Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Fotografie k epizodě We’re Planning a June Wedding

Fotografie k epizodě We’re Planning a June Wedding

Damon se Stefanem potřebují nalákat nebezpečného nepřítele na volné prostranství, proto narychlo uspořádají svatbu, aby byla tato hrozba ohrožující celé Mystic Falls zničena.

16 0
28.2.2017

Foto: CW

  • 1-6fb277e63663f50ea3cc5886fe7f0fec.jpg
  • 2-4f3f742925b1927eb247f5c8046c523c.jpg
  • 3-79aafdbea4d7c2c7447cc04d8f93079f.jpg
  • vampire-diaries11-68519c1aa6be47bf812ce20df9120d09-fd9214012cfcddcf8409af84f0741fcc.jpg
  • vampire-diaries21-c758731d78041a89ba947bd90b854f00-b2d900e5c5551644c736d77fd958912b.jpg

Diskuze /134

ShadowKittyGirl

Nádhera :-) Jen těch okolností je škoda… Těším se na Car v modu plánovací Car jen ona dokážee uspořádat svatbu takhle rychle :-)

28.2.2017 | 19:36:12
ShadowKittyGirl

Vlastně mě napadají hned tři věci za prvé, to je bude oddávat Damon? Druhá, Car má podobný náhrdelník jako Kath v roce 1864 a za třetí, proč by se vlastně Kath jakožto poutnice nezmocnila těla Car? to by bylo zajímavé :-)

#3 TVDandTO
28.2.2017 | 19:39:43
TVDandTO

#2 ShadowKittyGirl: To je nahrdelník Kath. Caroline si ho vzala na svatbu proto aby jí vylákali.(Kat­herine)

#4 ShadowKittyGirl
28.2.2017 | 19:47:37
ShadowKittyGirl

#3 TVDandTO: Fakt? Myslí si, že samotná svatba nezabere? Kath je majetnická, ale jestli i na šperky… :-)

28.2.2017 | 19:49:20
TVDandTO

Nevím někde jsem to slišela v promu? ja už fakt nevím:-)

28.2.2017 | 19:51:42
TVDandTO

*slyšela

28.2.2017 | 19:52:15
kath023

Tak podle těch posledních dvou fotek by to mohlo trochu vypadat,že je to Kath v těle Mattovy mámy :D Ona vlastně technicky už svoje tělo nemá,jedině,že by se nějak zhmotnila znovu.

#9 ShadowKittyGirl
28.2.2017 | 20:02:13
KaraSnowAllen

Internet je přecpaný gify, montážemi z teho proma a promo fotek. Když si vzpomenu, jak Car v první sérii brečela nad tím, že Stefan nepřišel za ní, že není „the one“. Tady to má, dočkala se. Jen místo June Wedding má March Wedding, ale tak, jen o tři měsíce vedle.

#9 ShadowKittyGirl
28.2.2017 | 20:08:17
ShadowKittyGirl

#7 kath023: To je přesně to, co jsem říkala, když tu byli ty fotky poprvé uveřejněni. Proč by ji jinak chtěli Damon se Stefanem zabít? A že se tak fakt tak tváří :-)

#8 KaraSnowAllen: Přesně, jinak se celkem trefila, když tu větu s tou svatbou pronášela :-)

#10 kath023
28.2.2017 | 20:12:31
kath023

#9 ShadowKittyGirl: Právě,vypadají dost naštvaně.Kelly je sice nesympatická až to bolí,ale to není důvod,aby se tvářili tak,jak se tváří :D Ale já sakra chci Katherine jako Katherine! :D

#11 ShadowKittyGirl #12 Car
28.2.2017 | 20:25:06
ShadowKittyGirl

#10 kath023: To chceme všichni, takhle by to bylo dost na prd… :-/ Hlavně jak tam tak sedí, připomíná mi to Kath.

28.2.2017 | 20:29:15
Car

#10 kath023: je no jaki prdel přímo :D

jinak jako super Candy ani nebude muset tolik hrát jelikož s rolí nevěsty má již zkušenosti :-) moc se těším

28.2.2017 | 20:44:31
GingerGin
  1. Car vypadá nádherně
  2. ten náhrdelník se mi strašně k tomu líbil…ale no jo, je to ten od Kath…Tak snad je to fakt kvůli vylákání a není to tak, že by to doopravdy byla Katherine v těle Caroline. To bych brala jako dost podraz

3)Damon je oddává? Moment, měl být s Bonnie svědek abych měla nějakou šanci, že spolu budou jako svědci potom tančit…hmmmm :/

  1. Jak u toho videa s Elenou někdo psal o prohození těl…Já bych se asi nestačila smát :D Ještě by se mohly místo pánů prohodit dámy a vyšlo by to na stejno. Jen by se to v obou případech muselo nějak kloudně vysvětlit dvojčátkům. A představte si potom Klausův výraz, až ho Hayley osvobodí (nebo prostě až se nějak dostane z toho vězení, a z toho se dostane, to všichni víme, že jo :P ). Kdyby zjistil, že Elena je Caroline a Caroline je Elena :D :D :D

No, v každém případě by ale bylo u téhle teorie zajímavé sledovat Damona (tzn.Stefana) s Caroline (případně naopak). :D To by nikdo už nehádal, že tenhle pár uvidíme :D 5)Začínám si být tak nějak jistá, že Kelly je Kath…Proč tam jinak Kelly tahat? Já vím,„Nostalgi­a's A Bitch“ ale tak zase nepřehánějme :D

#14 ShadowKittyGirl #15 KaraSnowAllen #19 google147
28.2.2017 | 21:15:40
ShadowKittyGirl

#13 GingerGin: Byl by to pořádný podraz to je fakt, ale stejně nějak nechápu, jak by ji mohl vylákat náhrdelník…

Svatba Caroline a Stefana sen spousty fanoušků a v jejím těle by byla Katherine, bych asi spadla pod stůl, kdyby to tak nakonec bylo :-)

Nevím, ale na té fotce stojí na místě oddávajícího a ne svědka, ale Bamon tanec svědků by byl pěkný… :-)

Jenže ono v tom prohazování jde přede vším o to, aby nebyli páry upír-člověk, takže oboje prohodit nelze to by bylo totéž, jen opačně… :-/

Myslím, že v TO se o TVD moc bavit nebudou, možná s Rickem prohodí dvě tři věty o Car, ale to bude asi všechno…

28.2.2017 | 21:24:08
KaraSnowAllen

#13 GingerGin: Bonnie a Damon spolu budou mít tanec…K našemu štěstí to vystřihou.

#16 ShadowKittyGirl #17 ShadowKittyGirl
28.2.2017 | 22:04:13
28.2.2017 | 22:06:22
ShadowKittyGirl

#15 KaraSnowAllen: I když co se vůbec ptám, to by jim bylo podobný… :-/

#18 KaraSnowAllen #20 Car
28.2.2017 | 22:07:21
KaraSnowAllen

#16 ShadowKittyGirl:
#17 ShadowKittyGirl: Je to jeden z těch uniklých spoilerů, které se plní. Damon a Bonnie spolu budou tančit na svatbě Stefa a Car, ale zda to tam tvůrci nechají, či si řeknou, že by ti Bamon fanoušci byli moc štastní a vystřihnou to.

28.2.2017 | 22:14:16
google147

#13 GingerGin: Damon je bude oddávat a zároveň bude svědek – tady si to jde přečíst https://pbs.twimg.com/…WMAEJ27W.jpg

#21 Car #22 ShadowKittyGirl
28.2.2017 | 22:18:45
Car

#19 google147: hodně pěkný :-) zajímalo by mě jestli se neví něco víc o té smrti kdo to teda bude nebo tak, jestli uniklo něco dalšího nestíhám to ted moc sledovat :D

#24 google147
28.2.2017 | 22:22:07
ShadowKittyGirl

#19 google147: To jde být obojí? Pěkný oznámení, ale je pravý? nebo je to jen FA #20 Car: So sweet :-) Jen by bylo fajn, kdyby byly ty fotky ostřejší no…

#23 Car #24 google147
28.2.2017 | 22:42:00
Car

#22 ShadowKittyGirl: vid vid :-) ale jinak pěkný no snad toho ještě takhle víc unikne před tím promem

28.2.2017 | 22:57:11
google147

#22 ShadowKittyGirl: Tohle by mělo být vytištěno přímo pro natáčení. Tady je další https://pbs.twimg.com/…UEAQZ06c.jpg – něco je zamazané, protože se to fotilo v době, kdy se snažili fanoušky ještě napínat, jestli to bude svatba někoho jiného.

#21 Car: O smrti se zatím ví pořád tolik: Stefana prozrazují spoilery, k Damonovi vedou různá vodítka z informací, někde se objevuje jméno Caroline a včera se na seznam zařadila Bonnie, protože vyšel článek o finále a přímo tam píšou, že Bonnie už nebude moci nadále přivádět přátele ze záhrobí (nic to nepotvrzuje, ale jako náznak může postačit).

Jinak se objevila mini infa o tom jak se původně počítalo s tím, že bude děj probíhat – Cade měl po smrti Enza zlákat na svoji stranu Bonnie a ta měla být poslední záporák. Caroline se měla už v 8×12 stát člověkem a se Stefanem už měli mít zaděláno na mimčo (přesněji dcerku Alexiu). Elena se měla probudit na konci 8×14.

#25 ShadowKittyGirl #26 Car #28 Car
28.2.2017 | 23:03:35
ShadowKittyGirl

#24 google147: hustý co na tom netu všechno nenajdete :-)

Jasně, takže v díle kdy se ze záhrobí vrací skoro všichni, už Bonnie nebude moci přivádět nikoho ze záhrobí :-) To je funny :-) Není tam spí, že nebude muset? :-) I když, kdo by chtěl vrátit Johna asi ani Elena ne… :-/ V tom bude ještě nějaký háček…

Jasně, hádám, že to změnili hlavně proto, že Ninu ukecali na kath, co?

Ale stejně Bonnie jako záporák? :-/

A zbylé díly by dělali co? To mi nějak nesedí…

Alexiu? Jakože podle Lexi? To je zase milý…

#29 google147
28.2.2017 | 23:12:42
Car

#24 google147: jasný no, jako nevím upřímě si myslím, že smrt jednoho z bratrů prostě není vhodná volba :D to Plecku všichni ukamenují…

ou to je hodně zajímavé no :D a ví se proč se tak nestalo nakonec:

#27 Car #29 google147
28.2.2017 | 23:17:01
Car

#26 Car: ?

28.2.2017 | 23:17:14
Car

#24 google147: už jen to ,že se měla stát Car člověkem je zajímavé… to by tam musel být další lék co :D a Bonniej ako poslední záporái, kterého by museli porazit je rovněž zajímavá věc, a tu Ninu byklidně ukecali už na 8×14 a upřímě byl oby to lepší aspon by to finále nebylo tak chaotické jako bude právě možná ted :-)

#30 google147 #32 ShadowKittyGirl
28.2.2017 | 23:29:46
google147

#25 ShadowKittyGirl: John a Vicky jsou v pekle, ty si může přitáhnout Katherine. A Damon by měl Eleně promítnout nějakou představu, kde bude její starý dům a tam by snad měla být Jenna. Jeremy by zase měl být vidět jenom v tom časové skoku, kde bude učitěl v té školce. Ono i ve 100 epizodě se tam hromada postav objevila jenom třeba na pár vteřin (John, Jenna, Rebekah, Vicky, Alaric) – to bude zase podobně.

Co se přesně mělo dít se neví, zlákat Bonnie měl ale až na konci 8×15 a velkou roli měla sehrát věž s hodinami, která je v Mystic Falls (a tohle by pořád mělo platit). Hlavně tam ale Cade měl vydržet až do 8×16 a pořád to měl být Ďábel. Ano dcerka měla být na počest Lexi.

#26 Car: Proč se to změnilo se neví, tohle se jen nějak dostalo ven (možná proto to taky změnili)

#31 Car #32 ShadowKittyGirl
28.2.2017 | 23:37:09
google147

#28 Car: Podle všeho měla vypít lék ze Stefana a na něj neměl platit starnoucí efekt – proč tomu tak mělo být, se neví (ale počítám, že by to vokecali tím, že ten lék byl z toho vězeňského světa a tak není dokonalý).

A podle té fotky jak Kelly kouká a mluví na Matta sázim na to, že Katherine informovala Kelly o smrti její dcery (možná poslala přímo Vicky).

#32 ShadowKittyGirl
28.2.2017 | 23:44:41
Car

#29 google147: jasný takže žádný velký návraty postav nečekejme :D

no škoda…rozhodně by stálo za to, vidět další komedii s lékem a to jak by se dostal mezi ně…ovšem dítě Steroline – achjo to bych chtěla vidět :-( takhle to spíš vypadá, že Stefan bude ten na koho to padne :-( říkám si jestli je šance, že by s tím Plecka kecala

28.2.2017 | 23:45:50
ShadowKittyGirl

#28 Car: Jako měla tam být už od začátku série aspon abychom nemuseli pořád koukat na ty archivní záběry a i pohrát si víc s jěho myslí by bylo fajn…

Ale dávalo by to smysl no porazí posledního záporáka v podobě bonnie a elena obživne, ale Bonnie záporák? Mně to furt nějak k ní nesedí.. ani kdyby jí po smrti enza fakt hodně hráblo, přece by nezanevřela na Damona…

#29 google147: John je tam teda taky?

OMG Jeremy učitelem v mateřský školce? Stále žasnu kam až to dotáhl ten náš drsný lovec upírů :-/ I když s jeho vzděláním a průpravou ho asi fakt mohli zaměstnat jen kamarádi… A co dělal celou tu dobu? nehrál si náhodou někde na Buffy?

Na co jí bude promítat nějakou hloupou představu? Jako nechápu… leda kdyby se loučil, ale na to nechci myslet… Nebo by jí mohl nabídnout nový začátek v podobě odebrání vzpomínek no…

To je pravda, tam byli taky skoro všichni, ale nebylo to tak, že by vyloženě zabírali místo, protože byl na všechno čas, což už ted není a každá vteřina je velice vzácná…

Ta věž z hodinami je úplně úžasná, strašně se mi ta budova líbí a je součástí krásných scén… Hlavně teda sebevraždy Kath, Elena s Damonem tam jedli hranolky a mluvili o léku, prostě nádhera… :-) Ach ta nostalgie je vážně mrcha… Ale právě v téhle věži je ten zvon, že? Takže to asi bude mít souvislost i s ním… Otázka je jakou?

Doufám, že malou Lexi pořád ještě nějak mít budou :-/

#30 google147: To je vysvětlení na dvě věci… :-)

#33 Car
1.3.2017 | 0:23:25
Car

#32 ShadowKittyGirl: to jo no :D to mě opravdu nebavilo a když ne od začátku tak aspon nějak dřív no :D

mě taky navíc Bonnie už jednou jakoby zlá byla že jo… a jak to dopadlo :D si taky myslím… :D a ano ten Enzův příběh bych taky už ráda ukončila :D

#34 ShadowKittyGirl
1.3.2017 | 0:34:51
ShadowKittyGirl

#33 Car: Kdy byla zlá? Jakože jako lovkyně? Ona přece nechtěla zabíjet, ale musela. To z ní tak nějak záporáka nedělá… Ale když už jsme u Ryany, ta byla opravdu hodně hustá :-) Měla jsem ji ráda…

#35 Car
1.3.2017 | 1:22:34
Car

#34 ShadowKittyGirl: jo tohle jsem myslela, ale samozřejmě nebyl to záporák jako takový jen jsem tim chtěla říct, že Bon ve ,,zlejší,, verzi jsme již viděli :-)

#36 ShadowKittyGirl
1.3.2017 | 14:00:55
ShadowKittyGirl

#35 Car: Myslím, že neviděli, protože i když byla super nadupaná a připravená zabít každého upíra, co jí vstoupí do cesty, furt s tím bojovala. Ani nikoho nezabila, takže nic moc no…

#37 Car
1.3.2017 | 14:35:20
Car

#36 ShadowKittyGirl: jako jo kontrolovala to ne, že ne, ale potřebovalo to hodně boje

#38 Car #40 ShadowKittyGirl
1.3.2017 | 14:46:08
Car

#37 Car: a taky proto jsem tam dala ty uvozovky

#39 ShadowKittyGirl
1.3.2017 | 14:46:39
ShadowKittyGirl

#38 Car: V poho, ale Ryana byla jako lovkyně rozhodně lepší, Bon chvílemi působila vcelku komicky :-)

#41 Car
1.3.2017 | 15:24:13
ShadowKittyGirl

#37 Car: Dokonce když se říkalo, že Damon bude mít v té sérii s někým sex, myslela jsem, že to bude s ní, když už by nevyšla ta Bonnie a ne nějaká Krystal… To by bylo jakože hodně drsný, teda asi… :-)

#41 Car
1.3.2017 | 15:25:45
Car

#39 ShadowKittyGirl: tak to určitě o tom není pochyb :-D i když taky takový záporák nezáporák nebo nevím :D jako jo ale nějak mě tam úplně prostě nepřesvědčila a strašně me baví jak po odchodu Niny vybírali typově stejný herečky kupříkladu ta Rayna nebo Sybil :D nevím no jestli je to fakt náhoda :D
#40 ShadowKittyGirl: jo no ta Krystal omg … to byla taky typově vlastně ,,Nina,, jako to je fakt úchylný :D no jako sexu se asi nedočkáme už :D i když… :D

#42 ShadowKittyGirl
1.3.2017 | 16:45:32
ShadowKittyGirl

#41 Car: Hm, jí už bych asi brala spíš jako záporáka, ale spíš průměr, no. :-/ Mně se líbilo, jak jim dokázala všem nakopat zadky, přestože neměla žádné zvláštní schopnosti, to uznej, že bylo celkem drsný :-)

No ne asi to mě taky docela zarazilo. Sybil jí už tak podobná nebyla ale Ryana děsně… To podle mě určitě záměr byl :-) Ale tak jsou to hezký holky, tak proč ne, akorát Nathalii znám z Unreal což je mimochodem dost dobrej seriál, měla jsem radost, že bude hrát i tady ale tam měla o milion procent lepší vlasy a slušelo jí to, že jí nevynikli tolik ty lícní kosti, víš jak…

Taky mě udivilo, že se ho siréna ani pořádně nepokusila svést, asi neví co to jinde být siréna znamená :-) Pokusila se o pusu a hned jí vyrval srdce no, tak to asi taky o něčem vypovídá, ale měli se na vztah těch dvou asi zaměřit trochu víc, aby bylo poznat cože mu to v té hlavě vlastně provedla, nemluvě o tom, že ani neví že jsou sirény mrtvé ale nijak to tam nikdo neřeší a Damon už je jako zase v pohodě? To, co mu údajně provedla, že způsobilo, že už jí nemůže milovat jenom tak odeznělo? Nevím no, stále si trvám na tom, že kdyby udělali nějaký vnitřní boj sirény vs Eleny a že by se ho nějak snažila dostat zpátky ona sama, bylo by to o milion proscent lepší, než tak jak to nakonec nechali tady…

Prostě dobrý nápad, který ale nedotáhli do konce…

Krystal už jí zase tak moc podobná nebyla, spíš se podobala Sybil než Eleně ale to zase dělají ty lícní kosti no… Všechny to ale každopádně byly hispánky se snědou pletí a tím Elenu dost připomínali..

Věděla jsi, že ta doktorka, kterou zabili pro Cada měla původně hrát Elenu? Nakonec se ale rozhodli pro Ninu, protože byla mladší a podle nich se víc typově hodila k oběma již obsazeným bratrům, což je koneckonců pravda :-)

Ne, to se podle mě nedočkáme určitě, i když bych fakt moc ráda viděla, jak se na sebe Elena s Damonem vrhnou po tolika letech odloučení :-) Bouhužel je to více nežli nepravděpodobné :-/

#43 Car
1.3.2017 | 17:07:47
Car

#42 ShadowKittyGirl: joooo chápu :-) to je pravda zase to bylo fakt dobrý :-)

mě přišli obě :D neřikám že by tam byla nějaká extra podoba ale myslím prostě ty typy :D snědý brunety pohledný, nevím no :D a jako tolikrát za sebou to nebyla prostě náhoda i ta Krystal tak vypadala takže fakt super no :D evidentní důkazy že bez té Niny moc nevěděli :D juju tak to je dbrý ale zase tenhle seriál neznám :-)

asi tak nějak to mě taky překvapilo :D ale DE fanatici by to asi nevydrželi aby měl Damon další milostný scény s někým mimo Elenu :D jo asi tak nějak to mě taky velmi udivilo myslím že to tam nějak bylo řečeno ale jen hodně okrajově a pak už se nějak neobtěžovali to řešit dál, spíš mi to přijde, že na to prostě není pořádně čas no což je dlaší chyba těch 16 dílů, jo no přesně tak :-/ nedomyslšné zase celkově prostě…

no právě, jako jasný ta podobnost, neberu to tak doslova prostě typově ale jo

twl hezký no :D už pomalu ani nevím která to byla :D jako vím, ale víš co :D ale ještě že tak neučinili

na to prostě nebude čas absolutně :-/

#44 ShadowKittyGirl
1.3.2017 | 17:24:15
ShadowKittyGirl

#43 Car: No ono je prostě paradox, že všichni fanoušci se shodli na tom, že čas DELENA už skončil a je čas na DONIE, ale tvůrcům to bylo u zadku, takže asi tak… To oni nemohli překousnout odchod NIny a ne my, nemluvě o tom, že pro Iana to taky musela být otrava furt o ní žvanit a tesknit po ní, mě by to rozhodně nebavilo a není divu, že skončil, když viděl jakým směrem se jeho postava pomalu ale jistě ubírá… Nemohl je donutit přepsat to, ale neprodloužit si smlouvu si dovolit mohl a taky to udělal…

Ten je úplně libový, běží přes léto, což je hlavní plus a je o zákulísí jedn reality show, kde se cca 12 dívek učastní soutěže o jednoho muže, prostě takový ten známý typ reality show a vidíš tam všechny ty pletichy za kamerou a jak do nich ryjí, aby pak měli záběry, té jedné dají dokonce projímadlo, aby se v přímém přenostu po*** a tak prostě taková komedie, ale je v tom i dost drama, vražda, sebevražda a takové ty věci… + že ten zlatý chlapec nechce žádnou z nich, přestože třeba konkrétně Nathalie mu ho hned první den vykouří a tak, a on chce tu bláznivou hlavní hrdinu, co jim dělá personál a hraje si s nimi jako s loutkami, ty baby se o něj doslova perou :-) prostě taková lehčí zábava :-)

Ještě bych ti doporučila Royals, to je taky celkem dobrý, o anglické královské rodině, ale jsou tam drogy, sex, násilí, vražda, zrada, podvody, dvorské pletichy prostě úplně všechno a bezvadné obsazení :-)

Já myslím, že jo. Miluju Delenu, ale tak přece na ni nebude 60 let čekat jenom tak a kdyby tou nějakou byla Bonnie, byly by podle mě pro, protože by věděli, že i kdyby s Bon byl až do smrti, nemohl by jí dát nikdy přednost před elenou, protože ta se vzbudí až bon umře…Prostě spokojenost na obouch stranách, to je to, co v tom vidím já :-)

Ne, ani krajově tam nebylo, že by Cade řekl, zabil jsem sirény a je to prostě tak, že není ten čas a z toho jsou tyhle nedomyšlenosti kdyby se raději zastavili a mpořádně si to promysleli, mohl být klid…

Nebude no fnuk :-(

#45 Car
1.3.2017 | 18:38:00
Car

#44 ShadowKittyGirl: no právě, rozhodně by to bylo zajímavý sledovat je dva ale tak smůlec no…no právě oni to evidentně nemohli překousnout i když to docela dobře šlapalo bez ní tak oni se prostě přes to evidentně nepřenesli a ono ano je to jistě profesionál, ale nebavilo by mě to … jsem moc zvědavá jak tedy ted zahraje to, že je rád že ji vidí :D a právě proto jsem psala do jiného příspěvku tady zde, že bych řekla Ianovi kdybych ho viděla a měla teda možnost to finále s ním, co to Pleca píše za srajdy :Da jako ano píši to jiné lidé ale oni jako herci snad můžou říct svůj vlastní názor, tak jako si Paul a Candice prosadili Steroline a jsou z toho nadšení a milují to tak, to samý mohlříct Ian na svou postavu…jasný no tak radši ukončil smlouvu no :-(

ted jsem na ot koukala tady na edně bohužel o tom není moc info ale už se to nevysílá :-O ale i tak by to mohlo být zajímavý no :D no s tím kouřením :D některý ženy jsou hold zajímavý a nebojí se toho :D raky dobry .D

jasan takže takový GoT :D

jsem viděla, že jsi koukala na True Blood :-) to jako ne no :D v té době ještě nevěděl že na ní nebude čekat 60 ale jenom 4 roky nebo jak dlouho :D to je pravda a všichni by byli happy :D

no jako Cade to neřekl ale tuším, že se tam někdo podivil kde jako jsou :D

mě přijde, že tam nebude čas absolutně na nic a že to bude odfláklé toho se bojim ja :D

#46 ShadowKittyGirl
1.3.2017 | 19:04:20
ShadowKittyGirl

#45 Car: Candice a Paul si prosadili Steroline? O tom nevím, ale povídej… :-)

Koukám na to už dva roky a je to fakt dobrý, hlavně taková oddechovka přes léto víš, jak… na 3. sérii se těším, zase až někdy od července ji budou dávat, protože to tam otočí a budou soupeřit chlapy o ženu a po 2. sérii skončili všichni namočení do vraždy, tak jsem zvědavá, jak se z toho vysekají.. Ono celkově to zákulisí jak to cca probíhá a tak, je to prostě zajímavý a nový. :-)

Jakože hra o trůny? To vůbec ne, je to zcela a naprosto ze současnosti. Princezna je neustále sjetá a táhne to s bodyguárdem, princ je zase neustále vožralej floutek, co tráví každou noc s jinou a královna helena je mrcha první kategorie, pak ten záporák, králův bratr ten zase neví zda je na holky či na kluky a je strašně komickej. :-) Je to dost liboví a začíná to tím že následník trůnu umře a králem se tam má stát ten floutek jak ho to změní a tak… Jakože luxusní je to. Ted akorát bylo odvyysílané finále 3. série a je to větší masakr než předtím, ale nebudu spoilerovat.

Nejvíš miluju scénu, kdy ten princ Liam chce uspořádat rodiné vánoce a celému bakinghemskému paláci dá volno a oni se probudí a nemají tam nikoho, sama ta královna která si taky pro nadávky nejde slaeko si myslí, že se jedná o zombie apokalypsu a spolu s ní pak i všichni ostatní to je funny scéna… :-) Jinak hraje tam ta Elizabeth Hurley, nebo ten jak hrál krále Petra v Narinii, což je taky pěknej kluk… Jakože je to taky dost dobrý, ale z Got to nemá společnýho absolutně nic. To spíš s Mladý a neklidní, nebo tak něčím… Si tu o tom přečti.,.. The Royals

jj na pravou krev jsem koukala. Výhoda HBO mají rychle hotový dabing :-) I knížky jsem četla ale asi jen 2 :-/

Podivil, myslím že Rick, ale Damon se Stefanem asi ani ne… Což je hlavně u Damona dost divný…

toho už se bojí úplně všichni když to tak vidí, ale s Kaiem mi udělali obr rradost a to jsem se v to ani nedoufala…

#47 Car
1.3.2017 | 19:32:06
Car

#46 ShadowKittyGirl: tak já o tom nic moc nevím :D to mám prostě z doslechu, ale viděla jsem pár videí o tom, jde se vyjadřovali o Steroline jako o ,,tom'' páru který má být, a Paul vyloženě Candy hodně popichoval a bylo to celkově takový vtipný, Candice, jak už je známo tak přímo nesnáší Klaroline ale Steroline má vyloženě ráda a Paula to baví s ní hrát :-)

ty jooo tak to mám další tip ale to už bych si musela nechat na léto teda :D

no myslela jsem tím sexem, vraždami, násilí apodbně :D tak to je hodně dobrý :D tam se akoukám fuirt řeší asi to jedno :D tak jako proč ne může to být dobrý bych řekla podle tohoto stručného popisu .D , no to je hodně dobrej herec :D a Narnii miluju no :D

jo to mají no :D tam je to opravdu hodně rychlý, na to mě přivedla teta :D to je trochu jiný odvar jak zde :D

jo no někdo z nich to byl a možná i Rick,,, jasný no je ti prsotě takoivý nedomyšlený…

no Kai tam snad bude do posledního dílu, pač tu Elenu musí přivést nějak nazpátek jinak to nevidím, snad tam ještě hrát bude :) už by to chtělo nějaké sneak peeky z epizody

#48 ShadowKittyGirl
1.3.2017 | 19:56:57
ShadowKittyGirl

#47 Car: jj to určitě, tady bylo i video jak mluví o natáčení té jejich milostné scény a bylo to hrozně funny :-)

Taky miluju Narnii jsem na ní v podstatě vyrostla, jakože na knížkách u filmů už jsem byla starší… :-/ Ten herec už je tady starší a moc pěknej… A vraždy se v The Royals staly asi jenom dvě nebo tři, ale zase byli dost podstatný, ale to ti fakt nechci vykecat, protože konec 3. série to všechno změnil a měla bys po zábavě :-) Řeší se tam toho spousta i jak lidi reagují na královskou rodinu jak musí jít příkladem, zatímco v pokojích si klidně fetují pořádají tam modní přehlídky, boxovací zápasy a takové ty věci, jakože je to hodně dobrej seriál, ale stejně jako Unreal je prostě bez nadpřirozena a to mi právě chybí, protože na to už jsem měla jen deníky a taky TO ale to ted asi končí taky, tak jsem v tomhle ohledu dost v pytli…

Je to hodně jiný no, něco měli lepší, něco horší, ale tvd jsem vždy měla radši. Ono je to teda zaměřeno na jinou věkovou skupinu taky, ale jedno budou mít přeci jen společný, konec bude na prd :-) Nebo ne u TB to bylo udělaný hezky taky nikam nechvátali, nikoho nevraceli a tak, ale zase Sookey neskončila ani s jedním z těch svých tří amantů. tak mě to moc neuspokojilo, ale vyloženě průsšvih jako se chystá tady to nebyl…

Jako doufám v to, ale nemyslím si to. Podle mě se vzbudí nějak úplně jinak…

Kdy vůbec vycházejí až tak ve Čt?

#49 Car
1.3.2017 | 20:51:24
Car

#48 ShadowKittyGirl: no právě :D myslím si, že i ti dva to trochu popostrkvali dál a je moc pěkný když vidíš, že i oni so to užívají prostě :-) jak jsem ti posílala to video kde Candy zpívá, tak ta scéna jak zpívá písničku na pohřbu své maminky tak ten Stefanův pohled tam je k nezaplacení – takový to omg, ty jsi idiot dyt ji vlastně miluješ hned ji to řekni'' :-) a pak bum vypla lidskost, jako právem je tenhle díl mezi těma nejlíp hodnocenejma tady na edně a je to docela výkon, pač když se podíváš nejlíp hodnocený tady jsou epizpdy ze 3 sezony a jenom jeden z těch starších dílů je právě z tý 6 řady a to tenhle :-)

přesně tak :D Narnie a Harry Potter to jsou prostě věci který předám svým dětem a to povinne :D jo no taky jsem snad nedáno viděla na nějkaých fotkýách a musím říct fajn, rozumím :-) jako rozhodně to nebude stejný jak GoT to jsme spíš myslela na tu tématiku všeobecnou jak jsi mi ji popsala _) ale může to být dost zajímavé jako, určitě to někdy zkouknout ale ted mam prioritu na Supergirl, jo no rozumím ti proto já právě hodně koukám na tyhle typy TWD sice neni nadpřirozeno ale přece jen zombíci taky nejsou upa normalní v našem světe, stovk ta není teda, riverdale taky ne ale jina všechno ostatní jo a budeš se smát ale i PLL považuji za nadpřirozené – ne sranda :D ale jako faktem je že těch vstání z mrtvých tam bylo už taky tucet je to docela srovnatelný s TVD :D

jo no to je dělaný trochu jinak to je pravda, a taky to nebylo tolik přeplýcený už jen tím že to měli mín dílů a ty hlavní hrdinové taky spolu chodí myslím že mají dítě i :-) a jinak jo no tam to právě takhle dopadlo, že nebyla ani s jedním a hlavně jeden umřel což jako fkat doufám, že tady se fakt nebude opakovat

no jako taky se toho velmi obávám že to nakonec bude za trochu jiných okolností .-/ ale Kaie podle mě uvidíme ještě není to vyřešný..

no právě že až v pátek :-( dycky na to narazím až v pátek na youtube ten první je dyck v pátek a ten druhej nejsem si jistá jestli není až časně v sobotu nebo pozdě v pátek večer tak nějak to je

#50 ShadowKittyGirl
1.3.2017 | 23:30:30
ShadowKittyGirl

#49 Car: Věříš, že jsem si zrovna tuhle scénu před chvílí pouštěla? :-) Úžasná náhoda :-) mně se ale spíš líbilo, jak zpívala tomu bezhlavému učiteli v 6×17 :-) Vlastně na ten díl zrovna koukám :-) Ale ten pohled byl úžasný, přetočila jsem si to hned 3× :-)

To hodnocení je ale zavádějící, protože právě po 3. serii se na to dost lidí přestalo koukat, natož to někde hodnotit, takže asi tak, ale úspěch to je… :-)

Která je tvá oblíbená epizoda?

Zombíci nejsou napřirozeno, teda snad kromě izombie což je taky vcelku slušný, jinak je to spíš horor, ale já ososbně tuhle postapokaliptickou tématiku celkem žeru :-)

Já jsem si ze začátku i myslela, že v PLL půjde o napřirozeno je to podobně laděný a ta Ally… Ale nebylo z toho nakonec nic no… :-/

Jsou manželé Ana a Stephen a mají už dvě děti… Zvláštní, že jsem to na ní v seriálu nikdy nepoznala :-) A umřel, protože umřít chtěl, což beru Bill byl vždycky tak trochu idiot… Není to jako by ho někdo zabil víš jak..

Tady už asi nikdo umřít nechce. Asi bude muset, ale nechce… :-/

Podle mě to buhužel vyřešený je, dostal co si zasloužil. a podle toho videa za jejím probuzením nebude on. Ale je pravda, že s Kath bych ho dohromady viděla hrozně ráda… Třeba bude aspon flash back z toho pekla no…

Tak jestli ho vidíš až v sobotu, tak už je to dávno po odvysílání, což je blbost aby to zveřejnovali takhle… Spíš si myslím, že jeden je ve Čt nějak po 10 hodině ale až a ten další v pátek, víš jak časový posun a tak…

#51 Car
2.3.2017 | 0:00:39
Car

#50 ShadowKittyGirl: heeeej faaakt? :D pekneee tak to je hodne dobry, ja miluju ty jeho vážný vyrazy :D hihi :D jo to je taky dobry no :D jako ta 6 je dobra nahodou :-)

ja vim no :D je to hodně zavadejici prave ze po te treti to klesalo, ale furt je dobry ze aspon tenhle se tam dostal ale samozřejme to neni moc smerodatne :D ale pochybuji, velmi ze by se nejaka vyhoupla jeste do té TOP 5 :D

jééé myslis z celeho TVD? sakra to bych se musela ale hodne hodne zamyslet teda :-/ tos me docela dostala :D

jako ne ale neni to normalni ze jo :D takze to proste nepocitam moc do přirozena :D takovy neci mezi, vsak jooo prot ona to taky čučím a stovka je taky dobra ale tam už nejsou ani ty zombici ale je to taky dobrý -)

jako samozrejme ze ne ale jak tam je tolik tech smrti a navaratu tak si z toho taky dleame uz prdel :D ze je to taky nadprizoeny serial :D

jo vypadla mi ta jmena dik :D ano tak tem to aspon vydrzelo :D pravda to souhlasi no :D je to docela vystihujici :D

ne asi :D a my to taky nechceme :D fakt jsem zvedava na sobotu uz :D

no i tak si myslim ze ho jeste uvidime podle me to nebyla konecna teda nebo snad jo? :D sakra nevim no ja ho jeste chci videt teda :D no prave :-( proste jsem fakt nasrana temi 16 dily…snad bude cas no :-(

je to asi blbost ale fakt mam tkaovy tuseni ze minimalne ten prvni je proste az v patek treba v rannich hodinach vim ze minulej tejden jsem googlila ve Ct jak debil a nenasla nic teda :-/

#52 ShadowKittyGirl
2.3.2017 | 0:20:12
ShadowKittyGirl

#51 Car: No fakt no, já jsem si totiž včera projížděla celou 6. sérii a přišla jsem na jednu zajímavou věc, věděla jsi, že Kai a Stefan spolu poprvé mluvili až v epizodě 8×14 v tom karaoke baru? Do té doby spolu nikdy nemluvili, ano samozřejmě ho viděl při tom svatebním obřadu, ale tam ho viděli všichni a hned na to Stefanovi i Car zlomil vaz, aniž by s nimi promluvil, takže poprvé to bylo až ted… Jako já vím, že se Stefan staral o Car a tak, ale přeci jen měl jim s tím hlavním záporákem celé série nějak pomoct… :-(

6. série je pro mě osobně bezpochyby nejlepší sérií vůbec. Líbí se mi tam strašně moc věcí, událostí a nápadů :-)

spíš se podívej, kolik lidí tu epizodu ohodnotilo, protože když jsem hodnotila některé postavy, měli třeba jen jeden hlas a přesto byly v nejoblíbenější top 5 postav, což jako není úplně fér, ale vyšoupla jsem u SPN z řebříčku smrt a namísto ní dosadila Bobbyho :-) Tak to podle mě má být Dean, Castiel, Crowley, Sam a Billy to je moje top 5 :-)

Mim. všimla sis. že tady vůbec není Stefan? Místo něj je tam Eliah, což jako nepochopim. Ona tady teda není ani Elena, Bonnie nebo tak někdo, ale jak Eliah? Bože, toho at si hodnotí u TO tady se tak často nevyskytoval ne? Klause ještě beru, koneckonců to byl hlavní záporák téměr dvou sérií a ani v té třetí nebyl zrovna beránek .-)

Tak, jo asi bych taky nevěděla vybrat jen jednu, tak co to zkusit udělat tak, že z každé série mi vybereš jednu. :-) Schválně jestli se shodneme :-)

na 100 se fakt schystám, ale taky stále doufám v dabing :-/ Jinak taky takoví posapokalyptický žánr a to já ráda…

taky ho chci vidět, ale moc v to nevěřím… :-/

Já to říkám pořád, časový posuny jsou zlo :-) A to jak v seriálu, tak v reálu… Chápej, mně to na tabletu naskakuje automaticky a myslím, že v ČT nějak po 10 večer, vypouští první sneak peek. a ten druhý až v pátek, ale zase nějak takhle později, ale pro ně je to s tím časovým rozdílem třeba v poledne, ale u nás už je to až takhle pozdě. Bývám vzhůru dlouho do noci a určitě to tam už ve čtvrtek večer bývá. na ten druhý už většinou nekoukám, protože ráno je díl hotový a tak mi přijde zbytečný.. Si to dneska zkus a uvidíš :-)

#53 Car
2.3.2017 | 13:48:36
Car

#52 ShadowKittyGirl: ty jo tak to je docela zajímavá fakt ale :-) to jsem netušila já jsem včera koukal na to 6×15 a nekde ses mě ptala na nejoblibenejsi díl, mozna je to tenhle proto mi vazne utkvel v pameti, pro mě se tam stalo strasně moc dulezitych udalosti, jednak teda pohreb Liz, kde musim uznat silene dobrej hereckej vyýkon Candice kterej byl podle me neskutecnej, jeji skvelej zpev kterej se strasne dobre posloucha, Bamon!!!! jedna z pvnich takovych fakt lepsich scen kdy se mu vrhne do náručí a on je nadseny proste uz takovy vetsi zacatek velkeho pratelstvi mezi nimi :-), Rick pozada o ruku Jo… absolutne skvělá scena ktera me totálně dojala, a ve neposledni řadě Stefan konečně prozří a uvědomí si že i tenhle druh lásky který se vyvinul z přátelství je vlastně nakonec mnohel lepší než láska na první pohled, takže za mě možná vede právě tenhle no :-) navíc i Delena tam měli nějaký pěkný momenty jako ty pohledy a pak, pak taky rozhovor mezi Car a Elenou, kde ma Car absolutne pravdu v tom co ji řekla – a pak to krasne zaverecne zlomení Elenina krku :D skvěla scéna a Stefan který sice přišel ale přišel pozdě – jak jinak to proste museli udelat, takze ano tenhle díl pro mě mozna znamena presne to co by mel nejlepsi dil mit :-)

6 serie supr proste, po hrozne 4 a 5, 6 byla fakt dobra lepsi nez 7 lepsi nez tahle za me je to 1,2,3,6 pak bych se musela hodne rozmejslet :-)

ne to není to je pravda, jako fakt tu epizodu ohodnotilo jen 62 nebo kolik ale zase ma 98% takže taky zálezi na procentech, ale ano neda se to srovnat to samoztejme :-)

ty kráááso z kazde serie :D jako jooo proc ne ale musela bych se na to podivat znovu :D jako treba u 4 a 5 fakt nevim :D u 6 jsem ti rekla :D u 3 je to asi to finale jak jinak :D a jinak bych musela hooooodne vzpominat :-D

ja taky prave bud takovyhle typy nebo post, a ta stovka je fakt bezva, vrele doporcuji, dneska se tesim na dalsi dil :-)

jako meli by ho jeste nejak zakoncit ale uvidime no treba se stane zazrak a jinak sneak peeky fakt jeste nejsou :D

no jasne nesnasim ty posuny :D no dneska jsem si to prave zkusila a ten prvni sneak peek jsem proste nenasla :D

#54 ShadowKittyGirl
2.3.2017 | 16:58:24
ShadowKittyGirl

#53 Car: Pane jo, tak tos vystihla přesně s tím dílem, je skvělý :-) Kdyby takové byly všechny, asi bychom se na to dívali ještě spoustu let :-)

Je to zajímavý vid? Ale fakt se nepotkají ani v jednom jediném záběru, až do té svatby a tam si zrovna neřeknou ani jedno jediný slovo. Předtím jsem si to nějak neuvědomila, ale ted jo… A když už jsme u Chrise, četla jsi co o něm napsali u Supergirl v souvislosti s tou jeho karaoke scénou? To je k smíchu fakt…

Jako když si vezmu jednotlivé série tak u mě by to hodnocení bylo asi nějak takhle:

  1. série super úvod, každý díl skvělý, + flashbecky z rku 1864 to jsem prostě žrala a to finále? Nic, co by kdokoliv z nás čekal…
  2. série nástup katherine naprostá libovka rituál, klaus, prostě skvělý – za mě asi nejlepší série spolu s šestkou
  3. série, narovinu, Klaroline super, ale moc původních. Nerozhodná Elena, mělo to spoustu dobrých momentů a tak, ale tak nějak to u mě nefungovalo, aniž bych to uměla pořádně vysvětlit
  4. série náhodou nebyla tak špatná a ten díl s New Yorkem a Lexi je libovej :-) Vůbec tam bylo dostatek dobrých scén nejen s Delenou, aby sis nemyslela, že jsem zaujatá… :-)
  5. série měla dobré nápady, taky nám dali hodně Katherine, bohužel to za něco stálo jen když v tom byla zapletená ona, no… Ale jakože Tessa byla taky super a to její uvedení :-) Prostě to byli blbě provedené vcelku dobré nápady no… Tak bych tu řadu popsala…

Asi se schodneme, že Siles prostě nebyl dost dobrý záporák ani ve4 natož pak v 5… 6. série je plná dokonalých chvilek Stefana a Car. Kaie je taky top a začátky Bamon, nostalgie pro delenu, jako ono i LIli dobrý a fajn, tohle u mě prostě fungovalo :-) 7. série tak to je obdobné spousta akce a nic moc záporáci ale Bamon momenty byly skvělý, vlastně víc než to, kdyby se prostě ubýrali tímto směrem a necpali jí dohromady s Enzem, bylo by to lepší a jak jí hned v prvním díle zachrání před autem a jak se na sebe dívají, to mluvilo za vše,.. Ach jo, pořád nemůžu uvěřit, že na to nedojde :-( Nebylo to špatný, Elena nechyběla, ale chtělo to to Bamon, pak by to bylo dost libový na to, aby to pokračovalo… 8. sérii budu hodnotit až jestli něco vysvětlí nebo koho zabijí… Ale tak sirény byly prostě další skvělý nápad, který tvůrci úplně pohřbili…

Až večer, zkus to po 22 a uvídíš, zda tam bude :-)

#55 Car
2.3.2017 | 17:22:18
Car

#54 ShadowKittyGirl: díky moc ! snažila jsem se to podat tak jak to cítím :-) a Candy je tam fakt bestovka, pěkně to Eleně natřela pac je faktem že tam všichni vypínali lidskost jak na běžícím páse tak proč ne ona a Stefan se prostě měl vyžvejknout :D

ne asi jako fakt jsi na to kápla :D asi se na ten díl podívám na celý sjem magor :D heled koukala jse na to práve pred chivli na ten clanek :D a ano je to smichu :D

jooooo první sérii si vystihla přesně, flashbacky s KittyKat a Defanem mě bavili a finále první řady jsem viděla nedávno takže to netřeba komentu no :D

2sérka výborná plus obrovský vývoj Car a vztah Jenny a Ricka který mě neskutečně bavil + Damon který jel do Eleny byla to sranda a jasně nástup TO :D

áááno moc původních po celou sérii a Stefan byl na muj vkus odloučen moc dlouho což se mi nelíbilo…mě chyběla Stelena pac byla na dálku a pak to finále kde se musela rozhodnout i tady na edne je to jako nej díl :D

hihi :D neee jako ja nejsem zaujata ani tak vuci Delene ale spis vuci tomu leku to me proste nebavilo :-(

tahle serie je v mych ocich diky Kath aspon trochu lepsi :D jooo ta herecka je skvela a taky ji mam spojenou s True Blood ja mam Janinu Gavankar rada :-)

o 6 jsme se už bavili ta bylavazne vyborna a 6×15 nejlepsi pro me

jo no jen kvuli tomu ze si tam zbyli twl fakt takova debilita :D ale nakonec jsem si na ne zvykla no, jako 7 nebyla spatna lepsi nez tohle ale horsi nez 6 :-.D ale zase Steroline :D jo no 8 serie napad ok ale co z toho :D

tak jo beru te za slovo uvidime :D zatim stale nic sleduji to :D

#57 ShadowKittyGirl
2.3.2017 | 18:22:39
Golradir

Red Wedding?! Chudák Caroline :(

2.3.2017 | 18:29:13
ShadowKittyGirl

#55 Car: Já chápu proč se nevyžvejkl ona ta situace… Nad mrvým tělem její mámi… Asi bych to taky nechala na potom obzvláště když chtěl aby to bylo dokonalé no… jo natřela jí to dobře :-) ale chyba to byla…:-/

Já se taky dívám, takže v klidu… :-) Proto si taky pohrávám s myšlenkou zkusit tu charitu, ale asi bych nenašla nakonec odvahu tam jet, i kdybych to fakt vyhrála no…

jako nechápu, jak to mohli napsat… ze začátku zpívá celkem dobře a až pak začne šaškovat… To přeci nemůžou brát v potaz…

1 díky :-) 2 Ano z Car se stala neuvěčitelná osoba + s Tylerem, jak mu pomáhala a tak, to bylo moc fajn… 3 nechápu proč, si že zabili elenu :-) Ne, pro mě to určitě nej díl nebyl no a ono taky to halo kolem michaela a pak ho zabili během vteřiny to bylo taky celkem zklamání :-/ a to co provedli Rickovi a ni nemluvím, ale líbilo se mi, jak se Elena s Damonem potkali, nebo jak vařili chill :-) Co už mi ale vadilo bylo jak z něj dělala Stefana, jak vybouchl a Car mu to nandala když chánila tátu – asi můj nej díl z té řady, :-) 4 lék mě bavil celá ta výprava za ním, nebylo to špatný, ale ty lovci už ano lék mi vadil víc v tom, že se to tam pak řešilo furt až doted, ačkoli už to tam být dávno nemělo… Viz ty komplikace s ním v 8 to už je vyloženě děs a taky o nervy… 5 jako v TB mě nebavila ale tady ano a bez Kath by to bylo na nic, jasně augustine a tak, ale to jsoiu prostě všechno super nápady, který vyloženě poslali do háje tím jak to spojili a zpracovali jakože dvojníci poutníci a tak… to už zase nic moc… 6 vystřihl abyc snad jen sarah salvatore, tu podvodnici jinak bomba,,, i když to k tomu patřilo ani ty sourozenci geminy liv a tyler nebyly zrovna ok ale bez nich by to nešlo a v 5 mě točili víc pro mě ještě paradoxně 6×19 jak se Car vrátili emoce a ona si uvědomuje jak moc to zvorala a tak celkově no… a 6×20 paradoxně proto, že se tam jedná o lék Delena scény a tak ale ta rozlučka se svobodou pro Jo je nezapomenutelná líbila se mi ale celá ta řada, i vězenský svět takže je těžký vybrat jen jeden díl… ale ta 15 má v sobě všechno to je fakt :-) 7 jak říkáš a k 8 se netřeba vyjadřovat :-)

#58 Car
2.3.2017 | 18:40:55
Car

#57 ShadowKittyGirl: no jenže v té době jak ji to říkal ji chtěl spis rict opak nebo nevim jak to bylo…takovy to wwaaau si uvedomil az dkyz zacala zpivat :D jako byla no ale visco museli je vypnout vsechny proste :D

na tenhle dil se fakt juknu _) jo no bych te musela dokopat :-)

nechapu fakt ne, to uiz je fakt moc :-/

neni zac :-) byla hodne ochotná mu pomoci :-) moment to nebylo to jak se mela rozhodovat mezi dvemabratrama, :D a rozhodne to neni nej dil, ale celkove nebyl spatnej , jo no s Rickem se neloučilo moc hezky :-( , mě ten lek vadil protoze proste ta predstava , navic furt mam za to ze proste upri si tak jim proste zustanes a tohle mi neprislo moc dobry a jak to pak zacali cpat vsude tak se mi to znechutilo uz uplne :D , pětka díky Katherine :-), jo no a to Car ty emoce neměla vyplý nějak extra dlouho, ale ten jejich ,,vypnutej,, sex to bylo neco :D vezensky svet nebyl spatny napad ale pak toho zacali zneuzivat a to se mi nelibilo :D si snad pustim ten dil s Kath a Stefam v 5 serii :D

#59 ShadowKittyGirl
2.3.2017 | 18:56:48
ShadowKittyGirl

#58 Car: tjn tak to bylo :-) Máš dobrého pamatováka, ale já spíš myslela, že celkově ta situace a atmosféra nebyla na tyhle rozhovory moc dobrá… :-(

Tjn já bych asi nebyla schopná ani na to letiště dojít a pak bych asi měla panickou attaku :-) Ale byl by to životní zážitek i trapas v jednom, protože bych mu fakt nerozuměla ani slovo a on by nevěděl co se mnou, bysme tam stáli a čučeli na sebe jakože hodně velkej trapas… A jak chce vyprávět ty historky z natáčení a tak… Hm jakože bomba no… :-/ že já kráva nedávala ve škole pozor… :-( ne snad že bych fakt věřila tomu, že budu mít takové štěstí ale víš jak… asi to fakt zkusím, když mi teda pomůžeš :-)

v té 3 poslední díl kde umřela, tak se měla rozhodnout za kým pojede a vynbrala si Stefana, je to ono, nebo ne?

ne asi waw!

jak ho zneužívali?

Který díl konkrétně? Jak začala šedivě, páchala sebevraždu nebo jak se spolu k sobě tulili v rakvy?

#60 Car
2.3.2017 | 19:05:56
Car

#59 ShadowKittyGirl: a samozřejmě to tam bylo schválně aby to vypnula no klasika :D jojo to já mám na takový věci :D já mám třeba pamatováka i hodně na obličeje :D jo to ne no, to jako zase chápu že chtěl počkat no, ale pak to vedlo k tomu čemu to vedlo, ale samozřejmě to bylo naschvál

no koukla jsem se na 5×14, ta Steferine scéna :D jako docela chudák Stefan, Kat mu akorát pomotala hlavu s Elenou a 5×15 nejlepší :D Katherine jim pěkně řekl, že nebejt ní tak jsou ze všech nuly :D

hihi :D no já bych te tam odvlekla a porádně namotivovala :-) ne asi zážitek ze kterého bych se asi jen tak nevzpamatovala :-) jo no :D jako je to blbý no ta jazyková bariéra, ale snazila bych se nejak mluvit :-) ani nevim jak bych ho pozdravila bych se zmohla na nejaky trapny ,,Hi, Ian, its me'' :D si delam srandu s tim its me :D ale bylo by to vtipny :D ver mi že to neni jen v te skole :D to co ses ve skole naucila je uplne k shitu :D to chce leta praxe a procvicovani :D ju :-)

já mám totiž takový dojem ze jo no :D že to byl presne tenhle díl a já ho měla docela ráda pac si vybrala proste Stefana :D

jako ale chtěla jsem to nějak jinak :D ten první ,,akt'' si taky mohli nechat až na to až spolu budou oba dva jakože pri smyslech :D

no ten svět začali využívat pak i na ten lek ze jo coz me pekne nasralo :D

pustila jsem si ten 5×14 jak se ho Kat snaží svést :D a docela se ji to podařilo Stefík se nechal unést :D

#61 ShadowKittyGirl
2.3.2017 | 21:00:33
ShadowKittyGirl

#60 Car: to jasný je no… :-) Tak aspon to odbouralo zábrany, jinak by trvalo než by se otukali dost na to, aby z toho něco bylo a proto to podle mě taky udělali :-)

Ne asi v tom motelu, to bylo hodně sexy :-) A rozloučila se stylově to je pravda. :-) To se mi hodně líbilo :-) Jako na tom je přesně vidět, že ona ta 5. série některé momenty neměla špatný, ale ono už jen to jak je to celé takové pochmurné, nepůsobí moc dobře je to prostě příliš tmavě i natočený asi pro efekt, ale tak nějak blbě..

A tak jako já s tou aj na tom nejsem úplně blbě, ale když jsem nervozní, což bych byla super nervozní, tak bych ze sebe nevymáčkla nic a představ si, že by ve finále umřel Damon a on by seděl vedle tebe a díval se jak začínáš natahovat, jako z toho bych fakt nemohla, nebo hůř, kdyby to byl průser, jako máš se tvářit že dobrý, abys ho neurazila, nebo mu vynadat? Fakt nevím, no… :-/

Začala bych asi Hi :-) Ale zda mu říkat Ian or Mr. Somerhalder, což se vyslovuje dost blbě i amíkům natož nám :-) ale Its me bych asi fakt neříkala… :-D Taky se ho můžeš zeptat Merry me? Nebo v tvém případě ještě lépe Where is Paul? :-P

Takhle, já bych asi dovedla složit nějakou větu, možná ji i říct, ale jemu bych nerozuměla ani slovo :-(

K tomu, že si vybrala Stefana se vyjadřovat nebudu, ale udělaný to bylo pěkně. Můj nej díl to ale není no… :-/

Jako neměli ho odtamtud brát, v tom s tebou souhlasím, ale to nebylo zneužití v pravém smyslu toho slova… Navíc kdyby jej nebylo, nebylo by Kaie a to by byla obr škoda :-) Já sem nemohla z toho dílu, jak ho tam chudáka nechala. Jak se tvářil zrazeně, protože v něm konečně bylo něco dobrýho, ne že by si to nezasloužil, ale bylo mi ho hrozně líto už v době, kdy jsem se na to dívala poprvé, a to se mi Chris ještě tolik nelíbil… :-/

Tak ona to taky dost dobře zahrála a v té době to pro něj ještě nebylo tak dávno, co se rozešli, nemluvě o tom, že vlastně u toho jejich vztahu taky nebyl… Tak víš jak…

#62 Car
2.3.2017 | 21:27:23
Car

#61 ShadowKittyGirl: jo a ty sneak peeky nikde nevidim :D

asi jo no :D

no jako ten se Stefan chudak jeste nechal, to bylo videt ze to jeste nema uplne vyreseny no prave :_/ a jo no to byl odobry jak kazdemu rekla co si mysli proste bestovka :D no prave jako par svetlych momentu tam bylo no :D ale jinak nic moc :D

no jaky jasne ze bych to ořvala a urcite bych mu nevynadala :D jako byla bych z toho velmi zdrcena coz budu tak jako tak :D ale vis co… no jako nevim no ja ji moc nevyuzivam a hlavne ne co se tyce komunikace tkaze nevim trvalo by mi nejakym zpusobem se rozmluvit :.D

Hi, dear :D HIHI :d TAK TO ASI NE, NEEE srat na to tam si vsichni tykaj proste jasnacka Ian :D tak to byla sranda s tim its me samozrejme :D no v mem jako no jo :D to bych se ptala urcite :D a jeste na Candy :-)

tp bychom si moc nepokecali asi no :D

tak muj upa nej taky ne, ale nebylo to spatny. no ja byla rada no ze si ho vybrala vsak jako proc ne :D

vim jak to myslis, me to tam vaidlo z pohledu toho leku no :D jo no a ona to dobre docela pohrbila ale co no :D jo tak to me asi i jo ale asi ne tolik no tam vic vypada jako klučina no :D

nebylo to dávno právě že bohužel :-( mozna tak jedna cela serie nevim uz presne :D

#63 ShadowKittyGirl
2.3.2017 | 22:34:14
ShadowKittyGirl

#62 Car: Mně vadilo, že Damonovi neřekla, že ho kdysi milovala, ono se to tam sice nehodilo, ale bylo to tak, jen to odmítla přiznat… :-/ Bitch :-)

na druhou stranu, aspon by mě utěšil :-P

To 100% ne :-D

Ne, tak mně to jakože nevadilo, že si vybrala jeho, i když to bylo fakt ironický to její „možná kdybychom se potkali první“ a taky že jo… že jo, i když to pro ni na věci nic neměnilo, ale fakt jsem delena, takže i když mi stelena nijak zvlášt nevadila, nemůžu být objektivní, proto jsem říkala, že se k tomu že si vybrala jeho vyjadřovat nebudu, víš jak…

Jako postavu, jsem Kaie zbožnovala, to ne že ne, ale na to, že je starší než já, tam v té době vypadal vážně jako kluk. hlavně teda v té první polovině, což byl účel, protože mu mělo být nějakých 17. Ale ted je z něj chlap a to jakože fakt moc hezkej a já před ním prostě smekám…

To je ale přesně to co jsem říkala, zatímco chlapy vypadají líp a líp, s námi to jde už jen z kopce po té 20 :-( šmejdi…

Vezmi si třeba Paula, Matta, Iana, jeremyho, Tylera a Ricka, ty taky vypadají líp než na začátku seriálu, zatímco na Nině a Car už je ten věk znát. Na Kath tolik ne, ale ono ty afroameričanky mají vždycky dobrou plet… :-)

Ani ne vezmi si, že elena s Damonem se dala pořádně dohromady až v posledním díle 4. série do té doby mohl pořád doufat a taky že doufal. První polovinu páté řady měl vymytý mozek a tak toho času na vzpamaování se moc neměl no…

#65 Car
2.3.2017 | 23:07:49
google147

Tak jsou venku nějaké spoilery na finále a jestli je to pravda, tak možná bude Plecka muset měnit identitu, protože jí hned dva fanouškovské tábory budou chtít zabít.

#66 Car #77 ShadowKittyGirl
2.3.2017 | 23:37:00
Car

#63 ShadowKittyGirl: to je pravda no je to proste bitch :D

ne asi souhlas :D

rozumim :-), tak jako každej ma nějaký svý preferene že jo :D ale jako jo no je to vtipný když se potkali poprvé ale tak co no :-D

no to jiste hodne kluk, jak na to ted koukam tak fakt vypada jak klucina je to vtipmy :D souhlasim :-)

jo no hodně smutny ze tak brzo :D i kdyt jako taky potkam kluk lehce přes 20 a už mají šediny ale za to prostě nemuzou no ut je to tak…

jo no to vypadají to je fakt :-) jako jo sice furtvypadaji dobre holky lae je to tam no :D taky mi prijde :D to jim doclea zavidim :-D

jinak Ian ted zase vysílá :D

sohulasím proto rikam ze Steleyn bylo celkove vice

#77 ShadowKittyGirl
3.3.2017 | 0:13:21
Car

#64 google147: a to? povídej !!!!!!!!!!!!!!!!

#67 Golradir #71 google147
3.3.2017 | 0:13:50
Golradir

#66 Car: Caroline umře

#68 Car
3.3.2017 | 0:16:17
Car

#67 Golradir: kecáš :D jakto

#69 Car
3.3.2017 | 0:20:39
Car

#68 Car: tak na nejaky deníky pekne seru teda

3.3.2017 | 0:20:53
Car

ta si to fakt zaslouží ze všech tam nejmín no :-)

3.3.2017 | 0:21:45
google147

#66 Car: Ta smrt má být Bonnie, ale nakonec skončí v té dimenzi s Enzem (jediný happyend). Do té dimenze ještě přesunou všechny mrtvé postavy, co se objeví ve finále (John, Vicky, Tyler atd.)

Katherine dostane lístek za Kaiem

Stefan s Elenou zase od Damona výmaz paměti.

Oba mají na sebe v tom skoku narazit a nepoznat se, Caroline povede školku s Alaricem a dostane dopis od Klause, kde ji zve NO.

Takže žádná Delena (bude prý záběr v alternativním vesmíru, kde jsou spolu a mají děti) a žádná Steroline (ta se podle všeho zazdí úplně). Má to končit s náznakem Steleny a Klaroline.

#72 GingerGin #73 GingerGin #77 ShadowKittyGirl #90 Car
3.3.2017 | 7:43:06
GingerGin

#71 google147: Katherine ve vězeňském světě s Kaiem…super :D Stelena, co si na sebe nepamatuje, že se kdysi znali, ale je tam náznak, že mezi nimi něco bude? Taky ještě ujde…Ale zazdít Steroline???????? A co hůř, nýznak Klaroline?????? Prosím, jen to ne. Pro mě je pro Klause značka ideál Cami…Jako postavu ji sice nějak nezbožňuju, ale líbilo se mi, co s Klausem měla. To Caroline nikdy neměla…A hlavně po té krásné druhé žádosti od Stefana to celé zazdí?????? NE NE NE NE NE!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!

3.3.2017 | 10:09:04
GingerGin

#71 google147: děláš si jen srandu, že jo? prosím, řekni, že si jen děláš srandu…Mi je v tomhle případě Delena celkem fuk…Ale Stefan a Caroline měli tak skvělý vztah :/

3.3.2017 | 10:10:16
pinkypancake

Tyhle spoilery sou prý fake jeden z TVD writeru to potvrdil

#75 GingerGin
3.3.2017 | 10:54:48
GingerGin

#74 pinkypancake: No taky mě napadlo, že to prostě jen někdo „vypustil“ aby pak bylo finále větší překvapení. Ono obecně to vymazání vzpomínek Steleně a následné potkání po čase s tím, že si na sebe nepamatují, ale zajiskří to mezi nimi mi přijde jako strašně fajn konec.Ale to by nějak lépe musela být vyřešená Steroline. Přijde mi dost nefér ty dva po tom všem rozdělit :/

#77 ShadowKittyGirl
3.3.2017 | 10:59:36
Golradir

To, že umře Caroline soudím z promo videí a promo fotek → ve videu se mluví o tom, jak je Kathrine posedlá Stefanem, tím pádem ji Caroline stojí v cestě. Pak promo fotka k úplně poslední epizodě, kde Stefan v obleku a v šoku odchází od sanitky. A další promo fotka, kde se Bonnie a Caroline drží za ruce, což by mohlo znamenat, že Caroline je v té dimenzi podobně jako Enzo. Jsou to čistě mé spekulace, nikde jsem nic nečetl jen jsem si našel spojitost mezi promo materiálem, no snad se mýlím…

#78 ShadowKittyGirl #85 ShadowKittyGirl
3.3.2017 | 13:48:46
ShadowKittyGirl

#64 google147: Jako já si myslím, že to bude muset v každém případě, obzvláště pak, pokud zabije Car :-/

#65 Car: a copak ti hezkýho pověděl tentokrát? :-)

#71 google147: Jak jako lístek za Kaiem? Další výmaz? Jakože fakt bude po tom všem nakonec Stelena? Si dělají normálně prdel, ne? Divím se, že Candice souhlasila s přechodem do TO, když Klaroline sama ráda nemá, ale tak z něčeho žít musí no…

ZAČÍNÁM CHÁPAT, PROČ PAUL BREČEL, PROTOŽE TOHLE JE NAPROSTÉ PODKOPÁNÍ VŠEHO !!!! Jinými slovy fakt vzhůru na Plecku, jestli to takhle nějak udělá, protože takhle dostane happyend akorát Bonnie a dávno mrtví postavy které už nikoho nezajímají…

#75 GingerGin: Jasně no, ono dvojníci FOREVER, co? :-/

#90 Car
3.3.2017 | 13:49:38
ShadowKittyGirl

#76 Golradir: Snad jo, ale je to dobrá teorie, i když si takový konec nepřeju…:-/

Já už ale vůbec nevím, jaký konec si mám vlastně po tom všem přát, během posledních pár dílů mi připadá, že úplně všechno pohřbili… :-(

3.3.2017 | 13:53:14
KaraSnowAllen

Taky jsem ty spoilery četla.

Nejsem DE, ale proboha, Stefan bez Caroline? Jakože fakt, potom celém moření, dávání je dohromady několik sérií, zvládání překážek, které Stelenka ani za mák nedala(milovala jsem ty dva spolu, vždycky to bude můj oblíbený pár, ale pokud se dají tímhle stylem dohromady, tak je asi budu nesnášet)? Potom, co tak srazili Stelenu ceně? Potom, co Stefan díky Car přijal některé skutečnosti, kterým vzdoroval celý seriál, potom, co jim z nich udělali ten jediný a pravý pairing pro Stefana? Lol, sám Cade označil Car jako lásku Stefanova života. To jako Stefan bude žít s tou, co mu příhrál vesmír než s tou, kterou miluje z celého srdce bez magických hrátek? Jako vážně? Jako, SE a Klaroliners budou nadšení, ale fakt má tohle Julie zapotřebí? Takhle si sama vše podkopnout a ukončit to takovou fraškou, který znehodnotí Stelenu ještě víc, pač budou spolu jen proto, že si nebudou pamatovat ty své lásky, pro které se mohli přetrhnout? Stefan miluje Caroline pět let, nepřestal ani když se od sebe rozloučili a on cestoval s Valerií. Ne, tohle fakt nežeru. Něco je pravdy, na tom, že Julie nikdy nevěděla, jak seriál ukončit, proto je tu nejspíše ta Stelena, Williamsonova srdcovka. A pokud Candice přejde do TO, tak u mě dost klesne, protože si nasere do huby, jako ještě nikdo z herců s tím, co celou dobu prosazují. Nicméně jsem četla, že je to fake, tak to třeba není vůbec pravda a já jsem tu skleněnou vázu rozbila úplně zbytečně. :D

#80 ShadowKittyGirl #90 Car
3.3.2017 | 14:18:17
ShadowKittyGirl

#79 KaraSnowAllen: Jsem Delena a klidně to přiznám, ale i když mi ani Stelena nijak zvášt nevadila, Car se Stefanem jsou tak skvělý pár, že nedat jim happyend je trestuhodné :-(

Chudák váza… :-) ale s tou Candice máš pravdu :-)

#81 KaraSnowAllen
3.3.2017 | 14:25:11
KaraSnowAllen

#80 ShadowKittyGirl: Však býti Delena není hanba, ač ráda fakt nemám, tak radši oni než SE s KC. :D Stelenu jsem fakt milovala, ale určitě bych nechtěla, aby byli spolu jen proto, že to v podstatě ani sami nechtějí, jen se jim vymáznou vzpomínky na ty, které skutečně milují a to se mi fakt nelíbí, i když je to Stelena. Sakra, od páté série čekám na Steroline, od šesté čekám na jejich happyend a budu ho mít! Upřímně, pokud to skončí takto, tak fakt nechápu, proč je dávali takovou dobu dohromady a utvrzovali nás v tom, že jsou ta pravá láska.

Stejně už byla nakřáplá. :D

#82 ShadowKittyGirl
3.3.2017 | 14:48:19
ShadowKittyGirl

#81 KaraSnowAllen:

Hamba to není, a já se za to ani nestydím, ale hodně lidí si myslí, že všichni delena fanoušci jsou fanatici :-/ a to i tady :-(

Stelena mi nikdy nevadila, ale dát je zase dohromady po tom všem a hlavně takhle mi přijde taky dost na nic… jako by půlku seriálu poslali do kytiček… :-/

A rozhodně nechci aby byl Damon sám, bez bratra a ještě ke všemu bez Eleny, to ho můžou rovnou zabít… :-( i když je to pravděpodobné, moc by se mi to nelíbilo no…

:-) Aspon máš důvod koupit si novou a do příštího týdne všechny křehké předměty raději uklid z dosahu :-)

#83 KaraSnowAllen
3.3.2017 | 14:57:04
KaraSnowAllen

#82 ShadowKittyGirl: Jsou, ale né všichni, nějak se to po poklesu sledovanosti uklidnilo. Znám jeden mnohem horší fandom, ten trumfne všechny shippery světa.

Bez bratra, bez Elena, dokonce i bez Bonnie.

Mám doba šipky, tak si jen vytisknu obličej Julie Plec a budu se do něj strefovat.

#84 ShadowKittyGirl
3.3.2017 | 15:16:09
ShadowKittyGirl

#83 KaraSnowAllen: Jaký? :-) To mě zajímá…

Spíš se to uklidnilo hlavně po odchodu Niny ze seriálu, ale tak možná se pletu no.. :-)

Na tu jsem zapomněla, ale jo. Prostě aby byl sám, jak ten kůl v plotě? To se mi vůči němu nezdá fér, chápu, že někdo to schytat musí, ale takhle by to schytali úplně všichni, protože by nikdo neměl to co chtěl… Jasně, oni by si to nepamatovali, ale my jo… :-/

:-) Taky už nad tím pomalu přemýšlím, ale my máme doma jen magnetický a to by ji neboleli :-( Uvažuju nad nějakou woodoopanenkou :-)

#91 KaraSnowAllen
3.3.2017 | 15:30:54
ShadowKittyGirl

#76 Golradir: Hele ale jedna věc mě zarazila, proč by ke Caroline volali sanitku, když není člověk? Byla by jim na prd… Nešlo teda spíš o tu Bonnie, nebo tak někoho?

#87 Golradir
3.3.2017 | 15:33:09
ShadowKittyGirl

A ono, jak se tu psalo, že Stefan ve videu nevítá Elenu zrovna nadšeně, jako taky by se mi nelíbilo, že jí musím přiznat, že jsem jí vyfoukl lék a tudíž papá její budoucnost s Damonem… Nemluvě o způsobu jakým se to stalo… Podle mě se před ní prostě styděl, což je taky dost pravděpodobný, i když jsme se na to téma už u toho článku bavili už dost… :-)

3.3.2017 | 15:36:25
Golradir

#85 ShadowKittyGirl: To máš pravdu s tou sanitkou, ale nějak si nedokážu představit proč by měl být Stefan tak zdrcenej ze smrti Bonnie… No možná bude mrtvých víc než by se čekalo :(

#88 ShadowKittyGirl
3.3.2017 | 16:47:54
ShadowKittyGirl

#87 Golradir: minimálně všichni hosté :-) dost možná, když to tam kdosi vyhodí do povětří, že? :-) Ale ani kvůli Mattovi by nevyšiloval, Rick má jistý, že přežije a moc jiných lidských kandidátů na poranění už tam není… Jedině, že by se něco stalo holčičkám? Proč by ale zase nepoužili upíří krev? To prostě nedává smysl…

3.3.2017 | 16:55:37
Crazynecka

Ja to taky bohuzel vidim na Stefana nebo Caroline..:(. Tvurci serialu jim sice venovali vytouzenou svatbu ale bohuzel asi ne spolecnou budoucnost… Ackoliv nevim jak to chteji udelat s Caroline.. ale jeji smrt by trosku davala smysl.. jakoze porad nam rikali, ze jedna postava zemre, ze to bude hodne emotivni pro vsechny, ze ro bude necekane a totalni sok pro vsechny.. ze se to dotkne hlavne Stefana a ze pry i Paulovi ukapla slza kdyz to cetl.. jako vemte si, Caroline je tam asi jedina postava, ktera nikdy neumrela( krome premeny) ci ji hrozilo nejake extra nebezpeci- jako kolikrat Elene, Stefanovi , Damonovi, Bonnie.. .Nikdo nikdy po NI vylozene nesel.

A Katherine uz ji jednou zabila, aby ji premenila… tak proc to ted neudelat znova…

#92 ShadowKittyGirl
3.3.2017 | 16:56:08
Car

#71 google147: doufam ze vsechno tohle je jenom jeden blbej vtip :D protoze jestli je to pravda tak budu totalne na*rana :-) fakt skvely tak jako sorry ale oni si piplaji Steroline a pak to znici? jako ja nebudu zapírat ze Stelena a Steroline je muj nejoblibneejsi par lae kdyz uz to zaslo takhle daleko tak to nemuzou byt Steroline happyend? navic nerikala to Plecka? jako smrt Bonnie okej to je asi nejlepsi alternativa z toho vseho at si zije s Enzem v nejake dimenzi i kdyz nevim jaky to tam bude ale ten zbytek ? Rick si klidne muze vést druhe Bradavavice proc ne… ale musi do toho tahat Caroline? a to ovlivneni? :D aha… tak to je to nejhorsi co muzou udelat a na co nam je pak nejaka vidina alternativniho vesmiru kde maji Delena deticky? jako na to aby meli aspon DE fanousci radost? a pak hned potom bude naznak Steleny? :D tak to nevim jestli je zrovna chytry no :D ale nejvic me pobavila ta Caroline a pozvanka do NO na to vsechno co rekla Candy o Klaroline :-)
#77 ShadowKittyGirl: kdo mi mel co povedet? :-O ted se nejak nechytam :D
#79 KaraSnowAllen: yeeeep jako vždycky tvůj koment vystihuje me myslenky, mohu se jeste zeptat, kde jsi to take cetla? jako opravdu tohle fakt ne, milovala jsem Stelenu ale Steroline je supr a uz ji tak nějak žiju a to ze je rozdeli uplne k nicemu? stotisickrat si budu prat Steroline a dat sbohem Delene..ale proboha vymazat jim jeste myslenky? to neee, taky jsem myslela ze neco rozbiju a ani Candy by u me taky hodne klesla…

#93 KaraSnowAllen
3.3.2017 | 16:59:06
KaraSnowAllen

#84 ShadowKittyGirl: Upřímně, at jsou všechny fandomy jakkoliv drzé, sprosté, hloupé, fanatické, tak žádný z nich nemá na Stydia fanoušky, to mi můžeš věřit. :D

No, tak šlo to různě. Tak, třeba Damon opět sejde na ten svůj staromládenecký život, však tak byl taky spokojenej.

Taky nápad. :D

#94 ShadowKittyGirl
3.3.2017 | 17:04:00
ShadowKittyGirl

#89 Crazynecka: Jakože je to jediný možný konec, jak by se Plecka vyhnula tomu, aby zabila jednoho z bratrů, ale vážně je to dobrý nápad?

Že by ji Kath zabila dává smysl, to rozhodně, ale všichni si myslí, že by se toho tvůrci neodvážili. Je to tudíž ta nejmín očekávaná smrt. Pokud chtějí šokovat, bude to ona :-( Pak by taky platilo to, že dostanou happyend jen dva páry, ale co je to za happyend? Leda, že by bez ní Stefan nechtěl dál žít. dal lék Damonovi, aby mohl být s Elenou a pak by odešel za Car. Enzem a Bonnie do toho jejich světa, ale to pak naprosto postrádalo smysl Stefana vůbec léčit a co holčičky? Jako nechápu…

3.3.2017 | 17:04:27
KaraSnowAllen

#90 Car: Na facebooku v nějaké skupině, což všichni víme, zas tolik důvěryhodní nejsou, ale původně se to myslím objevilo a twitteru.

#97 Car
3.3.2017 | 17:05:52
ShadowKittyGirl

#91 KaraSnowAllen: Kdo jsou Stydia? Ze kterého je to seriálu? Se nějak nechytám, promin :-/

Myslím, že ted už by mu to nevyhovovalo.. :-(

#95 KaraSnowAllen
3.3.2017 | 17:10:06
KaraSnowAllen

#94 ShadowKittyGirl: Tak Stydia – Stiles a Lydia- je ze seriálu Teen Wolf. Jejich fanoušci fakt stojí za to, hlavně na Twitteru.

#96 ShadowKittyGirl #97 Car
3.3.2017 | 17:14:54
ShadowKittyGirl

#95 KaraSnowAllen: Jop. já si to myslela, teda hlavně podle Lydie, ale u Stilese jsem si právě nemohla vzpomenout na jméno, holt už je to nějaký ten pátek, co jsem se na to dívala… :-/ A to jsou fakt tak drsní. jo?

#98 KaraSnowAllen
3.3.2017 | 17:21:41
Car

#93 KaraSnowAllen: okej… no i tak doufam, ze se to nestane, protoze jestli jo tak uz si to nikdy nepustim a Plecku pekne vyřvu na twitteru…
#95 KaraSnowAllen: :-D ne asi :D to už je nemoc to co oni předvádějí… měli to nechat zakončené tak jak to je :-)

#107 ShadowKittyGirl
3.3.2017 | 17:42:33
KaraSnowAllen

#96 ShadowKittyGirl: Spíše stupidní(a to tak, že extrémně), nevychovaní, drzí, otravní jako děcka s tantrumem. Jako, třeba tady mi příznivci Stydie přijdou v pohodě(pravda, že jich tu moc neznám), ale to, co je na twitteru… Zrovna ted se tam něco děje. Nějaký průzkům toho, kdo je nejlepší pár pro nějaký web podle fanoušků. Oni si nominovali Stydiu, fajn. Nicméně ta ted prohrála a oni kvůli tomu založili nějaký hejt účet, kde nedávají na ten web, že je prý heterofobní, že je prý proti Stydie zaujatý, že to bylo zmanipulované, někteří magoři tak dokonce psali něco o žalobě. Přitom to hlasování ovlivnovali pouze diváci a oni sami hlasovali několikrát. Ten jejich pár měl původně vypadnout už v minulém kole, ale oni to prostě dohnali tím, že hlasovali bez přestávky na dvou telefonech. No, je toho okolo nich fakt hodně, mnohem horších věcí, hodně z toho dávají lidi vyscreenované na Tumblr, dokonce jeden ze spisovatelů toho seriálu je nemůže vystát (Will Wallace), nemluvě o tom, jak neustále šikanují herce ze seriálu(hlavně Shelley Hennig), to co tam dělají je fakt napováženou. Ne nadarmo se jim říká Stydioti. Lol, dokonce jsem našla jejich definici Jako netvrdím, že jsou takový všichni, ale to, co jsem našla na Twitteru trumflo absolutně všechno, co jsem kdy od fanoušků viděla a že jsem toho viděla dost.

Ale tak, to jsem se trochu moc rozepsala k tématu, které nesouvisí s TVD.

#99 Car #107 ShadowKittyGirl
3.3.2017 | 17:46:29
Car

#98 KaraSnowAllen: jak říkám nemoc :-) závidím lidem co maj tolik času :-)

#100 KaraSnowAllen #107 ShadowKittyGirl
3.3.2017 | 17:48:46
KaraSnowAllen

#99 Car: Přesně, ale tak většina z nich jsou děti, vlastně i některé děti mají více rozumu. Tohle je fakt vrchol demence, ale holt, ti taky musí existovat. Znám hromadu fandomů, co taky dokážou být pořádně nepříjemní, ale říkám. Fanoušci SL jsou vrchol, špička ledovce, je fakt nejde překonat.

#101 Car
3.3.2017 | 17:54:45
Car

#100 KaraSnowAllen: jasan tak pokud jsou deti tak jako okej, ale i tak by mohli mit mozek no :D samozrtjeme ze musi ale zakazala bych takovym množení se :D jo no fakt vyborny :-( jako ja je spolu mela rada, ale nejak se mi vubec nelibilo ze se Stiles neprivital s Malii to byl teda taky vrchol a vubec… no nevim jak muzou byt Stydia fanousci spokojeni, kdyz tam spolu meli akort sceny leda pres zed hlavne ale okej no :D

#102 KaraSnowAllen
3.3.2017 | 18:16:39
KaraSnowAllen

#101 Car: No, já být fanoušek, tak jsem spíše naštvaná, jak mizerně to napsali, než že měli scény přes zeď.

#103 Car
3.3.2017 | 18:24:04
Car

#102 KaraSnowAllen: tak to samozřejmě taky, ale nemuže to nekdo prece počíat jako za plnohodnotný vztah… po celou dobu spolu nebyli a ted se je k sobe snazili nasilne narvat na poslednich par dilu? tak to mi prijde dost uhozeny no :-) připomíná mi to ,,o nás bez nás''

#104 KaraSnowAllen
3.3.2017 | 19:51:58
KaraSnowAllen

#103 Car: Upřímně, na toto téma bych mohla napsat slohy, co všechno bylo špatně, ale prostě a jednoduše – všechno. Jinak toto je podle mě nejmenší problém, protože DOB nebyl k dispozici, takže to jinak nešlo. No, šlo to milionkrát lépe, třeba je vůbec nedávat dohromady, ale už. Kuš, kuš, Karo.

#105 Car
3.3.2017 | 20:04:00
Car

#104 KaraSnowAllen: jo no nedá se než souhlasit :-)no jako než tohle, tak to je opravdu dávat dohromady neměli a opět tim absolutně pohřbili Stalii a to co mezi sebou měli, prostě to nepochopíš… a opravdu nechápu co tam budou ještě 10 dílů vymejšlet

#110 KaraSnowAllen
3.3.2017 | 20:39:43
Crazynecka

Taky me ted nepadlo, ze pokud by umrela Caroline..tak by asi Stefan dal lek Damonovi a Delena by mela happy End. Pak by to skoncilo tim, ze by se vsemi loucil.. Nebo treba Katherine nejak donuti Caroline vycucnout lek ze Stefana…a pak ji zabije… tak

Ale spis asi ne… Katherine je bude chtit rozdelit na dobro od sebe..
Tak nevim jaak to dopadne no..

#108 ShadowKittyGirl
3.3.2017 | 20:51:03
ShadowKittyGirl

#97 Car: Jen do ní, vsadím se, že tě většina podpoří… Celý svět se spojí proti Julie Plec :-D – dábělský smích

#98 KaraSnowAllen: Stydioti :-) To sedí, jako jak to tahle popisuješ tak to je docela síla, přitom ty dvě postavy spolu ani nic moc neměli, ne? (viděla jsem jen 3 série a dávno, tak možná jen nevím, no…) Ale i kdyby, co za to může chudinka Shelley? :-( Ta náhodou byla celkem fajn :-)

Po pravdě jsem ani netušila, že má ten seriál až takovou úspěšnost… Jako jo, první série byla super, ale pak už to nějak přestávalo pomalu ale jistě dávat smysl… Nevím, no prostě jsem se na to pak už vybodla… Sorry, asi jsi fanda, ale já to s tím seriálem mám nějak takhle… :-(

To neva, my s Car taky neustále odbočujeme a já se ptala, tak je to když tak na mě… :-) Díky za odpověd :-)

#99 Car: Tjn I já a v poslední době teda obzvlášt…

#109 Car #111 KaraSnowAllen
3.3.2017 | 20:59:33
ShadowKittyGirl

#106 Crazynecka: Myslím, že po dnešním díle budeme všichni valit oči, ale snad nám to i něco osvětlí no…

3.3.2017 | 21:01:01
Car

#107 ShadowKittyGirl: :-D jako tohle nepřežije a po tehle zkusenosti uz nebude natacet serialy to ti davam pisemne :D , to jo no my neustale odbočujeme :D

přesně tak, s tím časem je to v posledni dobe na štíru .-(

#112 ShadowKittyGirl
3.3.2017 | 21:04:57
KaraSnowAllen

#105 Car: Tak asi nástup nové smečky. V těch deseti dílech podělali, co mohli, nevím, co chtějí dodělat. Nejspíše zabít Maliu a Parrishe a pro jistotu i Dereka(TH se prý má objevit.) a Jacksona(ten je potvrzen),však víš, Sterek a Jydia.

#114 Car
3.3.2017 | 21:08:43
KaraSnowAllen

#107 ShadowKittyGirl: Shelley hraje Maliu, která je součástí páru Stalia a ten pár podporuje nebo podporovala. Ne, jim opravdu nevysvětlíš, že to je jen herečka, která za scénář nemůže. Dokonce jí obvinují, že sebrala roli nějaké POC herečce, protože do role biologické matky Malie obsadili poc herečku. Lol, přitom Shelley byla do té role obsazena dávno předtím, než casting hledal někoho do role její matky(které se objevila až v páté sérii, Shelley tam byla už od třetí).

#112 ShadowKittyGirl
3.3.2017 | 21:14:07
ShadowKittyGirl

#109 Car: :-) Kéž by… :-) Je to sadistka, co nemá v televizi vůbec co dělat… Ono když se nad tím ale zamyslíte, přesně její styl, svatba, romantika, láska, příslib toho, že už budou pořád spolu a pak bum! Car je mrtvá… Typický… :-/

#111 KaraSnowAllen: Já vím, že hraje Maliu a po dlouhé době mi tam přišla jako postava, která má třeba vážně zajímavý životní příběh, proto mě zaujala + Shelley je vážně strašně miloučká, aby taky ne, když byla miska, že jo :-) Ale prostě mi to vůči ní přijde opravdu hnusný, ona přeci nemůže za to, že její postava utvořila pár se Stilesem. Krom toho, neříkám, že byly ideální pár, ale aspon byly pár, což u té Lidie asi nic moc, podle toho, cos psala… Prostě blbost no, jak říkáš… :-/ Lidi jsou pitomí…

#113 KaraSnowAllen #114 Car
3.3.2017 | 21:30:11
KaraSnowAllen

#112 ShadowKittyGirl: Shelley je totálně zlatá, ale je v tomhle chudák. Lol, vždyt ona slavila třicátiny, na které přišli DOB a Tyler Posey…A oni jí vystřihovali z jejích vlastních narozeninových fotek a psali jí tam hnusné komentáře jen proto, že na tu její oslavu přišli. Prostě pitomci.

#116 ShadowKittyGirl
3.3.2017 | 21:41:14
Car

#110 KaraSnowAllen: ne asi ja taky nevim co tam jeste chtej resit :-/ takhle jak to skoncilo bylo celkem okej, trochu se bojim ze to poserou, jo no tak s Derekem jsem trochu pocitala :-) mimochodme kdyz uz tu probirame ty shippy tak vis kdo docela se*e me? Clexa ze stovky :D jako uz je to sto let co tam Lexa nehraje ale ne, furt se to proste shippuje pripomina, delaj se na to gify, a fanousci jsou tim uplne postizeny a ma to strasnej dopad na celej serial, v kazdym komentu furt jenom ctu jak je to hrozny a jak tam Lexa chybi a bla bla… strasne to ten serial obtezuje :D jestli to neznas nebo nekoukas tak promin :D
#112 ShadowKittyGirl: ne asi zakazala bych ji delat serialy protoze to co dela je fakt moc, a kdo by mel rad sadisty… a uz se tesim na SPN :D

#116 ShadowKittyGirl #117 KaraSnowAllen
3.3.2017 | 21:56:14
google147

Pozor ano ty spoilery jsou prý fake (já jako pesimista tomu věřím), ale ten dopis od Klause bude na 100%, ale do NO pojede Alaric a tak se má vysvětlit proč bude v Originals, takže Candice zatím nesouhlasila, že bude v seriálu. Dále co si protiřečí je, že samotná Plecka prozradila, že Stefan má poslední scénu v penziónu a jak Stefan tak Caroline mají prsteny a jsou manželé.

Jestli ztratím 3 roky čekáním na Steroline happyend a nakonec dostanu takovouhle sračku, tak rozbiju svůj Notebook. Fakt potom nechápu, proč byla druhá žádost o ruku a celá svatba, vlastně proč je dávali na konci 7.série znovu dohromady. když ti dva nedostanou ten happyend.

#118 ShadowKittyGirl #121 Car
3.3.2017 | 22:07:47
ShadowKittyGirl

#113 KaraSnowAllen: Tak to už je ale brutálně moc!!!!

#114 Car: Věříš, že jsem na to dneska úplně zapomněla? Ale tak já se na to bez Lukáše stejně dívat nesmím… :-( Sice mám v plánu si ho podat, ale takhle by si podal on mě, a to nebudu riskovat a zítra udělám svíčkovou, nebo upeču kuře, i když to teda sama moc ráda nemám, at se třeba postaví na hlavu… Vegetarián vymaštěnej!!! :-) Sorry, ale jsem prostě nakrklá no… :-)

#121 Car
3.3.2017 | 22:11:42
KaraSnowAllen

#114 Car: Na stovku koukám a sama jsem hodně velký Clexa shipper, nicméně to, jak jim Lexa chybí mi taky začíná už celkem vadit. Já Lexu milovala, obrečela, nechtěla se smířit s tím, že už tam nebude, ale nepotřebuju to psát každých pět minut ke každému dílu, v každé diskuzi a podobně, prostě už tam není, jen doufám, že se tam nějak zjeví, jako ve finále. Mě bohatě stačí, jako lavinu nevole to vyvolalo, takhle se nešílelo ani když v Dallasu zemřel Boby. Že tvoří gify mi ani tak nevadí, že se s tím nechtějí smířit, to nadruhou stranu chápu, né každý baští Bellarke. Chápu, že je to už nejspíše otravné, že to píšou fakt všude, ale horší je občas twitter, kde píšou, jak jsou tvůrci hrozně homofobní, že jim zabili jejich LGBT postavu, kterých je málo(přitom mají jednu hned v hlavní roli – Clarke), přitom herečka sama chtěla odejít kvůli FTWD. Stále platí, že na Stydiáky fakt nic nemá, ale i Clexani jsou taky protivní, ačkoliv já s žádným doposud neměla problém, možná proto, že jim sama jsem…ale taky jsem Bamon a s pár Bamon fanoušky jsem se taky dobře porafala. :D

#119 ShadowKittyGirl #120 ShadowKittyGirl #121 Car
3.3.2017 | 22:12:05
ShadowKittyGirl

#115 google147: Taky oni se asi vezmou, to je jasný, ale kdo říká, že se ten penzion nebude nacházen v nějakém tom světě a oni dva nebudou mrtvý?

3.3.2017 | 22:13:39
ShadowKittyGirl

#117 KaraSnowAllen: Chichi Dallas :-D To bude ale asi tím, že diváci byly starší a nebyl internet, ne? :-) Jinak to býval favorit mojí babičky :-) To už o ledasčem svědčí.. :-)

Och, Bamon… ani mi nemluv, můžu být sice Delena, ale tyhle dva bych strašně ráda viděla spolu a od 6. série k tomu měli docela slušně nakoročeno a i v té 7. toho bylo hafo… To mi vadí, že na tyhle dva nikdy nedošlo, Enzo mohl být klidně potom, ale aspon chvíli Bamon, bych si přála vidět… Jako určitě by to i nakoplo sledovanost… prostě osudová chyba 7. série :-/

když jí říkal, že jí miluje. málem jsem vyskočila od radosti, že se to konečně začíná ubírat tím správným směrem, ale on prostě musel dodat, stejně jako tě milovala Elena, to zabil jako… :-(

#122 Car #124 KaraSnowAllen
3.3.2017 | 22:19:07
ShadowKittyGirl

#117 KaraSnowAllen: O čem ses s Bamon fanoušky porafala? Měli nějaké super teorie, či co?

#124 KaraSnowAllen
3.3.2017 | 22:19:48
Car

#115 google147: no Ricka at si klidne odcestuje to je mi docela jedno :D klidne si tam muze zustat, na Delenu kašlu i kdyz Damonovi preju happyend ale pro me je nejdulezitejsi Steroline jakožto nejoblibenejsi postavy a par vubec !!!!!!!!! takze jestl ise tak nestane taky neco rozbiju… a heled jde ti ta ofiko CW stranka? rada bych to pristi tyden sledovala primo online :-(
#116 ShadowKittyGirl: je mi to jasny to jsi prave rikala :-) ne asi :D At hezky trpi za to co ti provedl a ty si hezky pochutnas na kuratku nebo svickove, ja bych brala tedy kure :D ja se ti vubec nedivim ale :-/
#117 KaraSnowAllen: tak ju super :-) ja stovku mam hrozne rada a ano taky jsem byla jsem fanousek tohoto shippu ale proste tohle mi prijde uz strasne otravne a uz mi ten vztah dokazali pekne znechutit :D , jako samozrejm Lexa byla Lexa a vubec Aly je skvela ale proste co je moc je moc :-( , souhlasim :-) my jsme treba normalni a nemame tu potrebu ale opravdu me stvou ti fanatici co si proste nedaji pokoj a cpou to pod kazdy prispvek :-/ uz je tofakt o presdrzku, to samozrejme to chtela pac tam videla asi lepsi uplatneni pro svoji karieru, uprime ja si pustila FTWD jen kvuli ni ale jaksi ani s ni me to neudrzelo a nemohla jsem se divat dal bohuzel… , jako ano ten vztah je skvely sama ho mam rada ale proste nejsem takovy fanatik :-) :D a jsem zvedava zda to dostane dalsi sezonu :D jo a chci Bamona :D :-(

#123 ShadowKittyGirl #124 KaraSnowAllen
3.3.2017 | 22:24:34
Car

#119 ShadowKittyGirl: jo dneska jsem videla 6×20,6×21,6×22 trochu nostalgie :D

3.3.2017 | 22:25:21
ShadowKittyGirl

#121 Car: Kuře vypadá moc jako kuře a mě to trochu odpuzuje, abych řekla pravdu, jakože prsa a tak to já jím běžně, ale když to vypadá prostě jako ten živý tvor akorát bez hlavy, tak s tím mám trochu problém to jíst, ale mně šlo spíš o to, že jak se peče, je od toho vždycky cítit celý byt, takže mu to bude vadit, ale nebude mi moct říct ani popel :-) Záludný to plán, co? :-)

FTWD má totiž úplně na prd postavy, děj, střih, tempo… prostě je to na prd vesměs celý… Ona to nezachrání…

Myslím, že už máme s Bamon smůlu… :-/

#126 Car
3.3.2017 | 22:46:25
KaraSnowAllen

#119 ShadowKittyGirl: Byly jiné prostředky, dost účinné, aby o tom věděl celý svět, že všichni jsou nasraní z Bobyho smrti. :D Já osobně Dallas sledovala a Boby byl tak můj favorit, ale i J.R. :D

Přesně! To mě taky maximálně nasralo, to, jak tlačí Elenu do každého jejich rozhovoru. I ta jejich nedávná scéna, kde jí recitoval ten dopis samozřejmě nezapomněl zmínit Elenu. Jako dobrý, všichni víme, že Delena tohle, Delena tamto, ale mohl by Bamon zůstat Bamon bez přisrání Eleny do všeho?

#120 ShadowKittyGirl: Ta naivita mi už začala lézt na nervy. Jako dobrý, naděje umírá poslední, ale ty jejich teorie o tom, jak Bamon is going to be endgame, které div nevydávali za 100% pravdu, to už bylo i na mě moc. Tvůrci na Bamon vyloženě serou, neustále ho tlačí do friendzone a je jasné, že nějaký epic Bamon se konat nebude, přesto psali o tom, jak to tvůrci určitě udělají a tak dále. Já je taky žeru, ale zase takovými bludy netrpím.

#121 Car: Jo, viděla jsem to a taky nic moc, v The 100 určitě měla zůstat, ale její rozhodnutí, já jí naprosto žeru, takže jí ráda ještě někde uvidím, nedávno jsem s ní viděla celkem dobrý horůreček. Tak já budu Clexa furt(a nikdy nejspíše nebude pro Bellarke, ačkoliv mi nedrásají nervy a přežiju je, tak je spolu fakt vidět nemusím, ale taky holt nemůžu očekávat, že Clarke bude dokonečna oplakávat Lexu), ale je pravda, že tím psaním pod to, jak jim Lexa hrozně si chybí si nijak nepomůžou, pokud se sama Aly nebude chtít vrátit.

#125 ShadowKittyGirl #126 Car
3.3.2017 | 22:54:33
ShadowKittyGirl

#124 KaraSnowAllen: Tak to potom jo :-) Obávám se, že bohužel ne, ale v té 7. sérii měli využít toho časového posunu a říct si ok Damon miluje Elenu, ale má rád i Bonnie, zaměřme se tedy na ně, ale to bychom po nich asi chtěli moc…

A Car jsme přesně říkali, že Fanoušci překousli, že tam Nina není, ale tvůrci ne a proto o ní neustále jen mleli a mleli a když je to přestalo bavit, tak tam šoupli její rakev a nebo archyvní záběry… Jako to by se z nich jeden potentočkoval… :-/

Chápu, že to fanouškům vadí, osobně jsem do konce 7. série stále tak nějak taky doufala, ale v 8. řadě bylo jasný, že je to definitivně v háji… Jestli v to někdo doufá ještě ted, je fakt velkej naivka :-) a to říkám jen proto, že nechci být sprostá, jinak bych rovnou řekla debil :-/ Kruci, to se moc nepovedlo, ale tak po 22 už je, tak co…

#128 KaraSnowAllen
3.3.2017 | 23:02:42
Car

#123 ShadowKittyGirl: twl no jasny no :D pac to neni zadnou masožrout tak to mu jiste vadit bude no :D to jsi dobrá potvůrka ale co no patri mu to ! no jako ja jim z kurete prsa a stehna.. takze vlastne skoro vsechno :D

jooooo souhlas, jako Aly jeee okis ale ani ona bohuzel me nepresvedci :D neda se svitit :D

neeeee :-( jeste chci vice Bamon, dneska jsem dala 6×20×6×21,6×22 a mela jsem krasneho Bamona :-)
#124 KaraSnowAllen: ja jsem z FTWD vylozene otravena dala jsem celou prvni serii a pulku druhe a neda se to… sleduju TWD furt jsem neprestalaale tohle jeopravdu sragora a bohuzel ani Aly to u me nezachranila a ano mela tam zustat, ted by se tam docela hodila a vubec, presne tak, jako je to jeji rozhodnuti jako jinych hercu odejit proste, ale rada bych ji videla v necim koukatelnějším než FTWD :D , ju a jaky? :-) , taky budu Clexa, Bellarke se mi k sobe moc nehodi no ale co no kdyz to nastane neposeru se asi tak nejak :D asi tak nevim jestli by ji tam Jason nasel misto asi jo, ale nevim jak je moc pravdepodbne ze by se chtela vratit, me ted spis zajima jestlibudou jeste planovat dalsi radu a jak si poradi s aktualnim problemem :-)

#127 ShadowKittyGirl #128 KaraSnowAllen
3.3.2017 | 23:09:44
ShadowKittyGirl

#126 Car: Já musím vyloženě plátky, jinak právě vůbec, ale i kdybych to měla donést sousedce pro psa, tak to udělám… :-)

jo, jenže friendship :-/ To není přesně to co jsem měla na mysli… :-/ Je to k pláči :-(

Ber to tak, že TWD má obr úspěch a předpokládalo se, že ten spin off jej bude mít také, nevyšlo to no, ale chápu, proč to chtěla zkusit… A ono její postava se od 1. série do konce té 2 sér. moc pěkně vyvýjela. Když se rozhoduje nebo tak, má k dysipozici většinou info jen o té své postavě, jinak je to braný zběžně a její postava prostě špatná není…

#130 Car
3.3.2017 | 23:25:44
KaraSnowAllen

#126 Car: Je to nuda, jako Aly je skvělá, ale je to takové nijaké, nedychtím po další epizodě. Ten horor byl Friend Request. Pro mě by Clarke už nemusela mít romantický vztah, mě vždycky zajímala sama o sobě, Clexa byl takový bonus. :D Jason jí místo vyloženě vybojoval, Aly správně měla odejít po druhé sérii a poslední scéna, kterou by fanoušci měli by bylo to, jak Lexa zrazuje Clarke. Stálo to hodně domlouvání a nakonec si jí tam udržel pro další sérii.

#125 ShadowKittyGirl: Tak oni si políčko pro ten vztah připravovali, nicméně se od toho sešlo, náznaky více než přátelské jsou tam dost jasné. Prostě Dan&Blair style..dělejme jakoby nic. Tak fanoušci se dělili na dvě poloviny – jedna, co za Ninou brečela, druhá slavila.:D Je to holt věčná škoda a Bonenzo u mě není plnohodnotná náhrada, u mě by to byl Bonkai, ale to už je totální nesmysl.

#129 ShadowKittyGirl #130 Car
3.3.2017 | 23:38:58
ShadowKittyGirl

#128 KaraSnowAllen: Njn, to by to ale nesměl být takový psychopat… Kdyby ho to následně nesrazilo z pozice ekcelentního záporáka, asi bych je taky ráda viděla nějakým způsobem spolu, ale Bamon by bylo samozřejmě lepší, reálnější a taky trvalejší…

Připravovali, to je vidět, ale pak se na to vykašlali. Asi, že Kat rovnou řekla, že po 8. sérii končí, no… To už nemělo cenu je dávat dohromady a když totéž pak řekl i Ian, tak ten seriál zrušili pro jistotu úplně, ale stejně… A co jejího odchodu týká, já byla spíš naštvaná, než že bych slavila-brečela…

Dan a Blair byly fajn možná to nebylo jako s Chuckem a Serenou, ale hrozně ráda bych je nakonec viděla spolu, mělo to jistou poetiku, to jak napsal tu knížku, jak ji viděl a vnímal, aniž by si to sám uvědomoval, to bylo hrozně fajn… Ale když už jsme o GG to taky mělo skončil takhle? Jako pardon, ale ten poslední díl a celý to haha super drbna jsem já a nám to vůbec nevadí bylo divný a celkově na nic… :-( Jakože ty páry a svatby a otevřené vrátka do budoucna, jako budiž, ale jinak? :-/

3.3.2017 | 23:47:40
Car

#127 ShadowKittyGirl: hihi ne asi jen do toho zaslouzi si to :D

je mi to jasny ._/

jasan tak TWD uz funguje nekolik let a patri proste ke kultovnim serialum, jako ja bych proti FTWD nic nemela kdyby to bylo aspon trochu koukatelny a zase ji chapu ze chtela jit pro ni asi za lepsim, pac prece jenom to ma jmeno, ale proste pro me to neni, ja se vylozene nudila a tolik casu zase nemam abych sledovala neco se mi nelibi jen kvuli oblibena herecce no :-/ taklze ja si budu muset pockat na neco lepsiho, navic ta role Lexi narozdil od toho co ma tady se s timhle nedavubec srovnavat…
#128 KaraSnowAllen: no asi tak ja fakt musela v ty druhy serii prestat pac to bylo vylozene trapeni :-/ okej tak supr dik za tip :-) jo no vsak taky Lexa je to co tolik milujeme na te show :-) teda ted uz ne :D ale taky jsem tohle slysela, ze stalo no :-)

#131 ShadowKittyGirl
3.3.2017 | 23:58:44
ShadowKittyGirl

#130 Car: Já u toho vždycky něco dělala, tak mi to tak nepřišlo, ale jinak by mě to taky nebavilo… :-) to já ale neporovnám víš, jak neviděla jsem… A ted koukám na motel Bates a uvažuju, že si pustím Smallville a pro pobavení nějaký díl se Zatanou, protože ta byla celkem boží :-) Ale nechce se mi to ted hledat, tak asi zůstanu u Normana a Normy…

#132 Car
4.3.2017 | 0:08:42
Car

#131 ShadowKittyGirl: rozumim :-) ne tak jako jasny no, nevidela jsi takze nemuzes posoudit, ale opravdu to co predvedla tam je neskutency :-) skvela role to byla, jo bates motel taky jeden z dlouhodobejch planu :D , tak proc ne :-)

#133 ShadowKittyGirl
4.3.2017 | 0:16:19
ShadowKittyGirl

#132 Car: Hlavně jsou první tři řady z pěti už v češtině, což preferuju a je to hodně zajímavý… Ale tak já mám ráda i tu starou verzi od Hickoka… Jednou jsem přišla domů dost pozdě a kmitala po kanálech a bylo to tam, nic jinýho nebylo, tak jsem si řekla proč ne a pak už jsem do toho byla tak zažraná, že jsem musela vidět i zbytek dílů. Je to moc dobře udělaný… :-)

#134 Car
4.3.2017 | 0:30:58
Car

#133 ShadowKittyGirl: tak to je dobře :-) pokud je ten seriál zajímavý a poutavý tak proč ne že jo a s tím dabingem je to prece jen lepsi

4.3.2017 | 10:07:37
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama