Vikingové (Vikings)
94/100 - 952×

Vikingové(Vikings)

Seriál z tvrdého a tuhého prostředí, z doby Vikingů, kteří byli nemilosrdnými bojovníky. Příběh sleduje dění legendárního Ragnara Lothbroka a jeho rodiny, který bojuje s nástrahami tvrdých severských podmínek.

Kanada | 2013 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | History, Amazon | 43 minut
VOD
Netflix
žánr
Akční, Historický, Válečný
hrají
Alexander Ludwig (starší Bjorn Železný), Jordan Patrick Smith (starší Ubbe), Marco Ilsø (starší Hvitserk), Katheryn Winnick (Lagertha), Gustaf Skarsgård (Floki), Alex Høgh Andersen (starší Ivar Bezkostý), Georgia Hirst (Torvi), Peter Franzén (Harald Krásnovlas), Travis Fimmel (Ragnar Lothbrok), Clive Standen (Rollo Lothbrok), Jennie Jacques (Judith), John Kavanagh (Prorok), Moe Dunford (Aethelwulf), Alyssa Sutherland (Aslaug), Linus Roache (Ecbert)

Trailer k epizodě The Dead

Trailer k epizodě The Dead

Poslední díl třetí řady je tady. Kdo zemře, kdo přežije, proč se jmenuje epizoda tak, jak se jmenuje? To zjistíme už příští pátek!

25 0
18.4.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: History, Amazon

Diskuze /57

Remi91

Už všech Thorů, jak já se těším na finále!

18.4.2015 | 19:43:58
tomsn40

Tento seriál je prostě luxusní !!

18.4.2015 | 19:51:52
Nibelung

smutné, že niečo podobné nespravia tí naši namiesto panelákov a fariem by sme si mohli dovoliť niečo o Slovanoch pred príchodom kresťanstvta… luxus seriál verím v super finále ako to už býva (y)

18.4.2015 | 19:53:19
theCrey

Jednoduše jsem propadl seriálu VIkings :o) Sice jsem skoukl teprve před měsícem všechny série, ale už teď se pro mě seriál řadí mezi TOP 3 :o)

18.4.2015 | 20:31:41
skrivanekdavid

co je před WD a GoT ?

#6 adam16 #7 Aprok
18.4.2015 | 20:38:07
adam16

#5 skrivanekdavid: no predsa vikings ;)

18.4.2015 | 22:22:50
Aprok

#5 skrivanekdavid: pěkně napsaný :D

18.4.2015 | 23:17:27
Soven

tiež vam príde správanie všetkých postáv uplne iné? skoro nikoho z nich nepoznávam. Z hlavných postav zostali vikingovia už len rollo a bjorn, ragnarovi od smrti athlestana uplne prepínaa to že sa nechal pokrstiť ma totalne odrovnalo ved je syn odina a ako kur"a je možné že chce ist do neba a nie do Valhally? Ps: čo sa ku.. stane ked pinokio povie „naraste mi nos“?

#11 Marquez
19.4.2015 | 2:20:33
Spouny

Mě se vůbec nelíbí co z Ragnara tuto řadu udělali :( Počkám si ještě na finále, ale ta jeho posedlost Athelstanem mi leze nervy. Vůbec se nechová jako Viking Leader. Navíc ještě jsme ani neviděli Great Heathen Army(Velká pohanská armáda) vedena syny Ragnara a už se z nich stávají pomalu křesťani?!

#10 Berbo
19.4.2015 | 8:47:14
Berbo

#9 Spouny: Práveže Ragnarovi synovia sú ďaleko od diania v oblasti Paríža a tá scénka s tým kňazom čo prišiel do Kategatu hovorí sama za seba, Aslaug dala rozkaz zabiť ho pred Ivarom, a ten aj keď je malé decko, tak si to môže uchovať v pamati neskôr to bude praktikovať s radosťou sám

19.4.2015 | 9:05:50
Marquez

#8 Soven: Soven a uvedomuješ si , že človek ktorý sa za nejakú dlhšiu etapu životnú a pod rôznymi životnými situáciami nezmení ani len trochu je zadubenec ? Kladieš tu otázku akoby nejaké vyzretie, iné smerovanie bolo niečo strašné. Práve naopak, tí čo uviaznu niekde vo svojich pubertálnych rokoch sú postrachom pre seba aj okolie…niečo ako psychofyzický , mentálny , citový vývoj človeka Ti nič nevraví ? :D Rozumiem ale, že ty potrebuješ vidieť človeka snáď len vo filme :D ktorý ostane v tupote jednotvárneho vraždenia (pre sebaoklamanie to je bojovanie) celý život.

#22 Soven
19.4.2015 | 9:43:50
Jirka 007

Hosi,hosi proberte se.A vzpomente si pristi tyden na to co tu ted pisu.Podle me je Ragnar ta nejvetsi liska,ktera se do kurniku Paris dostane lsti.To pokrteni skvely tah.Asi jako umre(pamatujte jen mrtvi dobudou Paris),pred smrti pozada o pohreb v Parizi a pri pohrbu,zmrtvych­vstani a se svyma co se ucastni pohrbu,podle me lehce dobudou Paris,protoze budou vevnitr… :-)

#14 Berbo #17 Nibelung
19.4.2015 | 11:14:21
skrivanekdavid

:D snad jo

19.4.2015 | 11:37:57
Berbo

#12 Jirka 007: už som to tu písal ale asi to zmazali, prepáčte, ale stále neviem ako sa dávajú komentáre do spoilerov

#15 Historic
19.4.2015 | 12:10:48
Historic

#14 Berbo: „Řádek začínající vykřičníkem a mezerou se označí jako spoiler. V náhledu je vidět, jak bude příspěvek vypadat.“

Tzn. můžeš si to vyzkoušet i nanečisto :-)

webmaster
19.4.2015 | 12:21:44
Berbo

takto?

19.4.2015 | 12:27:24
Nibelung

#12 Jirka 007: tieto konšpirácie sa mi tu páčia :D ešte zmŕtvychvstanie a hotovo :D ale nápad je to fajn len či to aj jeho napadne :D

#20 Berbo
19.4.2015 | 13:49:51
Beakka

Skvelý seriál.

19.4.2015 | 13:49:56
Lucius_666

Parádní seriál, akorát mě štve co se z Ragnara v posledních pár dílech stalo. Nejdříve si ponechá přívěsek od Athelstana a pak se nechá ještě pokřtít.. hrůza. Ale těším se na finální díl jak malé děcko :)

19.4.2015 | 14:17:51
Berbo

#17 Nibelung: ! písal som to tu, že podla nkroník to spravil vikingský vodca Hastein, ktorý sa plavil s Bjornom do stredozemneho mora, a v seriáli bolo viacero takýchto podobností z histórie, ako napríklad chytenie vikinga za vlasy a on uhol na poslednú chvílu s hlavou, tak ako to urobil Jarl Siegfried

#21 Hansss #24 Nibelung
19.4.2015 | 14:37:49
Hansss

#20 Berbo: jo ty ruce mě pobavili (nejsou žádnej sadista) ale musel jsem se smát řádnej výjeb

19.4.2015 | 15:07:16
Soven

#11 Marquez: myslel som to uplne inak. Chcel som tým povedať že sa postavám znížilo IQ aspon mne to tak príde, tomu že sa postavy behom serialu rozvíjajú to chápem ale to čo sa tam deje je už moc šak sa pozrite na ragnara jemu uplne preplo to ako je posadnuty athlestanom ako by bol gay alebo čo vôbec sa nsrpava ako sa spravat má aj to že nechal viest flokiho prislo mi to ako že ho nechal naschval viest lebo vedel že to prehra a aby mu zlomil jeho ego, dalej nevymýšla žiadne taktiky prečo už davno niečo nespravil? len tam leží na zemi a dostava zachvaty v ktorých vidi athlestana a odina. Preto vravím že posledný viking ktory sa sprava ako viking je Rollo, ten sa tiež počas serialu zmenil ale nezmenil sa na takeho mentola ako ragnar, Ragnar bol moja najoblubenejsia postava, bol to šéf jak sa patrí ale teraz by sa mal fakt už vschopiť. Marquez vôbec si nepochopil ako som to myslel

#24 Nibelung #41 Marquez
19.4.2015 | 15:25:26
Yxunomei

Marquez, můžu se tě zeptat, kolik ti je let?

19.4.2015 | 18:21:48
Nibelung

#20 Berbo: rozhodne sa máme na čo tešiť, ja už som v tom že Paríž nedobijú keď sa dohodli ale stále je tu proroctvo ktoré tvrdí že hej :)
#22 Soven: v jednom má pravdu, Ragnar sa od smrti Athelstana správa inak, od kedy je v Paríši je pasívny a teraz ešte vynadal každému že je král :D slabé

#25 Berbo #29 Soven
19.4.2015 | 19:22:22
Berbo

#24 Nibelung: ja už sa teraz teším na 4. sériu

#26 Nibelung
19.4.2015 | 19:34:27
Nibelung

#25 Berbo: ale ta čakačka :(

19.4.2015 | 20:01:55
Jester22

Nevim jak to bude tady, ale vikingove vyplenili i Pariz.

19.4.2015 | 21:48:37
skrivanekdavid

tak viz ukazka, Ragnar tam je jako vrátný :) podle všeho ho vyplení…ale jak to dopadne s Ragnarem samotným netuším

19.4.2015 | 21:53:01
Soven

#24 Nibelung: damn right

19.4.2015 | 22:24:20
havefun

Maju tu pomiesanych niekolko bojov o Pariz. ! Ragnar dobil Pariz roku 845 a odisiel ked mu Charles vyplatil 7000 mincii. Po navrate zomrel na chorobu a kral Horik dal popravit aj dalsich aby sa choroby nesirili a pozval biskupa aby ich zbavil chorob. Potom boli na Pariz este 3 uspesne utoky. Tieto boje su az z roku 885–886 ked uz konecne mesto opevnili a vikingovia ho nedobili. Ostal tam len Rollo ktoreho obklucili, ale nebojovali s nim a dohodli sa ze pojde plienit Burgundy atd..

20.4.2015 | 1:12:27
Jester22

Kamos co studuje historii rikal, ze verzi je hodne, pac se o nich nevi az zase tolik, jak si vsichni myslime a vetsina informaci je mylnych. A hlavne tech, jak Ragnar zemrel. A to koukal i do archivu. Uvidime jak to bude.

20.4.2015 | 8:27:18
Bublaninamorava

myslím, že tentokrát docela dle ukázek prozradili, jak to dopadne :)

20.4.2015 | 8:50:16
skrivanekdavid

fakt jsem zvědav, jak závěr dopadne a pak dlouhé čekání …

20.4.2015 | 9:20:02
20.4.2015 | 11:38:58
rnasakr

v dalším videu se mě zdá, že ten co otvírá brány Paříže je Ragnar, tak doufám, že vidím dobře

20.4.2015 | 11:46:37
skrivanekdavid

k nové ukázce, jak se opírá o Bjorna moc zdravě nevypadá …

20.4.2015 | 12:27:10
Gotrek

Kéž by zemřel Floki, ten bastard je až moc vtíravý a ten spratek z Paříže (co drze nosí korunu) co je posraný až za ušima … Všichni kolem něj to vědí, vidí a hlavně cítí!!!

Jinak vikingové parádní seriál, dobře zpracovaný … sice některé scénky zdlouhavé a zbytečné, ale ty jsou nutné pro vyjasnění toho co je důležité a taky vybalancování scén. (pro lidi kteří potřebují vědět o všech postavách ze seriálu něco … drbny)

Hudba perfektní ***** Kam jde Rolo a Ragnar tam padne přes 200 mužů … a zpravidla je bitva vyhraná už jen jejich účastí. :D

Ale o to je to větší sranda, pro ty kdo tento klíč nevidí :D Kdyby v prvním útoku hned vylezl nahoru Rollo a Ragnar … Paříž by padla ;)

Medvěd si vezme princeznu, Paříž padne a Ragnar zemře … tudíž kdo se těší na 4. sérii Kde by bojovala Anglie s Vikingy, kteří ovládají Francii – má hold smůlu :(

#42 Marquez
20.4.2015 | 12:32:04
skrivanekdavid

no, to možná ano, měli se tam vrhnout hned a už by je nějak snad zdolali vší silou, organizace dole jim moc nesvědčila :D

20.4.2015 | 12:42:18
havefun

Inak to zmrtvychvstanie nieje az take nerealne. Bjorn tymto sposobom dobil neake mesto v Taliansku. U mna teda sklamanie, ze to vsetko splietaju dokopy.

#40 Nibelung
20.4.2015 | 14:28:35
Nibelung

#39 havefun: ono to neni slátanina ako si možno všetci myslíte… ide o to, že je to sága(význam slova si nájdite) a má mnoho autorov, mnoho koncov a mnoho verzií. Už to tu niekto spomínal, že zdroj z ktorého čerpá jeden z vás bol vyvrátený ďalším, takže sa ani dokopy nevie kto a kedy, len vieme že vyplenený bol.

20.4.2015 | 20:19:35
Marquez

#22 Soven: Nie, že som Ťa nepochopil práve naopak, pochopil .

„Chcel som tým povedať že sa postavám znížilo IQ aspon mne to tak príde“

Mne to príde práve naopak oni začali uvažovať práve pod komplikovanými situáciami, asi si už počul, že keď sa nakopí veľa zložitých situácií tak sa hľadá mnoho riešení a s nimi sa dostavujú aj problémy taktické, psychické, organizačné…a tam sa práve uchytia tí, čo to IQ majú…Ty si videl IQ v tom keď mali jednoduchú logiku Buchnát za Buchnátom, ja som ju tam postrádal. Len ako tu už jeden chalan vravel, je iné keď sa Vikingovia „mastili“ so sedliakmi, mníchmi a sami medzi sebou a je iné keď sa dostaneš do kontaktu už s trochu ink formovanými jednotkami…tam už nevychádza jednoduchá logika buchnát a už sa veci kašlú ,a keď sa niečo pokašle tak niekto na to vie adekvátne reagovať a niekto NIE…napr FLOKI (on sa nevie zmieriť s porážkou ako to aj naznačil Ja neviem čo sa stalo všetko som spravil ako som vedel a je na sračky..proste akoby upieral pripravenosť iných alebo zložitosť boja s inými on je Egoista vychádza neustále z nerešpektu k iným , podceňuje to mu povedala aj jeho žena MYSLIS len na seba a toho Egoistu z neho robí proste jeho viera v démonov ) a spol…Ragnar pekne poznamenal, že Kráľom nie som JA lebo som chcel ale pretože som ako jediný vedel odpovedať na adekvátnu situáciu ! Teda kráľom sa má stať ten, kto takýto je a je schopný odpovedať na situácie ergo z toho vyplýva, aj kedy by kráľ mal prestať byť králom…(to sa opäť porušovalo aj porušuje dedkovia si dokazujú za každú cenu) Problém je, ak sa napr ako v našej spoločnosti (rôzne posty) kráľom stane kkt napr zdedí trón, zradí niekoho, cez posteľ a je to prakticky IMBECIL…Zrejme aj u Vikingov to bolo rovnako ako u každého národa, že rôzne vzbury, samozvancov, nemožno riešiť zakaždým len vraždením lebo za tým je vždy jeho rodina , pomsta,rozštepy ríše z toho vyplývajú a tam ako si poznamenal sa ÁNO musia lámať EGA takže on mu preukazal službu ako kedysi ROLOVI lebo keby postupoval podľa logiky jednoduchej tak by Rolovi za zradu rovno odbil hlavu.

„pozrite na ragnara jemu uplne preplo to ako je posadnuty athlestanom ako by bol gay alebo čo vôbec sa nsrpava ako sa spravat má“

TU sa ukazuje tvoj problém : vôbec sa nesrpava ako sa spravat má , totižto ty máš predstavu ako by sa správať mal, a on to tak nerobí a poráža Ťa (: Toď z tohoto vždy vyplýva vzbura proti tomu kto je na vrchu :D tí pod ním si vždy myslia, že by sa mal správať inak :D Takto si ľudia ničia životy aj v realite tvária sa, že sú slobodní, ale pritom sú otroci vlastných predstáv, ktoré ešte mnohokrát zdedili po mamičke a fotrovi. Že sa Ragnar nespráva ako sa má ? Veď to Ti malo byť jasné už od začiatku :D prečo sa dostal do konfliktu s hlavným JArlom ? Šak sa nesprával ako mal :D Preto ja kvitujem jeho vývoj lebo on si dovoľuje byť bojovníkom veľkým, dovoľuje si popri tom myslieť aj na dušu a dovoľuje si byť vodcom lebo na to má (: Keby sa mal správať ako Viking len ako Viking (usudzujem podľa ostatných) bol by hovno.

Ak chceš pochopiť prečo jeho postava je akoby posadnutá Althestanom tak to vyviera zo stretu Kresťanskehého Boha a Bohov ich…ja neviem do akej miery máš skúsenosť s náboženstvom ale asi žiadnu, potom nemôžeš pochopiť čo vlastne on vidí skrze optiku kresťanského náhľadu na svoj život…v pozadí Vikingských Bohov je proste totalita myslenia, determinovaný osud v kresťanstve je niečo ako osud chápaný v úplne inom zmysle, tam sa kladie dôraz na slobodnú vôľu ktorou sa otváraš Bohu a teda plníš jeho Vôľu a tým nakoľko je to Vôla Boha je to lepšie aj pre teba lebo to dáva logiku Boh vie predsa viac čo je pre teba dobré než ty sám, avšak takéto konanie bude pochopiteľne vždy sprevádzané so zápasom voči totalitárnemu okoliu. Takže na duchovnej úrovni je kresťanstvo par excellance zápasom takže nečudo, že bojovníkovi Ragnarovi sa môže takýto druh zápasu páčiť, čo vedie k opusteniu boja fyzického a prechádza do duchovného zápasu. Ak nevieš pochopiť tieto aspekty jeho postavy tak to je proste tvoja smola , no pre mňa je to plus (: Takto je to aj v živote materiasliti a ateisti sú v podstate dosť povrchní a z tejto povrchnosti sa rodí egoizmus a totalita a takto vidia aj svet. Lebo to ja Ti objasňujem tieto aspekty nie Ty mne.Jednoducho nechceš pochopiť, že duchovné aspekty majú silu tak ako fyzické, napokon o tom je cesta Krista nie? On ukazuje, že táto cesta je tak mocná ak na ňu človek nstúpi, že porazí aj zlo…V seriály predsa aj Floki nevnímal Althestana ako šaša on mal pred ním rešpekt v zmysle duchovnom to preto , lebo Floki je zasa ortodoxný voči viere v ich duchovno. FLoki ho vnímal ako hrozbu a preto nesúhlasí ani s Ragnarom lebo vidí, že on prijal nejaké jeho myšlienky. Tebe defacto pije krv to, že sa správa miernejšie…Mňa by ale zaujímalo čo je v tvojom reálnom živote vzorom,,,lebo inklinácia k rôznym typom postáv, hrám atď nie je náhodná…sú ľudia, ktorí napr v sebe nemajú pokoj a vyvolávajú konflikty takto je to zasa v realite : ten kto nechápe iného ho očierňuje.

„dalej nevymýšla žiadne taktiky prečo už davno niečo nespravil?“

Prepáč , mňa by nasralo keby Ragnar po tom skoku z hradieb a po tom čo furt ští krv a má pocit, že je súci na spálenie vymýšľal taktiky :D Neviem koľko máš rokov ale spomínam si keď som mal tak 13 a videl som indiánku kde strielali z diaľky kovboji indiánov pobehoval som po byte a hovoril som ach šak čo niečo nespravia…tak ma pohltil dej, súcit s nimi, že som chcel nezmyselne riešiť situáciu ktorá sa v danej chvíli vtom filme riešiť nedala , jednoducho som sa nevedel zmieriť s tým, že dostávajú na frak kvôli technickej prevahe. ľudia, ktorí sa nevedia zmieriť potom vyvolávajú konflikty. A pritom ten konfilk často vznikne aj z dobrého zámeru. Napr človek očakáva dokonalosť čo je dobré vzhľadom na vývoj osobnosti , no zároveň ak sa presiahnu hranice je to často aj dôvod pádu …proste tak ako v živote sa má človek snažiť o čo najlepšie konanie tak sa ale musí aj zmieriť s rôznymi problémami a nedokonalosťami a vnímať ich aj pozitívne. Teda aj tie Ragnarove pauzičky patria aj k takému hreoickej postave si myslím. Nie je terminátor.

„len tam leží na zemi a dostava zachvaty v ktorých vidi athlestana a odina.“

Pre mňa sú to jedny z najlepších scén. NA to aby si to ale pochopil by si musel mať minimálne trochu náboženské vzdelanie, čo to symbolizovalo…pre iných je to žial len scénka bez pochopenia , tu majú materialisti naozaj smolu. Druhá vec zvýjal sa vo filme aj keď došiel ten Frnatík preto lebo on je zranený , ale viem, že tu mnohí nedokážu prekusnúť že on nie je Herkules :D Ste ako fetišisti ktorí potrebujú mať Ragnara vždy ready v predu najlepšie bez štítu aj keď letí 300 šípov aby ste ho vydeli.

„Preto vravím že posledný viking ktory sa sprava ako viking je Rollo“

to má špravdu prchký, agreesívny čo mu často zatemní hlavu. (ako postava mi nevadí ! ale má slabiny, ktoré mu robili problémy aj robia ak by bol králom on za týchto okoľností dopadlo by to zle)Na druhej strane je naozaj húževnatý, silný a má pevnú vôľu lebo on si tie slabiny pozná a nenechal sa nimi zotročiť aspoň zatiaľ.

" ten sa tiež počas serialu zmenil ale nezmenil sa na takeho mentola ako ragnar"

JJ zmenil sa, len mi prosím nepovedz, že LEN kvôli vlastným chybám ! Na jeho premene sa podpísal jeho brat Ragnar, že mu odpustil a neod…hlavu, Siggy ktorá ho xx krát krotila, a áno aj jeho vôľa meniť sa…teda aj ten MENTOL spravil Rolla v tom seriály tým kým je. Ty sa proste nevieš zmieriť s tým, že niečo sa mení, že niečo pominie ako mnoho divákov vníma aj smrť ako tragédiu , pričom odporujete samotnej filozofii žitia Vikingov , že prenich to nie je koniec…Totižto vaše správanie a text to prezrádza. Post factum smrti postavy sa s tým zmierite ale kým k tomu dôjde metáte sa ako kravy :D

„Ragnar bol moja najoblubenejsia postava, bol to šéf jak sa patrí“

Nuž pre mnohých už nie je a pre mnohých je (: a to je len tým, kto podržiava aké hodnoty si myslím. Napokon všetko čo som napísal nemyslím v zlom. Skôr ma tak zamrzí, že ľudia sú sklamaný, až tak lipnú na nejakých rysoch ktoré keď zmižnú už zavrhnú postavu..no nikto nikomu nebráni aby si obľúbil inú ako ty napr Rolla. Napokon aj v živote to tak je človek sa sám rozhodne ku komu sa nakoniec pripojí a pred tou smrťou si uvedomí kam to celé šlo, či mu to pripojenie k niekomu prinieslo rozvoj alebo stagnáciu alebo len zotrvávanie v tom starom.

„ale teraz by sa mal fakt už vschopiť.“

Osobne mi to nevadí, keby ostal takýto, ja to vnímam opačne. On dosiahol svoje a ešte zrejme aj dosiahne. Kvôli prehnaným nárokom sa luďom za života neodobrí to, čo dobré spravili.

Osobe sa ale nazdávam, že skôr to, čo ja vnímam ako ideál povedzme že aj bojovníka, sa v tomto seriály nenaplní a možno budeš Ragnarom prekvapený a ja mierne sklamaný..Mne by vyhovoval Ragnar bojovník ktorý by ale vyhral duchovný zápas a oslobodil by sa od vplyvu totality. až potom ma zaujímajú jeho iné aktivity. Obávam sa však, že Ragnar v seriály nedostane túto možnosť aj keď ktovie, lebo režisér si dáva záležať na spiriruálnom aspekte jeho postavy čo si ale málokto všíma.

Inak ja sa na seriál dívam len z tohto dôvodu (:

Pekný deň prajem a prepáč ak by sa Ťa niektoré slová náhodou dotkli alebo také niečo nemyslím to v zlom.

#45 mrco1991 #47 Soven
20.4.2015 | 22:48:24
Marquez

#37 Gotrek: :D si dobre napísal

20.4.2015 | 22:51:32
ovy1448

Ragnar neumře, určitě to má všechno do detailu promyšlené. Nevěřím tomu že umře, i když na to vypadá. Kdo z vás čekal že dopadne 2. série tak jak dopadla, hm?

Asi dva týdny zpět jsem četl že 4. série bude, a Ragnar tam bude i s Bjornem a se svojí ex ženou (jejíž jméno neumím z hlavy napsat)… Ale těžko říct jestli je to pravda. Hledal jsem ten článek ale bohužel .

21.4.2015 | 12:28:33
Svinke

Leda by měl pan Fimmel lepší roli, jinak mi nedává smysl, proč by měli Ragnara odepsat, když má ještě nevyřízené účty v Anglii, vypadá to že je už odepsaný, ale očekávám zvrat .. Silou se město dobýt nedá, to už poznal a kněz o tom taky mluvil..

#46 Aprok
21.4.2015 | 13:24:58
mrco1991

#41 Marquez: A cenu za najdlhší príspevok získava? Dočítal to niekto celé? :D

#48 Soven
21.4.2015 | 14:04:12
Aprok

#44 Svinke: jedině že by podepsal Warcrafty na trilogii !! tak by mohl končit a to by mi vůbec nevadilo :)

21.4.2015 | 14:06:44
Soven

#41 Marquez: priatelu vo vačšine vecí mas pravdu ale niečo som myslel naozaj inak, ja tiež nemam rad vo filmoch ani nikde inde len stálu akciu, ty si myslíš že chcem vidiet len bitky ale pravda je opak mna to v prvom rade bavi kvôli postavám, kvôli tomu ako sa správajú, ako sa vyvýjajú behom serialu. nevrav že nechápem duchovnemu mysleniu, ver či never ale chápem tomu viac ako kto kolvek iný.

povedal si: „TU sa ukazuje tvoj problém : vôbec sa nesrpava ako sa spravat má , totižto ty máš predstavu ako by sa správať mal,“ ja nie že mám predstavu ako by sa správať mal, ja len vyjadrujem svoj názor že sa podla mna správa divne a mal by už niečo urobit.

„len tam leží na zemi a dostava zachvaty v ktorých vidi athlestana a odina.“ Pre mňa sú to jedny z najlepších scén. NA to aby si to ale pochopil by si musel mať minimálne trochu náboženské vzdelanie, čo to symbolizovalo"

  • ja som nepovedal že sa mi ta scéna nepačila, zase opak je pravdou podla mna to bola za 3. seriu jedna z najlepších scénok, podla mna trochu aj nostalgická scéna kvôli athlestanovi a tomu že videním odina to celé začalo pamatám si tu scnénu ked sa isiel ragnar von vymočiť a v tom uvidel vranu ktorá sedela na Odinovom klobúku, prenho to bolo znamenie že robí dobre ked chce ist na západ.V podstate si vtedy vyberal medzi athlestanom a Odinom, či pôjde do neba alebo do Valhally.

čize scéna sa mi páčila ale máš pravdu teraz ked sa nad tym zamyslím že ragnar močí krv a je mu ťažko zle tak preto je pasívny a nič nerobí, vtom suhlasím.

„.Mne by vyhovoval Ragnar bojovník ktorý by ale vyhral duchovný zápas až potom ma zaujímajú jeho iné aktivity.“ v tom stebou uplne súhlasím ak si to myslel tak ako som to pochopil.

viem presne o čom hovoríš a práve preto ti musím poradit serial the walking dead, je to presne o vývoji postáv, ako sa zmenia, ako ich všetko čo sa stalo poznačí, naozaj ak chápeš takýmto veciam odporúčam pozrieť, začiatok ti tak pripadat možno nebude ale neskôr sa to rozbehne.

21.4.2015 | 15:23:54
Soven

#45 mrco1991: ja som to dočítal :D

21.4.2015 | 15:25:44
Martin1612

Ten kto to nedočítal tak je s prepáčením lenivý blbec lebo to bolo super napísané (nehladím na chyby) a úplne sa stebou stotožňujem Marquez. Tento seriál je na ovela vyššom levely ako nejaké bitky a obliehanie… to si môžem pustiť nejaký primitívny film kde sa toho nabažím až až...... prirovnal by som ho dokonca ku Game of Thrones , tam je tiež pekne schovaný vyšší zmysel a vývoj postáv :)

#52 mrco1991
21.4.2015 | 17:44:51
Nibelung

v každom seriály pozorujeve vývoj postáv a deja, takže neviem prečo práve vikings podla vás dominuje ale v pohode…to rozoberať netreba. Križovatka Athelstan – Odin je silna scéna. Bitky podla mna za moc nestoja, xicht porazeného frantíka si pozrem ale rád!!!

21.4.2015 | 19:48:29
Danny777

Všichni tady na ragnara nadáváte, že z něho udělali gaye a podobné nesmysly ale ragnar nejen frankům, ale i vám všem vytře zrak, protože to má všechno do detailů promyšlené a ví, že jen hrubá síla nestačí na dobití Paříže :)

22.4.2015 | 7:47:37
mrco1991

#49 Martin1612: Tak zase kľud, to že to je podľa teba dobre napísané vôbec neznamená že to tak je aj pre ostatných…vec názoru.

#53 Martin1612
22.4.2015 | 9:16:04
Martin1612

#52 mrco1991: Zle si ma pochopil, ja som vôbec nechcel uraziť niekoho kto nezdiela môj názor. Ja som „chcel uraziť“ ludí ktorí napíšu vec typu "" to je moc dlhé to nebudem čítať alebo , prečítal to niekto? "" Takže, do u see the difference?

22.4.2015 | 10:45:26
ironk

Ragnar to planoval, oklamal vsetkych vratane svojich. Umrie a posledne zelanie bude krestansky pohreb v meste. Otvori brany a vyplienia Pariz. Planoval to uz ked sa ospravedlnoval Athelstanovy za to co este len ide urobit. pretoze tusil ze mesto sa dobit neda.

22.4.2015 | 12:30:29
Berry14

nechapu jak vsichni ndavaji na ragnara. Jedinej kdo mysli a hlavne vsechno dela pro budoucnost lidu. Navic Ragnar je prvni kdo zacal krestanstvi mezi vikingy, proto se uz nechova jako syn odinovo

22.4.2015 | 15:00:12
Stuck

Souhlas s Berrym14. Rangnar byl vždy inteligetně navýši od ostatních. Seznámení s Athelstanem mu jen prospělo. Nechci křesťanství vychvalovat, ale posune je to možná na vyšší level. To už zřejmě, ale seriál ukazovat nebude. Prostě užívejme si ty scenérie dokud jsou :-)

23.4.2015 | 12:45:38
904a2878

Nevím, jestli tu vše padlo, ale seriál je historicky dost nepřesný, podle historiků to bylo nějak takhle:

1) hrabě Odo se po úspěšné odražení vikingů stane králem Francie – účast Ragnara jak při vyplenění kláštera v Lindisfarne (793), tak prvního obléhání Paříže (845) je nereálný

2) Podle pověsti byl v Ragnar Lodbrok zajat v Anglii a vhodili ho do jámy s hady v roce 865. Ragnar hady pokousal a několik jich zabil holýma rukama, trvalo nějakou dobu, než ho hadi zabili. Před smrtí Ragnar vyhrožoval: „Jen počkejte, až mě pomstí mí synové.“ Pokud si pustíte jeden z prvních dílů, tak takovou jámu má král Aelle (psán také Ælla), který do ní nechal vhodit posla zlých zpráv/špatného bojovníka. Mezi syny, kteří potom pořádali provedli invazi byl i Ivar (ten co se narodil se stejnou/podob­nouvadou jako Oskar Pistorious), Ubba a Sigurd s hadím/dračím okem. Sigurd se později zaměřil dobývání Ruska.

3) Rollo dostane v roce 911 Normandii s podmínkou, že má bránit zemi proti dalším vikingům

4) Bjorn úspěšně dobude Paříž (852–862) a vydá se například do Středozemního moře a Severní Afriky – předpokládám, že by k tomu mělo dojít někdy po Ragnarově smrti

25.4.2015 | 6:55:00
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Vikingů

Vikingové zahájili svou seriálovou existenci v roce 2013 a skončili na konci roku 2020, což znamená, že tu s námi byli dlouhých sedm let, ale vše musí jednou skončit. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Pokračování

Seriál Vikings sice skončil šestou sérií, ale Netflix připravuje pokračování s názvem Vikings: Valhalla, které se bude odehrávat cca 100 let po událostech původní seriálu. Více se dozvíte v našem článku

Reklama

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama