Zaklínač (The Witcher)
83/100 - 370×

Zaklínač(The Witcher)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
VOD
Netflix
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

První série se dočkáme už za týden a Netflix nám naservíroval poslední upoutávku k Zaklínači

První série se dočkáme už za týden a Netflix nám naservíroval poslední upoutávku k Zaklínači

Pokud se nemůžete dočkat první série Zaklínače, která nás čeká už za týden, tak se podívejte na následující video, které Netflix propaguje jako poslední trailer k této očekávané novince.

41 2
12.12.2019

Thumbnail Play icon

Zdroj: Netflix

Diskuze /71

DHARMA4,8

Prezentovaný materiál vypadá opravdu epicky, hudba k němu dokonale sedí a já se těším na výsledek.

12.12.2019 | 13:21:42
Decado23

Ten zpěv mi zní jako hlas který byl v jedné krátké ukázce od belousové. Takže by to už mohla být skladba že soundtracku. Jestli jo, líbí se mi to :)

#45 B.Jaga
12.12.2019 | 13:31:26
Edvin

Bože, ty Nilfgaardské zbroje jsou opravdu strašné… Co si proboha mysleli?

12.12.2019 | 14:39:59
Erenis

Asi nejlepší trailer, hodně mě to navnadilo, ne že bych už tak nebyla dost natěšená :)

12.12.2019 | 14:47:55
Milano33

Naozaj som nečakal ešte ďalší trailer na seriál The Witcher, ale musím uznať, že sa im neuveriteľne podaril. Tak toto bol pekne nadupaný trailer, plný nových skvelých scén, prevažne tých akčných. Úžasná ochutnávka, ktorá perfektne navnadila, už len aby bol 20. december a s ním aj seriálový Zaklínač.

12.12.2019 | 14:49:19
FallenMaia

Wow, tak toto vyzerá naozaj dobre, tá hudba sa do toho hodí neskutočne, ak to je ukážka z oficiálneho soundtracku tak som nadšený, postavy skvelé, Geralt vynikajúci, Yennefer nádherná, po tejto ukážke odpúšťam aj to Nilfgaardske brnenie a začínam rozumieť tomu že ich v seriáli chceli vykresliť ako tých netvorov, tých čo všetko ničia a všade kam prídu zostane spúšť a preto dostali taký dizajn aký dostali, síce to nevyzerá najlepšie, ale myslím že to v pohode prekúsnem ;)

Už len pár dní a je to tu, netrpezlivo očkávam 20. december, pre mňa osobne také malé predčasné Vianoce :D

#11 Violet #14 Arrow123
12.12.2019 | 15:00:36
Milano33

Epika!

12.12.2019 | 15:06:11
FallenMaia

Všimol si niekto Triss v sekundovom zábere v čase 0:58? Má trochu tmavšie vlasy ako sme zvyklí ale inak je nádherná ;) :D

12.12.2019 | 15:08:14
desaix

No nezdieľam všeobecne nadšenie, ale uvidíme. Mimochodom začínam byť alergický na hlášky ako „na koňa mi nesiahaj“ … má to byť cool, ale je to skôr trápne.

12.12.2019 | 16:33:21
Johnysh

To byl takový prostřihaný chaos. Z tohoto traileru to vypadá jak kdyby byl Zaklínač jenom o boji Severních království a Nilfgaardu. Asi chtějí zapůsobit na obyčejné diváky. Ale jako fanouškovi frančízy mi tohle přišlo úplně mimo.

#12 Lord Mazour
12.12.2019 | 16:54:50
Violet

video zas navnadilo…
#6 FallenMaia: ale to brnění néééé, je doslova k smíchu :D Doufám, že to napraví do další řady:)

#25 FallenMaia
12.12.2019 | 17:03:32
Lord Mazour

#10 Johnysh: No každý trailer by stylyzovaný trochu jinak a asi je to záměr.

12.12.2019 | 17:04:42
Lord Mazour

*stylizovaný

12.12.2019 | 17:05:06
Arrow123

#6 FallenMaia: Lenže oni z nich neurobili netvorov, ktorí všetko zničia ale debilov, ktorí bojujú v kôre stromu. Pripomína mi to orkov z LOTRa ale tam sa to dalo pochopiť to boli škaredé ohavy ale na človeku niečo také vyzerá fakt zvláštne.

#16 Lord Mazour #25 FallenMaia
12.12.2019 | 17:25:26
Lady Adeline

Pekny predcasny darecek na Vanoce :-)

12.12.2019 | 17:45:05
Lord Mazour

#14 Arrow123: Ty zbroje se mi také nelíbí, ale už jsem se přes to přenesl a smířil jsem se s tím. Už mě nebaví všude číst, že ty zbroje jsou hnusné. Prostě si na to musíme zvyknout a snad budou v 2. sézoně jiné. Až na ty zbroje prostě musí většina lidí uznat, že trailer byl velmi vydařený. Konečně k tomu dali i správnou atmosférickou hudbu. :)

12.12.2019 | 18:00:49
Martan73

Stále mám obavy, že to dopadne podobně jako adaptace Meče pravdy od Terry Goodkinda.

12.12.2019 | 18:06:56
surky3

Hele na první sérii to vypadá docela dost dobře. Vy co furt rejete se mrkněte na to jak vypadala první série GoT. Osobně mi to přišlo jako chudej bratranec v porovnání s těma dalšíma sériema. Takže chill, za pár dní to výjde a až to dokoukáte tak hodnoťte.

#19 Arrow123 #67 Robinson
12.12.2019 | 18:47:23
Arrow123

#18 surky3: Prvá séria GOT je jedna z najlepších ak nie najlepšia z celého seriálu. Potom spolu s popularitou rástla aj kvalita a na samom konci popularita aj ten seriál zabila, napľula do ksichtu a pochovala. Snáď Zaklínač nebude podobný prípad :)

#20 surky3
12.12.2019 | 18:57:30
surky3

#19 Arrow123: Jasně že je první série GoT skvělá, ale z pohledu grafického zpracování mi přišly ty další série mnohem lepší. Bylo tam vidět to navýšení rozpočtu. Přece jenom na to že jde u Zaklínače o první sérii a že je potřeba dávat asi i dost peněz na efekty, tak si myslím že podle dosavadních ukázek by to mohlo bejt velice povedený. Ale takhle můžem diskutovat půl roku. Za tejden a něco to výjde, tak pak uvidíme jak se jim to povedlo.

12.12.2019 | 19:04:22
zpilat

Klepna byla vždycky hnědka a ne ryzka! To to nečetli?

#22 Lord Mazour
12.12.2019 | 19:10:09
Lord Mazour

#21 zpilat: Vážně si budeš stěžovat na tohle? :D :D

12.12.2019 | 19:15:06
Lord Mazour

To teda ale přehnali no. :D

#30 zpilat
12.12.2019 | 19:15:27
surky3

Hele nevíte někdo jak je to s očima. Jestli nosí čočky a nebo se vytváří až při vytváření grafických efektů ?

12.12.2019 | 19:23:05
FallenMaia

#11 Violet: #14 Arrow123: Veď jasné, ja som ani netvrdil že by sa mi to brnenie páčilo, len vravím že som ochotný im to odpustiť a prekúsnuť to, pretože ma to video nadchlo, ale taktiež dúfam že sa to do ďalších sérií zlepší ;) Presne ako píše Arrow123, Nilfgaard bude vlastne taký Mordor zo sveta Zaklínača, ľahko rozpoznateľný pre bežného diváka, obávaná hrozba, škaredé zamračené postavy v ešte škaredšej zbroji :D

A dosť ma pobavilo ako tam Geralt povedal: I saw an army. A sea of black and Gold… Tak ja som tam teda žiadne „Gold“ nevidel nikde na tých brneniach :D Veď je to celé čierne ako uhlík neviem kde zobral to „Gold“ :D :D

#26 Arrow123 #28 the Grand Inquisitor #32 mirako
12.12.2019 | 19:36:12
Arrow123

#25 FallenMaia: Tak toto je veľmi dobrá otázka :D Tiež neviem, kde videl ten Gold, keď maju brnenie za 5 korun :D

#34 Karelidas
12.12.2019 | 19:51:30
Arken

Myslím, že nelze srovnávat první řadu GoT se zaklinačem. GoT měly menší rozpočet a točilo se v roce 2010. Od té doby grafické animace se neustále zlepšují a zdokonalují. Jinak opravdu si nekdo dokáže stěžovat i na barvu koně :-)

#32 mirako
12.12.2019 | 19:57:21
the Grand Inquisitor

#25 FallenMaia: No přece Zlaté slunce Nilfgaardu, které jejich vojskům svítí na cestu. :)

#29 Lord Mazour
12.12.2019 | 20:02:36
Lord Mazour

#28 the Grand Inquisitor: Přesně tak.

12.12.2019 | 20:15:59
zpilat

#23 Lord Mazour: Takhle by to nešlo, musí se trošku držet předlohy!

12.12.2019 | 20:16:47
Lord Mazour

Souhlasím, ale zrovna řešit barvu koně je podle mě úplně mimo. Navíc když jich sám Geralt měl víc a vždycky svého koně pojmenoval Klepna. Opravdu to byla vždycky hnědka? To už si vážně nepamatuji a myslím, že je to vážně nepodstatné… Navíc prohlásit o tvůrcích, že to nečetli? To je taky trochu mimo ne? Dnes dokonce vydali video, kde samotný Cavill předčítá Poslední přání.

#39 oskarka
12.12.2019 | 20:32:22
mirako

#25 FallenMaia: Souhlasím.

#27 Arken: Přesně tak.. :D

Jinak trailer se mi líbil..

12.12.2019 | 20:55:55
Darkner

Asi tím gold myslel armádu Cintry. Jinak s tou zbrojí nikdo už nic neudělá. Podstatný je aby se drželi co nejlíp knih ikdyž v upravené verzi. GoT taky bylo super dokud to psali podle knih a až knihu předběhly bylo dějově po seriálu ikdyž vizuální pastva pro oko.

12.12.2019 | 21:01:32
Karelidas

#26 Arrow123: Spíš narážel na zlaté Slunce na praporcích jako symbol. Černá a zlatá je barva Nilfu.

12.12.2019 | 21:10:56
Svjatogor

Podle všeho kánonu (na který se tvůrci mají odkazovat) je Nilfgaard polootrocká země s polootrockou armádu nevolníků a zajatců s gumovými meči v hnusných a nekvalitních zbrojích. Mám takový hloupý dotaz. Jak vůbec muže být taková země hegemonem??? :-O

#37 desaix
12.12.2019 | 21:12:38
Darkner

Ano normálně ano, ale tady jaksi ani to slunce na zbroji není zlaté.

12.12.2019 | 21:12:51
desaix

#35 Svjatogor: Tipujem, že to bude tým, že nepriatelia pri pohľade na ich zbroj dostanú záchvat smiechu a nie sú schopní boja.

12.12.2019 | 21:17:45
Lady Adeline

desaix: nejlepsi koment dne ;-) Plus koment od Arrowa ,,zbroj za 5 kc" ten to zabil :-) :-) :-)

12.12.2019 | 21:51:08
oskarka

#31 Lord Mazour: Klepna byla vždy hnědka. To nelze odiskutovat.

#40 Martan73 #41 Lord Mazour #42 Svjatogor
12.12.2019 | 22:17:20
Martan73

#39 oskarka: A Yenn byla vždycky bledé pleti. No a? :-D

12.12.2019 | 22:35:03
Lord Mazour

#39 oskarka: To je sice možné, ale nic to nemění na tom, že tohle řešit je naprostá zbytečnost. Pochopím, když někoho naštve barva pleti, ale řešit, jestli je Klepna hnědka nebo ryzka je podle mě vážně zbytečné…

12.12.2019 | 23:27:31
Svjatogor

#39 oskarka: Snad bude v příběhu i kůň, kterému budeme moci bez uzardění říkat Fialka. :-D

12.12.2019 | 23:28:27
Arken

Dejte s tím koněm už pokoj :-)

12.12.2019 | 23:29:05
Leco_leco

Spis moc nerozumím tomu, co udělali s postavou Fringilly Vigo. Když pominu to, že herečka se mi k ní vážně moc nehodí, v knihách rozhodně nebyla taková čarodějka, která by je „porazila všechny sama“ a už vůbec nebyla jediná Nilfgaardská čarodějka. Doufám že v pojetí celé série to bude lepší, ale z trailer to na mě působí vyloženě blbě.

#48 Praseodym
12.12.2019 | 23:33:38
B.Jaga

#2 Decado23: Mně taky. Zpívá to představitel Marigolda? Tím by omluvil předchozí úlety.

#46 Decado23
13.12.2019 | 1:48:28
Decado23

#45 B.Jaga: Nene, tohle je vokalista který už byl na jedné ukázce u Belousové na instagramu, je tady o tom také článek kousek zpátky, ale jméno mi vypadlo Declan (nevím jak dál :D). Joey Batey nemá takhle dobré vokály.

13.12.2019 | 8:53:35
Darnwell

Kdepak hoši, epiku z toho nevymáčknete, když máte padouchy tak akorát k smíchu. Tohle si vážně ani Černí nezasloužili :-)

13.12.2019 | 9:11:37
Praseodym

#44 Leco_leco: V knihách to evidentně byla čarodějka, která dokázala Yennefer teleportovat pryč ze setkání čarodějek způsobem, na který Yen nepřišla. Takže Fringilla byla velmi nadaná a mocná čarodějka.

#50 Leco_leco
13.12.2019 | 9:12:52
Camaris

Ja sem zvedavy, jestli s Fringilou prozije Getalt bourlivy romanek, jak bylo receno ve hrach. Nevim jestli je to i v knihach, mam je pripravene na vanoce, ale serialova verze je presne jeho typ. :)

#64 Martan73
13.12.2019 | 9:52:38
Leco_leco

#48 Praseodym: To souhlasím, mocnějších čarodějek než Yennefer tam je ale více. Rozhodně si však nemyslím, že by byla až tak mocná a hlavně jediná, jak to vyznívá z traileru.

#53 Praseodym
13.12.2019 | 10:04:29
Camaris

Ad: Samozrejme s tim nepocitam v prvni sezone, kde je Fringila nepritel.

13.12.2019 | 10:05:18
Camaris

Leco: Nejmocnejsi carodejky na svete jsou clenky Loze. Nejsilnejsi byla Ida, elfska vedouci a po ni Philipa. Ktera jedina zvladla polymorphy.

#54 Praseodym #55 Samuel-El
13.12.2019 | 10:07:10
Praseodym

#50 Leco_leco: Ano, třeba taková Tissaia mocnější než Yen určitě bude, ale jinak v knize informace o tom, že je nějaká čarodějka mocnější než Yen, nebyla. Zatímco u Fringilly jsme zažili konkrétní situaci, kdy dokázala, že si dokáže poradit lépe než Yen.

Každopádně to, že v traileru říká, že všechny porazí, neznamená, že se tak stane, že jo… Každopádně souhlas, že určitě by minimálně při souboji na Pahorku mělo být na straně Nilfgaardu mnohem víc mágů a na straně Severu by měl být Vilgefortz, kterého by Fringilla určitě v žádném případě neporazila. Uvidíme, jak to bude.

13.12.2019 | 10:07:49
Praseodym

#52 Camaris: Šíříš tu trošku bludy. Že je Ida nejsilnější čarodějka, nikde řečeno nebylo, to je jen tvoje interpretace. U Philippy to stejné – že zvládla jednu specifickou věc, neznamená, že byla celkově druhá nejlepší čarodějka.

Jinak Yennefer je taky členka lóže, stejně jako třeba Triss, která je mnohem méně mocná než Yennefer.

#55 Samuel-El
13.12.2019 | 10:09:04
Samuel-El

#52 Camaris: Loža si len myslela, že je mocná. Však to bola Banda feministiek, ktoré tvrdili, že chlapi sú slabí a len ony dokážu všetko najlepšie. :D Jediná mocné, čo v lóži bolo, boli ich egá.

#54 Praseodym: No to s tou Yen nie je uplne pravda. Yen členstvo odmietla a z lóže ušla hľadať Ciry. :D

#56 Praseodym
13.12.2019 | 10:18:33
Praseodym

#55 Samuel-El: To nic nemění na tom, že židli tam měla a počítalo se s ní, ačkoliv měla průser. Jinak lóže určitě mocná byla…

13.12.2019 | 10:32:22
Camaris

Praseodym: Zjisti si, co znamena Vědoucí. Ida patrila k nejzahadnejsim clenkam Loze, prave proto, ze plny rozsah jejich schopnosti nebyl znam. Filipa ovladla promenu ve zvire a bylo to tak interpretovano, ze patri k nejnarocnejsim kouzelnickym disciplinam.

#58 Praseodym
13.12.2019 | 10:32:39
Praseodym

#57 Camaris: Ano, plný rozsah schopností Idy nebyl znám. Proto nejde říct, že byla mocnější ani méně mocná než jiné čarodějky, už z pouhé logiky věci. Co je vědoucí, vím moc dobře. Ale zase, samo o sobě to nic neříká. Jelikož jsme neviděli žádný důkaz jejích schopností, nejde prostě říct, že byla nejmocnější čarodějka. Filippa ovládla proměnu ve zvíře, ale nic to nevypovídá o tom, jak dobrá byla v boji, a o tom se tu přece bavíme, když je tu řeč o tom, že Fringilla v traileru říká, že všechny porazí.

#60 Praseodym
13.12.2019 | 10:35:40
Camaris

Nema moc smysl se dal hadat, ktera carodejka byla o stupen lepsi a ktera o stupen horsi. To by sem mohl yennefer a ftingilu stovnavat i se Sabrinou. Faktem je, ze Filipa v Lozi byla jako jeji vudce.

#61 Praseodym
13.12.2019 | 10:37:33
Praseodym

#58 Praseodym: Samozřejmě teda ani to, že Fringilla dokázala vymyslet způsob, jak Yen teleportovat, nevypovídá o tom, že umí bojovat, ale je to aspoň vodítko k tomu, že je dost mocná na to, aby od ní pokus všechny porazit nevyzněl jen jako arogantní žblept.

13.12.2019 | 10:37:56
Praseodym

#59 Camaris: Filippa byla vůdce hlavně proto, že ona vůbec stála za myšlenkou té lóže. To nebylo tak, že by bojovaly a kdo vyhrál, tak byl vůdcem. Filippa byla politicky nejvíc zaměřená a angažovaná.

13.12.2019 | 10:46:00
Paproš

Já si to z knih vyložil takto: Nejmocnější z čarodějek v období knih byla Tissaia, titulována jako velmistrne, všemi uznavaná, respektována i Vilgerfortzem. Navíc to jak sňala magickou bariéru na Thanedu, asi mluví za mnohé. Vilgerfortz jako nejmocnější černokňežník. Mladý, nesmírně talentovaný, ambiciózní a zatraceně nebezpečný. A k nim bych se nebál řadit Francescu. Čistokrevna Aen Seidhe, členka kapituly a jedna z nejstarších čarodějek. Figurka Yennefer by určitě souhlasila. A z velmi mocných čarodějek určitě taky Phillipa, sama Tissaia jí prohlasila jako svoji nejlepší žačku.

13.12.2019 | 11:24:29
Paproš

A to, že Fringilla použila bystřejší úsudek v určité situaci, kde byla Yennefer v nezáviděníhodné situaci a pod tlakem, a pomohla jí s útěkem, pro mne nedělá s Fringilly mocnější čarodějku. Jestli tedy bude jako jediná mocná čarodějka na straně Nilfgaardu, tak je to teda hodně špatně.

#65 Praseodym
13.12.2019 | 11:33:19
Martan73

#49 Camaris: Určitě, když bude mít románek s Fringilou, tak bude komické, když u toho bude volat jméno Yennefer, jako v knížce. Protože seriálová Fringila je táák podobná Yennefer, že. :-D

13.12.2019 | 11:34:55
Praseodym

#63 Paproš: Netvrdím, že je mocnější čarodějka, jen ukazuju, že je velmi schopná. Nezapomeňme ještě na magický amulet, který Geraltovi vyrobila a který dokázal zmást i Vilgefortze a nakonec ho společně se zhoršeným viděním jednoho oka stál život.

13.12.2019 | 11:46:13
Paproš

@Praseodym Dobrá připomínka, souhlasím.

13.12.2019 | 12:05:46
Robinson

#18 surky3: Vy co furt rejete se mrkněte na to jak vypadala první série GoT. První série GoT byla ale hlavně točená v roce 2010 a nikdo nečekal že se z GoT stane král seriálů během několika dalších sérií. Zaklínač už může od GoT okoukávat a i tak bude, co si budeme…

Trailer vypadá dobře, těším se, hudba skvělá. :)

13.12.2019 | 12:19:06
desaix

Vyzerá Yennefer mocná? Skôr nemocná. A Fringilla ako po zásahu fireballu.

13.12.2019 | 14:12:32
Martan73

LOL

13.12.2019 | 17:17:41
Bukelos

Lol desaix a Martan73! Děláte mi radost, jen tak dál :D

14.12.2019 | 2:23:42
Darkner

To jsou všechno spekulace, protože nikdo v knihách není psáno která čarodějka je jak mocná a navíc není tam ani psáno, že lóže byla tvoře nejmocnejšími čarodějky, ale těmi, které měli podobné smýšlení ohledně magie. Jinak nemyslím si že by Triss byla o dost slabší než Yenefer, je to spíš bráno, že Triss by měla být nejmladší z členem lóže a tudíž mít míň zkušeností

14.12.2019 | 11:51:14
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů a filmů









Reklama