Živí mrtví (The Walking Dead)
92/100 - 1 121×

Živí mrtví(The Walking Dead)

Epidemie změnila drtivou většinu lidstva ve věčně hladové zombie. Malé skupiny přeživších se snaží najít mezi ruinami nový život, nebo si alespoň udržet ten nynější. Do tohoto světa se z kómy probouzí nicnetušící bývalý zástupce šerifa Rick Grimes. Jak dlouho asi může přežít?

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
11 sezón | AMC | 43 minut
VOD
Netflix | Disney Plus | Max | Lepsi TV
žánr
Akční, Hororový, Katastrofický
hrají
Norman Reedus (Daryl Dixon), Melissa McBride (Carol Peletier), Andrew Lincoln (Rick Grimes), Lauren Cohan (Maggie Greene), Christian Serratos (Rosita Espinosa), Danai Gurira (Michonne Hawthorne), Cailey Fleming (Judith Grimes), Josh McDermitt (Eugene Porter), Chandler Riggs (Carl Grimes), Seth Gilliam (Gabriel Stokes), Ross Marquand (Aaron), Steven Yeun (Glenn Rhee), Jeffrey Dean Morgan (Negan Smith), Alanna Masterson (Tara Chambler), Cooper Andrews (Jerry)

Norman Reedus: Darylova sexuální orientace měla být odhalena už dávno, ale nedošlo k tomu

Norman Reedus: Darylova sexuální orientace měla být odhalena už dávno, ale nedošlo k tomu

Darylova sexuální orientace nám stále nebyla prozrazena, a vypadá to, že se to ani neplánuje. Původně však byly jiné plány.

17 6
16.3.2017

Není tomu dlouho, co jsme si posvítili na Darylovu sexuální orientaci, kde jsme se zaměřili na jeho možný vztah s Ježíšem. Nyní se na Darylovu orientaci opět podíváme o něco blíže, protože se o ní nedávno rozpovídal samotný herec Norman Reedus. Ten odhalil, že původním plánem bylo, že Daryl je gay.

„Ještě když byl u seriálu producent Frank Darabont, tak ten chtěl, aby Daryl byl gay, ale v té době by to nikomu nepřiznal. Kdyby to udělal, tak by musel dotyčnou osobu zabít. Frank o tom se mnou mluvil jako o ‚uvězněném gayovi‘, ale já dodnes netuším, co to znamenalo. Když jsme se o orientaci mé postavy bavili, tak mi řekl, že bude gayem. Já mu řekl, že do toho jdu. On mi pak řekl, že věděl, že mě pro tuto roli vybral správně,“ řekl Norman Reedus.

(Foto: AMC)

Frank Darabont však u seriálu už několik let není, protože byl „vyhozen“, a proto tento nápad zapadl do šuplíku s nerealizova­telnými nápady. Norman Reedus by do toho i nadále šel, ale aktuální tvůrci jsou silně proti, a proto otazník nad Darylovou orientací stále nezmizí.

Zdroj článku: Comic Book

Diskuze /32

Stardos

Transexuála z něho, aby byl přece jen Daryl zase něčím výjimečný :D

16.3.2017 | 19:24:37
misticjoe

A já myslel, že je to normální heteropedofil, když se skoro spářil s Beth. Pak, že je to heterogerontofil, když občas jiskřil na Carol. Ale teď je mi to úplně jedno. Ta mánie, aby v každém „díle“ byla alespoň jedna multisexuální bílo-modrá muslimka, mě fakt neba.

překladatel
16.3.2017 | 19:54:24
Immi

je to hloupost, je sice divne ze je porad sam zatimco rick uz ma treti, ale tak co, meli by to nechat takhle, ne kazdy potrebuje vsude nakou romantiku…

16.3.2017 | 20:41:16
chateu

třeba je zoofilní

16.3.2017 | 21:21:52
Naranja

touto apokalypsou se splnil sem nekrofilům

16.3.2017 | 21:31:07
luciusvorenus

nebo nekrofilní ..:D jinak na jeho místě bych Beth obtáhnul ani bych nemrknul ..:P vzhledem k tomu v jakém světě žijí

#7 chateu
16.3.2017 | 21:33:28
chateu

#6 luciusvorenus: jj souhlas

16.3.2017 | 21:52:41
Lucindy

Daryl a romantika =D =D to bych chtěla vidět =D mně se líbí jeho postavení ve skupině jako takového ,,ochránce'' (žen) =) s Carol má krásný pevný vztah, to se mi líbí a Beth by bez něj asi nepřežila (teda né aspoň tak dlouho). A co se týče homosexuality? =D nevadilo by mi to, ale nesedí mi to na takovýho ,,drsňáka''.

17.3.2017 | 7:17:18
ivakoudy

Daryla hlavně by, dle mého názoru, měli nechat jako asexuála. I podle toho čím vším si prošel v dětství atd, tak by to k němu šlo nejvíc. Aspoň by se tu nemusela řešit další multi…

#19 rina
17.3.2017 | 7:20:28
had-89

a nie je to jedno, aká je jeho orientácia?

#11 Leon
17.3.2017 | 7:33:18
Leon

#10 had-89: Samozřejmě, že je… :D Stejně jako je zcela nepodstatné, co postavy dělaly před apokalypsou, tak je stejně nepodstatná i jejich sexuální orientace. Smysl komiksu/seriálu je úplně v něčem jiném…

#18 Alex02
17.3.2017 | 8:43:49
DotsDots

Už jenom kvůli prostředí ve kterém Daryl vyrůstal, by to bylo super. Celý život vlastně skrýval, že je gay/bi, jinak by ho ti redneckové umlátili…

17.3.2017 | 13:13:21
vilovman

seriál každým dielom upadá stále hlbšie a hlbšie na dno,všimli ste si že sa rozoberajú blbosti ako-akej orientácie je Daryl,ako vytvorili oplechovaneho zombika,či letí ufo v pozadí na smetisku-keby serial držal dejovú linku stále na úrovni a nie tu omáčku čim nás v 7 sérii kŕmia, vôbec by nikoho nenapadlo rozoberať totálne nepodstatne veci

17.3.2017 | 14:16:58
pidalin

Měli by u každýho seriálu točit ještě jednou ten samej seriál, ale gay multikulturní, genderově vyváženou a politicky korektní verzi. :-)

17.3.2017 | 15:02:17
Sctyri

Proč Darabont odešel?

#16 Batiatus
17.3.2017 | 15:34:34
mrco1991

#16 Batiatus: Ako neviem či tu už o tom písali ale myslím si, že to je dosť zaujímavé ako to dopadlo, namiesto toho je tu článok o darylovej orientácii really?

17.3.2017 | 17:01:04
Alex02

#11 Leon: a o čom, prosím pekne? Tento seriál už minimálne tretiu sériu nemá žiadny význam a vlastne ani dej je to len „posunčina“ od bodu k bodu, a to nie je dej

17.3.2017 | 17:16:51
rina

#9 ivakoudy: Tak tak, souhlas :-)

17.3.2017 | 17:28:22
pidalin

Ale je možný že homo lidi maj ňáký lepší předpoklady pro přežití apokalypsy, proto jich je ve všech seriálech tolik, třeba heteráci konec světa nepřežijou, ale jak se pak budou množit a jak obnověj civilizaci? Kirkmane, chci odpovědi!!!! :-D :-D

#21 VikkyASH
17.3.2017 | 22:20:36
VikkyASH

#20 pidalin: No kdyby homosexuálové měli skutečně nějaké předpoklady pro lepší přežití než heterosexuálové, tak by tam byl logicky větší počet homosexuálních postav, ale to není.. Leda, že by jsi zastával teorii, že málo kdo je čistě heterosexuální a homosexuální, že většina populace je někde uprostřed a pouze jedno pohlaví preferuje více.. pak by šla tvá teorie o předpokladech pro apokalypsu..:D

Jinak to, že jsou na stejné pohlaví jim nebrání se rozmnožovat.. I ve skutečným světě dochází k tomu, že když chce homosexuální pár dítě, a nemají k tomu jiné prostředky.. tak pro to „protrpí“ sex s druhým pohlavím..;)

#22 pidalin
18.3.2017 | 1:04:00
pidalin

#21 VikkyASH: Jakože jí dá na hlavu pytel a bude si představovat že to je chlap? :-D

#23 VikkyASH
18.3.2017 | 6:15:22
VikkyASH

#22 pidalin: No zatím jsem neměla u čest se toho osobně zúčasnit abych mohla říct, jestli to probíhá tak jak píšeš..třeba pomůže alkohol, třeba představivost.. jejich pohlavní orgány stále fungují.. ;)

#25 misticjoe
18.3.2017 | 12:38:10
Svende

Abych byla upřímná, vždy jsem si Daryla představovala jako takovýho toho bisexuála, co svojí orientaci nijak neprojevuje právě proto, že by měl strach, jak moc by ho to v tomhle světě ovlivnilo. Spíš mě dostává ten samotný koncept – Daryl měl být gay už dlouho, tak proč pořád naznačovali opak? :D Carol x Beth… Ježíš a Daryl, ta myšlenka mi nejde proti srsti, ale představit si ty dva spolu…no nevím :D

18.3.2017 | 21:14:25
misticjoe

#23 VikkyASH: To je non-sense. Jsem kovaný heterák a ani po dvaceti pivech (tedy někde na pomezí deliria, komatu a těžké otravy alkoholem) bych si nebyl schopný dát s chlapem ani pusu. A předpokládám, že úplně stejně přistupuje kovaná buzna nebo lesba k představě jakéhokoliv styku s opačným pohlavím. Takže ne, pohlavní orgány nefungují bez ohledu na to, s kým si. Spíš by si jedni nebo druzí vytvořili polodící/rodí­cí farmu.

#26 VikkyASH #28 tomasgeryk
překladatel
19.3.2017 | 23:33:47
VikkyASH

#25 misticjoe: I herci, co jsou 100% heteráci dokáží na place předstírat vášnivý líbání a další věci.. a to to dělají jen pro peníze a slávu.. Homosexualita tady vždy byla ale společnost jim ne vždy nedala prostor se přiznat a tak bylo běžné, že homosexuální lidé normálně uzavírali snatky s druhým pohlavím a měli spolu děti.. A třeba až nyní po 30 letech manželství vyjdou s pravdou ven.. Jistě jsou tací, kteří to nedokáží.. ale část, možná i většina toho schopná je když má ty „dobré“ důvody..

20.3.2017 | 17:35:53
vlad123

tohle uz je totalni odpad. proc neoteplej rovnou vsechny, a kazdej do bilo cerneho parecku. tfujtajbl

21.3.2017 | 0:14:28
tomasgeryk

#25 misticjoe: No, to je dost možné, dokonce pravděpodobné, že by to většina chlapů nedokázala ani po vydatném „posilnění“ (já asi taky ne). Ale důležitá je otázka, pročby to vůbec heterosexuál zkoušel? Kdežto homosexuál (zvlášť lesba, které tikají biologické hodiny a chce dítě) musí zvážit, co je pro něj menší zlo, jestli přetrpět pár minut něčeho, co je mu nepříjemné (ale nijak to nezasahuje proti pudu zachování rodu a druhu), a nebo se spokojit s tím, že nebude mít nikdy vlastní dítě.

#29 VikkyASH
21.3.2017 | 18:16:45
VikkyASH

#28 tomasgeryk: A co chlapy ve vězení.. ?? Jistě pro hetero chlapy je to těžší představa, představit si styk s mužem, nebot je to ve společnosti stále hůře přijímáno než ženská homosexualita, než pro ženy, které i když jsou zcela jen na muže se té představě tolik nebraní. Ale nejde mi do hlavy, proč když je někdo tolik jistý svojí orientací tak proč představy či uskutečněné představy homosexuálního styku by ho tolik rozladilo/zne­jistilo.

#30 tomasgeryk #31 tomasgeryk
21.3.2017 | 21:12:43
tomasgeryk

#29 VikkyASH: Ve vězení to není o sexu a už vůbec ne o orientaci. Jde jenom o moc, protože základním motivem není užít si, ale pokořit odpor, který oběť klade. Něco podobného se po mnoho staletí dělo ve válkách, bojovníci na nepřátelském území neznásilňovali jenom ženy ale i muže. A určitá podobnost je i v chování psů, když větší a starší pes skočí obkročmo na mladšího. Tohle nejde s homosexualitou (nebo i s ojedinělou homosexuální epizodou) vůbec srovnávat.

21.3.2017 | 21:37:14
tomasgeryk

#29 VikkyASH: A je pravda, že mužská homosexualita je hůř přijímaná, v tom úplně souhlasím. Taky máš někde ve starším příspěvku pravdu v tom, že je spektrum orientace (s tím, že spousta lidí, to znamená mnohem víc, než ty pořád dokola opakované 4 %, je někde mezi). V tomhle nemám nejmenší chuť se pouštět do nějakého sporu.
Ale měl jsem na mysli to, že když je někdo na 5-stupňové stupnici heterosexuál na 5 bodů, tak nebude mít nejmenší požitek z homosexuálního zážitku a taky mu to nic výhodného nepřinese. Zatímco když je v téhle skupině někdo na opačném konci spektra, tak z toho sice nebude mít požitek, ale přinese mu to příležitost předat své geny dál. A to není zanedbatelné, je to instinkt každého živého tvora.

21.3.2017 | 21:46:22
PivoRammy4

Nejsem zaujatý proti menšinám, ale takhle zkazit nejlepší postavu TWD? To snad ne :( Doufám, že jeho orientace nikdy na povrch nevyjde

21.3.2017 | 22:35:59
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Walking Dead

Seriál The Walking Dead odstartoval svou existenci na podzim roku 2010 a skončil na konci roku 2022. Byl tu s námi dlouhých dvanáct let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Další seriály

Seriál The Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály Fear the Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City, The Walking Dead: Daryl Dixon a The Walking Dead: The Ones Who Live. Pro fanoušky The Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama