Živí mrtví (The Walking Dead)
92/100 - 1 121×

Živí mrtví(The Walking Dead)

Epidemie změnila drtivou většinu lidstva ve věčně hladové zombie. Malé skupiny přeživších se snaží najít mezi ruinami nový život, nebo si alespoň udržet ten nynější. Do tohoto světa se z kómy probouzí nicnetušící bývalý zástupce šerifa Rick Grimes. Jak dlouho asi může přežít?

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
11 sezón | AMC | 43 minut
VOD
Netflix | Disney Plus | Max
žánr
Akční, Hororový, Katastrofický
hrají
Norman Reedus (Daryl Dixon), Melissa McBride (Carol Peletier), Andrew Lincoln (Rick Grimes), Lauren Cohan (Maggie Greene), Christian Serratos (Rosita Espinosa), Danai Gurira (Michonne Hawthorne), Cailey Fleming (Judith Grimes), Josh McDermitt (Eugene Porter), Chandler Riggs (Carl Grimes), Seth Gilliam (Gabriel Stokes), Ross Marquand (Aaron), Steven Yeun (Glenn Rhee), Jeffrey Dean Morgan (Negan Smith), Alanna Masterson (Tara Chambler), Cooper Andrews (Jerry)

Původně se v devátém díle neměl objevit tak velký masakr chodců

Původně se v devátém díle neměl objevit tak velký masakr chodců

Tvůrci nás dokázali opět ohromit, protože se pustili do dalšího velkého masakru chodců. Jednalo se skutečně o velkou scénu, která původně ani neměla vzniknout.

25 0
16.2.2017

Pokud si dobře pamatujete devátou epizodu šesté řady, tak víte, že v ní Daryl zabil skupinu Spasitelů za pomoci raketometu. I tento rok přišel devátý díl po delší zimní pauze, a proto tvůrci ihned začali plánovat, jakou podobnou věc v seriálu provedou. Původně se však nemělo jednat o takový masakr chodců, jakého jsme se nakonec dočkali.

(Rick a Michonne v tomto díle zabili spoustu chodců. Foto: AMC)

„Původně to nebylo ve scénáři. Chtěli jsme v této epizodě mít něco velkého, co způsobí pořádné pozdvižení. Uvědomovali jsme si tlak, který na nás působil kvůli minulému devátému dílu. Původně měla Rosita házet na chodce dynamit, aby vyhodila celé stádo do vzduchu. Pak jsem si ve scénáři všiml dvou aut a nataženého drátu. Byla to skvělá příležitost,“ řekl tvůrce Greg Nicotero, který devátou epizodu Rock in the Road zároveň zrežíroval.

Jak se vám líbil tento masakr chodců? Co myslíte, že tvůrci vymyslí dalšího?

Zdroj článku: Comic Book

Diskuze /30

The Walking Dead - Rick

byla to opravdu skvělá scéna, celá devátá epizoda byla opravdu skvělá, napínavá, dějová a brutální. opravdu skvělý.

16.2.2017 | 19:03:43
KollbY

celá čast na dálnici byla neskutečná !!! .. boj s časem byl dokonalý .. a scéna s autama trochu nereálná ale i tak luxus !

16.2.2017 | 19:39:30
shootx

Seriál by potřeboval víc takových scén nebát se toho, epické scény to udělají památné a rozvíjet postapolalypticky svet podobne jako GoT a nesměřovat více k tuctovým seriálům ale věc názoru sledovanost je sledovanost…

16.2.2017 | 19:45:03
Naranja

Ve scéně už chyběl jen Simir a bylo by to dokonalé :-)

16.2.2017 | 19:49:22
Rypi

Dle meho ta scena postradala smysl a logiku. A Navic opet ukazala hloupe chovani nekterych postav. Mne osobne tyto masove sceny v serialu nechybi

#7 shootx #9 ori
16.2.2017 | 20:08:23
A.d.i.s

Z-nation hadra proti teto scene :D

16.2.2017 | 20:44:02
shootx

#5 Rypi: Jen nedostatek fantazie a uzkoprsost bez sledovat ulici…bez urazky

16.2.2017 | 20:57:33
Hodooor

Podle nadpisu mě jako první napadlo že neměl bouchnout ten dynamit na konci, co ho Rosita nechtěla brát že je poškozený, a že na něj v trávě zapomněli a někdo na něj omylem šlápnul/kopnul.

Jen by pak asi měli problém sehnat nové lidi do komparsu příště.. :)

#14 Dragon94
16.2.2017 | 21:02:30
ori

#5 Rypi: Rozveď prosím svoj komentár, lebo vôbec neviem aký zmysel ti tam chýba (išlo predsa o eliminovanie chodcov aby mali čas uniknúť) a tiež neviem aké postavy sa zase chovajú nelogicky.

#13 Rypi
webmaster
16.2.2017 | 21:52:25
Kafka Tamura

Mě se líbilo, jak ti zombíci už nemají ani chuť se zakousnout do Ricka, jen samá objímačka líbačka. Ale to už se tam děje vlastně delší dobu, nejen v případě Ricka. Asi kvůli této naivitě mně scény s chodci vůbec nechybí… Omg, snad mě teď někdo, samozřejmě bez urážky, nenařkne z nedostatku fantazie a dostatku úzkoprsosti :D :D

#11 Jarin115
16.2.2017 | 22:09:28
Jarin115

#10 Kafka Tamura: Naprostej souhlas, dřív se jen jeden walker přiblížil na dva metry a už bylo kousnutí a teď u Ricka jsou na všech stranách a on se o ně otírá bez problému, tamta na mostě je taky držela úplně stupidně než spadla a jak Rick chytil rage a vyvražďoval všechny mrtváky v Alexandrii, to byl stejnej případ, kdy nikoho nechtěli kousnout, o Glennovi pod tělem atd. se už ani nebudu vyjadřovat… s tím že jsou víc rozložený a jsou línější si kousnout se nespokojím :D

16.2.2017 | 22:39:16
zorgSVk

Tiež mi strašné bilo do očí to že Ricka nie a nie kusnúť, keby tam bolo nejakých 10 random ľudí aj so zbraňami a robili to isté ako oni, čož je hranie na čas tak pri nasadnutí do auta by ich minimálne polovica aj tak umrela …

17.2.2017 | 0:22:21
Rypi

#9 ori: Tak muj pohled (jako skalniha fanouska Ulice – shootx to „presne“ odhadl) je takovy, ze nerozumim nekolika vecem:

  1. tyto digitalni zabery proste ze CGI pohledu nevypadaji vubec dobre (horsi z tohoto pohledu byla uz jen horda uveznena v kanonu a jejich nasledny unik). Chapu, je to dosti drahe, ale je to teda tak nutne?
  2. kde byli celou dobu vsichni zombies? pokud si pamatuju, tak celou dobu, co odklizeli auta tam nebyl ani 1 a najednou (maji presne hodinky) se jich tam vali dalsi mega horda
  3. podle prvnich zaberu se horda plouzila pomerne dost daleko a najednou (po 3 ukradenych dynamitech – asi to dalo zabrat vic casu, nez se zdalo) uz byla situace bezvychodna … skoro
  4. proc by kvuli 1–2 dynamitum navic tolik riskovali? (ano chapu, padla veta: „my je potrebujeme“)
  5. jaky melo smysl davat ta dalsi auta v takove situaci zpatky?
  6. docela nahodicka, ze obe „dratova“ auta byla stale pojizdna a pripravena stejnym smerem k jizde
  7. ja vam nevim, ale ze by dokazali jet rovne (jestli by se vubec dokazali rozjet, kdyz kosili vsechno hned od startu), jako by nebyla zadna prekazka v ceste?
  8. A vrchol?! Zombie najednou nemeli hlad a chut nikoho kousat? A jooo, on uz Rick vi, jak se obklopen hordou spravne vrtet a odrazet, aby nepristal nikomu v drzce

Proste muj nazor je, ze v takovych scenach se vzdy objevi nesmyslu, jako ve vsech predeslych dilech serie dohromady. Tato serie je konecne (po cca 2 minulych) skvele rozbehnuta a takove niance ji srazi. Muj (myslim, ze objektivni) nazor. Chapu, ze skalni a lehce zaslepeni fanousci to vidi naopak.

#15 Cermb0 #16 shootx #22 ori
17.2.2017 | 8:21:17
Dragon94

#8 Hodooor: Řeknu ti tajemství :D To nebyl pravý dynamit :D

17.2.2017 | 8:23:57
Cermb0

#13 Rypi: S tebou souhlasim, ale WD vždycky byl a je to plný nelogičností, scénaristé si zkrátka dělají to co potřebují… Často mě baví proměna ve Walkera, někdy to je otázka 3 dnů a pak otázka 2 minut (4 série, jak Rick ušrktil týpka na záchodě, vylezl z domu ven a týpek už byl proměněnej)

Stejně tak jak si všichni jezdí vesele v autě, samé silnice a vesničky ale benzinu mají nějaké 2 roky po vypuknutí pořád ranec mě baví. :)

Na druhou stranu jak se Rick prokousal stádem bych možná bral, jsou schnilý a slabší a už trošku ví jak se s tim poprat, prostě velké štěstí jako nějakou nelogičnost bych to vyloženě neviděl.

#22 ori
17.2.2017 | 8:26:55
shootx

#13 Rypi: Opravdová zabedněnost, vztahy v ulici urcite vnimas realne hadam… Myslis ze by tam byl zaber jak sbiraj 100 dynamitu ? ber to trochu s nadhledem mozna ti reknu tajemstvi ale bylo to prostrihano, to stado se blizilo (tak si to mel vnimat) :D S tim autem to bylo na efekt v realu by tohle mozna slo velice nahodou navic ty auta tam meli Spasitele pripravene na jejich mass likvidaci (ano gratuluji k poznani ze Spasitele maji obrane mechanizny proti chodcum)…ten CGI pohled jestli ti to nevyhovuje v poradku to je jen vec nazoru…a Rick v horde je spis pro atmosferu v tomhle pripade souhlasim…Podle me je to tim ze se nevenujou vic temhle detailum ale spis to nataceji stylem obycejnych serialu a vztahy tam proplitaj jak v telenovele ale asi chtej pusobit na sirsi publikum kuli sledovanosti (precejen money) podivej se GoT jak se to snazi pilovat ty sceny :)

#19 Uchvatitel
17.2.2017 | 9:05:38
danho123

Nechápem vás. Ked sa tam skoro celý seriál rozpráva a zabijú tak 5 chodcov tak nadávate že sa nič nedeje. A ked sa naskytne nejaká epická scéna tak zrazu všetci hladáte chyby. A čo sa Ricka týka tak je to hlavná postava takže ten tak skoro neumrie takže pre budúcnosť vám poviem toto: nech je v hoci akom nebezpečenstve tak vždy prežije.

17.2.2017 | 10:13:15
Rypi

Dekuji Cermb0 za konecne normalni reakci. Opravdu me hodne bavi, jak nekteri mluvi o zabednenosti a dalsi urazi nekoho, kdo ma proste jen jiny nazor… Ja chapu, ze scenare se pisi tak, aby to bavilo masy lidi. OK. A taky ty nelogicnosti toleruju, jinak bych nesledoval serial uz davno. Ale kdyz se jich natlaci nekolik do jedine sekvecne, tak se mi to takrikajic prici a nejak si z toho neucvrkavam, ba naopak. Ja proste hledam ve filmech a serialech jine veci, nez jen situace pro honeni trika tvurcu a poctu divaku…

#20 andreikaaa
17.2.2017 | 10:53:23
Uchvatitel

#16 shootx: Promiň ale srovnávat Got a Twd je od věci Got je na úplně jiné úrovni než toto

17.2.2017 | 11:00:20
andreikaaa

#18 Rypi: Naprosto souhlasím, seriál je plný nelogičnosti, ale když se toho sejde kupa ,,bije to do oči,, Někdo jako Ty hledá ve filmech a seriálech něco více…A to je moc fajn. Každý takový postřeh si ráda přečtu a tiše souhlasím.

17.2.2017 | 13:34:45
andreikaaa

Nejvíce jsem si říkala, jak Rick skvěle odhazoval mrtváky a vyhnul se jakému kolik kousnutí, ale beru to. Seriál zbožnuji…

17.2.2017 | 13:44:45
ori

#15 Cermb0: Tak u premeny to bolo už v CDC povedané, že je to rôzne, ale maximálne tam bolo niekoľko hodín, určite nie 3 dni.
#13 Rypi: Spasitelia cestu vyčistili, tie dve autá možno priviezli už funkčné. Čo sa týka Ricka, tak to súhlasím, keby tam s ním bol niekto kto tam bol len pár epizód tak by už bol mŕtvy, ale Rick je proste úplne najhlavnejšia postava, toho nezabijú nikdy, ani Daryla.

#23 Batiatus
webmaster
17.2.2017 | 13:49:21
Batiatus

#22 ori: Zdá sa mi že vravel že premena nastane za 3 minúty až 8 alebo 18 hodín ale pre istotu si tú scénu pozriem ešte raz keď budem môcť.

#29 Batiatus
17.2.2017 | 14:36:46
cavaldi

reknete mi o jednom serialu kde neni ani jedna postava prakticky nesmrtelna..neznam takovy serial a vy ano ?

#30 CZFOX
17.2.2017 | 14:53:23
Lan

tak zrovna GoT mi prijde uplne meganudnej, po treti serii uz se na to ani nedivam, cekal jsem mnohem vic fantasy prvku, ale neni tam nic jineho nez kecani a politika, to uz si radeji pustim Jiste, pane ministre…To ze Rick odhazuje zombiky, proboha co je na tom, vsak zombik je na tom asi jako ty po 10 pivech, taky ze zadnej rychlik, takze kdyz se rozbehne a strci do nej a takhle klidne nekolikrat, tak why not, v tomhle vidim spis nelogicnost z tvy strany. Napnutym ocelovym dratem nejde sesekat hlavy shnilejm zombikum, proboho proc by to jako neslo?! Spis mi to prijde ze si ty „chyby“ umele vytvaris. K tomu zbytku cos psal se ani uz nehodlam vyjadrovat, to uz je uplne out

17.2.2017 | 15:54:40
andreikaaa

to sesekání zombíku bylo přímo užasné, super scéna. Říkala jsem si…,, jak to, že takhle už dávno ty zombíky ,,nezabíjely,,. Za mě tato scéna 100% s hvězdičkami

17.2.2017 | 16:27:08
andreikaaa

Pardón ,,nezajíbeli,,

17.2.2017 | 16:28:18
andreikaaa

nezabíjeli :)

17.2.2017 | 16:29:06
Batiatus

#23 Batiatus: Jop, 3 minúty až 8 hodín :)

17.2.2017 | 17:10:05
CZFOX

#24 cavaldi: Southpark.

btw ty dve funkcni auta me taky hrozne bavila a hrozne to mlatilo do oci.

17.2.2017 | 21:22:28
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Walking Dead

Seriál The Walking Dead odstartoval svou existenci na podzim roku 2010 a skončil na konci roku 2022. Byl tu s námi dlouhých dvanáct let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Další seriály

Seriál The Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály Fear the Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City, The Walking Dead: Daryl Dixon a The Walking Dead: The Ones Who Live. Pro fanoušky The Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama