Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Upoutávka k epizodě Days of Future Past

Upoutávka k epizodě Days of Future Past

Damon navrhne, že na sebe nechá magicky přenést Stefanovu jizvu, zjistí však, že to může mít nečekané následky a Valerie se zoufale snaží přivést Damona k rozumu dřív, než bude příliš pozdě. Další díl seriálu The Vampire Diaries nás čeká 1. dubna.

22 1
14.3.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /25

Car

vypadá to dobře :-)

#2 RedHood
14.3.2016 | 16:50:24
RedHood

#1 Car: Jo, to rozhodně, už se nemůžu dočkat :) No, ale pořád se mi zdá docela možná ta teorie, že je to celé Stefanovo peklo, tak uvidíme… ;)

#3 Car
14.3.2016 | 17:34:17
Car

#2 RedHood: ty jo já ti nevím :-( to by tam ale nesměli být ty flashbacky aby to bylo vážně jen jeho peklo :-( jako bylo by to nejlepší ale ty flashbacky to vážně kazí…ale i tak bych si to moc přála :-D

#4 RedHood
14.3.2016 | 17:42:40
RedHood

#3 Car: to je zas pravda, no :/ já bych si to právě taky hrozně přála! :D asi mám radši Damona, a nechci, aby se stal obětí té lovkyně… :( ;)

#5 Car
15.3.2016 | 15:34:10
Car

#4 RedHood: joooo :D třeba nás ty flashbacky mají jen zmást, že jo :D třeba to tak nakonec bude – ale :D tady bych se nedivila ničemu totiž :D hele já ti nevím… i dkyž to tak možná nevypadá tak mám ráda oba bratry, každý má totiž něco do sebe ;-) ale kdybych si měla vybrat tak asi zvítězí romantika před chtíčem no :D

#6 RedHood
15.3.2016 | 16:46:14
RedHood

#5 Car: nejlepší by prostě bylo, kdyby přišli na způsob, jak ty označený od té lovkyně odpoutat – podobně jak v TO odpoutali od Klause celou jeho linii – a pak tu Ryanu zabili ;) :D je pravda, že oba mají něco do sebe a bez jednoho či druhého by to nebylo ono… ;) u mě se ty sympatie k jednotlivým bratrům tak nějak přelévají – ze začátku jsem měla radši Stefana, pak Damona, pak zase S., teď zase D… :D :D

#7 Car
15.3.2016 | 17:41:06
Car

#6 RedHood: přesně tak i když Klausovi bych linii zase vrátila, jistě to nějak jde, víš co skulinka bude vždycky :D a ano normálně bych to znamení nějak dala pryč asi jako to dali v Supernaturaů (pokud sleduješ:-D) jako určitě by to nějak šlo, at mi nikdo neříká že ne :D přesně tak to vůbec vždyt to taky stojí na nich a ty jejich společný scény jsou stejně nejvíc – ale pro mě zatím vítěží scéna z šesté série kdy se Damon vrácí do hrobky ke svému malému bráskovi :-3 to je prostě boží jak se tam pak obejmou :-* rozumím ti :D a mám todost podobně ze začátku jsem fandila Stefanovi…v tý třetí sérii jsem ho nějak nemusela jak se přidal ke Klausovi i když to byla dobrá série…tak jsem prostě měla nějak radší Damona v tu chvíli :D pak jsem zase litovala Stefa, když byl bez Eleny takže aso tak :D ale i tak pro mě bude asi vítěz :D

#8 RedHood
15.3.2016 | 18:24:22
RedHood

#7 Car: taky bych Klausovi tu linii vrátila, ať se jeho nepřátelé stáhnou odkud přišli a on může být šťastný <3 :) – teda pokud ze sebe Cami přestane dělat blbku :D :D SPN nesleduji, nemám moc čas – zatím jsem se nedostala k páté sérii OUaT :/ ano, to bylo hrozně sladký a dojemný :3 třetí série byla asi nejlepší (možná, že to bude i souviset s Původními :D) – ale já jsem dost nenáročná, hlavně že si u toho odpočinu, takže mi nevadily ani 4. – 6. :D oni i když se občas mají chuť zabít a hádají se, jsou to prostě bráchové a mají se rádi <3 :)

#9 Car
15.3.2016 | 23:09:07
Car

#8 RedHood: jojo přesně tak :D hele určitě by to nějak šlo, Freya to může zařídít simyslím, úplně bez problému :D a Cami vážně nesnáším ted úplně nějvíc, snad ještě víc než postavu Aurora :D no jasně v pořádku :-) to mi povídej taky to ted mám dost náročné s časem :D mě pořád přemlouvají na Teen Wolf ale není čas :D to si piš že souvisí :D pro mě byla 4 a 5 náročná :D 4 úplně o ho… 5 dobrá v tom, že Car a Stefan se k sobě začali mít 6 pro mě byla už o dooost lepší – Kai :D a 7 je super :D , joooo souhlasím, ale moc si neumím pořád představit Damona jako člověka – a hlavně až ho bude Stefan vidět umírat…prostě se mi takový konec nelíbí a to vše jen proto aby byl s Elenou? sakra upír má zůstat upírem…tohle je jedno z pravidel co bych teda opravdu neměnila – nějaký lék na upírství :D to je podle mě jedna z největších kravin co se vůbec stala…

15.3.2016 | 23:29:45
GingerGin

Upřímně řečeno já nevím, proč vlastně znovu v minulé sérii vytáhli ten lék a dali ho Eleně. Vím, že hodně lidem seděla spíš jako člověk (i když já ji měla raději jako upíra…sice ji stále museli zachraňovat, ale už to nebyla taková hrůza, když nebyl tak „křehká“). Stejně se jí pak „zbavili“. Usnout mohla i jako upír. Ono by byl sice krásný konec, kdyby z Eleny, Damona, Stefana i Car byli zase lidé…Ale vážně o tom pochybuju. A taky se bojím, že by to scénáristé zase nějak po***. Celkově mě tahle série začíná štvát. Začalo to dobře, ale prostě se tak nějak neuměli odpoutat od toho zaběhnutého. Mohli začít znovu. Bylo by to jako úplně nový seriál. Jenže oni se furt drželi toho samého (milostný trojúhelník Car-Stefan-Val, Damon, jako ten špatný a neschopný bratr…). No nevím :D Stížností mám až moc :D :D Navíc začíná být jasné, že z Bonnie bude asi taky nakonec upír. Nejspíš proto jí předhodili Enza. Bude to její velká láska, ona se kvůli němu stane taky nesmrtelnou (nebo to bude nehoda), a Elena se tak zase vrátí na poslední epizodu (když Bonnie zemře a vrátí se jako upír, bude to stejně jako v případě toho pouta Elena-Rick)

#11 Car
16.3.2016 | 23:27:38
Car

#10 GingerGin: taky to tak vidim…Bonnie se prostě bude muset přeměnit pokud bude chtít zůstat s Enzem forever :D jako je to dost debilní no…pak už tam budou všichni upíří prostě :D nevím no…a ten lék ta šaráda s lékem mě se nezdá od samého začátku, když se jednou upírem stanem tak jím máš zůstat ne že se najednou objeví nějaký pitomý lék…a to že chudinka Elena chtěla být člověk, pak si na to zvyka a pak zase najednou jí to chybělo – ano měla to ve scénáři pač chtěla odejít…ale i tka se to dalo udělat aby usnula jkao upír to máš pravdu a souhlasím…prostě tohle je na nic :-/ jako Damona jako člověka? to je fakt úlet prostě a nejvíc se budu smát pokud to neskončí Delena happy endem ale to je šance tak 1%

#13 GingerGin
17.3.2016 | 10:43:14
VampKošilka

Tak to jsem docela zvědavá…Jak to Damon chce vyřešit a jak se Stefan vzdá Damona. Proč mám pocit, že Damon Salvatore to zas nezvládne? Já nevím, možná ho tvůrci konečně nechají uspět, aby si spravil reputaci, nebo ho do toho hnoje ještě víc zasypou.

Hodněkrát mě napadlo, že by Bonn mohla být heretička, i když ona má aktivní magii, takže to nejspíš není možné. Damon jako člověka bych nechtěla, ale co by Dries a Plec neudělaly pro ty princezny Dullenky. Četla jsem, že by se měl vrátit Williamson, ale nakonec je to určitě kachna, což je škoda. Taky blbost, aby se vracel, když ta dlouho od toho dával ruce pryč. Bonnie a Enzo jsou vůbec jeden z nejhorších párů(i na hodně stránkách je tak vyhodnotili), ale asi to je fakt příprava na to, že bude Bonn upírka. V případě, že se Nina bude chtít vrátit a Kat neodejde, je to asi jediná rozumná a docela očividná možnost, proto takhle zalarmovali Enza…ale v první řadě k Bonn neměli koho jiného dát samozřejmě.

Jinak chování Cami se zhoršilo, ale začíná se to s ní zlepšovat a vůbec, pro mě by bylo ještě scestné prohlašovat, že jí nesnáším, ale každého názor.

#13 GingerGin
17.3.2016 | 14:25:59
GingerGin

#11 Car: Já měla ze začátku Delenu ráda a dívala jsem se na to hlavně kvůli ní. Jenže Plecka mi ji dokázala znechutit. Naštěstí to díky odchodu Niny tak nějak ukončili, než to mohli pokazit úplně celé.

#12 VampKošilka: Já doufala, že když začne nová éra bez Eleny, bude Damon tak trochu v pozadí. Připadá mi, že on byl tím, který všechno „pokazil“ jen aby to pak mohl „napravit“ hlavně proto, aby to tak nějak utužilo jeho vztah s Elenou. Takže jsem si myslela, že v téhle sérii bude Damon tak trochu v pozadí a bude spíš jen pomáhat Stefanovi s Car, případně bude tvořit s Rickem a Bon partu. Ono to tak i ze začátku vypadalo. Jenže pak tam strčili to těhotenství. (Ok, chápu. Candice byla těhotná. Ale to se dalo zakrýt i jinak). Když už chtěli Rickovi dát ty dvojčátka, mohli to zařídit jinak (třeba přes tu Florence, která byla krátce v těle Jo. Mohla je alespoň donosit). Bylo by mnohem zajímavější sledovat Ricka, jak se s pomocí Bon a Damona snaží zvládat sám rodičovství, než ho takhle uměle dát dohormady s Car a rozbít tak její vztah se Stefanem :/

#14 Car #15 VampKošilka
17.3.2016 | 21:35:30
Car

#13 GingerGin: to je pravda :D já jsem za to rozhodnutí Niny docela ráda :D joooo přesně :D to říkám pořád :D Caroline prostě šla zakrýt celá ta věc s těhotenstvím byla příšerná / teda je vlastně…měli hlavně vrátit Jo a bylo by prostě to nechápu, takhle akorát jkak říkáš rozbili Steroline a vytvořili Rickline :D nebo jak se jim vlastně říká ani nevím :D ještě jsem na to nenarazila|.D

17.3.2016 | 22:12:07
VampKošilka

#13 GingerGin: Myslím, že ty děti by nedonosil nikdo. Tuhle blbost vymysleli, protože byla Candy těhotná, ale kdyby nebyla, tak by nejspíš ta dvojčátka nezapojili a nechali by je u ledu. No, už je to tak, jak to je, ale i tak to neměli zapojovat. Jo zpočátku to vypadalo nadějně, jak Damon mluvil o tom, že si našel rodinu, jak přišel do pokoje za Stefem a Caroline chvíli po. Prostě takový Damon v první sérii, kde byl taky spíše v pozadí a řešili se tam Stefan a Elena. Ovšem pak si tvůrci nemohli pomoci a Damon opět dostal erotické ruce…na co šáhne, to po*ebe. Takže smůla, ale snad si aspon ted napraví reputaci, jinak té postavě pomůže jen rána z milosti. V další sérii už by to mohlo být lepší, naivně doufám.

Jinak je tu i teorie, že Stefan je furt v pekle, ale té teorii vůbec nevěřím, to by bylo nelogické vzhledem k některým událostem, včetně crossoveru. Myslím, že tím je tahle možnost vyloučena.

#18 Car
18.3.2016 | 9:58:53
kaileen81

VampKošilka – palec hore :) …Teď nevím, proč tam někdo má ty teorie s Bonnie jako upírem?Přeci mág nemůže bejt upír,to už bylo řečeno mockrát…heretici nejsou původně čarodějové,takže nevím,jedině že jí zase o tu magii oberou. A kde berete to,že Damon má být člověk?Pche, Elča vyleze, on jí rafne a je zase upír :D

#17 Car #19 VampKošilka
18.3.2016 | 15:16:38
Car

#16 kaileen81: jako kdo? Elena?:D ale dyt ta nechce bejt upír..navíc má v sobě ten lék že jo takže když ho vysaje Damon tak z něj bude člověk…a mě se prostě tohle dělat z upíra člověka nelíbí…jednou jsem upír tak jím mám taky zůstat…

18.3.2016 | 16:01:25
Car

#15 VampKošilka: no jenže to Stefanovo peklo není vůbec blbý nápad, ale taky tomu samozžejmě už něvěřím že jo…kvůli těm věcem které so zmínila a taky kvůli nadcházejícím flashabackům

#19 VampKošilka
18.3.2016 | 16:02:05
VampKošilka

#16 kaileen81: Čaroděj se může stát upírem, ale přijde tak o svojí moc, stejně jako třeba máma Bonnie. Čaroděj je čistá síla přírody a upír jde proti tomu, proto nemůže čaroděj, kterého přemění v upíra dál mít své schopnosti, jednoduše řečeno nemůže být obojí. Heretici byli původně jen součástí nějakého covenu, bez aktivních schopností, nebo je čerpali jinde. Což Bonnie není…i když má občas záseky, tak má pořád svojí aktivní moc. Snad jsem to napsala správně. No, to že Damon se stane člověkem, tomu bylo věnovaný pomalu celé finále šesté série. I to cukrouškovské vyznání o tom, jak si kvůli Eleně ten lék vezme a bude jí milovat po zbytek života..chce se mi blejt velebnosti. A navíc u Eleny ted platí to samé, co u Katherine. Jakmile si vzala lék, tak se znovu upírem stát už nemůže.

#18 Car: Ale i tak je zarážející, že Bonnie v budoucnosti nikoho nezajímá. Jako jo, Damon spí, Stefan má vlastní velký problém, ale Car a Alaric si támhle v Dallasu žijou svůj americký sen a co je s Bonnie je jim putna. Zrovna od Car bych to nečekala a Alaric k ní taky měl hodně blízko, když dělali Damonovi tu rodinku. A jedinej, kdo za ní přišel byl Enzo…a ten taky po dlouhé době.

#21 Car
18.3.2016 | 17:59:04
Angelus1753

Bože, tenhle seriál se mi už začíná dost hnusit a začíná mě srát. Pořád jenom nějaký nesmyslnný milostný trojúhelníky. Například Caroline po čas celýho seriálu se vychrápala snad se všemi. Tyler, Matt, Klaus, Stefan, Damon a teď ještě bude s Rickem, takže i s ním. Zapomněl jsem na někoho? :D Jinak do toho seriálu by měli dát o hodně víc akce a Stefana mám radši bez lidskosti. Damon je prostě Damon a k němu nemám výtku. Celá tato série mi přijde strašně moc nezajímavá. Nejlepší padouch z celýho seriálu byl prostě Klaus a jeho rodinka. To mělo grády, teď už ne..... :-/

#21 Car
20.3.2016 | 1:48:42
Car

#19 VampKošilka: to nemůže no :D leda že by zase tvůrci vymysleli nějakou sra*ku aby jo ale to pochybuji dost, napsala jsi to dost jasně :-) to je pravda no a zrovna u Caroline bych čekala, že se bude o Bonnie starat že jo je to divné :-/ bůh ví co se tam stalo v tom The Armory právě…tak snad z těch flashbacků, já pořád doufám v Stefan's Hell i když to sotva :D
#20 Angelus1753: booože tohle se tady řešilo už milionkrát :D ale dovol abych ti to uvedla na pravou míru ;-) s Damonem se ,,vychrápala,, proto, že on jí ovlivnil…s Mattem to byla taková láska-neláska navíc se spolu ani nevyspali když už teda ;-) takže vlastně jen Tyler, Stefan a úletíček s Klausíček (bléééé) a u Ricka nevíme možná jo možná ne takže jako ;-) nevím o co je lepší než třeba taková Elča ta nejspíš chrápala s Mattem, se Stefanem a Damonem to jsou taky tři pokud vím?

no a když se zamyslím nad tou první větou pokud je to taková sra*ka tak to sledovat nemusíš no .D nebo pak ještě doporučuji The Originals – původní rodinku ;-)

#23 Angelus1753
20.3.2016 | 15:29:02
kajkulka

To bude hustý , ale myslím že tohle je zatím poslední série TVD kde bude Damon . Někde jsem četla , že v osmé řadě už nebude :(

24.3.2016 | 17:48:35
Angelus1753

#21 Car: The originals sleduju pravidelně. Tomu se TVD nevyrovná a ano s TVD končím.

#24 Car
25.3.2016 | 2:19:26
Car

#23 Angelus1753: však jo já nikomu nenutím své názory ;-)

25.3.2016 | 12:38:40
Car

popisy následujících dvou epizod vypadajá docela lákavě :-)

25.3.2016 | 14:55:55
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama