Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Co nás čeká v 13. - 15. díle?

Co nás čeká v 13. - 15. díle?

Nemilosrdná lovkyně upírů Rayna pronásleduje Stefana, Enzo pracuje pro tajnou organizaci a Caroline začne přemýšlet nad svou budoucností v Mystic Falls.

12 0
15.2.2016

13. This Woman’s Work

Datum premiéry: 19. února 2016

Díky komplikacím z nadpřirozeného těhotenství zůstává život Caroline viset na vlásku a Stefan s Valerií bude muset zajít do krajnosti, aby se pokusil miminka i ji zachránit. Poté, co Enzo zjistí Damonovo temné tajemství, ho donutí, aby mu pomohl vystopovat Raynu Cruzovou, nemilosrdnou lovkyni upírů, která je na útěku. Damon však nevědomky postavil všechny, které miluje, do Rayniny cesty, takže musí vše napravit, než bude příliš pozdě.

14. Moonlight on the Bayou

Datum premiéry: 26. února 2016

Stefan se rozhodne odlákat pomstychtivou lovkyni upírů, Raynu Cruzovou, od Mystic Falls a svých přátel, takže se vydá do New Orleans, kde podle Valerie existuje místo, které ho dokáže ochránit. Tam se setká tváří v tvář s Klausem Mikaelsonem, který začne být brzo podezřívavý ohledně nečekané návštěvy starého přítele. Enzo, který pracuje pro tajnou organizaci pod názvem The Armory, kontaktuje Damona s Bonnie a předloží jim plán, který by mohl ochránit Stefana před Raynou. Potom, co Caroline zjistí, že se Alaric ihned rozhodl s dvojčátky vydat do Dallas, mu nabídne, že je doprovodí. Caroline tak začne uvažovat nad svou budoucností v Mystic Falls.

15. I Would for You

Datum premiéry: 4. března 2016

Zatímco Stefan a Valerie hledají kouzelnou bylinu, která by mohla skrýt Stefana před Raynou, Damon přijde s vlastním plánem, jak se lovkyně nadobro zbavit. Mezitím, co je Bonnie v The Armory, zjistí šokující objev ohledně Rayny, který Damonův plán přivede k náhlému konci. Poté, co si Stefan promluví s Caroline, začne pochybovat o jejich společné budoucnosti. Matt se rozhodne, že je na čase, aby se postavil upírům v Mystic Falls. Damonova touha vyřadit se ze hry roste, když se snaží dohnat nevyřízené účty se Stefanem a Bonnie.

Zdroj: CW

Diskuze /41

Car

sbohem Steroline.....

#2 :D
15.2.2016 | 17:12:24
:D

#1 Car: Nemám nič proti steroline ale olo to jasne hned keď ukazali 3 roky dopredu a stefan bol s valeri a caroline bola s alaricom :)

#3 Car
15.2.2016 | 17:47:28
Car

#2 :D: všsak jo :-D také jsem ty viděl, jenom mi prostě přijde na hlavu – asi jako většině tady, že se je snaží dát dohromady už téměř 7 sérií, ted se jim to povede a kvůli čemu? aby je zase mohli rozdělit?:D tak to se s tím vůbec nemuseli snažit ne? Caroline mohli nechat bez chlapa… zároveň si mohli nechat tenhle příběh s dvojčátky ,měla by Alarica – i když teda je to divný pár a Stefana mohli teda nechat samotného…a samozřejmě jak jinak hodit k němu Val, když je to jeho první láska a bylo by to vyřešený…ale tohle mi přijde trochu moc…a hlavně se to rozporuje s tím co už od nich bylo mnohokrát řečeno

15.2.2016 | 18:11:47
Tomča

bez tak na konci série skončí spolu až se to všechno „vyřeší“ :D

15.2.2016 | 18:24:44
VampKošilka

I see you soon Steroline, i know it.

Ale oddychla jsem si, že Caroline odjede s Alaricem a nepojede za Klausem..uff, thanks God. Go to the hell fu*king Klarolame.

#6 Car
15.2.2016 | 18:26:30
Car

#5 VampKošilka: no nevím zda je to výhra ten Dallas :D ale jako furt větší než Klaus no :D

#7 VampKošilka
15.2.2016 | 18:34:52
VampKošilka

#6 Car: No, ale vzhledem k tomu, že ta lovkyně se dostane ke Car a ona pošle Stefanovi zprávu, tak myslím, že hned pofrčí jí zachránit. A Steroline je zpátky.

#8 Car #9 Car
15.2.2016 | 19:29:47
Car

#7 VampKošilka: jakoto zase jo, ale bude to takový víš co :D…no jo no kde jsou ty časy kde jejich hlavní problém byla Katherine :D

#10 VampKošilka
15.2.2016 | 19:47:14
Car

#7 VampKošilka: jo jinak strašně se mi líbilo, jak dal Stefan přes hubu Damonovi a ta jeho scéna v autě byla božšká je vidět, že Elena v jeho srdci stále je joooooooooo :-* :-D ja vím že to nemá budoucnost ale kdyby to tak skončilo byla bych fakt happy :D

#10 VampKošilka
15.2.2016 | 19:54:18
VampKošilka

#9 Car: To mi ani nepřipomínej, moje staré Stelena já chrochtalo blahem! Chyběl mi nějaký náznak toho, že i Stefan má s Elenou nějaké propojení! Bylo ti furt samé Damon bez Eleny a na Stelenu se zapomínalo. Už spolu nebudou, ale i tak jsem ráda, že jsme aspoň viděli Stefanovu reakci. Caroline je jeho láska, ale Elena vždycky bude jeho spřízněná duše.

#8 Car: Bude to úplně stejné, jako předtím. Krásná holka v nesnázích, aby mohl záporák manipulovat jedním z bratrů. Někdo holt musel převzít zodpovědnost za Elenu a nechat se unášet, takže zbyla jedině Caroline, protože Bonnie je na nějaké unášení až moc silná. Bon není typ, co čeká na zachránu, ona je ta, co zachraňuje…taková Buffy. Jo, kde jsou ty časy, kdy byli Stefan a Elena osudovou láskou, Caroline a Tyler(či Matt)nerozdělitelná dvojice, Stefan a Car nejlepší přátelé a Damon měl všechny ženský okolo.:-D Stejnak byl nejlepší, když přišel Damon za Stelenou ráno po a dělal si z nich srandu, zda jim má donést kondomy apod. Takhle se mi Damon líbil prostě nejvíc.

#12 Car
15.2.2016 | 20:40:48
lamajda

a já bych byla happy, kdyby se už vykašlali na Elenu, dyť tam vůbec tomu seriálu nechybí :D můj happy end je steroline a damon kdokoliv jiný než elena :D předpokládám, že steroline rozdělí, aby je v epickém závěru daly opět dohromady…ale to nám napoví 14. a 15. díl podle toho, co bude příčina jejich rozchodu…„Poté, co si Stefan promluví s Caroline, začne pochybovat o jejich společné budoucnosti“…no to fakt nevím, z jakého důvodu car pošle k šípku :(

pokud čtete rozhovory s výkonnými producentkami a scénaristy seriálu, tak v jednom rozhovoru bylo uvedeno, „Jedinou věc, kterou ještě můžu prozradit, je, že Caroline Forbes bude do crossoveru zapojena tak, aby ho trochu zdramatizovala“ takže se pravděpodobně potká s klausem, ale ohledně klaroline jsem úplně v klidu :-)

#12 Car
15.2.2016 | 20:47:23
Car

#10 VampKošilka: jo no reakce byla úžasná ty jo :-( a zároveň dost smutná což se dalo očekávat :-( ale i tak bych chtěla jejich štastný konec no :-D přesně :D ty časy mi fakt chybí, bylo to tam všechno takový víc ,,jednodušší,, což už ted moc neočekávám, ale tu scénku z rána mám v živé paměti .D
#11 lamajda: no podle mě proto, že bude chtít odejít do Dallasu s Rickem a protože bude vědět, že po něm půjde Rayana a nebude chtít ohrožovat ani jí ani děti…Caroline se tenhle plán určitě líbit nebude ale on se ho nevzdá, tak ho pak asi bude kvůli tomu nenávidět no, že ji opustil, jinak si to vysvětlit neumím…a hlavně kdy že má být ten skok o tři roky? v 8 sérii? nebo ještě te´d někdy?

15.2.2016 | 21:18:52
lamajda

no já to jaksi nechápu: popis 14. dílu: Potom, co Caroline zjistí, že se Alaric ihned rozhodl s dvojčátky vydat do Dallas, mu nabídne, že je doprovodí. Caroline tak začne uvažovat nad svou budoucností v Mystic Falls.

a popis 15. dílu: „Poté, co si Stefan promluví s Caroline, začne pochybovat o jejich společné budoucnosti“

Proč teda Car nabídne alaricovi, že s ním půjde do dallasu? to snad naznačuje, že car se chce vyprdnout na stefana,ne?

#15 Car
15.2.2016 | 21:35:33
lamajda

a ten skok do budousnoti by měl přijít ještě v této sérii, četla jsem že kolem 15. až 16. dílu

15.2.2016 | 21:36:11
Car

#13 lamajda: mě to spíš přijde, že mu první dává Caroline právě košem ne Stefan…aha tak to je docela brzo no :-/ já taky myslela, že spíš už v téhle sérii ale nevěděla jsem kdy přesně…nevím možná bych ten skok nechala radši až na osmičku (pokud bude) ale s tímhle rozjetým příběhem by to dávalo smysl

15.2.2016 | 22:36:38
Misha05

Caroline být ani s Klausem nemúže. Pokud sledujete origináli, tak tam má Klaus plný ruce práce s Camil a kletbou

#17 Car
16.2.2016 | 8:14:19
Car

#16 Misha05: ne asi je to blbost :D

16.2.2016 | 17:29:39
goldi20

JJ, lidi, kde jsou ty časy kdy jsme nadívaly na tu potvoru Katherin :D bych ji z fleku hned vrátila :D Jo hold všechno se mění a posouvá, nemuže být vše na jednom místě :)

#19 Car
16.2.2016 | 20:43:39
Car

#18 goldi20: to néééé ale Kath mi chybí :-D

16.2.2016 | 21:59:37
kaileen81

Teda nechápu ty,kteří pořád nadávají na scénáristy atd…podle mého,se ta sedmička rozjíždí skvěle. Ve dvanáctém díle to byla krásná akce, žádná nuda, byl tam úžasně zapojen Stefan i Damon ohledně citů k Eleně, to se Plecce teda fakt povedlo a Stefanova scéna s Damonem a následná v autě a v Mystic Grillu, no paráda, thump up Plecko :) .. Jen se mi pořád nechce věřit, že by nechali tu Elenu takhle zemřít, to by mi bylo líto. Protože ať si myslíte, co si myslíte a říkáte, tak ona byla ten stěžejní charakter,na kterém se celý příběh zakládal a takovej konec,to by bylo teda taky o ničem no :/ Mě by se osobně líbilo, pokud by tedy chtěli opravdu tou sedmou řadou skončit, aby se poohlédli trochu po Eleně a Katherine, to bych uvítala…a možná i nějakou pěknou love scénku. A když už jsme u té Steroline, lidiiiii, oni se k sobě fakt nehodí, nezlobte se,ale prostě tam není žádná hlubší láska a chemie už vůbec ne.Já si myslím,že Valerii měli zapojit už dřív … pořád bych to asi zkouskla lépe, i když Stefanovi bych bývala nechala Katherine :)

#22 VampKošilka #27 Car
17.2.2016 | 10:12:05
Stolid

Já zase nechápu Vás, na začátku měli Upíři deníky nějaký cíl – dát dohromady Elenu s jedním ze dvou bratrů. Elena spí, dokonce ji spálil Damon a už se vůbec nevrátí?! Ani na konci… ? Promiňte, seriál je to dobrý, ale už to nejsou deníky. A vůbec… Proč má právo TVD překračovat všechny přírodní zákony na zemi? Upíři i obyčejní lidé vstávají z mrtvých bez následků, upírka může být těhotná – už je to překombinované a celý seriál to shazuje. Je to úplně stejné jako s PLL – tam je to ztracené úplně. Dívám se na to jenom proto, že je to zábavné. Jenom se tomu směji.

#23 VampKošilka
17.2.2016 | 11:56:50
VampKošilka

#20 kaileen81: Upřímně pokud si toto myslíš o Steroline, tak se docela divím, že by se ke Stefanovi dala Katherine. U Stefana a Caroline(ať si tentokrát myslíš ty, co chceš) jsou city vzájemné, vyznali si lásku, Paul řekl, že Stefan Caroline miluje, Plecka a Dries potvrdily, že se Stefan a Caroline milují. Kdežto u Stefana a Katherine tam byla láska ze strany Katherine, u Stefana spíše taková přitažlivost, soucit, nějaký záchvěv starých citů. A to říkám navzdory tomu, že Steferine mám o něco radši, než Steroline. Nechci ti nic vymlouvat, ale říkám, trochu mě to zaráží.

A 100× jsem už psala, že je opravdu blbost, aby Elena skončila takhle. Určitě by se to neobešlo bez dvoudílného kvílení, než by konečně natáhla brka. A když už se to bere takhle, nezačal seriál prologem „I'm Stefan Salvatore and this is my story“?Pokud bych chtěla slovíčkařit, tak napíšu, že příběh se zakládá na Stefanovi a tohle jsou jeho zápisky.:-) Ovšem beru to tak, že příběh se zakládal, jak na Stefanovi, tak i na Eleně a dokonce i na Damonovi.

#24 kaileen81
17.2.2016 | 12:02:41
VampKošilka

#21 Stolid: Protože někdo se drží motta „Doj krávu, dokud dává mléko“. Kdyby tvůrci deníků měli nějakou soudnost, tak to skončí po páté sérii. Jsou tvůrci, co přetékají kreativitou a nápaditostí, tím pádem si můžou dovolit mít dlouhý sérial, aniž by podkopávali vlastní pravidla, ale tvůrci TVD to bohužel nejsou. Pokud něco nevykradou, tak něco popřou. Já se na to dívám jen proto, že chci vědět, jak to dopadne se Stefanem, jinak bych už se na to dávno vykašlala.

Upíři nemůžou čarovat-6 years later- teď už mužou, protože nás už nic nenapadá.

Upíři nemůžou mít děti-6 years later- ale to, že můžou být chodící inkubátoři, to jsme snad řekli ne?

#25 kaileen81
17.2.2016 | 12:13:33
kaileen81

#22 VampKošilka: Protože Stefan jí miloval stejně,jako miloval Damon svou matku, jen si oba dva ty city popřeli, když je tyto ženy tolik „zradily“ a myslím, že kdyby jim dali prostor, smysluplný, ne až do sedmé série,ale třebas aspoň jednu sérii, tak by si to diváci užili. Já tam taky zmiňuji, že se mi NEZDá, že by Elena byla mrtvá,vzhledem k tomu,jaké ciráty okolo ní vždy dělali… Steroline se mi nezdá proto,že oba měli krásný prostor v páté řadě, tam divák i cítil,jak se sobě přibližují a bylo to hezké,poté to pokračovalo v šestce,ale sedmička to zazdila,to se na mě nezlob.I to,jak jí přinesl ty chipsy a wafle, žádná pusa, objetí nic…sterilní vztah po 50ti letech…děs a hrůza…

#27 Car #34 VampKošilka
17.2.2016 | 14:24:17
kaileen81

#23 VampKošilka: jn s tímhle naprostý souhlas, i když na druhou stranu se pořád dívám ráda…ale ty blbiny,co vždy jednou za čas zmotají, no ale zase … jsou i horší věci :)

17.2.2016 | 14:25:40
Kerol9

Nechápu, proč vás ještě baví dávat dohromady Caroline s Klausem, když je očividně nic společného nečeká. Na druhou stranu Steroline nemusím, takže to, že bude s Alaricem mi hraje do karet :D Bylo jasné, že Damonovi cvaká a je ten Tayler mrtvý nebo ne? :D

#27 Car
17.2.2016 | 16:08:11
Car

#20 kaileen81: nemám nic proti hele ;-) tento díl byl skvostný a ty scény co jsi popsala byli super to neříkám že ne, ale tvrdit, to že tento seriál stojí na Eleně to je trochu střelené od boku ne? i ten co nečetl žadné knihy ví, že celý příběh stojí od jakživa na bratrech Salvatorových nikoli na Eleně samotné ale ok… a ne určitě bych neměla obavy z toho, že je Elena mrtvá rozhodně není…to by Plecka fakt neudělala hele :D a se Steroline teda nesouhlasí, jestli se ke Stefanovi hodila nějaká ženská hned po Eleně tak je to právě a jedině ta Caroline… já tam tu chemii naopak vidím ale to je prostě na každém z nás :-) jejich láska sice není bůh ví jak epic ale je to zase taková ta jiná láska z čirého přátelství…asi tak jak to popisoval Stefan Damonovi v jednom dílu v 6 sérii když Car umírala matka…

a nevím no :D tak jsem asi jedná očividně kterou to pořád baví :D a ano souhlasím s tím ,že je to překmbinované a tak ale pokud na to opravdu tak nadávate tak na to jednoduše nekoukejte to je docela jednoduchý :-D několikrát jsem psala, že už to není to co to bývávalo ale to málokterý seriál v 7 sérii, že? :D to je prostě něco co je nutné překousnout a vzhledem k tomu, že producenty evidentně baví překračovat pravidla tak se nedá nic dělat a jak je vidět evidentně jim to pořád jde když seriál nestopli…
#24 kaileen81: nevím no :D jako je to takový naprd a užili si spolu jen v 7×04 ale já bych žádný super muckování asi taky nechtěla být v situaci Caroline :D naopak bych byla ráda, že se o mě stará to muckování by pro mě bylo až na trochu jiný koleji vzhledem k těm problémům okolo :-)
#26 Kerol9: Alaric a Caroline jsou vůbec ta nejpodivnější dvojice která mohla vzniknout :D nebo teda která nejspíš vznikne :D ale vzhledem k tomu, že čeká jeho děti je to pochopitelné…no Tyler myslím že mrtvý není, ale snad se to brzy dozvíme…

17.2.2016 | 17:08:07
lamajda

Tyler mrtvý není, byl ve flashforwardu na začátku sedmé série, takže pokud ho nezabili v tomto čase,a by ho pak do budoucna zas vzkřísili, tak to Damonovo cvaknutí v palici přežil :)

jak říkám, mě se to líbí víc bez eleny, i když je to sem tam dost uhozený :-D ke stefanovi se mi caroline hodí – mají opačné povahy, caroline je trochu ujetá a stefan zas trochu suchar :-D, lepší kombinaci v seriálu nenajdeme. je pravda, že je ten jejich vztah v sedmé sérii dost osekaný a lehce nuda, ale věřím tomu že kdyby nebyla candice těhotná, že by to udělali podstatně more epic :) a že stefan car miluje je jasné z budoucnosti, když řekl matt:" byla jsi nejsnažší způsob jak se dostat ke stefanovi", taky mohli jít po valerii, ale ta nesahá caroline ani po kotníky, i když s ní stefan čekal dítě :-)

už se nemůžu dočkat crossover s the originals a o čem bude to drama ohledně caroline :)

#29 Car
17.2.2016 | 21:12:40
Car

#28 lamajda: také si myslím, že mrtvý není už jen z tohoto důvodu :D áááá konečně někdo s dost podbným názorem :D přesně jak píšeš :D a myslím si také , že je to způsobené jejím těhotenstvím, zas na druhou stranu nemuseli to do toho tahat že jo :D mohli to nechat odehrát opravdu tu dublerku :-( ale co stalo se.. no právě..jen mě trochu zaráží ten pohled do budoucnosti kdy se Stefan líbá s Valerií ale ok :D na ten díl se tkay už moc těším :D

17.2.2016 | 21:25:59
lamajda

no jo, mě se ten pohled do budoucnosti, kdy se val líbá se stefanem taky nelíbil, ale chápu scénáristy, že chtějí divákům trochu zamotat hlavu…já být scénáristou, tak na začátku série taky neukážu, jak skončí seriál popřípadě série, takže ukázali sice budoucnost, ale určitě ne jak série nebo seriál skončí, toť můj názor :)

#31 Car
17.2.2016 | 22:09:12
Car

#30 lamajda: to je jasný :D ale stejně by mě zjaímalo co zatím bude :D třeba to bude fakt jen „Stefanovo peklo“ jak uz tady někdo psal, a nebude to skutečnost kdo ví…

17.2.2016 | 22:13:45
lamajda

tak to mě vůbec nenapadlo, že by to mohlo být stefanovo peklo…to je slušná domněnka, ale nevím no, spíš myslím že né :D

#33 Car
17.2.2016 | 22:42:59
Car

#32 lamajda: mě by to taky nenapadlo no :D ale vím jistě že jsem to tady už od někoho četla :D a bylo by to pro mě přijatelné…mě Steroline přijde hrozně „cute“ a náhodu si myslím, že po Eleně se k němu hodí Caroline nejvíc…

17.2.2016 | 22:52:53
VampKošilka

Mě přijde, že Caroline se ke Stefovi hodí právě proto, že je taková energická, soběstačná a akční. Stefan se vedle ní fakt změnil, někdo tu změnu možná nevidí, ale já ano . Vedle Eleny(ač jsem Stelenu zbožňovala) byl hrozně svázaný, furt jí musel utírat slzy a říkat jí, jak všechno bude lepší. Vztah to byl nádherný, ale pro Stefana tak trochu vyčerpávající a svazující. S Caroline je dokonce i vtipnější, uvolněný. Většinou každá baba sváděla jeho, kdežto jak jsme mohli vidět, na Caroline se ve všech případech vrhnul bez většího přemýšlení. Proboha „horny Stefan“ to tu ještě nebylo!!:-DD Konečně má babu, která se o sebe umí postarat, nemusí jí furt stát za zadkem s připraveným ramenem na vyplakání. Jako, já zbožnuji Stelenu i Steroline, ale v tomhle ohledu je lepší Steroline…a v jiných je samozřejmě lepší Stelena a v jiných i Steferine.

#24 kaileen81: Já vlastně souhlasím, Stefan city ke Kath vždy popíral, ale zbavit se jich nikdy nedokázal. Tak či onak to byla jeho první velká laska(já Valerii fakt nepočítám. ). Tak se mi nelíbí, že Stefan a Car jsou tak odtažitější, ale vzhledem k tomu, že spolu v budoucnu nejsou, tak to musí začít skřípat. Já doufám, ze se to holt zlepší, u mě je ještě brzy abych prohlašovala, ať jdou od sebe. Na to jsem na ně čekala až moc dlouho.

#35 Car
18.2.2016 | 9:00:47
Car

#34 VampKošilka: souhlasím se srovnání Stelena a Steroline – jsou to také moje dva nej vztahy v tomhle seriálu :-)

a ano…já Valerii taktéž nepočítám, přijde mi to hodně do počtu a takové, že Plecka už fakt nevěděla co by jako vymyslela a nehodí se mi do toho příběhu před Katherine…jako okej Val sama o sobě není špatná i když jsem ji ze začátku neměla ráda, ale to bylo protože měla problém s Car, ale jako Stefanova první? fakt ji tak nikdy brát nebudu…je to blbý no, mě spíš stve že producenti něco řeknou a pak je to zase jinak…a to těhotenství Candice bych na to možná úplně nesváděla vždycyk se to dalo nějak obejít

18.2.2016 | 15:50:03
Irenka83

A mě z celé série nejvíc potěšilo, že Damon spálil Elenu :D bože, nejlepší série bez kňučící Eleny! Palec nahoru!

19.2.2016 | 21:02:40
lamajda

no jo, mě to taky potěšilo, ale bylo mě jasné, že elenu doopravdy nespálil :-D

#38 Car #41 Irenka83
19.2.2016 | 21:18:20
Car

#37 lamajda: ! přesně tak to bylo nad slunce jasné, ale i tak jsem na něj nasraná, zase vše podělal…

19.2.2016 | 21:55:29
Dyfulka

Jsem jediná, kterou zarazilo: „…návštěvy starého přítele.“ Když mluví o Klausovi a Stefanovi? :D Hned se mi vybavilo milion scén kde je Klaus chtěl zabít nebo zabít někoho jim blízkého. :D:D

#40 Car
20.2.2016 | 9:59:18
Car

#39 Dyfulka: asi tka :D ale nekomentovala jsem to radši :D

20.2.2016 | 11:20:42
Irenka83

#37 lamajda: taky jsem to tak nějak tušila, nicméně fakt, že v téhle sérii není je skvělý! já jako proti ní nic nemám, líbilo se mi jak se s Damonem dávali dohromady a tak ale prostě, všechno se furt točilo kolem ní a prostě…ona kňučí :)

23.2.2016 | 7:58:43
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama