Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Co odhalila poslední scéna v šestém díle?

Co odhalila poslední scéna v šestém díle?

V šesté epizodě jsme se dozvěděli opravdu něco velkého. Pokud vás zajímá něco víc, pak neváhejte a přečtěte si následující článek.

21 0
16.11.2015

Pokud jste ještě neviděli nejnovější epizodu Best Served Cold, potom si následující článek přečtěte později.

Když Candice King oznámila, že je těhotná, měli tvůrci jen dvě možnosti: zakomponovat to do seriálu, nebo to skrývat. Minulá epizoda odhalila, že v sobě Caroline nosí Joina nenarozená dvojčata. Tím se nám potvrdilo, že se tvůrci rozhodli čelit výzvě, kterou jim Candicino těhotenství poskytlo.

„Myslím, že je velice zajímavé, jak jsme se rozhodli odkazovat, nebo neodkazovat na její těhotenství,“ sdělila Julie Plec webu TVLine krátce poté, co Candice oznámila svoje těhotenství, jak už jste si mohli dříve na našem webu přečíst.

Výběr odkazování na její těhotenství je tedy opravdu zajímavý. Stefanova přítelkyně je nyní těhotná a to tak, že do ní byla magicky přenesena dvojčata, která čekala Jo s Alaricem. K tomu všemu se nám ještě tvůrci seriálu rozhodli ve flashforwardu ukázat, že skončí Caroline zasnoubená se svým bývalým učitelem Alaricem, kterého jsme mohli v budoucnu vidět po boku narozených dvojčátek. Tvůrci se tedy rozhodli trochu přitvrdit a věci víc popostrčit a rozhýbat.

Pro Stefana to tedy teď nevypadá zrovna nejlíp. V budoucnosti je však Caroline rukojmím někoho, kdo se snaží dostat ke Stefanovi. Vše tedy nemusí být, jak se zdá a Stefan se jen možná snažil Caroline ochránit. Na webu EW bylo zveřejněno, že je ještě pro Steroline naděje, protože příští flashforward odhalí, že vztah mezi Alaricem a Caroline není tak dokonalý, jak se na první pohled může zdát.

To, že je Caroline těhotná, nedává vůbec žádný smysl. Je to šílené? To rozhodně. Upíři totiž nemůžou otěhotnět, ale v seriálu se všechno točí kolem šílených věcí. Tvůrci se tedy rozhodli využít těhotenství ve svůj prospěch, takže teď už jen musíme přihlížet, jak se jim to povede.

Myslíte si, že to byla nejšílenější věc, která se v seriálu doposud vyskytla? Dejte nám vědět v komentářích, co si o celé věci myslíte.

Foto: CW

Diskuze /59

VerunkaBulinova

Abych byla upřímná, tak to že je zasnoubená s Alaricem mi vůbec nedošlo! Ale je to zajímavý, už se těším jak se to vyvine!

16.11.2015 | 20:07:22
Car

já hlavně nechápu, jak můžou pořád tak vehementně trvdit, že Caroline a Stefana chtějí dát od prvního dílu dohromady a jak je to nejvyvinutější pár vůbec a pak jako skončí s Car s Alaricem a vypadá to všelijak? jasně nemusí to být ještě konečná ale stejná prostě…nedává to smysl

16.11.2015 | 20:12:58
XelisX

Mě to příjde úplně padlý na hlavu. Už vážně neví, co by ještě vymysleli…

17.11.2015 | 9:28:28
VampKošilka

To by bylo lepši, kdyby to skrývali, ale já to pochopila tak, že Car není těhotná v tom klasickém provedení. Je v podstatě takový inkubátor, nejsou to její děti, jsou to Joiiny děti a ona je v sobě jen uchová. Upírům stále tluče srdce, dýchají a můžou jíst normální jídlo, takže se s tím dá pracovat..v TVD prostě nejsou normální upíři. Opět hříčka přírody, jako Hope.

Kouzla dokážou všechno. A se Stefem a Car bych si nedělala vrásky, tanečky se daly čekat, když jsou hlavní pár serie.

#5 Car #6 t.y.n.k.a
17.11.2015 | 11:57:12
Car

#4 VampKošilka: no by mě jen zajímalo kam ještě dál to všechno zajde :.D ale prostě spoilery se potvrdilo, jsem zvědavá jak to bude pokračovat dál a jestli tahle série bude poslední :-)

#7 VampKošilka
17.11.2015 | 12:14:20
t.y.n.k.a

#4 VampKošilka: Ale tak u Hope se to ještě dalo překousnout a zavří všechny oči, protože Klaus je na půl vlkodlak, ale tohle je pro mě přes čáru :D

#7 VampKošilka
17.11.2015 | 15:20:33
VampKošilka

#6 t.y.n.k.a: No jo, ale v TVD se dá přičarovat všechno, i to, aby upírka sloužila jako inkubátor. Zvykla jsem si, že tvůrci podkopávají vlastní pravidla. Show má za sebou takových bot, že už jsem vůči tomu apatická.

#5 Car: Taky doufám, že bude poslední, ale vzhledem k tomu, jak Plecka s noblesou mluví o 8.serii…TVD se dle mě ještě do 8.serie dokodrcá, ale koukat na to bude Plecka sama…nope, skalní fanoušci vydrží.

#8 Car
17.11.2015 | 16:26:05
Car

#7 VampKošilka: bože a kde o tom prosímtě zase mluví? :D jako tahle série je jako dobrá což o to, až teda na tohle, to mě trochu zarazilo a doufala jsem že se to nepotvrdí…ale tak trochu nevím s čím by ještě přišla pro další sérii, kord když se tady psalo, že se Elena objeví v posledním díle téhle série :D jsem zvědavá jak pak ten velkolepý návrat nahrajou do 42 minut :-D tak jako upřímě jestli ta 8 bude tak se na to asi taky dokoukám když už, přece jenom já to nesleduju od začátku takže mě to tolik ani neštve, v mém případě se nedá hovořit o ztrátě času :D

#9 VampKošilka
17.11.2015 | 16:56:02
VampKošilka

#8 Car: No vůbec se nezaráží nad tím, že jí tu 8.serii nemusí odklepnout, tak mluví o tom, jak nám bude představen záporák pro 8.serii, jaké zavede linky, které budou do další serie pokračovat atd.atd. Pokud se vrátí Elena a Bonnie umře, tak na to vážně už kašlu.

#10 Car
17.11.2015 | 17:32:58
Car

#9 VampKošilka: aha no :-D jako já v létě nekdy četla že má nápadů až do 10 série jo :D ale nevím teda, to už bude hodně science fiction, jako tahle řada mě baví to jako ne, že ne, ale trochu se bojím co by v té 8 ještě bylo :D no a myslím, že s tímhle můžeš být v pohodě, pač Nina tady hrát prostě nechce :D takže to bych zatím neřešila, teda aspon doufám :-D

#11 VampKošilka
17.11.2015 | 18:59:34
VampKošilka

#10 Car: Nina se ve finále má vrátit, asi jako „Elena nám naposledy nafňuká“. Je pravda, že samotná Elena mi tolik nevadí, spíš ten její vztah s Damonem. Nevím zda budu mít na to jejich tokání nervy, jedno zda ve finále, nebo „zázrakem“ v 8.serii. A ještě aby pro ty jejich pářící rituály musela umřít Bonnie, která jediná v seriálu všechno zachraňuje(no vlastně ještě Stefan)? No thanks, to už by mi vylítl tlak do nebes. Ale taky nemyslím, že se Nina vrátí, sama usoudila, že postava Eleny už je přebytečná… Tahle serie se mi taky líbí, ale už by to mělo skončit. Spíše mě zaráží to její sebevědomí, dokonce si přeju aby čuměla, že stanice jí seriál neprodlouží…ale víc mě irituje Dries.

#13 Car
17.11.2015 | 19:57:27
megary

Ja si tak hovorím, keď sa furt tej Plecky pýtajú na to, či by chcela robiť ďalšie spin-offy… ak by som ja osobne nejaký rád ešte videl, tak by to bol seriál, kde by bola hlavnou postavou Bonnie a šlo by konečne o spin-off, ktorý by bol viac zameraný na čarodejnice ako na upírov a vlkolakov. Tiež by to nemuselo mať 10 hlavných postáv, ale iba jednu, dve alebo tri. Mohli by k nej ešte ako parťáka šupnúť takého Enza a malo by to grády. :-) Po skončení VD by som to ozaj prijal.

17.11.2015 | 20:55:38
Car

#11 VampKošilka: jojo to se vrátí :-D Ninu ukecali zatím na jeden díl, jako Elena mi nikdy nevadila jako člověk, nevím byla takova docela i normální, nechtěla aby kvůli ní umírali přátelé a prostě celkově docela dobrý člověk, ale od té doby co byla upír, kopla do prdele Stefana, který se z toho ještě dlouho dostával a ta její sobeckost a sebestřednost mě teda vyloženě vadila…ale jsem zvědavá na ten její ,,návrat,, a nevím jak to vše nacpou do 42 minut možná poslední díl by mohl být něco jako Lost…třeba na hodku a půl nebo tak :-D no jako abychom nebyli překvapení, mě něco říká že se to na tu 8 sérku ještě ukecá hele :-D vůbec bych se tomu nedivila, co se táče Bonnie nevím proč s ní má každý takový problém…mě třeba je symaptická od samého začátku, já třeba naopak nemusela Tylera a ze začátku Caroline, kvůli ty její nafoukanosti a tak :D, no Stefan ehm :-D ááno…ten to hodně zachranuje, jedna z mých nej postav :-), proč Dries? čím? :-O

#14 VampKošilka #41 kattyska1
17.11.2015 | 21:36:09
VampKošilka

#13 Car: I já měla Elenu jako člověka ráda, jako arogance i sobeckost se u ní projevovala i v 3.serii, ale ve snesitelné míře. Já proti Bonnie nikdy nebyla, stala se z ní hrdinka, ona je podle mě taková, jaká by měla být Elena a taky je to vostrá holka. Bez ní by byla polovina postav byla pod drnen, přežil by snad jen Matt…ale ten se nepočítá, ten přežije všechno. Finále bude jaké bude. :D Inu protože Plecka by ráda viděla Bamon jako něco hlubšího(ona shipuje všechno), ale Dries nechce upustit od Deleny, dokonce chtěla vyškrtnout scénu známou jako Three seconds(7×01), ale to si Plecka dupla, že tam prostě bude. Jo má menší plusík.

#15 Car
17.11.2015 | 22:37:44
Car

#14 VampKošilka: to je pravda no to máš pravdu :-( mě tam hlavně sralo i to, že Stefan byl skoro celou 3. sérii ten ,,bad boy,, a i když to pro ní bylo asi dost bolestivý tak se nemusela začit ,,pelešit,, s Damonem…já vím nepelešila ale víš asi jak to myslím…já jsem hold prostě na ty věrný vztahy no :D a jako vztah Car a Stefan bude asi fajn, ale stejně za mě se mi nejvíc líbil vztah právě Elena a Stefan – ta láska na první pohled a tak prostě :D, přesně tak to jsem taky pořád všude zdůraznovala, Bon je taky jedna z nejlepších postav seriálu bez kterých by tam nikdo nebyl :-D prostě má moje sympatie :-) no Matt :.D osobně proti němu nic nemám, ale být tím hercem štvalo by mě to jaká ta postava je…i ten Tyler tam dostal víc prostoru a celkem se to kolem něj jednu dobu motalo…podle mě je Delena vztah absoltutně o ho*ně no ale nevadí :-D, počínaje 4 sérií to zmrvili prostě :-D

#16 VampKošilka
17.11.2015 | 22:51:19
VampKošilka

#15 Car: Steroline je fajn, nestěžuji si a hodně jim to přeju, ale Stefana s Elenou jsem taky měla radši, to byla ta epická láska, už v prvním díle bylo to osudové propojení, že prostě patří k sobě. Bohužel, dopadlo to tak, jak to dopadlo a je to škoda. Dullena je prostě jak říkáš o h*ovně, nejen, že se snaží tupym způsobem znehodnotit starou Stelenu(Elena milovala Damona už od 3×01 přitom celý díl mluvila jen o Stefanovi a pak ten telefonát o tom, jak moc ho miluje), protože jinak ani nemůžou zvednout prestiž toho páru, kde člověk ani neví, kdy se Elena zamilovala a kdy to stihl Damon a taky fakt, že se chovají jako idioti, když jsou spolu. No škoda mluvit.
Na Mattovi mi vadila ta jeho zbytečná nesmrtelnost, ale nic proti němu nemám, chápu proč se občas chová tak, jak se chová i že stále nesnáší všemi milovaného Damonka. A na Bonnie si už moc lidí nestěžuje.

#17 Car
18.11.2015 | 9:47:14
Car

#16 VampKošilka: jako jo Steroline je první vztah po dlouhé době, který je prostě super takže za mě ok, teda doted když je zase rozdělí :D, přesně tak moje řeč :-D to bylo strašně sladký a prostě líbilo se mi to no :-) přesně tak já si myslím, že Damon ji miloval pomalu už v první sérii a Elena si toho všimla taky na tom plesu Miss Mystic Falls možná to bylo i řečený, že tam si všimla jak moc ,,hot,, je a tak..a prostě mě se to nelíbilo no…jako když byli pár tak se furt scházeli a rozcházeli a to byla děsná nuda podle mě se k sobě ani nehoděj…a jako Stefana jsem fakt litovala:-(, jako Matt ne úplně že by mi vadil spíš me mrzí že ta jeho postava je taková jaká je a asi jako jedniný ze všech nesnáší Damona no :D a Bonnie…no tak dřív to bylo tak že na ní každý měl kecy, pravdou je že ted už tolik ne no asi kvůli tomu, že se baví s Damonem :-D

#18 VampKošilka
18.11.2015 | 10:14:03
VampKošilka

#17 Car: Damon v prvni serii prohlašoval, jak miluje Katherine, pak Isobel řekla, že Damon Elenu miluje a on stále byl posedlý Katherine, dokonce by neváhal Elenu zabít, pak se vrátila Katherine, tak šel za ní a když ho kopla do zadku, tak hned na to šel za Elenou, že miluje ji. S tou jeho zamilovaností je to složité a podle mě nedomyšlené.

#19 Car
18.11.2015 | 10:44:18
Car

#18 VampKošilka: jasný no :-( takhle to bylo, ale stejně si myslím, že natom plese se prostě u obou z nich tak nějak prolomili ledy :-D to podel mě zase jo aspoň trochu, myslím i sama Elena to říkala v 6 sérii když ji Rick mazal ty vzpomínky

#20 VampKošilka
18.11.2015 | 11:04:11
VampKošilka

#19 Car: U Damona to třeba bylo zlomové, ale pořád to nevysvětluje situaci v 2×01. Elena byla naopak ještě více utvrzená v tom, že chce být se Stefanem a kdyby Katherine neřekla, že Damona nikdy nemilovala, pochybovala bych, že by pelášil za Elenou, která mu stejnak řekla to samé, co před pár vteřinami Kath. 6.serie je sama o sobě dost drzá, protože cpali Delenu tam, kde předtím vůbec nebyla.

#21 Car
18.11.2015 | 14:56:45
Car

#20 VampKošilka: jo no :-D podle mě tam ten vesmír prostě fungoval at si každej říká co chce, a to, že začali párovat Delenu nevím no, abosolutně o ho*ně kord teda když jim ještě dávali různé překážky do cesty ve 4. sérii – pouto, v 5. Kath, pak ten jede toho dotkora Wese nebo jak to bylo no a nekonče 6. sérií kdy si nechala vymazat paměť prostě trapárna…oni dva spolu nikdy být neměli a když už jako nejlepší kámoši, a je to tak jak to píšeš, to co se snažili z nich dělat především v druhé části 6. sérii postrádá veškerou logiku, protože tam oni dva nikdy nebyli…kolikrát se furt scházeli a rozcházeli a ten jejich sex buď na rozločenou nebo naopak na usmířenou…nevím no…prostě forever Stelena = epic love, asi tak :-D, jsem opravdu zvědavá jak zase zvořou ten konec…to ani nechci vědět, a jestli fakt udělaj z Damona člověka což je absolutně nepředstavitelný tak se vážně na*eru, protože to bude už úplně největší fraška…to už pak ze sebe člověka mohou udělat i Car se Stefanem…debilita prostě a to nemluvím o tom, že jsem se pořád ještě nesmířila s tím, že Rick a Jo je prostě minulost…to jím prostě nezapomenu, že jí zabili a ještě s dvojčaty v břiše…další věc kterou prostě nepřekousnu

#22 Andie24 #23 Jane24
18.11.2015 | 15:13:08
Andie24

#21 Car: No oni nemůžou udělat člověka z obou bratrů Salvatorových ne ? Protože je jako kdyby jen jeden lék v Eleně a kdyby si ho vzal Damon, tak už pak nikdo „nemůže“, protože kdyby to z něho někdo vypil, tak zestárne a umře jako Katherine. Leda, že by se někde ještě zázrakem objevil další lék, ale to pochybuji :D I když je možné všechno. A jinak souhlasím s vámi, že Elena a Stefan byli boží,, Strašně se mi líbilo, jak se k ní choval a když v 4×23 myslím, Elena říkala Damonovi, jak moc ho miluje, a Stefan to slyšel, tak jsem byla na jednu stranu nadšená z té scény, ale na druhou smutná kvůli Stefanovi, protože jí fakt miloval a ten jeho výraz byl prostě ubíjející :D. Každopádně ono to šlo poznat už v 2 sérii, že dají Damona s Elenou dohromady, ty jeho narážky a všechno to naznačovalo. Jinak si myslím, že Damon už k ní cítil něco od začátku, proto jí nedokázal nikdy „pořádně“ ublížit. (když teda nepočítám zabití Jeremyho, což byl jeho klasický výbuch). A v 2 a 3 sérii z ní byl už „posraný“ :D aspoň mi to tak přijde.

#24 Car
18.11.2015 | 19:15:40
Jane24

#21 Car: Já si zase delenu přála od začátku, jelikož se podle mě k sobě hrozně hodí, ano některé jejich scény byli zvláštní, ale to jejich jiskření a emoce to bylo prostě skvělý. Podle mě měla Rose pravdu jak říkala, že Stefan bude vždycky dobrej ale Damon je buď nejlepší a nebo nejhorší a pro mě je pro Elenu prostě nejlepší. Steroline je dobrá ale Valerie mi to trochu kazí. No a jestli bude Bonnie s Enzem tak to bude super protože konečně nebude mít Jeremyho, kterej minimálně pětkrát umře a ona se za něj obětuje. No prostě konečně bude mít pořádnýho chlapa a jejich jiskra třeba při té scéně s kravatou byla úžasná, moc se na ně těším. Nechci se tady nijak hádat jen si myslím že na Delenu máme každý jiný názor :)

#24 Car
18.11.2015 | 20:12:14
Car

#22 Andie24: samozřejmě :D to jsem trochu nedomyslela, to už jsem psala spíš v zápalu zlosti :D, protože mi prostě přijde nepřirozené udělat s Damona člověka nevím no :-( je to prostě divné…jeho výrazy jsou všeobecně nejlepší ale máš pravdu :-( mě hrozně bolelo se koukat na to jak je ve 4. sérii nebo kdy vyslýchala Rebekah v té škole, to bylo až moc a taky jsem za to Rebeku hodně dlouho nesnášela, pač vůči Stefanovi to nebylo vůbec fér, přesně tak Stefan se k ní choval úžasně asi jako ten princ z pohádky, kterého bychom všechny rády :D a to se mi prostě strašně líbilo, měli to tak nechat nevím :-(to samozřejmě to bylo bohužel jasné, že se dají dohromady ale mě tenhle pár prostě nesedí :-D já si myslí, že prostě zásadní byl ten ples Miss Mystic Falls, tam ta chemie mezi oběma byla vážně vidět a i on si to moc dobře uvědomoval…no a pak v druhé to už bylo jasný, ale prostě kolik pak měli rozchodů a návratů a i když byli spolu tak nikdy nebyli uplně štastný přece…maximálně to léto před vysokou to je tak celé :-D nevím byl to prostě divný vztah :-(
#23 Jane24: no jasně samozřejmě má nějaký názor a to je dobře :-) je to i možná tím, že i já jsem spíš na ty hodnější a nepotřebuju mít kolem sebe tolik rozruchu :-D proto mě prostě Stelena epic love zajujala na maximum a po shlédnutí vůbec prvního dílu jsem věděla, že se od tohoto seriálu jen tak neodtrhnu :D a strašně jsem jim to přála i když jsem věděla že jednou přijde Delena…to bylo přece každému jasný :D dva bratři jedna dívka…Steroline super…dřív bych řekla cože? když si vezmu starou Car, ale ok jsou v pohodě, ale myslím, že ted po tom zjištění to půjde taky pěkně do kopru…jo to je taky pravda .D mě se spolu sice líbily ale myslím, že Bonnie a Enzo mají šanci na něco fakt výjíímečného.. akorát teda jedna věc Enzo = upír, Bonnie = čarodějka, to chtějí jako spravit jak :D nevím no viděla bych v tom do budoucna docela zásadní problém, ano to bylo super a ten Bonnie úsměv když odcházel byl prostě k nezaplacení jedna z nejlepších scén :-) akorát ten RIck mě prostě mrzí jak tady pořád omýlám dokola:D pač si myslím, že Jo byla fakt ta pravá a oni to takhle zku*ví :-/, ne však v pořádku :-) už na začátku jsem psala, že každý má právo na názor a je to v pořádku mě jen vadí takový ty zarputilý fanynky ať už Delena či Stelena co prostě pořád tvrdí jak jsou úžasný a nenechají si nic vysvětlit nebo vyslechnou jiný názor :D

#25 Jane24
18.11.2015 | 20:39:01
Jane24

#24 Car: Já právě hrozně ráda čtu názory ostatních většinou tu vidím ty tvoje (což je dobře) :D :) a souhlasím s nimi ale kdybych si měla zvolit mezi Delenou a Stelenou vyberu si Delenu.Stelena byla vážně taková epická a krásně čistá či jak to popsat to sama vím a nikdy by mi nevadila mám ji totiž taky ráda, ale prostě ne tak jako Delenu. s Rickem mě teda naštvali hodně Jo k němu byla ideální a doufala jsem že bude konečně šťastný toho mi bylo vážně strašně líto a když si vzpomenu na tu scénu jak se chtěl zastřelit chce se mi brečet. :( A máš pravdu to s tím upírem a čarodějkou by mohl být problém, no doufám že to Plecka nějak nepose*e, protože už toho podle mě pos*ala dost :D Jo a že se k tomu opět vracím Stefana mi bylo vážně líto i když jsem byla hrozně ráda že si Elena vybrala Deamona tak mi přišlo že Stefanovy hrozně ubližovala někdy nechtěně ale někdy dost okatě. Měl to chudák vážně těžké. A ještě to protáhnu :D Bonnie měla těžkej život, tolik smrtí,sebeobě­tování, ale nejvíce mě vlastně dojal Deamonův život a Stefanův ty to podle mě měli asi o něco těžší..

#28 Car
18.11.2015 | 21:06:04
VampKošilka

Já jsem divná, já si nemyslela, že Elena bude s Damonem a když ano, tak si stejně najde cestu zpět ke Stefanovi..trochu tvajlajtovská škola. Už prvním díle bylo to osudové propojeni, to jak si zapisovali do deníků, jak jí Stefan zachránil. Měla jsem za to, že Damon tam bude jako zpestření, asi jako to řekla Tessa. Né že by náznaky nebyly, ale měla jsem za to, že Elena bude prostě v tomhle stálejší a loajálnější. Ups.Takhle prostě pokazali ten epický příběh. A já kupříkladu nejsem bůhvíjak na klaďase, v Btvs preferuji Spuffy, v TB Sooric, v Gilmorkách Rory a Jesse a plno dalších. Delena mi prostě nesedla, protože mi zkrátka v mnoha věcech nedává smysl, jsou tam hrozné díry a je tam vidět, že je dali dohromady jen kvůli fanouškům. A Stefan se mi dostal pod kůži. A Bonnie a Enzo nejsou špatní, i když preferuji jinou kombinaci, ale pořád lepší sledovat Bonnie s Enzem, než Car s Enzem, to by bylo peklo. A aspoň má Bonnie konečně pořádného chlapa. Jeremyho už fakt nemám ráda, neuměl si jí vážit a myslím, že Bonnie měla na lepšího. Nikdy si jí nezasloužil.

#28 Car
18.11.2015 | 21:26:01
Jane24

Mně zase nepříjde, že to bylo jen kvůli sledovanosti, i když to určitou roli asi hrálo, ale bylo by to vlastně něco jako twilight v seriálu – osudové setkání, sledování dívky do které se zamiloval, láska na první pohled atd. A jak to už asi po několikáté říkám :D mně se Delena líbila od začátku. A když se vlastně poprvé daly Bonnie s Jeremym dohromady bylo to fajn ale pak to oživení a jak jí podváděl s duchem prostě hrůza a ona se stejně vrátila. Jsem docela ráda, že už tam není, protože mi přišel, že je trochu nepotřebná postava jako Matt, ale jako Matt tak ani on mi nikdy nevadil až na to s Bonnie teda…

18.11.2015 | 21:55:51
Car

#25 Jane24: no bohužel :D já vím, že je mě hodně tady, ale mrzí mě že se taky neangažuje někdo jiný protože si o tom ráda s někým povidám, ale je tu mrtvo narozdíl od jiných seriálu třeba :D takže budu jedině ráda když se zapojíš :-D také mě zajímají názory druhých :-), já tomu rozumím :-) i mě se Delena jeden čas i líbila když zrovna neblbli nebo tak ale vždycky to bude ,,team Stelena,, :-D ne jako Rick a jeho snoubenka…to je pro mě taky docela srdčení záležitost, čekala jsem na každý díl kdy ji přivedou zpět, a když se tak stalo, trvalo další dva díly než nadobro odešla, a místo toho do toho se*ou nějakého Juliana, který je mi úplně ukradený i když má asi velkou souvislost se Stefanem a Damonem… no jako Bonnie a čarodějka, pochybuji, že by se chtěla stát upírem to by bylo už vážně moc ale zase jak jinak to udělat, že pokud by chtěli být spolu pač myslím, že Enzovi být upír plně vyhovuje :D mi ani nemluv…dívat se vždycky na ty jeho smutný oči a pohledy, to mě prostě rvalo srdce, a ted když má konenčně Caroline tak to po*erou zase jinak, já jako chápu, že by měli překážky ale tohle je docela překážka zasádní teda no :-D Bonnie ano hned v úvodu přišla o babičku, matka ji radši nechala napospas, pak přišla o tátu, stokrát umřela, vrátila se, obětovala se prostě nic moc, to Elena to proti ní měla ještě dobrý :-D ale asi nejhůř na tom byli fakt kluci :-D
#26 VampKošilka: jako jo no :D já jsem si myslela, že to prostě jednou přijde nějaká aféra Elena- Damon ale tako jsem si nemyslela, že napořád prostě :D a pak už jsem to vzdala prostě, je to tak prostě, oni tam měli to propojení a všechno to do sebe parádně zapadalo, i Katherine milovala vždycky Stefana :D Damon hold utřel vždycky až do jistě chvíle :D, jo Sooric super :-D, bohužel jo a taky protože je jedna z nich nejmenovaná chtěla prostě spolu, no a pak to Nina ukončila tím, že odešla, což je vlastně dobře ne? koukat se na jejich stálé návraty, hádky a vášně to by mě teda nebavilo, takže možná Nina udělala fakt dobře, možná to bylo i z jiných důvodů ale je to takhle fajn, Stefana jsem měla pod kůží vždycky no :D to je prostě takovej ten pohádkovej princ…já taky nerozumím tomu co mají všichni s Carenzo…mě by se to nelíbilo a takhle je to rozhodně lepší :-) jsem zvědavá jak se to bude dál vyvíjet a taky jsem zvědavá koho zase dají k Rickovi – protože u té Caroline to snad panebože nemůže zůstat :-/ souhlasím, Bon má toho nejlepšího co mohla mít, akorát mě zajímá co doopravdy ted v současné době cítí k Lily :-/ a Jeremym máš asi taky pravdu

#29 Jane24
18.11.2015 | 21:57:27
Jane24

#28 Car: Taky si o tom ráda povídám a právě nemám s kým moc a tady mě to baví. :) A asi tak jako vždycky já budu pro Delenu tak ty pro Stelenu ale to je v pohodě. A jelikož už zase asi plánujou Rickovi zlomit srdce tak mě vážně hrozně naštvou. Scény Delena mám ráda a bála jsem se co bude v 7. sérii, ale zatím bomba dostalo to novou šťávu :D a zamilovala jsem si to ještě víc. A ty skoky do budoucnosti jsou užasný moc se na ně těším. Julian toho bych tam vůbec necpala nepříjemnej, steroline ubližující a zvětšující spor mezi Lily a synama fakt mi tam hrozně vadí. Bonnie a Enzo ty jsem si prostě taky oblíbila a myslím si, že by to mohl bejt vážně asi nejlepší pár pokud to nepřeženou jako občas s Delenou.

#30 Car
18.11.2015 | 22:17:06
Car

#29 Jane24: já právě taky nemám vůbec s kým :-D což mě mrzí, pač si myslím, že ten seriál ještě není pořád tak ztracený, přesně každý máme rad něco a o tom to prostě je :-) každopádně na díl 4×07 asi nikdy nezapomenu to je prostě legendární :-D, no já si myslí, že už to snad horší být nemůže, když si vymysleli, že v kameni jsou jen duše upírů, ježiš a proč jako, mohli tam být klidně duše i čarodějek ale tak ne proč to neudělat takhle ,že jo…já mám tuhle série ráda je podle mě super :D a ty scény do budoucna ač mě nekteré děsí je to pěkné zpestření show, Julian je divnej nesympatickej týpek co si myslí, Valerie se mi taky nelíbí :D a Mary s Norou jsou prostě cute :-D no zase na obranu Lily, se mi docela líbí, že možná ještě ke svým synům opravdu cítí takovou tu mateřskou lásku, takže asi zas tak špatná nebude i když jim toho provedla hodně, ale někdo Elenu prostě vyřadit ze hry musel že jo to stejně jinak nešlo …navíc ona sama ji i může vrátit dřív podle mě kdyby se třeba Nina nějak jinak ještě v průběhu rozhodla nebo cokoli…jooo na tyhle dva se těším :-) ale jak říkám, zajímalo by mě co opravdu Enzo cítí k Lily prostě :D jestli ji má fakt tak rád jak tvrdí, nebo jestli za tím není náhodou něco víc :-)

#31 Jane24
18.11.2015 | 22:24:55
Jane24

#30 Car: Mě to taky mrzí tak jsem si aspoň dnes s někým popovídala :) Tu epizodu taky miluju. Nejlepší by prostě bylo kdyby to byl kamen třeba jen pro Jo a dvojčata a Candisino těhotenství zamaskovali a Jo by byla šťastná s Alarikem to by bylo prostě best. Julien je mi taky velice nesympatický a Lily mě docela štve jelikož,když ji přivedli tak říkala, že oni už pro ni synové nejsou a pak to s Elenou, no ale nějak to udělat museli a jediný její plus je že to třeba dopadne alespoň jednou šťastnou rodinou i když bez otce. Ale mám takoví divný pocit a strach aby nebyl Julian otcem minimálně jednoho z kluků, protože minule tam Lily něco naznačila ale snad se pletu…a odchod Niny mi nijak neublížil možná že její pauza je asi dobrá ale ani její návrat by mi nevadil :D. A jako Lily a Enzo nechci a doufám, že k ní už necítí to co k Bonnie a bude s Bonnie. Protože by bylo vtipný kdyby byl Deamonův nejlepší kamarád i jeho nevlastní táta a natož Stefanův :D :D

#32 Car
18.11.2015 | 22:45:28
Car

#31 Jane24: přesně tak .-) pač tady je to opravdu takový mrtvý :D takže mě to těší :-), jako náhodou ta byla opravdu dobrá no zvlášt jeden akt tam :D já prostě nechápu proč Candice těhotenství nemohli zamaskovat od čeho jsou jako dublerky? nevím no prostě se mi to nelíbí a být i postavou Ricka tak si připádám už fakt jako blbec..D Julian je tam navíc a absolutně zbytečný no coment prostě…no Lily to je fakt kapitola sama o sobě, pač ted se dělá jak je super máma tak nevím .D jo já mám taky takový divný pocit, že v tom něco bude něco víc a to se dozvíme už v téhle epizodě jak naznačuje popis, ale byla by to sranda a zrovna Stefanův například .D no já ten její odchod nejdřív obrazně řečeno dost obrečela všechny ty emoce okolo hlavní téma a tak :-) pak už mi to nepřislo a ted jako by tam snad nikdy nebyla .D nééé to zase ne, ale prostě nevadí mi že tam není .-) no snad se to stane minimálně přislibila poslední díl, já bych brala poslední díl jako něco ve stylu Lost – nějaký delší poslední díl, jak tam vmáčknou návrat Eleny do 42 minut fakt netuším :-D to by byl konec Lilyenzo .D to fakt ne…to už by byla úplná komedie…a taky jsem zvědavá co bude s mojí neoblíbenou Val .D

#33 Jane24 #34 Jane24
18.11.2015 | 22:58:10
Jane24

#32 Car: Jn ale bylo jich i víc :D a v TVD už vlastně porušili skoro všechno tak nechápu proč alespoň to těhotenství nenechaly nemožný i když vím že to nebylo úplný těhotenství jen magický ale i tak…U odchodu Eleny jsem brečela moc, ale jak jsem řekla nikdy by mi nevadila a klidně bych ji přijala v 8. serii pokud bude. I když jsem si přála aby byla 7. poslední tak to s tou lovkyní mě zajímá takže 8. určitě chci horší to bude prostě problém s vyřešením Eleny no. A jesti budou Deamon se Stefanem nevlastní bráchové tak mě vážně nase*ou, ale pokud teda je otcem jednoho či obou bude to ještě zajímaví :D

#37 Car
19.11.2015 | 12:48:05
Jane24

#32 Car: Jo a ještě jsem chtěla napsat, že nějaký delší díl by byl super a s Val, s tou mě to moc nezajímá klidně ať ji zabijí a je happy Steroline :D Nebo ji zabít zrovna nemusí, mohly by ji třeba šoupnou k Mattovi ať někoho má, jinak prostě nevím.

19.11.2015 | 13:16:14
Ivčí

Tak holky, u ňákýho 25. komentu jsem to vzdala, páč tu sepisujete romány a já jsem lenoch :D Nicméně co se týče těhotenství Caroline (a teď myslím opravdu tu postavu, nikoli Candice) – nemyslím si, že by si nějak tvůrci protiřečili – podle mě ona je opravdu jenom takový inkubátor, jak tu někdo psal. Jasně, je prakticky mrtvá, nicméně celý je to zahalený kouzlem, nikdy to nemělo být logický, tak holt to musíme brát tak, že rostou v nějaké ochranné bublině či co :D Myslím, že to vymysleli dobře, určitě to mohli schovávat, to bez pochyby, ale myslím, že se jim konečně trochu zželelo Ricka, tak mu chtěli dopřát alespoň malý happyend a s tím dokážu žít.. :) Jsem zvědavá, jak to nakonec dopadne teda v budoucnosti, páč Rick a Caroline zřejmě nejsou úplně pár století, ale budu prostě doufat, že to nakonec smysl bude dávat :D Jediný, co mi zatím vadí, a co snad vysvětlí v dalších dílech, je to, že nevysvětlili, jak se to mohlo stát, proč zrovna Caroline – proč ne nějaký člověk, jako třeba Bonnie..? To mi zatím smysl nedává a toto bych docela ocenila, kdyby bylo řečeno..

#36 Jane24 #37 Car
19.11.2015 | 14:00:09
Jane24

#35 Ivčí: Tak začnu od konce :D Já myslím že to daly do Caroline, protože Bonnie tam v tu chvíli vlastně nebyla a jinak asi všichni z covenu Gemini. A k tomu těhotenství, jako jo taky mi to nevadí ale zamaskovat to by podle mě bylo lepší jelikož udělat z upíra inkubátor je divný :D a to dítě se jako krmí krví nebo co sakra? :D Ale jinak jo je to zajímaví a Rick má alespoň své děti, lepší by ovšem bylo, kdyby se vrátila těhotná Jo..

#37 Car
19.11.2015 | 14:17:31
Car

#33 Jane24: ne prostě mě to naštvalo dyt jsou dublerky ne? asi ne no .D prostě tohle je moc další záminka jak nebýt se Stefanem…i když ono jako nevím no může s ním být akorát odchová hold děti no co je na tom :D zase z toho dělají kovbojku…no takhle já osobně si myslím, že 8 .série bude to si prostě Plecka nenechá ujít takže asi tak :D no jako pro mě za mě ale at nejsou nevlastní sourozenci to se fakt naseru už…klidně at je to jejich otec i když to bude ujetý to je jedno ale hlavně ne nevlastní sourozenci…i když jako co původní tatík Salvatore, ten o tom asi neměl páru že nejsou jeho i když..Stefan a Damon za sebou mají pár let takže větší pravděpodobnost bude, že Julian bude spíš toho Stefana, pač mohla poznat jejich tatku mít Damona a pak za pár let Juliana a mít s ním Stefana a hlavně ono by to i bylo zajímavější ze Stefanovými pohledu kdyby byl Julian jeho táta že jo :D Matt podle mě s upírkou nikdy chodit nebude, to by bylo proti všem zákonitostem Matta – jako jo měl tady pár úletů viz Rebekah nebo dcera Katherine ale něco vážného pochybuji teda :D A Val at se prostě zbaví ta mě nebaví…at ji Julian ještě stihne zabít, mě spíš překvapilo jak se k tomu Lily postavila, že ji nechce nějak vytrestat za to že chtěla zabít její lásku to je mi docela divné…
#35 Ivčí: haha Ivčí vůbec se ti nedivím :D bohužel většinou jsou moje texty delší no .D jako já tomu rozumím že je to takhle myšlené ale prostě víc :D ten nápad nevím no nějak jsem se s tím prostě neztotožnila ale třeba to časem přijde, trochu jsem to čekala viz. spoilery ale tak nějak jsem doufala, že se to nestane..proč Caroline? protože se tvůrcům hodí do krámů, že je Candice těhotná a asi se jim to takhle vyplatí jiný rozumný řešení nevidím :D
#36 Jane24: děti se podle mě krmí normálně pač Caroline normálně jí, pije a spí… (což by normální upír vůbec neměl ale TVD :D) jako to že dali Rickovi aspon jako naplást děti okej ale Jo tam prostě měli nechat za tím si stojím, ten kámen měl v sobě minimálně všechny nadpřirozené duše a Joiny tělo měli propojit s tou správnou duší

19.11.2015 | 14:42:59
Jane24

Jn dublerky to měli vyřešit a né tohle, protože to jako bude mít děti, který nejsou její a pak bude s jejich otcem a najednou se jich vzdá? Je to divný jsem vážně zvědavá jak to vyřeší…nejlepší by bylo kdyby tohle byla poslední série vrátila by se Elena s Jo a byla by to opravdová Jo, byla by Steroline a Bonnie by byla s Enzem a Lily se s klukama usmířila.....No bohužel je tu Plecka, která to možná podělá ale co už. Například tím že budou Stefan s Deamonem nevlastní bratři…Matt já nwm ten je tam prostě zbytečný takže by pro něj asi bylo dobrý kdyby byl s upírkou třeba by ho to zviditelni :D nejhezčí byl s Rebecou. A Julian s Val ať se vzájemně zabijí a nepřekážej :D :D A Lily byla asi moc zaslepená Julienem a proto se na Val vykašlala no uvidíme třeba v dalším díle :D Nevím ale zdá se mi, že v posledním díle říkaly, že v tom kameni jsou jen duše mrtvých upírů, ale jistá si nejsem.

#39 Car
19.11.2015 | 15:17:32
Car

#38 Jane24: tohle určitě nikdo nemohl vymyslet hlavou prostě to není možný :D taky se mi nezdá že by se jen tak vzdala, kord když jedna holčička se bude jmenovat po její mamince…prostě blbost…no to by bylo asi nejrozumější ale jestli se fakt ukáže že jsou nevlastní bratři tak to bude fakt konec všeho :-/ ale docela to tomu nasvědčuje, ale zatím se snažím uklidnit a počkat si do zítřejšího večera :-/ no Matt :D to je fakt super postava a za všechny prachy, to jsem nikdy nepochopila na druhou stranu – nějaký člověk tam ještě být musí tak co :D no jako to je pravda :D ale na to, že její členové ,,rodiny,, zatím umírají jeden po druhém tak je docela ,, v pohodě,, dá se říct :D, ano to je pravda, jen duše mrtvých upírů bohužel proto se Jo nemůže vrátit, proto říkám, že by bylo lepší kdyby tam byli všechny nadpřirozené bytosti ne jen – duše upírů ,ale i duše čarodějek, vlkodlaků a tak :-) no když jsem u těch vlkodlaků jsem zvědavá jakou roli tam bude hrát Tyler :D který se tam už dvakrát na půl sekundy ukázal, ač mi nebyl symaptický tak mi tam ty starý známý postavy chybějí prostě

#40 Jane24
19.11.2015 | 16:04:56
Jane24

#39 Car: Taky to nechápu, ale jelikož jsou holky dvě taj třeba jedna bude Jo a druhá Caroline :D :D ale je to vážně úplně debilní.....Když jsem si znovu pročítala obsahy budoucích epizod tak tam bylo něco co Lily tajila 160 let toho se ohledně otcovství bojím.....S těmi postavami máš pravdu Tyler by se mohl vrátit ať tam alespoň nějaká znáá postava a Matt si má s kým povídat :D a mít tam vlkodlaka taky není na škodu. A s tím kamenem je to vážně škoda, je mi totiž hrozně líto Ricka a Jo byla hrozně milá, měli to tak prostě nechat a ne to takhle pos*at..

#42 Car
19.11.2015 | 16:26:23
kattyska1

#13 Car: prosím tě kde ste četli že se Ellena vrati ? sem uplně mimo ted :D ja měla za to že ji nas vlček odvezl někam dopryč a už se nevratí :D

#42 Car #43 Jane24
19.11.2015 | 16:48:22
Car

#40 Jane24: no ona se bude jmenovat Lizzie jako Elizabeth :D a druha Josette – Jo :D no a to se dozvíme přesně zítra :D jo a zase se můžou rovnou poprat jak je jejich dobrým zvykem :D jako bylo by to fajn a určitě by bylo hooodně zajímavý kdyby se ted vrátil i Jeremy :D (jasně blbost) ale i on tam patří a ty starý postavy mi prostě chybí, pač na nich to bylo celý postavený :-(, mi povídej to jsem obrečela snad ještě víc než to kýčovité loučení s El, tu svatbu :-( to bylo fakt něco hrozného :-( bože ještě mohou vrátit Jennu když mě to tak napadá :D to by byla taky docela prdel už :-D
#41 kattyska1: no takhle je potvrzené, že se Elena objeví v posledním díle 7.série víc ani tuk :-)

#43 Jane24
19.11.2015 | 16:54:15
Jane24

#41 kattyska1: To už jsem četla na hodně stránkách a Nina je vítaná kdykoli pokud se jí bude chtít s čím nepočítám, ale v posledním díle určitě bude :D

#42 Car: Teď jsem se tak zamyslela a vlastně ty dvojčata se budou muset spojit, což je pro mě další rána a Ricka už je mi zase hrozně líto…No kdyby se rvali bála bych se aby Tyler Matta nezabil :D A Jeremyho bych klidně taky vrátila mám původní sestavu TVD ráda a čím víc jich tam je tím líp :) Spíš bych se pak obávala aby se nedal dohromady s Bonnie to už bych asi nezvládla natož, když je ve hře Enzo…A u svatby jsem taky brečela :( a v poslední díl jsem probrečela celej a né jen kvůli eleně ale taky kvůli Rickovi a Jo :( .....Jenna máš pravdu to by bylo dost vtipný by chudák vůbec nevěděla co se děje :D :D

#44 Car
19.11.2015 | 17:10:39
Car

#43 Jane24: to by mě zajímalo jak by to udělali ale kdyby jim ted oznámila třeba že se vrací..to by byl další hokej asi :D úplně si to nedovedu představit a strkat Ninu jen do jednoho dílu je taky docela debilní…já bych třeba chtěla vidět ten jejich život prostě s Damonem, když už teda…docela by mě to zajímalo, ale že tam bude jeden díl a za ten jeden díl se to všechno jako uvidí? aha :-(, no jasně na to jsem taky myslela:D že by se měla spojit, ale on to Rick nedovolí…Tyler je toho schopný jak už kolikrát naznačil :D já jí mám pravě taky ráda a je mi líto jak ubývaj prostě postupem :-( Enza totiž nepočítám do původní sestavy .:D furt je to docela nováček narozdíl od ostatních…no těm to nedopadlo no ale jednu dobu jsem je měla spolu ráda :-) no já si myslí ,že to loučení s El bylo prostě moc – kýčovité a tak :-( mě bylo líto Jo, ale i Tylera a Liv páč se mi k sobě hodili prostě…asi tak ale do koho by ji asi tak dali že jo :D do mrtvé Val třeba :D

#45 Jane24
19.11.2015 | 18:06:05
Jane24

#44 Car: No nějak by ji snad zapojili a vymysleli to :D …Já Enza taky nepočítám do puvodních postav ale chci aby byl s Bonnie a Jeremy s Bon se mi líbil na začátku, potom jak ji podváděl s duchem už ne…Snad to nebude povinný to spojení…Jj to loučení bylo hrozně smutný prostě celej ten díl a Tyler s Liv byly dobří a jejich rozloučení bylo moc romantický ale nejvíc mě prostě dostala Elena a pak ten Rick no…ubývání těch postav je taky špatný a štve mě :(.....Nejvíc mě zajímá jak by žil Deamon jako člověk s Elenou, myslím že by to vypadalo podobně jako s Bonnie v tom vězeňským světě a taky by mě zajímalo jak by vypadaly jejich děti :D

#46 Car
19.11.2015 | 18:35:34
Car

#45 Jane24: jojo Enzo bohužel je ještě pořád takový nováček ale asppon je už z něj ofiko hlavní postava což je super :D a souhlasím Jer s Bon byli super ale někdy na tom začátku prostě :-), no já hlavně nepocohpila, že ji Tyler dokázal prostě zabít :D tobylo na mě trochu moc ale asi to jinak nešlo no :-( ale Elena s RIckem vedli to je jasný :-( no právě a to doufám, že uvidíme, jenže to by tomu Nina musela dát víc dílů než jen jeden :-( to mě taky :-D

#47 Jane24
19.11.2015 | 20:26:32
Jane24

#46 Car: Jj to je… Já bejt na Tylerově místě tak to nedokážu…A myslím že se Delenina společného lidského života nedočkáme :/

#48 Car
19.11.2015 | 20:33:04
Car

#47 Jane24: přesně :D já chápu, že to nějak museli zdramatizovat celý ale mě by to prostě nedalo to bych nezvládla, hlavně si myslím, že ona byla nejspíš ta první kterou fakt měl jakože hodně rád, to co měl s Caroline, jako jo byla to láska ale nevím, choval se k ní stejně jako hňup…no já bych to právě pro tu prdel/zajímavost chtěla vidět :D

#49 Jane24
19.11.2015 | 20:39:21
Jane24

#48 Car: Njn to už je asi zase Plecky představivost nebo někoho od nich, ale asi žádnej normální člověk by to nezvládl…Taky bych to chtěla vidět, třeba jakej je Deamon barman a jak se tam s někým rve jako slabej člověk :D

#50 Car
19.11.2015 | 20:50:02
Car

#49 Jane24: jako oni ale vymýšlí samí hovadiny prostě :-D až na pár věcí, já chápu, že se nemůžpu zavděčit všem to ani nejde ale tak jako .D asi tak .D to by byla supr podívaná a jak je nalitej s tím že ten by byl v lihu asi pořád :-D hodně příkladné pro jejich děti :-D

#51 Jane24
19.11.2015 | 20:51:57
Jane24

#50 Car: Vymýšlí, ale lidi to pořád baví takže je to asi dobře…Taky ho vidím jako alkoholika, ovšem už jednou se pro Elenu změnil třeba to zvládne znova :D A jejich děti budou vlastnit bar po tatínkovi a nebudou moct bejt doktoři po mamince, protože začnou s alkoholem už v deseti a pude to s nimi z kopce dokud nepoznají někoho kdo je zlepší. :D :D to už je vážně moje přehnaná fantazie :D

#52 Car
19.11.2015 | 20:59:20
Car

#51 Jane24: mě to taky ještě pořád baví já jsem se na 7 sérii docela těšila protože mě to hodně navnadilo a nelituji toho ::-) on se pro ní mění pořád ta proměna z toho bad boye je neuvěřitelná jako pro holku :D no hele ani bych se nedivila geny nezapřeš :D ale stejně z Damona člověka nechci to je prostě už proti přírodě :-(

#53 Jane24
19.11.2015 | 21:39:22
Jane24

#52 Car: Mě taky jen jsem z ní měla trochu strach, když bude bez Eleny, Jo, Liv a Tylera, ale je super a mile mě překvapila :) .....To jak se pro ni mění je hrozně hezký :3 a geny jsou geny :D …Že se z něj stane člověk mě taky netěší, ale pokud bude člověk s Elenou nějak to překousnu. Bohužel mě to taky mrzí :(

#54 Car
19.11.2015 | 21:52:46
Car

#53 Jane24: tak já to taky obrečela řádně když se sem dostala ta info :-D bylo to špatný ale pak jsem si nějka zvykla, co jiného taky zbývá, sice si to spolu moc dlouho neužili, ale bylo vidět, že jí fakt měl rád, není to prostě přirozené z Damona udělat člověka kord když na tom být upír miluje úplně vše a to se tomu bránil :-D

#55 Jane24
19.11.2015 | 22:29:02
Jane24

#54 Car: Jn je to špatný, ale taky je vážně hrozně romantický, že se pro ni vzdá toho co na sobě miluje nejvíc. :3

#56 Car
20.11.2015 | 13:04:54
Car

#55 Jane24: jo to je úžasný :Dale starej dobrej Damon by tohle podle mě nikdy neuděal, dyt ani na tom ostrově ve 4 řadě jak mu to Elena nabízela aby se stal člověkem s ní, to nechtěl udělat :D

#57 Jane24
20.11.2015 | 15:01:55
Jane24

#56 Car: Tam si totiž pořád myslel, že ho miluje jen kvůli ovlivnění a teď ví, že je to skutečný. :D

#58 Car
20.11.2015 | 15:27:41
Car

#57 Jane24: no i to může být tak :D

#59 Jane24
20.11.2015 | 15:46:07
Jane24

#58 Car: :D

20.11.2015 | 17:12:10
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama