Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Trailer k epizodě 6x09 - I Alone
Promo na příští díl, kde se dává do pochodu záchranná akce pro Bonnie.
Zdroj: CW
Diskuze /86
Bon Bon ať zůstane tam, kde je :D
#9 227petrtak myslím, že zachrání Bonnie a vzhledem k tomu, že je zase čarodějka, tak vrátí Eleně vzpomínky…a všichni budou šťastný až do smrti:-D
#16 helenkazemanovaHlavně ať ještě pár dílů nechají žít Kaie…ten to tam aspoň pořádně oživil! :D Konečně nějaký pořádný ´bad guy´ :)
#9 227petr #28 kath023#8 Katherine.20: Nejlepší bad guy byla stejně Katrine.
#3 Serial.Lover: Bonniinu postavu mám v seriálu rád. Takže s tebou nesouhlasím. Snad se Bonnie vrátí brzy.
#28 kath023227PETR: Tu jsem opomenula schválně..protože pro mě je Katherine něco úplně jiného..ani ne tak bad guy jako spíš postava, která to tam pořádně roztočila! :) Ale jo, více méně máš pravdu. Ale co se týče nástupců po Katherine..tak je to zaslouženě Kai. Přináší do děje něco nového a osvěžujícího! :)
#11 227petr #12 RoseMary#10 Katherine.20: To máš recht.
#10 Katherine.20: Kai je hajzl.Nejradsi bych byla kdyby skoncil mrtvy ale bylo by mi lito liv luka a jo.
#13 Katherine.20#12 RoseMary: Já netvrdím, že není hajzl. Jen jsem napsala svůj názor. Jasně..taky by mi bylo líto co by se stalo Liv, Lukovi a Jo…ale jsou to TVD a myslím si, že to skončí pozitivně. Jen by tam Kaie mohli chvíli pozdržet, je to aspoň živější! :D
Ten chlapec je opravdu dobrý, umí to hezky s nožem :-) docela zásadní postava celé série. Když zmizí, tak zůstanou jenom citové linky mezi postvami D+E, S+C, A+J, J+B apod, Sice ještě dělá rušno trošku jeden Brit, ale to je prostě málo a série by mohla upadnout a ztratit slibně rozjetou cestu, abych mohli prohlásit na konci, že to nebyla nejhorší série. ;-)
#15 Katherine.20#14 Damon☼Salvatore: Přesně tak! Naprosto s tebou souhlasím :)
#6 bonbonek: Vždyť je tam Liv a další čarodějky, tak nechápu proč ji nevrátí vzpomínky třeba Liv. -.-
#17 RoseMary#16 helenkazemanova: Nejsi jedina koho to napadlo.Mohli by ji uz vratit vzpominky.Nevite nekdo nahodou co se to v poslednim dile stalo s Damonem?Nenechali ho nadobro zmizet?Vrati se?Musi zit a musi byt s Elenou.V promu na dalsi dil ale byl ne?Tohle vazne nechapu.
#18 osvalsim #19 Andie24#17 RoseMary: já zase vážně nechápu tenhle tvůj komentář.. Tobě skončil díl v půlce? Viděla si celých 42 minut 8. dílu? Protože se na to stačí podívat, trochu to vnímat a máš odpověd na svoje otázky ;-)
#34 RoseMary#19 Andie24: Co taky jiného, že. :D
Mě teda zaráží to, jak Damon ovlivnil Rika. Jo, chce pomoct Bonnie, to chápu a jsem nadšená, ale tohle fakt nemusel. Na druhou stranu – to mu (a ostatním) Alarik vážně tak moc věřil, že nebral sporýš? :D
#21 osvalsim #26 Terrorka19 #30 Andie24#21 osvalsim: Jo, však právě tohle se mi hrozně líbí. Já si myslím, že on ji měl rád i předtím, ale během těch čtyř měsíců + když se pro něho obětovala, mu prostě přirostla k srdci. Takže ano, chápu že ji chce zachránit, ale prostě tahle scéna se mi moc nelíbila (i když uznávám, chyba je to spíš ze strany Alarika :D ).
A ta scéna, jak jí volal – to bylo nádherné. :)
#23 osvalsim#22 Packa: :) taky sem z té sceny taková rozpolcená..nečekala bych,že něco takového udělá Rickovi, ale to jen dokazuje jak je pro něj Bonnie důležitá :)
#24 Packa #42 parisse#23 osvalsim: Tak jo, i takhle se to dá brát. :)
#25 osvalsim#20 Packa: Mně to teda připomněla starýho dobrýho Damona, jak si ho už jen matně pamatuju ze začátku. Dobrej cíl, ale špatný prostředky – celej on :) a jsem ráda, že tam vidím alespoň jiskřičku doby, kdy jsem ho měla fakt ráda :)
#36 Leuš25#25 osvalsim: Jo, však já to myslela dobře, že máš vlastně pravdu. :) A souhlasím! „See? Even Ms. Cuddles knew.“ :D Skvělé. :D
#8 Katherine.20: Já jsem si ho strašně oblíbila,doufám že mi ho nezabijou :D
#9 227petr: Jo,Katherine byla nej.
#19 Andie24: Lepší neřešit,fakt :D
och dufam že važne neskusia dať dokpy Stefana a Caroline…tie ich sceny su uplne na hlavu, vobec sa k sebe nehodia ale vobec
#30 Andie24#29 Sjuzzn: Já si právě myslím, že to tak fakt skončí.. Akorát to natahují než do toho praští :D
#20 Packa: :D Ale na druhou stranu se na její komentáře vždycky těším :D
#28 kath023: Je to sranda :D
#30 Andie24: Mě to chvilkama přijde spíš k pláči :D
#32 Andie24#31 kath023: Někdy asi jo :D ale většinou se spíš pořádně zasměji :D
nejlepsi z proma:jak tam enzo hodil dva lidi pres zabradli.stefan:doufam ze se takhle nezbavujes dvou mrtvol.Enzo:jsem brit.Dokanaly.Elena:omlouvam se ze jsem si nechala vymazat vzpominky.Damon:tak si udelame novy.mimochodem za predchozi koment se omlouvam malicko jsem mistama nedavala pozor pri sledovani dilu.P.S.vazne se nemuzu dockat deleny.
#18 osvalsim: potom se mi totiz zniceho nic vypnul notas a uz jsem to nemohla dokoukat ale dneska jsem to dohnala.dokonaly.
#35 Stiles Stilinski#34 RoseMary: Nechápu proč vždycky píšeš takový nesmyslný sračky -_- Vždyť ze sebe děláš úplnýho debila a všichni se ti jen smějí :D A myslím že opravdu nikoho nezajímá to že se ti vypnul počítač, nebo že jsi nedávala pozor -_- Akorát tady spamuješ všechny :D
#44 RoseMary#26 Terrorka19: přesně, takhle to vidím i já – prostě si něco zamane a za tím si jde :-). Ale líbí se mi, že chce BonBon zpět aniž by v tom byla nějaká vypočítavost kvůli Eleně, prostě, že jí má rád
#39 Terrorka19Ricka mám vážně ráda, ale jak už někdo v diskuzi psal, tak co se Damon vrátil, tak se nechová jako starý Rick – hlavně v přítomnosti Jo – viz ten večírek, jakože Damon stalkuje elenu atd. Navíc myslím, že tím, že ho ovlivnil, tak vlastně vzal vinu na sebe, kdyby Jo přišla na to, že Rick chce ascendent, takhle je zase špatný on – jako vždy :-)
#38 Kali #40 Terrorka19já teda nevidím nic špatnýho na tom,že Damon ovlivnil Ricka,Rick je spíš hloupej že nebral sporýš a taky jako nezlobte se na mě,ale jak řekl Damon,s Jo měl ani ne tři rande a už je pro něj důležitější,než všichni ostatní?Jasně,díky ní je zase člověk a tak,ale…a #37 anndy: jak píše tady anndy,Damon to nejspíš udělal kvůli tomu,aby Rick nebyl za nejhoršího :-) ,prostě se bude moct bránit,že byl ovlivněnej :-)
#40 Terrorka19#36 Leuš25: To mně taky, jsou spolu dokonalí :)
#38 Kali:
#37 anndy: Já nevím, možná to novej Damon/Elena's puppy – opravdu udělal, aby Rick nebyl za špatnýho, ale já chci sladce věřit, že v něm zůstal kousek toho hajzlíka, kterýho jsem na něm mívala ráda, jak už jsem psala výš, a udělal to prostě proto, že chce zachránit BonBon, ať mu stojí v cestě kdokoliv. Jasně, jiný by bylo, kdyby Ricka třeba zabil – nesmysl, ale ovlivnění ho, aby získal, co potřebuje, tak to je klasickej Damon z první a druhý série, ne úplně dobrej způsob, ale nic až tak zavřeníhodnýho :)
#23 osvalsim: Ona Bonie není zas až tak důležitá pro Damona jako pro Elenu.Možná jí chce zachránit už jen proto,aby si u Eleny šplhnul
#43 osvalsim#42 parisse: Tak to pochybuju.. možná to tak bylo dřív, ale ted věřím tomu, že pro něj Bonnie hodně znamená. Přece jen s ní byl 4 měsíce a ona se pro něj obětovala.. a to jak o ní mluvil na tom baru.. já v tom žádný šplhání u Eleny nevidím..
#35 Stiles Stilinski: Co mas za problem?Tak to necti kdyz te to nezajima proste to ignoruj ne?Ale nepis tady tady takovyhle kecy ze te nezajima neco.Ja to chapu kazdyho nemusi zajimat moje komentare ale me kdyz nejaky komentar nezajima tak na nej nereaguju.proste ho ignoruju.Mohl bys to taky skusit!!!!!
Teraz otazočka: Keď Kai zobral ten nôž a povedal že z nej vysal mágiu (rok 1994), ktorú tam uložila Jo, tak teraz (v tejto dobe) keby chcela náhodou Jo svoju mágiu späť už sa asi dať nebude… správne som to pochopila?
#46 Packa#45 katek: Ne, šlo by to. To jsou prostě dvě různé reality. Vždyť pomocí toho nože se taky Stefan s Rikem dostali do domu Gemini (když ho Stefan hodil a zabodl do sloupu na verandě). Je to zvláštní, ale prostě ten nůž s magií existuje dvakrát – v „naší“ realitě a v 1994, kde je Kai. Spíš by mě zajímalo, když teď Kai její magii vstřebal, tak co by se stalo, kdyby se vrátil a spojil se s Jo (která by si svoji magii vzala zpět z nože v naší realitě).
#47 Leuš25#47 Leuš25: No teoreticky je jejich magie stejně velká (protože to je jedna a ta samá :D ). A podle mě by nemohl Kai vstřebat i tu Joinu, kterou by měla? Že by měl dvakrát to samé (od stejného člověka, ale jednou z roku 1994 a jednou z přítomnosti)? Tohle už je asi moc sci-fi, nedokážu to domyslet do konce. :D
To určitě ne, podle mě je to vlastně propojené a oni dělají ve stejné časy to samé jenom v jiném paralelním světě, takže ten nůž je vycucáný od Kaie a k ničemu – musí panovat nějaká rovnováha.
A chtěl bych ještě napsat, že jsou tu většinou ti stejní lidé co píši komentáře a to je na tom ta parádá. Takže já jsem rád za každý příspěvek a jestli někdo, komentuje cizí příspěvěk a současně ho urazí, tak s tím nesouhlasím. Bez té tradičnosti stálých přispivatelů, by to nebyla taková zábava. A kdyby to někomu vadilo hrozně moc, ať to prostě nečte!
#50 Packa #56 RoseMary#49 Damon☼Salvatore: Ale ascendent teď existuje dvakrát (i když ten „druhý“, Join, jsme vlastně ještě neviděli :D ).
#51 anicka.nah#50 Packa: No to se mi moc nezdá. Zatím jsem z dostupných informací pochopila, že do paralelní reality vezmeš jen to co držíš nebo logicky máš někde u sebe, takže pokud by Jo nepustila ascendent tak by se do 1994 přenesla spolu s Kaiem, ale jelikož ascendent zjevně pustila, tak existuje jen jeden a to Kaiův. Hale nejsem si tím 100% jistá, ale v hlavě mi to zní nejpravděpodobněji ;)
#52 Packa#51 anicka.nah: Tak Jo říkala, že má ascendent u sebe. Navíc – Kai ascendent v 1994 při přenosu vůbec nedržel, držel ho Kaiův otec, když říkal kouzlo.
Ono to funguje naopak – z toho paralelního Kaiova 1994 pekla si může vzít zpět do reality to, co držíš.
#53 anicka.nah#53 anicka.nah: Upřímně? Znejistila jsi mě, tak jsem se na tu scénu podívala znovu. :D
Tak jsem nad tímto také zapřemýšlela :-D, a můj názor je takový, že v noži už magie nebude, protože Kai jí vzal jakoby v minulosti, takže on si tu magii vzal v r. 1994 a Jo si pro ní půjde až v r. 2014? Ale těžko říct :-D, jinak z Kaiova světa se podle mě dá odnést cokoliv co máš v ruce až na ascendent, který tam zůstal, když se vracel Damon, a Kai si ho podle mě našel bůhvíkde, protože asi existoval před jeho uvězněním. Což? :-)
#58 kath023#49 Damon☼Salvatore: Presne tak.Me osobne stve,ze clovek,ktery je tady snad prvni den se do me navazi jake sem davam kraviny kdyz to reknu takhle,ze ho nezajima muj nazor a tyhle reci.trochu jsem vyjela a dal mi pokoj.Snad.Neozval se a ja jsem nad tim ani nemela cas premyslet ale docela me to zabolelo,protoze komentare pridavaji lidi,kteri tady nejaky ten patek uz jsou a maji serial radi a potom sem prijde nekdo novy,mysli si o sobe jak neni dokonaly a zacne se do ostatnich navazet a rikat rikat ze ty komentare nikoho nezajimaji a ze tady akorat vsechny spamuju?Co si to o sobe ten clovek mysli?Co je to vubec za jmeno?Stilles Stillinski?Nenavidim namysleny lidi.
#64 anicka.nahNechápu proč vždycky píšeš takový nesmyslný sračky -_- Vždyť ze sebe děláš úplnýho debila a všichni se ti jen smějí :D A myslím že opravdu nikoho nezajímá to že se ti vypnul počítač, nebo že jsi nedávala pozor -_- Akorát tady spamuješ všechny :Tak to mi napsal.Muzu rict ze mi malem vytryskly z oci slzy kdyz jsem to videla.To vazne nikoho nezajima muj nazor?
#55 dada88: A teď ale,jestli se na ten den 1994 máme dívat jako na minulost,nebo jako nějakej paralerní cosi :D Nevím jak vy,ale já sem zmatená :D
#59 Packa#58 kath023: Podle mě jako paralelní. Nůž drželi najednou dva lidi – Kai a Stefan (Rik). Kdyby to byla minulost a jedna realita ovlivňovala druhou, tak to není možné.
#60 Kali #62 RoseMary#59 Packa: taky to vidím jako ty,podle mě je Bon a Kai v paralelním světě,kde je všechno tak jak v roce 94,jen bez lidí a nijak to neovlivňuje budoucnost…
#61 dada88#60 Kali: Já jsem taky zmatená, no doufám, že to všechno už pochopíme v následujícím díle :-D ale jak znám TVD tak to tak rychlý nebude, ale jsem zvědavá co nám ještě 6. řada přinese. :-)
#63 RoseMary#61 dada88: to i ja.uz se vazne nemuzu dockat dalsiho dilu.
#56 RoseMary: nic proti, ale Stiles Stilincki je nejlepší a nejšílenější postava v jednom z nejúžasnějším seriálů Teen Wolf. Takže v případě, že nevíš z čeho lidi čerpají své přezdívky a pseudonyma tak ne ně raději nereaguj. Jsem si jistá, že v tomto případě jde čistě jen o obdiv k dané postavě, stejně jako ty máš předpokládám přezdívku RoseMary ;)
#65 RoseMary#64 anicka.nah: mas pravdu ja teen wolf nesleduju takze nevm o koho jde,ale urazil mi koment a to me proste nastvalo.jsem takova ze casto reaguju na veci driv nez si je poradne rozmyslim a jsem desnej strasnej clovek,ale…snazim se s tim neco delat.fajn priste budu komentovat s rozmyslem.Jenze kdyby ti nekdo napsal ze pises sracky delas ze sebe debila a vsichni se ti smeji tak tebe by to nevytocilo?Me jo.
Mně to naštvalo i když to nebylo na moji osobu. :-) A myslím, že rok 94 a 2014 jsou propojené, hlavně po stránce magie. Můžou být 2 věci na dvou místech, ale magie je v nich jen jedna, takže ten nůž je bez magie v roce 2014.
#70 kath023The requested video could not be found, or has been marked as private.To se mi objevuje kdyz si chci prehrat promo k dalsimu dilu.nevi nekdo nahodou co to je o co jde a jak bych si mohla promo prehrat?predem diky.
vazne tady nikdo neresi jak damon na konci posledniho dilu nazval elenu?rekl ji robert frost.kdo to je a jakou ma ten clovek clovek souvislost s elenou?Jak myslite ze se Elena rozhodne?Da prednost Damonovi nebo utece za tim svym dokturkem?Liama jsem mela rada ale v posledni dobe se mi zprotivil.Krome toho si myslim ze liam elenu asi nenavidi,potom co mu priznala co je doopravdy zac.je to samozrejme jenom muj nazor.
#70 kath023#66 Damon☼Salvatore: Tak v tom noži byla magie i v našem roce,protože „odkryl“ ten dům,ale to bylo vlastně předtím než Kai tu magii vysál,že?Já už se v tom fakt ztrácím :D
#69 RoseMary: To s tím Frostem bylo jenom takový přirovnání,je to básník myslím :D S Liamem se rozešla,a protože ho ovlivnila aby na všechno zapoměl nepředpokládám že jí nenávidí kvůli tomu že je upír,páč si to nepamatuje.
#70 kath023: tak nad tím můžeme jen spekulovat :D podle mě je to tak jak se to hodí scenaristům, moc logiky bych v tom nehledala…stejně jako vysvětlení proč se Eleně nevrátily vzpominky stejně jako ostatním po tom co je Alarik zpatky člověkem…proč asi? :)
…myslím, že by spravci webu mohli připsat nějaký malý podtitulek u kolonky komentáře něco jako „upozornění pro slabší povahy, komentujte pouze na vlastní nebezpečí psychické újmy“ :D :D
#72 kath023#71 YgritteWildlings: Taky pravda :D Oni to vysvětlili tak že Rick neumřel ale jenom se stal znova člověkem,no ale podle mě prostě upír už není a není žádný ovlivnění,nazdar.
Jo,to by asi měli :D :D
#74 YgritteWildlings#72 kath023: jo jo přesně tak, nazdar a šlus :D :D
jako tenhle seriál zrovna bedlivě nesleduji, spíš jen po očku :) ale veřím, že bedliví diváci by v něm našli nějaké ty myšky, vlastně dost velke potkany :D …už jen to jak se všichni vesele vracejí ze zahrobí člověka docela rozesměje,napadlo mě, jestli to nezačalo nějakými rozhořčenými fanouškovskými dopisy, aby tvurci neprodleně navrátili milovanou postavu (e.g. Alaric, Bonnie) :D
#75 kath023#74 YgritteWildlings: Nevím,ale v tom případě bych mohla napsat rozhořčený dopis že chci zpátky Kath,aby tam byla aspoň trochu sranda :D
#82 YgritteWildlings#70 kath023: ale kdyby si to liam pamatoval nenavidel by ji.
#73 RoseMary: Zřejmě to nejde nikomu :-). Mně též ne.
#79 RoseMarymožná se dozvíme odpovědi na některé z otázek v příštím díle. A proč vlastně nebyl díl, co měli za pauzu? Protože jiné seriály normálně dávali.
#80 RoseMary #81 kath023#78 Damon☼Salvatore: taky bych rada vedela co meli za pauzu a uz se tesim na pristi dil.zaridte nekdo aby uz byl patek.
#78 Damon☼Salvatore: Ve čtvrtek měli díkuvzdání,asi by byla malá sledovanost :)
#75 kath023: no možná se ji dočkáš, určitě nejsi jedina ktere tam chybi ;)
#83 kath023#82 YgritteWildlings: Byla bych ráda,ale Plecka prý s dvojníkama už skončila,a navíc Nina z toho prý byla hodně unavená :/ Tak ale aspoň v nějakým flashbacku by se objevit mohla :)
#85 YgritteWildlings#70 kath023: me by zajimalo co by se stalo kdyby nekdo liama premenil na upira a on si vzpomel na to jak mu elena vymazala pamet.
#86 Alibi#83 kath023: tak dvojnici konkretně Kathrine a Elena na tomhle seriálu právě byly autentičtí, bez toho už to není ono, chtělo by to něco noveho…a nejen milostnou zapletku, ikdyž dokud je tam Damon tak ma seriál zajištěny pěkně velký fanklub
#84 RoseMary: Stačí mu překročit hranice městečka :-).
Konec The Vampire Diaries
Nejlepší epizody
Reklama
Nejoblíblíbenější postavy
Fotografie hlavních postav
Narozeniny
-
Janina Gavankar
29.11.1980 | 29.11.2024 -
Ian Somerhalder
8.12.1978 | 8.12.2024 -
Joel Gretsch
20.12.1963 | 20.12.2024 -
Randy J. Goodwin
24.12.1967 | 24.12.2024 -
Elizabeth Blackmore
6.1.1987 | 6.1.2025
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Mohlo by vás také zajímat
Představení epizody We're Planning a June Wedding
Upoutávka ke speciální epizodě Forever Yours a epizodě I Was Feeling Epic
Nejlepší momenty s Candice King a Paulem Wesleym
Oblíbená scéna Julie Plec
Prodloužená upoutávka ke speciální epizodě Forever Yours a epizodě I Was Feeling Epic
Nejlepší momenty s Kevinem Williamsonem