Živí mrtví (The Walking Dead)
92/100 - 1 120×

Živí mrtví(The Walking Dead)

Epidemie změnila drtivou většinu lidstva ve věčně hladové zombie. Malé skupiny přeživších se snaží najít mezi ruinami nový život, nebo si alespoň udržet ten nynější. Do tohoto světa se z kómy probouzí nicnetušící bývalý zástupce šerifa Rick Grimes. Jak dlouho asi může přežít?

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
11 sezón | AMC | 43 minut
VOD
Netflix | Disney Plus | Max
žánr
Akční, Hororový, Katastrofický
hrají
Norman Reedus (Daryl Dixon), Melissa McBride (Carol Peletier), Andrew Lincoln (Rick Grimes), Lauren Cohan (Maggie Greene), Christian Serratos (Rosita Espinosa), Danai Gurira (Michonne Hawthorne), Cailey Fleming (Judith Grimes), Josh McDermitt (Eugene Porter), Chandler Riggs (Carl Grimes), Seth Gilliam (Gabriel Stokes), Ross Marquand (Aaron), Steven Yeun (Glenn Rhee), Jeffrey Dean Morgan (Negan Smith), Alanna Masterson (Tara Chambler), Cooper Andrews (Jerry)

Podívejte se, jak se natáčela přestřelka z druhého dílu

Podívejte se, jak se natáčela přestřelka z druhého dílu

Ve druhé epizodě s názvem The Damned se rozhodně hodně střílelo. Podívejte se, jak se jedna z těchto scén natáčela.

10 0
30.10.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: AMC

Diskuze /39

Leon

Přestělky v TWD jsou hodně směšné. :D Ale to má většina seriálů, takže to beru…

#2 A_V
30.10.2017 | 19:14:33
A_V

#1 Leon: Střílet po sobě 20 minut na 10ti metrech a schovávat se za stoly nebo milimetrové plechy, protože to jediné zastaví ráži 5,56 je přece zcela normální :D ale jak píšeš to se většinu v seriálech stává, i když TWD se snaží bejt jeden z nejlepších seriálů současnosti takže takové blbosti by si mohli odpustit

30.10.2017 | 20:16:26
Foxie:-)

To rozbité okno pôjde asi na môj účet. Pobavilo :-D

30.10.2017 | 20:19:54
skrivanekdavid

docela trapas ten záčatek TWD, je to prostě už natahovačka seriálu jak sviňa, střílečka jak v Céčkovým filmu

30.10.2017 | 20:38:50
ori

V minulej sérii si ľudia sťažovali, že sa tam nič nedeje, teraz tí menej inteligentní žasnú nad tým aké je to úžasné, zatiaľ čo my zvyšok plačeme aké je to trápne :D

#7 A_V #8 Batiatus
webmaster
30.10.2017 | 21:23:29
Marwek23

zatím velké zklamání…poslední série asi bude tou nejslabší. Pokud to takhle půjde dál, bude lepší seriál ukončit.

30.10.2017 | 22:09:26
A_V

#5 ori: Je otázka jestli tam ta trapnost byla od začátku a jenom ji lidi tolik neviděli kvůli Wow efektu, nebo něčemu podobnýmu. Ale nemyslím si, že na začátku seriálu byly takový blbosti jako teď

30.10.2017 | 22:16:41
Batiatus

#5 ori: Takže chceš povedať že tých ktorých epizóda bavila sú menej inteligentný? :D

#9 Batiatus
30.10.2017 | 22:16:44
Batiatus

#8 Batiatus: *tí

30.10.2017 | 22:23:03
vlad123

No fear uz sem ani nedokoukal a tohle me zacina nudit jako fear.

Se divim ze nekoho nenapadlo tam tu jednu akcni scenu davat do prostrihu porad dokola. Ona se vlastne anj nemenila. Jen jednou zombie sezrala tu holku a napodruje to koupil ten jeden a to trvalo 30 minut.

30.10.2017 | 22:25:44
pidalin

Proč ty přestřelky nezpracujou ňák serióznějc? Jsou celej seroš na jednom místě a něco tam na sebe kříčej. Koukněte se na vojína Rayena, tam při střelbě řvou jak magoři a stejně se neslyšej – to je realistický zobrazení jak to v boji vypadá, kdo si někdy vystřelil se musí od tý doby skoro všem filmům a seriálům smát. Taky ty lidi neprojevujou emoce, když budu v přestřelce a pujde mi o život tak si tam nebudu vykračovat jak na vejletě, ale budu klidně proskakovat sklem, klidně se pořežu a zpřelámu si hnáty, hlavně když mě netrefěj. Oni si tam choděj jak v ňákym CoDčku v mulťáku. :-D

30.10.2017 | 23:23:03
pidalin

Ale aspoň tam narozdíl od jinejch seriálů fakt střílej, střelba aspoň trochu zní jako střelba a lítaj jim z toho nábojnice. FTWD mam teď radši, ale když tam někdo z něčeho vystřelí, tak se směju ještě 2 dny. :-D

30.10.2017 | 23:23:55
Trepy

Přestřelky jsou opravdu směšné. Auta jsou kompletně průstřelná výjimkou motoru a ty plechy jsou naprostý vtip i 9mm pistolky to prostřelí. Že se netrefují „je“ z části akceptovatelné, jsou to obyčejní lidé, ale po takový době v apokalypse už by mohli umět trochu mířit… Chválím, že všichni nejsou dokonalé komando a prostě někdo znervózněl a posralo se to s Morganovou skupinou, to přidá na realitě. Morgan de s pistolkou a oni mu nabíhají do rány. Jeho amok vystihli skvěle, ale aspoň to mohli udělat nějak logičtěji. Jesus by zasloužil facku, toho sráče měli odprásknout nebo se ještě někdy vrátí a někoho zabije… celá skupina, co se vzdala už je něco jiného (plus už jsem čekal, že Morgan do nich začne nepříčetně střílet, takže to se opravdu povedlo) Hodnotím lépe než první díl, kde bylo více nelogičností, špatný střih, kterým je TWD legendární atd.

30.10.2017 | 23:40:20
KreativLooks

Běžte si to natočit sami když ste tak chytří :D

#19 briza
31.10.2017 | 0:44:42
MichaelMyers

Klidně, stačí mi přemýšlet pár minut a už to mám vymyšlené lépe než oni. Walking Dead bylo super když bylo o postavách a takových těch badass scénách. Postavy se vyvíjeli, Rick vykusoval krky, Daryl byl pořád v nebezpečí a my mu fandili aby to zvládl. Od té doby co jsou všichni okatě nesmrtelní je to skoro nekoukatelné. Stačí se kouknout na pár záběrů a přijde mi to hrozně stupidní, je mi z těch scén trapně. Jak se všichni najednou tváří, střílí před sebe a čas od času mimo kameru slyšíme „uuuh“. Pořád opakují „My vyhrajeme“ „My to musíme udělat“. Z toho bliju nejvíc. Akci jsem měl rád když byla potřebná jako třeba ve Woodbury nebo ve věznici. Teď je tam „akce“ jen kvůli tomu, že si jí diváci po sedmé sérii vybrečeli. Měl by se toho konečně ujmout nějaký schopný člověk. Nevěřím tomu, že to má na starost ten samý člověk jako např. 3. sérii. Přitom by stačilo zkrátit sérii na nějakých 8 dílů, natočit to co je potřeba a neždímat peníze. Začínám si myslet, že osmá série bude poslední, protože ještě pár takhle špatně natočených dílů o ničem a přestanou na to koukat i ty největší fanoušci jako jsem já.

31.10.2017 | 1:12:00
MichaelMyers

Co máte na seriálu rádi vy? To co jsem měl na něm rád já už v něm prostě není. Za první dva díly tam nebylo zajímavé konverzace, nebo momentu při kterém mrazí. Jak si tak čtu popisy dalších epizod, vypadá to, že postavy budou jen dál někde pobíhat. Radši bych viděl třeba 5 hlavních postav v nějakém problému než xxxx komparzistů + Taru. Klidně Negana šikanujícího Dwighta, hlavně už ne poběhávání.

31.10.2017 | 1:19:46
shootx

Slušně efektivní nájezd s auty a tím vše zajímavé ve scéně skončilo..
Celé to působí drevacky, pěkné na obrázek ale jinak jsou scény předvídatelné, nepřirozené a pomale ohrane třeba v interiérech a snaha přesvědčit každého nepřítele aby se přidal k vám to se ve válkách moc neděje.

31.10.2017 | 2:53:23
Leon

No, moji digitální (ne)přátelé: nelogičnosti a jalové přestřelky jsou v seriálu odjakživa, takže kvůli tomu brečet až teď je velmi pokrytecké. Seriál stejně jako komiksová předloha nejsou o žádné extra realičnosti a bojích mezi lidmi a mezi lidmi a Chodci, nýbrž o vývoji a chování postav v extrémních situacích. To v seriálu stále vidím velmi výrazně. A hlavně, a co se vtlouká do hlavy od tvůrců už několik měsíců, je skutečnost, že celá 8. série bude o válce, tzn. samé přestřelky, zabíjení lidí, velká úmrtí, ap. Tvůrci očekávali, že právě tohle sérii nakopne a posadí lidi na zadek, ale zdá se, že tomu může být přesně naopak. Mě stačilo vidět první díl a vzpomenout si na 6. sérii, kde vybíjeli první základnu Spasitelů (dokonce natáčeli ve stejných exteriérech a bylo to poznat), a už to stačilo řekl bych…

#19 briza
31.10.2017 | 5:29:17
briza

#14 KreativLooks: Já bych klidně šel, ale obávám se, že by to asi úplně neklaplo, jelikož mým prvním povelem by bylo, aby se tahle pí*ovina okamžitě stopla.

#18 Leon: Osobně mi nelogičnost nikdy nevadila, respektive nevadí mi v seriálu, který je na ní přímo založený. Ostatně kdo má alespoň minimální ponětí o dekompozici a jejím průběhu ten ví, že by stačilo na pár dní někam zalézt a tadá, zombie apokalypsa se vyřešila sama. Takže „obrněná“ auta mě nijak nedrásají, byť uznávám, že ten vlnitej plech už je vážně trochu „cufíl“. To už by mi spíš vadila ta strategie „necháme tě vykecat,napočítáme do deseti, abyses mohl schovat a pak začneme střílet“, byť nakonec i to bych asi nějak neřešil, protože tam musí být nějaká dramatická složka. Co mi ale vadí, to je ta vata, kterou se vycpává děj a lpění na hlavních postavách, plus jejich vývoj. Obzvlášt Drsnomegý a její spíč z prvního dílu, to bylo fakt ňácíčko a člověk měl skoro chuť z ní vyrvat dítě a nacpat jí ho do huby, aby už konečně byla zticha. Ani si nepamatuju, kdy naposledy mě někdo iritoval víc než hysterik pRick, ale jí se to povedlo dokonale. Celově je TWD prostě jasným důkazem toho, že drtivá většina seriálů by měla mít maximálně 4 série a konec, čest výjimkám. Bohužel, tady se to bude natahovat ad absurdum a jelikož já pravděpodobně trpím nějakou formou ocd, kdy mám nutkání dodívat se na to, co jsem nakousl, budu trpět a trpět…

#22 Hed94 #32 A_V
31.10.2017 | 9:00:47
Hanry

Taky napíšu svůj postřeh, možná už to tu někdo napsal, možná ne…kromě té béčkové přestřelky na začátku mě ještě snad více naštvala jiná absurdita..JAK/PROČ se panebože vzdali ti spasitelé v té garáži (někteří měli samopaly :D) těm z venku (z nichž, kteří stáli vepředu včetě Morgana a Carol a měli v rucejenom pistolky :D ?), chápu, že jich bylo víc, těch z hilltopu atd…ale už během 5sec mohli ti spasitelé odstřelit těmi samopaly polovinu těch s pistolkami, co navíc nelogicky byli vepředu (jestli měl někdo sampol, tak byli v pozadí )

#23 Hed94
31.10.2017 | 13:18:54
Hanry

Pořád se na to snažím ale dívat s nadhledem, že těch chyb a nelogičností pořád nebylo „dost“,. protože kdo viděl poseldní sérii the strain, tam se ta kvalita z B+ dostala na D – – :D

31.10.2017 | 13:23:40
Hed94

#19 briza: S tím se nedá jinak než souhlasit, celkově nejen u TWD ale u všech seriálů nechápu, jak na to můžou tvůrci tak strašně s prominutím jebat. Hlavní problém TWD je, že zbytečně kecají o zbytečnostech a už ani ty přestřelky za nic nestojí. O zombíkách už to dávno není… ti už jsou nebezpeční asi jako krabice s koťatama.

Seriál kterej vydržel víc serií a uchoval si kvalitu je třeba The Shield – 7 serií a boží závěr.

31.10.2017 | 13:27:45
Hed94

#20 Hanry: Tohle mi zrovna přijde to nejmíň absurdní z toho co jsem viděl :D Mě nejvíc dostalo, že tam po sobě 15 minut screen timu střílí sprejem, ale nikdo si nikdy nepřebije… nehledě na to že ani nikdo nemá čím… protože jsem na nikom žádný zásobníky neviděl… :D Leda by ty náboje nosily po kapsách v džínech a mezitím co byla kamera jinde to ládovali do zásobníků ručně za bitvy.

#25 Hanry #32 A_V
31.10.2017 | 13:30:11
Hed94

Celkově si myslím, že seriál s takovýmhle rozpočtem, přece nemůže mít problém utratit něco málo za nějakého military experta, který by jim korigoval tyhle šílenosti.

Tím neříkám že to má bejt 100% reálný, ale co je moc to je prostě moc… Nejde jen o tu neprůstřelnost, ale i samotnou strategii jakou bojují… doteď jsem třeba eště nevydýchal jak se Ezekiel na konci 7. serie dostal nepozorovaně k Rickovi i s tou jeho šelmou, když je celá Alexandrie je obehnaná plotem a jedinej vstup drželi Neganovi lidé.........­.........

#32 A_V
31.10.2017 | 13:32:22
Hanry

#23 Hed94: Ajo vidíš, i ty zasobniky,..máš pravdu:D… no mě to přijde jako dost závažný „problém“ ..prostě 10 lidí s pistolkami a 5 lidí proti nim se samopaly a vzdají se , když to tak napíšu vzorem, s tim, že každý ví, že toho druhého na 99% bude muset zabít nebo bude sám zabit..prostě já z toho nemůžu.

#27 Hed94
31.10.2017 | 13:36:04
Hanry

Jinak já tu kdysi taky „brečel“, že už to není o zombících, ale více o lidech a nějaký týpek znalý dokonale předlohy komiksu mě to poučoval, že walking dead znamená vlastně ty živé lidi (chodící mrtvoly přeneseně), že ten název není vůbec mířen na ty zombíky právě.

#27 Hed94 #29 ori
31.10.2017 | 13:39:47
Hed94

#25 Hanry: Jako jasný no, stačilo se vyklonit z rohu a posprejovat to z toho Akčka nebo co tam ti spasitelé měli. To je prostě ta kravina v tý strategii, že nikdo nepřemýšlí.

#26 Hanry: Já bych vrátil do hry třeba ten lék a udělal bych malej twist, že nakonec by nikoho nevyléčil, ale udělal ze zombíků eště silnější potvory nebo cokoliv na tenhle způsob.

#28 Hanry
31.10.2017 | 13:51:00
Hanry

#27 Hed94: Jj mě to taky kdysi napadlo, že nějaký progres by to chtělo…nepovedený experiment, který by třeba (moje fantazie čistě :D) dal ve finále zobmíkům větší inteligenci, to by teprve bylo nice a konečně vzrůšo..ještě bych jim dal oči na červeno, aby třeba ve tmě měly scénky děsivou atmosferu atak :)

31.10.2017 | 14:34:10
ori

#26 Hanry: To som bol asi ja :D a áno, sám Kirkman povedal že TWD nemá byť o zombíkoch, ale o ľuďoch snažiacich sa spoločne prežiť, že zombie sú len spúšťač toho celého.

webmaster
31.10.2017 | 15:00:07
RIP

střílí po sobě 20 minut, ale nikoho sem neviděl přebíjet, prostě neomezené zásobníky :D

#31 briza
31.10.2017 | 17:55:20
briza

#30 RIP: idkfa

31.10.2017 | 18:00:34
A_V

#19 briza: Máš pravdu nelogičnost se dá podobným seriálům odpustit. Ale vše s mírou! Hlavně když se tvůrci bouchali do prsou říkali jak je tenhle seriál jeden z nejlepších a jak udělaj 12 sérií.

Teď zároveň projíždím seriál od začátku abych si to trochu oživil a zaspomínal. A takový ne nelogičnosti, ale nereálnosti tam prostě nevidím. Když pominem tu komik scénu u aut tak tu máme terminátora Morgan u něj bylo vidět, že ho zasáhli několikrát v dalším záběru má jenom bolestivý průstřel ruky, který hned přestane bolet aby mohl postřílet všechny co mu vběhli do rány, nebo se k němu otočili zády. Ale furt se to nevyrovná scéně kde Daryl a Carol padají s dodávkou z dálnice.

#23 Hed94:
#24 Hed94: No já úplně vidím jak Ezekiel vezme tu svoji kočičku na ramena a přehodí ji přes plot :D s těma nabojema mě to pak taky napadlo ty co stříleli full auto měli zásobník prázdnej za 2 sekundy to tam asi někde mimo záběr měli náklaďák s municí, kterou čirou náhodou našli dne před tím

31.10.2017 | 18:15:32
JASON VOORHEES

…kdyby po Rickově boku bojoval 10K, tak už je po Neganovi i po válce, asi tak …

31.10.2017 | 20:01:54
FUBAR

Vidím že zde plno lidí, řeší tu střelbu což je fakt průser a jde vidět že to dochází i lidem, kteří se v té problematice příliš nevyznají..a není se čemu divit, kdyby těm lidem dali alespon na oko nějáké kapsy se zásobníky, nepůsobilo by to tak hrozně nereálně…ale dobrejch 20 minut tam pouštět dávky s jedním zásobníkem je dobrej úlet.

#37 Hed94
31.10.2017 | 20:13:49
cavaldi

Podle me jako maniaka na The Walking Dead…tam nejsou tak zajmave postavy tipu Dale,Shane a koverzace urovne tipu techdle postav…A to schazi hodne celemu serialu a diky tomu ztraci na atraktivnosti.

1.11.2017 | 0:02:35
cavaldi

omlouvam se samo sebou konverzace…:D

1.11.2017 | 0:03:34
Hed94

#34 FUBAR: Asi tak… kdyby je aspoň měli u sebe, nebo si je házeli z auta nebo cokoliv… Tak neřeknu, ale tohle bylo fakt šílené :D Hlavně jak hraju military paintball, tak mě uplně níčilo sledovat jak čistěj tu budovu…

1.11.2017 | 0:18:42
Mela

Děcka zrovna to jak se spasitelé vzdali bych neřešil. Všichni holt neprošli Japonským kodexem busido nebo německým fanatismem SS. Za válek se vzdávaly celé armády mnohem menší přesile. Byly situace kdy 50 vojáků bylo schopno zajmout i 1000 nepřátel při zhruba stejné výzbroji. Tohle nemusíte řešit a raději se soustřeďte na písemku z prvouky ať je na vás maminka pyšná. Velký chyby jsou Morganova cesta ala John Wick, neprůstřelný plechy. Ostatní ještě beru v rámci seriálu. Natočit ty přestřelky real tak to nikoho nebaví :D

#39 Hed94
1.11.2017 | 0:39:07
Hed94

#38 Mela: Když nad tím tak přemýšlím… nevidím důvod proč by to nemělo bavit kdyby to bylo reálný :D aspoň by se člověk musel o postavy bát a zombíci by nemuseli bejt tak useless.

1.11.2017 | 12:07:07
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Walking Dead

Seriál The Walking Dead odstartoval svou existenci na podzim roku 2010 a skončil na konci roku 2022. Byl tu s námi dlouhých dvanáct let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Další seriály

Seriál The Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály Fear the Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City, The Walking Dead: Daryl Dixon a The Walking Dead: The Ones Who Live. Pro fanoušky The Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama