The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 654×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Upoutávka k epizodě Detoured On Some Random Backwoods Path to Hell

Upoutávka k epizodě Detoured On Some Random Backwoods Path to Hell

Caroline musí učinit drastická opatření, aby byla její rodina v bezpečí, Stefan musí závodit s časem, aby zachránil dvojčátka, a Enzo nedokáže bojovat se Sybiliným posledním tahem.

14 0
20.11.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /30

Car

chtěla bych ještě jednou vidět staré nadpřirozené postavy :-( Katherine, Lexi, Vicky, Jennu… Tylera !!!!!!!!! a další

20.11.2016 | 18:03:00
mima33

Mám taký dojem, že každý popis epizód ôsmej série hovorí o drastických opatreniach a srdcervúcich rozhodnutiach. Znie to na jedno kopyto. Ale možno mám len ja ten pocit. :/

20.11.2016 | 20:50:47
lamajda

já jenom nechápu, proč z teho damona udělali takového debila!!!jako chápu, že to souvisí s přípravů na nějaké úžasné vyvrcholení seriálu, ale fakt nevim, esi si to zasloužil aby z něho udělali takeho blbca, co nemá pak špetku svobodné vůle respektive je tak slabý, že nedokáže odolat zabít kamaráda a posere si to se všeckýma, které má rád! myslím, že to dost přehnaly a fakt doufám, že to neposere s tyma dvěma malýma roztomiloučkýma holčičkama :-*

jinak už vyšel popis sedmého dílu su zvědava co má znamenat ta inetrakce s cadem…

#4 Car #10 VampKošilka
20.11.2016 | 21:13:26
Car

#3 lamajda: souhlas…je to příšerný co udělali s tou postavou,… jak mohl takhle hluboko klesnout :-( jako jestli mu tohle Elena odpustí tak je fakt už totální magor.. :-/ nevím no, tohle se fakt nepovedlo jasně no, chtělo to zápletku ale nemuseli to až takhle podělat

#5 lamajda
20.11.2016 | 21:54:46
lamajda

#4 Car: tak já myslím, že asi s elenou už nepočítají na to finále, proto toho využili, že elena tu nebude aby mu něco odpouštěla a udělali z damona největší odpad aby to mělo grády aspon ten seriál…a teda pokud nina fakt slíbila, že na finále bude tak SNAD NEJSOU TVŮRCI TAK PITOMÍ, ABY ZREALZOVALI HAPPYEND DELENA!!! páč toto by postrádalo veškerou soudnost..viděla bych to pak tak, že damon bude zase „vpohodě“ napraven a smířen se všemi a elena se vzbudí (bonnie se stane upírem) a on ji ovlivní aby byla štatsná a zapoměla na něho…nazdar! nic jiného na motivy delena happyendu už není možné…

#6 Car #7 mima33
20.11.2016 | 22:31:47
Car

#5 lamajda: asi tak nějak… a pokud ho fakt zrealizují tak ten seriál celý zavrhnu :-D jako nevím no nikde to není ofiko ale víš co máme za sebou iuž 5 dílů a info o Nině žádné což mi přijde docela na čase, pač si myslím, že většina série je již natočena, že třeba chybí tak max 4 díly do konce … jo no taky bych to tak viděla s tím ovlivněním, pač by mohl mít i Damon konečně nějakou soudnost… brala bych to finále aspoň na hodinu pokud tam tu Ninu ještě nastrčí…aby se to jakoby vše ,,dovysvětlilo,,…

20.11.2016 | 22:57:01
mima33

#5 lamajda: Neviem čo je na tom pravdy, ale účasť Niny v ôsmej sérii je vraj 100% potvrdená, akurát sa nevie, či to bude na viac epizód alebo len na záverečnú. Ale súhlasím s tým, že už si neviem Delena happyend predstaviť. Damonovu postavu totálne zabili, pochovali celý jeho charakter. Už to ani nie je Damon :(

#8 Car
20.11.2016 | 22:57:25
Car

#7 mima33: přesně… jako tohle prostě Elena nemůže skousnout…pokud udělaj happyend tak to budě vážně jen na úkor posledých fandů což není zrovna good, fakt už si je neumím představit a není to jen proto, protože je spolu nemám ráda, ale vzhledem k tomu, co z té postavy teď udělali tak je to nepředstavitelné, ale chtělo by to vážně nějaký ofiko informace

#9 mima33
20.11.2016 | 23:03:20
mima33

#8 Car: pokiaľ si dobre spomínam, tak v jednom článku o ôsmej sérii (tu na edne) bolo napísané, že každá postava dostane svoj happyend. Bol to tuším článok o comic cone, takže ja veľmi nadšená nie som. A z tejto série tak celkovo som skôr sklamaná. Príde mi to občas akoby recyklovali Silasa a druhú stranu.

#12 Car
21.11.2016 | 0:13:11
VampKošilka

#3 lamajda: No Damon nikdy nebyl zrovna chytrý a ačkoliv po fyzické stránce vydrží hodně, u té psychické to tak není, nicméně souhlasím, že jeho chování je už i přehnanené i s tím, že nemá lidskost. I Enzo měl nějakou vůli, proti vlivu Sybil vzdoroval, nakonec svého dosáhla jen tím, že vypnul lidskost, aby zachránil Bonnie a i to mu později sama Bonnie nahodila. Taky jde o to, že Enzo chtěl, měl vůli. Damon se od samého začátku nechává ovládat, jak panák, Sybil si s ním může dělat, co chce a nedá jí to práci. Proboha, moc dobře věděl, že Tyler hlídá Eleninu rakev někde v tramtárii, přesto vleze do trezoru, kde ho nějaký hlas vyloženě láká, už na první pohled to vypadá jako past, to by došlo i někomu, kdo toho nemá tolik za sebou, jako Damon, ale on tam stejně vleze s tím, jestli tam najde svojí Elenku, která i kdyby byla vzhůru, tak by byla v té rakvi a né v nějakém trezoru, kam by pěšky jako člověk došla asi za hodně dlouho. Elena jednou a docela výstižně řekla, že Damon je sebedestruktivní, vždycky udělá největší blbost, která se mu naskytne, vždycky udělá něco, čím si uškodí, či někomu z jeho milovaných, stačí malinkatý impuls něčeho a už jde zase vraždit, zabíjel, i když byl s Elenou, zabíjel, i když byl zamilovanej do Eleny. Neměl by mít happyend, leda ve smyslu, že se vykoupí, protože jestli mají tvůrci žaludek na to, aby Elena byla s někým, kdo zabil jejího kamaráda, kterého znala od dětství, tak už jsou asi fakt padlí na hlavu. Sám Kevin Williamson řekl, že Elena je hrdinka(přemrštěné, ale nechme mu tu iluzi), která není šílená a dokonce řekl, že dám jí k Damonovi je vlastně obětování jejího charakteru(což se ukázalo jako pravda), takže doufám, že to finále zkrátka v prospěch DE neudělá a Julie to bude respektovat.

21.11.2016 | 9:05:07
rory2016

musím přiznat, že už mi příjde, že se ten seriál jen opakuje…v každém dílu se stane něco hrozného, blbého, jde to od jednoho řešení průseru druhému, vždycky jde někomu o život… myslela jsem, že mi bude líto až upíři skončí, ale po téhle sérii, kdy je to jen samá katastrofa, už se na to spíš těším…

21.11.2016 | 14:36:57
Car

#9 mima33: jasný no :-( já ti ani nevim, Nina jako taková by mi tam asi ani nevadila možná proč ne, tak jako začalo to s ní tak by to asi i mělo skončit, ale proboha ne Delena happyend dyt se k sobě vůbec nehodí :D tak jako když to vezmi zpětně tak Silas vážně nebyl tak hrozný pro mě byla nejhorší série asi 5 až na pár dílů s Katherine, protože putníci mě vážně nijak neuchvátili, naopak 6 série byla skvělá díky Kaiovi, sblížení Bamon, a celkově budování Steroline, to mě bavilo hodně :-)

#13 mima33
21.11.2016 | 15:11:03
mima33

#12 Car: súhlas. Prvé 4 série milujem, možem ich pozerať stále dookola. Ja som bola veľký Delena fanúšik, ale od tej piatej série ich spolu nemusím. Keď ich dali dokopy, stratili celú tú iskru, ktorú som na nich milovala. A 6 séria to je pre mňa kapitola sama o sebe. Kaia som si zamilovala na prvý pohľad, ale heretici boli pre mňa veľkým prešľapom. Nie raz bolo predsa povedané, že upír nemôže byť zároveň aj čarodejník (viď Silas – aj ten bol len médium, čarovať nemohol a to ani nebol upír v pravom zmysle slova), ale keď už tam Kai a heretici boli, mali si ich nechať ako záporákov pre posledné dve série a nie vymýšľať so Zbrojnicou a sirénami. Všetko tým posrali. Môj názor na vec :)

#14 Car
21.11.2016 | 15:29:54
Car

#13 mima33: ano sladké začátky :-( já byla vždycyk Stelena jsou takový můj epic love vztah, pak jsem nějak Delenu sklousla, a pak jsem ji začala nenávidět jak před ně pořád dokola stavěli ty trapné překážky na to se vážně nedalo dívat… 5 byla hrozná až na scény s Katherine, naopak 6 série byla podle mě docela vydařená proč ne, zamilovala jsem si ji a nejlepší byl díl byl paradoxně když umřela šerifka, a vyplá Caroline mě bavila, bavilo mě ji sledovat,vlastně už jsme viděli vyplý všechny upíry :D , to je pravda heretici pro mě taky nebyli nic moc, ale zase jsem se ráda podívala na mamku Salvatore ta mě bavila, ale i tak ta 7 byla pro mě trochu utrpení když zkazili Steroline… a nezapomenu Plec, že zabila Jo…to byla jedna z nejhorších věcí kterí spáchala… ona a ty happyendy moc není teda až na ty svoje…viz třeba Containment, jestli znáš tam hrála představitelka sirény Seline :D, zbrojnice mě nebaví vůbec, to ty sirény o trochu více a Katie Gutoskie aká Seliny to je sympatická herečka pořád vic než ta druhá :D ale i tak už me to nebaví, Damon nikdy nebyl nejchytřejší postavou jak už tady napsala Vampkošilka, ovšem co z něj udělali ted to je konec prostě…z tohohle nevím jak se vyseká a už je mi to asi i jedno… udělali z tý postavy největší sr*čku…mimochodem hezký profilovka :-) na stovku už se těším :-)

#15 mima33 #16 mima33
21.11.2016 | 16:21:53
mima33

#14 Car: a to bol môj najväčší problém, keď ich konečne dali dokopy po všetkých tých útrapách, tak ich už mali nechať spolu a nie vymýšľať stále. Rovnako to bolo v siedmej sérii aj so Steroline a jednoducho ma to nechutne irituje. Akoby tvorcovia nevedeli pokračovať v príbehu bez toho, aby svojim postavám nehádzali nonstop polená pod nohy. A k Damonovi už len jednu vec – on bol vždy ten zlý, ten ktorý sa nebál zabíjať, ale ako sám povedal, bol taký, lebo niekto taký byť musel. Ale to čo z neho teraz urobili… Zničili celý jeho charakter a stým sa ja nikdy nezmierim, takže ôsmu sériu dopozerám, lebo som zvedavá na ten záver a predsa už TVD sledujem osem rokov, ale potom sa budem tváriť, že sérií existuje len šesť :D inak mamka Salvatore bola zaujímavý nápad, neočakávaný. Škoda, že to s Kaiom a Gemini a aj s heretikmi (keď už ich tam narvali) tak rýchlo vzdali. Dalo sa z toho vyťažiť oveľa, oveľa viac.

Ach, The 100 – to je moja srdcovka :) asi jediný seriál, ktorý má zatiaľ nesklamal. Dúfam, že štvrtá séria na tom nič nebude meniť.

#17 Car
21.11.2016 | 18:52:16
mima33

#14 Car: oh a Containment sa chystám sledovať už večnosť. Mám stiahnuté všetky diely. Takže sa mi to oplatí alebo ma to len zbytočne rozčúli ako TVD? Hra tam Chris Wood, takže kvôli nemu sa na to chystám a kvôli nemu idem pozerať aj Supergirl. Hra v druhej sérii. :)

21.11.2016 | 18:54:49
Car

#15 mima33: přesně, jako by nebylo dost problémů okolo, ale oni museli přidávát další jejich vztahu, v tomhle se prostě Plecka uchylně vyžívá nebo nevím… přesně tak když už dají Steroline dohromady tak zase vymýšlejí překážky a podle mě i ted se něco stane a nebude to jen tak… jo no to máš pravdu s tím Damonem :-( je to prostě tak :-( jo no jaki 7 série měla být o hereticích ale vyhladili je hodně rychle…a mamku jsem chtěla poznat víc teda to mě naštvalo… třeba by měla na Damona taky vliv… dyt díky ní se nahodil Stefan, je sice pravda, že byl k mamce přilnutý víc ale i na konci ji Damon dokázal prostě odpustit…, jo no stovka je výborná :-) doufám, že to neztratí na kvalitě ta 4 série, moc se těším :-) já myslím, že ne vzhledem k tomu, že Containment ma jen 1 sérii a nijak to tam nenatahují tak je to super, hraje tam Chris Wood aká Kai, a Katie Gutoskie aká Seline :-D a je to fakt dobrý, pokud tě zajímají biologický katastrofy tak je to pro tebe, jako není to extra trhák – kdo by to čekal od Plecky, ale zase to neurazí, rozhodně to za ten čas stojí je to jen 12 dílů :-) jo no Supergirl mám taky někdy v plánu ale zatím není bohužel čas :-D

21.11.2016 | 19:20:02
anndy

nevím, proč by elena neměla Damonovi odpustit, určitě by si to obhájila, měl vypnuté emoce a byl pod vlivem sibyl. když stefan zabil vicky taky na to všichni zapomněli, protože měl „důvody“, mohl ju jen zamknout do sklepa a vyhladovět…každá postava tam provedla dost hrozných věcí, takže si nikdo nemůže hrát na svatoušky, průser bude, pokud se něco stane liz a josie

#20 Car #25 lamajda
21.11.2016 | 19:42:30
Andie24

Pokud se Nina/Elena vrátí, tak právě proto aby byl happyend podle mě.. Už mu odpustila tolik věcí, že to, že zabil Taylora, ještě k tomu když nebyl „ve své kůži“, tak to si myslím, že už je opravdu nijak neovlivní. Já jsem takový ten typický srdcař, který chce nádherný poslední díl, slaďárnu jako prase a k tomu Delena prostě patří :D. Dávali je tak dlouho dohromady, že to ani jinak už nejde. Naopak by pro mě bylo stupidní tam Elenu přivézt a nedát je dohromady a spárovat je nedej bože s někým jiným. Celou dobu to vykreslují jako epic love, takže by to byl spíš výsměch, kdyby je rozdělili.

21.11.2016 | 19:48:29
Car

#18 anndy: souhlasím, Stefan jako rozparovač taky není svatej okej, ale nevzpomínám si kdy zabil nějakého společného kamaráda teda … nevím no v tomhle je přeborník spíš Damon řekla bych, ale to je samozřejmě věc názoru :-) a vyplý emoce nevyplý, nevím no, na normální holku by to už bylo prostě moc

#23 VampKošilka
21.11.2016 | 19:49:42
Ilovevampire

To mě naopak na teto serii hrozně vadí jak bonnie je damon uplne ukradeny, v seste a sedme serii ten vztah budovali a hodne lidi si to jejich (ne)pratelstvi oblibilo a ted jako by se ani neznali, jako chapu ze ma bonnie ted enza na prvni miste a ze damon ji opustil ale nakonec to byl on kdo ji zachranil na konci sedme serie a me to hrozne mrzi, chybi mi ty jejich spolecny sceny :(

#22 Car
21.11.2016 | 20:03:58
Car

#21 Ilovevampire: souhlasím, a taky mě dostalo, že nešla na Tylerův pohřeb, to jako nevím no…chápu Enzo, Enzo…ale víš jak, trochu mi začíná připomínát Elenu a její vztah k Damonovi, jen Damon, Damon furt… :D

#23 VampKošilka
21.11.2016 | 20:14:28
VampKošilka

#20 Car: No k tomu i fakt, že on Sybil zrovna nevzdoroval. Elena mu sice odpustila hodně věcí, Aaron, ačkoliv ho měla ráda, tak ho neznala tak dlouho a spíše vinila sebe, proto to Damonovi prošlo. Jeremyho se sice pokusil zabít, ale tady je zásadní fakt, že to přežil. Kdyby to nepřežil, tak si nemyslím, že by mu to odpustila(ovšem odpouštět pokusy o vraždu někoho z mé rodiny je samo o sobě na hlavu, ale v budiž). Nicméně Tyler nebyl jen tak někdo jako Aaron, Tylera znala od dětství, i když spolu neměli moc scén, tak patřil mezi její nejmilovanější, měla ho opravdu hodně ráda, stejně jako Matta(pro kterého se i obětovala). Upřímně toto odpouštět už by bylo fakticky šílenství. Já být v situaci, tak je mi úplně jedno, zda byl bez emocí. To je jako omlouvat psychopata za to, že byl nepříčetný(sice to neudělal, že by chtěl, ale prostě to udělal), když to udělal a litovat toho později může, jak chce. Já nevím, já opravdu nechápu, jak by s tímto vědomím chtěla Elena později strávit život po jeho boku, to prostě nepobírám. On Stefan není svatý, ale lidskost vždycky vypnul, protože musel(záchrana Damona, záchrana Sarah a ted pravděpodobně pro záchranu Liz a Jo) a všechno, co kdy udělal se snaží napravit. Damon jen dělá jednu hovadinu za druhou, i když v sedmé sérii to s ním nebylo tak zlé, když se raději nechal zavřít do rakve, aby se jeho zapřičiněním nikomu nic nestalo, za to jsem ho celkem poplácala, i když se tím jaksi zníčili všechny naděje na Bamon, protože on už Bonn zas tolik nezajímá a to pro něj kdysi byla schopná udělat všechno, fakt škoda.

#22 Car: Bonenzo mi taky začíná připomínat Delenu, ale vadí mi o poznání méně, nicméně tohoto jsem si taky všimla a vadí mi to. Bonnie je spasitelka, co se zajímá o všechny a najednou se jí celý svět může zbořit pro Enza, dokonce ani nešla na Tylerův pohřeb(trochu morbidní, ale on na ten její přišel, dokonce se kvůli němu vrátil do MF). V tomhle ohledu je asi rozumnější Caroline, ačkoliv bych to předtím nikdy neřekla, tak je to asi tak.

#24 Car
21.11.2016 | 20:52:15
Car

#23 VampKošilka: asi tak nějak už jen ten pokus to prostě není normální :D ale vsadím se, že to tamPlec prostě prosadí hlava nehlava, přesně no scén sice moc neměli za celou dobu seriálu, ale i tak že jo…Tyler je prostě Tyler…já tomu taky nerozumím, vážně nevím jak tohle chce Plec zahrát, chápu, že zarytí Deleňáci si to budou pořád objahovat, ale i tohle by mohli uznat prostě… jo no přesně tak a proto jsem taky vyplého Stefana obhajovala, pač aspon nikdy nezabil milovaného že… a vůbec nechápu jak mohl Damonovi odpustit vraždu Lexi – a to byl plně při smyslech dokonce s ní spal – i když jasně to pro Damona nic neznamená :D ale chápu Stefan mu odpustí prostě všechno, Elenu už do toho nepočítám, to si tak uvědomuji, no jako nebudu ráda když vypnou i Stefana…to už mi přijde trochu ohrané, a zase ho bude nahazovat Car achjo, chápu, že to je pro holky…alel tak nevim no, to by to nešlo jinak?

viď :D jako mě je to taky šumák, ale trochu mi to začíná připomínat Delenu, pač pro Bonnie je teď Enzo střed vesmíru a dokonce takový, že nemohla jít na pohřeb nej kamaráda, který byl jak Rick správně označil – rodina…nevím no…trochu mu tím vyjádřila neúctu… jo no to máš vlastně naprostou pravdu !! si vzpomínám, vrátil se s kytičkou to bylo hezký… no tak nic no :D asi jiný časy… no co se týče Caroline, pro mě tam ze ženských postav jednoznačně vede teda :D u ní vidím největší proměnu

21.11.2016 | 21:07:28
lamajda

#18 anndy: wtf, nevidíš důvod, proč by svatá elenka nedokázala damonovi odpustit všechno to řádění v osmičče??? (vyplé emoce a sybil???? – enzovi sybil taky peklo ukázala a neposral se jako damon)

ale zas scénař si autoři můžou napsat jak chtějí, takže když budou chtít, klidně mu elenka odpustí bez mrknutí oka, o tem žádná, jen doufám, že ne, páč delena je tak nechutně pateticky nezdravý vztah, že mě znechutil i damona, kterého jsem dp třetí série žrala nejvíc!

ale je pravda, že já jsem vysazená na charakter postavy eleny – typická hlavní hrdinka podobných zhovadilých seriálu pro teenagery (už nejsme teenager ale taky už ten seriál jde osn let) – jedním slovem prostě dokonalá, bléééé

#28 Car
21.11.2016 | 21:13:50
Crazynecka

treba se Elena vzbudi a zapomene na celou Delena Story.. Ani nejde o to, co udelal.. jde o ten blbej dej … Jako sireny a zlo, neni spatny napad, ale chtelo by to vetsi grady.. lepsi by bylo kdyby ty dve samy nahanely to zlo a zabijely.. nikdo by nikdy nevedel pro koho si prijdou ci tak.. ale takhle si ochocit Damona , co to je ? :-D. Jeste kdyby byl jenom zlej, ale pulku dilu probuli, jde za Stefanem,at mu pomuze, ze potrebuje pomoc a kdyz Stefan mu ji nabidne, tak se Damon stahne a rekne, ze to nejde, ze uz je pozde, ze vse podelal.. :-D.

mevic, neni tam jedina postava ,ktera by tomu udajnymu peklu nemela propadnout,. :-D. Stefan zabil, Damon taky, Caroline s Alarickem tez, Matt taky.. Bonnie ted neevim, ale minimalne nechala Kaie napospas Heretikum . A co ostatni, ty tez skoncili v pekle, kdyz se rozpadla druha strana ??

21.11.2016 | 21:54:04
lamajda

jj přesně to sem si říkala taky to o tom damonovi – jde za stefanem a řekne mu že potřebuje pomoct a když mu stefan řekne že mu pomůže aby byl zas štastný tak mu damonn na to rekne sorry ale né chtěl bys mi zaponou emoce! to jako fakt? to ten scénář psal někdo sjetý nebo snad retard? zrovna tato scéna neměla hlavu ani patu

#29 Car
21.11.2016 | 22:28:26
Car

#25 lamajda: úplně se ztotožnuji s tvým komentem, Damon byl super hot než začal chodi s Elenou prostě top, sice Stefana jsem měla dycky radši ale on byl prostě dobrej pak to šlo s ním z kopce…bohužel no…zkrátka je toho už moc a oni nevědí jak by to už udělali, ale co udělali s Damonovou postavou to je vážně do nebe volající prostěl.at má Nina soudnost a nevrací se…

21.11.2016 | 23:34:48
Car

#27 lamajda: a tu komedii s emocemi jsem taky nepobrala…nejdřív jde pro pomoc a pak zase ne, katastrofa

21.11.2016 | 23:46:29
Matějka321

Mě se naopak líbí. Libí se mi ta změna. To, že Damon nebojoval a hned vyplnul, tak to bylo vždycky. Hned se vzdává, typický Damon. Je to seriál o něčem jiném hlavně, tam netruchlí nad ztrátou Eleny. Jen škoda, že už chybí posledních pár dílů :(

29.11.2016 | 9:07:01
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama