Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Co nás čeká ve 4. - 6. díle?

Co nás čeká ve 4. - 6. díle?

Damon musí najít mystický artefakt, Matt se vrací do boje a Stefan není připraven vzdát se svého bratra. Co dalšího nás čeká v následujících třech epizodách se dočtete uvnitř článku.

9 0
9.11.2016

4. An Eternity of Misery

Datum vysílání: 11. listopadu 2016

Damon má za úkol najít mystický artefakt a cesta k jeho nalezení ho zavede do Texasu, kde narazí na Petera Maxwella, což vede k překvapivému odhalení. Poté, co získají převahu v boji za záchranu Damona a Enza, se Stefan a Alaric spojí a odhalí původ mystické síly, které čelí. Matt se vrací do boje poté, co se jeho minulost a přítomnost nečekaně střetnou.

5. Coming Home Was a Mistake

Datum vysílání: 18. listopadu 2016

Damon se na nebezpečné sebedestruktivní spirále ocitá stále níž a jeho poslední konání dokazuje, že pro něj už možná není návratu. Stefan, který se nechce vzdát svého bratra, je nucen učinit bolestivé rozhodnutí, které může jejich vztah navždy změnit. Bonnie dostane radu od Caroline, jak se dostat k Enzovi, zatímco Matt se pokusí rozluštit záhadnou bednu plnou zpráv, kterou obdržel. Protože se blízko domova odehraje tragédie, Stefan a ostatní jsou nuceni si připomenout, na čem jim nejvíce záleží.

6. Detoured On Some Random Backwoods Path to Hell

Datum vysílání: 2. prosince 2016

Když jsou součástí nejnovějšího sirénina plánu její děti, musí Caroline učinit drastická opatření, aby se ujistila, že je její rodina v bezpečí. Zatímco Stefan musí závodit s časem a udělat vše pro to, aby dvojčátka zachránil, vyvrcholí napětí mezi Alaricem a Caroline, což skončí tím, že musí čelit tváří v tvář tvrdé realitě a rozhodnout se, jak to bude v budoucnu s jejich rodinou. Mezitím Enzo nedokáže bojovat se Sybiliným posledním tahem a Stefan se ponoří do vlastního podvědomí, což ho vede k tomu, že spustí řetězec událostí, které ho přinutí čelit rozhodnutí, jež mu změní život.

Zdroj: CW

Diskuze /50

JeremyFall

Stejně všichni víme, že nakonec se jak Damon, tak Enzo dostanou ze spárů sirény. Chtělo by to nějaký velký zvrat, když už je to ta poslední série, ale na to asi Plecka nemá koule

#4 Car
9.11.2016 | 20:07:44
227petr

mohl by se vrátit Jeremy :)

#3 FlerCZ
9.11.2016 | 20:42:50
FlerCZ

#2 227petr: ne asi to by bylo super

9.11.2016 | 21:06:08
Car

#1 JeremyFall: jo no… a to pořádnej, takhle je to trapný

10.11.2016 | 10:45:29
VampKošilka

Tak, ani předtím nebyli bůhvíjaké zvraty, navíc TVD už je v tomhle směru okoukané a opakuje se a ještě k tomu, když je to poslední série. Už si nekladu vysoké nároky, hlavně at se to nějak už ukončí, stejnak se to soustředí už hlavně na vztahy. Damonovi cpou Elenu, i když tam není, Bonnie se zajímá jen o Enza a Stefan a Caroline si připravují společnou budoucnost. Tak at už to máme za sebou. Je škoda, že nejdéle běžící upíři seriál bude ten, který měl skončit někde po třetí sérii.

10.11.2016 | 13:35:53
Car

neví někdo víc o tom bludu, že Nina se má vrátit jako Katherine, jelikož si údajně Ian a Nikki nepřejí aby dávali Delenu zase dohromady? :D jako kdyby to byla pravda – tím lépe, ale zdá se mi tahle info trochu nereálná :D

#9 VampKošilka
10.11.2016 | 16:09:57
novoten

Tak upřímně řečeno, to, že zemřela Sarah Salvatore, považuju za dost velký zvrat. Přestože se stavila většinou jen na kratší dobu, byl to poslední Salvatore, který mohl prožít normální život, takže mě její smrt dost zasáhla.

10.11.2016 | 17:12:34
227petr

a …

podle ukázky na další díl má Sybil sestru! a vypadá to, že se bude řešit ta věc, co si vzala Katherine.

:D

10.11.2016 | 18:05:57
VampKošilka

#6 Car: Ian si DE nepřeje již delší dobu, to snad s Nikki ještě ani nechodil. O Ianovi to vím, sám řekl, že nepovažuje DE jako nutnost k zakončení seriálu, prý by to mělo být o Defanu, ale Plecka na jeho názor očividně zdaleka kašle, protože ho nutí točit Delena scény i bez Niny, takže je jasné, že Plecka si tu DE prostě vyřve. :D Ale bylo by to fajn. pro mě určitě. Nicméně jsem o tom vůbec neslyšela, otázka je, zda se Nina vůbec vrátí na poslední epizodu.

#10 Car
10.11.2016 | 19:03:53
Car

#9 VampKošilka: to vím a docela to chápu, a vím, že to bylo už v tamté době, nicméně dnes mi poslala kamarádka odkaz na takový zdroj, kde vše co bylo napsané se fakt stalo a tam tohle bylo no, že si to nepřeji oba dva a že se Nina vrátí pouze jako Katherine…ale moc se tomu nechce věřit… zde kdyžtak, jestli se to pošle…

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/…198315_n.jpg?…

#12 VampKošilka
10.11.2016 | 19:14:25
Stolid

Tady někdo nechopil o čem má tento seriál být. Dva bratři soutěží o přízeň jedné dívky. Podle mě je nutností, aby jeden z bratrů skončil s Elenou. Překousnu, že tam dvě sérii není jedna ze třech HLAVNÍCH POSTAV (what the fuck?!), ale konec bez Eleny bych už brala jako opravdový výsměch celému seriálu. Doufám, že si Plecka vydupe Delenu.

#12 VampKošilka
11.11.2016 | 0:38:04
VampKošilka

#11 Stolid: Tady to někdo pochopil moc dobře. O Eleninu přízen už se od nějaké páté série vůbec nesoutěží, celkově seriál už dávno přestal být o milostném trojúhelníku. Navíc, v takových milostných trojúhelníkách z toho vyjde hlavní hrdinka lépe, když není ani s jedním, což by bylo lepší hlavně v Eleniném případě, která odpustila Damonovi i to, že zabil jejího bratra a několikrát ho málem zabil, to hraničí se Stockholmským syndromem. O Sookie Stackhouse se po celý seriál zajímali dva mužský a neskončila ani s jedním z nich. K tomu přičteme fakt, že i Stefan přiznal, že i když Elenu miloval, tak potřeboval Damona víc a mám za to, že Damon staví Stefana na první místo(aspon to tvrdí Ian). Seriál z toho vyšel tak, že to o soutěžení vůbec nebylo(teda spíše to bylo taková fáze). Bylo to o tom, aby jedna dívka(Elena) spravila vztah, který kdysi jiná(Katherine) rozbila. Díky Eleně si k sobě Stefan a Damon zase našli cestu, Plecka nejednou řekla, že srdcem seriálu jsem Damon a Stefan, proto taky seriál běží. Jakmile by místo Niny odešel třeba Paul, Plecka by v tom nejspíš dál nepokračovala. V těch prvních třech sériích převažuje dojem, že by Elena měla s jedním z nich být, ale později už to o tom vůbec není. To ví snad každý, kdo viděl všechny série. Či Stefan pořád nějak pálí po Eleně? Nikoliv, seriál už se prostě rozrostl úplně jinam. Už to není seriál typu Twilight(dva se o ní zajímají, s jedním musí být), je z toho upíří Gossip Girl, aneb každý s každým. Kdyby to stále mělo být o tom, že dva soutěží o Eleninu přízen, Stefan by se od ní neodmiloval a dělal by do ní stejně, jako Damon, když spolu byli Stefan a Elena. Ale k tvému štěstí, Plecka fandí DE a vzhledem k tomu, jak současný děj probíhá(že radši recyklují (D)Eleniny scény, než aby je vynechali), je jasné, že o Delenku není třeba se bát. Jestli je nějaký pár 100% jistý jako endgame, jsou to tihle dva.

#10 Car: Já ti nevím, vůbec jsem o tom neslyšela, je to spíše nějaký rumor fanoušků Niny.

#13 Car #48 Uschi
11.11.2016 | 12:30:27
Car

#12 VampKošilka: super a právě proto, že Damon staví Stefana na první místo tak si rozhodně nepřeju, aby se stal člověkem bože dyt to by bylo proti tomu co Ian říká… :-/ jasný no :-( jako návrat Kath by byl přes čáru vzhledem k tomu, že je bůh ví kde, ale by by to super, ale víš co mě to prostě nesedí :D Damon nemůže být prostě člověkem, na tom být upír miluje úplně vše i když to Stefanovi pořád vyčítá… a ani Ian tu Delenu prostě nechce… jako jasně příběh píše někdo jiný, ale tak snad rejžové by měli vzít v úvahu, co chtějí i herci :D a pokud Damon staví Stefana na první místo což je jasný tak si přece nevybere být člověk s Elenou proboha… a dobře pokud teda chtěla trapnou Delenu tak neměli z Eleny dělat člověka proboha… mohla bejt v rakvi i jako upír co je na tom… to to udělali proto aby měli záminku udělat upíra z Bonnie? I to šlo vyřešit tím nejjednodušším způsobem – Bonnie beztak bez Enza nedá ani ránu tak ji prostě mohl proměnit standartním způsobem bez toho aniž by na to museli používat Elenu v rakvi…proboha živého :-/

#14 VampKošilka
11.11.2016 | 13:14:34
VampKošilka

#13 Car: Tak asi to bude ukončeno tím stylem, že Stefan nechá Damona žít štastný lidský život, i když se ho tím bude muset vzdát. Uklidnovat ho bude fakt, že žil štastný život a do budoucna může počítat Caroline a jejíma dcerkama. Počítám, že to nějak takto bude. I když, já nevím. Nejen, že si Damona nedokážu představit jako člověka, on si ani štastný život prostě nezaslouží. Kdyby aspon tuhle sérii nebyl (opět) masový vrah(i když né z vlastní vůle, uznávám), aby se aspon nějak vykreslilo „Jo, změnil jsem se, byl jsem hodnej, ten lidský život si zasloužím“. A jakmile se přetáhne Damon na světlou stranu, tak si zase černého Petra vytáhne Stefan. No jo, celkově Bonnie ten lék měla nechat tam, kde ho našla a byl by klid. Ale to už je brečení nad rozlitým mlékem.

#15 Car
11.11.2016 | 17:50:09
Car

#14 VampKošilka: já vím no ale i tak víš co… je to prostě debilita nad debility :-) to hlavně… Damon jako člověk je totální epic fail prostě a jak říkáš on si fakt nezaslouží štastný život takže se to vzájemně tak akorát odporuje… já si hlavně myslím, že ono obecně lék na upírství pane bože :D to je podle mě vůbec jedna z největších píčovin tohohle seriálu ne-li fakt největší, prostě jednou jsem upírem tak jim taky zůstanu a ne že si vymyslím nějakou takovouhle neskutečnou sr*goru…to by se tak mohlo stát v True Blood :D, ale jasně tam to bylo hodně o něčem jiném díky bohu :-)

#16 VampKošilka
11.11.2016 | 17:56:20
VampKošilka

#15 Car: Tak lék na upírství ve čtvrté sérii měl být jediný lék, který se tam objevil. Bylo to nečekané, sedlo to tam jako zadek na hrnec. A měl být opravdu jen pro jednoho, né, že si ho ze sebe vzájemně budou vysávat. Jakoby jediná naděje, ale jen pro jednoho, aby to podnítilo toho sportovního ducha těch, co o něj opravdu stojí a fakt to bylo dobře vymyšlený, vzhledem k tomu, že o moonstone už nikdo nestál, tak bylo fajn vidět, že se tam banda pere o další věcičku. To, co vymysleli v šestce, to byla prostě rychlokvaška na Niny odchod, aby to působilo více tragicky. Bonnie z ničeho nic našla lék (proč ho tedy nenašla i Lily, když byla v tom druhém vezenském světě a to mnohem déle, než Bonnie), automaticky připadl Eleně, aniž by se položil doprostřed stolu, aniž by se rozhodlo, kdo si ho vezme. Ačkoliv by to samozřejmě bylo pro Elenu, tak to bylo celkem nefér o tom ostatním neříct.

#17 Car
11.11.2016 | 18:06:36
Car

#16 VampKošilka: chápu no… možná bych to ještě pochopila ale rozhodně nechápu pak tu část s tím vysáváním to už je prostě težce mimo… jasný no ale i tak ten odchod Niny mohli prostě zamaskovat jinak, lék být nemusel mohli ji v klidu nechat upírem s tím, že Kai by udělal to samé kouzlo ale prostě na upírskou Elenu…nevím co je horší jestli to, že spolu budou Delena happy end nebo Delena jako lidi ne jako upíři :D obojí je hrozný ale přijde mi teda horší dělat člověka z Damona, proboha dyt tohle tady už bylo v 4 sérii taky že jo…a co na to tehdy Damon Eleně řekl? ve slušnosti jestli se náhodou nepo*rala takže, ne, ne a ještě jednou NEEEE!!!!! a ne nejsou to teď jiný okolnosti, nemohli přece za tak krátkou dobu změnit Damonův pohled na to být člověkem, když to prostě nesnášel a nesnáší…nehledě na to, že bráchové at se nesnášeli jakkoli tak pak prostě přišli na to, že bez sebe být nemohou prostě…

11.11.2016 | 18:43:06
Car

hmmmm nostalgie je pěkná ku*va :D koukla jsem se na první dva díly TVD a neměla jsem to dělat :D tolik emocí, tolik skvostných songů, tolik úžasné Steleny achjo to byly zlatý časy :-(

11.11.2016 | 23:07:10
227petr

No mohli by to taky zakončit tak (a to by pro mě bylo nejlepší zakončení), že by Bonnie skončila s Damonem a Elena se Stefanem :) Stelena 4ever ♥ Fakt mi totiž chybí to, co měli ti dva mezi sebou b prvních 3 seriích.

#20 Car
12.11.2016 | 9:05:32
Car

#19 227petr: a proto jsem se z čiré nostalgie včera koukla na první dva díly a žrala jsem Stelenu plnými doušky :D chybí mi to no, beztak to je nejlepší pár z celej deníků, Steroline je super, ale je to taková moje náplast za Stelenu no :D

12.11.2016 | 9:09:15
burgy71

<cenzurováno – odkaz na problémový obsah>- vse serie

12.11.2016 | 14:04:21
lamajda

synopse na 6. díl… „Stefan se ponoří do vlastního podvědomí, což ho vede k tomu, že spustí řetězec událostí, které ho přinutí čelit rozhodnutí, jež mu změní život.“…to jeako fakt? to je tak ohrané – šak sa mě zdá, že to píšů v každí druhé synopsi…jinak doufám, že se zbaví eleny konečně :)

12.11.2016 | 15:46:47
lamajda

jinak to co udělali z damona v 8. sérii to jako fakt nevím, jak by svatoušek elena rozdýchala, taže tak

#24 VampKošilka
12.11.2016 | 15:47:40
VampKošilka

#23 lamajda: Spíš by mě zajímalo, jak zareaguje na to, že jí zabil dalšího milovaného. Jestli nad tím mávne rukou, či zda si uvědomí, že žít s někým, kdo podle nálady pobíjí její milované je trošku divné. :D

12.11.2016 | 17:01:57
google147

Nechci se moc hádat, ale kdy za celou dobu seriál dokázal, že Damon má Stefana na prvním místě? Ne za celou dobu je do téhle pozice stavěn Stefan – na konci 2.série více méně aby Stefan Damona zachránil, tak mu Elenu věnoval převázanou mašlí, byl to Stefan kdo ztratil 3 roky kvůli Damonovi atd. Damon se sice na konci 5.série pro Stefanovu záchranu obětoval, ale vzhledem k tomu, že na druhé straně byly snad až Caroline všechny hlavní postavy, tak se to v tom ztrací. A hlavně Stefan jde vždycky pro Damonovu záchranu přes všechny překážky, Damon to dělá taky, ale jakmile to vypadá, že je Stefan ztracen, tak se na něj vykašle a někdo ho musí překecat, aby pokračoval. Hodit Damona do pozice výběru mezi Stefanem a Elenou by byla hodně zajímavá novinka pro seriál.

A jestli je jen trochu pravdy na tom co Stefan udělá v tom šestém díle, tak bude zajímavé jak to dopadne.

A Plecka prozradila, že na konci bude z trojice párů Delena-Steroline-Bonenzo jeden násilně rozdělen a další dva budou spolu. Pořád se bojím, že kvůli Klaroline odpálí Steroline (ikdyž to vlastně z tvůrců a hlavně sama Candice nechce), ale nějak se mi zdá, že ta 8.série připravuje půdu pro Damonovo konečně obětování pro své milované.

#26 VampKošilka
12.11.2016 | 18:01:23
VampKošilka

#25 google147: No, kupříkladu já jsem nenapsala, že to Damon někdy dokázal, ale že Ian to kdysi tvrdil, už je to dávno, ale na nějakém conu to z něj vypadlo. Celkově je ten Defan chválen ze všech stran, Paul i Ian to považují za nejhodnotnější a nejdůležitější vztah seriálu, aspon tak to vyznívá. Ale, jako v té pětce se to trochu ztrácelo, nicméně i tehdy Damon dostal volbu mezi tím, zda se obětuje a přivede Stefana zpět, či zda zůstane s Elenou(které byla silně proti tomu, aby to Damon udělal, i když šlo o Stefana) a nevystaví se riziku a v podstatě si zvolil Stefana. Myslím, že Defan by nebyl jak tvůrci, tak herci vystavován na piedestal, kdyby se nevzájem neměli na prvním místě. A Stefanovi to ted komplikuje fakt, že se na to první místo vecpala i Caroline a celkově ze synopsí vyznívá, že ohledně toho Stefan bude mít problémy.

Mám za to, že Julie řekla, že Stefan a Caroline by si měli užít čas strávený spolu, dokud je to možné(nebo tak nějak), takže se bojím, že odstřelený vztah budou Stefan a Caroline. U Damona a Eleny pochybuji, i když bych asi omdlela blahem, že spolu ti dva nejsou. Nicméně to, jak si Stefan dává za vinu, že Damon je upírem, ted mu bylo i řečeno, že přijde o všechno, tak myslím, že Delena prostě bude.

#28 google147
12.11.2016 | 21:43:56
Lujdžino

Je to věc názoru , ale mě se zdá že celičký seriál šlo o to kdo s kým a málem to bylo že každý s každým .Já seriál brala a beru jako pohádku pro dospělé , kde to skoro vždy skončí žili spolu šťastně ......... jsem zvědavá jak to na konci spáruji ale jedno vím jistě mě se pár Elena a Stefan nikdy nelíbil já byla ráda že vzniklo spojení Elena a Damon .

12.11.2016 | 22:35:43
google147

#26 VampKošilka: A proto se ptám kdy to dokázal seriál sám, že Damon má Stefana na prvním místě? Jasně že herci budou říkát že Defan je nejdůležitější když jim Nina odešla a celkově určitě je nejdůležitější, ale v dokazování jak je ten vztah důležitý u obou, ale dost jednoznačně vyhrává Stefan. Pokáždé když Stefan potřeboval zachránit a provedl něco fakt hroznýho, tak Damon okamžitě hodil ručník do ringu a doslova ho museli jiní ukecávat, aby v jeho záchraně pokračoval (Ostatně bez Eleny by Stefan a Caroline vesele zabíjeli dodnes). Stefan naopak možná v prvních chvíli ve vzteku řekl, že končí, ale v další scéně už Damona zachraňoval a nepřestal dokud tak nebylo. A o tom mluvím – seriál nikdy naplno neukázal Damonovu lásku ke svému bratrovi (v 5.sérii měli nechat na druhé straně jen Stefana, takhle to prostě nelze brát jako záchranu čistě jeho).

Řekla že si mají užít ty chvilky štěstí než příjdou problémy. A ono možná Plecka nakonec z toho vybruslí tak, že Caroline neskončí ani s jedním, protože pokud se opravdu stane to co se proslýchá na internetu, tak možná bude mít hodně jiných starostí a nebo to naopak možná hraje ve prospěch Steroline a hlavně Stefanova velkého happyendu. A ta Delena na konci – Damon měl podle původního scénáře finále 7.série podle všeho umřít při záchraně Bonnie v trezoru (pak ale proti přání Plecky seriál prodloužili a narychlo museli přepisovat) a kde by tam byl Delena happyend?

Snad nepodlehnou a Steroline spolu na konci budou, protože by jinak absolutně hodili do koše 4 roky, které tomu věnovaly, Plecka si je doslova hýčkala, chránila je za každých okolností, nemohli na sebe zapomenout po dobu 3 let odloučení a na konci 7.série musela jít dokonce i trošku proti vykreslení Caroline, protože mu ty 3 roky odpustila za pouhé 2 dny.

#29 VampKošilka
12.11.2016 | 23:21:25
VampKošilka

#28 google147: Tak pokud jde o to, kdo více dokazoval lásku, tak je jasné, že Stefanovo skore je vyšší(a proto taky tvrdím, že Damon si takového bratra ani nezaslouží), nicméně třeba ve třetí sérii. Elena spíše jen trucovala a Damon se celou dobu snažil Stefana najít, v páté sérii si zvolil riziko trvalé smrti místo toho, aby zůstal s Elenou(která by tam Stefana nechala) a sedmé sérii se vůbec hodně zasazoval za Stefanovu záchranu, ačkoliv jasně, Damon ho do toho dostal. Jenže Damon má nadání dostat do průseru úplně každého a nejvíce to platí o těch, které miluje nejvíc. Navíc by bylo docela smutné, kdyby Stefan pro Damona dělal první i poslední, neustále dokazoval, že je pro něj na prvním místě a u Damona to nebylo stejně, když si vezmeme, co ti dva mají za sebou.

No jo, Car asi bude čelit tomu, zda si vybere nebezpečný upíří život se Stefanem, nebo zaleze do bezpečí se svými dcerami, když tu má být ten únos, co Alarica podle mě přiměje, aby se i holkama vzdálil co nejdál, teda to je můj hrubý odhad. Ačkoliv by podle mě Damon měl zemřít, tak jsem ráda, že se to nestalo. Snad si vymyslí lepší způsob, jak ho zabít, ale je pravda, že byli Steroline i Bonenzo spolu, zatímco s Damonem se dělo bůhvíco, tak třeba to tak bude, kdo ví.

Celkově by to bylo hodně nefér vůči Stefanovi, protože po Eleně se nebyl schopen zamilovat do někoho jiného a ted bych řekla, že jeho city ke Caroline překonaly i to, co kdysi cítil k Eleně, když řekla, že i když jí miloval, tak potřeboval Damona(jakoby tím řekl, že Damona miloval vždy víc), kdežto u Caroline potřeboval jen Caroline. A i když nebyl schopen na ní zapomenout potom, co byl 3 roky se svou první láskou(spíše to byl one night stand, ale neberme Valerii iluze). Celkově je to vztah vypiplaný i v těch nejmenších detailech, dokonce i Paul si vydupadl, že bude režírovat epizodu, která dostala název podle výroku Caroline.:D Jako, je jisté, že tvůrci i herci ty dva prostě chtějí spolu, ale jakmile si třeba dupne ředitel CW, aby Car pro tu sledovanost poslali do NO, mám celkem obavy.

#30 google147
13.11.2016 | 9:29:49
google147

#29 VampKošilka: Mě jde spíš o to, že zatímco u Stefana šlo do 7.série vždycky na 100% říct, že Damona upředností před čímkoliv (v 8.sérii se mu tam Caroline fakt slušně nacpala a už to nejde říct 100%), tak za celou historii seriálu to u Damona říct nejde – ano Damon Stefana hledal, ale ve chvíli, kdy Stefan zabil Andy, tak chtěl přestat (Elena ho ukecala) a pak mám pocit se na to chtěl vykašlat znova o díl později a opět ho Elena ukecala. V 6.sérii už taky Damon začal říkát, že Stefan je jednu obět od Rippera, že je pozdě, ale opět a zase mu Elena vtloukla do hlavy, že to nesmí vzdát. Ten bratrský vztah je super, Ian a Paul mají v tomhle ohledu skvělo bratrskou chemii, scéna na konci 6×05 patří mezi absolutní TOP scény, ale že má Damon Stefana na prvním místě, tak v tomhle ještě samotný seriál nedal úplně jasnou odpověď.

Pokud je něco na těch uniklých informacích pravda, tak se má Stefan pro holčičky v 8×06 obětovat – buď půjde do pekla nebo vypne emoce (tohle se stane tak jako tak). V 8×07 nebo 8×08 bude Stefan čelit svému lidství a budou „flasbacky“ do roku 1917 – natáčení těchle scén se ale účastnila prý i Candice, tak možná nepůjde o flashbacky v pravém slova smyslu. Ale hlavně teďka internetem letí zpráva, že holčičky již brzy budou mít jen jednoho rodiče – ano Alaric má umřít, ale přirozeně na nějakou nemoc (prý něco jako selhání ledvin nebo tak), ale tohle brát s velkou rezervou. Celé finále 7.série bylo kvůli prodloužení přepsané (Plecka sama řekla, že tu 8.sérii dělá jen kvůli tomu, že to dluží Ianovi a Paulovi), takže ta jeho smrt mohla správně hrdinská. Ostatně Elena už měla být vesele vzhůru – Bonnie už nežije svůj život, ale poslední život Rayny a tímhle Plecka chtěla obejít tu kletbu (protože s tímhle opravdu Kai nepočítal). Takže teďka nejspíš nezbývá nic jiného než z ní udělat upíra – proto jí sebrala čarodějné schopnosti, jediné kvůli čemu by Bonnie mohla chtít zůstat člověkem.

Hodně lidí se teda myslí, že se Steroline budou opakovat Forwood ze 3.série a Delenu z 5., kde na začátku byli mega šťastný, pak tam hodili problémy, které je odloučili, aby je pak dali před finále a nebo ve finále epicky dohromady. A to se mi na Steroline líbí, zatímco Delena měla proti sobě celý universe (Dries holt nic lepšího nevymyslela), tak Steroline musela bojovat se Stefanovou tupostí a hlavně jeho zkreslenou představou o romantice – Stefan je romantik každým coulem a jediná jeho představa zamilování byla na první pohled a Caroline ho musela získávat hezky postupně až si toho tupec nevšimnul :D (hrozně osvěžující co se romantiky týče). Škoda že v 6.sérii vystřihli dvě scény, kde díky první potom jde poznat, kde si uvědomí, že ke Caroline něco cítí a ta druhá zase vysvětluje proč na pohřbu cuknu s vyjevení svých citů (scéna mezí ním a šerifkou v 6×19 to ukazuje taky, ale tahle trošku lépe). Ten vývoj je absolutně vypiplanej a jediné co ho kazí je to debilní řádění Dries v 7.sérii (pořád si myslím, že ten její náhlý odchod uprostřed série nebyl náhoda).

#31 VampKošilka
13.11.2016 | 11:32:22
VampKošilka

#30 google147: Třeba si Damonův konečný a největší důkaz lásky šetří právě na nějaké jeho hrdinské sebeobětování na konci. Přeci jen, poslední dvě série se Stefan neustále obětuje za Damona, musel opustit Caroline, přesto neměl potřebu to Damonovi vyčítat a ted dokonce na sebe bere zodpovědnost za jeho činy a jediný, ke komu Sybil ještě v Damonově hlavě nedošla je Stefan. Mě nějak přijde, že se to ani v seriálu nemusí dokazovat, přijde mi to jako jasná věc, i z Damonových proslovů o tom, jak je Stefan jeho rodina(šestá série) či že je Stefan všechno, co má(třetí série). I když vždy potřeboval popohnání, oficiálně to se Stefanem nikdy nevzdal, Elena byla ta, co řekla, že Stefana nechají jít. Hodně zajímavý je fakt, že pro Iana byla nejvíce psychicky náročná scéna ta, kde Damon zjistí, že je Stefan mrtvý. Sama sobě se divím, že se v tomhle ohledu zastávám Damona, to si musím někam zapsat. Ale je pravda, že Damon se vůči Stefanovi zas tolik nepřevedl, Stefan toho pro něj i ostatní udělal daleko víc.

Že by si TVD vyzkoušelo cestování v čase? Pochybuji, ale bylo by to zajímavé. Spíše Stefan si bude na něm vzpomínat a nějakým způsobem se mu tam vlepí Caroline, či mu Car poleze do hlavy, kdo ví. No tak to je smutné. Pokud zemře Alaric, tak je celé to jeho vracení na konci pětky docela zbytečné, ale je mi jasné, že tuto sérii budou nenávratně umírat hlavní i vedlejší postavy. Zrovna Alaric si to podle mě nezaslouží, ale tak, to ani šerifka, přesto měla krásné rozloučení a vzhledem k tomu, že to bude takové lidské úmrtí, tak se to podle mě dá vzít, i když Alaric je jeden z těch, u kterého jsou doufala, že skončí dobře. Podle mě všechno svědčí k tomu, že Bonnie bude upír. Našla si upířího přítele, nemá schopnosti, jako lovkyni už jí to taky nejde, podle mě jí jiné řešení nezbývá, pokud chce být s Enzem. A tím se probudí Elena, že.

Však ty jeho lásky na první pohled(Katherine, Elena) mu moc štěstí nepřinesly. Tak Caroline opravdu velice výrazně Stefana změnila, je to velký rozdíl, když se podíváme na Stefan v první sérii a na Stefana ted. Úplně vedle ní ožil, ujasnil si své priority, přestal bojovat či popírat, čím je a celkově mu úplně změnila pohled na určité věci, i na způsob toho, jak hledat lásku, že né vždy to musí být hned, ale přichází po krůčkách. Upřímně, asi jsem neviděla vypiplanější vztah, než jsou Stefan a Caroline.

#37 google147
13.11.2016 | 14:07:42
Car

no jako tak to je síla teda lidi :D tři páry a jeden z nich down? a zrovna ten můj který absoutně nechce (Delena) to určitě nebude, se smrtí Ricka, jsi mě teda velmi zaskočil to Plec myslí jako vážně? Přesně jak píše Vampkošilka, to ho vážně nemuseli vracet nazpět když odešel někdy ve 3 sérii nebo kdy vlastně, aby ho pak zase zabili, také přeji Rickovi šťastný konec bohužel bez Jo ale alespoň tedy s jeho dcerami a ono prd? tak to se mi tedy ani trochu nelíbí… to, že z Bonn bude upír to je jasně už od začátku a bohužel se s tím probudí i Elena…ovšem tedy pokud bude mít Nina vážně čas že? je to snad někde potvrzené? proto pokud by se na to vykašlala i když by to fanoušci a asi i Plecka nepřežili tak by ten konec museli zase hoooodně rychle přepsat a zajímalo by mě jak teda :-) nicméně podle mě je opravdu blbost, aby byla Delena :-) jak už tu bylo několikrát řečeno, Elena by neměla být ani s jedním z bratrů a měla by se vrátit nazpět k dílu 01×1 a to k Mattovi nazdar :-D zde si troufnu říct, že Damon si Elenu nezaslouží pač jako člověk nebyla špatná tu kravku v pravém slova smyslu z ní udělalo až upírství :-)

a co se týče Steroline… když už není Stelena happyend tak musí být prostě Steroline, pač jak je tady také už stokrát psáno, je to pár se kterým si dali tu největší práci a opravdu by němělo smysl je ted od sebe odhánet :-) a pokud ředitel CW bude chtít Car v TO tak jako poslední slova má pořád Candice ne? takže když tam chtít hrát nebude, tak mají prostě smůlu a upríme si nemyslím, že by návrat Caroline do NO zase tolik zvedl seriálu sledovanost nevím no :-) co nato asi zarytí fanoušci Cami a Klause? což jsem btw já taky :-D asi jsem jedna z mála kterým naopak Klaroline moc nesedl … když už to tak hezký zavíráme mohl by se objevit třeba i Jeremy na závěrečné scény, což je asi nereálné ale i tak :-) a hodně mě nas*ala ta Tylerova smrt prostě… nechápu proč z Damona museli udělat takového vola.. ona to ve své podstatě není zas tak špatná postava, ale tohle Plecka už fakt pohnojila…pokud mu tohle Elena dokáže odpustit tak by se vážně měla ját léčit, to už hraničí s nějakým komplexem ne?

13.11.2016 | 16:06:53
vampire princess

Já jsem ze začátku fandila Steleně…pak se mi nějak znechutila a přešla jsem na Delenu…ale popravdě mi ani moc nevadilo když na konci šesté série Nina odešla…Seriál začal tak že spolu soupeří dva znepřátelení bratři..(o jednu dívku) ale i kdyby tam Elena nebyla, stejně by soupeřily. Dva na smrt znepřátelení bratři kteří na sebe ale navzájem nedají dopustit. Je jasné že jsou srdcem a duší seriálu. Ačkoliv Elena tam hrála dost významnou roli (hlavně v tom trojuhélníku) podle mě měla hlavně dokázat oba bratry zase spojit dohromady. A to se ji téměř podařilo. Myslím že Elena se oběví až na konci. V době kdy už bude Damon normální a Elena se vzbudí. Přeju jim šťastný konce ale…aby to byl až ten konec. Do té doby by se měli oba bratři definitivně usmířit. A to že není vidět že Stefan je u Damona na prvním místě......U Ste­fana je to třeba víc vidět protože on má neuvěřitelnou schopnost odpouštět. A několikrát se nám v seriálu přiznal že Damona miluje a že je pro něj nejduležitější…Ale Damon má úplně opačnou povahu. Má problém odpouštět, nikdy o sobě neřekl že je hodný…polepše­ný…nikdy Stefanovi nepřiznal svoje city…Je to logické. Jak by mohl něco takového říct když ho ještě před nedávnem ,,nenáviděl" ?? To by nebyl ten Damon kterého známe, milujeme a nenávidíme zárove. A ikdyž to se Stefanem párkrát vzdával…nemyslím si že to myslel doopravdy. Rozhodně to není nic proti tomu jak to s Damonem vzdal Stefan na začátku 6.série. Myslím že Damon pro Stefana neudělal málo. Už od dětství pro něj byl na prvním místě…Jinak by se o něj tak nestaral a nebral by vinu na sebe aby ho uchránil před otcem…To Stefan potvrdil i v jednom dílu the Originals.

#34 Car #35 VampKošilka
13.11.2016 | 16:15:26
Car

#33 vampire princess: jasný no… Damon má svůj zvrácený způsob jak dokázat lásku souhlasím, a to, že Stefan je jaký je tak to možná tak vypadá no to je asi pravda :-) jako každopadádně jak tady někdo psal byla by zajímavá situace, kdyby se Damon musel rozhodnout pro Stefana nebo Elenu…zajímalo by mě docela kdo by to byl :D

13.11.2016 | 16:21:53
VampKošilka

#33 vampire princess: No, to jsem zapomněla dodat. Že Damon se po smrti Lily o Stefana staral a chránil ho před přísným otcem. Nicméně, myslím, že Stefan ho pořád překonává v tom, kdo pro koho udělal víc a kdo komu lásku ukázal víckrát.

13.11.2016 | 17:09:45
vampire princess

To už je v tom jak kdo lásku ukazuje a jak kdo má na to srdce :D V případě že by si Damon měl vybrat mezi životem Eleny nebo Stefana.....tak nevím.....´podle mě by asi volil Elenu a místo Stefana by vyměnil svůj život.....Radši by zemřel on sám než by žil bez jednoho z nich…Protože ať už je to Elena nebo Stefan kdo je u něj na prvním místě…oba jsou pro něj ti nejduležitěší v životě.

13.11.2016 | 18:30:41
google147

To že Damon Stefana miluje snad nejde zpochybňovat, ale už když tady padají ve větách slova jako „podle mě“, mi dává trošku za pravdu, že u Damona tam ta jistota není a na druhou stranu momentálně už ani u Stefana. A právě to jak hluboko nechali Damona letos klesnout mi příjde jako příprava na jeho velkou obět a vykoupení (což je hlavní téma téhle série).

A opakuji původní konec seriálu s Delena happyendem vůbec nepočítal, tak se zase za jistotu brát nedá. A co se Eleny týče, ukázali někdy Elenu před smrtí rodičů? Jediné co víme, že se v ten den zachovala jako pořádný spratek a zdrhla na párty, byla roztleskávačka a podle Caroline vždycky dostala na co si usmyslela. Ona totiž Elena v prvních třech sériiích byla trošku maska, kterou měla Elena nasazenou kvůli zármutku a do téhle Eleny se zamiloval Stefan (protože to byl zároveň pravý opak Katherine) a proto nemohl vydýchat když se po přeměně v upíra začala projevovat Elenina pravá povaha (u Caroline zase byl totální opak). A tohle potvrzuje dokonce i ta scéna mezi šerifkou a Stefanem v 6×19, kdy jí říká že si počká až se Caroline přes tu ztrátu dostane – 1. chce aby měl konečně perfektní vztah (ikdyž to chce spíš kvůli Caroline, on by do toho šel okamžitě) a 2. nechce opakovat právě ty stejné chyby jako s Elenou.

#31 VampKošilka: Cestování v čase to opravdu nebude. Mělo by se jednat o záchraňovaní Stefana. Mělo by se doopravdy opakovat to, že se Stefan obětuje pro Caroline a dvojčata a půjde do pekla, ale tentokrát má Caroline bojovat, aby ho dostala zpět, měla by se dokonce spojit s Damonem (v 7.sérii se na Stefana prostě všichni vysrali). Ostatně Caroline by měla být pro Stefana ta „naděje“, která je tak často zmiňovaná v 8×01 a 8×02 – v 8×01 Stefan píše o naději a zrovna Caroline vejde do dveří a v 8×02 mu Caroline ať neztrácí naději a hned se upřeně podívá na ní.

A Alaricova smrt ještě není jistá (ale v 8×10 velká smrt být má), ale díky tomu, že by zemřel takhle přirozeně, tak by to nijak nemuselo poznamenat Steroline. Vlastně by teoreticky mohl Stefan dostat svůj vytoužený happyend – rodinu. Nebude náhoda, že začali dělat kamarády právě z Alarica a Stefana.

A Steroline je pro mě osobně nejzajímavejší romantika už jen protože si s nima Plecka hrozně hraje v detailech (plno jejich rozhovorů se zpětně vrací k dřívějšku a člověk si uvědomí kolik toho pro sebe udělali a jak si navzájem pomohli osobnostně vyrůst) a dohromady prostě tvoří celek, navzájem se povahově dopňují, navíc mi příjdou jako romantika v pravém slova smyslu – přirozená, hrává, s přirozenými problémy, žádný kýč, zralá, při zemi, ale zároveň epická atd. Jediné co zamrzí (ale něco mi říká, že si to schovávají až na nějakou pořádnou chvíli), že si neřekli „I love you“ ještě nikdy z očí do očí, ale jenom přes mobily. A snad dojde v 8×09 na Miss Mystic Falls k tanci. Fakt doufám, že tohle Plecka prostě dotáhne do šťastného konce. Snad teda nepříjde rozkaz z hora a neudělají Klaroline – vůbec nechci ani vidět jak by to působilo, když ji Plecka nechce, Narducci tím nechce svinit Originals a hlavně Candice ty dva spolu vůbec nechápe a nechce.

#38 Car #40 VampKošilka
13.11.2016 | 20:48:06
Car

#37 google147: ty jo to máš recht :-O Elena před tragédií tam vyobrazená nikdy nebyla…a jak jsem se koukala v pátek na ten první díl tak ano, tam to od Caroline zaznělo velmi jasně, že Elena měla vždy to, co chtěla a je pravda, že s proměnou v upíra jsem ji jako asi každý začala opravdu nenávidět, pač se poznala ta její skutečná povaha no :-( a já si taky myslím, že Delena happyend vůbec být nemusí… a co se týče té další smrti, mě už přišlo dost velký zásah Tyler… nevím kdo ještě musí umřít další teda… to už si nějak nedovedu představit, ale Rickovi to fakt nepřeju.. Rickovi prostě přeju šťastný konec s nějakou normální ženou ale bohužel tam zase žádná nezbyla že… leda, že by se z těch sirén staly normální a nějak to tam mezi nimi ,,vzplanulo,, což silně pochybuju :-) a Steroline asi netřeba dalšího komentáře, tam je to jasné, ti dva jsou prostě pro sebe stvoření a musí být spolu za každou cenu :-)

jinak by mě vážně zajímalo, co teda je/bude s tou Ninou, pač její návrat/nenávrat hodně ovlivní finále, pokud by se totiž nevrátila bylo by to hodně zajímavé a moc si neumím představit jak by to s ní zahráli, pač v tom případě by asi musela nějak ,,zemřít,,…no a pokud se tam tedy vrátí byť na ten jeden díl, tak to také furt nemusí znamenat Delena happyend..kord teda když jeden z párů spolu prostě nebude, ale když budem počítat, že Steroline je v uvozovkách v pohodě dle toho všeho co už tady bylo 100× řečeno, tak teda nevím.. mě z toho vychází, že nejvíc nahnutý to má právě Delena…pač Bonenzo se mi taky nezdá, že by chtěli nějakým způsobem dávat od sebe, tam taky nějaká práce byla navíc by to bylo divný a už jen pro návrat Eleny by to bylo nepřístupné, když budou muset z Bon udělat upíra (tím se probudí Elena), jenže Delena? po tom všem co Damon provedl v téhle série? zabití Tylera apod.? jak už jsem psala, tohle jestli mu Elena odpustí tak snad musí být padlá na hlavu ne? plus ten fakt, že Damon jako člověk omg…

#39 vampire princess
13.11.2016 | 22:08:31
vampire princess

#38 Car: Ale Damon není při smyslech. Nedivila bych se kdyby zachvilku nepoznal ani svůj odraz v zrcadle…to mu Elena bude muset odpustit. Už dřív vraždil neviné lidi a Elena ikdyž se na něj chvíly zlobila…nakonec mu odpustila a ještě ho omlouvala (Teda, mluvím o tom jak už byla upír a byla do Damona zamilovaná)..­...Elena se vlastně vážně už do seriálu nemusí dostat. A ikdyby to mělo zkočit Delenou…taky se to dá bez Eleny zahrát. Stačilo by jen aby Damon natěšenej čekal před Eleninou rakví a ta se pomalu začala otvírat…a pak konec!! Dokonalé zakončení…v nej­lepším se má přestat!!! Ale faninky Deleny by z toho ale asi moc radost neměli..... Jinak Caroline a Stefan mi příjdou super…to samé i Bonnie a Enzo. Ale mě stejně nejvíc zajímá jak to dopadne s Defanem…

#40 VampKošilka #41 Car
14.11.2016 | 8:50:23
VampKošilka

#37 google147: Tím, že v seriálu to není ukazováno dostatečně ještě neznamená, že to tak není, když to tvrdí tvůrci, co postavy píšou a herci, co postavy hrají(dobrý herec příjímá i myšlení té postavy), ale zároven v tom seriál nedává stoprocentní jistotu, protože se více soustředí na romantické vztahy, než ty rodinné(v The Originals je to zase přesně naopak). Zkrátka se v tomto naše názory rozcházejí, to je odpověd na celou záhadu.

O tom, jaká Elena byla nebo nebyla před smrtí rodičů nemá cenu moc diskutovat, protože to nikdo neví. Caroline mohla mít hodně zkreslený pohled kvůli tomu, že jí záviděla. Elenu měl každý rád, vždycky věděla, co má říct, Caroline takovým talentem moc neoplývala a nějaké její pokusy o nějakou empatickou řeč jí moc nevycházely, dokud byla člověkem. Když se to tak vezme, tak i Bonnie měli ostatní radši, než jí a když se pak přišlo na to, že Bonn je čarodějka, Elena vypadá jako dávný milostný zájem obou bratrů, tak to na ní ještě více padalo, protože nikoho nezajímala. Caroline hrozně potřebovala něčí pozornost, být ve středu dění, později si vystačila sama a narostla jí nějaká sebeúcta. Navíc, Elena sama tvrdila, že jí upírství změnilo, né, že díky tomu byla sama sebou a když se opět stala člověkem, tak se přestalo chovat jako ta frackoidní, sebestředná a sobecká pinda. Možná jsme jí znovu jako člověka viděli jen jeden díl, ale za změna je tam dost znát.

Nicméně, jako další smrt by mohl přijít klidně i Matt. Přeci přísahal, že Damona zabije, pokud něco udělal Tylerovi, což udělal. Ale asi se mu to nepovede, já si nepamatuji, že by ten kluk někdy zabil upíra, ačkoliv. On mě nikdy nezajímal tolik, abych to postřehla.

No, tak snad to jen celé svědčí o tom, že spolu Stefan a Caroline budou, jinak fakt nemá cenu, aby Caroline vrhala do nějaké jeho záchrany, když by ho za chvíli opustila na svatbě kvůli Klausovi(jak si to Klaroliners vysnily). Když se to tak vezme, tak Stefan je hlavní hrdina celého příběhu, protože jím to celé začalo, tak snad on dostane happyend s tou, kterou chce. Narducci (pokud si to pamatuji) KC vůbec nemá rád, dokonce řekl, že Klaus nikdy Caroline nemiloval a navíc by se strhlo zbytečnou pozornost na oblíbený milostný pár, přitom The Originals si hodně zakládá na rodinných hodnotách a vztazích a i když by přibyla sledovanost(i když pochybuji, že nějak markantní), tak by se diváci zajímali jen o Klaroline scény a o cokoliv by se snažil by bylo stejně k ničemu, pač by to nikoho nezajímalo. Prostě by z toho rázem byla Klaroline show. Jo a Candice, nikdy nezapomenu, jak se jí nějaká nadšená fanynka zeptala na Klaroline a Candy úplně vykulila oči a nechápavě řekla, že vůbec nevidím smysl v tom, aby Car byla s Klausem jen proto, že jí dal nějaké šaty a boty. :D No a Julie je jednou tak, podruhé jinak, u té si moc jistá nejsem. Vždycky tvrdila, že má Stelenu radši, než Delenu, ted se zasazuje za to, jak je to hrozná Delena. Tvrdila, že Klaus a Caroline do budoucna neplánovali, pak je srovná s Buffy a Angelem. Taky tvrdí, že Alaric je její nejoblíbenější postava a zatím se mu krom narození jeho dcer nestalo moc dobrých věcí. Umřeli mu všechny jeho lásky, včetně té, které nazval láskou svého života. U Julie se spoléhám pouze na to, že nezahodí roky práce s tím, aby k sobě dvě postavy takovou přirozenou a nenásilnou formou perfektně sedly, vymýšlela jim lovestory, nechala je překonat jejich minulé vztahy, jen proto, aby splnila sen nějakým KC fanouškům, co jí jen nadávají proto, že nedostávají to, co chtějí a upřednostila je před fanoušci, co trpělivě čekali několik let a vůbec jsem nezaregistrovala, že by jí někdo hrubě a urážlivě napadl, což se nedá říct o DE, KC a dokonce i o SE fanoušcích.

#39 vampire princess: Není, ale nevšimla jsem si, že by nějak vzdoroval tomu, aby se mu Sybil hrabala hlavě a dělala si z něj pejska, on sám jí vlezl do toho trezoru. Enzo jí vzdoroval a muselo ho k tomu nakonec přinutit skze Bonnie, s Damonem jí to nedává moc velkou práci, jen mu maže, co se jí zrovna nehodí. Proboha, najednou slyšel Elenin hlas, která byla celou dobu v rakvi. Netušila bych, že věčně podezíravý Damon bude takhle hloupý. A právě to Eleniné odpouštění tu postavu spíše zkazilo, protože která holka by odpustila někomu, kdo se pokusil jí zabít bratra(několikrát) a vůbec udělal věci, za které by se ho každá holka s nějakým pudem sebezáchovy do smrti stranila.

#42 vampire princess
14.11.2016 | 12:06:45
Car

#39 vampire princess: jasný no :-( souhlasím i takhle by se to dalo zakončit, ale já prostě Delenu nechci, a fakt si nemyslím, žeje možné aby mu odpustila i tohle…

#43 vampire princess
14.11.2016 | 12:40:04
vampire princess

#40 VampKošilka: S Elenou je to pravda. Nejradši bych ji neviděla nikde a když už tak s Damonem…Ale ať Damonovi odpustí nebo ne…už od začátku je jednou z hlavních postav (ikdyž souhlasím s tím, jak už to někdo psal, že ta úplně nejhlavnější postava to není) pochybuju že budeme mít možnost zjistit jestli mu odpustí nebo ne…O Eleně se mluví pořád. Nebyla by jediná epizoda kdy by někdo nevyslovil její jméno…proto ji určitě dopřejou řádný konce. Ať už bude jakýkoliv… A jinak s Damonem.....když se nad tím zamyslím…možná je v tom ještě něco víc než strach z pekla…to co Damona donutilo se Sybil hned poddat. Enzo to peklo taky musel vidět…

14.11.2016 | 12:43:33
vampire princess

#41 Car: To chápu…No uvidíme…taky bych tam Delenu asi nechtěla.....spíš Defana :D :D :D

#44 Car
14.11.2016 | 12:50:23
Car

#43 vampire princess: joooo přesně :D mě prostě přijde absurdní aby mu Elena odpustila, navíc jsem viděla takový obrázek, že by se Nina měla vrátit pouze jako Katherine pač si Ian a Nikki nepřejí Ninu v tvd…ale to je spíš srajda…ten obrázek jsem sem dávala jako odaz akorát pod jiný příspěvek – novější, ale to je asi fakt volovina…ale bylo by to fajn :-) třeba fakt Nina nebude chtít a svede to na to, že nemá čas

#45 vampire princess
14.11.2016 | 13:10:35
vampire princess

Kdyby se vrátila Katherin tak alespoň někdo dume moct tu Sybil usadit :D :D :D
#44 Car:

#46 Car
15.11.2016 | 7:03:56
Car

#45 vampire princess: jo no :D ta jediná to dokáže :D bylo by to fajn, ale bůh ví jestli se vůbec Nina vrátí :D

15.11.2016 | 11:21:48
Romish

Plecka řekla v rozhovoru že TVD jsou příběh o tom jak se do sebe Damon a Elena zamilovali takže si určitě prosadí poslední díl plný Happy endu i s Ninou :D

18.11.2016 | 13:18:58
Uschi

#12 VampKošilka: Promin, ale tvoje cestina je naprosto strasna. zpusob, jakym se vyjadrujes, michani a pouzivani slov a vyrazu, co k sobe vubec nejdou, spatne slozene vety… vzdyt to se neda ani cist!

jinak s tebou souhlasim.

19.11.2016 | 15:28:51
Crazynecka

.co to ma byt s tim, ze Stefan spusti nejake udalosti, ktere mu zmeni zivot? to zni podobne jako popis jedne epizody ze 7. Serie.. Hlavne, aby ho nerozdelili s Caroline a nezustal sam.. :-(

#50 vampire princess
21.11.2016 | 22:03:55
vampire princess

#49 Crazynecka: Spíš myslím že se mu stane něco......,,bo­lestivého…nep­říjemného…špat­ného…" Jak to nazvat??? Něko říkál že půjde do toho ,,pekla…" A nebo ho může Sybyl taky ovládnout…

22.11.2016 | 18:32:21
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama