Živí mrtví (The Walking Dead)
92/100 - 1 120×

Živí mrtví(The Walking Dead)

Epidemie změnila drtivou většinu lidstva ve věčně hladové zombie. Malé skupiny přeživších se snaží najít mezi ruinami nový život, nebo si alespoň udržet ten nynější. Do tohoto světa se z kómy probouzí nicnetušící bývalý zástupce šerifa Rick Grimes. Jak dlouho asi může přežít?

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
11 sezón | AMC | 43 minut
VOD
Netflix | Disney Plus | Max
žánr
Akční, Hororový, Katastrofický
hrají
Norman Reedus (Daryl Dixon), Melissa McBride (Carol Peletier), Andrew Lincoln (Rick Grimes), Lauren Cohan (Maggie Greene), Christian Serratos (Rosita Espinosa), Danai Gurira (Michonne Hawthorne), Cailey Fleming (Judith Grimes), Josh McDermitt (Eugene Porter), Chandler Riggs (Carl Grimes), Seth Gilliam (Gabriel Stokes), Ross Marquand (Aaron), Steven Yeun (Glenn Rhee), Jeffrey Dean Morgan (Negan Smith), Alanna Masterson (Tara Chambler), Cooper Andrews (Jerry)

Nečekané setkání Carla a Ježíše: Stejná destinace, různé poslání

Nečekané setkání Carla a Ježíše: Stejná destinace, různé poslání

Konec pátého dílu sedmé řady byl skutečně nečekaný. Dvě zcela odlišné postavy míří do Svatyně, každá v ní však chce docílit něčeho jiného.

22 0
24.11.2016

Pátá epizoda Go Getters se z velké části věnovala Carlově lince. Carl s plánem svého otce nesouhlasí, a proto se rozhodne vše vyřešit na vlastní pěst. Odejde tak z Alexandrie, doprovodí Enid do Hilltopu a naskočí do náklaďáku, který se zásobami jede do Svatyně.

Během celého dílu Carl několikrát zmínil, že je přesvědčený o tom, že Negan musí zemřít. A nejenom to, samotný Carl ho chce osobně zabít. Carlovým posláním je tedy dostat se do Svatyně, která je plná Spasitelů, probojovat se až k Neganovi, kterého zabije. Útěk ze Svatyně je mu však cizí, protože mu jde jenom o pomstu, kterou nedělá kvůli nikomu z Alexandrie. Dělá ji pro sebe.

(Foto: AMC)

Na druhé straně v Hilltopu se Ježíš setkává s Maggie a Sashou. V průběhu epizody v nich uvidí dobro, které v čele Hilltopu, kde se nachází Gregory, chybí. Ježíšovi se sice povede „přemluvit“ Gregoryho k tomu, aby Maggie a Sasha mohly v Hilltopu zůstat, ale přesto se cítí vinen za „chyby“, které během jejich pobytu v Hilltopu napáchal.

Sasha mu nabídne zajímavé vykoupení, díky kterému jim vynahradí všechny nesnáze s Gregorym. Sasha ho pověří úkolem nalézt Svatyni. Díky její poloze by se tak Neganovi mohla pomstít za to, co její skupině udělal.

Ježíše napadne stejná věc jako Carla, a proto se tito dva setkávají v dodávce, která míří do Svatyně. Jeden by si mohl říct, že se tito dva spojí, ale pravda je někde jinde. Ježíšovi se jakékoliv zabíjení lidí protiví, proto zcela jistě nepomůže Carlovi v jeho poslání. Carl zas nechce jet pouze do Svatyně, aby zjistil její polohu, ale aby zabil Negana.

Do Svatyně aktuálně míří dvě přátelské postavy s různými cíli. Jak si společně povedou?

Diskuze /23

Stardos

Ježišovi se zabíjení protiví? Osvěžte mi paměť, kdy to padlo? :D Protože si pamatuju jak tehdá oddělal jednoho Saviora, a neměl pohled, že by toho litoval :D

#4 dameo #5 Matixed #9 Xavik
24.11.2016 | 18:27:02
Malakal

Mě by fakt zajímalo, jak se z té dodávky chtějí nepozorovaně dostat ven :D

#6 mety
24.11.2016 | 18:58:49
Frenkie_23

Celkem mě Carl přestává bavit,měl jsem ho rád.Ale co blbne? Sám tam vniknout..Vážně ještě dítě.

24.11.2016 | 20:13:27
dameo

#1 Stardos: Ježíšovi se ale opravdu zabíjení lidí protiví. Přečti si Bibli a uvidíš sám. :-) A nebo si pusť toto video: www.youtube.com/watch?… . Počkat, ty myslíš Ježíše (Paula Roviu) z TWD? To máš pravdu. Tomu se zabíjení lidí opravdu neprotiví. Kdyby se mu protivilo, zemřel by Glenn (spolu s Heathem) ještě před setkáním s Neganem. Tehdy v té základně Spasitelů to byl totiž Ježíš, kdo Glenna a Heatha zachránil před tím Spasitelem, kterého zastřelil.

#11 Michgod #16 dameo
24.11.2016 | 21:19:21
Matixed

#1 Stardos: Neprotiví, ale asi je to myšleno tak, že narozdíl od Carla je chytrej a ví, že nebude dobrej nápad tam vlítnout a snažit se zabít Negana. Že bude mnohem chytřejší si zatím jen zjistit polohu jejich sídla.

Co se týče ale mého názoru, tak se tito dva nerozdělí, protože se Jesus tváří docela potěšeně, když uvidí Carla na konci v tom díle.

#6 mety
24.11.2016 | 21:24:59
mety

uprimne on mi neprisiel poteseny ale skor WTF ako to ze tento zasran mi chce pokazit moj plan #5 Matixed:
jednoducho vyskocia vo vhodnom okamziku alebo sa skryju za zasoby #2 Malakal:

24.11.2016 | 23:40:01
pidalin

Ježíš je nejlepší a Carl podle mě umře, tuhle psali že ten herec chce v TWD skončit. Škoda že v seriálu zkapala Andrea, Ježíš by jí mohl scoutovat a ona by sniperovala, to by byla skvělá sniperská dvojka. :-D

#10 Matixed
24.11.2016 | 23:57:05
dexter01

Kdyby negal chytul carla, přijel s ním do alexandrie a před zrak ricka by ho sejmul byla by to velká pecka.

#15 stadak
25.11.2016 | 0:02:17
Xavik

#1 Stardos: Jo, možná jsem to špatně napsal, ale myslel jsem to tak, jak píše @Matixed:)

admin
25.11.2016 | 0:27:51
Matixed

#7 pidalin: Nepsali že skončil, ale že mu po 7. sérii končí smlouva, kterou měl už od první série podepsanou na 7 let. V té době vůbec nevěděli, co se bude dít za 7 let, takže si myslim, že podepíše další.

25.11.2016 | 10:39:42
Michgod

#4 dameo: ano nelibi… treba v te casti ve ktere narizuje kamenovani… nekoho potrestat ukamenovanim prece neni zabiti ale spravedlivy trest…

#12 dameo
25.11.2016 | 18:05:59
dameo

#11 Michgod: Kdo a komu nařídil ukamenování? Ježíš Kristus? Poku si dobře vzpomínám, tak ten nikomu žádné ukamenování nenařídil. Svým výrokem „Kdo jest bez viny, nechť první hodí kamenem.“ ukamenování nenařídil, ale naopak se zastal ženy, kterou farizeové chtěli ukamenovat za cizoložství. V té době se trest ukamenováním běžně používal, ale Ježíš Kristus přišel s přikázáním lásky a odpuštění. Ten určitě ukamenování nepodporoval. Dnes by se ale ukamenování nepovažovalo za spravedlivý trest, nýbrž za vraždu. „Oko za oko, zub za zub.“ se praktikovalo ve Starém zákoně. Máme 21. století. Žijeme v civilizovaném světě, ve kterém i tresty musí být civilizované. Svět Ricka Grimase už civilizovaný není. Civilizace je pouze za zdmi Alexandrie a podobných komunit. Tam lidé zakládají novou civilizaci. Avšak mimo zdi Alexandrie civilizace není a opět tam platí ono „Oko za oko, zub za zub.“

#13 Michgod
25.11.2016 | 18:42:13
Michgod

#12 dameo: tak to uz zalezi… treba pro katoliky byl jezis buh… a nekteri lide si mysli ze buh nam dal bibli… a v prvni polovine teto knihy se lze to o kamenovani docist… nekdo dostane kreslo… nekdo dostane injekci… nekdo dostane opratku… a nekdo dostane kamenem… forma je ruzna vysledek stejny… za nektere zlociny nasleduje trest… prave ze dneska mame 21. stoleti a zijeme v civilizovane spolecnosti kde pro ruzne ideologie by nemelo byt misto…

co se tyka ricka a alexandrie… lidi za zdi mozna tak trochu ziji ve svem svete… stejne jako je to v kralostvi… ted presne nevim o cem je tato diskuze ale rick uz nejednou ukazal ze za urcite skutky nasleduje trest…

#14 dameo
25.11.2016 | 18:51:10
dameo

#13 Michgod: Pro upřesnění: Pro křesťany je Ježíš Kristus synem Božím. Bibli nám Bůh dal, ale ne osobně, nýbrž prostřednictvím proroků, kteří jednotlivé svazky, ze kterých se Bible skládá, napsali. Ve Starém zákoně, který pojednává o událostech předcházejících Ježíšovu narození, se o trestu ukamenováním opravdu píše. V tom máš pravdu. Vždyť i já jsem napsal, že se v Ježíšově době tento trest běžně používal. Židé ukamenovali např. Sv. Štěpána a to pouze z důvodu, že Ježíše uznával jako syna Božího. Přijde ti snad toto jako spravedlivý trest? Ani ne před týdnem byla v Dubaji zatčena britská turistka a to proto, že si dovolila nahlásit znásilnění. Bohužel vím i o případech, kdy byli ženy ze stejného důvodu rovnou popraveny. A to nemluvím o Starém zákoně, ale o 21. století. V některých zemích stále mají trest smrti. Ale je rozdíl, jestli po řádném soudu k smrti odsoudí masového vraha a nebo oběť znásilnění, kterou obviní z cizoložství. Chci tím jenom říct, že trest nemusí být vždy spravedlivý. V předchozím komentáři jsem mluvil o ženě, která měla být ukamenována za cizoložství a Ježíš se jí zastal. Teď si vezmi, že by každá žena, která je svému manželovi nevěrná, měla být ukamenována. A nebo by každému, kdo by v obchodě ukradl čokoládovou tyčinku, byla useknuta ruka. Řekni mi, chtěl bys žít v takovém světě? Já tedy ne (ačkoliv záletníky, ani zloděje nepodporuji). Takový svět by se hodně podobal Neganovi nadvládě.

#18 Michgod
25.11.2016 | 19:40:19
stadak

#8 dexter01: jj a to by konečně mohlo nakopnout Ricka,třeba jako když klečel u koryta a měl být podříznutej jako prase

25.11.2016 | 19:48:59
dameo

#4 dameo: Tak už víme, co se stane, když se setká (biblický) Ježíš s Terminátorem (viz. toto video www.youtube.com/watch?… ) a teď, co se stane, když se setká Ježíš se Santou: www.youtube.com/watch?… . Při sledování tohoto videa si vždy vzpomenu na našeho seriálového Ježíše a na to, jak v minulé epizodě používal bojové umění na ochranu Hilltopu před chodci. :-)

#19 Michgod
25.11.2016 | 21:02:46
ori

Zavolajte reverenda Jeremiáša, ten vám poradí :D

webmaster
25.11.2016 | 21:55:54
Michgod

#14 dameo: pokud jsi si vsiml ja konkretne zminoval katoliky… jsou i dalsi krestanske sekty ktere maji jine nazory… neni ani tolik podstatne ktera tiskarna knihu vytiskla… dulezitejsi v nasi debate je kdo je povazovan za autora myslenky… jak sam pises tehdejsi doba byla jina… tehdy za takovy zlocin byl takovy trest… dneska se taky muzu ptat je spravedlive jit do vezeni za namalovani knirku na obrazky?… dneska je takova doba a jsou platne takove zakony… nemam dost informaci o te britske turistce ale tvuj vyrok ze byla zatcena proto ze si dovolila nahlasit znasilneni je tendencne zavadejici… v nejakem clanku na novinkach jsem cetl ze na videozaznamu z onoho hoteloveho pokoje odchazela ve spolecnosti onech znasilnovacu v relativne pratelskem duchu… takze celou tuto informaci nepovazuju za prilis verohodnou… pokud jsi si nevsiml tak presne v takovem svete zijeme… s nekterymi zakony muzeme souhlasit… s jinymi muzeme nesouhlasit… ale to nas nezbavuje povinosti ty zakony dodrzovat jinak prijde nalezity trest… pokud zakon porusime vime jaky trest nas za to ceka… chtel bych zit ve svete kde pujdu do vezeni za namalovani knirku? chtel bych zit ve svete kde pujdu do vezeni za vypestovani nejake rostliny? chtel bych zit ve svete kde si okopiruju nejake verejne dostupne informace a budu oznacen za zlodeje? tento svet se dost podoba neganove vlade… a vzhledem k tomu ze jsi jeho soucasti tak si to ani neuvedomujes… stejne jako si tu tyranii neuvedomujou neganovy lide… oni jsou radi ze je rad…jsou na to zvikli… a prijali to jako svuj udel… stejne jako ty nebo ja jsme prijali svuj udel v te nasi spolecnosti… ted tu nechci mluvit za ne ale tak nejak bych to vydel…

#20 dameo
25.11.2016 | 23:42:32
Michgod

#16 dameo: deda mraz je dobrej :D

25.11.2016 | 23:48:37
dameo

#18 Michgod: Ano. Já vím, že jsi se zmínil konkrétně o katolících. Ale to, o čem jsme psali, se týká všech křesťanských církví. Proto jsem na místo o katolících, psal o křesťanech. A to slovo „církev“ zdůrazňuji. V době vzniku křesťanské církve (na katolickou, evangelickou apod. se začala větvit až později) byla církev sice považována za sektu, ale dnes jsou křesťanské církve opravdu CÍRKVEMI, nikoliv sektami.

O té události v Dubaji vím pouze z internetu. Kdo ví, jak to doopravdy bylo. I kdyby bylo všechno jinak a ona si to znásilnění vymyslela, tak se nic nemění na tom, že se takovéto věci opravdu stávají.

Je zajímavé, jakým směrem se náš rozhovor začal ubírat. Začalo to tvým prohlášením, že Ježíš Kristus někomu nařídil někoho ukamenovat a skončilo to u trestního práva. A nestačím zírat … To si vážně myslíš, že podporuji porušování zákonů a že nesouhlasím s trestáním zločinců? Ano. S ukamenováním člověka kvůli jeho víře nesouhlasím. Ani s useknutím ruky desetiletého kluka kvůli tomu, že v obchodě ukradl čokoládu, nesouhlasím. Což ale neznamená, že by ten kluk neměl být potrestán. Krást se nemá. Tresty musí být přiměřené. Na jednom se určitě shodneme. Po zločinu následuje trest.

Budeš-li mi chtít ještě napsat, tak prosím do zpráv. Ať tuto diskusi nezahltíme komentáři mimo téma.

#21 Michgod
26.11.2016 | 1:06:50
Michgod

#20 dameo: je mi lito ale nemas pravdu… nechci mluvit za vsechny protoze vsechny neznam ale tyka se to temer vsech… mozna ti to nedava smysl… mozna to nedava smysl i me… dost mozna to i tem krestanum nedava smysl ale kdyz se nejakeho na to zeptas v lepsim pripade ti odpovi neco ve smyslu ze to neni o logice ale o vire… v hrosim ze kdyz tomu nechces rozumet pudes do pekla :D… vsak krestane jsou zidovskou sektou… dneska mas spoustu cirkvy ktery o sobe tvrdi ze jsou cirkve ale ostatni krestane je neuznavaji… jehovisti napriklad… mormoni… a tak dal…

jak muzes tvrdit ze se nejake udalosti stavaji kdyz jsi takovych udalosti nebyl svedkem… kdyz na novinkach bude po ste nejaky clanek o priletu mimozemstanu tak budes tvrdit ze prilety mimozemstanu se stavaji?

no ne primo rika se tomu dedukce… premisa a kdyz buh naridil kamenovani… premisa b a jezis je buh… dedukci nam vyjde ze jezis naridil kamenovani…

#22 dameo
27.11.2016 | 22:01:57
dameo

#21 Michgod: V čem nemám pravdu? A jak si můžeš být jistý tím, že nemám pravdu? Kdybych si nebyl jistý tím, co jsem napsal, tak to netvrdím. V devatenácti letech jsem se nechal pokřtít, ale v současnosti se za věřícího nepovažuji, protože jsem katolickou víru přestal praktikovat, což se někdy stává. Ale proč o tom mluvím? O Velikonocích to bude už 10 let, co uplynulo od mého křtu. I po tak dlouhé době si stále pamatuji rozdíl mezi církví a sektou a další skutečnosti týkající se křesťanství. Protože jsem po dnešním školení unavený a protože se mi rozdíl mezi církví a sektou špatně vysvětluje, vyhledej si odpověď na tuto otázku na internetu. Ale můžu tě ujistit, že katolíci, či husité jsou státem uznanou církví. Jak jsi přišel na to, že jsou židovskou sektou? Křesťanství i islám mají svůj původ v judaismu (židovství). Před 2 000 lety bylo křesťanství opravdu sektou a židé ho považují za sektu ještě dnes, ale to nemění nic na tom, že většina křesťanských církví bylo za církev oficiálně uznáno. Tvé tvrzení, že křesťanství je židovskou sektou, tedy chápu pouze v případě, jsi-li žid. Jehovisté a mormoni sami sebe považují za církev, na rozdíl od katolíků (včetně mě), kteří je považují za sektu. Za co je považuješ ty?

Jak můžu tvrdit, že se takové události jako byla ta v Dubaji stávají? Určitě ne proto, že jsem si o nich přečetl na Novinkách.cz. Dříve jsem se hodně zapojoval do činností různých humanitárních organizací. Zprávy o těchto událostech (převážně z rozvojových zemí) mám přímo od nich.

Byl to židovský Bůh (Hospodin), kdo svému lidu (Izraelitům) nařídil trestat hříšníky (mimo jiné i kamenováním). Boží proroci předpověděli narození Spasitele (nikoliv Negana, ale Ježíše Krista :-) ). Panna Maria počala z Ducha svatého a později porodila syna – Ježíše. Ten nám předal Nový zákon, ve kterém nebylo místo pro kamenování a podobné tresty. Židé ale Ježíše nepřijali a protože se prohlašoval za syna Božího, tak ho ukřižovali. Následovalo zmrtvýchvstání a nanebevzetí Ježíše Krista. Prvními křesťany byli Ježíšovi apoštolové (učedníci). Křesťané věří v trojjediného Boha (Otce, Syna a Ducha svatého). Jeden Bůh ve třech osobách. Byl to ale Bůh Otec, kdo ve Starém zákoně nařídil kamenování hříšníků, nikoliv Bůh Syn. Tvé tvrzení, že to byl Ježíš, kdo nařídil to kamenování, je překrucování toho, co se píše v Písmu svatém (tedy v Bibli). Nic ve zlém, ale možná by nebylo od věci, kdyby sis doplnil vzdělání, než budeš o něčem psát. Já osobně jsem při psaní předešlých komentářů spoléhal pouze na své vědomosti z katechizmu (základy katolické věrouky), ale nyní jsem se raději poradil se svým kmotrem, který studuje na teologické fakultě, abych nenapsal nějaký nesmysl. Přesto nepopírám, že se tu nějaká nepřesnost objevit může, ačkoliv věřím, že tomu tak nebude.

Administrátorům i ostatním komentujícím se omlouvám za diskusi o křesťanství a pochopím, když ji smažou.

28.11.2016 | 0:53:15
scottt1

Aj tak to bude tak, ze Carla zajmu a Daryl ho dostane naspät k otcovy, aby vynahradil, co sa stalo Glennovy. Takto si Daryl ziska dalsich fanusikov

4.12.2016 | 22:13:17
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Walking Dead

Seriál The Walking Dead odstartoval svou existenci na podzim roku 2010 a skončil na konci roku 2022. Byl tu s námi dlouhých dvanáct let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Další seriály

Seriál The Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály Fear the Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City, The Walking Dead: Daryl Dixon a The Walking Dead: The Ones Who Live. Pro fanoušky The Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama