Vikingové (Vikings)
94/100 - 952×

Vikingové(Vikings)

Seriál z tvrdého a tuhého prostředí, z doby Vikingů, kteří byli nemilosrdnými bojovníky. Příběh sleduje dění legendárního Ragnara Lothbroka a jeho rodiny, který bojuje s nástrahami tvrdých severských podmínek.

Kanada | 2013 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | History, Amazon | 43 minut
VOD
Netflix
žánr
Akční, Historický, Válečný
hrají
Alexander Ludwig (starší Bjorn Železný), Jordan Patrick Smith (starší Ubbe), Marco Ilsø (starší Hvitserk), Katheryn Winnick (Lagertha), Gustaf Skarsgård (Floki), Alex Høgh Andersen (starší Ivar Bezkostý), Georgia Hirst (Torvi), Peter Franzén (Harald Krásnovlas), Travis Fimmel (Ragnar Lothbrok), Clive Standen (Rollo Lothbrok), Jennie Jacques (Judith), John Kavanagh (Prorok), Moe Dunford (Aethelwulf), Alyssa Sutherland (Aslaug), Linus Roache (Ecbert)

Upoutávka k epizodě The Last Ship

Upoutávka k epizodě The Last Ship

Vikingové už konečně míří na Paříž. Ragnarovým cílem není dobýt Paříž, ale zabít Rolla.

30 0
15.4.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: History, Amazon

Diskuze /63

komja

Floki má pěknou čapku :D

15.4.2016 | 20:35:30
skrivanekdavid

JJ je správnácká, ale vidím, že dostane zásah a nejen on, i Lagertha a jeden z drsných bratrů :)

15.4.2016 | 20:46:22
Nisdef

To probodnutí Lagerthy se snad Ragnarovi zdálo ne? nebo že by to ukázali v traileru?

#47 Nepa
15.4.2016 | 20:46:55
Holldir

Ten bude hhustej :D

15.4.2016 | 20:53:32
10doktor10

K čemu si postavili ty plošiny…

#6 MightRider #8 Amper
15.4.2016 | 21:09:39
MightRider

#5 10doktor10: Hmmm. Že by pro ty katapulty, co na nich mají?

#10 10doktor10
15.4.2016 | 21:17:37
belien

tak to vypadá,že záver bude dost osudný hlavným postavám

15.4.2016 | 21:20:19
Amper

#5 10doktor10: Že by katapulty na hradby? :)

15.4.2016 | 21:29:53
lelanka

Strašně doufám, že to Rollo schytá. Bastard :D

15.4.2016 | 21:48:55
10doktor10

#6 MightRider: To jsem si nevšiml… :D

15.4.2016 | 21:58:28
skrivanekdavid

Já myslím, že schytá, Ragnar ještě nekončí.

#12 10doktor10
15.4.2016 | 21:59:59
10doktor10

#11 skrivanekdavid: Možná schytá, ale asi to odnese i řada dalších… Stejně mi to na těch plošinách nepřijde jako katapulty. Navíc by tam asi těžko uvezli dost střeliva na demolici těch obrovských hradeb…

15.4.2016 | 22:01:57
Chalpe00

Tak tohle bude epický, ale trochu se bojim jak to dopadne když vidím Ragnarův stav.

15.4.2016 | 22:02:03
Ratemus

podle mě se zase celý díl potáhne a na konci bude deset minut boje pak na sebe takhle Rollo a Ragnar skočí a bude konec…podle mě je blbost aby dali do ukázky smrt Lagerthy,

#16 belien
15.4.2016 | 22:10:57
skrivanekdavid

To smrt nebude, možná zranění? nebo je to něco jak to bylo se smrtí Bjorna minule, no a že to skončí titulkama je dost možné a zbytek až v září :) Uvidíme.

15.4.2016 | 22:16:17
belien

#14 Ratemus: presne,a zas cakat do jesene,nalakat ludi,o to im ide…

15.4.2016 | 22:18:56
alien vs predator

Možná fakt Ragnar zabije Rolla! Přemýšlel o tom někdo protože by tohle mohlo být pravděpodobné. Můj názor! A jinak Ragnar má šest synů a mohl by mít ještě sedmého. Ale ten Ivar ty vado ten je hustej.

15.4.2016 | 23:32:28
Jirka 007

Ta ukazka je husta,bude to konecne narez?A ze nekdo umre?Proc ne,Valhalla uz ceka…

16.4.2016 | 7:32:25
rnasakr

kdyz si to stopuju tak to vypada okolo 0:40 ze zabijej Flokiho ?

#20 rnasakr #21 alien vs predator
16.4.2016 | 8:06:06
rnasakr

#19 rnasakr: ne okolo 0:40 ale 0:15 :)

16.4.2016 | 8:08:24
alien vs predator

#19 rnasakr: Špatně ses koukl Floky neumře. To byl někdo jiný!

16.4.2016 | 8:14:01
rnasakr

to jsem rad dik

16.4.2016 | 9:47:21
transka

Ragnar a Floki tenhle seriál táhnou, takže tyhle postavy musí přežít, navíc Ragnarova linka je stále neukončena a pořád má co říct, navíc se charakter vyvíjí a herecky je ta postava prostě nejvýš. Rollo a celá Paříž je navíc nuda, takže snad tahle linie skončí.

#42 Arne
16.4.2016 | 10:31:57
Ratemus

Ragnar nezemře protože toho musí zabít Aella v díře hadů a Rollo nezemře protože nejdřív musí založit Normandii…takže zase nic…hele čí je ten Sigurd, nebo ten co našel mrtvou Siggy? v těch dětech se ztrácím už

a ten Aethelwulf bere do Itálie dítě Judith nebo Kwentrith, fakt jsem v těch dětech ztracenej už, a kde zůstalo dítě Torvi?

#29 alien vs predator #52 havefun
16.4.2016 | 11:44:52
cmd

Sigurd je Ragnarove decko ktore ma s Aslaug. Aethelwulf berie do Talianska decko Judith ktore ma s Athelstanom. A dieta Torvi zostalo v Hedeby. Ak dobre pamatam :D

16.4.2016 | 12:19:19
Baltik

Taky mám v tom zmatek, ale zde je vše hezky popsáno: http://vikings.wikia.com/

16.4.2016 | 12:44:42
skrivanekdavid

Jo a Siggy byla Bjorna s Porunn ?

#30 Homodlak
16.4.2016 | 12:45:52
Ratemus

a já myslel že ten Ragnar má s Aslaug tři syny a on jich má čtyři

#34 Baltik
16.4.2016 | 12:53:19
alien vs predator

#24 Ratemus: Vím že máš pravdu ale Rollo je fakt nudný a když zemře tak skončí i linka v Paříži. Jinak ten Ivar se povedl.

16.4.2016 | 12:59:22
Homodlak

#27 skrivanekdavid: Jak vlastně skončila Porunn? Někam odešla, asi už se nevrátí, když má Bjorn Torvi…

16.4.2016 | 13:26:19
skrivanekdavid

Porunn odešla, pokud ji do seriálu ještě vrátí těžko říct

16.4.2016 | 13:27:21
alien vs predator

Vysvětlíte mi nikdo to stím Harbardem jsem nepochopil ? Jak Floki má to spojení s Aslaung. A když se Aslaug líbala s Harbardem že se proměnoval ve Flokiho pomatujete na to jako fakt ? Nevím co ktomu dodat tuhle scénu jsem tam nepochopil.

#42 Arne
16.4.2016 | 13:30:03
skrivanekdavid

Jinak v této epizodě zazdili úplně Ubbeho a Hvitserka. Aspon je vždycky sem tam ukázali :)

16.4.2016 | 13:31:49
Baltik

#28 Ratemus: A 6. syna měl s Kwentrith :D

16.4.2016 | 13:32:53
Baltik

A ještě že je číňanka po smrti, jinak by měl 7. Ping-Ponga

16.4.2016 | 13:33:42
skrivanekdavid

TO je Magnus ?

16.4.2016 | 13:37:35
inesines

Rollova manželka čeká dítě , tomu může franský král klidně dát Normandii za otcovu statečnost – a Ragnar už nyní může klidně Rolla zabít, nebo těžce zranit a Rollo zemře až po přidělení Normandie.Je tam dost možností, protože to není nikde zapsáno dost detailně a historici si to vykládají všelijak.

16.4.2016 | 14:40:21
Ratemus

no ta linka ve Francii mě moc nebaví, teda myslim ta Rollova protože je nudný, linka s Harbardem mi přijde taky jen jako natahovačka…Floki je ted duchovní vikingů tak má asi nějaké propojení s Harbardem nebo co…jako je super že to bude mít 20 epizod, ale jesti je to fakt jen pro natahování nudy tak to měli nechat na těch 10 epizodách kde se pořád něco dělo.....ted tu máme další zbytečnou linku s Alfredem v Itálii, no hrozný…jen mě tak zajímá, sever to je přece Dánsko švédsko norsko a finsko, když se zvěsti o Ragnarovo dobití Paříže, Anglie šíří tak rychle proč tam s sebou nevzal více těch Jarlů více vojska? asi špatná logistika

#39 petr2x #40 Revoemag #42 Arne
16.4.2016 | 15:20:14
petr2x

#38 Ratemus: Ragnar si nikoho nebere jako že by někoho hledal, jde s těmi co za nim přijdou a asi se ostatním nechce podřizovat Ragnarovi nebo maj moc práce na to aby jezdili do Paříže a pak a to je asi hlavní čím víc jarlů a válečníků tím víc kořisti se bude rozdělovat.

16.4.2016 | 23:16:40
Revoemag

#38 Ratemus: No jenom Harald říkal, že má cca 600 mužů. Takže válečníků mají dost. Zase se tam nepotáhnou s 10 tisícema :)

17.4.2016 | 8:58:10
Ratemus

no dobře, já jen že takhle by to dobívání bylo jednodušší…už vidím jak po tom přetažení lodí přes ostrov dorazí do Paříže a dostanou svalovici a třesavku

17.4.2016 | 9:42:24
Arne

#23 transka: Ragnar seriál ťahá, to je jasné, aj keď myslím si, že teraz je Bjourn už minimálne zarovno s ním, no nesúhlasím s tým, že by Floki bol ťahúňom, akože je to zaujímavá postava, ale vedľajšia a z času na čas podľa mňa veľmi zbytočná. Ja osobne jeho smrť očakávam od druhej série a stále ho tu máme :D mne by vôbec nechýbal, ale zas treba povedať, že teraz ma až tak nevytáča.
#32 alien vs predator: Franská dejová línia podľa mňa skončí čoskoro, ale určite nie Rollovou smrťou. No a tá situácia s Flokim, Harbardom a Aslaug čo si opisoval, no tak to bola totálna hovadina a maximálna zbytočnosť, ktorá akurát pokazila diel, v ktorom bola, rovnako ako teraz tá gay scéna z 9. dielu, úplná zbytočnosť a stupidita. Plus všetky tri postavy z tej situácie sú úplne oničom…
#38 Ratemus: Seriál sa síce volá Vikings, ale prečo by nemohli byť vedľajšie línie – Anglicko, Franská ríša, Itália, pritom sú tieto línie často lepšie ako tá vikingská, ktorá konkrétne v tejto sérií dosť slabne. No a z tej ukážky malého Alfréda dúfam, že bude časom nejaký časový posun a bude sa brať väčší ohlad na Ragnarovych synov a Alfréda. No a k tým jarlom, v Škandinávií bolo veľmi veľa jarlov, ktorý boli v podstate kráľmi na svojom území, zjednotenie častí Škandinávie sa dialo pomaly a neskôr, no a nie je to tak, že na Britské ostrovy, alebo Franskú ríšu útočil len jeden jarl, alebo kráľ, ako v tomto prípade Ragnar, ale útočili viacerí a samostatne a veľa ich útočilo aj na východ, na Pobaltie, Byzanciu atď. No teraz som už dosť zvedavý na desiatu časť a vôbec by som nebol proti ak by tam pomrelo niekoľko hlavnejších postáv, treba obmenu. :) Ps.: malý Ivar aj s materou sú dobre prepatý… je vidno po kom je a celkom ľutujem toho Sigurda, že tam s nimi musí žiť. No a zas buďme radi, že je 20 dielov, lebo takto nám stačí čakať na zvyšných 10 častí len pol roka a nie rok. :)

#45 petr2x #46 Ratemus
17.4.2016 | 12:19:01
Arne

No a tie „plťky“ čo si ťahajú s loďami sú logicky na to aby tvorili pevninu, na ktorej môžu bojovať a ko na zemi.

17.4.2016 | 12:27:21
Thundeus

Tak to bude mela, ale přeji výhru Ragnarovi a jeho družině.

17.4.2016 | 13:52:43
petr2x

#42 Arne: No stým Flokim je to spíš tvůj názor pro spoustu lidí je to oblíbená postava, on byl vždy ten co jsem nechtěl aby zemřel ale každý to vidí jinak. A ta situace s Flokim, Harbardom a Aslaug nebyla nesmysl a bude to podle mě mít v budoucnu dohru, to co se tam dělo bude asi důležity, i když to teď nevidíme. Floki je teď nějakej ten věštec či tak něco, každopádně se to teď může zdát jako nesmysl ale tvůrci maj celej ten serial od začátku do konce naplánovanej. Mě spíš zarazilo proč Aslug nakonci řekla ,,amen" jestli to bylo znamení že s ním počala dítě a to bude mít za následek přejetí z pohanství na křesťanství, nevím ale zajímá mě to. Ale souhlasím že není důvod proč by serial nemohl sledovat více linií, zvlášť když vše co sse v nich děje má vliv na vikingy, když v první sérii utočili jen na Anglii taky ji tam ukazovali a teď když utočí na víc míst tak ukazují i je, takže podle mě můžou ukazovat klidně více linií.

17.4.2016 | 14:21:00
Ratemus

#42 Arne: sorry ale tak dlouhý to číst nebudu a ještě si to překládat…promin

#49 Arne
17.4.2016 | 16:43:51
Nepa

„There are two different accounts of his death. One is that he was seized by his foe, King Ælla of Northumbria, and killed by being thrown into a pit of snakes. His sons bloodily avenged him by invading England with the Great Heathen Army.#3 Nisdef: The other was that Ragnar died from a combination of cholera and wounds he sustained from trying to invade Paris.“

Něco na tom bude… možná že by Ragnar přeci jen mohl zemřít… Příznaky na to má… Zdroj: Wiki

#48 alien vs predator
17.4.2016 | 21:37:16
alien vs predator

Ragnar to ještě nezchytá to by zkazili seriál kdyby zemřel v desátém díle a nedostal by se do Anglie takže by byla celá ta dějová linka na nic kterou jsme viděli.
#47 Nepa:

17.4.2016 | 23:30:07
Arne

#46 Ratemus: Ok, nevadí. :)

18.4.2016 | 10:27:34
Chalpe00

Podle toho jak to vypadá tak asi RIP Floki. vypadalo to že dostal mečem do břicha což asi nebude dobrý.

18.4.2016 | 15:27:56
Carnage

Ragnar podle mě zemře dřív než všichni čekaj :) neříkám že teď ale je úplně fuk že seriál táhne protože Travis Fimmel hraje ve Warcraftu a posouvá svojí hereckou kariéru dál, tudíž brzo skončí.

#52 havefun
18.4.2016 | 15:39:49
havefun

#51 Carnage: Warcraft je za 1 a pol mesiaca v kinach, takze uz je natoceny. Maximalne neake digitalne upravy dorabaju, ale na to hercov nepotrebuju.
#24 Ratemus: Ak ma Rollo zakladat normandiu, tak sa musi vratit z Paríža. V poslednej epizode ukazali ze kral ho len vyuziva, zena mu neda, a rozmysla ze niektore veco boli predtym lepsie. Naco by to tam davali, ak by to nemalo zmysel v buducnosti?

#55 petr2x #62 Carnage
19.4.2016 | 1:08:00
Wolfinator1

Floki , Lagerta, brácha Krásnovlasa, je vidět , že i chudák Torvi dostala šíp minimálně do ruky ( Bjornovi ženský to vždy schytaj v první bitvě :D ) a to nebude určitě všechno Rollo určitě štrejchne i Ragnara :D To bude maso . Snad aspoň Bjorn to tentokrát nedostane. IRONSIDE jim to nandá

19.4.2016 | 16:04:03
skrivanekdavid

Jojo potlučení budou skoro všichni :D

19.4.2016 | 20:09:22
petr2x

#52 havefun: Normandii nemusí zakládat tá už tam je, on ji jen dostal a po něm ji zdědí jeho syn, seriál si vybírá historické postavy a Rollo je jednou z nich. Normandie bude vikingská tak jak to má být.

19.4.2016 | 23:51:21
rnasakr

kdo to tady psal, ze to neni co Floki co ho rezou :) to Floki proste je

20.4.2016 | 13:07:06
Dealler

Já jenom doufám, že Rollo tu bitvu vyhraje. Ten jeho příběh mi přijde mnohem zajímavější než neustále fetující Ragnar a jeho banda vymaštěnejch hovad v čele s Haraldem a jeho bratrem.

#58 Wolfinator1
20.4.2016 | 16:37:36
Wolfinator1

#57 Dealler: Harald s bráchou jsou právě hodně zábavný , mají správnou vikingskou povahu. Protože jinak se mi zdá , že kvůli fetu, Harbardovi, krávě Auslag atd… se mi z toho vytrácí to co se mi vždy hodně na tom líbilo. ODÍÍÍÍN , VALHALAAAA , boj a snaha potěšit bohy odvahou a zabíjením nepřátel :D

#59 alien vs predator #60 Scarity
20.4.2016 | 17:38:59
alien vs predator

#58 Wolfinator1: Ale jeden znich umře to bylo vidět vtom traileru ten blondák.

20.4.2016 | 22:03:09
Scarity

#58 Wolfinator1: Já doufám, že škaredý krátkovlasý brácha natáhne brka, dlouhovlasý je super. A spíš Auslag by mohla už jít do kytek, je zbytečná.

20.4.2016 | 22:21:32
skrivanekdavid

Já myslím, že bude jen poraněn..

21.4.2016 | 9:16:47
Carnage

#52 havefun: Přečti si co sem napsal prosím ještě jednou a zamysli se. Film je antočenej ale psal sme že posouvá svojí hereckou kariéru, tudíž – další Warcraft a hlavně další filmy místo seriálů.

21.4.2016 | 14:29:46
Oťas Stark

Ať už chcípe ta pi*a Aslaug, ty části, kde je jsou strašně nudny. Než umřela ta Číňanka, doufal jsem že umře i Ragnar, teď ať si klidně žije. Kdyby umřel, tak by mi to taky nevadilo. Hail to the king Bjorn !!!

21.4.2016 | 17:11:21
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Vikingů

Vikingové zahájili svou seriálovou existenci v roce 2013 a skončili na konci roku 2020, což znamená, že tu s námi byli dlouhých sedm let, ale vše musí jednou skončit. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Pokračování

Seriál Vikings sice skončil šestou sérií, ale Netflix připravuje pokračování s názvem Vikings: Valhalla, které se bude odehrávat cca 100 let po událostech původní seriálu. Více se dozvíte v našem článku

Reklama

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama