Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Popis 20. - 22. dílu

Popis 20. - 22. dílu

Šestá řada nám finišuje. Vše se nyní bude točit kolem vztahu Eleny s Damonem a Alaricovy svatby. Na konci řady nás však někdo opustí.

15 1
27.4.2015

20. I'd Leave My Happy Home For You

Datum premiéry: 30. dubna 2015

Alaric a Jo se neochotně účastní svého rozlučkového večírku se svobodou. Damon Eleně učiní impulzivní nabídku, kterou Elena musí vyřešit s Bonnie a Jo, Bonnie však vyvolá nečekané problémy. Enzo si uvědomí, že Lily je na nebezpečné cestě, proto prosí Stefana, aby zasáhl dřív, než bude pozdě. Matt si vylije svůj hněv na Tylera a Alaric si bere k srdci životní radu.

21. I'll Wed You In The Golden

Datum premiéry: 7. května 2015

Alaric a Jo se berou, proto se Elena a Bonnie ze všech sil snaží, aby pomohly vystresované Jo s přípravami na poslední chvíli. Stefan bere svého bratra Damona na výlet, aby mu trochu ukázal, jaká bude jeho budoucnost s Elenou. Caroline se vrací do Mystic Falls. Už překonala své nelidské řádění, proto začne napravovat své vztahy s přáteli a snaží se vylepšit vyhlídky na společnou budoucnost se Stefanem. Bonnie začne mít noční můry, ve kterých za ní přichází Lily, proto přijme Mattovu pomoc na zabití Lily.

22. I'm Thinking Of You All the While

Datum premiéry: 14. května 2015

Poté, co se na svatbě Alarica a Jo objevují nezvaní hosté, se Elena ocitne ve velkém nebezpečí. Matt jí radí, aby opustila město, čímž by se zachránila, ale Bonnie bere věci do vlastních rukou. Stefan a Caroline dojdou na emocionální křižovatku ve svém vztahu. Tyler se setkává s Liv a čelí rozhodnutí, které by mohlo jeho život navždy změnit. Stefan se bude muset zapojit do získávání „rodiny“ své matky. Po ničivých událostech je Damon nucen učinit nejtěžší rozhodnutí svého života.

Zdroj: CW

Diskuze /69

Car

co k tomu říct…:-(

26.4.2015 | 17:28:19
RoseMary

elelna se ocitne ve velkem nebezpeci paneboze to uz je tak otrepane,to jako vazne nemohli nicim prekvapit?zase budou zachranovat elenu nebo spis se o to budou pokouset ale nina jako herecka konci tak se musi neco zvrtnout a oni ji nakonec nezachrani.elena nakonec umre a myslim si ze damon umre s ni.nevidela jsem to nikde oficialne,ale promo dost napovida tomu ze se spolecne zabijou a jelikoz uz nejakou dobu vime ze kdyz umre upir tak zacnou vymirat i ty ktere premenil ale to je dalsi nelogicnost protoze damon krome eleny premenil prece i caroline a ta by teda s nim mela umrit taky.kdyz zabili ketrin tak meli umrit i salvatorovi a s nima taky ti ktere kdy premenili.jsem tady jedina kdo v tomhle serialu uz nevidi ani kousicek logiky?doslo vam ze vlastne skoro v kazde serii zachranujou elenu?ve druhe serii ji unesli a damon se stefanem se ji hned vydali zachranit,ve treti serii po ni sly puvodni,ve ctvrte serii ji zachranovali pred tim kdyz ji dohnalo svedomi potom co vypla svoji lidskost,v pate serii ji zachranovali kdyz na ni whitmore chtel delat pokusy,v seste serii ji stopro budou zachranovat pred sebevrazdou.to uz je tak otrepane proc jednou nemuzou prekvapit a vymyslet neco originalniho?to by potom nebyly the vampire diaries na sedmicku se vazne budu koukat jenom proto abych vedela jak to cele skonci.

#3 Car #19 Andie24 #23 fsarka #53 ღ Somerholic ღ #63 MadelajneB #68 Holubova.K
26.4.2015 | 18:04:49
Car

#2 RoseMary: :D no jo už z ní bude zase člověk tak už zase můžou psát, že je v nebezpečí:D a však taky naposledy už:D… no počkej Damon fakt teda neumře to za prvý, pořád se tu omýlá, že ,,poslední,, řada ( zda bude poslední) bude o Stefovi a Damonovi, takže ten uričtě neumře..Elenu podle mě taky nenechají umřít, protože se budou snažit nechat si otevřít zadní vrátka pro případ ,že v 7 sérii ukacají Ninu a udělají happy end s tím, že by se na posledních 5 dílů třeba vrátila..už tady bylo řečeno, že jí spíš někam shovají, aby jí Damon mohl jakoby chránit a tím si ty zadní vrátka vytvoří…to je první věc další věc.. Damon přeměnil Car? to jako vážně? nebylo to náhodou Katherine, která přeměnila Car? doporučuju si projet znovu začátek druhé řady… to, když zemřela Katherine a nikdo z té její linie neumíral to je další věc…třeba je to zapříčiněné tím, že se druhá strana zrušila bylo tam něco špatně prostě co já vím…jako chápu, že tohle asi vysvětlené není ale jsou tu horší věci…no a to, že zachranují pořád Elenu..na to si myslím, že už si každý zvyknul, řekla bych to bylo, je a bude ted už ten jen bylo a je…ale tak je to pořád hlavně o ní ne? tak jí asi zachranovat budou do posledního dílu no… a jako ono těžko vymyslet něco originálního když to po*rali tím, že vykecali, že odchází ze seriálu, že jo…takhle se toho nic moc vymyslet nedá…

#6 kath023 #19 Andie24 #35 RoseMary #55 SerialLovver
26.4.2015 | 18:20:47
-sarlotta-

To umírání celé řady platí jen u původních :D

#5 RoseMary #11 Car
27.4.2015 | 10:08:51
RoseMary

#4 -sarlotta-: aha,tak to jo,ono uz je to delsi dobu co jsem ty dily videla ale asi je to tak.

27.4.2015 | 14:46:22
kath023

#3 Car: Celá linie umře jenom když umře Původní který ji začal jinak ne :)

Po ničivých událostech je Damon nucen učinit nejtěžší rozhodnutí svého života?Achjo,já budu zas brečet,už to vidim :D

#11 Car
27.4.2015 | 16:20:24
Manonka

Podle mne Elena umře, ale nechám se překvapit. Jsem opravdu zvědavá, zda bude další série. Pro mě seriál stojí a padá s Damonem, ne s Elenou, takže doufám, že bude :-)

#8 RoseMary
27.4.2015 | 16:45:05
RoseMary

#7 Manonka: ja si taky myslim ze elena umre,protoze v dalsi serii byt nema tak to musi nejak skoncovat.damon to prezije v dalsi serii se mezi sebou i s mamou zabijou a bude po vsem.co kdyz lyly do toho leku neco pridala?nadeje tady porad je ne?i kdyz mam nepatrnou nadeji stejne si porad myslim ze elena umre.Damon to musi prezit ma byt v dalsi serii a jsem strasne zvedava co mu tam soupnou za zenskou.Caroline ma byt nova hlavni postava takze to vypada ze se bude snazit nahradit elenu ale myslim si ze se ji to nepovede protoze elena je proste nenahraditelna.ja si myslim ze damon ten skok prezije a elena se zabije,ale nechci aby umrela mam elenu rada.Sedma serie jenom o Salvatorech?Ne­dokazu si predstavit co tam chteji celou serii resit ale mozna by mohla byt pekna.uvidime­.Stefan,Damon,Sa­ra,Enzo a Lily Salvatore a jejich minulost,soucasnost a mozna i budoucnost?kdo vi?Rekla bych ze zalezi na uhlu pohledu a kdyz jsem se na to ted podivala z te druhe stranky tak jsem musela priznat ze by to mohlo byt pekne,ale myslim ze by to ani nebylo TVD,kdyby jim tam nesoupli nejakou zenskou.Treba se dockame zase nekoho uplne noveho.uvidime­.nechame se prekvapit.

#9 komja #11 Car
27.4.2015 | 17:09:55
komja

#8 RoseMary: Tak já myslím, že spíš Sara bude nahrazovat Elenu ;)

#17 RoseMary
27.4.2015 | 17:37:22
Nika

Jak koukám, tak tady nikdo nepočítá s tou možností, že další série nepůjde dějově dopředu ale zpět :) když v rozhovoru Plecka uvedla, že jí bude potěšením odviprávět příběh bratrů Salvatorů, tak tam nezmiňuje jestli to bude budoucnost nebo minulost ;) do budoucnosti bych bít tvůrcema nešla to bych skončila teď v 6. sérii a to buď happy endem Elena a Damon navěky pokud zůstanou upíry / dokud nás smrt nerozdělí – když budou lidmi nebo jejich smrtí ale podle mě by bylo dost krutý, kdyby přežil jen jeden z nich (s 99.99% pravděpodobností Damon) a pokračovalo to v ději dál to by asi nebylo moc dobrý. Ale jít do minulosti, vždyť tam toho je tolik co můžou udělat :D to by podlemě byla sranda :D a docela dobrá cesta jak z toho ven (z odchodu Nini) a kdo z vás by neuvítal návrat takové Lexi :D sice bysme ztratili zpoustu postav ale další by se mohli vrátit :D

#11 Car #14 anndy #15 RoseMary #26 kath023
27.4.2015 | 18:01:28
Car

#4 -sarlotta-: no a ještě ke všemu:D haha
#6 kath023: přesně:D já radší ani nechci vědět co:D, ano to je pravda s tou linií:-)
#8 RoseMary: nemyslím si, že mají v plánu Car nahradit úplně za Elenu, jak píšeš Elena je nenahraditelná lae uričtě není v plánu dělat z Car nějakou náhradu akorát to bude hlavní postava, což už tak trochu je i ted a celou dobu, že jo…ale ted tak trochu oficiálněji, jen tak mimochodem myslím, si že Caroline na to má být ,,hlavnější,, postavou :-)
#10 Nika: to by bylo sice super naprosto souhlasím:-) ale jak by do toho zakomponovali ty všechny co už podepsali smlouvu na sedmičku?:D

#12 Nika
27.4.2015 | 18:36:13
Nika

#11 Car: Ah… tak to jsem se nedívala, kdo už podepsal a kdo ne. No ale vsadímse, že i s podepsanejma smlouvama, kdyby tvůrci chtěli, tak to nějak zařídí aby mohli jet podle sebe a né podle toho kdo už má flešku :)

#13 Car
27.4.2015 | 19:13:36
Car

#12 Nika: v pohodě:-) nějak se to tady řešilo už před časem:-) to je pravda:-) mohli by to nějak udělat, protože pokračovat bez jejich románku to přece nebude ono:D

27.4.2015 | 19:18:08
anndy

#10 Nika: ale počítá, už jsem o tom před nějakou dobou psala v diskuzi, a určitě by se mi tohle zamlouvalo víc, než truchlení po Eleně, ať už ji odstraní jakýmkoli způsobem

27.4.2015 | 21:15:56
RoseMary

#10 Nika: to je fakt bylo by super kdyby se vratili stare postavy,ale ja bych teda mnohem radsi misto lexi videla spis Rose nebo klidne obe dve ale lexi mi vzdycky prisla takova aj nevim jak to rict.

28.4.2015 | 7:19:29
VampKošilka

Nemyslím si, že Elena umře a už vůbec né Damon. Odvyprávět příběh bratrů Salvatorových, to je trochu sporné, protože Plecka přeci řekla, že Defan je srdce seriálu a když se to tak vezme, je to o hlavně o těch dvou, než o Steleně a Deleně. Zadní vrátka jsou zlo, chápu že se nechtějí brát naděje,  ale ať Elenin osud v seriálu zakončí tak, jak ho vždycky zakončit chtěli a to myslím nebyla ani Stelena ani Delena..jen v knize je to Stelena.:D Elena opět v nebezpečí, no jistě, však od ničeho jiného tam ani Elena není, tak čemu se divím. Caroline a Stefan spolu snad začnou oficiálně chodit, kromě 1S, pro Stefana moc dobře žádná nedopadla. 

#21 Car
28.4.2015 | 7:55:25
RoseMary

#9 komja: taky bych rekla.

28.4.2015 | 10:40:16
Theradras

No a nebude to tak,ze z Eleny udelaj cloveka a pro jeji bezpeci ji bude muset Daemon ovlivnit,aby na nej zapomnela a odesla z mesta?

28.4.2015 | 15:10:17
Andie24

#2 RoseMary: Nevím proč všude cpeš to, že se chce zabít. Proboha dyť to nedává žádný smysl. To, že skáčou z té věže je podle mě ještě jak jsou upíři. A né, že spáchají sebevraždu. Proč by to asi dělali ? Proč by to dělala Elena po tom, co má lék a může mít to co chce? :D

#3 Car: Damon dál Caroline svou krev po tom, co měla autonehodu s Mattem a Tylerem, když se John Gilbert snažil zabít upíry Gilbertovým vynálezem a fungovalo to i na Tylera, který nehodu zavinil. Car byla v nemocnici a málem umřela kdyby jí Damon nedal svou krev. Katherine za ní přišla a zabila ji :)

#21 Car
28.4.2015 | 15:38:02
elis04

No a ke všemu nedávalo by smysl,že by se zabili před finálovou epizodou,žádný sebevraždy se fakt neboj:D

#30 RoseMary
28.4.2015 | 17:01:18
Car

#16 VampKošilka: přesně tak, taky si myslím, že nikdy neměla skončit ani s jedním, možná to někomu přijde divný ale podle mě ne:-) Elena tam opravdu od ničeho jiného není:D a co se týče Stefana ten si konenečně zaslouží nějakou babu co ho fakt bude mít ráda, akorát si myslím, že jejích začátku se v této sérii určitě nedočkáme:D
#19 Andie24: jojo pak už jsem si vzpoměla dík :-) kdyby ale Kath nezasáhla skvěle jako vždy tak by upír nebyla:D..kaž­dápádně to nic nemění na tom, že by bylo dobré aby si projela pár dílů…to platí pořád:D

#22 Andie24 #24 VampKošilka
28.4.2015 | 18:25:04
Andie24

#21 Car: Jo, mě to došlo hned po tom, co jsem to poslala a přečetla si znovu tvůj příspěvek, že jsi to nejspíš věděla :D Promiň :) No tak to každopádně, měla by si projít všechny série minimálně 3× :D

#25 Car
29.4.2015 | 8:47:56
fsarka

#2 RoseMary: jen jeden detail, není to náhodou tak, že upíři začnou vymírat POUZE, když zabijí „původního“, což znamená: pokud někdo zabije Klause a jeho sourozence, tak začnou umírat ti, kteří byli proměněny jimi atd. Ale když zabiješ jinýho upíra, tak to takhle není.

29.4.2015 | 12:20:00
VampKošilka

#21 Car: Asi tak, Caroline a Stefan si zaslouží své štěstí, celou tuto serii se po nich nehorázně tvůrci vozí(neříkám, že po Damonovi a Bonnie ne) a je to fakt děsný, Nejdřív jí Stefan ubližoval a když si k ní konečně našel opět cestu, tak zjistí že jí umírá mama na rakovinu, kvuli žalu vypla emoce a ted se bude všem omlouvat a zpytovat svědomí. Asi menší příprava na to, být hlavní postavou.:D Elena bohužel už ztrácí smysl, ale proč jí výmýšlet něco zajímavého, když Nina odchází? Ona je sice k ničemu už nějaký pátek, ale tady je to už extrémní zbytečnost. Bylo by asi moc jednoduché, kdyby spolu začali oficiálně chodit(i když Damon a Elena se taky dali oficiálně dohromady na konci serie), ale aspon se budeme mít na co těšit. Čím více se tato série blíží ke konci, tím více se na serii bez ní těším.

#25 Car
29.4.2015 | 16:25:30
Car

#22 Andie24: v pořádku přeci nic se neděje :-) chtělo by to docela:D
#24 VampKošilka: přesně tak je to hrozně nefér…hlavně ona ted po tom všem Stefanovi prostě jen tak nehupne do náručí, takže stejně se toho nedočkáme do konce této série:_( myslíš že to bude fajn bez Eleny?-.D

#27 VampKošilka
29.4.2015 | 21:27:34
kath023

#10 Nika: Mě hned ze začátku napadlo,že by mohli celou 7.sérii udělat v minulosti (je to blbost,protože co s ostatníma postavama :D ),a bylo by super,kdyby Nina hrála Katherine,protože ona na tom instagramu psala že vždycky věděla že s Elenou to bude na 6 sérií,a bylo by to takový „nečekaný“ kdyby se tam objevila jako Katherine a ukázalo se,že tím koncem opravdu myslela jenom konec Eleny a ona tam bude hrát dál :) Každopádně tuhle svoji teorii jsem časem zavrhla,uvidíme co vymysleli :D

29.4.2015 | 22:00:30
VampKošilka

#25 Car:Já čekám, že Stefan hupsne do náruče jí. Je jasné, že se zamiloval a Caroline není v žádném nebezpečí, nemá důvod se jí vzdát. Myslím že jo, já se tedy rozhodně ráda, že tam nebude. Sice mi poslední dobou zas tolik nevadí, ale no, už z ní vyždímali, co mohli. Nemá kam se posunout, Buffy byla přemožitelka, Sookie víla, Elena dvojnice a hlavně kvůli tomu se kolem ní všechno točilo. Bylo by ohrané jí něco v souvislosti s tím dávat, takže od čeho by tam další sérií byla, když dvojníky už nikdo nepotřebuje a kolektivu je užitečná, jako stěrače na ponorku? A taky nesnáším Delenu a miluju Donnie, takže pro mě je to výhra. A aspoň nebudou žádné Stelena x Delena bitvy. :D Stefan a Damon to utáhnou, stejnak je endgame Defan.:D  A hlavně dostanou více prostoru Caroline a Bonnie…moje zlaté holky.:D

#28 Terrorka19 #33 Car
30.4.2015 | 11:28:21
Terrorka19

#27 VampKošilka: Někdy si říkám, když čtu tvoje komentáře, jestli jsem to nepsala já :D Akorát v jednom se neshodnem; Donnie jsem fandila nějakou dobu, ale poněvadž mám Bonnie stále více ráda a Damona stále méně, tak bych je pro sebe nakonec nechtěla, zdá se mi, že Damon si ji nezaslouží :) ale taky doufám, že Car i Bon dostanou víc prostoru, Elena mi chybět nebude a těším se, že to bude hlavně o těch našich chlapcích Salvatorovic :)

#32 VampKošilka #36 RoseMary
30.4.2015 | 14:03:37
Terrorka19

Už vidim 22.díl, jak je celej jen o tý svatbě, která snad nikoho nemůže zajímat??

#34 Car
30.4.2015 | 14:08:09
RoseMary

#20 elis04: mozna mas pravdu uvidime v dnesnim dilu.

30.4.2015 | 15:19:50
RoseMary

oprava-v pristim dilu.

30.4.2015 | 15:20:37
VampKošilka

#28 Terrorka19: Jsem ráda, že se shodujeme. Tady na Edně je to celkem zázrak.:D Taky mám Bonnie radši, než Damona. Damon se chová jako kretén, v 5S byl totálně na zabití! Tím jak ze všeho obviňoval Katherine a Stefana, oproti němu jsem měla Elenu ráda, ta si aspoň nešla kopnout do mrtvoly. Ale Donnie fandím hlavně proto, že po boku Bonnie je Damon o dost snesitelnější, když s ní byl ve vezeňském světe, tak byl skvělej. Nebyl pokrytec, nikoho neodsuzoval(protože Bonnie si to líbit nenechá), chránil Bonnie, byl ňuňu. Damon k sobě potřebuje silnou ženskou, která ho zklidní, vedle které bude silný a né někpho typu Elena. Ženskou se kterou bude brečet v koutě, nebo si snít naivní budoucnost, díky tomu se z němu stal jen zamilovaný idiot na vodítku. Teda to je aspoň můj názor, Bonnie ho dokáže uzemnit a stanovit hranice, je mu oporou, dokáže ho udělat silnějším. Je to prostě mega silná holka, pravá hrdinka a že teď má trochu psycho, kdo by se jí divil? Já mám Bonnie každou serii radši. 

#40 kath023
30.4.2015 | 15:26:06
Car

#27 VampKošilka: já mám taky ráda jak Car tak Bonnie :-) a doufám, že Damon a Stefan k sobě konečně najdou někoho kdo mezi nimi nebude akorát lítat…nevím no to se mi nikdo nelíbilo jak v reálu, tak v nějakém seriálu… Stefan už má vybráno a Damon nevím no…já si ho sice s Bonnie nedokážu moc představit, už jen proto, že není upír a nemohli by spolu strávit ,,věčnost,, a Bonnie jako člověk si je myslím dost spokojená takže nevím jak to tvůrcí vyřeší, třeba bude Damon prostě sám no…i když to si taky moc nedovedu představit, vždycky se kolem něj někdo motal..at už z minulosti Katherine a spousta dalších v přítomnosti konče Elenou :-D každopádně jsem zvědavá na zítřek, anglická verze byla na uložto docela brzo včera takže doufám, že bude zas

#38 VampKošilka
30.4.2015 | 15:42:59
Car

#29 Terrorka19: hahahaha moje řeč:D mě to taky nezajímá vůbec:D a není svatba spíše v 21? neboli zítra? každpádně to už je jedno, kde stejně to nikoho nezajímá přesně jak píšeš:D

30.4.2015 | 15:44:59
RoseMary

#3 Car: damon dal caroline krev a ketrine ji zabila takze caroline se premenila z damonovi krve a kdyz zabili klause tak nikdo neumiral protoze jejich linii bonnie ochranila kouzlem.zkus se zznova podivat na prvni nebo druhou radu.jsem si tim jista.

#37 Car
30.4.2015 | 17:25:06
RoseMary

#28 Terrorka19: ja nse sice taky tesim na serii o salvatorech ale nechapu o cem to bude jako co tam chteji celou radu resit byla bych pro navrat nejakych starych a dobrych postav jako byla treba rose ale toho se asi nedockame.

30.4.2015 | 17:33:30
Car

#35 RoseMary: tohle se tady vyřešilo už dávno ale ;-) kdyby sis přečetla komenty tak zjistíš, že se nepotřebuji dívat na první nebo druhou řadu;-)

30.4.2015 | 17:49:38
VampKošilka

#33 Car:Inu, tak kdo byl kromě Katherine, Stefana a Damona, v TVD změněn v upíra dobrovolně? Třeba si jí Kai najde a pomstí se jí tím, že z ní udělá čaroupírá a hned je o věčnost postaráno.:D No Damon nikdy jako mnich nežil, v TVD skákal po ženských hlavně on a to i když byl zamilovanej do Eleny, nevím proč by si chvilku nemohl užívat nevázanosti. Já se na další díl ani netěším…ale musím se na něj podívat.

#39 Car
30.4.2015 | 20:03:21
Car

#38 VampKošilka: to ne no, ten tam po někom skákal furt…jo no tohle jsem taky nepochopila být do někoho zamilovaný a stejně si užívat s jinými, v tomhle jsem ,,staromódní,, :-) nicméně, asi jsem použila špatné slovok, ne že bych se těšila, spíš jsem zvědavá, asi takhle :-)

30.4.2015 | 20:38:25
kath023

#32 VampKošilka: Mě teda přijde že by jim to ani nefungovalo,ve vězeňským světě spolu vycházeli (protože tam nikdo jinej nebyl tak si k sobě našli cestu),ale co jsou zpátky přijde mi že po sobě akorát štěkaj.Jako jo,je vidět že se mají rádi,ale stejně..

#41 Car #42 VampKošilka
30.4.2015 | 22:54:52
Car

#40 kath023: jo no…a hlavně Damon po ní furt něco chce a tváří se jako její best kámoš a to si myslím, že Bonnie už začíná dost vadit…

#42 VampKošilka
30.4.2015 | 23:00:42
VampKošilka

#40 kath023: #41 Car: Damon měl Bonnie vždycky rád, to je snad jasné, bylo na to poukázáno již v druhé serii. Nepřijde mi, že by jí Damon vadil, dle mě už si zvykla, že se po ní pořád něco chce, nikdo tomu nebylo jinak. Myslím, že jen proto, že je Bonnie ráznější a značně tvrdší než Elena a nedá si od něj líbit všechno, to hned neznamená, že jim to nebude fungovat, jen už si Damon nebude moct tolik vyskakovat, což beru jako plus, protože když je moc rozjetej, je opravdu na pěst. Mě celá série pod Eleniným vlivem na Damona opravdu dostatečně stačila k tomu, abych je nechtěla spolu a pár epizod s Bonnie ve vezeňském světě mi zase stačilo k tomu, abych si Damona a Bonnie zamilovala.

#43 Terrorka19 #44 Terrorka19 #50 kath023
1.5.2015 | 8:22:26
Terrorka19

#42 VampKošilka: To je pravda, že když je s ní, je mnohem lepší a hlavně mi přijde, že mu i věci mnohem líp docházej, že se umí zachovat správně, protože ho k tomu správnýmu rozhodnutí dovede. Elena o ve všem slepě podporuje, a tím z něho dělá pitomce. S tím, že Bonnie je mnohem silnější žena a má na něho dobrý vliv souhlasím, jen si nejsem úplně jistá, že by to bylo stejně přínosný i pro ni, ač se mi vedle sebe taky hrozně líbili :)

#46 VampKošilka
1.5.2015 | 9:05:04
Terrorka19

#42 VampKošilka: Mně by se třeba Bonnie hodila ke Kaiovi, jak tady taky byly nějaký takový přání, ale tvůrci by mě naštvali, kdyby se to stalo, protože tohle není vůbec její styl. Jak dlouho jí trvalo najít si cestu k Damonovi, přes všechny zvěrstva, který nadělal a který ona odsuzuje, a teď by najednou byla s psychopatem? Jsem ráda, že to tak není, protože se mi zdá, že jen u ní (a taky u zbytečnýho Matta) se jim podřilo neudělat z nich totální pokrytce, který svoje názory a morální stanoviska mění podle momentální společnosti a toho, jak se jim to nejlíp hodí. Když už jsme u Kaie, tam mě nasrali nehorázně, nejdřív si daj tu práci s vyobrazením super záporáka, ze kterýho si mají všichni sednout na prdel, a pak ho nechají takhle prostě zmizet? A doufaj, že na něj asi zapomeneme :-O

No a ještě k Bon Bon a Damonovi – tam mě taky štve, jak ten vztah zamrznul, na jednu stranu chápu, vrátili se do reality, on zas hroooozně miluje Elenu, ale když si vzpomenu, jak byl hotovej, že tam Bon zůstala a po tom, co se vrátila, jí navštívil asi tak 2× a vždycky po ní chtěl něco, co by jí mohlo ublížit…to je hroznej přelom v tom „vztahu“ se mi zdá.

#46 VampKošilka
1.5.2015 | 9:18:17
Car

lidi to promo na přístě je hodně zajímavé:D

1.5.2015 | 9:31:14
VampKošilka

#43 Terrorka19: #44 Terrorka19: Jenže Bonnie k Damonovi dovedla jedna zásadní věc. Damon se změnil. Už to není ten psychopat, vlivem události se dost změnil a Bonnie tu změnu viděla. To jak se jí svěřil, že sám sebe nenávidí za to, co dělal, jak třeba zabil tu těhotnou ženu. Bonnie se sice kdysi nebavila s nikým, kdo nebyl kladný jak proton, ale teď už před ní seděl jiný Damon a jestli je Bonnie v něčem nejlepší, tak v tím být kamarádka. Dle mě Damon to její upřímně, podporující a nezaslepené přátelství potřeboval více, než Eleninu naivní zamilovanost. Jak moc by to bylo přínosně pro ní, to nevím, ale ona nikdy neměla vysoké nároky. Už se změnil a pokud bude stále při ní, tak jí to stačí a Damon mi nepoleze tak strašně na nervy. Hlavně jsou spolu hrozně sladcí. Kai a Bonnie se mi taky hrozně líbí, ale tady vidím daleko více překážet, než u Damona. Damon si k ní musel prodrát cestu, podobně jako k Eleně, hlavně ač byl Damon zlý, tak jí nic neprovedl. Kai jí psychicky a fyzicky týral a může momentálně za její duševní stav. Neříkám, že by to nešlo, ale muselo by se na nich hodně pracovat. Bonnie se naučila už přijmat to, že né každý je svatoušek, vždyť ani Enzo jí nevadil ve finále 5S. Od doby, co je Elena upírka, už se s tím snadno srovanává. Kai určitě nezmizel, slyšela jsem, že má být v 7S. Sice nás o něj ochuzují, ale když Enza kvůli fanouškům nechali, tak proč né Kaie že? :D

#48 Terrorka19 #49 Terrorka19
1.5.2015 | 10:28:32
romi

Prečo mi neukazuje titulky na stiahnutie? :(

1.5.2015 | 10:56:43
Terrorka19

#46 VampKošilka: No tak to ráda slyšim, protože jseem tady četla, že by měl taky odejít úplně. No to by bylo sladký, kdyby se nám Damon a Kai v sedmiččce prali o Bon :D Jinak máš pravdu, že se Damon změnil, já ho úplně zlýho ráda neměla, pak mi seděl, že to byl lehce parchant a ten jeho ostrovtip, ale co je ofiko s Elenou, tak je šílenej, ztratil většinu toho, co utvářelo jeho charisma a je fakt, že po boku Bonnie v roce 1994 to zase měl a překvapivě k tomu ani nemusel bejt ten trochu parchant. Viděli jsme jeho nový stránky a musim říct, že si to často připomínám pomocí fans videií na youtube :) Naprosto souhlasím, že Elenina slepá láska mu neprospívá ani způlky jako jedinej rozhovor s Bonnie. Pro mě osobně udělali tvůrci z Bonnie hlavní ženskou hrdinku, i když třeba nemá v seriálu tolik prostoru jako Elena. Kai se evidentně taky mění, měla jsem problém se s tím teda smířit, líbil se mi jako nejzlejší ze zlejch, ale když už s tím stejně prdek nadělám, tak se těším, že teda snad bude v sedmičce a že si ho ještě užiju :) chci se zeptat, někde jsi tu psala, že už v druhé sérii bylo poukázáno na to, že Damonovi na Bon záleží, o jaký mluvíš situaci? Já mám hrozně blbou pamět, plus další seriály k tomu, potřebovala bych to kolikrát rozkoukatt od znova, abych věděla, o čem se tu diskutuje, když se baví o něčem z předchozích sérií, ale musím se přiznat, že moc nehodluju koukat na něco 2× a bohužel už vůbec ne na TVD:)

#50 kath023
1.5.2015 | 14:18:42
Terrorka19

#46 VampKošilka:

Oni nám prostě ty Donnie scény nedopřejou! :D Ona pomalu umírá a místo, aby nám ukázali, že o ní třeba Damon má strach a jde za ní, tak to spláchnou větou „Damon ji dal svojí krev.“ to ať jdou do prdele :D

1.5.2015 | 17:17:47
kath023

#42 VampKošilka: #48 Terrorka19: Taky by mě zajímalo,o čem z 2.série byla řeč,protože přesně,mám taky docela blbou paměť co se těhle věcí týče a vůbec nic si nevybavuju.Až ve 4.sérii,díky tomu že ji teď sleduju v televizi,vím že byla ta scéna na ostrově kde se Bonnie ztratla a potom se s Damonem obejmuli (a ten přitom předtím tvrdil Shanovi že mu na ní nezáleží :D ) Mluvilo se o tom kvůli tomu že měl Chris natáčet další seriál,ale nikde jsem vlastně nečetla jestli má v TVD kvůli tomu končit úpně.Ale jestli tam má být i v 7.sérii,budu jenom ráda :)

#52 Terrorka19
1.5.2015 | 20:04:43
margax

trošku mi do hlavy nejde jedna věc, katherine zemřela po požití léku…neměla by zemřít i Elena, protože ten lék zhltla? To tak trochu nedomysleli......

#54 ღ Somerholic ღ
2.5.2015 | 9:33:20
Terrorka19

#50 kath023: Jo a to to v tý 4. bylo ještě takový sporný, kdyby nenásledoval ten vývoj jejich vztahu v následujících sériích, tak si řeknu, že mu šlo o to tu Bon zachránit hlavně kvůli Eleně :) ale tak to byl asi účel, pomalu naznačovat, že to mezi nima někam směřuje :)

#57 kath023
2.5.2015 | 11:37:12
ღ Somerholic ღ

#2 RoseMary: Za prvé Katherine přeměnila Caroline a né Damon Za druhé jak si napsala,že když zemře upír tak vymře i jeho linie kterou stvořil..tak tohle platí jenom u původních ! Když zemřel Finn tak umřela Sage a ten její kámoš kterého stvořila a takhle přišli na to,že když zemře původní vymře i jeho linie ! Radím ti,projeď si od začátku TVD abys tady pak nepsala blbosti :)

2.5.2015 | 15:02:37
ღ Somerholic ღ

#51 margax: Katherine zemřela protože z ní Silas vysál lék,kdyby se tak nestalo umřela by třeba až za 50 let ..Lidi uvažujte první než něco napíšete :)

2.5.2015 | 15:05:13
SerialLovver

#3 Car: Jo Kath ji přeměnila ale z Damonovy krve on jí dal krev aby se uzdravila a ona ji pak zabila

#56 Car
3.5.2015 | 14:14:31
Car

#55 SerialLovver: jojo já vím ;-)

3.5.2015 | 14:52:20
kath023

#52 Terrorka19: To právě nebylo jistý jestli je rád kvůli Bonnie nebo kvůli té Eleně no :) Sakra,já nechci aby to mezi nima někam směřovalo :D Bylo by divný,kdyby Damon hned v příští sérii s někým byl,aspoň podle mě.

#58 kaileen81 #62 Terrorka19
4.5.2015 | 21:11:42
kaileen81

#57 kath023: já si nemyslím,že to někam mezi nimi směřují. Jen lidi rádi vidí za vším „něco“. To,že se mu po Bonnie stýskalo,když s ní strávil několik měsíců ve vězeňském světě a že jí chtěl pak zachránit a byl happy,že jí vidí zpět, tj jasný…to by viděl kohokoliv rád,asi kromě Kaie teda.Měli spolu úzký přátelský vztah,ve kterém neustále bylo vypichováno to,jak se Bonnie svěřoval se svojí láskou k Eleně,která mu pomohla v extrémních podmínkách přežít…takže asi tak..Leda že by to tam s Pleckou šla režírovat RoseMary,ta má zvláštních nápadů a vidin tolik,že by jí mohli hnedle z fleku angažovat…

#59 Car #62 Terrorka19 #64 kath023 #65 NIKITO
5.5.2015 | 15:47:57
Car

#58 kaileen81: :_D:-D:-D:-D tak ted jsi me dostala:D

#60 kaileen81
5.5.2015 | 16:03:37
kaileen81

#59 Car: to je dobře :D:D:D:D

#61 Car
5.5.2015 | 16:22:25
Car

#60 kaileen81: :-D :-D alespoň něco takhle při dnešku, ale máš pravdu je to vážně neskutečné co za hlody tu od ní padá…

5.5.2015 | 16:34:21
Terrorka19

#57 kath023:
#58 kaileen81: Však já nemyslela, že by to směřovalo k romantikýmu vztahu, ale to přátelství, co se mezi nimi vyvinulo :) ani to jsem v té 4.sérii nečekala :)

#64 kath023
5.5.2015 | 23:05:24
MadelajneB

#2 RoseMary: Elena je jednou z hlavních postav, je proto pochopitelné, že se seriál točí i kolem ní. Je fakt, že v podstatě celý seriál je jen jako „její sólo“, ale má to svůj důvod. Pokud tě seriál nebaví díky ni, tak se na něj nekoukej, protože dokud z něj úplně nezmizí, vždycky se tam bude něco točit hlavně kolem ní jakožto hlavní postavy, což jsem zmiňovala výše. :D

6.5.2015 | 21:56:27
kath023

#58 kaileen81: :D :D :D :D :D :D :D :D Tak teď jsi mě fakt pobavila :D
#62 Terrorka19: Jo tak to jo :) Jako kamarádi se mi líbí,stejně jako se mi líbilo kamarádství Stefana a Car,a když už zmrvili to tak aspoň mezi Bon a Damonem by to mohlo takhle zůstat :)

8.5.2015 | 9:32:52
NIKITO

#58 kaileen81: XD tak to sedlo ted :D :D :D :D :D …jinak ja se prave bojim toho, ze to ted zabiji uplne a s nekym Damona sparuji, protoze nase krehke divacke publikum se chce divat na romanticke sceny s Damcou :D …ale stejne sem zvedava co s nim v 7 s. chteji provest, vypnout emoce by sice bylo divacky dobre koukatelne, ale zase logicky by mi to tam nesedelo, protoze si prosel urcitym vyvojem a aby skoncil tam kde zacal, mi prijde pak vyvoj cele postavy jako zbytecny, no nevim nevim…co s nim? .. :D

#66 kath023 #67 Car
9.5.2015 | 10:39:02
kath023

#65 NIKITO: Toho se taky bojim :/

9.5.2015 | 12:18:22
Car

#65 NIKITO: přesně tak , taky by mě to docela zajímalo co s ním:D a myslím, že ani poslední díl nám nijak nenapoví

10.5.2015 | 13:26:38
Holubova.K

#2 RoseMary: jenom když umře ale Původní upír tak pak zemřou všichni … jinak by to byl nesmysl

15.5.2015 | 1:21:27
Anneboleyn

Prečo nikdy nikto v seriáli nesťal Kaiovi hlavu už predtým ako teraz Damon v 22.časti? :D

17.5.2015 | 0:37:50
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama