Živí mrtví (The Walking Dead)
92/100 - 1 120×

Živí mrtví(The Walking Dead)

Epidemie změnila drtivou většinu lidstva ve věčně hladové zombie. Malé skupiny přeživších se snaží najít mezi ruinami nový život, nebo si alespoň udržet ten nynější. Do tohoto světa se z kómy probouzí nicnetušící bývalý zástupce šerifa Rick Grimes. Jak dlouho asi může přežít?

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
11 sezón | AMC | 43 minut
VOD
Netflix | Disney Plus | Max
žánr
Akční, Hororový, Katastrofický
hrají
Norman Reedus (Daryl Dixon), Melissa McBride (Carol Peletier), Andrew Lincoln (Rick Grimes), Lauren Cohan (Maggie Greene), Christian Serratos (Rosita Espinosa), Danai Gurira (Michonne Hawthorne), Cailey Fleming (Judith Grimes), Josh McDermitt (Eugene Porter), Chandler Riggs (Carl Grimes), Seth Gilliam (Gabriel Stokes), Ross Marquand (Aaron), Steven Yeun (Glenn Rhee), Jeffrey Dean Morgan (Negan Smith), Alanna Masterson (Tara Chambler), Cooper Andrews (Jerry)

Tvůrci a herci mluví o konci šesté řady a začátku sedmé série

Tvůrci a herci mluví o konci šesté řady a začátku sedmé série

Šestá sezóna The Walking Dead je již oficiálně minulostí. Půlroční čekání na pokračování seriálu bude skutečně dlouhé, proto se zatím podívejte na to, co o seriálu říkají jeho herci a tvůrci.

48 2
6.4.2016

Už je nějakou dobu známo, že se seriál The Walking Dead dočká sedmé série. Ještě že tuto informaci oznámili před finále šesté řady, protože jinak bychom si nebyli jistí, zda se dozvíme, kdo byl obětí Neganovy pálky.

Hned po odvysílání finálního dílu se v následujícím pořadu Talking Dead objevili tvůrci seriálu, kteří mluvili o konci šesté sezóny. „Konec, který lidé viděli, je koncem jednoho velkého příběhu. V další řadě začne zcela nový příběh,“ prozradil producent Scott Gimple. „To, co se v seriálu stalo, je velmi smutné a depresivní, ale v sedmé řadě nás to dostane do dobré příběhové pozice,“ dodal tvůrce Robert Kirkman.

Tvůrci zároveň neignorovali fanoušky a reagovali na otevřený konec. „Jakožto fanoušek miluji otevřené konce. Mám rád to napětí. Tato epizoda byla o ztrátě sebedůvěry, o Rickově pádu, o to přesně šlo. Pokud vás zajímá, kdo zemřel, koho Negan zabil, tak o tom je až příběh sedmé řady,“ řekl Kirkman.

Hned po Talking Dead se každý zaměřil na herce a tvůrce seriálu, kteří byli zasypáni otázkami. Jedno je jisté, hned v premiéře, sedmé řady, která nás čeká někdy na začátku tohoto října, se dozvíme, koho Negan umlátil k smrti. „Už nějakou dobu vím, co přesně bude v první epizodě sedmé řady. Začneme na velmi temném místě, kde zjistíme, kdo žil svůj poslední den na Zemi,“ prozradil Gimple. Zároveň dodal, že v téže epizodě se dozvíme, co bude s Maggie a jejím dítětem.

Nejlepší na tom je, že smrt Neganovy oběti ještě ani nebyla natočena. Dokonce ani nikdo z herců netuší, kdo zemře. „Ještě jsme tu scénu nenatáčeli a ani nevím, zda dotyčný herec, jehož postava zemře, o tom ví,“ řekl producent Greg Nicotero.

K otevřenému konci se vyjádřil i samotný představitel Negana: „Podívejte, já ani nevěděl, že to skončí otevřeným koncem. Dozvěděl jsem se to až ve chvíli, kdy jsem se na seriál díval v televizi,“ prozradil herec Jeffrey Dean Morgan. „Ani nevím, jestli to někdo z ostatních herců věděl. Chápu fanoušky, které ten konec naštval, opravdu je chápu, ale já ve scenáristy a producenty věřím. Vědí, co dělají,“ dodal.

Na závěr pár zajímavostí:

  • Šestá série The Walking Dead vyjde na Blu-ray v srpnu tohoto roku, bude na ní i necenzurovaná verze posledního dílu.
  • V šestnáctém díle se objevil herec Steven Ogg (Spasitel, který Rickovi říkal o posledním dni na Zemi), který nadaboval Trevora Philipse ve hře Grand Theft Auto V.
  • Herci uzavřeli dohodu, že až se dozví, kdo zemřel, tak o tom s nikým do začátku sedmé řady nebudou mluvit.
  • Fanoušci udělali petici, aby jim AMC řeklo, kdo na konci šesté řady zemřel.
  • Prvního traileru na sedmou řadu se dočkáme v červenci, který bude zveřejněn na Comic-Conu v San Diegu.

Foto: AMC

Diskuze /116

5825

Za 1 000 000 Kč vám prozradím,kdo zemře. Někdy za půl roku :D

6.4.2016 | 17:50:41
weder

za 1000 000 kč mi mužeš políbit prdel.nekdy za půl roku.

#32 bonanga
6.4.2016 | 17:55:08
Leon

Ti lžou jako když tisknou. Vsadím se o 1 000 000 Kč, že v díle 7×01 neukážou, koho Negan zabil…

6.4.2016 | 18:00:08
Bloody Jesse

Ještě si mohl dodat že Steven Ogg hrál v better call saul jako Sobchak v 9 dílů (Pimento) první serie.

#5 Xavik
6.4.2016 | 18:12:05
Xavik

#4 Bloody Jesse: Tak to bych mohl pak vypsat celou jeho kariéru. :D Jsem to jen zmínil kvůli fandům GTA. ;)

#12 Blahar
admin
6.4.2016 | 18:20:50
A_V

Necenzurovná verze? To vážně a co bylo v téhle verzi cenzurovaného?

#7 hoolio88
6.4.2016 | 18:41:54
hoolio88

#6 A_V: Slovo „fuck“ zřejmě… Což je směšné. Chodící mrtvoly s vyhřezlýma vnitřnostma zdravý duševní vývoj mládeže neohrožují, ale tohleto slovíčko jak vidno jo, aspoň teda podle tvůrců TWD :)

#8 Jirkason
6.4.2016 | 18:46:17
Jirkason

#7 hoolio88: Tvůrci za to nemohou, problém je na straně AMC, kterým to vadí.

#56 Klekánice
6.4.2016 | 18:52:55
Kalam

sakra, já chci tu pravou verzi, kde negan fuckuje v jednom kuse… když to nevadí v GoT, proč je problém tady…?

6.4.2016 | 19:06:11
Sardelli

Jsem si říkal, že Negan zní na brutálníh psychopata v postapokalip­tickém světě poněkud vytříbeně…fuck

6.4.2016 | 19:15:36
Stardos

A jsem z toho jelen :D Pokud se nemýlím, tak v Breaking Bad to slovo bylo, jak to, že tady být nemůže? :D

6.4.2016 | 19:20:02
Blahar

#5 Xavik: A ja si během epizody říkal, že vypadá přesne jako on. Tp ze ho dabuje me potěšilo, nechápu jak jsem si ten hlas nemohl spojit:D

#15 Leon #18 Xavik
6.4.2016 | 19:25:38
DzruK08

Môžem poprosiť zdroj?

#14 Alex02 #23 Xavik
6.4.2016 | 19:34:15
Alex02

#13 DzruK08: Hollywood Reporter

6.4.2016 | 19:35:31
Leon

#12 Blahar: Nejde jenom o hlas, ale i o ty stejný psychopatický manýry…si pamatuju v GTA V, jak šel navštívit Franklina, zakopnul o plot, rozplácnul se na zemi, Franklin se mu smál, tak začal asi 5 minut vyšilovat a nadávat a nakonec odešel, ale než to udělal, vybombil nějakýho hipstera který jen šel kolem…ach, to byly časy. Nikdy by mně nenapadlo, že někdo takový bude jednou hrát v TWD :D

#20 Blahar #21 dAw3
6.4.2016 | 19:35:35
katusa206

tak počkať…producent povedal že ešte nenatočili tú scénu keď niekoho umlátia a J.D.M. povedal že on ani nikto z hercov nevedel že to skončí otvorene tak mi teraz, prosím, povedzte či mal producent okno keď to točili alebo sa J.D.M. prekecol alebo je to len moja paranoja :D

#19 Liss93
6.4.2016 | 19:38:48
Spoorty

--Začneme na velmi temném místě, kde zjistíme, kdo žil svůj poslední den na Zemi– Z toho by se dalo usuzovat, že zemřel někdo kdo byl v té prostřílené dodávce jako jejich zajatec.. Glenn, Daryl, Michone…

6.4.2016 | 19:42:29
Xavik

#12 Blahar: Přesně tak, taky mi byl pořád nějak povědomej, ale dokázal jsem si ho zařadit. :D

admin
6.4.2016 | 19:56:23
Liss93

#16 katusa206: Jo, to mi na tom taky nesedí :D Koho teda mlátil, když vlastně neměl koho?

6.4.2016 | 19:56:36
Blahar

#15 Leon: klasika:D On si ty psychopaty dava no:D

6.4.2016 | 19:56:39
dAw3

#15 Leon: Víš, že ta scéna kde Trevor zakopne o plot byla improvizovaná? Steven Ogg, který ho hraje omylem zakopl a herec co hraje Franklina se začal smát. Všechno to vyšilování vyšlo z jeho hlavy. A v tý scéně to bylo vidět. Musela být sranda při natáčení. :D

#24 HeisenbergWW
6.4.2016 | 20:00:09
rhobos

Ha Há :D ja to psal u minulého článku.. že beztak ještě mají tvůrci prostor na to „vybrat“ nebo zmenit „vybraného“ protože to nebude jeste natoceny :D ..

6.4.2016 | 20:02:04
6.4.2016 | 20:07:23
Sctyri

„Podívejte, já ani nevěděl, že to skončí otevřeným koncem. Dozvěděl jsem se to až ve chvíli, kdy jsem se na seriál díval v televizi“ ------------- „Nejlepší na tom je, že smrt Neganovy oběti ještě ani nebyla natočena. Dokonce ani nikdo z herců netuší, kdo zemře“ Takže při natáčení Negan bouchl proti kameře, nenatáčeli nikoho konkrétního, jak teda nevěděl, že to skončí s otevřeným koncem? To si trochu protiřečí ne? Byl na natáčení, kde 15 min kecal koho zabije, nenatočili koho a on zjistil až v televizi, že to mělo otevřený konec? :D

#26 PepikCZ #39 Slaughter
6.4.2016 | 20:12:58
PepikCZ

#25 Sctyri: Tak si mohl myslet,že se tam potom objeví scéna s tou obětí.

#27 Batiatus
6.4.2016 | 20:20:54
Batiatus

#26 PepikCZ: Tak niako to bude.

6.4.2016 | 20:33:31
kilje

Vždyť je to úplně jasný, schytal to kameraman. Chudák byl v seriálu od začátku a dívali jsme se jeho očima celou dobu, nevím jak to bez něj teď zvládnou bez něj už to nebude ono. R.I.P 2010–2015

6.4.2016 | 20:58:54
EvcaEvca

Všichni tady řeší, koho Negan zabil, ale nikdo se nezajímá, co bude s Meggie a jejím dítětem :D

#30 barbis_dc
6.4.2016 | 21:01:09
barbis_dc

#29 EvcaEvca: ja si myslim, ze ma zombie baby a to ji sezere zaziva

#31 BlackHide #43 EvcaEvca
6.4.2016 | 21:58:16
BlackHide

#30 barbis_dc: Já ti nevím… Že by ji žral asi 3 měsíce starý plod? Tak jebnuté TWD ještě není, ačkoliv je pravda že otec dítěte pokořuje zákony fyziky, tak je možné že má už zuby :D

6.4.2016 | 22:19:41
bonanga

#2 weder: Haha :D

6.4.2016 | 23:12:27
TWD#8888

#fuckovani … ja si klidne pak stahnu Blučko .. to mi neva :) – ale po vynikajici 4 a pate serii .. hlavne smrti Noaha nebo Jatka v terminusu, smrt Beth, kdy jsem fakt ani nedejchal, me 6. rada nejak v tomhle nicim neprekvapila, proste nic z ceho by jsem si sedl na zadek .. i ti vlci .. vlastne ani nevim, proc zautocili .. nebo plenili vlastne … celej region.Navic se mi nejak vytratilo – tam nekoho pokousali a Denise, ho uzravila??… finale supr, trevor a JDM steal the show. snad sedma rada bude lepsi … jen, aby se TWD nestalo obeti svyho uspechu … jasne nechci se divat na to samy dokola a chci aby se serial nekam posouval … ale k lepsimu … mozna mam velky oci, ale snad si s tou scenou, kdy nekoho umlati daj Fatk praci.

#36 bonanga #44 ori
7.4.2016 | 0:22:35
tomask636

Tak já také přidám teorii. Maggie měla živý plod až do této epizody. Teď už možná ne. Negan při bití řekl: „Taking it like a champ,“ což naznačuje, že to je někdo, od koho to nečekal (v opačném případě by spíš řekl něco ve smyslu: „crying like a little girl“). Proto myslím, že to bude gay nebo Eugene, který už brečel při rozpočítávání. Nemyslím, že to bude žena, protože takovou ránu pálkou už by asi žádná nerozchodila, natožpak zvednout zrak a vyčkat ještě jednu. Co vy na to?

7.4.2016 | 0:22:40
tomask636

Jen zopakuji, co jsem napsal jinde tady v komentech: Eugene má tvrdou lebku – přežil záchvat nejlepšího kamaráda. A jak tady píšete, scénáristi jsou srabi. Bojí se o popularitu. Glenn možná umře, ale na zápal plic v průběhu sedmé série.

7.4.2016 | 0:54:12
bonanga

#33 TWD#8888: Toho vlka, kterého chtěa Denise uzdravit zastřelila Carol :)

7.4.2016 | 10:32:21
Railbot

Jsou to srabi, bude to Abraham nebo Aaron.

#40 ModroOčko25
7.4.2016 | 10:35:00
KarlCZ

Trevor ve Walking Dead :D

7.4.2016 | 11:05:56
Slaughter

#25 Sctyri: Přesně tohle mi taky nesedí. Lehce mimo :-D

7.4.2016 | 13:21:22
ModroOčko25

#37 Railbot: Pane bože Abrahám to nebude -.- povedali že by sa hodil do vojny proti Neganovi.

#41 DiceCze
7.4.2016 | 16:45:04
DiceCze

#40 ModroOčko25: Tak tak, Kirkman povídal, že litoval rozhodnutí, nechat zabít Abrahama ještě před válkou a jelikož jeho komixovou smrt slízla Denise, tak nevěřim, že by on byl obět Lucille…

#42 ModroOčko25
7.4.2016 | 17:03:03
ModroOčko25

#41 DiceCze: Presne

7.4.2016 | 17:49:46
EvcaEvca

#30 barbis_dc: Tahle možnost mě taky napadla, ale úplně si to v TWD neumím představit :D

7.4.2016 | 18:18:29
ori

#33 TWD#8888: Nebol pohryznutý, len ranený a mal infekciu.

webmaster
7.4.2016 | 19:43:31
Leon

Jsem četl zajímavý článek http://www.popsugar.com.au/…son-40811858 který potvrzuje teorie některých fanoušků, že Negan zabil jednoho ze čtveřice, která byla v dodávce – Glenn, Daryl, Rosita a Michonne. Holky škrtnout a je to Daryl či Glenn. Vezmeme-li v potaz kdo by byl pro tvůrce v další sérii marketingově atraktivnější, a kdo má navíc nevyřízené účty s Dwightem, a tak se nabízí potencionálně celkem zajímavá dějová linka a rivalita, pak se jednoznačně jako vítěz profiluje Glenn.

#46 Stardos
7.4.2016 | 20:01:36
Stardos

#45 Leon: Jenže když dostal Norman (Daryl) od AMC svou vlastní show, dá se hovořit, že si chtěli možná Normana udržet, kdo by taky nechtěl, že.A přeci jen, jak se říká, Risk je Zisk, takže co by mohlo upevnit diváky u seriály? I když mnozí nebudou souhlasit, tak je to smrt Daryla.Kdo by nechtěl vidět smrt vraha jeho nejoblíbenější postavy? Asi málokdo.Ale stále bych nevylučoval Glenna, jen mi trošku nejde do hlavy, že když potvrdili Enid jako Sophii, proč tam nebyla.Za to Daryl tam má taky dost lidí

7.4.2016 | 21:01:14
BRAZIL LILAMIGO 585

já myslím že to byl Carl kdo umřel " vytrhněte tomu klukovy druhý oko "?!

#48 Epinek #49 ModroOčko25 #50 E-Lee-Czech
7.4.2016 | 22:27:53
Epinek

#47 BRAZIL LILAMIGO 585: doporučuju přečíst předchozí článek, je jasné že zrovna on to nebude :)

7.4.2016 | 22:45:36
ModroOčko25

#47 BRAZIL LILAMIGO 585: Ja som počul že povedal nech nič nerobia lebo vyberu to druhe oko…

7.4.2016 | 23:13:57
E-Lee-Czech

#47 BRAZIL LILAMIGO 585: Vždyť Negan řekl že se „nikdo nehne, nikdo nic neřekne.. jinak vyřízněte tomu klukovi druhé oko a nakrmte jím jeho otce..“ Tudíž Carl a Rick jsou v klidu.. protože vyřezávat oko někomu koho mlátí pálkou, nebo krmit někoho koho mlátí pálkou je docela složitý, navíc zbytečný..

8.4.2016 | 1:09:24
Bublinqa

Můj názor je jednoznačně Abraham.. Kdyby zabili Glenna,nikoho by to nepřekvapilo,a pokud vím,tak zatím žádnou smrt nevzali z komiksu,to si určují sami,takže bych z toho Glenna úplně vynechala.. :D

#54 ModroOčko25
8.4.2016 | 12:19:07
FildaX

Mohl by mi někdo kdo četl komiks napsat jestli je tam pořád Negan nebo jestli je mrtvý ?

#53 ModroOčko25 #55 ori #70 Lan
8.4.2016 | 14:11:07
ModroOčko25

#52 FildaX:

sa mi zdá že tam je stále

8.4.2016 | 14:11:53
ModroOčko25

#51 Bublinqa: Abrahám neumre … :D

8.4.2016 | 14:12:37
ori

#52 FildaX:

Negan stále žije, Rick ho dal do cely, lebo už nechce zabíjať. Ale v najnovšej časti utiekol :)

webmaster
8.4.2016 | 16:02:22
Klekánice

#8 Jirkason: Cenzura umění je sama o sobě absurdní. Bohužel taková je doba…

8.4.2016 | 16:57:45
585mategamez

můžu se tady někoho zeptat kde se na seriál the walking dead díváte na jaké stránce?

#58 Bublinqa
8.4.2016 | 20:33:21
Bublinqa

#57 585mategamez: <cenzurováno – odkaz na problémový obsah>

#59 Bublinqa
8.4.2016 | 20:35:09
Bublinqa

#58 Bublinqa: serialycz.cz , najdi si to v seznamu seriálů, jsou tam všechny díly :D ..

8.4.2016 | 20:36:15
Eeny

„Konec, který lidé viděli, je koncem jednoho velkého příběhu. V další řadě začne zcela nový příběh,“ prozradil producent Scott Gimple…" Takže umlátí Ricka, aby mohl začít nový příběh.

9.4.2016 | 12:26:27
Crusader 1

Začíná to být těžká nuda, spíš nějaká psychodráma než akční horror. Ty tam jsou doby kdy scénaristé měli nápady , zombíci chut si kousnout a celé to mělo šmrnc. Dneska banda Neganů blokuje silnie, vydírá jiné a do toho se občas zamotá nějaký odpadlý zombík.Je dobře, že je konec šesté řady.Pokud v sedmičce nepřijdou s něčím opravdu zajímavým a možná i návratem ke kořenům seriálu tak tomu dávám vale.

#62 Kaculka07
9.4.2016 | 12:57:35
Kaculka07

#61 Crusader 1: naopak mě tahle série bavila snad ze všech nejvíc – v každým díle nějaká akce a napětí, bylo to super…a hlavně nemůže být 7 řad seriálu postaveno dokola jen na zombíkách – naopak si myslim, že má příběh docela logickej vývoj…i když je fakt, že si nedovedu moc představit, že by banda silnejch chlapů poslouchala jen jednoho – takže doufám, že se začnou mordovat i mezi sebou :D

#63 Klekánice #64 Rick Grimes/ Andrew Lincoln #66 Crusader 1
9.4.2016 | 18:07:48
Klekánice

#62 Kaculka07: S tím naprosto souhlasím.

Zaprvé zombíci v lokalitě, kde jsou minimálně 4 lidský kolonie, nebudou žít zrovna dlouho. A za druhé je ta proměna z „musíme si pomáhat“ na „zabij, nebo budeš zabit“ docela zajímavá.

9.4.2016 | 19:26:53
Rick Grimes/ Andrew Lincoln

#62 Kaculka07: to máš naprostou pravdu, mě se taky šestá série líbila nejvíc ze všech.

1.šestá série 2.třetí série 3.pátá série 4.čtvrtá série 5.první série 6.druhá série

9.4.2016 | 20:46:15
Rick Grimes/ Andrew Lincoln

a na sedmou sérii se taky moc těším, myslím že první díl ze sedmý série se bude jmenovat " something to fear "

9.4.2016 | 20:47:49
Crusader 1

#62 Kaculka07: Naopak. Velmi těžká nuda ve většině dílů. Pokud si vzpomenu třeba na třetí řadu tak se to s šestou nedá srovnat ani omylem. A vraždit se samozřejmě můžou a budou ale pak už to není walking dead ale nějací Ztracení nebo možná ještě hůř…

#68 Klekánice #74 Bublinqa
10.4.2016 | 14:11:18
TWD#8888

TWD je moje oblibena vec, ale me taky 6-ka moc nicim neprekvapila, a kdyz uz tam neco bylo .. tak me to prislo, jako ze hmmm. Neznam dopredu komiks, tak nejak jsem vedel, co je negan zac a to byl takovej pro me stredobod tyhle serie … podle me, bylo par momentu, ktery by mohli byt zajimavejsi nejak ne popořade … sipem mohla dostat Rosita(coz by byla zajimava storyline pro Abrahama). Diana mohla prezit, se mi docela libil ten jeji vztah s Rickem. Taky bych nezabijel Rickovu holku a toho malyho kluka. Jde o to ze nektere stare postavy se uz nemaji moc kam posouvat a k novym si nejde vytvorit nejaky sympatie … taky nemuseli Negana ukazovat .. nebo by stacilo jen Hi am Negan .. jako Negan se jim podaril, ale konec eeny meeny me spis nas#al .. ale v Amc jsou asi radi .. kazdej o tom mluvi, vsude se o tom pise…

10.4.2016 | 15:04:48
Klekánice

#66 Crusader 1: Zombie apokalypsa ale nemusí být nutně jen o deseti lidech, kteří čelí stovkám zombie. Důsledek zombie apokalypsy je chtě nechtě i proměna postav, kdy se rozdíl mezi zombie a přeživším téměř smazává. Oba nelítostně zabíjejí, aby přežili.

Jsem opravdu ráda, že se TWD zaměřuje i na tuhle stránku a proměna Ricka je ukázkovým příkladem. Z policisty ve vojevůdce, kterej rozkázal vyvraždit spasitele, aby za to od Hilltopu dostal zásoby.

Čili pořád je to o chodících mrtvolách. Ale čtyři komunity na jednom místě udrží bez větších problémů počty zombie na minimu. Takže je to o tom, jak jejich přítomnost změnila svět.

#69 Crusader 1
10.4.2016 | 15:40:27
Crusader 1

#68 Klekánice: Díky za tvůj psychologický rozbor zombie. Patří tam i půlhodinový sběr kaštanů doplněný country škvárem v podobě hudebního doprovodu a druhou půlkou dílu kdy se pečou „cookies“ ? Tohle už pro mě není walking dead

#71 Stardos #72 Stardos #75 ori
10.4.2016 | 16:17:46
Stardos

#69 Crusader 1: Přesto, že to nerad uznáš, ale patří :) Lidé se snaží být opět normální, sice úplně nebudou, ale snaha tam je.Takže pečení sušenek tam opravdu patří :)

10.4.2016 | 19:19:57
Stardos

#69 Crusader 1: Btw, sběr kaštanů je snad získávání potravy ne?

10.4.2016 | 19:21:08
Kaculka07

Crusander by měl prostě rád 6 sérií pouze o tom, jak se tam lidi honí se zombíkama :D i za cenu toho, že by to zevšednělo – stejně jako opakovaný vtip už není vtip, tak tohle by taky přestalo bejt zábavný a hlavně jak jsem řekla – je to docela dost logickej vývoj, po těch letech už se všichni přeživší naučili jak zombí zabít, jak žít tak, aby je neomezovali a ted se zase snaží o to nějak normálně začít žít a ne přežívat…

10.4.2016 | 19:27:32
Bublinqa

#66 Crusader 1: To s tebou plně souhlasím.. Šestá série je pro mě nejhorší ze všech. Do té 3–4 se na to dalo koukat,pak to začalo být divné,a už mě to rozhodně tolik nebaví.. No,co nadělám,TWD příšerně zbožňuju a budu na to koukat vždycky :D :D

10.4.2016 | 19:29:01
ori

#69 Crusader 1: Keby si dával trochu pozor, zistil by si, že tá hudba dokonalo sedela, ukazovali bežný deň v Alexandrii plný mieru, a do toho spieval Johnny Cash „it's all over“

#76 Crusader 1
webmaster
11.4.2016 | 15:32:08
Crusader 1

#75 ori: Chashe si strč ..hluboko.Jako i nudu a roztahanost posledních psycho dílů. Sběr kaštanů je samozřejmě způsob obživy ale nesmí to být primární motiv celého dílu. Chápu, že jsou jedinci kterým se líbí cokoliv , já mezi ně nepatřím.Honit se neustále se zombíky je fakt asi nuda ale zároven´pohodlnost scénaristů dát dalším dílům novou náplń ale na základním půdorysu zombieapokalypsy a nikoliv psycho studie , to si někteří z nás určitě rádi pustí One Flew Over the Cuckoo's Nest. Tam to má aspon´úroven´­. Howgh.

#77 Stardos
14.4.2016 | 11:23:59
Stardos

#76 Crusader 1: Asi koukáme na jiný seriál vzhledem k tomu, že maštany tam byly pár vteřin a sušenky jen jako úvod.A

14.4.2016 | 16:07:25
hezkékočičky

tohle jsou moje nejlepší díly ze šesté série the walking dead: 1.last day on earth, 2.thank you, 3.first time again, 4.east, 5.now, 6.heads up, 7.not tomorrow yet, 8.no way out, 9.the same boat, 10.start to finish, 11.knots untie, 12.the next world. 13. twice as far.

14.4.2016 | 22:01:23
czethomas

No. když není nyní na co koukat, tak se alespoň podívám na Fear The Waling Dead. Času do začátku sedmé série je opravdu hodně.

16.4.2016 | 19:17:39
the walking dead fanstudio

už se moc těším na sedmou sérii, ale čekat až do října to se mi opravdu nechce, ale já si zkrátím čekání tím že se znova podívám na všechny série. a nebo si zkrátím čekání že se občas podívám na fear the walking dead.

#81 hoolio88
16.4.2016 | 21:33:52
hoolio88

#80 the walking dead fanstudio: Přesně jako já :) Teď jsem v půlce třetí série, dávám tak tři až čtyři díly za den…

17.4.2016 | 12:19:57
vlk666

Vy jste tupouni,,,to vam nedoslo,,ze to natocili takto schvalne,,,ze jeste neni vybrany herec,ktery odejde ze serialu???udelai to paradne pro sebe tvurci serialu,,nebot ted maji pul roku na to premyslet koho ze serialu vyradi,,,,,,,jinak mimochodem to bude tehotna Magie,,,nebot chtela uz davno ze serialu odejit a ted je prilezitost,,jednak to bylo pro psychopata paradni,,jakoby zabit dva v jednom :D kazdopadne se rozhodne behem pulroku jeste,,nikdo jeste nevi kdo dostane padaka.a jinak si taky vsimejte,,jak Morgan treba zachranil toho s tim konem a pak ten ponohl Carol ,,ostatne uz castokrat a taky,,ze se stavi vlastne mesta,,respektive osady,,ktere proti sobe bojuji,pestuji a obchoduji atd…Alexandri­e,,Kralovstvi a Negan,,,je si treba vsimat a ne jen cumet na hrdiny a byt slepy tim,,ze kdo koho zabil,,ve vysledku to je vcelku jedno,,,je treba se divat na celkovy vyvoj populace,,co dovede v takove katastrofe delat a tvorit…Hawk,,dom­luvil jsem.

#83 dameo #85 seruna
18.4.2016 | 12:13:52
dameo

#82 vlk666: Můžu tě ujistit, že tvůrci už jsou pravděpodobně rozhodnuti, koho ze seriálu vyřadí, neboť se začne natáčet v nejbližší době (květen, červen) a ne až za půl roku, jak nám tady tvrdíš. Nesmíš si plést natáčení seriálu s jeho premiérovým vysíláním v TV. Jinak s tebou souhlasím, že v době, kdy končili s natáčení 6. série, neměli tvůrci ponětí o tom, koho vlastně Negan zabil. Opravdu měli půl roku na to, vybrat Neganovi oběd, pardon, oběť. Ten půl rok zrovna končí a natáčení sedmé série co nevidět započne. Hawk(eye), domluvil jsem.

18.4.2016 | 20:52:05
ori

Kedy budú prosím zhrnutia a postrehy? :)

webmaster
18.4.2016 | 21:47:22
seruna

No ta teorie, že umře Maggie se mi nezdá.. samozřejmě šance tu je veliká, ale podle mě na to nemají koule ji zabít(ubít k smrti Neganem) když je těhotná…Ale pokud je pravda, že chce herečka odejít ze seriálu tak je možný, že ji zabijí.. proč by ji ale nemohli zabít jiným způsobem? Pokud vím, tak Maggie je na tom v posledním díle dost špatně a pokud se s jejím stavem nic neudělá a nedopraví ji včas za doktorem tak si myslím, že by právě tímhle způsobem mohli ukončit její působení v TWD…což by podle mě nikdo nečekal protože každý akorát vymýšlí s prominutím hovadiny a nesmyslný teorie o tom koho umlátil Negan.. Miluju všechny hlavní postavy, ale upřímně doufám, že zabijí někoho hodně důležitýho a oblíbenýho aby to taky mělo nějaký zvrat a dostalo to grády…Co se týče Negana..tu postavu miluju..takže jsem zvědavá jak s ní tvůrci naloží do další série..doufám, že bude alespoň z poloviny takový jako v komiksu…#82 vlk666:

#86 hoolio88
19.4.2016 | 11:52:05
hoolio88

#85 seruna: Že by na začátku sedmý série umřeli hned dvě postavy? Maggie + ještě ten dotyčnej, koho ubil Negan? To by bylo dost nečekaný. Naposledy se něco podobnýho přihodilo ve čtvrtym díle třetí série, kdy v jednom díle umřeli T-Dog a Lori. Od tý doby maximálně jedna smrt důležitý postavy za díl…

#87 Batiatus #88 ori #89 seruna #94 Minky
19.4.2016 | 18:21:24
Batiatus

#86 hoolio88: Tú epizódu považujem zatiaľ za najlepšiu zo všetkých čo boli natočené.

19.4.2016 | 19:49:45
ori

#86 hoolio88: 04×08-Hershel a Guvernér

webmaster
19.4.2016 | 20:13:53
seruna

#86 hoolio88: Však proč by ne, pokud je pravda, že chce herečka odcházet tak ji klidně můžou nechat zmizet tímhle způsobem. Mě osobně by se to líbilo.. nemám ji moc ráda poslední dobou.. tak nějak mi tam připadá ztracená a zbytečná.. a pokud ji Negan neumlátí tak jeji smrt nikdo nebude čekat.. bylo by to fajn.:) pokud sní nemají plány jako v komiksu kde se její postava rozvíjí opravdu dobře (nic tomu zatím nenasvědčuje), tak jim podle mě nic nebrání aby byla Maggie odejita.:D..

#90 hoolio88
20.4.2016 | 7:29:41
hoolio88

#89 seruna: Jedna věc je jistá – rozhodně neumře Glenn a zároveň Maggie… Jinak mě napadlo, že tu její roli z komiksu, o který mluvíš, by mohl převzít právě Glenn, že by to bylo jako zrcadlově obrácený (něco podobnýho jako se Sophií a Carol). A nebo umlátěj Neganovou pálkou Abrahama, Maggie umře, a tu pozici Maggie z komiksu zaujme Sasha.

#95 seruna
20.4.2016 | 12:39:06
Pu[k]y.

Zajímavosti → super :) to s tou peticí mě dostalo :D jinak jsem si říkal, že vidím T-ho :)

20.4.2016 | 15:21:19
PepikCZ

Neví někdo,jaký měsíc by měl vyjít trailer k 7. sezóně nebo promo na 1. epizodu?

#93 ori
20.4.2016 | 21:16:38
ori

#92 PepikCZ: čo keby si si ten článok prečítal ešte raz? :) odpoveď na 1. otázku tam máš.

webmaster
20.4.2016 | 22:15:29
Minky

#86 hoolio88:[1757­13]vazne herecka maggie chce odejit? dyt jsou neco jako rodina :/

#96 hoolio88
21.4.2016 | 1:58:23
seruna

#90 hoolio88: Noooo doufám, že Sasha nezaujme nic…protože pro mě je teď momentálně otravná jako byla Lori nebo Andrea. :D Docela to tipuju na Abrahama. protože Negan řekl , že to bere jako šampion.. a to jediný mě sedí na Abrahama…nevím jsou to pořád jen dohady a nějaký dedukce.:D já se nechám překvapit.:D každopádně by nebylo od věci kdby majzl tou pálkou třeba tu Sashu..naprosto zbytečná postava.:)

#97 hoolio88
21.4.2016 | 9:58:07
hoolio88

#94 Minky: Já nevim, o tom tu psal vlk666. Taky by mě zajímalo, odkud tu informaci má…

21.4.2016 | 13:22:51
hoolio88

#95 seruna: Na druhou stranu je Sasha nejhezčí afroameričanka v seriálu :D Nevim, ona je furt taková otrávená, dokonce i teď když chodí s Abrahamem, tak radostí zrovna nepřekypuje… Kdyby sejmuli Abrahama, tak bude ještě protivnější. Ale tim spíš ji scénáristi nechaj žít – smrt by pro ni byla vysvobozenim a nemohla by se v tom zas pár dílů babrat…

21.4.2016 | 13:27:07
Hanry

Proboha v další serii už snad bez zbytečného natahování, aby se 1 věc řešila 3 díly…a taky méně „breku“ jendotlivých postav (viz Carol), protože, tohle ten seriál neskutečně zabíjí, v každém díle brek,stěžování,tru­cování…nejhor­ší byla serie ve vězení, tolik zbytečných psychologických keců jsem snad ještě nezažil v žádném seriálu a to natahování děje, fakt okaté, že to dělají už jen pro peníze bohužel, vzít si příklad ze skvělého Banshee by si měli tvůrci walking dead, tam končí seriál už ve 4.sérii, ne z nedostatku popularity, ale protože se řídí heslem, v nejlepším skončit.

#99 ori
25.4.2016 | 0:54:05
ori

#98 Hanry: Ale ono to je práve o ľuďoch, psychike a vzťahoch, nie je to ani tak o zombie ako o tomto.

#101 Hanry
webmaster
25.4.2016 | 16:24:17
The Walking Dead/ Rick Grimes

jak se tady někdo ptal kdy budou shrnutí a postřehy k epizodě „last day on earth“ tak shrnutí a postřehy jsou enyky benyky

25.4.2016 | 18:30:36
Hanry

#99 ori:: neřekl bych, je to hlavně o apokalypse, ty vztahy by měly hrát jen vedlejší roli, ale zdá se mi, že z toho dělají takovou menší telenovelu, uplně se vytratila ta atmosfera strachu,napětí z 1–3.série bohužel, ale co názor, to člověk ,každopádně to neskutečně natahujou a o trapné (ne)smrtelnosti hlavních postav tu už taky bylo hodně napsáno.

#102 dameo
25.4.2016 | 18:53:29
dameo

#101 Hanry: Když Robert Kirkman začal psát komiks, tak prohlásil, že TWD je o životě lidí v postapokalyp­tickém světě, o jejich vzájemných vztazích a o tom, jak se vlivem tohoto světa mění (většinou z dobrých lidí na psychopaty, nebo z psychopatů na větší psychopaty) a že ten, kdo od tohoto komiksu/seriálu očekává horor plný krve, tak ho vůbec nemá číst/sledovat. Ten postapokalyptický svět je pouze prostředím, ve kterém se TWD odehrává a ne hlavním tématem seriálu. The Walking Dead (česky Chodící mrtvoly) není označení pro zombie, jak si mnozí myslí, ale pro Ricka a ostatní přeživší. V 5×10 Rick prohlásil: „We tell ourselves, that we are the walking dead.“ (Říkáme si, že to my jsme chodící mrtvoly) Ale s tou (ne)smrtelností hlavních postav s tebou naprosto souhlasím.

#103 Hanry
26.4.2016 | 21:51:03
Hanry

#102 dameo: Ok, přiznám se, že jsem žádný komiks nečetl :) Každopádně řada diskutérů si myslím bude souhlasit, že ten začátek byl neskutečně nadupaný akcí,napětím a pro nás, co nic nevíme o komiksové předloze, byl další vývoj nejspíš velkým zklamáním. Já osobně už bych se na další sledování vybodl, ale mám zásadu, že když už něco pár let sleduju, tak to dokončím, ať se to vyvíjí jakkoli. Btw k fear walking dead je taky nějáká předloha ? Tam to zatím taky dobře, tak snad se to zas nezmění v telenovelu :D :(

26.4.2016 | 23:14:05
dameo

Fear the Walking Dead nemá žádnou předlohu, ale dá se předpokládat, že i tam budou v popředí především mezilidské vztahy. To je ovšem pouze má domněnka. Třeba Fear the Walking Dead půjde odlišnou akčnější cestou, než TWD. Mně osobně tento seriál k srdci nepřirostl, sleduji ho pouze ze zvědavosti. Klasické TWD se (dle mého názoru) od 5. série zhoršilo, ale stále to je můj nejoblíbenější seriál.

27.4.2016 | 0:01:54
Nick: Rick Grimes of The Walking Dead

myslíte že až bude promo na druhý díl sedmé série the walking dead, že v promu budou říkat " this season on amc"s the walking dead? abysme věděli co bude v první polovině.

Hanry

Ja uz teda trpel ve 4.sezone v tom vězení, ty díly fakt těžce pomalu ubíhají, když už se na to clovek netesi dopredu, ale v 5.serii se mi naopak nemocnicni cast zase libila, bylo to takove nezname,napinave prostředí.

#107 dameo
27.4.2016 | 22:51:00
dameo

Díly ve věznici a zvláště ty, ve které se řešila chřipka, byli pro mě ty nejlepší díly za všech šest let, co se TWD natáčí. #106 Hanry:

#108 Hanry
28.4.2016 | 8:08:13
Hanry

#107 dameo: Vidím, že se neshodneme téměř na ničem, ale asi to tak má být, od toho jsou tu tyhle diskuze :D Jinak aby jsi nenabyl dojmu, že patřím k těm méně bystřejším, kteří očekávají jen masakr a tupou akci, tak já mám hodně rád psychologické rozebírání postav v seriálech, jen tady mi to prostě absolutně nesedí.

29.4.2016 | 0:37:05
tomask636

Jestli Carol přestane střílet děti a vraždit, je konec. Jestli někdo nevezme Morganovi násadu na koště z rukou, je konec. Jestli všichni začnou sbírat kaštany a péct sušenky, můžeme s klidem přestat sledovat TWD a natočit si vlastní seriály. Já peču.

22.5.2016 | 10:46:06
riccola

když sem se pozorně dival na poslední scénu s Nwganem, všiml sem si že při záběru na Ricka jde stín Negana k jeho levici Kde stojí myslim že Sasha , Aaron a Eugene takže tipuju Eugena :D

#112 spacky #116 Klekánice
30.5.2016 | 22:52:28
spacky

Mám jen dotaz… Bude trailer na 7. sérii zveřejněn i na těchto stránkách? :)

#113 Batiatus
5.6.2016 | 15:04:45
spacky

#110 riccola: taky! :D hned po prvním shlédnutí jsem popadla papír, nespočetněkrát si přehrávala poslední scénu a luštila :) nejspíš mi to k ničemu nebude, protože nás tím scénáristé chtěli jen zmást ale i tak.. :D

5.6.2016 | 15:08:42
Batiatus

#111 spacky: Bude.

5.6.2016 | 20:15:14
Rick Grimes returns this october 2016

a ví tady vůbec někdo kdy bude přesně trailer na sedmou sérii. myslím třeba datum traileru.

#115 TobyM
TobyM

#114 Rick Grimes returns this october 2016: Těžko říct. Trailer na 6. serii vysel 10.7. Takze si myslim že o prazdninach uz by mohl byt. Strasne se na nej tesim :D

7.6.2016 | 21:39:35
Klekánice

#110 riccola: Jenže na tom přece vůbec nezáleží. To, že vidíš něco sestříhaný tak, že to jde po sobě, neznamená, že se to tak natáčelo.

Závěrečná scéna se natáčela bokem a nikdo z herců „Rickovy skupiny“ už nejspíš ani nebyl přítomen. Stínů se fakt nechytej, to je zbytečný.

12.6.2016 | 0:35:12
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Walking Dead

Seriál The Walking Dead odstartoval svou existenci na podzim roku 2010 a skončil na konci roku 2022. Byl tu s námi dlouhých dvanáct let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Další seriály

Seriál The Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály Fear the Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City, The Walking Dead: Daryl Dixon a The Walking Dead: The Ones Who Live. Pro fanoušky The Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama