Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Trailer k epizodě 6x18 - I Never Could Love Like That

Trailer k epizodě 6x18 - I Never Could Love Like That

Před třítýdenní pauzou nás čeká ještě jeden díl, kde se Damon snaží zpacifikovat svého, ze řetězu utrženého, bratra.

21 0
20.3.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /197

misa.k

Tak Caroline se začiná pěkně vybarvovat :)

#123 KirstenMegan
20.3.2015 | 16:41:30
anndy

Car už se všemi v dosahu spala, tak teď je může zkoušet zabít :-D

#3 Terrorka19 #124 Car
20.3.2015 | 17:49:56
Terrorka19

#2 anndy: :D :D :D ty to tak snad neděláš? :D :D

#4 Gogina
20.3.2015 | 18:51:10
Gogina

#3 Terrorka19: LOL :D:D:D

20.3.2015 | 21:06:43
Simullinek

Dnešní díl byl super!! Akorát je mi nějak líto Kaie, od toho „sloučení“ jsem si ho oblíbila…

#6 RoseMary #7 MinaBabacan
20.3.2015 | 22:28:49
RoseMary

#5 Simullinek: kai je hajzl takze mi ho teda lito nebude at se mu stane cokoliv.dnesni dil jsem nevidela nejsou titulky,ale uz se nemuzu dockat az si ho zitra rano stahnu.

20.3.2015 | 22:48:41
MinaBabacan

#5 Simullinek: přesně, doufám, že se pro něj vrátěj..

#8 RoseMary
20.3.2015 | 23:38:14
RoseMary

#7 MinaBabacan: a ja zase doufam ze se pro nej nevratej jenom at si zustane kde je.i kdyz verim ze se mozna trochu zmenil tak je to porad ten samy hajzl.doufam ze tam zustane naporad.

21.3.2015 | 10:42:06
Serials.

Já si Kaie taky oblíbila. Bylo mi ho moc líto, když jsem ho viděla brečet :( :D Ale na další díl jsem strašně zvědavá :D Už aby ho vydali :( Jenom nechápu, proč další 3-týdenní pauza, už mě to vážně štve :(

#15 RoseMary
21.3.2015 | 12:10:07
Amy37

Kai je skvělej, určitě v seriálu nekončí, takže se určitě vrátí! :-) A jsem jediná konu se Caroline-bez-emocí líbí víc než normálně? :-D

#42 RoseMary
21.3.2015 | 12:53:25
vasil32

Caroline bez emocí se mi líbí taky víc než normálně

#30 RoseMary
21.3.2015 | 13:53:12
Sjuzzn

bože ta Caroline važne spala so všetkymi:D:D

21.3.2015 | 13:53:22
dada88

Díl byl fakt super, Kaie mi bylo opravdu líto, ale myslím, že se dá nakonec s Bon Bon dohromady – za nějakých super okolností. Jinak to co mě především zajímá je, kdo dostane lék. Hned mě napadla Lily – ale podle mého by to bylo moc očekávané, takže moje volba je Stefan… škoda té pauzy, když to teď tak dobře rozjeli.

21.3.2015 | 13:57:44
Sjuzzn

zaujimalo by ma jak ten liek od Silasa dostala…kežde pokiaľ si dobre pamatam bolo potrebne ho zobudiť aby povolil skamenene ruky :D

#16 vasil32 #17 Henry812
21.3.2015 | 15:08:10
RoseMary

#9 Serials.: ja i myslim ze stoprocentne nejsi jedina komu ty pauzy lezou an nervy.ale na druhou starnu nemuzou odvysilat vsechny dily najednou to taky chapu.kdo dostane lek?podle me by ho mohli narvat do lily.ale myslim si ze to rozhodne tak nebude.jo pauzy ve vysilani me taky stvou ale sleduju prolhane krasky takze se nenudim.P.S.design webu:naprosto fantasticky.

#20 Serials.
21.3.2015 | 21:32:50
vasil32

#14 Sjuzzn: To mě taky napadlo

21.3.2015 | 22:02:50
Henry812

#14 Sjuzzn: Silas sa v tom svete proste nenachádza. Liek tam bol možno len tak pohodený na zemi :-D je to však trochu divné.

22.3.2015 | 9:48:19
Octavia

:D bylo by dost zajímavé, když by lék dostal Damon… Zajímalo by mě jak by se s tim vyrovnal… JInak Kaie mi bylo dost líto. Jsme ho měla ráda hned od začátku- takovej správnej hajzlik.

22.3.2015 | 11:22:29
Ivčí

Takže když by se vrátili do 1903 a prakticky do jakýhokoli časovýho období, tak v každým najdou lék či co..? :D Protože jak už tady se řeklo, když by ho vzala Bonnie 1994, tak by ho pak už nemohli najít v přítomnosti, takže tím pádem by měl být i v 1903

22.3.2015 | 12:23:26
Serials.

#15 RoseMary: Taky mě napadla Lily a to ještě před tím, než Bon promluvila :D A myslím, že to napadlo už víc lidí, ale tak třeba nás nějak překvapí :) Jenom mě napadlo, už si moc nevzpomínám ale když si vzala Katherine ten lék, neumírala snad kvůli tomu? Jestli se to toho netýká tak se omlouvám, ale jen mě to tak napadlo..

#44 RoseMary
22.3.2015 | 13:30:04
Car

To bylo první co mě napadlo, že pokud někdo lék požije tak bude stárnout rychle, stejně tak jako Katherine :-( což by v případě hlavních postav mohlo být pro seriál velmi katastrofální

22.3.2015 | 14:16:33
Andie24

Ale ona stárla, protože z ní ten lék „vypil“ :D Silas přece ne ? Proto začala stárnout. Takže když si někdo vezme lék, tak se z něj normálně stane člověk a bude ok. Protože do té doby byla Katherine ok až na to, že si nedokázala zvyknout, že je zase člověk.

#23 Car #180 RoseMary
22.3.2015 | 14:46:22
Car

#22 Andie24: Tak v tomto případě by to mělo být ok:-) stejně zůstáva otázka na koho to připadne, protože jak už tu bylo řečeno Lilly by byla až moc očekávaná:-D

#24 Andie24
22.3.2015 | 15:36:48
Andie24

#23 Car: no určitě udělají nějaké překvápko. Jak někdo psal toho Stefana, tak jsem si říkala, že by to bylo zajímavé :) Nebo Damon by bylo největší překvápko, protože ten být člověkem nechce že :D, nebo Enzo. Ten si myslím, že je jako upír spokojený, takže by to bylo taky zajímavé :D

#25 Car #31 RoseMary
22.3.2015 | 19:46:25
Car

#24 Andie24: nevím jestli se mám na jejich překvápka těšit:-D přece jen Stefanovi bych to nepřála, po zklamání s Elenou si myslim, že by si konecně zasloužil ,,pravou,, lásku, a pokud je to Car tak by to bylo komplikované ona upír on člověk:D no Damon by se zbláznil:D prorože, jak říkáš ten je vyloženě proti tomu, Enzo je taký dobrý nápad:-) každopádně Lilly to určitě nebude:-) jinak já jsem ráda za 7. řadu tohle by bylo až moc otevřené kdyby to mělo skončit:-)

#28 Andie24
22.3.2015 | 20:49:25
Marselka

Doufám že zase nebudou rvát lék eleně… to by mě už trefilo… doufám že se Kai vrátí a mohl by to dát dohromady s Bonny to by bylo něco :D

#27 Car
22.3.2015 | 21:03:06
Car

#26 Marselka: to by bylo už trapný:D ale neboj se to Damon nedovolí podle mě a ani Elena o lék asi s největší pravděpodobností nemá zájem:D, Kai je tam ted napospas upírům:-(

#62 RoseMary
22.3.2015 | 22:23:38
Andie24

#25 Car: No Stefan kdyby měl být s Caroline což asi bude a přitom by měl být pak člověk, tak by to bylo na pytel no :) Právě že by se Damon zbláznil, tak by to bylo překvápko :D ale zase si myslím, že by při první příležitosti chtěl být upír, takže by se ten lék vymrhal zbytečně. A Elena si myslím, že o něj sama moc stát nebude a bylo by to fakt divné kdyby ho dali jí. Uvidíme no :D Někdo si ho beztak vezme ve finálním dílu :)

#30 RoseMary
23.3.2015 | 11:25:55
MirMor

Mne ešte napadla taká absurdná vec, že Enzo premení Sarah, tým toto Stefanove tajomstvo o nej praskne a liek dostane ona :D ale to je asi trochu pritiahnuté za vlasy :D každopádne, som zvedavá ako to bude naozaj

#33 Andie24
23.3.2015 | 15:25:44
RoseMary

#11 vasil32: souhlas caroline bez emoci je dokonala.
#28 Andie24: ja si taky myslim ze elena o ten lek proste nestoji.v pate serii mela prilezitost stat se clovekem,dala si tolik prace aby ten lek ziskala a potom ho radsi z pomsty narvala katherine do krku.podle me je elena proste mnohem lepsi jako upir a podle me ten lek beztak nekdo nacpe do lily salvatorovy.ale zase na druhou stanu souhlasim s nazorama ze by to bylo mkoc ocekavane kdyby ho dostala lyli.kdyby ten lek mel skoncit v damonovi..no ja nevm asi si ho ale nedokazu predstavit jako cloveka,dadmon je proste mnohem lepsi jako upir.kdo ten lek nakenec dostane?nechame se prekvapit.

23.3.2015 | 15:53:37
RoseMary

#24 Andie24: Enzo a clovek?Podle me je mnohem lepsi jako upir ale je pravda ze o jeho lidskem zivote nevime vubec nic a bylo by zajimavy sledovat nekoho takoveho jako enzo jak se snazi prezit prisernou nocni muru jmenem lidsky zivot,ale podle me k enzovi upirstvi proste patri,ale zase je pravda ze o jeho minulosti krome doby kdy byl s damonem v augustine nevime vazne vubec nic,ale podle meho nazoru enzo a lidsky zivot nejde dohromady.

#32 Andie24
23.3.2015 | 17:46:25
Andie24

#31 RoseMary: Já nepsala, že bych ho chtěla jako člověka. Jen jsem napsala pár nápadů, kdo by mohl dostat ten lék, aby nás nějak šokovali, překvapili ;). Jinak ke každému bych řekla, že upírství už patří, protože jsou všichni upíři už nějakou dobu, takže jsme si na to zvykli ;)

23.3.2015 | 17:57:07
Andie24

#29 MirMor: Ty jo, to by mě asi trochu naštvalo, kdyby takhle „vymrhali“ lék na někom kdo je tam pár dílů :D .. Mě taky pak proletělo hlavou, že někdo přemění v upíra Matta a vymrhali by ten lék na něm :D, protože by ho strašně litovali, ale to jsem hned zatrhla, protože by to byla strašná blbost. Snad to dostane někdo ze starších upírů ať to je zajímavé :)

#102 RoseMary
23.3.2015 | 18:00:37
Terrorka19

No, je pravda, že vývoj vztahu mezi Bon Bon a Kaiem trochu nasvědčuje tomu, že by mohli skončit spolu. Už jsem se smířila s tím, že z Kaie prostě pořádnej záporák nebude, tak proč ne :D Sice jsem jim chvíli fandila s Damonem, ale mě už ten chlap tak sere, že si Bonnie prostě vůbec nezaslouží, takže ať zůstane s druhou fňuknou, fakt se k sobě hoděj :D

#35 kath023
23.3.2015 | 18:00:50
kath023

#34 Terrorka19: Naopak,Bonnie si nezaslouží jeho! :D Jenom se vrátí a už mě zase štve,ani jsem si to neuvědomila,ale ta holka mi tam vážně vůbec nechyběla :D btw ví vůbec že umřela šerifka?

#36 Terrorka19 #38 Car
23.3.2015 | 19:00:17
Terrorka19

#35 kath023: Tak asi jakoby ví, ale víš jak, aby řešili takový detaily, to po tvůrcích nemůžeš chtít, maj plný kecky děr v dějích důležitějších zápletek :D Ten zbytek, cos napsala, absolutně nebudu komentovat :D

#47 kath023
23.3.2015 | 19:02:10
Car

když se to tak vezme tak o ten lék vlastně nikdo nestojí:D a Elena s Damonem už vůbec ne:D takže je nad míru jasný, že ho budou muset do někoho prostě nacpat:D otázka je komu…:D každopádně to stejně ukáže až poslední epizoda jako vždycky:-) poslední díly jsou super, to že má Caroline vyplý emoce je dobrý konečně má děj zase trochu štávu:-)

#39 RoseMary
23.3.2015 | 19:04:13
Car

#35 kath023: nooooo:D nevim teda ale podle mě Bon Bon je tam jako postava dost důležítá a vždycky byla takže já jsem ráda že je zpět, a smri mamky Car určitě ví, souhlasim s názorem pod tebou:-)

#47 kath023
23.3.2015 | 19:05:44
RoseMary

#37 Car: Ty jses tady nova?jeste jsem te tady nevidela a to jsem tady kazdy den.jj mas pravdu o ten lek vazne nikdo nestoji to si taky myslim.mela jsem za to ze cele to drama s tim kdo uzije lek skoncilo s poslednim dilem ctvrte serie ale jak to tak vypada tak ne.Ja si myslim ze by ten lek mohli narvat do damonovi matky ale podle toho co jsem tady cetla si vetsina lidi asi mmysli ze by to bylo moc ocekavane a myslim si to i ja.jasne do nekoho ho na sto procent narvou ale ten nekdo asi nebude Lily Salvatore,protoze to by bylo asi moc ocekavany jak si vetsina lidi mysli.jo caroline s vyplyma emocema je suprova akorat mi bylo lito toho jak chladnokrevne zabila chudaka liama.ale jo souhlas aspon to ma trochu stavu.

#40 Car
23.3.2015 | 21:51:11
Car

#39 RoseMary: nová podle toho jak se to vezme ;-) ale dík za dotaz ;-) myslim si, že ten kdo bude mít nakonec lék bude velkým překvapením závěrem této série, kdyby to byla Mama Salvatore bylo by to fajn:D ale nejspis se tak nestane…od dílu Stay si to vsechno musim poustet porad dokola je to zavislost tak trochu uz:D ale pockej ona Liama nezabila preci ne? dyt jasne rekla ze kdyby ho zabila tak by si tim udelala potize prece, podle me je teda na 99% živý pořád:-) navíc ona se moc nechová jako typicky upir s vyplymi emocemi…teda až do poslednoho dilu:-)

#43 RoseMary
23.3.2015 | 22:47:24
Serials.

Taky si myslím, že ho nezabila, protože mu Elena přece „jenom“ zlomila ruce ne? :D A ohledně toho léku si myslím, že je tu možnost, že ten lék dostane Stefan nebo Car, protože jeden z nic bude tak nebezpečný nebo nezastavitelný nebo jak to mám napsat :D že do nich budou muset narvat ten lék a..... ale možná taky ne :D Takový konec by se mi nelíbil :D

24.3.2015 | 7:48:46
RoseMary

#10 Amy37: nejsi jedina

24.3.2015 | 7:53:51
RoseMary

#40 Car: jak se to vezme?ucet sis tady zalozila kdy?predevcirem?tak­ze nova jsi.ja si myslim ze kdyby si lek vzala mama salvatore bylo by to sice prekvapeni,ale rekla bych ze by to bylo moc ocekavany a ten kdo si vezme lek bude velke prekvapko.ja si myslim ze kdyby ten lek nacpali do mama salvatore tak by to byla spis katastrofa protoze mama salvatore ma byt zaporak a potom by museli vymyslet zase nekoho noveho a to uz je opravdu ubohe,protoze tahle serie mela takovych zaporaku ze me to uz stve.predchozi serie mely silne postavy ktere dokazaly utahnout celou seriii vezmete si treba katherine nebo klause.jinak dalsi dil vidim tak ze stefan zapne emoce kdyz uvidi svoji matku a potom donuti neco citit i caroline,ktera uz nebude zabijet lidi.jo vlastne jo caroline liamam nezabila ale krmila se na nem a malem ho i zabila ale potom rekla neco v tom smyslu ze se ji nechce tahat s jeho mrtvolou.uz si to uvedomuju.Podle me se caroline nechova jako typicky upir s vyplymi emocemi protoze neni typicky upir s vyplymi emocemi,ale ma nad sebou porad kontrolu aspon trochu.ale jo videla jsemm upoutavku na dalsi dil:hlava zabiju matta.orel:zabiju taylera.dokona­ly,ale ja osobne doufam ze ji padne orel,protoze tylera nema rada a prekazi mi tam.

#46 Car
24.3.2015 | 8:20:43
RoseMary

#20 Serials.: katherine prece neumirala kvuli tomu leku ale zacala rychle starnout ale proto ze z ni ten lek vypili.siles z ni prece vycucal lek a ona zacala starnout a sesychat a zacali ji padat vlasy,zuby,…at­d.potom prenesla sveho ducha do eleny a elena se rozesla s damonem a ten kvuli tomu zacal zabijet augustiany s enzem vcetne elenina kamarada aarona ktereho jsem si za tu chvili co tam byl docela i oblibila.zkoukni ctvrtou a patou serii.

#45 Serials.
24.3.2015 | 9:22:21
Serials.

#44 RoseMary: ahá :D Jo ten zbytek už si pamatuju, já ty série viděla jenom jsem si teď nemohla vzpomenout :) A ohledně toho hlava/orel si myslím, že někdo zase „zázračně“ zasáhne a neumře ani jeden z nich ;) I když mám stejný názor v tom, ať radši zabije Tylera. Straně ho nemám ráda :D

#84 RoseMary
24.3.2015 | 11:05:09
Car

#43 RoseMary: jsem ráda že jsi se stihla informovat o tom jak dlouho tu mám účet :-) jenže dovol abych ti k tomu řekla své… Myslím si že o tom jak dlouho tu mám účet určitě nerozhoduje fakt že na těchto stránkách nejsem nováček ať už s účtem nebo bez a tímto bych to uzavřela jelikož tato diskuse je určena k něčemu jinému :-) ovšem souhlasím minimálně pro další sérii by to chtělo nějakou silně zápornou postavu aby se seriál udržel, jinak určitě nikdo neumre v další sérii u Matta by to bylo už asi po 150:-D, čekání na další díl je hrozný :-( brala bych i 8 sérii i když nevím co by tomu dali víc, co ty? :-)

#56 RoseMary
24.3.2015 | 17:13:37
kath023

#36 Terrorka19: Taky pravda :D
#38 Car: Já netvrdím,že není důležitá.Jenom ji prostě nemám ráda a mě tam nechyběla,to je celý :)

#48 Car
24.3.2015 | 17:53:37
Car

#47 kath023: však v pohodě:-) vždyt každý má právo na svůj názor:-) když o tom tak přemýšlím tak ani nevím kdo mi tam vadí:D možná nějací ti lovci vždycky když tam byli ale jinak ani nějak nikdo:-D možná Tyler no:D Sice prošel nějakou změnou ale podle mě v něm ten blbeček někde bude pořád:D

#52 kath023
24.3.2015 | 18:18:55
terezie.z

k tomu léku, když si ho vzala Katherine, nezačala díky tomu rychle stárnout a umírat? tim pádem ho nemůže dostat nikdo ze starších upírů ne?

#53 Serials. #64 RoseMary
24.3.2015 | 19:32:44
mrs tyna

tahle epizoda byla skvělá :D nikdo mi teď v upířích denících nevadí,ale nikdy nepřestanu nesnášet Tylera :D

#51 Car #110 RoseMary
24.3.2015 | 19:36:05
Car

#50 mrs tyna: Souhlasím s tebou taky ho zrovna dvakrát nemusím:-D

24.3.2015 | 19:57:22
kath023

#48 Car: Jo Taylera taky nemám ráda.Má svý světlý chvilky,ale podle mě vlkodlaci jsou obecně blbci :D

#54 Car
24.3.2015 | 20:16:12
Serials.

#49 terezie.z: Přečti si předchozí komentáře ;)

24.3.2015 | 20:23:34
Car

#52 kath023: hahaha to si trefila celkem přesně:D i když byl s Caroline tak se choval jako vůl, bylo to o něco lepší ale… takže kdyby v příštím díle někoho Car zabila (jakože stejně asi ne:D ) tak určitě spíš jeho.D

24.3.2015 | 20:33:37
Terrorka19

Ty jo, čím to je, že každej toho Tylera tak nemá rád? :D já teda teď ho taky úplně nemusim, ale než putoval za pomstou do The Originals jsem ho zbožňovala :) pak to s ním šlo z kopce, aby taky ne, když ho v TO Klaus totálně ponížil a degradoval :-O

#176 elanor
25.3.2015 | 8:01:36
RoseMary

#46 Car: s tim uctem priznam se trochu jsem slidila.doufam ze ti to nevadi?myslim ze novy zaporak bude lily salvatorova a bude pokracovat i do dalsi serie to ze se dotedka neprojevila neznamena ze se neprojevi nikdy.nestras s osmou radou.podle me je uz i sedmicka az moc.

#57 Andie24 #58 Car
25.3.2015 | 15:31:20
Andie24

#56 RoseMary: Zrovna od tebe bych čekala, že budeš chtít dalších minimálně 15 řad :D

#59 RoseMary
25.3.2015 | 16:47:43
Car

#56 RoseMary: Však v pořádku :-) jen jsem tím chtěla říct,že to tu sleduji už nějaký ten pátek ale účet jsem si založila až nedávno:-) bylo by to fajn, v každé řadě to tak bylo a když už Kaie nechali být v tom světě tak by to chtělo někoho, i když kdo ví jak to tam s ním dopadne mezi těma upírama, já nevím no ted mě to zase začalo nějak brát:D a navíc podle Plecky je to docela rozjetý a mají spoustu nápadů…samožřejmě záleží i na sledovanosti ale nevim no:-) každopádně můžu se tě na něco zeptat? když už tady tak probíráme toho Tylera, ty jsi takový guru na tento seriál:D a budeš určitě vědět…

25.3.2015 | 17:03:58
RoseMary

#57 Andie24: moc vtipny.Sleduju to uz jenom proto abych se dozvedela jak to skonci.v prvnich seriich jsem the vampire diaries mela fakt rada ale ted se mi to uz po tech sesti letech co to sleduju nejak ne primo znechutilo ale uz proste vymizel ten pocit teseni se na kazdy dalsi dil.podle me je sedm serii uz az moc.

#60 Serials. #73 kath023
26.3.2015 | 15:16:23
Serials.

#59 RoseMary: Tak to já to mám právě naopak… :D Ty díly předtím, mě moc nebavily. Líbí se mi, jak jsou rozjeté teď a začíná mě to moc bavit.. Právě, že teď bych brala těch (alespoň) 15 sérii :D

#61 Car
26.3.2015 | 16:35:36
Car

#60 Serials.: haha jo no:D jako prvni dve serie byly pomerne nevim jak to rict no:-D jako dobry i ne…me se docela libilo ze vztah Eleny a Stefana docela pekne cely dve serie zatim co Elena s Damonem tusim ze pro sebe nemeli dohromady ani polovinu jedne? jako to je takovy blby docela, ale souhlasim me to taky zacalo bavit az pak…kord ted v posledni dobe…btw nevis nebo treba nekdo jiny kdo by mi byl schopny odpoved kdyz Caroline chodila s Tylerem ktery pak ve ctvrty serii odjel pryc a byl tam s tou vlcici Hayley, vazne tam tu Car s ni podvedl? jako Klaus rikal že jo, ona si to taky myslela Tyler o tom samozrejme mlzil, ale pride mi ze pravda jaksi uplne nikdy nevysla najevo, že by to bud Tyler nebo Hayley nekdy rekli do eteru, vždycky mě to zajmalo tak jestli někdo netusi protože fakt to tam podle me naprimo receny nebylo

#70 Andie24 #171 RoseMary
26.3.2015 | 18:40:06
RoseMary

#27 Car: ja si myslim ze elena o ten lek nemela zajem ani predtim ve ctvrte serii.myslim si ze do eleny ho cpat snad na sto procent nebudou.podle me by ho mohli dat pani salvatore.muj nazor je ale takovy ze by to bylo az moc ocekavany a je mi jasny ze do nekoho ten lek budou muset narvat.nejlepsi by podle me bylo kdyby ho dostal Enzo.Myslim ze by to mohlo byt zajimavy jak se snazi zit jako clovek ale na druhou stranu se zase bojim toho ze by to bylo jako opakovani s katherine.a jo Damon by to nedovolil na sto procent.

26.3.2015 | 18:41:28
RoseMary

jedno nechapu pisou tady ze pred tritydenni pauzou nas jeste ceka jeden dil,ale to by teda 6×18 musel byt davno ke stazeni ne?neuniklo mi nahodou neco?

26.3.2015 | 18:50:05
RoseMary

#49 terezie.z: katherine zacala prece starnout a umirat kvuli tomu ze z ni ten lek vycucali.kdyz si ten lek nedobrovolne vzala tak se jenom stala clovekem.kdyz z ni ten lek zmizel tak zacala starnout a sesychat a zacala se rozpadat,zacali ji padat zuby vlasy sedivet,…jenze to vsechno se delo az potom co z ni ten lek vypili ale predtim bylo vsechno v naprostem poradku.lek ji jenom premenil na cloveka ale kdyz ho z ni vycucali tak se zacala rozpadat.

#65 Car
26.3.2015 | 18:56:50
Car

#64 RoseMary: nevis nahodou odpoved na moji otazku jako takovy guru tohoto serialu?:D v mym komentari s cislem 61:_D

#66 Serials. #67 Terrorka19
26.3.2015 | 19:01:02
Serials.

#65 Car: Já jenom vím, že to byla 4.série 5.díl když Caroline našla Hayley u Tylera doma :D Promiň ale myslím, že to ti asi moc nepomůže :D

27.3.2015 | 11:12:10
Terrorka19

#65 Car: Nejsem si jistá, že si to dobře pamatuju, ale neskouleli to náhodou nějak všichni, i Car, s tou nevěrou? Jakože se domluvili, aby to vypadalo, že jsou rozhádáný kvůli Hayley, ale přitom to bylo jen na oko? Možná myslim něco jinýho, ale něco takovýho tam taky proběhlo.

27.3.2015 | 13:07:08
Selinusenka

slysel nekdo neco o ton ze Paul odchazi ze serialu, to bych neprezila :-(

#69 Serials.
27.3.2015 | 19:06:15
Serials.

#68 Selinusenka: Jo měl by odcházet a Nina s ním.. prý už tam nechtějí hrát..

#186 RoseMary
27.3.2015 | 19:07:17
Andie24

#61 Car: Já si myslím, že to tak mělo na začátku vypadat, že jakože Car podvedl a i on se tvářil jako kdyby to opravdu udělal. Ale pak tam přece bylo vysvětleno, že tam mlžil a vyloženě neodpovídal a vypadal podezřele, protože se snažil přetrhat to pouto u klause a najít další vlkodlaky a pomoct jim. A podle mě nechal raději Klause ať si to myslí jen aby nezjistil to, že ho „podvádí“. Pak mu i Car přece věřila a udělala na Klause boudu v podobě hádky s Tylerem, jak psala Terrorka19 :)

27.3.2015 | 19:24:07
Car

tak v tom případě děkuji za odpovědi holky vazne moc:_) jinak co se to tady zase siri za info ze odchazeji ze serialu?:D

#72 Serials.
27.3.2015 | 22:45:19
Serials.

#71 Car: Jo bylo to na nějakých stránkách, že Nina aj Paul odcházejí ze seriálu.. :/

#75 Car #78 RoseMary
28.3.2015 | 12:16:56
kath023

#59 RoseMary: Holka ty máš dost.Nechci do tebe nijak šít,ale tak jako prvně tady brečíš že nevíš co budeš dělat až TVD skončí,že ten seriál miluješ a pořád tě to baví,teď seš zase znechucená? :D Já občas opravdu nevím,jestli to myslíš vážně nebo si z nás děláš srandu :D

#74 Andie24 #78 RoseMary
28.3.2015 | 15:56:14
Andie24

#73 kath023: Právě proto jsem se divila taky :D Dyť ještě u 15 dílu psala jak strašně se moc těší na další díl a teď toto :D. A vždycky mě udivuje, jak odepisuje na otázky, které jsou už 3× nad ní zodpovězené.

28.3.2015 | 17:27:35
Car

#72 Serials.: mi nerikej to je v pytli.D To tam jako bude Ian hrát sam?:D samozřejmě obrazně řečeno jo ale stejně:-( to je tedy pěkně divné, ale co no, necháme se překvapit, popis dalšího dílu vypadá zajimavě těším se:-)

#76 Serials.
28.3.2015 | 22:48:50
Serials.

#75 Car: To já se taky těším, jenom nechápu neustále třítýdenní pauzy -.- Ale že by tam Ian hrál sám to se mi nezdá, ale nemusí to být pravda, já to jen někde četla..

29.3.2015 | 12:39:39
Car

prosímtě k těm pauzám, někde jsem četla, že to takto musí být, protože jedna sezóna je roztáhla v období někdy říjen až květen, epizod je 22 a když si to rozpočitáš tak kdyby to bylo každý týden tak to absolutně nevychází, do toho mají v Americe různé svátky akce a podobně a právě aby jim to takhle vycházelo tak čas od času dávají tyhle šílené pauzy, každopádně dobrá zpráva je ta, že tohle je naposledy, teď už do konce této sezóny nebude žádná takže poslední díl skončí tuším někdy kolem 15.5.....to by bylo fajn kdyby to byly jen nějaké drby, kord když má být ta další sezóna že jo:D, podle toho jaká bude bych se hodně rozmýšlela jestli bych uvítala i další ještě:D ale fakt mě napadá co tam ještě chtějí řešit:D, aby to už fakt nebyla poslední:-)

29.3.2015 | 13:16:26
RoseMary

#73 kath023: bavilo me to ale ted jsem proste zacala sledovat neco jinyho,protoze the vampire diaries maji porad nejake pauzy a uz me to cekani na dalsi dily mirne receno nudi.vam to snad nevadi?oni daji pauzu,treba ja jsem v prubehu te pazy zacala sledovat jiny serial adocela jsem si ho oblibila a potom mam zase sledovat the vampire diaries kdyz uz si po mesici nemuzu pamatovat co bylo v predchozim dilu.vis jak je tezky se kdyz sledujes novy serial zase dostat do toho stareho po delsi pauze?

#72 Serials.: nina a paul odchazeji ze serialu?to vypada jako nesmysl,protoze to jsou hlavni postavy o cem by ten serial potom byl?kde presne jsi to videla?chtela bych se na to taky podivat.kdyz tak napis nazev stranky nebo posli odkaz pokud to pujde.diky moc.p.s.napada me jestli to treba nabylo falesne.nemuzou se prece jen tak zbavit dvou hlavnich postav.

#79 Serials. #105 kath023
29.3.2015 | 13:24:50
Serials.

#78 RoseMary: Já si zaboha nevzpomenu na kterých stránkách to bylo.. Možná později jestli to nenajdu ale bylo tam ve zkratce napsané, že už tam prostě hrát nechtějí, ale nevím co je na tom pravdy taky to může být pitomost..

29.3.2015 | 13:39:34
Serials.

Lidi možná ten lék přece jenom nacpou do Eleny…!

ZABIJÁCKÉ KARAOKE – S vypnutou lidskostí, začínají Stefan (Paul Wesley) a Caroline (Candice Accola) způsobovat chaos ve Whitmoru, což nechává Damona (Ian Somerhalder) přijít s riskantním plánem, který zahrnuje Lily (hostující hvězda Annie Wersching). Poté, co Elena (Nina Dobrev) spěchá k Jo (hostující hvězda Jodi Lyn O'Keefe), aby jí pomohla vyléčit oběti po posledním zabijáckém řádění Stefana a Caroline, se dozvídá, že je Jo těhotná, což jí pobízí k tomu, aby zvážila svůj úpírský život. Mezitím, když Sarah (hostující hvězda Tristan Mays) odvážně obrátí situaci na nic netušícího Enza (Michael Malarkey), je nucen se otevřít ohledně svojí tragické minulosti. Nakonec ve Scull Baru, zvrácené karaoke zanechá Tylera (Michael Trevino) a Matta (Zach Roerig) v nebezpečné sitaci.

#86 RoseMary #89 Andie24
29.3.2015 | 13:54:47
google147

Paul v 7.sérii bude – dokonce zatím jako jediný o ní mluvil a uvedl, že do ní jde protože ho nechájí režírovat, ale potom na 100% odchází. A někde někdo psal, že se vrací všichni, ale nebylo to nějak potvrzeno.

A ty pauzi jsou nejen kvůli natáhnutí až do května, ale taky nemají co vysílat, protože se zatím pořád točí (momentálně 6×21 Alarickova svatba) a ty předchozí musí ještě dodělat.

29.3.2015 | 13:59:10
Car

tak to sem teda fakt zvědavá:D

29.3.2015 | 14:07:08
Car

Jůůů svatba tak to se těšim moc:-) tak kdyby odešel tak to už by fakt ta 8. serie ani byt nemusela

#86 RoseMary
29.3.2015 | 14:08:16
RoseMary

#45 Serials.: jo presne tak tylera bych taky nejradsi zabila taky ho nemam rada,vlastne u me se neda rict ze ho nemam rada ja ho primo nenavidim.pripada mi tam zbytecny.a jo taky si myslim ze zase nekdo zazracne zasahne a neumre ani jeden z nich ale tyler je tam vazne zbytecny a podle me tam jenom zabira misto.ale kdyz o tom tak premyslim: myslim si ze nekdo zase zazaracne zasahne a neumre ani jeden z nich,protoze logicky se prece nemuzou zbavit dvou hlavnich postav.

29.3.2015 | 14:41:30
Car

třeba se tito dva nečekaně ,,zachrání,, tím, že to bude ta scéna jak přijde Damon s Elenou a Lilly a budou se snažit Stefanovi zapnout emoce:D

29.3.2015 | 14:45:54
RoseMary

#80 Serials.: jasne ale ze elena bude zvazovat svuj upirsky zivot prece hned neznamena ze do ni budou rvat lek na upirstvi?Elena prece ve ctvrte seriii sama rekla ze ji ten lek nezajima a ze ho nechce.o tom ze by do eleny cpali lek tam neni zminene ani jedine slovo takze nedelejme unahlene zavery.ja ma porad nadeji a nadeje umira posledni.
#83 Car: nechapu co chteji dat do osme serie me bude bohate stacit sedma a jeste vazne uvazuju jestli to budu sledovat protoze jsem nekde cetla neco o tom ze stahovani filmu zadarmo z ulozto se ma rusit a ma se to zpoplatnit a nehodlam za kazdy dil platit.

#87 Car #88 Serials.
29.3.2015 | 14:49:47
Car

#86 RoseMary: já to právě taky moc nechápu co ještě víc by tam dali, kord když jak se tady objevuje tak tam už stejně asi nikdo hrát nechce, což teda na jednu stranu moc nechápu jo, protože například myslim si že klukám ze Supernatural ( jistě většina zná:-) ) ti hrají rádi podle mě, ale tak chápu no někoho to asi baví mín někoho víc…si děláš srandu ne? kde jsi to četla? tak to by bylo pěkně v pr…

#141 RoseMary
29.3.2015 | 15:18:00
Serials.

#86 RoseMary: Nemyslela jsem to tak. Ale pochop, že MOŽNÁ až Elena zjistí, že čeká dítě, tak přehodnotí svůj upírský život… Nemusí to být pravda, je to jen teorie. Taky ten lék nemusí dostat nikdo

29.3.2015 | 15:56:06
Andie24

#80 Serials.: Já si myslím, že lék Elena bude chtít, ale víte, jak to dopadá, když ho někdo chce :D dostane ho úplně někdo jiný. Takže bych klidně byla pro zvrat, kdy si Elena bude chtít lék vzít, ale Damon bude trochu sobecký jako vždy a nakonec ho někdo narve jemu :D Bylo by to zajímavé :).

A právě ta 7 série se bude vyvíjet od toho léku podle mě a taky od Lily Salvatore, takže jestliže bude 7 série (což je podle mě už dávno potvrzená), tak určitě ještě mají co ukázat. Pak už jen záleží na každém jestli se na to bude dívat nebo ne :)

#94 Car
29.3.2015 | 17:03:22
Selinusenka

kámoška mi dávala číst nějaké spoilery, kde bylo uvedené, že Damon ani Elena neumřou, že Lily bude největší zlo co Mystic Fall zažilo, a že zabije jednu z hlavních postav, ale těch informací jeuž tolik že člověk fakt neví čemu má věřit

#92 Serials. #94 Car
29.3.2015 | 18:17:10
Selinusenka

jo a že Damon a Elena se mají vzít :-)

#160 RoseMary
29.3.2015 | 18:17:47
Serials.

#90 Selinusenka: Možná zabije Caroline O.o

#94 Car
29.3.2015 | 19:34:36
Selinusenka

no to nee, Stefana a Caroline ne, kvůli nim se na to dívám :-)

#95 Car
29.3.2015 | 20:18:46
Car

#89 Andie24: máš pravdu ta 7 se bude odvíjet hlavně od této linie a ano potvrzená už dávno je, spíše 8 už moc nedávám naděje ale těším se
#90 Selinusenka: heeeej:D tak to by bylo super pro 7 sérii to se opravdu budeme mít nač těšit to je parádní:_) a další svatba proč ne?:-)
#92 Serials.: hlavně ne Car..:-( to bych asi nepřežila

#96 Serials.
29.3.2015 | 20:19:23
Car

#93 Selinusenka: PŘESNĚ!!!!!!!!!A ty jsou tam ted nejvýraznější znač­ně

29.3.2015 | 20:20:01
Serials.

#94 Car: Né tak ona napsala, že zabijí jednu z hlavních postav, takže by to teoreticky mohla být Car kdyby se jim nepovedlo ji „vrátit zpět“ opakuju jen TEORIE! :D

#98 Car
29.3.2015 | 20:47:31
google147

Michael Trevino dostal roli v nějakém novém seriálu – možná bude Tyler ten co zemře.

A doufám, že Caroline to nebude – hlavně to by bylo už třetí finále v řadě, který by končilo špatně pro Stefana (4. série – Elena si vybrala Damona a on byl 3 měsíce v trezoru, 5. série – Damon a Lexi umřeli), aspoň jednou by nemusel být terč vyloženě on. Navíc Stefan a Caroline jsou momentálně jedinej důvod proč na seriál koukat (a bez nich by se nedala dost dobře dokoukat celá druhá polovina 5.série, kde byli jenom Cestovatelé a všechny ostatní postavy se chovaly otravně)

#98 Car
29.3.2015 | 20:51:28
Car

#96 Serials.: jo no ani bych se nedivila stejně pořád někoho vracejí:D
#97 google147: fakt jo? tak to se divím:D že je někdo koho zaujal Tyler:D to máš pravdu s tím Stefanem a i s touto dějovou linií, jo no oni ten seriál naplnují už docela dlouho:_) aspon to neni tak nudné jako věčné návraty k sobě Eleny a Damona… i když v 5 sérii bylo pěkných pár dílů když byla Kat v Eleně ale bohužel jí tam nenechali moc dlouho tuším tak 4 díly jenom

#99 google147
29.3.2015 | 21:05:46
google147

#98 Car: Naopak si myslim, že to jak budujou jejich vztah je asi to nejzajímavější na seriálu – to že to vývoj je hrozně osvěžující, taky tam nikdy netlačili vyloženě na pilu. Tak doufám, že vypnutí emocí je nerozdělí. Navíc tvůrci z nich nedávno oficiálně udělali možní nejdelé budovaný pár v seriálu – už od dílu 2×02 věděli, že je dají dohromady a zvolili pomalou cestu.

Přesně od smrti Katherine až do konce 5. série se jenom oni dva chovali normálně a dost to drželi.

#100 Car
29.3.2015 | 21:25:18
Car

#99 google147: to je pravda:-) jako určitě by byl štastnější než s Elenou a já jim to přeju, jak říkáš snad je to nerozdělí no:-(, že bych si připoměla tento díl? :-) , mě se líbíl už ten první díl jak po něm Car šla, ale to byly ty začátky kdy se chytala taky každého:D ale bavilo mě to:D ano ano souhlasím:-) já si myslela že tu Katherina-Elena linii podrží déle tedy možná by to bylo zajímavé, ale jak říkáš pak to tam zachránili právě oni dva, tak snad to takhle půjde dál:_)

29.3.2015 | 21:35:14
Andie24

Ty jo, tak to si nedovedu představit koho zabijí :O. Kdyby Tylera, tak mi to bude ze všech nejméně líto, i když je tam Matt taky takový šulin a není moc důležitý, tak jeho by mi líto bylo :) Ale pořád lepší než kdyby zemřela Elena, Damon, Stefan, nebo Caroline :) Taky ještě může zabít Bonnie, nebo Enza ti jsou podle mě taky bráni jako hlavní postavy.

30.3.2015 | 8:44:31
RoseMary

#33 Andie24: Me ted napadlo ze Enzo by mohl premenit Saru cimz by prasklo to stefanovo tajemstvi a lek by mohla dostat ona,protoze by ji starsne litovali a nemohli by se smirit s tim ze se z ni stal upir.nebo by taky nekdo mohl premenit matta a ten lek by potom mohli vymrhat na nem.ale matt jako upir to mi nejak nejde k sobe.

#103 Andie24
31.3.2015 | 10:01:54
Andie24

#102 RoseMary: No, to jsem psala už výše, že u těhle dvou by mi to přišlo úpně zbytečné kdyby jim dali lék. Matt tam je sice úplně od začátku, ale není to důležitá postava a Sarah je tam ±4 díl, takže by mi to přišlo hodně divné to dát jí. Totálně by to vymrhali a nepřišlo by mi to zajímavé kdyby v příští sérii řešili zrovna jednoho z těch dvou. Jak jsem psala výš, dala bych to někomu z hl. postav, aby to bylo nějak překvapující ;)

#105 kath023
31.3.2015 | 12:17:25
Car

tak Mattova postava se má podle toho rozhovoru prý vyvíjet…jenže je fakt že to už tady bylo na začátku několika sérií, že se jeho postava měla vyvíjet a pořád nic:D takže kdo ví:D to čekání je nekonečné:-(

#106 RoseMary
31.3.2015 | 12:56:40
kath023

#78 RoseMary: Tak já mimo TVD sleduju ještě další 2 nebo 3 seriály (sledovala bych jich mnohem víc kdybych měla čas :D ),a i když si po pauzách spoustu věcí nepamatuju během toho díu si všechno zase vybavim takže v pohodě :)
#103 Andie24: Mě napadlo že dají lék Car nebo Stefanovi,protože jeden z nich bude bez emocí dělat moc velkej bordel a nebude chtít zapnout :D

#111 Andie24
31.3.2015 | 16:42:40
RoseMary

#104 Car: jo presne tak matt ma vzdycky nejakej naznak deje a potom na nej koukame jak jenom utira nadobi v grillu neverim na zazraky ale kdo vi mozna ze nas plecka nakonec preci jenom prekvapi.ale na druhou starnu zase chapu to,ze ji asi nejspis dochazeji napady protoze sesta serie je sesta serie.podle meho nazoru byl matt vzdycky takova lidska a tak trochu zbytecna postava,ale mozna se bude vyvijet v dalsi serii.uvidime no.hope dies last.

#107 Car
31.3.2015 | 17:05:04
Car

#106 RoseMary: jo no:D to nádobí je přesný:D ale podle mě to je trochu škoda, protože se na něj dívá líp než na Tylera, tak nevim proč je tam celou dobu jako totální outsider…no ja doufam ze se urcite ještě vyvine, podle mě by to byla škoda, co sem tak četla tady z těch stránek ty rozhovory s ní, tak ona působila že má právě že ještě dost nápadů, někde jsem četla že má napády snad až do 10 série:D ale to samozřejmě záleží na mnoha aspektech aby se dožili 10. série:D

#108 RoseMary
31.3.2015 | 21:33:50
RoseMary

#107 Car: ja si myslim ze desata serie by asi nemela sledovanost.pochy­buju ze na sedmou se bude koukat tolik lidi co na ty prvni.ja osobne se na to koukam uz jenom proto abych se dozvedela co se tam stane a uz vymizel ten pocit teseni se na kazdy dalsi dil.myslim si ale ze jsou i daleko lepsi serialy nez the vampire diaries.

#109 Car #112 Andie24
1.4.2015 | 20:35:17
Car

#108 RoseMary: tak jasný no:D ale já jí nebudu brát to její nadšení do práce:D když si to myslí tak jí v tom můžeme nechat ono asi ani ted to už nesleduje tolik lidí co předtím…já nevím no já se těším pořád stejně možná i ted v těch posledních dílech zase o trochu víc protože se konečně už něco děje právě…jinak o tom bezpochyb, samozřejmě že nesleduji jen tohle:D to by mi hráblo, těch upíří věcí je všude celkem dost:D občas to chce změnu…

1.4.2015 | 21:05:23
RoseMary

#50 mrs tyna: jo presne tak tyler mi taky leze na nervy.uz ho nemuzu ani citit,od pohledu je mi vylozene protivny.tylera bych bud zabila nebo zaridila aby opustil Mystic.Navzdy­.doufam ze ho caroline zabije.matta bych nechala sice je tam takovy malicko zbytecny ale podle me se tam hodi.

1.4.2015 | 21:07:24
Andie24

#105 kath023: Jako u těch dvou by mi to přišlo taky trošku zbytečné. Jako Stefan teď byl podle mě celkem spokojený jako upír a Caroline nechtěla být zpět člověkem ani předtím kdyby měla možnost. Takže u ní by to bylo asi zajímavé, ale zase si myslím, že by to nebyl takový šok jako třeba u Damona :D To by mě opravdu zajímalo, jak by to vypadalo :) Přece jen je přes 150 let upírem, zatímco Caroline je takové 2–3 roky ? Ona se přeměnila na začátku druhé série ne ? Teď nevím, ale je prostě 3–4 roky asi jen to by nebyl takový zvrat :D

#120 kath023
2.4.2015 | 16:51:23
Andie24

#108 RoseMary: desátá série by byla už moc, ale mě třeba seriál pořád baví. Nijak mě totiž neovlivňují komentáře druhých, když se jim něco nelíbí. Některý díl je trochu lepší, některý trochu horší, ale baví mě to pořád a jsem ráda, že bude 7 série ;)

#113 Car
2.4.2015 | 16:52:46
Car

#112 Andie24: souhlas, některé seriály taky drzi 10 a jsou docela úspěšní třeba se jim to povede, pokud by měli neustále nápady a pořád čím převkvapovat tak proč ne:-) máš naprostou pravdu, taky jsem ráda za 7 sérii a těším s čím na nás přijdou:_)

#114 Andie24
2.4.2015 | 17:04:05
Andie24

#113 Car: To mi příjde, že jsme jediné :D protože většinou opravdu čtu jen nadávky na to, co to zase vymysleli apod. Přitom mě prostě baví sledovat jen ty herce a baví mě sledovat to, co se tam řeší :D Nevím prostě se těším na každý díl :)

#115 Car #158 RoseMary
2.4.2015 | 21:57:36
Car

#114 Andie24: naštěstí to nezáleží na fanoušcích z ČR ale z celého světa:D ale je to fakt asi jsme:-) jojo to mám uplný stejný názor, bavěj mě i ty herci i ty postavy, ten příběh má pořád grády a celkově mi to přijde super vždycyk s něčím zajímavým přijdou, a taky se těším na další díly kord v poslední době:-)

#121 Andie24
3.4.2015 | 1:47:44
Damon26

Ten lék dostane Elena. :)

#117 Car
3.4.2015 | 16:40:43
Car

#116 Damon26: jakto?:D kdepak je to napsane:-)

3.4.2015 | 22:52:38
Damon26

No nikde ja si to jentak myslim :)

#119 Car
3.4.2015 | 23:10:53
Car

#118 Damon26: tak třeba máš pravdu:-) bude to zajímavý at to dostane kdo chce :-)

3.4.2015 | 23:26:59
kath023

#111 Andie24: Pravda,ale tak víš co,jestli jeden z nich bude třeba moc vraždit nebo tak,mohli by mu ten lék prostě nacpat a neptat se :D Ale těžko říct no,já hlavně nechci aby lék dostal Damon nebo Elena :D Jinak já se taky těším na další díly a jsem ráda za 7.sérii :) I když srovnám díly z předchozích sérií,už to není to co bývalo,naštěstí jsem docela nenáročná :D

#121 Andie24
4.4.2015 | 11:07:20
Andie24

#115 Car: No je fakt, že komentáře od cizinců vidím jen na fb, ale příjde mi, že je to taky baví pořád :D Jen my češi jsme pořád s něčím nespokojení :D

#120 kath023: jo, to by tak mohlo skončit no :D Každopádně jsem si ze začátku myslela, že to Stefan hraje. Ovšem jak upadla ta hlava režisérovi, tak mi bylo jasné, že to asi opravdu vypnul a Stefan je prostě poděs :D Jsem zvědavá, co spolu budou vyvádět :D Takže je možné, že to dají Stefanovi a ten je pak schopný přivést Car zpět, ale nevím bylo by to takové jakože Stefan chtěl být vždy člověkem a já bych spíš chtěla aby to byl někdo kdo vůbec nechce což je Damon :D I když ho miluji jako upíra, tak si myslím, že by to bylo zajímavé :)

#122 Car
4.4.2015 | 18:15:48
Car

#121 Andie24: fakt sdílím stejný názor:-) taky často čtu názory v angličtině převážně a většinou je to stále baví furt stejně nebo ještě naopak taky s posledními díly ještě víc jako nás dvě:-D takže asi tak:D u naší český povahy bych se tomu fakt nedivila:D každopádně to čekání je fakt dlouhý ještě dost dní:-(…možná škoda že to ten Stefan fakt jen nehrál:-( a kdyby to hrál tak je to tedy sakra přesvědčivý ale nejspíš určitě ne:-(

#125 Andie24
4.4.2015 | 22:19:55
KirstenMegan

#1 misa.k: saint true. Caeoline je je asi holka na vsetko ;D alebo pre vsetkych.

5.4.2015 | 18:26:17
Car

#2 anndy: Tak něco na tom je no:Dto je asi to jediný co mi na ní nevadí…asi jediny kdo u ní neskončil s těch hlavnějších postav byl Enzo:D, to zase je trochu na obhajobu k Eleně, jí sice každý nesnáší,protože už kolikrát zlomila srdce bratrům Salvatorům, přitom tam měla aférku jen s nimi (hlavně) možná s Mattem ale to nebylo nikdy vidět…zatím co Car ta si tam vyzkoušela každého no:D

#126 RoseMary
6.4.2015 | 12:41:33
Andie24

#122 Car: No, jako popravdě vždycky jsem naštvaná :D, když začíná pauza. Vždycky mám pocit, že 3 týdny je fakt dost, ale po týdnu to přestanu sledovat a uběhne mi to celkem rychle :) Jop přesně, česká povaha se vždy ukáže :D.. No jako taky jsem tomu přestala věřit, po těch jeho výkonech :D Takže bohužel to asi nehraje. I když by to bylo husté. Ale asi už velmi nepravděpodob­né :D

#128 Car
6.4.2015 | 22:19:15
RoseMary

#124 Car: presne tak,ale porad si proste myslim ze caroline se mnohem lip hodi k enzovi nez ke stefanovi,ale je pravda ze enzo je skoro jediny kluk se kterym neskoncila v posteli,no.

#128 Car
6.4.2015 | 22:28:29
RoseMary

treba se toho ale nakonec jeste nekdy v budoucnu dockame nikdy nevis.

6.4.2015 | 22:29:11
Car

#125 Andie24: přesně tak:-) já pravě jsem dneska měla takovou chvíli a 17 díl jsem si pustila znova abych se na to ještě mrkla jednou proste:D, bohužel no:D , jako to by byl fakt dobrý herec ale pochybuju dneska jak jsem na to koukala jsem si fakt řekla, ty jo to nemůže hrát, zas na jednu stranu kdyby nikoho nezabil tak to nepůsobí věrohodně kdo ví co by pro Car udělal, každopádně ta musela jednu chvíli hodně litovat když ho donutila vypnout, ted už je jí to jedno podle mě, nebo minimálně bude
#126 RoseMary: to je fakt to jediný co mi na ní vadí ty její románky:D jo to by bylo zajímavý ona je na ty přízvuky:D já si myslim, že určitě je práve:D, já jsem zvědava jestli teda přemění tu Sarah nebo ne:_D a zda se vrátí pro toho Kaie, protože mama Salvatore to nenchá jen tak že její ,,rodina,, je uvězněna v 1903:-D

#130 Andie24
6.4.2015 | 22:52:57
Cůca

Klid, vzpomeňte si, že se Stefanem jí to trvalo šest sérií :D Třeba se Enza dočkáme dřív, než si myslíte :D

7.4.2015 | 6:40:28
Andie24

#128 Car: No každopádně to bude asi hodně zajímavé a to, jak tady někdo psal, že Nina/Elena končí, tak je opravdu pravda :O.. Asi 5 minut zpátky jsem dočetla její dlouhý komentář který přidala k fotce na instagramu, kde píše, že děkuje všem, ale že se chce posunout dál a zažít taky něco nového a že od začátku věděla, že bude Elenou pouze po dobu 6 let. Což jsem teď shrnula do 2 vět, co tam psala, ale ona napsala velkou slohovku. Každopádně mi teď řekněte o čem bude ta 7 série ? Hlavní postava skončí jedná z těch 3 nejhlavnějších a i když jí tady hodně lidí nemá rádo, tak já třeba jo a nedovedu si představit o čem to bez ní bude :O

#133 kath023
7.4.2015 | 14:59:06
Andie24

A teď jsem si všimla, že je tady o tom už článek :D takže trochu trapásek :D

#132 Car
7.4.2015 | 15:00:13
Car

#131 Andie24: v pohodě:_D hele ale je to přesně jak říkáš, tak jako nechápu proč když jí tolik nenávidí proč se na to teda koukají, nejspíš to budou zapšklí Delena/Stelena fans, protože já osobně si to bez ní fakt nedovedu představit, a pochybuji, že se jedná o nějaký aprílový žertík, i když by to bylo udělaný vskutku dobře, abychom se během té dlouhé pauzy měli o čem bavit:D kdyby to byl marketingový tah, je to fakt dobrý:D

#134 Andie24
7.4.2015 | 15:31:19
kath023

#130 Andie24: Napsala to tam hrozně hezky :)

#134 Andie24
7.4.2015 | 16:34:43
Andie24

#132 Car: Kdyby to byl marketingový tah a pak by to řekli, tak by mi udělali radost :D.. Ale podle toho, co vše tam napsala,, Byla to slohovka jako kráva :D a já jak to začínala číst, tak jsme čuměla s otevřenou pusou.. Mrzí mě to..

#133 kath023: Napsala to božsky :) Fakt jsem hltala každé slovo. Já ji chápu, 6 let dělá něco, co sice miluje má tam skvělé kamarády už je to rodina vlastně, ale podle mě už jí to po takové době nenaplňuje. Už chce zkusit něco nového. Takže mě to mrzí jen z důvodu toho seriálu no a že nevím o čem bude a bojím se, že se mi zprotiví. A hlavně bych jí chtěla vidět teda i někde jinde :), když už né v TVD.

Dovedete si ale představit Damona kdyby Elena umřela ? Vypnul by emoce, nebo by se sám chtěl zabít :D to tam budou upíři s vyplými emocemi a rozparovači a mrtvoly :D

#135 Car
7.4.2015 | 18:30:31
Car

#134 Andie24: přesně tak:D ona je hoooodně dobrá herečka takže pořád nějak doufám, že to jen,, hraje,, i když asi ne:-(..myslím si, že velký důvod je taky asi to, jak se píše že si Ian vodí na natáčení svoji snoubenku ( kterou jen tak btw jsem jinde nez ve Twilight zatím neviděla:D ) to si myslím, že musí být taky dost deprimující, kdyý spolu chodili docela dlouho… jako to bude zajímavý:D jsem vážně zvědavá jak udělají ten její odchod…

#136 Andie24
7.4.2015 | 18:36:50
Andie24

#135 Car: No navíc ta Nikki byla dobrá kamarádka Niny prý :D A když ještě Nikki měla manžela toho zpěváka, tak chodili ve 4 na rande :D Takže to bych se taky nedivila, že to chce ukončit kvůli tomu. Zajímalo by mě, jestli spolu Ian a Nina ale jinak vycházejí :).. Asi se budu dívat na TVD od začátku, kde ještě byli všichni :D

#137 Car
7.4.2015 | 19:43:54
Car

#136 Andie24: jojo přesně, četla jsem že dokonce nejlepší:D ale tak jako víš co může to být kec kamarádce bych věřila ale že nej nevím no…no Nikki ta se mi líbila ve Twilight no.D ale zase…já teda nevím ale co jsem četla tak Nina a Ian spolu chodili 4 a pul roku? a tuším že kůli Nině to šlo do kopru, tak jakože možná si za to může sama tak pak může taky čekat ze Ian si bude brát svojí snoubenku na natáčení, ale říkám to jen z toho co jsem se tak dočetla takže bůh ví jak to fakt je…, co jsem tak koukala, tak v normálním životě lidi z TVD spolu hodně chodili a chodí a měli různý aféry až jsem se divila kdo s kým:D, ale rozhodně to chce ukončit i kvůli tomu..prostě jí to mrzí to chápu…taky mě to nějka štve nejdřív Jeremy, ten byl podle mě dobrá postava…pak šerifka, u té jsem to teda dost obrečela to musím přiznat ted Nina…i ten Michael asi…a to nevím jestli víš ale šušká se i o Chrisovi (Kai) i když tam není moc dlouho…tak je to taky zajímavá postava

#138 Andie24
7.4.2015 | 20:31:04
Andie24

#137 Car: O Kaiovi se šušká jakože taky odejde ? Nebo myslíš to šuškání, že má něco s Ninou ? :D Právě takovým věcem asi nemůžeme moc věřit no..Ale o tom kamarádství jejich bych věřila. Jo Nina se prý rozešla nebo jakože tak společně se rozešli, protože Ian už se chtěl ženit a založit rodinu (přece jen věk už na to má) a ona se právě že ještě takto usadit nechtěla, protože je zase mladinká :) Jo, to jsem taky četla, že tam hodně všichni se všema:D třeba Caroline s Jeremym něco měla :D nebo Klaus s Rebekou :D Je to husté.. Už to každopádně nebude ono bez ní. Jeremyho jsem měla taky ráda, ale teď tam popravdě ani moc nechybí no. A šerifky mi bylo taky hodně líto.

#139 Car
7.4.2015 | 21:24:14
Car

#138 Andie24: abych pravdu řekla myslím oboje:D ale ted jsem spíš myslela, to že se mluví o tom, že i on odchází, dneska jsem toho hodně načetla:D ale jak píšeš jsou info i o tom že spolu údajně něco mají:D…kamarádi určitě zda něco víc Bůh ví:D, tak to chápu no:-( to mohl být hlavní důvod, pak sem četla že Nina měla aférku s někým jiným čehož pak litovala a mezi tím si Ian našel tuhle:D což bych teda nečekela, každopádně máš pravdu Caroline a Jeremy, ale i s Mattem chodila v reálu a ten ted chodí se seriálovou segrou Vicki:D takže taky dobrý:D, Stefan pro zajímavost s vlčiči s kterou Klaus čeká dítě v TO..:.D jak říkám, těšila jsem se na 7 sérii ted už to ze mě opadlo po dnešní zprávě ona je skvělá a bude tam chybět, už to nebude ono, nevím co by se muselo stát, aby dokázali oživit scénu…ten ne, šerifka ta chybět bude:-(

#140 Andie24
7.4.2015 | 21:40:10
Andie24

#139 Car: Joo na Paula s Pheobe jsem zapomněla :D Že jsou taky spolu :D Ale oni jsou miloučcí úplně :) Je to tam pospárované no :D proto to tam asi nebylo vždy nejjednodušší :). Taky jsem zvědavá, jak chtějí oživit scénu. Každopádně spíše chci ať Elenu zabijí nějak zajímavé a ať řveme od začátku do konce :D, protože kdyby jí nechali si vzít lék třeba a odešla by pryč, tak by to nedávalo žádný smysl proč by to udělala.. Když by zemřela, tak by to bylo sice zdrcující, ale určitě víc zajímavé a pochopitelné. Navíc tvrdili, že v 6 ještě jedna z hl. postav zemře akorát mě nenapadlo, že to bude Elena :/ Na druhou stranu kdyby nezemřela a jen zmizela, tak by se na poslední díly mohla vrátit a stejně by to byl happy end, ale s tím už asi nikdo z nás nepočítá :D

#142 Car #149 kath023
8.4.2015 | 8:33:55
RoseMary

#87 Car: jo bohuzel si srandu nedelam taky jsem nastvana,ale zatim to jeste funguje ale nekde jsem videla ze ulozto se nema rusit ale ma se legalizovat.chteji takhle bojovat proti nelegalnimu stahovani filmu.hudba ma byt udajne zadara ale za filmy se ma platit.bohuzel­.zatim funguje volne stahovani tak se musime modlit aby to tak zustalo.

#142 Car
8.4.2015 | 14:46:40
Car

#140 Andie24: to máš naprostou pravdu těm to přeju:-) ty vypadají nadějně docela:-) předně to by bylo moc nudný,bylo by dobrý kdyby ji zabili, Damon pak vypne a bude to tam největši bugr:D ale uvidíme nemůžu se už pátku dočkat ale ted podstatně mín, buh vi kdy Nina skonči přijde mi, že tam nebude úplně až do posledního dílu…jo no to se tvrdilo ale mohl to být kec, ted je to jasné…ono jako kdyby to byl Stefan to bych taky nechtěla když se to ted tak rozjelo no a Damon taky ne…ačkoli i ta Elena mi vadí, že odchází ale co se dá dělat, ted už 8 série nebude stoprocentně:D…to jsem si taky říkala, že by se pak mohla ještě vrátit jenže..:D ona to prostě utla z ničeho nic až moc rychle mi přijde:D

#141 RoseMary: jako ty vole…:D to už fakt ne jedna lepší zpráva než druhá…to je fkat v háji, jako na jednu stranu chápu na druhou vůbec…a co ty? jaý máš vlastně názor na tuhle radostnou zprávu s Ninou Dobrev?

#143 google147 #151 Andie24
8.4.2015 | 18:55:39
google147

#142 Car: Právě se točí finále a Nina tam bude. A to utnutí není vůbec rychlé – Ian a Paul předběžně podepsali už loni před startem 6.série, oficiálně oba podepsali v Lednu + ještě Candice a Kat. Nina vlastně celý rok tvůrcům naznačovala, že asi nebude pokračovat a celá 6.série tomu i odpovídá – Elena tam hraje druhé housle, kolem ní se celou sérii netočil vůbec děj, ostatní postavy mají vlastní linky a pokud už někdo ovlivňoval všechny postavy kolem sebe, tak to byla Caroline (to že Elena nemá vzpomínky tak nějak každý hned akceptoval, ale mnohem víc se řešilo to, aby to napravili mezi Caroline a Stefanem). 6.série je prostě test jestli můžou postavy fungovat bez Eleny – a hele můžou.

Elena mi nevadila, ale rozhodně s jejím odchodem nekončí seriál (navíc jak je řečeno v 1. díle – tohle je Stefanův příběh). Bude to jiné a pokud se to vezme za ten správný konec, tak to může být zajímavé. Je plno seriálů, které řešili stejný problém a u hodně to nakonec fungovalo. Navíc to má být čistě Salvatorovská série a tady je ještě hromada potenciálu.

#144 Car
8.4.2015 | 19:17:16
Car

#143 google147: tvoje řádky mi přijdou docela dobře uklidňující a něco na tom je když se nad tím tak zamyslím:_) a asi máš pravdu, že to může fungovat i bez ní, jen jsem zvědavá jak s tím koncem tvůric naloží ( konec6. série ), a to že nebude 8 z toho jsem odvodila to, že Stefan údajně tvrdí, že tohle 7 je jeho poslední…a když je to Stefanův příběh jakože je, tak bez něj by to asi taky nepokračovalo, že :-)

#145 google147
8.4.2015 | 19:31:23
google147

#144 Car: Chce to prostě k tomu přistupovat s otevřenou myslí a neodsuzovat to předem, samozřejmě prvních pár dílů bude o tom si zvyknout. Všichni si navíc stěžují, že to upadá (4. a 5.série byly slabší, ale 6. je podle mě hodně dobrá), tak teď mají tvůrci šanci a volné ruce všem ukázat, že na to mají.

A 8. už nebude určitě – těch 7 mi příjde akorát

No rozhodně jí nezabijou – ty otevřený vrátka si tam nechají

8.4.2015 | 20:03:24
Car

tak ta 4 ta byla taková fakt nevím jak ti říct divná… 5 se mi líbila alespon na chvíli to tam Katherine pořádně rozvířila takže za mě série ok:-) ted už jasně vidím, že bych to taky nechala asi na tý 7 sérii pokud se něco hodně nezmění, a asi určitě je dobře jí nechat jí živou, otázka je jak udělají ten její odchod a zda to bude fakt úplně na konci ne li dřív jsem zvědavá :-)

#147 google147
8.4.2015 | 20:10:47
google147

#146 Car: Elena dobrovolně neodejde – tady zbývá prostě jednoduchá rovnice Elena + lék = člověk, který se dá ovlivnit (udělají to samé jako na začátku série – opět další náznak, že o jejím odchodu tvůrci věděli). Takhle by to teda bylo logické, ale můžou vymyslet nějakou kravinu.

#148 Car
8.4.2015 | 20:29:46
Car

#147 google147: takto by to bylo asi opravdu nejlogičtější kord když se tady už psalo, že Elena bude zvažovat upírství, jako mohl by to zvažovat kdokoli jiný že jo:D ale u ní je to takto nejspíš asi schválně:-)

8.4.2015 | 20:33:52
kath023

#140 Andie24: A to byl myslím Paul předtím ženatej s tou co hrála doktorku Fellovou :D

#150 Car #151 Andie24
8.4.2015 | 21:08:39
Car

#149 kath023: jojo byl:D to máš pravdu:D tahle hrála i v Pretty little liars sestru Spencer, kdo sleduje ví:-)

#153 RoseMary
8.4.2015 | 21:10:00
Andie24

#149 kath023: jojo to vím no :D Je to mazec :D A bůh ví kdo s kým ještě :D Ian zase prý měl aférku s Kat :D takže tam jsou propárovaní všichni se všemi :D

#142 Car: Já si myslím, že určo bude v posledním dílu :) A bud jí na konci zabijí, nebo nechají jít. Jsem na to fakt zvědavá. Na to finále, ale zároveň mě mrzí, že tam bude naposledy a bojím se, že probrečím celý díl :D

#152 Car
8.4.2015 | 22:21:52
Car

#151 Andie24: já se obavám aby vůbec ještě chtěla hostovat v posledním díle:-( jestli ji nechají zemřít tak tam asi nebude..pokud ne, tak je to pravděpodobnější ale to už pak záleží jen a jen na Nině:-( ale taky se toho bojim, že to probulím jako pohřeb šerifky:D

#154 RoseMary #160 RoseMary
8.4.2015 | 22:31:39
RoseMary

#150 Car: v pretty little liars hrala melissu ze jo?jo jako herecka je dobra.

#155 Car
9.4.2015 | 12:47:47
RoseMary

#152 Car: kdyby elenu nechali umrit pred koncem serie tak by mohklal byt v poslednim dile treba jako duch.treba rose nechali umrit jako upirku ve druhe serii a potom se v jedmom dile treti serie objevila jako duch takze teoreticky by to slo,ale nechci aby to udelali mam elenu rada.

9.4.2015 | 12:53:05
Car

#153 RoseMary: ano ano Melissu sestru Spencer, jojo to je fakt, vím který díl i možná myslíš jak se bavila s Jeremym když Damon potřeboval něco zjistit už nevím co:D…já nevím no mě se to prostě nezdá tohle bez ní:D fakt jsem byla nadšená z posledních dílů a ted tohle:D uvidíme no:D třeba mě tvůrci donutí tomu dát šanci:-)

9.4.2015 | 14:42:08
Andie24

Jestli Elenu zabijí, tak se podle mě určitě nevrátí jako duch. Pro její postavu by to bylo nedůstojné a navíc druhá stran už není. Takže by prostě zemřel a už by se tam neobjevila leda v nějaké vzpomínce nebo tak. Pokud chtějí mít otevřená vrátka, tak jí nechají odejít, ale nedovedu si to představit jak :) dít jí lék a ona odejde, to mi příjde divné prostě.

#157 Car #160 RoseMary
9.4.2015 | 15:13:01
Car

#156 Andie24: přesně tak kord, jestli si vzpomináš ještě na poslední scénu z minulého dílu kdy Bonnie Damonovi předává lék s tím, že ho chtěl pro Elenu, tak jí přece řekl něco v tom smyslu: ,, A co když už ho pro ní nechci'' takže nevím no…pochybuji, že on by jí ho dobrovolně dal…

#161 Andie24
9.4.2015 | 16:11:34
RoseMary

#114 Andie24: nejste jedine treba ja mam the vampire diaries taky rada a jsem rada ze bude sedmicka ale jsou i lepsi serialy nez tenhle.ja si jenom myslim ze nejlepsi serie byla druha a potom uz to stalo tak nejak za nic a nechapu co jeste chteji vymyslet a taky mam strach z toho aby nevznikla alergie na serial protoze jsem ho mela dost rada aspoin zezacatku,ale pata a sesta serie podle me nebyly nic moc.

#159 Car
9.4.2015 | 16:39:59
Car

#158 RoseMary: 2 série super, mě se teda ještě líbila hodně třetí, The Originals to tam hodně oživili, a myslim že spousta lidí na to koukali hlavně kvůli nim:_D

9.4.2015 | 17:16:35
RoseMary

#152 Car: kdyby elenu nechali umrit pred koncem serie tak by mohklal byt v poslednim dile treba jako duch.treba rose nechali umrit jako upirku ve druhe serii a potom se v jedmom dile treti serie objevila jako duch takze teoreticky by to slo,ale nechci aby to udelali mam elenu rada.

#91 Selinusenka: damon a elena se maji vzit?jako vazne?to je super.kdy ze ma byt ta jejich svatba?
#156 Andie24: presne tak ja si myslim ze elena o ten lek nestoji a kdyby ho ziskala tak ho akorat bude chtit zase do nekoho nacpat.elk na upirstvi pro elenu je podle me vymrhany naprosto zbytecne nebo by to mohli vymyslet takhle teda pokud ho chteji cpat do eleny: i kdyz upiri nemuzou mit deti tak se stane vyjimka a elena zjisti ze je tehotna,bude devet mesicu nosit dite a potom bude mit tezky porod,ktery ji malem zabije ale tim ze do ni narvou ten lek tak ji zachrani a potom ji premeni zase zpatky na upira,protoze bude jako clovek nestastna,kdyz ji dojde ze je zase smrtelna.

#161 Andie24
9.4.2015 | 18:22:45
Andie24

#160 RoseMary: :D :D to jsi vymyslela storku na celou sedmou sérii s tím těhotenstvím :D Já neříkám, že Elena bude nebo nebude chtít lék to já nevím. Podle popisu na další díl, tak by podle mě i chtěla, ale ještě neví, že nějaký lék vůbec je. Já jen říkám, že pokud se rozhodne vzít si lék a odejít, nebo jí Damon ovlivní, tak mi to bude připadat divné prostě. Nechci aby jí zabili, ale to prototže nechci aby celkově odešla :D

Když jí zabijí, tak tam už žádná vrátka nejsou prostě.Žádný duch. To je kravina. Leda, že by zase vymysleli, že nezemřela ale bla bla bla, jak jsou zvyklí, ale myslím, že jestli jí zabijí tak se už prostě nevrátí. Max v těch vzpomínkách. Zatímco pokud jí nechají odejít, tak jí pořád pak ke konci série můžou přesvědčit aby natočila pár dílů, ale nějak tomu nevěřím, protože to napsala přesvědčivě, že už prostě nechce být Elena.
#157 Car: A právě proto jsem psala už u toho jiného článku, že pochybuji, že jí ho Damon jen tak dá, protože je to pořád ten starý Damon, který jí nechce ztratit a je sobecký :) a úplně by to byl jiný Damon kdyby jí ho dal :)

#162 Car
9.4.2015 | 20:05:12
Car

#161 Andie24: přesně tak to by byl, taky nechápu ty názory tipu, že Damon ted bude ten hodnoučký a dá ji lék dobrovolně…bud se tam prostě něco stane…nebo se lék bude šetřit ještě na někoho jiného…

Celkem se mi líbí ten obrat :D nejdřív jsme se dohadovali, že lék dostane Lilly Salvatore, ale o pár dní později je zase vše jinak neuvěřitelné co dokáže způsbobit jedna velice špatná (pro někoho dobrá) zpráva…:-(

To je právě to, já si taky myslím, že už prostě nepřijde ani v tý 7 i když by to bylo od ní hezký, ale když prostě řekla, že už nechce být tak to asi tak vážně myslela, leda že by jí fakt někdo přemluvil k natočení např. posledních 5 dílů a i s tím je určitě hodně práce

#164 Andie24
9.4.2015 | 20:37:51
google147

Damon je pořád sobec, ale není sobec pokud jde o Elenu – to bylo v seriálu jasně řečeno. Navíc ten lék chtěl v tom světě pro ní vzít sám – to je jeho plán. A celou 5.sérii Elenu odháněl protože si myslel, že jí si jí nezaslouží a zničí ji život. Takže pokud se Elena rozhodne chtít být člověk, tak Damon to bude respektovat a pro její štěstí se jí vzdá (to je přesně Damon, který je v seriálu). A pokud se stane člověkem, tak není potřeba moc dlouho hledat důvod proč Elenu poslat pryč – v momentě kdy se stane člověkem, tak se dostane do šeredného nebezpečí, protože to vrací do hry jednoho záporáka.

#164 Andie24
9.4.2015 | 20:50:13
Andie24

#162 Car: No já doufala, že Lily by ten lék nedostala.. Já to přála někomu aby mě to opravdu překvapilo.. Třeba tomu Damonovi.. :) protože to by byl prostě zvrat a zajímalo by mě, jak by to zvládal :)

#163 google147: Já s tímto moc nesouhlasím. Damon mi příjde pořád stejný, už není sice jaký býval. Vyloženě sobecký apod, ale sám to Eleně říká v 4 sérii 23 díl, jak mají svůj proslov, že prostě je sobec a že se měnit nebude. Proto se nikdy nezajímal o názor Eleny a dělal si to své jen aby jí ochránil a bylo mu jedno jestli by někdo jiný přišel k úrazu (krom Stefana)! Navíc v té 5 sérii mu to dost dlouho trvá než tu Elenu pošle pryč a stejně si pak volají a jede hned za ním. Takže to prostě nedokázal a nepříjde mi, že by teď k tomuto rozhodnutí dospěl. Což se sice může v příštím díle změnit, ale na Damona mi to nesedí a udělali by to vyloženě opravdu jen proto, že Elenu musí nechat jít tvůrci a né Damon. (ted nevím jestli to pochopíte, jak to myslím). Prostě můj názor. Ale u tebe mi to příjde spíš jako kdybys věděl/a co se už stane v dalších dílech, než že bys psal/a svůj názor :D

#165 Car
9.4.2015 | 23:21:46
Car

#164 Andie24: ano :-) Lily byla až moc očekáváná u něj by to bylo hodně zajímavé :-) ale bůh ví čeho se ted dočkáme:-) no možná tě asi ani moc nepřekvapí, že souhlasím i s tvým příspěvkem pod :D, je to totiž jako kdybych to psala já :D a to znáš přesně ten díl kde se dohadují tím si to ještě vylepšila :-) (v dobrém slova smyslu)

#166 Andie24 #167 RoseMary
9.4.2015 | 23:33:29
Andie24

#165 Car: No mě se to úplně vybavila ta scéna :D Navíc je boží :D a v té 5 sérii mi to příjde, že když zjistí, že je k němu připoutaná, tak jí sice chce nechat jít ale nenechá. A když už tak jí v první příležitosti volá a hned jsou zase spolu :D A pak spolu nejsou kvůli Katherine né, protože by se Damon rozhodl. On se sice rozhodl, ale když Katherine ovládla Elenu, tak ona jeho pustila k vodě a on byl zase zdrbnutý, že zabíjel nevinné :)

#168 Car #169 kath023
10.4.2015 | 9:42:24
RoseMary

#165 Car: nebo by ten lek taky mohl dostat enzo to by bylo taky zajimavy ne?ja si myslim ze by se asi zblaznil.myslim ze by zesilel kdyby zjistil ze se z nej stal clovek.pevne doufam ze se to vyresi rychle a cela dalsi serie nebude jenom o tom kdo si vezme lek a nakonec ho stejne nekomu nacpou z pomsty do krku.

#168 Car
11.4.2015 | 11:07:36
Car

#166 Andie24: přesně tak…taky mi přijde ,že se vůbec nezměnil a ted to určitě nebude jiné, takže jsem vážně hodně zvědavá jak tohle dopadne:-D, to je pravda no:D ale taky nemusel hned zabíjet, že jo.D i když to by nebyl ten typický Damon:D
#167 RoseMary: jo to by bylo urcitě:D to by byl rád hlavně Stefan si myslím:D bylo by to určitě zajímavý, hlavně nechci zase aby se vyplýtval jen tak..asi tak…to by bylo dost otravné nemůžou tam přece 22 dílů řešit tohle, a myslím si že i ta Lily tam bude hrát velkou roli v tý 7 sérii a největší odchod Niny…na to jsem zvědavá nejvíc jak se s tím Plec vypořáda…

12.4.2015 | 15:33:25
kath023

#166 Andie24: Mě se zase vybavila scéna kdy Damon říká něco ve smyslu že s ní sobec být neumí,ale bohužel nemám tak skvělou pamět na díly takže nevím kdy to bylo :D V 5.sérii k němu připoutaná?To bylo ve 4.neJestli teda nemyslíš něco jinýho :)

#170 Andie24
12.4.2015 | 16:48:05
Andie24

#169 kath023: tuhle scénu si pamatuji taky :D to je v druhé sérii, když jí zachrání od Rose a Trevora nebo Trevise :D. Tam právě že říká, že u ní neumí být sobecký jenže on si v tomhle protiřečí :D Jediný kdo nebyl nikdy sobec byl Stefan to on vždycky nechal Elenu rozhodnout. Damonovi bylo jedno, co Elena chce nechce hlavně jí chtěl ochránit :) A to jsem popletla.. byla připoutaná ve 4,, mě už se to míchá dohromady :D

12.4.2015 | 22:38:20
RoseMary

#61 Car: to ja to mam spis naopak me se nejvic libily ty seriue na zacatku a potom se mi libila az petka a sestka.vlastne serie ktera se mi vyslovene nelibila neexistuje takze ja jsem mela rad snad vsechny a na jednu starnu jsem rada ze bude sedmicka a le nedokazu si predstavit o cem bude.co ty?

#172 Car
13.4.2015 | 11:36:19
Car

#171 RoseMary: série na začátku byli super to máš pravdu první tři byli best, ta čtvrtá nevím no to bylo takový jak jen to říct :D páta se mi líbila kuli Katherine, která tam udělal docela vzrůšo ale tak to bylo asi jen dílu no…a ta šestá nevím no, začátek hrůza jak si Elena nechala vzít ty vzpomínky to se mi moc nelíbilo a 6 řada je pro mě dobrá tak od epizody Stay…možná díl předtím…každopádně 7 řada…bez Eleny se mi prostě nelíbí a to že tu nebude si vůbec asi se to bude táhnout kolem léku, kolem Lilly a Sarah…nevím co jiného…třeba ale Plec překvapí no těžko říct…jaký máš názor na 7, po téhle události?

#173 kath023
13.4.2015 | 14:25:05
kath023

#172 Car: No vidíš a já mám zase 4.sérii skoro nejradši :D Hlavně teda druhou polovinu série,kvůli tomu že se tam aspoň mihne Katherine a navíc mám ráda Elenu bez lidskosti.U 5.série mě bavila prozměnu první polovina,zase kvůli Katherine a taky mě bavila Quetsijah,Silas a Amara,potom s poutníkama už to šlo do kopru :D 6.mě taky docela baví ale přijde mi taková jiná,ani nevím proč..No a první 3 série byly super,to je jasný :D

#174 Car #175 Car
13.4.2015 | 18:54:14
Car

#173 kath023: jo Elena bez lidskosti bavila docela:D nééé že by se mi 4 nelíbíla ale spíš si nikdy nemůžu vzpomenout na něco zásadnější z té série kromě hledání léku a Silase v tom to bude:-), přesně tak 5 série zase kuli Katherine :-) mě mrzelo že v těle Eleny nezůstalo déle to mohli klidně natáhnout přes půlku série:_), no poutníci…to taky není zrovna moje oblíbená část to přiznávám …Silas a spol a Tom Avery:D, 6 je trochu jiná možná je to tím,že dvě postavy odešli a bohužel nejsme u konce toho odcházení…ano první tři série naprostá bomba:D

#177 kath023
13.4.2015 | 19:12:49
Car

#173 kath023: jinak máš krásnou a stylovou profilovku :-)

#177 kath023
13.4.2015 | 19:13:11
elanor

#55 Terrorka19: asi preto ze je je to o nicom herec, pretoze jedine co v tom serialy robi, je zee puci ociska jak ked kocka do secky sere, a spuli pery jak 15ka na hajzli ked si robi selfie… Tomu sa hovori herec? Ved je to chudak…

13.4.2015 | 23:01:29
kath023

#175 Car: Jé,děkuju :) Já ani nevím kdy jsem vlastně začala mít Katherine ráda,ale teď zbožňuju všechny díly s ní :D Nejlepší je ta jejich rvačka s Elenou v 4×23 :D Ona sice byla mrcha,ale prostě chtěla jenom přežít za každou cenu.A když tehdy zjistila že vyvraždili celou její rodinu,muselo jí být hrozně.Elena by se sesypala už dávno kdyby kolem sebe neměla další lidi,a Kath to zvládla vlastně sama a přežila dalších 500 let.Jinak,vždyc­ky jsem Ninu obdivovala že je dokázala tak skvěle odlišit :D
#174 Car: Tak ona každá série měla nějaký hlavní téma,a to je možná to co mi u 6.chybí :D

14.4.2015 | 18:29:32
Car

není zač:-) to je jasná Katherine už jen z tý fotky i když je malička nespletla bych jí s Elenou v žádném případě:-), jo no:D mě by zajímalo jak se tohle točí když tam jsou obě dvě:-) musí to být docela sranda:-) jinak já jsem na ní byla zvědavá hrozně už v tý první sérii:-) ona byla prostě skvělá, a asi nejvíc se mi líbilo právě to převtělení do Eleny, a pak to jak hledali ve 4. sérii Elena s Rebekou Katherine, to bylo taky dobrý:-) nebo jak si Elena hrála na Kath před Elijahem což absolutně nešlo protože Kath byla nenahradítelná:-), přesně tak…sice byla svině ale měla k tomu jistý důvody a je to přesně jak píšeš Elena vždy když někoho ztratila měla kolem sebe kupu lidí na které se mohla vždy spolehnout ale Kath která byla celý život na útěku, a jediné co chtěla… Stefana:D .. přesně myslím, že je to dobrá herečka, protože zahrát takhle dvě úplně odlišný osoby musí být vážne těžké:-) to je pravda, o čem že je vlastně ta 6 hlavně?:D že by o neustálém odcházením hlavních postav ze seriálu?:-D

#179 kath023 #180 RoseMary
14.4.2015 | 21:12:32
kath023

#178 Car: Jo,s tím odcházením máš pravdu :D Jako asi by se za hlavní dějovou linku dal brát coven Gemini,ale že by to byl nějak výrazně důležitej děj..

#180 RoseMary #182 Car
15.4.2015 | 11:42:27
RoseMary

#22 Andie24: presne tak kdyz si nedobrovolne vzala lek tak byla clovekem,ale az potom co z ni ten lek vypili tak zacala rychle starnout.
#178 Car: presne naprosty souhlas se vsim,ale halvne s tim ze sesta serie je jenom o neustalem odchazeni hlavnich postav ze serialu,ja si myslim ze to dopadne tak ze za chvili odejdou uplne vsichni a nezbyte jim tam uz vubec nikdo,ale realne se to asi nestane,protoze serial bude pokracovat protoze porad i po tech letech budou mit dost lidi kteri to budou sledovat ale ja si myslim ze nejlapsi serie byla snad druha potom ctvrta a pak uz to proste slo do kytek.ja sice serial sleduju ale jenom proto abych se odzvedela co bude v dalsim dile a jak to cele skonci.
#179 kath023: coven gemini jako hlavni dejova linka?tak to bych nerekla nemyslim si ze tam je nejak extra dulezity a nejak ho nemusim mam rada mozna tak liv a jo,ale aki a luke mi vylozene pili krev.

#182 Car
15.4.2015 | 13:23:53
Andie24

Já ani nevím, která série je pro mě nejlepší. Mám tak nějak ráda asi všechny, protože každá je o něčem jiném a zároveň o tom samém :D.. Miluji Stelenu a nejdříve jsem Delenu nechtěla, i když jsem milovala, jak jí Damon popichoval. A teď mám ráda i Delenu a prostě mě ten seriál baví :D.. Bavily mě první série se Stelenou, pak Elena jako upír, hledání léku, Silas, poutnící, Katherine, vypnutí emocí.. Mě prostě nenapadlo na to nějak nadávat, stěžovat si, že Elena je ufňukaná apod.. Takový názor prostě nechápu (ohledně té Eleny). Je možná fakt, že když jsem to začala sledovat, tak jsem to vyloženě hltala a jelikož už asi 2 a půl série byly, tak jsem sledovala ve dne v noci a bulala školu kvůli tomu, jak mě to chytlo :D :D :D. Teď už to asi není vyloženě, že to musím vidět hned, protože se mi stane, že třeba zapomenu, že už je nový díl, ale pořád se tak nějak těším :) I když na 7 sérii se moc netěším. Nedovedu si to představit. Každopádně si myslím, že zase budu jedna z těch, co se na to budou dívat pozitivně :)

#182 Car
15.4.2015 | 17:33:29
Car

#179 kath023: jako co jiného:D určitě tohle a to neustálé odcházení všech, myslím , že ted bude hlavní linie o té Car a Stefanovi i když to už bude spíš konec takže za hlavní děj se to považovat nedá, možná na začátku ještě jak prostě ztratili Damona a Bonnie…vážně mě nenapadá nic typického jako hlavní dějová linie pro tuto sérii
#180 RoseMary: děkuji:-) rozhodně také budu ve sledování seriálu dál pokračovat protože mě zajímá jak to celé skončí a ted ještě víc když Elena odchází, už jsem na ten pátek vážně zvědavá:-)
#181 Andie24: přesně tak:-) taky se mi líbíli všechny prostě a zase souhlas, milovala jsem Stelenu, chvíli jsem Elenu neměla ráda za to že Stefana odpustila, jenže postupně jsem si Elenu a Damona u sebe prostě oblíbila až jsem je měla taky ráda, s každým prostě byla jiná, kord po tom co se z ní stal upír ._) já jsem se na to začala dívat až trochu později ale taky jsem hltala každý díl :-) jsem zvědavá na ten další tam ještě Elena uričtě bude:-) těšila jsem se na 7 sérii ted už ne :-)

#183 Andie24
15.4.2015 | 19:22:33
Andie24

#182 Car: No přesně.. Postupně jsem si je oblíbila.. I když jsem Damona milovala od začátku, tak jsem ho nechtěla s Elenou. Ale pak psotupem času se mi začali líbit, i když mi bylo strašně líto stefana. Třeba právě při té scéně 4×23 jak Elena vyznává lásku a on to slyší a nakonec ho Silas ponoří do vody :D je prostě chudák a zaslouží si být šťastný a klidně i s Caroline :) To jsem sice trochu odběhla, ale myslím, že mě chápeš :D Taky jsem zvědavá na poslední díly s Elenou, sleduji jí na instagramu a tam postuje fotky jak se loučí a jak má poslední natáčení s Kat a Candice,, Smutné i z těch fotek a jejich popisů těch vzpomínek a zážitků :/ :D

#185 Car #190 kath023
16.4.2015 | 14:53:34
Car

já teda Damona měla ze začátku spíše jako toho zlého bráchu hodnoučkého Stefana, ale postupem času se to začalo měnit..je fakt, že z Damona udělali nejdřív záporáka ale co si budeme povídat ( když zrovna někoho nezabil) tak po většinu čas bych ho počítala spíš do těch kladných postav, jediný kdo si odnesl titul ,,záporáka,, od začátku až do konce byl snad Klaus akorát tak:D… Jinak mě právě bylo Stefana taky strašně líto…a tak nějak jsem netušila,že je dávají celou dobu s Car dohromady,jako kamárdi dobrý ale nějak jsem si to nedovedla představit, že by z toho bylo víc, ted už to ale chápu docela:D no přesně tak:_( to muselo být fakt hrozný:-( ale hold to takhle udělali:_( kdyby byla Elena pořád se Stefanem tak by z ní třeba upír ani nebyl:D, chápu tě naprosto :-) ježiš…aha no :_( už asi opuštím naději že by v 7 sérii přiběhlaa byl by z toho happy end.., právě no..jako chápu, na jednu stranu, že se chce posunout jo ale zase to všechno opustit nevím no…ale je to její rozhodnutí :-( my s tím stejně nic neuděláme, já jen doufám , že ten její odchod seriál úplně nepotopí..

16.4.2015 | 18:51:10
Car

#183 Andie24: upřímě přeju Nině hodně štěstí, protože nebýt zaškatulkovaná pouze v jedné roli bude docela obtížná zálležitost, vem si třeba Harryho Pottera, taky světoznámý super, ale jakmile to skončilo fajn Radclife měl pár filmů na, které se dalo koukat, ale stejněho podle mě každý bude znát už navždy pod tím ,,Harry Potterem,, který 7 let bojoval proti ,,Pánu Zla,, :D víš co…je to hrozně těžký, ted třeba čtu zajímvavý komentář na facebooku k dalšímu úryvku ze zítřejšího dílu…píše se tam, že sice ano, že je Nina talentovaná herečka, ale že nedala pořádný důvod odejít ze seriálu, že jí nezajímá co si o tom budou fanoušci myslet a že myslí jenom na sebe:D jako je to samozřejmě věc názoru…ale…

#187 Andie24 #190 kath023
16.4.2015 | 19:36:12
RoseMary

#69 Serials.: ja jsem slysela o tom ze odchazi nina ale paul…to je pro me novinka.moc si nedokazu predstavit sedmou serii bez dvou hlavnich postav,ale snad to bude dobry.stefana jsem nemusela od zacatku ale elenu jsem mela docela rada,teda v prvnich seriich mi prisla takova nijaka ale potom co se premenila tak jsem si ji docela oblibila protoze dala pruchod i sve temne strance a nebyla tak nudna jako na zacatku,takze paula mi neni lito ale niny docela jo.

16.4.2015 | 22:56:56
Andie24

#185 Car: Mě to mrzí, že odchází to už jsem tady několikrát napsala :) Ale podporuji ji v tom (na dálku:D). Úplně to chápu, že chce zkusit něco jiného a že se chce prosadit v jiné roli. A to že nebere ohled na fanoušky je samozřejmé. Pořád píší, říkají jak jsou vděční za fanoušky, že pořád sledují tvd a že díky nám jako kdyby to stále dělají, ale prostě nebudu se ohlížet na fanoušky, když se chci posunout dál :) Dělala to pro nás, pro sebe 6 let a to je dost dlouhá doba. Určitě je těžké je všechny opustit, ale s tím počítala. Kdyby to neudělala teď, tak by to stejně přišlo za rok. Navíc někteří jsou rádi, kolik komentářů tady bylo, jak moc Elenu nesnáší a ať vypadne :D Nikdy se hold nezavděčí všem.. Chybět bude, ale doufám, že jí uvidím jinde, kde bude zase šťastná :)

#191 Car
17.4.2015 | 15:56:58
melisa11

Nevite kde mam najit tu 6×18 s ceskyma titulkama? :) díky

#189 Andie24
17.4.2015 | 17:00:11
Andie24

#188 melisa11: ještě nejsou české titulky :) Ale podle mě do hoďky,dvou budou :)

17.4.2015 | 17:41:33
kath023

#183 Andie24: Jo,všechny to fotky,jsem myslela že mě to zabije :D Přišlo mi to strašně smutný :/
#185 Car: Bože,i kdyby jí nezajímalo co si fanoušci myslí tak co jako? :D (Teď to nemyslím nijak špatně na tebe,vím že tys to nepsala :) )Je to její věc,její život,její rozhodnutí.Vážně mi vadí jak si někteří ty herce „přivlastňujou“ a myslí si že jim můžou do všeho kecat,třeba ty nekonečný komentáře kolem Iana a Nikky-jo,mě se taky víc s Ninou a Nikky mi moc sympatická není,ale nikdy jsem ji naživo ani neviděla takže těžko můžu vědět jaká je,a po tom s kým Ian je nebo není je mi velký kulový :D To stejný s Ninou,chybět tam bude ale moc jí přeju aby byla šťastná a doufám že ji uvidíme v nějakým dalším super seriálu nebo filmu.

#192 Car #193 Andie24
18.4.2015 | 14:05:48
Car

#187 Andie24: jako přesně, kdyby se každý ohlížel na fanoušky, je to přece nesmysl, myslím, že tomuhle seriálu dala část svého života, ale chce jít dál, tak se s tím budeme muset všichni nějak vyrovnat,jako pokud 7 série fakt poslední ok, tak to tam už asi mohla zůstat ale stejně…prostě jí to přeju chce jít dál a navíc fakt musí peklo koukat na Iana a Nikki to se jí vůbec nedivím, kord zda si jí tam opravdu tahá…to by mě taky nebavilo…a jak píšeš tak někteří jsou rádi ,takže opravdu nelze se zavděčit každému… a jako opustí to je to ano ale tak přeci nikde není napsané, že s nimi pořád nemůže zůstat v kontaktu, že přávě naopak :) snad nezůstane v paměti jen jako Elena z The Vampire Diaries, a uvidíme ji ještě někde jinde kde by tohle prolomila každopádně asi po tomhle začnu sledovat True Blood, prý je to taky dobrý, nemáš s tím nějaké zkušenosti? :-D

#193 Andie24
19.4.2015 | 13:33:47
Car

#190 kath023: jo no:D jen překládám co jsem viděla na facebooku od bláznivého fanouška:D jako tohle už mi příjde moc no…je to čistě její věc a komu se to nelíbí tak s tím stejně těžko něco udělá že:D přesně tak tohle taky nechápu každý jen dokáže rozebírat něcí vztah a pokud je s ní Ian štastný když se chtěl konečně usadit což Nina evidentně nechtěla tak proč ne že…dyt údajně ona byla ta který jejich vztah poslala do kopru…jenže to jsou zase dohady že jo:-D ale každopádně každý by se měl starat především sám o sebe a ne rozebírat vztahy a rozhodnutí druhých lidí… taky doufám, že nezůstane jen pod šálou Eleny, a že si někdo další všimne jejího úžasného potenciálu a půjde dál:-)

19.4.2015 | 13:37:11
Andie24

#190 kath023: ty fotky byly mega smutné :/ Sem tam ještě něco přidá a fakt, jak to vidím, jak tam jsou ubrečení, tak jde vidět, že jim to je strašně líto :)

#191 Car: Já myslím, že už prostě nechtěla ani ten rok zameškat. Nejspíš to už asi dala vědět opravdu dříve, protože je fakt, že v této sérii až tak moc prostoru nemá. Jen teda nevím proč jí zase s tím Damonem dali dohromady, když věděli, že spolu stejně nebudou. Každopádně uvidíme jak to ukončí no :). True blood jsem vůbec neviděla ani jeden díl nic a nevím jestli začnu koukat na nový seriál, přece jen není moc času, ale tak třeba někdy z nudy :) Ale zkušenost nemám žádnou no :D

#194 Car
20.4.2015 | 16:36:00
Car

#193 Andie24: přesně tak už jenom jak si nechala vzít ty vzpomínky na něj a dosud se jí nevrátili že… to by mě taky moc zajímalo ale to by to nebyl tenhle seriál, fakt by je mohli nechat spokojeně odejít spolu sice se to nestane ale bylo by to fajn:-)taky ted nemám moc času, ale až se naskytne tak asi začnu:-) prý je to taky dobrý :-) mám ted ještě lhárky a american horror story, teda vlastně nemám ( obojí se čeká na novou sérii:D ) takže nic:D ale tohle už dokoukám, věřím že 7 udělají super :_)

#195 kath023
20.4.2015 | 19:04:55
kath023

#194 Car: Koukni se na Doctora Who :3 :D

#196 Car #197 Car
20.4.2015 | 22:17:02
Car

#195 kath023: neznám ale díky za tip:D

20.4.2015 | 22:21:53
Car

#195 kath023: haha ted jsem to pročetla a vypadá to skvěle takže díky :-)

20.4.2015 | 22:27:08
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama