Živí mrtví (The Walking Dead)
92/100 - 1 120×

Živí mrtví(The Walking Dead)

Epidemie změnila drtivou většinu lidstva ve věčně hladové zombie. Malé skupiny přeživších se snaží najít mezi ruinami nový život, nebo si alespoň udržet ten nynější. Do tohoto světa se z kómy probouzí nicnetušící bývalý zástupce šerifa Rick Grimes. Jak dlouho asi může přežít?

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
11 sezón | AMC | 43 minut
VOD
Netflix | Disney Plus | Max
žánr
Akční, Hororový, Katastrofický
hrají
Norman Reedus (Daryl Dixon), Melissa McBride (Carol Peletier), Andrew Lincoln (Rick Grimes), Lauren Cohan (Maggie Greene), Christian Serratos (Rosita Espinosa), Danai Gurira (Michonne Hawthorne), Cailey Fleming (Judith Grimes), Josh McDermitt (Eugene Porter), Chandler Riggs (Carl Grimes), Seth Gilliam (Gabriel Stokes), Ross Marquand (Aaron), Steven Yeun (Glenn Rhee), Jeffrey Dean Morgan (Negan Smith), Alanna Masterson (Tara Chambler), Cooper Andrews (Jerry)

Fanoušci založili petici za vyhození tvůrce Scotta M. Gimplea

Fanoušci založili petici za vyhození tvůrce Scotta M. Gimplea

Události posledního letošního dílu pobouřily fanoušky natolik, že se rozhodli podpořit petici, kde chtějí, aby byl tvůrce Scott M. Gimple vyhozen ze seriálu.

6 25
16.12.2017

Tuto petici založil jistý fanoušek Tyler Sigmon, který požaduje, aby byl tvůrce Scott M. Gimple vyhozen ze seriálu The Walking Dead za to, že pořádně nevysvětlil důvod zabití Carla Grimese. Důvod, že zemřel kvůli příběhu, prý podle zakladatele petice nestačí, a proto musí dojít ke změně vedení, aby fanoušci nepřišli o Carlův příběh, který bude následovat po válce se Spasiteli.

Kromě toho, že jsou fanoušci pobouřeni Carlovou smrtí, jim vadí obecně samotný tvůrce, který prý zničil dobrý seriál. Pár fanoušků napsalo, že ze začátku byl seriál skvělý, ale po druhé sérii se mnohem zhoršil. Poslední tečkou je prý válka se Spasiteli, kvůli čemuž je seriál od sedmé řady téměř nekoukatelný.

Celé znění petice naleznete na stránkách Change.org. V době psaní tohoto článku se pod petici podepsalo přes 34 tisíc lidí.

Zdroj: AMC

Diskuze /43

wrtulka

Tvl…to je smesny. To si mysli, ze to bude mit opravdu vliv na zmenu tvurce. omg. :-D

16.12.2017 | 17:13:07
Mouchal

To, že se seriál zhoršil k nepoznání k horšímu jako důvod k petici ještě chápu, ale nedostatečné vysvětlení smrti jedné z postav? Kdo k tomu proboha potřebuje nějaké důvody? To pak neumře nikdy nikdo…

16.12.2017 | 17:13:18
wrtulka

Presne. Lidska hloupost nezna hranic.

16.12.2017 | 17:14:10
HarukaMADS

Jako jo, seriál se zhoršil, ale to s tou smrtí je fakt blbost :D Kdybych takhle uvažovala, musela bych založit už x desítek petic… :D

16.12.2017 | 18:01:53
Hanybalys

Nesnáším, když se uplakánci snaží získat vliv na průběh seriálu. Něco podobného tvořili amíci, když v GoT znásilnil Ramsy Sansu. Já naopak smrt těhlech rádoby dobráčků uvítám a jako fanouška by mě rozladilo, kdyby mi mainstreamoví fanoušci kazili děj

16.12.2017 | 18:11:27
Hanybalys

Když je ten seriál tak nekoukatelný, tak proč na něj tedy všichni stále koukají? Ať si čtou komiksy, nebo se koukají na jiné seriály se zombie! Alternativ mají přeci až až

16.12.2017 | 18:13:20
Holldir

Jak někomu může připadat válka se spasiteli jako špatnej krok a důvod k nevoli? Nejsem žádnej extra fanoušek WD (sleduju to málo a většinou zpětně deset dílů nazpět ne-li celou serii pozadu), ale mě to přijde jako relativne kvalitní seriál s logickou zápletkou, logickými kroky a logickou reakcí na předešlé události. Co se týče smrti samotné…jen pro srovnání…v realitě jsou ti hodní vždy přeživší a ti špatní vždy skapou nebo doplatí na své chování? Nemyslím si. Alespoň mě takhle svět nepřipadá. A tudíž v tomhle postapokaliptyckém světě naopak ti zlí mají větší šanci přežít než ti hodní. Takže se docela divím, že ta hodná sebranka stále žije. Kdyby tohle měla být realita jistě by už půlka z nich pošla už hodně dávno. Irituje mě jak kdekomu vadí když umře kladná postava. Stejně tak mě občas sere, že 99% filmů i seriálů končí happyendem. Je to nudný, mnohdy postavený na hlavu. Kladný postavy v tomto typu seriálu který je o lidech (ne o jednom hlavním hrdinovi) by měly kapat podle mýho mnohem rychleji a častěji

#14 Hed94
16.12.2017 | 18:20:57
Stardos

Po druhé sérii se zhoršil. Ehm, jenže to ho ještě neměl na starosti Gimple :D Ne, mě prostě přijde Gimple nejlepší, ať si říkají co chtějí. A chce pořádný důvod? Herec nespokojený, chce odejit, evidentně ho to nebaví. Tohle není chyba Gimpla :D

16.12.2017 | 18:23:20
dupil77

Přesně nikde sem neviděl,že musí být seriál,podle komiksu.Určitě je to škoda,že je Carl pryč,ale úplně to změní děj.

16.12.2017 | 18:24:13
Stardos

A aby měli strach někoho zabït a dělat nepředvídatelný děj. Buď mu budou nadávat, že klaďasové neumírají, a nebo budou nadávat, že fakt někdo umřel. Já bych na místě Gimpla napsal ještě smrt Daryla. To by jim ten důvod s komiksovou předlohou moc nevyšel

#19 dahakere
16.12.2017 | 18:26:03
dupil77

Jj :D

16.12.2017 | 18:37:39
yennik

první série byla koukatelná, od začátku druhé už ten seriál byl k smíchu a nechápu celý ten povyk kolem něj. vážně béčkový seriál s plot holes v každém díle. a ano jsem tu jen abych se vám vysmál co se na to furt ještě koukáte :D

#13 Stardos
16.12.2017 | 18:53:50
Stardos

#12 yennik: Tak evidentně se na to koukáš i ty, když tohle všechno víš :D Je ale super, že se najdou tací, kteří se zasmějou i sami sobě :D

#41 yennik
16.12.2017 | 18:57:46
Hed94

#7 Holldir: Logika v tomhle seriálu dávno zmizela… Válka se spasiteli je samozřejmě super krok po uspávací minulé serii… ale problém je jak jí udělali… spoustu chyb, blbostí, nelogičností… je to nuda.

16.12.2017 | 20:02:55
Leithian

Tak jako úplný nesmysl bych to neviděla, tedy důvody toho že chtěj aby odstoupil směšné jsou ale. Vždyť v případě Jacksona se do jisté míry fanoušci a celosvětová podpora zasloužili o to aby byl puštěnej k režii Hobita… Takže pokud by se zvedla opravdu celosvětová mohutná podpora fanoušků tomuhle požadavku asi by s tím i něco dělali… Jde o prachy ne o lidi a když většina bude něco chtít co asi udělaj kvůli zisku? Ovšem pochybuju že v tomto případě to bude tak obrovské a jednoznačné.

16.12.2017 | 20:21:57
dasylva

Nějak mi to zapadá do posledních událostí v Americe,týká se obětí nařčení ze sexuálního obtěžování,které poslední dobou hýbe seriálovým a filmovým světem. prostě někdo využil situace .Teď se to hodí,teď budu chtít, aby vyhodili scénáristu,protože nenapsal scénu tak,jak já jsem si představoval. Amíci jsou prostě divní,smiřme se s tím. Doufám,že nejsem jediný,morbid­ní,koho Carlova smrt potěšila,protože to byl zmrd zralej na tři rány.:-)

#17 Stardos
16.12.2017 | 21:04:25
Stardos

#16 dasylva: Nebo, nejsi :D Mě ta jeho smrt taky potěšila a to ho mám rád :D Totálně odbočili od předlohy, překvapili a dokázali, že na tohle mají. Carlovu smrt jsem nikdy nečekal, ale potěšilo mě, že mě zase jednou překvapili

16.12.2017 | 21:38:12
dahakere

První opravdu dobrá změna postavy oproti komiksu a lidi z toho šílí. Spíš bych psal petice kvůli Morganovi, Michonne, Eugenovi a Carol, protože to je teprve výsměch co s těma postavama provedli. Carla sem si docela v poslední jako jednoho z mála oblíbil, jak se nebál konečně mít svůj názor a to co se mu stalo bylo konečně pro mě jako čtenáře pořádné překvapení a toho si cením.

#33 Lincoln
16.12.2017 | 21:43:13
dahakere

#10 Stardos: Souhlas Daryl po smrti bráchy nemá vůbec co nabídnout a mohl klidně zdechnout taky…stejně je napsanej jak totální idiot poslední dobou.

16.12.2017 | 21:45:46
Panacik

Ja som šťastný.

16.12.2017 | 22:30:19
Lostland

Lidská blbost nezná mezí, tvůrci jasně řekli, že seriál nikdy nebude přesně kopírovat komiks, tak brečet nad úmrtím jedné hlavní postavy mi přijde směšný. Každej seriál, má svoje silnější a slabší chvilky a když se to někomu nelíbí, tak at se na to přestane koukat. Mně se naopak líbí, že seriál překvapil a může se vydat úplně jinou cestou, než jak mu lajnujou fanoušci podle komiksu. A to jestli Gimpl uspěje nebo ne, rozhodne až sledovanost nejdřív v průběhu 9. serie.. Otázka je jestli by to potom radši neukončili dřív než hledat náhradu za gimpla..

16.12.2017 | 22:52:24
FUBAR

Podepíšu se pod cokoliv co povede k ukončení tohohle seriálu…poslední řadou to jde fakt do kytek. Smrt Carla je mi buřt…

16.12.2017 | 22:54:39
Cermb0

Souhlas Scott Gimple tenhle seriál dostal do úplných sraček…

#25 Stardos
16.12.2017 | 23:10:26
A_V

Kdyby založili petici kvůli sérii jako celku takl bych to pochopil. Ale kvůli smrti Carla? To vážně? Ty diváci v USA maj opravdu vymyté mozky.

#26 Stardos
16.12.2017 | 23:16:36
Stardos

#23 Cermb0: Kdyby za to mohl on, ale on píše ty velké epizody a udává směr série. Ve většině za to můžou ostatní scénáristé :D A nemůže za to, že tam nemají přesně spočítané náboje. Možná je to showrunner, ale efekty nejsou jeho povinností

#30 Cermb0
17.12.2017 | 0:25:54
Stardos

#24 A_V: Oni ty petice už dělají nějakou dobu. Předpokládám že tahle bude mít největší odezvu, ale nikam ti stejně nepovede. Série je na už natočena, takže nějaké úpravy jsou nereálné. Třeba smrt Beth napravit mohli, na její smrti se neodvíjel příběh. Jenže Carlova smrt teď bude udávat směr

17.12.2017 | 0:28:42
Robinson

Panečku, budeme brečet i když se Rick spojí s Neganem a k jeho smrti tedy nedojde? Budeme brečet až do seriálu vtrhnou Šeptači, krvelačná Alpha a bude to mnohem horší než teďka? K smíchu, opravdu.

17.12.2017 | 0:34:30
Leon

A jsou to právě podobné petice, které seriál devalvují, protože tito uplakánci způsobili, že v seriálu ještě stále působí vyčpělé a zbytečné postavy jako Daryl, Carol, Morgan, kteří mají být už dávno pryč…

17.12.2017 | 5:04:36
Winter

Nejsem nějaký extra fanda TWD, ale vždyť od začátku měl seriál max 3 dobré díly na sérii. Prostě si na ty zmíněné tři musíte tuhle sezónu ještě počkat. :)

17.12.2017 | 7:44:03
Cermb0

#25 Stardos: Teď vůbec nejde o efekty a „akci“ cca od čtvrté série, kdy to vzal na starost jsme se dočkali dílů typu „jeden díl jedna postava“, nemění se vůbec prostředí, žádné inovace a pořádné zvraty, postavy jsou absolutně bez šťávy a zatímco v první a druhé sérii jsme měli úplně neuvěřitelný vztah k postavám jako Glenn, Daryl, Dale, Rick, T Dog atd… tak teď ty postavy co zůstali tak neuvěřitelně nudí, že mi to je opravdu fuk… A to je něco za co může hlavní vedení seriálu, protože to určuje směr. A vedení je on. Porovnej si to s FWD třetí sérií, to je úplně jinej svět

17.12.2017 | 10:56:51
Leon

Takhle petice ale nic nezmění. 8. série je natočená, k 9. už je scénář a herci podepisují kontrakty, takže i kdyby se náhodou – což je dosti nepravděpodobné – něco změnilo v osazenstvu produkčního týmu, tak se to stejně projeví až tak v 10. sérii, která stejně může být poslední pro celý seriál. Teď už to měnit nemá cenu, seriál vstupuje do poslední fáze a 12 – 13 sérií je za současné konstelace utopií, to doklepou do 10. série a půjdou od toho.

A navíc, kdyby se to drželo přesně podle komiksu, tak tam každou sérii zařvou 2–3 hlavní postavy a Daryl vůbec neexistuje…

17.12.2017 | 12:36:21
Jedi knight

Smiešne :D Mne napríklad chýba Abe, podľa mňa bola chyba zabiť ho, keďže vo vojne so Spasiteľmi mohol byť viac ako užitočný, takže mám spísať petíciu ? Rovnako by v seriáli nezaškodilo viac ženskej nahoty (Maggie, Rosita, Laura), takže ideme sa sťažovať ? :D

#37 hoolio88
17.12.2017 | 13:23:04
Lincoln

#18 dahakere: Carol ale v komiksu vůbec není…mě nejvíc vadí JD Morgan jako Negan, je starý, malý a věčným kroucením tomu taky nepomáhá…

#34 ori #35 dahakere
17.12.2017 | 16:26:28
ori

#33 Lincoln: Ale je, vo väznici spáchala samovraždu.

webmaster
17.12.2017 | 18:53:33
dahakere

#33 Lincoln: je jen to není trapná verze terminátora :D

17.12.2017 | 21:48:58
hoolio88

S textem té petice úplně nesouhlasím. První tři série byly fantastické, plné šokujících a silných momentů. Seriál se začal horšit až od čtvrté řady a i tam byly některé skvělé díly. O výrazném zhoršení se dá mluvit až od sedmé série. Osmá řada je vesměs špatná, ale poslední díl dojem trochu vylepšil. Snad se druhá polovina osmé série ponese v zajímavějším duchu, zaděláno na to je…

18.12.2017 | 9:32:06
hoolio88

#32 Jedi knight: Sry za neznalost, ale kdo je Laura? Ta kočka od Spasitelů s tetováním na krku a piercingem v nose? :)

#39 JoshMcIntosh #40 Jedi knight
18.12.2017 | 9:33:30
Pták :)

pamatuju když jsem byl malej, jak mamka sledovala Dallas :) a zemřel tam ten hlavní a pak ho tam vraceli, jako že se to někomu zdálo :D :D :D

18.12.2017 | 10:58:55
18.12.2017 | 12:14:25
Jedi knight

#37 hoolio88: Presne tá ;)

19.12.2017 | 8:15:25
yennik

#13 Stardos: nekoukám, viděl jsem první a druhou sérii a pak jsem sporadicky viděl jeden, dva možná tři díly, abych se ujistil, že se nic nezměnilo

19.12.2017 | 23:43:13
Stenly69

tohle proste byt nemelo kdyz uz se podle neceho ridim z vetsiny tak to dodrzuji… Carl byl hlavni postavou ktera proste umrit nemela.. radsi Daryl… toho sem mel nejradsi.. ale ted je o nicem.. Carla sme mohli sledovat jeste par let az by vyrostl fakt v doopravdoveho muze..a vudce.. VIZ Ragnar syn Bjorn jina kategorie ale je to proste tak.. mrzi me to dost..

29.12.2017 | 22:00:47
Stenly69

A S PETICI SOUHLAS JE TO DILINAK!!!

29.12.2017 | 22:01:53
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Walking Dead

Seriál The Walking Dead odstartoval svou existenci na podzim roku 2010 a skončil na konci roku 2022. Byl tu s námi dlouhých dvanáct let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Další seriály

Seriál The Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály Fear the Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City, The Walking Dead: Daryl Dixon a The Walking Dead: The Ones Who Live. Pro fanoušky The Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama