Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Upoutávka k epizodě The Lies Are Going To Catch Up With You
Damon s Alaricem mají zbraň, která by mohla zničit Cadea. Stefan je v zajetí a Caroline s Mattem se snaží, aby se Stefan nezhroutil pod tíhou své násilné minulosti.
Zdroj: CW
Diskuze /53
Já ho miluju :) On je naprosto úžasnej :) Doufám, že se zdrží třeba až do konce. Jeho postava tam moc chyběla :)
je vtipný jak se tady všichni těšíme jen na Kaie :D ale je to pravda no:D také se nejvíc těším, nečekala bych, že se Elena vrátí pomocí Kaie :-)
zní to zajimavě ale taky se divím tomu že se to stane v epizodě 13 :D a elena se tam má oběvit až v 16 :D a pokuď tam teda bude ten časovej posun tak to taky nebude hnedka jak říkal damon ať jí probudí :D ale třeba nevíme že ano možná na instagram postla fotku scénáře na epizodu 16 ale může se tam klidně oběvit už v 14–15 :D protože se nevědělo v té době jestli se ještě nina vrátí do TVD :D ale tak teoreticky je to možné nebo ne ? :D
#8 Andie24 #9 mima33#7 ZEDUltedOP: Možné to je a byla bych za to ráda :D, ale spíš si myslím, že se jako vždy něco pose*e a bude tam až na tu 16 epizodu.
#7 ZEDUltedOP: Ten týždeň, kedy Nina natáčala svoje scény, sa na pľace objavil aj režisér 14. epizódy – aj keď tá už mala byť hotová – a myslím, že aj 15. epizódy, ak som to správne pobrala z tých článkov. Takže je viac-menej možné, že Nina sa či už ako Kath alebo Elena objaví skôr ako vo finále. A úprimne, ľudia – vy fakt veríte tomu, že Kai len tak preberie Elenu? Lebo ja nie – za tým čosi bude :D
#10 Car#9 mima33: to se mi taky nezdá moc že by to udělal jen tak :D a upřímě je asi jedno že bude až na finále spíš tím líp, jelikož cukrování kolem Deleny od 14 epizody bych fakt nepřežila .D
! jinak jako dobrý díl ten včerejší nemůže být v každém díle plno akce kord po tom minulém týdnu :-( zajímalo by mě kdo zajmul Stefana ale v popise na další díl se píše známá tvář takže bůh ví… a podle mě by Bonnie klidně Enza vrátit mohla určitě by se to nějak udělalo tam jde spíš o to, že to Plecka už výjimečně nechce, a Kai byl supr, čekala jsem něco jako ,,Miss me''? :D ale i ta jeho návratná věta byla good :D
#13 megary #14 mima33No takhle Kai jí oživí pod podmínkou že damon a rick jestli jsem to takhle pochopil ho dostanou s pekla ven aby mohl zas žít ale je zajimavé že je jedinej kdo se vlastně s toho dostal ale bylo to hnedka jasné že to bude právě on to je logické pár posledních epizod a ještě k tomu že se tam vrací elena :D takže to musel bejt zrovna kai kdo jí s toho spánku dostane ven :D a nebo byla ještě druhá možnost že umře bonnie aby mohla zas žít bylo to buď to nebo to hele já bych klidně uvítal elenu spíš :D jen skrz to že se tam teďka chce vracet jeremy, gilbert tak by to všechno nenarvali na 42 minut tak by jí tam mohli šoupnout dřív nebo aspoň jednoho s těch 3 třeba jak byla ukázka na 13 epizodu tak bonnie byla náká v šoku a taky jak byli u té rakvy tak bych upřímně řekl že v 14 epizodě už bude ale nechci vám lhát :D
#14 mima33 #15 Car#11 Car: Mne to prišlo ako žena, taká akoby útlejšia postava. A tiež tá osoba použila paralyzér, takže predpokladám, že to nebude upír. Že by Katherine? :)
#14 mima33 #15 Car#13 megary: Aj ja som presne na ňu myslela :D kiežby :) keby bol team up Kath a Kai bolo by to super. Snívať môžem :)
#11 Car: „Miss me?“ bolo vo finále 6. série… ale tiež som to čakala. A to, že sa tu všetci tešíme len na Kaia, ako si písala, bohužiaľ o niečom svedčí. Snáď aspoň tieto posledné epizódy sa zdvihnú a budú znovu za niečo stáť.
#12 ZEDUltedOP: Povedať to môže, ale nikde nie je napísané, že dodrží slovo. Je to predsa sociopat a vrah, ktorý si myslí, že všetko zlé, čo napáchal, je odpustiteľné a že je to vlastne všetko OK. Vyzerá to síce tak, že práve Kai Elenu prebudí, ale ja osobne dúfam v nejaký zvrat a hlavne dúfam, že zachovajú charakter Kaia a on ich napokon podrazí. Treba to predsa dajako na záver skomplikovať. ;) Nezabúdajme, že sa „snažil byť dobrý“ a Damon s Bonnie mu podrazili kolená (ako sa vraví), tak prečo by pre nich mal niečo robiť? Mne by sa celkom páčilo, ak by ich využil vo svoj prospech a potom vzal roha :D
#16 Car#12 ZEDUltedOP: Bonnie je podle mě v šoku pac zrovna vidí Kaie jinak nvím :D
#13 megary: já si taky myslím, že to bude právě žena a má to být někdo z minulosti… :-D no nevím zda zrovna Katherine jako bylo by to skvělý ale myslíš že je tu nějaká reálná šance? :-D mě strašně zajímá jestli vrátí toho Enza :D a jak to vymyslí s tím lékem když Damon chce být člověk a lék je pryč… a Caroline je upírkou ráda ale vzhledem k okolnostem je to ted komplikovaný…a moc nenahrává tomu že by ze Stefana zase udělali nějak upíra to ani nejde – i když je to TVD no, spíš ale sázím na to že budou všichni lidé …
#14 mima33: no právě a proto jsem tohle legendární vyjádření – Miss me čekala :D ale i tak jsem ráda :D je to pravda no a já nejsem výjimka taky se na něj strašně těším a bohužel je to pravda no :-( už se to začíná blížit a spíš se těšíme na postavy, které ohlásili svůj příchod…já myslím že jo :-)
být Rickem tak ho pošlu tam odkud se snaží vrátit za to co udělal :-D když už se pořád řeší to vracení postav tak Jo by byla supr ale o tom si můžu nechat zdát :D
mimochodem poradíte mi prosím, kde se dá sledovat online premiéra (pomocí jakého odkazu), finální díl si asi nenechám ujít :D
#19 ZEDUltedOPpodle mě jeden z největších problémů tohoto seriálu je skladba záporáků – tvůrci neumí vytvořit pořádného záporáka až na ,,velkou Trojku'' jak jim s oblibou říkám (Katherine,Klaus,Kai), ti ostatni jsou totiž k smíchu
#22 megary#19 ZEDUltedOP: okej zkusím :D je to až za dlouho ale už ted si říkám že se mi nebude chtít čekat na český titulky, takže nejdřív hezky v aj a pak si to pustím znovu :D
podle mě byl největší zaporák Damon :D ale asi těch prvních 10 dílu pak to sním šlo už skopce :D skrz elenu :D
#24 Car#22 megary: jsem ráda :-) také si to myslím, prostě první tři série na záporáky bezva, super zápletka, žádný díl me nenudil, 4 5 série přišernost, 6tka to díky Kaiovi vyzvedla do velkých výšin (taky je to moje nej série po 3, jelikož 4 a 5 se nedá, at už kvůli Deleně a hlavně kvůli absenci dobrých záporáků) 7 série byla také výsmech na záporáky a o téhle raději nemluvím :D, to že ted se končně stalo něco ,,šokujícího'' (Enzo zemřel, Stefan člověk), to ani tak nepřikládám jako samotnému záporákovi, ale jako spíš to, že se blíží konec a Plecka honem potřebuje šokovat a rozbíjet vztahy, které se jí nelíbí :D , jo to jo :D taky bych je docela ráda viděla spolu byli by supr :-) furt tak nějak doufám, že se tam Kat ještě objeví :D
#23 ZEDUltedOP: tak v tom případě do záporák nebyl :-P :D a bohužel mi přijde, že Damon měl Elenu rád ještě dřív než v tom 10 díle bohužel :D Elena ho postupem času dost zkazila :-)
mě fascinuje jak si každý stěžuje, na Stefanovo tzv. ,,fňukání'' ale hold lidi patří to zkrátka k němu no :D a upřímě bych chtěla vidět ostatní jak by se cítili, kdyby provedli to co on…a to je právě jeden z důvodů proč mám radši Stefana než Damona – Stefan alespoń svých činů lituje a není mu to úplně u pr*ele narozdíl od Damona :-)
#28 ZEDUltedOPzačíná se to docela rozjíždět, jediný co mi nedává spát je to, že když si Katherina „vzala“ ten lék, tak začla abnormálně rychle stárnout pokud se nemýlím a podle toho jak to vypadá tak u Stefana se todle neřeší. (pokud se pletu opravte mě :) )
#27 ZEDUltedOPNapadlo mě, jestli Stefana nedrží Valerie, když jde o minulost..ale těžko říct..nějak mi ted vypadlo, jak to s Valerií dopadlo :D
#25 lajla94: jde o to že silase ten lék s kath. vycucl proto jí dohnal ten lék až k smrti :) jinak by mě zajímalo kdo stefana unesl když šel za bonnie docela jsem se až lekl toho jak k němu přišel s ničeho nic a už ho měl :D vypadal jak ninja :D
#24 Car: asi jde o charaktér člověka :D to proto se líbí víc lidem Damon a zas naopak někomu stefan :D prostě bad boy asi vyhrává u lidí hodnej kluk stefan :D se zas pár lidem líbí prostě každá posttava má plusu a mínusi :D když jsem byl mladší fascinoval mě stefan jak se chová a takhle postupen času jsem si našel k cestu k damonovi právě ale tam nevadí mě to oba mam rád charaktérem
#29 Car#28 ZEDUltedOP: samozřejmě že jo, Stefan toho udělal hodně hnusného ne že ne, ale prostě.. nevím no, vždycky se nějak kál narozdíl od D, jo to samozřejmě má mě se líbí oba dva ale dala bych přednost Stefanovi :D
#30 mima33#29 Car: Damon je upír dušou a srdcom a máloktorý upír sa kajá… sú proste predátori – preboha, videli ste niekedy True Blood? Tam upíri narobili stokrát horšie veci a neospravedlňovali sa (ale tak to je seriál na trošku inej úrovni, takže porovnávať to s TVD je asi mimo, no je to celkom pekný príklad toho, ako upíri majú vyzerať). Pre mňa je Stefan s ľudskosťou slaboch a asi to tak navždy zostane :/
#31 megary #32 KaraSnowAllen #35 Car#30 mima33: Upír-neupír, ľudskosť, svedomie, výčitky a schopnosť ospravedlniť sa podľa mňa nie sú prejavom slabosti a už vôbec nie u upíra. Skôr naopak, dosť rarita… a mám pocit, že Stefan toto vždy dokázal a Damon bol ten, čo nie (ale chcel). Veď videli sme to aj pár dielov dozadu, keď sa mu siréna s Bonnie a Caroline hrabali v podvedomí, kde existovalo Mystic Falls „nez neho“, kde nenapáchal žiadne škody. Takže ak je niekto slaboch, je to Damon. A áno, aj Damon sa napokon dokázal kope ľudí poospravedlňovať, no trvalo to riadne dlho a ja myslím, že aj o tom jeho charakter bol. A jasné, že sme aspoň niektorí videli True Blood. Ale nesúhlasím, že sa v TB upíri neospravedlňovali alebo že nikto neriešil ak spravili niečo zlé, lebo sú predátori. :D Však upíri sú odjakživa o tom, že sa v nich zmieta ten predátor s človekom. Celý Bill Compton bol postavený na tomto – prirovnal by som ho k Stefanovi a Erica zasa k Damonovi. A že bol seriál posunutý hraniciami trochu inam než denníky je tiež normálne. Robila to predsa úplne iná televízia podľa úplnej inej predlohy, zameraná na úplne inú vekovú kategóriu a iný typ diváka. :)
#33 mima33 #35 Car#30 mima33: Ano, protože mít svědomí je slabost. Joker approves. True Blood je úplně jiný seriál, úplně jinak stavěný, ale i zde se našly vyjímky se svědomím- Bill nebo Jessica, například. V TVD jsou upíři úplně jiní, to fakt v tomhle ohledu nejde srovnat a mě osobně to přijde vůči zubatým upírkům v TVD nefér. Každý seriál si to nastavil nějak a vzhledem k tomu, že TVD je spíše takové melancholické a depresivní, tak podle toho tam takhle zapadají. TB je krvák, surový a černohumorný, je jasné, že tam je to prostě jinak. Co člověk, to názor, ale plivat na Stefana jen proto, že není jako upír z jiného seriálu? Já bych spíše nadávala, že Stefana a Damona napsali podle Angela a Spika(a to že Damon se jako kopie fakt nepovedl).
#33 mima33 #35 Car#32 KaraSnowAllen: Nie, nie, určite nechcem pluť na Stefana a už vonkoncom nie porovnávať. Ja len vravím, že mám dosť toho, ako sa Stefan utrhne z reťaze, chová sa ako stopercentný upír a následne na to sa ľutuje – to mi príde dosť depresívne a hlavne mi to po toľkých sériách príde už dosť ohrané.
#31 megary: No veď som aj napísala, že TB a TVD sa zrejme porovnávať nedá – len v tom momente mi iný, vhodnejší, tematicky podobný seriál nenapadol. Asi som už z TVD vyrástla, keďže ma tak všetko irituje, ale po toľkých sériách sa na to nechcem vykašľať a hlavne nie pred koncom. No Bill trpel stefanovským syndrómom, o tom sa nebudem hádať (no aj bol mojim najmenej obľúbeným charakterom) a Eric podobne ako Damon začal mäknúť až po tom, ako sa zamiloval do človeka. Nikto nie je dokonalý, o tom snáď netreba diskutovať, a každý má nejaké slabiny, ale zatiaľ čo Damon koná, Stefan plače. Preto bude pre mňa vždy väčším slabochom on. No úprimne – celkom objektívne sa na to asi nepozerá nikto z nás, lebo všetci máme nejaké preferencie a keď má niekto Stefana rád, bude ho obhajovať, nech sa deje čokoľvek a rovnako to je aj u Damona. Obaja majú svoje pre a proti a dalo by sa na túto tému diskutovať doslova donekonečna.
#34 kaileen81 #36 KaraSnowAllen#33 mima33: mima 33 já s tebou zcela souhlasím :)
trochu si začínám myslet, že ta (asi) žena, která odvlekla Stefana je Lexi :-)
#30 mima33: ale jo taky jsem viděla True Blood takže vím o čem mluvís, jenže tohle je dělaný spíš pro Teen narozdíl od TB… však já nikomu názor neberu, já bych zase nikdy nechodila s nikým kdo několikrát zabil mého bratra a ublížil mým známým, kamarádů a příbuzným – natož abych pomýšlela na rodinu s tímto člověkem/upírem – hold každý jsme nějaký :-)
#31 megary: yeees souhlas ve všem :-) a ano Bill ke Stefanovi Eric k Damonovi to je celkem přesné označení :-)
#32 KaraSnowAllen: souhlas :-)
#33 mima33: Stefan se ale nelituje stylem, že by sám sebe považoval za chudáka, ale protože sám sebe nenávidí a jo, je to depresivní, ale v tomhle je ta inspirace Angelem, jenom lidskost nahradila duši. Angel s duší je ukázkový hrdina, ochránce nevinných, ale bez ní je neřizená střela podobně jako Stefan, v tomhle modu na nutkání níčit a podmaňovat, podobně jako Ripper. Já nevím, každý upír se bez lidskosti tak chová, jak Stefan, tak Caroline, tak Elena, tak i Damon nebo i Enzo, každý je v tomhle modu hajzl, jen každý tak nějak po svém. Stefan je ambiciozní, Damon ještě labilnější, Elena druhá Katherine, Caroline svině a tak dále. I Damon měl stav lítosti, ale on to radši sváděl na druhé, aneb za všechno můžete vy, protože jste mě přesvědčili stát se upírem, tak za to vlastně ani nemůžu. To je jakoby sériový vrah zabil nespočet lidí a soud by za to pak soudil jeho rodiče. :-D Damon jedná, ale stylem, že kolikrát plno věcí zvorá. Mě Damon již nevadí, v tomhle stavu mi celkem vyhovuje, i když Stefana jsem měla vždy radši, asi je mojí nejoblíbenější postavou, ale slabochem bych už nenazvala ani jeho, ani Damona a už vůbec né kvůli svědomí a snahu o nápravu věcí. Podle mě každý má pozitiva i negativa, počínaje Damonem a Stefanem konče, mě Damonovo chování častokrát štve hlavně kvůli té sebedestruktivitě, aneb všechno jsem posral, poseru to ještě víc, nemluvě o tom, že není vůbec těžké ho nějakým způsobem zmanipulovat, a teď nemyslím sirény. K tomu to jeho nadání vše zpackat je taky napováženou. Jako Erica Northmana miluju, Spika ještě víc, ale Damon je takový až moc labilní a díky tomu né moc chytrý, rozhodně né tak jako třeba Eric, který má takovou chladnokrevnost, víc si promyslí, co udělá. Teď nehejtím Damona, ale spíše jsem poukázala na to, že i on má dost nehezkých chyb. Nicméně už mi přijdou oba jakž takž v pohodě, teď je hlavní jak to s nima bude, když Stefan je člověk a jeho láska je upírka a Damon je upír, ovšem jeho holka je člověk.
#40 CarPodle ukazky by to mělo na ženu moc silné ruce… Bude to možná nějaký pozůstalý- od nějaké oběti Stefana. Nebo někdo z pekla, někdo kdo taky prošel.. nebo máma od Bonnie?? Lesy to na 100% nebude, ta by po něm nestřílela… Každopádně je to chudák, už toho odskákal tolik.. teď když je člověk tak je najednou tak zranitelnej :(. Jako vždy chtěl být člověkem, ale od té doby co byl s Caroline už nechtěl- můj názor. Já bych taky volila Stefana.. je to moje nejoblíbenější postava, kvůli němu seriál dál sleduju, je můj šálek kávy jak se říká. Je milej, zásadovej, romantickej… A Paul je na Poláka hrozně sexy.. :)
#39 Car #41 KaraSnowAllenPřišla mi docela smutná ta scéna, jak ho Caroline šla vyzvednout do vězení…Jak si přebíral svoje věci, jak si prohlížel svůj prsten a pak viděl a slyšel tu holčičku,co hledala svoji mámu… K tomu ta hudba… Přišlo mi to líto..
#37 Crazynecka: tak střelbu jsem fakt teda neslyšela :D takže pardooon no :D těžko říct kdo to bude no ani dle fotek nemůžu posoudit, jen si myslím, že s Enzem je fakt konec, jo Stefan je taky moje volba :-) já taky Paula zbožňuju :D jo to mě taky :-/ nevidím bohužel jiné východisko než udělat i z Car a Damona lidi aby to dávalo smysl… Jeremy přijede a obnoví se stárá láska mezi ním a Bon stejně mi k sobě vždy sedli nejvíce… Bonenzo byl jen proto, že si zbyli, kdyby Jeremy neodešel tak by jim možná i dali pokoj…
#36 KaraSnowAllen: piš prosím komenty i za mě :D děkuji :-*
#41 KaraSnowAllen#37 Crazynecka: To jsi mi připomněla jeden koment z youtube, kde nějaká polka v překladu napsala Když Paul mluví slovanským jazykem, je to orgasmus pro uši :D A udělat ze Stefana člověka zrovna v období, kdy by znovu člověkem být nechtěl(hlavně kvůli Caroline), to je fakt zásah. :D :D Nějak nevím, z jakého důvodu je to napadlo. Aby byla Stelena zase spolu? Protože docela hodně čtu o tom, jak by hodně lidí chtělo zpátky Stelenu a na tyhle komenty narážím fakt hodně často, víc jak na ty o DE.
#40 Car: Budu se červenat.
#42 Car #43 megary#41 KaraSnowAllen: nefunuge to ten odkaz :D bohužel :-( ale naprosto věřím :-D chtěla bych Stelenu together, kord po tom co jsem viděla starý díly a když je tu zpět Williamson :-3 bych byla štastná, ale to se nestane, hihi to nemusíš je to pravda :-)
#43 megary#41 KaraSnowAllen: #42 Car: mne je to tiež podozrivé, že už ani Elena ani Stefan nie sú upíri. We will see. A som hlavne zvedavý, kto pôjde do TO. Viem, že sa objaví Nina vo flashbackoch zasa ako Tatia, Alaric je tuším potvrdený, že pôjde za Klausom. Ešte niekto? Koho by ste tam radi videli vy? Ja by som bol za Katherine a aj Bonnie by ma potešila ale sú to asi tie najmenej pravdepodobné možnosti. :)
#44 Car#43 megary: no nedělám si moc naděje, hlavně to bohužel vůbec nezapadá do děje… a jako Caroline a Damon, co? :D měli by smůlu? jako jsem na to vážně zvědavá jak to celé vymyslí :D takže Nina svolila i k nějakému dílu do TO? tak to je dobrý, Rick je potvrzený :-) a o nikom jiném nevím, upřímě všechny hlavně ne Caroline, tam by to zase zavánělo příšernou Klaroline :D
#45 Damon88: tak to je absolutně božííí spíš mi řekni jestli Paul bude někde hrát :D
On má prostě krásný očíčka, úsměv…
#50 Car#49 Crazynecka: má no úplně uááá :-***
Jinak pokud někdo do To, tak Bonnie. Myslím že No je docela čarodějnické město.. Určitě je tam více čarodějnic jak v MF.
Docela se mi zdá pravděpodobné ten návrat v čase.. Vysvětlovalo by to návrat tolika postav… Ale zas by se to pak časově neshodovalo s To
Konec The Vampire Diaries
Nejlepší epizody
Reklama
Nejoblíblíbenější postavy
Fotografie hlavních postav
Narozeniny
-
Randy J. Goodwin
24.12.1967 | 24.12.2024 -
Elizabeth Blackmore
6.1.1987 | 6.1.2025 -
Lauren Cohan
7.1.1982 | 7.1.2025 -
Nina Dobrev
9.1.1989 | 9.1.2025 -
Charlie Bewley
25.1.1981 | 25.1.2025
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Mohlo by vás také zajímat
Představení epizody We're Planning a June Wedding
Ukázka z epizody I Was Feeling Epic
Nejlepší momenty s Kevinem Williamsonem
Představení epizody It’s Been a Hell of a Ride
Upoutávka ke speciální epizodě Forever Yours a epizodě I Was Feeling Epic
Nejlepší momenty s Julií Plec