Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Fotografie k epizodě 6x19 - Because

Fotografie k epizodě 6x19 - Because

Damon přemýšlí nad tím, zda má Eleně říct o léku a zároveň si představuje společnou budoucnost, kde oba dva nejsou upíři.

19 0
19.4.2015

Foto: CW

  • o1-e7327952db5a70a4c448ae57ca76e295.jpg
  • o2-4b02a33182a6e52d871ffe361ec174de.jpg

Diskuze /95

Car

jo no to by bylo nejlepší kdyby oba dva odešli jako lidé a byl by to aspon happy end ale to se nestane :-)

#2 komja #19 RoseMary
19.4.2015 | 19:42:01
komja

#1 Car: Jo jenomže Damon by potom moc dlouho nežil ;) I Katrin s tím potom měla problém :/

19.4.2015 | 20:59:05
Squiky

A jak to vlastně bylo s tím lékem? Proč by po něm měl Damon brzy umřít a Elena ne?

#5 Nika #9 blacken
19.4.2015 | 21:35:35
Coco

Ale Kath začala starnúť keď z nej ten liek vycicali

19.4.2015 | 21:43:47
Nika

#3 Squiky: Protože ten lék z tebe udělá člověka a ten upíří věk ho začne dohánět, takže Eleně by se nic nestalo, proto že je upír jen cca 3 roky, ale Damonovo tělo by muselo dohnat 150 let takže by hrozně rychle zestárl atejně tak to bylo s Katharine tu dohánělo 500 let.

19.4.2015 | 21:45:09
Squiky

jo ták, díky. Já už právě uplně zapomněla, jak že to s tím lékem bylo.

19.4.2015 | 21:48:50
Car

no a nebylo to spíš tím že Silas ho vysál z Kath? proto spíš ji to taky začalo dohánět? jako to je otázka no…každopádně tohohle se asi stejně nedočkáme…

19.4.2015 | 22:04:00
Squiky

Jo, to je také možné. :D

19.4.2015 | 22:12:30
blacken

#3 Squiky: Já jsem si myslela, že to bylo proto, že se Katrin začaly načítat ty roky… takže Elena by prostě zestárla o pár let a nic by se nestalo… ale u Damona by to bylo podstatně víc. Ale pak tu někdo říkal, že Katrin zestárla kvůli tomu, že z ní Silas lék vycucnul… pak by se Damonovi nemělo stát nic…

19.4.2015 | 22:22:47
blacken

Sorry, dlouho neaktualizované okno :D

19.4.2015 | 22:23:40
Car

myslím si,že za to fakt mohlo to vysátí, takže teroreticky by se mu snad nemělo nic stát, jenže tohle neudělají, i když bych raději viděla jak spolu spokojeně odejdou oba dva, než se dívat na Damona jak bez Eleny trpí…ale to se prostě nestane :-)

19.4.2015 | 22:47:56
kath023

To je pořád dokola :D Katherine začala stárnout až potom co z ní Silas ten lék vysál.Sice to nebylo přímo řečený a četla jsem i názor že by prostě zestárla stejně a že se to projevilo až později aby to bylo napínavější nebo tak něco,ale podle mě je to blbost.Prostě stárla kvůli tomu že už ten lék v krvi neměla a tečka :D

#13 Car
20.4.2015 | 21:19:08
Car

#12 kath023: ne asi…stejný názor…určitě to takhle je :-)

#14 kath023
20.4.2015 | 21:20:17
kath023

#13 Car: Jsem ráda že to vidíš stejně :) Si vezmi proč by to zbytečně komplikovali,kdyby chtěli ukázat že potom co si upír vezme lék ho doženou všechyn ty roky,nečekali by až z Kath ten lék vycucnou,muselo by jim být jasný že by to bylo zavádějící,proč vlastně stárne.A navíc musíme myslet na to,že mezi koncem 4.série kdy Elena Katherine ten lék dala a začátkem 5.je v seriálu pár měsíců,to by se už určitě projevilo :)

#15 Car
20.4.2015 | 21:29:15
Car

#14 kath023: přesně tak:D je to docela evidentní, proč tak rychle zestárla… takže kdyby si ho vzali oba dva nic se nestane ale jak už tady někdo ví/tuší tak se to nestane a Nina se na konci třeba ještě objeví a bude happy end

#16 kath023 #22 Serials.
20.4.2015 | 21:34:37
kath023

#15 Car: Já bych to tak taky viděla :D Myslím že už jsem promyslela úplně všechny možnosti jejího odchodu,takže pochybuju že by to bylo něco co by mě fakt překvapilo :D

#17 Car
20.4.2015 | 21:58:16
Car

no právě:D to je taky hrozně blbý pro tvůrce, že každýmu užto musí být tak trochu jasné…nevím jak jinak by ještě překvapili:D
#16 kath023:

20.4.2015 | 22:01:39
tracyho.tygrice

Osobně si myslím že Kath vypovídalo tělo proto, že ji doháněly roky, že s tím to že ji Sylas vysál nemělo co dělat. Tehdá jsem sledovala poctivě díl po dílu a nic podobného jsem nezaregistrovala. Ale hádat se tu nebudu :)

#19 RoseMary #20 RoseMary #21 Andie24 #64 blacken
20.4.2015 | 23:49:52
RoseMary

#1 Car: v popisu dilu pisou ze damon premysli jesli ma elelne rict o tom leku a zaroven si predstavuje spolecnou budoucnost kde oba dva nejsou upiri,takze to je jenom damonova predstava nemusi to tak nakonec byt.jak se rika nadeje umira posledni ze.je mi jasny ze do nekoho ten lek budou muset narvat ale pevne doufam ze to nebude damon ani elena.
#18 tracyho.tygrice: myslim si ze mas pravdu ja si to uz moc nepamatuju ale tak nejak to bylo docela presne.

21.4.2015 | 11:37:12
21.4.2015 | 14:10:27
Andie24

#18 tracyho.tygrice: Ale vždyť po celou dobu byla v pohodě. Akorát se nedokázala znovu dostat do lidského života. Až když z ní Silas lék vypil, tak začala stárnout, začaly jí vypadávat zuby, šednout vlasy a začaly jí dohánět jejich 500 let. Myslím, že je to tam jasně řečeno :) Ale taky se nechci hádat :D

21.4.2015 | 16:21:21
Serials.

#15 Car: Happy end nebude. Na stránkách je fotka Eleny jak leží mrtvá a jsou obličeje Damona a Eleny a uprostřed napsáno. „To je tvoje chyba.“ …

#23 Karolo #24 Car #26 RoseMary
21.4.2015 | 16:22:41
Karolo

#22 Serials.: Tak teď se mi úplně zastavilo srdce, jak jsem si to přečetla…

#29 RoseMary
21.4.2015 | 17:29:20
Car

#22 Serials.: tak to by mě zajímalo na jakých nemas nějaký odkaz? ;-)

21.4.2015 | 18:35:23
misa.k

Já chci to taky vědět..

21.4.2015 | 22:15:52
RoseMary

#22 Serials.: muzu se zeptat na jakych strankach jsi to nasla? dekuji predem.

22.4.2015 | 9:50:44
RoseMary

podivejte se na the-vampirediaries.com jsou tam fotky ke konci seste serie k epizode 6×20 na kterych Damon a Elena stoji nahore na hoduinove vezi a drzi se za ruce.myslim si ze to udelaji tak ze si ty leky vezmou damon a elena a potom se spolecne zabijou.jako Romeo a Julie.

#35 Andie24
22.4.2015 | 10:02:52
Damon26

Tak ja si myslim ze se snad Damon nezabije :(

#30 RoseMary
22.4.2015 | 11:44:04
RoseMary

#23 Karolo: muzu se zeptata na jakych strankach to bylo? dekuju moc predem.

22.4.2015 | 12:20:45
RoseMary

#28 Damon26: ja taky doufam ze to neudela ale bylo to tam a dava to i smysl.Podle me je ted elena s Damonem stastna tak jajk chteji udelat aby se spolecne zabili?na jednu stranu je mi jich starasne lito ale na druhou staranu se zase tesim na to az Matt a Tyler budou vysetrovat pricinu jejich smrti a motiv spolecne sebevrazdy.to bude aspon zajimavy ne?i kdyz enchci aby se zabili tak se na to koukam i z te lepsi stranky a aspon tam bude prostor pro nove lesi postavy.

22.4.2015 | 12:26:17
Damon26

Tak jestli to tak bude tak doufám že to Damon přežije, jestli bude 7. řada tak o čem by to bylo bez Damona

#32 google147
22.4.2015 | 13:31:49
google147

#31 Damon26: Není to pravda, odchází jenom Elena a Tyler (a navíc by delena fanoušci měli být poslední scénou potěšení, takže smrt Eleny asi nebude taky pravda – ale tvůrci můžou kecat). Stefan, Damon (a vztah těhle dvou bude to hlavní v 7.sérii), Caroline (oficiálně nová hlavní ženská postava), Bonnie a Matt mají podepsanou smlouvu na 7.sérii. U Enza a Alaricka se zatím nic neví.

#33 Damon26 #34 Car #38 wamps
22.4.2015 | 14:18:12
Damon26

#32 google147: Tak to je dobrá zpráva

22.4.2015 | 15:16:55
Car

#32 google147: a myslís si, že 7 série bude poslední ? :-)

#42 google147
22.4.2015 | 18:42:49
Andie24

#27 RoseMary: ta tvoje věta, že se zabijí jako Romeo a Julie mě opravdu rozsekala :D :D :D Někdy mě udivují tvoje myšlenkové pochody :D :D

#36 Car
22.4.2015 | 18:46:35
Car

#35 Andie24: :D:D:D:D:D:D:­D:D:D:D:D:D:D

22.4.2015 | 19:08:28
misa.k

Jako Romeo a Julie náhodou má to něco do sebe :D tvůrci můžou cokoliv

22.4.2015 | 19:25:07
wamps

#32 google147: Tvoje komentáře mě vždycky příjemně naladí, snad to tak bude.

22.4.2015 | 19:57:00
wamps

Jinak na těch stránkách the-vampirediaries.com je dnes přidáno video s Pleckou a hlavně s ukázkou z dílu 6×20 a vypadá to skvěle, Caroline je uvězněná v cele se Stefanem kterej předstírá stále vypnutí a Damon s Elenou jsou na druhé straně:)

22.4.2015 | 19:57:42
wamps

6×19 ne 6×20 omlouvám se

22.4.2015 | 20:07:50
Car

ty emoce bych ji nechala vyply jeste tak do 6×21…

#42 google147
22.4.2015 | 20:11:39
google147

#34 Car: Herci prodloužili smlouvi jenom na tu 7.sérii, takže pokud by chtěli 8., tak by je museli ukecávat znova. Ale osobně si myslim, že 7. bude fakt poslední.

#41 Car: Caroline zapne v tomhle díle, v 6×20 vůbec nebude a v 6×21 se bude všem omlouvat a přehodnocovat svůj vztah se Stefanem (a mezi nima to bude špatný) a pak je finále. A už to stejně trochu natahujou – teda Caroline bude pro mě vždycky to nejlepší na jakémkoliv dílu, ale vypnutí tady už bylo několikrát a proto to už trochu nudí

#43 Car
22.4.2015 | 20:22:50
Car

#42 google147: asi je to tak lepsi ze to bude posledni, kdyby tam Nina figurovala tak bych klidne snesla jeste dalsi serie ale takhle to asi staci…kazdopadne dycyk se budu rada k TVD vracet :-) achjo:D jeee jaktoze nebude? :-( jooo s Car souhlasim :-) je tam to nejlepsi:-) kazdopadne kdyz uz ma moznost byt stastna tak at to sakra neprehodnocuje ten jejich vztah:-( ale to asi delaj schvalne aby sme si mohli o cem psat nebo nevimD to uz by me fakt nastvali kdyby dali od sebe i tyhle dva…to uz by bylo moc…

#44 google147
22.4.2015 | 20:36:08
google147

#43 Car: po tomhle dílu odjede z města, aby se dala dohromady a právě v 6×21 vezme zpátečku a nebude chtít být se Stefanem. Ale ještě je tady 6×22, kde podle slov režiséra té epizody budou mít spolu hodně scén. Trošku se mi zdá, že tvůrci chtějí aby to byl Stefan první, kdo udělá ten nejdůležitější krok. Každopádně vyhráli hlasování o pár roku 2015 a to jím v seriálu oficiálně zatím nejsou (dokonce porazili soupeře, na kterého neměli Damon s Elenou), tak snad je dají dohromady.

#45 Car #68 RoseMary
22.4.2015 | 21:04:31
Car

#44 google147: jééé jako na jednu stranu jí chápu jet pryč ale nechápu tu zpátečku…jako jo no:D ale Stefan už jednou dokázal, že není srab tak nevím proč by zase znova on měl zasahovat už se o to jednou pokusil, ale tak hlavně at k sobě najdou cestu nějak zase :-) tak to se divím to je ale hodně dobrý :-) taky bych jim dala hlas kdybych to věděla :-), jako jestli ne tak už se fakt naštvu :-(

#46 google147
22.4.2015 | 21:09:11
google147

#45 Car: Caroline má být zničená z toho co prováděla bez emocí a vzhledem k tomu, že to Stefan ji připravil o kontrolu, tak to dává smysl. A u Stefana půjde spíš o pořádnej důkaz toho co k ní cítí – Caroline je jasná, ta je do něj zamilovaná až po uši, ale Stefan je zatím opatrnej.

Bylo několik kol, kde se postupne vyřazovalo a Caroline a Stefan nikdy nešli pod 60%. A slyšet o nich mluvit Candice je super – že Caroline a Stefan jsou Ying a Yang a že tahle pomalá cesta je jak ze života a je mnohem zajímavější než láska na první pohled.

#47 Car
22.4.2015 | 21:24:15
Car

#46 google147: to sice jo ale Car ho do toho zatáhla sama takže jakoby vís co z vetsi casti za to muze sama co se stalo… bude hezky ty dva pozorovat kazdopadne at si ji teda ziska uz kdyz jsou tak daleko :_) to souhlasim:-) je to podle me fakt lepsi, i kdyz oba dva si mezi tim prosli nekolika vztahy tak musli prijit na to ze nejlepe jim bude spolu :-) a oba tu pro sebe vzdycky byli hlave a nikdy jeden druheho neodsoudil :-)

#48 google147
22.4.2015 | 21:32:57
google147

#47 Car: To se rozhodně nehádám – Caroline doplatila na to, že jako jediná doteď neviděla Stefana bez emocí a proto netušila, že vyplej Stefan je úplně stejnej jako ona (sadista, co si svoji oběť vychutnává od začátku do konce a má z toho nebeské potěšení). Prostě nepočítala, že půjde po ní, ale pořád ji připravil o to jediné čím si byla jistá a proto v 6×16 nezapla. Nebo taky bude mít jinej, mnohem blbější důvod proč se Stefanem nebýt.

Hlavně oni si jsou podobní i když maj emoce + Caroline má navíc vlastnosti, které nemá Stefan a naopak a proto se perfektně doplňujou.

#49 Car
22.4.2015 | 21:56:08
Car

#48 google147: no já bych se tady nedivila už vubec ničemu, kdyby ho měla měla protože buh vi co si tady vymyslí…kazdopadne jestli je nedají dohromady ve 6×22 tak se fakt nastvu…cekat na to zase 4 mesice me jebne teda:D, jojo přesně :-) jako me se teda Stefan líbil s Elenou to jako ne že ne, pak sem Elenu chvíli za to nesnášela, že ho kopla do pr… ale stejně postupem času jsem ho viděla u Caroline :-) je to jak říkáš, perfektně se doplnujou navzájem :-)

22.4.2015 | 22:10:22
tracyho.tygrice

Já je spolu nechci z více důvodů, jeden z nich je i ten, že se mi nelíbí že by Caroline měla být novou „hlavní“ ženskou postavou Deníků. Podle mě na to nemá. Je super jako vedlejší postava, ale to je tak všechno. O tom že je mně osobně i nesympatická ani nemluvím. A Damon a Elena a sebevražda? Blbost. Asi mi něco uniklo, ale proč by to jako dělali?

#51 Car
22.4.2015 | 22:29:25
Car

#50 tracyho.tygrice: tak to by mě teda zajímalo proč na to nemá, názor beru ale nevím z jakého důvodu teda :D, ono jako má nemá…to stejně asi nikdo z nás neovlivní…mě byla nesypatická na začátku taková nána co neví co chce, ale postupem času … ok :-) s tím zbytkem souhlasím, je to fakt blbost, takže neboj nic ti neuniklo :_)

22.4.2015 | 22:36:20
Terrorka19

Sebevražda je nesmysl, teď jim to klape, tak přece kdyby si oba vzali lék, tak by spolu šťastně žili, ne? :D a už vůbec nemluvim o tom, že neexistuje postava, která by měla větší chuť do života, ať se děje, co se děje, než je DAMON! Ten se teda fakt určitě nezabije.

K tomu, jestli má Car na to být hlavní postava Deníků…težko hodnotit, taky se mi tam do toho kdovíjak nehodí, ale když to vezmu kolem a kolem, představim si poslední dvě série, ono se toho moc nezmění. Elena jako hlavní postava v posledních dvou sériích stejně nefungovala, prostě se kolem ní nic nedělo, kromě věčnýho trapnýho melodramatu s Damone alá hele, teď nám to nějak moc klape, pojďme uměle vytvořit problém, kterým si to celý zkurvíme, ať se dalších deset dílů můžem k sobě vracet :) Takže ono hlavní postava v Deníkách není kdoví jakej titul :D Podle mě jsou tam hlavní bratři od začátku, těm to i vydrželo. Ale když si vezmete díly s Povůdníma…ty je prostě válcovali všechny..

#53 misa.k
23.4.2015 | 11:24:05
misa.k

Caroline jako hlavní postava tak napůl.Caroline jako rozparovač? To dává smysl- zamilována do Stefana. .

#52 Terrorka19: The Originals je fakt dobrej serouš snad budou takto pokračovat

23.4.2015 | 17:47:48
Car

no jo no buh vi pro nas maji prichystane:D treba Caroline tu Elenu nahradí no kdo ví… jak už tady někdo psal stejně poslední dvě série vubec o Elene nebyli tak co…každopádně už se těším na zítřek:-) snad titulky budou taky tak brzy jako minulý týden :-)

23.4.2015 | 17:56:28
tracyho.tygrice

Proč na to nemá? Nevím jak to vysvětlit. Prostě její postavu neberu za tak výraznou, že by to měla táhnout. Pro mě postava bez charismatu, její linie mě vůbec nebaví a nikdy vlastně nebavila (a ani vyplé emoce po X-té to už nezachránily). Ale na druhou stranu je fakt, že hlavní postavy Deníků jsou spíš bratři Salvatorovi, což bude ještě horší, páč Caroline a Stefan spolu znamená že neslezou z obrazovky :D :D Osobně doufám že Elenu někým nahradí, další ženskou hrdinkou a nezůstane tam jen Caroline a Bonnie.

#56 Car #64 blacken
23.4.2015 | 19:57:25
Car

#55 tracyho.tygrice: pokud odejde pryč i ta Sarah, tak teda už vážně nevím koho tam šoupnou, třeba úplně někoho nového pro poslední sérii? každopádně ona si Plec na vztahy protrpí tak ještě nějak úžasně určitě vymyslí :D

23.4.2015 | 20:07:55
misa.k

Co kdyby Caroline bez emocích byla do poslední série ? Mě napadlo :-)

#58 Car
23.4.2015 | 20:45:07
Car

#57 misa.k: přečti si komenty od google147… evidentne nebude :_D

#59 misa.k
23.4.2015 | 21:08:15
misa.k

#58 Car: Škoda ale bylo bylo vzrůšo…tedy pokud Kacíři se dostanou do Mystic Falls tak evidentně bude vzrůšo až až :-)

#60 Car
23.4.2015 | 21:44:39
Car

#59 misa.k: já jsem taky chtěla aby zapla az v 6×22 no ale což:D jako ty se tam podle me určitě dostanou takže o vzůšo na nějakou dobu bude určitě postaráno:D

#61 misa.k
23.4.2015 | 22:09:55
misa.k

#60 Car: :D Jsem ráda, že souhlasíš

#62 Car
23.4.2015 | 22:20:48
Car

#61 misa.k: si piš:-) se nemuzu už dočkat zítřka:D

#63 misa.k
23.4.2015 | 22:39:35
misa.k

#62 Car: To snad každý :D

23.4.2015 | 22:46:04
blacken

#18 tracyho.tygrice: Souhlas, taky mám dojem, že k tomu jen docházelo pomalu a ta věc se Silasem to jenom urychlila, ale stalo by se to stejně…

#55 tracyho.tygrice: Jj, taky to tak vidím. Uznávám, že Elena byla jako hlavní postava taky už trochu mimo, ale pořád tam hrála důležitou roli – to ona spojovala všechny postavy. Kdyby Caroline odjela a už se nevrátila, tak se krom Stefana asi ani nikdo nepozastaví nad tím, kde je. Hlavně mám dojem, že na to nemá ani samotná herečka. Ale je jasné, že už to tak bude. Ale taky jsem nikdy nepatřila mezi fanoušky ostatních dívčích postav. Měla jsem ráda Elenu, Katrin, Annu… ale zbytek šel mimo mě. Bonnie až v poslední řadě trochu bodovala.

Nejvíc mě ale štve, co udělali s Alaricem. Na to, aby z něj udělali nudného alkoholika původního, následně chlápka zamilovaného do dost otravné čarodějnice bez schopností a ve finále otce od rodiny, ho nemuseli vracet. Celkově mě dění kolem Jo vytáčí.

#65 Car
23.4.2015 | 23:37:02
Car

#64 blacken: přesně tak..taky jsem našvaná co udělali z Alarica…na to ho fakt nemuseli vracet..

24.4.2015 | 8:36:57
RoseMary

je to uplne jasny videla jsem promo k 6×20 a elena a damon si vezmou leky na upirstvi a spolecne skoci z veze.predtim jsem to videla jenom na fotkach k tomu dilu ale ted jsem to videla i v promu a je to jisty.ach ne!!!to vazne nemuzou byt chvili stastny?musi se spolecne zabit?

#67 Car #74 google147
24.4.2015 | 10:35:11
Car

#66 RoseMary: prosímtě a kde je to promo? tady ještě nic není, takže předpokládám, že je bez titulků ale ráda se podívám :-)

#69 RoseMary #70 RoseMary
24.4.2015 | 10:44:24
RoseMary

#44 google147: na jakeho soupere nemeli ani damon s elenou?ted nejak nevim o cem mluvis.

#71 google147
24.4.2015 | 10:50:03
RoseMary

#67 Car: the vampire diaries.cz. jo je to bez titulku ale muzes se na to mrknout.ja uz to videla nekolikrat.

24.4.2015 | 10:51:48
RoseMary

#67 Car: tak co na to rikas?

#72 Car
24.4.2015 | 11:05:07
google147

#68 RoseMary: Probíhalo hlasování o nejlepší pár roku 2015 (celkem bylo 64 párů), bylo několik kol a postupně se vyřazovalo – Damona a Elenu vyřadili Emma a Hook z Once Upon a Time. Pak se jim podařilo vyřadit i Olivera a Felicity z Arrowa. Nakonec zbyli jenom dva páry: Stefan a Caroline a Emma a Hook – Stefan s Caroline je porazili.

24.4.2015 | 11:14:14
Car

#70 RoseMary: tak to je hooodně ale opravdu hoodně zajímavý…to snad fakt nemyslí vážně…

24.4.2015 | 11:14:17
Car

sem se na to musela podívat třikrát:D

24.4.2015 | 11:14:34
google147

#66 RoseMary: Už několikrát se psalo, že Damon a Elena budou ve všech dílech do konce série, tak jak můžou zemřít před koncem série? Navíc Damon bude i další sérii. To promo schválně zavádí a napíná.

#75 Car
24.4.2015 | 11:16:01
Car

#74 google147: jako jo no:D to je asi pravda, každopádně fakt mě mrzí že je to takhle průhledné, že si ten lék asi fakt vezme :_) ten odchod prostě neměli oznamovat, byl by to sice hrozný šok ale možná by to lepší..no a víš o tomhle něco víc?

#76 google147
24.4.2015 | 11:19:13
google147

#75 Car: Tak chybu udělal někdo, kdo dal pod fotku, že všem bude Nina chybět – sice jí rychle stáhli, ale už bylo pozdě a oni museli zareagovat.

Ano je to průhledné (ale zase co vymyslet aby to dávalo smysl?), ale důvod odchodu se pořád neví.

#77 Car
24.4.2015 | 11:32:23
Car

#76 google147: No právě:-( vše tím zkazili… no tak já nevím , ale zase nemusela odcházet jako člověk :-( fakt je mi toho Damona líto…v tom traileru na příší díl dost jasně Bonnie říká, že lidské já Eleny přece Damona nemiluje… no to budou napínat asi do polsedního dílu…ani Stefan z toho není bůh ví jak nadšený ale to se dalo čekat no

#78 google147
24.4.2015 | 11:49:14
google147

#77 Car: Damon si podle proma ten lék chce vzít taky a z toho není nadšený Stefan, protože on ví, že to Damon dělá kvůli Eleně a ne protože by chtěl. A ta narážka Bonnie nehraje žádnou roli – Elena se do Damona zamilovala jako člověk (ale to by musel něco říct Alarick, který to moc dobře ví).

A jedna zajímavá teorie je, že Elena se stane člověkem a oni ji budou muset schovat, protože se vypustí ti čaroupíři, kteří by teoreticky mohli jít po ní (Lily moc dobře ví co pro Damona znamená). A Damon zůstane, aby tuhle situaci vyřešil a pak pojede za Elenou. Ti čaroupíři budou pravděpodobně až do 7.série

24.4.2015 | 11:58:53
Car

jasný no chápu chápu :-), to sice zamilovala no ale pak to stejně bylo takový všelijaký s tím připoutáním a tak :-), ten ano ten to ví :) jeeeeeeeeežiš:-) tak to je nejchytřejší co jsem za poslední dobu slyšla :_) to je tvá teorie nebo to někde třeba je? to by bylo super…to by možná byla šance, že by se v posledních dílech ta Elena ještě fakt mohla objevit, že by ji třeba ještě nějak ukecali to by bylo skvělý:-), asi tam budou až do konce protože nevím co jiného by tam vrazili každopádně to pořád nemění nic na tom, že díky odchodu to je už asi na 90% poslední série:-)

#80 google147
24.4.2015 | 12:05:46
google147

#79 Car: Tak při mazání vzpomínek museli najít ten bod, kdy se do něj zamilovala a bylo to v době, když byla člověk a připoutání vzniklo právě kvůli tomu.

Nene není to moje teorie, někde byla v diskuzi pod nějakým článkem, ale přišla mi logická a hlavně nebyla blbá. A hlavně v 6×18 bylo vidět, že se Damon drží kvůli Stefanovi, aby Lily něco neprovedl/neřekl a je jasný, že někde tu hranici překročí (říkám bez znalosti 6×19). Doufám, že ať to bude nakonec cokoliv, tak to bude dávat smysl.

#81 Car
24.4.2015 | 12:25:07
Car

#80 google147: jasný no ale je to pravda zamilovala se do něj ještě když byla se Stefanem to ano :-)

tohle by ale dávalo perfektní smysl takhle by jí schovali, ale zase kdyby byl Damon člověk tak by se před Lilly přece taky musel chránit ne? ale každádně ten happy end s hostující Ninou na konci 7 série bych opravdu brala a určo nejsem jediná :-)

#83 RoseMary
24.4.2015 | 12:40:58
RoseMary

nefunguje mi ulozto kdyz si chci neco stahnout tak se mi tam napise vyprsel casovy limit nevite nekdo co s tim?

24.4.2015 | 12:44:58
RoseMary

#81 Car: nejsi jedina vazne ne.ja bych to brala jak se tak rika vsema deseti.

#84 Car
24.4.2015 | 13:18:04
Car

#83 RoseMary: hele tenhle díl se fakt povedl teda :-) až na ten konec kdy jí Damon oznámí, že se stane člověkem s ní:_D

24.4.2015 | 14:03:05
Car

nebudu tu spoilerovat ale bylo to fakt moc pěkný :-), nemohu se dočkat dalšího pátku:D

24.4.2015 | 14:05:19
elis04

K tomu co říkala Bonnie Eleně v tom promu, tak je pravda že to spíš jen tak plácla a je také pravda, že Elena se zamilovala do Damona už když byla člověk. Jenže ona milovala oba,jak Damona, tak Stefana. A na konci serie,přestože milovala i Damona si vybrala Stefana(protože Elena jako človek se mi prostě i hodí víc se Stefanem) Pak se stala upírem a najednou bum je s Damonem. Celkově k Eleně se upírství nikdy nehodilo. Jediná Car a Damon – k ním se to upírství hodí a proto doufám,že Damon se člověkem nestane,to bych se hodně naštvala:D Damona mám moc ráda,ale vždycky jsem byla fanouškem El a Stefa a stále doufám,že by mohl spolu mít aspoň nějakou scénu a nejlépe kdyby skončili spolu. Pamatuju si,že Plecka jednou v rozhovoru říkala, že až se elena definitivně rozhodne jestli stefan nebo damon nebo nikdo,tak seriál skončí a trošku mě mrzí,že to tak není. Trochu mi tam ten milostnej trojúhelník chybí. Ale je mi jasné,že budu bude s damonem nebo s nikým,protože plecka má radši elenu s damonen a chce dát caroline se stefanem:D Ale mě se prostě stefan a caroline spolu tak strašně nelíběj a nehoděj se k sobě:( :D Caroline bych dala bud do originals s klausem,případně aby byla s enzem,ale prosím ne se stefanem.:D A mohli by udělat zase nějakej díl s původníma,dřív když tam byli tak mě TVD fakt moc bavily:)

#87 Car
24.4.2015 | 15:29:32
Car

#86 elis04: jojo původní…dyt o nich byla celá 3 série a podstatná část 4 že co si budeme nalhávat vůbec si neumím předsetavit jaké by to tam bez nich bylo…jako jo máš pravdu, Elena je se Stefanem asi lepší ale líbí se mi oba dva páry, to, že Plec kdysi něco říkala, to mohla ale to už bohužel ted dávno neplatí :-D zase se říká se protiklady se přitahují a když se Elena proměnila, byla přeci jen jiná, toho si snad všiml každý, nebyla to ta Elena do které se zamiloval Stefan…byla to ta Elena, která se hodila spíše k Damonovi a tak to ted pořád je podle mě…kdo ví co se stane až se stane zase člověkem a ted už to tak vypadá, že se stanou oba, já už ten díl dneska viděla v angličtině, i promo na příště a je to docela jasný :D

#88 elis04 #89 elis04
24.4.2015 | 15:38:11
elis04

#87 Car: Já si taky myslím,že Elena jako upír se víc hodí k Damonovi. Ale prostě taky si myslím, že Elena a upír nejdou dohromady, narozdíl od Caroline,která je jako upír lepší jako člověk. Elenu jako člověka mám radši než Elenu jako upírku a proto doufám,že se člověkem stane:) A jako člověk se mi zase už hodí víc se Stefanem. I jak říkala že s Damonem zažívá tu vášeň a dobrodružství,ale Stefan to je taková to její hluboká láska a cítí se díky němu ráda naživu,tak to přesně vystihuje. Nemusí být nutně se Stefanem,ale zdá se mi, že na jejich vztah tak trochu Plecka zapomněla a to je mi líto:) Hlavně ať si ten lék Damon nevezme,to je vážně poslední člověk,kterej by si to měl vzít:D Ale tu proma jsou vždycky hrozně záludný a nakonec je to zase jinak,jak to mají sestříhaný..:D Navíc si myslím,že nás budou nechat napínat až do finále,jak to nakonec bude,ale třeba ne:D A taky mi je líto,že nezkusej dát toho Klause s tou Caroline,mě se spolu moc líběj:D :)

24.4.2015 | 15:57:24
elis04

#87 Car: Já si taky myslím,že Elena jako upír se víc hodí k Damonovi. Ale prostě taky si myslím, že Elena a upír nejdou dohromady, narozdíl od Caroline,která je jako upír lepší jako člověk. Elenu jako člověka mám radši než Elenu jako upírku a proto doufám,že se člověkem stane:) A jako člověk se mi zase už hodí víc se Stefanem. I jak říkala že s Damonem zažívá tu vášeň a dobrodružství,ale Stefan to je taková to její hluboká láska a cítí se díky němu ráda naživu,tak to přesně vystihuje. Nemusí být nutně se Stefanem,ale zdá se mi, že na jejich vztah tak trochu Plecka zapomněla a to je mi líto:) Hlavně ať si ten lék Damon nevezme,to je vážně poslední člověk,kterej by si to měl vzít:D Ale tu proma jsou vždycky hrozně záludný a nakonec je to zase jinak,jak to mají sestříhaný..:D Navíc si myslím,že nás budou nechat napínat až do finále,jak to nakonec bude,ale třeba ne:D A taky mi je líto,že nezkusej dát toho Klause s tou Caroline,mě se spolu moc líběj:D :)

#90 Car
24.4.2015 | 15:57:25
Car

#89 elis04: Elena se jako upír nikdy necítila to je asi jasné a ted se jim to hodí krámu když odchází, ale jasně Car jako upír té to úplně sedí to je jasný:-) taky se mi víc líbí Elena jako člověk ale nelíbí se mi, že proto chtějí dělat člověka i z Damona…určitě nás budou napínat toho se vůbec nebojím že ne:-) je to ted prostě hodně přozůsobené tomu odochodu té Niny takže to co klidně být mohlo už určitě nebude :_( Klause a Caroline jsem vždycky spíš brala spíš jako takové menší pobláznění a později úlet:D ale až TVD skončí tak tam tu Caroline kldně šoupnout můžou proč ne , to by bylo hodně zajímavý asi:D

24.4.2015 | 16:01:04
misa.k

Damon jako člověk ? Damon jako upír nebezpečný sexy upír a on má být člověk? Ale abyste to nebrali špatně samozřejmě on je taky nebezpečný jako člověk ale nemá tosprávné grády  to je to slovo…myslím si že pak poprosí někoho aby se zase přeměnil. Třeba poprosí svoji mamku.

24.4.2015 | 16:45:56
google147

Klaus a Caroline tam byli jenom proto, aby polidštili Klause a mohli udělat Originals – tam nikdy víc bejt nemělo. Navíc jim brání jeden fakt a to, že Candice ty dva dohromady nemá absolutně ráda a když se jí přímo zeptali s kým chce, aby Caroline byla na konci se Stefanem nebo Klausem, tak řekla, že buď se Stefanem a nebo sama (Klaus není žádná možnost). Neříkám, že by jí neukecali, aby pak šla do Originals, ale není to moc pravděpodobné, na to má postavu Caroline moc ráda. Kdyby jí tam napsali dobrou dějovou linku tak asi jo, ale jen aby jí dali dohromady s Klausem, tak to nehrozí.

#93 Car
24.4.2015 | 18:48:17
Car

#92 google147: a proc se teda Plec snaží dávat dohromady Caroline se všemi chlapy ze seriálu kromě Enza? :-D

#94 google147
24.4.2015 | 20:29:51
google147

#93 Car: Protože podle tvůrců má Candice chemii absolutně s každym (a ještě nebyla s Jeremym a Alarickem). Několik let je plán dát ji dohromady se Stefanem. Scéna s Klausem v 5×11 by mělo být ukončení celé jejich linie.

#95 Car
24.4.2015 | 20:52:56
Car

#94 google147: však to je dobre ještě aby jo :-D jo mě se líbí Car se Stefanem proč ne :-) třeba to bude lepší než Stefan a Elena, každopádně jak se tady řeší… Myslíš, že Lily něco přidala do toho léku?

24.4.2015 | 21:49:10
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama