Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Trailer k epizodě 6x22 - I'm Thinking Of You All the While
Promo na velké finále šesté série, kde rozhodně potečou potoky slz.
Zdroj: CW
Diskuze /159
Že by tvorcov nakoniec osvietilo a nechajú Elenu zomrieť? No, ale aj tak sa teším asi len a len na Kaia – už mi chýbal.
Ten jeho príchod v dnešnej časti bol neuveriteľný. Najviac ma dostalo to jeho: „Miss me?“ V tom momente som musela kričať: „Hell yaaa!“ Dúfam, že toto finále bude stáť za to a hlavne, že tam bude viac Kaia. Oveľa viac.
#66 Cůcatenhle seriál šel celý doháje už začátkem šesté serie :D prosím řekněte mi aspon že sedmá už nebude :D
#3 TomPETSCZ #5 TomPETSCZ #156 RoseMary#2 ksamohejlova1994: Sedmá série prý bude. bude to jen o Salvatorech.
omg…tak to som važne zvedava čo vymyslia…aj ked popravde mi to je jedno kedže to prestavam pozerať :D…žiadna Delena žiadny serial aspoň pre mňa :D
#23 AncaLachova #40 RoseMary#2 ksamohejlova1994: Jo 7.série je i potvrzena
uz se tesim na 7 serii :-)
#7 TomPETSCZ#6 Selinusenka: Já taky.Ale hned po 22.díle bude tak 2.měsíční pauza a až pak se začne točit 7.série
Damon říkal v tomhle promo že není přivravený dalších 60 let svého života strávit bez Eleny.To znamená že si Damon vezme lék.
No jako myslela jsem že když Nina odchází tak že Elena jako někam odejde ne že jí nechají hned umřít to se mi nelíbí takovej konec …:/ :/
#12 kath023Opravte ma ak sa mýlim ale nemala by sa o par rokov narodiť ďalšia dvojníčka alebo sa im to podarilo zrušiť aby sa už žiadna nikdy nenarodila? 7 sériu si pozriem iba preto aby som vedel ako to dopadne nie pretože by ma to bavilo ked už tento serial sledujem 4 roky
#12 kath023Stejně to zrovna moc dobře vymyšlený nemají, to už bych jim víc baštila, když by Elena někam odešla nebo to končilo, jak jsou šťastní a sedmá série byla o době před, ale vždycky, když někdo umřel, tak se ho pokoušeli dostat zpět tak dlouho, než se jim to doopravdy povedlo, takže takovej závěr se mi asi moc nelíbí. I když věřím, že to bude doják.
#82 RoseMary#9 Miffy: Taky jsem doufala že z toho Elena vyjde živá..
#10 Let_it_go: Tak ono to hned tak nebude,vezmi si že mezi Katherine a Elenou je kolik,500 let?A mezi nimi myslím žádná dvojnice nebyla.Teď tak přemýšlím spíš nad tím,že dvojníci jsou ze stejné pokrevní linie,ne?Takže kdyby Elena umřela teoreticky už by žádnej dvojník být neměl,protože po ní žádní potomci už nejsou..ale zase,bylo to s tou pokrevní linií tak i u Stefana?
Tak ještě může mít děti v budoucnu Jeremy ne?
#14 Car#13 tracyho.tygrice: no jo ale Jeremy přeci není její vlastní sourozenec..
#15 TomPETSCZ #16 mima33 #17 TomPETSCZ#14 Car: Nie je jej brat, ale rodina sú. John (Elenin biologický otec) bol brat Graysona (Jeremyho biologický otec, Elenin nevlastný) a celá tá vec s dvojníčkami závisí na pokrvnej línii, takže teoreticky ak Jeremy bude mať deti, tak by sa raz znovu mohla narodiť dvojníčka. :)
#51 Wewiczeqja si myslim ze kvoli jej zachrane ju uvedu do nejakeho cary mary umeleho spanku na 60 rokov a Damon si bude musiet pockat na svoj „vstup do zivota“
Upřímně Elena mi poslední dobou hrozně lezla krkem,ale byla to hlavní postava a myslím,že by ji měli nechat důstojně(epicky :D) zemřít…stejně si myslím,že měla zůstat se Stefanem…jako jo s Damonem to bylo supr,ale ty první série kdy to byla Stelena byly stejně nejlepší…
Ps: další dvojnice se narodit nemůže,pač dvojnící pocházeli z linie Isabel(elenina biologická matka)…
#21 mima33Dvojníků bylo mnohem víc – říkala to Tessa. A pokud byl pro Elenu ten Tom z 5.série, tak logicky musel být dvojník pro Katherine v její době a pro Stefana dvojnice v té jeho
#4 Sjuzzn: mám stejný názor! ..:(
Nevím,jestli je to nějaká potvrzená informace,ale teď jsem četla na FB že (a beztak se mi to zas neoznačí jako spoiler,takže bacha,SPOILER SPOILER SPOILER :D )
Kai provede kouzlo,po kterým bude Elena 60 let spát,a je možný že ji ještě uvidíme ve finále 7.série..Těžko říct,je to jenom teorie :D
#26 kath023 #28 Andie24 #64 Car #157 RoseMary#25 kath023: Ha,tak se mi to povedlo :D
Tak jsem četla komentáře od fanoušků na youtube pod promem a tam píše jeden z nich, že Kai uvrhl elenu jako kdyby do komatu a že se probudí pouze tehdy až Bonnie zemře. Tím pádem se Damon bude muset rozhodnout, jak psali u popisu 22 dílu, že bude muset učinit rozhodnutí. Jenže nejspíš nechá Bonnie žít a právě proto tvrdí, jak může žít bez eleny po dobu 60ti let. Takže chtějí počkat až zemře Bonnie přirozenou cestou (stářím) a dávají ji jen 60 let :D. Pro to se s ní i všichni loučí v promu, protože jí dlouho neuvidí že. Což je zajímavé jestli je to opravdu pravda. A pořád může být na konci 7 série happy end v podobě za 60 let akorát bez Bonnie :/ :D
#64 Car#25 kath023: No právě jsem to tady napsala. A až teď se mi zobrazil ten tvůj komentář :D
#30 kath023pravda Kai provede kouzlo, Elena bude 60 let spát
#42 RoseMary#28 Andie24: Jojo,já si to s tou Bonnie přečetla taky až potom :D To mě na tom právě zarazilo,že jako během 7.série uběhne 60 let? :D Nebo třeba šestka skončí tím pohledem do budoucnosti jak jsem četla a tam bude Damon s Elenou a tím to celý ukončí a už to ani v 7.sérii řešit nebudou,ale to asi spíš ne.A navíc mi přišlo že na konci proma má Damon ruku položenou na rakvi,ale tak asi ne no.A konec bez Bon by mi nevadil,stejně mi poslední dobou leze na nervy.
#31 Andie24#30 kath023: No to právě taky nevím. Můžou to udělat tak, že v 7 sérii prostě budou řešit Kaie, čaroupíře,mamu salvatore :D, celkově další srajdy, co se jim tam namanou a Elena mezi tím bude v komatu. Podle mě to byla rakev a v ní Elena. Ona nebude potřebovat lékařskou pomoc, když jí jako kdyby uspí Kai. Takže jí dají do rakve a ona tam bude „spát“. A bud bude pohled do budoucna už ted, ale to bych asi moc nechtěla a nebo to bude až v 7 sérii na konci. A po celou sérii se budou řešit jiné věci a pak poslední díl bude jako kdyby o 60 let později. A ukáží, jak to bude vypadat, když se Elena probudí jakmile Bonnie zemře, nebo se zase vymyslí něco aby zachránili i Bonnie ale to už bude jedno :) Takhle by to mohlo udělat jestli je ta teorie ohledně toho, že jí kai uspí a s tou Bonnie pravdivá :).. třeba už mají teď předtočené ten díl jako kdyby happy end. ale pustí ho až v 7 sérii. A nebo happy end neplánují to se uvidí časem no :) Už se do toho zamotávám, tak snad tomu bude rozumět :D
#36 ella.1 #64 CarTak podle toho co tu píšete,by to opravdu mohlo být tak,že Elena bude na 60 let v limbu (jako Sněhurka),po smrti Bonie se probudí,Damon se z ní nakrmí a budou spolu do konce svých lidských životů Tak by se konec líbil mě
víte někdo jestli se nina vrátí ??? docela dost by mě nasr***, že sem na to koukala celý ty roky a oni jí pak nakonec nechají odejít…:D
#31 Andie24: tak jestli je 7 řada zamýšlena jako poslední tak můžou pomalu přeskakovat v čase. třeba první díly v současnosti, aby ukázaly jak to bez Eleny zvládají. třetí díl třeba po deseti letech a ke konci sedmičky dojít k době za 60 let aby se Elena probudila.
#39 Andie24Tak to budu zase řvát jak debil… :D :( ale já myslela,že Plecka řekla,že neumře… :(
#38 RoseMary#37 Leo :): nekde na netu jsem videla ted cituju:je pravdepodobne ze plec necha elenu z pribehu odejit zivou jenomze ta pravdepodobnost asi nebyla zas tak vysoka kdyz ji nakonec nechaji umrit.
#36 ella.1: Tak by to taky mohlo být no:).. Jen si myslím, že ta současnost bude delší, když budou řešit Kaie a ostatní, kteří jim to tam teď asi moc zpříjemňovat nebudou :)
#49 ella.1#4 Sjuzzn: presne tak,elenu nechaji umrit a damon bude zit jako clovek.zajima me jak to cele skonci takze se budu na sedmmicku koukat i kdyz uz tam nebude elena ale nelibi se mi ze vsechny dobre postavy a herce nechali odejit.
No kdyby to byla pravda s tím spánkem a Bonnie, tak můj odhad – během 7 série zneškodní Kaie a tím kouzlo zlomí, takže Elena se probudí i dřív. O skoku 60 let dopředu dost pochybuju.
#47 Stelly #48 RoseMary #49 ella.1#29 TomPETSCZ: takze mrtva nebude a potoms e vrati jako sedesatileta starena?fakt super.
co to je za sračky........proč normálně neexne a bude to daleko lepší než tady nějaký koma…to zas ta Tlustá paní vymýšlí ptákoviny......
#32 Terrorka19: Tě pic......:))
#12 kath023: Já mám dojem, že zrovna v tom byla jedna z chyb tvůrců… celou dobu se tvářili, jakože dvojníci byli z jedné pokrevní linie, ale nakonec to byla blbost ne? Mám dojem, že Katriny dcera žádnou dceru neměla… vždyť se nechala proměnit mladá a aspoň já měla dojem, že by svoji dceru neopustila… nebo ne?
Teda asi se mi i smrt jeví líp, než pseudosněhurka…
#60 kath023#41 tracyho.tygrice: Taky bych řekla,že tam bude možná nějaká skulina ohledně Kaie......Ale bude to složitější vzhledem k tomu,že už defakto mrtvej je.....Možná ho nechají vypít Eleninu krev,nebo mu jí dají…Z Kaie se stane člověk tím pádem kouzlo zrušeno,protože se vztahovalo k „mrtvýmu“ Kaiovi......Damon ho pak z Kaie vypije a hotovo.....Nebo nevím…Teď si spíš vymýšlím..... ;-) :D
#41 tracyho.tygrice: kez by to tak byla pravda kdyby kaie zneskodnili tak by to bylo nejlepsi.primo dokonaly.jenomze neco mi rika ze to neudelaji.myslim ze kai je pro dej dulezity a nemuzou se ho jen tak zbavit,protoze kdyby se ho zbavili tak ze by ho nekdo zabil tak by zase nesedelo to ze nemuze umrit a meli by jsme tady zase dalsi nelogicnost ale to by asi nevadilo protoze v tvd je takovych veci podstatne vice.
#39 Andie24: No tak jasně tohle byl jenom příklad :-)
#41 tracyho.tygrice: a proč by nemohli na poslední díl sedmičky skočit v čase? jsou to upíři pro ně není 60 let nic.
#50 Terrorka19#49 ella.1: Mohli, ale nebyla by tam Bon :(
#16 mima33: Ne nemáš vůbec pravdu, když ta krev dvojnice je v Isabel a ne v tom s kým měla dítě přece. Trochu přemýšlej nežněco takového napíšeš
#57 Terrorka19 #59 mima33Já neříkám že to udělat nemůžou, jen si myslím že to neudělají. Zaprvé si myslím že ve velkém finále budou chtít mít všechny – takhle by ty co jsou lidi tam mít nemohli – nebo leda jako dědečky a babičky :) – Matt, Tyler, Bonnie, Alaric, Jo? (pokud přežije), Jeremy…zadruhé – pokud Elena jen spí a může stárnout – tak se probudí jako 80-letá babča? Toť otázka, možná je zakonzervovaná v čase, nevím. Zatřetí – vracet se do minulosti je fajn, víme jak byla. Za 60let tady může být cokoliv, VD nejsou sci-fi, ale teen seriál :D No jsou to moje úvahy, samo tvůrci se můžou vydat úplně jinou cestou.
Už to tak komplikujú :-(
Inak keď Damon vypije ten liek, tak nezostarne o tých 150 rokov? Katerina predsa zostarla.
#55 Andie24Myslím, že jestli ta teorie je pravdivá, tak to ani neudělají, že za 60 let, ale opět to nějak vymyslí aby to kouzlo vyrušili. Pouze si to jako kdyby ted Damon bude myslet, že prostě až za 60 let jí bude moct zase probudit, ale postupem času uvidí, že mají i jinou možnost. A kdyby přece jen, tak podle mě se určitě neprobudí jako stařena :D to by nemělo žádný význam, probudila by se normálně mladá. Ale bylo by to na pytel s Mattem, Tylerem a ostatními no. Takže to asi nebude skok za 60 let. Mě to nedošlo, že tam vlastně nejsou všichni upíři :D Třeba je to blud, psala jsem, že to psala nějaká fanynka a podle proma by to i sedělo, ale nakonec to může být jinak :)
#53 zdenka99: Katherine zestárla, protože z ní ten lék vypil Silas. Takže Damon nezestárne jen kdyby ho z něj někdo vypil. Je to tady psáno asi 150× :)
#56 zdenka99#55 Andie24: Tak vďaka, že si to napísala stopäťdesiatyprvýkrát :-) Nečítam všetko a na to, že ju vysal Silas som už zabudla.
#51 Wewiczeq: V klidu, o pár řádků níž psala, že na to zapomněla a navíc nevím, proč by neměla přemýšlet, já si třeba skoro nepamatuju, jak to s těma dvojníkama bylo a věř mi, že rozhodně nad věcma přemýšlím :D
#59 mima33bude mi strasne chybet uz brecim u traileru a jsem zvedava jak to bude v tom dile zrovna kdyz byla uzasna delena
#84 RoseMary#51 Wewiczeq: Technicky vzaté nemáš pravdu ani ty. Keď si dobre spomínam, tých dvojníkov bolo veľa. Pochybujem, že ten Tom (Stefanov dvojník z, tuším, 5. série) bol z línie Salvatorovcov – Stefanovi a Damonovi by to zrejme za ten čas neušlo. A tiež tí zvyšní dvojníci, na ktorých životy sa Elena a Stefan pozerali… A okrem toho, o pár komentov ďalej som písala, že som si neuvedomila, že Isobel (nie Isabel) bola z línie Petrova ;)
#57 Terrorka19: Z toho, že si skoro nič nepamätáš si nič nerob, nie si jediná :D už to je tak prekombinované a neviem ešte aké, že už sa to v tom zrejme ani samotní tvorcovia nevyznajú – a občas to aj dokazujú nezrovnalosťami v deji.
#61 Ivčí#45 blacken: No,nějak jim to nesedí.Já jsem si vždycky myslela,že kvůli Nadie ta Petrovova linie pokračovala,ale nemyslím že by se tam mluvilo o nějakým jejím potomkovi,to máš pravdu.Přitom Isabel s nima příbuzná byla,ne?Že by to zas nedomysleli? :D
Sice jsem nechtěla,aby Elena umřela,ale teď si taky nejsem moc jistá,jestli by tady ta verze Šípkové Růženky byla to nejlepší..Aby to zas nebylo moc přeplácaný,navíc už vidím jak budou v 7.sérii řešit jak to udělat aby Elena mezitím nezestárla nebo tak něco.A s těma 60ti lety mi to právě nesedí kvůli Mattovi,Rickovi atd. jak už tady někdo psal.No uvidíme,takovejch teorií můžeme vymýšlet spoustu a nakonec to nemusí být pravda,třeba nás překvapí a vymyslí něco fakt dobrýho :D
#32 Terrorka19: Taky jsem si myslela,že až se tam zas objeví budu skákat radostí (aspoň na koci minulýho dílu jsem z něho byla hotová),ale s tím jeho příchodem jsem moc spokojená nebyla :D
#59 mima33: Teď teda vůbec nevím, jestli nejsem vedle jak ta jedle, ale oni někde psali, že tatík se někde zaběhl, nemůže být třeba Tom právě z téhle linie..? Jsem z toho dost zmatená a asi se radši nechci pouštět do hlubší analýzy, určitě bych neměla pravdu.. :D http://vampirediaries.wikia.com/…atore_Family
#63 mima33http://vampirediaries.wikia.com/…trova_Family tady teda ještě něco o linii Petrova – podle tohoto to vypadá, že Nadia děti měla, než se stala upírem..
#61 Ivčí: Najlepšie bude ak dvojníkov necháme dvojníkmi :D ako som písala – už zrejme ani tvorcovia nevedia ako to vlastne je. Najlepšie to bolo v knihách – žiadni dvojníci sa neriešili :/ :)
#15 TomPETSCZ: nene není
#25 kath023: to chci celou dobu abychom jí spatřili ještě v 7 sérii aby byl happy end:-) Mohla by Nina obětovat ještě posledních pár dílů:D třeba si do té doby nenajde jiný seriál či film – nevím jak to v tomto průmyslu moc chodí:D
#27 Andie24: pořád doufám v happy end:D a je to pro mě pořád přijatelěnjší než aby ji nechalu umřít:-)
#31 Andie24: v tom případě ted by bylo v jejich zájmu udržet Kaie při životě, a nebudou ho moct zabít teoreticky…protože kdyby se mu něco stalo, nejen ze vymře celý Gemini coven ale možná by se tím zrušilo i to kouzlo co chrání Elenu, že jo :-) každopdáně tvá myšlenka s přednatočeným dílme v 7 sérii se mi zamlouvá :-) znamenalo by to ovšem že 7 bude už určitě poslední :-) ale je to fakt dobrý nápad, kdyby měli už třeba pár dílu natočených dopředu :-)
jaký je ten hlavní důvod, že Elena musí ,,spát,,60 let? když opomenu, to že odchází ze seriálu? tak kdybych měla vzít další navazující seriálovskou logiku?
#64 Car: Já myslím, že to, že je 7 série poslední je už na 90% jisté.
#64 Car: Já myslím, že to, že je 7 série poslední je už na 90% jisté.
Omlouvám se za dva komentáře. Nějak mi to blbne.
#64 Car: Ještě jsem chtěla napsat něco k tvému komentáři než se mi to zázračně 2× odeslalo :D..Jo, mohlo by to být předtočené, ale to už jsou opravdu jen domněnky :D Jen by akorát vyřešili problém s Ninou, která tam už nechce hrát. Určitě to mají už naplánované, co bude v 7 sérii a podle mě i ví, jak to celé skončí, nebo nad tím aspoň už špekulují takže by to možné bylo, že by to předtočili, ale nevím nevím. A s tím Kaiem právě to, že by ho nemohli zabít to tam tak taky mají vždy že :D Že největšího hajzla nemůžou zabít, protože by zabili i někoho dalšího s ním (asi Elenu nebo Bonnie), ale četla jsem, že to může být i tak, že zabitím Kaie SE kouzlo zruší právě jak je u čarodějů. Jenže to by vymřel coven takže to stejně nemůžou udělat :D Tak či tak zemřou i nevinní takže jsem zvědavá, co vymyslí a třeba je to fakt jen blábol.
#70 Car #71 Car#69 Andie24: v pořádku :-) ted už se zdá je to bude jistě konec :-D protože prostě to už nikam nepovede kdyby Nina zůstala tak by to mohli klidně natahovat do té 10 jak se Plec chvástala, že má nápady ale takto asi ne…přesně tak. myslím že už i Plec muselo dojít že tohle je prostě konečná celého příběhu takže kdyby to mělo předtočené proč ne vlastně tím lépe:-) přesně tak:D stejně tro vždycky něco za něco takže smůla:D , no a tedy těch 60 let co má být Elena v tom spánku to je tedy způsobené vlastně čím?:D ( nejen kvůli tomu, že odchází)
#76 Andie24#69 Andie24: jinak chápu, že každého teď zajímá Elena jo, ale trochu mě zamrzelo, jak je to zase mezi tím Stefanem a Car takový nejistý…tu chvilku kterou tam pro sebe měli…mě moc pozitivní nepřišla teda, ale chápu, že je to ted to poslední co by se řešilo :D
#72 google147#71 Car: Pozitivně sice neskončila, ale co se obsahu týče, tak to bylo jiné – hlavně Stefan přešel od mám tě rád z 6×16 k jsem do tebe zamilovanej. A navíc má Stefan ve finále Caroline říct něco šíleně od srdce a tím jí možná donutí změnit rozhodnutí.
A třeba mě právě oni dva zajímají nejvíc, protože jsou to nejlepší co ten seriál nabízí. Absolutně mi vyhovuje tenhle dospělej náhled na vztah a baví mě to sledovat. Ta několika letá práce prostě sklízí ovoce a taková mohla bejt i Delena, ale tvůrci to dost nezvládli (hlavně v 5.sérii).
#73 Car#72 google147: to je zase pravda no, Stef se trochu rozhoupal,ale i tak jsem čekala víc ale chápu zase Car…asi do toho nechce hned pouštět, ale pokud to tak je tak bude finále asi hodně zajímavý co se tam těch všech vztahů týče :-) … no mě právě oni zajímají taky už jen proto, že chci konečně Stefana vidět taky štastného zaslouží si to po těch všech zklamáních…a Car rovněž, proto mi bylo líto, že jim věnovali tak krátkou scénu, sice to svým způsobem chápu,ale stejně… proto jsem si přála aby to bylo o něco pozitivnější ale podle toho co píšeš tak by to mohlo být zajímavé :-)… přesně tak souhlasím s Delenou… to prostě není takové jako co mezi sebou mají tihle dva… a upřímě celá 6. série se mi tedy líbí mnohem víc než 5 nemohu si pomoct :-)
#74 google147#73 Car: Tak ona ta scéna ani jinak moc dopadnout nemohla – první pořádný rozhovor poté co mají oba emoce. Každopádně je fajn vidět Stefana rozhodnutýho, že s ní chce bejt, jen si musí holt zabojovat a proto bylo jasný, že si to nechaj do finále.
Mě hlavně baví, že když už spolu mluví, tak absolutně normálně – netlačí se tam na pilu, není to přehnaně přeslazený a prostě se to drží v parádních romantických mezích. Taky dost pomáhá, že Paul a Candice to evidentně hodně baví a opravdu na tuhle dějovou linku čekali.
A co mě na tom taky dost baví je, že už od 4.série u nich dvou tvůrci mluví v náznacích, takže divák musí bávat pozor jak na hudbu, kterou u nich použijou, tak na to co říkaj – potom každý musel očekávat, že je dají dohromady už několik let.
#75 Car#74 google147: to je pravda :-). to nejlepší do finále prostě, přesně tak je radost koukat na to když to baví i ty herce, to je pak úplně o ničem jiném…tak já si myslím, že oni se i k sobě hodí, určitě víc než Elena a Stefan a poslední dobou to dost jasně vidím
#70 Car: Jako ptáš se na to proč je Elena uvržena do komatu ? Tak podle mě jen z Kaiovy pomsty. Jiný důvod v tom nevidím. Že se chtěl pomstít Bonnie a proto je tam i zafigurovaná a celkově všem, protože to bude mrzet všechny. Těch 60 let je jakože nečekají, že by se Bonnie dožila víc jak 80 let a že jí nechtějí zabít jen aby dostali Elenu zpět. A proto budou chtít počkat. Jinak se víc dozvíme až v pátek no :D Možná tam je i nějaký jiný důvod, ale myslím si, že je to jen kvůli Kaie.
#77 Car#76 Andie24: ano ano na to se ptám :-) jasný no to jediný dává smysl prostě…anoto chápu::D v tom případě El a Bon se už nikdy neuvidí… tak super díky :-) už se těším, možná se i trochu těším na tu 4 měsíční pauzu do října nebo do kdy:D ale to se uvidí v pátek jak moc to bude otevřené
#78 Andie24 #79 kath023#77 Car: No jelikož umí vždycky ten finální díl udělat tak, že máš pocit, že nevydržíš čekat ani týden :D, tak si myslím, že teď to bude trochu jiné, ale překvápka tam určitě budou. A bude to hodně smutné asi. Jo, takhle to Kai podle mě chce, buď zabít Bonnie a tím zachránit Elenu, nebo počkat až Bonnie zemře sama. Myslím si ale, že to udělají tak aby se ještě viděly :D Což by šlo pokud mají díl předtočený, nebo pokud ví, že se Nina přece jen obětuje pro pár dílů v 7 sérii :D Příjde mi divné udělat tohle s tím komatem a pak by jí třeba zabili, že už by se tam prostě neobjevila nikdy. To by jí rovnou mohli zabít hned. Takže si myslím, že se tam ještě objeví prostě. Uvidíme no :)
#81 Car#77 Car: To já si po konci 5.série říkala jak to sakra tak dlouho přežiju (byla to moje první pauza mezi sériema kterou jsem zažila :D ),ale ono mě to asi tak po týdnu přešlo a už jsem to vůbec neřešila,akorát potom jak se začali objevovat ukázky,začala jsem se zase těšit.Mám to tak i s pauzama mezi dílama,to si prvně řeknu jak můžu vydržet tři týdny a pak celý TVD vypustim a nakonec se divím že to tak rychle uteklo :D A navíc jak bude pauza plánuju začít novej seriál :3 :D
#80 Stelly #81 Car#79 kath023: S těma pauzama je to takový ošemetný......Já si seriály hledám už teĎ! :D Třeba o minulých prázkách sem zkoukla True Blood :D ;-)
#81 Car #82 RoseMary #86 mima33 #88 kath023#78 Andie24: bude to smutné :_( musí to mít nějak vymyšlené bylo by fajn kdyby jim na to Nina kývla když už tohle dělají…
#79 kath023: přesně tak:D já si myslím ,že mi to taky rychle uteče a možná si i trochu ,,odpočinu,, ale jak říkám pro mě je 6 lepší než 5 a možná i 4..první tři série nepředčí už nic, ale tahle se mi prostě líbila od začátku až do konce :-)
#80 Stelly: o True Blood pořád přemýšlím:D
#11 Ivčí: presne tak myslela jsem ze se elena treba vrati na vysokou a chvili bude studovat tam a potom odjede z mesta a ne ze ji nechaji hned umrit.
#80 Stelly: je true blood s titulky a ke stzeni z ulozto?diky predem.
True Blood je super, mně se líbila víc než VD :) Není tak omáčkovitá a moc bych tam nehledala pohádkový romance ala Delena, ale určitě doporučuju ;)
#85 RoseMary #86 mima33#58 terkaj: jo akorat ta scena s tim jak se tam muchlujou mohla byt o trochu delsi.vazne by me taky zajimalo jak ty dva po tomhle chteji hned rozdelit.vazne jsem tady jedina kdo si mysli ze lidska elena zase utece za stefanem?nebo spis by utekla taky asi utikat nikam nebude kdyz ji nechaji umrit.nepochopim proc ji musi hned zabijet tak je znova clovek a oni ji ani nenechaji si uzit trochu radosti ze zivota a musi ji zabit?ja chapu ze bude jenom spat v rakvi ale to je skoro to samy jako kdyby ji zabili.proc ji proste nemuzou nechat nekam odjet studovat nebo neco takoveho?jinak v dnesnim dile me dostal tan kai chybel jsem vam?ten jeho usmev byl nejlepsi.
#83 tracyho.tygrice: takze nic pro me protoze ja prave ty pohadkovy romance ala delena miluju.
#83 tracyho.tygrice: S tým môžem len súhlasiť, True Blood je pecka! Akurát tá posledná séria ma dosť sklamala a HE sa mi k tomu seriálu naozaj nehodil :/
#80 Stelly: Ja to tiež nevidím s tou pauzou ktovieako tragicky. :D Cez leto ide napríklad Teen Wolf (vrelo odporúčam) alebo aj Pretty Little Liars a tiež Under The Dome – všetko skvelé seriály, nehovoriac o Game of Thrones – aj keď to len teraz začalo a už sme v polovici – kiež by to malo viac dielov :D Pauza utečie veľmi rýchlo – ostatne ako vždy :)
#87 Stelly #88 kath023#86 mima33: Tak já už jen vyčkávám na premiéru prvního dílu Teen Wolfu a Pretty Little Liars… ;-) Ale máš pravdu skvělý seriály :D
#81 Car: Já mám teda 4.sérii hodně ráda,a první půlku 5.taky,víc než 6. (ne že bych se opakovala a nepsala to tady všude už aspoň 10×,ale snad nevadí :D )
#80 Stelly: #86 mima33: Já právě přemýšlela nad True Blood nebo GoT,nejdrřív jsem teda chtěla začít s PLL ale pak jsem si nechtěně přečetla kdo je A a teď si nejsem jistá jesti má cenu na to čumět když už to vím :D Under the dome je o čem? :) Teen Wolf jsem taky chtěla začít sledovat,stejně jako The Walking Dead,Supernatural nebo Once upon a time,jenomže u mě je problém že u ničeho nevydržím,potřebuju buďto aby ten seriál dávali v televizi a já měla pravidelnej čas kdy se budu dívat,a nebo se dívat hned od začátku jak se přidávají díly.Takhle na internetu jsem asi před půl rokem začala sledovat Glee a jsem asi u 1×18 :D
#88 kath023: neeee to určitě nevadí :-D však jo proč ne :-) každému se líbí něco jiného ale asi se všichni shodnem že první tři série byli the best:D
#88 kath023: no k těm seriálum buď koukám na netu a nebo si to stahuju ale z toho co jsi jmenovala tak rozhodně Pretty Little Liars super a Supernatural :-* True Blood chci časem a o Walking Dead pořád přemýšlím
#91 kath023 #98 Annie27#91 kath023: jako je no ale myslím, že za ty herce v hlavní roli to fakt stojí za to :-) a hlavně každá série je něčím vyjímečná, už je 10 a pořád mě to baví a nemůžu se od toho odtrhnout :-) není to tak hrozný na tu strašidelnost a ty PPL jsou taky fajn ale nemám je dokoukaný jsem teprve u druhý série :D na konci..
#91 kath023: jo jinak ještě Ztraceni to byl docela dobrej seriál svého času, v dobách kdy se utrhl pytel se seriály :-) a dokonce tam hraje i Ian Somerhalder tak kdybyste někdo chtěli kuli Ianovi tak můžete :D
#101 kath023#88 kath023: S tím PLL je to takový zvláštní…Ono sice víš kdo je -A ale přibylo Ti snad mnohem víc otázek…A podle mě by ses na to měla kouknout je to super,ale i když občas máš víc otázek jak odpovědí ;-)
#88 kath023: No GoT je absolútny skvost, aj keď niekedy je to s tým seriálom ako na húsenkovej dráhe. Jednu dokonalú scénu strieda druhá, pri ktorej premýšľaš, prečo to vlastne pozeráš, aj keď nikdy som skutočne nepremýšľala nad tým, že by som na to pozerať prestala. Je to iné, je to dospelé a je to skvelé. Under The Dome je podľa knihy od Stephena Kinga, je to o mestečku, ktorého obyvatelia zostanú uväznení pod kupolou, nemajú TV, rádio, internet, nič. Cez kupolu neprenikne ani zvuk. Je to naozaj zaujímavý seriál. OUaT je čarovný seriál – jednoducho povedané. Začala som ho pozerať, keď bežala tretia séria a pozrela som to behom týždňa celé, ani som nespávala, ako ma to chytilo :D A PLL… ja to už pozerám len zo zvyku. Vieme kto je -A, ale vlastne to nevieme :) trochu mi ten seriál pripomína TVD, tiež už tvorcovia občas nevedia odkiaľ kam, otázok je milión, odpovede žiadne a koľkokrát mám dojem, že sa za celú časť ani nič nestane. A úprimne, klamárky sú každou ďalšou sériou hlúpejšie a hlúpejšie :P
#101 kath023PPL sleduju, ale už mě to tak dvě série neba, takže se na další sérii ani moc netěším, spíš chci znát odpovědi na všechy ty otázky (ne že bych čekala že je všechny opravdu dostanu :D ). True Blood – jak jsem psala – za mě super, je fakt že poslední série už byla horší, ale pořád ještě skončili včas a udrželi si nějakou úroveň . Na to že jsem přímo nesnášela hlavní postavu, tak mě seriál bavil dost :D A do třetice GoT – no bomba, nevím co víc napsat – ze zmiňovaných jednoznačně nejlepší – samo že žánrově jsme od VD úplně někde jinde, ale opravdu povedený seriál (i knihy).
#101 kath023Jinak GoT snad pro mě prozatím bezkonkurenční seriál. Opravdu málokdy mě seriál opravdu polapí, třeba TVD je dobrý, ale je to spíš pro mě taková „oddechovka“ :)
#101 kath023#98 Annie27: děěěěkuji za tip_)
#93 Car: Ztraceni mžná zkouknu někdy když to budou opakovat v televizi,právě kvůli Ianovi :D
#95 mima33: #96 tracyho.tygrice: #99 Annie27: S GoT asi začnu nejdřív no,PLL si nechám na potom (jestli se k tomu dostanu :D) Já bych právě chtěla sledovat i nějakej seriál na úrovni,TVD mám sice moc ráda ale co si budem povídat je to spíš puberťáckej seriál.A na GoT jsem snad kritiku neslyšela,takže to asi bude fakt dobrý.Jinak to Under the dome vypadá taky zajímavě,připíšu si to na seznam :D :)
#101 kath023: no ale ono toho Iana si tam stejně moc neužiješ..je tam první sérii pak pár dílů se tam vrací ještě v druhé a třetí ale pouze jako duch protože už v první umře :D ale myslím, že díky tomuhle seriálu si ho všimli :D, ano tohle je pro pubertáky :D nevím sice kolik ti je ale na pubertačku vážně nevypadáš :-) ale Supernatural fakt zkus ten podle mě docela na úrovní je a myslím, že ho vysílá taky CW jako TVD :-D a o pěkné herecké obsazení taky není nouze si myslím… :D
#107 Annie27 #114 kath023#101 kath023: Podle mě se v PPL pořád neví, kdo je A… nebo jo? Resp. už se to vědělo tolikrát… ale moc nedoporučuju, poslední řady už jsou jen natahování… True blood taky moc nedoporučuju – je to nakonec ještě překombinovanější než VD a konec je vyloženě k naštvání… poslední série to celé zničila totálně.
#106 Annie27 #109 Car #112 RoseMary #114 kath023True blood není o moc víc na úrovni, jde tam spíš o to, že je to bráno tak nějak s nadhledem, to se mi líbilo :) K LOSTům…já fakt žrala první dvě-tři série, ale pak to začala být neskutečná sračka a konec? Tak ten mě štve i ty roky po ukončení seriálu :D To kombinovali a kombinovali, zjistili že už to ničím nezachrání, tak to zaplácli jak to zaplácli a nasrali miliony lidí na celým světě :D Myslím že Ztraceni to tak nějak začali, éru tadytěch seriálů, dneska je sledovat už asi taková pecka nebude no..btw Iana si tam opravdu moc neužiješ, ten myslím umřel hned v první sérii a vzhledem k množství postav se tam ani nijak výrazně neobjevoval..
#109 Car#88 kath023: a kde jsi videla kdo je a?ja to chci taky vedet.odhaleni a nas ma pry naplnit smutkem nebo co tak by me zajimalo kdo to bude.
#114 kath023#101 kath023: GoT je určitě seriál na úrovni, chvilkami ho ale budeš nenávidět :D Jestli se na to chystáš, tak Ti dám jednu radu do začátku, pokus se si nikoho neoblíbit :D … Jinak jak jsem tady i psala, tak jestli znáš the walking dead, taky hodně dobrý, není to jen řežba se zombie, je to i dost z té psychologické stránky, postavy se tam dost vyvíjí na základě toho, co se stane, nezůstanou zbržděný. PPL je zase teen seriál, ale taky to není špatný, jen jak píše Blacken, tak už to docela natahujou.
#103 blacken: Co se týče PPL tak tam už se to tak nějak ví, respektive jméno, ale vzniklo snad ještě více otázek než jsme dostali odpovědí :D No nakonec se bojím, že to nebude to „whoooa, to jsme nečekali“ …
#114 kath023Jo omlouvám se za spoilerování, ale ještě jsem si vzpomněla, teď jsme akorát rozkoukali seriál Vikings a taky to není vůbec špatný :)
#104 tracyho.tygrice: souhlasím LOST odstartovali seriálovou dobu ale na tu dobu v které se to natočilo mě ten seriál bavil je fakt že ty poslední série nic moc ale to je asi vždycky a ano Ian skutečně umírá i v 1 ale přesto jsem si ho oblíbila už i tam :-)
#103 blacken: no vidíš a to PPL uznali rovnou dvě další řady :D ale nevím co ještě víc tam chtějí dělat :D
#107 Annie27: je to super seriál…myslím si že na to, že bude 11 série to pořád ještě neztratilo to původní kouzlo jako jiné série nevím no mě se to líbí pořád :-) vždycky přijdou s něčím co mě baví :D a herci? no co k nim říct :D
Za sebe můžu ještě doporučit Mad men a Masters of sex, obojí jsem začala sledovat, ale nemám teď tolik času, chystám se na ně právě v pauze :) A nesmím zapomenout na American Horor Story – jsou povedenější a méně povedené série, ale celkově si drží vysokou úroveň. No a z doslechu je skvělý Temný případ.
#111 Car #113 Terrorka19 #114 kath023#110 tracyho.tygrice: jojo AHS jsem úplně zapoměla, supr seriál, možná tím, že série má vždy jen 12 dílu (jednou snad i 13) tak se děj zbytečně nenatahuje a baví od začátku do konce :-) stojí to za shlédnutí ale samozřejmě ne každému se může líbít obsah na kterým je tenhle seriál založený :D
#103 blacken: to je pravda me osobne se teda libily nejvic prvni dve serie.mozna tri.
#110 tracyho.tygrice: True Detective (Temný případ) je skutečně pecka. AHS se mi líbily jen první dvě série. True Blood posrali, jak to někde psal, ale stejně je to moje srdcovka a myslim, že to bude jedinej seriál, kterej jednou rozkoukám znovu. Pak mám ráda Teen Wolf, název je šílenej, dlouho jsem váhala,jestli na to vůbec koukat, ale nakonec jsem nebyla zklamaná, pro mě o level vyšší úroveň než TVD na to, že je to teen seriál. GoT jsem rozkoukala první sérii a jak někdo říkal, že ho chvílema člověk nenávidí, tak já od začátku, pořád jsem u toho byla naštvaná a celkově musím říct, že to pro mě bylo náročný na psychiku, prostě jsem z toho měla pocit spíš špatnej než dobrej a já u těch seriálů chci právě vypnout a odpočívat. Ono je to trochu i případ True Detective, že to člověka spíš rozhodí, ale že bylo jen 8 dílů, tak jsem to zmákla a zas kvalitu a postavy dokážu ocenit. Jinak sleduju Penny Dreadful, neboť je to jeden z druhů literatury, který ráda čtu, takže mi to úžasně vyhovuje :) a hlavně je to opravdu horor, což já můžu.
#118 Annie27 #119 Annie27#102 Car: Jako na ty Ztraceni bych se asi na internetu nedívala,jak jsem říkala tak maximálně kdyby to zase opakovali v televizi.(Za tu puberťačku,že na ni nevypadám děkuju :3 :D ) Od Supernaturalu mě odrazuje právě těch 10 řad nebo kolik,to by mi zabralo strašně moc času :D A navíc nechci se bát,z tohohle důvodu jsem si zakázala dívat se právě i na ASH #110 tracyho.tygrice: Já se totiž bojím úplně u všeho,a co je nejhorší mám moc velkou představivost takže se bojím i potom :D Takže horory nejsou nic pro mě.
#103 blacken: #105 RoseMary: No k PLL,já to A jenom četla na internetu a pak jsem se bavila i s kamarádkama co to sledujou,který byly strašně naštvaný protože je to prej někdo úplně neznámej a nedůležitej,tak nevim :)
#106 Annie27: To je u mě dost nemožný,nikoho si neoblíbit,ale děkuju za upozornění :D K TWD bych se taky někdy ráda dostala,abych byla v obraze kdyby nastala zombie apokalypsa :D
Jinak děkuju všem za názory :) (a omlouvám se že jsem tak trochu odpočila od tématu :D )
#115 Car #118 Annie27#114 kath023: jasný no ale myslím, že to zrovna moc často neopakují :-D no to fakt tedy ne :-), chápu :D pokud nemáš tenhle žánr ráda :-) je to 10 řad sice ale pořád mě to baví :D docela obdivuji seriály, který se přehoupnou přes 7 :-), haha v pohodě lepší než pořád řešit Delenu :-) to zase až zítra :D
Ahoj chtěla bych se na něco zeptat…nevím jestli se to tu už někde řešilo, ale kdyby si vzal Damon lék s Elenou jak to původně plánoval. Nestalo by se mu to stejné co Katherine ? Jako že by začal hrozně rychle stárnout a až by umřel ?
#117 Annie27#116 Claire00: Řešilo se to tady už asi 1000× :D Nene, pozorně koukej, Silas z Katherin ten lék vysál, tak proto začala stárnout :) Samo, že kdyby to někdo vysál z Damona, tak má pěkný průser :)
#120 Car#109 Car: Mě se taky stále moc líbí a tolik sérií a kvalita se furt drží nahoře, to je neuvěřitelný :) Na to, že to, že to snad kolem čtvrté sérii mělo pěkně na mále. Je fakt, že pátá série se mi líbila asi zatím ze všech nejvíc, ale i ty ostatní jsou furt skvělý :)
#113 Terrorka19: True Detective… jestli tuším správně, to je taky nějaké minisérie od HBO nepletu se?? Slyšela jsem o tom, že je to dost dobrý, taky se na to časem chystám. A když jsme u těch minisérií, tak mě napadlo ještě Bratrstvo neohrožených, válečný seriál, pecka.
#114 kath023: Hele nikdy nevíš, kdy se Ti to bude hodit :D
#120 Car#113 Terrorka19: Tak ono každému sedne trochu něco jiného :) Mě se na GoT právě líbí, že Ti to ze začátku nastíní něco, jako „hey, bude to boj dobra proti zlu“, ale vlastně žádný díl nevíš co čekat a nečekat a to se mi na tom fakt líbí, jak se to nedá absolutně předvídat. Ale odpočinkový to určitě není :D Jestli chceš oddychovku, tak pro mě byla asi zatím nejlepší Hart of Dixie jestli znáš :)
Jinak sorry opět za spamování (a minule jsem napsala za spoilerování, takže taky sorry za to, že jsem dement) :D
#117 Annie27: achjo:D já tě obdivuji že na to ještě odpovídáš jsi hodná :-)
#118 Annie27: že jo jsem ráda že souhlasíš :-) budu nadšeně sledovat dál :-), už jsi viděla tenhle díl? :D
Tím že Elena umře ten seriál pujde do háje. Jasně jsou tady někteří kteří jí nemaj rádi, já jí taky nemusim ale s Damonem se k sobě hoděj a tak se mi to líbí, a snad ten seriál začal o ní tak by tak měl i skončit, a ne že bude zas milion dalších seriíí o ničem.
#123 Annie27 #159 RoseMary#121 Spencer H: Tak to nevíš, jestli umře (jestli jsi tedy už neviděla díl, což by od Tebe byl ošklivý spoiler). Lidi tady měli docela zajímavý teorie a skoro žádná z nich nezahrnovala její smrt a ani si nemyslím, že by jí nechali umřít. Jo a vím, že to byli jen teorie, ale podle mě jedna z nich by klapnout mohla, já mám taky svoji :)
#122 Annie27: počkej jakože TVD jsi neviděla? ted jsem asi trochu zmatkář :D
#128 Annie27Težko jsem to viděla když to asi ještě nevysílali :D Ok tak to že NIna odejde je jasný tak prostě bez ní to bude divný tak jsem to myslela!
[Annie27] Težko jsem to viděla když to asi ještě nevysílali :D Ok tak to že NIna odejde je jasný tak prostě bez ní to bude divný tak jsem to myslela!
OU moje chyba tak teda vyšel no :D ale nneviděla jsem ho možná.. :D
#128 Annie27#124 Car: Ježiš sorry, jsem myslela, že mluvíš o supernatural :D Už v tom mám zmatky já. Ten úplně poslední ne, asi až v pondělí :)
#127 Spencer H: Jo v pohodě :D Jako souhlasím, mrknu na tu další sérii, ale moc od toho nečekám. Bude to zvláštní, ale možná to seriál nakopne jiným směrem.
#131 CarSupernatural je skvelý, tiež odporúčam, hlavne prvých 5 sérií. Potom už kvalita síce klesla, ale stále je to dobrý seriál,vždy sa teším na ďalšiu časť.
#131 CarTak už som videla poslednú časť… Fakt mohla tá Elena skončiť nejako inak… a to čo spravil Tylor Liv, tak to mi prišlo úplne nereálne. Miluje ju a toto dokáže? Nemohol si vybrať niekoho iného. Veď ich tam naokolo bolo dosť… Najviac ma dojal Alarik :-(
#132 Andie24#128 Annie27: v pohodě :-D
#129 zdenka99: takééé :-)
#130 zdenka99: Tak ono by to pro ní stejně skončilo stejně. Jen nechápu, že to udělal a pak řval néé :D To jsem se až začala smát, i když to byla blbá situace. ! Na tom dílu mě mrzí to, že hodně lidí zemřelo. Někteří mě fakt překvapili. Jako třeba Jo a Liv. Hodně smutné. A ten konec jsem asi tak nějak nepochopila :D Nevím jestli se to objeví jako spoiler. Jinak se omlouvám :D dělám to poprvé.
#133 zdenka99 #134 zdenka99Aj keby to s Liv skončilo rovnako, tak to nie je len tak urobiť to cudziemu, nieto ešte jej. A hlavne keď už, tak si mohol vybrať nejaký lepší spôsob, nie ju tam toľko trápiť. Určite by sa našiel rýchlejší spôsob, ale tak takto to bolo efektnejšie… No tak ten koniec, ak myslíš úplný záver, kde stojí Damon, tak tiež presne nechápem, čo tým chceli povedať, prišlo mi to, že je z Damona strážca mesta :-D
#135 parisse #136 parisse #137 Petuskaxo #142 Andie24#132 Andie24: inak aby sa text ukryl ako spoiler, tak musíš dať výkríčník a medzeru na začiatku riadku.
#133 zdenka99: Já si spíš myslím,že poslední scéna je po nějaké době.Z Matta je polda a ostatní Damon spucnul
#133 zdenka99: Já si spíš myslím,že poslední scéna je po nějaké době.Z Matta je polda a ostatní Damon spucnul
#138 zdenka99#133 zdenka99: no podle toho jak mystic falls vypadalo, nedělal moc dobrou práci :D
#138 zdenka99#137 Petuskaxo: #136 parisse: Jasné, pochopila som, že je to po nejakej dobe a je to veľmi dobrý ťah v scenári na nalákanie na ďalšiu sériu. Mňa teda dostali, som fakt zvedavá čo sa stalo. Akosi mi nepríde, že bude Damon zlý, skôr by som to tipovala na tých nových kamošov jeho mamičky. No uvidíme, možno budem prekvapená… Ale nemôžem si pomôcť, proste ako tam Damon na konci hore stál a obzeral sa po meste, tak mi to pripomenulo hrdinov typu Batman, Superman a pod. :-D :-D :-D Ale tak uvedomujem si, že to nebol zámer.
#140 parisse #143 Terrorka19Tak si nemůžu pomoct, ale ta svatba je skoro jak přes kopírák s jinou svatbou z jiného seriálu, možná někteří budou vědět, na co narážím :D Jinak s tou Jo mi to přišlo docela až moc krutý. No konec zajímavý, uvidíme co bude dál.
#138 zdenka99: Jo to je fakt,že to klidně mohli být kacíři
Starý Damon by kvôli Elene neváhal zabiť Bon Bon. Ak to neurobil, tak si nemyslím, že sa chystá trhať hlavy. Trochu mi až vadilo, ako pokojne to Damon bral, že Elena bude spať xy rokov.
#158 RoseMary#133 zdenka99: no mě to stejně nejde a nebudu to tady raději zkoušet :D Ať to někomu neleze na nervy :D Mohl to udělat někomu jinému no, jako já si taky říkala, co to má být. Čuměla jsem na to s otevřenou pusou, ale pak prostě, jak už umřela a on zařval, tak to mě fakt rozesmálo :D A naštěstí jsem Liv moc nemusela. Koho mi bylo fakt líto byla Jo a Rick.
To že ten konec je po nějaké době si myslím, že poznal každý :D Ale to město atd, bylo to zajímavé no. A přesně, jak někdo psal. Super nápad, jak nalákat fanoušky sledovat 7 sérii.
#145 Car#138 zdenka99: Jj, ono to tak asi bude, že tam kacíři dělaj neplechu, ale já už se musim smát, proč zas v MF :D To je jako vraždy v Midosmeru, vždyď v Mystic Falls už nemůže bejt krom hlavní party nikdo živej :D jako na jednu stranu je to dobrý lákadlo na další sérii, ale na druhý už je to až malinko směšný. Dokud se to tam stahovalo kvůli El jako dvojnici, no tak dejme tomu, ale teď? Jsem zvědavá, proč by se kacíři, pokud to tak bude, usadili zrovna tam :) Aspoň, že Originálové pochopili, že není o co stát, a přestěhovali se do New Orleans :D sice chyběj v seriálu, ale TO sleduju teď raději.
Jo počkat, teď zas má v sobě ten lék vlastně :D no, ale přijde mi, že z těch záporáků ho nikdo snad ani moc nemůže chtít, to byla snad jen Bekka tenkrát.
#142 Andie24: Liv taky nepatřila mezi moje nejoblíbenější postavy (spolu s jejím super bráchou a tak nějak celý jejich coven až na Jo) ale zas na druhou stranu v tom posledním momentu mi jí bylo líto, myslím si, že s Tylerem mohli mít nějakou budoucnost a myslela jsem si, že s ní by mu to vyšlo a nechoval by se pořád jak kretén ale… každopádně konec fakt super :-) Matt sherif Damon na hodinové věži proč ne :-) to muselo navnadit snad úplně všechny :D
#146 Andie24#146 Andie24: taky mi tam scházet nebude ale pořád si mohli s Tylerem štastně někam odejít do pryč :-D jo Bonnie to bylo taky zajímavý :D ale na jednu stranu jsem si říkala nesmí ji nechat umří už jen z toho důvodu, že by se Elena probrala a to vzhledem k situaci je nemožné, že jo :D ale to co provedli Alaricovi je fakt do nebe volající a o Kaiovi ani nemluvím, jediný ( zatím ) dobrý záporák nejobávanější 6 série a oni jeho počin takhle jednoduše ukončí? :-D
#148 Andie24#147 Car: No ono podle mě i bez Kaie tam nebude nouze o záporáky. A navíc si myslím, že Kai tímto nezemřel. Že ho buď jeho kamarádičci dají do pořádku a nebo i on sám :D Ricka mi bylo líto no, ale třeba pro něho mají vymyslené něco jiného a nebo ho nechají odejít taky. Protože se nechci zase celou sedmou serii dívat na smutného, ožralého Ricka, i když na to samozřejmě má právo. Ale to ať ho raději pošlou pryč :)
#149 zdenka99 #150 Car#148 Andie24: Veľmi by som chcela, aby Kai žil, ale tak keď ho oživia potom čo mu odsekli hlavu, tak to nieee! … Ja dúfam, že z Alarika sa stane neľútostný lovec upírov.
#148 Andie24: jo no ale pokud ho dají dohromady tak to teda bude taky už docela trapárna a je to pravda doufám že Rica nevrátili do TVD jen proto aby mu dali naději na lásku a pak z něho udělali zase ožralu…to bych tedy fakt nerada..
Tak u Kai jde hlavně o to, že on jinak zlikvidovat nešel – on je chytřejší než všichni a dokáže předvídat kroky do předu, takže to musela být rychlá a nečekaná likvidace. Chris má navíc hlavní roli v jiném seriálu, takže by tam stejně nebyl.
Ale u Alarica to bylo kruté a hlavně úplně zbytečné – Kai se chtěl stejně zabít, aby celý coven vyhladil, takže Jo by umřela tak jako tak. Celé to probodnutí mělo šokovat nic víc. Je to hnusný, že to udělali zrovna postavě, která si to zasloužila nejmíň.
#153 CarTak jestli má hlavní roli v jiném seriálu, tak asi bude mrtvý no :D Já jen, že jak jsem viděla, jak mu Damon usekl hlavu, tak mi jen proletělo hlavou „haha on stejně bude žít“ a myšlenka na to, že by zemřel mě ani nenapadla :D. Každopádně si taky myslím, že tomu dával pořádný drive a i když jsem ho někdy nesnášela, tak jsem ho milovala :D
#153 Car#151 google147: aha no tak ted je to jasné, že Kai už tam fakt nebude, a nevíš ve kterém seriále? respektive jak se jmenuje:D to by mohlo být zajímavé, takže teď je to fakt jen na Lilly a její ,,rodině,, každopádně jako jo asi to jinak nešlo ale prostě to vůči němu je hrozný, ještě když byla těhotná… #152 Andie24: jo no bude tam zaručeně chybět, bohužel nás opustili docela důležité postavy:_( a Chris se sem výborně hodil…ale co naplat jdou za lepším prostě :D
#154 mima33#154 mima33: díky :-)
#2 ksamohejlova1994: jo sedmicka je potvrzena a v rijnu se zase dockame nasich oblibenych the vampire diaries.devateho rijna abych byla presna.uz se na to tesim.teda myslim ze devateho rijna,ale zase tak jista si nejsem.
#25 kath023: kdyby se elena vratila ke konci sedmicky bylo by to naprosto fantasticky protoze ji mam rada.jeji odchod jsem skoro obrecela,protoze kdyz mas oblibenou serialovou postavu sest let a najednou ma je jedno jakym zpusobem odejit je to docela tezky.mam strach ze sedmicka bez eleny uz asi proste nebude to co byvala,doufala jsem ze by ji mozna mohla nahradit treba caroline nebo sara ale kdyby ji nahradila tahleta…nevim na jednu stranu se mi libi na druhou zase ne.
#141 zdenka99: presne tak nejses sama kdo ma tenhleten nazor.stary damon by bonnie urval hlavu bez nejmensiho slitovani jenom proto aby mel zpatky elenu.takovy damon by se mi libil.
#121 Spencer H: presne tak svata pravda ja mam elenu taky rada teda spis mela jsem a porad jeste mam a bude mi moc chybet a tvd bez ni si proste nejak nedokazu predstavit vim ze jsme tady asi jediny kdo ji meli radi ale to je ted jedno mas naprostou pravdu tim ze elenu nechaji umrit tak se ten serial totalne znici.podle me bude cela sedma rada plna zla a nezustane tam uz nikdo dobry teda mozna krome matta,ze ktereho je ted asi serif nebo co.na jednu starnu vazne uvazuju nad tim jestli budu sedmou radu stale jeste sledovat ale na druhou stranu to sleduju uz sesty rok a chci se dozvedet jak to cele skonci a taky to jak k cemu doslo takze to vypada ze zase cely pristi rok stravim zalezla u pocitace a pokud nezrusi ulozto tak budu stahovat filmy.trosicku jsem se rozepsala tak to snad nevadi ne?
Konec The Vampire Diaries
Nejlepší epizody
Reklama
Nejoblíblíbenější postavy
Fotografie hlavních postav
Narozeniny
-
Ian Somerhalder
8.12.1978 | 8.12.2024 -
Joel Gretsch
20.12.1963 | 20.12.2024 -
Randy J. Goodwin
24.12.1967 | 24.12.2024 -
Elizabeth Blackmore
6.1.1987 | 6.1.2025 -
Lauren Cohan
7.1.1982 | 7.1.2025
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Mohlo by vás také zajímat
Upoutávka k epizodě The Simple Intimacy of the Near Touch
Druhá upoutávka k finále
Upoutávka k epizodě You Made a Choice to Be Good
Upoutávka k epizodě We're Planning a June Wedding
Čtvrtá upoutávka k finále
Upoutávka k epizodě It’s Been a Hell of a Ride