Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Upoutávka k epizodě What Are You?

Upoutávka k epizodě What Are You?

Damon chce zachránit Stefanovu duši a Matt s Alaricem odmítají Damonovi vydat deník, který může obsahovat klíč ke zničení ďábla. Caroline se zoufale snaží navázat kontakt se Stefanem.

13 0
5.2.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /65

Nazugg

Sakra! Tahla upoutávka fakt člověka dostane a zasáhne ho u srde :( Skvělá hudba a ještě lepší záběry… Doufám, že z toho nějak najdou cestu ven.. Páč třeba Damon a Stefan mají teď mezi sebou takový vztah a takové pouto, že opravdu ani jeden nesnese pomyšlení na to, že by se měl s tím druhým za 50–60–70 let rozloučit a žít dál věčnost bez něj.. A co teprve chudák Car… Fakt se na ty další díly těším, jen škoda, že je posledních 5 dílů když už se to fakt docela začíná rozjíždět a má to i nějakou důstojnou úroveň

#4 Car
5.2.2017 | 14:07:52
lucinka653

Nevím, ale jediné na čem mi záleželo byla Bonnie s Enzem, to jak to dopadne se Stefanem a Damonem a tím vším mi je jedno…

5.2.2017 | 16:01:13
Alisanti

Tohle si Bonnie nezasloužila. Byly i série, kdy mě maximálně štvala, ale tohle je moc. Nezbyl jí nikdo a jestli má bejt návrat Jeremyho nějaká náplast, tak to je vážně trapný. Něco v ní teď umřelo a minimálně bude mít zpět magii.. Možná bude schopná postavit se samotýmu ďáblovi a dostat Enza zpět. Tolik postav už povstalo ze záhrobí.. Proč ne on?!

#4 Car
5.2.2017 | 16:07:23
Car

#1 Nazugg: vůbec mi nemluv jsem z toho pěkně znechucená tohle fakt posrali :-/
#3 Alisanti: asi tak nějak doufám že se Enzo vrátí a taky doufám že bude ze Stefana nějak upír protože tohle je fakt moc :-/

5.2.2017 | 16:24:33
Andie24

Taky mě štve. že Enza zabili, ale na druhou stranu s jeremym byla tak nějak od druhé série s menší přestávkou až do 5 série. Milovali se, Jeremyho zničilo, když Bonnie několikrát „umřela“ apod.. Naopak mě hodně štvalo, jak to s nimi ukončili, protože vlastně neměli žádné ukončení. Enzo s Bonnie byli boží (a kord když byli ted poslední díly tak zlatí, tak je to prostě podpásovka), ale Bonnie milovala i Jeremyho, i když souhlasím, že teď je dávat dohromady by asi bylo nucené, protože se už dlouho neviděli, ale jak říkám měli divné ukončení.

#6 Car
5.2.2017 | 17:09:25
Car

#5 Andie24: ne asi :-/ strašně jim to přeju, jako ok Bonnie je ted hodně v pr*eli a kdo by nebyl ale podle mě její největší láska byl právě Jery takže bych to zakončení brala, ne hned ale požději…navíc Jerymu taky všichni umírali že … všechny jeho lásky… to ne nedávát je dohromady hned, ale v tom finále bych prostě udělala nějaký náznak že všichni budou spolu happy :-) bylo by to supr, Beremy, Steroline, bohužel teda Delena ale tak s tím se počítá… no a Rick? :D zase nic mohli by mu vrátit Jo… :D

#18 Andie24
5.2.2017 | 17:44:27
paveltoman

mě nejvíc zajímá co se stalo na konci minulýho dílu, vypadalo to jako když umíral Cade. Ale doufám že to bylo jako že se jí vrátila magie :)

5.2.2017 | 20:21:12
Crazynecka

takze, to ze Enzo umre jsem docela cekala, i jsem se docela bala, ze umre Stefanovou rukou..ale udelat ze Stefana cloveka ? jako ok, vzdy taknejak chtel byt clovek, ale me se libil jako upir..ze mel nekonecnou budoucnost s Caroline..ted je z nej jen smrtelny clovek.. :(

5.2.2017 | 20:24:37
Crazynecka

nehlede na to, ze pokud Stefan umre,pujde do pekla..a pokud budou opravdu ten lek chtit dat Cadovi, tak ho budou muset okamzite vzit Stefanovi, cimz zacne Stefan starnout a umirat..

#11 Car
5.2.2017 | 20:26:30
25veronika3

mě je už taky všechno jedno, ať si umře kdo chce ..

5.2.2017 | 20:30:28
Car

#9 Crazynecka: zajímalo by mě jak to mají vymyšlený… ale taky nechci aby ze Stefana byl člověk

#12 paveltoman
5.2.2017 | 20:32:02
paveltoman

#11 Car: Plec už má určitě vymyšlený něco úplně šílenýho přesně tak jak je v jejím stylu :D

#13 Car
5.2.2017 | 20:40:11
Car

#12 paveltoman: s tím at jde do háje už stačilo :D tohle bylo šílený i na ní dost :D

5.2.2017 | 21:48:26
Crazynecka

no maji to vymysleny na h***o.. sice by to bylo otrepany, ale cekala jsem, ze se nekomu schopnymu podari Stefanovi zaponout emoce a tot vse…

#16 Car
5.2.2017 | 21:51:57
Crazynecka

no maji to vymysleny na h***o.. sice by to bylo otrepany, ale cekala jsem, ze se nekomu schopnymu podari Stefanovi zaponout emoce a tot vse…

5.2.2017 | 21:51:58
Car

#14 Crazynecka: no evidentně ne :D taky jsem tohle nečekala a hlavně je pěkná debilita aby jedna inekce stačila z někoho udělat člověka že… když minule se musel vysát celý člověk (všechna krev) aby byl zněkoho člověk ale neeee ted jsou nová pravdila stačít jedna injekce, tudíž Elena může nyní svou krev rozdat všem – Damonovi, Caroline a v neposlední řadě Cadovi – a hurááá zazvoní zvonec a štastný konec pro všechny :-) Jeremy se vrátí za svou velkou láskou Bonnie a i ta bude mít happyend..

5.2.2017 | 21:54:43
Car

jinak instagram je plný fotek z #tvdparty :D je to docela vtipný a smutný zároven :-) aspon něco mi dneska udělalo radost po tomto díle :D

5.2.2017 | 22:13:07
Andie24

Já myslím, že nakonec nebudou dávat lék Cadovi, v popisech na další díly je, že našli něco, co dokáže Cadea zabít. A k Stefanovi, jako to, že je člověk je určitě problém pro Steroline, ale na druhou stranu tohle prostě nikdo nečekal a podle mě všechny to překvapilo i když některé nemile, tak si myslím, že tohle je to staré TVD! Kdy opravdu něčím šokují!

#6 Car: Právě, je určitě nejlepší možností pro ní :) A Rick je chudák no :D všechny ženy mu zemřely a nebo Car neopětovala lásku k němu :D on má prostě smůlu..

#21 Car
5.2.2017 | 22:13:33
ZEDUltedOP

podle mě všichni upíří (stefan,Car,Damon) a tak dál že budou lidi :D zase když jsi to tak vememe tak do toho včerejšího dílu nikdo nevěděl že ten lék se bude moct takhle ochcat :D takže věřím to mu že se to tak stane a budou lidi :D

#21 Car
5.2.2017 | 22:17:02
Nazugg

Když tu říkáte ty věci o tom, jak se říkalo, že toho léku je jen jedna dávka, že musíte vysát celýho člověka, abyste z něj ten lék vzali atd…?? Musí tohle být nutně ty správné informace…?? Přeci jen tyhle informace mohli určití lidé po staletí šířit, aby nikdo ani nepomyslel třeba na tu možnost, že když se dá lék někomu do krve a nechá se tam nějakou dobu působit a uchytit, tak vlastně může být ten člověk lékem po celý život dokud ho máte v krvi??

#22 Car
5.2.2017 | 22:57:59
Car

#18 Andie24: jasný no nakonec to ten trapný lék nebude tím lepe… asi tak nějak jako jo byl to shock ale co ted s tím :-/ ne asi ten taky nebude mít svůj happyend..
#19 ZEDUltedOP: jenže on se ten lék ochcat fakt nedá :D minimálně to od tvůrců nebylo nikdy řečeno spíš naopak mělo se vysát celé tělo ne že stačí jedna injekce, prostě chyba na straně tvůrců a těch chyb už bylo více adocela mi to začíná lézt na nervy :-) a taky si po tomhle dílu myslím, že to tak dopadne… Stefan si ted bude muset dávat pozor aby to z něj nekdo nevysál a ještě použijou dvě dávky pro Damona a Caroline – která mimochodem má ráda to být upírem, ale jasně, kvůli ději celý charakter Caroline spláchnou a najednou bude chtít žít lidský smrtelný život se Stefanem – to je úplně jasný :D a Bonnie? ta bude mít zase smůlu ale spíš to vidím tak že tam udělají ten náznak do budoucna s Jeremym…nevím proč by ho tam jinak vraceli upřímě…

#28 Andie24
5.2.2017 | 23:04:44
Car

#20 Nazugg: no hlavně nějvětší chyba byla vůbec nějaký lék zasázet do děje :D

#24 ZEDUltedOP
5.2.2017 | 23:05:48
Bymyself

Mazec, jak je Stefan bez emocí milionkrát větší hajzl, než Damon bez emocí. :D Přece jenom furt Damon byl 8 sérii vždycky ten špatnej a nejhorší, bla bla bla. Ale prostě Stefan bud nahodí Rippera, nebo totálního hajzla. Tady je vidět, že Elena nikdy nebyla Stefanova životní láska, protože by ji zabil bez mrknutí oka. Damona vždycky zastavilo to, co k Eleně cítí, i když byl bez špetky emocí. :D Každopádně Enzo mě mrzí, zbožňovala jsem ho od začátku. Myslím, že nikdo v TVD netrpí tolik jako BonBon, pokaždý na to nějakým způsobem doplatí ona. A aby skončila s Jeremym se mi taky nějak nelíbí, nikdy mi k sobě nepasovali, vždycky to pro mě bylo malý ucho oproti ní, ať má sebevětší svaly a dělá ze sebe největšího borca. Furt je to ten malej spratek od Eleny. :D Kéž by Cade z pekla vrátil Katherine a ta všechny povraždila a bylo by to, to je konec který bych si přála. :D Btw. nikdy jsem si nepředstavovala Ďábla jako černocha, ale proti gustu. Cade je totálně boží a fandím mu! :D Howgh!

#35 Alisanti #54 KaraSnowAllen
5.2.2017 | 23:07:50
ZEDUltedOP

#22 Car: třeba to je možné a nebo ne nebo se pak jde jeremy jen ohřát na ten poslední díl jako strejda gilbert :D taky tam jdou jen kvuli tomu poslednímu dílu :D

#25 Car
5.2.2017 | 23:09:14
Car

#24 ZEDUltedOP: jasný že jdou ale i tak je Plecka nějak musí vtěsnat do děje že jo a pochybuji že by neměl Jeremy s Bonnie scénu…

5.2.2017 | 23:19:52
Crazynecka

ja si myslim, ze se Jeremy vraci kvuli Elene. Bud bude hrat roli v jejim probuzeni nebo aby tam aspon byl az se probudi.. predtim tam taky byl kdyz si sla lehnout do rakve..to by tam opravdu musel byt nejaky casovy posun, aby byl mozny jeho vztah s Bonnie. Myslim , ze Enzova smrt ji nezasahla jako zadna jina.. a treba bude brat stejny drogy jako brala Elena a bude vidat Enza dal.. Jinak ta Elena ma ale stesti, mela se probudit az Bonnie bude mrtva, az vlastne bude mrtvy i Matt s Jeremym a Rickem nakonec je stihne asi vsechny..

a nebo Bonnie nakonec pujde za Enzem…

Pokud jde o Stefana a tu injekci… treba je i o to, jak stary ten dotycny je..cim strasi, tim vic je potreba. Nebo treba o te jedne davce byla opravdu jen povera.. prece jenom to byla jadna mala kapsle.. ted je to v krvi.. a jelikoz to s Elenou moc neudela, tak muzou sosat a sosat… achjo, kezby nasli nejaky stroj casu.. :-D. Jelikoz Caroline je rada upirem a chci aby byla se Stefanem, tak nechci Stefana cloveka..

5.2.2017 | 23:43:09
Crazynecka

pardon, melo tam byt zasahla jako zadna jina..

5.2.2017 | 23:44:04
Andie24

#21 Car: Tak kdysi tvd taky šokovalo, lidi se z toho dostali a plecka to posunula někde dál a vyřešila to nějakým svým způsobem :D ted to taky vyřeší, ale jde o to jestli se nám to řešení bude líbit :D těším se na to :D

#39 Car
6.2.2017 | 0:27:28
Crazynecka

ja ted videla na netu svatebni fotku Deleny ????

6.2.2017 | 0:43:13
Crazynecka

ja ted videla na netu svatebni fotku Deleny ????

6.2.2017 | 0:43:14
BLHikachu

No ono to s kým a ako Bonnie skončí je dosť diskutabilné xD Úprimne pochybujem, že by si s Jeremym niečo začala, či teraz alebo v budúcnosti … áno tiež ma jednu dobu štvalo že nemali nijaké zakončenie ale hlavne nezabudnime že na konci série 6 sa Bon a Jeremy stretli u Eleninej rakvy a ani sa na seba nepozreli ^^' Nedávno som čítala jeden rozhovor s Michaelom (Enzom) a aspoň teda v tom rozhovore to vypadalo že v seriály bude naďalej či už ho oživia to neviem (dúfam QwQ) ale minimálne v nejakých flashbackoch … a moja osobná malá teória je, že si Bonnie na konci vytvorila svoj vlastný svet tak ako Cade … ak by to bola pravda (každopádne to zistíme skoro) tak by tam rozhodne šupla práve Enza, aby nešiel do pekla a mohla sa s ním vídať. Keď si môže hore dole chodiť Cade tak prečo nie Bonnie ak by skutočne vytvorila to čo on :D Vysvetľovalo by to aj Pleckino „Bonnie dostane dobrý koniec“ a možno by bola v tom prípade konečne šťastná v posmrtnom živote alebo ako to nazvať … možno by to bol aj spôsob ako vrátiť späť Elenu ale to už zachádzam moc do detailov svojho zidealizovaného konca xD

6.2.2017 | 4:59:08
Nicole

#32 Crazynecka: To jsou jenom fotomontáže. Je to předělaná fotka z první série z dílu Miss Mystic Falls, když Elena tancuje s Damonem :)

6.2.2017 | 8:29:24
Alisanti

#23 Bymyself: Musim souhlasit. Hlavně s tim názorem na Stefana. Mám ráda oba. Jeho i Damona, ale Stefan je mi bez emocí stokrát protivnější než Damon. Nevim proč. Stefan je fakt odpornej .. Sorry jako :D

#39 Car
6.2.2017 | 13:23:42
akira58

Budu este mozno crossovery s TO, kedze v 7×14 bola Caroline v New Orleans a hladala Klausa, po ktorom zlahla zem. Sla tam aj s dvojickami. A je potvrdene, ze Alaric pojde za klausom s nejakym artefaktom, len niekde som citala, ze to bude v 8×12, inde pisali, ze az v 4 serii TO.

6.2.2017 | 14:00:36
megary

Na začiatku proma je s Bonnie jej mama. Cool!!! :)

6.2.2017 | 14:10:59
Ejdam

K tomu léku… scénárista minulé epizody na twitteru vysvětloval, že Elena teď už v sobě žádný lék nemá. Bonnie nějakým způsobem tou malou injekcí přenesla veškerý lék ze Stefana na Elenu. Pořád tedy platí to pravidlo z páté série, že lék je vždy jen pro jednoho a nelze ho rozdělit na víc dávek. Elena tedy teď bez léku zestárne o těch pár let, co byla upírem a jinak se jí nic nestane . Jo a taky tam psal, že prý Kai nepočítal s tím, že by z Eleny během spánku ten lék někdo vysál a že se tím pádem možná nějak změní účinky té spící kletby (což teda upřímně nechápu jak), to prý uvidíme v následujících epizodách. Souhlasím ale s tím, že celkově jsou ty pravidla ohledně léku strašně zmatené a pomalu to všechno přestává dávat smysl.

#39 Car
6.2.2017 | 14:49:15
Car

#28 Andie24: asi tak nějak .D mě přijde že tohle prostě podělala ale zase překvapila no :D
#35 Alisanti: Sorry jako :D já nemůžu :D
#38 Ejdam: ten lék tam vůbec neměl být :-/

#40 Alisanti
6.2.2017 | 15:37:43
6.2.2017 | 15:53:16
GingerGin

Crossevery s TO už asi nebudou. Teda ne v TVD. Oni si teď Původní pěkně spinkají a Niklaus je doslova zazděný :D Takže ledaže by se tam ukázala Hayley s Hope (Ok, to by bylo zajímavé…a nejlépe na svatbě Caroline :D Klaus by se pak po čase divil, až by viděl fotky :D ). Ale mohl by být crossover v TO. Což asi bude, protože se tam má objevit Rick (hádala bych něco s dvojčátky). Jenže to už bude po ukončení děje TVD. Teda mohli by se v TO objevit i postavy z TVD, ale to spíš jen tak na skok (pokud ano, tak bych brala svatbu Elijaha a Hayley a mohli by tam přijet Stefan s Caroline…mi­nimálně bychom měli zajímavé fotky z natáčení Paula, Phoebe a Daniela :D Ten si z těch jejich společných fotek vždycky dělá legraci :D ).

A jinak bylo řečeno, že když teď někdo zemře, tak se už nevrátí. Takže asi moc naděje pro Enza už není. Ale mám pocit, že neměl být poslední smrtí. Takže, pokud to neodnese Elena, Damon, Stefan nebo Caroline (to by dějem zamíchalo asi nejvíc a nemá cenu teď řešit, jak by to pak dopadlo…) tak to nejspíš odnese Bonnie nebo Matt. Případně Jeremy, ale to by bylo trochu trapné, kdyby ho tam vrátili jen proto, aby zase hned zemřel (hmmm hmm Tyler, že? :D ). Smrt Matta mi přijde nejvíc logická a „jednoduchá“. Pak by to nahrávalo Delena, Steroline a nějaký náznak Jeremy+Bonnie konci (a nebo taky Bamon, že? :D :D A Gilbertovi zůstanou na ocet :D Já si s tím prostě nedám pokoj :D )

btw. pokud by zemřela Caroline (což bych dost obrečela), nedivila bych se, kdyby Stefan skončil s Elenou jako lidé a Bonnie s Damonem.

#42 ZEDUltedOP #44 Car
6.2.2017 | 19:03:53
ZEDUltedOP

#41 GingerGin: ale když jsi to tam vezmeš tohle neni happyend ani pro jednoho z nich co si psala Stef+elena kdyby žila chtěla by zustat s damonem a stefan by skončil na ocet stejně jako bonnie bonnie a damon to též to by nemělo žádnou budoucnost Bonnie člověk stefan upír takže ani jedna varianta by nešla co jsem takhle slyšel nebo viděl tak ani jeden nebo upír všichni budou lidi

#45 GingerGin
6.2.2017 | 19:15:06
Car

#40 Alisanti: jako máš pravdu ale :D

6.2.2017 | 19:44:12
Car

#41 GingerGin: já teda nevím ale neříkalo se, že bude jen jedna smrt a takže teoreticky už to padlo na Enzo, takže konec? :-O jako já už nechci další :D

#45 GingerGin
6.2.2017 | 19:46:07
GingerGin

#42 ZEDUltedOP: Tak Elena kdysi Stefana milovala. A i když tu jejich lásku tak nějak zazdili (opět jsme u toho, že Delena by byla super, kdyby z nich nedělali tu osudovou vášnivou a nekonečnou lásku, když všichni víme, že původně milovala Stefana a pak prostě časem si uvědomila, že k Damonovi něco cítí a to něco prostě tak nějak po tom všem pro ni mělo stále větší a větší význam), tak mi neříkejte, že by Elenu nelákalo být s někým, kdo je člověk a s kým může mít rodinu. A Damon by si na posledních pár minut opravil reputaci, řekl, že chce, aby ti dva měli šťastný konec, že jim to přeje a odešel z MF. A Bonnie má stále tu Enzovu krev, ne? Může se stát ještě cokoliv a ona může být upírem. A nebo s ním odejde jako čarodějka s tím, že až bude připravena, promění se na upíra. Jenže to všechno by mohlo být jen kdyby umřela Caroline. A to bych nerada. Protože kdyby Stefan nechal Car po tom všem, co mezi nimi bylo, jak byl jejich vztah pěkný a navíc jak byli zasnoubení (otázka je, jestli ta jejich svatba bude skutečná nebo třeba jen sen), a byl s Elenou protože prostě to je Elena, tak by to z něj dělalo trochu pitomce (trochu dost) a navíc by to bylo ke Car nefér.

#44 Car: Mno možná to bylo myšleno, že Tyler plus ještě další smrt (takže Enzo). Ale nevím. Matně si vybavuju, že říkali, že po Tylerovi nás toho čeká ještě víc. Ale možná si to s něčím pletu a nebo jsem si to jen špatně přeložila. Ale zase si říkám, že pro šťastný happyend tam je někdo navíc (teda kromě chudáka Ricka, toho už nepočítám) :D :D Tím chci říct, že možné páry jsou Delena, Stelena, Steroline, Bamon, Bonnie a Jeremy(třeba i jen tím náznakem), Elena a Matt. :D :D Ale až už to bude jakkoliv, tak tam vždycky nějaký chlap přebývá :D :D Jasně, já vím, že to nutně nemusí skončit „každý s někým“. Ale prostě mi to tak přijde.

#46 GingerGin #47 Car
6.2.2017 | 19:57:44
GingerGin

#45 GingerGin: Když tak nad tím uvažuju…Pokud to nějak nevyřeší s tím lékem, že Stefan bude zase upír, tak mě tak nějak nenapadá, jak jinak by to mohlo s ním dopadnout. Ledaže by vyléčili všechny upíry. U Caroline by se to ještě dalo překousnout (i když ona má to upírství nakonec přece jenom ráda), ale u Damona moc ne. Tak si říkám, jestli se Caroline a Stefan nevezmou, Caroline pak ale umře a Damon se teda rozhodne s Bonnie odejít z MF a dělat třeba společně lovce upírů (haha a nejlépe s Jeremym). A Stefan skončí jako člověk a dá se do řeči s Elenou, zavzpomínají na staré časy a BUM…zase se do sebe zamilují. Konec

6.2.2017 | 20:02:21
Car

#45 GingerGin: jako já už bych asi další smrt nepřežila teda…už takhle je to dost zašmodrchaný a Stefan na tom bude ted dost špatně což docela chápu…já třeba osobně se docela těším na reakci od Damona pač jako Enzo byl docela jeho sppřízněná duše a měl ho dost rád… tak nevím jasně Elenka je Elenka supr, ale Enzo pro něj taky podle mě dost znamenal..zase na druhou stranu on mu zabil Lexi … :D takže… ale i tak jsem zvědavá… moc nechci hádat jak to ted bude… jako Stelena byla vždy moje vysněná ale ted už mi do toho prostě moc nepasuje už se toho stalo přespříliš a ty postavy se všechny až moc vyvinuly aby to byla zase Stelena..ale jak to tak vidím tak stát se může opravdu všechno… Rick no :D tak to je ztracený případ… po shlédnutí tohoto dílu jsem si myslela že to bude tak, že budou ze všech zase lidi – no vlastně už jen chybí Damon a Caroline… ted když nad tím tak přemýšlím tak stát se může opravdu lecco a nejsem si jistá vůbec ničím, zase si říkám že by to bylo pěkně pošahaný ale obávám se že to tak trochu dopadne… ale zase Damon chce být člověk…takže by zbila jediná Caroline? to se mi nezdá..navíc jako jo ona má ráda upírství ok ale myslím si, že za život se Stefanem s vidinou toho ,že budou mít děti by to upírství opustila hned podle mě… a MF by bylo konečně bez upírů, Bonnie postupem času by zapoměla byla by s Jeremym, následně tedy Steroline, Delena, no a Matt se může dát dohromady s Rickem :D -sranda :D

#48 GingerGin
6.2.2017 | 20:14:51
GingerGin

#47 Car: Já si pro Ricka jednu dobu představovala Freyu v TO :D Prostě mi přišli že kromě Matta jsou to poslední dva lidé v obou seriálech, tak se prostě musí dát dohromady :D A navíc by mohl vzít Rick do New Orleans i dvojčátka a Hope by měla hned kamarádky :D Ale to asi nevyjde. Rick se tam má sice ukázat, ale nemyslím si, že tam bude mít nějakou dlouhodobou roli. A Freya má prý konečně dostat nějaký románek a bylo by k ní nefér, kdyby to bylo jen takové chvilkové s Rickem (Teď jsem si vzpomněla, jak někdy ve druhé sérii, když se tam poprvé objevil Elijah, o něm Rick řekl, že ho dost děsí, ale že má zase dobré vlasy :D :D :D To tehdy netušil, jak se s ním nakonec budou kámošit :D ) A je fakt, že Stelena už tam nepasuje, ale kdyby to bylo fakt tak, že by si neskočili hned kolem krku ale prostě si na konci toho všeho sedli, popovídali si, zavzpomínali…No a pak úsměv a bylo by jasné, že mezi nimi zase něco je a tím by ten seriál skončil, tak by mi to nevadilo. Jen by se nějak museli zbavit Caroline. Hlavně, ať ji Stefan nenechá jen kvůli Eleně. To by bylo už moc. I když možná si z nás udělají srandu a strčí ji k Damonovi :D To by čekal asi málokdo :D

A jinak já teda nevím, ale nenapadá mě, jak udělat z Damona a Caroline lidi. Prý teď scénáristé na twitteru napsali, že ten lék Bonnie dostala v té jedné injekci z Eleny všechen. Takže těžko říct, co dál. Tohle už může zachránit jen to, že lék nebude fungovat tak, jak měl (a Delena bude mít smůlu) a nebo je nějak zachrání Bonnie a vyčaruje jim nový lék (já fakt nechápu, proč se za celá staletí nesešly čarodějky a nevynalezly ten protilék už dávno pro víc upírů. Při tom všem, co ecidentně dokážou mi přijde, že by to zvládnout mohly)

#49 Car
6.2.2017 | 21:03:19
Car

#48 GingerGin: jo no udeál :D ta by se mi líbila s ním D to je pravdaRicka si tam docela umím představit se tam klidně může odstěhovat :D jo no vzpomínám si :D já ti nevím Stefanovi trvalo strašně dlouho než se pres Elenu dostal a spadnout do toho znova to snad ne… navíc co Caroline…trochu mě děsí že tam má být ten skok…ve finále nebo kdy? to je se mi moc nelíbí právě…to už tam právě můžebýt Bonnie ruku v ruce právě s Jerem… beztak měla Enza jen proto, že si tzv. zbyli… a ano i když se mi spolu líbili a tento díl byl supr tak pro mě je Bonnie s Jeremym nebo lépe s Damonem… já to říkám pořád že ten lék je prostě zlo :D je to kravina…a pokud už žádný lék není tak je to docela sranda a Damon má smůlu… a bylo by dost divné kdyby Bon uměla vyčarovat nový to užbych se fakt naštvala mě všeobecně přijde divný to jak přišla opět k magii… ale okej :D jako nevím no vím že už Enza neoživí ale bylo by to fajn… a je vtipné pozorovat instagram a ty fotky z tvdpárty…jen co přišla Nina tak se Ian zdekoval apod :D

#50 GingerGin
6.2.2017 | 21:10:44
GingerGin

#49 Car: No já se mu možná ani nedivím :D Ono asi není příjemné být na jedné akci se svou bývalou, hlavně když bulvár o nich neustále píše a neustále to rozmazává :D Asi by se mi tam taky nějak extra dlouho nechtělo být (ať člověk chce nebo ne, prostě je to nepříjemné), ale přiznávám, že to je škoda :D No s tou magií a tím lékem…Ono čarodějové evidentně dokážou skoro všechno :D A přijde mi divné, že když ten lék teda už kdysi existoval, že nikoho za celá ta staletí nenapadlo vytvořit další :D A teď neřeším, že fungování toho léku nemá smysl, protože zbaví člověka jen upírství ale tak nějak zapomíná na fakt, že před tím upírstvím dotyčný zemřel tzn. je mrtvý a tečka :D Ale to je jedno :D

A Damon s Bonnie je můj sen :D Ale uznávám, že Bonnie a Jeremy by byly fajn. Taková vzpomínka na první série. A ano, Enzo a BonBon na sebe tak nějak zbyly, navíc si stále myslím, že to byla reakce na nadšení fanoušků z Bamon…Prostě Enzo byl tak trochu druhý Damon.

#51 Car
6.2.2017 | 21:47:45
Car

#50 GingerGin: to jako jo jen tím chci říct, že je vidět, že Nina se přes to už přenesla když ji to nevadí :-) ale tím jak reaguje on mi přijde, že on se přesto zdaleka nepřenesl páč kdyby jo tak se asi takhle nechová ale nevím je to jen můj dojem samožřejmě :D může to být jinak… je to blbý no ten bulvár :-/ ale myslím si že právě naopak tomu bulváru Ian nahrává ještě víc :D no jo a ted si na to kápla :D to je takový nepodstatný detail :D teoreticky by měl ten lék způsobit spíš smrt jako takovou než život :D twl :D jako nevím přijde mi že my a pár ostatních fandů jsme racionálně přemýšlející v téhle brindě kterou napáchali Plecka a spol… achjo :D

Jako jo no ale bohužel nebude :-/ stejně bude Bonnie ted podle mě Damonovi taky trochu vyčítat co se stalo :-/ ale jako je sranda že Stefan si fakt vybral zabít Elenu zatímco Damon by raději zabil 100 jiných než Caroline :D ale asi to bylo tím že měl emoce, nevím jestli by to samé udělal kdyby je neměl… si nemyslím :D ale jako Beremy proč ne… oni se mi k sobě hodili, někomu se mu to může zdát divné ale mě se to ani nezdálo právě :-) ta vždycky jsem je chtěla spolu, stejně mi přišlo že Bonenzo byli jen proto, že si prostě zbyli a aby tam bylo zase nějaké to ,,drama'' navíc jelikož přesně na tohle si Plecka potrpí – na vztahy a pak je stejně dycky od sebe nějakým zvráceným způsobem rozdělí :-/ takže za mě určitě Beremy páč Enzo se nevrátí tak z 95% kord když už se i loučil se seriálem a tak nevím no… přesně byl no :-) tak aby trochu fandové sklapli tak ji dali k Enzovi no :D supr řešení a nejlepší je natočit pár romantických scén a pak oblíbené – ruin everything ! :D

6.2.2017 | 23:19:38
Lusyta

https://www.instagram.com/p/BQMSomBguOJ/?… Že by jsme se nakonec dočkaly Lexi ?? :-) A na fotkách z TVD párty jsem viděla i Saru-Jennu ,tak je možné,že se tam nakonec ukáže také :-)

7.2.2017 | 3:17:26
ImogenH

A co když ten lék může způsobit jakýsi restart do životů všech, ještě ve spojení s Kaiem je možné, že bychom se dostali zas nějak na počátek. Elena by zůstala sama, Car s Mattem, Bonnie s Jeremym a žádní by se o upírech nedozvěděli, protože Stef s Damonem by se do Mystic Falls v tomto stolwtí nedostali. Akorát mám problém s touhle tezí kvůli Rickovi a jeho holčičkám, ale koneckonců mohl Jo potkat bez jejích schopností, prostě by došlo ke změně soucasné reality, což by vycházelo z předpokladu, že nikdo nikoho nepotkal, že jsou všichni relativne normální lidé. Ale asi ne :) Teď se to totiž tak zamotalo, že Stef člověk a bude stárnout, Car vamp, Damon napravující chyby, Elena v rakvi, Bonnie opět se schopnostmi, které dostala zpět kvůli traumatu z Enzovy smrti. :(

7.2.2017 | 9:31:31
KaraSnowAllen

#23 Bymyself: Prr, prrr. Jako, nejde popřít, že Stefan bez lidskosti je chladnokrevný predátor, ale když ho Klaus donutil vypnout lidskost, tak sám se sebou bojoval, snažil se zastavit, aby Eleně neublížil, taky ho brzdilo, co k ní cítil. Ted najednou ne? Nějak se mi to od těch tvůrců nezdá, protože ve třetí sérii se jeho lidskost vždycky nějak ozvala, třeba když chtěl Mikael zabít Damon a ve Stefanovi to hned hrklo. Najednou nic? Spíš mi z toho celé příjde, že ho nějak očkuje či kontroluje Cade, protože Stefan se vždycky nějak dokázal ozvat, či se o to aspon snažil, at už v Ripper modu dělal cokoliv. Jinak, pro to, aby se dokázalo, že Elena není láskou Stefanova života stačí už ta poznámka od Cada, který jakožto dábel osobně prolezl Stefanovu hlavu a dost jasně řekl, že je to miss Caroline Forbes. Myslím, že to tvůrci mohli nechat tak a ne posílat Stefana jí zabíjet, aby se jo ukázalo, že Stefan už patří jen Caroline a nikomu jinému. :D Stelena je už sama o sobě zníčená, nevidím důvod šlapat po srdcích Stelena fanoušků ještě víc. Mohli aspon zachovat to, že Stefan by Eleně nikdy neublížil.

7.2.2017 | 11:11:01
Nicole

A co říkáte na to, že se do finále seriálu vrátí Chris Wood alias Kai? :)

7.2.2017 | 12:22:43
megary

Keď má Bonnie späť mágiu nepokúsi sa obnoviť The Other Side?

7.2.2017 | 12:53:38
Crazynecka

no nevim.. podle me moznost Elena- stefan neni az 100 % nerealna… budou opet lidmi, to znamena, ze Damon nebo Caroline je muzou kdykoliv ovlivnit, aby na ne zapomneli.. protoze lek je jen jeden a byly by z nich smisene pary- vzdy jeden clovek a jeden upir= jeden zestarne a zemre a druhy zustane..Nevim proc najednou je to takovy problem..? Stefan ma vsechny predpoklady pro to byt clovekem- ma papiry ze skoly, ze dostudoval, umi si poradit se zivotem – kolikrat zil jako obcejny clovek.. takze muze zacit jakoze novy zivot… A Elena ? jelikoz by Damon musel vycucnout Stefana, aby mel lek a mohl zit s Elenou lidsky zivot, tak se treba obetuje a vymaze ji opet pamet..

ale opravdu nevim.. tam komplikuje to, ze Stefanovi uz je hodne let, takze pokud by ho nekdo vycucnul, tak dopadne jako Katherine. :(. A Caroline jako jeho opravdova laska ? moc bych si to prala, ale Caroline ani nehla s jeho city, kdyz byl Stefan bez lidskosti :(.

A DAmon se myslim, jen trochu pozastavi nad smrti Enza- kvuli Bonnie hlavne. Jinak mu bude delat spis starosti to, ze ma po leku a tedy i po lidskem zivote s Elenou. A bude mit asi hlavne i strach o Stefana, protoze ten je ted smrtelny, muze ho kdokoliv zabit jak nic, nekdo vysat z nej ten lek a kdyz Stefan umre, tak skonci v pekle…

#59 ZEDUltedOP
7.2.2017 | 13:39:45
Crazynecka

a co mi prijde divny je- ze kdyz Elena vypila lek, tak se ji nic nestalo, jen si vybavila zapomenute vzpominky na Damona, ale kdyz Bonnie dala injekci Stefanovi, tak omdlel ? uz si nepamatuju jak to bylo se Silesem, kdyz vycucnul z Katherine lek ?

7.2.2017 | 13:44:13
ZEDUltedOP

#57 Crazynecka: oni se ale teďka nebojí o to že stefana by někdo mohl vycucnout tady jde o Cada hlavně proto že je teďka stefan jen člověk takže pro něj už nemá žádnou hodnotu jako člověk takže se ho bude pokusit zabít to je teďka ten problém né ten že by ho mohl vycucnout

7.2.2017 | 15:49:37
Tris

mňa napadlo že čo keby sa s Cadom Stefan a Damon dohodli že by si vymenili upírstvo (neviem síce akým spôsobom ale v TVD je možné všetko :D )

7.2.2017 | 19:56:01
Brilliant

Wow… na TVD se nedívám od 5. řady a pak jsem vždycky absolutně v šoku, co se tam děje… takže jsem se rozhodla zkouknout 8. řadu a myslím si, že se opravdu na konci seroše všichni stanou lidmi, což nejenže podrývá seroš, ale například charakter Caroline byl o tom, že ona je lepší jako upír než člověk, a to je to zajímavé na ní (ale tenhle nedostatek už to někdo psal). Jak to, že najednou stačí jedna injekce na to, aby se stali lidmi? Proč se zápletka s tím, že Stefan jde někomu dělat poskoka a vypne u toho emoce, opět opakuje. S Klausem to byla alespoň zábava, to jeho „poskokování“… Nedávno jsem zkoukla první tři řady TVD (to víte, čekám na TO :D) a proti tomuhle je to brutální rozdíl. Mám takový pocit, že Caroline dělá novou Elenu. A to jí nesedí.

7.2.2017 | 21:44:14
Brilliant

A kolem Steroline je strašně moc citového vydírání ze strany tvůrců, že to fakt až hezké není.

7.2.2017 | 21:46:34
Car

teda lidi SORRY JAKO, jo ale čekujte instagram Niny, Nikki a Iana myslím, že si dost počtete :D a bulár má opět co řešit :D

#64 KaraSnowAllen
8.2.2017 | 0:06:16
KaraSnowAllen

#63 Car: Četla jsem.. A co jsem říkala? Co jsem říkala? Úplně všichni se rozhodli potvrdit, že jsou to všechno jen médii vykonstruované lži. Jsem ráda za to, aspon nějakým konečně sklapne a nebude se to řešit, stejnak je do soukromí cizích lidí každému prd.

#65 Car
8.2.2017 | 11:43:46
Car

#64 KaraSnowAllen: jako nejvíc :D šíří se to internetem jako lavina, a je to pravda prostě média jsou jen hnusná verbež co se živí na druhých ale to už dávno víme, ovšem tohle bylo fakt hnusné, přesně tak :-/

8.2.2017 | 15:19:39
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama