Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

5x22 - Home - Extended Promo

5x22 - Home - Extended Promo

Příští týden nás opět čeká velkolepé finále, kde se naše skupinka postaví Markosovi. Co se však stane s Mystic Falls?

2 0
9.5.2014

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /103

Miškha99

Nevypadá to, že by nějak truchlili pro Stefana.

#11 wendy1999
9.5.2014 | 14:43:10
nikusqaa

Prečo to spravili že nechali Stefana zomrieť a myslím si že Elena a Damon nevedia že Stefan je mŕtvy myslíte že sa vráti?

9.5.2014 | 15:23:42
Nonte

No to jsem zvědavá jak tohle dopadne…

9.5.2014 | 15:54:28
Cůca

Shit, řeší víc poutníky, než to, že je Stefan mrtvej -_-

9.5.2014 | 17:58:55
Miškha99

Upřímně si myslím, že tímhle to docela podělali. Nechat umřít hlavního hrdinu je blbost. Pokud to chtějí oživit, tak ne takto. Sem zvědavá jestli se vrátí, když se druhá strana řítí..

#62 JayRa
9.5.2014 | 18:31:12
VampKošilka

Moje nejoblibenejsi postava mrtva…U te sceny jsem se zajikala placem. Jak tohle Plecka chce resit? Pritom to vypadalo nadejne…Caroline se do nej zamilovala a uprimne jsem ji jeste nikdy nevidela takhle znicenou a bezmocnou. Ja pevne verim, ze se Stefan nejakym zpusobem vrati..MUSI!!! Jinak je pro me TVD mrtve!

#71 Zdisinká
9.5.2014 | 19:55:18
papushka

Vypadá to, že všichni pojedou na letní dovču „on the other side“ ;) Nebo se tam bude možná odehrávat celá šestá série :D

#8 osvalsim #33 RoseMary
9.5.2014 | 20:05:47
osvalsim

#7 papushka: To je dobrý postřeh :-D

9.5.2014 | 20:29:17
shayxx

Kdybyste sledovali spoilery, tak tady nepíšete takový píčoviny viz. že neřeší, že je Stefan mrtvej..

#34 RoseMary #77 devilona
9.5.2014 | 20:45:07
hans24

Kdy zacne 6rada?

#87 RoseMary
9.5.2014 | 20:49:04
wendy1999

možná to ani neví :( #1 Miškha99:

9.5.2014 | 21:03:38
megary

Podle mě zemřou všichni, nebo přinejmenším větší část hlavních hrdinů a šestá serie se pak pokusí navázat na Dark Dimension z knížek. :)

http://vampirediaries.wikia.com/…ension:odkaz

9.5.2014 | 22:18:20
Sasanka

stefan je mrtvej :D to je super :D nečekaný a to se mi líbí :), jen se netěším, až ho budou trapně vracet zpět :(

#49 RoseMary
9.5.2014 | 22:36:57
Cůca

Jo, třeba ten výbuch bude znamenat masovou hromadnou sebevraždu, aby se Stefouš na druhé straně nenudil :D

#45 RoseMary
9.5.2014 | 22:38:50
ljarosova99

Nebo tam při výbuchu prostě umře tolik nadpřirozených, že se Bonnie zblázní a všichni z druhé strany zdrhnou pryč. Teda jako tohle mne teda dostalo, celá serie tak divně pokulhává a pak mrtvý Stefan? No nějak jsem ho sice nemusela,ale celkem mne to vytrhlo ze židle, konečně po dost dlouhé době.

#23 Wewiczeq
9.5.2014 | 22:57:31
Qantas

dufam ze sa Stefan vrati je to oblubena postava ,,,zrejme nas caka dlhe cakanie do 6 serie,,,inac sok ked ho zabil

9.5.2014 | 23:01:30
Kačík

Omg! vždyť zemřel jeden z hlavních hrdinů :( když zemřela Elena (několikrát) všichni se mohli přetrhnout aby ji zachránili!! a pro Stefana nic? :( ve videu o něm není ani slovo,

9.5.2014 | 23:20:36
Nessie/98/

já si myslím že se vrátí…já nevím ale přijde mi že tu jeho smrt lehce odflákli…skoro u každé postavy,která umírá nebo už je mrtvá dělají dlouhý emocionální chvíle a dělaj z toho obrovskou katastrofu ale u Stefana to proběhlo tak rychle a nečekaně že si nemyslím že by takovým způsobem zabili hlavní postavu…teda alespoň ne nastálo

#50 RoseMary
9.5.2014 | 23:20:49
JeremyFall

Přesně tohle jsem čekal. Pořád si stěžujete, že děj je nudnej a nic se neděje ( já nejsem vyjímkou ) a když se tedy stane něco nečekaného a šokujícího, aneb smrt Stefana, tak si stěžujete, že tohle si přeci tvůrci nemůžou dovolit a blablabla. Já jsem rád, že se konečně stalo něco fakt nečekaného. Bohužel je jasné, že stejně se Stefan vrátí nějakým pošahaným a trapným způsobem, takže nechápu co tu skučíte. -_- A co se proma týče.. zničení celého Mystic Falls? Sound good! :D A zní i docela logicky a zajímavé to, že by se celá šestá série odehrávala ,on the other side'. To, že se navíc druhá strana rozpadá a duchové můžou manipulovat i s fyzickým světem, by jenom jejich návrat mohlo ulehčit. No.. jsem zvědavej. Tvůrci už s dost plácaj v Poutnících a bojím se toho, že kdyby měli děj šesté série zasadit ,on the other side' tak by jsme tu zas měli kopu různých proroctví, legend, příběhů a kouzel, která nedávají smysl a podobně. We'll see.

10.5.2014 | 0:10:31
gerluska

Stefan :( moje nej postava… Myslim že všeci chcipnou a pak najde bonnie trapny zpusob a všecky je vrati z5

10.5.2014 | 0:25:41
KathPierce

Já jsem na jednom spoileru viděla že se jeden z původních a Katherine vrátí. Tudíž se určitě vráti i Stefan. Já Stefana sice moc nemusím, ale e pravda že u smrti té blbky Eleny všichni truchliily aspoň dvá díly ne zase oživla a u smrti Stefana velký NIC.

#44 RoseMary #48 RoseMary #70 ellie88
10.5.2014 | 8:41:43
anndy

jak můžeme vědět jestli truchlili? vůbec o jeho smrti nemusí vědět, a nebo energii dají do pomsty nebo do snahy ho vrátit. Snad nikdo nepohybuje o jeho návratu – ať už v jakýkoli podobě. Plecka zase zazářila – pořád podsouvala smrt Damona a nakonec je to Stef. Četla jsem, že teď zemře Stef, aby pro něj mohl v 6. sérii umřít Damon – no už nevěřím radši ničemu.

10.5.2014 | 9:35:12
Wewiczeq

#15 ljarosova99: Tohle je dobrá teorie a dost pravděpodobná :)

10.5.2014 | 13:06:28
lucasino

Další série by mohla být o The Dark Dimension.

#47 RoseMary
10.5.2014 | 14:22:05
StefanForever

To si děláte prdel? Jako zabít hlavního hrdinu? To jako vážně? Bez Stefana to nebude jako dřív ! Atˇ jdou do prdele!

#26 jh666
10.5.2014 | 15:49:21
jh666

Ježiši, přestaňte vyšilovat, stejně ho oživěj nebo něco takovýho, protože Paul Wesley má smlouvu na další řadu#25 StefanForever:

10.5.2014 | 16:01:24
imgrimm90

Doufám, že Stefena oživí jinak to bude nuda:-/

10.5.2014 | 18:49:23
blacken

Popravdě by mi ani nevadilo, kdyby Stefana neoživili vůbec, to oživování mě už nebaví. Kdyby byl první mrtvej a oživenej, tak asi jo, ale takhle? Už mě to věčný umírání štve. Ale snad nikdo nevěří, že by to neudělali, vždyť je to blbost. Oživili i nepodstatnou Bonnie, natož Stefana. Ale představa, že všichni spáchaj sebevraždu, aby mohli vrátit zpět x postav, to mě fakt nebaví. Btw. proč se po zmizení té poutnice, co jim pomáhala, nezeptali Juliena, jak to kouzlo provést? To mi moc nedávalo smysl.

#29 Klaroline!!=)
10.5.2014 | 22:41:40
Klaroline!!=)

#28 blacken: Protože myslím, že Julien měl dost práce se Stefanem a ne zrovna dobročinou náladu ;)

#31 blacken
10.5.2014 | 23:47:19
Salome

Není už toho umírání postav a následného oživování nějak moc? Ani na vteřinu mě při smrti Stefana nenapadlo, že by neměl být později oživený. Prostě bum, umřel, asi tak jako kdyby ho omráčili. Smrt postavy v tomhle seriálu už nemá žádnou váhu, všichni jen přečkáme nutné peripetie než se postava vrátí a pak hurá zas dál, bez větších změn. Jestli se tvůrci snaží ztumpachovět své diváky, tak se jim to daří.

Druhá věc – už zase je Mystic Falls pupkem světa? Každý nadpřirozený tvor tam chce žít, ovládnout maloměsto a nastolit svou rádoby vládu nad světem/městem/ba­rem? Jak překvapivé…

#38 RoseMary
11.5.2014 | 0:30:43
blacken

#29 Klaroline!!=): Tak ono by to pomohlo i jemu – resp. jeho ženě, takže mi to až tak nelogické nepřijde. Ne, že bych neměla ráda napínavý děj, ale pokud je to něco takhle přímého, tak se mi zbytečné zamotávání nelíbí.

11.5.2014 | 2:35:07
Vee12

„Finálová“ epizoda.. tak nevím jestli se na to těším.. ale na posledních cca 5 epizod se koukám jen z důvodu, abych se dozvěděla co se tam stane. :) už vymizel ten pocit těšení se na každý další díl :)

11.5.2014 | 11:24:05
RoseMary

jenom to ne.Nikdy.Nemuzou prece vsicni umrit nebo snad jo?a hlavne ted,kdyz se druha starana rozpada. #7 papushka:

11.5.2014 | 12:58:48
RoseMary

Ja jsem videla promo a nevypada to,ze by pro stefana nejak extra truchlili.#9 shayxx:

11.5.2014 | 13:03:02
maixnerka(delena)

Zajímalo by mě,proč tak damon překvapeně koukne na elenu a když vybuchnou,tak to přece přežijou,ne?????????­????????????♥♥♥♥♥

#37 RoseMary
11.5.2014 | 13:05:52
RoseMary

Jinak Stefan nepatri mezi moje nejoblibenejsi postavy a tak bych moc netruchlila kdyby umrel ale z druhe strany by se mohli vratit jini treba takova rose.Predstavte si ten jeji zivot.Byla petset let na uteku pred puvodnima jenom aby ji pokousal vlkodlak kdyz konecne dostala svobodu.Navic vlkodlak,ktery sel puvodne po Damonovi.Damon po jeji smrti hodne trpel.

11.5.2014 | 13:07:44
RoseMary

To doufam.Musi to prezit.Proste musi.#35 maixnerka(delena):

11.5.2014 | 13:13:26
RoseMary

To neni pravda.Napriklad moje nejoblibenejsi postavy umrely natrvalo.Jedna se ve dvou dilech vratila jako duch ale co jsou dva dily oproti cele serii serialu?Nejlepsi byla asi druha serie,protoze tam byla moje nejoblinejsi postava z cele historie upirich deniku rose.ve treti a myslim ctvrte serii se parkrat vratila,ale zadnou vetsi ulohu tam nemela.Byla tam proste jen tak jako do poctu a to me stve,protoze jak jsem rekla byla to moje naprosto nejoblibenejsi postva#30 Salome:

11.5.2014 | 13:22:22
RoseMary

Proc ji nemuzou proste vratit zpatky?

11.5.2014 | 13:22:55
blacken

Upřímně řečeno Rose mi nepřišla absolutně důležitá, takže mě by celkem naštvalo, kdyby vraceli zpět někoho takového… To už raději Stefana…

#43 RoseMary
11.5.2014 | 13:26:49
RoseMary

Mohlo by ji trochu hrabnout a v Mystic Falls by mohlo byt zase vzruso.

11.5.2014 | 13:27:31
RoseMary

Ale Stefan by se vracet nejspis nemel.Ja jsem proste team delena no,tak me za to nesezerte.

11.5.2014 | 13:28:42
RoseMary

trreba nebyla zas tak dulezita,ale dalo se na ni koukat podstatne lip nez na stefana.Stefan mi vzdycky prisel takovej divnej…nevim jak to rict ale nikdy jsem ho nemela rada.#40 blacken:

11.5.2014 | 13:32:06
RoseMary

coze? kdes to videla?nemuzou tam prece vratit katherine a puvodniho,kdyz puvodni jsou v new orleans a ziji uplne jiny zivot.a katherine je mrcha a kdyz uz konecne umrela tak se nemuze zase vracet zpatky.nez ji tak bych vratila zpatky…kohoko­liv.Ted kdyz Damon neni s elenou a vratila by se treba rose…Docela rada bych videla jak elena zarli.spis bych rekla jestli nekdo jako elena vubec umi zarlit to by situaci vystihovalo lip.#21 KathPierce:

11.5.2014 | 13:42:29
RoseMary

a cela sesta serie se nkonec bude odehravat na druhy strane .dobry ne? #14 Cůca:

11.5.2014 | 13:48:43
RoseMary

treba bonie prijde na nejaky kouzlo jak privest stefana zpatky i kdyz bych si to sebevic neprala,ale to kouzlo bude mit skolinku a pak se nekolik(nepod­statnych jak s oblibou rikate)postav vrati zase zpatky.Jenze se to neslucuje s tim ze mystic falls bude vyhozeno do povetri(omylem) damonem a elenou.

11.5.2014 | 13:53:32
RoseMary

to jo nebo spis o zivote na druhe strane,to je prakticky to samy.#24 lucasino:

11.5.2014 | 14:01:40
RoseMary

podle me to jenom dokazuje to,ze stefana nemeli lidi zrovna v oblibe.na seznamu mych nejoblibenejsich postav taky neni zrovna na vrcholu.#21 KathPierce:

11.5.2014 | 14:03:46
RoseMary

jo no na to az ho budou trapne vracet zpatky se taky rovna dvakrat netesim.porad si rikam ze by se jich z druhe strany mohlo vratit vic.#13 Sasanka:

11.5.2014 | 14:29:48
RoseMary

to podle me jenom dokazuje ze ho lidi nemeli zrovna dvakrat v lasce jako treba ja. #18 Nessie/98/:

#51 Cheera
11.5.2014 | 14:32:05
Cheera

Konečne niečo nečakané v tejto sérií :D na toto som čakala dlhý čas :P #50 RoseMary: podľa mojich rýchlych výpočtov si tu napísala 26 komentárov a väčšinu hneď po sebe… to si nemohla napísať ako jeden celok? -_-

#57 sisi2000
11.5.2014 | 14:54:38
Terrorka19

Stefana mám ráda, takže by mě jeho smrt na jedný straně velmi mrzela, na druhý by mi to bylo mnohem milejší než to jejich pitomý oživování. A právě to, že ta smrt neměla tolik prostoru, že to bylo z ničeho nic bum šok, by se mi na tom líbilo nejvíc, protože ty teátry, který si vyžádala smrt jiných postav, mi hrozně lezly krkem. Líbilo se mi i, že tam nebylo srdceryvný loučení s Bonnie, prostě do ní naskočil a nazdár. A to mi ke Stefanovi sedí, kdyby to byla smrt definitivní, vůbec by mě to nepřekvapilo, protože tam jedinej neustále nefňuká a nepřetřásá svůj hroznej osud, nehraje nikomu na city apod.

Definitivní smrt Damone, promiňte fanoušci, by mi vadila méně. A nejlepší by byla smrt Eleny, protože to je teda materiál tahle baba- nejsem ani v týmu Stelena ani Delena, protože oba si zasloužej mnohem víc. Já bych byla pro, aby teda vyhodili Mystic do povětří, všichni tam umřeli (kromě Matta a Jera), tyhle dva více(Matt)méně(Jer) lidi bych nechala někam odjet, a tím skončil seriál úplně. Na šestku se vyhulte, máte v tom bordel, tvůrci.

11.5.2014 | 15:12:46
Vampires are sexy

Mne přijde vtipné, že vůbec někdo uvažuje nad tím, že by Stefan zemřel na trvalo, kdyby neměla být další série, tak bych to chápala, ale každému musí být jasné, že kdyby zabili Stefan (nebo někoho jiného z hlavní trojky), tak ten seriál ztratí sledovanost a o tu tady jde, kolik fandů Stefana by se dívalo na další sérii bez Stefana? Řekla bych že moc ne. :D (Když ještě vezmeme v potaz, že má Paul smlouvu i na další sérii a že ta smrt nebyla provedena ve stylu TVD-odchodů, tak je myslím jasné, že se Stefanem uvidíme :) )

#54 osvalsim
11.5.2014 | 15:33:15
osvalsim

#53 Vampires are sexy: Taky si myslím, že je to jasné.. vůbec si nemyslím, že by Stefan odešel natrvalo.. Přece jen je z hlavní trojky a myslím, že nikdo z hlavní trojice nezemře definitivně dokud nebude konec seriálu :) Myslím, že Stefan má fanoušků dost, navíc ted se jeho postava dost zlepšila a máš pravdu.. dost by tím klesla sledovanost a hlavně by to podle mě byla nuda :) Takže uvidíme, dávám tomu tak 99% přivedení zpět a 1%, že zůstane tuhej a budem všichni v šoku.. ale myslím, že Stefan umřel i v knížce.. a Damon s Elenou ho šli vysvobodit z temný dimenze nebo co :-D

11.5.2014 | 16:20:19
JeremyFall

Mám takovej dojem, že o té temné dimenzi a vysvobozování jednoho z bratrů z ní, už tady někdy byla řeč. Ale mělo se za to, že zachraňovaný bude Damon a ne Stefan. No rozhodně sem zvědavý na finále, které snad už zavře hubu všem těm pošahaným Poutníkům a jsem zvědavý na šestou sérku, která snad nebude tak děsná jako tahle.

#56 osvalsim
11.5.2014 | 17:59:25
osvalsim

#55 JeremyFall: Jojo někdo už tu něco takovýho psal.. V knize je zachránění Stefana, ale.. Jako seriál a kniha toho zas tak moc společného nemá :-D Třeba Kaluse zabili už asi v druhým díle :-D Na finále sem taky zvědavá a hlavně sem zvědavá s čím přijdou vdalší serii :-D

11.5.2014 | 19:30:23
sisi2000

#51 Cheera: „Jen“ 16 komentářů :D :D

Ale to, že má Paul smlouvu na další sérii je sice pravda, ale nemusí být živý ;) Ale jestli bude ještě víc sérií, tak je asi pravděpodobnější to oživení…

#58 blacken #75 Cheera
11.5.2014 | 22:06:32
blacken

#57 sisi2000: Hlavně, ať není víc sérií. Tenhle seriál jsem měla ráda, ale jde to s ním zbytečně z kopce. Bylo by lepší to důstojně ukončit.

Btw. nechápu jednu věc – když mizí magie, jakto, že se to Jeremyho a Matta nedotýká? Snad díky prstenu několikrát přežili smrt, takže by měli jít jako první pod drn…

#60 Annie27
11.5.2014 | 22:26:13
ljarosova99

Tak já si myslím,že další serie se bude odehrávat hlavně na druhé straně. V knížce to tak bylo. Myslím, že šla elena se stefanem pro damona. Takže já to vidím tak, že damon a elena zaklepou a budou se snažit dostat sebe, bonnie a enza z druhé strany. U mne už taky vyprchalo to těšení na další díl,ale pořád jsem věrná. Jen se bohužel více těším na konec the originals.

11.5.2014 | 23:47:49
Annie27

Ha, tak tohle mě pobavilo :D Několikrát jsme zde řešili popřípadě rozvíjeli teorii o tom, že má umřít Damon a pak je to Steff! U toho jsem se i zasmála, protože vám najednou dojde, jak snadno se dá ten dav ovlivnit jedním blbým příspěvkem :) ,,, A lidi co tady vyšilujou a dělají unáhlený závěry z proma, tak se proberte. Až ten díl uvidíte, tak teprve nadávejte. Podle mě se Steffan taky vrátí bo by si jinak podřezali pod sebou větev :)

#58 blacken: To s Mattem a Jeremym mě nenapadlo, ale máš zatraceně pravdu :) že mě to ale od tvůrců vůbec nepřekvapuje…

12.5.2014 | 0:13:40
anndy

Damon určitě vymyslí, jak dostat bráchu zpět, i kdyby měl podepsat smlouvu s ďáblem. Doufám, že nám řeknou kam mizí duchové. třeba je to fakt ta „temná dimenze“ a to by byl stefan jasný

12.5.2014 | 8:27:47
JayRa

#5 Miškha99: Nemyslím si , že je to blbost ve hře o trůny věčně umíraj hlavní hrdinové a podívej se jakou to má sleodvanost ;)

#63 Firefly621 #64 Annie27
12.5.2014 | 11:31:01
Firefly621

#62 JayRa: No jenže Hra o trůny je totálně jiná liga to se s TVD nedá vůbec srovnávat. :D U toho totiž autor doopravdy přemýšlí.

#64 Annie27
12.5.2014 | 12:21:38
Annie27

#62 JayRa: A taky v GoT je asi 150 postav (no asi víc, těch 150 už jich umřelo) :D … a tam jsou ty intriky a je to na tom dost postavený, je to fakt úplně jiná liga. TVD má přeci jen pár postav, to se nedá srovnávat, protože to rozpětí je jinde a přesně jak píše
#63 Firefly621: autor u toho přemýšlí, má to fakt promyšlený do posledního detailu. A i tam se ale může někdo nakonec oživit :D

12.5.2014 | 12:41:54
emkoemko

Panebože…lidi­ii…vzpamatujte se…jak můžete z jednoho minutovýho proma tvrdit, že se tam nebude řešit smrt Stefana a že nikdo netruchlí apodobně?…Pře­mýšlíte?…Jeden díl má cca 45min, tohle je jen hloupý jednominutový promo !!!…A logicky tam nedají scény, kde všichni budou Stefana oplakávat…to je každýmu jasný, to si každý domyslí, oni nás spíš chtějí nalákat na ostatní dějový linky…Omlouvám se, ale tohle nešlo nekomentovat, protože některý názory tady..no comment… Jinak já jsem ráda, že se děj takhle rozseknul…vůbec jsem to nečekala a po nějaký době jsem vážně zůstala s pusou dokořán – i když bych spíš čekala smrt někoho jinýho…tohle byl hodně dobrý zvrat. Logicky ho nějakým způsobem v ději udrží, protože by bylo trapný, když ostatní xkrát vrátili po smrti, tak jeho nevrátit…ale fakt palec nahoru za poslední díl. Hlavně teda za ten song na konci, božííí :-)

#67 Annie27
12.5.2014 | 13:00:00
Salome

#40 Přesně, musela jsem si najít, kdo vůbec byla Rose. :D V každé sérii je pár takových postav, které se uvedou jako celkem podstatné, ale vydrží poměrně krátko a připadá mi, že jejich hlavní účel je, aby „popoháněly“ děj.

#44 Jistěže se Katherine může vrátit… a doufám, že se vrátí, protože nemastná neslaná Elena mě už vážně nudí. -_-

#68 Stelly #92 RoseMary
12.5.2014 | 13:33:55
Annie27

#65 emkoemko: Plně souhlasím :) Navíc je to finálová epizoda, takže tam asi těžko dají to, jak každý brečí nad Stefanem, ale naopak těch pár vteřin, jak už jsi sama psala, využijí k tomu, aby nalákali co nejvíce lidí, tudíž spíš pořádnou akci :)

12.5.2014 | 14:32:34
Stelly

#66 Salome: souhlasím s tebou ohledně Katherine a Eleny :)

12.5.2014 | 14:33:18
Goodies

Neumím si ani představit, jak by to museli zmatlat ještě víc, aby byl někdo vůbec ochotný pro Kath riskovat a nějak ji dostat zpátky, nebo jako že by sama někde ze záhrobí vylezla, jo? No to by byla teprve síla :/

12.5.2014 | 16:37:14
ellie88

#21 KathPierce: Pro Elenu truchlili? Vždyť ta se snad vždy vrátila ještě ve stejném díle co umřela.Nebo mi něco uniklo???

12.5.2014 | 17:40:17
Zdisinká

#6 VampKošilka: Caroline není do Stefana zamilovaná!Jsou jen nejlepší kámoši nebo ne? O.o

#73 Stelly #74 Annie27
12.5.2014 | 18:44:19
Zdisinká

Mě osobně ani nevadí že Stefan zemřel.Je mi jasný že by nenechali umřít (navždy) hlavní postavu!Ale bylo by dost nefér kdyby se Stefan vrátil a Enzo ne! -_- ale proti Stefanovi nic nemám :) jen mám radši Damona :3

12.5.2014 | 19:00:48
Stelly

#71 Zdisinká: ale je a navíc i Stefan říkal že mezi nimi proběhla chemie a že proto jí neřekl o tom Enzovi aby ho neviděla v tom špatném světle......plus i kdyby byli nejlepší kámoši tak do sebe můžou bejt zamilovaní...­.. ;)

#74 Annie27
12.5.2014 | 21:49:59
Annie27

#73 Stelly: Heh, já bych o tom třeba taky pochybovala, ale vzhledem k tomu, co Caroline předváděla za scény, když si myslela, že se Elena se Stefem potajnu muchlují, tak bych skoro řekla, že je jasná :D
#71 Zdisinká:

#76 anndy
12.5.2014 | 22:26:29
Cheera

#57 sisi2000: :D aha tak pardón :D asi chcela rozprúdiť diskusiu :D

12.5.2014 | 23:04:50
anndy

podle mě teda jen žárlila, že není středem pozornosti, na Elenu žárlila vždycky#74 Annie27:

#78 Goodies #86 Annie27
13.5.2014 | 8:41:59
devilona

a proč bychom jako měli sledovat spoilery? Laskavě si nech svoje kecy pro sebe, tady nikoho nezajímají. #9 shayxx: Sledovat spoilery je ubohost

13.5.2014 | 10:16:08
Goodies

#76 anndy: Jo no, taky to tak beru, že na ni žárlí. Ani Stefanovi bych takovou pipku jako je Caroline nepřála!

13.5.2014 | 10:24:08
maixnerka(delena)

i když to k tomuto dílu nepatří............ HAPPY BIRTHDAY CANDICE♥♥♥♥♥♥♥♥

13.5.2014 | 17:18:51
Irenka83

Já myslím, že přiletí Superman, otočí planetu nazpátek a všechno bude jak má být a Stázina si vezme Kubu za muže :)

#85 anndy
13.5.2014 | 18:04:19
EicuL113

moje prvni slova kdyz jsem ten konec videla COO COOOZE :-D

13.5.2014 | 18:19:15
EicuL113

a hned je nam jasny o cem bude 6 serie zeo

#83 sisi2000 #90 RoseMary
13.5.2014 | 18:19:58
sisi2000

#82 EicuL113: To je ironicky?? Protože já nemám šajna :D

13.5.2014 | 21:43:17
nirty

jzs nebrecte tady, stejne ho zase na stopro vrati :D konecne aspon naka zmena, uz to zacala byt nuda :D I want ALARIC back! :D

#85 anndy #89 RoseMary
14.5.2014 | 2:25:10
anndy

:-D#80 Irenka83:

já taky
#84 nirty:

14.5.2014 | 7:57:41
Annie27

#76 anndy: Nj, to je taky pravda, že ona je přesně ten typ :)

14.5.2014 | 10:17:57
RoseMary

Myslim ze sesta serie zacne v zari.#10 hans24:

14.5.2014 | 13:32:44
RoseMary

Damon nemuze v seste serii umrit.prosim prosim ne.musi zit a byt s elenou.

14.5.2014 | 13:33:48
RoseMary

Alarika bych zpatky teda nechtela.#84 nirty:

14.5.2014 | 13:35:20
RoseMary

Jo jasne mesto vybouchne a cela sesta serie se bude odehravat na druhe strane.To nemuzou dopustit zvlast ne ted kdyz se cela druha strane strana rozpada.Budou vlastne nejaky navraty?Dost se mi styska po starych postavach.#82 EicuL113:

14.5.2014 | 13:39:03
RoseMary

i po tech nepodstatnych.

14.5.2014 | 13:39:40
RoseMary

Ketrine?delas si ze me legraci ze ji chces zpatky? #66 Salome:

#95 Salome
14.5.2014 | 13:42:59
anndy

spoiler k TO, takže bacha a kdo nechce ať nečte

když má Davina kouzlo jak přivést zpět Mikaela, tak by mohla pomoct i v TVD :-) ale oni si vymyslí vlastní variantu

14.5.2014 | 13:52:03
maixnerka(delena)

Celý to plecka potento!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14.5.2014 | 14:11:35
Salome

#92 RoseMary: Jo, proč by ne? Byla s ní zábava a připadá mi, že i Nina Dobrev ji většinu času hrála raději než Elenu. Možná bys měla pochopit, že seriály fungují na principu, že se něco děje, ne že všichni tví oblíbenci žijí šťastně navěky věků. Na druhou stranu není potřeba z toho dělat drama, je to jen seriál.

#96 Tenebien
14.5.2014 | 17:39:36
Tenebien

#95 Salome: Ano, Katherine byla skvělá postava. Škoda, že se jí zbavili… to se měli radši zbavit Eleny :D

14.5.2014 | 20:59:01
Tera06

Really? Vážně si myslíte, že nechají Stefana na rozpadající se druhé straně? Že bych nechali umřít hlavního hrdinu? Ještě když chtějí natáčet 6. serii? No táák. -_- Tipla bych si že ho na poslední chvíli přivedou z druhé strany a on bude mít nějaké psychické potíže. Vždyť kolik jich už oživili? Proč by nenašli nový způsob ;)

#98 Goodies
14.5.2014 | 22:32:51
Goodies

#97 Tera06: Už zas psychické potíže? Omg, to by byla zábava. Spíš kdy je neměl…

14.5.2014 | 22:55:27
messis

v 6 musí zemřít Elena a vrátit se Kath ♥

#101 Market23
15.5.2014 | 13:38:48
emkoemko

Z trochu jiného soudku…ač má tedy děj občas mouchy, který film či seriál je nemá, že…i přesto na to koukám dál a celkem mne to zas začalo bavit…ale co jsem chtěla říct – jsem za seriál ráda i díky tomu, že mám co poslouchat..hudba ze seriálu je skvělá…so..than­ks :-)

#102 anndy
15.5.2014 | 14:52:06
Market23

#99 messis: Kathrine se už nikdy nevrátí. Tím, že ji ‚odtáhli‘ chtěli říct to, že se dostala někam do ‚pekla‘, odkud už není návratu. Už to pro ní celé deníky skončily.

15.5.2014 | 15:21:53
anndy

souhlas – hodně písniček se stalo mých oblíbených :-)#100 emkoemko:

15.5.2014 | 21:32:22
EicuL113

joooo alarica bych taky uvitala zpátky :-)

16.5.2014 | 15:27:05
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama