Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Upoutávka k epizodě Somebody That I Used to Know

Upoutávka k epizodě Somebody That I Used to Know

Enzo se snaží ochránit Bonnie, ale skončí to tak, že se její život ocitne v ohrožení. Proto musí spolupracovat s Damonem, který se zoufale snaží zachránit přátelství mezi ním a Bonnie.

22 0
17.4.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /37

Selinusenka

Úžasný :-) ještě se může vratit Car ke Stefovi a bude to dokonalý :-D

17.4.2016 | 14:21:11
Car

lidi tak popis a fotografie k S07E21: Requiem for a Dream jako cože :-O

#6 VampKošilka
17.4.2016 | 15:12:24
Scarity

Logicky, Bonnie zemřít nemůže, protože je s ní spojen Elenin život a Nina se vracet nechystá. Tak bych se o moc neobávala.

#4 Car #5 VampKošilka
17.4.2016 | 16:56:55
Car

#3 Scarity: tak to je jasný…nicméně Bonnie s Enzem nemůže být do konce života logicky když jednou zestárne…jednou ta proměna v upíra bude muset přijít podle mě tak jako tak..

17.4.2016 | 16:59:32
VampKošilka

#3 Scarity: Myslím, že i to se dá nějak okecat. Problém Eleny napojené na Bonnie se podle mě ve finále vyřeší úplně jinak.

#36 RoseMary
17.4.2016 | 17:13:02
VampKošilka

Prej „Představila jsem si, že tvůj obličej je terč“. Ta holka umírá a furt je samá perla.

#2 Car: Yes, Caroline is back! Ve dvacátém dílu, aspon nějaká dobrá zpráva. Ale začínám se bát o Bonnie(neumře, ale něco zlého se jí určitě stane) a o Steroline. Čelit rozpadu jejich vztahu? Snad to bude o tom, že se vše vyjasní, protože jejich vztah už přeci rozpadlý je. Pokud se to zhorší, tak to- D'oh! Musím uznat, že tyhle poslední díly jsou fakt dobrý a synopse na další jsou čím dál zajímavější.

#7 Car
17.4.2016 | 17:23:09
Car

#6 VampKošilka: jo no :D ale já ji chápu reagovala bych stejně…konec tohohle dílu byl stejně nejlepsí :D, já jsem nadšená hrozně mi tam chybí stejně jako chyběla Bon Bon :D Bon nesmí umřít to bych asi nedala :-( já si myslím, jestli ji třeba nepřemění v toho upíra a ted pominu tam tu blbost s Elenou prostě… asi tak…taky mi to nedává moc smysl…ta fotka tý Caroline hned ta první je prostě boží :3, já nevím mě se ta sedmička nějak líbila celá nemůžu si pomoct :D nejhorší díl téhle série pro mě byl hned ten první…to jsem si prostě říkala omg…ale pak mě to prostě bavilo i s těma heretikama atd…hrozně ráda jsem poznala Lily a nebylo to úplně marný…nedosahuje to asi kvalit Kaie – protože ten byl tahákem 6 série ale i tak pro mě docela furt dobrý :-) btw Chrisovi začíná ted v úterý nový seriál už jsem na něj dost natěšená :D potřebuji si odpočinout od toho všeho učení :-(

#8 VampKošilka
17.4.2016 | 17:51:29
VampKošilka

#7 Car: Tak Bonn určitě neumře, protože Kat řekla, že bude v osmé sérii, nicméně možnost, že by byla upírka není zas tak nereálná. Následující díly mají být pro Bonnie hodně významné a zlomové, takže uvidíme, co tím Kat myslela. Caroline mě sice rozhořčila a poslední dobou se mi zdá okoukaná, nicméně pár dílu bez ní a stačí mi to, aby se mi po ní začalo stýskat. Stejně jakobych si TVD nedokázala představit bez Bonn, tak ani bez téhle holky ušaté.:D Začátek série byl dobrý, pak to začalo kulhat, nebudu psát kvůli komu a čemu a ted se to fakt vylepšuje. Holt už jde do tuhého, to je u TVD vždy tak, že ty poslední díly jsou nejzajímavější.

#9 Car
17.4.2016 | 20:20:17
Car

#8 VampKošilka: tak ono to upírství asi jednou bude muset přijít…přece jen s Enzem hold nemůže být navěky :-( no se mě po ní stýská hodně tedy :-( jsem ráda, že ve 20 už bude, docela mi ten její xichtík chybí :D to jo no :D naopak Elča mi nechybí :D jako je to pravda no :D naštěstí jak je zvykem tak u těch posledních dílů už nejsou ty nesnesitelné pauzy alespoň :D jsem zvědavá co s tím nakonec vyvedou a aby si zanechali nějakou důstnojnost tak už by to určitě chtělo ukončit tou 8 sérií…už vidím, jak se někteří budou divit, že to bez Niny dotáhli až tak daleko :D a věř mi že takových znám hoodně :D

17.4.2016 | 21:14:22
RedHood

věc, která mě fakt hodně štve je, že úplně vynechali sbližování Bon a Enza… :( jediný, co vím je, že ji Enzo zachránil před Zbrojnicí – to fakt děkuju pěkně, že to vím, ale jak se doháje dali dohromady?? :D Car už mi taky chybí, dost se těším na dvacítku :) Taky doufám, že osmička bude poslední, už si fakt nedokážu představit další zápletku – i když Plecka vymyslí něco vždycky, že jo :D Elena mi trochu chybí, ale je pravda že ty díly bez ní mají větší šmrnc :D doufám ale, že se aspoň nakonec vrátí – už kvůli Damonovi ;) dělají tam z něho pěknýho šaška poslední dobou :(

#11 Car
17.4.2016 | 23:22:10
Car

#10 RedHood: podle mě v následujícím díle bude flashaback zrovna na jejich minulost…myslím si to dle těch fotek pro nadcházející epizodu :-) no pokud herci přislíbí svoji účast, což mi moc nepřijde…no já Damona jako postavu už radši nekomentuji :D

#12 megary #13 VampKošilka
17.4.2016 | 23:26:50
megary

#11 Car: tiež myslím, že sa ešte dočkáme flashbacku s Enzom a Bonnie.

Inak, nedomýšľam si, že Bonnie naznačila v poslednom dieli, že pre ňu Damon bol viac než dobrým priateľom, že? Moc sa mi to páčilo, lebo podobné vzťahy a city sa v seriáloch tohto typu často neobjavujú. Buď to býva veľká láska, ktorá vznikla len tak z ničoho, alebo naopak nenaplnená láska po tom, čo sa dve postavy z nejakého dôvodu rozišli.

Inak mi tak minule napadlo, keď v tých TO každú chvíľu postavy menia telá a po x-tý krát ožívajú, že by bola pecka, keby sa do upírskych vrátila Katherine. Aj v inom tele..

#13 VampKošilka #16 Car
18.4.2016 | 1:12:17
VampKošilka

#12 megary: No, tak to, že Bonnie chová k Damonovi hlubší city, to bylo docela jasné už někde v 6.sérii, ale je škoda, že to tak nějak zazdili, aby si Bonn našla cestu k Enzovi. Někde bylo napsané, že se nám má představit záporák pro 8.sérii, kterého máme znát, takže možnost, že by to byla Katherine v jiném těle je i možná.

#11 Car: Damon je ted docela v pohodě bych řekla. Upřímně, i když mě štve, tak ho mám radši bez Eleny, protože to jejich cukrování je pro mě mnohem horší podívaná. Navíc ted řeší Stefana a Bonnie a nekecá v kuse o Eleně, takže pokrok, mám radost.

#14 megary #14 megary #16 Car
18.4.2016 | 10:06:41
megary

#13 VampKošilka: #13 VampKošilka: To máš pravdu, VampKošilko, vo väzenskom svete sa to zrodilo. V každom prípade tie city Bonnie k Damonovi nikdy neukazovali tak okato ako to robia pri väčšine iných postáv. Aj to urobilo ten vzťah jedinečným.

A inak, myslím si, že Katherine skôr už nevytiahnu, mne tieto predikcie totiž moc nevychádzajú, ale bol by som z toho samozrejme nadšený. Katherine bola super záporák Ale nebolo by to až tak odveci a teoreticky už by pár hintov aj bolo. The Armory spomenula Lucy Bennettovú, sesternicu Bonnie z druhého kolena, ktorú sme videli v druhej sérii a ktorá bola práve spojenec Katherine, ktorú potom zradila v prospech Bonnie. Lucy poznala Katherine veľmi dobre a ako čarodejnica bola skúsenejšia než Bonnie. A keďže Armory Lucy využívala… Ktovie. Katherine bola aj traveler takže výmena tela by bola v jej prípade možno ešte jednoduchšia (ak by ju dostali nejako z Oblivionu)…

#20 VampKošilka
18.4.2016 | 15:00:31
megary

Skôr si ale myslím, že ak bude zapečatený nejaký záporák pre 8. sériu, bude to chlap. A na zahraničných weboch fanúšikovia hovoria o tom, že by tam mohol byť nejaký spell na cestovanie v čase. Na pľace sa totiž údajne ukázali opäť postavy ako Julian, Lily, Beau a tí už podľa mňa vo flashbacku nemajú moc čo ukázať, keďže sú všetci heretici mŕtvi a Val šla po svojom.

#16 Car
18.4.2016 | 15:04:37
Car

#12 megary: přímo musime :D , Kathereine v jiném těle bych brala všema deseti :D to by bylo bezvadné :-*
#13 VampKošilka: tak to jako zase jo :D to je asi tak stokrát…myslím, že pokud Plecka nevymyslí něco neočekávaného tak speciálně pro nás dvě bude finále hrozné:D jestli bude vážně Delena happy end :D
#15 megary: Nevím no nějak si furt myslím, že Val ještě nepředvedla zdaleka vše, ale nejspíš se mýlím :D

#17 megary #20 VampKošilka
18.4.2016 | 15:56:51
megary

#16 Car: Keď ono už je to trochu šablóna, že všetky nové postavy čo do denníkov prídu na konci série alebo do polky tej ďalšej odídu alebo pomrú. :/

#18 Car
18.4.2016 | 16:06:11
Car

#17 megary: to máš pravdu ale sere mě to i tak…jedinej kdo tam zůstal je Enzo že jo…ten tam přišel někdy v 5 sérii a neodešel a není pravděpodobné, že to chystali :-D ale jsem zvědavá na ten Kaiův ( Chrisův ) nový seriál zítra už :-D

#19 Lermaniac
18.4.2016 | 17:09:29
Lermaniac

#18 Car: Jo no je strašně pěknej ♥

#24 Car
18.4.2016 | 17:12:03
VampKošilka

#14 megary: Áno. A ještě v 7×18 Bonnie řekla, že jí na Damonovi záleželo mnohem víc, než na komukoliv jiném na světě, takže z její strany ta náklonnost byla mnohem větší. Stát se může cokoliv, ale pochybuji, že by šoupli Katherine do jiného těla a poslali jí dělat bordel.Katherine je role Niny a myslím, že by z toho většina fandomu nebyla nadšená, viz. Rebekah v těle čarodějky, drtivá většina nesnesla, že Rebeku hraje někdo jiný, než Claire Holt. Informace o tom, že přijde zaporák(kterého známe) vyšla ještě předtím, než se začali heretici odpadávat jako mouchy zasažené biolitem, ale zatím nám nebyl představen nikdo a synopse nám ještě nic neřekly. Přišlo by mi divné, aby znovu vraceli Lily(i když jsem jí měla hrozně ráda), aby mohla zase nějak záporačit, což vlastně nedělala ani předtím. Chovala se stejně jako Damon, který je údajně již kladný.

#16 Car: Tak já na jednu stranu počítám s tím, že ten nesnesitelný Delena vztah svůj happyend dostane, ale i tam mě to naštve. Holt se tu zase sejdeme a budeme hatovat, jako to děláme vždy.

#24 Car
18.4.2016 | 17:15:24
GingerGin

Bonnie a Damon :D Jsem schopna smířit se s Bona Enzem, jestli z těchhle dvou zase budou parťáci a bff :D :D I když…jako bývalý fanoušek Deleny (ne, že bych je teď neměla ráda, jen mě to prostě už tak moc nebere) by mi happy end s nimi nepřipadal tak zlý. I když by to asi znamenalo, že se z Damona stane upír. Ovšem Plecka by mě hodně překvapila, kdyby třeba z Bonnie byl upír, Enzo umřel, Elena se probudila a Damon si to najednou rozmyslel a rozhodl se být s Bon. Stefan by byl s Caroline a Elena by jako člověk skončila s Mattem. Prostě tak, jak to kdysi bylo :D :D :D To by byl naprosto dokonalý konec :D

#22 megary
18.4.2016 | 17:26:43
megary

#21 GingerGin: Toho Matta udržiavajú pri živote nepochopiteľne dlho. Takže by som sa vôbec nedivil, keby tento záver mala Plecka pripravený ako jednu z možností ako seriál ukončiť. Koniec a la True Blood, kde sa zo Sookie stal človek a miesto upírov skončila tiež s obyčajným človekom.

#23 GingerGin #24 Car
18.4.2016 | 17:58:56
GingerGin

#22 megary: Ono čím víc nad tím přemýšlím, tím víc by se mi to líbilo. Stefan s Caroline, Damon s Bonnie, Elena s Mattem…bylo by to logické :D Jen nám tam přebývá Enzo a vlastně i Rick :D I když Ricka po poslední epizodě opravdu nemám v lásce. Myslím, že jeho bromance s Damonem je pryč. Takže mi tam najednou připadá zbytečný

#24 Car
18.4.2016 | 18:16:08
Car

#19 Lermaniac: to je no :3
#20 VampKošilka: já s tím samozřejmě taktéž počítám, nicméně, kdyby to Plecka neudělala tak by to bylo nejlepší :D přece jen se Nina nemusí už chtít vracet a já ten slaďoučký konec asi nepřežiju…to by byl ten nejhorší závěrečný díl ever :-(
#22 megary: jo no to si ještě pamatuji tenhle konec u True Blood :D příšerný :D
#23 GingerGin: no já si stejně myslím, že by Elena neměla být ani s jedním – ani se Stefanem ani s Damonem prostě…takže jako proč ne no…no tak Rick by se mohl někam odtěhovat nadobro s dětičkama čusík a Enzo…tak nač pořád někoho párovat…musí být taky někde otevřený konec :-)

18.4.2016 | 18:38:13
GingerGin

Mimochodem…jak to je vlastně s lékem pro Damona? Už si to moc nepamatuju :D Elena si vzala ten z roku 1994, že? Byly tam dvě dávky? Nebo pro něj chtěli ten z toho pekla pro Lily? A nebo vyrobit úplně nový? A jestli jo, mají ho už? Nebo ho teprve musí sehnat? :D :D Opravdu si to už nevybavuji…Protože jestli ho už mají, přijde mi divné, že ho nikdo nenabídl Car. Já vím, že ona byla jako upír spokojená a když se řešil poprvé, nechtěla ho. Ale přece jenom, teď má děti, má si vzít člověka Ricka…A i když by s tím Damon asi hned nesouhlasil, i tak mi přijde divné, proč to pro ni nezvážili :D

#26 Car
18.4.2016 | 20:33:26
Car

tuším, že tu někdo psal, že neví, jak se Bon dostalal do toho cvokhausu, ale v tomhle díle to tam bylo dost jasně řečeno ne? :-O
#25 GingerGin: až se Elena probudí tak Damon z ní ten lék vysaje a stane se člověkem…a pak se bude celou dobu klepat, aby nějaký upír, který touží po životě nechtěl být člověkem taky – pak by totiž velice rychle stárnul…je to prostě srajda…mají nechat upíra upíre a tyhle hovadiny vůbec nevymýšlet ale asi ne :-)

no v synopsi na další díly je psáno, že Car přijde na to, že jí bude chybět ten akční upírský život :D navíc si to se Stefanem ujasní, takže jen těžko by se chtěla stát znovu člověkem :-)

#27 GingerGin
18.4.2016 | 21:15:41
GingerGin

#26 Car: Jasně, jen mi prostě přišlo, že se ani nezmínili, že tahle možnost pro Car, jako maminku existuje :D A to se nebojí, že po té kletbě, kdy bude cca 60–70 let spát to na ni bude působit jako na Katherine? :D takže taky ji ty léta doženou? :D Nebo že to vůbec nebude fungovat? :D :D :D Celkem se toho závěru bojím :D Ale díky za vysvětlení :D

#28 Car
18.4.2016 | 21:38:51
Car

#27 GingerGin: ty jo já nevím tak asi proto, že je jasný, že je ten Damon určenej pro Damona ale to už fakt jen odhaduju :D no ale tak Elena nebyla upír tak dlouoh jako Kath…ta byla upír tak 3 roky?:D což je docela v pohodě…no a jakoby ona spí…něco jako šípková růženka bych řekla takže to asi nijak nepůsobí řekla bych že to Plecka má ošefený v tomhle smyslu nějak… no já se toho závěru taky bojím a ještě víc se ho bojím, když je téměř jasný jaký ten závěr bude…doufám, že se Nina rozhodne nevracet se :D

18.4.2016 | 22:14:03
VampKošilka

Ano, jeden unikátní lék, který je určen jen pro jednoho, ale jakmile ho někdo vysaje z druhého, jakoby to bylo 2 v 1. Ten lék uměla připravit jako Tessa, ale najednou je to jako recept z kuchařky pro každého. Upřímně u toho léku na upírství mě štve, že byl automaticky pro Elenu. Né, že by se ostatní hrnuli do toho být zase lidmi, ale někde ve finále 4.série Elena u sebe ten lék měla, ale nevzala si ho, protože věděla, že si ho ostatní zaslouží úplně stejně jako ona, možná i víc, Co pro něj udělala Bex, že. Dokonce ho Elena chtěla věnovat Stefanovi, protože si ho podle ní zasloužil nejvíc, ale on ho chtěl celou dobu pro ní(Stelena feelings). Pak ho v sebeobraně nacpala Kath do krku, ale i tak to nemění nic na faktu, že tohle bylo až příliš zaujaté. Měli se všichni sejít, lék položit doprostřed stolu a vyjasnit si, kdo si ten lék vezme, né že ho Bonn dá automaticky Eleně. Co Caroline? My víme, že je upírkou ráda, ale jiní to nevědí, taky ten lék hledala. To je úplně to samé, jako když na svatbě Jo a Alarica upadla Elena do bezvědomí(byla zakletá, ale to nikdo nevěděl) a všichni se k ní seběhli, ale Alarica s umírající Jo nikdo neřešil. Jo by určitě tak rychle neumřela na bodnou ránu(proboha, vždyt si v minulosti vytáhla nuž z břicha a byla v pohodě), takže jí mohli pomocí krve zachránit.

Představa Damona jako člověka se mi hnusí, ale třeba by byl dobrý takový malý stěr od tvůrců. Damon by z Eleny ten lék vysál, dal by se dohromady s Bonnie a prožil by ten život s ní. Pak, až by se Elena probudila, tak by byl Damon už mrtvý a ona by se dala dohromady s jeho vnukem.

#30 GingerGin
19.4.2016 | 11:25:21
GingerGin

#29 VampKošilka: Ty jo, to je dobrý nápad :D :D Mohli by natočit nový seriál :P :D

No já o tom včera přemýšlela :P :D Mohlo by to dopadnout tak, že by vznikl trojúhelník Enzo-Bonnie-Damon (když už scénáristé ty trojúhelníky tak žerou, :D :D ), kdy by Bonnie milovala Damon a on zase ji, ale drželi by se zpátky kvůli Eleně :D A Enzo by miloval Bonnie, ale věděl, že ona ho nemá ráda tolik, jako Damona :D No a pak by se kvůli ní obětoval (určitě nějaký zvrat by vymysleli :D), umřel, Bon by třeba taky umřela s Damonovou krví v sobě, vrátila se jako upírka, Elena se probudila, ale zjistili by, že ten lék vysát nejde (třeba je prošlý, nebo tak něco…na takové výmluvy jsou taky dobří :P ), při srdcervoucí Delena scéně by ji vymazal vzpomínky, pak by vymazali vzpomínky i Mattovi a třeba Jeremymu, jestli ho někde najdou, a skončili by spolu Damon s Bonnie, Stefan s Caroline, Ricka by třeba mohli strčit Freye z the Originals (mohli by ty seriály zase spojit na konci, a ona je vlastně tak nějak taky poslední člověk :D ) no a žili by šťastně v NO, jako jedna velká rodinka, zatímco Matt by se dal dohromady s Elenou, s takovým tím „proč jsme spoku vlastně celé ty roky nebyli, když se k sobě tak perfektně hodíme“ :D :D

Komplikované je to na vkus scénáristů tak akorát :D A celkem by to bylo nečekané zakončení :D

#31 VampKošilka #32 Car
19.4.2016 | 15:16:26
VampKošilka

#30 GingerGin: Nemusím více dodávat, toto je pro mě dokonalé řešení. Freya a Alaric. geniální. Jeho dcerky jsou čarodějky, takže ideální nevlastní maminka.

19.4.2016 | 20:37:22
Car

#30 GingerGin: velmi kvalitní teorie :-) mohla by jsi to Plecce navrhnout :-D

19.4.2016 | 22:23:04
Jess-ica

Oficiálně je potvrzeno, že bude 8. serie a na konci té serie se vrátí Elena a tím celé TVD končí. Takže se moc neradujte, že bude z Bonnie upír. Bonnie nejspíš umře, ale až na konci další serie.

#34 VampKošilka #37 RoseMary
21.4.2016 | 8:36:17
VampKošilka

#33 Jess-ica: Nikdo se tu z upírství Bonnie neraduje, jen konstatujeme, že je to možné. Můžeš mi dát link, kde si to vyčetla? Pěkně prosím. Ano, 8.série bude nejspíš poslední, ale zatím to řekl jen Ian, který to druhý den potom vzal zpátky se slovy, že se uvidí. Ano, Nina řekla, že se na finále vrátí, ale všechno se může změnit. A co se týče Bonnie. Nevidím důvod, proč by měla umírat, to už v celém seriálu ztratilo smysl. Sice to tak zakletou Elenou nastavili, ale myslíš, že není možné, aby se najednou přišlo se zázračným kouzlem, které Elenu probere a Bonnie nezabije? Tyhle „zázraky“ se jak v TVD tak v TO dějí celkem běžně. A taky tvůrci nemají moc v povaze vymýšlet finále, které každý čeká.

21.4.2016 | 10:58:26
Car

asi tak :D jako úplně bych se nespoláhala stopro na to, že to bude Delena happyend :D už jen proto, že je to až moc předvídatelné ;-)

21.4.2016 | 20:33:31
RoseMary

#5 VampKošilka: jenomze me by docele zajimalo jak.

27.4.2016 | 16:02:31
RoseMary

#33 Jess-ica: jenomze ja nechapu proc by z ni nemohli udelat upira.proc?bonnie by nemusela umrit ale zase kdyz se ma vracet elena,ktera jasne rekla ze se vracet nehodla…uvidime v osme rade.

27.4.2016 | 18:23:25
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama