Živí mrtví (The Walking Dead)
92/100 - 1 121×

Živí mrtví(The Walking Dead)

Epidemie změnila drtivou většinu lidstva ve věčně hladové zombie. Malé skupiny přeživších se snaží najít mezi ruinami nový život, nebo si alespoň udržet ten nynější. Do tohoto světa se z kómy probouzí nicnetušící bývalý zástupce šerifa Rick Grimes. Jak dlouho asi může přežít?

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
11 sezón | AMC | 43 minut
VOD
Netflix | Disney Plus | Max | Lepsi TV
žánr
Akční, Hororový, Katastrofický
hrají
Norman Reedus (Daryl Dixon), Melissa McBride (Carol Peletier), Andrew Lincoln (Rick Grimes), Lauren Cohan (Maggie Greene), Christian Serratos (Rosita Espinosa), Danai Gurira (Michonne Hawthorne), Cailey Fleming (Judith Grimes), Josh McDermitt (Eugene Porter), Chandler Riggs (Carl Grimes), Seth Gilliam (Gabriel Stokes), Ross Marquand (Aaron), Steven Yeun (Glenn Rhee), Jeffrey Dean Morgan (Negan Smith), Alanna Masterson (Tara Chambler), Cooper Andrews (Jerry)

Finále se blíží, kdo zemře v posledním díle osmé série?

Finále se blíží, kdo zemře v posledním díle osmé série?

V průběhu druhé poloviny osmé řady jste mohli hlasovat o tom, kdo se nedožije deváté série. Vzhledem k tomu, že už několik postav zemřelo, ptáme se znovu, kdo podle vás nepřežije finální bitvu?

12 0
12.4.2018

V první anketě se nachází pouze výčet dosud živých hlavních postav, ve druhé anketě naleznete výčet vedlejších postav. Vzhledem k tomu, že tvůrci prohlásili, že ve finální bitvě zemře spousta postav, tak možnosti výběru nejsou omezeny.

Které hlavní postavy zemřou ve finále osmé série?

15%
13%
13%
11%
9%
6%
6%
4%
4%
4%
4%
3%
3%
3%
1%
1%
1%
1%
599 hlasů

Pokud si některé vedlejší postavy nepamatujete jménem, tak se můžete podívat do naší databáze postav, o které se jedná.

Které vedlejší postavy zemřou ve finále osmé série?

16%
11%
7%
7%
7%
6%
5%
5%
5%
4%
4%
4%
4%
4%
3%
3%
3%
2%
304 hlasů

Zdroj: AMC

Diskuze /31

Stardos

Jaká je pointa Morgana v téhle anketě? :D

#3 Batiatus
12.4.2018 | 12:17:15
nowas

Magie říká že je Rhee.. ne Greene :-D

#17 Jamahl
12.4.2018 | 12:55:26
Batiatus

#1 Stardos: Pre toho kto nemá informácie :D

12.4.2018 | 13:07:46
JoshMcIntosh

Kravina tam davat herce, kteří už mají podepsanou smlouvu na 9 řadu.

#5 Stardos #14 ori
12.4.2018 | 13:09:17
Stardos

#4 JoshMcIntosh: Andrea měla podepsanou smlouvu až do osmé série ;)

12.4.2018 | 13:42:54
JoshMcIntosh

Osma je ale uz dotocena ty chytraku.

#8 Sapphire1977
12.4.2018 | 13:53:59
GWX Control Panel

Celkom určite umrie Morgan. A potom vo Fear bude ako chodec.

12.4.2018 | 14:09:42
Sapphire1977

#6 JoshMcIntosh: chytraku, on len poukazal na to ze mala zmluvu do osmej a zomrela uz v tretej, cize je uplne jedno ked ma niekto zmluvu na 9. seriu, dozit sa jej nemusi :D

12.4.2018 | 14:24:58
Lucindy

Morgan neumře =D jde do FTWD která doběhne TWD..... v ukÁ´ázkách je ukázaný, že Morgan už to zas nedává s těma svýma haluškama a sám odejde do Texasu, kde se právě nachází FTWD… a jelikož možná bude po válce (9. serie) časový skok, tak TWD bude opět napřed =) Morgan 100% neumře, prostě jen odejde od naší skupiny.

#12 JoshMcIntosh
12.4.2018 | 14:34:18
JoshMcIntosh

Jenze pokud by se nekdo nepohodnul s produkcí, coz byl pripad andrei, tak se ho zbavi v DEVATE rade. Finale je uzavrena, hotova vec.

#16 Stardos
12.4.2018 | 14:34:37
Robinson

Z hlavních bych řekl že Aaron, Eugene, Tara a Gabriel, u vedlejších hlasovat nebudu, jelikož to zkrátka odhadnout nedokážu. Dwight se z toho záhadně dostane a Negan už ho zabít nestihne, vzhledem k tomu že uteče a začne se rvát s Rickem.

12.4.2018 | 14:40:35
JoshMcIntosh

#9 Lucindy: Morgan, Rick, Daryl, Michonne a spol. 100% neumrou. Jediny pravdepodobny je Eugen, Dwight, Gregory a Negan / pokud se budou chtit odklonit od komiksua prekvapit divaky.

#13 Mirdaa
12.4.2018 | 14:44:28
Mirdaa

#12 JoshMcIntosh: Tohle prosim priste do spoileru, děkuju.

Hlasoval jsem pro Negana a Gregoryho.

12.4.2018 | 15:09:19
ori

#4 JoshMcIntosh: To mal aj Steven Ogg

webmaster
12.4.2018 | 16:21:22
Leon

Fakt nevím, obávám se, že to jako vždy schytají malé ryby a hlavouni vyváznou se zdravou kůží…

12.4.2018 | 17:14:42
Stardos

#10 JoshMcIntosh: To že prohlásili, že podepsali smlouvy, neznamená, že je opravdu podepsali. A smlouvu mohli podepsat kvůli možným flashbackům, halucinacím a tak. Prostě jediný Morgan na 101% přežije

12.4.2018 | 17:25:02
Jamahl

#2 nowas: Boženka si může říkat, co chce, nikdo ji oficiálně nesezdal. Chce být zajímavá prostě jenom. Trapoška, no.

#18 Hunter12
12.4.2018 | 17:34:55
Hunter12

#17 Jamahl: A jak víš, že se nevzali? Glenn se s Maggie zasnoubil už na konci 3. série. A už na začátku 4. série o ní mluvil jako o své manželce. Co my víme, co se dělo mezi 3. a 4. sérií. V té době se mohli klidně vzít. Sice ne na úřadě nebo v kostele, ale to vůbec nevadí. Vždyť svět skončil a s ním i dosavadní zákony a pravidla. Třeba je oddal Hershel. Mám takový dojem, že je Hershel oddal i v komiksu.

#19 tomasgeryk
12.4.2018 | 17:58:26
tomasgeryk

#18 Hunter12: Nehledě na to, že oddaní mohli být vlastně téměř i podle zákonů, vždyť mají ve skupině kněze. Akorát asi nevypsal papíry na matrice, že jo…

#20 Hunter12
12.4.2018 | 18:16:16
Hunter12

#19 tomasgeryk: Podle slov Glenna, byla Maggie jeho ženou už na začátku 4. série a to kněze ve skupině ještě neměli. K tomu, aby se vzali v postapokalyp­tickém světě, nepotřebují ani kněze, ani matriku. Zákony již neexistují.

#21 tomasgeryk #23 blatotlacka
12.4.2018 | 18:26:15
tomasgeryk

#20 Hunter12: Bylo to myšlené spíš jako souhlas a taková nadstavba na tvůj komentář – po tom, co je někdo oddal (ať už to byl kdokoliv, kdo nemá v reálu právo oddávat lidi), to mohli mít dodatečně stvrzené i knězem, který to právo má :-) S tou matrikou to byl pokus o vtípek, asi tak úplně nevyšel. Co už, nemůže vyjít všechno :-) Jinak k těm zákonům. Zákony vždy existují až do doby, než je aktivně někdo zruší, případně někdo sepíše zákon, který je s tím původním v rozporu. Akorát ztrácejí smysl, v postapo světě už nefungují žádné instituce, které dodržování těch zákonů vymáhají. Takže zákony pořád existují, jen jsou docela k ničemu, protože jejich nedodržení nemá žádný efekt. Pokud se prohlásili za manžele, není to oprávněné, ale koho to zajímá… Naproti tomu, kdyby je dodatečně oddal Gabriel, byli by manželi i podle zákona (ale zase platí – koho by to zajímalo, stejně nic nedědila a právo zjišťovat od praktického lékaře příčinu smrti jako pozůstalá asi taky neuplatňovala).

#22 Hunter12
12.4.2018 | 18:54:24
Hunter12

#21 tomasgeryk: Aha. Souhlasím. :-)

12.4.2018 | 19:29:26
blatotlacka

#20 Hunter12: <flame>Tudíž jsi si odpověděl a nové manželství už neexistuje, není zkrátka možné. Manželství , resp to, co tímto termínem označujeme, v našem civilizovaném světě musí splňovat nějaké podmínky. Samozřejmě že to nic nemění na faktu, že se tak cítí apod., ale nelze to, de jure, nazývat slovem „manželství“. Když si pro to vymyslí svůj termín, tak je všechno v pořádku, třeba „splynutí duší“. Rozhodně tedy nebyla vdanou paní a tudíž není vdova, může být max splynudušněna ;-)</flame>

#24 Hunter12
12.4.2018 | 21:07:43
Hunter12

#23 blatotlacka: „Manželství , resp to, co tímto termínem označujeme, v našem civilizovaném světě musí splňovat nějaké podmínky.“ Apokalypsa = konec světa tak, jak ho známě = už není policie, vláda… = lidé už nejednají na základě zákonů, které platily před apokalypsou. Jak napsal tomasgeryk, zákony zrušeny nebyly, pouze v postapokalyp­tickém světě ztratily smysl. Ale když nad tím přemýšlím, on už vlastně není nikdo, kdo by je mohl zrušit. Vláda přece již neexistuje. A když skončila vláda, neskončily náhodou i zákony? Pravidla civilizovaného světa nefungují, protože civilizovaný svět skončil. Teď záleží na jednotlivých komunitách, jaká pravidla si ve svých osadách nastaví. Proč by ale měli pro manželství vymýšlet jiné označení? Je pochopitelné, že se budou držet zvyklostí z života před apokalypsou. Manželství pro ně bude vždy manželstvím, nikoliv splynutím duší. Na druhou stranu je zbytečné trvat na splnění nějakých podmínek, které by po apokalypse ani nebylo možné splnit. Obyvatelé Alexandrie, Hilltopu i Království mohou tedy uzavírat sňatky podle pravidel, která si sami ustanoví. Zákony přírody budou v tomto novém světě fungovat vždy, ale zákony vymyšlené lidmi nikoliv. Nemyslíš?

#26 blatotlacka
12.4.2018 | 23:10:46
Lardis

Já jen doplním – vzpomeňte si, kolik manželek má dle svých slov a zákonů Negan. A taky to nikdo nerozporuje. Nebo Ezekiel. Existoval před apokalypsou zákon, díky kterému by se mohl prohlašovat za krále? Ne. Na základě čeho ho za krále uznávají? Na základě zákona, který si teď, po apokalypse, vytvořila komunita království.

Civilizace prostě jede od začátku, zákony se postupně vytváří a stejně jako má ve světe před apokalypsou své zákony každý stát, ve světě po apokalypse je má každá komunita. A už je na domluvě mezi komunitami, jestli se tyto zákony budou časem prolínat.

#27 blatotlacka
13.4.2018 | 11:48:35
blatotlacka

#24 Hunter12: Opravdu nemyslím. Budu-li se striktně držet meritu věci, pak nějaká věc/událost naplňuje nějakou existenční/skut­kovou podstatu a tím, že si jí pojmenujeme, tak všichni ví, o jaké věci/vlastnos­ti/události se bavíme. Zkrátka ta žlutá koule na obloze je slunce, den má 24 hodin a manželství je svazek splňující nějaké předpoklady. Pokud se nějaká komunita, dle Vaší logiky, rozhodne říkat žluté kouli na obloze Mánička, den rozdělí na 10 hlavních intervalů namísto 24 a budou jim říkat dendesátek a to, co si představujeme pod názvem manželství ustanoví podle vlastních ale úplně jiných než předchozích pravidlech a přesto tomu budou nadále říkat manželství, pak je to samozřejmě možné, ale s nikým jiným než se členem své komunity se nedomluví. To je právě krása většiny globálně platných pojmenování skutečnosti. Krádež označuje všude na světě totéž, stejně tak sňatek. Samozřejmě by bylo možné tomu říkat např. sňatek uzavřený dle pravidla 45 komunity Hilltop v prvním desetiletí po nákaze (pak už by to bylo opět jednoznačné), ale co si budem povídat, že…

Jasně že tahle diskuze je čistě akademická, nicméně, pokud by si někdy lidé začali pojmenovávat různé věci stejně, byl by to jednoznačně krok zpět a vedl by k omylům a nedorozuměním. I u současných vyjadřovacích techlogií (písmo, řeč samotná, emotikony atd) je vidět vývoj směrem k maximálnímu zjednodušení a posun od „lyriky“ k prostému, ale daleko méně zaměnitelnému stavu věcí.

:-)

#28 Lardis #29 Hunter12
13.4.2018 | 11:57:35
blatotlacka

#25 Lardis: Pozor, Negan neříká „manželek“, on říká „mých žen“ a to je v kontextu toho co tady řešíme naprosto správně. Pokud to někdo blbě přeložil v českém seriálu nevím, ale anglický výraz „wife“ nemusí nutně znamenat manželku, ale také ženu nebo paní obecně.

#28 Lardis
13.4.2018 | 12:00:52
Lardis

#26 blatotlacka: Jenže i v dnešní době platí emické rozdíly v jednotlivých společenstvích. Vezmu to z opačného konce a jako příklad uvedu rozvod. V naší společnosti jde o zdlouhavý proces plný papírování, právničiny, sporů o rozdělení společného majetku a podobně. Oproti tomu v muslimských zemích ještě relativně nedávno (a v některých možná ještě doposud, spíš ne) stačilo říct třikrát „talák“ a bylo po rozvodu. Rozvod to byl tak jako tak, pokud někde na cestách Arab jen tak mezi řečí prohodil, že se nedávno rozvedl každá společnost pochopila, že došlo k ukončení manželství. Nikdo to nerozporoval, protože v dané společnosti prostě platí takový zákon. V USA sice byl stanoven zákonný způsob uzavření sňatku, USA ale v postapo světe neexistují. Tudíž nevidím důvod, pokud jejich manželství uznává Hilltop, aby jej kdokoliv jiný rozporoval. A nejde jen o to, zákony jednotlivých komunit zasahují do všech oblastí. Hypoteticky, kdyby se třeba teď Oceanside rozhodli, že popraví Aarona. V USA by to byla vražda. Ale teď už se to netýká USA, týká se to Alexandrie/Hi­lltopu. Je na jejich „zákonech“, jestli řeknou „O.k,, je to jejich území, neměl tam prostě chodit“, „Popravily našeho, musíme je všechny vyhladit“, nebo „Zabily jednoho našeho, chceme za to jednu jejich.“

#27 blatotlacka: Aha, netušil jsem, že slovo wife má i jiný význam. Ale odkud víme, že Negan nemyslel právě manželky? Myslím, že v jednom z prvních jeho hovorů s Eugenem se o tomhle zrovna bavili. Že teď platí zákony, jaké si kdo určí a že tedy nevidí důvod, proč by nemohl mít kolik „wives“ chce. V takovém kontextu by mi z toho spíš vycházely právě ty manželky.

13.4.2018 | 13:06:02
Hunter12

#26 blatotlacka: Názvy věcí i událostí jsou pouze slova vymyšlená lidmi. Já ale nemluvil o tom, co a jak lidé pojmenovali, nebo nepojmenovali. Já mluvil o manželství a zákonných podmínkách k jeho uzavření. O podmínkách, které by v postapokalyp­tickém světě mohlo být obtížné a možná i zbytečné splnit. U nás v ČR může oddávat starosta, místostarosta nebo zastupitel odkudkoli, ale obřadu musí být přítomna i matrikářka z místně příslušného úřadu. Kdyby nastala zombie apokalypsa a dva lidé by se chtěli vzít, měli by snad hledat nějakého přeživšího starostu a k tomu ještě matrikářku? Nebylo by snad logické, kdyby je oddal třeba otec nevěsty? Samozřejmě bez přítomnosti matrikářky, kterou by nejspíš už na začátku apokalypsy roztrhaly ostré zuby zombíků. U nás je nepřípustné, aby snoubence oddával kdokoliv. Ale kdo toto zakazuje? Zákony! Ty ale v TWD skončily při apokalypse spolu s vládou. Apokalypsa znamená konec světa tak, jak ho známe. Skupinka přeživších v čele s Rickem Grimesem se pokouší vybudovat nový svět a bude pouze na nich, podle jakých pravidel budou žít. Starý svět se starými pravidly skončil a rodí se nový svět s novými pravidly. Je to jako ve starověku, když vzkvétala první civilizace. Jak jsem ale psal už v předchozím komentáři, je pochopitelné, že se budou držet zvyklostí z života před apokalypsou. Proto by byl i svatební obřad v Alexandrii hodně podobný tomu, jaký známe my.

13.4.2018 | 15:58:06
Michal Ebert

To je diskuze o ničem :D

#31 blatotlacka
13.4.2018 | 20:02:58
blatotlacka

#30 Michal Ebert: souhlasím ;-)

14.4.2018 | 10:31:59
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Walking Dead

Seriál The Walking Dead odstartoval svou existenci na podzim roku 2010 a skončil na konci roku 2022. Byl tu s námi dlouhých dvanáct let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Další seriály

Seriál The Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály Fear the Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City, The Walking Dead: Daryl Dixon a The Walking Dead: The Ones Who Live. Pro fanoušky The Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama