Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Co říkal na svatbu herec Paul Wesley?

Co říkal na svatbu herec Paul Wesley?

V nejnovějším díle seriálu The Vampire Diaries jsme se dočkali svatby Stefana a Caroline. Svatba sice byla uspořádána narychlo a za účelem vylákání nepřítele, ale nakonec všechno proběhlo dobře a ti dva se vzali. Co na to však říká herec Paul Wesley, představitel Stefana?

17 0
5.3.2017

Poslední epizoda se točila kolem velkého dne Stefana a Caroline. I když to z počátku vypadalo, že neproběhne celý ceremoniál, nakonec si ti dva řekli své ano. Svatba byla totiž uspořádána narychlo, aby se Katherine ukázala na volném prostranství. Stefan s Caroline tedy neměli možnost si prožít vysněnou svatbu až v červnu.

Tady je však hlavní, že se vzali. Na chvíli tedy v Mystic Falls zavládla dobrá nálada a obyvatelé městečka si mohli užívat společné štěstí novomanželů.// „Poprvé jsem o této červnové svatbě slyšel na Comic-Conu,“// svěřil se Paul Wesley webu EW. „Vůbec jsem netušil, o čem je řeč, a ještě teď tomu pořádně nerozumím… takže když mi poprvé řekli, že budeme mít svatbu v červnu, tak jsem si říkal ‚Jo, jasně. Bude to pocta pro fanoušky.‘ Ale ano, bylo to svým způsobem úžasné.“

Podle Wesleyho bylo jasné, že se Stefan s Caroline vezmou, hned po odvysílání druhé epizody nejnovější série. „Kdybychom se nevzali, tak by to byl pořádný zvrat. Julie Plec je příliš ohleduplná. Tohle by fanouškům neudělala.“

Wesley nicméně přiznal, že nečekal, že budou fanoušci svatbou Stefana a Caroline tak nadšeni. „Stefan a Elena byli tím vysněným párem po mnoho let a vůbec by mě nenapadlo, že spolu nakonec neskončí. Nenapadlo by mě ani, že bude vztah Stefana s Caroline brán jako stejně silný a rovnocenný v porovnání s původním párem. Takže to pro mě bylo docela překvapení.“

Jen doufejme, že si ten moment všichni užili, protože díky Vicki Donovan, která zazvonila na očarovaný Maxwellův zvon, se teď všichni budou muset zaměřit na hrozbu, se kterou se musí vypořádat ve finále.

Foto:CW

Diskuze /179

Car

… zajímavé :-)

5.3.2017 | 19:00:37
ShadowKittyGirl

Plecka a ohleduplná? Ten matroš co hulil chci taky :-) Taky vám připadá, že by si Paul přál spíše Stelena konec?

#4 Car
5.3.2017 | 19:17:41
Laurra

Taktiez mi to tak pride :) .. neviem cim to je ale pri Caroline a Stefanovi necitim ziadne napatie, iskru, nic, ako by to len zahrali a to bolo vsetko.. pri Stefanovi a Elene alebo Damonovi a Elene mi az busilo srdce.. nehovorim, ze Car a Stefovi to nepristane ale je to take.. spolu su nemastni, neslani :D

5.3.2017 | 19:27:14
Car

#2 ShadowKittyGirl: no na to jak se Paul věčně vyjadřoval o Steroline, tak tohle mi přijde taky trochu divné

#5 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 19:57:12
ShadowKittyGirl

#4 Car: spíš hodně jsi chtěla říct, ne? :-)

#7 Car
5.3.2017 | 20:01:15
Bymyself

Nesnáším Steroline… A Stefan je lhář jak sviňa.. Hlavně že jí v první sérii u teho uhně řekl Caroline, you and me, that's not gonna happen. :D A teď si ji bere… S Elenou jim to slušelo víc :( To byla velká láska.. Ne tohle rádoby kamarádství/lás­ka. :/

#8 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 20:02:11
Car

#5 ShadowKittyGirl: ironie no :D jako ja uz fakt nevim co si mam myslet, protoze timhle Paul docela dost zazdil vsechno co bylo od nej i od Candy řečeno stokrat a fakt se toho blbyho 42minutovyho finale bojim, a taky se bojim ze nam to nepujde nikde spustit :D

#8 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 20:20:04
ShadowKittyGirl

#6 Bymyself: No, od té doby se Car dost změnila a co si budeme povídat, i jejich vzájemný vztah se prostě změnil. Nemůžeš považovat za směrodatné něco, co řekl před víc jak osmi lety, když byl zamilovaný do někoho jiného… Takhle to prostě nefunguje… Ale jako pár je samozřejmě mít rád nemusíš, k tomu tě ani nikdo nenutí…

Elena taky tvrdila, že by s Damonem nikdy nic neměla, Car to zase nejednou řekla o Klausovi a Matt o Rebece.,.. To je prostě seriál, kde to táhne každý s každým… :-)

#7 Car: No, bud to řekl schválně, protože ví, že ten Stelena konec je pravda, nebo se před Cadice bál přiznat barvu a ted, když už na něj nemůže, to řekl naplno :-) Ne, hej fakt nevím, ale popřel všechno, co tvrdil poslední dva roky, to je fakt… :-/

#9 Car
5.3.2017 | 20:57:36
Car

#8 ShadowKittyGirl: na to jsem radsi neodepisovala nemela jsem silu po dnesku :D

no praaaaveeee !!!!!!!!!!!!! jako fakt jsem to cetla s otevrenou pusou co to vubec rika jakoze co? dyt furt tvrdil uplnej opak, jako nevim, fakt uz nevim co si o tom mam myslet a dost me to sere :D uz zacnu bejt agresivni :D a pokud nepujd zadnej ten web na sledovani finale tak se taky picnu

#10 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 21:00:58
ShadowKittyGirl

#9 Car: Já se spíš zasmála a i tomu, co říkal o Plecce, fakt musel něco hulit :-)

#16 Car
5.3.2017 | 21:17:32
KaraSnowAllen

No, však on proti nic neřekl, je pravda, že Stefan a Elena byli ten epický pár, co měl zdolat všechno, než se tam vyměnilo několik tvůrců a show se začala natahovat. Paul asi ten seriál nesleduje, nebo dění okolo něj, či to přestal vnímat po nějaké druhé sérii. Stefan a Elena byli vysnění pár pravda, po mnoho let a kdyby Williamson neodešel tak věřím, že ti dva nakonec spolu skončí.Pořád mají své fanoušky, ale už dlouhou dobou není to číslo jedna pro fanoušky(hlavně taky i díky popularitě Deleny, fujky). Steroline jsou fakt všude, zrovna ted vyhrávají v Zimbio průzkumu(uvidíme, jak dlouho se udrží), dokonce je letos zařadili i mezi 50 nejlepších TV páru, ti dva spolu zkrátka tu popularitu fakt mají a docela se divím, že je z toho překvapený, když jim skoro každý na place chválí jejich chemii. Druhá věc je to, co ohleduplná Julie s tím párem udělala. Vztah SE byl báječný, skvěle udělaný, ale copak nesledoval, co s nimi tvůrci udělali nějaké tři série zpátky? Totálně je srazili v ceně, likvidovali všechno, co mohli a prostě ten vztah zabíjeli, v každé série se vždy zatlouklo několik hřebíčků do jejich rakve a brali se SE fanouškům jejich konstanty, jako třeba to, že si lidská Elena vybrala Stefana a kdyby se nestala upírkou, tak by s ním zůstala. Jo vidíme, co se stalo. Bylo toho fakt hodně, nakonec se to celé vyvinulo tak, že Elena nikdy nebyla důležitější než Damon a Caroline jí prostě v tomhle překonala snad ve všem. Ovšem, kdyby to viděla jen do třetí série, tak bych taky byla překvapená, že spolu Stefan a Elena neskončili. .

#16 Car #21 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 21:28:58
Crazynecka

nebo to proste vsechno moc hrotite a nad vsim moc premyslite.. nerekl nic noveho, jen ze na zacatku nacekal (pred zacatkem 8. serie) , ze se vezmou.. na tom neni nic spatneho.. jako neni se cemu divit, pokud vedel neco malo, co ho v 8. serii ceka. CI po tom, jak se odvijela 7. serie a jak jim Plecka stavela prekazky. A ma pravdu, i presto, ze Steroline je sladka, tak vsichni porad remcate , ze stejne nejlepsi byla Stelena a je to pro vas par c. 1. nehlede na to, ze vse co se pise je pravda.. :-D . OMG .

#19 Car
5.3.2017 | 21:33:28
its_ef23

Julie ohleduplná..a­ha…Proto v příštím díle zabije … (nechci spoilerovat pro ty co to neví :D).Jen doufám, že ta smrt fakt bude mít nakonec nějaký silver lining a konec seriálu nepodělaj stejně jako u HIMYM.

#15 Crazynecka #21 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 21:39:31
Crazynecka

jinak me se Steroline fakt libi a doufam, ze v te posledni epizode nedojde na Stelenu. Ne po tom, co Stefanovi udelala. Uz by to pro nej mela byt jen brachova holka, dobra kamaradka, ex a tecka. Doufam, ze to Steroline dotahne dokonce. Porad lepsi a krasnejsi je vztah, kde byli nejdrive kamaradi a pak se do sebe zamilovali nez vztah Deleny. Jejich vztah mi prisel jak na horske draze, vubec nebyl stabilni, prisel mi jen o sexu a o tom, jak se pritahovali.

U Steroline to je proste o necem, co prerostlo v neco vic. Nenasilne a hezky :). Jinak ta jejich svatba- obrad hezky, Caroline vypadala nadherne, jejich sv. sliby taky krasa- jsem rada, ze vzpomneli okamziky, ktere to vse vystihuji. Ze Stefan zminil moment, kdy mu Caroline rekla, ze se znova opravdu zamiluje a ona zase, jak si vsimla toho noveho zahadneho kluka. :). Krasa proste :).

No zazdilo mu to trochu to, ze tam meli ty ovlivnene lidi a to, jak Damon pustil tu pisnicky na kterou tancoval Stefan s Katherine. Podle me i kdyby z toho udelali opravdu jen svuj den, podle sebe, tak by tu svatbu udelali jeste krasnejsi a mozna by Katherine atd. nastvali jeste vic…

Ale Steroline 4ever :). Jsou tak sladci, opravdovi spolu.. ten jejich manzelsky polibek :).

#23 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 21:45:07
Crazynecka

#13 its_ef23: spoilerovat ? pochybuju, ze bys vedel(a) o koho jde.. :-D :-D.

5.3.2017 | 21:46:22
Car

#10 ShadowKittyGirl: jo tomu taky no to taky docela přehnal drahoušek :D ale proste i celkově co řekl popírá docela dost věcí no :D
#11 KaraSnowAllen: asi to tak neprožívá no :D a faktem je že ti tvůrci s tím zamávali hodně a ano vždycky jsem věděla že přijde Delena ne že ne, ale je to tak kdyby tam zůstali stejni tvurci taky bych si myslela ze stejne skonci spolu, že najdou k sobe zase tu cestu, ale po tom vsem co si napsala a co uz bylo milionkrat receno to proste uz nejde a nedavalo by to zadny smysl… a pokud by to teda dopadlo tak ze jim vymazou vzpominky a Stefan a Elena by se opet potkali jako lide, tak by se to vratilo zase na zacatek k tomu, ze k sobe podle vesmiru patrej

#17 Crazynecka #18 Crazynecka #23 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 21:48:43
Crazynecka

#16 Car: prdlacku prehnal… :-D

5.3.2017 | 21:52:43
Crazynecka

#16 Car: prdlacku prehnal… :-D

#20 Car
5.3.2017 | 21:52:43
Car

#12 Crazynecka: a jo psala jsem mnohokrát zde, že Stelena byla dycky No. 1 za to se fakt nestydím, ale po tom co mu Elena udělala a jak se to vyvinulo dále, jsem ráda, že se moje dvě nejoblíbenější postavy ze seriálu dali dohromady a maji mnohem lepší vztah než Stelena kdy měla :-) a bohužel no tvůrci to podělali minimálně nemuseli po Steleně tolik šlapat… což o to nemuselo je zase dávat dohromady, ale spíš ten jejich vztah nemuseli furt posílat tolik do p*dele :-) jakoby nikdy nebyl

#22 Crazynecka
5.3.2017 | 21:53:30
Car

#18 Crazynecka: hele to je věc názoru ;-)

5.3.2017 | 21:53:53
ShadowKittyGirl

#11 KaraSnowAllen: Jsi mě pobavila :-)

#13 its_ef23: Když už jsi to načal, tak to dopověz. At jsme aspon připravený, když už něco víš… Nebo si teda myslíš, že to víš…

Plecka fakt ohleduplná není, no je to prostě sadistka…

#25 KaraSnowAllen
5.3.2017 | 21:56:47
Crazynecka

#19 Car: no a prave, ze vsichni na zacatku prosazovali Stelenu, nadavali na to, ze si Steroline neumi predstavit, tak asi proto necekal, ze tolik fanousku by chtelo Steroline konec a svatbu…

5.3.2017 | 21:58:00
ShadowKittyGirl

#14 Crazynecka: No to je to co říkají všichni, fanoušci chtěli delenu, tvůrci jim jí dali, ale už nevěděli co s ní a tak zvrtali co mohli… :-/

#16 Car: Vesmír, at táhne do… no, taky někam, kde je tma :-)

#28 Car
5.3.2017 | 22:01:52
Crazynecka

a nebo proste Paul vi, jaka Plecka je, ze plno paru rozdelila , tak proto treba necekal a nedoufal v Steroline konec a svatbu.. :-D. Opravdu nevim, neznam, do hlavy mu nevidim, u rozhovoru jsem nebyla. Mohl rict dalsich 50 vet a ty tam dat nemuseli :-D. Je to asi stejny, jak tenkrat Candice rekla, ze rovna, kdyz se Caroline stavela na sve nohy, tak ji dali dohromady se Stefanem.. ci neco takoveho.. :-D. proste asi nema cenu hltat kazdou vetu a slovicko.

Stou Pleckou to mohl myslet nejakym zpusobem ironicky.. :-D.

5.3.2017 | 22:04:10
KaraSnowAllen

#21 ShadowKittyGirl: Julie mi přijde taková, zvláštní. Na jednu stranu chce těšit fanoušky, nadruhou stranu má v oblibě je vytáčet do nepříčetnosti. :D

#42 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 22:07:36
its_ef23

jo dostalo se to ven a je to Stefan

#28 Car #30 Crazynecka #42 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 22:09:26
Crazynecka

jsem strasne rada za Steroline, strasne moc, ale malinko to stejne nedava smysl. Clovek a upir.. to, ze ze Stefana udelali cloveka nebude pro nic za nic.. nejakou roli to asi ve finale mit bude…

#42 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 22:12:13
Car

#23 ShadowKittyGirl: jo to teda muzeeee :D souhlasim bylo by to uz fakt potapany a zase by to vsechno popřelo :D
#26 its_ef23: jo ? :-D a to je teda kde?

5.3.2017 | 22:16:18
google147

Vidíte tam něco co tam není. O Paulovi se ví, že nečte scénáře dopředu a proto byl na Comic Conu zaskočený tou svatbou – v té době už ale měl k dispozici scénáře pro 4 epizody a taková Candice o tom věděla. Dále jenom přiznává, že nečekal, že si Steroline ve světle Steleny vybobude až takovou popularitu (před dvěma lety došlo na hlasování Steroline vs. Stelena a skončilo to 70% pro Steroline). A většina seriálu končí tak, že spolu skončí co spolu byli na začátku a tak to předpokládal. Nikde není nějak naznačeno co by chtěl. Někdy po novém roce se ho zeptali koho by si přál jako partnerku pro Stefana, Elenu nebo Caroline, a absolutně bez rozmyslu řekl Caroline.

Spíš mi příjde, že se snaží být ohleduplný a zbytečně nazačínat další válku mezi fanoušky.

#31 Crazynecka #32 Car
5.3.2017 | 22:17:16
Crazynecka

#26 its_ef23: trochu to dava smysl.. i to co rikal Paul, jestli vedel, ze jeho postava umre, tak by mi taky moc ta svatba nedavala vyznam, asi bych si rekla, ze to tam dali asi pro poteseni fanousku,aby se nereklo a asi by mi to taky zkazilo ten pocit z te svatby..

ale uvidime co se nakonec stane… uz jsem se se Stefanem docela smirila, ale porad doufam v opak… Jinak tu Kelly jsem absolutne uhodla ,uz pred dilem jsem psala v diskuzi, ze bude urcite mrtva a my to nevime, ze byla urcite v pekle a ze az bude na svatbe tak Damonovi omlati o hlavu to s Vicky…

#35 KaraSnowAllen #50 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 22:19:48
Crazynecka

#29 google147: souhlas :)

5.3.2017 | 22:22:44
Car

#29 google147: ale jo asi to tak je, jen začínám být lehce už euforická a nervozni pač jestli fakt umře Stefan (což se tady furt tak propaguje) tak nevím co budu dělat :D :-(

#34 its_ef23 #35 KaraSnowAllen
5.3.2017 | 22:26:44
LostArrow

Aspoň Paul má rozum :D Souhlasím se vším co řekl :D Až na to že kdyby se nevzali tak by to byl zvrat :D

5.3.2017 | 22:33:03
its_ef23

#32 Car: hele já si myslím, že většina z nás z toho není nadšená…je to dost nahovno a nevím co na tom bude tak EPIC jak o tom Plecka furt mluví…když už měla tu potřebu někoho zabít, tak měla asi šáhnout po někom jiným (třeba Matt – to mi přijde jako taková navíc postava poslední dobou..)

#38 Car #50 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 22:35:54
KaraSnowAllen

#32 Car: No co…nadávat, proklýnat, vztekat se, rozbíjet věci, přidávat se k hromadné hystérii, snažit se lokalizovat místo, kde právě Plecka je a snažit se hacknout armádu a odpálit raketu na místo, kde se právě nechází. Klasický den zlomeného fanouška.

#30 Crazynecka: Přesně tak.

#38 Car #50 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 22:36:47
ZEDUltedOP

Ale tak když jsi to tam vezmem tam Damon umřel už v 8 serii tolikrát že by mě to ani moc nepřekvapilo že by ta smrt byl právě on. Ale kdyby to byl Stefan tak by s toho fanoušci byli asi hodně na měko a známe plecku :D ano ty fanoušci chce právě nejvíc jak to říct ohromit a překvapit tak smrt Stefana by byla dost zajimavá. a jestli Car. se přopojí do TO a s Rickem a dětmi to by dávalo i smysl když právě Rick chtěl pro děcka vytvořit školu tam by to docela dávalo smysl tam právě přejít tam je těch čarodějek dost takže by tam dostal možnost. Jinak moc tomu nevěřím že Bonnie je mrtvá vážně zvon zazvonil kolikrát 2–3 jenom asi upadla do komatu to bude asi všechno jinak fotky k 8×16 tam Bonnie je zrovna s Car ve zbrojnici takže pokuď to nebyla náká fotka s flashbacku tak žije

#50 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 22:39:58
google147

Tak že zemře Stefan byl jedním z prvních spoilerů, ale nějak nevím někdo tvrdí, že zemře Bonnie někdo, že Stefan – tohle jsou ale absolutně očekávané volby, vzhledem k předchozím seriím, kde to ti dva schytávali vždycky nejvíc. Já trošku pořád věřím tomu, že tím chtějí zakrýt, že to bude Damon – celá tahle série mi příjde, že na to připravuje, ten jeho návrat z pekla byl prostě divný, pak minimálně dvě scény z 8×16 mezi ním a Elenou to dost napovídají a Damon má být v posledním záběru. Navíc by bylo hrozně poetické, kdyby Katherine definitivně zabil právě Damon (Stefan už tu čest měl).

#39 Car #50 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 22:45:09
Car

#34 its_ef23: asi tak neni na tom vubec nic epic no… :-/
#35 KaraSnowAllen: jo no ja jsem se teda furtjeste nesmirila s tou moznosti Stefana, spis se mi libila ta teorie Stefan – novy dabel takhle by aspon mel tu svoji nesmrtelnost :-) , jako jestli se tohle stane ta tim Plecka klesne u me hooodne hlubuko jeste vice nez Marlene :-) přesně tak :-) furt se mi nejak nezda ze by zabila Stefana nebo Damona.. nezaslouzi si to ani jeden, ale kdyz uz nebudu tady psat kdo vic, nechci zase neco rozpoutat :D

#41 its_ef23
5.3.2017 | 22:45:27
Car

#37 google147: ais tak nejak, nechat umřít nekoho kdo to schytává nejvíc je docela debilni :-)

5.3.2017 | 22:46:57
Crazynecka

zazvonil zvonec a pohadky je konec.. :-D. Nevim, Katherine se asi objevi se zvonenim zvonu nebo nevim.. nebo se ze zvonenim probudi Elena, kdyz to svihlo S Bonnie. Stejne to celkove nechapu, relativne Bonnie zije ted zivot, co ji venovala Ryana..tak proc se Elena naprobrala driv ? Leda ze by nakonec jeji zivot byl spojeny s jinym,..Ste­fanovym ? nebo treba na chvili umre a nakonec se vrati…jakoze chvilkova smrt.. ci umre a bude ve svete s Enzem a zaroven bude moc byt na svete jako Cade v minulych dilech…ma to pro ni pry dopadnout dobre…

jeste tam sehraje roli mozna ten privesek Katherine, jestli to nebyla jen provokace. U Stefana by naznacovalo i to, ze ted mu dali svatbu s Carolin..o to by to bylo asi emotivnejsi pro vsechny..neumrel by nejen Damonuv bratr ale i Carolin novomanzel .A pokud bude umirat, tak da vypit lek Damonovi,aby nikdo nerekl… to finale bude hruza…

#48 Car #50 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 22:49:18
its_ef23

#38 Car: údajně má Stefan po smrti být prostě někde na druhý straně a tam se k němu časem někdo připojí (to by mělo být ukázáno ve flashforwardu)…a­korát se ještě nedostalo ven kdo…možná tohle už je jen teorie..těžko říct…ale je možný, že v tom vidí JP tu „krásu“ – že nakonec nebude sám…nevím..

#44 Crazynecka #47 Crazynecka #48 Car #50 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 22:50:10
ShadowKittyGirl

#25 KaraSnowAllen: Hm to je pravda. Vždycky všem dává to co chtějí, ale s pořádně velkým háčkem, který nakonec způsobí, že to za moc nestojí… :-( člověk fakt neví, co si o ní má myslet, ale sadistka ji vcelku vystihuje :-)

#26 its_ef23: A víš i něco jiného?

#27 Crazynecka: Tjn, ale jakou? S tím kolik věcí nechávají nedořešených a evidentně je ani vysvětlovat už nemíní, se obávám, aby se neuchýlili k idiotskému otevřenému konci ve smyslu, domyslete si samy :-/

#49 its_ef23
5.3.2017 | 22:50:51
Crazynecka

pokud si pamatuju, tak ten trest pro Damona, jakoze Elena byla prokleta, tak vymyslela jeho matka. Takze co kdyz to melo vypadat jen, ze je propojena s Bonnie..protoze kdyby Damon Bonnie zabil, aby se mu Elena vratila, tak by nebyla Elena a zaroven by ztratil dobrou kamaradku. Kdezto vedela, ze bratra by nikdy nezabil…

ale asi ne..

#55 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 22:53:47
Crazynecka

#41 its_ef23: no nevim..normalne kdyz clovek umira, tak v serialu rekne tomu druhymu..jednou zase budeme spolu,pockam tam na tebe atd.. ale tezko to rict upirce (Caroline), ktera muze zit vecne..:-/

#55 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 22:57:32
Crazynecka

leda ze by se Stefan pripojil k Enzovi..to by bylo fakt zajimavy, jakoze Stefan :sorry, ze jsem te zabil, Enzo: v poho, nebyl jsi sam sebou… :_D

no to se snad nestane..:_D

#55 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 22:59:16
ZEDUltedOP

bych se smál kdyby na konec Kaie řekl že bonnie neni propojená s elenou :D ale byl to uplně někdo jinej zas 1 věc proč by to říkal Kaie všem že život bonnie je propojen s elenou :D je zajimavé že když bonnie podle všeho žije v 8×16 a elena taky když se pak probere :D

#51 Car #52 Crazynecka #55 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 23:02:14
Crazynecka

#41 its_ef23: ze by Damon ? prece jenom, konec serialu, ukoncena dejova linka. Bratri budou zase spolu. Stejne asi nehrozi, ze by Ian sel do TO. Tak proc neukazat, ze Damon po par letech umre a budou spolu zas. Pripoji se i Elena a bude.. oj, jak ja doufam ze umre Bonnie, ktera bude v obou svetech, jako byl Cade. Jakoze s Enzem a zaroven si bude moct jit poklabosit s Carolin a Elenou.. A budou par Delena a Steroline.

Na kazdej pad v tom sehraje roli lek, ze ho ma Stefan v sobe.. asi ho nakenc Damonovi da no..

a nevidim vyznam tech dvojcatek.. jakoze maji supermagii a nic no..

#51 Car #55 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 23:05:09
Car

#40 Crazynecka: souhlasim bude to pěkně pruser :D
#41 its_ef23: jasny no to je ta jeji ,,krása,,… no tak za tohlefinale budu pekne *******

5.3.2017 | 23:06:23
its_ef23

#42 ShadowKittyGirl: no nic moc jistých věcí není…Delena by měla dopadnout dobře…Ric a Car by měli spolu mít tu školu…ale to jsou podle mě fakt spíš jen teorie…

#55 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 23:06:29
ShadowKittyGirl

#30 Crazynecka: jj tos říkala, skvělý odhad :-)

#34 its_ef23: Poslední dobou? Tak nazýváš posledních 8 let našeho života? :-)

#35 KaraSnowAllen: Říkám !Do Boje!!!! :-)

#36 ZEDUltedOP: Mohla by být duch? Taky nevěřím, že je mrtvá a Damon vážně umíral tak často, že mě to přestalo dojímat, ale nechci, aby neměl happyend :-(

Stojím si za tím, že nejvíc šokující by byla smrt Caroline a ne Stefana, ta je spíš logická. Příběh s ním začal a taky s ním končí, víte jak, podobně jako s Kath je to svým způsobem poetické…

Ale jedno je jasné, my se určitě epicky cítit nebudem :-(

#37 google147: Přála bych mu, aby mu bylo dopřáno dostat tu mrchu konečně pod zem :-) – dábelský smích Ale taky si stále myslím, že to jeho zázračné navrácení do těla po Cadově pádu, bylo divný. Moc jednoduchý a pořád tuším, že tu existuje šance, že už dávno mrtvý je… Ale nevím no…

#40 Crazynecka: zabití Stefana by ted po té svatbě rozhodně zapadalo do Plecky modusu operandi, jinými slovy udělat všechno růžový a pak je zmasakrovat, otázkou je, zda to má ted ke konci zapotřebí…

Elena se podle mě probudí nějak jinak, vypadají moc překvapeně na to, že Bon je mrtvá, navíc by k ní Damon okamžitě běžel za ní a ne tak jako v té upoutávce… Její život může být klidně spoután s někým jiným, ale kým? Kai je parchant, klidně mohl v tomhle lhát, aby jí ublížil :-/ Koneckonců, počítal s tím, že Damon Bon zabije a kdyby to udělal a Elena stále spala, zlomil by ho a o to mu asi i šlo, takže by to zapadalo :-)

#41 its_ef23: Jinými slovy obšlehla Lost? To klesla hluboko…

#53 its_ef23
5.3.2017 | 23:07:31
Car

#46 ZEDUltedOP: to bych se smála taky, protoze pokud bude nakonec Bon ziva tak nejak museji vysvetlit ze Elena vstava ze jo…
#47 Crazynecka: ja furt doufam ze ty holky tam neco magickyho predvedou ale na to asi neni uz moc cas no…

#59 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 23:08:17
Crazynecka

#46 ZEDUltedOP: no prootoze vedel, ze Bonnie se bude trapit kvuli tomu a ze jeji kamaradka udajne je v rakvi kvuli ni a ze se probere jen kdyz umre. Ze muze byt zabita od nejlepsiho kamarada.:-D. chtel se Bonnie trochu pomstit za to, ze ho nechala v tom vezenskym svete s heretikama…A Da­mon , ze ji pomahal, i ELena. V tu dobu ji byl Damon hodne blizky a ELena celozivotni kamaradka.

5.3.2017 | 23:08:40
its_ef23

#50 ShadowKittyGirl: nechtěla jsem to říct takhle na plnou hubu :D :D co já vím jestli tu je třeba nějaký fanda Matta :D jako nějaký velký naděje si prostě nedělám…podle mě to bude stejně trapná tragedie jako u HIMYM…

#59 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 23:10:45
Crazynecka

pokud umre Stefan a Elena se probudi, tak je to jasne… ale nebyl Stefan taky jakoby mrtvy, kdyz ho bodla Ryana ..pak preci kdyz byl kamen nebo mec znicen, tak se rozutekly duse z nej a Stefan byl v jinem tele… tp by se tez vyrusilo ne ? A co kdyz je Elena propojena s Damonem? to by byla uplna pecka.. protoze kdyby Damon vedel pravdu, tak se pro Elenu obetuje hned z fleku…ale ten taky vlastne jakoby umrel..takze nic.. :-D nebo neni propojena s nikym,..bude to jen kec a bude jen spat.. :-D. Vsichni si celou dobu lamou hlavu jak to vyresit aniz by Bonnie umrela,pak teda pockaj dokud Bonnie nedozije svuj zivot a ono nic..nakónec to bude lehke jak facka a bude to chytak.. :-D

#56 Car #59 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 23:13:48
ShadowKittyGirl

#43 Crazynecka: Jop, něco takového mě právě napadlo taky, ale zapomínáš, že Stefan už mrtvý byl a to o přinejmenším o vánocích a Elena se nevzbudila :-/

#44 Crazynecka: TJN :-)

#45 Crazynecka: Tak on Enza vlastně zabil dvakrát a poprvé sám sebou byl a taky to přešel… Proč by to tentokrát mělo být jinak? Zajdou si na pivo a budou v cajku :-)

#46 ZEDUltedOP: aby se cítila provinile, to je jasné, nebo aby ji Damon zabil, ale nemusí to tak být :-) V tom je Kaiovo kouzlo, vždycky řekne, že něco je nějak, ale pak úplně změní pravidla hry…

např. : Já magii nemám, nemůžu čarovat, a vzápětí dodá, ach ale když si půjčím tu tvojí, tak už mi to problémy nedělá :-) Chápete, že?

#47 Crazynecka: hm význam dvojčátek je podle mě až do TO, kam Ian rozhodně dobrovolně nevkročí a stejně tak Ricka, ale ten zbytek, že se nakonec všichni po smrti sejdou je na nic, protože pokud Damon umře ted a elena bude žít dál bez něj, tak za ním pak po smrti sice přijde, ale s manželem, což by bylo funny, ale určitě se to nestaně… :-)

#49 its_ef23: Tak za Delenu bych byla samozřejmě hrozně ráda, ale když Damon přijde o bratra, celý ten jejich happyend značně zhořkne :-/

#64 Crazynecka
5.3.2017 | 23:16:42
Car

#54 Crazynecka: jasně no Plecka zase všechny ochčije a nakonec to nebude zase vůbec záviset na Bon to uiž bych se fakt jenom smála :-)

5.3.2017 | 23:16:52
ZEDUltedOP

Podle mě si znás tu dobu dělali jen srandu s tím že Bonnie je propojená s Elenou :D proč by to Kai dělal takovou že by jím to řekl takhle on je parchant třeba si myslel že Damon zabije bonnie aby s toho měl potěšení tím pádem by to docela dost ochcali a bylo to uplně jinak třeba to propojení udělal s někým jiným a co my víme třeba to ani propojení neni :D

#58 Car
5.3.2017 | 23:18:06
Car

#57 ZEDUltedOP: přesně tak! :-D třeba vůbec zadný není :D to ovsem nemění nic na věci, že nějak probudit se musí něco tam asi fakt je :D

5.3.2017 | 23:21:41
ShadowKittyGirl

#51 Car: jako já už nespoléhala na to, že se vůbec budou namáhat, něco vysvětlit :-(

#53 its_ef23: HIMYM bylo dost zlý, to je pravda… A myslím, že nikdo takový tady opravdu není Car se dokonce vyjádřila něco jako, že Zach má narozeniny, přejme mu všechno nej a hlavně, necht už Matt konečně zkape :-) To bylo funny, i když přesná slova si už nepamatuju :-(

#54 Crazynecka: Jasný, no v 7. sérii vlastně umřel taky, tak nejen na vánoce :-) Waw, tak to s tím Damonem by bylo od Kaie hodně svinský, ale to už by byla dávno vzhůru taky stejně jako Stefan ttiž Damon několikrát umřel :-/

#61 Car
5.3.2017 | 23:21:56
ZEDUltedOP

tak třeba ten název té poslední epizody je pro Delenu (fanoušky) že se zas setkají tak dávalo by to smysl že by prvně umřel Stefan a přál jsi aby Damon z něho vysál ten lék pak by se probral jako člověk a umřel taky :D psalo se hodněkrát že by Stefan a Damon umřeli spolu třeba to zrovna bude ten epic všeho jinak poslední díl bude uplně na hovno omlouvám se za to slovo ale musel jsem to prostě napsat na 42 minut tolik věcí co v musí stihnout stačí se kouknou na 8×15 si vem te že ta svadba a všechno trvalo přes 20 minut :D a to má mít jen 42 minut nejlepší by bylo kdyby to dali tak na 1h ukončnej děj toho to seriálu asi nehrozí :) a to mě právě na tom sere 8 let v háji a bez ukončeného děje jako what :D tím by u mě plecka klesla na dno ale ta na dně už je a a po odvysílání posledního dílu se nebude moct ani kouknout na ulici :)

#63 Car
5.3.2017 | 23:25:44
Car

#59 ShadowKittyGirl: achjo :D to bude asi velkej pruser vid? :D jako nevím no, vazne pokud Bon bude v pohode tak to ma souvislost s někým/něčím jiným, pokud vážně umřela tak je to jasné

jo tak nějak jsem to psala hihi :D celá ta jeho rodinka už muze jit konecne do kytek, a faktem je ze tatinek to s tím podrezanym krkem taky vydrzel docela dlouho při vedomi :D proste jasnej dukaz ze tahle rodina jen tak nechcipne :-/

#73 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 23:26:31
google147

Jeden ze scénáristů řekl, že Kai nepočítal, že někdo z Eleny ten lék získá během doby co bude spát a to už nějak to kletbu narušilo, takže něco asi chystají.

A když se člověk zamyslí, tak smrt Stefana (Damon si potom 100% vezme lék) je vlastně celkově hrozně kruté ke Caroline. Ke Stefanovi by se postupně potom přidali všichni, protože jsou smrtelní a Caroline by měla smolíka, protože je upír – vidět umírat svého muže, potom všechny své blízké, aby to dorazili její dcerky, vědět, že se všichni sejdou, ale že ona bude mít smůlu.

Ale úplně největší pecka by byla, že zatímco všichni se budou věnovat zachraňování Bonnie, tak Katherine mezitím najde rakev, zabije Elenu a pak se za ní vydává, aby jí pak Damon zabil. Smrt Eleny fakt nikdo nečeká a takhle by tvůrci alespoň překvapili.

#65 Car #69 Crazynecka #73 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 23:26:40
Car

#60 ZEDUltedOP: bude muset najit nejaky opusteny ostrov, kde v pokoji skoná :D protoze to finale bude proste pruser, a ano jen ta svatba trvala sto let a na to ze se tam ma vyresit konec/začátek vsech + milion staronovejch postav do toh je to malo proste, nechapu proc na tom finale tak ,,setrili,, kdyz uz tady jsou 8 let mohli to nejak dotahnout prece

#66 ZEDUltedOP
5.3.2017 | 23:28:45
Crazynecka

#55 ShadowKittyGirl: no poprve zabil taky ENza ale ne uplne vedome..pokud vim, tak Stefan drzel jeho srdce v ruce, Enzo mu rekl neco v tom smyslu, ze nevi, jak Stefan rekne Damonovi, ze mu zabil dpbryho kamose a jakoby se od nej odstrcil… takze se jakoby zabil sam, dle meho.. tak si to pamatuji ja?. :-D

#73 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 23:30:03
Car

#62 google147: tohle jsem ted pred chvili psala kamaradce :D tze by byla sranda kdyby Kath našla Elenu a zabila ji :D

5.3.2017 | 23:30:25
ZEDUltedOP

#63 Car: podle mě finance na to měli to jsi vem kolik si plecka musela nahrabat za těch 8 let :D to jsi třeba neumíme představit třeba chtěla ušetřit :D je to skrblík

#67 Car
5.3.2017 | 23:34:04
Car

#66 ZEDUltedOP: ne asi :D ta si muze koupit treba dva ostrovy :D takze ji to vřele doporucuju pac to neprezije jestli to nejak extra podelala :D hihi .D bych brala to jeji ,,vejplatu'' :D

#68 ZEDUltedOP #73 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 23:37:26
ZEDUltedOP

#67 Car: to asi každej hele :D to jsi vem kdyby si prodloužili ještě o 1 rok smlouvu :D to by mě zajímalo o čem by to bylo :D to si vem kdybych veděl že tohle je před poslední serie :D tak bych se na poslední serii asi uplně vykašlal :D mě stačí jaký hovna udělali v té poslední ty návraty .. hrůza a děs ale může to bejt ejště hodně zajimavé když i Paul se rozbrečel s toho co ho čekalo v poslední epizodě ..

#70 Car #73 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 23:42:38
Crazynecka

#62 google147: no jo,ale jak by to mohlo narusit tu kletbu ? jako je fakt, ze lek, je taky magie, navic tenhle byl z vezenskeho sveta a vse se odehralo po tom, co Elena lek vypila.. nebo proste celou dobu mela byt spojena s Bonnie, ale ted se to Plec nehodi, tak z toho vybrusli v podobe toho, ze je spojena s nekym jinym, ci kdyz Stefan vypil lek z Eleny tak ho to s ni spojilo.. neco ona vymysli…:-D. protoze, pokud by mela Bonnie umrit. aby se ELena vzbudila ci nejak to obesli, tak s tim se pocitalo uz od te doby,co skoncila 6.serie. Fanousek si proste rekl, ze jo, Bonie umre a Elena se na konci probudi.. jenze, to by nebyl Plecky zvrat.. takze at uz to byl Plecky umysl ci ne.. nakonec to bude uplne jinak..

ackoliv, kdyz horela ELenina rakev, tak to Bonnie citila? no treba Bonnie neure nastalo, jen si treba odskci k Enzovi, ci do nejakeho jineho sveta, ci do pekla a tam se dozvi vse…pak se zas v klidu vrati.. :-D. Nebo muze byt vse spojene s Caroline.. ci Mattem.. mel hrat ve vsem dulezitou roli, jakoze v tehle serii, ale ze by to bylo jen kvuli zvonu ? jako jediny, kdo od 6. serie neumrel – je Caroline, Rick a MAtt… u Bonnie je to komplikovany,tezko rict, jestli zije svuj zivot ci Ryanin..

a tak me napadlo, kdyz Damon se Stefanem umreli- ted v 8. serii, tka to byla porad takovy neprirozena smrt..umreli jako upiri, kteri se vzdy vratili..umreli jakoze aby si vzdy poklaboseli s Cadem. Ale ted by Stefan umrel jako clovek …

asi moc uz teorizuji… :-D

#73 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 23:48:48
Car

#68 ZEDUltedOP: tak to je mi jasny :D no jako dalsi serii bychasi nedelaa uz ani ja :D jak to myslis i Paul, on je nejaky tvrdák bo jak si to mam vylozit? :D nebo nemam hledat skryty vyznam? :D jako jo no… asi to bude fakt neco

#71 ZEDUltedOP
5.3.2017 | 23:51:11
ZEDUltedOP

#70 Car: víš o tom že děti Car a Alarica jsou ve skutečnosti sestry ? bejt jejich Otec tak bych byl na ně hrdej že takové malé děti dokážou takovou věc si stopnout před kamery ..atd když jsem byl malej tak jsem měl strach chodit a vystupovat před lidi takže respekt

#76 Car
5.3.2017 | 23:58:18
Crazynecka

leda, ze by Stefan umiral v sanitce, jeho duch by vystrasene a v soku obihal sanitku- viz. ten obrazeka pak by se setkal s Elenou.. v nejakem jakoby jinem svete.. rozloucili se spolu-Stefan by umiral,zatimco Elena by se probouzela.. Elena by se tam ptala ,co se stalo, kde to sem– Stefan by rekl, ze v nejake dimenzi mezi zivotem a smrti.. ze se prave probouzi, ze jeji zivot byl spojeny s jeho a ne se zivotem Bonnie, ze on umira a ze si preje aby si Damon vzal ten lek a byli spolu stastni na veky veku. ze ji ma rad, ze nemusi byt smutna, ze bude porad u nich bla bla bla.. usmeje se na ni, jako to bylo na tom extra kratkem promu.. Damon by si vzal lek a bylo by. Bonnie jelikoz by mrtva nebyla,tak by Stefana dala do toho jejiho sveta a zaridila i to,aby se s nim mohla rozloucit i Caroline a Damon, neco jako kdyz se vsichni loucili s Elenou nebo Caroline s jeji mamou… proste drama, strasne moc smutny..:(. Jen doufam, ze na to nedojde..

#75 ShadowKittyGirl #76 Car
6.3.2017 | 0:00:02
ShadowKittyGirl

#61 Car: Obávám se, že ano…

No, že jo? Ono se říká, že upíři jsou nesmrtelný, ale na chlapy jako Matt a jeho táta nemají :-) Nemluvě o ženách, ty se neustále vrací jako šváby, o které doma taky nikdo nestojí :-)

#62 google147: Zase ten pitomej lék… proč by ho měl jako brát Kai v potaz? Blobost prostě… Elena to podle mě nebude, jako chápu, nač narážíš, ale to ne… I když to, že se za ní mohla vydávat mě taky napadlo, ale v té upoutávce je to na 99% skutečná Elena, protože ani Kath která je skvělá herečka, by tohle zahrát nedokázala…

#64 Crazynecka: Jako jo, nějak tak to bylo, že to škubnutí provedl on sám, ale zabil ho no… :-)

#67 Car: a já bych zase chtěla vidět její reakci na to, až kvůli ní spadne twitter a podobně, protože jí budou všichni nenívidět a fakt by to chtělo i nějakého toho atentátníka, minimálně po autě by mohla mít :-)

#68 ZEDUltedOP: To říkám pořád, chudák Paul to prostě neustál a co máme říkat my? :-)

#69 Crazynecka: Jenže Matt neumřel jen proto, že se ho nikdo zabít ani neobtěžuje ::-) Rick proto, že by to nebylo drama, když se vědělo tak dlouho dopředu, že přežije a na Car to od jisté doby stojí a padá, takže taky umřít nemohla…

Ano, ted by umřel jako člověk, ale lidi evidentně mohou do pekla.. :-/

#76 Car #77 Crazynecka
6.3.2017 | 0:02:31
Crazynecka

podle me to trosku bude takhle no..pry byl Paul hodne nameko a tykalo se to hodne Stefana.. jako clovekem ho neudelali pro nic za nic– proste-Stefan je clovek -umre jako clovek (bohuzel naporad, definitivni smrt) a Elena se probudi.

6.3.2017 | 0:02:55
ShadowKittyGirl

#72 Crazynecka: Jasně a ta scéna ze zbrojnice, kde Elena skáče Damonovi do náruče se ti ztratila kam?

Jinak vcelku ok teorie

#79 Crazynecka #82 Crazynecka #83 Crazynecka
6.3.2017 | 0:05:26
Car

#71 ZEDUltedOP: jojo to jsem myslim nekde cetla/videla je to opravdu obdivuhodne a taky bych byla neskutecne proud :-) , možna blba otazka, ale mel si strach, ted uz ho nemas to znamena ze se živíš necim podobnym? :)
#72 Crazynecka: twl ty svety me uz pekne *****
#73 ShadowKittyGirl: ne asi… ta jejich rodina mi pije dost krev… ty to maj asi taky v krvi twl ebo nevim… presne tak, o ty jejich urcite ne fakt divna family tohle… a pak ze jsou tam divní jini…

joooooo :D ti rikam ze si to heslo snad obnovim :D to bude neskutecny asi :D jako chtelo by to nekam zalizt a nevylejztat minimale rok :D

#78 ZEDUltedOP
6.3.2017 | 0:06:58
Crazynecka

#73 ShadowKittyGirl: no prave, nikoho to ani nenapadne zabit Matta.. :.D. Mohli by to zkusit.. :-D. ne fakt, uz nepreju smrt ani tomu Mattovi.. takhle na konci.. nechci,aby nekdo umrel,, ted by si Boniie mohla na chvili umrit,jakoze aby se v pekle s nekym utkala ci se nekde neco dozvedela a pak se vratila s odpovedma na vse– mohla by to byt TA smrt a bylo by. Nebylo by to sice moc emotivni, ale myslim, ze Caroline by z toho dokazala udelat neco emotivniho.. i kdyz by to bylo jen na chvili.. ale opet, na to by bylo malo casu… kdyz ja proste porad cekala, ze Bonnie bude mit magii od holcicek.:(. Ze by si ji jakoby pujcila a az by holky byly velke ,tak by ji jim vratila..

A Stefan by umrel jako clovek a mohl by jit do toho pekla.. ale nakonec Bonnie pro nej udela to, ze ho presune do toho jejiho sveta, ze Stefan najde jeji odpusteni.. treba umre nejakou hrdinskou smrti, tim dostane vykoupeni- zachrani nejspis cele MF. A to bude jeho happy end.. Dostane vykoupeni, bude mu vse odpusteno, umre s pocitem, ze vsem pomohl a nebude v pekle. Jestli nejake jeste na konci bude.. Ale opet rikam, snad k tomu nedojde..:(

#90 ShadowKittyGirl
6.3.2017 | 0:12:23
ZEDUltedOP

#76 Car: to zas ne ale když jsem byl ve věku jako oni kolik jím tak bude 4–6 let tak jsem točil reklamy a náké fotky do časopisu tak jsem měl strašně strach takže klobouk dolu před níma jinak se hodně baví že by ta poslední epizoda měla trvat víc než 40 minut

#80 Car #90 ShadowKittyGirl
6.3.2017 | 0:14:15
Crazynecka

#75 ShadowKittyGirl: scena ze zbrojnice- to by byla skutecna Elena, realna- jakoze ta co vyleze z rakce… mozna je jeji rakev ve zbrojnici, ci tam bude… ta myslenka ELeny a Stefana, to melo byt jako rozlouceni jakychsi duchu ci jak to rict.. no proste stejne jako to bylo u louceni Eleny.. Elena byla fyzicky v rakci, ale loucila se se Stefanem u vodopadu nebo kde, s Mattam na moste atd..

#90 ShadowKittyGirl
6.3.2017 | 0:15:13
Car

#78 ZEDUltedOP: oooo to je zajímavé ty jo :-) to byla asi dobra zkusenost ale chápu neni to jen tak :-) souhlasim jsou fakt dobry :-) no jako nevim zda je to nekde ofiko ale ja se obavam ze to nedopadne… ze to bude standradne tech 42–43 minut, hlavne ze predtim se vysila ta hodinova epizoda …

#81 ZEDUltedOP
6.3.2017 | 0:17:21
ZEDUltedOP

#80 Car: nevím jestli ti to pomůže ale možná jsem na šel na čem by jsi mohla vidět ten live .. http://www.ctv.ca/…pire-Diaries zkus se na to kouknout

#89 Car
6.3.2017 | 0:20:00
Crazynecka

#75 ShadowKittyGirl: jinak koukla jsem ted znova na tu scenu, a Stefan byl jakoby v poradi.. jako by tam vlastne vubec nebyl… normalne by k ni mozna sli oba..? na me to pusobilo, jako by tam dopravdy, fyzicky byli jen Damon s Elenou..Elena zavola Damone, on se k ni rozebehne, ona mu skoci do naruce a jako by Stefan rekl neco jako Bay… nevim.. :-D

#90 ShadowKittyGirl
6.3.2017 | 0:21:47
Crazynecka

#75 ShadowKittyGirl: jinak koukla jsem ted znova na tu scenu, a Stefan byl jakoby v poradi.. jako by tam vlastne vubec nebyl… normalne by k ni mozna sli oba..? na me to pusobilo, jako by tam dopravdy, fyzicky byli jen Damon s Elenou..Elena zavola Damone, on se k ni rozebehne, ona mu skoci do naruce a jako by Stefan rekl neco jako Bay… nevim.. :-D

6.3.2017 | 0:21:48
Crazynecka

melo tam byt v pozadi.

6.3.2017 | 0:25:30
Crazynecka

nebo Welcome Back.. :-D. nevim… proste mi prijde oproti nim v pozadi.. a nevim, je to vubec zbrojnice? me to totiz prijde trochu jako jejich barek, ale ten mel vybouhnout a shoret ne ? :-O

#87 Laurra #90 ShadowKittyGirl
6.3.2017 | 0:29:14
Crazynecka

nebo Welcome Back.. :-D. nevim… proste mi prijde oproti nim v pozadi.. a nevim, je to vubec zbrojnice? me to totiz prijde trochu jako jejich barek, ale ten mel vybouhnout a shoret ne ? :-O

6.3.2017 | 0:29:14
Laurra

#85 Crazynecka: Ten dom co horel nebol nahodou Tylerov? aj ta zahrada k tomu.. ci sa mi to len zda? :D

#90 ShadowKittyGirl
6.3.2017 | 0:31:54
Crazynecka

vubec netusim.. :-D. mozna i jo.. jediny co vim, ze jdu uz spat..rano musim do prace.. :_D

6.3.2017 | 0:36:21
Car

#81 ZEDUltedOP: no tohle by mozna i mohlo fungovat takze dik :-) dam vedet :D

6.3.2017 | 0:38:36
ShadowKittyGirl

#77 Crazynecka: Smůla, že Bonnie není syfon :-) a to většinou čarodějivé tvrdili, že jde o hendikep :-) Ha, ted by to chtěl každý, když viděli, co s tím Kai dokáže :-)

Myslím, že to Peklo má v sobě tolik děr, že nám ho raději ani neukážou, ale jako jo no, Stefan, nebo vlastně tak trochu i Damon, by mohli dojít vykoupení, ale to je přesně to co jsem říkala, jimi to začalo, jimi to končí. Prostě Stefan, nejlogičtější smrt no… ale tak snad ne…

#78 ZEDUltedOP: samozřejmě, že má víc, že 40 minut, má jich totiž 42 tos neslyšel?

#79 Crazynecka: Jasně, ale nemůže být zároven v její hlavě a loučit se s ní a pak ji vidět, jak vylézá stát po boku Damona a vítat jí zpátky, chápeš? ne, když předtím s Damonem normálně mluví, tudíž je živí a pokud se s ní loučí až potom, tak na co to je? On přeci nespí a co je mrtvé je mrtvé, tomu do hlavy nelezeš… Jako asi vím, jak si to myslela, ale nesouhlasím s tím, _/

#82 Crazynecka: Jenže ona ta scéna je na netu několikrát a začíná tím, že Stefan a Damon kráčejí do zbrojnice o nečem se spolu baví a pak najednou uvidí Elenu a ta osloví Damona a pak se mu vrhne do náručí Stefan řekne jen vítej zpátky a je jasný, že se jim do toho romantického shledání nechce plést asi je to první a poslední delena moment, jaký po letech dostaneme :-/

#85 Crazynecka: Ne, myslím, že jejich dům stále stojí, ale tohle vypadá na zbrojnici. To na svatbě byl dům Lockwoodových i podle fotek bych to tipla na zbrojnici…

#87 Laurra: ano byl, ale on ho vlastně nechal přepsat na Matt a v 7. sérii tam salvatorovi bydleli, když je z penzionu vykopla Lili a její heretici

6.3.2017 | 0:52:51
ZEDUltedOP

jojo :) nemáš zač :)

#92 Car
6.3.2017 | 0:57:56
Car

#91 ZEDUltedOP: mám snad to pujde ! :-)

6.3.2017 | 1:00:26
Milhaus4815162342

Podle mně umře Stefan.Tipuju, že nakonec bude k zabití Katherine potřeba lék, který má v sobě. Caroline bude nakonec s Alaricem a seriál skončí slovy: Mé jméno je Stefan Salvatore… a tohle byl můj příběh.

#94 Car #175 ShadowKittyGirl
6.3.2017 | 2:56:36
Car

#93 Milhaus4815162342: jasne nevim proc by mela bejt Caroline hned s Rickem :D max by tak spolu vedli tu skolku ale fakt se mi nezda, ze by s nim byla nikdy k nemu necitila vic nez pratelstvi :-)

#95 its_ef23
6.3.2017 | 8:34:37
its_ef23

#94 Car: souhlas..Car s Rickem rozhodně nebude..každopádně to opravdu vypadá, že se k Stefanovi po x letech na druhou stranu přidá Damon a tím to skončí…něco ve stylu „Hello brother“ a the end – příšerný…

#96 Car #166 Crazynecka #175 ShadowKittyGirl
6.3.2017 | 9:45:38
Car

#95 its_ef23: Ne asi :D to je totální blbost… to je dost příšerný…furt doufám, že budou mít oba happyend:-(

#97 its_ef23
6.3.2017 | 9:48:39
its_ef23

#96 Car: já taky…kdyby se k němu na druhou stranu přidala aspoň Caroline nějakým způsobem…bylo by to lepší než Hello brother :D

#98 Car
6.3.2017 | 10:44:45
Car

#97 its_ef23: přesně :D jako vážně pro Steroline mám slabost a když je dali dohormady po tolika letech snad to Plecka nezahodí paneboze:-(

#99 its_ef23
6.3.2017 | 11:00:14
its_ef23

#98 Car: mám to stejně..fandím jim už od legendární bathroom scény…tohle budu fakt rozdýchávat dlouho…není to k fanouškům moc fér…podle mě měla dopřát happy end všem…bylo by to sice kýčovitý, ale všichni by z toho měli radost a rozloučení se seriálem by bylo emotivnější..tohle akorát všechny na*ere :D

#100 Car
6.3.2017 | 11:04:01
Car

#99 its_ef23: to jsem ráda :-), ne asi :D ja to asi nerozdycham vubec nejspis, nechapu co by melo za smysl, delat pohadkovou svatbu, s*at se s nimi tolik serii a pak by to hnusne ukoncili…? to teda pleck hodne klesne… jako nevim nemyslim si ze serial ma zapotrebi nedelat happyend hele hnusnejch veci se tam stalo uz dost, proc by to jako nemohlo dopadnot dobre? :D

#101 its_ef23
6.3.2017 | 11:46:14
its_ef23

#100 Car: ale víš co je na tom nejhorší? že to prostě vždycky odsere Stefan :D on se tak strašně snaží ale je to k ničemu, protože JP ho vždycky „potrestá“ :D to stejný Bonnie…ona je má jako boxovací pytle…když už neví co tak jednomu z nich dá pěstí :D tak buď už je měla dávno nechat umřít a nebo ať jim dá aspoň teď svátek.. :D ať se vyřádí na Donovanovi :D

#102 Car
6.3.2017 | 12:05:19
Car

#101 its_ef23: ne asi… :D tohle nechápu od zacatku, vzdycky je to k hovnu no :D a soucitim s nim docela, jo taky neni svatoušek a bla bla kecy, ale i tak to dycky odsere on nejvic, a sámo že Bonnie… ne asi :D proste by to uz taky mohl jednou schytat ale to by nam vsem udelala radost, hele uz je mi docela jedno kdo, ale Steroline chce happyend a forever :D

#103 its_ef23
6.3.2017 | 12:23:48
its_ef23

#102 Car: přesně tak…mě už ani ta Delena nezajímá..jsou už hodně ohraný a i ty jejich dialogy se strašně opakují…prostě Steroline jedině – jen na nich záleží :D kádopážně tady je odkaz na návod, jak se vyrovnat s koncem seriálu (já si to teda přetransformuju na jak se vyrovnat s tím, když ti zničí oblíbený OTP :D ) takže kdybys nevěděla, jak na to: http://www.wikihow.com/…TV-Show-Ends :D :D

#104 Car #105 Car
6.3.2017 | 12:30:03
Car

#103 its_ef23: mě nikdy Delena nezajímala :D vždycky jsem fandila Stefanovi a Eleně, takže Delena je hodně mimo, budu se opakovat, ale Delena je pro mě vztah o vášni a sexu a to prostě není to hlavní na partnerském vztahu (čistě můj názor:D) neměli mezi sebou to co Stelena měla, jenže pak přišla Steroline a dál to znáš .D , twl návod jak se vypořádat s koncem serialu zajimavy :D to si prectu teda :D jako dík moc to bude urcite hoooodně dobrá pomůcka po další sobote :D

#106 its_ef23
6.3.2017 | 12:33:43
Car

#103 its_ef23: jo a dalsi vec, fakt moc nedava smysl to, že je Kelly v pekle, okej nebyla to zrovna mother of the year ale i tak mi to přijde lehce přitažené za vlasy, a copak taková Vicki, taky nebyla zrovna okej, ale jako upír nestihla napáchat škody… nevím no, jako jasný ,,museli,, tam nějak nacpat Donovonavic/Max­welovic family ale twl :D ale vseobecne jak se tam dostali nevim no, achjo please no more…

#107 its_ef23
6.3.2017 | 12:38:15
its_ef23

#104 Car: mě Delena zajímala do tý doby než jsem uviděla Car se Stefanem ve 2×02…pak šlo všechno stranou :D: D upřímně jeho s Elenou jsem nikdy nemusela..tuhle jsem viděla jak jejich vztah někdo nazval „Elena and Stefan's ultra boring love affair“ což dokonale popsalo můj názor na ně :D jo plánuju nějakou z těch doporučených taktik použít, protože úplně nevím, jak se s tím jinak vyrovnám :D :D ale mám v PC stažený ty jejich nejlepší scény (dohromady víc než 3 hodiny stopáže :D) takže asi proběhne projekce filmu Steroline made by me :D

#108 Car
6.3.2017 | 12:39:04
its_ef23

#105 Car: jo serou to čím dál víc…celá ta jejich rodina je zbytečná a vždycky byla..nevím proč se po osmi letech rozhodli z nich udělat ty vyvolený :D a ještě k tomu je takhle na silu cpát do situací, který nedávají sebemenší smysl… :D

#108 Car
6.3.2017 | 12:40:52
Car

#106 its_ef23: tak to tě taky nezajímala moc dlouho teda :D :D jasný no to bylo takový docela osudový :D je zajímavý s kým vším se setkali, koho měli než se dali dohromady :-), jak Car toužila po Mattovi atd :D , jasan no tak já to zase takhle nevidela no :D ale neberu to, zalezi fakt na nazoru no :D taky nevim jak se s tim vyrovanm jako kord pokud to dopadne nejak hodne katastrofalne, obzvlast v neprospech Steroline :D jeeee :-D to chci taky .D
#107 its_ef23: ne asi :D ale neee Plecka si vymysli ze po 8 letech da teto rodine zvlastni vyznam, fakt trapas akorat :-) ne asi, fakt jako nechapu co ty dve udelali tak hroznyho ze jsou nakonec v pekle omg… a jako Vicky by musela bejt fakt pekna svine, kdyby to tam chtela vsechno podpálit vcetně Mattyho .D

#109 Car #111 its_ef23 #167 Crazynecka
6.3.2017 | 12:50:59
Car

#108 Car: navic se mi moc nezda ze by se Matt od nekoho (policie) nedozvedel ze jeho mama je mrtva…proste debilita… ale proc z toho nedelat vetsi s*ačku ze :D

6.3.2017 | 12:52:02
ZEDUltedOP

Takže vám to řeknu asi takhle nebude 1 smrt ale budou 2 :D happyend bude jeden tragickej a druhej štastnej nechci vám říkat ale kdo umře protože by jse ten poslední díl asi ani vidět nechteli :D

#112 its_ef23 #118 Car
6.3.2017 | 12:55:50
its_ef23

#108 Car: já myslím, že to prostě blbě dopadne…vždyť i JP někde říkala, že ráda ničí lásku nebo něco v tom smyslu…takže na tomhle si rozhodně smlsne…zvlášť když tu lásku zapečetili tím sňatkem…je to fakt mrcha :D na druhou stranu jediný na co se těším je to jak to Candice zahraje…hrozně se mi líbí její projev v těchhle vyhrocených situacích…takže předpokládám, že v tomhle případě to bude fakt smršť…jo ta Vicky mi vrtá hlavou nejvíc – prostě co jí vede k tomu udělat něco takovýho…jako fajn chápu, že je naštvaná..ale tohle je silnej kalibr…nejhorší je, že nikdo z mých přátel to takhle neprožívá, tak že z tý deprese budu muset vyhrabávat sama :D :D

#118 Car #175 ShadowKittyGirl
6.3.2017 | 12:58:30
its_ef23

#110 ZEDUltedOP: tak to o tom happy endu už víme…a ty druhá smrt..to není potvrzený :) zatím jde o spekulace..

#113 ZEDUltedOP
6.3.2017 | 13:03:06
ZEDUltedOP

#112 its_ef23: jo tak jestli máme stejné info tak kdo to teda je ? podle zdroje na které jsem ráno hledal ne přímo hledal ale našel někdo něco vypustil ven happy end by měl mít Damon s Elenou a tragická smrt má bejt bonnie v tom skoku .. by měla umřít a jít za enzem na druhou stranu ( jakou vytvořila) a Kath. má zabít Stefana

#114 its_ef23
6.3.2017 | 13:05:42
its_ef23

#113 ZEDUltedOP: Delena je jasná…Stefan mrtvý taky jasný..jak umře není potvrzený…to že ho zabije Kath je domněnka…a smrt Bonnie další nepotvrzená teorie :) jediný další spoiler který je jistý je ten že Car a Ric povedou tu školu/školu a to že bude flashforward a někdo se přidá na druhou stranu ke Stefanovi (pravděpodobně Damon)…

6.3.2017 | 13:08:49
ZEDUltedOP

Podle všeho to má bejt právě Kath. kdo ho zabije řikáš teorie o Bonnie ? tak jestli je to teda pravda že bonnie je propojená s Elenou a Kai nelhal tak by to dávalo i smysl že prostě Bonnie umřela takže to asi Candice potvrdila v TO?

#117 its_ef23
6.3.2017 | 13:12:23
Snowleopard

Tak co si budeme říkat, vše nasvědčuje tomu, že zemře Stefan. Mám ho nejradši a rozhodně s jeho případnou smrtí nesouhlasím, ale co se dá dělat. Je člověk, zemře eventuálně, tak proč ho zabíjet na konci ?

Další postava co by mohla zemřít je Bonnie. Je možné, že Katherine nemůže do realného světa dokud Elena spí a jsou tak stále jako dvojnice propojeny. Smrt Bonnie by dávala smysl, jsem si jistý, že by to pak nějak zařidili, aby byla šťastná s Enzem.

Třeba se mýlím a je to úplně někdo jiný. Doufám, že konec nebude Delena happy ending.. jejich vztah byl fan service dlouhé roky a je čas to utnout. Myslím si, že by měli jít všichni svoji cestou, Caroline a Rick učit v jejich škole, Damon compelnout Elenu a vymazat ji všechny ty upírské hrůzy z hlavy a nechat ji žít šťastný lidský život někde daleko od veškerého upírského dramatu.

#119 Car #121 Car
6.3.2017 | 13:13:16
its_ef23

#115 ZEDUltedOP: Candice žádný TO rozhodně nepotvrdila…a to že je Bonnie propojená s Elenou není tak uplně jistý…hele nevím kde to hledáš jestli twitter nebo tak..ale zase fakt nevěřit všemu :) je tam hodně fake spoilerů a jen pár důvěryhodných účtů…:)

#124 ZEDUltedOP #168 Crazynecka
6.3.2017 | 13:14:43
Car

#110 ZEDUltedOP: co víš povídej :D
#111 its_ef23: no jo tak ona je ale magorka prostě :D to fakt nechápu.. jo no Candy umí hrat fakt skvele jako :-) me teda obe dve nechapu to :D nechápu ani Kelly a ni VIcky…je to až moc na obě dvě, a hlavnš Matt by se to nejak musel dozvedet ze matka je mrtva..

a kde to teda berete tohle vsechno? byla by sranda kdyby to nakonec bylo uplne jinak

#120 its_ef23 #124 ZEDUltedOP
6.3.2017 | 13:16:22
Car

#116 Snowleopard: souhlasím :-)

6.3.2017 | 13:17:30
its_ef23

#118 Car: tvl tak to bych se asi propadl kdyby to fakt nakonec nebyla pravda :D :D hele já to mám od jedný holčiny..ona mě zásobuje spoilerama roky a nikdy se nesekla (fakt ani jednou)…takže věřím :D je jenom jeden důvěryhodnej zdroj na twitteru a odtud to bere řekla bych…:)

#122 Car
6.3.2017 | 13:18:41
Car

#116 Snowleopard: nevim no Delena proste fan service je, to proste nemuze nikdo zpochybnit :D a jako porad nechapu proc by to mel bejt zrovna Stefan, jasne mozna to na nej pasuje, ale mozna proto ze to na nej pasuje az moc tak to on nebude, Plecka asi taky sleduje to co se kolem deje, tak nevim jestli je uplne tak blba a pokud chce šokovat, tak Stefan neni moc šokujici kdyz se o tom keca 3 tydny…a jo taky bych Elene vymazala vzpominky a čus … a Rick at si klidne ma skolu, ale Caroline chci se Stefanem…

6.3.2017 | 13:22:54
Car

#120 its_ef23: jako co ted presne myslis? :D jasny no, takže znova co je teda podle toho zdroje jisty prosim :D

#123 its_ef23
6.3.2017 | 13:23:52
its_ef23

#122 Car: takže jistý: Delena happy ending (a nebudou mít děti :D), Stefan mrtvý, Car s Rickem mají školu, flashforward a v něm se někdo přidá k Stefanovi po x letech (pravděpodobnost že jde o Damona tak 75%)…tadáá :D

#128 Car
6.3.2017 | 13:26:36
ZEDUltedOP

#117 its_ef23: Neni jistý :D ? to že sem to tady včera napsal jako nápad že to propojení neumusí bejt až tak pravda tak se hnedka chytáš stébla :D ze žádného spoileru to nemam a na twitter ani nechodím ..

#118 Car: viděl jsem o tom ráno článek .. jak to má dopad ale někdo něco vypustil ven .. nemusí to bejt pravda že jo nevím ale hodně lidí o tom psalo .. takže mi věřit nemusíš ale podle toho to má bejt že Kathrine má zabít Stefana bonnie měla asi nákej komat s toho zvonu ale má ožít pak v tom skoku má právě zemřít a má se tam setkat s Enzem a Stefan tam na někoho asi bude čekat jak tady psala Kolegyně nebo kolega ale nákej ten happy end tam přece musí bejt i když by to byla pravda tohle tak jedině kdo zbejvá je Damon ke svému happy endu nebo jestli to berou tak že happy end má bejt na konec Boenzo jako na druhé straně..

#126 Snowleopard #128 Car
6.3.2017 | 13:27:56
Snowleopard

Já jsem našel na twitteru 2 účty a ty zatím podaly dobré info z toho jeden měl pravdu ve více věcech. Jeden z nich říká, že zemře Stefan na 100% a druhý zase, že Bonnie. Se smrtí Stefana jsem se smířil, mám ho nejradši, ale byl zanedbaný na úkor Deleny což je škoda..

Napadá mě, že jestli to je Stefan kdo zemře, pak v té upoutávce kde jsou s Elenou ve škole možou být oba už duchové. To by vysvětlovalo Eleniny otázky – "What happened ?, Why am I here ? ". V opačném případě ji něco Damon proti vůli píchl do krku a odtáhli ji do školy ať neví o tom, že se Kat vrátila a dělá bordel a je v bezpečí.

#127 its_ef23 #129 ZEDUltedOP #175 ShadowKittyGirl
6.3.2017 | 13:30:35
Snowleopard

#124 ZEDUltedOP: To je 3. teorie jsem zvědavý která z nich bude pravdivá.

6.3.2017 | 13:34:12
its_ef23

#125 Snowleopard: a nebo jí má rozptylovat Stefan zatím co Damon řeší Kat a pak Stefana zabijou…

#130 Car
6.3.2017 | 13:34:27
Car

#123 its_ef23: proboha… tak to je ale strašný :D, no počkat a jak by se k němu přidal, jakože prostě Damon bude člověk a až umře půjde k nemu jo? tak s timhle teda nesouhlasím no :-)
#124 ZEDUltedOP: v pohodě :D přece muze teoretizovat podle libosti :D vypada to tak ze budu hodne nasrana :-) m takze Stefan bude v te dimenzi s Bon a Enzem?

6.3.2017 | 13:34:59
ZEDUltedOP

#125 Snowleopard: Bonnie má prej zemřít při tom skoku .. dávali by to i trochu smysl když se Elena probrala .. ale třeba to je jen kec o tom že Kai řekl že je to propojení jen chtěl vidět tu reakci.. třeba ten kdo se připojí k Stefanovi bude zrovna Bonnie a Damon vysaje ten lék ze stefana to už by bylo moc ale má to bejt epic a tohle jako epic bych i bral na ukor toho že by Stefan zemřel

#131 Car #138 Snowleopard
6.3.2017 | 13:35:34
Car

#127 its_ef23: hmmmm úžasný fakt :-) tak to se muzu rozloucit s nejakou Steroline :-) no jo tak co se da cekat od Plecky

#132 its_ef23 #133 its_ef23
6.3.2017 | 13:36:25
Car

#129 ZEDUltedOP: jo no to bude fakt epic když to odsere zase Stefan jako vždycky :D

#134 ZEDUltedOP
6.3.2017 | 13:37:13
its_ef23

#130 Car: hele já si taky moc nedovedu představit jak to s tou druhou stranou bude fungovat..kdo se tam bude moct dostat a kdo ne..podle mě to bude blbost tak i tak…tohle prostě dobře napsat ani snad nejde…:D

#135 Car
6.3.2017 | 13:37:43
its_ef23

#130 Car: jo ještě jsem zapomněla říct že poslední scéna by se měla odehrávat u Salvatorů doma…

#135 Car
6.3.2017 | 13:39:15
ZEDUltedOP

#131 Car: ale tak konec by to mělo :D i když blbej ale přece jen měl :D

#135 Car
6.3.2017 | 13:39:36
Car

#132 its_ef23: ja vubec ne… jako tohle me fakt nebavi, druha strana mela bejt gone a nazdar tohle je fakt zpatlanina ****** … ale jo slo by to udelat lip kdyby nebyla Plec vypatlana ***
#133 its_ef23: jojo o tom vim :D ale co se tam odehraje kdo vi…
#134 ZEDUltedOP: no dobre, ale zda se ti ze si to zaslouzi? :-D me teda ne no, asi to tak vidim ze pro me skoncilo 15 dilem

#136 its_ef23 #140 ZEDUltedOP
6.3.2017 | 13:43:29
its_ef23

#135 Car: je možný že druhá strana bude to co vytvořila Bonnie…nebo peklo pod vedením Kath? :D :D prostě magořina… nedává to smysl..tak doufejme, že to v sobotu smysl dávat bude (aspoň trochu :D)

#137 Car
6.3.2017 | 13:45:02
Car

#136 its_ef23: dost se toho bojím teda tohle se mi nelibi ani trochu..-/

6.3.2017 | 13:56:55
Snowleopard

#129 ZEDUltedOP: To případné vysátí léku mi přijde až moc. S případnou smrtí Stefana jsem smířený, ale pořád živím naději, že přežije. Jsem zvědavý jak se vypořádají s Katherine.. je tam stále hodně otazníků..myslím, že tam upoutávka kde se Elena ptá „why am I here“, tak jsou v ní oba duchvé.

Další věci co postnul jeden twitter účet co se zatím nemýlil je, že Caroline a Rick budou spolud mít školu. Damon bude chtít ovlivnit Elenu a Stefana, aby všechno zapoměli. U Stefana bude úspěšný, ale u Eleny to nedokáže, tak poprosí Caroline.. Všichni si půjdou svoji cestou.. pak ve flashforwardu je údajně scéna kde Stefan a Elena do sebe málem narazí

#139 its_ef23 #141 ZEDUltedOP #144 Car #175 ShadowKittyGirl
6.3.2017 | 13:59:32
its_ef23

#138 Snowleopard: ten spoiler o ovlivňování byl vyvrácen jedním ze scénáristů toho dílu

#142 Snowleopard #144 Car
6.3.2017 | 14:01:23
ZEDUltedOP

#135 Car: hele podle mě kdyby to Nina nepotvrdila ten návrat tak je to uplně jinak a tím happy endem by byl Stefan a Car ten kdo by umřel by byl Damon podle me taky to chcou ukončit Damonem a Elenou protže se Nina vrátila a byl by to shledání po dlouhé době proto to asi i Plecka udělala tím že se stefana udělala člověka to měl asi jistě spečetené byl to asi jen čas kdy se rozhodla udělat tuhle věc mě TVD skončilo po 6 serii už i ta 6 byla taková o ničem ale šlo se na to koukat a dávalo to aspoň smysl 7 byla pro mě odpad 8 no nevím hele začlo mě to bavit až od 10–15 epizodu 16 no nevím blbě ukončenej děj to bude mít a návrat kat byla kravina.. že jí jsem ještě dali :D jen stím že je něco jak vládce pekel mě irituje

#144 Car
6.3.2017 | 14:03:13
ZEDUltedOP

#138 Snowleopard: jako nebylo by to špatný a ten Epic by byl v čem :D ? v tom že je každej sám :D no nevím hele a zas dávat elenu ze stefanem to by bylo až moc hloupé myslím že tu Plecku někdo zachvilku zastřelí :D

#150 Snowleopard
6.3.2017 | 14:06:27
Snowleopard

#139 its_ef23: To je škoda, zrovna to by se mi líbilo. Elenu nepotkalo skoro nic dobrého co se začala plést s upíry.. byl bych rád kdyby nakonec šli svoji cestou všichni.

#143 its_ef23
6.3.2017 | 14:06:28
its_ef23

#142 Snowleopard: to já taky…až na Steroline :D těm zůstávám věrná :D

6.3.2017 | 14:07:28
Car

#138 Snowleopard: tohle jsem taky slyšela no :D
#139 its_ef23: vyvrácené to být muže ale clovek nikdy nevi :D
#140 ZEDUltedOP: skvely no takže Nině podekuju za to ze kvuli ni neni Steroline :D

6.3.2017 | 14:15:03
ZEDUltedOP

a co když s té rakve výjde zrovna Kathrine ? :D a elena bude pořád spát

#147 Car
6.3.2017 | 14:15:15
Car

proste ja koncim timhle dilem, pokud se ty spoilery potvrdi :D

#148 its_ef23
6.3.2017 | 14:15:22
Car

#145 ZEDUltedOP: Jo to me taky napadlo, ze to nakonec El nebude…

#149 ZEDUltedOP
6.3.2017 | 14:15:45
its_ef23

#146 Car: vítej v klubu sestro :D :D taky to tak vidím…svatba, tanec, začátek Damonovi řeči a the END :D nic potom se už jako nestalo… :D

#151 Car
6.3.2017 | 14:17:16
ZEDUltedOP

#147 Car: prostě už toho je tolik.. :D těch věcí o kolo :D že sám nevím kde hledat :D nejraději bych byl kdyby ten happy end měli všichni kromě Bonnie né že jí nemam rád ale tím že Enzo je mrtvý už je to v háji Bonnie by mohla umřít hnedka elena se probudila Car s Damonem by šli po Kathrine a Stefan by eleně vysvětlil co se všechno stalo mezi tím co spala.. a pak ukázka za 2–3 roky jak se jím vede

#151 Car
6.3.2017 | 14:23:40
Snowleopard

#141 ZEDUltedOP: Nedivil bych se :D Na twitteru je plno nenávistivých „fanoušků“.. tam se Delena fans modlí, aby Stefan zemřel, Damon ho vysál a pak měli děti s Elenou.. o nic jiného jim nejde.. :D

Já nechci moc, jen bych byl rád kdyby Stefan přežil. Hodně postav bylo odsunutých na druhou kolej kvůli Eleně a Damonovi. Stefan je jedna z nich.. celé léto se topil na dni oceánu nebo čeho kde ho uvěznil Silas, trpěl a neštěkl po něm ani pes. Jeho bratr byl zaneprázdněný lámáním postelí s Elenou a i když ho eventuálně vysvobodili, tak jediný kdo mu dokázal pomoc byla Katherine. Podobné to je i u Caroline a Bonnie

Všichni snad až na Bonnie udělali hrozné věci. Stefan jako ripper.. Damon bez emocí zabil stovky lidí, Caroline taky hodně věcí pokazila.. nevím proč by se provinile měl cítit jen Stefan.

Nemyslím si ,že ho Katherine zabije. Vždy měla pro něj slabost a pokud teda si pamatuje všechno, tak by měla jít po Damonovi. Stefan zrovna při ni stál do poslední chvíle dokud sprostě neukradla tělo Eleně.

#151 Car #152 ZEDUltedOP
6.3.2017 | 14:32:54
Car

#148 its_ef23: ne asi jako smula :D s timhle nesouhlasim :D
#149 ZEDUltedOP: ja proste nechapu proc to nemuze dopadnout dobre, Stefan bude vladce pekel – ziska nesmrtelnost, zklikviduji KittyKat, Delena…no budiz…a okej? :D
#150 Snowleopard: omg…to je moc :D , jo no kat:D celkem smutny…dva lidi na ktery spolihal nejvic ani hovno :D

souhlasim Stefan byl jedinej kterej pri ni tak nejak stal, Damon byl proste moc zhrzenej:D

6.3.2017 | 14:39:22
ZEDUltedOP

#150 Snowleopard: to ano Katherine vždy chtěla jen Stefana .. ale ber na vědomí že Stefan byl ten kdo jí bodl .. a ostatní věci třeba Katherine ho chtěla zabít aby skončil v pekle sní aby mohli bejt spolu na vždy to je asi tím no

#153 ZEDUltedOP #154 Snowleopard
6.3.2017 | 14:45:21
ZEDUltedOP

#152 ZEDUltedOP: toho vládce nevím no :D jako vládce co žije život na zemi a peklo ? co by bylo sním zase :D jako bylo by to dobrý to by mohl dat ten lék Damonovi :D ten by byl do smrti s elenou měli děti a Stefan s Car by vychovali děti děti by měli svoje děti jako to by bylo dobrý taky ale bohužel Plecka má jinej názor na věc :D

6.3.2017 | 14:48:51
Snowleopard

#152 ZEDUltedOP: To je taky možné.. sakra co bych dal za to kdyby tu episodu už někdo leaknul :D

6.3.2017 | 14:57:40
Alisanti

Ten vztahovej propletenec je fakt vtipnej. Koukala jsem na pilotní díl, kde Stefan Car odmítl, ta pofňukávala, že si vždy vybere někoho, kdo jí nechce.. A po pár letech jsou z nich manželé.

Stefana a Damona mám ráda oba, takže jak už jsem tu jednou psala, nechci aby jeden z nich umřel :/.. Bude to dost sprostý v obou případech a Plecka by zasloužila pěstí. Ona je fakt cvok.. Obávám se, že je to ale celkem jasný.

Nejvíc jsem teď zvědavá, jak je možný, že se Elena probudí. Viz další spekulace, jestli tim pádem vlastně neni mrtvá Bonnie. Damon a Stefan v oblecích. Takže buď jsou to události těsně po svatbě nebo jdou na něčí pohřeb. Otazníku je pořád dost. Kath, která převzala peklo je podle mě největší přešlap Plecky, jakej kdy udělala. Uvidim jí ráda, ale jestli bude stát za např. Stefanovo smrtí, budu jí fakt hodně nenávidět!

#156 ZEDUltedOP
6.3.2017 | 15:18:09
ZEDUltedOP

#155 Alisanti: podle toho co jsem četl Katherine je ta která by měla zabít stefana Bonnie je na živu ale asi ne na dost dlouho prej by měl bejt nákej skok a v něm by měla zemřít

6.3.2017 | 15:21:15
Snowleopard

Peklo bych nehodnotil jako přešlap, jen nám nebylo dostatečně vysvětlené. Osobně se mi Cade libil, vypadal přesně jako někdo kdo by se rád hrál s dušema a mučil je, zároveň měl vtipné výrazy .. :D

Stefan nikdy neměl být s Caroline. Vždy jsem je vnímal jako nejlepší kamarády, byla něco jako jeho druhá Lexi a tak to mělo i zůstat. Je jen škoda, že scénaristé nepochopili, že nemusí každý spát s každým.

Smrt Stefana nebo Bonnie je nejvíc pravděpodobná, ale určitě to není 100%. U pohřbu nebyli žádní „extras“, takže mimo herce a ty co se podíleli na natáčení tu smrt nikdo opravdu na 100% neví.

Je taky možné, že zemře i Elena, když se natačelo na náměstí, tak lidé dávali různé fotky atp. Podle jednoho účtu, který zatím všechny spoilery trefil dobře Elena skočila z věže, kde následně Damon okamžitě vyběhl ven.

#158 ZEDUltedOP #160 Alisanti
6.3.2017 | 16:58:52
ZEDUltedOP

#157 Snowleopard: a kde by byl ten happy end ? :D a zas jsme u toho :D

6.3.2017 | 17:06:04
Snowleopard

Proč zrovna by to mělo mít happy end ? Jedinná postava která si zaslouží mít šťastný konec je Bonnie, vždy dala své kamarády na první místo a pak se ji to většinou vymstilo.

Byl bych radši za bittersweet konec

6.3.2017 | 17:15:04
Alisanti

#157 Snowleopard: Vždycky, když jí vyznává lásku, tak začne slovy: Jsi moje kamarádka atd atd. S Elenou to nevyšlo, takže tohle je spíš taková náplast. Jsou hezkej pár, o tom žádná, ale neni tam taková chemie..

#161 Snowleopard
6.3.2017 | 17:26:03
Snowleopard

#160 Alisanti: Mě nevadí, že není s Elenou, chápu.. nesedělo jim to, rozhodli se to ukončit. Dát ho dohromady s Caroline byla prostě chyba, to už jsem měl radši Valerie.

#162 Alisanti
6.3.2017 | 17:33:29
Alisanti

#161 Snowleopard: Jj, vnímám to dost podobně. I jsem jednu sérii dost naivně doufala, že mu to klapne s Kath :D

#163 Snowleopard
6.3.2017 | 17:34:50
Snowleopard

#162 Alisanti: Přiznám se, že já také, vlastně v to doufám pořád, ale pro Stefana to momentálně vypadá hodně bledě. I když si myslím, že jeho smrt nedává moc smysl, protože je člověk a zemře tak či tak, jeho smrt by neměla takový „shock“ faktor.

Co se mi taky nelíbí je jak zacházeli s Caroline. Je snad někdo v partě kromě Eleny a Bonnie s kým ta holka nespala ? Matt, Stefan, Tyler, Klaus, Damon a ještě možná i Alaric..

#164 Car #165 ZEDUltedOP #170 Crazynecka
6.3.2017 | 17:44:08
Car

#163 Snowleopard: nj tohle se resilo uz X krat a ono jako Damon taky neni zrovna supr v tomhle, taky tam spal s kazdou a jeste s milion dalsimi o kterych nevime :D a hlave Caroline s Mattem nespala to tam nikdfy nebylo a s Rickem podle vseho taky ne… s tamtema 4 jo

6.3.2017 | 19:00:51
ZEDUltedOP

#163 Snowleopard: to je přece normální snad ne ? když někoho miluješ tak sním i spíš a milovala je všechny asi kromě Damona no .. :D

6.3.2017 | 21:38:37
Crazynecka

#95 its_ef23: a nebo bude Stefan na druhe strane s Lexi.. :)

6.3.2017 | 21:59:21
Crazynecka

#108 Car: a nejvetsi ironie na tom je, ze to byla prave Katherine, ktera dala moznost ke vzniknuti Steroline.. :-D. Sblizili se po jejim premeneni.. takze pokud by Caroline byla dal clovek tenkrat, tak by patrne Steroline nebyla. nebo kdyby ji nechali umrit… takze moc dekuji Katherine :)

#169 Car
6.3.2017 | 22:09:44
Crazynecka

#117 its_ef23: no tam myslim, ze to dopadne tak, ze ze Stefana udelaji navnadu jako vzdy.. Stefan pujde dobrovolne.. nedopadne to dobre pro nej, ale podari se jim nejak zachran MF. STEfan dojde v klidu a bude nekde na druhe strane a ne v pekle.. moozna s Lexi…

6.3.2017 | 22:18:44
Car

#167 Crazynecka: to je fakt no :-D ne nadarmo Kath řekla že se hodně dobrého jim stálo jen díky ni ze :D

6.3.2017 | 22:18:46
Crazynecka

#163 Snowleopard: s Alarickem nemyslim. S Mattem nevim… kazdopadne nespala jeste s Jeremym..;).

#172 Car #175 ShadowKittyGirl
6.3.2017 | 22:21:12
Crazynecka

Elena taky mela Matta, i kdyz jakoby pred serialem.. ale urcite nebyla panna kdyz potkala Stefana . :-D. Pak i Damon. Bonnie mela Jeremyho a Enza. STEFAN Elenu, Rebeku, Caroline, Katherine + mel tu chvilkovou zalezitost s tou holkou ze 6.serie.. DAMON Elenu, Rebeku, Caroline + mnohe dalsi avantyry v podobe te upirky jak umrela na to kousnutí, pak ta reporterka ze 3. Serie, malem i Mattovo mama,coz je docela paradox a hnusny od nej po tom, co udelal Vicky, pak ta holka ze 7.serie a plno dalsich..:-D. Ale to uz nejsou hlavni postavy

Ale je to des, jak 2 bratri sdileli spolu 4 holky- oba spali S Elenou, Caroline, Rebekou a Katherine..:-D. .

#172 Car #173 ZEDUltedOP #175 ShadowKittyGirl
6.3.2017 | 22:29:42
Car

#170 Crazynecka: tam už je to trochu zavadejici s tim Mattem nekdo rika ze jo nekdo ze ne tezko rict :D
#171 Crazynecka: hihi to jo no :D bratři se nezapřou :D

6.3.2017 | 22:44:22
ZEDUltedOP

takovej je život :D a to se dělá i ve skutečném světě takže nevím proč jsi s toho taková překvapená:D
#171 Crazynecka:

#174 Car
6.3.2017 | 22:46:58
6.3.2017 | 23:46:41
ShadowKittyGirl

#93 Milhaus4815162342: a) at už jsou s tím lékem vážně k šípku a za b) Líbí se mi představa, že Kath skončí ve vězenském světě, at už s Kaiem, nebo bez něj :-)

#95 its_ef23: To říkám, že furt vykrádaj ztraceni nebo piráty z karibiku a daviho johnse… :-( To nemají lepší vlastní nápady?

#111 its_ef23: prosto chodíme sem, abychom si vzájemně dělali oporu :-)

#125 Snowleopard: Neptala by se ho spíš, proč je tam on? Když by teda byl jen duch?

#138 Snowleopard: Ubohost :-/

#170 Crazynecka: A s Enzem taky nespala, zase z ní nedělejte děvku, z chudinky… :-) Ono kdybyste to zpočítali, tak jich bude mít každý celkem dost a Bon by jich taky měla víc, kdyby nebyla věčně mrtvá :-)

#171 Crazynecka: podobný vkus? Že by? což platí nejen na bratry, ale i ty holky :-) Ale jo, konečně jsem ráda, že se mnou někdo souhlasí, že Elena s Mattem spala a tudíž nebyla panna :-)

#177 its_ef23
7.3.2017 | 0:00:57
ZEDUltedOP

už by žádné promo nemuselo bejt stačí jen 10 vteřinové :D je to poslední epizoda tak ať s toho tolik diváci neskáčou radstí :D

#178 Car
7.3.2017 | 5:35:12
its_ef23

#175 ShadowKittyGirl: jsem ráda, že se tady počítá se vzájemnou psychickou podporou – budu jí potřebovat :D

#178 Car #179 ShadowKittyGirl
7.3.2017 | 8:34:46
Car

#176 ZEDUltedOP: ja na to radsi nečumím už :D uz takhle je mi blbe :D
#177 its_ef23: ne asi :D to ja teda taky:D uz se nemuzu toho pruseru dockat:D

7.3.2017 | 9:12:01
ShadowKittyGirl

#177 its_ef23: To my všichni, proto jsme v tom spolu :-)

7.3.2017 | 23:01:08
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama