 Batiatus#32 Stardos: Andrea mala byť pôvodne vodkyňou woodboory (či ako sa to píše) v 4 serii a Merle mal byť pôvodne hlavnou postavou 4 série, podľa mňa urobili veľkú chybu že to všetko zmenili, keby to bolo tak ako to malo byť normálne tak by to bolo super. Jediná dobrá vec ktorú zmenili bolo to že nechali na žive Carol, totiž ona mala pôvodne zomrieť na miesto t-doga.
#34 Batiatus #35 Aprok#33 Batiatus: Ešte mal pôvodne žiť Dale keby ho nenapadlo odstúpiť zo seriálu, nakoniec si to rozmyslel ale už bolo neskoro. Ďalej mal žiť Axel ten väzeň, on mal byť takou vtipnou postavou, v 4 serii mu vymysleli niekoľko vtipných scien ale keď zaútočil guvík na väzenie tak musel niekto zomrieť, najvhodnejší kandidát pre smrť bol pre nich Axel čo je škoda, a s Beth tiež urobili blbosť.
#33 Batiatus: Woodbury :) scénarista(toják) škoda slov a jak umřela Beth tak mi celej TWD klesnul !! nejlepší je a bude prostě Rick jinak všichni můžou chcípnout!! teda ještě Michonne pač dredaři(ky)nechcípaj :D :D
#36 Batiatus#35 Aprok: U mňa tiež seriál klesol, ale nie preto že Beth zomrela ale kôli tomu ako zomrela. Trápnejšiu smrť som nevidel ani v žiadnej hororovej komedii a toto je vážny seriál do riti. Aj 5 ročný Cigán by vymyslel lepšiu smrť.
#37 Stardos#36 Batiatus: Ehm , Tyreese ji měl ze všech nejtrapnější :D Já považuju chybu za zabití Andrei , Lily ( stále doufám , že žije ) , Garetha , Beth a v případě že by byla Beth naživu tak Noaha , neboť Beth měla vést Hilltop , ne Maggie :/ Ještě je aspoň Carol v záloze tak snad ( Darylova smrt pro tohle samozřejmost )
#38 Batiatus #39 Batiatus#37 Stardos: Moment ktorá bola Lily ? Tarina sestra ?
#37 Stardos: Ak myslíš tu jej sestru tak ona je mŕtva. Tara povedali Glennovy že videla ako ju vo väzení obkľúčili chodci a potom spapali :D
#40 Stardos#39 Batiatus: Já vím , já jen že jsme ji neviděli umřít a příjde mi to dost divný že ne
#41 Batiatus#40 Stardos: No napísal si že dúfaš v to aby žila, ale skus sa nadtým zamyslieť. Prečo by asi Tara klamala Glennovy a ak by aj klamala prečo radšej išla s Glennom a na svoju sestru sa vykašľala. Keď Lily strelila gulku do mozgu guvernérovi tak už nemohla aj tak kam ujsť lebo už sa nachádzala medzi chodcami a ešte mala na rameni a celej ruke krv tak ju možno niaky chodec uhryzol. Aj by ju chceli nechať na žive tak prečo ju po páde väzenia neukázali ? Na 100% je mŕtva. A ak chceš vedieť dosť pravdepodobný spoiler čo sa stane v 6 serii tak chod do Diskusie: Spojlery a Teórie :D
#42 Stardos#41 Batiatus: Doufám že je naživu , i když je pravděpodobně mrtvá . Tara ji viděla obklíčenou což pravděpodobně nepřežila , vím . Ale je možnost že ji vráti , smrt jsem neviděli tak já doufám tedy . Btw , nevím zda jsi hrál hru od TTG , ale Kenny byl taktéž v podobné situaci a přežil
#43 Stardos#42 Stardos: Jo a proč ji neukázali , možná proto že něco připravujou a nebo to bude rozhodnutí narychlo a to že neukázali smrt k tomu napomáhá
#44 Batiatus#43 Stardos: Tak ako myslíš nejdem ti brať nádeje. A spojler si si prečítal ? :D
#45 Stardos#44 Batiatus: Ano , už o tom dávno vím
#46 Batiatus#45 Stardos: :(
#3 Aprok: Beth byla trapná ;) já ji nesnášel. A jestli si myslíš že Robert Kirkman je kokot tak to nesleduj… :) Beth byla blbá, neuměla zpívat. A když zpívala, či dělala nějaké věci chtěl jsem se zastřelit. Jelikož se v TWD fakt nehodila. (tímto myslím postavu)
#48 Batiatus #49 Aprok #51 Stardos#47 Pureskill: Či bola trápna alebo nie je len vec názoru. A nikto tu nevraví o kirkmanovy, ten sa do seriálu úplne nevtiera a nevymyslel smrť Beth. Musíš uznať že jej smrť bola trápna a stratilo to kôli tomu dojem zo seriálu. Najsledovanejší seriál s najväčším rozpočtom a pritom to niekedy vyzerá ako keby natom robili Amatéry.
#47 Pureskill: Ty si blb já neříkám že Kirkman je kokot ale ten scénarista Scott Gimple jestli vůbec víš že to je scénarista a Beth neuměla zpívat Emilly je v reálu zpěvačka !! tak asi fakt neumí zpívat možná ty bys ses tam nehodil právě že postava Beth byla trapná v 2 a 3 sérce ale ve 4 a v 5 měla už potenciálu mohla ejt podobná jak Carol tu taky všichni nesnášeli a teď s ní je nehoráznej badass !!! Beth se tam hodila víc než trapná Sasha !!
#50 Batiatus#49 Aprok: Aja zas nesúhlasím stým že Sasha je trápna len kôli tomu že ju nemáš rád a kôli tomu že je teraz na tom blbo. Aj Rick bol psycho keď mu umrela žena a teraz je v poho. aj Sasha bude nemôže predsa smútiť na veky a možno si ju raz obľúbiš aj Carol bola zo začiatku neobľúbená a teraz ju každý miluje.
#47 Pureskill: Haha , to bych rád slyšel tebe ;) Emily zpívat umí :) ;)
Smrt Beth me teda vubec nestve. Jedna z nejslabsich postav serialu a sceny, kde zpivala jsem protrpel. Kazdy mame jiny nazor, me napriklad nejvic stve smrt podle me nejlepsi postavy prvni poloviny serialu a to Shanea. Byl strasne dulezita postava, ktera byla katalizatorem deni. Ale chapu, ze jeho smrt byla asi nevyhnutelna.
#53 Aprok#52 prvs: Tak Shanea sem měl nejradši pač Frank Darabont chtěl aby Shane byla kladná postava ale dostal od AMC padáka tak nastoupil Ernest Dickerson a udělal ze Shanea zápornou postavu a už to bylo na shit :(
Ja ho zas tak za zapornou postavu nemel. Obcas mel zaporny momenty, ktery vygradovali ve finale 2. serie. Jinak 90% serie to byl prave on, kdo pochopil, jak se veci maji. Ostatnim to trvalo nekolik serii. I autori davali najevo hlavne v 5. serii urcitou paralelu u vyvoje Ricka.
#3 Aprok: a cim presne byla Beth jako dulezita?
#57 Batiatus#56 UnicornPorn: Beth bola v skupine ako anjel. Ulachcovala situáciu iba svojou prítomnosťou. Tým bola dôležitá :D
Konec The Walking Dead
Další seriály
Seriál The Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály Fear the Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City, The Walking Dead: Daryl Dixon a The Walking Dead: The Ones Who Live. Pro fanoušky The Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Andrew J. West
22.11.1986 | 22.11.2024 -
Chelle Ramos
24.11.1991 | 24.11.2024 -
IronE Singleton
30.11.1975 | 30.11.2024 -
Nadia Hilker
1.12.1988 | 1.12.2024 -
Margot Bingham
6.12.1987 | 6.12.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Mohlo by vás také zajímat
V novém dvouminutovém videu se Daryl prochází postapokalyptickou Francií
Konec Živých mrtvých se představuje v nadupaném traileru
Hrdinové se vrací domů a Jumiko obhajuje Eugenea
Poslední epizody se představují v tematické upoutávce
Clementine se vrací, tentokrát se vydá na moře
Do konce seriálu zbývají už pouhé dvě epizody