Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Ukázka z epizody You Made a Choice to Be Good

Ukázka z epizody You Made a Choice to Be Good

Cade prošel magickou bariérou a teď je v Mystic Falls. Stefan opět plní svoji práci, ale Damon potřebuje trochu motivovat, aby v ní pokračoval, a proto tu Cade také je.

11 0
3.2.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /53

LostArrow

Hehe tak to bude zajímavé :D Ačkoli už mi nic nedává smysl tak se i tak těším jak to celé dopadne :D

#2 Car
3.2.2017 | 16:30:42
Car

#1 LostArrow: nevím no z tohohle týpka vůbec nejde respekt… a je jasný jak to dopadne pač jsem viděla ještě jednu ukázku kde na to Caroline chtěla přistoupit radši zabít ji než 100 nevinných

#5 LostArrow
3.2.2017 | 17:16:08
matys22

Tato epizoda se vysílá dnes

#6 joyeux
3.2.2017 | 18:33:44
KaraSnowAllen

Cade mi pořád přijde lepší jak ty dvě sirény. To jak je na pána upálil byla fakt bezva scéna. Možná z něj nejde respekt, ale ohníčky mu jdou.

3.2.2017 | 19:26:43
LostArrow

#2 Car: Nevím já jediný co mě zajímá kdo bude ta hlavní postava co má umřít :D

#7 Car
3.2.2017 | 20:04:24
joyeux

#3 matys22: Když už tak zítra. :)

webmaster
3.2.2017 | 21:32:43
Car

#5 LostArrow: mě to taky zajímá :D lae i to jakou roli sehraje Nina :D

#8 ZEDUltedOP
3.2.2017 | 21:59:00
ZEDUltedOP

#7 Car: tak víme že to Car nebude a že si Damon radši vybere 100 nevinných obětí :D tak proč by s něho měl bejt respekt on je to vládce pekel jemu stačí jen ty oběti :D a to je všechno o nic jinému mu nejde :D ale strašně by mě zajímalo co ho může zabít :D když je to pekelňák :D

#9 Car
3.2.2017 | 22:57:28
Car

#8 ZEDUltedOP: tak to je jasný, akorát jsem viděla nějaký uryvek jak tam Car naběhne a řekne, že to bere :D že radši jí než 100 lidí :D , no jako něco asi určitě bez toho to jinak neskončí na tu zbran si budem muset počkat :D Bonnie určitě přijde s nějakým zázračným řešením, pokud se dočista nezcvokne z toho cukrování s Enzem :D

#10 ZEDUltedOP
4.2.2017 | 0:35:52
ZEDUltedOP

#9 Car: ale stejnak zajimavé :D že bonnie minulej díl byla celej bez enza asi poprvé :D od 8 řady :D ale tak to jsem viděl taky že se radši nabídne sama než aby damon zabil nevinný oběti ale tak to by mu už nikdo neodpustil že zabil zas eleny kámoše :D a stefan by mu to taky neodpustil takže to neudělá :) :D nejspíš :D :D

4.2.2017 | 1:09:47
plllover

Poslední série bud mít jen 16 epizod nebo 22 jako ostatní série??

#12 KaraSnowAllen
4.2.2017 | 9:40:18
KaraSnowAllen

#11 plllover: Jen 16..

4.2.2017 | 9:47:23
KaraSnowAllen

Musím uznat, že jsem Cada podcenila. To je fakt padouch, jak má být. Sice nemá charisma, ale to, co dělá mluví za něj.

#14 Car
4.2.2017 | 9:54:16
Car

#13 KaraSnowAllen: četla jsem tvůj koment ještě jsem to neviděla, jako cože? :D jestli to skončí tak jak si myslím tak asi s celým TVD končím.....

#15 KaraSnowAllen
4.2.2017 | 10:52:18
KaraSnowAllen

#14 Car: No, v TVD mají ted máslo na hlavě úplně všichni. Cade dokázal něco, co nedokázal žádný záporák před ním. Jen se čím dál více bojím o Stefana, po tomhle nevím, jak se tvůrci zachovají. Pokud má mít Delenka happyend, tak ted už jen v případě Stefanovi smrti.

#16 Andie24 #17 Car
4.2.2017 | 11:03:56
Andie24

#15 KaraSnowAllen: Ono to nakonec asi bude přece jen trošku jinak, kvůli popisu na další díl to je trochu matoucí, jestli se opravdu stalo to, co si myslíme po dokoukání tohoto dílu. Nechci tu spoilerovat.. Ale je to masakr!

#19 KaraSnowAllen
4.2.2017 | 11:17:04
Car

#15 KaraSnowAllen: no asi tak nějak jako… a může mi někdo vysvětlit jak je možný že Bonnie dostala svoji magii zpět jen tak z ničeho nic? to mi přijde opět jak plot holes a to jsem to ještě neviděla :D a jako je mi ji samozřejmě líto a docela mě se*e že Stefan je ten co to udělal… jako tady mi přijde že si tvůrci vyrovnávaji účty tak Damon zabil Tylera a aby se neřeklo, když všichni mají Stefana za toho hodnějšího tak zabije Enza? jako fakt super no… a taky se o Stefana bojím vid…

#19 KaraSnowAllen
4.2.2017 | 11:19:31
ZEDUltedOP

Už to začiná mít grády :D :D a to se mi začíná líbit

4.2.2017 | 11:33:00
KaraSnowAllen

#16 Andie24: Ještě to bude hodně zajímavé.

#17 Car: Tak tady je jediná obhajoba, které Stefan drží jako toho hodnější je fakt, že on tyhle svinárny dělá jen, když je bez emocí. Damon to dělá bez nich i zcela při smyslech. Ale holt se muselo nějak to skore vyrovnat, i když ted nevím, zde mám čekat happyend nebo masakr.

#40 Car
4.2.2017 | 11:43:07
Nicole

Taky když Bonnie udělala Stefanovi to, co udělala (injekce), tak by to mohli udělat všem, Damonovi, Caroline :) Pokud stačí jen jedna injekce s krví, neměl by to být problém a všichni budou spokojený :)

#21 KaraSnowAllen
4.2.2017 | 11:54:40
KaraSnowAllen

#20 Nicole: Pokud toto udělají, tak vyrostu! Nejdřív je lék jen pro jednoho, pak se dá vysát, ale musí se vysát všechna krev, proto Silas vytáhl Katherine jako fruko, pak si Amara jen cucne a zabere to i tak a pak se dá dělit na více částí, i když bylo jasně řečeno, že dávka stačí jen na jednoho? Z toho už se mi i ted motá hlava.

#25 Nicole
4.2.2017 | 12:10:43
GingerGin

No mi to po tomhle díle připadá, že Steroline je konec :/ A že ta slibovaná svatba bude jen sen…Momentálně bych řekla, že Stefan bude s Elenou, Caroline nakonec zemře a Bonnie bude jako upír s Damonem :D :D :D

Ledaže by se zjistilo, že ta injekce má krátkodobý účinek a u Stefana se pak po nějaké době vrátí vše do normálu :D Pak by byla Steroline a Bamon a Elenu by někam strčili :D :D A já bych byla šťastná :D

#23 KaraSnowAllen
4.2.2017 | 12:18:36
KaraSnowAllen

#22 GingerGin: Caroline umře…nejspíš jí strčí do New Orleans.

#27 GingerGin
4.2.2017 | 12:25:54
ZEDUltedOP

Stefan člověk Damon navždy upírem :D jakože docela pecka :D jednině že by těch léku měli víc :D :D aby taky mohla bejt Car člověkem :D a Damon taky :D i když se tam vratí elena tak to nebude happyend pro Damona protože on by byl navždy upírem a stefan by žil lickej život a bez bratra a Damon zabít Cade podle mě enzo nebyl poslední s hlavních postav co zemře :D ale bude to i Damon skrz to že bude muset zabít Cada aby Cade nechtěl zabít právě stefana docela je to zamotané sem zvědavej jak to všechno dopadne :D

4.2.2017 | 12:30:20
Nicole

#21 KaraSnowAllen: Já se bojím, co jsou schopni ještě udělat za blbosti :) Takže tomuhle bych se ani nedivila :) Vlastně se bojím, jak to celé dopadne :)

4.2.2017 | 12:43:36
BLHikachu

Je to len mnou alebo to ako Bonnie „získala svoju mágiu“ bolo mrťe podobné ako keď zabili Cada?Bolo by epické keby tiež vytvorila nejaký svoj alternatívny svet ako má Cade :'D a je mi jasné že keď Cade má svoje „peklo“ tak Bonnie by si vytvorila svoje „nebo“ :'D alebo sa jej proste len vrátila mágia no xD vedeli sme že sa jej skôr či neskôr vráti už vďaka tej udávačskej ladičke ktorú prvýkrát nepočula a druhý, a tretí už áno :D

4.2.2017 | 12:46:00
GingerGin

#23 KaraSnowAllen: Já nevím. Mě se Car do New Orleans prostě nehodí. Nebo už někde byla nějaká zpráva, že má jít Candice do TO? Protože Candice opravdu až mockrát dost důrazně řekla, že si nepřeje Klause a Caroline, aby byli spolu. A jasně, ono je to hlavně na scénáristech, kdo s kým bude. Ale je očividné, že kdyby šla Car do New Orleans, dali by ji s Klausem dohromady. A nějak si nemyslím, že by Candice nutně chtěla s rolí Caroline pokračovat a souhlasila by s přechodem do TO.

4.2.2017 | 13:36:09
Alisanti

Čím víc s Enzem tokali, tim víc mi to bylo jasný. Už asi od třetiny dílu jsem byla přesvědčená na 100% jak to dopadne. Po tom všem, co se jí už stalo, jí tohle muselo zlomit úplně. Uvidíme, co to bude mít za následky.. Ale „Bennett witch is back“ bych řekla..

4.2.2017 | 13:38:53
Alisanti

Jakto, že tenkrát když dostala Kat lék, dohnal jí její věk.. Teď to nikomu z nich nehrozí? To jsem nějak zapomněla. No jako na poslední díly to zamotali luxusně. Jsem překvapená

#31 Nicole
4.2.2017 | 13:45:43
google147

Pokud bude mít Stefan lék v krvi, tak nezestárne. Jinak pokud to není kec, tak ještě do konce seriálu bude Mystic Fall kompletně bez úpírů (ano i Caroline a Damon se mají stát opět lidmi) – nemusí být pravda.

A konci to má být všichni vs. Cade + ??? (schválně jestli bude pravda kdo to bude – není to tak těžké uhodnout)

#40 Car
4.2.2017 | 13:50:30
Nicole

#29 Alisanti: Protože tenkrát z Katherine vysál ten lék Silas. Proto jí dohnal její věk. Kdyby jí nevysál a lék jí zůstal v těle, nezestárla by :) Teda asi později ano, ale né tak brzy :)

#32 Alisanti
4.2.2017 | 14:16:42
Alisanti

#31 Nicole: Úplně jsem to vypustila. Díky

4.2.2017 | 15:11:29
Nazugg

Ono dá se tu spekulovat o tom, že Elenav sobě ten lék už nějakou dobu má, mohl se rozšířit atp… Takže třeba 3injekce s lékem ji neohrozí a i kdyby z ní ten lék postupně vytáhli, tak si myslím, že by na ni ty kolik, 2–3roky upírství nic s věkem a stárnutím neudělali…

#34 GingerGin #35 Nicole
4.2.2017 | 20:35:06
GingerGin

#33 Nazugg: tak ono se počítalo už od začátku s tím, že Eleně se nic nestane, když z ní ten lék vysají. Ani Caroline by se nic nemohlo stát. To jen těm, co jsou prostě už několik desítek až stovek let staří. Takhle se s tím počítalo už od chvíle, kdy si ten lék vzala.

Spíš je teď otázka, jestli ta injekce bude fungovat dlouhodobě, nebo tam bude nějaký háček :D A jestli opravdu funguje dlouhodobě, tak ve výsledku stačí trocha Eleniny krve a můžou se z upírství „vyléčit všichni“.

Možná bych se ani nedivila, kdyby na konci byli ze Stefana, Damona i Caroline opět lidé a dočkali bychom se toho růžového Delena, Steroline happyendu (protože jinak to už fakt vidím jen tak, že Steroline a vlastně i Delena jsou u konce a vrátí se Stelena…A možná nás překvapí a dají Car a Damona dohromady jako upíry…Já už fakt nevím, co čekat :D :D :D )

4.2.2017 | 22:10:48
Nicole

#33 Nazugg: To by asi nebyl problém a jako nějak bych to pochopila. Vypije lék, ten se rozšíří krví do celého těla. Jen asi mi vadí, že tam byl vždycky hrozně velký humbuk okolo toho, že lék je jen jedna dávka. Jedna dávka pro jednoho upíra a prostě okolo toho velký vítr. A teď najednou by to nebyl problém, stačí jedna injekce krve Eleny s lékem a vyléčí to tolik upírů, kolik chceme. Já vím, vysvětluji to trošku zvláštně, ale snad tomu bude rozumět, jak to myslím :)

#36 GingerGin
4.2.2017 | 22:11:30
GingerGin

#35 Nicole: tak ono byly velké řeči původně i kolem toho, jak je upírství nezvratné :D :D Pak se objevil lék, jen pro jednoho, pak se zjistilo, že v nějakém vězeňském světě je další dávka (ok, proč prostě nesehnali a nepodplatili spolek nějakých čarodějů, aby jim na pár hodin vytvořili další vězeňský svět a nesehnali si takhle další lék pro další upíry…). Pak najednou lék může vypít více lidí, pokud si ho budou předávat a nakonec zjistíme, že naředěný s krví působí i v menším množství a je tak rovnou pro víc lidí :D

Navíc…no já nevím, ale chtějí nám namluvit, že když čarodějky po celém světe zvládají oživovat lidi, vytvářet nové lepší verze upírů, odpoutávat pokrevní linie (viz. The Originals),strhnout oponu mezi světem duchů a lidí, vytvářet divné kopie světa, ve kterých mohou někoho uvěznit a spoustu dalších věcí, neumí se prostě jich pár sejít a vyvinout oficiální lék na upírství? Mám pocit, že ve výsledku jsou čarodějky takovým tím záchranným řešením na všechny problémy, ale výrobou léku se evidentně ještě nezabývali. A když to zvládla ta Q--- (nepamatuju si, jak se jmenuje, ale prostě ta, co byla zamilovaná do Silase), tak by to mohl zvládnout ještě někdo další. A neříkejte mi, že sehnat další čarodějky (kromě Bonnie) je tak strašný problém :D

4.2.2017 | 23:39:53
GingerGin

Navíc nikdy tam prostě neměli tahat nějaký lék. Shane tehdy vysvětloval, že základem nesmrtelnosti je pití krve. A ten lék byl pro Silase, který byl nesmrtelný, ale nebyl upír. No a Shane tehdy řekl, že právě kvůli té krvi (tzn. spolu s nesmrtelností společná věc upírů a Silase) ten lék bude působit i na upíry. Jenže upířiu zemřeli. Tzn. je fajn, že ten lék tě zbaví nesmrtelnosti a pití krve, ale nějak zapomněli říct, jak je možné, že zase budeš žít. Silas byl proměněn jiným způsobem. Upíři jsou prostě mrtví a tečka. A fakt, že je zbaví nesmrtelnosti by podle mě ještě neměl znamenat, že jsou zase lidmi. Nevím, jestli jsem to dobře vysvětlila… Jediné, co dávalo smysl, bylo to s tím Rickem. Když se dostal do MF, kde tehdy nefungovaly kouzla, opět začal umírat jako člověk a Jo mu zachránila život. Ano, chápala bych, že takhle nějak by proměna z upíra na člověka mohla fungovat. Ale jinak prostě NE.

#38 Jouzi.Ef
4.2.2017 | 23:55:16
Jouzi.Ef

Vím přesně, co chceš říct – zkrátka pokud si upír, tedy „nemrtvý-nesmrtelný“ a vezmeš si lék, tak by měl fungovat tak, že tě zbaví „upírství-nesmrtelnosti“ a přivede tě do původního stavu před tím – tedy v případě upírů do mrtvého stavu. V seriálu to bylo vysvětleno právě tak, že tě lék udrží při životě, pokud ho z tvého těla někdo neodstraní, pokud ano, tak jako následek dostárneš všechny ty roky, které si žil v „nesmrtelném“ stavu. Ale co si budeme povídat – je to jen seriál a je tam víc nedomyšlených věcí, např. když se Bonnie vydala na ostorv v alternativním světě, aby získala lék, je velmi zajímavé, že tentorkát neovládala ani EXPRESSION díky čemu byla extra mocná, ani s sebou neměla Jeremyho s tetováním po celém těle, ze kterého by načerpala sílu, aby prolomila vstup v jeskyni do Silasova hrobu a stejně ho byla schopná získat. Co se týká léku a Stefana, tak si nemyslím, že zabere, nebo spíše určitě v tom bude nějaký háček, jelikož to by si mohli nakonec injekci píchnout všichni, a tak to určitě nebude. :-D V dalším díle by měla být smrt těch čarodějnic, a to, co s nimi dělá zvuk toho zvonu… osobně bych byl rád, kdyby se Bonnie vrátila magie, ale spíše si myslím, že to bude něco s jejími psychyckými schopnostmi, které má i Cade. #37 GingerGin:

#39 GingerGin
5.2.2017 | 0:25:24
GingerGin

#38 Jouzi.Ef: ještě k tomu léku (ano, budu to neustále řešit :D :D ). Chápala bych, kdyby to bylo tak, že dokud mají ten lék v sobě, tak je to kromě zbavení nesmrtelnosti a závislosti na pití krve udrží i „naživu“. Jenže, pokud ho z nich někdo vysaje, tak nejen, že by je měly dohnat všechny ty roky, ale také ten způsob, jak zemřeli. Takže Katherine by neměla jen stárnout, ale také být mrtvá, protože se oběsila. Prostě něco ve stylu jako když bylo MF pod tím kouzlem a každý upír, co tam vstoupil, začal opět umírat. Ok, chápu, že to je seriál a tohle fakt nedomýšlí…Ale dost mě to štve, protože mi to přijde jako dost očividný nesmysl. Ještě bych chápala, kdyby je ten lék zbavil nesmrtelnosti (na to vlastně u Silase původně byl), ale jinak by zůstali dál tak, jak jsou. Tzn. nebyli by ani přímo upíry, ale zase by nebyli přímo lidmi. Jo, to by byla sice absolutní blbost a dost smutné pro ně, ale smysl by to spíš dávalo.

5.2.2017 | 10:45:59
Car

#19 KaraSnowAllen: souhlasím s tebou :-) ale tohle mě teda štve Enza jsem vidět mrtvého nechtěla a Stefan jako člověk? to mě taky pěkně na*ralo…jinak to s tím lékem byla ta největší hovadina kterou tady vymysleli, fakt je to ten největší průser, který zasadili do seriálu tak sakra jsi jednou upír a upírem taky zůstaneš ne? okej pa kteda když už objevili lék měl být jen jeden konec šmitec ne že s tím budou otravovat pomalu každou druhou sérii od té 4 to je fakt přišerný…
#30 google147: jo tohle mě taky napadlo… ale jště mi vysvětl ijak je možné že se Bonnie zázračně vrátili magické schopnosti? :D

#41 KaraSnowAllen
5.2.2017 | 16:41:44
KaraSnowAllen

#40 Car: Ten lék se hodil jenom jako focus do čtyřky, sledovat, jak se o ten jeden jediný lék všichni perou, každý ho potřebuje pro jiné učely. To bylo podle mě dobrý, nicméně se jako na zavolanou objevil druhý, který se nejspíše dá z Eleny vytáhnout po dávkách, které stačí pro více upírů. Byla blbost to celé zapojovat znovu, navíc když Stiles řekl docela dost jasně, že musí vytáhnout všechnu krev aby to stačilo pro jednoho, ale ted stačí dvě decy pro každého? Ne, to fakt ne. Navíc bodnout si do žil cizí krev, které nemusí být moje krevní skupina může být smrták, ale dejme tomu, že jsou to upíří a ti jebou nějaké krevní skupiny.

Já tušila, že Enzo bude ten, kdo zemře a hádám, že Bonnie ho bude někde v poslední epizodě následovat a pokud né a dají zase dohromady s Jeremym, tak asi bouchnu, pač ten si jí nikdy nezasloužil.

#43 Car
5.2.2017 | 18:23:38
ZEDUltedOP

Enzo už se nevrátí už jse loučil s TVD před dvouma dnama dával rozhovor a tam se už loučí takže podle toho soudím že už se tam neukáže

#43 Car
5.2.2017 | 18:41:04
Car

#41 KaraSnowAllen: jako nevím :D já jsem tento nápad nesdílela již ve 4 sérii ale tohle je prostě moc, při každém průseru se tu znovu objeví lék jasně a jelikož jim dochází čas a je pár psoledních pár dílů do konce tak jak bychom asi zlikvidovali toho Cada – jasně narveme do něj lék why not :D evidentně to stačí no :D jako jo to asi jo jebou to, ale přesně jak říkáš, museli by to vypít celé…ale ne Bonnie najednou stačí celá stříkačka na to, aby udělala ze Stefana člověka, ale co my víme třeba si to tvůrci uvědomé a Stefana to jenom na chvíli oslabilo a bude pak zase upírem – ale jasně pochybuji…a pokud ne tak jsou fakt vypatlaný a to jeji neustálý porušování pravidel je trapný :-)
#42 ZEDUltedOP: škoda no :-) tak ted to vidím na Bamon (což těžko) nebo Beremy v záblesku budoucnosti…

5.2.2017 | 19:09:10
Crazynecka

jako nevim no.. jeste bych brala verzi – dat lek Cadovi, zabit ho a Enzo by si ho vytahnul z nej, az by Enzo umiral tak by si ho vzal Damon..ale takhle ? Pak me napadla verze, ze vlastne ted byl Stefan opravdu nesmrtelny- i po zasahu kolikem atd se opet vratit – Cade si ho pojistil. Pak bych brala to, ze treba nakonec nebude na Stefana pusobit jak ma- ze by ho treba zbavil jen te uplne nesrtelnosti , evidentne podle dalsi ukazky by mu to vratilo lidskost a byl by z nej normalni upir zas.

a nebo ta nejblbejsi verze, i kdyz lepsi nez jenom lidkej Stefan- rozsirit ten lek mezi ostatni – dat ho Caroline, Damonovi a vysekat Elenu z toho prokleti.. pak by bylo opet Mystic Falls vycisteno od upiru..A dale by se pod jmeny Salvatore, Forbes, Gilbert atd . sirily tradice- den zakladatelu, Miss Mystic Falls atd atd. Caroline by byla starostkou, Matt by byl serifem… cely Mystic Falls by zilo stastne.. nebo by pak ukazali skok o 20 let a meli by vsichni uz deti na stredni ve veku 17 let, do mesta by prisli novy upirsky bratri a historie by se opakovala… :-D jako s tim lekem pro vsechny by to malinko davalo smysl, protoze i kdyby byl lek jen pro Damona, tak by stejne bratry roztrhly od sebe a Damon by musel pryc s Elenou…nekam do ustrani.. takhle by vsichni byli lide a nikdo by neposlouchal porad Matta jak rika,: Vy jste vsichni upiri a jste zlo… :-D :-D :-D. a pokud by navic z Caroline mel byt clovek, mohla by mit se Stefanem vlastni deti a opet vidat dvojcata… ale nevim, Caroline je rada upirkou… blby konec, ale porad podle me o malinko lepsi ,jak zabit treba Stefana, aby mohla byt Delena a aby Caroline byla sama bez Stefana, sama upirka a sla treba do TO.. jako jeji postavu mam rada, ale neumim si ji predstavit po boku Clause ani nikoho jinyho.. proste patri ke Stefanovi.. kdybych ji videla v TO, tak bych si pokazde rikala, to je Caroline Forbes, ta patri do MF.. proste neprirozene…ta postava uz si na to prosla velkym vyvojem.. neco jineho by bylo, kdyby to byla postava typu Tylera.. ten v poslednich rada nebyl mezi uplne hlavnima postavama a casto byl mimo MF.

#48 Nazugg
5.2.2017 | 21:23:53
Crazynecka

navic..pokud by meli Steroline rozdeli, tak by to snad udelali uz v te 7 Serii… to by bylo lepsi i kdyby uz v te 7 serii udelali z ni cloveka a byla by s Rickem a detmi… KDYZ UZ BY JE MELI ROZDELIT..

ted nejak nevidim duvod proc je rozdelovat.. :(. proste bud oba udelat smrtelny nebo nechat upirama.. Delenu klidne taky nechat spolu, jakkoliv- u nich je mi to docela jedno.. A Bonnie nechat mocnou carodejkou, ktera zlikviduje Cada.. a ta by se mi treba hodila do TO potom.. protoze stejne skoncila bez Enza a jako mocna carodejnice, ktera pod sebou bude mit dalsi carodejnice by se mi v Orleans docela hodila.. at uz by bojovala za Klause proti Marcelovi nebo proti oboum.. jako pokud by zlikvidovala Cada v MF tak proc ne Marcela.. ?

5.2.2017 | 21:34:56
Crazynecka

A nebo by se vsichni mohli vratit v cese.. to jeste v TVD nebylo ne ? :-D :-D

#47 Car
5.2.2017 | 21:36:23
5.2.2017 | 21:52:01
Nazugg

#44 Crazynecka: Tady se někdo rozjel :D Ale souhlasím s tím, že jestli bude tedy ze Stefana člověk, tak by je 100% měli udělat z ostatních, protože prostě Stefan a Damon = v tuhle chvíli už nerozluční, kteří se navzájem potřebují, vše si vyříkali a nedokážou si prostě představit to, že by jeden měl být člověk, adruhý po těch letech pak bez něj upírem, až by mu umřel… No a Steroline… To prostě nemůžou takhle roztrhnout a hlavně dopustit.. Leda smrtí, ale to by už i na mě bylo moc…

5.2.2017 | 23:16:35
Crestron

Napadlo už někoho, že jelikož se poslední série nebo minimálně několik dílů točí hlavně kolem Damona (nebo jinak řečeno skoro pořád je středobodem dění), mohlo by se stát že všichni ostatní jednoduše umřou a on zůstane sám a seriál zůstane s otevřeným koncem? Poslední scéna by byl nějaký Damonův vnitřní monolog v tom jeho nadupaným Camaru :)

ps.: možná to tu už zaznělo ale nečetl jsem všechny komenty hlavně kvůli Crazynecka :D

#51 Jouzi.Ef
5.2.2017 | 23:47:54
Crazynecka

no jo.. zaver posledniho dilu se mnou zamaval, tak to musi ven.. :-D :-D

6.2.2017 | 0:10:26
Jouzi.Ef

A nebo umře právě Damon… #49 Crestron:

#52 KaraSnowAllen
6.2.2017 | 23:57:43
KaraSnowAllen

#51 Jouzi.Ef: A nebo úplně všichni…krom Matta, ten neumře nikdy. :D

#53 megary
7.2.2017 | 11:18:38
megary

#52 KaraSnowAllen: hej, zistia, že Matt je vlastne sám the cure. :D

7.2.2017 | 13:03:51
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama