Seriál The Walking Dead odstartoval svou existenci na podzim roku 2010 a skončil na konci roku 2022. Byl tu s námi dlouhých dvanáct let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Shrnutí a postřehy k epizodě No Way Out
Po zimní pauze se opět vrací seriál The Walking Dead a hned s velice akční epizodou No Way Out. Co důležité se v ní událo si můžete přečíst v našem shrnutí. Pokud jste díl prozatím neviděli, přečtěte si článek pro jistotu později.
Minulou epizodu jsme byli svědky toho, jak skrz Alexandrii pochoduje stádo chodců a nechává naše hrdiny odříznuté, bez šance na záchranu. Zároveň trojice, která na podzim měla za úkol od města odlákat hordu, narazila na skupinu, kterou vede jistý Negan. Na první pohled se zdá, že z obou situací není východisko, ale je tomu tak?
Bezvýchozí situace
První polovina série se nám snažila ukázat, jak rozdělení jsou naši hrdinové a původní obyvatelé Alexandrie, jak po fyzické stránce, tak ale i po stránce ideologické. Ovšem tento díl byl právě o tom konečném spojení obou skupin (no, když nepočítáme Rona, k němu se ale vrátíme později). V druhé polovině epizody jsme mohli vidět, jak se k Rickovi všichni přidávají, ať to byli lidé z jeho skupiny, tak i přeživší obyvatelé Alexandrie. A překvapivě i Gabriel a Eugene.
Gabriel byl od začátku svého objevení se v seriálu poměrně velký zbabělec, který myslí především na sebe a nemá problém bodnout Ricka a jeho skupinu do zad, jak to několikrát udělal v Alexandrii. Ale v této epizodě vidíme jak si konečně uvědomí to, co pro něj skupina udělala a že nyní má šanci něco pro skupinu udělat on. Jak sám vysvětlil, Bůh je nezachrání, Bůh jim dává sílu zachránit se.
O tom, jak se ze dvou skupin stala jedna, jak v sobě lidé z Alexandrie našli odvahu a bojovali, tak o tom mluvil i Rick, když seděl u Carla, který přišel o oko a prosil ho, aby mu neumřel. Každý z obyvatelů Alexandrie si svůj domov vybojoval zpátky.
Dokáží se změnit?
Konflikt mezi Morganem a Carol ohledně vězněného Vlka se v této epizodě ještě víc prohloubil. Morganův názor, že každý se může změnit nebyl úplně nesmyslný, když jsme viděli, jak se Vlk, který podle většiny už byl zatracený, vrátil pro Denise. Mnozí určitě mohou namítnout, že se vrátil z čistě sobeckých důvodů – potřeboval doktorku, jenže Denise se k němu chovala hezky. Mohlo ho alespoň částečně změnit právě to?
To se bohužel nedovíme, jelikož jej Carol zabila. To ji, společně s tím, jak již dříve několikrát strašila Sama (a to vedlo ke smrti jeho a celé jeho rodiny), staví do stále temnějšího světla. A nesmíme zapomínat ani na to, co Carol udělala pro ostatní ve věznici a jak se postarala o Lizzie. Carol je zajisté tou nejtemnější postavou v Rickově skupině, ale s tím, že Negan klepe na dveře, bude určitě její pragmatické uvažování zapotřebí.
Odražená kulka
Ti z nás, kteří nečetli spoilery před devátou epizodou, mohli být překvapeni. Carl (konečně) přišel o oko. Jak jsme psali dříve, Ron byl postavou, která jednoduše nemohla skončit jinak, než v konfliktu s Grimmovými kluky. Když si to zrekapitulujeme, jeho tátu zabil Rick, který ho následně nechtěl ani pohřbít, Carl mu přebral Enid, jeho máma Jessie měla slabost pro Ricka. Nakonec, když Ron zvedl zbraň, mířil právě na Ricka, protože za smrt všech svých blízkých obviňoval právě jej.
Nabízí se otázka, co se všechno musí ještě Rickovi stát, aby úplně přišel o rozum. V této epizodě totiž znovu nese svého syna, který může umřít, stejně jako na začátku druhé série v epizodě v What Lies Ahead.
Během premiérové epizody také vidíme, jak silné je pouto Michonne s Carlem a Rickem. Když zjistí, že je Carl postřelený, je u něj do té doby, než Denise pomůže a pak se bez rozmyšlení vydává pomoci Rickovi se sekáním hlav chodců.
Krátké postřehy
„Dneska jdeme všichni přesčas a čert to vem, o tomhle se bude vyprávět“ – Eugene i do vážné situace dokáže přinést trochu úsměvu.
Když Darylovi vezmete kuši, najde si novou, ještě drsnější zbraň.
S Neganovou skupinou se Abraham, Sasha a Daryl vypořádali hodně rychle. Za jak dlouho se setkáme s dalšími členy?
A Glenn je stále ten, kdo přežije všechno bez škrábnutí.
Zdála se vám epizoda svým stylem podobná například epizodě What Happened and What's Going On, kdy měl Tyreese halucinace? Máte pravdu, režie se opět ujal Gregory Nicotero, který doposud pro seriál režíroval dvanáct epizod a občas se sám v seriálu objeví, jako bezejmenný chodec.
Co říkáte na start jarní poloviny Walking Dead? Bude vám chybět Jessie a co se stane dál? Podělte se s námi o názory a prosíme, označujte případné spoilery.
Foto: AMC
Konec The Walking Dead
Další seriály
Seriál The Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály Fear the Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City, The Walking Dead: Daryl Dixon a The Walking Dead: The Ones Who Live. Pro fanoušky The Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Travis Love
22.12.1978 | 22.12.2024 -
Traci Dinwiddie
22.12.1973 | 22.12.2024 -
Juan Gabriel Pareja
24.12.1978 | 24.12.2024 -
Tovah Feldshuh
27.12.1953 | 27.12.2024 -
Michael Cudlitz
29.12.1964 | 29.12.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /72
U poslední fotky také můžete vidět zakrvácenou baseballku :D
Super epizoda !! Akorát,jak všichni začaly řešit,že Daryl umře :O to je přeci blbost,vždyť je to nejoblíbenější postava.. Jinak..umře Daryl,umřu já :D Ale jako Glenna by měl umřít Neganovou ruko .. (pálkou) :D
daryl by už měl konečně umřít už mě v seriálu dost sere. nejlepší a nejoblíbenější postava je Rick.
#4 K8 Kate#3 rick grimes of the walking dead all seasons: Kdyby ses kouknul do žebříčku tak ne.. ;) A očividně ho dost hodně lidí má rádo,a jak tak koukám,tak tě baví nám v každé diskusi cpát Ricka pod nos.. Smiř se stím,že Ricka prostě někdo nemá rád,někdo zase nemá rád Daryla,ale to neznamená že umře,a já si naopak myslím,že by si režiséři nedovolili ho nechat jen tak umřít,to by potom bylo asi dost dusno od fanoušků.. ;)
Kdo byla Jessie? :D
:D :D Matka Sama,a Rona :D
#11 CubeJá se naopak domnívám, že někdo z trojlístku Daryl, Glenn a Morgan nepřežije 6. sérii.
Tato epizoda nebyla špatná, ale vadilo mi tam, že některé scény a rozuzlení bylo spíchnuté hodně horkou jehlou. Třeba to, že jim Vlk unikne jenom proto, aby ho sejmuli o chvíli později, Ron už měl Carla na mušce před tím, ale muselo se holt počkat na správnou „komiksovou“ scénu, Maggie byla uvezněná na plošině, kam se Enid bez problému dostala za půl minuty, ap.
Dle mého seriál sklouznul do žánru akčního dobrodružství, kdežto původní depresivní a psychologický survival horor se vytrácí.
#9 Ivan IvanovićScény kde Glenn prakticky iba so šťastím ujde smrti sú tam si myslím preto, aby nás upozornili že môžeš mať šťastie ale raz skončí, a Glenn čo mal byť 1000 krát pokusaný roztrhaný zomrie nešťastne pri Neganovej vyčítanke kedy sa mu šťastie minie, myslím že táto seria bude pre neho posledná.
#10 Leon#7 Leon: Ja myslím že Glenn v poslednej časti, plus Morgan má ešte čo ponúknuť serálu ten by tiež mohol padnúť
#8 Ivan Ivanović: Ano, to je dobrá dedukce. Asi to tak skutečně bude. Taky mně to párkrát napadlo.
#6 K8 Kate: Jessie a Sam měli přežít… Byli dost sympatičtí.
#13 Ivan Ivanović #21 K8 KateGlenna mi bude ľúto ak zomrie podľa komixu takú smrť si nezaslúži, ale pre dobro seriálu bude jeho smrť určite dobrá, ak počítam pôvodnú skupinu z Atlanty tak ak sa nemýlim tak naposledy zomrela Andrea niekdy v 3. serii čo je dávno, plus teraz majú prísť viaceré hlavnejšie postavy Negan, Jesus ktorým bude treba uvolniť miesto ,čo bude mať za následok smrť možno teda Glenna, Morgana alebo Abrahama, plus postáv čo nám nemajú čo ponúknuť
#11 Cube: Podľa mňa zbytočne by tam boli, svoju úlohu vo filme si splnili a to je všetko.
ten klucina asi necetl komix, jinak by asi neprezil to co se stalo jeho modle Rickovi:D:D Jinak souhlasim s tim nazorem ze nekdo s te trojce na konci zemre… Dery, Glen nebo Morgen… Pouk pojedou podle komixu tak to je jasne:D A dokonce to tak i naznacuji jiz 2× prezil svoji smrt, do tretice mu to asi nevyjde:D
#48 misticjoeproc porad chcete nekoho zabijet :-D Vsecky postavy jsou dobre.
Ja spis nerozumim tomu, proc se skupina nevyda na nejakou cestu kde by mohli zit a ne porad jenom opravovat zdi nebo utikat. na zemi existuje mnoho mist. Protoze Alexandrie je na vode ktera vede na more, staci skocit na lod, obeplout new york a kousek nahoru okolo kanady a jsme v quebecu. Misto kde je minimum mest, mraky jezer a lesu s hromadou jidla. Kdo umi hledat v mape najde misto Réserve écologique Louis-Babel a tam bych osobne pri zombie apo zmiznul ja :) Osobne mi v serialu ta cesta nekam chybi.
#17 Ivan IvanovićNa toho brejlouna s dredama se nedá dívat. Chudáci fanoušci „24“ a Jacka Bauera :)
#15 vlad123: Ja osobne nemám rád seriálu kde vždy sa končí dobrom, nikto nezomrie iba max. negatívne postavy, ja mám rád drámy kde nikdy nevieš ako to skončí, kto zomrie atd. preto si myslím že je Game of trone je tak svetovo obľúbený, je to niečo nové nie klasika kde dobro vyhrá nad zlom, ale tak je to môj názor
#30 vlad123Odražená kulka?
A od čeho se jako měla odrazit?
#22 A_VJa si myslím že to že vlk si obľúbil doktorku nemusí hneď znamenať že sa zmenil. Vravel jej niečo v tom zmysle že ju chcel zmeniť čo mi pripomenulo Hannibala Lectera ktorý má na svedomí asi desiatky ľudí a svoje obete vraždil dosť často ohavným spôsobom a po smrti ich konzumoval a podával ich aj iným ľuďom hovoriac že to jedlo je urobené zo zvieraťa a napriek tomu aký bol si veľmi obľúbil jednu kladnú postavu a asi ju chcel zmeniť na vraha podobne ako vlk doktorku.
#20 chir#19 Batiatus: ale oblíbil si ji, o to jde a nejspíš proto jí pomohl a věřil jí a chtěl se s ní vrátit (a pokud nespadl na hlavu, tak musel vědět, že znovu mu ten útěk už neprojde), kdyby jí tam nechal, nemuselo se mu nic stát. To oproti tomu jeho předchozímu smyšlení o světě přece jen bylo trochu zvláštní.
#11 Cube: Jojo,máš pravdu,měli nám ještě co nabídnout,a může za to vlastně Carol,neměla toho kluka tak strašit,bylo to od ní podlé..
#18 Kafka Tamura: Ne neodrazila se, ale spíš sklouzla. Nedá se určit v jakém úhlu kulka letěla. Mohla ho zasáhnout do kosti kolem oka po které sklouzla.
Jestli Negan přežije, tak je to kravina, ten výbuch rozmetal málem ty naše postavy, takže nechápu jak by on mohl přežít a kdyby přežil, tak by okamžitě potřeboval lékařskou pomoc, takže jestli přežije, tak je to fakt ohromná blbost a já už potom nevím…
#24 ori #27 Spoorty#23 Vlada8: To nebol Negan!
#26 Vlada8Nič v zlom ale ja nechápem prečo si toľko ľudí myslí že ten typek na motorke bol Negan.
#24 ori: Takže on má klona nebo co? Proč se tedy tak představoval? Jestli to víš, tak to klidně vyspoiluj, mě to nevadí.
#28 Aprok #32 ori#23 Vlada8: Já když jsem to sledoval, tak jsem si taky myslel, že je to Negan, ale potom co ho Daryl odpálil tak mi to celkem překvapilo, ale řikal jsem si, že přece nemužou zabít Negana za 2 minuty :-D
#26 Vlada8: :D :D on se tak nepředstavoval :D :D tak si pust' konec 8 a začátek 9 epky :D a poslouchej nebo si správně čti titulky :D
On řekl jen to, že majetek patří Neganovi :D Za mě půjde dolů Daryl, zvlášť když ten Dwight potřebuje kuš :D
#17 Ivan Ivanović: no nevim, dle meho by to mohlo dopadnout aspon trosku dobre. Preci jen je to trosku takovy jednotvarny, nejsou tam napady. Kdo by proboha cekal porad na smrt v nejake ohrade. Osobne si myslim ze by vetsina lidi chtela zmizet na more. To se taky deje v poslednim dilu fear of…
Chapu ze tohle je tezce komiksovy, ale to cestovani a presuny,objevovani novych mist, dalnice s auty atd mi chybi.
Potom diely som si musel precitat aj komiks. Viem, ze sa komiksom len inspiruju, ale ja tam vela rozlisnosti. Takze si myslim, ze Lucille nezabije Glenna. Skor by som povedal, ze Darryla, Carol, Maggie alebo Morgana
#26 Vlada8: Povedal: Všetok váš majetok patrí Neganovi", nepovedal že on je Negan. Navyše Jeffrey Dean Morgan takto nevyzerá, a Negana by určite nehral taký trpaslík ako tento chlapík. A bolo povedané, že sa objaví až vo finále 6. série. Ale vôbec sa nepredstavil.
On řekl,že jejich majetek nyní náleží Neganovi.. Byli to jenom nějací Neganovi poskoci (Spasitelé),a právě proto,že je Daryl takhle rozmetal :D :D Negan bude chtít pomstu,a nadělá tak hooodně velkou paseku,včetně toho,že by měl v 16. díle 6. série umlátit Glenna svojí (milovanou) pálkou Lucille :D A jak tu všichni všude píšou,že má Daryl umřít,ať už v příštím díle,nebo jiném,tak je to největší kravina,co jsem kdy slyšela ,a Daryl vážně neumře.. :D Nechápu,kdo to zase vymyslel :D
#34 Stardos#33 K8 Kate: A já zase nechápu, kdo vymyslel, že zmřít nemůže :)
Taky by mi vůbec nevadilo že by si Daryl vyměnil místo Abrahama to by bylo fakt dobrý :D a pomalu si myslím že to opravdu Glenn odnese jako v komixu pač měl hromadu štěstí a to netrvá věčně :D :D
Jediná veta „Daryl nesmie zomrieť“ !!!! <3
Taky nechci aby Daryl umřel. Mnoho lidí psalo, že Daryl zemře na konci 5 řady ale nestalo se tak. :-)
Pokuď vybrat smrt pro Daryla, tak právě ta s Neganem a Lucille je nejlepší, která může pro tu postavu být. Byl by to obrovský šok pro všechny a tím pádem by se stal Negan nejvíce nenáviděným záporákem a navíc skvělé představení tohoto charakteru. Doufám, že to tak i bude.
#39 scottt1 #40 Aprok#38 Jirkason: To dufam aj ja. Presne tak nejako si to predstavujem aj ja.
#38 Jirkason: Já si přeji aby mu Dwight prostřelil jeho kuší pěkně hlavu :D :D
#41 Jirkason#40 Aprok: To by bylo dost ironický, zabit vlastní zbraní, kterou celou dobu používal :D
#43 Aprokuž by ale daryla mohli konečne zabiť uz len preto aby tym naštvali vlhke 12nástky do 4 serii bol pohode a odvtedy je otravny my čo sme ho mali radi len normalne tak nám ho znechutili jeho 12 ročne fanušičky uz je to taky novodoby Justin bieber uz aj helmu na hlave ma taku uz by ho mali zabit nech to prestanu kukať male deti a bude klud
#41 Jirkason: byla by to sranda docela :D :D a fanynky by to určitě nerozdejchali ani to s Neganem :) na konec to dopadne jak to říkala Beth v 4×12 že on umře jako poslední xD
Jen aby vam Deryl nekillnul Negana jak ty motorkare, by me zajimalo co byste tu pak psali :D
Pre mna briliantny rozjazd! Sem tam vyrazeny dych. Jesse mi je luto..
Jestly umře Glenn tak já končím…Podle mě jsou Glenn,Maggie.Rick a Carl postavy kteří tu apokalypsu musí přežít…Jestli zabijí Glenna tak zabijou všechny..Pokud vím tak Glenn je vždycky zachránil :/.
#51 oriJediná vec, ktorá sa mi na dieli nepáčila je Wolfova smrť, ale inak najlepší diel seriálu. Ak by zabili Daryla tak zo seriálom skončí veľa ľudí. Je to jediná postava Rickovej skupiny, ktorá je schopná prežiť a urobiť všetko (zletieť s dodávkou s mosta, vystúpiť s auta, keď sú na okolo stovky zombíkov, zlikvidovať tank alebo vyčistiť most plný zombíkov, kvôli ľudom, ktorých vidí prvý a posledný krát v živote a tie jeho historky sú proste super).
#50 K8 Kate#14 marionoga: Nemůžeš srovnávat komiks, kde se musí fanoušci spokojit s tím, co jim autor nabídne a seriál, kde dění opravdu ovlivňují diváci (v tomto případě divačky a buzny). Už pár let (čili dva roky) je jasné, že i kdyby se autor komixu 10krát rozhodl danou postavu na tisíc způsobů zabít, v seriálu k tomu nedojde. Žádný producent si nenechá utéct půlku diváctva.
#49 Leon#48 misticjoe: Bohužel, máš pravda, stejně to vnímám i já a domnívám se, že díky tomuto se to nakonec dost vzdálí nátuře komiksu a může to do budoucna ztratit hardcore jádro fanoušků, co to kdysi začali sledovat jako hranou verzi komiksu a očekávali od toho drsný survival seriál.
#47 Nikolperse: Naprosto souhlasím.. Smrtí Daryla by přišli o velkou populaci diváku.. Bez Daryla by to prostě nebylo ono,a nebylo by to ničím zajímavé,ani Abraham by se nevyrovnal Darylovi..Daryl je prostě frajer,kterej to tam všechno drží,a nebýt jeho,tak se ani občas nezasměju.. Prostě si myslím (a doufám) že by si režisér nedovolil zabít nejoblíbenější postavu celého TWD.. :D :D
#52 dameo#46 Lady69: Je to seriál o zombie, nie o Glennovi. Takí ľudia čo píšu, že ak niekoho zabijú, končia sp seriálom, sú úbohí, ak sa nazývajú fanúšikmi.
#50 K8 Kate: Daryl je nejoblíbenější postavou, ale nechápu proč. Dříve býval i mou oblíbenou postavou. Už v průběhu první a druhé série jsem věřil v to, že se změní a ze samotáře bude věrný člen Rickovy skupiny, bez kterého se skupina neobejde. To se stalo. Daryl byl ve třetí sérii mou nejoblíbenější postavou. A jaký je můj názor na Daryla ze šesté série? Mohli by ho konečně ostříhat. Jeho současný vzhled je příšerný. Chápu, že cestou do Washingtonu nebyla příležitost se ostříhat, ale po příchodu do Alexandrie ho Jessie ostříhat mohla, když byla před apokalypsou kadeřnicí. Vždyť se na něho nedá dívat. Mimo to … Daryl bez kuše je jako tělo bez duše. Ovšem Darylův současný vzhled a ztráta jeho ikonické zbraně není nic v porovnání s tím, jak tvůrci seriálu pokazili jeho charakter. První čtyři série se vyvíjel Darylův vztah s ostatními členy skupiny, zejména pak s Rickem, který ho označil za svého bratra a Carol. Po smrti Beth se Daryl hrozně změnil. Od Ricka i Carol se distancoval. Už není tím, komu Rick v šestnáctém díle čtvrté série řekl: „Jsi můj bratr.“ Ve vztahu Ricka a Daryla je napětí, které vyvrcholí už v následujícím díle, ve kterém se tito „bratři“ poperou. Vzpomínáte si na chemii mezi Darylem a Carol? Tak ta se úplně vytratila. Tento nový Daryl je mix Daryla samotáře z první a druhé série a Daryla ze třetí a čtvrté série. Z Daryla je mrzout … ano, už nejenom Šmoulové, ale i Rickova skupina má svého Mrzouta. :-) Alespoň se tak tváří. Někomu se tento nový Daryl může líbit, ale já si přeji jeho smrt. Přesluhuje. Už nemá co nabídnout. Snad jedině … mohl by pokousat chodce, to tu ještě nebylo. Tak si říkám, kdyby Daryl existoval a věděl by, co o něm píšu, přišel by ke mě domů a omlátil by mi hlavu o klávesnici mého noteboojtauovfqmoyvgdhfalrpvdlhjewnvbxdk
#53 Nikolperse #59 NataLyDaniels #63 ori#52 dameo: Daryl sa od nich nedištancoval. Beth zomrela a on si to dáva za vinu a to je rozdiel. Keď odišli s väznice, tak odišli spolu a on sa pasoval na niečo ako jej ochrancu, keď ju uniesli a zabili, tak to berie ako svoje osobné zlyhanie a myslí si že mu už preto, tak veľmi nedôverujú alebo mu preto nebudú tak dôverovať. A to že sa nedal ostrihať no a čo. Vypadá lepšie ako v prvých dvoch sériách. A kušu získa naspäť alebo si nájde lepšiu zbraň ( dočasne napríklad RPG).
#54 Aprok #55 dameo#53 Nikolperse: No proto je vidět že když nemá svojí kuši tak dají Darylovi RPG aby zas udělal nejlepší kill ?? stejně tam měli tak 3 rakety max. nevím no :) taky sem Daryla měl nejradši ve 3 a ještě ve 4s. ale od 5s. mi tam fakt přijde jen na okrasu aby dělal best kill xD chtělo by to aby sundal Dwighta a přídal by se místo něj k Neganovi a šel by proti Rickovi a spol..
#57 The Walking dead#53 Nikolperse: Ano, Daryl si smrt Beth dává za vinu. Řekni mi, kde tvrdím, že to tak není. Bojí se, že ztratí další lidi, které má rád, proto se od ostatních distancoval. Je to pro něho lepší, než k nim něco cítit a pak o ně přijít. Rick a Carol byli přáteli, bavili se, žertovali spolu, trávili spolu čas … po smrti Beth se vše změnilo. Daryl se změnil. V desátém díle páté série cestou do Washingtonu Daryl na malou chvíli opustil skupinu. Carol chtěla jít s ním, ale on to odmítl. Chtěl být sám. Později v Alexandrii plánovali Rick, Daryl a Carol to, že bude-li to nutné, vzbouří se proti původním obyvatelům Alexandrie. Daryl tento záměr brzy opustil a se svými přáteli přestal tahat za jeden provaz. Ten starý Daryl, kterého známe, by s Rickem a Carol tahal za jeden provaz za každé situace. Od příchodu skupiny do Alexandrie Daryl s Rickem a Carol sotva promluvil a když s někým z nich mluvil, bylo to chladné, ne jako dřív. Alespoň tak to vidím já. Teď po špatné zkušenosti s Dwightem bude Daryl ještě více uzavřenější, nedůvěřivější a plný zlosti. Jinými slovy … vše, co jsem o něm řekl, bude platil dvakrát tolik.
#56 dameo#55 dameo: *Daryl a Carol byli přáteli, bavili se, žertovali spolu, trávili spolu čas … po smrti Beth se vše změnilo.
#54 Aprok: Musím uznat, že by to bylo zajímavé, kdyby Daryl byl s Neganem.
#58 Aprok#57 The Walking dead: No přeji si to už dlouho aby se s Daryla stal padouch :D bylo to hodně zajímavé koukat jak by šel proti Rickovi ale první by se mu musela stát nehoda aby si spálil půlku xichtu :D :D
#52 dameo: To poslední co bych v tomhle seriálu řešila je něčí vzhled :-D Fakt to myslíš vážně nebo si děláš srandu? Představ si, že se ocitneš v zombie apokalypse – budeš řešit svůj ,,stajling, outfit´´ nebo image? Podle mě Daryl vypadá tak jak má. Nebylo by moc realistický kdyby vypadal jako ze žurnálu. A k Darylovi tohle sedí .. nagelovanej šamponek by asi takovou dobu v apokalypse nepřežil.
#60 dameo#59 NataLyDaniels: Srandu si nedělám. Daryl jako nagelovaný šamponek? Jistěže ne, ale s tím, že mu jeho současný vzhled sedí nesouhlasím. Ve věznici, či na cestě do Terminusu (později Washingtonu) by svůj vzhled neřešil snad nikdo (viz. Rick, Daryl …), ale teď jsou v Alexandrii, kde žijí civilizovaným životem. Všichni to pochopili, pouze Daryl se odmítl ostříhat, vykoupat a čistě obléci. Vždyť i Carol mu řekla, aby se vykoupal a co udělal? Zatvářil se jako Mrzout od Šmoulů. Nejlépe vypadal ve třetí sérii. Horší než Darylův vzhled je jeho pokažený charakter. O tom jsem se už rozepsal v jednom z předchozím komentářů a nechci se opakovat. Dříve jsem na Daryla pohlížel jako na tvrďáka, který má srdce na pravém místě. Dnes v něm vidím pouze protivného zabijáka chodců a zlých lidí, který je schopen se probojovat skrze stádo chodců a jako zbraň při tom použít pouze špendlík. Tvůj názor respektuji, ale nechápu. Dle mého názoru je Daryl v součsnosti nejméně zajímavá postava. To i Eugene a Gabriel jsou daleko zajímavější. Kdyby se Daryl přidal na Neganovu stranu, bylo by to zajímavé. Ale kdyby Daryl zemřel (nejlépe Neganovou rukou), bylo by to ještě zajímavější. Toť můj názor.
#64 NataLyDanielstak tenhle dil je pořádnej mazec od začátku do konce, tolik mrtvejch známejch tváří tomu říkám čistka
Seriál by se mohl přejmenovat na The Walking Daryl když i Rick umře dříve než on :D
#67 rick grimes of the walking dead all seasons#52 dameo: presne môj názor, nechápem čo na ňom všetci vidia, pre mňa jeho postava vyprchala, robia z neho ťažkého frajera s tou jeho kušou a RPG, alebo ako šiel na motorke a za ním to stádo, prišlo mi to také prehnané. Keby ho vo finále 6. série zabil Negan, tak by to bol asi najšokujúcejší a najlepší okamih seriálu, ale odkedy zázračne prežil Glenn, neverím že na to majú gule, aby Daryla zabili.
#60 dameo: No podle mě on takový prostě je a o vzhled mu moc nejde. K jeho postavě to dle mého patří. Jinak Daryl opravdu není můj oblíbenec. Takže k tvým názorům na jeho povahu nemám námitky
Nejde o vzhlad ze by niekto riešil ako vyzera ale ide o pohodlie a ako sa citi človek lepšie ked je umyty ostrihany čisty oholeny ako zarasteny smradlavy a mastno vlastatý tak ja teba by som sa holil a strihal aj keby traktory padali a ne v nejakej zombie apokalipsy oholit sa da aj nozom aj ostrihat noznicami za 10 minut ja by som sa teda o seba staral aj počas zombie apokalypsy kvoli pohodliu a daryl vyzera jak blbec teda to fakt ten jeho pohlad a ledva cez tie mastne vlasy vobec vidi no fuj keby sa mozno ostrihal by mi ani nevadil ale ten jeho novy vyzaž a jeho uzastne 10 ročne fanušičky mi jeho totalne znechutili Zombie apokalyptisticky Daryl Bieber
Sice se mi tahle epizoda líbila, po dost nudných dílech konečně byla nějaká akce, nicméně celkové směřování seriálu mě baví čím dál méně. Přečetl jsem tu tolik natěšených komentářů o tom, jak konečně přijde Negan, že jsem si jeho postavu trochu prostudoval napřed (komiks nečtu, takže jsem netušil co je zač, kromě toho že to má být záporák a že v komiksu zabije Glenna, jak se tu neustále omílá). No a myslím, že si ho neoblíbím. Vypadá to na jednoho z těch superpadouchů, kteří nevědí kdy to zabalit a tvůrce si je hýčká a znovu a znovu je nechává se pomstychtivě vracet. Dost se mi po nějaké době zajídal už Guvernér a tenhle trotl je podle všeho ještě nesmrtelnější. Mnohem víc se mi líbí, když se padouchové každých pár dílů mění a děj odsejpá. Pro mě za mě, ať si zabijí pár hlavních postav, ale ať to není nuda.
#62 Stardos: sakra už o tom nebudeme mluvit Rickovi se nic nikdy nestane prostě nikdy
#68 Cesc#67 rick grimes of the walking dead all seasons: Jdi se léčit. :D
#69 rick grimes of the walking dead all seasons#68 Cesc: ty se di léčit
#71 raptor272001Zväčša som ten čo len komenty číta, ale toto mi nedá. Divím sa, že takýto postreh som nikde na nete medzi komentmi nevidel. Som jediný kto si všimol easter egg keď Rick vyšiel z dverí domu naštvaný zničiť walkerov (pretože stratil Jessie) presne tak ako bol naštvaný vo väzení keď stratil Lori a tiež mu skoro praskli nervy a šiel ich zrovnať so zemou? Viem, že easter egg sa myslí trochu inakšie, ale tak viete čo tým myslím :)
#69 rick grimes of the walking dead all seasons: no super tak ten kid se vrátil
Nikdo si nevsimnul krve nebo čehosi odkapavajici na zábradlí nad Denise a vlkem před jejich vbehnutim mezi chodce? Nechápu co to melo znamenat.