Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Oblíbená scéna Julie Plec
Výkonná producentka seriálu The Vampire Diaries se s námi podělila o svou oblíbenou scénu z druhé série, v níž se Elena rozchází se Stefanem.
Zdroj: CW
Diskuze /110
really? preboha…a čo scény, kedy sa Bonnie vrátila z toho „sveta“? Elena sa lúčila s Damonom? scény, kedy Katherin hrala Elenu, Elena Kath…Alaric+Damon scény? Enzo ako bad guy? och.....ano, naj je, keď niekto plače a trpí :D thumbs down
Za Stelenu nebudu nikdy uražená, tohle je taky má oblíbená scéna, né z důvodu, že by se mi líbilo, jak někdo trpí, ale jak skvěle je natočená. Nina a Paul to opravdu převedli skvělý výkon jak po herecké stránce, tak vzájemná chemie, kdy jsem si v duchu říkala, že ti dva prostě v reálu chodí spolu, jinak to snad ani není možný. Bylo to prostě hodně autentické a přirozené, totálně jsem hltala, jak jsou do sebe zamilovaní, ale nemůžou být spolu a řvala jsem, že takhle to prostě zůstat nemůže. Ještě ted mám v sobě ty staré SE emoce. U DE rádoby emotivních scén jsem nikdy tento pocit neměla..nejen, že jsem hned vedle nich viděla výstražnou ceduli s nápisem „Zde se skladuje toxický vztah“, ale přišlo mi, že oni jsou spíše na ty hot scény, než na nějaké emoce, což se mi potvrdilo, když poslední scéna Stefana a Eleny byla mnohem emotivnější než celý DE vztah a né, ted fakt DE nehejtuju. Tahle scéna byla fakt povedená, ale to většina scén z první a druhé série.
A že je Julie sadistka, však to se ví, vím jak od ní dopadli již dva seriály, takže její další tvorby se jen tak nepustím, nebo jí radši úplně vynechám.
#5 CarProč by se jí nemohla líbit emočně vypjatá scéna? Na to je nějaký studium, že když se vám ve filmu/seriálu líbí něco negativního, protože to třeba pro příběh znamená něco důlěžité a herci to dobře zahráli, že jste zvrácení? Vy jste zvrácený, pod každym příspěvkem tu překrucujete a házíte špínu až to hezký není. To je fakt hrůza to tady číst. :D Chápu, že se vám třeba nelíbí, kam seriál směřoval, ale číst to úplně pod každým příspěvkem je hrůza.
#11 Andie24#3 KaraSnowAllen: z tohohle uhlu pohledu jiste ano, ale jak ja tu zenu nemohu vystat tak mi to uz prijde zvracene, kdyz si to tak vezmu tak ji se obecne libi rozchod a smrt.. :D a ano prave z tohohle duvodu s ni koncim za to mi to nestoji…
#14 KaraSnowAllenJako jo, tu scénu miluju taky, a faktem je, že byla skutečně Epic, totéž, když se s ním Elena rozešla v řadě první, ale to jen podtrhuje fakt, že ten jejich definitivní rozchod byl nakonec děsně odfláknutej… A to je neskutečná škoda… :-/
ja si myslim ze uz by je konecne mela nechat a uz se k serialu nevyjadrovat. protoze takhle to vypada ze lituje ze to ukoncila. radeji at najde novy projekt
#8 ShadowKittyGirl #9 KaraSnowAllen#7 Hortenzie: vypadá no :-)
#7 Hortenzie: Tenhle rozhovor je už starší, ještě než bylo odvysílané finále . Admini to buď přidali až teď nebo používají Explorer. :-)
#10 ShadowKittyGirl#9 KaraSnowAllen: To sice jo, ale stejně to tak vypadá, když furt plká o pokračování, ne?
#13 KaraSnowAllen#11 Andie24: tak ono mozna kdyby to nebylo furt jedno a to samy tak by se nemuselo resit jedno a to samy :D to uz je pak na kazdym jak si to prebere
#19 Andie24#10 ShadowKittyGirl: To ano, sotva to skončilo, už mele o tom, jak to za 10 let ožíví, ta ženská je prostě magor. Nicméně, toto video bylo opravdu o její nejoblíbenější scéně. :-D
#16 ShadowKittyGirl#5 Car: Asi je hodně modbidní. Přesně, ani Katie nenechala napokoji…u té to ovšem větší smysl než u Stefana.
#15 Car #16 ShadowKittyGirl#14 KaraSnowAllen: je velmi morbidni to je slabe slovo no :D , to me hodne nastvala u ni jako fakt se v tom neskutecne vyziva :-/ , tak jiste no tam se to dalo ocekvat i vzhledem k jeji morbidite, ale Stefan… no obecne bych nezabijela ani jednoho, ale to uz bych se opakovala :d
#13 KaraSnowAllen: :-) Nebo mega optimistka :-)
#14 KaraSnowAllen: Och, Katie… To mi nepřipomínej… :-( A fakt mělo, jo? Nechápu v čem… :-(
#17 KaraSnowAllen#16 ShadowKittyGirl: No, to je o příběhu a prostředí. Katie žila ve světě, kde se šíří nákaza a nakazit se může každý, prostě si to nevybírá, takže ačkoliv se mi to nelíbilo, tak to mělo smysl v tom, že tady každý nevěděl dne a hodiny, kdy to na něj padne taky a stačila blbá náhoda. Nebezpečí a riziko tam bylo pořád, byla to tvrdá realita, kde to prostě tak chodí. I ve válce můžeš jeden den přežít a druhý den umřít a je úplně jedno, zda jsi dobrý nebo špatný člověk. Nicméně u Stefana se šlo proti celému jeho vývoji a ta smrt je nelogická až na půdu. Stefan dávno nebyl ten mučedník, který se trápil za to, co udělal. Enzo se Stefana pokoušel pro hovno zabít celou šestou sérii, nikdy se neměli moc rádi, přesto se bičoval za to, co udělal, k tomu Enzo byl vrah. Přitom Damon zabil Tylera, kterého tam všichni znali od dětství, patřil mezi ty hodné, taky má máslo na hlavě, ale s tím, co udělal Enzo se to dá těžko srovnat. Všichni tam Tylera měli rádi, byl to jejich přítel, hlavně Matt ho měl snad ze všech nejradši. Přesto Damonovi je odpuštěno, vlastně se z toho rychle oklepe, ale Stefan si sype popel na hlavu, přitom míra vinny by měla na obou stranách být stejně velká, ale Stefan vypadal vyloženě jako sebevrah. To je první nelogičnost. Další je to, že se kladlo důraz na to, že Stefan dokáže žít s tím, co udělal, díky Caroline tuhle svojí stránku přijal a byl připraven žít naplno, dokonce se i oženil. Další je, že Stefan byl vždycky ten, kdo se za Damona obětoval, v tomhle byla řada na Damonovi. No, aby pak jsou tu ty detaily o tom, že Katherine stačilo zabodnout a nechat ohni, at si jí vezme, nebo když někoho obětovat, tak Donovana, který stejně už nemá pro co žít, lavička mu smysl života fakt nedá. Taky nechápu jednoho bratra vůbec zabíjet, když během seriálu již zemřeli několikrát. To finále je kompletně na palici postavené, nelogické.
#18 Car #21 ShadowKittyGirl#17 KaraSnowAllen: co na to říct snad :D, snad jen mas pravdu kolegyne? :D jak s Containement pribeh kdy opravdu virus si nevybira – nicmene, ano vzhledem k tomu ze za tim byla Plecka, tak to proste divaka nuti zamyslet se nad tim, neni ta zenska vazne uz magor, kdyz si libuje v zabijeni drahych polovicek, jistych postav? :D ale okej, kdyz opomene ze to delala Julie Plec, tak ano v tom pripade jasne, mohl umrit i Chris (ted si nevzpomenu na jmeno Jack, mozna? pardon :D)
nicmene k TVD, doted abych pravdu rekla jsem moc nechapala ty rozepře a to, proc se vlastne Enzo tolik snazil o Stefanovu smrt… , jako ok nebylo to od Stefana hezke ale hold ripper a jako jo proste Enzo tam neni celou dobu a vubec by me nenapadlo to srovnovat s Tylerem ktery je tam jak spravne pises od zacatku a ktereho maji vsichni radi, ono obecne se z te Tylerovi smrti oklepali nejak rychle mi prislo…ja nevim cim Plecka premejslela kdyz to finale psala… opravdu nevim, a jako i s Elenou mohli mit vsichni ten svuj konec, pac ne jen ona si to zaslouzila…
#21 ShadowKittyGirl #22 KaraSnowAllenHej lidi Andie24 má pravdu, tahle diskuze se točí v kruhu, tak něco na rozptýlení :) https://www.youtube.com/watch?…
#29 Andie24 #30 Car#17 KaraSnowAllen: No, sice jsi s tou nemocí a že si smrt nevybírá měla pravdu, ale taky mohla zabít někoho jiného, tohle bylo drastické až na půdu a když si vzpomenu na tu scénu, kdy se snaží umýt zatímco Chris sedí opodál a pláče mám husí kůži, to byla silná scéna, ale fakt to ten seriál tak nutně potřeboval, aby zrovna ona umřela? Nemyslím… Obzvláště pak, když ho stejně pro další řadu neobnovili… Což možná nevěděli ale i tak mám dojem, že optimistický konec by Plecku zabil, což platí i u deníků, ke kterým už bych se snad raději nevyjadřovala… :-/
Asi jsi mě špatně pochopila, Stefanovu smrt jsem za smysluplnou nepovažovala nikdy. Damon by byl lepší, ovšem ne kdyby umřel stejně jako Stefan, protože to na celé té věci bylo to nejhorší, jasně umřel, ok, chtěli to, tak to tak udělali a padlo to holt na něj, ale takhle blbě… Spíš mi šlo o tu Katie no…
S Donovanem jsi mě nicméně pobavila :-) Což tobě jde vždycky dobře :-) A jo, to finále bylo ze spousty různých důvodů prostě blbost a i když s tím koncem můžu žít, připadá mi to jako strašný výsměch do tváře všem, co to kdy sledovali a milovali… :-/
#18 Car: Tak tady asi opět platí, že můžeš zabít hlavní hrdinku, ale hlavního hrdinu už ne :-) Pokud je to fešák, nějakou co ho bude utěšovat asi najdeš vždycky :-) a jj myslím, že Jack :-)
Tak za to ale zase může spíš ten čas a to, že už vlastně žádná pouta k MF a jeho obyvatelům neměl, byl spíš jen vzpomínkou, ale jo, mohli projevit víc emocí nebo tak… Rozloučení každopádně dostal, což je víc než mohl zřejmě chtít… :-/
#22 KaraSnowAllen #30 Car#21 ShadowKittyGirl: Ano, smrt Katie nutná vůbec nebyla, nicméně smysl to aspoň trochu dává, Stefan absolutně vůbec, to jsem naznačila. Jo, to byla hodně silná scéna, i to, jak se Katie přes sklo loučila s Quentinem.
Byl to Jake. :D
#18 Car: Prostě to posrali, jen proto, aby Candice přesvědčili, aby byla KC, což se snad nestane.
#24 ShadowKittyGirl #25 ShadowKittyGirl #30 Cartahle scena se mi taky docela libila.. mela jsem u ni tenkrat chut taky brecet..:-D. na tehle scene se mi libilo, ze tam byla citit ta mlada laska… proste Stefan pusobil jako ten mladej 17 letej kluk,co se rozchazi se svou laskou.. a ne jako pres 100 let starej upir.. :).
#22 KaraSnowAllen: Hups, tak teda Jake no, ale hlavně že se chápeme :-)
Jako smysl dávala a bylo to opravdu hodně emotivní, ale zabít „hlavní hrdinku“ ? :-/ To se přece hned v první sérii nedělá… Tjn to bylo taky dost krutý… :-( I to jak pak Jakovi umírala v náručí… :-(
#26 KaraSnowAllen#22 KaraSnowAllen: Hlavně jako, když už se teda vrátíme ke Stefanovi, včera jsem psala Car a uvědomila jsem si, že je to stejně blbost prostě, protože tím, že dal Stefan ten lék Damonovi, jej v podstatě odsoudil k lidskému životu bez Eleny, protože v té době ještě netušili, jak ji vzbudit a stále platilo, že se vzbudí, až umře Bonnie a vzhledem k tomu, že my víme, že Bon Damona přežila, znamená to, že by se s ní nikdy nesetkal, opravdu by tohle Stefan svému bratrovi udělal? Obětoval se prostě úplně zbytečně a nesmyslně no…
#26 KaraSnowAllen#24 ShadowKittyGirl: Tak ona ta byla nakonec minisérie, tam se to „může“. Původně to měl být běh na dlouhou trat, ale pak se CW rozhodlo z toho udělat minisérie, protože to diváky nezaujalo, nebo co. Sama Julie toho konce prý docela lituje a nejspíš by to neudělala, kdyby seriál byl delší…ale pak udělá stejnou blbost v dalším seriálu, který běžel dlouho, takže co si o tom myslet, že.
#25 ShadowKittyGirl: Přesně, též mě to napadlo.
#27 ShadowKittyGirl #28 ShadowKittyGirl#26 KaraSnowAllen: Právě, že fakt nevím, ta ženská je prostě sadistka a seriály jako Cointainment jí jdou prostě nejlíp, protože se v tom vyřádí, a za to jako klobouk dolů, ale deníky toho mohla ušetřit…
A jako že se to „může“ neznamená to, že by se to mělo udělat.
Jinak chápu, že obvyklé diváky CW to nezaujalo, na jiné stanici by se tomu asi dařilo lépe a hlavně by to třeba ani hned nestoply, protože celé to téma bylo hodně zajímavé.
A pokud smrt Katie zase omlouvá tím, že kdyby byl seriál obnoven pro další sérii, tak by to neudělala, známe tyhle její řeči, že? Prostě ona nikdy za nic nemůže, to ti druzí :-) :-) :-)
Zpět k TVD:
Je to prostě nelogické a ono je tam toho víc, jak je možné, že se Stefan dostal k Eleně a mohl s ní mluvit, když už byl mrtvý a ona živá? Notabene opět, proč zrovna po ní posílal vzkaz Car, když věděl, že jí ho dřív než za těch 60 let nepředá a to už by jí to mohlo být na nic + To jí jako říkal o tom, jak se s Damona stal úžačlověk, kterého ona uvidí max jako starce nad hrobem a možná ani to ne? :-) To je fakt směšný prostě, ze začátku fajn, emoce zafungovali a mohlo být hůř, ale když nad tím začneš přemýšlet, je to finále na ******* – sprosté slovo si domysli dle vlastního uvážení, nebot já už na to slov nemám…
#30 Car #33 KaraSnowAllen#26 KaraSnowAllen: Ted zrovna na ten Containment koukám, asi jak jsme se o tom bavili a já v noci nemohla spát, tak jsem začala a říkám si, který virus vlastně umře spolu s hostitelem? Jakože ty těla pak už infikovaná nejsou? Není to taky trochu hloupost?
#33 KaraSnowAllen#20 KackaEsh: To už jsem viděla :D je to pecka :D chtělo by to víc takových videí :D
#19 Andie24: jo tak nas to evidentne bavi no :D ale neboooj ono to prejde :-) jako sama uznej ze je Plecka fakt divna, prirovnala bych to k Marlene z PLL ze vsech tech nesrovnalostech nevim jak teda u Marlene, pac tu jsem nejak v posledni dobe nezachytila ale faktem je ze proste Plecka je neskutecna, at uz tim ze pokazde rika neco jineho nebo temi svymu predstavami, prijde mi ze si hrozne moc mysli… ale tak to je smaozrejme muj osobni pohled na vec :-)
#20 KackaEsh: tohle je absolotune awesome!!!!!!!!!!! to jsem videla nedavno a je to bozi proste, hlavne ta cast s Candy a jejim sendvicem :D
#21 ShadowKittyGirl: ne asi svata pravda :D jinak mam takovy dojem ze u Contaimentu bylo receno hned ze zacatku ze to prave dostane jen jednu serii :D
jako vis co proste me to nasralo :D jako nemela jsem Tylera moc rada nikdy az pak s Caroline a kdyz zacal byt ,,normalni'' ale narozdil od Donovana jsem ho brala furt vic do party a narozdil od Donovana on byl necim zajimavy, a dulezity a to proste dokazu ocenit :-) nerikam ze Donovan nebyl jen kvuli tomu ze byl clovek… ale asi vsi jak to myslim… nicmene proste cas v tehle serii udelal strasne moc… si vezmi jak se tam dycky truchlilo pokazde kdyz nekdo zemrel – byt jen na oko, tak se to proste resilo strasne dlouho, nez je nevratili zpatky :D at uz to byl Rick, Jeremy, Bonnie – z tech dulezitejsich postav jasne – Damon s Bonnie pak… ale proste Tyler wtf? jako taky docela dulezita postava do party..
#22 KaraSnowAllen: no ja teda sakra doufam ze tohle se nestane… zadna Klaroline dyt to by bylo hotove zverstvo… Klaus je ted nekde trochu jinde nez aby resil vztahy… a Caroline? jako ono tam nebylo moc videt jeji truchleni ale zase kvuli – casu, myslim si ze z tohohle se jen tak nevzpamatuje vlastne asi nikdy… a cpat je k sobe proste fuj… nekdo tady psal mozna ty, ze Stefanovu smrt si vydupal Kevin… takze to tak trochu svadim na nej, Plecka si neumela vydupat svoji tolik vytouzenou Steroline? to jako vazne? furt to nejak nechpau…
#27 ShadowKittyGirl: twl taky to nechapu, Stefan mrtvej Elena ziva, kecaj si jako za starejch dobrejch casu to proste nechapes :D ja nevim je to fakt divny… leda by Stefan nejakym zazracnym zpusobem vedel o tom ze se Bonnie podari prolomit to kouzlo :D jako kdyz se nad tim clovek fakt logicky zamysli tak je to srajda na entou…
#30 Car: No nevím, já to soudila jen podle toho posledního článku, co tu k tomu byl vydaný. že asi s druhou sérií počítali nebo tak, nevím, sledovala jsem to až když už to bylo ukončené, tak ty věci kolem nějak nevím… :-/
Njn holt na to truchlení nebyl čas, ale snažili se a obřad mu udělali… :-/
Je no, protože to ani jako duch vědět nemohl, nemluvě o tom, jak se k ní sakra dostal??????
#35 Car#27 ShadowKittyGirl: To tak platí všude. Někdo něco udělá, protože může. Já Katie ořvala, možná bych byla i radši, kdyby to odskákal Jake a né ona.
No, k tomu Stefan zemřel na to, že uhořel zaživa(jedna z nejhorších smrtí, nechápu, že to tam každý přechází jako strhnutí náplastí, já se jen spálím o plotnu a může mě jebnout :D ) no a Katie, ta zemřela za šílených bolestí.
#28 ShadowKittyGirl: Správně by ty těla měli být infikovaná, protože je to virus a né třeba bakterie a i ty kolikrát přežijou, ale zase v tomhle moc velkou znalost nemám, tak nemůžu moc rozdávat moudra. Je to apo-sciffi, tam prostě je virus, který s hostitelem zemře.
#34 ShadowKittyGirl#33 KaraSnowAllen: :-) To bohužel jo no…
Jake vs. Katie? Hm, to by u mě bylo na delší úvahy, ale rozhodně by to nebylo tolik emotivní to dá rozum… Proto to asi taky nakonec neschytal on :-)
Jako ne že bych to vyloženě přecházela, ale nechci na to ani pomyslet, právě proto, že mně na kůži přistane jen jiskřička a ječím jak podebraná :-) Těžko říct co bylo horší, no…
No právě, že to ale nedává smysl? :-) v tom je problém viru, nezabiješ ho, ani když on zabije tebe…:-/ Taky nejsem odborník, ale tohle nám tuším říkali už na základce a obzvláště, když se ten vir přenáší pouhým dotykem, to prostě smysl nedává, aby tělo poté co umře bylo úplně v cajku…
co jim takhle restartovat srdce? To by pak byly všichni ok?
Leda by ten virus byl nadpřirozený, což nebyl, takže na to to nesvede…
#31 ShadowKittyGirl: joooo v pohode v pohode :D jen jsem zduraznila ze to prave bylo uz od zacatku…
jo to taky nechapu :D
#32 KaraSnowAllen: no ale jako ta sledovanost u TO neni ted nejak uplne spatna ne co jsem se tak koukala? a navic Plecka neni hlavnim clovekem v TO ne? no jako je klidne mozne ze za to nemuze jen Kevin, ale i tak presne, ona je nejvetsi ST fan, ale i tak udelal co udelalal nechapu furt a asi to nikdy nepopocohpim…
no nejspis se Elena nachazela nekde mezi zivotem a smrti.. a tam se s ni Stefan asi setkal…stejne jako Bonnie… Jako me na tom finale nejvic nastvala Bonnie– ten jeji telefonat Stefanovi.. jako promin, ze jsem na tebe byla zla, ale nechces se takhle nahodou obetovat a umrit ? jako chapu, ze Bonnie se obetovala uz nekolikrat apod. ale pokud byla jina varianta tak se zvolila jina varianta… treba kdyz mel byt zabit Klaus po obradu.. Stefan se radeji spolehnul na Eliaha misto toho, aby ohrozil zivot Bonnii. A nevim, ale Bonnie je nejlepsi kamaradka Caroline, po tom vsem dokonce prisla i na jeji svatbu.. aby pak zavolala jejimu novomanzeli, at jde na smrt… a pak jeste pri rozlouceni sedi s ni a posloucha co Stefan vyrizuje Caroline…
Proste nemel umirat nikdo. Nebo treba Matt, aby jeho postava mela konecne vyznam, protoze to, ze mel spojitost se zvonem me nijak nebralo.. nebo Bonnie aby byla s Enzem… ci Damon, ten by byl treba s Elenou tam kde se potkala se Stefanem.. nevim… ale nejvetsi chybu udelali tim,ze ze Stefana udelali cloveka… stejne,pokud ho chteli zabit a obetovat, tak mohli ho mohli obetovat i jako upira… mohlo se predejit jeho trapeni a carolinina trapeni.. jako vim, ze potrebovali mu dat lidskot, ale tu mu mohla vratit Caroline…
#37 Car #39 ShadowKittyGirl#36 Crazynecka: jo no souhlasim :D to bylo fakt ,,nejlepsi'' .. zase jako pro Bonnie to bylo tezke no.. ,,kamarad'' znamy… rikejte Stefanovi jak chcete, ktereho znala hodne dlouho ji zabil sice pritele, ale Caroline je jeji nej kamoska tak ono to bylo tezky i pro tu Bonnie no :-/ je to takovy na povazenou, sama nevim jak bych se zachovala
nicmene to nemeni nic na veci, jak sama pises ze umirat nemel nikdo…naprostej souhlas, zbytecne ze Stefana delali cloveka kdyz uz to mel davno spocitany… jo a pokud udajne mel zemrit Damon a napolsedni chvili se rozhodlo jinak k cemu by to bylo aby byl Stefan clovekem a Caroline upir a Damon mrtvy? :D muze mi to nekdo vysvetlit? :D
#30 Car: No tak k Marlene bych jí nepřirovnávala :D pro mě to je nebe a dudy :D Marlene popletla, pos*ala a zničila vše co mohla :D Plecka udělala nějaké chyby, a možná že si někdy i protiřečí, ale na druhou stranu kdo by se v tom vyznal :D, chyby se taky vždycky vloudí, protože přece jen je člověk.. Navíc tohle je taková hloupost, jen řekla, že je to její oblíbená scéna, (což teda můžu říct, že tahle scéna je skvělá, takže se nedivím plus vysvětlila proč jí má tak ráda, kvůli skvělého výkonu Paula) kterých může mít ještě dalších milión a vy se hned chytáte každého stébla abyste jí mohli nandat :D Je to prostě pořád dokola no.
#40 Car#36 Crazynecka: Nejspíš, ale logika v tom stejně nehraje roly už hodně dávno… :-(
Tjn, to je vlastně taky docela funny s tou Bon :-)
Neměl, jedině Matt, nebo Bon, aspon by měla nějakej konec s Enzem a nečelili bychom tomu trapnému probuzení Eleny. Krom toho by zničila peklo, ač poněkud diskutabilním způsobem, pro ostatní zároven vlastně stvořila ten jejich všehomír a to by bylo Epic, ale takhle? :-(
Lidskost mu mohli vrátit i jinak, s tím souhlasím a že se poslední díly řešilo ovládnutí, Dorien, důsledky vztahu upír/člověk včetně rozchodu steroline a celkově to že je Stefan člověk bylo na pytel protože stejně nic nevyřešili a on natáhl brka, tak k čemu to bylo, že??
#58 Crazynecka#38 Andie24: ja teda nevim ale me oni dve jdou prave hodne k sobe :-) obe dve podelali dva pro me nejlepsi serialy a me to proste vadi :D no ale tak to je jejich prace aby se v tom vyznali podle me :D to je to za co oni maji prachy takze tohle ja neobhajuji :D , ja nerikam ze neni clovek ale tak snad to ma mit hlavu a patu to snad neni takovy problem neco normalniho vytvorit a pokud si to nepamatuje ma si to nekam psat co v ktery serii udelala …, jo jasny ale ja uz se tu ted nebavim o te scene ani tak :D tak herecky vykony obecne v tomto serialu jsou na velmi dobre urovni temer od vsech :-) jen mi proste prijde trochu moc ze se pokazde vyziva v tech nejsmutnejsich momentech a to nejen v tomto serialu ale okej jak rikam po druhe – muj nazor :-) no hele myslim si ze kdybych ji to chtela nandat tak to neresim tady ale rovnou na twitteru ;-) kde by si to stejne sotva precetla tak nac se obtezovat… dokola to mozna je no, vsak za chvili tu taky bude prazdno a nebude co komentovat
#43 Andie24proste nadhernej, dokonalej a uzasnej Paul :-)
#42 Car#41 Selinusenka: :-3
#43 Andie24: hele nevim proc takhle soudis kdyz me ani neznas :D pokud tobe se zda v poradku co tyhle dve producentky udelali se serialama tak okej tvuj nazor :-) ale me proste prijde ze to je neskutecna hovadina a nejsem jedina :-) a ne neni to tim, ze jako Čech hned musim vsechno kritizovat :-) zvlastni ze je sleduju dalsich X serialu a tam tento problem opravdu neresim tak nevim no kde je chyba :-) navic i kdyz z toho plecka udelal to co udelala tak i tak to furt zustane moji srdcovkou :-), jo jasne jenze ja nejsem zase az tak trapna jako ostatni abych mela potrebu nekoho hejtovat :-) takze tady asi ,,placu'' mezi svymi a jak vidis tak nejsem jedina komu se to nelibi… a tim bych to asi uzavrela
#45 Andie24#44 Car: Ježiši já jsem tady hlavně nechtěla otevírat nějaký spor :D Jen jsem napsala svůj názor (tak jako ty) a trochu se jí zastala, protože věřím, že to není jednoduché a nemyslím si, že to až tak posrala. A tvůj názor beru, jen jsem napsala svůj. Chápu, že se nemuselo spoustě lidem líbit, kde se seriál dostal, jen jsem konstatovala, že těch hejtů na ní je až moc a navíc pod každým příspěvkem :). Taky bych to už ukončila, je to zbytečné :)
#46 Car#45 Andie24: tak ja pouze reagovala na poznamkou s obecne českým hobbym vsechno kritizovat, coz je samozrejme pravda to ti neberu :-) nicmene v tomto pripade si proste nemohu pomoct, je tam plno nesmyslu, ktere nikdy nedovedla do konce atd atd… a to same Marlene, čímž me zase utvrdil vcerejsi dil…ty hejty … no ono je to spekulativni :-) a ciste teoreticky i kdybych ten twitter pouzila jako prostredek stěžování si, pochybuji, že si to vůbec přecte a uz vubec nezareaguje coz ani neocekavam a ted uz je asi i zbytecne to nejak resit, stejne je po vsem :-)
#47 Andie24#46 Car: Já třeba osobně bych si s ní ráda sedla a nechala si vysvětlit nějaké věci, což bohužel nejde :D Taky mám pár věcí, které nechápu a které mě možná i naštvaly :D ale asi se na to dokážu dívat ještě z jiné stránky a znovu se budu opakovat asi nejsem moc náročný divák :D.. Marlene je pro mě o poznání horší :D v PLL se zamotalo vše, co mohlo a nedává tam smysl vůbec nic :D Kupodivu mě včerejší díl zas tak moc nezklamal, ale budu se opět opakovat neměla jsem žádná očekávání :D
#48 Car#47 Andie24: to ja asi taky, mozna bych to lip pochopila a nemusela bych furt jenom špačkovat ze :D ale to se bohuzel nikdy nestane a nejvic me na tom sejří jeste ten fkat, ze v kazdem rozhovoru rika neco jineho…to proste neni uplne normalni :-) , nevim me neprijde ze jsem uplne narocna a jak rikam jinde opravdu nemam problem, jen tady a v PLL a jako v PLL to nedava jeste vetsi smysl,tam to bude tim ze nejedna o serial s nadprirozenem, takze tady ma TVD jeste docela vyhodu v tomhle…ale tam je spoustu veci pritazenych za vlasy… me vcerejsi dil prisel docela srovnatelny s predchozime ovsem az do okamziku, kdy se tam objevila ta ,,hra'' pak uz jsem zacala běsnit…
#49 Andie24#48 Car: No asi by na to sama Julie moc nepřistoupila pokud na to lidi nadávají :D Já to moc nesleduji, vím, že se to nelíbí plno lidem tady, ale v zahraničí jsem moc hejtů na finále neviděla. Ale i tak by na to nepřistoupila :D bála by se :D. PLL začalo skvěle, bylo to něco nového (žádná upíři, vlkodlaci, duchové :D), ale pro mě už 6 série byla strašně roztahaná a pak velké finále – Cece jako A (absolutní srajda) a od té doby to už měli ukončit a nevytahovat, že tam je někdo další, kdo teda nakonec vše vede, i když bylo řečeno, že to byla Cece :D Přitáhnuté za vlasy. Teď bylo jasné, že si zase budou „hrát“, jen si nedovedu představit, že by něco mohlo být horší a strašidelnější a zároveň víc přitáhnuté za vlasy než domeček pro panenky.
#50 Car #51 ShadowKittyGirl#49 Andie24: tak to ja zase jako kde, jako nejaky hejty jsem videla zalezi kde to sledujes no :D nicmene jako mohlo to skoncit jeste hur to je taky pravda no… a pokud to Plec planovala od zacatku smrt jednoho z bratru nebo dokonce obou tak to se stalo nedalo svititno… no PLL nebylo na zacatku spatny teda co spatny bylo to nejlepsi ! neco co tady proste nebylo, jenze pak uz z toho taky byla motanice a vsichni vstavali z mrtvych takze se to docela zacalo blizit tomu ,,nadprizoeno'' ac to neni nadprirozeny serial, a hodne veci tam nedava smysl je to tam kazdy s kazdym v tomto pripade spis myslim rodice… nebo ted asi aktualni vec co bude ty vajicka Em a ty budou mit jeste dohru ze jo… no jako Cece je mindfuck docela :D to je proste absurdita … pak ji nekdo zabuje furt nevime kdo nehlede na to ze matky byli na konci 6 serie nebo kdy.. zavreny ve sklepe a jak se pak zahadne dostali ven ze jo? ale toho je vic proste… podle me to melo skoncit Dollhousem… protoze to bylo fakt psycho !!!! to fakt bylo neco… CeCe je blbost dyt je to taky postava co tam byla ani ne celou řadu nebo jak to bylo… – dyt jo jak jsem psala o dva radky vys tak Dollhouse to bylo fakt creepy a psycho… ale tohle bude podle me uz jen trapas :-)
#51 ShadowKittyGirl#49 Andie24: #50 Car: Jste se teda rozjely holky :-) Kdy byl PLL Dollhouse? jsem v pokušení na to juknout :-)
#52 Car#51 ShadowKittyGirl: Dollhouse je finale pate serie a jo to bylo hooodne velky psycho to bylo konecne neco! tam to meli zakoncit taky ale…
#53 ShadowKittyGirl#53 ShadowKittyGirl: to byl hodne nadupany dil i na edne je hodnoceny jako nejlepsi nejak bych to zakoncila udelala bych tu patou radi treba nejak delsi ale 6 a 7 rada je absolutni zbytecnost
#55 ShadowKittyGirl#55 ShadowKittyGirl: jo? aha tak knihy jsem klasicky necetla ze jo… fakt Aly jo? :D omg tak to jo no :D no tak samozrtejme nejvice se hemží Wren… u ktereho teda jsem nikdy nenasla motiv takze tak :D
#57 ShadowKittyGirl#56 Car: Hm, byla to Aly, která se vydávala za svoje dvojče, ted nevím to jméno, ale tak nějak to bylo, pokud se tedy dobře pamatuju, ale klasicky měla ty svoje pomocníky jako Monu a tak… Až po druhé sérii začali měnit záporáky, aby si to prostě každý nemohl přečíst i když u nás ty knihy vycházeli až později.
Proč kruci ten Wren? Copak on tam v pozdějších sériích byl? Mimochodem, kde je Maya?
Nevím no, já si od začátku myslela, že A je Alison. Pak jsem sázela na Hannah, později mě napadla i ta Spencer a pokud by to měl být někdo z jejich okolí, tak bratr Aly, či Melissa. Mona mě napadla až nějak ke konci série, ale nemýlila jsem se v ní. Jen škoda že ve všech ostatních asi jo. Ale jak říkám, pořádně jsem viděla jen ty první dvě série a kousek třetí. Asi se na to začnu zase dívat. Dollhouse mě navnadil, ale dělám to jen proto, že než se prokoušu k sedmé řadě, bude finále už dávno odhalené. Jakože čekat na to 7 let bych fakt nedala… :-/ Obdivuju ty který jo :-)
#60 Car#39 ShadowKittyGirl: prave.. ale jako proc nezavolala treba Damonovi ? :-D . Byl mozna jeji lepsi kamarad, ale byl upir, nikdo stejne nevedel, jestli se podari Elenu probudit… kdyz me nejvic mrzi ta Steroline.. :-(. a nejhorsi je, ze se nemuzu uz ani podivat na drivejsi dily, protoze tam Stefan jeste je a vim jak to s nim dopadne.. ja proste vzdycky myslela, ze to pro oba bratry dopadne dobre…hlavne pro Stefana.. a to co rikala Plec o monze obnove serialu, tak je to nesmysl…
- kdo by na to koukal po nekolika letech
- herci by na to nepristoupili ( Ian, Kat a nekteri uz ted vahali)
- jako sice Damon a Elena skoncili jako lide, ale treba Caroline zustala upirkou, to by byla jako zestarla upirka ? :-D
- jeste k bodu 3, Caroline tam zbyla jako jedina upirka, ostatni bud zabili nebo z nich udelali lidi, takze to by byli upiri deniky bez upiru ? :D
5)a jak rikali ze by i Stefana privedli zpet, tak jako jak ? :-D. Kdyz umrel jako clovek,.mela bych sice radost, ale tohle by mi tu radost asi kazilo..Paul by mozna na to ani nepristoupil… a nebo by to muselo byt jak ve zoufalych manzelkach.. tam jak vypravi ta mrtva sousedka,,tak by musel PAul z nebe vypravet co se deje dole v MF.. :-D. Nebo by ten serial museli rozpulit a udelat pribeh i nahore v nebi nebo kde Stefan skoncil.. >:-D
- stejne rekli ze Elena s Damonem prozili dlouhy a stastny zivot,tak co k tomu vic dodavat??
#58 Crazynecka: Jako asi chtěla, aby radši umřel Stefan a s jeho sklony pro sebeobětování jí to holt vyšlo no… Steroline je škoda obrovská, přála jsem jim štastný konec, ale to ostatně všem postavám. :-( Bohužel no, jediná delena měla svůj happyend i když poněkud hořkosladký :-/
Já bych řekla že s pokračováním prostě jenom vaří z vody a k tomu netřeba nic dodat, protože všechny ty důvody proč je to za těch 10 let nesmysl jsi už prakticky řekla ty. :-)
Nicméně jsem měla takový nápad, že děti Eleny a Damona, by se díky jejich krvy mohli stát samy lékem a zatímco by po nich kdejací upíři šli, aby se zachránili a stali opět lidmi, mohli by zažívat nová dobrodružství, ano mohli by tam figurovat sem tam staří herci jakože hostující hvězdy, možná Nian jakožto rodiče, tam by pak ten časový odstup nevadil, ale pochybuji že by do toho šli, krom toho by to šlo celkem dobře obejít a udělat to až s jejich potomky přes několik generací s tím, že by prostě pocházeli z jejich pokrevní linie, nemluvě o tom, že by s tím mohli souviset další a další rodiná tajemství a jo, Stefan by to klidně mohl z nebe třeba hlasově komentovat a uvádět, ale to je fakt jen takový nápad, co mi přišel na mysl, když jsem si tu zprávu o návratu četla. :-)
Možná by to mohlo být i zajímavé kdyby se to dobře udělalo, potíž je, že lék sám o sobě vždycky v seriálu akorát všechno podělal, tak by možná bylo jen lepší využít místo Mystic Falls, které má bohatou historii a vymyslet nějakou úplně novou zápletku s novými rodinami a postavami, které by sem tam narazili na zmínku o tvd.
Jakože by třeba procházeli chodbou a byla tam fotka Bon, Eleny a Car z rozleskávání. Mohli by pařit u hrobky Salvatorových a vyprávět si strašidelné historky o jejich penzionu :-) Matt by jim mohl dělat starostu už jako zasloužilý stařík, který zná hodně tajemství a nikomu je nepoví, dokud nenastane ta správná chvíle :-) Aspon by jeho postava konečně měla ten smysl, který ani po 8 letech zdá se nenašla :-)
Prostě jo, vymyslet by se dalo ledacos, ale nesmělo by se tolik lpět na minulosti a dát tomu zcela novou, možná i lepší podobu. Jenže nic z toho Plecku nikdy nenapadne :-/
#57 ShadowKittyGirl: nechapu hele :D jako co se tyce Aly bych mozna jeste pochopila ale pomocnik Mona? :D dyt tyhle dve se vylozene nesnaseli a nechapu proc by Aly holkam ublizovala.D
ne asi ja Wrena taky nikdy nepochopim a Maya? :D ta uz je davno pod drnem…
ja nastesti taky ne, ja na to prisla az relativne pozde takze jsem fakt rada protoze to co z toho udelali je hrozny :D a uprime ja uz radsi tipy nemam zadny :D
#62 ShadowKittyGirl#58 Crazynecka: upiri deniky bez upiru a bez deniku :D
#62 ShadowKittyGirl#60 Car: Já už si moc nepamatuju jak to bylo, hlavně jsem pár dílů přeskočila jen abych zjistila kdo A je a ten motiv taky už nevím, asi že je to mrcha no… Vůbec to nebylo jako v seriálu. Každopádně ani seriálové Aly tu hodnou holku moc nebaštím :-/
A je tam určitě?? :-) Zdá se mi, že v PLL to nikdy nevíš tak docela jistě… Mim, docela jsem čučela, co se nám ve 4. sérii vyklubalo z Ezry :-)
#61 Car: Věřím tomu, že kdyby v tom byl celý původní cast, lidi by se dívali i tak… I kdyby jen ze zvědavosti a kvůli nim víš jak :-)
#63 Car#62 ShadowKittyGirl: neasi ja na to koukam uz jen z donuceni abych vedela a u dnesniho dilu jsem se zase narame bavila to je takova ***** ze to ani nelze pospat :-)
no jako nevim zatim o ni nebylo zminky ale je mozne ze treba jeste ,,rise up'' :D co ja vim :D jo Ezra byl vtipnej :D
to urcitte asi jo sice by to netrhlai rekordy ale jo :D
#64 ShadowKittyGirl#64 ShadowKittyGirl: jsem znechucena proste…zase novy a novy zapletky minuly dil vratili staronovou postavu a dneska pridali dalsi? jako pardon ale wtf? nejaka Addison a má to byt Ali No. 2? prakticky velka cast tohoto dilu byla o tom, ze tam Addison udelala ,,zlo'' Emily? snazi se proste proti sobe postvat Emily, Alison a Paige? opravdu nemuzu, Hanna ktera byla na chvili uveznena v nejake kleci a misto toho aby zavolala o pomoc kdyz mela v ruce telefon zacne ječet jak nejaka blba nána? naprosto hloupy dialogy naprosto toxic Haleb vztah, šílena Ezria ktera je uz totalne ohrana a vubec nikoho nezajima? jedinenj kdo je tam ,, v poradku'' je jeste chudak Spencer… mam opravdu dost
#66 ShadowKittyGirl#66 ShadowKittyGirl: s Aly vůbec nic, je to jen dalsi zbytecna postava navic, ktera ma asi ,,nahradit'' Alison za stara…
Ezria nikoho nezajimala moc nikdy ale ted tomu vazne nasadili korunu – proste se rozesli jeste predtim nez nastal ten casovy posun Ezra si nasel pritelkyni se kterou odjel jaksi do tramtarie a byl s ni asi pet let, a ona byla docela humanitarne zalozena a rozhodla se odjet nekam do pralesa nebo kam zachranovat tam nejaky lidi :D , no jenze oni ji unesli a snad i zabili takze se povazovala za mrtvou, no a po tech 5ti letech kdy se zase vsichni potkali v Rosewoodu a Ezea zacinal psat svoji myslim dalsi knihu, tak se dali zase nejak dohromady s Arii a ze spolu budou tu knihu tvorit, ta kniha mela byt i o Nicole – ta jeho ztracena holka, no a samozrejme postupem casu se dali dohroamdy zase, i kdyz Aria mela samozrejme sveho pritele, nicmene pak jednoho dne se prislo na to ze Nicole je vlastne ziva, ze ji nasli a ze vubec mrtva neni – proste telenovela, jenze Ezria jsou uz zasnoubeny a chystaji svatvu takze ted co s tim ze jo… , ano Haleb driv docela vsemi oblibeny par a ted ho nikdo nemuze vystat :D – u nich je to tak nejak obdobny… oni bylo ale nudny uz v te 6 serii, me se Caleb znechurtil uz tim jak nekdy v te 4 serii nebo kdy to bylo Hannu nechal a odjel s jinou holkou do toho Ravenwsoodu nebo kde to bylo, tak to byla takova prvni vec za co ho nesnasim, ale proste oni se taky rozesli protoze Hanna dala prednost ty svoji kariere pred nim… takze on se na ni proste pak vykaslal sbalil si svejch par svestek a odejl, Hanna si pak na posledni chvili uvedomila ze to byla blbost tak za nim jela na letiste jenze byla nejaka zacpa, tak to uz samozrejme nestihla – kliše jako prase, no a pak v Parizi se Caleb potkal se Spencer, ktera s Tobym uz davno taky nebyla a dali se dohromady takze z toho byl Spaleb – jo neuveritelny, ja vim, jenze ono to mezi nimi docela i fungovalo a bylo to docela oblibeny… jenze samozrejme navratem do Rosewoodu jak uz jsem zminovala se to vsechno zacalo komplikovat a i kdyz Caleb hrozne tvrdil jak Spencer miluje a ze mu na Hanne hrozne zalezi tak se stejne vyspal s Hannou no proste no coment to by ses fakt musela podivat… Spenc s Tobym samozrejme uz davno neni :D
#68 ShadowKittyGirl#67 Car: aha tak to je fakt na nic… Stejně Aly tu hodnou holku nežeru, ty jo?
Po 5 letech? proboha, kolik těm kráskám jako je?? :-) A tramtárie, to sedí :-) Už jen jak to čtu to zní jako nesmysl :-) Ten skok je teda po tý 6. sérii, nebo kdy? To je fakt telenovela ta Ezria :-) Bože! :-)
Dostal vlastní seriál za to ho nemůžeš nesnášet :-)
Panebože, tak to je maximální klišé, co to z toho seriálu udělali?????
Počkej, tak on chodil se Spec, spal s Hanou a oběma děsně vykládal, jak je miluje? To je ale čurin… :-) Ale já ho moc nemusela nikdy no…
A Toby tam teda už není vůbec, či jak? A koho má Spenc?
Vzpomeneš si na číslo toho dílu, kdy Cal Spenc podvádí? to chci vidět jako… :-)
#69 Car#68 ShadowKittyGirl: ja ji to docela žrala ovsem ted uz zas zaicna trochu ,,držkatět''
no asi tak nejak… opakuji stale stejne a stejne chybi je to proste hrozny… no je no a to jsem ti fakt napsala jen to nejdulezitejsi :D no ten skok byl po 10 dilech v 6 serii takze 6B se odehravala po tom skoku
tak ono nejde ze bych ho kvuli tomu nesnasela ale obecne se proste nezachoval k Hanne dobre proto jsem ho nemusela…
no je no… jako nevim Marlene je proste krava a rada to srovnam s TVD :D
jo tvrdil jak Spencer miloval, pak stacilo aby se chvili dostala Hanna do trablí kde je polibil v jedne chate a kdyz ji zachranili tak se s ni vyspal, to ne prave ze to vykladal jen Spencer a Hanna to tehdy poslouchala za dverma to byla hodne funny scena no..
Toby tam tak nejak je, v minule epizode tam nebyl, no Spencer nema nikoho ale zacina se postupne slibziovat s nejakym rosewoodskym typkem od police coz je taky docela klise…
jo tak to asi ne :D urcite to je ale 6B nekde :D se podivej na tu 6 serii :D
#70 ShadowKittyGirl#69 Car: :-) Prostě Aly :-)
Aha, masakr no…
jj, ale oni si to v tom posledním díle Raveswoodu docela vyříkali, i když jsem ten konec moc nepochopila, každopádně, tam je to nadpřirozeno docela maso, tak se určo někdy jukni, má to asi jen 10 dílů :-)
Všimla jsem si :-) Ale ono se to prostě nabízí, no…
a nevíš, ve kterém díle přesně byla? Já že bych si ji pustila :-)
tjn, hodně velké klišé… :-(
Já si to mám v plánu někdy dopustit celý, to jako určitě, i když už to asi nenadabují, ale chci prostě nejdřív vědět kdo je A, pak mi to bude dávat snad i smysl víš jak…
#71 Car#70 ShadowKittyGirl: ano :-)
jezis marja ted vidim to jsem napsala ,,chybi'' kurna to je ale hnusny preklik, to se fakt stydim nikdy bych nenapsala CHYBI omg :-/ to je priserny :D jasne ze vim ze je to CHYBY..
jasny no :-) nemuselo byt spatny ani nevim proc to neprodlouzili no.. a ani se to pak nerozebiralo nijak v PLL ani nevim jestli to delala Marlene…
jasny no stary city trochu pookřejou ale i tak nevim no… Hanna po nem proste nijak netouzila to on se nechla unest…
ve kterem dile byl kdo myslis?
no prave ..
no v to doufej ze ti to bude davat smysl :D nam to nedava smysl ani ted kdyz to sledujeme :D
#72 ShadowKittyGirl#71 Car: V poho, já tady na tu gramatiku taky prdím :-)
Asi někdo jiný ale že to neprobírali celkem chápu, protože tam byly leckdy i dost strašidelný věci a že Caleb viděl mrtvý lidi se do krásek podle mě moc nehodilo, ani ti démoni a tak… Ale že to neprodloužili mi tak nějak neva, bylo tam sice pár dobrých momentů, hodně psycho duchařin a tak, ale v konečném důsledku by pokračování nemělo moc smysl, takhle to bylo docela uzavřený si myslím…
ta scéna, kdy Hanah poslouchala za dvěřmi Caleba, jak vyznává lásku Spencer přeci :-)
No, nebo v to tedy alespon skutečně doufám, no :-D – správná připomínka :-) a se ani moc nedivím, ty jo…
#73 Car#72 ShadowKittyGirl: no me to ale vadi :D jako me osobne pac to mel byt vazne preklep a takovy hnusny hrubky opravdu nedelam :D
no jasny no tak pak ne no nevim fkat co tam delal takze proto no… no tak tim lepe, asi by nemelo cenu delat dalsi serii aby to pak byl opad, btw Scream Queens asi koncej co jsem tak videla na ig
jo tohle no jako nekdy 7 sezona 7A ale jako konrletni dil tezko rict :D kdyz si to zadas ale na youtube v aj tak by ti to melo vybehnout :-)
jako vis co :D ale stvou me ty pauzy k nicemu
#74 ShadowKittyGirl#73 Car: V klidu :-)
no, už je vlastně potvrzené, že SQ skončilo, ale štve mě to, protože mě to za a) děsně bavilo a b) na co se v midseason budu dívat je mi už opravdu záhadou :-( Asi jen Unreal ty jo… To bude nudný léto…
Mimochodem viděla jsi mezi novinkami na CW to s Lucy Hale o té rakovině? Co na to říkáš? Mně to každopádně docela zaujalo a zrovna tak Dynastie, ale spíš kvůli Nathalie, í když trailler vypadá hodně dobře :-) Nevím no, ještě jsem se na všechny ty novinky pořádně nekoukla, ale tohle mě zaujalo a je to od CW, takže to určitě risknu… :-)
tjn pauzy jsou na nic :-/
#75 Car#74 ShadowKittyGirl: ano SQ skoncilo coz me stve nehorazne zas si budu muset pockat na Emmu jinde… jako me to taky bavilo i kdyz druha serie nebyla nic moc ale co no… jako neda se nic delat, no vidis to ja mozna v ramci tech serialu to tak supr ruzovy mit nebudu :D vsechno se i sype jak domecek z karet
no nejak nevim co o rakovine, ale zahledla jsem ze bude novy serial od CW prave ta Dynastie a bude tam hrat Nat Kelley – Sybil a prave Lucy… jako ja nevim ja Lucy nemam moc rada radsi bych nekde videla Troian nebo Ashley teda…ale prej ma Lucy ted dost nabidek i do nejakych komiksovek no.. ale ja to urcite risknu veci od CW jsou vetsinou moje krevni skupina
jo no ja ted koukam jen na PLL a TO pac nic jineho uz nebezi stovka bylo finale ted ve ctvtrek
#76 ShadowKittyGirl#75 Car: Tak o Emmu se nebojím, ale ten seriál byl prostě hustej, nechápu, že to lidi v Americe nebavilo :-/
Life Sentense se to myslím jmenuje a docela mě to zaujalo. A je to sympatačka, tak proč ne. Pust si trailler :-)
jj Nat, kvůli ní se na to právě budu dívat, ta dcera je podle mě totiž obsazená blbě, ale Nat se v tom vyžije :-) I když to patrně první sérii nepřežije, bohatí a mocní mě budou bavit, i když zpočátku asi jen kvůli ní, no…
Moje taky, no. Holt Cw boduje, i když ted už nějak mín, no…
No, mně ted neběží vůbec nic, takže mám trichu depku :-( Na TO kouknu asi až naráz zase a u Pll čekám na finále, abych pak mohla začít se seriálem odznova s tím, že už budu vědět, kdo je A, ale pokud mně ten díl naštve, tak se na to vykašlu… Shadowhunters by sice měli zase začít dávat, ale asi s tím taky počkám a dám si pak maratonek, až nebude Lukáš doma. Aspon mi do toho nebude kecat, nicméně druhá půlka série vypadá vážně nadupaně :-) Že by zásluha Paula? :-)
#77 Car#76 ShadowKittyGirl: jo no ten serial je bozi a Emma ma to herectvi v krvi takze taky ne, mohla by se objevit v AHS tam mi holka docela chybi, tak Amerika je divna v hodne ohledech :D
jo aha tak to neznam ja vim o tom Dynasty prave a pak nejaka ta komiksovka zase
jo no Nat je podle me docela nadana herecka ktera by toho mohla jeste hodne ukazat ta role sireny pro ni byla jako stvorena a myslim si ze tady by mohla docela zazarit :-) me to taky bude bavit ale serialu na tohle tema bylo uz godne ze jo :D jako taky moc nemyslim ze by to prezilo na CW prece jenom leti trochu jina tematika ze jo… :D hrdinove a teen veci
no me bezi akorat PLL a TO a teda ted asi po mesici prelozili 3 dil k tomu Famous In Love – to je taky prostredu bohatych lidi a hlavne je to o filmu takze zase trochu neco jineho jako neni to zadna bombice je to dost podprumerne ale tak ted nic nebezi je pravda mam toho na seznamu docela hodne ale koukam uz aktivne na Supergirl a dneska bych se chtela posunout dal :D chapu naprosto jsem rada ze treba Shadowhunters nema 22 dilu to by byo hrozny :D to samy Bates Motel proste vsechny ty serialy co chci videt :D hihi :D no tak Paul je skvelej no :D o tom zadna :D
#78 ShadowKittyGirl#77 Car: Tam bude Billie Lourd ze SQ to už oznámili před časem, takže holku tam mít nějakou budeš, jen to téma volby mě moc nezaujalo… :-/ Ale to ani Roanoke :-( Jak to vlastně dopadlo, už víš?"
No, k té komiksovce se raději nevijadřuji, a to s tou Lucy vypadá vcelku fajn. Nic světoborného, ale některé části té upoutávky mě fakt zaujaly :-)
jj ty mrchy svůdnice jí jdou perfektně a právě proto si myslím, už podle upoutávky, že se pro tuhle roly narodila. Navíc je to od tvůrců Super Drbny a to prostředí bohatých je prostě lákavé, jen si taky myslím, že už jen ten název Dynastie hodně mladých diváků odradí a to ani nemluvím o tom, že CW je prostě stanice pro teenageri, takže se obávám, že díky tomu narazí podobně jako Nebezpečná identita se Sarah michelle Gellar v hlavní roly, což byl naprosto skvělý seriál, ale na jiné stanici by se mu vedlo o mnoho lépe. Viděla jsi to někdy? Dávali už i u nás…
No, Famous in Love nemůžu nikde sehnat s titulkami, tedy alespon ne ty další části právě. Podobný problém mám s Imposted, což mě strašně zaujalo, ale ty titulky prostě nejsou. :-( zaujal mě pilot k Downward dog, ale jak říkáš, ani to není nic světobornýho. Ještě se chystám na American Gods, ale pořád nějak nebyla ta správná nálada :-/
Konečně Supergirl, jo? A kde už jsi? :-)
No, Shadowhunters má první série asi 13 dílů, ale ta druhá už má 20, u třetí se zatím neví kolik bude mít dílů. ale hlavně že vůbec bude, takže asi tak nějak… :-) Jinak Paul skvělej je, ale i mistr tesař se někdy utne a mé představy o Mi se nemusí nutně slučovat s těmi jeho :-/ Uvidíme no, ještě brzy na to jej hodnotit :-)
No, Motel Bates má málo dílů, ale za to jsou opravdu kvalitné, tedy většina z nich. Nedávno jsem viděla film Hickok o tom, jak se ten původní film točil, jaké měl problémi při uvedení na plátno a takové ty věci ze zákulisí a musím říct, že díky tomu si toho filmu – seriálu vážím o moc víc než předtím. Už jen ta klasická scéna ve sprše :-) Prý tu herečku tak vyděsil, že ten její křik je naprosto reál :-)
#79 Car#78 ShadowKittyGirl: jo o Billie jsem slysela ale ja bych tam teda radeji Emmu no :D m\yslis jak dopadlo Roanoke? ty jo tak to uz je docela davno :D ale dopadlo to hodne divny prvni cast Ronake byla supr pak to docela postali no :D
no jasny hlavne ze ona ted bude mit ksefty musi byt fakt rada no :D
ne asi a uz jen proto ze je to od nich by to mohlo byt dobre a ono jako na CW je docela dobra volba ze… divim se ze Shadowhunters jsou od Freeformu i kdyz ano tam se to taky hodi furt koukam jeste na to Famous in love a Shadowhunters chci hned zitra po Supergirl :D , presne tak proste CW navic musi ted zaplacnout necim diru po TVD ale to bude tezky no… no neco mi to rika ale nebezpcne znamosti to nebudou :D
proste ja na Famous koukam normalne pres topserialy.sk prvni tri dily jsou bohuzel se slovenskymi titulkami ale lepsi nez nic 4.dil uz je v cestine uz to asi prebral ,,nekdo od nas'' ale neni to nix extra hele to te pripravim rovnou :D jo o cem je to American gods? i kdyz ja nemuzu rozjedvanat nic dalsiho :Dvim ze Arrow a Flashe si uz nikdy nepustim pac na to neni cas :D ' Supergirl dneska dam posledni dva dily druhe serie :D
jasny no to je pravda :D bohnuzel Paulova draha bude asi zatim smerovat timto smerem no :D ale tesim se teda na to, taky jsem zvedava na TO a PLL uz se modlim za konec proboha D
jasny no prave ze jo sice 5 rad ale jen po 10 dilech coz je v pohode prave, takze na to se urcite tesim taky prave .-) jo? tak to je docela taky zajimavy proc ne :-)
#80 ShadowKittyGirl#79 Car: Myslím, že Emma si najde spíš jiný projekt :-) Doufám, že zase něco ulítlého :-)
Jak to? Já skončila asi u 6. dílu, ale i když bylo téma croatoan celkem zajímavé a mluvilo se o něm už v 1. sérii, moc se mi nelíbilo to co vidím… Nepamatuješ si trochu víc o čem to teda bylo?
Jako já si přála, aby Shadowhunters udělalo Cw a i to, aby to bylo podobně spracované jako deníky, takhle je to takové až moc teen, a moc se mi nelíbí ty neladící sekvence záběrů a zápletek, plus některé ty herecké výkony, ale zlepšují se, tak jim stále dávám šanci, ale fakt spíš proto, že miluju ty knihy, no… Kolikrát mě i hodně naštvou těmi svými inovacemi :-/
Ne, to ne :-) Ty mim. taky miluju, ale to už jsem ti myslím říkala :-) Má být natočené pokračování, ale odložili ho na rok 2019, tak uvidíme no, každopádně Sarah už mladší nebude, tak by si měli pospíšit :-) A ta identita byla o těch dvojčatech. Jedna byla prostitutka a fetačka, druhá děsně bohatá, léta spolu nemluvili, pak se sešli jednou a ta bohatá se zabila.Ta chudá se potřebovala zdejchnout, protože viděla nějakýho mafiána zabít svou kámošku a aby se ukryla, vydává se za svou sestru ale i tu chce někdo zabít a postupně zjištuje, že její dokonalý život není až tak dokonalý. Je to fakt docela hezky udělané, se klidně taky jukni jen 22 epizod a ručím ti za to, že to není úplně promarněný čas :-)
No jako já jak nemám v pořádku ten komp, tak se na onlinovky nedostanu :-( Ale po pravdě jsem ani nečekala, že to bude něco extra světobornýho :-)
No a American Gods je něco na způsob epizody ze SPN Kladivo bohů, jak se ubytují v tom hotelu, kde staří pohanští bohové pořádají sjezd, tu epizodu si určitě pamatuješ, protože v ní Lucifer zabil Gabriela, což je památný moment 5. série, ještě jsem se k tomu nedostala, viděla jsem jen pilot a tam to ještě není úplně rozjetý ta zápletka, ale připadá mi to hodně komplikovaný, asi nic u čeho ted v létě vydržím, nicméně je to od Gailmana a to by měla být záruka kvality, tak nevím no. Vidím to tak, že si to nechám spíš na zimu, ted přes léto mám vždycky raději jen oddechovky…
Poslední dvě epizody? Waw, tak tos s tou Supergirl teda zatočila a co na to říkáš? Líbí se ti víc Karamel, nebo SuperCorp? A co ta kámoška? Už má z toho konce kolaps? A co Tyler jakožto Superman? :-)
Však se dočkáš, mám pocit, že PLL už zbývají tak tři díly, ne?
jj já tu řadu zkoukla za jeden den vždycky a nikdy jsem nelitovala, Vera Farmiga je prostě naprosto úžasná a taky je to sestra Violette z AHS :-) Freddie je jasnej a I Dylena s Emou jsem si ale rychle oblíbila a další postavy :-) Myslím, že se ti to bude líbit :-)
#81 Car#80 ShadowKittyGirl: noi v to doufam pac ted jako v nicem nebude :D
no takhle prvni pulka byla uchvatana proste zase tajemny barak kde se neco deje, skvele zahrane postavy, koncilo to tim ze se teda osvbodili z baraku, a druha serie byla o tom, ze se tam vratili nazpatek ale v ramci reality show… coz bylo proste naprosto priserny…a zkazilo to celkovy dojem tehle serie…
no jako myslim ze na CW by to bylo opravdu zajimave a uprime ti herci nejsou nic moc ta predstaviteka Clary mi vazne pije krev, to se fakt neda ta je tak nesympaticka az hruza… ale i tak jsem ji to prala s Jacem kord po tom co jsem se dozvedela ze nejsou sourozenci tajne jsem v to doufala :D
aha aha to vypada zasjimave :d JESTE mam teda v zasobe Mist a Gypsy takze :D
jo jasan vim :-) tak to by mohlo byt zajimave .-) jo za chvili zacne GOT :D no jak furt rikam ja z toho nejsem moc vysrana :D
no ja nejen ze jsem zatocila se Supergirl tak ale i se Shadowhunters :D ono jak jsem ted byla dva tydny doma tak to bylo docela leháro :D no vzhledem k tomu ze ja nejsem na homo pary v serialech a uz to zacinam hodne nesnaset tak jedine Karamel pac jsou fakt zlaty, a ne Supercorp vazne jen jako kamosky omg :D tam fakt zadniz chemii nevidim pardon moznajsem divna ale ne proste :D obe jsou skvely ale proste jako friends, navic jeden homo par uz tam mame takze proste ne:D no prosimte jako vubec :D vzhledem k tomu jak mi tvrdi ze tam Chris bude tak uplne v pohode :D no jako Tyler u toho jsem se smala hodne … a hlavne tam byl asi jen na dva dily teda na tri tak to nevim proc odchazel kvuli tomuhle z TW…to fakt nepochopim :D
no PLL? :D finale je uz tuhle stredu :D
jojo ja vim Farmiga – maji asi 8 sourozencu nebo jak to je a Vera bude jednou z tech nejstarsich navic jsou si hrozne podobne takze ta pdobonost tam fakt je a moc se na to tesm :D jo na to se tesim na to pujdu za chvili :D
#82 ShadowKittyGirl#81 Car: Třeba se vrátí k filmu, co ty víš…
Aha, no tak to se sice dalo čekat, ale je to divný, to je pravda… A bylo to udělaný jakože reálně ty kamery a tak? Víš jak to myslím, jako bylo třebo Rec, paranormal aktivity nebo Záhada Blair Witch, protože pokud jo, tak to by mi hodně vadilo,,,
No jako bylo, ale nepřežilo by to tu první sezonu, tady může dominovat po skončení PLL, ale stejně no… Chce to trochu víc, snad Paul pozvedne kvalitu někam výš…
No ono s tím zda jsou nebo nejsou sourozenci je to trošku komplikovanější, protože do toho zasahuje to že mají společnou krev a jeho vychoval její otec, ale jak ses to do háje dozvěděla? Kdo ti to vykecal? Nebo už jsi v 2. sérii? To docela pochybuji ty jo… Ale ok no… přišla jsi o zápletku, která mě napínala po dobu 3 knih :-)
Ale s Kat máš pravdu a tvrdí to o ní skoro každý, na netu mají hodně společných videí z natáčení a tak a to mi tak nesympatická nepřijde, ale Clary hraje blbě, no… Zlepšuje se ale na Lily nemá…
Jako žes doufala, že sourozenci jsou? :-)
jj bylo to super, měla jsem ten seriál dost ráda ty jo…
A já na GOT zase nekoukám vůbec :-)
Ty jo, to teda koukám, fakt jsi s tím zatočila no :-)
jj Karamel je zlatý a mezi Karou a Lenou jsem si té pověstné chemie taky nějak nevšimla, jasně, rozumí si, ale to je tak asi všechno za to s Mon elem lítají jiskry :-) Ve 3 bude ale neví se jak často, takže chápu, že se té naděje drží a doufám, že nebude zklamaná, vlastně my obě, protože já už si to bez něj moc představit nedovedu… :-/ A Tyler? Jak už jsem ti říkala, jde prostě o tu značku DC comic a to že měl dostat vlastní seriál ale DC to kvůli filmům zatrhla, no…
Jakože zítra? Si děláš prču? A už se něco ví?
Tjn je jich jak máku :-) Vera je ale asi nejznámější si myslím..
#83 Car#82 ShadowKittyGirl: ano ano bylo to udelano jako realne pokud si vzpominam dobre s Rec :-) a me to vadilo hodne, vlastne to vadilo tka 90% proto se pak ta druha cast serie vyhoupla v neco neprijatelneho…
no to taky doufam ze pozvedne :d
prave ze jsem :D ve druhe serii uz jsem davno ted jsem moc nemela cas ale zitrta mam posledni dva dily .D rikam ti byla jsem ted 14 dni doma a fakt jsem nemela do ceho pichnout takze ihned po SG nasledovalo tohle :D takze ne neboj se o nic jsem neprisla a nikdo mi nic nevykecal :-)
tak to jsem rada ze to vidime stejne :-)
ne prave ze jsem doufala ze Clary a Jace nejsou sourozenci :D
no ja na bych na GOT taky nekoukala kdyby me neprekcala ta kamoska co je posedla Karamelem :D
no docela zatocila prave :D
no ja prave vubec dyt to jsou proste kamosky no a co :D ja tam opravdu nevidim zadne parovani… no asi tak nejak ja jsem z Chrise nadsena hraje tam takoveho ňoumu ale za to skveleho :-) je mi to jasne ze to nedostane ten serila .-(
no finale bude dneska konkretne od 2 v noci ale ja se na to budu divat vecer az s titulkama a nic se nevi furt jen ty obecne znamy fakta muze si to pustit taky :D
to chapu docela :D ona je fakt skvela navic hraje i v Zajeti demonu ze jo
#84 ShadowKittyGirl#83 Car: Hm, tak to docela chápu, jsou filmy co to snesou, jako třeba Rec, ale moc mě na to nebaví koukat, bolí z toho oči…
:-)
Tak to jsem ráda a ty jo, ty jedeš, holka :-) Seš dál než já :-) Akorát moc nechápu, proč je královna víl takové děcko, což jsem viděla jen v upoutáývkách, protože jsem se k té druhé polovině ještě nedostala, bez funkčního kompu je celkem problém něco stáhnout :-(
Já ani ne, bylo by lepší, kdyby ona byla lepší :-)
:-) Tak to pak jo :-) Každopádně v seriálu to provařili fakt rychle a ve filmu taky, ale v knihách to byl napínák jak blázen a ty scény, OMg! jsem fakt nemohla…
Ta je taky posedlá kde čím, co? :-) Mně se na to pokoušel ukecat Lukáš a i spousta jiných a pustila jsem si to, ale bohužel mě to prostě nechytlo, no…
Ne asi, jak donese nádivku, polštář :-) A podobně :-) Funny, ale někdy co je moc je příliš, hrozně se mi ale líbilo, jak nevěřil Jemyahovi, zatímco ostatní z něj byly vysraní a samozřejmě měl pravdu, Kara se k němu ale chovala hrozně.. :-(
No, k finále PLL řeknu asi tohle : je to uspokojivé ne tak moc odlišné od knih ale vesměs to stačí, i když po sedmi letech bych asi čekala něco trochu víc… :-/
To jsem neviděla, jakože vím co to je, vybavuji si i ten plakát, ale ještě jsem si to nepustila… Hlavně režíruje si myslím…
#85 Car#84 ShadowKittyGirl: ne asi… :D
tak moment u kralony jest enejsem :D furt jsem se k tomu nejak nedostala, mela jsem ted nejaky srazy s kamoskama do toho ta debilni prace, mozna zitra se dopracuju takze mi zbyde jeden dil, ale neco jsem videla no :D nechapu proc je mala :D ale i tak jsem asi dal no :D me ted aktualne teda chybi tri dily no :D
rikam k filmu jsem se opravdu nedostala :D podala jsem to nejspis nejak spatne
no to teda je.. :D lae myslim si ze GOT a SG asi nejvic :D napriklad TVD uplne vypustila posledni dve serie vubec nevidela videla jen fianle, PLL je taky sracka takze na to koukala jen ze setrvacnanosti takze to se mnou taky moc neresi, PLL resim o trochu vic, sice ne tolik jako TVD, ale trochu ano…me to taky nechytlo ale asi jako ze setrvacnosti uz to taky dojedu navic je to jen par dilu, ale opravdu to neni neco bych zrala..
ne asi to bylo dobry proste :-) je dobry mit odvahu nejit s davem :-) jo no Kara to moc nevychytala ale nastesti to dopadlo v pohode, jako par je to pekny ale uplne mi neprijde ze by pro sebe ,,zemreli'' nebo nevim cekala bych nejakou vetsi srdcervouci scenu .:D ale to mam asi z tech deniku no :D
no ja jsem totalne nespokojena proste pro me je to letos hrozny po strasnym tvd finale je tady hrozny pll finale do toho urcite prijde jeste teen wolf kolaps a muzu se jit bodnout
jo tak to je hodne dobry vrele doporcuju to samy Insindious hlavne 1 a 2
#86 ShadowKittyGirl#85 Car: to je asi ted ten nový díl 14 nebo 15 nepouštěla jsem si ho cely, jen ukázku. Takže neboj, furt seš napřed :-) A já právě taky ne, protože v knížkách pak má s někým vztah a copak to jde, když je to takovéhle děcko?
Taky ted nějak nemám nic, co bych vyloženě žrala a to čumím taky na kdeco :-/ Smutný…
To asi jo, deníkovská deformace :-) Na druhou stranu máš jakože pravdu, úplně o život jim zatím nešlo, protože jeho máti by jí sice zabila, ale jeho ne, takže je dost těžký se pro ni obětovat tímhle způsobem, ale ten odlet atd vyřešili taky celkem dobře. Teda bylo to pitomí, ale důkaz lásky to svým způsobem byl, to zase ne že ne. Chemii mají neskutečnou, ale po funtkční stránce měl ten vtah ještě mezery no a opakovaný vtip přestává být vtipem, viz to jak Mon el ne všemu rozuměl… :-/
Aha, takže Teen Wolf zatím nic? Letos toho končí fakt dost no, jak to že tě Pll neuspokojilo?
Aha, no možná na to juknu, jinak viděla jsem upoutávku na to Faithles – či jak se to píše a je to skutečně remake Hráčů se smrtí, kde teda hraje NIna a vypadalo to dost dobře, jediná potíž je, že mě dějově nebavil ani ten původní film :-( Na druhou stranu je to žánr kde by to Nině mohlo jít, jelikož má z deníků praxi :-)
#87 Car#86 ShadowKittyGirl: no evidentne se asi moc knizek drzet nebudou jako nikde :D takze jako ani bych se nedivila :D
no asi tak nejak… ja mam teda Riverdale no :D to mi nahradilo tak nejak TVD jako jasny jako TVD asi nebude uz nikdy nic ale aspon neco vis co, Riverdale jsem si vazne oblibila hodne hodne :-) TO byla dobry ale taky to proste neni tvd navic ted mam zlost i kvuli te Plecce..
to souhlasim no jako vztah mel moouchy nehlede na to ze poradne spolu byli az snad nekdy od 14 dilu nebo mozna jeste pozdeji, jako moc si tam toho spolu ,,neuzili'' tech hezkych chvilek zkratka no… jinak jako on nerozumel ale zase to bylo doclea svym zpusobem roztomily :D prece jen ta jina planeta vis co da se to obhajit :D a chemii oni maji no to je hodne hezky :-)
neee teen wolf zatim nic ale bojim bojim po finale tvd a pll uz se bojim hodne :D no PLL me neuspokojilo vubec, ale to sme myslim nakousli jinde takze to budu resit asi tam :D
no ano je to proste remake jako prase :D a ja tyhle filmy fakt nemusim ,,opakovany vtip neni vtipem'' aůe chapu nejak Nina zacit musi no.. ale sere me to :D – asi tak… jako mozna si to pustim laka me to teda vic nez ten jeji Xander :D ale asi to nebude jobovka no.. .:D no prave :D to by ji jit opravdu mohlo :D jinak ted ve Varech na filmolvym festivalu je Uma Thurman synacek Afflecka a jeho pritelkyne coz je Floriana Lima – aka pritelkyne Alex ze SG takze docela lituju zetam nejsem jako :D jinak pokud chces tip na serial tak zkus Gypsy s Naomi Watts :-)
#88 ShadowKittyGirl#87 Car: Ne, už to tam vysvětlili, protože manipuluje s časem a zrovna ted, potřebovala vypadat nevině a bezbranně, chápu to no, ale i tak… Sebastián mě ale přijemně překvapil, poněvač ten herec ho hraje dost dobře, ale že Jace je Herondale????? Krucinál na to jsem čekala 3 knihy!!!!! Si fakt dělají srandu, že to tam zmíní jen jako by mimochodem… Mně zase naštvaly, páč to znamená pápá ty nej scény z knihy… Opravdu už mě točí, i když jsem si trochu říkala, jak by to bylo, kdyby Imogena znala pravdu a Jace s ní měl možnost o svých rodičích mluvit, což zatím ani v seriálu moc neměl, ale štvalo mě, jak skákal, jak ona píská… a to že Clary spala se Simonem a Jace zase s Mayou jsem taky moc nepochopila, ale budiž no… Co se jim ale moc daří je vztah Izzi a Rafaela :-) – jo, chápeš to správně, v noci jsem na to čučela namísto toho, abych spala, tak jsem to nejela… a došlo mi, že chvilkama mi Jace připomíná Deana ze SPN. Hlavně teda tím jeho výrazem aneb poznaly jsme se v knižním klubu… :-)
já vím, je to tvůj favorit :-) Kéž bych vyjma Spn stále nějakého měla… Shadowhunters má potenciál, kterého stále nedosahuje a viz můj hořejší výlev asi chápeš, že mě už zase štvou, vždycky mi totiž dají to co chci, ale tím nejméně vhodným způsobem… :-/
chemie božská, že nerozuměl bylo roztomilý a vtipný, ale zase ne vždycky a kdyby mon el neměl ksychtík Crisse Wooda, nezabralo by to tak… a byli spolu málo no… Než se ale daly dohromady, bylo to lepší :-)
ok, počítám s tím, ale zatím jsem na to asi nenarazila… Každopádně výkon té herečky, co hraje Spencer byl skvělý :-) Už jsem to totiž i viděla no… tak nějak si furt stojím za tím, že je to uspokojivé, ale koukat na to celou dobu, chtěla bych víc a ne jen to, že si to tam každý s každým rozdá… a je fakt ironie, že Ally tak přibrala poté, co do tak strašně ryla do Hanny… :-/
Tak ne všechny remake jsou špatný, ale u těhle kultovek je dosáhnout na originál vždy poměrně těžký… :-(
No já ani nevím, jak se tam dá dostat, ale nikdo z nich mi nic moc neříká, takže kvůli nim se tam určo nepotáhnu :-)
O tom už jsi mi říkala, ale pořád nevím, o čem to je?
#89 Car#88 ShadowKittyGirl: no tak uz jsem to vcera vsechno zkoukla a jsem u toho taky :D Sebastian je fajn :D no jako souhlasim je to tam zminenem jen tak jako btw no… to asi neni moc dobry … no tak jako Clary se Simonem spala prece uz nekolikrat pred tim ne? to asi ted nebylo poprve a Jace…tak toho nekomentuju asi se ridi heslem ,,kdyz musis tak musis '' nebo nevim ale bylo to tam zbytecny…jasny no :D chapu s tim Deanem :D a ano Izzy a Rafael jsou super :D ja ale tekla u sceny kdyby Clary polbiila Jacea to bylo proste bozi strasne jim to preju proste :D sice je mi lito Simona ale taky proste…
favorit to je urcite :-) jak rikam TVD nikdy nic podle me uz pro me nenahradi ale aspon enco :D no jako ma, ale i tak to nemam uplne v tech top vecech :D chapu :-( jako ja to tolik jakoby neprozivam a asi jsem i rada pac jako tim ze nectu ty knihy tak aspon nemam to porovnani…
ne asi neumim si tam predstavit nekoho jineho v teto roli uprime a urcite budu rada kdyz se vrati :-)
Troian je bozi no :-) podle je to nejlepsi herecka z tech vsech a fakt umi hrat narozdil treba od Shay nebo ak :-) jo tak to jsi nevidela dily pred tim… to si tam furt rozdavali i dil predtim takze nic zvlastniho… a ne to finale bylo hrozny… ale to bys to musela videt cely no , jo no je to ironie a snazili se to nejakym zpusobem zakryt ale moc jim to nejde, btw ona to ma kvuli nejakejm hormonum nebo co
no jako ne vsechny ne ale vetsina ano to si musime priznat :D
tak rikam Floriana je ta holka co hraje pritelkyni Alex Danvers (sestra Kary), takze trochu znama je, jako ja obecne bych jednou chtela na ten festival jet a UmaThurman je legenda uz tak trochu:-)
je to psychologicky thriller psycholozka ktera by sama potrebovala psychaře :-) dneska jdu na druhy dil
#90 ShadowKittyGirl #91 ShadowKittyGirl#89 Car: Super :-) Už ti zbývá jen film :-)
A víš co ze z něj vyklube??
ne asi, ono všechny ty důležité události z knih se tam stanou jen jakoby mimochodem a to čemu dávají význam je zcela bezvýznamné, tak co to má jako být???
Ne, myslím, že ne… Aspon si to nevybavuju, ale moc jsem to nepochopila, že na to tak rychle hupli a zase je to tam daný jen jakože mimochodem, žádný scény které by k tomu mezi nimi vedly a tak… rozumíš mi? prostě tomu jejich vztahu chybí jakýkoliv vývoj…
Hele, že Jace vleze na ledasco bych brala, koneckonců je to chlap a i v knihách měl pletky s tou Kaely a i pár dalšími a je to chlap, ale s Mayou? To do háje vůbec nedává smysl, protože má být se Simonem a to si je pak jako vymění, nebo co? To na nic trapnějšího už nepřišli??? Strašný prostě…
chápu jak to myslíš a políbila ho hustě no, jedna z nej scén v knize až na to, že tam je to tak, že si ještě myslí že jsou sourozenci a Simon díky tomu pochopí, že on není ten po kterém Clary touží a je naštvaný, odejde a jde do hotelu Dumort, kde z něj Camille udělá upíra. Clary se s Jacem pak úplně nádherně o té puse dohaduje – z čehož jsem zase tekla já, když k nim přijde Rafael a oznamuje jim, že je Simon mrtvý, pak následuje totéž co bylo v první sérii tady. Prostě dostaneš to co chceš, ale je to celé překroucené a díky tomu to na sebe ne vždycky navazuje no… Nevadí, že ti to cpu?
Snad se fakt vrátí, no…
#92 Car#89 Car: jj je skvělá, rozhodně se dost zlepšila od těch prvních dílů, kdy to ještě nebylo tak úplně ono, Emily byla furt stejná a tak nějak nudná, Haně a Arii jsem ale věřila všechno už od začátku, takže ty hrát umí taky. Jen ta Shay nic moc… Furt ale lepší než Kat ze Shadowhunters :-) A rozhodně se na ní hezky kouká :-)
Finále jsem viděla celé, ale ty díly předtím ne, no… Asi mi za to ani nestojí, podle toho co říkáš…
Myslíš ti herečku, nebo že to tak řekli v seriálu? A tady aspon vidíš, co ty hormony s člověkem udělají… Blbý je, že k postavě Aly se to prostě nehodí, i když se nám ze všech sil snaží namluvit, že už se změnila a je hodná, na mě to ale působí tak, že jí klesla sebedůvěra, přibrala, začala sekat latinu a dokonce z nouze vzala za vděk i Emily ze které si do té doby jen dělala legraci, což je… no prostě blbost… :-/ Bohužel ne první, ani poslední…
Bohužel no… :-/ ale ten pátek 13 se celkem povedl…
jj taky bych tam někdy chtěla, ale chci lepší hosty, než tyhle dvě…
Tak to se máš, ale pokud mě chceš nalákat, trochu víc to rozved :-)
#92 Car#90 ShadowKittyGirl: myslis ze Sebastiana? :D s kamoskou mame tip ze tohle bude konecne pravej Clary bracha :D a nechapu proc s ni chce randit – mozna to nevi, ale ja obecne nechapu proc tam s ni chce kazdej randit :D
tak to je pitomy no :-( jeste ze nemam tohle srovnani ty jo
presne tak… jako oba si asi potrebovali vybit to ze Simon a Clary na ne kaslou tak se vyspali s tim druhym tak t oje super no..
no prave… tak ja upa nemusim chlapy co vlezou na vsechno a jako nevim cozeeee ja chci Simona s Izzy boze… to neeee :D
aha aha takze tady se to stalo uz v prvni serii a tak jakoze omylem docela… koukam ze v knize to ma vetsi vyznam… no ty kraso to je taky husty a jako nechapu proc jako jedinej muze chodit na slunce :D a ne nevadi ze mi to cpes rada se priucim :D
#91 ShadowKittyGirl: jasny no :D jako jo hrat umej ale nejvic Troian no pro tu mam slabost :D
no jako bohutzel ani moc ne no, jako tyhle dve serie urcite moc ne… jinak ostatni bylo docela fajn
ne asi hormony jsou v tomhle pripade taky docela videt, ja nevim myslli ze to ma snad z nejake antikoncpece nebo z ceho nevim, nicmene fakt se to k ni nehodi
me se libilo oboji teda jsou tam hrozne cute :-)
tomu rozumim :D to ja asi taky no :D
no ono je to tezky :D videla jsem zatim dva dily takze toho zase tolik neni, nicmene me navnadil trailer a samotna Naomi Watts v hlavni roli, takze tam nebylo o cem spekulovat a zase ti rikat celou pocatcnni zapletku nevim ale ok :D nicmene ona je proste terapeutka/psycholozka, ma manzela a dceru, manzelstvi moc neklape, dcera polibila ve skole holku, takze je z toho docela problem, manzel chodi pozde domu, trochu ho podezirala ze spi s asistentkou ale to se ukazalo ze nespi, no a v jedne kavarne potkala jednu osobu se kterou se docela sblizila jenze ta osoba ma pritele a ten chodi na ty jeji terapie, takze si zacina vztahy se svymi klienty coz neni upa super
#93 ShadowKittyGirl#92 Car: Bingo! A bohužel to ví moc dobře, ale je prostě zvrácenej, ta démoní krev s ním udělala svoje a je to hlavní záporák druhé série knih ta první končí samozřejmě Valentýnem – dost hustě myslím si a je tam ještě Lillith, což je démonka, jejíž krev použil na Sebastiána a ona jej považuje za svého syna. Jinak se tam toho v každém díle strašně moc děje, ale záporáci byly asi jen tihle dva + ta vílí královna to s ním táhne no…
A že s ní chce každej randit taky nepochopím, ještě beru Simona, ale Jace?
no to bud ráda, hned to na tebe působí úplně jiným dojmem, věř mi…
Waw, tak to jim to teda nendali :-/ To je ale opravdu demence todleto…
jenže to už jsou prostě chlapy…
Taky ho dostaneš neboj, v knihách chodil nejdřív s Clary, pak Mayou a nakonec ulovil i samotnou Izzy :-) Nebo ona jeho??? už ani nevím… Jak tě to ale napadlo, když v seriálu o tom nepadlo zatím ani jediné slovíčko? :-) dobře ty :-)
A to je přesně to co říkám, co je důležité v knize, je tady zmíněno jen jakoby mimochodem nebo přepsané k nepoznání, což není vždycky úplně dobře… viz to že dvě po sobě jdoucí události z města z popela se v seriálu objevují jedna už v 1 sériie a druhá až v té 2. sérii a to jde v podstatě o těsně po sobě jdoucí kapitoly… :-/
Mají ale i dobré nápady viz alternativní dimenze, závislost Izzy na jin fen a tak, ale je jich málo… :-/ A výměna Magnuse s Valentýnem stála za prd totálně, vždyt Magnus furt jen bulel :-O Ale když došlo na Malec, tak Val skutečně nechápal :-)
Simon může na slunce kvůli Jaceově krvi, jelikož má v sobě čistou andělskou krev, kterou mu daroval dobrovolně, tudíž je to něco jako odměna :-) Ale bohužel zároven i prokletí, jak se v knížce později ukázalo :-/ Protože prostě nikam nezapadal víš co…
Tak to jsem ráda, já si o tom zase ráda pokecám :-)
Troian: Všimla jsem si :-)
možná když bude nuda, tak se na to přeci jen juknu, ale nevím no… Nějak není chut…
To ne no a tady aspon vidíš, jaké je to svinstvo, nepomůžou ti ani trenéři, ani dieta :-/ a to má kliku že bere jen antikoncepci…
:-)
Aha a to bylo zatím všechno? nějak nechápu, co je to za žánr…
#94 Car#93 ShadowKittyGirl: tak nejaem uplne blba je to docela ocividny no :D AHA TAK KOukam ze to bude docela zajimavy jeste :-)
noasi tak nejak… to se mi vubec nelibi…
no ne asi :/
heled napadlo me to jednoduse, proste se mi libi predstava Simona a Izzy :D neprecetla jsem nikde zadny spoilery ani nic, proste jen by se mi spolu hrozne libily :D takze tak ._)
jasny no :-/ knizka je proste knizka to tak bylo je a bude :-/
no jako ta vymena byla divna no :-/ ale zase to posililo city Aleka mi prijde :-)
jo táááák chapu, je to chudacek ten Simon ted jeste vic :-( me je Alberto hrozne sympaticky :-)
no Troian je proste fajn a moc ji fandim :-)
ja ted koukam na Bates Motel, coz je opravdu super
no ne asi :_/ ale tak jako kdyz to vysadi nebo vis co tak to bude zase normalni ale shodit to musi tak jako tak :-/
no jak rikam je to psychothriller co chces vedet vice? :D snazila jsem se to popsat docela dostatecne si mysli m:D jeste si muzes o tom precist na csfd, ale me to bavi je to dobry musim se necim zabavit
#95 ShadowKittyGirl#94 Car: :-) Náhodou, zase tak očividný to není, nebo aspon v knížce rozhodně ne, protože jí celou tu dobu pomáhal zachránit tu mámu a setkala se s ním vlastně až v Alicante a dokud nezabil… vůbec jsi nevěděla kdo je… a pak už bylo moc pozdě…
Pokud jde ale o seriál, neslibuji, že to bude zajímavé, protože to prostě nevím, ale je fakt, že celou tu věc s Edomem – pekelnou dimenzí a tak by klidně přepsat mohli, protože první série knih tedy 1–3 je dokoná ale 4–6 už má místy mouchy… Vtahové věci jsou ale něco, co Cassandře opravdu psát jde… :-)
jj chápu Izzy a Simon jsou pak fakt hezký pár, ale jak říkám to až potom co se stane no… Ale k tomu se už v seriálu schyluje, takže ti to raději říkat ani nebudu… Stejně jsi ale dobrá :-)
Dneska další díl, vlastně :-)
jj je pohodář, ale na fotce s castingu jsem z něj nadšená moc nebyla a v těch videích je s ním asi největší prča :-)
Hrála i někde jinde? Jakože mimo PLL?
Takže Motel Bates se u tebe chytil? Super, jsem ráda :-) Kde už jsi?
no jako umožní jí to konečně zhubnout, ale samo od sebe to dolů nepůjde to je jasné,,,
hm, možná se raději kouknu na pilot a pak si udělám názor, ale přijde mi to přesně ten typ seriálů, u kterých musím mít dabing jinak u toho nevydržím přestože jsou zajmavé :-/
#96 Car#95 ShadowKittyGirl: jo takhle chapu :_)
no ja jsem docela zvedava jak to bude pac prej 3 serie bude ale co pak to uz si budou muset docela vymslet ne?
je mi to jasny… jako nevim proc me to napadlo proste spolu vypadaj strasne skvele a sere me tam Maia pac nejdriv chrape s Jacem a ted porad dorazi na Simona mohla by si konecne najit jinou ,,obet'' :D
ano dalsi dil uz jsem videla :D
ja ho mam rada proste :-)
myslis Troian jestli hrala nekde jinde? ja si myslim ze mozna jo ale asi to nebyla nejaka extra role, se mrkni na CSFD, ted jsem zvedava na ten film s ni a Tomem to musim videt
proste u bates motel jsem uz hodne daleko :D ted uz jsem u pate serie chybi mi asi poslednich 5 dilu :D takze asi tak, je todokonaly Vera je tam uzasna ty postavy jsou vsechny skvely libi se mi serif, miluju Emmu a Dylana a hlavne jsem rada ze to dali dohromady, tem jsem fandila a Norman no jak to rict herec je dobrej, ale prece jen tomu herci trochu vic verim toho ,,hodnyho'' Normana, mozna bych si tam predstavivala nekoho kdo bude vic vypadat jako psychous nevim jak to mam popsat :D ale jinak to hraje samozrejme vyborne o tom zadna, ale zkalamlo me ze Normu fakt zabili, ta pata serie je ted pro me takova ,,divna'' da se rict, jak si ji furt predstavuje a tak – jasny to uz je vrchol jeho magoření ale i tak proste
presne tak, je to moc prace a usili a odrikovani…
jako rikam je to fakt dobry a upouta to pozornost ja takovy psycho treba fakt muze a ten serial The Mist taky neni uplne k zahozeni, pak me ceka izombie a pokud zbyde tak teda bud Arrow nebo teda Outa no…
#97 ShadowKittyGirl#96 Car: :-)
Bude no, ale tak plus mínus jsou ted u jezera Lyn, což je finále třetí knihy, počítám, že jim zbývají tak čtyři díly, tak to nějak zamotají a konec bude ten, že se zbaví Valentýna, což s knihou souhlasí. Pak máš další tři knihy, ze kterých můžou čerpat. Třeba konečně trochu zvolní tempo ale uvidíme no… On Sebastián celkově se tam objevil v té třetí knize, což taky časově sedí a docela mě zajímá co z něj udělají, protože v knize je sice jako záporák super ale jeho motivy a činy mi moc jasný nebyly… S Valem to bylo horší, protože je to ten typ co říká pravdu, svojí a překroucenou, bohužel ale přesto stále pravdu, takže je těžký se s ním hádat, protože tě prostě přesvědčí vždycky, jen sem tam něco zamlčí, nebo prostě překroutí, ale Sebastián je prostě zkažený…
Další věc je, že v podání tohohle týpka se mi hrozně líbil, ale jestli ve skutečnosti vypadá jinak a v budoucnu ho přeobsadí, tak mě naserou…
Neboj, najde :-) Vždyt jsem ti říkala, že pak spolu se Simonem nebudou… Teda až po tom, co obě dvě přijdou na to, že chodí s oběma zároven – u Simona děsně funny :-)
Já se jdu dívat za chvíli, jak to děláš, že seš napřed?
jj myslela jsem ji, ale vypadá to že asi ne, nebo já si nic než štěky tedy nevybavuji… Třeba se to ted změní, ale Ashley s Lucy hrály docela dost ty jo…
Kruci!! Na Mist jsem úplně zapomněla, že jsem si to chtěla stáhnout… Díky za připomenutí… Mim. cos na to říkala?
Motel Bates:
Vera je naprosto dokonalá herečka, co famozně zahrála bravurně napsanou postavu, takže jak vidíš, ani já na ni chválu nešetřím, nemluvě o kriticích a ostatních divácích, na tom se totiž shodli všichni… a její smrt byla nejhorší…
Dylan a Emma jsou sweet no :-)
Romero byl taky fajn chlap… :-(
Freddie je taky hrozně talentovaný o tom žádná a postava Normana je právě taková, že má budit dojem, že je úplně normální o to přesně jde, takže to vystihl přesně a i když mu všeobecně jdou kladasové asi víc, mrazilo mě z něj chvílemi docela dost…
Aha, tak koukám, že Psycho jsi asi neviděla, co? Celé je to totiž o tom, že provozuje motel, zatímco má v domě nad ním vykopanou a vypreparovanou mrtvolu své matky, se kterou mluví a myslí si, že je živá, což není a když se mu některá z hostů líbí, nastoupí v něm ta druhá osobnost, čili dominantní matka, která mu vysvětlí, že je to coura, co jejímu milovanému synáčkovi nesahá po kotníky a že jestli na ni bude dál koukat, zabije ji a taky že jo, až na to, že ve skutečnosti je to jen Norman v matčiných starých šatech a paruce… Docela děsivý, že je to podle skutečný události ty jo…
Každopádně, že ta matka umře prostě čekáš, protože je to o tom, co se stalo, než se stal film… Nebo to tak přinejmenším mělo zpočátku být, v 5. sérii si to šlo trochu vlastní cestou a v podstatě jej přepsalo, ale víš jak to asi myslím… Mrtvá matka prostě šokující být nemohla…
#98 Car#97 ShadowKittyGirl: tak to jsem teda zvedava :D jakoze hodne, no takhle mozna ze dokud budou knihy tak ty serie proste budou a pak uz si ty serie budou muset asi trochu vydupat nebo ja nevim…
no jako presne ten herec je tam podle me vybranej skvelej a snad ho teda jako nepreobsadi to by nebylo fajn, v tomhle dile vlastne nebyl Magnus :D
chapu :D ale stejne je Maia hrozna coura :D proc si nenajde nekoho kdo o ni skutecne stoji a spi s klukama Clary :D fakt trapny a Izzy se Simonem budou uuuaaaa :-)
no tak dneska jsem mela stesti :D mela jsem docela cas a ten dil byl uz prelozeny :D
no Ashley mela tu hlavni roli ve filmu Spring breakers nebo co to bylo to byl hroznej film…
no Mist je super :D uz mam zkouknuty 4 dily pac jsou titulky, hele je to hodne dobry :D ti herci jsou teda takovy zvlastni ale je to dobry :-)
no jako Vera proste :-) souhlasim, jako me ta jeji smrt pekne nakrkla, ze v te pate serii to bylo uz jenom stylem ze si ji predstavoval to me tam na tom pekne stvalo, i mi prislo ze tam moc nebyla, a dej byl proste kolem Noramana – ano je to logicky ale i tak vis co
Dylan a Emma jsou uzasni a Emma je hrozne sympaticka :-)
Romero byl poradnej chlapak!!! jen co je pravda, je skoda ze jim to nevydrzelo
me prave z nej moc nemrazilo jen parkrat kdyz nasadil ten svuj psycho pohled ale jinak ani ne ja mu verila spise hodneho Normana nez toho psycho prave :D
hele ten film samozrejme znam, kdo by ho neznal, ale cley jsem to v zivote nevidela no :-) ale jinak ano tak jak jsi to popsala tak to znam :-) a creepy to je, bylo husty jak se tam dvakrat objevil v tech maminych satech :D jako ta porucha neni zrovna okej neco malo jsem o nicetla na netu a prej neni moc obvykla a lidi ji zamenuji se schyzou coz je uplne neco jineho
jo to jo to vim, ale i tak bych cekala ze treba zemre pozdeji no :D
#99 ShadowKittyGirl #100 ShadowKittyGirl#98 Car: Podle mě mají tak do 6. série co točit, když teda zpomalý a bude co série to jedna kniha a pak můžou udělat bud seriál o Magnusovi, nebo historii s Willem, Jemmem a Tessou, jejich potomky, nebo prostě můžou rovnou pokračovat k Paní půlnoci s Emmou Coistarsovou, což je taky strašně funny příběh, protože ta holka je prostě hustá. Jace v sukních je přesnej výraz :-) Jde hlavně o to, že se to jmenujeShadowhunters, což je Lovci Stínů a ti můžou být prakticky kdokoliv nejen Jace a Clary a ti se v té nové knize taky sem tam objevují, prostě by jen udělali jakýsi restart, což v poslední době není v seriálech nic neobvyklého… Cassandřiny knihy mají velký potenciál na vyřádění se co se zpracování týká je jich totiž hodně a to znamená že pokud budou úspěšné, můžou klidně natočit x spin offů, ale je tam to pokud no, protože na Freeform to možná až takovou konkurenci nemá, ale v porovnání s jinými seriály na stanicích to asi není nic moc, ale uvidíme no…
jj vybrali ho prostě dobře, jsem s ním spokojená
Budou, neboj a Maya, no to že si začala i s Jacem z ní tak trochu couru dělá no, ale v knížce to tak nebylo, protože Jace úplně max nesnášela, ale ve třetí sérii má být ten její Jordan, tak se jí zbavíš :-)
#101 Car#98 Car: Ne, Ashley hrála fakt hodně, jen se koukni na její filmografii na csfd já ji viděla asi tak v 15 filmech minimálně, ale nejvíc se mi asi líbil Vánoční duch, tam byla hustá, ale já prostě miluju Dickense :-) No a Jarní prázdniny byly fakt trapný no a z Jamese Franca, který se mi normálně líbí, se mi dělalo zle…
Tak Mist jsem zatím viděla jen první díl, ale chystám se to zkouknout komplet. Zajímavý to celkem je. S tím psem na začátku to bylo přehnaně nechutný, od filmu a knihy se to liší hodně, ty postavy a příběh celkově, ale tak uvidím no… Herci mi ale sympatický moc nejsou… Myslím, že ve filmu byl hlavní hrdina ten, co pak hrál Trippa v 6. sérii deníků :-) O dost větší sympaták, teda.....
Chápu, je to logický, ale Vera tam prostě strašně chyběla i mně, protože prostě byla na tom seriálu nejzajímavější postavou a to jak si ji pak následně stvořil Norman, bylo totálně nepřesné, což bylo velice zajímavé vidět…
jj to je a Dylena jsem měla taky od první chvíle ráda… Byl prostě upřímnej :-) – ulevilo se mi že to taky přežil :-)
Já vcelku oboje, ale kadasi mu jdou lépe no..
hm, ono to má hlavně asi tři verze, protože samozřejmě došlo na remaky ale taky to mělo asi 4 díly nebo kolik, ta původní série. 1. díl byl ale nejlepší, to je jasný… – Líbila se mi na to i ta parodie Mlčení šunek :-) Strašně starý, ale dobrý, kombinace Mlčení jehnátek a Psycha :-)
#101 Car#99 ShadowKittyGirl: tak pro me za me klidne jo, jako ja si myslim ze Freeform je docela benevolentni stanice kdyz dali zelenou tomu prisernemu Famous in love od Marlenky :D tak proc by nedali tomuhle :D a serial o Magnusovi by byl hodne nejvic !! no jasny jako potencial to ma opravdu velky to souhlasim :-) ale uvidime no jak to vymyslej, jako ten posledni dil byl jednim slovem hustej ted :D
#100 ShadowKittyGirl: Ashley – je to mozny ja ji zas tak nesleduji jako z tech holek tam mam nejradeji Troian ty ostatni jdou trochu mimo me… ale jak rikam crush mam ted na Rose McIver :D
jako Mist – hodne lidi ten serial pomlouva a ja uz to teda taky dokoukala minulej tejden bylo finale, ja nevim no jako urcite to nedavam na tom špici toho co jsem videla za posledni tri mesice :D a prave jak pises herci nejsou sympaticky vubec a s tim ja mam u serialu hodne velkej problem, treba to OUAT ted, tam proste sympataci jsou a Lana Parilla bude asi velky favorit :D
no prave… jako vubec jsem netusila ze to takhle pojmou kdyz teda umrela tak aby tam byla i v te 5 rade ze si ji teda vymysli to bylo zajimave ale me se ta myslenka moc nezamlouvala :D
to me teda taky tohle bych hodne orvala :D
#102 ShadowKittyGirl#101 Car: Tjn, Famous in love mluví za vše :-) a Magnus je právě jediná postava, která se objevuje úplně ve všech knihách, co Cassandra kdy napsala, protože život těch postav a všech jejich předků i potomků nějakým způsobem ovlivnil, či zachránil právě on, hustý prostě… Ho miluju :-) I když Jace víc, to je jasné…
hustej a kupodivu, ne tak moc odlišnej od knihy takže za mně celkem dobrý no, jsem ale zvědavá na tu Lilith… a tak protože ty druhé tři knihy, na těch už vcelku bylo co předělávat, takže uvidíme, jak se toho zhostí no…
ani já ne, ale narážela jsem na ni jednu dobu skoro ve všem, na co jsem se dívala… Já vím, že seš na Spencer :-) A kdo je Rose McIver?
no nejsou no a o sympatiích je to hodně… Každopádně já jsem zvědavá, i když podle toho, co jsem viděla v pilotu, to sice mělo potenciál, ale filmu to nesahalo ani po kotníky…
JJ mám ráda Sněhurku s Krasoněm, to jsou prostě kladasové, ale Lana Parrilla? Ta je totálně nejvíc… :-) CO na to zatím tak celkově říkáš?
tak zrovna tohle vím, že o tom mluvili už od konce třetí série, když oznámili, že následující řada bude pro Normu poslední, ale že se nemusíme bát, protože ji i tak uvidíme jednak jako mrtvolu a jednak jako jeho představu, takže já to věděla a myslím, že to byl vcelku logický krok, jak jinak bys ty jeho psycho stavy vyjádřila?? On si opravdu myslí, že s ním je…
#103 Car#102 ShadowKittyGirl: famous in love je takova sracicka ze vazne nechapu jak tohle mohlo dostat zelenou ale co no… narozdil treba od gypdy jasny no jako Magnus – to bych si opravdu nechala libit serial o nem, hihi :D no ja ted narazila na to ze Jace/Dominic hral v jednom klipu od Taylor Swift :D
to ja jsem taky zvedava, ale radeji po zkusenostech do toho nic moc nedavam vis jak .D
jasny no jako ten film Spring B. byl upa hroznej teda :D to jako nebylo nic pro me, no jako to teda, a o to vic jsem smutna ze me zklamal ten film Feed :D Rose je hlavni hrdinka z iZombie :D
tak samozrejme film je film ze jo :D jak rikam ja ten serial sjela ale z toho vseho co jsem ted o prazkach videla se mi to libilo nejmene tedy.l
ty jo to mi povidej Snehurka – to je strasne sympaticka postava tam… tu jsem mela rada hned od zacatku i jaki Snehurku i jako ucitelku v mestecku :D Lana je drsna :D to je fakt dobra bitch, ale rekla bych ze to tak nejak stoji na ni no :D mam rada i Emmu Swan za me je to strasne sympaticka herecka tedy, hustej je samozrejme i Rampelnik to je proste supr šmejd :D ten Henry ujde, Snehurku jsem zminovala a ted jsem narazila na Popelku ale budu si muset udelat nazor :D jako v podstate tam neni nikdo kdo by mi lezl na nervy nejakym zpusobem nebo by tam byl nesympaticky :D
no jasny, tak jako bez Normy si to tam opravdu neumim predstavit :D ja vim no :D je to pravda, i kdyz byl psycho od zacatku :D
nicmene kamoska si zlomila nohu cca 3 tydny zpatky a sjizdi TVD od zacatku :D to bych vazne nemohla ale zrovna vcera mi napsala ze je v pate serii a ze at ted vidi jak je Elena nehorazna flundra, Stefan nebo Damon? oooch boze ja nevim :D a ze neni tak svataza jakou ji vsichni maji apod… a pak ty legendarni dily s Kath a jeji odchod/odlet do pekla :D
#104 ShadowKittyGirl#103 Car: je no a taky to teda moc nechápu… možná kdyby to bylo kvalitnější by tomu bylo jinak, ale vlastně ne, kecám, ani tak ne… :-)
No, Magnus… To by bylo hustý no… Prej, „Pamatuju si mrtvý moře v době, kdy bylo ještě jenom trošilinku marod“ :-)
jj ten klip znám, hezky tam využili toho, že má to oko každé jinak barevné, což je fakt zajímavý…
úplně chápu…
No byl strašnej, no… Aha, už vím Liv :-) , já ji znám teda ještě jako Zvonilku z OUAT ale jinak si právě její jméno nepamatuju :-/
To mi povídej… Prostě Mist docela zklamání no… ale ještě mi pár dílů chybí…
No Sněhurka je zlatá no :-) a učitelka k ní jde moc dobře, i to s těmi ptáčky a tak… Jen jak je pak Ginifer těhotná, tak nám dost vykyne, což je škoda, ale tak jasně no, hormony a tak…
Na Laně to stojí a padá rozhodně, protože Regina má jednak prsty úplně ve všem a hlavně je to prostě skvělá postava no… – miluju napravený záporáky :-) Jen Goldovi se to moc nedaří :-)
Jeniffer je skvělá už od dob House a s Ginifer jsou si strašně podobné takže jim tu matku a dceru fakt věřím, jen by se mi líbilo, kdyby pak v těch princeznovských šatech a tak nepůsobila staře ale to není její chyba že se ten seriál nezačal natáčet dřív, jinak postava Emmy jakožto spasitelky je taková jednou nahoře a jednou dole, ale kdo by jí nefandil, že?
No Rumpl je hustej no, hlavně když má tu masku, to jsem z něj zpočátku vůbec nemohla, ale jako Gold je to jen blbec co dělá jednu botu za druhou… Až je mi Belle hrozně líto, protože si vážně zaslouží něco víc…
Henry je prostě Henry, ale co vyrostl už mě tolik nebaví a Popelka se tam moc dlouho nezdrží, nicméně, jak to tak vidím, pořád jsi v první sérii, tak nechci nic prozrazovat, ale z těch pozdějších je určitě hustá Zelena alias prohnaná čarodějnice ze Západu, Anna z ledového království spolu s tím Krisstofem, ti jsou hustej pár, petr pan, Hook s Robinem hoodem a Cruela Devill… I Hádes ušel, ale animovaný je lepší nidy nezapomenu na jeho „Kdo mi zhasl paruku?“ – je totiž plešatý a namísto vlasů mu na hlavě plápolá modrý ohen a ten Pegas mu jí zfoukne :-)
No, to jo :-) Já se ted koukala na Nebezpečnou Identitu, znovu, protože mně to fakt bavilo a je to česky :-) a všimla jsem si, že tam taky hrál Romero vlastně, furt hraje poldy, kterému zabijou milenku :-)
Tak já když si tak zpětně vybavím 5. sérii tak největší plus pro mě byla Tessa, tu jsem měla ráda, protože byla správně zahořklá a šílená. Pak taky čeština byla fajn, i když jsme ji neslyšeli moc často a byla hlavně špatná, ale tak co už no… Taky se mi vybaví, jak hrály šarády a Car s Damonem při nich. a poslední díl, jednoznačně, protože těch posledních pár scén Jeremy a Bon, ta písnička a že ji vlastně nestihne a pak je konec, to bylo hodně super a že Damon umřel? no, ani to mi úplně nevadilo, ale po prvadě, já viděla nejprve 6. sérii a až pak 5. takže jsem věděla že je v cajku, jinak bych byla asi celé prázdniny na nervy, ale já to v té době nesledovala…
tak konkrétně tyhle díly byly hodně legendární, i ty jak byla člověk, ale její smrt jen do doby, kdy to shodili tím, že se Katherine vrátiila z pekla jakožto dábel sám, to prostě nebylo epic :-(
#105 ShadowKittyGirl #106 Car#104 ShadowKittyGirl: a že je Elena flundra? to mě pobavilo tak, že jsem si poprskala obrazovku :-) je to fakt no, ale já mít doma Damona, tak asi zrovna nedržím celibát :-)
#104 ShadowKittyGirl: je to smutne ale je to tak :D
jooo to bylo hodne povedene :-)
na to jsem se taky podivala na ten klip :-)
jeee takze zvonilka :D supr tak t ose tesim ta zvonilka k ni sedi ale urcite tam nebude moc dlouho vlastne vim ze tam nebude moc dlouho ale v izombie ji miluju je to vazne hodne talentovana herecka a hodne hoooodne jsem si ji oblibila :-)
no ja jsem zvedava zda bude drtuha serie ale nevim no
ona je uzasna jednak ta herecka ale i ta postava jako Snehurka je kouzelna a jako ucitelka snad jeste vic :D fakt ji mam hodne rada ! mrzelo me trochu ze serif umrel docela rychle jsem ani necekala a konecne vim ze ta lehce odena divka z kavarny je karkulka :D
Lana je supr jako tohle je asi jeji zivotni role predpokladam:D ale skvele zahrana a pan Gold je nejvic s nim bych si hrat nechtela :D
presne v Housovi byla supr ! no asi tak nejak ani ta Snehurka neni nejmladsi coz je videt ale to neni moc jejich vina no nebo meli najmout mladsi herce ale to uz by nebylo ono takze smula a Emme ja fandim moc D
to je pravda v te masce je fakt strasidelnej :D
no takhle uz jsem poznala ze Snehurka tam asi bude tak nejak furt, popelka se mihla asi ve dvou dilech takze upa hlavni postava to asi nebude ale pribeh zacal Snehurkou tak predpokladam ze to asi bude ,,hlavnejsi tema'' nicmen ano stale prvni serie :D ono to nejde moc rychle navic za necely mesic ani nemam sanci to dokoukat stejne s iten serial budu muset nechat az na pristi rok :D spis zatim moc nechapu co tam muzou resit az do 7 serie ktera za chvili zacne
ten ROmero ma peknej pech :D
ty jo dobre ty ze jsi videla nejdriv 6 a az pak 5 nicmene me na pate rade bavila Katherine jednozacne nejvic ty 4 dily nebo kolik v tele El proste nejvic… sblizovani Carenzo X Steroline pro me absolutni bomba vztah Car a Enza totiz byl videt hlavne v tehle serii nebo vztah… spis chemie mezi nima uprime jak furt rikam za me Carenzo urcite nabitej vztah jako prase narozdil od Bonenza, protoze paradoxne ke Car ti ,,bad guy'' docela jdou :D okej Stefík je svetla vyjimka to je proste princ na bilem koni
prave souhlasim :-/ i to jak byla clovek, jako opravdu Nina mela talent nebo ma talent je jedno jak to vezmes a urcite to bude jeste hodne dlouho jeji zivotni role
no jako opravdu to takto napsala no :D ale co no trochu byla nerozhodna a hrala si s obema ale co no to k ni zkratka patrilo :D vsak kdo by byla nase Elenka bez bratru Salvatorovych… jen utrapena divenka co ztratila rodice
#107 ShadowKittyGirl#106 Car: Hele já myslím, že Mist tu druhou sérii asi nakonec dostane, protože je to vlastně jediný pořádný seriál té stanice, ale možná od toho i upustí, nevím, ale skončilo to zajímavě celkem…
To ti jako nedošlo hned, že v bistru u babičky pracuje její vnučka Ruby a je červená jako Karkulka??? :-o Vždyt to bilo do očí :-) :-) Jinak šerifa mi bylo taky líto, měl možná malou ale i přesto zásadní roli a ted ho vlastně všichni žerou ve Fifty Shades of Grey, takže udělal docela kariéru si myslím :-) A taky byl v Praze, dokonce tu natáčel nějaký film s Gaislerkou :-)
no hrát ne no :) a Lanu si z ničeho jiného vlastně ani nepamatuju, takže životní role vcelku sedí :-)
Tak Ginnifer už má vlastně hrát mámu, takže tam to tak neva, protože na mámu Jennifer je furt docela mladice :-) Spíš to vypadá, že Emma je starší než Sněhurka :-)
Vím, že už jsi dál a mluvili jsme o tom, takže tohle tak nějak přeskočím, ale o čem to je až do 7. série? :-) Pořád o tom samým, vždycky přijde nějaká kletba a pak furt někdo něco neví a snaží se zjistit co se stalo a kdo ji seslal, prostě nekonečný příběh :-)
V 7. sérii by se to ale mělo točit okolo popelky a její macechy, která bude novou záporáčkou, ale je to na způsob jiné verze té pohádky, což v překladu znamená, že ji bude hrát někdo jiný, její příběh bude taky trochu jiný, ale i přesto půjde o popelku, jen o nějakou jinou, jako rozumíš tomu? Já moc ne, ale takhle nějak to tu na Edně psali…
Tak ono já jsem říkala, že 3. sérii už jsem neviděla celou a hodně přetáčela, pak jsem ze 4. série viděla akorát ten díl, kde spí s Damonem a když na mě vytáhli pouto, tak jsem to vypla, protože mi přišlo, že se fakt nemusím dívat na to, jak Damona neustále mučí a vrátila jsem se až když odešla Nina, chtěla jsem vědět, jak to bez ní zakončily a chytlo mě to tak moc, že jsem tu 6 řadu sjela celou a hned potom i tu pátou a zpětně i znovu třetí a čtvrtou, co už byly nadabované, takže jo, bylo to divný, ale nejlepší chřipka v mým životě, páč jsem nedělala nic jiného, než čučela na tohle a jen co jsem se uzdravila, začínaly vysílat 7. sérii a od té už jsem se neodtrhla až do samotného finále, o kterém si bohužel myslíme všichni to samé… :-/
Ne asi :-) Stefan jde ke každému kromě Bonnie :-) A Car to má taky tak, ale to je kvůli povaze Candice podle mě, že si prostě s každým rozumí :-) Jen s Ianem asi ne, když mu ani neřekla, že je v tom a dozvěděl se to jako poslední :-)
Pravda :-) Nebylo by se nač koukat :-)
#108 Car#107 ShadowKittyGirl: https://www.edna.cz/…-cast-prvni/#… – zde chybi jeste odpoved :-D
jako asi mas pravdu, ale nevim jestli ja do toho pujdu…
no vidis tak to ani nevim ze natacel v Praze, hele ne ja ji videla spis jako lehce odenou divku
ja ji taky nikde nevidela ale to neznamena ze nekde nehrala
no to jo no tak Jennifer je uz taky dost…
aha tak to taky moc nechapu ,,jinou Popelku'' ja mela za to ze mi nekdo rikal mozna ty ze pujde o dospivani Henryho v 7 rade
jo nemoce jsou na tohle docela dobre to mas pak furu casu :D finale the worst ever
tak me neprislo ze by si Candy v realu nerozumela s Ianem maji spolu nejake fotky, ale chapu muze to byt ,,fikce,, ale ano Stefan k Bon fakt ne
no prave _D
#109 ShadowKittyGirl#108 Car: díky za upozornění, asi jsem si toho nějak nevšimla :-)
jj jak tu byl na Karlovarském festivalu Antropoid se to tuším jmenovalo…
ne, v 7 sérii už je Henry dospělí a ze Storybrooke se děj přesouvá do nějaké zakleté čtvrti Hyperion, či co a už dávno nevěří na pohádky a tak, protože jeho knihu Once Upon a Time nikdo nechtěl číst, či co tak je zahořklý a vlastně ta 6. série skončila stejně jako začala 1. série až na to, že tentokrát dcera přijde s knihou pohádek za Henrym, ještě jsem to neviděla ale prostě to mají být příběhy těch postav, ale z jiné knihy, sama jsem zvědavá, jak to bude vypadat…
já mám kolikrát pocit, že chodím marodit už jen proto, abych dohnala seriály hele :-)
Já nevím, můj pocit, fotky mají, ale je jich málo a upřímně, ani těch rozhovorů spolu moc neudělali a když už, tak si ji dobírá, což jako ok, ale žádný velký svěřování a kamarádství mezi nimi nějak nevidím… A jak jinak vysvětlíš, že jako jedinýmu neřekla, že je těhotná???
#110 Car#109 ShadowKittyGirl: v poradku :-)
aha, jasny no tak uvidime jaky to bude mit uspech, nicmene ja toho mam jeste hodne pred sebou :D a jsem rada ze jsem dala prednost tomuto pred Arrow
tomu naprosto rozumim :D
tak jako je to dost mozny no :-/ a nerekla… no jako je to divny pac by se to stejne dozvedel logicky :D
Konec The Vampire Diaries
Nejlepší epizody
Reklama
Nejoblíblíbenější postavy
Fotografie hlavních postav
Narozeniny
-
Randy J. Goodwin
24.12.1967 | 24.12.2024 -
Elizabeth Blackmore
6.1.1987 | 6.1.2025 -
Lauren Cohan
7.1.1982 | 7.1.2025 -
Nina Dobrev
9.1.1989 | 9.1.2025 -
Charlie Bewley
25.1.1981 | 25.1.2025
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Mohlo by vás také zajímat
Prodloužená upoutávka ke speciální epizodě Forever Yours a epizodě I Was Feeling Epic
Nejlepší momenty s Mattem Davisem
Vystřižené scény z osmé série, část I.
Druhá ukázka z epizody We're Planning a June Wedding
První ukázka z epizody We're Planning a June Wedding
Oblíbená scéna Michaela Malarkeye