Živí mrtví (The Walking Dead)
92/100 - 1 120×

Živí mrtví(The Walking Dead)

Epidemie změnila drtivou většinu lidstva ve věčně hladové zombie. Malé skupiny přeživších se snaží najít mezi ruinami nový život, nebo si alespoň udržet ten nynější. Do tohoto světa se z kómy probouzí nicnetušící bývalý zástupce šerifa Rick Grimes. Jak dlouho asi může přežít?

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
11 sezón | AMC | 43 minut
VOD
Netflix | Disney Plus | Max
žánr
Akční, Hororový, Katastrofický
hrají
Norman Reedus (Daryl Dixon), Melissa McBride (Carol Peletier), Andrew Lincoln (Rick Grimes), Lauren Cohan (Maggie Greene), Christian Serratos (Rosita Espinosa), Danai Gurira (Michonne Hawthorne), Cailey Fleming (Judith Grimes), Josh McDermitt (Eugene Porter), Chandler Riggs (Carl Grimes), Seth Gilliam (Gabriel Stokes), Ross Marquand (Aaron), Steven Yeun (Glenn Rhee), Jeffrey Dean Morgan (Negan Smith), Alanna Masterson (Tara Chambler), Cooper Andrews (Jerry)

České titulky k epizodě Last Day on Earth

České titulky k epizodě Last Day on Earth

České titulky k šestnácté epizodě šesté série jsou hotové. Ke stažení je naleznete v profilu epizody Last Day on Earth. Titulky pro vás přeložil @Xavik. Po zhlédnutí nezapomeňte díl ohodnotit.

56 0
4.4.2016

Zdroj: AMC

Diskuze /102

Xavik

Hned jdu na přečasy. :)

admin
4.4.2016 | 13:40:08
L0newolf

Dobrá práce ;)

4.4.2016 | 13:57:17
StigCZ

Snad nejnudnější finále. Zajímalo by mě kde měla být ta slibovaná brutalita.

#4 frozen
4.4.2016 | 14:17:48
frozen

#3 StigCZ: hej a ešte k tomu „úplne nečakaný konec“

4.4.2016 | 14:19:59
turquoise.hexagon

sem se u toho normalne tak nudil ze sem ve vedlejsim okne musel hrat freecell.

4.4.2016 | 14:26:30
Dambee

Nevíte někdo jestli se už ven dostala i ta necenzurovaná ver­ze?

#8 Xavik
4.4.2016 | 14:32:10
Spoorty

Thx…

4.4.2016 | 14:46:12
Xavik

#6 Dambee: Ta nakonec prej bude jen na blu-rey…

admin
4.4.2016 | 14:48:31
iamtears

zapnul jsem si velké finále , a po 20 minutách usnul :D to se mi snad ještě nestalo :D takže to beru jako zklamání, tože mě tvurci u toho epickýho finále nechali usnout místo toho abych hltal každou minutu :)

nakonec hodně sem přečítal komentáře na tohle finále, tekže x lidí mi zkazilo překvapení, kterých tam bylo už tak poskromnu..

4.4.2016 | 15:25:50
God Carmen

Kdo to teda nakonci schytal?? Neví někdo?

#12 5825 #14 spsrulez
4.4.2016 | 15:42:08
SikyCZ

Jo a neměla by být ještě po-titulková scéna ?

4.4.2016 | 15:56:14
5825

#10 God Carmen: Dostala to Carol ! :-/ :D

#40 God Carmen
4.4.2016 | 16:03:10
danho123

klasika finále ako sa dalo čakať s týmto nech ide AMC do prdele

4.4.2016 | 16:30:04
spsrulez

#10 God Carmen: Když se podíváš v jakém byli pořadí v lajně a mrkneš do pozadí, je tam vidět mrtě moc tenkých stromů a ve finální scéně jde vidět pouze jeden tenký strom vlevo od Negana, to mě přivádí tedy k teorii, že to pálku políbil někdo, kdo byl vlevo od Ricka, tedy Carl(podle poznámek přežil), Aaron, Eugene a nebo Sasha

#20 marionoga
4.4.2016 | 16:47:32
kutas

konečně se spasitelé pochlapily a odrovnali tu nejnudnější postavu jaká v seriálu byla

4.4.2016 | 16:49:54
Leon

Tohle finále bylo výsměchem fanouškům i samotným tvůrcům, kteří slibovali nezapomenutelnou řadu i finále.

4.4.2016 | 16:54:13
Serials.

Nechápu proč pořád tak plivete na tuhle sérii nebo finále vůbec. Chápu, ten začátek byl celkem nudný. Když se ale ohlédnete dozadu, jak ten díl probíhal, dává to celé smysl, stupňuje se to, jako když zjišťujete, do jakých sra*ek se dostáváte. Nádherně to připraví na to psycho, co vás čeká. Nemáte si to nechat znechutit spoilerama nebo komentářema. Chápu, že pro ty, co čtou komiks to muselo byt „opravdu nečekané“ ale já jelikož jsem se chtěla nechat překvapit, jsem si na to dávala pozor, a ze zakončení dílu jsem nadšená. To pískání, jejich zpustošené výrazy, Neganův proslov, následné vybírání oběti. Za mě naprosto geniální, a snad nejlepší scéna celého seriálu vůbec.

Nechci nikomu vnucovat svůj názor, ale berte to s nadhledem. Neklaďte si zbytečně velké nároky a jen si užívejte tu atomsféru jako divák, a ne jako odborník na věci typu „Zombie apokalypsa“. Věřte mi, že si to užijete mnohem víc. :)

#18 AnIxE #19 mops #23 Blahar
4.4.2016 | 17:23:41
AnIxE

#17 Serials.: Má pravdu :) :D

4.4.2016 | 17:32:35
mops

#17 Serials.: souhlasim, jen mi prijde jako blbost neukazat, kdo to schytal, zacinat s tim pak serii novou mi neprijde dobry

#22 AnIxE
4.4.2016 | 17:39:07
marionoga

#14 spsrulez: podle jakych poznamek soudis ze prezil?

#22 AnIxE
4.4.2016 | 17:46:34
ČéEča

Kdo je pod drnem?

myslím že Maggie ani Glenn to nejsou, protože jeden z nich by se fakt neudržel a začal by řvát…(podle mě)

4.4.2016 | 17:50:18
AnIxE

#19 mops: Čim jiným si mají udržet to napětí? :D Vždyť jinak by třeba polovina lidí nezačala koukat ani na další serii ted aspoň mají důvod.
#20 marionoga: Přežil proč by jinak říkal Negan ať Carlovi vypíchnou i druhé oko a dají ho Rickovi sníst.. Když by ho zabíjel tak proč by mu vypíchávali oko? :D

#24 mops #28 marionoga
4.4.2016 | 17:51:09
Blahar

#17 Serials.: Máš úplnou pravdu, většina si nechá zkazit překvapení spoilery a pak se diví, že je to neposadilo na prdel. Já se jim záměrně vyhýbal a taky jsem byl více než spokojeny, epizoda utekla jako voda, to stupňování, pískání, proslov no sakra to byla atmoška:D Za mě fakt super!

4.4.2016 | 17:51:11
mops

#22 AnIxE: možná proto, že lidi kteří to koukají už šestou sérii nepotřebují nějaký cliffhanger k tomu aby pokračovali sedmou serii, proto mě by byl větší šok, kdyby jsme viděli koho sundal a všichni by klečeli s otevřenou hubou. ted čekat bůhví jak dlouho k tomu, aby jsme viděli mrtvolu,, napětí vymizí

#25 AnIxE
4.4.2016 | 18:01:23
AnIxE

#24 mops: Ale nevymizí stejně se podíváš :D jako každý :D

#26 mops
4.4.2016 | 18:02:43
mops

#25 AnIxE: joooo to každopádně, ale už mi bude jedno kdo bude mrtvý

4.4.2016 | 18:04:18
Leon

Ono stejně nějakým způsobem unikne, koho Negan zabil ještě dřív, než začne 7. série.

4.4.2016 | 18:04:31
marionoga

#22 AnIxE: V tom mas pravdu, to by bylo dost divne, ale treba mu to oko fakt vypichnou po smrti:D Ale prijde mi dost morbidni aby mel nefunkcni i druhe oko:D Co by pak v tom serialu delal:D

4.4.2016 | 18:24:15
ČéEča

mám tu fakt velkýýýýýýýýý­ýýýýýýýýý spoiler

Negan zabil…

Rozmysli si to vážně

https://www.youtube.com/watch?…

#30 ČéEča
4.4.2016 | 18:42:08
ČéEča

#29 ČéEča: a nebo jen super troll :D

4.4.2016 | 18:42:59
HeisenbergWW

Jakmile začalo to ikonické pískání, tak já si do finále pískal s Neganem u TV! :D

4.4.2016 | 18:52:39
Carnage

Nejdebilnější díl ostatně jako skoro všechny v 6. sérii. Celej díl nuda v karavanu…+ za Trevora z GTA. Negan docela ušel, ale to že nám tvůrci takhle zatajili tu postavu je pěkně na hovno Walking Dead je fraška a jen pro to, že Daryl fans would „riot“ čtěte „cry“ tak se na nás z vysoka vy*rali co to jako je? Momentálně nejsem vůbec natěšenej na 7. sérii protože já chtěl vědět kdo umře teď a né to zjistit až za půl roku. A může to bejt kdokoliv podle mě sami ještě neví a čekaj na reakce. Negan pak přeskakoval nebo spíš to bylo sestříhaný aby to stejně nebylo poznat. GoT je jiná liga a nebojí se ukázat brutalitu místo rozesračkovaný kebule Glenna nebo Daryla, Negan akorát zmasil kameramana. A to se mi těch posledních 10 minut líbilo a dobře to gradovalo a pak takovej fail…AMC zklamalo.

#35 Leon
4.4.2016 | 18:58:34
A_V

Jestli tohle byl nejbrutálnější díl seriálu tak já jsem matka Tereza. Ale jinak ušel vy tady(a nejen tady) nadávát jak to nebylo akční, napínavý atd., ale o tohle s Neganem nejde on není magor co bezhlavě zabíjí. Teda je :), ale hraje to hodně přes psychiku. Chtěl jim ukázat svoji moc a převahu, aby je mohl zlomit.

4.4.2016 | 19:00:36
JimmyRodgers

Na všechny své možné prsty souhlasím se Serials.. Mně se díl hodně líbil. Komiks nečtu a snažím se vyhýbat spoilerům, ikdyž občas nějaký zahlídnu (kdo je Negan apod.). Stejně jsem posledních 20 minut sedel s klepákem v noze a nejistototu v mé osobě!

4.4.2016 | 19:15:19
Leon

#32 Carnage: No, také se obávám, že ještě nemají jasno, koho zabijou. Čekají na reakce, klidně to může být Aaron, a ten by asi lidem moc nechyběl. Carol a Morgan to zvládnou, někdo už tu spoileroval, že budou vyjednávat s „Královstvom“

4.4.2016 | 19:23:47
Sctyri

Rád bych se bál o někoho z nejhlavnějších postav (Daryl, Glenn, Maggie, Carl, Rick, Michonne). Jde vo to, že tam byli i postavy na kterých mně „vůbec“ nezáleží- Aaron, Sasha, Euguene Rosita a téměř tam patří i Abraham.. prostě ho řadím do vedlejších postav, neudělal jsem si k němu a k nikomu z výše zmíněných takový pouto jako ke všem ostatním klečícím, kteří tam vládnou už dost dlouho. Potom se můžu těžko rok bát. Je to 50% na 50%. Ricka jistě že ne, ěhotnou Maggie nevěřím, že by zabil a podle toho co říkál nezabije ani Carla. A jestli to nebude nikdo z Daryl-Glenn-Michonne, tak nemaj koule a seriál je o hovně upadl.

4.4.2016 | 19:25:52
Leon

Třeba si popravy hlavních postav nechají na 7. řadu. :D Já se obávám, že vzhledem ke stabilní sledovanosti se na současném přístupu tvůrců – scénáře spíchnuté horkou jehlou bez náznaků logiky, plytké a bezzubé dialogy, nelogické akční scény s tupým vyústěním – vůbec nic nezmění.

A Negan? No, nevím, vůbec mi tam neseděl, jeho diaology a pózy byly hodně kýčovité. Měli možnost udělat skvělého záporáka, a namísto toho tam udělali sociopata. Zlatej Guvernér, ten alespoň měl nějaké charisma…

4.4.2016 | 19:32:22
NinaQ

Ono to i brutál bylo, ale přes psychiku. Nejdřív ty cesty, kde na každé těch lidí bylo víc a víc,to už jste mohli vidět, jak se dostávají do paniky. Poté to pískání v lese a následně obklíčení. Ten Rickův výraz zoufalství stál za to, když zjištoval, že jsou v absolutní prdeli..i Negan to řekl…„Sere tě to, co? Ten moment, když zjistíš, že nevíš ani hovno.“ Neganův proslov, vybírání oběti a pak jen přihlížení, jak si z vašeho přítele dělá sekanou. Mě se ten konec hodně líbil a zkoukla jsem ho jedním dechem. Zklamání pak přišlo, když jsem zjistila, že se obět dozvím až v sedmé sérii. Ach jo…tak dobré to bylo a oni to tak pose*ou. Každopádně za mě si myslím, že to schytal Glenn, Abraham a nebo Daryl..víc se přikláním, že někdo z té levé strany od Ricka než od pravé…ale co, může to být kdokoliv.

4.4.2016 | 20:05:34
Leon

Podle mně za to může Morgan. Jen co se vrátil do seriálu, tak šla kvalita hodně dolu. Jo, určitě je to jeho vina… :D

4.4.2016 | 20:08:26
God Carmen

#12 5825: Vždyť ta tam vůbec nebyla

#89 5825
4.4.2016 | 20:08:57
Harmasan

Souhlasím s tím, že to mohl schytat kdokoliv, ale nemohu se zbavit pocitu, že to bohužel schytal Rick. Připadá mi, že Neganova oběť byla někdo, na koho byl záběr poslední. Tudíž Rick. Toť moje teorie :D

#43 scottt1 #45 AnIxE #46 A_V
4.4.2016 | 20:11:48
Leon

Jasně, zabijou hlavní postavu, to by dávalo smysl :D

4.4.2016 | 20:19:56
scottt1

#41 Harmasan: Rick to urcite nemoze byt.

4.4.2016 | 20:22:55
RIP

stín na Rickovým obličeji ukazoval, že jde obět vybrat v pravo, z Rickovy strany nalevo …takže Sasa, Aron, Eugene nebo Carl …ale Carla vyloučíme i Ricka, pokud to chtějí tvůrci ještě více posrat nechaj zhebnout Sasu, Eugena nebo Aarona, ale pokud mají gule, bude to Daryl nebo Glenn

4.4.2016 | 20:25:25
AnIxE

#41 Harmasan: Rick to asi tak na 100% neni :D asi jsi na konci moc neposlouchal co? :D Negan říkal ať Carlovi vypíchnou i druhé oko a dají ho Rickovi sníst když někdo jen promluví.. Takže to logicky Rick nebude :D mrtvej by asi toho moc nesnědl no ikdyž.. :D

4.4.2016 | 20:25:49
A_V

#41 Harmasan: Podle mě to Rick nebyl, protože se ho celou dobu snažil zlomit, aby spolupracoval. Taky to nemohl být Carl a ani Glenn nebo Maggie, protože to by ten druhej jen těžko vydržel bez křiku. Já sázím na Daryla nebo Abrahama

4.4.2016 | 20:26:56
Rick255

myslím si že Negan zabil Daryla nebo Glenna. ale určitě si myslím že to byl Daryl

#50 ModroOčko25
4.4.2016 | 20:30:47
AnIxE

Sázím na Abrahama nebo nějakou mín vyznamnou postavu. Jak už tu někdo psal tak určitě jeeště ani oni samotní nevedí koho pohřbí.. čekají na reakce :D

4.4.2016 | 20:38:06
Rick255

a jinak moc děkuji za titulky. ale mě to nevadí ani v angličtině. a jinak k dnešnímu dílu si myslím že umřel Daryl.

4.4.2016 | 20:38:55
ModroOčko25

#47 Rick255: Daryl to neni

#51 Rick255
4.4.2016 | 20:39:13
4.4.2016 | 20:40:03
RIP

„moje matka říkala, abych vybral toho nejlepšího“

4.4.2016 | 20:42:32
ModroOčko25

#51 Rick255: NE NE Daryl to neni podla mňa,však rozmýšlaj :D

#54 ZaRo
4.4.2016 | 20:46:16
4.4.2016 | 20:49:35
Cagaj

Vzhledem k tomu, jak se 6. série držela komiksu (nejvíc ze všech předchozích řad), tak je tuhej Glenn …to taky povede k tomu že Maggie povede Hilltop …Jo jinak spoiler alert :D A hodně velkou roli v další sérii získaj ty „opancéřovaný rytíři“ :D Ale to už spoilit nebudu :D

4.4.2016 | 20:58:49
ModroOčko25

#54 ZaRo: 1.Logicky však nevidel si Daryla ? Tu prvu ranu by nevydržal
2.Pozri si znova tu scénu ako vyberal a uvidíš…

4.4.2016 | 20:59:40
Cagaj

http://walkingdead.wikia.com/wiki/Glenn_(Comic_Series) Cause of Death: Head smashed by Negan using his baseball bat, Lucille

#59 misticjoe #60 AnIxE #61 AnIxE
4.4.2016 | 21:05:33
misticjoe

Přikláním se též k názoru, že mrtváček dosud není vybraný a teprve se bude rozhodovat, kdo to bude.

„Hele, bere to jako hrdina.“ – to je věta, která má diváky jen zmást. Po té pecce do hlavy nemůže moc mozek fungovat, čili hlavu by dotyčný rozhodně nezvedl vědomě.

Každopádně ta parta homoklád v kožených oblečcích je dost výživná. Půlka z nich vypadala, jak kdyby je zrovna vytáhli z Modré ústřice. Až jsem se musel řehnit a tím jsem si zřejmě krapet pokazil to „napínavé finále“.

překladatel
4.4.2016 | 21:08:49
misticjoe

#57 Cagaj: Nikdo neříká, že se seriál zase nemůže od komiksu v něčem „trhnout“. Nebylo by to poprvé.

překladatel
4.4.2016 | 21:09:48
AnIxE

#57 Cagaj: Jestli sleduješ tehle seriál tak víš že většinou to ani podle komiksu neni :D

4.4.2016 | 21:14:17
AnIxE

#57 Cagaj: Jestli sleduješ tehle seriál tak víš že většinou to ani podle komiksu neni :D

4.4.2016 | 21:14:18
Rennatka

Věřím že pro herce bylo natáčení náročný, ale asi neměli vypouštět do světa že to bude největší brutal atd. Lidi jsou pak zbytečně naštvaný a zklamaný… A chápu že scénáristi chtějí udržet lidi napnutý a nalákat je na další sérii ale ten konec si mohli odpustit, seriál má silnou fanouškovskou základnu, která se bude dívat na další sérii i tak. Každopádně díl to byl skvělej, bála jsem se snad o všechny od začátku do konce (pěkně to zpracovali). A je sice hrozný že Negan někoho zabije ale taky je mohl postřílet všechny, za to co udělali (vím, měli k tomu důvod- nenechat se zotročit a utlačovat) ale i tak…

4.4.2016 | 21:47:07
misticjoe

A já se vlastně ještě musím ptát? Kde je ninja-Jesus, když je potřeba? Ten by přece gang páně Negana měl vykostit raz-dva. :-)

překladatel
4.4.2016 | 21:54:47
scottt1

Keby zabil Carla to by bola ina pecka. Myslim si inak, ze to bol Eugene, inak by nedaval Rickovy navod ako si vyrobit naboje

4.4.2016 | 22:00:16
dameo

Někteří tu píšou, že si většina z nás z finále nesedla na zadek, protože jsme si finále pokazili čtením spoilerů. Za sebe můžu říct, že mé zklamání z finále nemá nic společného se spoilery. Protože ujíždím na spoilerech, vím vždy před shlédnutím epizody, kdo zemře. Nikdy se mi nestalo, že by mi spoilery pokazili seriál. V případě 6×14 jsem věděl, že Dwight zastřelí Denise a přesto jsem si tuto epizodu opravdu užil – jedna věc je, přečíst si spoilery k epizodě a něco jiného je tu epizodu vidět na vlastní oči. Většina lidí mi asi řekne, že zrovna tato epizoda, ve které zemřela Dinise, byla ukecaná a nudná. Mě se ale líbila a to rozhodně víc, než celé finále. Pokud mi něco dokáže zkazit požitek ze seriálu, tak to nejsou spoilery, ale špatný scénář. Ve finále si Spasitelé s Rickem a jeho skupinou hráli. Psychicky je deptali. Takhle vystrašeného Ricka jsme doposud neviděli. Tento psychický teror vyvrcholil brutální smrtí jednoho z hrdinů. Modlil jsem se za to, aby finále nekončilo cliffhangerem, o čemž se mluvilo a my jsme se tak dozvěděli, koho, že to vlastně Negan umlátil. Nestalo se tak. Tato scéna měla být emotivní, donutit nás brečet. Jak ale může být emotivní, když nevíme, o koho jsme přišli? Prožíval jsem smrt Sophie, Axela, Andrei, Hershela, Lizzie a Micy, Beth, Noaha, Denise a dalších, tak proč nám nedopřáli další emotivní zážitek? Já vím, v 7×01 pravděpodobně uvidíme celou scénu znovu a tentokrát vlastníma očima a ne očima zavražděného, ale proč nám to neukázali hned na poprvé? Aby nás napínali? Dle reakcí na internetu jsou lidé spíše naštvaný a ne napnutý. Alespoň já to tak mám. Místo touhy vidět další díl, mám sto chutí tento seriál přestat sledovat. Jako správný fanoušek tomu dám ještě šanci, ale pokud se z tohoto neponaučí, tak asi opravdu končím. To, že se dozvíme až za půl roku, kdo je Neganovou obětí je stejné, jako kdyby na konci detektivky řekl hlavní hrdina, že už ví, kdo je vrah a jméno vraha by prozradil až v dalším díle, který by byl vysílaný až za 6 měsíců. Thle se scénáristům opravdu nepovedlo. Mimo to mě vytáčí to, jak nám tvůrci celou dobu lhali. Prý to bude nejlepší a nejbrutálnější finále. Já věděl, že přehánějí, ale že to až takhle podělají, to jsem si nemyslel. Andrew Lincoln (Rick Grimes) prý po přečtení scénáře přišel pozdě do práce, Lauren Cohan (Maggie Green) ze scénáře zvracela a Josh McDermitt (Eugene Porter) scénář vyhodil. Mysleli jsme si, že to je tou brutalitou a ono to bude spíš tím, že i samotní herci byli zklamaní z toho scénáře. Bože, já jsem tak naštvaný. Kdyby nám alespoň nelhali a netvrdili, jak úžasné to bude.

#67 misticjoe
4.4.2016 | 22:00:30
Zmiaz

Tak me se finale libilo, ba co vic se mi libi Negan :D Rikala jsem si, jak zvladne takoveho zaporaka (znam ho jen z romantickych komedii) a me osobne nezklamal. Samozrejme i ja sdilim nazor, ze nam meli ukazat, kdo to schytal. Cekanim nas pripravi o napeti… ale ja osobne nepocitala s nicim jinym, takze krom mensiho zklamani prekvapena z jejich rozhodnuti nejsem. Jinak za me to schytal Eugene, ktereho jsem si bohuzel v poslednich dilech dost oblibila.

4.4.2016 | 22:08:01
misticjoe

#65 dameo: No ono to „scénář na finále mě rozhodil“ je celkem z pohledu herců pochopitelné. Oni sami podle dnešního článku na VFHollywood také nevědí, kdo bude ze seriálu vyřazen. A zřejmě se to nedozví do prvních natáčecích dnů 7. série. No a teď si představ, že máš pět milenek, hypotéku, megavýdaje na mejdany a tuny koksu a najedou si přečteš scénář,z kterého není jasné, zda budeš mít za půl roku ještě práci a pravidelné chechtáky. No to bych blil taky :-)

překladatel
4.4.2016 | 22:14:27
JackW

Mě ty vzdechy připadaly jako Carlovy, když ho mlátil tou pálkou.

4.4.2016 | 22:26:58
chateu

to je fakt k nasrání konec.

4.4.2016 | 22:28:38
chateu

to jako půl roku nebudeme vědět kdo to schytal ? si dělaj kozy ne ? někdo mlel něco o necenzurovaný verzi, víte o tom něco ?

#72 dameo
4.4.2016 | 22:34:27
Marcelino

neměli se v tomto díle obevit Merle a Beth?:O

#72 dameo
4.4.2016 | 22:39:45
dameo

#70 chateu: Necenzurovaná verze se týká Neganových nadávek a bude pouze na Blu-Ray. #71 Marcelino: To byla mylná informace.

4.4.2016 | 22:44:42
Sintor

Jsem jediný komu se zdálo divné to jak byl Rick totálně v prd*eli.....Jasně bál se o sebe a o své blízké a byl bezmocný…Ale například v epizodě 5×01 to bylo taky dost brutální a Rick si sebevědomě mlel něco o tom že Garetha stejně zabije.....jo měl u sebe ten kus dřeva ale i tak…

#74 DejvidHound #75 dameo
4.4.2016 | 22:52:59
DejvidHound

#73 Sintor: No vies to kvoli tomu dramatickemu napatiu. Inak furt som rozmyslal koho mi ten typek s knirkom pripomina.

4.4.2016 | 23:18:28
dameo

#73 Sintor: Spasitelé Ricka a spol. pořádně psychicky dusili, než se setkali s Neganem. Rozhodně to bylo jiné, než tehdy v Terminusu.

#77 misticjoe
4.4.2016 | 23:24:38
RicksTheNinja

Celkově mě tahle série nedostala. I bez spoilerů byla naprosto předvídatelná a kolikrát jsem si říkal jestli jsou lidi totální dementi vzhledem k jejich nelogickým rozhodnutím. Autoři chtěli být tak moc kreativní a zajímavý až docílili opaku :( Finále byla katastrofa… Až na Negana to ve mně nic nevyvolalo… Tak snad jim příští série vyjde :)

4.4.2016 | 23:36:36
misticjoe

#75 dameo: Nemohu souhlasit. Rick zklamal (resp jeho postava). O pár dílů předtím vykosí celou pobočku neganových lidí a tady, když narazí na šest chcípáčků, tak zahlásí, že to raděj otočí, než aby je sejmuli. Kdyby tu první partičku postříleli, tak by se nic takového, jako dostaveníčko vprostřed lesa, nekonalo. Ostatně Spasitelé mají asi křišťálovou kouli, jinak si nedokážu vysvětlit, že tak dobře věděli, jak se grimesováčci zachovají…

#79 vlad123 #102 dameo
překladatel
4.4.2016 | 23:46:06
vlad123

Sakra to je blbost. Kde jsou ty casy kdy na prvni blokaci by je Rick sam vymasil akckem…Pulka homoklad, druhou asi nasli na ulici ve sleve. A ten Negan, to je postava od pohledu psychoticka a debilni.

Tohle je serial o zombikach, ze jich tam fakt bylo teda… Vubec, zombie mizi a nastupuji dementi typu Negan, homoklady… Pak nesmime zapomenout sukacku s dredarkou, cerneho papeze Ramba, drsnaka kapitana jednoocko, assasina s tremi kulkami v tele,Macgivera se znalostmi o"nealla s archivem antiku v hlave, Ip mana s klackem, reklamu na olej Derila, sexy pistolnici co uz dve rady nic neudelala, generala zrzka a spinaveho Glena s těhuli…

6 rad vykrikovany davem, Jezis, ten to zabalil a sel asi na grilovacku.

Serial uz delsi dobu stoji, je bez nejakeho cile, ubranime tyhle zdi fakt neni cil, to je jen stani na miste. Od tech dob co se prestal hledat lek, je to uplne nijaky. Zarazejici je, jak jeden dil je Rick totalni zabijak a dalsi dil ani nevystreli (prej setreme kulky…tvl) Predpokladam ze proto, ze scenar nedela jeden clovek. To nemluve o tom, jak je to procpany kecy o nicem co jen natahujou cas.

Jak jsem vzdy uz rano, s prvnimi titulky na netu koukal, tak poslednich cca 5 dilu jsem si na to udelal cas odpoledne a na epic finale dokonce az v 23 00 vecer. Takze tolik asi k zabavnosti 6 rady. Popravde se ani nedivim ze je tolik lidi nasranych, me to taky prislo jako kokotina. Minimalne unfair od kanalu co to dela. Jako neukazat ani koho zabili, kdyz 99,99% lidi vedelo, ze nekdo zarve, to mi teda prijde debilni.

Jak sem se driv tesil na kazdy dil, tak uz jsem pomalu v taboru tech, co na to koukaji, jen ze koukaji.....Celkove se nemuzu zbavit dojmu, ze serial skocil do kategorie „co nejlevneji“

zatrolim si taky, „nejhorsi finale co sem kdy videl“…

5.4.2016 | 0:04:27
vlad123

#77 misticjoe: Jo no, to sem zapomel dodat.

5.4.2016 | 0:07:32
Epinek

co se týče toho, koho Negan zabil , tak podle Carlova tweetu včera v noci , to vážně ještě nikdo neví, teda pokud už herci nečetli scénář k s07e01 – if it makes you feel any better i still don't know who got killed and it's been like 6 months since i read the script.

5.4.2016 | 1:38:43
Spoorty

Podle mě dobrej díl. Trochu psychologie a Negan taky dobrej.. Podle toho co řikal Ricka ani Carla nezabil. A myslim, že to nebyla ani žádná ženská.. Podle mě to odnesl Eugene, byl už načatej a navíc se celkem dojemně předtím loučil s Abrahamem a i ostatníma..Ale je to jen můj názor…

5.4.2016 | 1:47:09
alzbetka1611

Jaj ten Negan total pičus i ti jeho buzeranti.. Nechapu jak se někomu mužou libit.. -_-

5.4.2016 | 2:19:17
annett

Pokud si vyhledáte originální text rozpočítadla, které Negan ve finální scéně odříkává, je rozděleno na 16 slov/částí. Postav z Rickovy skupiny je 11, Negan začíná počítat u Ricka, postupuje z prava do leva a v okamžiku, kdy dojde na konec řady, navazuje na jejím druhém konci. Z toho se dá poměrně dobře vyčít, že rozpočítadlo končí na

Darylovi.

I přesto, že Negan rozpočítadlo modifikuje a na konci přidá několik frází navrch, mohlo by to mít určitý symbolický význam :) Navíc smrt této postavy by částečně odpovídala probíhajícím spekulacím.

Sama se ale přikláním k tomu, že tvůrci seriálu oproti fanouškům zdaleka nejsou tak vystresovaní z toho, která postava zemře. Řekla bych, že to stále není rozhodnuté a vyjádřit se asi bude muset i ekonomické oddělení – o to tu koneckonců běží, nenechte se mýlit ;) nicméně výše popsaná teorie ještě nezazněla, je jednoduchá a zdaleka není tak šílená jako některé detailní grafické rozbory, které se dají najít na internetu.

Jinak za mě – na jednu stranu měla epizoda perfektní psychologickou a atmosferickou gradaci děje, na stranu druhou zakončení cliffhangerem ji bohužel lehce ubralo na kvalitě.

5.4.2016 | 3:20:09
Alex02

tak sme sa dočkali tej vraj najbrutálnejšiej epizody :D skôr by som ale povedal, že to bolo najnudnejšie finále v histórii, vlastne to ani nebolo finále, to bol len taký zhluk nudných scén vyústených do jedného vlažnučkého clifhangeru, v prípade ktorého vastne ešte ani teraz nemajú scenáristi jasno, ako ho ďalej rozvinú… a Negan? no, musím sa smiať… vyzeral ako buzna so zálubou v koženom oblečení, žiadna charizma, nič, je úplne nevýrazný a nezaujímavý… svetlá výnimka z celej epizody bol len príchod členov Kingdom komunity… no a ešte nakoniec by som chcel odporučiť všetkým pisálkom, ktorí tu otravovali diskusie s tým, ako bude Negan brutálny a ako niekomu rozmláti hlavu a podobne – už prosím vás zalezte niekam preč, jasne vidíte, že televízni scenáristi vám na ten váš komik úplne serú

#85 Leon
5.4.2016 | 4:36:01
Leon

#84 Alex02: Amen!

Já bych řekl, že celá 6. série byla shlukem nahodilých scén. Finále bylo jen podtržením všech negativních rysů, které 6. sezóna přinesla.

5.4.2016 | 5:20:59
Toso11

no neviem vsetci tu kecate ako male deti nevidel som rozmlatenu hlavu … kolko sme ich uz videli v celom serialy ??? podla mna je priemna zmena ze nik neumrel a ked uz tak na onci bude michone … rich sa ohlasy pocas jej smrti a pride o ruku … tak nejak by to mohlo bit … plakat nad tym ze nieco bude o pol roka nieje take hrozne ako pri stargate kde sme sa konca anilen nedockali … dej bol napinavy a bola to zataz na psychiku niekto mozno chcel vidiet strielanie a pride mu nelogicke ze rick sa nezahral na ramba … ale v karavane mali choru zenu z dietatom a nemohli vediet ci ich nieje viacej v lese … aj vase neplitvanie gulkami to vazne by ste vystrelili na obesenca ??? nemyslim si eugena som si narozdiel od mnohych z vas oblubil a postavi pocas celej serie ukazovali ako to k sebe vsetko zapada … kazda postava hrala nato ze moze zomriet … a teraz to pokracuje a teda na zaciatku dalsej sezony je mozne ze tu bude extra mrtvol pre vas co nato cakaju

5.4.2016 | 5:30:05
Horns-on-my-head

Vždyť je to jasný ;) prý jsou tam ty stopy jasný jak měsíček na hnoji, tak jsem zapátrala a když jsem si tu poslední scénu pustila aspoň stokrát, sedí to (bohužel jenom!!) na Arona, což není moc zásadní postava, tudíž mě hned napadá, že v tom kruhu zabijí v prvním díle příští série ještě někoho podstatnějšího. Prostě si to podle mě nenechá Rick líbit… Tak a teď už moje vysvětlení. Negan jde ke konci říkanky napravo, podle stínu na Rickově tváři. Tam jsou v pořadí od něj – Sasha, Aron a Carl, pokud se nemýlím. Po tom co řekne „it“ následuje několik frází, které nám to osvětlují.

You can breathe… v tu chvíli se koukne na Ricka nalevo od něj, který celou dobu tajil dech, snad aby to nebyl Carl. A tak ho Negan svým psychopatickým způsobem „uklidní“. You can blink… koukne se směrem ke Carlovi na druhou stranu, je to ironie, má jen jedno oko a tak se mu Negan tímhle vysmívá You can cry… otočí hlavu opět na druhou stranu řady, nalevo, kde řve asi už polovina, i tak si myslím, že to patří Sashe ;) ta se rozbulela těsně před koncem říkanky. Nedivím se jí. Strany sedí, nikdo moc nejančí, kdyby to byla Sasha, tak Abraham to tak nenechá, a tak logicky to musí být Aron, kterej jen cosi dluží Maggie a jinak tam žádný vazby nemá. Záhada vyřešena a já budu chodit s klidem spát :D. Samozřejmě to není 100%, ale ten stín je ale zcela zřejmě Neganů, nikdo jiný se nehýbal. Jinak Daryl i Glenn žijí, ti byly úplně na druhé straně, ne?

Pokud máte nějaký argumenty, mileráda si je vyslechnu. Touhle diskuzí se docela bavím :D

#88 Horns-on-my-head #94 nespokoyeney
5.4.2016 | 8:49:06
Horns-on-my-head

#87 Horns-on-my-head: Ještě něco dodávám… Jinak ten Neganův chlápek na barikádách… připomínal vám taky Trevora s GTA ? :D Tím zjevem, vystupováním a tak. Pobavila jsem se, ale jinak jsem s dílem spokojená ;) atmosféru budovali působivě, takže tu depku jsem já osobně Rickovi věřila ;)

#92 ZvacA
5.4.2016 | 8:53:36
5825

#40 God Carmen: Ach jo, to byl vtip,holčičko :D

5.4.2016 | 9:23:14
AnIxE

Taky se říká že by mezi mezi spasiteli mohl být i Morales :D

5.4.2016 | 9:29:22
Riki

Super to bolo, nemam uz 15 rokov a tak mam rad vyvoj postáv, dobre spracovane dialogy, spravne nacasovanu akciu. Pacilo sa mi to napatie, dokonca som citil aj emocie pri luceni s Eugenom. Pekna hudba v pozadi. Bal som sa o Meggie a spoliehal som sa tak ako oni na Ricka. Ale bolo mi jasne ze títo protivníci sú protivníci s velkym P. Nevadi mi ze som nevidel kto to schytal, nie je to pre mna dolezite, dolezita je atmosfera a napatie a toho sa mi dostalo. Akurat na mna Negan neposobil dost hrozivo ci „mad“. Uvidime ako sa v 7. serii predvedie. Guverner bol vacsi psychous :)

5.4.2016 | 9:45:58
ZvacA

#88 Horns-on-my-head: Dobrý a logický shrnutí, Aaron vypadá víc než pravděpodobně. Je sice brzo mít něco za definitivní, ale opravdu se to podle těchto indicií jeví tak, že tvůrci seriálu ani pro tentokrát nemají prozatím v úmyslu s někým z „hlavních“ postav rozvazovat poměr.

Jinak, Trevor není náhoda, tu roličku si v téhle epizodě vystřihl skutečně jeho představitel Steven Ogg.

5.4.2016 | 10:04:02
nespokoyeney

Všimněte si lidi pár věci z finálních 3. minut. Za Neganem při jeho vraždění nebyl vidět žádný karavan nýbrž pouze stromy tzn. že mužeme vyloučit lidi kteří stáli uprostřed řady a zabil někoho na kraji. Ženy Negan nevraždí a polomrtvý Daryl by nezvedl hlavu když ani nemohl klečet. Takže Nám zbívá , Eugene , Aaron nebo Glenn . V záběru jsme mohli vidět, že z pohledu od Rickový levice byl vidět karavan za Neganem a napravo od karavanu stáli Saviors což znamená, že by Eugene, či Aaron nemohli vidět za Neganem jen stromy. Zbývá nám pouze Glenn , který nejvíce vybočoval z řady a tím pozadím za Neeganem to sedí nejvíce ke Glennovýmu pohledu. (SAMOZŘEJMĚ NA LOGIKU SE NEMUŽEM SPOLEHAT PO SCĚNĚ S POPELNICI)

5.4.2016 | 13:13:57
nespokoyeney

#87 Horns-on-my-head: Taky jsem si myslel že je to Aaron, ale Aaron by přeci viděl za Neganem kousek karavanu a vedle něj hned Spasitelé kteří tam stáli. No uvidíme nemá cenu asi hledat logickéé řešení, když si s nama autoři hrajou přes různá vodítka.

#100 Horns-on-my-head
5.4.2016 | 13:15:38
donklon

Především bych chtěl poděkovat za překlad. Brutalita by se našla. Takovýhle cápci se najdou všude. A ačkoliv Rick mě štve od 2 řady,teď mi ho je neskutečně líto. Těžko se dovtípit kdo byl byl Neganem vybrán, ten pacholek si přeskakoval. Ale vsadil bych právou či levou osobu od Ricka

5.4.2016 | 15:26:07
donklon

Především bych chtěl poděkovat za překlad. Brutalita by se našla. Takovýhle cápci se najdou všude. A ačkoliv Rick mě štve od 2 řady,teď mi ho je neskutečně líto. Těžko se dovtípit kdo byl byl Neganem vybrán, ten pacholek si přeskakoval. Ale vsadil bych právou či levou osobu od Ricka

5.4.2016 | 15:26:19
Alex02

musím sa smiať nad tými špekuláciami, kto vlastne zomrel… vy fakt neviete čítať aj niečo iné než Ednu? je oficiálne známe, že scéna, v ktorej Negan niekoho zabije pálkou, ešte ani nebola natočená a prečo nebola natočená? lebo definitívne rozhodnutie, kto vlastne zomrie, v dobe natáčania záverečnej scény ešte nebolo známe, scenáristi a tvorcovia v tom jednoducho vtedy ešte nemali jasno, lebo vyberali z viacerých scenárov pre začiatok 7. série, aj samotní herci ešte ani teraz netušia, ktorý z nich to nakoniec schytá, nemajú totiž ešte riadne scenáre k 7. sérii, na tom všetkom, vrátane brutálnej scény s pálkou, sa začne pracoať za pár mesiac so začiatkom natáčania 7. série

#98 ZvacA
5.4.2016 | 16:26:59
ZvacA

#97 Alex02: Kapitán Korda objevuje Ameriku. Ovšem, zdá se, že na jeho snahu bránit lidem si sdělit své názory a uvést své domněnky na zakládě toho, co viděli, zřejmě bude kadit pejsek.

#99 AnIxE
5.4.2016 | 17:54:22
AnIxE

#98 ZvacA: Souhlasim proč by si lidi nemohli špekulovat :D

5.4.2016 | 19:16:40
Horns-on-my-head

#94 nespokoyeney: ten karavan mě teda vůbec nenapadl, v tom případě veškerá logika selhává :D scénáristi prostě jen ještě nebyli rozhodnutí, nebylo nic domyšlenýho. Tečka. :D

Jináč… Spekulace byli, jsou a budou. Tak jako v GOT se mele pořád o Sněhovi, tak tady se budeme hádat o odpálkované osobě ;) komu to vadí, ať to nečte :D

5.4.2016 | 19:52:26
OGLoc

Všiml si vůbec někdo, že ten týpek co je dvakrát zastavil byl Trevor z GTA V? :D

6.4.2016 | 1:56:35
dameo

#77 misticjoe: Kdyby Rick postřílel tu první skupinu, tak by Rickovu partu zlikvidovala ta druhá skupina. Negan má mnohem více lidí, než Rick. To si Rick začal uvědomovat až poté, co se kázalo, že ti Spasitelé, které povraždili ve spánku, nebyli jediní. Rick nemohl riskovat zabitím té jedné skupiny a dobře udělal. Kdyby se zachoval tak, jak se podle tebe zachovat měl, tak už jsou Rick a spol. mrtví. Spasitelé je chtěli psychicky deptat a nakonec si je podrobit, což se jim podařilo. V případě Rickova útoku a postřílení té první skupiny by se zbývajícící skupiny Spasitelů vykašlali na nějaké psychické deptání nepřátel a rovnou by je pozabíjeli. Rick se tedy zachoval moudře, ale bohužel už bylo pozdě. Padli do Neganovi léčky. Vyjednávání se Spasiteli by nebylo možné, to uznávám, ale ten nedomyšlený útok na tu základnu byla chyba. Rick si měl zkrátka zjistit víc o Neganovi a útok lépe promyslet. Kdyby to byl udělal, možná by se vyhl tomu, co se stalo ve finále a nebo by to alespoň oddálil a získal více času na přípravu útoku.

6.4.2016 | 11:47:02
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Walking Dead

Seriál The Walking Dead odstartoval svou existenci na podzim roku 2010 a skončil na konci roku 2022. Byl tu s námi dlouhých dvanáct let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Další seriály

Seriál The Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály Fear the Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City, The Walking Dead: Daryl Dixon a The Walking Dead: The Ones Who Live. Pro fanoušky The Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama