Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Nejlepší epizody

Nejlepší epizody

Seriál The Vampire Diaries měl celkem 171 dílů. Pojďme se teď spolu podívat na několik nejlepších epizod, které byly za těch osm let odvysílány.

13 0
31.3.2017

Haunted (1. série, 7. epizoda)

V šestém díle, Lost Girls, jsme se dočkali první velké smrti, když Damon zlomil vaz Vicki, ale netrvalo dlouho a ona znovu otevřela oči. To nás přivádí k sedmému dílu, ve kterém jsme mohli sledovat, jak probíhá přeměna v upíra. Také jsme se díky tomu dozvěděli, jak snadno se dá v Mystic Falls zemřít. Po tomhle díle už seriál nikdy nebyl jako dřív a tím myslíme to, že se všechno pořádně rozjelo.

Founder’s Day (1. série, 22. epizoda)

Po osmi letech je seriál The Vampire Diaries známý tím, že dělá skvělá finále, a začalo to právě hned první sérií, která ho měla snad nejlepší. Díl zahrnuje smrt, zlomené srdce a romanci, ale hlavně v něm najdeme jeden z nejvíce šokujících zvratů v historii celého seriálu. Damon políbil Elenu, ale nakonec to vlastně nebyla Elena. Byla to Katherine, o které jsme pořád slýchali, a tahle dvojnice Eleny se teď nacházela v Mystic Falls.

Masquerade (2. série, 7. epizoda)

Seriál nám ukázal, jak dobře dokáže uspořádat večírky, ale také nám odhalil, že i ty nejlépe naplánované plány se můžou každou chvíli zvrtnou. Přesně tohle jsme mohli vidět v podzimním finále druhé série, ve kterém naši hrdinové spřádali plán jak zabít Katherine, ale to se vymklo kontrole, protože jejich nepřítel byl vždy o krok napřed. Nina Dobrev se v této epizodě vyřádila, když si pohrávala se Salvatorovými bratry jako Katherine. A při tom všem, co se dělo, se však našel ještě čas k tomu, aby Tyler aktivoval vlkodlačí kletbu.

The Descent (2. série, 12. epizoda)

Tuhle epizodu si pamatujeme hlavně proto, že v ní umřela Rose. Díl je o Damonově cestě. O tom, jak se proměnil ze škodolibého bratra, kterého jsme poznali v pilotu, v citlivou osobu, která Rose dopřála nádhernou smrt. A právě poslední okamžiky dílu nám ukážou jednu z těch scén, kterou si díky výkonu herce Iana Somerhaldera jako Damona pamatujeme. Právě si prožíval existenční krizi a přiznal naprosto cizí osobě své největší tajemství – že by chtěl být člověkem. To mu chybí na světě úplně nejvíce.

The Sun Also Rises (2. série, 21. epizoda) 

Klausem se v seriálu objevil nespočet zvratů a předposlední díl druhé série nebyl výjimkou. Bylo to devastující a epické, protože to všechno v tomto díle vyvrcholilo. Viděli jsme smrt Jenny a Johna a vše bylo proloženo scénami, ve kterých jsme sledovali, jak Bonnie čaruje těsně před tím, než Elijah zradil Klause. Epizoda napáchala škody jak na postavách, tak i na divácích.

The Birthday (3. série, 1. epizoda)

V této epizodě se Elena zamilovala do Damona, ale to není všechno. Díl byl zábavný, protože si Caroline konečně užila s Tylerem, na což jsme všichni dychtivě čekali, a byl též děsivý, jelikož Klaus využíval Stefana, který zabil Andie. Největším klenotem této epizody je však její úplný závěr, kdy si Stefan volal s Elenou. Díky výkonu herce Paula Wesleyho a písničky A Drop in the Ocean je tato chvíle přímo srdcervoucí.

The Reckoning (3. série, 5. epizoda)

Klaus se vrací do Mystic Fall a chce se pomstít. Nejdřív zlomil Tylerovi vaz, aby Bonnie motivoval k tomu, aby zjistila, proč jeho hybridi nevydrží. Potom ovlivnil Stefana, aby se nakrmil na Eleně, až hodiny v tělocvičně ukážou na nulu. Jediné, co je pro Stefana ještě silnější než touha po krvi, je láska k Eleně. Pozorujeme, jak Stefan prohrává tuhle bitvu, kterou celou sérii vedl, protože jej Klaus ovlivnil, aby si vypnul lidskost. Díl je perfektním příkladem toho, jak dokáže být tento seriál dojemný, když se jedná o vztahy vyostřené nadpřirozenými okolnostmi a neustálou akcí.

The Departed (3. série, 22. epizoda)

Tohle finále mohlo klidně posloužit i jako finále celého seriálu, až tak bylo dobré. Vyvrcholil zde příběh odehrávající se již po tři sezony a posledních pět minut patří k nejlepším okamžikům seriálu, protože jsou zároveň vzrušující a působivé. Zlý Alaric zabije Klause – alespoň si to myslíme – a Elena si myslí, že oba bratři zemřou, takže je nucena si vybrat mezi Damonem a Stafanem. Na konci řekla Damonovi, že je jedno, co k němu cítí, protože nikdy nepřestane cítit něco ke Stefanovi. Proto se vydala do Mystic Falls, aby se se Stefanem rozloučila, jenže se tam nedostane. Rebekah si myslí, že je její bratr mrtvý, a rozhodne se zabít Alarica, čímž zabije i Elenu. V tuto chvíli se zrcadlí moment, který se odehrál před třemi sériemi, kdy málem Elena zemřela, a ocitá se opět ve vodě pod mostem Wickery. Tady vidíme jeden z dalších momentů, kdy písnička Dauðalogn výborně dokreslila atmosféru. Stefan uposlechl Elenino přání a zachránil prvně Matta, což mělo za následek, že Elena zemřela. Když se probudila, už nadále nebyla člověkem.

Foto: CW

Diskuze /61

Maki

Z těch dílů a sériií co tady vypisujete,jsem jednotně pro tu 3.sérii a 22 epizodu,finále luxusní,tu scénu ve vodě jsem si tenkrát pouštěla několikrát po sobě,muzika k ní byla skvělá.

31.3.2017 | 15:35:26
Billy the Kid

a stále mužu psát dokola TVD bylo na vzestupu s rodinkou mikelsonových :)

#6 ShadowKittyGirl
31.3.2017 | 16:11:38
Mishka

„Rebekah si myslí, že je její bratr mrtvý a rozhodne se zabít Alarica, čímž zabije i Elenu.“ – Není to tak, že se rozhodne zabít Elenu, protože tím zabije i Alarica?

#4 anndy #6 ShadowKittyGirl
31.3.2017 | 18:38:01
anndy

#3 Mishka: tak nějak, ale myslím, že na Ricka vůbec nemyslela, prostě se jen chtěla pomstít Eleně

za mě byl dost silný díl se smrtí Rose, zato smrt Vicky byla naprosto nezajímavá, nikdy jsem ji nemusela, jediný plus v tom díle byl Damonův tanec :-)

#6 ShadowKittyGirl
31.3.2017 | 19:50:21
Golradir

V jakém dílei bylo to jak Damon sedí v autě a popíjí pytlík s krví jako pitíčko? Tůším, že to byla nějáká z prvních tří… Pro mě to byl nejlepší moment z celých WD :) :D Foto gif zde: https://tvrecappersanonymous.files.wordpress.com/…-damon-2.gif?…

#6 ShadowKittyGirl
31.3.2017 | 23:45:35
ShadowKittyGirl

Mám ráda scénu, kdy se Klaus snaží dostat do Elenina domu a háže po bratrech latky z plotu :-) Ale díl jako celek nic moc, takže to chápu, že se do tohoto výběru nedostala, z první série mi jednoznačně chybí díl, kdy Elena přišla na jejich tajemství a Stefan jí vyprávěl o Katherine – ty flashbecky prostě, ze dvojky pak díl Katherina a jinak bych řekla, že s vámi naprosto souhlasím :-)

Těším se na další části :-) A jsem ráda, že nám stále věnujete čas, je vidět, že vám seriál chybí stejně jako nám :-(

#2 Billy the Kid: Nesouhlasím, mně tam spíš vadili, jakože Klaus ok, možná ještě Rebeka, zbytek? Ani náhodou… kvůli třetí sérii jsem se na ten seriál, ani nevím proč přestala na docela dlouhou dobu dívat a to jsem první a hlavně teda druhou sérii prožívala úplně maximálně :-)

#3 Mishka: jj tak to bylo…

#4 anndy: Spíš to bylo obojí, tím, že zabila jí, se jí pomstila a zároven zabila Ricka, alias obávaného lovce, který by jí pronásledoval a ona už nechtěla utíkat, ani po dobu Elenina lidského života ne, jeho by zabít nezvládla, ale ji hravě…

#5 Golradir: 3 nebo 4. série, řekla bych, nevím přesně díl, ale nebylo to tam jen jednou… Damon za volantem nasával minimálně třikrát…

1.4.2017 | 9:16:06
Car

bohužel no… jako vesměs souhlasim, tyhle dily byli asi nejzásadnějsí ja asi souhlasim i s tim Haunted dílem, preci jen ten byl takovy prevratovy a stalo se to hodne na zacatku :-) takze jako proc ne, ostatni dily taky :-) pri tech scenach tam me opravdu mrazilo :-) mozna bych dodala jeste nejaky dily z pozdejsich serii, bohuzel pro 8 bych zadny dil nenasla, ale i tak… jako nebyli by tak supr jako tyhle samozrejme :D ale i tak…

hledalo by se to asi tezko ale mozna bych neco nasla :D

1.4.2017 | 10:15:55
GingerGin

Tak oni se v nějakém nedávném rozhopvoru snažili tvrdit, že seriál byl pak hlavně o braterch. Ale všichni víme, že to bylo jen přání spousty fanoušků. ve skutečnosti to všechno bylo o Eleně a o tom milostém trojúhelníku. A tady to jde vidět. Já chápu, že to začalo Elenou a že tedy měla být hlavní postavou. Jenže možná že právě měla být hlavní postavou jen do té třetí série. S TVD byl vždycky problém, že když se zbavili nějakého záporáka, který měl být tím nejhorším zlem, objevil se někdo ještě zlejší. Jenže v prvních třech sériích to nevadilo. Tam to začalo damonem, pak se ukázalo, že všechny jeho činy vedly ke Katherine a ta byla tím zloducehm…od ní to vedlo k Elijahovi a od něj ke Klausovi. A s ním byla spojena Elena jako dvojnice. Ten celý příběh vlastně byl postavený na dvojnici a na kletbě, kterou chtěl Klaus zlomit. Tam to začalo a pro mě osobně byl předposlední díl druhé série takovým tím vrchiolem. A třetí série jen jakoby ukazovala, že Původní jsou neporazitelní a taky je vlastně nelze zničit jako ostatní padouchy, už jen proto, že jsou s nimi spojení. Potom se z Eleny stal upír a tím vším byl ten příběh dvojnic a kletby zakončen.

Já chápu, že chtěli točit další série…Přece jenom i fanoušky by naštvalo, kdyby to skončilo. jenže v téhle chvíli měli nechat dvojnici spát a seriál otočit jiným směrem. Elena a celý milostný trojúhelník měl jít do pozadí.Jasně, chvíli řešit, že je z Eleny upír (i když mám pocit, že z toho zbytečně nadělali tragédii…Car se taky stala upírem a nikoho to tehdy nějak extrémně dlouho netrápilo, nehlůedě na fakt, že Elena s možností upíra měla už prostě po tom všem tak nějak i počítat). A taky třeba i nějak dořešit Delena vs Stelena. Ale v pozadí. Měli se prostě soustředit víc na jiné postavy. Třeba i na Matta, než se z něj stala obyčejná, nudná opstava, která byla jen otravná. Možná, kdyby měl hned nějaký lepší příběh, tak by tolika fanouškům nepil krev. Jenže oni prostě od Eleny dvojnice neopustili…A aby toho nebylo málo, strčili tam další zápletku s dvojníky. A pak se začala ruzně nabalovat další a další zla, která se stále vázala svým způsobem k Eleně. A do toho všeho ten až moc výrazný DelenaXStelena boj.

Takže ano, začalo to Elenou a jejím vztahem ke dvěma bratrům. Já to chápu. Ale prostě tuhle linkdu podle mě měli ukončit s původními.

#10 KackaEsh #11 ShadowKittyGirl
1.4.2017 | 16:06:35
Sigmoel

Díle parádní ale pro mně top jak se objevil Elijah :) you cant beat me :D

1.4.2017 | 16:07:12
KackaEsh

#8 GingerGin: Naprostý souhlas, až na toho Donovana, toho fakt ne.. :D Elena měla ukončený děj s Damonem, bylo by fajn, kdyby se seriál více zaobíral jinými postavami, klidně by mě i bavilo, kdyby se zaměřili na Katherine, spousta věcí z její linky nebyla vysvětlena, například s kým se spustila a měla Nadiu, či kde celé ty roky Nadia byla a podobně. Pořádnou záporáckou badaas Kath bych si dala líbit. Steroline by byla taky dobrá linka už dříve a Sarah Salvatore, ta by mě taky zajímala, líbilo by se mi, kdyby byla nějakou dobu v MF a snažila se poznat Defana… A místo toho jí Damon na konci zakous, jako, to si fakt Plecka mohla odpustit… Ničemu to nepomohlo a nic to vlastně o nikom nevypovědělo… :/ … Ale Donovana fakt ne XD

#11 ShadowKittyGirl
1.4.2017 | 18:37:46
ShadowKittyGirl

#8 GingerGin: Problém byl prostě v tom, že i po odchodu Eleny to pořád bylo o Eleně, měli toho časového posunu využít a zaměřit se na něco jiného, jasně, steroline byla super, i když to těhotenství a Valerie věci trochu zkomplikovalo, ale to co udělali s Damonem? OMG za to si fakt zaslouží nafackovat… A aby toho nebylo málo, ve finále zplzněj i Katherine…

#10 KackaEsh: Upřímně taky jsem si říkala, že když se tam objeví její dcera Nadia, zjistíme o ní něco víc, s kým ji měla, jak se stala upírem a takové ty věci, ale bohužel no… Sarah klidně mohla být nová Elena, hodně se tak o ní zpočátku i spekulovalo, nakonec se ale Plecka zřejmě rozhodla ukončit spolu se seriálem i rodovou linii Salvatorových a vzhledem k tomu, že nevíme, zda se Elena s Damonem někdy dopracovali k dětem, zřejmě se jí to i povedlo…

2.4.2017 | 19:27:51
Car

nevim no tak to jsem mozna jedna z mala ale me to proste nikdy o Elene neprislo a jak uz bylo stokrat receno i tvurci bylo to o bratrech, prave ze ta Elena ta tam byla takove to pojitko mezi nimi a nebyt ji, tak se asi znovu nestřetli, tak jak se střetli nevim no… faktem ovsem je ze prvni tri serie byla Elena opravdu na vrcholu pak uz to slo z kopce a ti kteri ji meli aspon trochu radi ji zacali v horsim pripade nenavidet a v tom lepsim se ji snazili tak nejak prechazet radeji… s cim souhlasim je to, ze se opravdu kolem Eleny a upirstvi nadelalo strasne moc humbuku, ach Elenka je upir co budeme delat, jak ji pomuzeme bla bla.. furt stejna pisnicka, faktem je ze opravdu at se promenil kdokoliv treba ta zminovana Caroline, tak to bylo kazdemu uplne u pr*ele to je proste holý fakt, pak ta priserna zapletka s lekem ktera se objevila ve 4 serie a bohuzel nas pak provazela doslova od te doby kazdou druhou serii… to podle me ten serial pohrbilo nejvic, lek, dvojnici neboli pak poutnici, ktery s tim meli hodne co dočinění, a co se tyce tech zaporaku taky souhlasim, dycky to vedlo hlavne ke Klausovi pak byla hodne velka mezera, prisel Kai, jako takova ,,svetlejsi'' cast serialu pak zase hodne dlouho nic a pak konec v podobe vraceni se na zacatek a udajne nejvetsiho zla z celeho serialu – Katherine Pierce…tak teda nevim no, a nejvetsi joke na tom je ze, ,,vladkyne pekel'' je vlastne zabita pekelnym ohnem… jaka ironie

#13 ShadowKittyGirl
2.4.2017 | 23:48:31
ShadowKittyGirl

#12 Car: Jako to s Kat bylo opravdu nesmyslné, proč v páté sérii hledat její dobré vlastnosti, když je z ní nakonec ten největší záporák ze všech? Asi chápu tu poetiku že s ní to začalo, s ní to skončí, ale tohle bylo znásilnění její postavy…

#14 GingerGin #16 Car
3.4.2017 | 7:45:36
GingerGin

#13 ShadowKittyGirl: mi se líbilo, že Kath pak zase byla hlavní zaporak, ale ke škoda, že to bylo tak narychlo…že tam cpali sireny a cada a ne nějaká nenápadná vodítka ke Kath už od konce sedmé řady… Mno a taky mě pak naštvalo, že neměla ani pořádný plán… U ní bych prostě čekala víc než jen „Haha zničím MF a Elenu a to mi stačí“… Nevím, u ní jsem čekala nějakou extra pomstu a zároveň plán na ovládnutí světa minimálně… Ale propracovanější…

No a to, jak o ní tvrdili jak byla hrozná a sobecká… A jak byla Elena pohoršena nad tím, jak tehdy vystavila Rose a Trevora nebezpečí, jen aby přežila… MNO Elenka si nikdy neuvědomovala, že Kath byla ve stejné situaci, jako ona ale s tím rozdílem, že byla sama, sebrali ji dceru, vyhnali z domova…Pro Elenu bylo obětováno taky spoustu lidí. Ale s tím rozdílem, že si nikdy nemusela špinit ruce, Damon, Stefan a spol to udělali za ní. A ve výsledku to byly stejné věci, jaké udělala Kath pro své přežití.

#15 ShadowKittyGirl
3.4.2017 | 13:52:19
ShadowKittyGirl

#14 GingerGin: Přesně to jsem myslela tím „Znásilněním“ její postavy, protože Kath vždy byla v pozadí všeho, jako třeba ve čtyřce při hledání toho léku, neměli jsme o ní tušení a přesto, se objevila v ten správný okamžik a všem to nandala, vyfoukla jim lék atd… Ale Vždy měla plán a,b,c a jak vlastně pokračuje abeceda, že? což je jedna z mých oblíbených hlášek, co zazněla z jejích úst, prostě tohle k ní absolutně nesedělo, prostě se řeklo, že je za tím vším, ale už se nevysvětlilo jak vlastně, jak se dala dohromady s Cadem, nebo s Kaiem, proč čekala s pomstou šest let a spoustu jiných věcí… Je na tom hrozně vidět, že tam původně vůbec být neměla, ne jako v té čtyřce, kdy ty náznaky byly… Kath je chytrá mazaná a prohnaná, tohle bylo na nic…

Katherine je prostě přeživší, zatímco Elena je dívka v nesnázích, nejsou zase tak moc rozdílné, to se ukázalo už mnohokrát, ale Kath je silnější, ochotná udělat všechno, nebo respektive obětovat všechno a všechny pro své přežití, zatímco Elena by nejradši obětovala jen samu sebe, což jí ostatní odmítají dovolit… :-( V konečném důsledku máš pravdu, že lidi umírají tak jako tak… :-/

#16 Car
3.4.2017 | 19:00:20
Car

#13 ShadowKittyGirl: jo no souhlasim naprosta blbost a jeste ten pekelny ohen do toho ktery vlastne zabil nejvetsi vladkyni pekel…
#15 ShadowKittyGirl: njn a to je presne ono… proc to neposrat na posledni chvili, bodet by to mohli vysvetlit kdyz proste nebly ČAS.. ale tak…

#17 ShadowKittyGirl
3.4.2017 | 23:02:40
ShadowKittyGirl

Bože ten oheň v první řadě vůbec neměl co ničit Peklo, jinak Kath zabilo i píchnutí do srdce zase tak vymakana tudíž nebyla… Byl by časkdyby nemarnili cčas Donovanovymi a jinými blbinami…#16 Car:

#18 Car
4.4.2017 | 8:45:05
Car

#17 ShadowKittyGirl: ne asi :D Donovonavic family po 8 letech k necemu uzitecna? haha.. nikdy nezapomenu jak Zach řekl v te show, tak a konecne se dozvite proc Matt furt neumrel :D

#19 ShadowKittyGirl
5.4.2017 | 22:05:19
ShadowKittyGirl

#18 Car: Asi tak no, haha, jindy by mi je nevadilo řešit, ale ted ke konci fakt hodně…

Proč vlastně? Mně to furt nějak nedošlo, že by kvůli tomu zvonu, co dokáže rozpoutat peklo na zemi? :-) vždyt když zazvonil poprvé, nic dobrého to nepřineslo.. vyjma Kaie, ale ten byl dobrý jen pro nás… Fakt to furt nechápu, proč žil tak dlouho…

Já zase nezapomenu na to tvoje Zach má narozeniny, všechno nej aneb Matte chcípni, či jak jsi to psala, to bylo hrozně funny :-)

#20 Car
6.4.2017 | 8:34:49
Car

#19 ShadowKittyGirl: prave… prsote dalsi zbytecna radoby linka :D

asi tak nejak :D heled jako bylo to tam sice receno ale ja to take moc nepobrala .D takze Zachu diky ale moc jsi nam to neobjasnil tedy :D presne tak Kai pripoutal pozornost alespon trochu, jo je to ironie Matt to vse prezil a Stefan umrel :D

jooooo tak nejak :D A už dej pokoj :D

#21 ShadowKittyGirl
6.4.2017 | 23:18:10
ShadowKittyGirl

#20 Car: No, já si tedy nevybavuji nic, co by nám to objasnilo, vždyt jsme přeci měli Vickey, která rozpoutala Peklo, na to jsme ho nepotřebovali, tak k čemu tam byl? Ani jí to nedokázal rozmluvit… Jako nebýt Kaie a těm dvěma dílům s ním, neumím si představit, co za blbost by vymysleli… Už takhle jsem si po každém dílu říkala, že to co v ukázkách vypadá jako bomba, zase taková hitparáda není a vždy když jsem vypínala notebook jsem si říkala… To je všechno? Víc už nedostanu? Zbývají třeba tři díly a já dostala tohle? Oni se zabývají tímhle? Atd… Prostě děs běs, měla jsem z toho akorát depresi a čím blíž bylo finále, tím to bylo horší, ale Kai to zachránil + očekávání návratu Kath a Eleny, ale to nepočítím, protože z obojího bylo nakonec fiasko…

#22 Car
7.4.2017 | 21:29:46
Car

#21 ShadowKittyGirl: no vzdyt jo ja taky ne… no bohuzel tady v tomhle se ukazky ukazali jako lepsi jak samotna epizoda, jako myslela jsem si ze 8 serie nebude nejak supr ale ze tobude takove peklo jsem si teda nemysmelio a peklo doslova… no asi tak nejak zabyvali se zbytecnymi vecmi ze jo.. rikam postupem casu mi to finale prijde straasne smesny a smutny zaroven protozoe to co sme dostali je vazne k smichu za tech 8 let, a jsem teda sakara rada ze na to nekoukam od zacatku to bych totiz byla nastvana jeste vic a to nevim jestli to vic jde… Kai a jeho 2 dily a kousek byli asi to nejlepsi… jo jak jsme se moc tesili na Katherine tak to bylo hrozny fakt super…

#23 ShadowKittyGirl
9.4.2017 | 23:31:37
ShadowKittyGirl

#22 Car: Tak ono všobecně u upoutávek platí, že ukáží to nejlepší, ale tady to bylo dobré jen proto, že to vytrhli z kontextu, což je nové dno, podle mě… :-/ Vážně to bylo peklo a to Peklo? OMG…

Přesně, zbytečnosti řešili, snažili se tam na poslední chvíli nacpat akci, která upřímně řečeno nebyla až tak potřeba a její provedení beztak za moc nestálo, tenhle seriál byl vždy o vztazích a nadpřirozenu s nádechem akce, ale tohle byla spíš akce, při které se sem tam něco keclo o jejich vzájemném vztahu, prostě neřešili to co měli… :-/ Svoje silné stránky spláchly a pokusili se z toho udělat něco, co to nikdy není a nebylo a právě proto že to takové nebylo jsme to měli tak rádi :-(

Je směšný a neboj, nepřijde jen tobě, protože to jejich hrozně epic finále je výsledku horší než ta nejhorší epizoda v celé historii tvd a to ted ani nevím která to je, ale určitě byla lepší než toto…

No jako i ten jeho kousek s jeho „Miss me“ bylo lepší než finále samotné :-) Natož celé dvě epizody, předvedl se skvěle :-) Ale Kath byla největší zklamání, od Eleny jsem nic extra nečekala, i když nezvládla ani pořádný zamilovaný pohled spolu s Damonem, ale o Kath jsem prostě měla vyšší mínínění, že když už z ní udělali poslední Big záporačku, tak na to taky bude mít a postará se nám o epic konec, i kdyby u toho měl zařvat jeden, či oba bratři, ale namísto toho to bylo jen trapné…

#24 Car
10.4.2017 | 7:59:32
Car

#23 ShadowKittyGirl: presne tak bohuzel je to svata pravda :D radsi nemluvit :D

jo no misto kdyby to poradne vymysleli bez zbytecnych radoby epic scen udelali by lepe :D ty splachly uz davno no ale i tak si myslim ze ta zaverecna serie se dlaa udelat lepe misto toho jsme dostali nesmyslnou vec ničeho

smutny :D jako ja jsem take cele finale docela prehodnotila D ted proste s odstupem casu se na to divma trochu jinak :D

ne asi :D proste Kai je presne to co tahle show potrebovala a je mi lito ze nevydrzel ty dve serie podle me by to bylo docela dobry..prave naopak proc kazdou serii tahat jineho zaporaka klidne to mohlo byt delsi prece nikd enebylo napsany ze kazdou jednou serii se musi ukoncit neco spis bylo trapny jak tam furt pridavali radoby vetsi a vetsi zlo, nehlede na to ze to nejvetsi zlo meli byt samotni puvodni upiri ale i tak si vymysleli stale nove a nove vetsi zla :D bohuzel jak jsme se na ni vsichni tesili tak to stal oza starou backoru :D ja taky od Eleny ne… to ne no jako muj nazor je ze Ian to zahral o trochu hur nez Nina ale i tak, dneska jsem videla na ig povednou fotku kde je presne videt ten Damonuv usklebek kdyz vidi svoji milovanou nastavajici :D :D hlavne nechapu to jeji tak ok ted jim dala tri roky pokoj a vylihla se z pekla az ted… tak jako okej no… no jasne… :-/

#25 ShadowKittyGirl
12.4.2017 | 22:55:45
ShadowKittyGirl

#24 Car: Asi tak nějak „Bylo to rádoby epické“ Tak nějak se odted budu na seriál dívat, což je smutné…

JInak? Jakože už tomu přicházíš na chut, či co?

Oh ano, Kai byl jako čerstvý vzduch v zatuchlém chátrajícím době :-)

Až na to, že i u těch museli ukázat, že jen touží po lásce a vřelém obětí, že? :-/

Jako Elena se tam měla prostě jen objevit a být s Damonem, co si budem povídat, k ničemu jinému tam nebyla a že to Nina zahrála lépe je pravda, ale i tak si nejsem jistá, že to o ní jako o člověku vypovídá něco hezkého a Ian… Mohla bych ho krtizovat donekonečna, stejně jako bych pro jeho chovní našla i omluvy, ale co z toho? Zvoral to a já mu nevěřila absolutně nic až na to, že Kath fakt nesnáší jinak veškeré scény s Ninou fuck palec dolů .. Jako herci by se mu to stávat prostě nemělo… :-/

Pošlo fotku :-)

Spíš pět let ne? zapomínáš na ten dva nebo tři roky trvající časový posun ale o to nelogičtější to vlastně celé je, že? :-)

#26 Car
13.4.2017 | 1:03:18
Car

#25 ShadowKittyGirl: to ne prave ze kdyz jsme to finale videla poprve tak mi to zase neprislo tak strasne, jasne Steroline bum ale jinak celkove ok, kdyz jeste nepocitam ten divny Delena navrat, ale jinak proste jo nejak jsem to vzdala, ale potom dni ubyvalo a prichazelo ,,to k sobe''

to teda byl :-) ' presne tak dyt to ukazala vlastne na vsech az na katherine :D

tak to samozrejme jako zahrali to jak to zahrali no :-( presne tak a kdyz to proste herci neveris tak je to spatne…

tohle: https://www.instagram.com/p/BSuBaiCgN1t/

no jooo casovej posun no :D detail :D

#27 ShadowKittyGirl
13.4.2017 | 16:27:05
ShadowKittyGirl

#26 Car: Hm, taky jsem si řekla, že je to konec se kterým se dokážu tak nějak smířit, i když Stefan natáhl brka, Car byla sama, na Bon se vyprdli a delena neměla prostor, asi hlavně proto, že tu bylo dost jiných katastrofických scénářů, za které bych byla naštvanější, ale když jsem nad tím pak s tou kocovinou druhý den přemýšlela a čekala na ty titulky, říkala jsem si, vždyt ono je to vlastně docela blbost prostě a pak jsem začala nasávat znova, přestože už jsem věděla co přijde a ty dialogy… No, když jsem jim nerozumněla bylo to skoro lepší heled… ale ne o moc :-(

Hm, u té taky v podstatě, ale spíš jen po Stefanovi no, na Nadie jí moc nezáleželo, ale kdyby si měla zvolit Stefan nebo ona, stejně by vždy zvolila sebe, prostě přeživší no… :-/ Ono je pravda, že se říká, že když se budeš neustále jen ohlížet na ostatní, nikam to nedotáhneš.. U Kath to holt celkem platí…

Jako člověka ho dovedu pochopit, ale zároven ho mohu donekonečna kritizovat, že dobře neodvedl svou práci, za kterou byl placený. Zklamal mě jako herec hodně :-(

Díky :-) Mim. taky ti přijde, že Nina vypadá nějak divně? Možná je to tím časovým odstupem, nebo tou parukou, ale je prostě jiná a ne úplně v dobrom… Jako nechápu…

Na tenhle detail asi zapomněli i tvůrci :-/ – mim to je přesně to jak jsme si nerozuměli s Kevinem u jiného článku, asi jsem to nějak pomotala… :-(

#28 Car
14.4.2017 | 0:22:05
Car

#27 ShadowKittyGirl: jak rikam emoce fungovali a nejak jsem to neresila, ale ted jak ,,to prichazi ksobe'' respektive uz prislo tak to vidim jinak… stvalo by me to strasne moc i kdyby Damon ty brka natahl… ale proste nevim nechat Caroline samotnou, Bonnie taky… Rickovi nevratit zenu – ten mel taky smulu jen tak btw docela :D, jako nevim proste, co udelali Elena (ktera tam dve serie nebyla) a Damon tak suproveho ze jen oni dva si zaslouzili stastny konec – jasne Plecka tvrdi ze ho meli vsichni ale to pekne lze.. jo no:D ono jako celkove se tam nemluvilo moc, ne tolik jako vzdy..spis tydlouhy pohledy a tak :-( ale chapu te:-(

tak jasny vsak to uz si jednou zvolila :D kdyz ze sebe nechala udelat mrtvou.. ale Stefan byl pokrytec, kdyz tvrdil ze ji nikdy vlastne nemiloval :-) to je pravda ta se timhle pravidlem docela dobre ridila:D

samozrejme… cloveka ano, herce to je uz je trochu horsi :-(

no jako tahle fotka to potvrzuje uplne si to scenu vybavuji :D on tam ma takovy hodne nuceny usmev, jeste ten levy koutek twl :D a ona? me prijde jako kdyz je takova udivena/nemuze verit svym ocim/stastna/chce se ji trochu brecet neco mezi tim :D

jooo uplne v pohode! :-) me to proste akorat nastvalo ze Kevin si odejde pak prijde po sto letech (kdyz nebudu specifikovat roky:D) a pak si vydupe tohle.. a fakt se divim ze si to vydupal takhle kdyz Delenu nesnasel :D v tom pripade ale asi nemel rad ani Steroline protoze ta taky prekazela jeho ceste mit SE a pokud teda zil tim serialem a bla bla…tak nemel odchazet a drzet si dal svou SE, ale i tak by mu Nina narusila plany…ale zase si rikam ze i kdyby je narusila a byla SE tak by se vlastne nic nezmenilo, az na to ze zaverecna scena by byla SE a ne DE a zase by to skoncilo proste jinak :-/ pak by mozna fakt umrel Damon – aby dal SE ,,pokoj'' … no twl.. je hrozny jak staci jeden clovek a cely je to jinak :-O a mezi nami Nina a Paul tam tu chemii furt meli coz potvrdili i scenou kdy se loucili :'(

#29 ShadowKittyGirl
14.4.2017 | 10:50:12
ShadowKittyGirl

#28 Car: No, to taky nevím, ale spíš to bude těmi fanoušky, protože se bála co by jí udělali :-)

Prostě Katherine, no :-) Pravá a jedinečná… :-)

Je vlastně trochu ironie, že stejně tak jako Kath nikdy neřekla Damonovi, že ho milovala, tak vlastně ani Stef to neřekl jí… Těžko říct zda je pokrytec, možná ji fakt nemiloval… :-/

Přesně v tom je ten zakopaný pes, pokud je někdo dobrý herec, nemělo by se mu to stát, ale i opravdu dobrý herec je jen člověk, tak si vyber, no… :-(

No ono mě šlo o Ninu v tom finále celkově, u Kath to nebylo tak viditěné, ale u Eleny bylo znát, že je jiná prostě už i v té úvodní scéně s Bon…

A všimla sis, jak tu bylo to video, kdy elena skáče damonovi do náruče? Upoutávka na finále to byla, ale pak se ukázalo, že je to vlastně Kath? Pamatuju si, jak jí tam Stefan, zatímco se objjímají řekl vítej zpátky, ale v seriálu to pak nebylo, protože ji Damon hned odhalil, připadá mi to, jako by nás předtím finále balamutili bud schválně, nebo prostě rovnou točili víc verzí, aniž by tušili pro co se nakonec rozhofnou a pak to ale nemá takhle vypadat…

Přesně, neměl nárok… A Delenu si nevydupal on podle mě. Asi jich tam bylo víc než tihla dva, co o tom rozhodovali, ale chápu co tím chceš říci. Na druhou stranu o steroline toho asi moc nevěděl, protože pochybuji, že ten seriál potom nějak výrazně sledoval…

Domino efekt, že? už je tu zas :-)

jj ta scéna byla pěkná, dokud jí tedy nezačal šeptat vzkaz pro Car to najednou vyznělo docela trapně, ale takhle podle mě nevypadá chemie, tedy alespon tak jak ji definuji já, byly to prostě dva herci, co předvedli skvělý výkon, což ostatně dělali vždycky, ale vzájemná chemie, přitažlivost, ne, tu já mezi nimi prostě nevidím… Ale spřízněnými dušemi jsou ti dva bezesporu a to je přesně to co z toho cítím…

Hele, ted mě tak napadá, jak to píšu, Proč jí vůbec něco vzkazoval zrovna po Eleně? Ta se přeci měla probudit až za šedesát let, ne? nevěděl, že Bon najde řešení, což bylo taky pofidérní, ale nešlo to říct někomu, kdo s ní bude mluvit o něco dřív? ¨ A hlavně když Damonovi ten lék dal, přestože elena se ještě neměla probudit, v podstatě ho tím hrdinsky odsoudil k lidskému životu bez Eleny a až by z něj byl stařec, Elena by se možná probrala, tedy pokud by přežil Bonnie, což vlastně víme, že se nestalo.

Prostě čím víc nad tím přemýšlíš, tím větší blbost to je, nemůžu si pomoct…

#30 Car
15.4.2017 | 2:25:11
Car

#29 ShadowKittyGirl: no nevim nevim, jako ja pred tim finale kdyz jsem mela cas, jsem sjizdela par dilu z prvni a druhe rady a zrovna to byli ty docela husty dily s Katherine anerekla bych ze by ji nemiloval… jako milovali ji oba, u nich zrovna platilo v tu dobu ze by s ni nelezli do postele kdyby ji nemilovali a ono i z tech flashbacku mi neprijde ze by ji nemilovali, jako jo ona je mozna pak nejak ovlivnovala ale to bylo spis kvuli te krvi,… to Stefan si akorat myslel spis si nalhoval to ze ho nejak očarovala… on to naprimo myslim nikdy nerekl ze ji miloval, ale naznacil to minimalne tema pohledama na ni, ale to je videt hlavne v te druhe serii, kde pak taky jinde ze jo :-/ ona pak Katherine tam uz moc nebyla pak dala na chvili pokoj objevila se snad az ve 4 na chvili, a pak v 5 a konec

asi tak nejak jako rikam muze byt citlivjesi povahy vzalo ho to, beru to, ale i to neberu je to 50 na 50 treba to jen mi zbytecne resime a vubec to tak nebylo tezko rict :D

to jako jo no to byla nebylo to uplne prirozene…asi mela problem se do toho znovu dostat…

no ja nevim jestli ta ukazka na to finale byla natocena uz v dobe kdy byl natocen dil… tak dobra v tom asi nejsem ale faktem je ze je to pravda,to uz tam pak nebylo… :-/

no me jde jen o to ze clovek co se na to vykasle a pak tam dela razantni kroky u kterech Plec nedovede rict ne mi prijde trochu absurdni a na hranici debility, jak rikam me je cela DE ukradena, nebo takhle nevadi mi :-) ale jen me vytaci ze proste nekdo kdo je tam ani je jednu sezonu mel asi rozhodovaci pravo na konci… a pokud to fakt udelali kvuli Klaroline to rozdeleni tak je to taky docela vrchol debility :D

domino efekt to je :D

chapu kazdy to ma jinak :-) ja si myslim ze chemii meli mezi Ninou oba dva, proto je taky Plecka a spol vybrali a to je prave ono – kazdy to vidi jinak tu chemii, a ja ji videla ve finale vic mezi Ninou a Paulem nez mezi Ninou a Ianem…

jo tohle jsem si cetla nekde u jineho prispevku a uz jsem tam taky nejak odpovidala, nicmene, jako nechapu no Stefna byl uz davno tuhej a Elena spala – takze vyborny no :-D nechapu jako jak si mohli myyselt ze na to po case nedojde takova kravina, je fakt ze ja kdyz jsem tio rikala kamaosce tak ta nechpaue jak se v tom furt muzu babrat ale tak nevim no :D no nic vsuvka :D – jako jono to od Stefana nebylo hezky :D leda by si nejak myslel ze Bonnie privede se skvelym napadem ze se ji podarilo prolomovit kletbu ja fakt nevim … _/ – ne v phoode je to totiz picovina na entou

#31 ShadowKittyGirl
17.4.2017 | 12:03:41
ShadowKittyGirl

#30 Car: No, ve 3. sérii tak byla občas taky a pomáhala jim právě jednak jak na Klause, tak s Michaelem a tak…

Ve dvojice se to řešilo často a v knížkách, který teda psala Plecka s Kevinem to bylo tak, že ji miloval a vysnil si jejich společnou budoucnoust s kupou dětí na Veritas, ale když zjistil co je zač, nemohl se s tím smířit a i tak byla pravda co jednou v seriálu řekla Kath, oni dva ji neznají, nemají ani páru o tom, kdo ona ve skutečnosti je. Stefan se zamiloval jen do své představy o ní, nikoliv do skutečné osoby, ale jinak jo, ovládala jej jen kvůli krvy, ale taky mu řekla: Tvoje city ke mně se nemění, jen proto, že znáš mé tajemství, jenže se změnily hodně, což si uvědomil až po proměně, když ovládnutí přestalo účinkovat. Damonovi s jejím osvobozováním pomáhal jen proto, že ji jeho bratr skutečně miloval, jemu ale připadala odporná a nechtěl s ní mít nic společného. Asi to zní divně, když jsi to nečetla, ale takhle to v těch Stefanových denících právě je… V seriálu bych řekla, že občas to vypadalo, že ji miloval, ale taky to tak vypadat mělo, nahlas každopádně nikdo nic nepřiznal… :-/

Jejda, tak on je citlivka :-)

V době kdy to vypustili do světa už bylo i po after párty, takže dotočeno měli, jen nás schválně mátly, nebo si s tím ještě hráli ve střižně, co bude vypadat líp a tak…

Tjn

:-)

Ve finále určitě, ale pro mě je tohle taková ta chemie, kdy si dva lidé velice dobře rozumnějí a díky tomu dokáží zahrát naprosto cokoli, což je přesně to co u hlavních představitelů hledáš, takže s nimi udělali terno a s Ianem… To bylo svého času opravdové, co víc k tomu říci no… Je jich škoda…

Je no, bohužel a kdyby mě to furt tak nemrzelo, tak se tom už asi taky nebabrám :-)

#32 Car
17.4.2017 | 14:49:18
Car

#31 ShadowKittyGirl: jo uz mozna vim :D

rozumim :-) jkao necetla no ale zajimave to rozhodne je :-)

no fakt bezvadny to jim jde dobre… tak do Riverdale taky dali neco co tam nakonec nebylo nebo bylo jinak spis.. myslim teed do proma :D

rozumim ti :-) a skoda jich opravdu je

presne tak :D

#33 ShadowKittyGirl
17.4.2017 | 23:04:24
ShadowKittyGirl

#32 Car: Určitě víš, ty díly s ní byly prostě vždycky pecka :-)

Já vím, že ne, proto jsem se ti s tím taky vypisovala, abych tě zasvětila :-) V knihách od L.J. Smith je to jinak, ale ty Stefanovi deníky, jsou psané už podle seriálu, měla být i série o původních, ale u nás už asi nevyjde, nebo nevím…

aha, no takže na CW běžná praxe evidentně… :-/

je no… :-(

#34 Car
18.4.2017 | 20:41:39
Car

#33 ShadowKittyGirl: no u nas uz asi ne no :-/ talze diky za zasveceni :D

to je proste CW

#35 ShadowKittyGirl
19.4.2017 | 23:13:50
ShadowKittyGirl

#34 Car: Nz ale ono je to docela nefér způsob, jak získat diváky :-/ Slíbit něco, ukázat a pak to nedodržet :-/

#36 Car
22.4.2017 | 7:49:44
Car

#35 ShadowKittyGirl: presne tak :-/ to se jim oak muze vratit :D

#37 ShadowKittyGirl
22.4.2017 | 11:03:41
ShadowKittyGirl

#36 Car: Jakože na sledovanosti? :-)

#38 Car
22.4.2017 | 15:56:49
Car

#37 ShadowKittyGirl: mam nostalgickou – posloucham uz 3 dny v kuse Placebo – Running up the hill… ano ano na sledovanosti :-)

#39 ShadowKittyGirl
23.4.2017 | 22:07:09
ShadowKittyGirl

#38 Car: Jjj Placebo je všeobecně skvělé, ale tohle se jim povedlo :-) Ještě se mi líbí to Black rose cosi, asi ze 6 epizody první série, víš jakou myslím? Hraje když Stefan najde mrtvého Zacka…

#40 Car
24.4.2017 | 19:36:59
Car

#39 ShadowKittyGirl: no to je hodne skvele prave a tahle konkretni pisnicka je proste nejvic a uz je to hodne nostalgicky :D no ono obecne ty pisnicky z prvni serie ze jo… jo no :-/ ona i tahle Running.. je ve scene kde je Stefan :D

#41 ShadowKittyGirl
25.4.2017 | 23:07:22
ShadowKittyGirl

#40 Car: Já vím, mám toho plnou mp3 :-) Anberlin je boží :-) Připomíná funny scénu, ale je jich tam hafo no, ne že by později stály za nic, ale v té první sérii jsem je vnímala asi nejvíc, pak sem tam pár, hlavně od Fray.. Samozřejmě Hunger by Ross Copperman a Another love od Odella, tu mám jako vyzvánění dokonce :-) prostě mě to baví poslouchat, ale když mi včera cestou z práce v mobilu začala hrát ta z posledního dílu, málem jsem se rozbrečela :-/

#42 Car
26.4.2017 | 7:38:49
Car

#41 ShadowKittyGirl: z prvni serie jsou nejlepsi songy proste nerikam ze ne ale proste do pameti divaka se vziji nejvice no :-) jo no od Fray.. tomu rozumim .-/ ja posledni dobou poslouchma hlavne to Placebo nejak se toho nemuzu zbavit..

#43 ShadowKittyGirl #44 ShadowKittyGirl
27.4.2017 | 20:01:46
ShadowKittyGirl

#42 Car: Taky mám tu první sérii zkouknutou snad dvacetkrát narozdíl od těch ostatních tak asi proto, ale i v 8. sérii bylo pár dobrých, hlavně teda z upoutávek a smekám před Michaelem Malarkym :-) Jinak nej song je pro mě rozhodně to Another Love a i Hunger, protože z těch scén jsem prostě naměko ihned :-) Ale našli by se i jiné super songy…

#45 Car
27.4.2017 | 20:41:58
ShadowKittyGirl

#42 Car: Ještě mě tak napadá Hurts -Stay tu jsem svého času milovala úplně nejvíc :-) Pak James Morrison a Nelly furtado – broken strings – z té prostě nemůžu skoro ani popadnout dech, když ji poslouchám :-) Whitin Templation – All i need mám taky ráda a Marina and the diamonds – fear and loathing-ta hodně dobrá, i když to nejsou úplně typické styly hudby, pak třeba Get some, jak na to paří Kath, Matthew west – family tree, David Gray – The Other side a Birdy -Wings, jinak miluju One republic a i od nich tam pár písniček bylo, ale jak je mám ráda všechny, tak už nevím, které

27.4.2017 | 20:54:11
Car

#43 ShadowKittyGirl: no ne asi tak prvni serie je proste prvni serie no :D se neda nic delat :D no jasne tak v kazde serii je neco ze jo :D jo no ale to si ted poustet nemuzu :D

juju hurts je taky dobra, a Nelly Furtado miluju no :D mam jedno jeji origos CD doma, pak ty dalsi podle nazvu mi nic nerikaji ale asi je taky znam :-) a one republic jsou dobří :-)

#46 ShadowKittyGirl
27.4.2017 | 22:03:29
ShadowKittyGirl

#45 Car: Proč ne? :-) Fakt neříkají? Ale Another Love a hunger jsi slyšela ne? :-) Jinak já Nelly nijak extra nemusím, ale tahle konkrétní písnička s tím Morissenem je skvělá no a One Republic jsou nejvíc :-) Say hraje hned v pilotu deníků myslím :-) Marchin on, Come home – to všechno je vlastně z deníků, ale ono i All the Right moves je z těhletěch starších hodně libová, ale mají i nový a lepší :-)

ale já tak celkově preferuju spíš skupiny jako Hurts, Fray, One Republic, imagine dragons, lifehouse, placebo, Snowpatrol, The hives, 30 seconds to mars, pink floyd a tak, ze zpěvaček ted hodně poslouchám Ruele a sem tam Demi lovato se Selenou, ale to taky ne všechno, takže nevím no, ale konkrétní zpěvačku asi ani oblíbenou nemám. Spíš sem tam něco no… U skupin jsem na tom lépe, ale nej zpěvák je stejně prostě Jensen Ackles :-) :-) :-) Ne, kecám rozhodně Bowie ale ne všechno

#47 ShadowKittyGirl #48 Car
30.4.2017 | 14:33:54
ShadowKittyGirl

#46 ShadowKittyGirl: Možná ještě ta Katty Perry je super, Firework rozhodně nej písnička. A i Shakira mě baví, ono kdybych se zamyslela, tak bych asi přišla na ledacos, ale takhle fakt nevím… Ale já zase tu muziku tolik nesleduju, spíš z těch seriálů, že se mi v nějaké scéně líbí, tak si ji seženu…

30.4.2017 | 14:37:16
Car

#46 ShadowKittyGirl: to jo to uz mi neco rika :D me ona nevadi ted o ni ale neni moc slechu ani vidu :D

jo tááák ja posloucham Green Day, Linkin Park, Simple Plan nez se nerozpadli tak My chemical Romance, ,,sekundaky'' , Imagine Dragons tak to ja mam ja nejvic miluju Avril … mam rada P!nk, Rihannu, Lady GaGa, Katy, Shakira je nejvic , Kelly Clarkson nemela súatny pisnicky, sem tam neco od Seleny a Demi, jako nemam uplny vyhraneny stly no :D no :D chapu :D , ja jako muziku docela sleduji no co kdo kde jak proc

#49 ShadowKittyGirl
30.4.2017 | 22:55:16
ShadowKittyGirl

#48 Car: hm, bomba jsem ti už odepsala a všechno se mi to smazalo… :-/

Aspon že tak, protože ty dvě jsou písničky jsou skvělý :-) A ne, to není no, asi se už hudbě tolik nevěnuje, to totiž taky nejde furt :-/

GD, LP, SP, MCHR, svýho času taky dobrý, měla jsem hodně ráda, ale už je to tak deset let, možná i víc, prostě základka no… ID je nej už od dob Apokalypse a Demons :-) Ty zpěvačky taky fajn, ale spíš písnička od písničky, neposlouchala bych celé album jako třeba u Katy Perry. Ještě mě napadla Cia, Gwen Stefani, Lorde a Adelle – od těch mám taky víc než jednu skvělou písničku…

Jak vidíš, tak já taky ne, poslouchám všechno, od muzikálů, taneční hudbu ve španělštině, přes tvrdý rok ACDC až po Eminema, je mi to putna, hlavně když ve mě ta písnička zanechá nějaký ten dojem a právě proto tolik miluju soundtrackovky, protože tam je ten doje umocněn tou vyzuální stránkou věci. Hrozně ráda přitom myslím na ty scény, kdy hrály a je to pro mě požitek :-) Klidně i čistě jenom instrumentálku si pustím, když je dobře udělaná :-) Jsem spokojená se svým vkusem nevzkusem, protože písničky co hrají běžně v rádiu mi jen málokdy něco řeknou…

To máš dobrý já nevím nic, ani na očko na ty klipy se nedokopu dívat :-/

#50 Car
2.5.2017 | 23:56:39
Car

#49 ShadowKittyGirl: twl :-/ chapu to je opruz pekny taky se mi to nekdy stalo .-(

jsou presne tak souhlasim :D

no hele rikam Mchr se rozpadli a ty tri skupiny predchozi poslouchma stale,… LP ted vydali nove CD ale to se neda naopak Greeni si stale drzi standrard a Simple Plan jsou taky dobry a ja jsem verna proste tem svym no :-) samozrejme a slysela jsi od ID Thunder? D :-D jasny no, tak to ja si u tech nej CD stahnu dycky no :-) jo kde je konec Gwen no :D

me je to taky jedno nemama vyhraneny styl proste co se libi do toho jdu :D soundtracky jsou super no :D a instrumental taky :-) asi tak nejak nebudu to menit :D no to jo no pisnicky z radia jsou jen mainstream shity :D

jako takhle sleduji,to ale na ty klipy taky nemam cas :D

#51 ShadowKittyGirl
3.5.2017 | 22:28:18
ShadowKittyGirl

#50 Car: Njn, co naděláš :-/

Já žádný jejich nový písničky tak nějak neznám, no… :-/

Thunder? ted nevím, ale není to ta z Než jsem tě poznala?

těžko říct, kde Gwen je konec, ale svýho času byla skvělá a co se týká těch CD, tak Fray a:- ID jsem si koupila, protože když se mi něco hodně líbí a jsem fanda, tak si přijdu provinile, když si nekoupím originál :-(

Takhle jsem je ještě nikoho označit neslyšela, ale asi to tak je, no… :-/

#52 Car #54 ShadowKittyGirl
3.5.2017 | 23:48:32
Car

#51 ShadowKittyGirl: chapu :D

ne ta je uplne nova _D

no jako ona spis delat to obleceni bych rekla no :D ja mam to CD z 2005 uz nevim jak se jmenuje :D

ja jo :D

#53 ShadowKittyGirl #54 ShadowKittyGirl
5.5.2017 | 19:44:09
ShadowKittyGirl

#52 Car: ok pustím si ji :-)

#55 Car
6.5.2017 | 18:14:34
ShadowKittyGirl

#52 Car: #51 ShadowKittyGirl:

Už jsem to Thunder slyšela, jen jsem ti neodepsala a po pravdě, moc se mi nelíbila, mají lepší písničky si myslím…

30.8.2017 | 10:46:15
Car

#53 ShadowKittyGirl: no ja jsem se ted uplne zblaznila chytla me nostalgie narazila jsem na novou pisnicky od Anastacie a asi si pockam na celou desku pac to bude docela zajimavy :D

tak to urcite maji to bez debat hele :D

#56 ShadowKittyGirl
30.8.2017 | 15:46:51
ShadowKittyGirl

#55 Car: Nebudou taky někdy v Praze? Že bych zašla… Minule mi to nějak nevyšlo… :-(

Ta ještě zpívá jo?

#57 Car
30.8.2017 | 22:49:32
Car

#56 ShadowKittyGirl: heled to uplne nevim ted jestli budou :D

no hele ona zpiva furt nahodou :D akorat to neni takova ta komercní bréca na kterou se ceka rok co rok nez vyda CD :_) jao napriklad na Taylor Swift a ji podobny

#58 ShadowKittyGirl
31.8.2017 | 19:04:41
ShadowKittyGirl

#57 Car: škoda :-/

aha, tak vidíš, to mi ušlo, ale komerce je stejně na nic a zrovna tak Taylor Swift, teda většinou, mně se od ní líbili tak tři písničky a ji jako takovou moc ráda nemám

#59 Car
5.9.2017 | 17:52:19
Car

#58 ShadowKittyGirl: jo no :-( taky bych sla na nejaky koncík

no Taylor se hodne zmenila a ja ji taky moc nezeru takze a s pisnickama to mame dost podobne tedy :D

#60 ShadowKittyGirl
5.9.2017 | 20:11:24
ShadowKittyGirl

#59 Car: to asi ano :-) a já ted vlastně pojedu na Krysaře, pak ten Michael, žádný extra akce :-) Chtělo by to to Imagine Dragons, nebo Fray :-)

#61 Car
6.10.2017 | 10:28:45
Car

#60 ShadowKittyGirl: tak proc ne to bude podle me super :-)

7.10.2017 | 21:28:55
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama