Živí mrtví (The Walking Dead)
92/100 - 1 121×

Živí mrtví(The Walking Dead)

Epidemie změnila drtivou většinu lidstva ve věčně hladové zombie. Malé skupiny přeživších se snaží najít mezi ruinami nový život, nebo si alespoň udržet ten nynější. Do tohoto světa se z kómy probouzí nicnetušící bývalý zástupce šerifa Rick Grimes. Jak dlouho asi může přežít?

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
11 sezón | AMC | 43 minut
VOD
Netflix | Disney Plus | Max
žánr
Akční, Hororový, Katastrofický
hrají
Norman Reedus (Daryl Dixon), Melissa McBride (Carol Peletier), Andrew Lincoln (Rick Grimes), Lauren Cohan (Maggie Greene), Christian Serratos (Rosita Espinosa), Danai Gurira (Michonne Hawthorne), Cailey Fleming (Judith Grimes), Josh McDermitt (Eugene Porter), Chandler Riggs (Carl Grimes), Seth Gilliam (Gabriel Stokes), Ross Marquand (Aaron), Steven Yeun (Glenn Rhee), Jeffrey Dean Morgan (Negan Smith), Alanna Masterson (Tara Chambler), Cooper Andrews (Jerry)

Diskuze: Aktuální epizoda

Dojmy a pocity z aktuální epizody. Do této diskuze vstupujte až po zhlédnutí posledního odvysílaného dílu. Do této sekce nepište spoilery z komiksů!

JackIsBest

#2500 Tharia: Souhlas :)

18.3.2014 | 10:08:30
ZvacA

#2500 Tharia: Mě hlavně udržuje v napětí, co bude s kvalitou seriálu. To jsou kolikrát takový nervy, až mi z toho stávaj vlasy na hlavě. A poslední dva díly 4. série slibují v tomhle maximální úder katarze, oproti které bude konec třetí série jen takovým interním vtípkem. Zvlášť pokud si udrží tuhle gurmánskou úroveň rapidního vývoje psychiky postav. Pokud závěr nabídne víc „WTF“-momentů, „WTF“-lidí. „WTF“-analýzy, „WTF“-obdělávání polí a vztahů, víc „WTF“-uměliny, zkrátka a jednoduše // víc seriál všeho Walking dead pro všechny //, tak kdo by si nepřišel na svý. Očekávání veliký.

JInak, díl naprosto bomba, málem jsem napětím zapomněl dejchat. Fakt, nekecám…

18.3.2014 | 10:17:02
Harimata

Za mě je ten díl spíš lepší, taky si myslím, že podobné díly seriál spíš vyzdvihují, vždyť by to byla nuda, kdyby jen chodili a zabíjeli chodce, ta psychologie lidí v takovém světě hraje velkou roli. Carol mi švihlá nepřijde, jasný, umřela jí dcera, to člověka nějak posune, ale podle mě dělá, co dělat musí, nemusela asi zabíjet ty v karanténě, ale ještě jde pochopit, že tam bylo v ohrožení mnohem víc lidí, proto k tomu mohla mít větší motivaci. S Lizzie ani nic jiného udělat nemohli, vzít ji s sebou je riziko pro všechny i pro lizzie, někde ji nechat je dost nehumánní. Vlastně se spíš divím, že jí nepicli hned na místě, jak ji našli s micou. Protože to bylo jasné, že té už není pomoci.

Že Tyreese nepicl první sebe a Carol-to zas tak divný není, jednak k sobě měli zas nějaký vztah, jednak už to bylo dost dlouho po tom incidentu a Tyreese už stihl vychladnout a se smrtí se vyrovnat. Navíc určitě cítí zodpovděnost za Judith, přijde mi zvláštní, jak hned všichni čekají, že se lidi v nepříjemné situaci hned zabijou, asi moc koukáte na japonské filmy :-D Vždyť tihle už prošli sítem sebevražd, kdyby k tomu měli sklony, tak už se odpicli ze začátku apokalypsy, tihle mají velký pud sebezáchovy.

Plus řešení, jestli by se takhle holky bavily-no nevím, poslouchali jste někdy jak se mezi sebou baví emo děcka? Moc to k tomu daleko nemá a co teprve v zombie světě, sotva si budou povídat o líčení a o jednorožcích.

#2504 Harimata
18.3.2014 | 10:18:37
Harimata

#2503 Harimata: já jsem debil, samozřejmě první zabít carol, pak sebe :-D

18.3.2014 | 10:20:57
Harimata

#2500 Tharia: taky nezapomínej, že Daryl strávil noc utíkáním za beth, takže to, že se v místě křižovatky zhroutil nemusí nutně znamenat jen že je pro něj výjímečnější než ostatní(ačkoli tam už asi něco je), ale taky úplně obyčejně prostě i z fyzického vyčerpání.

#2513 Tharia
18.3.2014 | 10:23:26
LoKiCZ

Mě se nejvíc líbilo, jak si Lizzie hrála s novou kamarádkou a Carol to přišla hned zarazit :). Jinak kdyby Lizzie nebyla srab, tak by se snažila přeměnit sebe a ne někoho jiného.

Souhlasím, že děj se moc neposunul, ale postavy (ty co přežily a umí mluvit/chodit) udělaly obrovský skok.

18.3.2014 | 11:02:23
Dituska89

teda já jsem ty Lizziny myšlenkové pochody nějak nepochopila…proč si myslela že když bude zombíkem tak to bude lepší??? chápu že ji trošku přeskočilo ale to bylo jenom to že je nepovažovala za mrtvé a krmila je ale DŮVOD té vraždy jsem nepochopila…co myslíte??? a chudák Carol už ztratila tři holky…

#2508 k_ub0
18.3.2014 | 13:39:10
k_ub0

#2507 Dituska89: Zdravý človek nedokaze pochopiť psychicky narušenych ludi ona bola proste vhodna na psychiatriu preto rozmyšlat prečo si myslela za zombie su lepši a a su iba iny a chce byt tiez zombik to ona mala v hlave gulaš a chapala to jedine ona :) tu by bol psycholog asi prd platny ona bola uplne mimo ,ju zavriet na cajlu nadopovat do kazajky a zavret na samotku . Keby si iba myslel ako Hershel na farme ze sa daju vyliečit a su to ludia a daju sa zachranit tak to by sa dalo vysvetlit tomu človeku tak ako to pochopil hershel to bola iba naivita ze sa daju zachranit ale Lizzie bola uplne mimo.

#2509 Dituska89
18.3.2014 | 15:35:35
Dituska89

#2508 k_ub0: Tak to se mi ulevilo…myslela jsem si jestli mi něco neuteklo…prostě jí už úplně přeskočilo…

18.3.2014 | 15:39:11
JackIsBest

Víte co mi spíš vrtá hlavou? Jestli Rick potká ty kretény co jsou s Darylem, ten s tim šátkem si vzpomene, že ho viděl pod postelí a pak si vzpomenou, že sundal jednoho z nich, tak to bude docel masakříček.

#2511 Cermb0
18.3.2014 | 18:12:24
Cermb0

#2510 JackIsBest: Samozřejmě, že se potkají na to se neskutečně těším :D Kecy typu, že díl byl nuda, scénaristi fetují a tak dále mě trochu rozčílily. Váš názor vám neberu ale pokud jde o masakrovaní jednoho zombie po druhém tak od toho tu máte jiné filmy. Ano filmy ne seriály. Takový emoce se ve WD jen tak nevidí a když jsem o tom dneska přemýšlel, fakt extrém co se tam dělo.. Chování Lizzie, smrt Micy, jak musela Carol Lizzie popravit a poslední kapka byla jak v extrémní depresi Carol řekla Tyreesovi pravdu o smrti jeho přítelkyně.. A jak ji odpustil no prostě to bylo skvělý. Walking Dead je seriál, který je o příběhu, o tom jak postavy přežívají, jak se chovají, mění a tak dále, to bych tu mohl vypisovat celý den. A právě nejnovější díly nám ukazují psychiku jednotlivých postav, když teď přišly o svůj domov.. Přiznám se, že ne všechno se mi líbí třeba 4×12 byl celkem zbytečný díl a třetí řada mě teda nějak moc ze židle nezvedala jako čtvrtá ba mě dokonce nudila velmi často..Ale to je opět můj názor. Dnes mě napadla další věc, myslíte, že je možné aby se skupina za nějaký čas, třeba začátkem páté řady vrátila do věznice pro nějaké věci ? Například Carl tam nechal fotku rodiny nebo Daryl přišel o svou legendární motorku…

#2512 ZvacA #2518 heminstein
18.3.2014 | 18:38:50
ZvacA

#2511 Cermb0: Takový emoce se ve WD jen tak nevidí

Přesně tak. Víc emocí a pseudopsycholi­gickýho cukru, víc…ať se všichni finálním dílem roztečeme. Páč tohle je teprve seriálová duchaplná a bezchybná filmařina. Jasnej prostředníček Darabontovi.

JInak, k otázce: Možný to je, přece jenom za seriál některý místa byly znovu překvapivě navšíteny, ale bylo by to naprosto nelogickou záležitostí. Ani sami netuší, kde momentálně jsou a kdo to tam přežil, vězení je znovu zamořený, naprosto pozbylo svou defensivní úlohu, akce bojem pro nějaký věci by bylo vesměs plýtvání materiálem a životem. Při všem možným symbolismu, ktere se tady nastiňuje platí to stejný jako v případě farmy. Vězení znamenalo tečku v další etapě osudů jednotlivých charakterů, včetně ponechání jejich materiálních věcí tam, kde to znát už ani možná nepotřebují. Darylova mašina byla spojená s jeho bratrem, kterej to nedal, Carlovo foto pro Judith zase s jeho máti, kterou si oddělal a z které přeskočilo i otci. Takový Sestry Greenovi tam nechali otce, jednou částí ve věznici, druhou na trávníku před. Není důvod se vracet, ani kdyby tam leželo zlato.

Ale ovšem, tvůrci seriálu šokují co dílem, takže klidně se může stát, že se do páté řady někdo zase zatoulá a nějakým způsobem na věznici opětovně narazí a trochu nostalgicky všechny zmíněný věci na kameru ochytá. Nicméně, pravděpodobnější cesta směrem k severovýchodu k DC pro pátou řadu by měla být jasnější.

18.3.2014 | 19:03:16
Tharia

#2505 Harimata: TaK už jen to že za ní utíkal celou noc mi přijde zvláštní, když mu rick řekl o vyhnání carol taky klidně mohl jí jít hledat ale nešel (myslim teda už si to nák nepamatuju) a mě přišlo že spíš než z fyzickýho vyčerpání to bylo z psychyckýho, protože zrovna daryl aby si jen tak uprostřed silnice kde ho muže najít kdejakej chodec nebo člověk (jak se záhy ukázalo) je krapet nebezpečný. Tak proto si myslim že to bylo kvuli beth

#2514 lukas254
18.3.2014 | 19:16:21
lukas254

#2513 Tharia: Já si myslim taky, že byl prostě po psychické stránce na dně, protože ztratil celou skupinu a teď ztratil beth, nemá nikoho a už mu bylo jedno co se stane v tu chvíli

18.3.2014 | 20:10:54
Tharia

Ale nevadilo by mi kdyby třeba něco mezi nima bylo, trochu mi tam tenhle prvek chybí v seriálu. Já bejt takhle uprostřed konce světa asi si teda budu chtít užít než mě sežere nákej chodec :D takže bych docela ocenila kdyby tvurci začli víc pracovat se „sexuálnim pudem člověka“ kromě glenna a meggie, a chvilku aj andrei a guvernera vyšlo všechno dost tak naprázdno což je škoda. Nechci aby z toho udělali romantárnu ale krapet toho citu by seriálu asi prospělo

#2517 JackIsBest
18.3.2014 | 20:37:29
JackIsBest

U Daryla to bylo jednoznačně oboustranný, jak kvůli ztrátě, tak kvůli únavě. Nevím proč, ale o Daryla se teď trochu bojím. Do vězení se už podle mě nevrátíme, tam to uzvařeli jak příběhově tak i co se týče natáčení. Jinak konečně mi taky začíná záležet na osudu postav, po čtyřech sériích už bylo načase. Konečně mě to přimělo začít trošku o tom i přemýšlet. Poslední díly byly nášup emocí a rozhodně se mi líbili, a tak to má bejt. Snad se nám toho dostaví ještě daleko víc. Finále bude udrčitě velikej masakr jako bylo každy finále sezony, někdo pujde ke dnu, jak jsem řekl už, jelikož mi záleží na postavách víc a víc, bude to rána pod pás pro mě. Těším se, ale i netěším.

#2596 Rick21
18.3.2014 | 20:41:26
JackIsBest

#2515 Tharia: Musím jen souhlasit. Někdy je toho v televizních show až přílíš, ale jestli někdo viděl Flashforward, tam byla milostná linie udělaná uplně parádně. Perfektně zařazená do seriálu, bylo tam toho uměrně, že to nemohlo ani nikomu vadit, mohli by WD timhle trošku okořenit.

18.3.2014 | 20:44:33
heminstein

Díl se mi nelíbil, ale to neznamená, že musím být automaticky vyznavačem střílení lidí a masakrování zombíků. Naopak mě zajímá psychologická linie seriálu. Bohužel ta se scénáristům moc nedaří a tenhle díl to jen podtrhl. Akceptuji, že Lizzie byla psychicky nemocná, ale to, že považovala všechny zombíky za své kamarády a chtěla si s nimi hrát, mi přijde směšné a sotva uvěřitelné. Když je zamordován zombík, dostane hysterický záchvat, ale člověka odrovná bez mrknutí oka? Zabije několik zombíků, aby ochránila svou sestru, ale posléze ji podřízne, aby dokázala, že všichni zombíci jsou vlastně dobří? Prostě totální bullshit. 3. řadu mi otrávila Andrea svým nereálným, nelogickým chováním. Teď ji překonala Lizzie. To, jak se Carol přiznala k vraždě Karen a Davida, byla taky divná scéna. Očekával bych trochu jinou reakci Tyreese, když předtím málem umlátil Ricka a Carol vykládal, jak jí věří. Ta se nakonec přizná, že zabila jeho holku, a on jí hned, poměrně snadno odpustí. Prostě mi to nepřišlo moc věrohodné. Odflákli tu scénu podobně jako smrt Andrei. Jediným, kdo se mi v tomhle díle líbil, byla Carol. #2511 Cermb0:

#2521 Cermb0
18.3.2014 | 21:33:04
k0udy

Četli jste někdo spoiler na

http://www.tvguru.cz/…15-spoilery/

? Přijde mi to jako nesmysl, ale i tak se trošku bojím..

#2520 JackIsBest
18.3.2014 | 22:06:42
JackIsBest

#2519 k0udy: Dál to tu nerozvádějte prosím… :) od toho je jiné téma.

#2524 k0udy
18.3.2014 | 22:27:58


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Walking Dead

Seriál The Walking Dead odstartoval svou existenci na podzim roku 2010 a skončil na konci roku 2022. Byl tu s námi dlouhých dvanáct let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Další seriály

Seriál The Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály Fear the Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City, The Walking Dead: Daryl Dixon a The Walking Dead: The Ones Who Live. Pro fanoušky The Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama