Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Ukázka z epizody Moonlight on the Bayou

Ukázka z epizody Moonlight on the Bayou

Stefan přijel do New Orleans a setkává se zde s Klausem Mikaelsonem. Jak asi toto setkání dopadne?

16 0
26.2.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /36

Car

tak tohle je naprosto dokonalý :-*

26.2.2016 | 18:18:15
DelenaForever

už se těším na titulky:3

26.2.2016 | 21:27:18
Car

stálo to za to :-)

26.2.2016 | 22:05:35
VampKošilka

Kluci moji:-333 U mě nejsem problém titule, ale čas. Nicméně. On Klaus pořád žárlí, že má Stefan radši Damona, nebo mu nevěří? Teď si ten jeho pohled neumím zařadit. Klaus je stejně majetnický jako nedůvěřivý.

#5 Car
27.2.2016 | 8:02:39
Car

#4 VampKošilka: bylo to skvělý ale víš co mě vadí?jak v tom hodnocení u dílu dávají lidi jednu hvězdičku jen proto, že ještě njeosu titulky to přece není vůbec objektivní hodnocení vážně mi to přijde dost ujetý a díl to byl hodně dobrý, jak Klaus vyhodil Stefana a pak stačilo jen slyšet zase Caroline :D nechci nic ale řikat ale u obou jsem v tom telefonátu slyšela něco zajímavého nedokážu to přesně popsat :D třeba mi to bude jasnější s těmi titulkami ale bylo to vážný nadupané „něčím“ :-D jsem zvědavá na TO

#6 joyeux #7 VampKošilka
27.2.2016 | 12:52:33
joyeux

#5 Car: Problém s hodnocením vyřešen. ;)

#9 Car
webmaster
27.2.2016 | 13:39:07
VampKošilka

#5 Car: Já to fakt nepobírám. Ten Klaroline telefonát, co se víceméně týkal Stefana se mi líbil, ale nějak Klause nepobírám. V jednu chvíli se tváří tak, podruhé jinak a vážně nevím, o co mu jde. O Stefana? O Caroline? Já vám nevím. Čím dál tim víc nechápu, jak může být Bonnie v budoucnosti zamilovaná do Enza a ne do Damona a jaktože spolu nejsou? Ta jejich, když Bonnie pro něj opět riskovala život a ten Damonův monolog u její postele za doprovodu te hudby, to bylo prostě dokonalý. Caroline to s těma holčičkama hrozně sluší a čím dál více se mi líbí Car a Alaric jako pár, ačkoliv chci, aby to bylo zase v poho mezi Stefanem a Car. Crossover měl někdy slabší a někdy silnější chvilky, ale kupodivu ty nejsilnější byly v TVD s Bonnie. Ta holka je nejen hrdinka, ale taky pořádně badass! To jak usekla Enzovi ruku(svému budoucímu miláčkovi)pro záchranu Damona, no woow.

#9 Car
27.2.2016 | 16:13:49
Andie24

No já jsem nadšená! Ale popravdě mnohem víc dílem v TO. Protože to mělo grády :D A Stefan se mi tam neskutečně líbil. Super dva díly :) Chtělo by to více propojení, protože to bylo opravdu povedené :)

#9 Car
27.2.2016 | 16:31:39
Car

#6 joyeux: díky moc :-) skvělé řešení, myslím, že tohle je vážně hodně neobjektivní aby to tam někdo strkal jen kvůli titulkům :D já chápu, že všichni nemají best angličtinu ale můžeme být rádi, že to vůbec někdo překládá a stěžovat si že to bude „až“ dneska? no radši no coment :D
#7 VampKošilka: no hele přesně :D ten telefonát Klaroine byl zajímavý ale musím na to přijít až s titulkami o co Klausovi jde pač jsem to z toho taky moc nepobrala:D trochu mi to přijde, jak kdyby se vněm probudila „stará láska“ jen co Car uslyšel, nevím třeba se pletu potřebuji ty titulky abych si byla jistá a jasně…nechápu Bonnie to je taková blbost s Enzem, docela mě nasral, co si jako myslí že dělá a že jim věří, když ta velitelka evidentně hraje na city ti je příšerný :D jo no..chvilkama jsem tam "něco"viděla jak se dívala Caroline na Ricka když byli spolu :D uvidíme jak se to vyvine, Originals crossover jsem ještě neviděla podívám se teď ale s titulkama to bude lepší, jjsem sama zvědavá jaký díl mi bude případat lepší a souhlasám s Bonnie ty jo :-D je fakt drsná ale v ted si ji s Enzem neumím představit je to kretén
#8 Andie24: tak paráda těším se :D jsem právě zvědavá který mě nadchne víc :D

28.2.2016 | 15:20:15
Car

no takže jinými slovy Klaus to pěkně zakecal, když řekla že má ve svém životě příliš komplikovaných žen ale ok :D nevím co si o tom mám myslet, ale snad ke Caroline nic necítí :D u ní bych si tím ale nebyla až moc jistá, :D ten její hlas a to jak s ním mluvila bylo to hoooodně zajímavý :D každopádně skvělý díl :-)

28.2.2016 | 18:53:26
google147

Ten Alaric a Caroline je nápad hodný fakt velkýho vola. Každej fanoušek si stěžuje, že Caroline párujou s každou mužskou postavou a oni v tom pokračují – bože měli by se nad sebou zamyslet. To těhotenství měli vymyslet nějak líp.

Navíc se z té situace nedá nějak slušně vybruslit – buď si Caroline vybere Alarica a Stefan to opět odsere nejvíc ze všech a nebo si Caroline vybere Stefana na úkor těch dětí. Když už, tak je neměli dávat dohromady. Samozřejmě je tady ta možnost Stefanova osobního pekla, protože ta budoucnost se pořád týká jen jeho – až na tu Bonnie, která si vyčítá, že její blízký umřel, ale mi viděli v budoucnu všechny. Taky by bylo fajn rozvinout tu, že podle Nory a Mary Louise by měla být Valerie ta nejzákeřnější a nejzleší z Heretiků. Alespoň, že absence Caroline se snížila.

A taky bude zajímavé jestli se na seriálu podepíše, že ho tímhle dílem opustila hlavní scénáristka, Delena fanynka č.1, osoba, která přiznala, že vůbec netuší jak psát Stefana a Steroline – Caroline Dries.

#12 Car
28.2.2016 | 22:23:25
Car

#11 google147: těhotenství měli vymyslet dublerkou…ono by se to nepo…a chápu že Candice bude chtít být ted s malou tak jí mohli nějak na pár dílů „odklidit“ ono by se nic nestalo… a párování Alaric a Car vážně nechápo kord po té scéně se Stefanem…ne prostě Stefanovi není souzené mít normální štastný vztaha vždycky vinou Damona bude v p*deli…

to je pravda ty jo s tou Val :-O to už si ale ted moc neumím představit, vzhledem k tomu, že mi přijde,že stejně pořád něco cítí ke Stefanovi…ostatně by bylo divný kdyby ne..Stefan se posunul o dost dál ale ona neměla ve vězenském světě kam…faktem je že to už jsem tady taky někde psala, že pokud to chtěli takhle tak neměli Car a Stefana dávat prostě dohromady…je to fakt divný…a opravdu si Bonnie neumím představit s Enzem, který mi od 6 série leze fakt hooodně na nervy…

aha cože :D ona odešla?:D nevíš proč?:D to je zajímavé ale :D

P.S.: ted tady koukám na ty narozeniny a je zajímavá že Candice má narozeniny tři dny před Josepehem :D

#13 google147 #16 VampKošilka
28.2.2016 | 22:30:55
google147

#12 Car: V plno seriálech to vyřešili volným oblečením a správnými úhly kamery. A ani by nevadilo, že to tam dali, ale neměli je dávat dohromady s Alaricem – už ten fakt, že jí je pořád 17 a jemu má být dějově skoro 40 let (měl by vypadat o 10 let starší než Damon).

Candice podle všeho už zase točí (a i natáčení se dá přizpůsobit podle potřeby) – podle Dries měla chybět 5 epizod, Plecka pak řekla, že bude chybět jenom 4 epizody a nakonec Paul prozradil, že už je natočené Steroline shledání a bude v díle 7×19 (bude tedy chybět jenom 7×16–18). A v tom rozhovoru sám Paul řekl, že chce Stefana a Caroline dohromady.

Stefana a Caroline mají skvěle rozjetý – od dílu 7×11 není vůbec pochyb o tom jak moc je do ní zamilovanej a i v tý budoucnosti je to jeho největší slabina (a ne Valerie) a i na ní je tam vidět, že ho pořád miluje, tak snad by to nevedli tímhle směrem pro nic za nic. Valerie může jenom čekat a pak se pořádně vybarví.

A v tom je ten vtip, oni to nejspíš všechno přeskočí – jak se dá Enzo a Bonnie dohromady, jak Caroline a Alaric, jak Stefan a Valerie a nakonec jak a kvůli komu Bonnie skončí na psychiatrii. A hoděj tím skokem do hotového.

Bude psát nějaký nový seriál na Foxu

#14 Car
28.2.2016 | 22:58:40
Car

#13 google147: no přesně tak…já si to taky myslím, že se to dalo vyřešit tou dublerkou nebo přesně tak jak píšeš a ano je to divný už jen z tohoto důvodu…tak to je dobrý sice by mě zajímalo kde bude tři díly jakože dějově v tom seriálu :D asi prostě nebudou záběry na ní a Ricka :D no tak to je jedině dobře, však i ty herci mají nějaké slovo což je super :-) to je taky pravda no :-( jako Valerie ho určitě pořád miluje..řikám ona se neměla kam posunout za ta léta a určitě nečekala, že je ze Stefana upír…zatímco Stefan šel prostě dál – logicky… kdyby byl sám tak by se dalo možná očekávát, že by se do ní zase znova zamiloval to se ale nestalo takže smůla :D tak to nás všechny ale nejvíc na*erou je jim to jako jasný? já s ito prostě ted vůbec neumím představit :-O takže chceš říct, že neofiko je 8. série jakoby potvrzená? pač co jsem někdo četla tak záleží hlavně na Paulovi a Ianovi zda to budou chtít točit pač od nich se to odvíjí..no možná hele tím lépe, že tam nebude :D

#15 google147
29.2.2016 | 0:01:52
google147

#14 Car: Jak říkám to, že je těhotná se ještě dá brát, ale to, že ji dali dohromady s Alaricem, tak to byla hrozná blbost.

Skočit o 3 roky by se mělo v příštím díle (teda to byl plán před koncem roku, ale potom to Plecka zmenila, že to bude někdy před koncem série). A absence se dá vysvětli jednoduše cestou z New Orleans zpátky (to shlédaní už bude v tý budoucnosti). A prostě by snad neukazovali Stefana šíleně zamilovanýho a zamilovanýho i po 3 letech a u Caroline to samé a pak by to nikam nevedlo.

Ale Valerie věděla, že Stefan je upír – Lily to říkala Damonovi ve vězenském světě. Ona se posunost mohla, ale nechtěla.

Tak asi v dalším díle (možná 2–3) nemůžou stihnout dát dohromady Enza s Bonnie a ta se ještě bude muset složit (a pokud jsou všichni naživu, tak kvůli komu tak skončí?), kvůli absenci Candice neukážou Caroline a Alarica určitě.

Pokud bude 8.série, tak bude asi poslední (sledovanost po přesunu na pátek není dobrá) a pokud to oznámí dopředu, tak je oba určitě ukecají. Teď to bude řídit Plecka sama – nedávno prý dopsala poslední dva díly série.

#18 Car
29.2.2016 | 0:22:45
VampKošilka

No, jak se to vezme. Oni si tu Caroline fanoušci párujou v mnoha ohledech sami, viz Carenzo, Markoline a i Klaroline je spíše fantazie fanoušků, než nějaký stěžejní vztah. Alaric a Car jsou blbost, ale je to spíše vztah z rozumu.

Tak to chudák FOX, že zrovna o ní měl někdo zájem. Já řvu hurá, protože Dries mi tím bojkotováním Bamon(nebýt zásahu Plecky, tak není ani scéna 3 seconds) scén a vydzvihování Deleny šla až šíleně na nervy. Ten tupoidní nápad s Bonnie a Enzem taky pochází z její makovice. Psaní Steroline jí jednoduše nešlo proto, že vždycky chtěla Stefana s Katherine, ovšem smrtí Katherine se jí udělala čára přes rozpočet. Ta ženská podělala, na co šáhla. Katherine měla umřít v 5×11, v náručí své životní lásky, v míru a pokoji s vědomím, že se její dcera bude mít dobře, ale jen proto, aby nepřišla o Steferine scény, tak Katherine ve finále přišla o všechno a ještě jí vtáhla temná dimenze. A prodloužila jí život snad o 4 díly?:-) Jsem ráda, že táhne, i když se na show sem tam podílet určitě bude.

U Bonnie to podle mě bude buď smrt Nory(hodně se sblížily jako kámošky), nebo hodně fanoušků je názoru, že Damon už po 7×14 bude chtít Bonnie ochránit(ve většině případů pro něj riskuje život), aby si mohla žít ten svůj život, aniž by pro něj furt riskovala, takže se bude vydávat za mrtvého, což vysvětluje Damona v rakvi i to, proč je Bonnie na psychině kvůli tomu, že o někoho přišla. Ovšem ten vztah Bonenzo si nevím vysvětlit. Bonnie měla tuhle sérii čekat velká láska a zatím to vypadá, jakoby jí byl Damon a né Enzo, kterému neváhala useknout tlapku.:-D

I když mám Valerii ráda, tak bych byla ráda, kdyby se konečně projevilo to, co o ní říkala Mary. Stefan do ní zamilovaný není, nepřijde mi to, ale kdo ví? :-D

#12 Car: Vzhledem k tomu, že Klause budou všichni chtít zabít, tak se podle mě někde s Hayley i Hope ukryje. Třeba nastane čas pro fanoušky Klayley, což mě by bylo milejší než Klaroline, jak zase tvrdí jiní.

#18 Car
29.2.2016 | 9:15:15
google147

Tvůrci jí dali dohromady s víc jak polovinou mužských postav braných jako hlavní. A bohužel v tom pokračují a to tomu seriálu dost ublížuje. Už ten fakt, že to vůbec neuhlídali a fanouškovská základna se roztříštila v zástánce toho a toho páru, kteří si navzájem přejí smrt a nadávají i tvůrcům (tady to hlavně delají klaroline fanoušci a co musela chudinka představitelka Cami vytrpět po Vánoční epizodě Originals). Hlavně to není nutné, protože mají skvělí náběh na to, aby oba braškové dostali svůj šťastný konec. A pak je sledovanost taková jaká je.

Tam v těch pohledech do budoucnosti je prostě tolik divného – nikoho tam Bonnie nezajímá a všechno se točí kolem Stefana. Pěkná je teorie, že Stefan je v kameni a pořád neuspěšně se pokouší zachraňovat Caroline a Bonnie se ho nepodařilo zachránit a proto skončila na psychiatrii (už je protože že Julian byl zase opakovaně nucen zabíjet Lily) – oba mají jizvu na stejném místě. Byl by to dobrý zvrat.

No rozhodně v současnosti Valerii rozhodně nemiluje a i v tý budoucnosti mi to příjde, že to není nic velkýho. Ale hlavně po tom co Stefan prohlásil v 7×11, že Caroline byla jeho jediná konstanta, pak v 7×13 když ho bodla lovkyně, tak ty vzpomínky na jejich společné chvíle a v crossoveru ten jeho připitomělej pohled, když o ní mluvil s Hayley. Jestli tohle směřuje do jejich trvalého rozdělení, tak moc nechápu proč tohle dělají. A Valerie by se mohla projevit – ikdyž to vídím až na tu budoucnost (ale herečka teďka prý netočí a ještě chvili točit nebude).

#19 Car
29.2.2016 | 13:00:36
Car

#15 google147: ano byla souhlasím s tebou :-) aha tak okej :D to jsem nějak zaspala dobu tak v tom příapdě ok…no jako ale víš co ono jako ve vězeńském světě ani není kam se posunout ale souhlasím že asi ani nechtěla…a podle mě chce prostě Stefana pro sebe a teď se jí to velice všechno hodí do krámu :D dobře no tak pokud to bude takhle tak ok..ale docela mě to štve teda…chtěla jsem se vidět proč se Bonnie slouží, proč začne chodit s Enzem a další věci ne že to tkahle přeskočí ale co se dá dělat…a to že se Damon zašije do rakve mi taky přijde na hlavu…stačilo by kdyby ze sebe nedělal debila…pak se nikam zavírat nemusel ale ok :-) ano to se dalo čekat, že sledovanost nebude stát za nic…a já osobně jsem pro 8 sérii chtělo by to konečně nějaké rozuzlení všeho prostě :-( jsem zvědavá zda přiklepnou TO 4.řadu :D co my víme třeba to příští rok zase přehodí na čtvrtek :D
#16 VampKošilka: já tam prostě Bonnie a Enza nevidím :D to je prostě příšerný kdyby se aspon choval normánlě ale tohle je hrozný :D nelíbí se mi to a pokud to přeskočí tak ať jdou do háje…8.série bude muset bejt už jenom kvůli trapnému Delena happyendu podle mě :D a kdo ví zda nebude 9:-D ale to už asi raději ne…no faktem je že ano Klaus ted půjde na dračku zas na druhou stranu pořád je to původní hybrid přece… pořád nejde tak snadno zabít…takže nevím teda :D chápu že se bude nejspíš ukrývat ale i tak… Klaroline nesnáším a Hayley s Klausem po tom všem nevím teda at ji prostě nechají s Elijahem s ním je to bude slušet nejvíc (když nepočítám v reálu Stefana:D)

#20 VampKošilka #20 VampKošilka
29.2.2016 | 14:17:00
Car

#17 google147: no nápad s tím, že je Stefan stále uvězněn v kamenu jsem už taky někde slyšela a vůbec to není špatný bylo by to dobrý osobní peklo jakože vážně hodně dobrý :D uvidíme co se z toho nakonec vyklube no :D no a Stefan ve scéně s Hayley možná byl připitomělý ale bylo to boží to sledovat :D a hodně se mi líbila vůbec ta jejich scéna s Hayley :-)

29.2.2016 | 14:22:22
VampKošilka

#18 Car: Jo, co ty paka vylízaný provedli tentokrát? Chudák Leah. Kde jsou ty časy, kdy se někomu líbila v seriálu nějaká dvojice a přesto byli všichni v pohodě? Teď kolikrát vidím statusy na soc. sítích „Všichni Bamon fans musí zemřít“ a podobné kraviny, kdy fakt nechápu, které vymaštěné jelita tohle sledují. To shipování je zbraň hromadného níčení. Jo pravda, tím že Car dávali kde ke komu se to roztříštilo. Myslím, že by to tak nebylo, kdyby jí nestrkal do milostného trojúhelníku ve čtvrté sérii.

Jo, to slyším prvně, ale nezní to špatně, ale trochu tu habruje ten Klaus. Stefan byl i v The Originals, takže součást jeho osobního pekla je, že Klaus je odpojen od své krevní linie a celá ta míchanice v TO? Tím crossoverem Plecka taky udělala parádní blbost.

Myslím, že se Stefanem a Car to není ztracené. Ty kecy kolem toho, jak jim Paul fandí, jak Stef má milovat jen Car a mají být hlavní milostným párem série, to se snad neříkalo nadarmo.

#18 Car: No on přesun seriálu je většinou varovné znamení, že již bude brzy konec, protože to sleduje málo lidí. The Originals má od začátku série rating 0,4…takže to vidím bledě. Bonnie a Enzo je blbost od samého začátku, všeobecně jsou teď v TVD otřesne kombinace(Car a Alaric, Stef a Val). Enzovi bych nejraději vrátila Maggie nebo Lily.:-D Tak Klause jen tak něco nezabije, ale když se proti němu sjednotí celá jeho krevní linie, tak nemá na to se ochránit, natož ještě svojí rodinu, takže se bude muset někam uklidit. Já mám Klayley ráda, Klamille je pro mě nej, ale když bude Klaus s Hayley, tak se zlobit nebudu. Mají hodně společného, mám je ráda a hlavně si ty Klarolamers neškrtnout a to mě těší. Haylijah montujou tak dlouho, že už ztratili své kouzlo. V první sérii mezi nimi byla úžasná chemie, teď už mě ze židle nezvednou. Nejsem proti nim, ale Klaus musí být s Cami nebo Hayley. Haylijah naplno schvaluji až ve chvíli kdy bude jasné, že Klaus bude s Cami.:-D

#23 google147
29.2.2016 | 15:05:41
VampKošilka

Jéje Car, ty se mi mícháš do textu. Ta první je reakce na komentář Goolefana. Jsem na mobilu, pardon.

#22 Car
29.2.2016 | 15:08:42
Car

#21 VampKošilka: tak pardon :D v pohodě simtě já to nějak přelouskám :D hele je na to aplikace na ednu nebo to píšeš normálně přes web?:D ale souhlasím i s tvým komentářem prvním :D to by trochu Plec nedomyslela no s tím Stefanem :D leda by do toho ten crossover nezasahoval což je blbost prostě :D pač od toho se budou odvíjet i dále Originals že pokud jim teda přiznají 4 řadu…

jojo u Originals je rating blbý už od začátku i když mi přijde, že má už větší fanouškovskou základnu než TVD minimálně tady v ČR ale TVD má 0,8…tak já nevím :D ja už přesně právě nevm proč se to přesouvalo ale tuším že tam byl jiný seriál?:D to je pravda…jako všeobecně mě v TVD nasrali hodně věcma ale tyhle vztahy jsou příšerný at se vrátí sakra Lily a Jo a at je s Rickem pačtohle je hrozný :D hele Val by klidně mohla být se Stefanem ale pouze za předpokladu, že by kolem Steroline nebylo takové halo prostě…jako jo no nakonec se odklidit bude asi muset no :-( a podle mě bez Cami ale :D ale zase pokud půjde Hayley s ním tak budeou ohrožovat Hope a to Klaus nedovolí podle mě :D je to pravda, že už je to otravné to jako jo…v první sérii to bylo vážně super ale pak jak do toho zamotali zase toho Jacksona tak už ne :-(, no přesně takhle bych to chtěla no :D Klaus s Cami (ne s Car proboha :D) a Elijah s Hayley :D

#24 VampKošilka
29.2.2016 | 15:17:15
google147

#20 VampKošilka: Co přesně psali nevím, ale reagovali na to jak Leah okomentovala Klause a Camille v té epizodě. Dokonce sama Plecka se do toho musela vložit. A nejde jenom o Caroline a její páry, to máte ještě Delenu, Stelenu, Bamon, Bonenzo, Klamille atd. Tohle byla chyba.

Přesně Originals mají mizernou sledovanost a dávalo by smysl vykecat, že Klaus zmizel a tím vykecat jak ta série dopadne? Lidi by pak neměli proč na to koukat. A pokud je to pravda, tak prostě Klaus udělá to co poradil Stefanovi – zdrhne, aby ochránil ty co miluje (víc v tom není potřeba hledat). Ale prostě ta budoucnost je pořád nějaká divná – třeba proč si Stefan doteď nevyměnil to tričko od krve? Zabere to asi minutu a nebylo by to tak nápadné, pak cestuje mezi státy docela rychle a hlavně pořád se to odehrává o 3 roky později, ale dějově se současnost posunula o nějaký 9 měsíců (čili už jenom 2 roky) a ta budoucnost jede v rámci pár dní. Pak po probuzení Damon nechal Eleninu rakev napospas lovkyni, absolutně nikoho tam nezajímá Bonnie (ani Damona) a Damon poslouchá Stefana a nevymýšlí svoje plány na záchranu situace a samozřejmě ty hloupé nelogické páry.

Doufám, že to není ztracené, protože mě už dlouho žádná romantika takhle nebavila (pokud někdy).

Jinak oba seriály podle mě dostanou příští rok poslední série – u Originals je další série jistá skoro na 100%, protože letos stanici sledovanost tolik neznamená, protože to pro Original bude 4.série = syndikace a Deníky mají smůlu v tom, že v Kanadě novou epizodu vysílají už ve čtvrtek a tak v pátek dost lidí už nekouká (jinak by měli vyšší sledovanost).

#24 VampKošilka
29.2.2016 | 18:00:37
VampKošilka

#23 google147: Lol, to jsou hovada ti Klarolamers. O to víc si přeju, aby Car a Klaus spolu neskončili. No, tak Stelena a Delena, s tím se počítalo. Podobně jako u srajlajtu, v dnešní době ty trojúhelníky letí, i když absolutně nechápu proč. A když v seriálu není, tak si ho fanoušci sami nějak tvoří. TVD se změnilo v úplně jinou show, než to bylo na začátku a ta evoluce seriálu byla spíše škodlivá. No a ten Bamon, ten má základ v knižní sérii(stejně jako Stelena, Delena a Forwood), takže ho holt taky zapojili, i když v knize je jejich vztah hodně odlišný. Ovšem ten zbytek je trochu nadbytečný a otravný, aneb skoro všichni se musejí párovat, jen né ti, co by měli. Bohužel tím shipováním se nakazilo tolik lidí, že se to snaží přenášet do jiných seriálů, třebas Teen Wolf.

Tak podle mě, když CW nekouká na sledovanost(což vysvětluje, že se vůbec obtěžovali s BatB), tak jo, ale určitě poslední a podle mě zkrácená na nějakých 12 dílů. To by bylo ideální. No, ty flashforwardy jsou divné a to prostě jen proto, že je neumí tvořit. Vymýšlejí to pomalu za pochodu a to je špatně. Tak musíme přihlédnout na to, že Plec a Dries nejsou zrovna dobré na trochu komplikovanější a sofistikovanější příběh, jde jim jenom oddělovat a pak zase slepovat páry, nebo opakování stále jedněch a těch samých zápletek, jen je převlékat do jiných kabátků. No uvidíme, jak to ti géniové vymysleli, už nezbývá tolik dílu do konce série. Taky by nám mohli už ukázat toho nám známého záporáka. A ta rychlost Stefanova cestování by se dala vysvětlit jeho super-rychlostí, ale on pořád jezdí v autě. Efekty k tomu vůbec nepotřebuje, prostě Stefan se zjeví a řekne, že přiběhl…ale Plecka holt zapomíná, že točí seriál o upírech. Jsou to prostě zubatí lidé.

Též mě docela Stefan a Caroline bavili a hlavně už mě unavovalo to věčné měnění partnerů, zvláště u těhle dvou, tak jsem si říkala, že by už konečně mohl být jeden stálý pár, který fakt má být pohromadě, ale zatím se jsou stálým párem jen Damon a Stefan.:D

#22 Car: Jsem normálně na webu, ale furt mě můj chytrák telefon opravuje a nereaguje na některé mé příkazy. Valerie je mi sama o sobě hodně sympatická, ale je tam nacpaná až přehnaně okatým způsobem. Škoda, že jí spíše nedali k Damonovi, jako jeho úplně první holku. Partnerek Stefana se v TVD vystřídalo tolik, ale z Damonovi minulosti známe jen Sage, což ani partnerka nebyla, jen učitelka. Taky je debilita o Stefanovi a Caroline tvrdit, že jsou hlavním párem série, když jim furt do cesty něco staví. Nejdřív si vyznají lásku, pak si nejsou ničím jistí a pak si divák není ani jistý, zda ti dva vůbec byli párem série a né jen zpestření. Navíc tahle série je plná nesmyslů od těhotné upírky po čarující upíry. To prostě nemohli vymyslet nějakou jinou rasu? To se furt musí držet upír x vlkodlak x čaroděj, či různé jejich kombinace? Mají nekonečné možnosti, včetně démonů a podobných věcí.

0,8? Já většinou koukám, že je tam 0,5 nebo 0,6…víc jsem zatím neviděla, jen crossover měl myslím o trochu vyšší rating, jinak nad The Originals vede vážně jen o kousíček.

#25 google147 #26 Car #27 VampKošilka
29.2.2016 | 19:17:20
google147

#24 VampKošilka: Plecka Klaroline nikdy nedovolí a jak ukázala sledovanost posledního dílu, tak ani sledovanost to nezachrání. A Candice jí fakt nesnáší a chce aby Caroline byla na konci s někým hodným (netřeba říkat kdo by to měl být). Dost to tomu seriálu ublížilo a proto mi příjde úplně debilní, že to pokračuje dál (Stefan a Valerie, Caroline a Alaric).

U BatB je to trochu jinak, protože to CW nefinancuje celé a proto je jednoduší to obnovit. Deníky musí dostat určitě dopředu vědět, že budou končit, už kvůli fanouškům. Neříkám, že je Plecka nejlepší tvůrce na světě, ale zase jí musím příčíst k dobru, že když na to začla víc dohlížet, tak šla kvalita nahoru – 4.sérii měla Dries volné ruce, protože Plecka připravovala Originals a 5.sérii zase rozjížděla Originals a v 6.sérii víc kecala a bylo to lepší. Ale opakování děje ve fakt slabina a působí vtině, že jeden padouch vždycky dotáhne toho dalšího. A prý mají tabuli s dějem 7.série, aby se jim to nevymklo z ruky. A mohli vymyslet i něco nového, ale aby to nedopadlo jako s vlkodlaky, kteří byli něco jako pohádka, nikdo o nich neslyšel a pak najednou byli a bylo jim fakt hodně, takže nedává smysl, že o nich nikdo neslyšel.

Mě bavila ta uvěřitelnost jejich vývoje, člověk si mohl fakt užívat každý krůček (a mají neuvěřitelnou a přirozenou chemii). Navíc mi vyhovuje, že jejich scény tvůrci šetří, protože díky tomu mají mnohem víc ikonických scén, jako pár i jako kamarádi. A vlastně jsou jediný důvod proč ten seriál ještě sleduju a to že se sotva dali dohromady a oni mi předem oznámí, že spolu nebudou, tak to mě dost naštvalo. Ale snad Plecka neodpověděla fanouškům, že překážky jsou běžné a že mají počkat jak to dopadne, jen pro nic za nic.

29.2.2016 | 20:22:39
Car

#24 VampKošilka: no to jsi mě dostala s tím párem – Stefan a Damon ale máš pravdu no :D v pohodě v pohodě :-) jako já ji ze začátku prostě ráda neměla jak mučila Caroline a tak ale pak v pohodě :-) faktem je že hlavnímu páru by opravdu neměli stavit tolik věcí do cesty to je prsotě blbost :-( no jako Plecka ale někde psala , že prý má nápady do 10 série a hlavně další sérii – 8. chtějí začit novou mytologií takže jako :D ale mohou to být kecy no..

no tak taky tento rating jsem viděla někde ze začátku už už je to nějaký pátek přece jen :D

#27 VampKošilka
29.2.2016 | 20:38:12
VampKošilka

#24 VampKošilka: Tak v to doufám. Vím, že asi myslíš Stefana, ale pamatuji si, že Candice kdysi chtěla, aby Caroline byla s Tylerem.

Mám tendence házet Placku a Držku házet do jednoho pytle, nicméně máš pravdu, ona Dries je vážně příšerná a Plecka zrovna nejhorší není. Ovšem, i když zavelela víc Plecka, tak sledovanost nebyla bůhvíjak markantně vysoká, jen to bylo lépe koukatelné. Show byla na vrcholu, když tam působil Williamson. Od doby, co dal ruce pryč jde všechno do háje. Působí občas jen jako konzultant, což na show nemá vliv. Ono vymyslet se dá hodně dobrých věcí, co se týče toho padoucha, ale kolikrát mi přijde, že nevědí, koho za toho padoucha chtějí a zkouší to různě kombinovat, ovšem pořád tím samým vzorcem. Silas měl být padouch páté série a stejnak ho pak vystřídal Enzo a nakonec poutníci, takže ideální by bylo vyhnout se takovým gulášům. No jo, za to vlastně může Dries, v šesté sérii byl jediný korunovaný padouch Kai. Ale ted to spěje podobných směrem, jako pátá série. Měli to být heretici, nakonec se z nich jako jediný padouch vyklubal Julian a ted ta lovkyně, která stejnak zemře a pak je tu ta společnost, pro kterou pracuje Enzo a určitě bude nějaké navázání na novou mytologii, pro další sérii…

Tak tak. Stefan a Caroline byli hlavně taky kombinace, která mnohdy přípomínala realitu. Nejen, že předtím byli nejlepší přátelé, ale jejich vztah prakticky neobsahuje žádné dlouhé monology o epic love(rozhodně né tolik jako Stelena), nebo nějaké nekontrolovatelné zvířecí výbuchy vášní(jako Delena). To, jak za ní třeba Stefan příšel v 7×01 na tu lavičku, tak mi to hrozně připomnělo, jak za mnou kdysi takhle chodil jeden kluk apod. Nebo jejich oficiální první rande, či jak se div nečervenali na Alaricově svatbě, to byla taková romantika, co nikoho neurazí a člověka o to víc baví. Tak snad Plecka nekuje pykle.

#26 Car: Tak myslím, že do desáté série to podle mě opravdu nedojde. Už ted je to ve fázi posledního tažení a navíc myslím, že i herci už se chtějí pohnout v kariéře dál, dokonce ani Nina to tam nevydržela. Plecka řekla, že je to na Ianovi a Paulovi a já být na jejich místě, tak už jsem hodně otrávená.

#28 Car
29.2.2016 | 21:29:22
Car

#27 VampKošilka: rozhodně neříkám, že chci 10 sérií to určitě ne jen to, že se o tom Plec zmiňovala :-D no Nina…upřímě jí moc ten její důvod proč odešla nežeru ale nevadí :-) i tak je mi jedno že tam není :-) no to říkala,a lae evidentně je to baví asi furt když s tím ještě nesekli tak nevím :D

#29 VampKošilka
29.2.2016 | 21:38:53
VampKošilka

#28 Car: Oni nejednou nepřímo řekli, že už jsou unavení a lze na nich vidět, že už to nedělají s takovým nadšením, jako kdysi. Kat Graham taky neví, zda bude pokračovat do další série. U Niny je to pochopitelné. Chce se prosadit a posunout v kariéře, lze chápat, proč už jí Elena nebavila, vždyt tam byla už naprosto zbytečná. Každej komu se naskytla příležitost hrát jinde vzal roha bez váhání. Ta poslední série podle mě ještě bude, ale dál už to fakt nepůjde a pokud jo, tak já už to sledovat nebudu.

#30 Car
1.3.2016 | 12:34:28
Car

#29 VampKošilka: jako faktem je už je to všdechno prostě vidět no tak at už to zbytečně nenatahujou a je to :D stejně si myslím, že u Niny byl i ten důvod s Ianem to mi prostě nikdo nevymluví a jestli jo tak se jí vůbec ale nedivím :-D

#31 VampKošilka
1.3.2016 | 17:57:30
VampKošilka

#30 Car: Pokud vím, tak Nina a Ian se rozešli někdy, když se dali Damon a Elena dohromady, když si Elena Damona vybrala, takže mohla odejít už dávno, mohla uvést cokoliv, aby se vyvlékla ze smlouvy. Pokud vím, tak ona a Ian jsou stálé dobří přátelé, dokonce měla i radost, že se Ian žení, takže si nemyslím, že zrovna on by byl důvod, aby odcházela. Dokonce to byla ona, kdo vystřídal několik frajerů, Ian chodil jen s tou Nikki. Takže nevím, co by jí na tom vadilo, ale sama někde uvedla, že ignoruje ty bulvární kecy o tom, že za její odchod může Ian nebo Nikki. Vzhledem k tomu, že Ninu fakt moc nemusím, tak jsem přesvědčená o tom, že chce hrát v typiky hollywoodských filmech a být extra slavná.

#32 Car
2.3.2016 | 9:38:04
Car

#31 VampKošilka: je to možný hele já fakt nevím, jsou to domněnky, zas tolik jí nesleduji ovšem hollywoodksý filmy nevím teda ale myslím, že zatím se jí to nijak nedaří teda..

#33 VampKošilka
2.3.2016 | 16:27:35
VampKošilka

#32 Car: Nedaří. Sice se cpe na párty, kam chodí ty nejvýznamnější celebrity a leze každýmu do zadku(včetně DiCapria), dokonce myslím i balila syna Eastwooda(nebo Redforda, teď nevím), koupila si dům v Los Angeles a bůhví co ještě. Ovšem zatím ji to ovoce nepřináší.

#34 Car
2.3.2016 | 17:08:56
Car

#33 VampKošilka: no tak Leo je můj oblíbenec :-) ale teda aby mu lezla do zadku evidentně to má zapotřebí ale jemu se nevyrovná no to by musela už dřív holka a ne v serilá pro teen nic proti :D, jako jo jsou hveězdy co vzešli ze seriálu ale i tak Nina už to asi nestihne a aby na sebe musela upozorňovat pařbičkam, balením dětiček známých hvězd to dělají takový ty vyhlášený dilinky-ku*vičky nevím no :SDD

#35 VampKošilka
2.3.2016 | 20:56:09
VampKošilka

#34 Car: Who knows, možná přeháním. Dle mě se nekur**, spíše jen podlejzá těm megacelebritám, což dneska dělá kde kdo, když může. I tak, je to holt její věc. Jen pro mě je ten její odchod z TVD až překvapivě zřetelný. Myslím, že Ian s tím opravdu nemá, co dělat. Sama řekla, že byli dobří přátelé dávno předtím, než spolu začali chodit a jsou jimi stále.

#36 Car
2.3.2016 | 21:25:14
Car

#35 VampKošilka: jo no to chápu, ale i tak :D jako samožrejmě je to její věc o tom žádná třeba se jí to povede tímto stylem třeba ne to se teprve uvidí furt je mladá ještě a má toho hodně před sebou,jako samozřejmě říkat to může ale pak může doma brečet do polštáře :D ale jako samozřejmě..asi máš pravdu prostě už jí to tolik nebere, ale stejně 5 ti letého vztahu už je prostě škoda :-D ale chápu někdy to prostě nevyjde ani po 10 letech to je hold život

2.3.2016 | 22:00:13
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama