Vikingové (Vikings)
94/100 - 952×

Vikingové(Vikings)

Seriál z tvrdého a tuhého prostředí, z doby Vikingů, kteří byli nemilosrdnými bojovníky. Příběh sleduje dění legendárního Ragnara Lothbroka a jeho rodiny, který bojuje s nástrahami tvrdých severských podmínek.

Kanada | 2013 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | History, Amazon | 43 minut
VOD
Netflix
žánr
Akční, Historický, Válečný
hrají
Alexander Ludwig (starší Bjorn Železný), Jordan Patrick Smith (starší Ubbe), Marco Ilsø (starší Hvitserk), Katheryn Winnick (Lagertha), Gustaf Skarsgård (Floki), Alex Høgh Andersen (starší Ivar Bezkostý), Georgia Hirst (Torvi), Peter Franzén (Harald Krásnovlas), Travis Fimmel (Ragnar Lothbrok), Clive Standen (Rollo Lothbrok), Jennie Jacques (Judith), John Kavanagh (Prorok), Moe Dunford (Aethelwulf), Alyssa Sutherland (Aslaug), Linus Roache (Ecbert)

Druhá upoutávka k epizodě Revenge

Druhá upoutávka k epizodě Revenge

Pomsta se blíží, a proto nás stanice History láká na osmnáctý díl další upoutávkou, ve které je spousta nových záběrů.

30 0
16.1.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: History, Amazon

Diskuze /100

ChacharFCB

no ten bjorn si nebere servítky aby na to nedoplatil

#3 rockysiburger
16.1.2017 | 15:03:27
rockysiburger

Bjorn je trochu nerv. Stejně jako Ivar :-) sem zvědav na ten plán..... ÚTOK !!!!

16.1.2017 | 15:04:22
rockysiburger

#1 ChacharFCB: Na druhou stanu. Jediný z chlapců byl v bitvě. Ivar ho asi trocha nasral.

16.1.2017 | 15:06:24
Honiik

Tak tak, Bjorn by měl velet už jenom kvůli zkušenostem.

16.1.2017 | 15:32:14
JK

Bjorn je fakt borec :D kam se na něj hrabou bratříčci :D

16.1.2017 | 15:39:48
zorgSVk

podla záberu to nevyzerá že by „pán“ Král mal toho k dispozícií veľa :D

#7 Praseodym
16.1.2017 | 15:51:53
Praseodym

#6 zorgSVk: No, tohle bude trošku nudná bitva. Tady Vikingové nemusí volit v podstatě vůbec žádnou taktiku, aby vyhráli :-( Ale Wessex snad bude zajímavější.

16.1.2017 | 16:03:56
zorgSVk

no ja som zvedavý čo si na nich pripravil ked v časti pred tým silno vravel ako sa pripravil na ich príchod :D alebo prečo nemá na pobreží hliadky aby alebo niečo podobné. :D

#9 Praseodym #12 Grayyitheyerouh
16.1.2017 | 16:08:49
Praseodym

#8 zorgSVk: Asi čekal, že jich bude stejně, jako když mu tam Ragnar přijel jako Jarl :D

16.1.2017 | 16:15:11
Martys22

Zajímalo by mě jestli uvidíme i dobývání Yorku. V jednom promu je záběr jak vikingove prorazí bránu nějakého sídla, ale nevím jestli to není Ecbertovo.

#15 rockysiburger
16.1.2017 | 16:29:00
Martys22

Jinak si myslím, že Ubbe a Ivar budou nasraní docela dost protože to byli oni dva, kdo začali skládat Gream Army. Myslím, že toho hněvu Bjorna nějak Ivar využije ve svůj prospěch.

#15 rockysiburger #19 Revoemag #20 Revoemag
16.1.2017 | 16:30:39
Grayyitheyerouh

#8 zorgSVk: Tak tak… Ragnar na něj útočil vlastně jen zpočátku. To tam měl opravdu jen pár vikingů u sebe ( třeba hned v 1. sérii )… ale teď budou mít seveřané mnohem větší počet, takže Aelle se asi řádně posere a doufám, že bude plakat když mu bude Ivar detailně na záda vyškrabávat orla :D

16.1.2017 | 16:30:41
matus0011

ja si myslím že to útočia na ealovo sídlo to neutocia na york

16.1.2017 | 16:49:28
Harald_Finehair

Vidno tu cast zo sceny s obetovanim https://www.youtube.com/watch?…

#16 Grayyitheyerouh
16.1.2017 | 16:53:28
rockysiburger

#10 Martys22: York asi ne. To bude spíš předloha pro následující sérii.
#11 Martys22: Možná, ale já si pořád nedokážu představit, že armáda bude poslouchat od začátku Ivara či Ubbeho. Rozjede to Bjorn a Ivar se něčím ukáže a přikloní k sobě část armády. Ta pak s ním přezimuje v Anglii. Zbytek pojede zase s Bjornem na výlet kolem Evropy.

#17 Martys22
16.1.2017 | 16:54:43
Grayyitheyerouh

#14 Harald_Finehair: A kdo to bude obětován? Já bych sakra typl, že to může být ta Astrid, i když je tam pohled ze zadu… Bjorn by pak mohl chytit rapla a zabít za to Lagerthu, kvůli scéně z 17. epizody na konci :D

16.1.2017 | 17:11:03
Martys22

#15 rockysiburger: No snad aspoň už uvidíme blood eagle :D Každopádně jsem někde dávno i četl možnost, že York postavili vikingové, akorát oni mu říkali Jorvik. Nevím, co je na tom pravdy.

#32 rockysiburger
16.1.2017 | 17:11:13
Praseodym

– SPOILER – Stejně nevím, co bude mít chudák Ragnar z toho, že se Vikingové vypraví do Anglie, když je odtamtud vypráskají a Norsko obsadí Harald. To nějak nedomyslel.

16.1.2017 | 17:12:25
Revoemag

#11 Martys22: To možná budou, ale Bjorna budou všichni poslouchat intuitivně. Taky tomu dost napomůže to, že za ním momentálně stojí Harald. A že už Bjorn byl drancovat jak v Anglii, tak Paříži s Ragnarem a teď už sám až ve Středozemním moři. Navíc Ivar si ten respekt bude muset zasloužit daleko víc, než ostatní, protože je mrzák.

#21 Martys22
16.1.2017 | 17:27:56
Revoemag

#11 Martys22: A to nepočítám ani to, jak je smáznul, když mu chtěli zabít máti. Už tam pár Jarlů bylo a sami mohli vidět, že jeho slovo tam znamená ukrutně moc i pro jeho bratry, když se mu ani ve 2 nepostavili a upustili od pomsty své matky. Kdo by je po tomto mohl poslouchat víc, než Bjorna.

16.1.2017 | 17:34:15
Martys22

#19 Revoemag: Ivara čeká hodně těžká cesta za tím si získat respekt, to je jasný. Jediny, kdo ho trochu poslouchá je Ubbe a Floki. Nicméně je jistě, že ten respekt si nějak získá a začne to už asi v 8 díle. Na tohle jsem hodně zvědavej. :)

#22 Martys22
16.1.2017 | 17:41:02
Martys22

#21 Martys22: *v 18 díle

16.1.2017 | 17:41:29
Praseodym

Já jsem zvědavej víc na Ubbeho, Ivar pro mě nemá charisma, ani se mi nelíbí jeho povaha.

16.1.2017 | 17:45:47
Praseodym

Ono je to těžký, tam jsou postavy buď nudný, nebo jsou zajímavý, ale díky tomu, že vypadají(Ubbe)/ges­tikulují(Bjor­n) jako Ragnar. Prostě Ragnar byl jen jeden.

16.1.2017 | 17:49:45
Praseodym

I to, jaký měl Ragnar respekt. I ve chvíli, kdy Ragnara už jeho lidi nerespektovali, Harald řekl, že neví, jak by kdy mohl překonat krále Ragnara.

16.1.2017 | 17:51:01
Martys22

Bjorna když ho začal hrát Ludvig, tak ho taky moc lidi neměli rádi a kde je teď? I herecky šel nahoru. Já věřím že i Sigurd může být jednou stejně dobrej, stačí jim dát čas.

#27 Revoemag #28 Praseodym
16.1.2017 | 17:52:20
Revoemag

#26 Martys22: Já měl Bjorna rád hned od začátku. Ale tak uvidí se no. Snad to bude pravda.

#29 Martys22
16.1.2017 | 17:54:07
Praseodym

#26 Martys22: Šel nahoru, protože začal napodobovat Trevisovo hraní.

16.1.2017 | 17:56:55
Martys22

#27 Revoemag: Jsou to mladí vikingové, kteří nepoznali ani ještě pořádnou bitvu. Jejich charakter se bude ještě vyvijet, tak uvidíme.

16.1.2017 | 17:57:59
skrivanekdavid

jj, v oblibě budou nakonec všichni

16.1.2017 | 18:01:41
Praseodym

Jsem zvědavej, jak se nakonec vyvine postava Alfreda. Řekl bych, že ta Ecbertova výuka ponese ovoce.

#44 Jaroslaw
16.1.2017 | 18:08:27
rockysiburger

#17 Martys22: Prvně to bylo hlavní město Římské provincie. Takže počátky města jsou daleko starší, ale pro Vikingy to bylo centrum jejich moci v Anglii a jak říkáš správně. Neslo název Jórvik.

16.1.2017 | 18:48:30
MysticMac

Bjorn byl pro mě doteď jen taková Ragnarovo podržtaška. První věc, která se mu zatim fakt povedla, je ten útok na Španělsko.

#35 Revoemag #37 rockysiburger
16.1.2017 | 19:19:05
MysticMac

Navíc vypadá hrozně, když už mu musí nalepit vousy, tak ať to aspoň nejsou chlupy z podpaží.

16.1.2017 | 19:21:27
Revoemag

#33 MysticMac: Jediný :-D Stejně jako Ragnar byl první v Anglii a v Paříži, tak on byl první ve Španělsku a středozemním moři :-D Myslím, že to je celkem obdivuhodný :-D Co proti němu dokázali jeho bratři, potažmo ostatní vikingové :-D

#36 MysticMac
16.1.2017 | 19:30:49
MysticMac

#35 Revoemag: Ale je to teprv první velká věc, kterou dokázal. Doteď jenom těžil z toho, že je syn Ragnara, nebejt toho, tak s nim ani do toho Španělska nikdo nepluje.

#40 Revoemag
16.1.2017 | 19:44:15
rockysiburger

#33 MysticMac: Řekl bych, že je ještě jeden z nejlepších bojovníků. Je dost velkej a s mečem mu to jde. Taková mašina na zabíjení, ale ty vousy jsou fakt divný. I Ragnar a jeho houmles plnovou po kolena byl dost šílenej.

#38 MysticMac
16.1.2017 | 19:44:39
MysticMac

#37 rockysiburger: Krom toho, jak zabil medvěda, mi žádná bojová scéna s nim v paměti teda neutkvěla.

#39 rockysiburger
16.1.2017 | 19:46:28
rockysiburger

#38 MysticMac: Co jak sundal Berserkera při návratu z divočiny. To bylo solidní

#42 MysticMac
16.1.2017 | 19:53:32
Revoemag

#36 MysticMac: A kdo by asi tak jel teď do Anglie s Ubbem a Ivarem, kdyby nebyl jejich tata Ragnar? :-D Navíc si nemyslím, že s ním Harald jel, kvůli Ragnarovi. Ragnar byl 10 let pryč a oni na té cestě museli pracovat určitě několik let. prostě chtěli objevovat a drancovat nové země a Bjorn byl jejich nejlepší volba s kým se spojit. I bez Ragnara. Plus si Harald i Halfdan mysleli, že je Bjorn v přízni Bohů. Říkali to tam.

#41 MysticMac
16.1.2017 | 19:54:23
MysticMac

#40 Revoemag: A proč byl nejlepší volba? Protože je to Ragnarův syn a hlavně díky tomu byl známej. Mně si Bjorn tímhle taky získal, že chce jít ve stopách Ragnara a objevovat nový země. Ale zase nedělal bych z něj nějakýho velkýho hrdinu zatim.

#52 Revoemag
16.1.2017 | 20:16:36
MysticMac

#39 rockysiburger: Jo, to bylo slušný, na to jsem zapomněl, vidíš. Ale ten berserk teda nebyl nic moc, docela starej už, navíc v normálnim souboji, kde by se Bjorn nemohl nikam schovat by od něj dostal na prdel.

#43 rockysiburger
16.1.2017 | 20:20:45
rockysiburger

#42 MysticMac: Já si to moc nepamatuju, ale neschoval se protože neměl zbraň ? Ale je pravda, že se při prvním útoku na Paříž nechal málem zabít. Když riskoval, ale i tak má z chlapců největší zkušenosti a stojí při něm bohové. On se, ale stejně z Anglie stáhne a vrátí se do středozemního moře a Anglii nechá na mladých. Aspoň v to doufám. :-)

#45 MysticMac
16.1.2017 | 20:28:16
Jaroslaw

#31 Praseodym: Myslíš Alfreda velikého? Který strávil celý život tím, že vyháněl vikingy ze své země, šel od vítězství k vítězství? Ten se tam asi jen občas mihne ;-)

#64 Praseodym
16.1.2017 | 20:29:42
MysticMac

#43 rockysiburger: Neměl zbraň, protože mu ten berserk odsekl čepel od sekery a klidně ho mohl i dorazit, ale radši někam zmizel. :D Jinak je jasný, že má nejvíc zkušeností, to je pochopitelný.

16.1.2017 | 20:34:48
Martys22

Podle nepotvrzených informací se má v 5 řadě objevit na straně vikingů například Ketil Flatnose nebo Olaf the White. Oba dva významní vikingové.

#47 rockysiburger
16.1.2017 | 20:38:53
rockysiburger

#46 Martys22: Nevládl náhodou Olaf s Ivarem v Irsku? Myslím, že sem o něm někdy četl v souvislosti s Ivarem.

#48 Martys22
16.1.2017 | 20:55:31
Martys22

#47 rockysiburger: Jo, vládl. Tady je dokonce fotka https://images-na.ssl-images-amazon.com/…6_SY500_.jpg sice ještě není potvrzené, že je to Olaf, ale myslím, že podle té fotky je to jasné :D

#49 Revoemag #97 Harald_Finehair
16.1.2017 | 21:01:00
Revoemag

#48 Martys22: Však to je Babiš upravenej ve photoshopu :-D

#50 Martys22 #51 rockysiburger
16.1.2017 | 21:10:21
Martys22

#49 Revoemag: Podobá tam asi je :D , ale má ho hrát nějaký Kieran O'Reilly.

16.1.2017 | 21:13:49
rockysiburger

#49 Revoemag: To tak jednou šel Babiš na maškarní za Gandalfa, ale moc to nevyšlo.

16.1.2017 | 21:15:57
Revoemag

#41 MysticMac: Tak v tom případě se tam nedá dělat velkej hrdina z nikoho z jejich zemí, kromě Ragnara :-D Kdo co bez něj dokázal? Kdo se mu postavil, tak zemřel. Rollo by bez něj byl mrtvej a ani by ho nemohl později zradit v Paříži. Aslaug a Lagherta se ke svým pozicím dostali přes postel a navíc taky Ragnarovu :-D Harald byl skoro Ragnarův a teď i Bjornův služebníček, jak je poslouchal. takže jedinej hrdina v celým seriálu byl Ragnar a nikdo by si bez něj neškrtl, což je pochopitelný, když se děj točil kolem něj.

#53 rockysiburger #58 MysticMac
16.1.2017 | 21:16:47
rockysiburger

#52 Revoemag: Lagherta ne. Zabila svého prvního manžela a druhého skoro manžela taky. S Ragnarem začínala jako farmářka. Ta svou pozici topí v krvi !! :-)

#55 Revoemag
16.1.2017 | 21:24:43
svätý.šebastián

z mladych este zabudli na guthruma,v tejto serii ho este neukazali,ako vyrastol

#60 MysticMac #62 Revoemag
16.1.2017 | 21:29:53
Revoemag

#53 rockysiburger: No dejme tomu. Ale druhýho manžela mohla zabít právě proto, že to byla jeho stará :) Takže přes betlu :-) 3 skoro manžela mohla zabít, protože to byl úplnej ocas a navíc si jenom brala zpět pozici o kterou přišla, takže nic extra. A navíc taky přes postel se k té pozici"situaci dopracovala. Ale jo. Z ostatních se nadřela nejvíc :-D

#56 rockysiburger #57 CroCooo
16.1.2017 | 21:31:31
rockysiburger

#55 Revoemag: Na to kolik jí v seriále je. Nevypadá moc zedřená. Je to pravá MILFka :-D

#59 Revoemag
16.1.2017 | 21:35:21
CroCooo

#55 Revoemag: Nic víc než jeden velký souhlas

#59 Revoemag
16.1.2017 | 21:35:50
MysticMac

#52 Revoemag: Napsal jsi to přesně, vždyť taky Ragnar měl bejt největší hrdina. Teď to převezmou jeho synové.

16.1.2017 | 21:46:22
Revoemag

#56 rockysiburger:
#57 CroCooo: A to v nejmenším nepochybuju, že druhej manžel si ji vzal hlavně z důvodů, že byla Ragnarova ex a měla sebou i jeho syna. Velká strategická výhoda, kdyby se mělo něco podělat, nebo kdyby se k němu chtěl přidat v nájezdech na Anglii. Prostě vagína vládla, vládne a bude vládnout světu :-D

#61 CroCooo
16.1.2017 | 21:48:02
MysticMac

#54 svätý.šebastián: Souhlasim, z toho by přitom měl taky vyrůst velkej válečník. Právě on měl myslim spolu s Ivarem a Ubbou vést velkou vikinskou armádu v Anglii.

#62 Revoemag
16.1.2017 | 21:50:35
CroCooo

#59 Revoemag: Až navěky věků Amen!

#63 Martys22
16.1.2017 | 21:51:49
Revoemag

#54 svätý.šebastián:
#60 MysticMac: Myslím by měl vést armádu proti Alfredovi v bitvě o Edington. To možná tak na konci 5, nebo v 6 sérii uvidíme.

#65 MysticMac
16.1.2017 | 21:56:50
Martys22

#61 CroCooo: Nebyl Guthrum v posledním díle v te scéně s Torvi a Bjornem? Ten starší kluk. Je syn Torvi a Borga, pokud se nepletu

#66 CroCooo #68 Revoemag #69 Revoemag
16.1.2017 | 21:56:56
Praseodym

#44 Jaroslaw: Ano, vím. Viděl jsem Last Kingdom a zjišťoval si info i na wiki. Ale nechtěl jsem sem psát spoilery, takže jsem to napsal, jak jsem to napsal.

#85 Jaroslaw
16.1.2017 | 21:57:24
MysticMac

#62 Revoemag: On by měl armádu vést ve více bitvách, viz. třeba teď zmiňovaný Last Kingdom. Ale ne, oni tam radši nechají co nejdýl už uplně zbytečnou Lagerthu, než aby nám víc představili Guthruma, kterej by měl bejt významnou součástí tý nový krve u vikingů, kolem který by se teď děj seriálu měl točit.

16.1.2017 | 22:00:40
CroCooo

#63 Martys22: Myslíš?

16.1.2017 | 22:01:26
Martys22

Nevím, ale o Guthrumovi tam padla jen párkrát zmíňka a nikdo jiný mě nenapadá, kdo by to mohl být. :D Každopádně to byl Guthrum, kdo jako poslední vedl GHA po smrti Ubbe i Ivara. Takže by se měl zapojit.

16.1.2017 | 22:05:17
Revoemag

#63 Martys22: No mohl by to být on. I když ten kluk vypadal tak na 12–13 a podle toho jak se to tam časově posouvalo by teď měl mít takových aspoň 16 si myslím. Když ho Torvi opouštěla, tak vypadal cca na 4–5 a od té doby uplynulo takových 12 let. Takže by měl být momentálně starší než Ivar. Ale třeba to tvůrci udělali záměrně, aby byl prostě o něco mladší a mohl to potom převzít.

16.1.2017 | 22:18:14
Revoemag

#63 Martys22: Akorát to není syn Borga, ale Erlendura.

#72 sarka003
16.1.2017 | 22:19:30
rockysiburger

Guthruma asi odstřihnou! Na toho Ragnar v seriálu při rozsévání semene zapoměl ne ?

#71 Revoemag #78 sarka003
16.1.2017 | 22:19:44
Revoemag

#70 rockysiburger: Tak ta postava tam je. Jenom není zasazena do děje jako syn Ragnara. Teď je něco jako adoptivní syn Bjorna.

16.1.2017 | 22:54:01
sarka003

#69 Revoemag: Já teda nevím, ale podle mě je Guthrum syn Borga…přece když je tam ta scéna, jak Ragnar dělá Borgovi ty křídla ( teď nevím přesný název toho obřadu), tak tam Torvi stojí s pupkem ( nejsem si jistá jestli už to dítě neměla, teď opravdu nevím jak přesně to bylo)…a potom za pár dalších epizod tam Erlendur vykládá, že si vzal vdovu po Jarlu Borgovi i s dítětem…opravte mě jestli se mýlím?

#73 sarka003 #74 Revoemag
16.1.2017 | 23:11:39
sarka003

#72 sarka003: Je to i v popisu: Jarl Borg a Torvi měli šťastné manželství, ale brzy byl jarl za svou vzpurnost usmrcen, což Torvi dostalo na samotné dno. Ve chvíli, kdy byl jarl Borg zabit, byla již ve vysokém stupni těhotenství. O pár týdnů později se jí narodil syn.Po nějaké době se Torvi stává ženou mladého Vikinga Erlendura, který je synem zesnulého krále Horika. Manželství však není nikterak šťastné, proto si Torvi oblíbí Bjorna, se kterým se velmi sblíží.

16.1.2017 | 23:16:51
Revoemag

#72 sarka003: Tak možný to je. Ale zase teda nechápu, proč by si měl Erlendur tvořit na to dítě nárok a nepustit ho s matkou, když by nebylo jeho vlastní. To se mi moc nezdá. Ale to s tím pupkem u Krvavýho orla si teď taky matně vybavuju.

#75 sarka003 #76 MysticMac #78 sarka003
16.1.2017 | 23:17:17
sarka003

#74 Revoemag: Já jednou četla jeden článek, kde bylo psané, že když si Viking vezme nějakou ženu s dítětem, tak mu automaticky patří i to dítě, i ta žena…když si Sigvard vzal Laghertu, tak přece taky zakázal aby Bjorn odešel do hor, protože o jeho osudu rozhoduje teď on…nebo nějak tak to tam bylo…tak nevím jestli to tam neni nějak propojené…přece jen od prvních řad už je to nějaký ten rok…možná se na to budu muset mrknout nova od začátku

#77 Revoemag
16.1.2017 | 23:24:00
MysticMac

#74 Revoemag: Guthrum je syn jarla Borga.

#78 sarka003
16.1.2017 | 23:24:52
Revoemag

#75 sarka003: Zajímavá informace. No co. Torvi ho stejně nakonec odpráskla, tak co :-D Žádný extra drama nakonec :)

#79 sarka003
16.1.2017 | 23:30:34
sarka003

#76 MysticMac:
#74 Revoemag:
#70 rockysiburger: Podle mě se tam objeví, protože proč jinak by ho Lagherta v předminulém díle zmiňovala?…Jasně se ptala Torvi: ,, Jak se má tvůj syn? Jak se má Guthrum?" …třeba je to náhoda, ale podle mě ho jen tak neopomenou

16.1.2017 | 23:34:54
sarka003

#77 Revoemag: Jako to máš určitě pravdu ;-) …Erlendur byl slabý článek od počátku…jen jsem sama byla zvědavá jak to teda je a jestli sem fakt něco nevynechala…zrovna tato scéna mi utkvěla v paměti

#80 Revoemag
16.1.2017 | 23:37:18
Revoemag

#79 sarka003: No já se hodně divil, že ho Ragnar nechal žít, když se ho pokusil Horik zabít :-D

#81 MysticMac #82 sarka003
16.1.2017 | 23:39:33
MysticMac

#80 Revoemag: Protože mu bylo zatěžko zabít takovýho chcípáka.

16.1.2017 | 23:59:07
sarka003

#80 Revoemag: To jsem taky tehdy hleděla......ten kluk si o to koledoval od začátku…možná záměr filmařů do budoucna.......teď se trochu z ukázek bojím, že ta bitva bude propadák…někdo nadává na Laghertu ( nezlobte se na mě, ale pro mě je to hvězda- podvedl ju chlap, kterého milovala a chtěl po ní, aby žila v manželství ve trojce, další chlap ji mlátil a kdyby ne jen on, ale najal na ni dalších X chlapů, aby ji zmlátili za něho, potom se stala Jarlem, věřila Kalfovi a ikdyž si všichni myslíme, že ho asi fakt měla ráda ( možná i trochu milovala), tak ji podvedl a proto ho bodla do břicha a když věděla, že potratí a už nikdy nebude mít dítě, tak i přes to v to doufala a věřila).....do toho se z ní teda stala lesba a bohužel i její přítelkyni svedl Bjorn!…mimochodem tady ta dějová linka ( Lagherta x Astrid) pro mě hodně pád dolů :/

#83 MysticMac
16.1.2017 | 23:59:08
MysticMac

#82 sarka003: Je to Lagertha. Dějová linka mezi ní a Astrid je stejně uplně k ničemu. A jestli narážíš taky na můj příspěvek kousek výše, tak Lagertha byla donedávna jedna z mých nejoblíbenějších postav, ale teď v druhý polovině 4. série se mi uplně zprotivila. Navíc jak tvrdim, v seriálu je už navíc a akorát bere prostor Ragnarovým synům a ostatním perspektivním postavám.

#91 Martys22
17.1.2017 | 0:15:54
league

Víte že s Ivara má být král Irska to oněm píše historie.

17.1.2017 | 10:46:16
Jaroslaw

#64 Praseodym: Kdyby to bylo nějaký fantasy jako Hra o trůny, nebo podobně, taky bych vrčel. Ale v tomhle případě je spoiler i učebnice dějepisu. To bys mohl žádat o omluvenku z hodiny, aby ti učitelka nevyspoilovala seriál ;-)

#86 Revoemag
17.1.2017 | 12:08:47
Revoemag

#85 Jaroslaw: Jsem byl asi nemocnej, protože si nepamatuju, že bych se ve škole učil o Ragnarovi, nebo jeho synech. :-D Pouze všeobecné zmínění o životě vikingů a případně jejich nájezdech po Evropě. A i to určitě v rámci jedné hodiny :-D Nic víc. Ale je fakt, že už to je pár pátků, co jsem chodil do školy :-D

#90 Jaroslaw
17.1.2017 | 12:17:55
ChacharFCB

Ve škole mně v životě nic neučily o životě vikingů apod. Tam se raději furt brala 2.světová maximálně to tak vidím , že se to stejnak bere na nějaké vysoké škole s oborem historie

#88 Revoemag
17.1.2017 | 12:21:27
Revoemag

#87 ChacharFCB: Nejhorší je, že se tam nebere nic po 2 světové, takže ty děcka dnes už ani neví, co to jsou ti komunisti za svině.

#89 MysticMac
17.1.2017 | 12:27:05
MysticMac

#88 Revoemag: Jsou to teprv 2 – 3 roky zpátky, takže si dobře pamatuju, že o komouších jsme se ve třeťáku a čtvrťáku učili celkem detailně. :D Ale o životě vikingů nás bohužel taky nic neučili, hlavně že ty samý nudný hovadiny se braly pořád dokola.

17.1.2017 | 12:42:18
Jaroslaw

#86 Revoemag: Nojo… tak to bys měl začít sportovat, abys tolik nezameškával. Podívej o co pak přicházíš ;-)

17.1.2017 | 14:06:52
Martys22

#83 MysticMac: Astrid a už i Lagertha jsou zbytečné postavy. Stejně jako ta Margareth nebo jak se jmenuje. To se mi taky nelíbí. Takovej Hvitserk je díky tomu vedlejší postava a sotva vůbec promluví a Guthrum skoro neexistuje. Historicky důležitití válečníci a takhle s něma zatím nakládají.

#92 Grayyitheyerouh #98 Harald_Finehair
17.1.2017 | 15:02:15
Grayyitheyerouh

#91 Martys22: Tak tak. Zatím se Hvitserk nejméně důležitý ze synů Ragnara. Vůbec se neprojevil. Takový Sigurd je na tom o něco lépe, ale že by se výrazněji projevil. To ne. Ubbe naopak už měl více prostoru, ale že by zatím nějak zářil… to se říct nedá. Jediný Ivar dostal nejvíce prostoru, kde se projevila jeho povaha a padlo už i pár dobrých hlášek… Taková Astrid tam nemá co dělat, pokud teda nebude mít později důležitou roli, to stejné i ta Margareth. A Guthrum? To je ten syn Borga a Torvi, že? Na něj byl záběr asi celkově 5 minut ze všech dílů seriálu… no jestli to má být důležitá postava, měli by ho trochu uvést do obrazu…

#93 Revoemag #94 rnasakr
17.1.2017 | 15:55:35
Revoemag

#92 Grayyitheyerouh: Hlavně nechápu ty pitomce, že před tou Margharet probírali, jestli zabijí Laghertu a jak :-D

17.1.2017 | 16:56:53
rnasakr

#92 Grayyitheyerouh: Guthrum je ten co bude pokracovat v drancovani Anglie myslim ze prostor dostane

17.1.2017 | 17:37:53
Baltik

Jděte do háje, den jsem tu nebyl a přibylo tu 50 příspěvků. To už fakt nedávám. jen co se tu objeví článek u Vikingu, tak hned taková nálož komentů…

#96 Grayyitheyerouh
17.1.2017 | 19:14:20
Grayyitheyerouh

#95 Baltik: Já jsem za to rád. Je tu aspoň živo a co ke čtení :D Některé teorie tu jsou zajímavé. Občas tu problikne i nějaký ten spoiler. I když neškodný :D

17.1.2017 | 19:21:25
Harald_Finehair

#48 Martys22: ano zrejme to bude Olaf, lebo v caste je vedeny pod menom Whitehair. Takisto je potvrdeny aj herec Ketilla Flatnose Adam Coperland. Ketill Flatnose mal dceru Aud ktora bola zena Olafa Whitehaira.

18.1.2017 | 11:53:08
Harald_Finehair

#91 Martys22: Sám Hirst povedal, že Hvirstek sa prejaví až neskor hlavne jeho zlá povaha, maybe team King Harald ? Takisto väčší priestor dostane Guthrum a uvidíme aj Magusa.(tu je teoria že chalanisko nabehne k Vikingom a vysvetlí im ako sa majú veci s obranou a podobne :D )

18.1.2017 | 11:55:13
rnasakr

dil s tak velkym ocekavanim a je z toho todle :(

19.1.2017 | 19:27:18
Revoemag

To byla teda nuda k uzoufání!!!

19.1.2017 | 21:51:31
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Vikingů

Vikingové zahájili svou seriálovou existenci v roce 2013 a skončili na konci roku 2020, což znamená, že tu s námi byli dlouhých sedm let, ale vše musí jednou skončit. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Pokračování

Seriál Vikings sice skončil šestou sérií, ale Netflix připravuje pokračování s názvem Vikings: Valhalla, které se bude odehrávat cca 100 let po událostech původní seriálu. Více se dozvíte v našem článku

Reklama

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama