Vikingové (Vikings)
94/100 - 952×

Vikingové(Vikings)

Seriál z tvrdého a tuhého prostředí, z doby Vikingů, kteří byli nemilosrdnými bojovníky. Příběh sleduje dění legendárního Ragnara Lothbroka a jeho rodiny, který bojuje s nástrahami tvrdých severských podmínek.

Kanada | 2013 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | History, Amazon | 43 minut
VOD
Netflix
žánr
Akční, Historický, Válečný
hrají
Alexander Ludwig (starší Bjorn Železný), Jordan Patrick Smith (starší Ubbe), Marco Ilsø (starší Hvitserk), Katheryn Winnick (Lagertha), Gustaf Skarsgård (Floki), Alex Høgh Andersen (starší Ivar Bezkostý), Georgia Hirst (Torvi), Peter Franzén (Harald Krásnovlas), Travis Fimmel (Ragnar Lothbrok), Clive Standen (Rollo Lothbrok), Jennie Jacques (Judith), John Kavanagh (Prorok), Moe Dunford (Aethelwulf), Alyssa Sutherland (Aslaug), Linus Roache (Ecbert)

Třetí upoutávka k epizodě Revenge

Třetí upoutávka k epizodě Revenge

Stanice History nás nešetří, protože vydává jeden trailer za druhým. Tentokrát se můžete podívat na již třetí upoutávku k osmnácté epizodě, která obsahuje několik zcela nových záběrů.

28 0
17.1.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: History, Amazon

Diskuze /66

Revoemag

No jsem zvědavej, kdo se tam houpá. Na Aella to moc nevypadá.

#4 rockysiburger
17.1.2017 | 17:09:31
rnasakr

rekl bych ze to je u te diry kam hodili Ragnara

17.1.2017 | 17:34:35
rnasakr

kdyz kouknete na 0:11 nevypada to jakoby Ivar seknul SIgurda do palice ? Asi se me to zda

#4 rockysiburger #9 Praseodym
17.1.2017 | 17:36:24
rockysiburger

#3 rnasakr: Nezdá, má tam pohyb jako by se prohnul vzad a Ivar jako by zase něco ubíjel k zemi.

#1 Revoemag: Mě to přijde taky moc hubený. Aella je přece jenom kus chlapa. Mě by spíš zajímalo co se stalo s tělem Ragnara.....

17.1.2017 | 17:44:59
Wolfinator1

Je to tělo Ragnara , které Aela ještě vykuchal a pověsil aby nahnal Vikingům strach, ale bude to mít opačný efekt a synci se pěkně naserou a vyřádí :D Ivar mává sekerkou a Sigurt se prohne a řve před bitvou ( ale vypadá to no divně takhle za sebou :D , ale je blbost aby Ivar ho na začátku bitvy seknul ) :D

17.1.2017 | 17:56:08
Wolfinator1

Nééé kecám je to Aela :D jasnej blood eagle

17.1.2017 | 18:06:26
kezir89

Koukám na to a čéče, on i ten Ivarův kukuč jako by říkal, že ho sejme …ani bych se nedivil, už po něm máchnul v kovárně a má na něj pivku ohledně toho, jak mluvil i jejich matce :)

17.1.2017 | 18:19:11
Oralgutan

Tak jako jediný kdo mě napadá je Ragnar, Aella je tlusté prase, ten to být nemůže, ještě když ho čeká blood eagle.

17.1.2017 | 18:50:14
Praseodym

#3 rnasakr: Neumíš stopnout video? Samozřejmě ho Ivar neseknul.

17.1.2017 | 18:59:36
Monkeyskunk

A není ten „orel“ i s žebrama? Tady to vypadá jen na cáry kůže. Navíc, nevím jestli by se Vikingové kvůli tomu srali s kladkama a podobně. Navíc na Aella je to fakt moc hubený, taky mě napadl spíš Ragnar.

#11 mrco1991
17.1.2017 | 19:28:03
mrco1991

#10 Monkeyskunk: Myslíš, že po tak dlhej dobe by ešte Ragnarovo telo stiahli z kože a zavesili? Veď ten už musí byť rozložený na100 spôsobov.

#12 Monkeyskunk
17.1.2017 | 19:55:14
Monkeyskunk

#11 mrco1991: To je taky fakt, nám to příjde jako chvilka, ale pro ně je to třeba čtvrt-půl roku. Ikdyž zase zima by ho mohla zakonzervovat :-D Ale asi se spíš pletu no. Každopádně, ale k „orlovi“ co vím, tak patří žebra ne? To byl, zdá se mi, jeho základ. Že mu roztáhnou hrudní koš.

17.1.2017 | 20:00:58
Ratemus

no Ivarovi docela vyrostly vlasy co odjel domů.....jinak si myslim že Ragnar to není, na to je Aella moc velký křestan aby udělal něco takového…

17.1.2017 | 20:15:39
MysticMac

To je určitě Aelle, jenom jak má roztáhlou kůži, tak neni poznat pupek.

17.1.2017 | 20:37:21
Harald_Finehair

Boze ako to moze byt Ragnar, ako neznamena ze epizody su v naslednosti par dni od smrti Ragnara a navratu GHA mohol kludne uplynut aj cely rok. Z Ragnara je davno kostra

17.1.2017 | 21:26:38
Harald_Finehair

A nezabudajte Aella nema absolutne ziadnu sancu vediet co je to blood eagle :D

17.1.2017 | 21:27:14
Praseodym

Třeba Aella zhubne z toho, že jednou bude pořádně bojovat. Do něj píchnou a sádlo vyteče.

17.1.2017 | 21:30:04
Martys22

Podle mě ten záběr hodně zkresluje a je to rozhodně Aella.

17.1.2017 | 22:09:24
Faraniel

Fuj, to bude nechutný, už se těším xD

17.1.2017 | 22:33:23
Houfista

Mě spíš zajímá s kým fightuje Lagertha :D

#22 Praseodym
17.1.2017 | 22:54:06
Wolfinator1

Že by hnusák bastard Egil na popud Haralda zkoušel obranu Kategatu a hledal slabá místa :D

17.1.2017 | 23:04:16
Praseodym

#20 Houfista: To je spíš oběť než fight.

17.1.2017 | 23:12:09
Chalpe00

Hlavne kdyz byla Judith u ty jamy, tak tam zadny telo nevyselo. Takze myslim, ze to Ragnar nebude.

18.1.2017 | 7:28:11
Praseodym

Já bych ten rozklad zase tak nepřeceňoval, tělo se může rozkládat několik let.

#25 Revoemag #27 Harald_Finehair
18.1.2017 | 9:49:34
Revoemag

#24 Praseodym: V nezasypané jámě ani ne :-D

18.1.2017 | 10:03:23
Harald_Finehair

#24 Praseodym: Ani náhodou. Rozklad urychluje ked je telo na otvorenom priestore + ak je tam voda. Ale proste je nerealne aby tam uvideli jeho telo, toboz aby bolo na hakoch. Telo ktore je vystavene tak ako Ragnarovo zacne hnit po mesiaci :D
A hlavne opakujem Aella nema ziadnu sancu vediet co je to blood eagle, a aj keby nahodou to nejak vedel preco by praktizoval pohansky ritual?

#29 Praseodym
18.1.2017 | 11:38:03
Harald_Finehair

#26 Martys22: ech toto mi prdie wannabe Travis Fimmel acting, ale zas je to jeho syn tak prečo nie. Druhý sneek peek: https://www.youtube.com/watch?…

A na zaver už som to sem síce pridával https://www.instagram.com/p/BNRq5wjB4oU/ ale ludia co hovoria po svedsky, dansky, norsky sa nejak preluskali cez tu staronorstinu a Ivar krici na konci nieco taketo: You think you can kill me? You cannot kill me, I am Ivar the Boneless

18.1.2017 | 11:46:34
Praseodym

#27 Harald_Finehair: Znám případ, kdy lidi omylem vykopali pět let zakopaného psa, a rozložený nebyl.

#30 Harald_Finehair
18.1.2017 | 11:51:42
Harald_Finehair

#29 Praseodym: nechapem co si nepochopil na tom že Ragnar mal otvoreny hrob. Telo vystavene vonku plus ak tam prsi sa rozlozi velmi rychlo. A telo ktore vidis visiet na hakoch je cerstve. Plus ked bola Judith pri hrobe asi by sa nepytala pri pohlade do jamy: takze tu zomrel Ragnar? Keby tam bolo jeho nerozlozene telo prco by sa nieco take pytala nemyslis? :D Tvoja teoria nedava logiku už len s nespravnym vykonanim pohanskeho ritualu o ktorom krestan Aella nema sancu vediet a poznat ho. Ale ak ti to stale neda pokoj namiesto pripadov so zakopanym psom si pohladaj fotky fotoprojektu jednej univerzity v USa, kde ludia po podpsie samozrejme svoje telo predaju na vyskumne ucely a nechaju ho rozkladat sa vonku. Neodporucam pri obede

#31 Praseodym
18.1.2017 | 11:59:37
Praseodym

#30 Harald_Finehair: Mohl to udělat právě na radu Judith – přece jenom, Blood Eagle je rituál, kterým svým způsobem vzdáváš nepříteli úctu a pokud vydrží neřvat, jde do Valhally. Ale taky si myslím, že to není Ragnar.

#32 Harald_Finehair
18.1.2017 | 12:01:57
Harald_Finehair

#31 Praseodym: prepáč mám dojem že ma trolluješ. Na radu Judith nemohol urobiť nič, kedže v hrobe už ziadne telo nebolo kedže Judith sa pytala či tu zomrel Ragnar, takže na zaklade jej otazky tam nikto byť nemohol, ona velmi dobre vie ako vyzera. Nemám dojem že by jej Athlestan vysvetloval čo je blood eagle a ten sa robí na zivych ludoch a stale Aella je fanaticky krestan preco by mal robit pohansky ritual sorry fakt si myslim ze si troll skus nad tym porozmyslat :D viac k tomu nemam co pisat

18.1.2017 | 12:06:51
Harald_Finehair

A btw Aella zas taky tucny nieje, kuk sem :) Plus to jasne sveto robi iluziu ze az taky tucny nieje http://www.setcelebs.com/…-kaye-01.jpg

#34 Martys22
18.1.2017 | 12:11:41
Martys22

#33 Harald_Finehair: Je to jasnej Aella. :) Na blood eagle jsem zvědavej a jestli ho bude provádět Ivar, což by měl podle historie aspoň.

#35 Harald_Finehair
18.1.2017 | 13:27:00
Harald_Finehair

#34 Martys22: v jednom s trailerov je vidno Flokiho ako sa pozerá na Aellu, ked si to pauznes. Mozno mu kazdy urobi nejaky zarez, ale myslim si ze to napadne Ivara

18.1.2017 | 13:35:07
Korlakon

No ja bysom rád aby toho blood eagla natočili detailne nie odbili ako u jarla borga alebo nejakou zaverečnou pózou že scéna na zaveseného aelu a finito , ako nie som nijaký sadista ani vyšinutec ale rad bysom to videl ako to prebieha. Tej mladej ked rezali ucho tak to natočili , mohli by aj krvavého orla . ako neviem nakolko si to môžu tvorcovia dovoliť vzhľadom na nejaké mantinely určené nejakými zákonmi tam u nich proti násiliu či ako ale aspoň z boku by to mohli dať. čo myslíte ?

#37 Wolfinator1 #38 Praseodym
18.1.2017 | 15:25:29
Wolfinator1

#36 Korlakon: Myslím, že u Borga to odbyté nabylo, mělo to super atmosféru. No není to umučení Krista od Gibsona , zas takový maso si History nemůže dovolit. Budu radši když při tom bude víc záběrů na šílený Ivarův ksicht jeho bratry a max střih na trpící obličej Aelly :D

18.1.2017 | 15:43:45
Praseodym

#36 Korlakon: Ty si neuvědomuješ jednu věc – to, co my vidíme stažené, je americká verze. S cenzurou. Takže i kdyby to tam dali, v téhle verzi by to tak nebylo.

#39 Harald_Finehair
18.1.2017 | 16:18:13
Harald_Finehair

#38 Praseodym: až tak o moc brutalnejsie to nebolo ale bolo to kusok detailnejsie. Väcsina tych scen sa da dohladat na youtube. super stranka na rozdiely tu : http://www.movie-censorship.com/list.php?…

#41 Praseodym
18.1.2017 | 16:43:16
adam777

Ivar priviedol do anglicka armadu ako 72 rocny nezda sa vam tu mladsi?

#42 Martys22
18.1.2017 | 16:52:57
Praseodym

#39 Harald_Finehair: No já každopádně nemám potřebu se na tohle dívat. Ani u Aelly. Je to sice had, ale zas až takový parchant, abych mu něco takového přál, není. Takže jestli ta scéna nebude explicitní, nevadí mi to.

#46 mrco1991
18.1.2017 | 16:54:47
Martys22

#40 adam777: V tom případě Ragnar musel zemřít tak v 90+ letech :D Ikdyž na základě legend a ság tolik měl. Pokud to byla jedna osoba :D

18.1.2017 | 17:03:01
Martys22

Myslím že data narození jeho synů jsou stejně neznámá nebo nepotvrzená.

18.1.2017 | 17:05:09
skrivanekdavid

tak počkejte do zítřka a budeme chytřejší :D

18.1.2017 | 18:06:49
Harald_Finehair

Roman je ocividne troll nemoze mysliet vazne ci sa nam zda Ivar mladsi ako 72 rocny chlap :D :D

18.1.2017 | 19:06:28
mrco1991

#41 Praseodym: Aella a had? ono sa zdá, že naši hrdinovia vikingovia sú na správnej strane ale opak je pravdou, oni sú plenitelia a divé zvery, ničia, rabujú, znásilňujú a zabijájú kvôli dobrodružstvu a sláve, to oni sú tí, čo sú na nesprávnej strane, napokon, kto prvý zaútočil na kresťanov?

#47 Praseodym
18.1.2017 | 19:50:28
Praseodym

#46 mrco1991: Přesně tak, souhlasím! Taky jsem na straně Angličanů a zastávám názor, že Vikingům fandíme jen proto, že Ragnar je sympaťák atd. Ale obecně souhlasím s tím, že Angličané jsou ti „hodnější“. Každopádně Aella mi není sympatický, protože je to prostě čuně, jemuž vlastní bratr nestál za výkupné + hodil do jámy toho vojáka. A Ecbert je taky vyčůraný zmetek, jakkoliv bude tvrdit, že to dělá pro vyšší dobro. Každopádně ano – Angličané nejsou ti, kteří vpadnou do cizí země a zabíjejí nevinné a rabují. Takže navzdory tomu, jak jsou mi Ragnar s Bjornem a dalšími syny sympatičtí, fandím jednoznačně Angličanům.

18.1.2017 | 20:49:01
Praseodym

A taky to samozřejmě Angličané vyhrají, protože jsou chytřejší, pokročilejší a jednotnější. Z dlouhodobého horizontu nemají Vikingové šanci, nevyvíjí se, mají primitivní armádu. Angličané párkrát prohrají, ale pak se to zlomí a Vikingy bude stíhat jedna porážka za druhou.

#58 rockysiburger
18.1.2017 | 20:51:16
Martys22

Jedna porážka za druhou zrovna ne, ale ve výsledku prohrajou to je pravda. Možná kdyby Ivar netáhnul na Irsko a dobyl Wessex tak to vypadá jinak, ale to jsou ty kdyby :D

18.1.2017 | 21:00:49
Harald_Finehair

Myslím si že Aethelwulf ich zastaví v 9 časti. Tak bude dovod ostavat v Anglicku aj v 5 serii. A ano vikingovia su nam sympatickejsi, lebo ich viac sledujeme aj ja mam rad Ivara a Haralda a je jasne ze su to hajzli. Ale myslim ze v piatej serii dostanu anglicania viac priestoru hlavne nove tvare, a uz nebudu Vikingovia jednozacne favourite ones

18.1.2017 | 21:02:03
Martys22

Nakonec Anglii dobyje Vilém Dobyvatel a stejně na trůně bude potomek vikingů.

#54 Praseodym
18.1.2017 | 21:12:23
mirako

Já budu vždycky fandit vikingům.. to jsou pořádní chlapy a mám rád jejich kulturu a severskou mytologii…

#53 Wolfinator1
18.1.2017 | 22:28:47
Wolfinator1

#52 mirako: Ano zařádíš si v bitvě předvedeš se před bohy a pak si hoduješ a piješ s bohy, rodinou a přáteli pak si zabojuješ s nimi a posekáte se navzájem, obživnete a párty začíná nanovo :D krása prostě Valhala

18.1.2017 | 22:52:21
Praseodym

#51 Martys22: Ano, ale ne barbar jako oni. Navíc to rozhodně nebude čistokrevný viking. Něco si o tom zjisti.

#58 rockysiburger
18.1.2017 | 23:10:12
Praseodym

Myslím, že kdyby kdokoliv z vás zažil vikinský nájezd na vlastní kůži, nenáviděli byste je. Aethelwulf je hrdina, že bude zemi bránit před těmito barbary, které nikdo nikdy nezval.

#56 Kometa #57 Martys22
18.1.2017 | 23:58:58
Kometa

#55 Praseodym: tys to zažil,jo? :D

#59 Praseodym
19.1.2017 | 6:39:50
Martys22

#55 Praseodym: Tady někdo zapomněl, co Aethelwulf udělal vikinské vesničce. Neušetřil ani děti :D V historii dokázali být Sasové stejni barbaři jako vikingove. Zjisti si o tom něco. Tahle doba je plná barbarů…

#59 Praseodym
19.1.2017 | 7:29:36
rockysiburger

#54 Praseodym: Prvně si zjisti něco ty. Zjisti si co byl hlavní důvod jejich nájezdů a expanze. Něco o jejich kultuře a právním systému. Neměl by jsi zapomenout na jejich technologie a zpracování dřeva atd…To co Vikingy poslalo k šípku jak popisuješ.
#48 Praseodym: Byla právě jejich špatná spolupráce a ovlivnění křesťanstvím. Dále pak expanze na většinu Evropy od Ruska až Francii. Kde zakládají království. A to nemluvím o Americe. Kdyby nebyl Ivar tak ambiciozní a věnoval se víc Wessexu. Byla by tvá Anglie asi trochu jiná.

#59 Praseodym
19.1.2017 | 8:06:29
Praseodym

#56 Kometa: Ne, ale já na rozdíl od tebe nejsem hloupý, takže si dokážu představit, jak moc by se mi líbilo, kdyby mi někdo znásilnil ženu, zabil děti, zabil mě a ukradl mi všechen cenný majetek. Jestli ti to přijde nějak obdivuhodné, jdi se léčit.

#57 Martys22: Ano, však píšu, že Angličané jsou taky špatní. Na druhou stranu, jakkoliv to od něj bylo hnusné, dělal to ze vzteku. Vikingové zabíjejí a mají u toho dobrou náladu.

#58 rockysiburger: To ví snad každý, proč bych si to měl zjišťovat? Jejich právní systém je mi jedno. Zabíjeli jiné lidi pro majetek = jsou pro mě špatní.

" Byla by tvá Anglie asi trochu jiná." Ne, nebyla. Prohráli by časem tak jako tak. Jsou špatně organizovaní, nemají taková pravidla jako Angličané, mají stupidní armádu bez jízdy a pořádných lučištníků.

#60 rockysiburger
19.1.2017 | 9:15:04
rockysiburger

#59 Praseodym: A zde je vidět tvoje neskutečná arogance k důležitým věcem. Žádný jejich právní systém je mi jedno. Protože kdyby ses narodil v jejich kultuře. To, že by ti znásilnil někdo ženu… by se stalo méně pravděpodobné a viník by byl po zásluze potrestán. V Anglii bys mohl vlastní ženu ubít a stalo by se lejno. Protože byla na stejný úrovni co pes. Taková ta doba byla všude hňupe. Já tě vlastně mám rád. Jsi pro mě takovej ten chytrolínek co všechno zažil a všude byl. Vlastně sem rád za trollové jsou i zde. Aspoň je zábava. Ty důlní kobylo. :-) A zase se pleteš. Oni nikdy neprohráli. Dnes jsou Vikingové všude. Jmenují se po nich sportovní kluby, vesmírné sondy…

#61 Praseodym
19.1.2017 | 10:04:58
Praseodym

#60 rockysiburger: Ano, jejich právní systém je mi jedno, nemá souvislost s tím, že nemilosrdně zabíjeli lidi v cizích zemích.

„Dnes jsou Vikingové všude. Jmenují se po nich sportovní kluby, vesmírné sondy…“ A co má být? Já se nebavím o tom, jestli jsou vidět v popkultuře, ale jestli historicky vyhráli. A ne, nevyhráli a neuspěli. Nacisti jsou taky vidět všude, jsou v každým druhým filmu. Vyhráli? Ne. Až poté, co se Vikingové sjednotili v normální království, přijalo křesťanství a sjednotili se, dokázali nějak normálně fungovat a přežít. Kdyby neprošli touhle evolucí a zůstali u toho, co předvádí v seriálu teď, zanikli by. Ale někdo holt na historii a vůbec přemýšlení nemá nadání…

#62 rockysiburger
19.1.2017 | 10:15:08
rockysiburger

#61 Praseodym: Ty seš uplakánek. Ty máš nadání na historii a přemýšlíš nad ní, ale ignoruješ fakt , že taková doba byla všude. Ten tvůj řád, který vzešel pro Vikingy z křesťanství zapříčinil vyvražďování ještě většího množství lidí. Tím, že přešli na křesťanství skončilo jejich napadání Anglie a okolí? nee nee pane nejzbožnější a nejchytřejší. Všemi mastmi mazaný a všechno znalý. Ty seš jenom Troll. A já tě zbožňuju. Na zahradě na tvoji počest postavím sněhuláka a slavnostně mu na závěr ukopnu hlavu. Bude to moje oběť pro Odina.

#63 Praseodym
19.1.2017 | 10:33:20
Praseodym

#62 rockysiburger: Ano, všude byla doba brutálnější než dneska, ale rozdíly mezi národy samozřejmě byly. A ať si to chceš přiznat nebo ne, vikingové byli ti agresivnější a bezohlednější. Že křesťanství později předvedlo něco podobného, akorát ve větším měřítku, je už něco jiného. Minimálně v tomhle seriálu se zkrátka vikingové chovají hůř než Angličané. Kdo tvrdí opak, lže sám sobě.

#64 rockysiburger
19.1.2017 | 11:41:42
rockysiburger

#63 Praseodym: Samozřejmě, že vůči jiné kultuře byli vikingové ti bezohlednější. To je fakt. Jejich kultura dávala lidem více volnosti a rovnosti. Samozřejmě vůči vlastním lidem. Proto pro mě budou sympatický. :-)

#65 Praseodym #66 Ratemus
19.1.2017 | 11:55:58
Praseodym

#64 rockysiburger: Kdybych si měl vybrat, tak bych taky byl radši viking, protože měli lepší život (kdybych teda nebyl otrok, že…). Ale o to mi v téhle debatě nejde.

#66 Ratemus
19.1.2017 | 12:04:55
Ratemus

#65 Praseodym: přijde mi že někdo kdo se vyzná v historii ti to prostě nevymluví protože ty máš prostě svoje ego někde daleko k nedohlednu před sebou a prostě neuznáš že se pleteš…
#64 rockysiburger: taky se mi líbí

19.1.2017 | 19:52:27
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Vikingů

Vikingové zahájili svou seriálovou existenci v roce 2013 a skončili na konci roku 2020, což znamená, že tu s námi byli dlouhých sedm let, ale vše musí jednou skončit. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Pokračování

Seriál Vikings sice skončil šestou sérií, ale Netflix připravuje pokračování s názvem Vikings: Valhalla, které se bude odehrávat cca 100 let po událostech původní seriálu. Více se dozvíte v našem článku

Reklama

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama