Temný případ (True Detective)
93/100 - 377×

Temný případ(True Detective)

Stanice HBO představuje nový formát osmidílného seriálu. V každé sérii se rozehrává zcela nový příběh s novými postavami, které řeší jeden velký a temný případ. Z pohledu detektivů i kriminálníků divák proniká nejen do policejního vyšetřování, ale také svědomí postav, a skrze ne zcela lineární vyprávění v nečernobílém světě nadnáší zásadní filozofické otázky života.

USA | 2014 | Pauza
vysílání
5 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Detektivní, Drama, Krimi
hrají
Matthew McConaughey (Rustin Cohle), Woody Harrelson (Martin Hart), Colin Farrell (Ray Velcoro), Rachel McAdams (Ani Bezzerides), Taylor Kitsch (Paul Woodrugh), Mahershala Ali (Wayne Hays)

Bude třetí Temný případ? Tvůrce seriálu má u HBO dveře otevřené

Bude třetí Temný případ? Tvůrce seriálu má u HBO dveře otevřené

Obecné zklamání a silná vlna kritiky doprovází druhou řadu seriálu True Detective. Diváci i televizní kritici jí vyčítají rozmělněnost i fakt, že se v ní podle nich vůbec nic neděje. Prezident stanice HBO Michael Lombardo to ale vidí jinak. Druhá řada je podle něj výtečná. A třetí řadu by rád udělal také.

16 0
31.7.2015

Prezident stanice HBO Michael Lombardo má druhý Temný případ rád. S vervou ho obhajoval před novináři na tiskové konferenci Asociace televizních kritiků v Los Angeles. Jak uvádí TVLine, Lombardo tvrdil, že je na druhou sérii enormně pyšný, že tvůrce seriálu Nic Pizzolatto je skvělý vypravěč a že finále druhé řady je velice uspokojivé.

Lombardo také podotknul, že diváci musí k druhému Temnému případu přistupovat jinak, a sice sledovat ho v celém jeho rozsahu – nezaměřovat se tedy více na jednotlivé příběhy, ale najít za všemi z nich větší a hlubší myšlenku. Fanoušci by druhou řadu prý ještě neměli odsuzovat, dokud neuvidí finále.

Kromě toho Lombardo zmínil, že třetí sérii by rád natočil a dveře jsou pro ni u HBO otevřené. Nic Pizzolatto se tak dostal do takřka snové pozice: Když bude chtít pracovat na třetí řadě, může. Když ne, může odejít. Předpokládáme, že si jak Pizzolatto, tak i HBO dají s oznámením třetí série načas a počkají na reakce po finálové epizodě druhé řady. Zda seriál dostane pokračování pro vás samozřejmě budeme dál bedlivě sledovat.

Zdroj: HBO

Diskuze /38

soboldahk

Az na uvodni song me druha serie naprosto dostala… Ale chapu zklamani 1.serie byla perfektni

#3 Mouchal
31.7.2015 | 10:11:45
Tammi

No ještě aby druhou sérii svého úspěšného seriálu hanil..to by bylo trochu divné. Snad ten příběh dotáhnou do konce. Zatím to tak totiž nevypadá…

31.7.2015 | 10:26:13
Mouchal

#1 soboldahk: To me se zase libi uvodni song, ale celkove serka moc dobra neni.. :D

31.7.2015 | 10:35:08
Kud4s

vsetci to chcu porovnavat s prvou seriou…lenze ludia musite si uvedomit je to nieco ine ako prva seria a myslim ze ak by tato seria bola prva tak by ludia sklmani neboli. pre mna je druha seria paradna

#5 Dragon94
31.7.2015 | 10:48:25
Dragon94

#4 Kud4s: Vždyť se ve druhý sérii ještě nestalo nic čím by pro mě ten seriál měl být atraktivní. Jediný proč na to koukám je Farrell. Když se ti druhá série tak líbí tak mi řekni proč tomu tak je? Protože postup v případu nulovej. Vyšetřování případu se tady taky nekoná. Detektivové spolu nemají žádnou chemii a některé epizody tady probíhají systémem 2 minuty o tomto – záběr na dálnici- 2 minuty o tomto – záběr na dálnici atd… Věci se tu dějí hrozně účelově a nijak spolu nesouvisí a žádná z rozehraných věcí se nakonec nikam neposunula a ani nedohrála prostě jen skončila.

#17 bublifuk
31.7.2015 | 11:01:54
RustCohle

Aj keby tých serí bolo 20 nikdy to nebude ako prvá pretože keby niečo také chceli zasa spraviť tak by to bolo len kopírovanie tej prvej a moc by sa to neujalo, pre mňa je táto séria velice uspokojivá musíte sa na to tak pozerať že to prvá nebude nikdy a keď sa vám to nepáči chodte si pozerať nejaké kriminálky ako je Las Vegas.

#9 Bukelos
31.7.2015 | 11:29:00
Fifipek

Bylo mi úplně jasný, že první série nastavila laťku prostě příliš vysoko a od toho se pak celkově logicky odvíjí očekávání a následně i hodnocení série druhé. Ona špatná není, ale příběh se táhne, je zde daleko víc postav, ze kterých vyčnívají pouze Farrell a McAdams, která je pro mě velkým pozitivním překvapením. Přiznám se, že kromě té přestřelky mě vlastně nic pořádně nezaujalo.

31.7.2015 | 11:49:09
Remi91

Logicky se bude srovnávat první a druhá série stejného seriálu, i když jsou případy dost rozdílný. Akorát první rok byl naprosto skvělý. Letos je to jen obyčejnější krimi. Příběh je příliš jednoduchý a podaný strašně přímočaře. Máme skoro konec sezóny a nestalo se nic výjimečného, nic závratného. Budete si příští rok vzpomínat na nějakou scénu s tím, že byla fakt jedinečná? Tady to nehrozí. Druhá sezóna je zkrátka pouze lehký nadprůměr, který má výrazného Farrella a Vaughna v roli, v které bych si ho nikdy nepředstavil. Jediné dva pořádné klady. Letos to ale není výrazný zářez do televizní tvorby, na tom se většina musí shodnout.

#17 bublifuk
31.7.2015 | 11:58:04
Bukelos

#6 RustCohle: Máš pravdu že první sérii se už zřejmě nic nevyrovná, na druhou stranu můžou dosáhnout alespoň toho, aby se další série tomu podobaly (od toho je to přece seriál True Detective a né kriminálka Miami). Tím mám na mysli podobaly, né kopírovaly. Např. si mohl tvůrce Nic vybrat lepší, zajímavější a pro diváky atraktivnější prostředí a né nějaký průmyslový zkorumpovaný město plný Mexikánců. To už totiž můžeme vidět i v té kriminálce Miami :D

A že z čeho vybírat je. např. první série byla Louisiana a její bažinaté prostředí plné špinavých vidláků, pokřivené víry a starousedlých rodin s velkým vlivem.

Druhou řadu by mohl zasadit do prostředí kde je věčně zima (někde na Aljašce třebas) je tam jeden šerif něco jako Colin Farell, místní dobrák gengstr Vince Vaughn a stane se tam odporná vražda. Budou tam špatné dodávky všeho, podezřelí inuité a kdesicosi. To všechno bude součástí něčeho „většího“ a příběh je na světě. Budete tam mít míň postav, větší pořádek v příběhu a přeci to bude Temný případ.

NEBO (a teď už obecně ať se nerozepisuju)

Místo zimy, průmyslu a bažiny to mohl zasadit někde k pobřeží, odkud se jezdí na ropný plošiny… NEBO to mohl dát do o5 vidláckého prostředí ale místo bažinářů by to byli cowboyové s těma prériema věčným vedrem atak.

Prostě si myslím, že to mohli spáchat daleko líp, než tomu doopravdy je. Nicméně druhá série je stále kvalitní, herci jsou perfektní (až tedy na Vinceho, já mu ty rádoby mračící výrazy vůbec nebaštím) a rád se na to dokoukám do finále :)

P.S. Colin je machr!

#10 Bobisudka
31.7.2015 | 12:24:12
Bobisudka

#9 Bukelos: svým zimním návrhem jsi mě naprosto dostal!! To by byla naprostá paráda! Třeba se inspirují a udělají tak řadu třetí ;) Jako druhou sérii mám ráda, ano táhne se to, ale co? :) už se moc těším na další díly.

čestný člen redakce
31.7.2015 | 12:32:23
de_FACTO

uuuh. respekt Bukelosovi za zimní nápad. takovejch 30 dní dlouhá noc s fucked-up lidma namísto upírů. to by bylo sakra super. jinak, kdo myslíte, že bude hrát? je na to samozřejmě brzo, ale doufám, že je nám všem jasný, že tentokrát už bude hlavní (nebo jednou z těch hlavních) postavou nějakej afro-američan. to by jinak americký veřejný mínění už trochu brblalo pod vousy. takže kdo? stárnoucí detektiv na odpočinku Morgan Freeman? vysoce inteligentní detektiv závislej na heroinu aka Denzel Washington? nebo se bude pokračovat v trendu obsazování zaškatulkovaných herců do netypických rolí, takže Eddie Murphy jako filozofující detektiv s neotřesitelnou vírou v Boha? dál? Don Cheadle?

31.7.2015 | 13:31:36
Fifipek

No jo, jenže Bukelosův zimní nápad nám z Temného případu udělal Fargo :) To zasazení do průmyslového „maloměsta“ bylo záměrně kontrastní, aby lidé viděli, že USA nejsou jen o pozlátku jako Beverly Hills, New York a nebo Miami, ale že jsou tam taky pěkně hnusný místa :D Jinak co se herců týče, tak Farrell je prostě klasika, McAdams překvapení a u Vaughna prostě furt nemůžu přijít na to, jestli umí a nebo neumí hrát, pač jsem na něj zvyklej z těch komedií a furt čekám, že mu spadne ten jeho vážnej výraz a a hodí do placu nějakou šílenou hlášku :D Jinak myslím, že na třetí sérii je ještě čas, ale asi se tam objeví nějaká black star typu Washingtona nebo Whitakera se svými démony z mládí :)

31.7.2015 | 13:58:37
vojtamkv

Já bych třetí řadu bral. I když je pravda, že druhá řada je o dost slabší než první. Ale furt se jedná o velmi kvalitní podívanou. A úvodní intro i song jsou super. :)

31.7.2015 | 14:19:28
Lefty

hh…lepší nebo horší? Je to jako přes kopírák…bažina nebo zaplivaný město, vidláci nebo rádoby gangsteři, pro seriál samoúčelná vražda lákající diváky (parohy nebo oči?), Matty s motorkářema nebo přestřelka na autobusové zastávce…tempo je stejně pomalé v obou sériích, postavy spolu těžko navazují chemii, když každá leč na stejné straně kope za jiný tým…postavy má pro mě osobně lepší druhá série, a tohle je seriál hodně o postavách…Vaughn je naopak skvělej, inteligentní a rozvážnej (lidi jsou jen zvyklý na komediální role, zahrátý je dobře)…kdo chce padoucha s maskou nebo makeupem má si pustit něco komiksovýho, kdo chce vyřešení případu podle smítka na podlaze má si pustit CSI…TD si jde svou cestou a komu to nesedí by měl volit jiný seriál, ne aby se seriál přizpůsoboval divákovi :)

#18 bublifuk #21 iHyi #37 wishmasterX
31.7.2015 | 14:24:30
iHyi

Já tam furt chcu Annu Torv. Protože Anna Torv. Ale kdyby to teda měl být afroameričan, což jakože dává smysl, tak Don Cheadle je asi ok. Jako první mě napadl Idris Elba, ale to je vyloženě prvoplánový.

#20 Fifipek
čestný člen redakce
31.7.2015 | 14:38:50
JaySon

TOP seriál. Je naozaj taký real zo života. Nie je to hneď samá akcia, buchty, a plno porna… Komu sa nepáči , pustite si tie vaše marvelovky a DCovky :D

31.7.2015 | 14:39:31
bublifuk

#5 Dragon94: #8 Remi91: Omlouvám se, vyleze-li mi z toho tapeta.

Naopak, přímočará byla zápletka první řady, jen byla znepřehledněná strukturou vyprávění – přesto i tam, kde došlo k rozporu mezi oficiální (do kamery vyprávěnou) a skutečnou verzí příběhu, byly pro jistotu předloženy prakticky okamžitě vedle sebe. Zde se naopak postavy dostaly doprostřed několika případů, které se protínají. A hlavně celé řady různých zájmů, mezi kterými prostě lítají jak nudle v bandasce. Jsou v podstatě jen postavami, které musejí zohledňovat příliš mnoho vyšších zájmů (státní zástupce, šerif, starosta, šéf té firmy, konečně i Frank vůči Collinovi), příliš mnoho těch nahoře na ně má páku a neváhá ji využít ve svém zájmu. Ti detektivové jsou v zásadě odsouzení do role loutek. Jo, nikdo z nich není geniální a zároveň atraktivní asociál ochotný zahodit celý svůj život, protože je mu to stejně jedno. Oni jsou možná asociálové, ale rozhodmně ne geniální a určitě si všichni tři chtějí zachovat své malé štěstí – nebo si je vydobýt, nebo alespoň udržet si (získat) svou čest, pocit normálnosti.

Jediní, kterým skutečně záleží na vyřešení případu(ů) je paradoxně Frank (protože ho to stálo majetek – přesto i on má jistou čest – anebo ne?) a ti tři, protože nikoho jiného to doopravdy nezajímá.

Tak jako v jedničce byl případ víceméně jasnej (a z hlediska divácké atraktivity lacinej, protože tohle funguje vždycky) a od počátku nešlo o nic jiného, ve druhé řadě nemá samotná vražda od počátku význam (důležité jsou okolní souvislosti) – navíc jde o postavu, který si dost možná svou smrt i zasloužila (takže to tak neútočí na naši první signální, jako rituální vražda a znásilňování dětí), ale podstata té vraždy spočívá v mnoha dalších špinavostech – vlastně dalších malých přidružených kauzách.

Pokud v jedničce šlapal detektivům na paty papaláš hájící svou rodinu a úlety jejích členů, ve dvojce jsou to i lidé, kteří jsou prostě jen arogantní, nebo mají strach, aby vyšetření jednoho případu nestrhlo s sebou i vše ostatní, i když sami přímo být angažovaní nemusí. A všechno je to navíc ztíženo ještě skutečností, že jeden detektiv je zároveň nasazený na druhého. Zatímco jednička byla v podstatě klasické Buddy schéma, ve dvojce si musí detektivové k sobě najít tu cestu výrazně pracněji. Protože tam, kde v jedničce byla vlastně jen osobní animozita, je ve dvojce existencionální nedůvěra (když to na mě odhalí, jak s tím naloží?)

Zato je určitě chemie mezi Frankem a Collinem. Dalo by se pokračovat. Druhá řada jde, podle mě, daleko hlouběji proti klišé postav než první).

Pro mě zapamatováníhodné scény? První setkání celé trojice, několik scén z baru, samozřejmě přestřelka, úleva zrzky po Collinově odchodu, a vůbec celé to ranní kafe, návštěva novináře v kukle, mexická doslovnost…

Možná se měla druhá série prostě jen jmenovat jinak a byl by klid.

31.7.2015 | 14:40:08
bublifuk

#14 Lefty: Napsal jsi to přesněji a líp než já. A stručněji ;-)

31.7.2015 | 14:44:26
ElektronickyOtisk

Šmarjá já tu kritiku taky nechápu. Ta druhá série je skvělá. Vynikající herci, vynikající tragické postavy. Prostě: Chlápkovi znásilní ženu. Ten pak zabije na tip jednoho mafiálna údajného pachatele. Manželka se s ním rozvede a chlápkovi, kterého gangster a okolnosti nutí ke korupci, má jedinou světlou věc ve svém životě: svého dementního syna (tlustej a zrzavej), který ho vlastně ani nemá moc rád a který je dost možná synem násilníka. Bojuje o něj zuby nehty, ale nemůže si k němu najít cestu jako k člověku, ani skrze právní systém. Prostě ho ztrácí. A pak zjistí, že člověk, kterého zabil a kterým si posral život, VŮBEC NEBYL TEN PACHATEL. Ty jo, to je prostě zápletka jako kráva! A těch je tam víc. Každá postava brilantně zahraná a skvěle tragická. Kdo tohle může kritizovat? Navíc, jak už někdo poukázal, je tam víc než málo podobností s první řadou. V dobrém i zlém (stejný typ přestřelky uprostřed řady, zdánlivě vyřešný případ atd…). Zatím to velmi připomíná seriál The Wire. A hlavní téma SEXUALITA… no to vážně je taková nuda? :)

#25 bublifuk #30 haneri
31.7.2015 | 14:49:47
Fifipek

#15 iHyi: Naprostej souhlas, Annu Torv už bych rád někde viděl a zrovna sem by sedla parádně :)

#22 Aprok
31.7.2015 | 14:58:24
iHyi

#14 Lefty: „TD si jde svou cestou a komu to nesedí by měl volit jiný seriál, ne aby se seriál přizpůsoboval divákovi.“ Jojo. Viděli jsme přece třetí řadu Sherlocka, kde si seriál přestal jít vlastní cestou, ale snažil se zalíbit všem uživatelům (respektive uživatelkám) Tumblru. Radši tohle občas nemastné neslané (ale řemeslně vynikající) dílo, než zaprodání divákově pochybnému vkusu.

čestný člen redakce
31.7.2015 | 15:09:20
Aprok

#20 Fifipek: Nemluvte přede mnou o Anně prosím :D pač taky doufám že se konečně někde objeví !!! Fringe sem miloval a jí ještě víc :)

#23 Fifipek
31.7.2015 | 15:13:47
Fifipek

#22 Aprok: Docela se divím, že se dlouho pořádně neukázala. Mám jí rád, už jen proto, že mi připomíná moji „lásku z mládí“ a to Petu Wilson :D

#24 Aprok
31.7.2015 | 15:19:23
Aprok

#23 Fifipek: Jo jo Peta taky nebyla špatná !! :)

31.7.2015 | 15:45:56
bublifuk

#19 ElektronickyOtisk: Mně na tom zaujala ještě jedna skutečnost – totiž že exmanželka „chce kvůli sobě zjistit pravdu o tom, kdo je otec“ – jasně, nebyl jsem nikdy v její kůži, ale čeho tím chce dosáhnout? Co udělá, až zjistí, že otcem je onen násilník? Co tím vyřeší? To bude každý den koukat na svého syna s myšlenkou „tvůj táta mě brutálně znásilnil“? A pokud se ukáže, že otcem byl přeci jen Collin – „Sebrala jsem ti otce, který měl tunu vad, ale byl tvůj otec a miloval tě“? Jsou věci, které by se nikdy raději zjistit neměly. A přestože je zřejmé, že Collin tuší, že on není otcem, je jeho vztah k synovi nakonec opravdovější než její.

31.7.2015 | 16:23:23
Madafaka888

Nevíte někdo kde se dá stáhnout první séerie v hd v originále? Na uložto ani na sdílj.cz už je jen 480p

#27 transka
31.7.2015 | 16:30:23
IR7

Nevim jak moc ostatním,ale mě přijde seriál nudnej -po šesti dílech se v něm opravdu prakticky nic nestalo a pochybuju, že někomu seriál doporučím,nebo si na něj po pár týdnech vzpomenu.

Mám pocit že tvůrci se snažili odlišit maximálně od první série ale stylem, kterej jim moc nejde a zápletka je prostě nudná sama o sobě.

V první řadě bylo míň (hlavních) postav, lépe propracovaných, člověk si k nim dokázal vytvořit nějakej vztah, zápletka byla super, postupný rozkrývání stop, atmosféra a hloubka případu, celé to někam vedlo a posledním dílem také došlo do cíle.

V druhé řadě se hlavní zápletka „kdo udělal z majetného gangstera turistu bez očí?“ rozprskla na XY jiných, jak dopadnou je mi vlastně technicky úplně jedno, vyšetřují je nudné postavy, z kterých jedině něco na plátně hraje Farrell (kterej ostatně drží celou sérii o řád výš nad kriminálkou NY/ostatní města :D )…

Prostě ten pocit kdy končí jeden díl a týden se nemůžete dočkat dílu následujícího tady nemám, a na seriál koukám v podstatě ze zoufalství, že u ostatních seriálů musím ten týden čekat.

1.8.2015 | 17:48:07
haneri

Já jsem druhou řadou nadšená stejně jako první. Jsou to naprosto jiné příběhy, s naprosto odlišným pohledem, prostředím, charaktery postav… Ani první, ani druhá série není o případu jako takovém, ale o lidech, kteří v něm vystupují. Je úplně jedno, kdo co udělal, kdo koho zavraždil . Tyto příběhy jsou o lidech, jak je jejich práce a kolegové ovlivní a kam je posune. Pokud chce někdo sledovat rychlou akční detektivku se spoustou krve, ať sleduje jiné plytké ala detektivky, kde během 45minut odhalí úplně všechno…

#34 UncleJunior
1.8.2015 | 20:13:15
haneri

#19 ElektronickyOtisk: Souhlasím, za mě prostě parádní … skvěle vybraní herci… já naopak čekám na další týden, až bude zase další díl…

1.8.2015 | 20:18:42
Lothar135

Přátelé, ten seriál je luxusní. Ne, není to první série, ta byla temná až hrůza a plná hlubokomyslných Rustových myšlenek o posraném světě a chybě v evoluci:).

Ale neříkejte mi, že nebudete vzpomínat na žádnou skvělou scénu, vždyť jich už pár bylo. Ta scéna, kdy Vince a Colin sedí v baru a tiše na sebe koukají, občas něco prohodí, do toho zpívá tu svoji melancholickou písničku ta barová zpěvačka…pánové, atmosféra by se dala krájet…a takových tam bylo víc.

#32 RichardSpitzer
3.8.2015 | 22:29:28
RichardSpitzer

#31 Lothar135: Přidal bych scénu Ray/Frank v kuchyni s pistolemi a Rayovo sjíždění se fetem doma v obýváků. Co to u toho hrálo za skladbu? Tam tam sedla :-)

4.8.2015 | 10:09:19
couba78

Dvojka mi přijde jako „soutěž v zírání“…, jak řekl Frank Rayovi u toho coffee breaku v kuchyni. Celá… Cool šeptavé hlášky, občas dálnice, hodně pozérství. Nuda. Rozumím, že je to jiné pojetí než brilantní první řada. Ale chtělo to DĚJ. Podobně střižený byl film LA Přísně tajné. Brilantní. Seriál T.D. II je napěchovaný vatou aby to vydalo na 8 dílů. Film to mohl být slušný…

4.8.2015 | 13:54:23
UncleJunior

#29 haneri: haneri to pekne napisala :-) treba mat trochu fantazia a necakat prestrelky ako u terminatora. Cim som starsi, tak ma viac bavia taketo serialy, kde je viac dialogov ako akcie, pre pribeh je to lepsie. Este by som som odporucil v niecom podobny vyborny serial the wire :-)

4.8.2015 | 20:26:52
andrevs

Suhlasim s nazorom že druha seria je prepracovanejšia, namahavejšia na pochopenie a nie taka priamočiara. Prave preto ju ludia odsudzujú, lebo cakali nieco iné ako dostali. Pravupovediac jednotka ma nudila, jednoduchy pribeh, rovný a brutalne nezvladnuty koniec. Dvojka je uzasna, ovela temnejsia ako jednotka ked si uvedomíte že takéto špinavosti sa dejú aj u nás na Slovensku, že vraždy za prachy su ovela castejsie ako rituály a že pozrieme von oknom a tam je tá istá špina a korupcia ako vo Vinci.

5.8.2015 | 21:25:17
couba78

Akce je tam az az. Akce nerovna se dej. Dialogu poskrovnu.

6.8.2015 | 13:43:51
wishmasterX

#14 Lefty: Naprosto perfektně řečeno ! Sdílím tvůj názor na 100% !! :-)

6.8.2015 | 16:09:19
Washelll

Podle mě je tato řada posunuta minimálně o level výš než předchozí. První dva díly jsem byl sice trochu zmatený, ale chytilo mě to a jsem rád, že je to víc propracované, jen u toho člověk musí trochu přemýšlet a toho si cením. Jednoduchost mě občas nudí. O této řadě se o jedoduchosti mluvit nedá. Sedím s otevřenou hubou a vstřebávám to temno :) ;) Jsem zvědav na finále!!!!

6.8.2015 | 18:11:31
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Recenze třetí řady

Recenze: Třetí Temný případ znovu a lépe, jenže jako přes kopírák

Recenze: Třetí Temný případ znovu a lépe, jenže jako přes kopírák

Scenárista a tvůrce seriálu Nic Pizzolatto se ve třetí řadě Temného případu vrací zpátky na místo činu – do série Rustina Cohla a Martina Harta. Uspět se snaží s recepturou, která si už diváky získala. Vlastní instrukce následuje velmi dobře, do výsledku ale nepřidává mnoho nového.

Nejlepší postavy

Reklama

Třetí Temný případ

Třetí Temný případ

Tip na čtení

Kdo stvořil úvodní znělky Temného případu?

Kdo stvořil úvodní znělky Temného případu?

Seriál True Detective se může pyšnit jedněmi z nejpoutavějších úvod­ních znělek v televizní historii. Pečlivý je výběr záběrů, hudby i celá myšlenka. A to u všech tří sérií. Přečtěte si, čí umělecký mozek je pomáhal stvořit a jaké další práce už má za sebou.

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama