Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

4x09 - O Come, All Ye Faithful - Extended Promo - CZ titulky

4x09 - O Come, All Ye Faithful - Extended Promo - CZ titulky

Trailer na příští epizodu, která bude v tomto roce poslední. Určitě se tedy v mid-season finále budeme mít na co těšit. UPDATE: Titulky doplněny.

0 0
7.12.2012

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /127

Nemesis23

Tak z tohohle traileru nějak nevím jak to pobrat…hlavní dění vypadá,že bude kolem Klause,kterého bude chtít Stefan chránit kvůli léku…a možná nás čeká ještě nějaká pěkná scéna s Elenou a s Damonem. a co to mělo znamenat ten prostřih na Jera? hmmm,nějak mě to neupoutalo,tak uvidíme…

7.12.2012 | 19:05:17
Klarolineforever

No tak jen doufám že Damon nebude tak sobeckej. Jak vždycky říkal že s ní sobecký být nemůže! No tak uvidíme, co ho víc ovládá jestli láska a nebo sebeckost!!!

7.12.2012 | 19:47:09
Chikina

Jestli Damon přinutí Elenu zapomenout…tak mě to fakt naštve. Takhle jí brát její emoce. To není nesobeckost, to jí akorát ublíží. Jak Tyler řekl, sire bond tě nepřinutí cítit co nechceš, takže Elena ho doopravdy miluje a tohle jí vzít by bylo hodně krutý.

7.12.2012 | 19:53:56
kllenka

Chikina: souhlasím :o)

7.12.2012 | 20:04:32
Goodies

Klarolineforever: O jaké sobeckosti ze strany Damona to tu mluvíš??? Jasně bylo řečeno, že k němu musela něco cítit už jako člověk a upírství to jenom umocnilo. A Tyler snad taky vysvětlil, že pouto neovlivňuje city, ale způsob chování… Bude to jen jeho dobrá vůle, když ji nechá zapomenout, a to se mi ještě nezdá správné vzhledem k tomu, že ho miluje ze svobodné vůle a prosí ho, aby jí to nebral. Naopak od Stefana to je sobecké, že to po něm vůbec chce! Jak se může svobodně pak rozhodnout, když o citech k Damonovi nebude nic vědět? To není možnost výběru, ale fialový hnus!

7.12.2012 | 21:54:26
I like Stefan

proč fialový „zlatíčko“ ? :D

7.12.2012 | 22:16:53
Katerin

No, jsem zvědavá jak to bude pokračovat ;) Jen bych tu chtěla vyjádřit svůj názor, a prosím nepouštějte se do mě jak zuřivý psi do masa ;) Nemám ráda Elenu, vlastně jí nesnáším. Otravovala mě její nerozhodnost mezi Stefanem a Damonem, poté vždy byla chudinka ona i když ostatní trpěli víc. Teď mě prostě naštvalo jak na konci 4×08 mluvila s Damonem, přišlo mi to nefér a hnusné vůči Stefanovi, copak nechápe že je zase rozhádá?! Mně přijde že Elena je taky velký SOBEC. Nejsem Stelena ani Delena ale souhlasím že teď je sobečtější Stefan. Ale zase ho chápu. Být Caroline tak bych jí do očí řekla co si o ní myslím a nedusila bych to v sobě :X No a hlavně se těším na to jak Caroline zareaguje na to že chce Tyler zničit Klause, na čí straně bude?? :) Toho se vážně nemůžu dočkat! :) Mám tam asi hodně hrubek, no jsme jen lidi. Můžete na můj příspěvek reagovat, ale aspoň nějak rozumně :)

7.12.2012 | 23:29:20
kllenka

A mě se právě Elena začíná líbit. Nefňuká, hájí své city k Damonovi, ví co chce a obhajuje to…je konečně normální. Už jen když si vzpomenu,jak se omlouvala Stefanovi…zvedal se mi žaludek!

8.12.2012 | 6:11:32
kllenka

Goodies: zase jen souhlasím! :o)

8.12.2012 | 6:17:49
zelvicka7

Přesně. Elena je mnohem jistější než dříve, kdy se každýmu omlouvala za věci, který ani neudělala… A to se mi líbí. :-)

8.12.2012 | 15:34:28
natysek

Nechci,aby byla elena s damonem.Udělal jí toho víc než dost.Ten kdo jí zachránil život byl Stefan.

8.12.2012 | 15:55:30
kllenka

natysek: jasně a proto s ním bude z vděčnosti…ale Fůůůůůůůůj! Tak tento názor postrádá logiku.

8.12.2012 | 17:07:37
Goodies

Že jí zachránil kdysi život, to ještě není důvod, aby s ním byla. Protože nic jiného než vděčnost mezi nimi už nevidím… Kdyby to tak měli dělat všichni, tak by rovnou Caroline mohla být s Damonem, protože když byl ten rituál v druhé řadě, tak jí a Tylerovi zachránil život. Na to se tam opravdu hrát nemůže, tam si zachraňuje život kde kdo.

8.12.2012 | 18:14:15
Klarolineforever

Ano kde kdo, Damon to ale vždy pokazí, protože se za něj Stefan obětoval. No toto uzavřem prostě podle mě má pravdu Stefan! Ano, Stefan se ted chová sobecky, ale spravedlivě sobecky. A navíc je to moje nej postava takže ho budu vždy obhajovat, tak jako vy Damona. A Elenu jsem nemusela i když byla se Stefanem a přesně moc se lituje, párdon ale podle mě je to kr*va sebelitující, která neví co chce. Jináč se moc těším jak Car zareaguje na Tylerovo rozhodnutí vůči Klausovi, ale ted´ si nejsem jistá kde jsem četla že se CAr bude zastávat Klause :)

8.12.2012 | 18:41:00
Misa105

Klarolineforever: Taky jsem to četla a ještě jsem četla že by se měli i políbit. Tak jsem zvědavá :)

8.12.2012 | 18:50:24
kllenka

Klarolineforever

  • blondska bude dělat ocásek Stefanovi. Ostatně ty dva, to jsou povedený páreček! A nechápu…spra­vedlivě sobecky??? Alespoň jsem se zasmála.....Mi­mochodem- Stefan je ufňukánek
8.12.2012 | 18:51:58
Garia

Už sem to psala jednou, ovšem nedá mi to a stručně to připomenu znovu.. za všechno může od prvopočátku Štefi :D A je to namyšlenej sobec a hulvát.. :D

8.12.2012 | 19:18:51
kllenka

Garia: doplním a neskutečný primitiv… :o)

8.12.2012 | 19:31:15
Garia

Krom toho nechápu, jak může někdo s nickem „Klarolineforever“ (dle toho se dá soudit,že fandí Klausovi) tvrdit, že Damon je pro Elenu špatný :D

8.12.2012 | 19:35:07
Goodies

Já Stefana nemůžu ani čut:D Ufňukaný, litující se, sobecký hňup! Všechno to začal on a to že se „obětoval“ za Damona? Asi špatné svědomí, ne? Navíc, kdo se ho o to prosil? Damon byl připravený umřít a on rozhodl za něj, že ho zachrání. A vzhledem k tomu, že je Steleňáků méně, tak asi budeme mít pravdu MY;) A nějaké spravedlivě sobecký? To má být co, prosím tě? Je to sobec na entou! Odežeň od sebe Elenu a pokud mě ani tak nebude chtít, tak to alespoň bude její vůle. A tohle je co, když její city nic neovlivňuje, ani to nesmyslné pouto??? Jenom si nechce připustit, že už má po ptákách! Zmatený trapák!

8.12.2012 | 19:38:01
I like Stefan

Ale fůj, v poslední době tyto výlevy ignoruju, ale co je moc to je moc, Stefan, že je primitiv, podle mně je to homo sapiens sapiens jako vy, ale možná, že jsme všichni primitivní opice co? hlavně vy dvě !

8.12.2012 | 19:41:33
I like Stefan

A to si neodpustím promiň „zaltíčko“ píšeš tu, že Damon byl připarven umřít a neprosil se o záchranu, Elena taky byla připravena umřít a Damon by jí zachránil a taky se o to neprosila.

8.12.2012 | 19:45:23
Goodies

Ale nic takového se zaprvé nestalo a za druhé, já neodsuzuju to, že se někdo za někoho obětuje, ale pak není potřeba o tom mluvit jako o něčem, za co ten druhý může. Stefan to udělal ze své vůle a tudíž za to Damon nemohl;)

8.12.2012 | 19:50:46
Goodies

Ale nic takového se zaprvé nestalo a za druhé, já neodsuzuju to, že se někdo za někoho obětuje, ale pak není potřeba o tom mluvit jako o něčem, za co ten druhý může. Stefan to udělal ze své vůle a tudíž za to Damon nemohl;)

8.12.2012 | 19:52:35
Garia

Tak pozor.. než tu začneš někoho nazývat opicí, tak by ses měl trošku zamyslet. Za prvé – ani jedna z nás Tě tu slovně doposud nenapadla :P A za druhé si uvědom, že né každému je tu 15 :P Ale já to chápu.. k podobným výlevům se snižuješ z toho důvodu, že Tvůj mozek nic duchaplnějšího nevymyslí na obranu Tvého oblíbence :D

8.12.2012 | 20:14:33
kllenka

I like Stefan

  • JE TO PRIMITIV! Vším co vypustí z pusy…nehorázný! No jo no- scénář je scénář! Ale toho primitiva hraje dobře! :o)
8.12.2012 | 20:17:02
kllenka

Garia: Trefně napsané! My rozebíráme postavy! Pro ty méně chápavé!

8.12.2012 | 20:19:30
I like Stefan

Pokud někdy uráží něco nebo někoho koho mám rád, tak tím uráží i mě a s takovou osobou nebudu jednat nějak jinak! A NENI TO PRIMITIV

8.12.2012 | 20:35:25
kllenka

I like Stefan- Tak potom se nech vyšetřit.....je to jen seriál :o) A ostatně je to věc názoru, a ty jak je vidět neakceptuješ jiný názor…ale pouze jen ten svůj.....víš co znamená slovo diskuze? Každý má právo vyjádřit svůj postoj a také si ho obhájit…

8.12.2012 | 20:40:55
Goodies

Pokaždé, když někomu dojdou argumenty k obhájení svého názoru, tak začně primitivně urážet jednotlivce nebo všechny ty, kteří mají silnější argumenty…

8.12.2012 | 21:05:07
I like Stefan

Kde bereš tu drzost, říkat mi co mám dělat, říkám ti já snad něco podobného? ne! A ty snad můj názor akceptuješ? ne! Takže ty mi nemáš co vyčítat.

8.12.2012 | 23:17:26
I like Stefan

A mně nedošli argumenty „zlatíčko“, mám jich celou řadu, které vyvracejí tvrzení: „Stefan je primitiv“ např.: ptimitivové neovládali řeč a Stefan mluvit umí, nebo Stefan má napřímenou páteř narozdíl od primitivních opic atd…

8.12.2012 | 23:22:39
I like Stefan

Jo a ještě, abych byl kompletní musím se vyjádřit k tvrzení: „JE TO PRIMITIV! Vším co vypustí z pusy…nehorázný!“, to znamená, že všechno co vypustí z úst z něj dělá primitiva, tak a teť si to vemte Stefan řekl určitě několikrát: ahoj, nashledanou, miluju ťe, mám hlad :D, nebo třeba vypadáš úžasně. A to vše z něj dělá primitiva, bohužel tato běžná vyjádření využívam i já v běžném živoťe a stejně tak i vy tím pádem říká, že i já jsem primitiv a že vy jste primitivové vším co říkáte, no a pak tedy nechápu argumenty na můj účet ve stylu: „Urážíš nás, i když mi tebe ne.“ mně příjde, že uráží i mně, a proto jsem se ohradil, takže pokud je Stefan primitiv vším co říka, tak i my jsem primitivové, no možná je to pravada. Co myslíte?

8.12.2012 | 23:42:52
kllenka

I like Stefan 8.12.2012 20:35:25 Pokud někdy uráží něco nebo někoho koho mám rád, tak tím uráží i mě a s takovou osobou nebudu jednat nějak jinak! ..vy jste primitivové vším co říkáte,....... TAK K TOMU…někdo Tebe urážel? Nikdo k Tvý osobě neřekl ani popel. Dále plácáš , že nerespektuji tvůj názor…to se mýlíš. Napadla jsem tě osobně za to,že nehorázně miluješ Stefana? NE! A já se můžu libovolně vyjádřit ke každé osobě v seriálu, hold někdo je mi sympatický a někdo ne! Také podle toho své názory i píšu. Ostatně jako každý tady! A to je Tvůj problém,ty nechápeš slovo diskuze…pokud píšeš,že nesneseš když někdo špatně mluví o tvé oblíbené postavě, tak co tu vůbec děláš? Mě se také nelíbí jak mluvíš o Damonovi, to ale neznamená, že tě začnu urážet. A slovo primitiv ber jako slovní obrat. To jak se Stefan vyjadřuje…je primitivní! A vážně mě nebaví ti vysvětlovat, jak se vede diskuze! To ti tady můžu napsat slohovou práci k tématu diskuze, a jak tuším, ty budeš stále někoho jen napadat!

9.12.2012 | 8:13:17
kllenka

A když už jsme u slova primitiv…byli primitiv.kolonisté, nazývá se tak i primitiv.umě­ní…atd. Jak jsem psala…slovní obrat! Mluvit Stefan umí, ale to co plácá a co kolikrát vypustí z pusy jsou …tedy jinak…kraviny! A nemám Stefana ráda…mě nepřijde správné, když za upírství obdivuje blondýnu a Elenu odsuzuje. Pokud někoho miluji, tak ho beru tak či tak…ne nadarmo se říká : v dobrém i ve zlém.

9.12.2012 | 8:44:38
I like Stefan

Nesnesu, když se někdo neumí krotit a říká o osobách, které jsou někomu drahé, kraviny ( ale taky jsem si tím prošel, taky jsem urážel Damona, ale už to nedělám, protože jsem pochopil, že to někomu vadí ). A ano byl jsem uražen napsala si: Abych se nechal vyšetřit, což je mírněji řečeno SI BLÁZEN, ano můžeš říci, žes mi to oplatila za to že jsem napsal :„ale možná, že jsme všichni primitivní opice co? hlavně vy dvě !“, ale potom si uvědom, že zde to neměla bít urážka, protože zde píšu my všichni a myslíš si, že urážím sám sebe? Ne! Klidně bych mohl napsat, něco co uráží Damona, ale neudělám to, protže ho respektuju, ale to ty neumíš respektovat Stefana, no už je načase se to naučit, pro mně to taky bylo těžký, ale zvládl jsem to!

A podle mě Stefan Elenu neodsuzuje.

9.12.2012 | 10:11:55
Klarolineforever

…Ježiši…tak tu každej napíše svým názor, a vy ho sjedete jak malý!Tak každej nemůže mít rád jen Damona, chápu že je vás víc, ale tak jsou i jiný postavy než on!!A co se týče Klause tak ho s toho vynechte, protože on je úplně odlišnej jak od Stefana tak od Damona. A když si to tak vezmete, každej je v tom seriálu nějak sobeckej. A nejvíc z nich tam je Damon a Elena- největší sobec a ještě k tomu chudinka která se fut lituje!Já být upír a potkat, už by nežila!! :D

9.12.2012 | 10:21:48
I like Stefan

NO ty tě zase sežerou Klarolineforever .

9.12.2012 | 10:25:35
Klarolineforever

At si to skusí I like Stefan, jsem celá se železa! :D

9.12.2012 | 10:35:24
Klarolineforever

Pokaždé když někdo(viz JÁ :D) napíše koment na trailer, vždy se pak probírají Salvatore´s brot­hers a „Svatá“ Elenička!

9.12.2012 | 10:36:35
kllenka

I like Stefan

  • respektuji tvůj názor. Ale respektovat postavy v seriálu? Blbost. Vždy je tam pro někoho oblíbenec a neoblíbenec. S respektem to nemá co dělat! To je můj názor.

A já se krotím až moc,jelikož nejsem vztahovačná(se­riál.postavy versus já). Ty jsi hned obratem využil slovo primitiv k tomu, aby ses začal trefovat do nás. Odprosti realitu od seriálu. A pak může probíhat normální diskuze o dění v seriálu a postavách. Třeba i negativní! Klarolineforever: Nechápu tvý myšlenkový pochody, kdo kdy a kde mluvil teď o Klausovi?

9.12.2012 | 12:03:06
Goodies

Pište rozumné argumenty a hlavně se vyjadřujte k ději a postavám v seriálu a pak tady můžeme diskutovat na úrovni. To jak SKORO všichni z týmu Stefan si berou vše moc osobně a řeší pak rozum diskutujících už mě opravdu unavuje a snad už se k tomu nebudu ani vyjadřovat, každý si udělá obrázek sám…

9.12.2012 | 12:16:57
Goodies

Dále nechápu poznámku o Klausovi, ale v podstatě mi to je buřt:D Jen ještě poslední věc – nechápu, jak může mít někdo rád Stefana a zároveň Klause, to si tak trochu protiřečíte…

9.12.2012 | 12:20:07
Klarolineforever

Né neprotiřečím, já mám ráda Stefana i Klause, mívala jsem i Damona ale pak..no radči nic, protože vy Team Damon jste strašně zákeřní atd. nás team Stefan je nás sice mín, ale neurážíme Damona, tak jak vy Stefana. A co se tíče toho kdo tu zminoval Klause kllenko, si přečti předlejší diskuse(já jsem moc líná se ted vypysovat! :D)

9.12.2012 | 12:32:05
Goodies

No já nevím, ale pokud máš nějakou oblíbenou postavu, tak nejspíš proto, že souhlasíš s jeho charakterem a jeho názory, tak to mám alespoň já. A jak do toho zapadá Klaus? Hájíte tu Stefana jak svůj život. Jak není sobecký, jak je spravedlivý a kdo ví co a pak zmíníš, že máš ráda Klause? To mi fakt už hlava nebere:D

9.12.2012 | 12:40:12
kllenka

Klarolineforever: Tak jak koukám, vysvětlovalo se tu co je diskuze, dále tu máme slovo primitiv, dále tu máme urážení lidí ohledně jejich názoru… Klause…nikde nevidím …pokud reaguješ, myslela jsem, že k věci…potom stačí dodat jméno, kdo o něm psal ne? A bude to dávat smysl všem.

9.12.2012 | 12:43:15
Goodies

Že urážíme Stefana ještě neznamená, že jsme zákeřní. Já jen hájím, s čím souhlasím. Osobně jsem proti nikomu neřekla ani prd. Vždy když se k něčemu vyjádřím, tak je to výhradně buď seriál jako celek, nebo postavy. Už mě fakt nebaví to dokola opakovat, ale o tom tady diskuze je. A pokud nezvládáte takové psychické napětí a urážení postav a poukazování na jejich chyby, tak by bylo lepší na podobné diskuze snad ani nechodit, nemyslíš? Já si to tedy takhle k srdci neberu ty vaše názory, jen s nimi nesouhlasím a nikdy vaše myšlenkové pochody zřejmě nepochopím:D

9.12.2012 | 12:45:49
kllenka

Goodies: :o) mě to také hlava nebere…ale tady mě už nic nepřekvapí.....

9.12.2012 | 12:47:10
kllenka

Goodies: Já už to tu také vysvětlovala…znovu už nechci…tak pouze potvrdím tvůj názor! :o)

9.12.2012 | 12:49:58
Goodies

kllenka: Mě už diskuze podobného typu taky unavují. Místo, aby se tu diskutovalo o seriálu a navzájem jsme tu prezentovali své názory na postavy a argumentovali každý jak to vidí ze svého pohledu, se tu věčně řeší jak jsme pro Steleňáky zákeřní, protože urážíme Stefana… Jak v pomocné škole toto:D Připadá mi to, že když neumí vyvrátit náš názor, tak budou útočit aspoň na nás osobně.

9.12.2012 | 12:57:16
I like Stefan

Ano máme padesát komentářu, takže už nám chybý ( i s mím ) jen 49 komentářů. No tak jak se všichni máte .

9.12.2012 | 13:02:04
I like Stefan

Já se mám skvěle .

9.12.2012 | 13:03:13
Goodies

Já jdu dělat něco smysluplnějšího, než tu po sobě nechat piskovat kvůli Stefanovi (kdyby aspoň kvůli Damonovi:D:D:D)… Těsto na perníčky už na mě čeká:D

9.12.2012 | 13:08:01
I like Stefan

aha no tak ať se ti povedou :)

9.12.2012 | 13:11:39
Garia

Ke zmínce o Klausovi se veřejně hlásím já.. ale nešlo o žádnou kritiku, natož abych ho urážela :) Jen sem konstatovala, že nechápu jak někdo s nickem Klarolineforever – fandí Klausovi a Caroline – zároveň říká, že Damon není pro Elenu dobrý :) Toť vše :)

9.12.2012 | 13:21:57
Goodies

Garia: Říkám, že většinou nechápu myšlenkové pochody Steleňáků a často si protiřečí. Brání Stefana zuby nehty a ve výsledku někdo napíše, že by chtěl vidět Caroline a Klause spolu. Tak to mě dostalo do kolen, fakt:D

9.12.2012 | 13:26:02
I like Stefan

„Zlatíčko“ tak co jak se ti daří?(myslím samozřejmě s perníčky)

9.12.2012 | 13:31:18
kllenka

Garia:Tak s tím souhlasím....­.pomalu to samé! :o) A už třeba pro tohle.....některé názory vážně nepochopím.

9.12.2012 | 13:54:02
zelvicka7

kllenka: Tak to jsme na tom podobně. Ale každý je nějaký… :-)

9.12.2012 | 17:23:53
Klarolineforever

..Ježiši..a co se Vám na tom nezdá, JÁ SI NEPROTIŘEČÍM!!!Tak prostě holt mám ráda Stelenu a Klaroline co je komu po tom!Prostě nejsem pro Delenu, tento pár mě vůbec nezaujal, taky Vám nevnucuju Stelenu(ted´ zas budou mluvit že my nic nevnucovala, jasně.Vím že ne!) Dále, ano budeme ospravednovat Stefana zuby nehty, tak jako vy Damona! :D A už tady s tímhle končím, furt tady probíráte jedno a to samí, prostě neunesete jiný názor, holt každej nemusí mít rád vašeho „nesobeckého“ Damonka!

9.12.2012 | 18:08:44
kllenka

zelvicka7: :o) pak tu začnou řešit (trojku2) blondýna,její vlček a Klaus…a vážně smíchy bouchnu,… když budou obhajovat Klause.(zvlášť u těch,co byli proti Damonovi) Co na to říct? To nejde ani pochopit! :o)

9.12.2012 | 18:11:49
kllenka

Klarolineforever: Nepochopila jsi jen pointu,zlato. I to se může stát.Hned vysvětlím… Damon je prý špatný pro Elenu a Stefan je borec…dle vašich slov. Záporák Klaus je tedy dobrý pro blondsku a hodný chudák vlček ne? No není to padlé na hlavu? Pochopila?????

9.12.2012 | 18:24:52
I like Stefan

Na opbranu Klarolineforever není, tak hold se jí líbí víc vystupování Klause než vlčka, nebo se jí nelíbí vlček, ale rozhodně neexistuje pravidlo Fanda Steleny fanda vlčka a naopak!

9.12.2012 | 18:32:37
kllenka

I like Stefan: Chápu tvůj pokus o zastání…ale logicky máme pravdu??? Jen brouku přiznej…že jo! :o)

9.12.2012 | 18:37:14
TNoty

jooo,to už jsem se na foru taky zmiňovala,že je nelogický,že Damona nemají rádi protože je to zmetek,ale Klaus je zlatíčko :D … (přitom si jsou docela podobný:)

9.12.2012 | 19:53:48
TNoty

jinak…já teda fandím Damonovi…Stefan je jakej je,ale primitivní mi nepřijde… :(

9.12.2012 | 19:59:49
Goodies

Já bych teda Damona a Klause moc nesrovnávala…

9.12.2012 | 20:11:04
kllenka

TNooty: To samé co říká Goodies, nevidím mei nima žádnou podobnost. A v posled.dílech mi Stefík tak lezl na nervy,že mi tak připadá. Už jen tím co řekne a nemluvím o chování. Úplně mi ho zprotivili.

9.12.2012 | 20:16:15
kllenka

TNoty: Dodám:Mimo toho,že jsou považováni za záporáky a že oba usilují o tu svou dívku. Ale Klaus chtěl Car obětovat, tak zase + pro Damona.

9.12.2012 | 20:26:20
TNoty

no,myslela jsem to tak,že oba udělali hodně špatnýho…ale to je jedno :) …

10.12.2012 | 12:38:38
Klarolineforever

Proč najednou Car nazíváte blonskou? Asi už vím proč..v tom hraje ta role jak se zastává Stefana, že?A nemá snad pravdu? No nicméně Julie oznámila, že Damon a Elena spolu dlouho nebudou, takže dobrá zpráva pro fanoušky Steleny, prý se Stefan a Elena dají dohromady a budou šťastnější ještě více jak dřív..

10.12.2012 | 14:56:32
I like Stefan

No to by bylo skvělé

10.12.2012 | 15:08:48
Klarolineforever

To bude skvělé I like Stefan

10.12.2012 | 15:30:51
TNoty

Klarolineforever: tady je někdo pěknej provokatér co? :D:D:D budou šťastnejší ještě víc než dříve :D …tak to jsem zvědavá na reakce…a k tý bloncce…copak není blondýna? :)

10.12.2012 | 15:30:54
kllenka

Klarolineforever

  • blondýnou ji nazývám já…a jen proto,že má dlouhé jméno a každý pochopí o kom mluvím. Tak v tom nic nehledej. Mě zajímá pouze vývoj Elena,Damon,Ste­fan.....Kde bereš to info??? Já nikde nic nenašla…pouze sdělila, že vzniknou nové vztahy,ale nic o tom ,jak to dopadne mezi Elenou a Damonem. Tak to beru jako tvé zbožné přání.....no jo no, každý máme jiný. :o)
10.12.2012 | 15:34:04
kllenka

A to asi budou opravdu štěstnější než dříve.....zvlášť, když Stefan zjistí, že spala s jeho bratrem.....to bude láska… :o) už se nemohu dočkat až to uvidím :o)

10.12.2012 | 15:41:55
iKanks

Tady se to zase rozjelo :D

10.12.2012 | 16:12:32
Garia

Nic takového Julia neřekla, protože by takovou podstatnou informaci nikdy nevyzradila dopředu :D Jako byste jí neznali.. dycky jen mlží :P Viz tohle co sem našla já:

Naozaj je Elena zamilovaná do Damona? Títo dvaja si budú klásť túto otázku. Damon, ktorý je zvyknutý na odmietanie, sa na to bude pýtať oveľa viac než Elena, ktorá zaujme veľmi pevné stanovisko ohľadne svojich citov.

Je tam nejaká reálna nádej, že sa z Eleny a Damona stane naozajstný pár? Záležitosť s pripútaním ich prinúti hlboko analyzovať pocity, ktoré k sebe cítia. Budú sa ich snažiť definovať a obhájiť. To ich môže urobiť silnejšími než kedykoľvek pred tým, alebo rozdeliť.

10.12.2012 | 17:16:23
kllenka

Garia: Díky.....jsi zlatíčko… :o) alespoň něco :o)

10.12.2012 | 17:34:00
Garia

Nooo, nemáš zač. Bohužel jsou to „spoilery“ které byly zveřejněny před poslední odvysílanou epizodou, tak nevím, k jakému časovému úseku se ještě asi budou vztahovat, ale nezdá se mi, že už by sme to sfoukli v tom jednom díle… tak uvidíme :) Mimochodem další „spoiler“ je že v 9. epizodě někdo umře… tak co myslíte, kdo to bude? ;)

10.12.2012 | 17:42:09
kllenka

Garia: Klaus pozabíjí ty vzbouřence…nikdo jiný mě nenapadá :o)

10.12.2012 | 17:46:21
Klarolineforever

kllenka: já si to nevymyslela, taky jsem to zkopírovala jako Garia, našla jsem to na FB o stránce TVD a ta to tam psala, prý to našla na nějaké stránce TVD…

10.12.2012 | 17:47:16
Garia

Já bych tipovala Tylera nejspíš.. má se jednat o někoho, koho známe od první série. Nebo Caroline, to by byl zvrat :D Ale ta by mě mrzela, i když mě teď fakt štve, mam jí jinak ráda :P

10.12.2012 | 17:53:51
kllenka

Vlčka tam asi nechají, aby vznikla nová trojka. …A co ten Matík, ten je tam už zbytečný, když už Elena pije z pytlíku a původ.upírka odpočívá… :o)

10.12.2012 | 18:03:21
kllenka

…doplním…Tyler má totiž dělat parťáka Damonovi u pití v baru…to jsem někde četla.

10.12.2012 | 18:10:31
Goodies

Pane bože, opět se potvrzuje, co jsem psala již dříve. Zase si Steleňáci berou vše moc osobně. Chčím už z vás maggi v kostkách, fakt:D Prý, proč nazýváme Caroline blondskou. Třeba já osobně jí tak někdy říkám, protože jí tak nazývá Damon a celkem mi to příjde i vhodné vzhledem k tomu, že je tam jediná blond. A i kdybych jí říkala červený trpaslík, tak to může být všem jedno proboha, řešte to podstatné. Vztahovačnost není dobrá vlastnost;)

10.12.2012 | 18:27:56
Avery29

Pokud se Caroline opravdu zastane Klause tak se mi to líbí :) těm dvoum fandím.. Jinak fakt nechápu jak chcou zautočit na Klause?? … Damon a Elena – to se dalo čekat že ji jen tak nenechá odejít :) a taky nechápu to s tím Jeremym..jako co v něm chcou potlačit?

10.12.2012 | 18:41:45
sacharka

Spoiler … … .. jak víme jedna z hlavnich postav má umrit … a asi to bude Damon ne ................. :( :( https://www.facebook.com/photo.php?… :(

10.12.2012 | 21:31:16
Garia

To chce klíííííd… a nohy v teple ;) Jestli umře, tak zas zázračně ožije. Protože jestli ne, tak se můžou jít s TVD píchnout, bo se jim na to minimálně 70% lidí přestane koukat ;)V knížce taky umře.. ;) A pak je zasejc živééééj :P

10.12.2012 | 21:41:29
Garia

Tý jo teď sem se naprosto nechala zmást promem na 3×09 :D

10.12.2012 | 21:50:56
Goodies

No to nemyslíte vážně??? Jestli Damona nechají umřít, tak přísahám už nadobro končím s deníkama! Jako už tak jim klesla sledovanost, když to vypadalo, že je s Delenou amen, a to ho ještě nechají zemřít, jo?:-O

10.12.2012 | 21:51:54
Katerin

Damon nemůže umřít :( Za prvé páč ho mám ráda x) A za druhé – Hlavní postava a tudíž hlavní nit celého děje, jeho smrt by byla kravina. Možná se jen dostane do ohrožení života, to je tak všechno ;) Takže neplašte zrovna kdy je to teď tak napjatý STALENA VS DELENA Mimochodem je sranda číst si tu jak se hádáte x) Jak „obhajujete“ svý oblíbence. Mně je to tak něják fuk, protože nemám ráda Elenu a miluju oba Salvatory xD Každej se někdy chová sobecky takže si nemaj co vyčítat :D (píšu nespisovně,já vím)

10.12.2012 | 22:00:37
TNoty

taky pochybuju,že by umřel Damon když celá 4 serie se točí kolem jeho vztahu s Elenou…na Tylera bych taky nevsázela…hmmm,kdo by to mohl být…možná Matt…nikdo jiný mě taky nějak nenapadá…

10.12.2012 | 22:22:18
Goodies

Na fb to píšou taky, že to bude možná Damon. Dali tam nějakou fotku, která má být z devátého dílu, kde má obličej od krve a píšou tam, že prý má umřít:(

10.12.2012 | 22:30:04
Goodies

Co znamená ten odkaz?

11.12.2012 | 8:54:31
kllenka

sakra…dala jsem špatný odkaz :o) měla to být nová ukázka 4×9 na netu… :o(

11.12.2012 | 9:24:36
kllenka

http://www.youtube.com/watch?… teď už je to správně..

11.12.2012 | 9:27:07
da elena

Já si myslím že podle ukázky jak tam Stefan prevrátí ten stul se dozví že elena a damon polu spali.přeju si hlavne aby neumřel Damon

12.12.2012 | 6:20:46
kllenka

da elena: to si myslím taky :o) Také doufám,že Damona nechají žít…už jen proto, že se má s Elenou dovědět nějakou šokující zprávičku…a kdo by mu ublížil na chatě? Když tam je Bonni, Elena, doktůrek…ty všichni brášku Eleny hlídají,ne?…snad nám nepokazí vánoč.svátky…:o)

12.12.2012 | 7:05:10
thera

Páni, a máme tu další 100 komentářů! Vy jste se v poslední době teda rozpovídali:)

čestný člen redakce
12.12.2012 | 8:48:32
kllenka

toto jsem našla tzn.4×10

První epizoda po návratu na obrazovky bude podezřele připomínat The Breakfast Club. Někteří hrdinové totiž uvíznou ve školní knihovně a při tom odhalí pár věcí o sobě navzájem,které doufali,že zůstanou ukryté.Pár smutných a temných scén donutí vyjít na povrch některé pravdy, který by mohly navždy změnit Stefanův a Elenin vztah.

12.12.2012 | 18:50:31
teri33

kllenka: Můžu se zeptat kde si to našla? Já osobně proti Stefanovi s Elenou nic nemám a ještě ve 2. sérii jsem chtěla, aby to Damon vzdal, ale ve 3. a 4. sérii jsem změnila názor. Jsem víc pro Damona a Elenu…a teď nevím, co si mám myslet o vztahu Stefana a Eleny, když jsi sem napsala toto…pro někoho dobrá zpráva a pro někoho špatná. Jde to vzít z obou stran.

12.12.2012 | 19:27:03
kllenka

teri33: jsem z toho taky mimo…nevím, co si myslet,ale tady to najdeš: vampire-diaries.4fan.cz

12.12.2012 | 19:31:19
teri33

Díky moc…no bude to asi hodně zajímavé a něco mi říká, že z nějakého důvodu to asi pro Elenu a Damona nedopadne moc dobře, ale je to jenom můj názor a úsudek z toho všeho co jsem stihla přečíst na různých stránkách.

12.12.2012 | 20:28:40
kllenka

teri33: tak to mě naštvou, podle článků má Elena zaujmout pevné stanovisko...­..sakra…já doufala, že se nevzdá Damona.....

12.12.2012 | 20:39:51
Gejar

Já osobně nejsem fanoušek ani Stefana ani Damona,ale musím upřímně říct,že mě štve Elena.Je pravda,že teď už je jiná a změnila se,ale stejně.Pokud už cítila něco víc k Damonovi,tak proč v tom vězení na začátku 4.série,říkala,že miluje Stefana?? Chápu,že nebyla ještě úplně přeměněná na upíra,ale i tak…Jinak si nemyslím,že by se vrátila,ke Stefanovi.Podle mě zůstane s Damonem a jak píšou,že něco navždy změní Stefaův a Eleny život,tak si myslím,že to mezi nimi udělá ještě větší prohlubeň a ona zůstane s Damonem.

13.12.2012 | 9:32:42
marryhana

Podľa tej fotky Eleny s bratom by som povedala, že zomrie Jeremy. Pre väčšie napätie to urobia tak, aby nemal na ruke Alaricov prsteň. Ale určite zase nejak ožije, možno to bude mať niečo spoločné s tým, že je teraz novým členom tej 5. Keď si pamätáte, tak aj ten lovec nezomrel v nemocnici, keď vybuchli tie bomby. To je môj názor. Nemyslím si, že zomrie Matt, ten možno pomôže pri odhaľovaní tetovania, myslím si, že bude pomáhať Jerremymu loviť upírov. (ako návnada) Čo sa týka Stefana, tak mi trochu lezie na nervy, že je vždy taký nešťastný trpiteľ, nedokáže mať dobrú náladu ani jeden celý diel. Človek by si myslel, že bude konečne šťastný, že je Elena premenená a môžu byť spolu navždy a on zase nájde dôvod, prečo mu to vadí a to ten liek. Takže radšej nech je Elena s Damonom, lebo aj keby bola so Stefanom, on by si aj tak zase niečo našiel, kvôli čomu by sa trápil. Pre mňa je jediným možným riešením to, že ten liek, ktorý navráti ľudskosť si vezme Stefan, ktorý sa nikdy nezmieril s tým, že je upír a túži po ľudskom živote. Damon ho očaruje, aby zabudol na to, že bol upír, odsťahuje sa niekde ďaleko, nájde si ženu, bude mať deti a v pokoji dožije svoje dni. A Elena zostane s Damonom, lebo to, že bola taká rozrevaná bolo vplyvom depresívneho Stefana na ňu. Odkedy je s Damonom, tak sa zmenila k lepšiemu, konečne je to upírka, ktorá si užíva nesmrteľnosť. :)

13.12.2012 | 10:07:10
teri33

Gejar a Marryhana: Moc hezky napsáno a možná to je pravda, ale to nikdo z nás nemůže na 100% říct. Podle mě byla Elena se Stefanem tak šťastná, ale podle mě asi jenom ze začátku. Pak asi nějak začala chápat, co cítí k Damonovi, ale nikdy to nechtěla přiznat, až teď. To se mi na ní líbí. Je jiná a podle mě lepší než předtím. Je moc pěkný že tu píšete jak bude šťastná s Damonem a že to jak píšou že něco navždy změní Stefanův a Eleny vztah nemusí být dobré pro Damona a Elenu ale pro Elenu a Stefana nebo naopak :) teď se můžeme doopravdy jen dohadovat :)

13.12.2012 | 11:11:14
Goodies

Sama nevím, jak to dopadne, ale osobně si tedy neumím představit návrat Eleny ke Stefanovi po tomhle všem… A stejně tak mi nepřipadá normální rozchod Eleny a Damona po dvou dílech. To že k němu cítila něco víc už před proměnou a tím se k němu připoutala mi prostě hraje jednoznačně pro Delenu. Jako by prostě k sobě patřili, jen to nikdy nebylo vhodné, jak řekl sám Damon:) Nevím, jak by tohle chtěli nechat vyšumět… Ledaže by Damona nechali opravdu umřít, ale to pak nevím, kdo by se na to díval.

13.12.2012 | 12:45:06
kllenka

Goodies: já bych na to asi přestala koukat :o( …mě tam baví jen on…a když mě začne konečně bavit i Elena......,no jsem zvědavá co tam vymyslí. Jestli budu bulet, tak jim tak jedině poděkuji za zkažené vánoce.

13.12.2012 | 12:56:35
Goodies

Jako znovu říkám, logicky mi vždycky podle děje vycházelo to, že má být Elena s Damonem. Při scéně, kdy spolu tančili na miss Mystic Falls, jsem si řekla, že na konci určitě budou spolu;) No a postupem těch řad, to už snad nemusím ani komentovat… Ale jelikož deníky jsou plné zvratů, tak se bojím i toho, že by Damona mohli nechat umřít, a Elena by byla se Stefanem… Jinak opravdu nevím.

13.12.2012 | 13:08:18
Goodies

Ale pokud ho nedej bože nechají umřít, tak v tomhle díle to nebude určitě, protože ty fotky, co se objevili, jsou z 13tého nebo 14tého dílu a tam ještě je.

13.12.2012 | 13:09:14
kllenka

Goodies: vždyť ho můžou oživit…záhadně…od toho tam profesůrek straší…oživit svou mrtvou ženu (dle toho co jsem načetla) a ta se má ukázat asi 11–13.díl…Vrznou ho tam jako ducha a mě hrábne. HLAVA MI TO PROSTĚ NEBERE…je toho moc…

13.12.2012 | 13:20:19
Goodies

No zítra už budeme zas o něco chytřejší:D

13.12.2012 | 13:29:33
teri33

No jelikož jsou TVD podle knížek tak ho možná nechají umřít a pak zase nějak zázračně oživne,ale i kdyby ano tak se to stane podle mě později…Taky jsem pro Elenu a Damona,ale pořád mi vrtá hlavou to o tom 10. dílu: Pár smutných a tajemných scén zapříčiní, že vyjde najevo pravda, která navždy změní vztah Stefana a Eleny. Doopravdy nevím co si o tom mám myslet…

13.12.2012 | 14:30:41
kllenka

teri33: no říkám k tomu (Pár smutných a tajemných scén zapříčiní, že vyjde najevo pravda,..),že Elena bude vidět Damona jako ducha v té knihovně… :o) já fakt už nevím…tak raději počkáme, co vůbec bude ve 4×9 a jak skončí..

13.12.2012 | 15:01:55
teri33

Kllenka: Jo souhlasím.Už sem z toho stejně nějak vedle a radši si teda počkáme na ten zejtřek. Co bude to bude. Těším se. Doopravdy sem si myslela, že se něco dozví o Damonovi a že se vrátí ke Stefanovi, ale teď mi to příde jako úplná blbost, takže doufám že to vše skončí pro Elenu a Damona. :D

13.12.2012 | 16:03:07
TNoty

myslím si,že Elena a Stefan spolu už nebudou…podle mě už to není možný…

13.12.2012 | 18:01:47
teri33

TNoty:Souhlas, ale v tomhle seriálu je možný všechno, ale aby Elena a Stefan byly znovu spolu neni skoro vůbec pravděpodobný…po­dle mě.

13.12.2012 | 18:33:38
teri33

*promiňte za tu mojí češtinu: aby Elena a Stefan byli znovu spolu…:D

13.12.2012 | 18:48:31
Gejar

Já si prostě myslím,že Stelena už nebude,bylo by to i divné,ale kdo ví??!! Každopádně už by měla být s Damonem nebo s nikým,což je taky možnost.Co my víme,co se v TVD může stát?

13.12.2012 | 19:16:50
Goodies

Já si taky myslím, že už může být jedině s Damonem nebo s nikým…

13.12.2012 | 19:18:34
teri33

Jop, souhlasím s vámi :)

13.12.2012 | 19:59:13
kllenka

Také souhlasím,že má být s Damonem…ničí mě, jak musí neustále něco mezi ty dva stavět. A kapku štěstí D+E sfouknou v 1 díle.....a to mě točí. Po shlédnutí 4×9 doufám, že v tý knihovně Elena řekne Stefanovi, že miluje Damona. A ještě dodám něco k blondýně- to je slepice…

14.12.2012 | 9:02:07
Gejar

Já si myslím,že mu řekne,že miluje Damona,a bylo by to asi nejlepší,ale to stále nic nemusí znamenat.Kolikrát předtím Damonovi řekla,že miluje Stefana a jak to nakonec dopadlo?! Myslím,že to bude ještě hodně zajímavý!!

14.12.2012 | 11:37:21
teri33

Právě jsem dokoukala 9. díl…proč to Damon udělal?…musel vidět,že Elena je s ním šťástná a že je do něj zamilovaná a on i přesto že jí taky miluje…jí nechal odejít…pro mě je to na Vánoce trochu smutný…ale pevně doufám že budou spolu (Damon a Elena) :)

14.12.2012 | 16:48:19
Klif

Stefan je zlý sobecký parchant, který dělá všechno jen pro sebe (aby on byl s Elenou). Nekouká při tom nalevo ani napravo – dokonce ani to, co by chtěla ona, ho nezajímá. Svého bratra vyšachuje během chvilky, aniž by se nad tím vůbec zamyslel (být to naopak, Damon by Stefana podle mě do rozchodu nenutil). A pak to, jak nutil Tylera, aby Klause nechali být a aby odvolali akci, kvůli které spousta lidí tak dlouho riskovala, jen proto, že on si chce odupírovat svojí Elenku, aby potom byla zase s ním… A nejhorší je, že ať dělá, co dělá, tváří se u toho jak poslední spravedlivej, jako nějaký mučedník, která jako jediný má vždycky pravdu. Ten mě tak štve!:-D Kéž by ho už Elena konečně pořádně poslala k šípku… To jsem se zase jednou rozčílila :-D Už se těším na další díl, ta pauza bude dlouhá.

16.12.2012 | 1:20:08
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama