Zaklínač (The Witcher)
83/100 - 370×

Zaklínač(The Witcher)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
VOD
Netflix
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

Zaklínače se dočkáme už tento týden, a proto jsme upravili vzhled našich stránek

Zaklínače se dočkáme už tento týden, a proto jsme upravili vzhled našich stránek

Seriál Zaklínač si odbude svou premiéru už tento pátek, a proto jsme upravili vzhled našich stránek. Za design děkujeme @Sh3ppovi, přičemž se vás rovnou ptáme na to, jak se vám nový vzhled líbí. Nezapomeňte si web několikrát proklikat, design má celkem tři různé hlavičky.

54 0
16.12.2019

Zdroj: Netflix

Diskuze /57

Violet

To byla doba :D Krásný:) Povedený.

#2 Xavik
16.12.2019 | 11:11:59
Xavik

#1 Violet: Design už byl dávno hotový, jen jsme čekali na premiéru. :)

#4 Violet
admin
16.12.2019 | 11:14:05
Praseodym

Pěkné, jen se mi nelíbí, jak se prostor mezi menu a přehledem epizod nepřizpůsobuje počtu řádků, takže když je tam teď jedna epizoda, tak je tam hodně prázdného místa.

#4 Violet #5 Xavik
16.12.2019 | 11:43:09
Violet

#2 Xavik: :) Ciri je nejhezčí.
#3 Praseodym: Nepřijde mi to tak moc. Ani to není nijak rušivý.

16.12.2019 | 11:54:19
Xavik

#3 Praseodym: Tak logicky ten prostor zmizí, až budou epizody odvysílány.

#6 Praseodym
admin
16.12.2019 | 12:33:02
Praseodym

#5 Xavik: Ano, to je logické, že se ten prostor zaplní. Nic to ale nemění na tom, že by bylo hezčí, kdyby se ten prostor dynamicky měnil podle počtu řádků.

16.12.2019 | 12:37:24
Raiden123

No pekne,ale bolo by fajn pouzit tu fotku,kde je Yenefer,Gerlat a Ciri naraz,pripadne pridat casom pridat i ine postavy.

16.12.2019 | 12:44:17
Lady Adeline

Praseodym: nudis se asi moc co? Resis fakt picoviny ;-)

#14 RiniX
16.12.2019 | 12:45:19
Lady Adeline

Violet: ta Ciri se jim fakt povedla ;-) Moc krasna herecka.Podivala jsem se na ruzna videa z hry a precetla jsem si i o cem to cele bude a fakt se uz moooc tesim!!!! Jediny co me zklamalo je to,ze Ciri s Geraltem maji vztah otec a dcera.Ve hre zrovna Ciri nevypada jako mala holka :-) :-) :-) Zrovna ti dva se mi k sobe strasne hodi.

#10 Violet
16.12.2019 | 12:49:43
Violet

#9 Lady Adeline: Doporučuji přečíst si knihy;) Tam je jejich vztah jaký je, víc vnímatelný. Pak bys tohle nikdy nenapsala :D I ve hře Zaklínač 3 je hned na začátku Ciri jako malá holka a Geralt jí cvičí na Kaer Morhen.

16.12.2019 | 13:04:48
Lady Adeline

Violet: no co jsem videla ty videa z hry, tak tam Ciri zrovna jako mala holcicka nevypada :-) :-) :-) Ale samozrejme v knihach je to uplne jinak ;-) No tak snad me chytne ten jeho vztah s Jennefer :-)

#12 Violet #13 Violet #32 Svjatogor
16.12.2019 | 13:26:44
Violet

#11 Lady Adeline: https://youtu.be/g1sk8KesUN8 Tak ses dívala špatně :P

16.12.2019 | 13:30:35
Violet

#11 Lady Adeline: A ne není to v knihách jinak. V herním podání je tohle úplně stejný jako v knihách.

16.12.2019 | 13:37:36
RiniX

#8 Lady Adeline: A tebe se na názor ptal kdo? ;) Jinak měl Praseodym vcelku užitečnou poznámku ohledně dynamického přizpůsobení a Xavik opět kousavou odpověď.

16.12.2019 | 13:56:36
16.12.2019 | 14:14:47
Lady Adeline

Violet: ta blondyna nevypada jako mala holka.Stejne vysoka jako Jennefer a cecky min 4 :-) :-) :-) tak si malou holku teda nepredstavuji.

#18 Violet
16.12.2019 | 14:17:16
Lady Adeline

RiniX: ho nebo tebe se snad taky nekdo ptal na nazor? Ja myslim, ze je to dost nepodstatna vec. Xavik mu kousave neodpovedel ;-) Ten kdo tu kouse jsi hlavne ty ;-)

#19 Violet #20 RiniX
16.12.2019 | 14:20:40
Violet

#16 Lady Adeline: To bude asi tím, že už je tady dospělá? Poslala jsem ti video kde je jako malá. Tos neviděla? Nebo tobě přijde ok vychovávat holku od dětství a pak s ní něco mít? Nikde tam nic takového není. Nepiš že v hrách je to jinak, není. Nemůžeš si na základě shlédnutých pár videí, vytvořit vlastní příběh. https://youtu.be/g1sk8KesUN8 Zahraj si hry, přečti knihy, pro víc informací.

16.12.2019 | 14:23:25
Violet

#17 Lady Adeline: A ano pochopila jsem tě, že by se ti k sobě vzhledově hodili. Ale píšeš že v knihách je to jinak. Né není. Zahraj si to a uvidíš sama.

16.12.2019 | 14:24:43
RiniX

#17 Lady Adeline: Jaj, něco lepšího by tam nebylo, než opakovat to, co jsem napsal? To dokáže každý. Ohledně toho designu: Zrovna ty si myslíš, že je to nepodstatná věc a musíš to napsat dost kousavě. Mne to například vadí a připadá docela dementní a jsem rád, že to Praseodym dokázal slušně říct (vypadá to, že o HTML něco ví). A pak ho Xavik odpálkuje, že to přece „logicky“ zmizí. Což tady samozřejmě vůbec nikdo netušil… Jinak samozřejmě kousat budu a docela mne to baví.

#41 mirako
16.12.2019 | 14:36:00
Lady Adeline

RiniX: tak kdyz te to bavi :-) :-) :-)

16.12.2019 | 14:40:49
Lady Adeline

Violet: no to video co jsi mi poslala ,tak jsem nevidela driv,pouze ty kde je Ciri uz zenou :-) Pak jsem si precetla ten pribeh co je v knihach a tam je to jasne psano,ze Geralt s Ciri maji vztah otec a dcera. A pak jsem ti psala ze me to zklamalo,ze jsem si myslela ze mezi nima bude milostny vztah.Jsem neznalec, tak se ti moc omlouvam, ze jsem si to vubec dovolila napsat :-) Cist si knihy budu az po prvni serii pokud me to chytne.Zatim si budu u serialu vychutnavat to prekvapeni a nevedomost.

#23 Violet #41 mirako
16.12.2019 | 14:48:42
Violet

#22 Lady Adeline: Klídek :D Jsi moc impulzivní. Já ti jen píšu jak to je, protože vím, žes to nečetla a ani nehrála hry:) Tak nemůžeš říkat, že v knihách je to jinak :P Tak se hned nečerti :D

To, žes to nečetla a ani nehrála má taky svoje klady. Nebudeš zklamaná když budou hodně odstupovat od knih, který už má hodně lidí zamilovaný. A potom… Otevírá se ti svět který se některým lidem otevřel při čtení a byl to super zážitek:) Takže si to nejspíš budeš užívat víc, než někteří lidi tady. Protože pro tebe je to pořád zatím nepopsaný list. Když to tedy nezkazí, zatím to vypadá, že ne:)

16.12.2019 | 15:01:46
Lady Adeline

Violet: Uz te chapu to s tou Jennefer ,ze se ti nelibi.Jak jsem ji videla ve hre, tak je to uplne neco jineho nez vybrali.Ciri se taky moc nepodoba,ale ta se mi libi i v serialovem podani ;-) A fakt v te hre se mi Ciri strasne moc vzhledove hodila ke Geraltovi.I v se­rialu by se k sobe vzhledove hodili a upozornuji ,neni to temi blond vlasy ,ale proste to tak citim.

#25 Violet #28 desaix
16.12.2019 | 15:17:03
Violet

#24 Lady Adeline: Ještě než vybrali herce, tak bylo psáno, že Ciri bude černoška. A protože se fanoušci začali bouřit, tak to změnili. Mě se tahle Ciri taky líbí. Dneska už nemáš úplně volnou ruku při výběru herců do takových předpokládaných velkých seriálů. Prý se snažili herce vybrat dle nejlepších možnosostí. Takže kdyby měli volnou ruku, pochybuju že by Yennefer byla tahle herečka. Kdyby tam nebylo vícero etnik, považovali by ten seriál za rasistický. Už tak si i dost lidí stěžuje na to, že tam je pořád málo různých etnik. Takže je to obsazený dle možností. A holt to mělo dopad na některé postavy jako Fringilla Vigo. Ale zase radši ona, než Ciri.

#26 Martan73
16.12.2019 | 16:06:34
Martan73

#25 Violet: Jo s tou Fringillou je to sranda. Fringilla, která je příbuzná kněžny Anny Henrietty, měla mít tak bledou pleť, že si musela vynalézt pleťový krém, který bránil jejímu zrudnutí. Tuším, že to v seriálu asi těžko bude zmíněno. :-D :-D

#27 Blackhand47XD
16.12.2019 | 16:17:11
Blackhand47XD

#26 Martan73: Tak bude mít krém, aby nezčernala úplně na uhel. :D

#41 mirako
webmaster
16.12.2019 | 16:43:16
desaix

#24 Lady Adeline: Je trošku škoda, že si nečítala knihy predtým ako si pozrieš seriál. Ak sa rozhodneš dodatočné si knihy prečítať, nebudeš už mať vlastnú predstavu a budeš zrejmé ovplyvnená seriálom. Samozrejme to má to i výhodu, že ti nebudú vadiť zmeny, oproti knihám, ktoré tam isto budú.

16.12.2019 | 18:32:25
desaix

Nový dizajn sa naozaj podaril. Veľká pochvala.

16.12.2019 | 18:34:03
Spoorty

Nový vzhled je super… Už se nemůžu dočkat prvního dílu…:-D

16.12.2019 | 19:16:06
Svjatogor

Hezký… jako v klícce. ;-)

16.12.2019 | 20:25:27
Svjatogor

#11 Lady Adeline: No ja, nějak tu schází něco malého roztomilého. GoT měl tři dráčky / Děti lesa / LM. Mandalorian má mládě Alzáka. Kdo bude opičkou v této show? ;-)

#40 Blackhand47XD
16.12.2019 | 20:29:11
Lady Adeline

Svjatogor: got mel tri dracky,mandalorian ma mlade alzaka a witcher ma Geraltuv zadecek :-) :-) :-) To ti prijde malo?

#36 Svjatogor
16.12.2019 | 20:41:04
Lady Adeline

Violet: Ciri a cernoska :-) :-) :-) k tomu nemam slov…

#41 mirako
16.12.2019 | 20:43:54
Lady Adeline

desaix: ja az budu cist ty knizky,tak si budu predstavovat postavy ty herni ,nez ty serialove.Ty jsou totiz vernejsi kniham, nez ty ze serialu.Krome Geralta a Ciri se mi tam skoro uz nikdo nelibi co vybrali bohuzel :-(

#37 Violet
16.12.2019 | 20:48:02
Svjatogor

#33 Lady Adeline: Na tohle mě nenalákáš. xD

16.12.2019 | 21:18:06
Violet

#35 Lady Adeline: Mě to taky mrzí, že nevybrali některá obsazení líp, ale tak beru to zase tak, že je to inspirováno knihama. Co už, Takže zhodnotím až podle povedenýho příběhu a jak si mě herci získají tím, jak to zahrají.

16.12.2019 | 21:58:22
Lady Adeline

Svjatogor: a co treba na rozkosnou nevinnou Ciri ;-) ?

16.12.2019 | 22:57:24
Lady Adeline

Violet: to bude asi nejlepsi ,treba z tech hercu budem nakonec nadseni ;-) Mne stejne zalezi nejvic na pribehu.No a scenarista je zena a ma predlohu ,takze se nebojim ze to bude spatny :-) :-) :-)

#45 Martan73
16.12.2019 | 22:59:54
webmaster
16.12.2019 | 23:11:59
mirako

#20 RiniX: Navíc je to úplná pakárna nastavit v HTML, aby se výška okna dynamicky přizpůsobovala..

#22 Lady Adeline: Tak překvapení a nevědomost můžeš mít i u čtení knih. :D

#27 Blackhand47XD: :D :D

#34 Lady Adeline: Ono kdoví jak ještě pojmou Nilfgaard, když přichází z jihu, tak tam můžou dát dost černochů a třeba chtěli, aby byl Emhyr černoch a tím pádem by dávalo smysl, aby Ciri byla mulatka..

#43 Svjatogor #45 Martan73
16.12.2019 | 23:23:02
Svjatogor

#40 Blackhand47XD: Klepna fakt ne. xD

17.12.2019 | 1:32:32
Svjatogor

#41 mirako: To už můžeme rovnou Emhyra přejmenovat na Eminema, ne? :-D

17.12.2019 | 1:34:32
Decado23

Moc hezky jste si stím vyhráli. Povedené tři kousky.

17.12.2019 | 10:26:29
Martan73

#39 Lady Adeline: Co má s kvalitou společného to, že je scénáristou žena? Předlohu sice má, ale už jí pěkně překopala.
#41 mirako: Já bych spíše tipoval, že z jihu tedy bude Toussaint. Soudím tak podle Fringilly Vigo, sestřenice kněžny Anny Henrietty . Takže tam bych viděl více rolí pro černé herce. Včetně Anny Henrietty . :-)

#47 Svjatogor
17.12.2019 | 10:42:56
Lady Adeline

Martan73: to bude asi tim, ze zenam scenaristkam vic verim ;-) zkusenost nic vic v tom nehledej ;-)

#48 Martan73
17.12.2019 | 11:07:16
Svjatogor

#45 Martan73: Nepřivolávejmež zlého!!! :-D

Teď vážně. Přemýšlel jsem nad tím, jak vyjít vstříc SJWs a přitom nezmrviit zavedenou předlohu. Pokud jsem dobře pochopil, čarodějnice z tohoto světa jsou schopně měnit svůj (zdánlivý) vzhled. Čarodějnice jsou marnivé, impulzivní, záludné a oblíbené mezi prostým lidem asi jako Zaklínači.

Fringilla Vigo je marnivost na druhu, která se odráží v jejím prožívání / chování / jednání (toto jsou základy psychologie). Klidná = běloška, zádumčivá = hindu, agresivní = afro, meditující = rákosnice. Přepínání mezi jejími tvářemi by mohlo být v průběhu story více a více bezděčné, tj. ona by nebyla schopná se kontrolovat.

Tato slabost (nepřímo prozrazuje na co myslí) by mohla limitovat její schopnosti.

BONUS: Více menšin v seriálu. Jupík!!! xD

17.12.2019 | 11:16:44
Martan73

#46 Lady Adeline: No tak ještě že to paní scénáristka nenatočila podle svého prvotního úmyslu. Původně měly být hlavními postavami (překvapivě) právě jen Ciri a Yennefer. Jenže jí naštěstí došlo, že fandům by se moc nelíbilo, kdyby tam Geralt byl jen jako kompars, tak nakonec to přeorala do nynější podoby. Kde si však prosadila hodně ze svých feministických představ.

#49 Violet
17.12.2019 | 11:22:37
Violet

#48 Martan73: Aha, takže když se mi líbí nějaké ženské knižní postavy a chci o nich natočit seriál, tak jsem feministka :D To je názor jako těch co říkají, že tam musí být i dost jiných etnik jinak je to rasistický :D Opovažte se tam nedat černochy vy rasisti :D

#50 Martan73 #55 desaix
17.12.2019 | 13:02:37
Martan73

#49 Violet: O to mi zas tak nejde, pokud u toho ovšem tvůrce současně všude možně neventiluje, že se bude rozhodně držet knih. Aby rovnou umlčel kritiky z řad hráčů. A stejně si to přepracuje k obrazu svému, tak, že knih se nedrží ani obsazením postav, ani souvislostí příběhu, ani jak tvrdila „slovanským duchem“. Kdyby od začátku nevydávala taková prohlášení, ale řekla rovnou jenom to, že natočí seriál na motivy románů o Zaklínači a dost, tak neremcám a uznám, že je to její zpracování a hotovo. Sice by mne to mrzelo, ale nebylo by v tom případě moc co namítat. Ale takhle si o tu kritiku sama říká. :-/

#51 Violet
17.12.2019 | 13:35:37
Violet

#50 Martan73: S postavama jsem tady psala jak to bylo. Bohůžel dostali nadiktováno, že tam musí být různé etniky, jinak by to bylo považováno za rasistický, takže v tomto dělali co mohli. I lidi jim veřejně psali, aby tam bylo co nejvíc etnik, že jinak jsou rasisti. Tak to máš pak těžký, když už na ně takhle tlačili i lidi. Záměr byl se co nejvíc držet knih. Proto i vyhověli fanouškům a zmenili obsazení Ciri, díky tomu že se fanoušci tak hodně ozvali, právě mohli. Není to vždy jendoduchý když plánuješ tvořit z něčeho co už má předpoklad velkého projektu.

Taky jsem v tomto zklamaná, je to naprosto debilní uvažování, ale nic s tím nenaděláme. No to, že už se blbě vyjadřují, to taky nechápu, mohli dávno říct aspoň to, že příběh je jen inspirovaný. Ale podle nich se zjevně drží hodně příběhu.

17.12.2019 | 13:58:58
Brut

Trochu offtopic, ale rád bych to věděl. Které knížky se hodí mít přečtené před zkouknutím první série? Poslední přání a Meč osudu? Vím, že se zmiňovalo, že nepojedou podle knížek a budou to chtít udělat více celistvé a rovnou od začátku o všech hlavních postavách. Ale jestli podle trailerů může někdo říci, že tam třeba bude i dost věcí z 3. nebo 4. knížky. První mám přečtenou a teď čtu druhou a chtěl bych mít aspoň většinu věcí načtenou než ji uvidím v seriálu. Takže myslíte, že ty 2 budou stačit nebo tam bude hodně i třeba z dalších dílů? Díky za info.

#53 FallenMaia #54 Martan73
17.12.2019 | 14:39:39
FallenMaia

#52 Brut: Podľa všetkého by ti mali stačiť prvé dve poviedkové, Poslední Přání a Meč Osudu. Ale určite nezaškodí si prečítať aj tretiu a teda úvodnú knihu ságy, Krev elfů ;)

17.12.2019 | 14:44:46
Martan73

#52 Brut: Ja myslím, že není třeba mít načteno nic. Myslím, že pokud na seriál bude koukat člověk knihami nepolíbený, tak si jej v současném zpracování asi užije víc a bude možná spokojenější, než ti co mají načteno.

17.12.2019 | 15:14:52
desaix

#49 Violet: Je v tomto logika? Ak chcem natočiť novú verziu „Pýcha a predsudok“ tak to nebude film o pánovi Darcym a Elizabet sa vo filme objaví ako vedľajšia postava, len preto, že chcem v romantickom filme zvýrazniť mužskú rolu. Nech si tá feministická banda točí nejaký film podľa D.Steelovej. Aby som sa vyhol konfrontácii a nedorozumeniu, mne nevadia ženské hrdinky(aj akčné), dokonca si rád nejaký ten romantický film rád pozriem, vadí mi ak sa v záujme ideológie mení príbeh.

#56 Violet #57 Martan73
17.12.2019 | 17:21:50
Violet

#55 desaix: Záleží na tom, co chtěla natočit. Jestli Zaklínače kde budou jen ženy hlavní postavy, nebo příběhy Ciri a Yenn.

Jinak jasně, souhlas. A btw já moc romantický filmy zase nemusím, často je to přeslazený.

17.12.2019 | 17:33:25
Martan73

#55 desaix: Souhlas.

17.12.2019 | 19:26:16
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů a filmů









Reklama