Zaklínač (The Witcher)
83/100 - 370×

Zaklínač(The Witcher)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
VOD
Netflix
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

Tvůrkyně vysvětluje, jak může vzniknout dětský seriál zasazený do světa Zaklínače

Tvůrkyně vysvětluje, jak může vzniknout dětský seriál zasazený do světa Zaklínače

Kromě pokračování hlavního seriálu, nového hraného spin-offu a dalšího anime nás čeká i animovaný seriál, který se bude zaměřovat na dětské publikum. Tvůrkyně nedávno vysvětlila, jak v univerzu Zaklínače může vzniknout takový projekt.

11 19
12.1.2022

Už před premiérou druhé řady Zaklínače jsme věděli, že se následně dočkáme i spin-offu The Witcher: Blood Origin, druhého anime filmu a animovaného dětského seriálu. Nyní se zaměříme na poslední zmíněný projekt a ukážeme si něco málo, co k němu prozradila tvůrkyně Lauren Hissrich. Ta totiž vysvětlila, jak může vzniknout dětský seriál z tak brutálního a temného univerzu.

Tvůrkyně se nijak netají tím, že chce, aby svět Zaklínače sledovalo co možná nejširší publikum, a proto zaměřuje svou pozornost hned na několik věkových kategorií. Ty nejmladší by měl oslovit aktuálně připravovaný animovaný seriál, o které sice stále neznáme žádné podrobnosti, ale tvůrkyně vysvětlila, jak bude tento projekt vlastně zpracován.

(Dojde i na zpracování zrodu nových zaklínačů? Foto: Netflix)

„Neříkám, že se chopíme tohoto univerzu, odebereme mu všechnu jeho krev, sex a násilí a představíme ho dětem. Já osobně se u tohoto světa nezaměřuji především pouze na rodinu, ale na morální témata, které tu Sapkowski má. Například jeho povídky představují pohádky, a pohádky se také píší pro děti. Existuje způsob, jak zpracovat tato témata a tyto příběhy, ale pochopitelně s jinými postavami, které mají svůj původ ve světě Zaklínače,“ řekla k dětskému seriálu tvůrkyně.

Tvůrkyně tedy tvrdí, že ve spisovatelově díle vidí způsob, jak příběhy z jeho světa představit dětem. Zároveň dodala, že se nebude bát zpracovat poněkud kontroverznější části jeho díla, jako například zkoušku trav. Bez ní by to prý nebyl pravý zaklínač, a tak i pro zpracování tohoto tématu najde nějaký způsob.

Zdroj článku: Winter is Coming

Diskuze /57

chateu

obávám se co z toho vznikne, to bude zas nějaká politicky korektní sračka jak ta popelka z norska

#2 desaix
12.1.2022 | 14:37:00
desaix

#1 chateu: Mám na to rovnaký názor. Ideologická výchova.

#4 Filip Ondrej
12.1.2022 | 15:41:04
Milano33

Ja skrátka nevidím jediný rozumný dôvod, prečo by sa Zaklínač mal prispôsobovať detskému publiku, ono sa to jednoducho vo všetkých smeroch, vo všetkých ohľadoch naprosto bije a vylučuje. Už pri 2. sérií som mal mierny problém s tým, že dosť obmedzili dospelý content oproti minulej sérii a že nevyťažili maximum z toho, čo R-kový formát ponúka. Nechcem zabiehať do teritória, do akej miery sa mala 2. sezóna držať kníh, ale stále si myslím, že aspoň čiastočne z toho stále srší zaklínačská atmosféra. Aj keď samotný príbeh je dekonštrukciou Krvi Elfov, tak isté motívy a myšlienky v tom stále pretrvávajú. Ale pokiaľ Zaklínačovi plánujú zobrať jeho temný nádych, surovosť a brutalitu, tak z toho vzíde hotová hatlanina, ktorá so zaklínačom a pôvodnou víziou autora už nemá vážne nič spoločné. Ani z Game of Thrones by sa nedal urobiť animák pre deti, skrátka niekde musí existovať hranica! Na a čo sa týka toho argumentu, že poviedky predstavujú rozprávky, tak niekedy som naozaj na vážkach, či Lauren Hissrich knižky vlastne čítala alebo či ich vôbec pochopila. Ono zaklínačské poviedky sú síce rozprávky, ale kde je exaktne povedané, že rozprávky musia byť automaticky pre deti, zoberme si napríklad originálne rozprávky bratov Grimmovcov, ktoré rozhodne nie sú pre mladšie obecenstvo, nakoľko sú často veľmi temné, krvavé až horrorovo strašideľné. A pokiaľ vyslovene nechcete traumatizovať malé deti, tak by som doporučil, aby sa deti vyvarovali kontaktu s nimi. A tak to je aj so Zaklínačom, Sapkowski si totižto vytvára vlastné deriváty, parafráze a odvodeniny od klasických rozprávok, vydáva sa vlastnou, ale začne ponurejšou a temnejšou cestou, ide mimo bežných a zaužívaných rámcov, rozbíja archetypy a paralelne s tým sa pokúša o čo najviac realistické stvárnenie daných udalostí. A niektoré morálne a mravné témy, či ponaučenia z poviedok vyznú práve tak veľmi dobre – vzhľadom na to, že im predchádzali strašlivé a amorálne skutočnosti. A pokiaľ Lauren Hissrich zoberie Zaklínačovy tento základný rámec, túto pravú podstatu, tak vtedy už ide zaiste o naprostú ignoráciu a znesvätenie ducha zaklínačského univerza.

#5 Filip Ondrej #8 FallenMaia
12.1.2022 | 16:07:43
Filip Ondrej

#2 desaix: Souhlasím.

Navíc z toho co říká je vidět, že látce opravdu nerozumí. Například když se odeberou dospělé prvky z povídek, tak z toho máme prostě známé pohádky s jinýma postavama, jenže to už nebude Zaklínač. Navíc zkouška trav a v dětském seriálu – asi by jí měli vyšetřit, protože není soudná.

#57 Wolfgang Amadeus Kozibrada
12.1.2022 | 16:23:48
Filip Ondrej

#3 Milano33: Dlouhé čtení, ale pěkně napsané a naprosto souhlasím

12.1.2022 | 16:27:29
Basim

To můžete být rádi že ještě nezačali vysílat seriál Kingdoom come na který koupili práva! Začnou nám kazit historii!

12.1.2022 | 16:35:53
Svjatogor

Blbost. :-P

12.1.2022 | 16:44:36
FallenMaia

#3 Milano33: A kde je problém? Veď ako si sám napísal ani originálne rozprávky bratov Grimmovcov neboli tak celkom pre deti a boli ladené skôr do temna a ľudia z nich časom urobili kreslené pohádky a knižky.pre deti a nikto to nikdy neriešil a nikho to nepoburuje. To isté môžu spraviť aj vo svete Zaklínača. Stačí že si vymyslia nejaké svoje postavy, svojho zaklínača (nie konkrétne Geralta samozrejme) a inšpirujú sa v Sapkowského poviedkach alebo keď nie poviedkach tak v hrách. Tam bola kopa vedľajších questov ktoré by sa dali spracovať rozprávkovo ak by chceli. Vôbec nepotrebuješ nahotu, násilie a krv. Viem si to predstaviť.

#9 Milano33
12.1.2022 | 16:50:27
Milano33

#8 FallenMaia: No problém tkvie v tom, že aký má potom zmysel to nazývať Zaklínačom, keď to čo z neho robí tým čím je, bude pošliapané. Aj ty snáď musíš uznať, že Zaklínač je neodmysliteľne temnou fantasy, a spraviť z neho svetlejšiu, farebnejšou variantu v tomto prípade nadáva žiadny zmysel, ide to proti samotnému dielu a autorovi. Ja nehovorím, že adaptácia kníh musí byť nevyhnutne od A po Z rovnaká, čo sa vlastne ani nedá, a preto ani 2. sériu až tak kvôli tomu nekritizujem, ale seriál aspoň spĺňa základné predpoklady na to, aby bol hodný nosiť zaklínačské meno – táto detská rozprávka očividne nie… Existuje množstvo detských fantasy kníh a príbehov, ktoré sa priam ponúkajú na adaptáciu, prečo skrátka nemôže zostať The Witcher fantasy výlučne pre dospelých.

#10 Carlos Matos #11 FallenMaia
12.1.2022 | 17:04:13
Carlos Matos

#9 Milano33: Dává, jelikož Witcher značka = peníze a to je to hlavní ;) Zároveň z toho můžou udělat sračku a stejně to vydělá…

#12 Milano33
12.1.2022 | 17:12:30
FallenMaia

#9 Milano33: Ja nechápem prečo by to nemalo mať zmysel? Mám doma farebnú deskovku Zaklínača ktorá je vhodná pre deti a čo je na tom? Je to hra z toho sveta, ako inak to chceš nazvať než Zaklínač? Či v tom svete musí byť teraz všetko temné a zlé petože Geraltov príbeh je temný a smutný a plný morálnych problémov? Stačí keď sa to zasadí do sveta Zaklínača a môžu použiť monštrá a mágiu z tohto sveta. Postavy môžu byť úplne iné. Ide čisto len o ten svet.

#12 Milano33
12.1.2022 | 17:13:43
Milano33

#10 Carlos Matos: asi tak

#11 FallenMaia: Nepochopil si ma, tu nejde o farbu v tom pravom slova zmysle, ako skôr čo ta farba má symbolizovať, jej metaforický význam. Ja si osobne myslím, že Zaklínač sám o sebe je perfektným kontrastom toho temného i toho krásneho, smutného i veselého, nájdeme tam lásku i nenávisť, vášeň i strach. Zaklínač aj napriek evidentnej temnote, melanchólii a cynizmu má aj množstvo svetlých, či vtipných momentov, a celé to krásne pospolu funguje v dokonalej harmónii. Avšak tu sa bavíme o tom, že Lauren Hissrich chce pripraviť nadchádzajúci projekt zo sveta Zaklínača práve o ten druhý aspekt, o tú druhu stranu mince. A áno, stačí sa retrospektívne pozrieť na Zaklínača III: O víne a krvi, tam máš nádherné, idylické scenérie regióna Toussaint, avšak aj napriek čarovnosti tejto malebnej krajinky, nechýba tam patričná dávka krvi, krutosti a násilia.

#16 FallenMaia
12.1.2022 | 17:31:58
Milano33

To je akoby si sa pokúsil z Game of Thrones vyňať politiku a miesto toho uprednostniť výpravno-dobrodružný aspekt seriálu a tým pádom GoT prispôsobiť fantasy vzorcom stanoveným Pánom Prsteňov.

12.1.2022 | 17:38:42
DejvidHound

A zapletku to bude mat aku? Zaklinac¸je profesionalny zabijak priser. V rozpravke bude s tymi priserami robit co? Presviedcat ich aby nerobili ludom zle a aby sa s nimi radsej skamaratili? Pretoze aj keby ich tam len raz tresol drevenym obuskom uz by to bolo nasilie a ozacili by to ako nevhodne pre deti. A nie este aby pouzival svoje dva mece. Kriste sak to by serial bojkotovali okamzite.

#17 FallenMaia
12.1.2022 | 17:47:09
Sada23

Tahle „tvůrkyně“ bylo to nejhorší, co mohlo universum Zaklínače potkat. Nepochopila absolutně nic z toho světa.

12.1.2022 | 17:50:28
FallenMaia

#12 Milano33: Ja chápem čo chceš povedať, len nechápem prečo je podľa vás tak zlé ten svet ponúknuť v zjednodušenej verzii aj deťom. Hlavne teda keď kopa tých príbehov vychádza zo známych rozprávok. Veď to bude pre deti, čiže ľudia čo majú radi klasického Zaklínača to nemusia vôbec sledovať a môže byť každému jedno čo sa v tej rozprávkovej verzii bude diať, hlavne aby boli spokojné deti. Ja si viem predstaviť v detskej verzii nejaký príbeh bájneho zaklínača ktorý napríklad ide zachrániť zakliatu princeznú a nepotrebujem tam sex a násilie, samozrejme nemá to tú atmošku knižného zaklínača ale odohráva sa to v tom svete, to je to isté ako napríklad SW rebels. A čo je dôležité, môže to slúžiť ako vstupná brána pre mladú generáciu ktorá si ten detský seriál zamiluje a časom keď budú starší si môžu pozrieť originálny seriál a prečítať knihy a spoznajú ten skutočný krutý zaklínačský svet.

#18 Zilwicky #20 Milano33 #26 AzurovyAzure77
12.1.2022 | 18:03:18
FallenMaia

#14 DejvidHound: Prečo by v detskej verzii nemohli Zaklínači zabíjať príšery? Videl som kopu rozprávok kde to tak fungovalo a normálne sa vysielali v TV.

12.1.2022 | 18:05:52
Zilwicky

#16 FallenMaia: Zlé v princípe asi nič len z toho proste kričí „cash-grab“ tak silno ze mi ušné bubienky idu prasknúť :D S takým prístupom môžeš detskú verziu spravit defacto z čohokoľvek ale nikdy to nebude tak dobré jak keby to bolo od začiatku určené aj/hlavne deťom tak načo to robit? Jedina odpoveď su peniaze ako vzdy :)

#19 FallenMaia
12.1.2022 | 18:15:30
FallenMaia

#18 Zilwicky: Ver tomu že kopa detí po svete sa detskej verzii ktorú si budú môcť pozrieť na Netflixe poteší a to je to hlavné. Samozrejme že Netflixu ide hlavne o peniaze a divákov, to je logické, ale ja si osobne myslím že z toho môže vyliezť fakt jedna fajnová detská rodinná rozprávka odohrávajúca sa vo svete Zaklínača. Čo by som ja za také rozprávky dal keď som bol malý ;)

#21 Milano33
12.1.2022 | 18:32:30
Milano33

#16 FallenMaia: Poviem ti hneď prečo… pretože existujú takzvané konvencie Zaklínačského sveta a táto rozprávka ich zásadným spôsobom porušuje. Každý kvalitnejší fantasy svet má svoje jedinečné osobitné konvencie, ľudia si zdanlivo myslia, že vo fantasy svetoch je dovolené úplne všetko, ale nie je to tak, viz. Sanderson. Aj Kontinent, svet Zaklínača, podlieha istým pravidlám, zákonitostiam, ktoré by mali byť rešpektované. Sapkowski vykreslil tento svet ponurejším, pesimistickejším spôsobom, tak hold by sa toho mali iný autori držať. Tento svet je plný šedých postáv a nejasnej morálky, takže konvenčné rozprávky, ktoré sa riadia stereotypmi typu boja dobra so zlom, s happyendom na konci, tu nemajú naozaj čo robiť. A pokiaľ to má byť naozaj rozprávka pre deti, ako tvorkyňa avizuje, happyend tu skrátka bude. Čo chcem povedať je to, že je jedno v akom kúte Zaklínačského univerza sa to bude odohrávať, aké postavy v tom budú vystupovať, svet ani charaktery sa ti ani tou diaľkou nezmenia, stále by mali podliehať normám a regulám tohoto sveta. Tá beznájdenej, tá trpká pachuť zo života ľudí jednoducho len tak nezmizne, obzvlášť keď sa ti po svete preháňajú monštrá, nech si Lauren Hissrich hovorí čo chce. Trošku sa mi to bije aj s tým jej vyjadrením, že chce deťom predať morálne témy, ale to skutočne chce odignorovať ten fakt, akým chúlostivým, zarmucujúcim, priam až alarmujúcim sa to Geralt vo väčšine prípadov dozvedá?… a poučenie za prítomnosti šťastného konca málokedy vyznie tak dobre, ako keď za osvetu zaplatíš najvyššiu cenu. To je môj názor.

#22 FallenMaia
12.1.2022 | 18:45:50
Milano33

#19 FallenMaia: A prečo proste a jednoducho nespraviť fantasy rozprávku s mravným poučením na záver bez názvu „Zaklínač“!, nevyriešilo by sa tým všetko?

#23 FallenMaia
12.1.2022 | 18:48:26
FallenMaia

#20 Milano33: Ja ti rozumiem, ale musíš si uvedomiť že je to pohádka pre deti, aké konvencie? Deckám je jedno čo budú sledovať, oni ten svet nepoznajú tak ako ty, toto bude ich prvé stretnutie s týmto svetom. Ja keď som bol malý tak som sledoval hocičo a bolo mi úplne fuk či to má konvencie alebo nie, hlavne aby tam boli nejaký bojovníci a podobne. Pozeraj sa na to z detského pohľadu.

Ja rozumiem že ty asi budeš mať problém a nebudeš to určite sledovať ale pre teba to ani nieje určené že ano. A nie každý má podobný názor ako ty. Dám ti príklad. Mne stačí keď si pustím Zaklínača trojku a len tak behám na koni po otázničkoch a zabíjam monštrá, hladám poklady a podobne, pritom počúvam tú hudbu ktorá z toho hrá a sledujem ten okolitý svet a vidím že je to Zaklínač a ani nepotrebujem komunikovať s postavami a sledovať hlavný príbeh. Som rád a nepotrebujem tam žiadne konvencie ani osudové smutné príbehy stačí že ma to baví a som vo svojom svete a presne takto nejak sa na to môžu pozerať detskí diváci. Zapnú si svoju oblúbenú pohádku na Netflixe a je im jedno čo presne sa pred nimi odohráva, hlavne že vidia svojho oblúbeného hrdinu ktorý zabíja monštrá. Chápeš? Nie každý tam zásadne potrebuje to čo tam potrebuješ ty. A ak to dopadne ako neúspech? Tak budiž ale aspoň to skúsia.

12.1.2022 | 18:58:20
FallenMaia

#21 Milano33: Takže tam ide len o ten názov? Predstav si proste že je to alternatívny detský svet a máš pokoj. Ach jaj.

#24 Zilwicky
12.1.2022 | 18:59:22
Zilwicky

#23 FallenMaia: Tak kazí sa tým zbytočne celá značka Witchera.. ale je pravda ze uz ju pokazil tento seriál takze je to uz asi jedno, to máš pravdu

#25 FallenMaia
12.1.2022 | 19:12:37
FallenMaia

#24 Zilwicky: Kazí sa tým že urobia kreslenú detskú verziu? Hmmmm, ok no, asi mám o kazení inú predstavu.

#27 Zilwicky
12.1.2022 | 19:17:33
AzurovyAzure77

#16 FallenMaia: Já zas nechápu, proč máš tendenci v každé hromádce trusu hledat zakopaný svatý grál. Na rozdíl od animáku Vlčí sen, jehož tvorba evokovala určitou, ač nepatrnou vizi, nápad na dětský seriál žádná pozitiva nemá, nedává sebemenší smysl přetvářet temný depresivní svět Zaklínače na usměvavou pohádku, navíc, jak tu zmínilo už alespoň tucet lidí nade mnou, z toho smrdí prachsprostý cashgrab zmixovaný s rozjetým egem tvůrců, kteří trpí představou, že předškoláci celého světa se třesou na jejich růžové vědmáky s lízátky místo mečů.

Neustále tu všechny poučuješ, jak si mají „představit“, že něco neexistuje, vnímat to jako jiný příběh, jiný vesmír anebo já nevím co ještě, nekritizovat a vesele konzumovat, tak si na oplátku zkus ty něco představit. Představ si, že by většina měla pro jednou pravdu, že by dětský seriál pod hlavičkou zaklínače opravdu nebyl dobrý nápad, a že by tvůrkyně svůj nesporný „talent“ měla ventilovat v žánrech, které jsou jejímu tvůrčímu rozptylu vhodné, namísto do téhož žánru přetváření ducha krvavé, dospělé zaměřené ságy ;-) představ si to tak, a máš pokoj. Ach jaj

#31 FallenMaia
12.1.2022 | 19:21:16
Zilwicky

#25 FallenMaia: Ano, robí sa z toho len další cash-grab, quantity over quality.. atd. Ak máš inú predstavu ja ti ju neberem. Uz by to fakt chcelo aj tú plyšovú Kikimoru :)

#28 FallenMaia
12.1.2022 | 19:21:28
FallenMaia

#27 Zilwicky: Aj Biblia má kreslenú verziu a pritom je to príbeh pre dospelých ľudí ktorí dokonca veria že sa odohral a nemám pocit že by sa tým nejako pokazil.

12.1.2022 | 19:23:44
Svjatogor

Na druhou stranu, klasika Happy Tree Friends už překročila svůj datum minimální spotřeby (míněno spotřebitelským slovníkem) a je tedy čas se podívat po čerstvější housce na krámě. Dám tomu šanci a podmíněně vyslovuji důvěru. ;-)

12.1.2022 | 19:24:02
Darnwell

Já bych se s harantama moc necrcal. Vraždění, krutost obyčejných lidí; zrada, kde by ji člověk nečekal… to všechno bych tam vrznul. Svět je zlej, tak ať se omladina tuží.

12.1.2022 | 19:30:39
FallenMaia

#26 AzurovyAzure77: Keď ten seriál príde potom sa o tom môžeme pobaviť. Nevieme ako to bude vyzerať, o čom to bude, ako to spracujú, akú použijú animáciu a podobne, hlavne že ste tu všetci premúdrelí aká je to sračka pritom ste nevideli ani jeden obrázok. Pokrytectvo level tisíc. Hlavne neviem prečo to trápi teba keď ty nenávidíš už tú dospelú seriálovú verziu.

Ale aspoň vidím prečo máš taký problém keď si pod detskou verziou automaticky predstavuješ „růžové vědmáky s lízátky místo mečů.“ To je ten problém že ty už más v hlave nejakú predstavu a si presvedčený o tom že to bude otras. Ja si totižto v hlave predstavujem niečo úplne iné. Ale priznávam že ak by som mal v hlave ružových zaklínačov s lízatkami tak by som mal podobný problém ako ty. Máš bujnú fantáziu chlapče. Asi si v detstve pozeral príliš veľa teletubbies, to bude tá degenarácia :D

#50 Filip Ondrej
12.1.2022 | 19:36:20
Plejtvák

Tvůrkyně tak akorát vymýšlí, jak z toho co nejvíc vytřískat. Ale věřím, že pohádkovou verzi zvládne, vždyť se podívejte, co udělala se seriálem, to chce taky talent, takhle to dokopat…

12.1.2022 | 19:38:53
Plejtvák

Jak už tady o tom někdo psal, už se taky vážně těším, jak netflix zpracuje kingdoom. Jestli to dostane někdo takový jako tahle, tak jsem vážně zvědavý, co se dozvím. Čekám vážně hodně, ale i tak určitě budu hodně překvapený…

#35 DejvidHound #42 Svjatogor
12.1.2022 | 19:43:17
Svjatogor

Já si umím představit jiný děj v deváté kapitole sedmé knihy ságy a (rodinný) happy end pro Regise, Milwu a Angoulême. Myslím to vážně a bez ironie. Tyto tři charaktery jsem měl ze všech nejraději a mrzelo mě, jak s nimi Sapko po martinovsku zatočil. Ergo, lešij by se nažral a koze by zůstala její pátá noha. :-D

12.1.2022 | 19:46:51
DejvidHound

#33 Plejtvák: Kamo to uvidis kolko nam tu v 15. storoci behalo afroamericanov. Cahir bude nadseny.

#37 Plejtvák
12.1.2022 | 19:52:26
FallenMaia

Kingdom Come ma nezaujíma, tú hru som nehral, ani neviem o čom to je takže mi je to celkom jedno. Ani som netušil že netflix bude robiť adaptáciu. Ja som naopak nedávno niekde čítal že Netflix urobí minisériu o Alexandrovi Veľkom. To ma zaujíma hodne. Je to pravda? Chystá sa niečo také?

#37 Plejtvák #38 Svjatogor
12.1.2022 | 19:57:06
Plejtvák

#35 DejvidHound: víc než bělochů samozřejmě a vsadím se, že místo krále tady budeme mít asijskou amazonku nebo něco takového :D

#36 FallenMaia: no pokud něco takového bude, tak bych sázel, že to bude něco na způsob Troje – odpad. Dělat to někdo jiný, tak jsem nadšený, od Netflixu už ale vážně nic dobrého nečekám, hlavně v takových historičtějších věcech.

#39 DejvidHound
12.1.2022 | 20:04:22
Svjatogor

#36 FallenMaia: Být Sauronem, beru zavděk kdejakými zemanskými trampotami z Posázaví z dob markraběcích válek mezi Lucemburkama, protože Alexander the Great na 99% nebude. :-\

https://egyptindependent.com/…reat-series/

12.1.2022 | 20:07:08
DejvidHound

#37 Plejtvák: Ale zas na druhu stranu taky Outlaw King a The King boli historicke filmy a boli spracovane normalne takze zalezi asi aj na tom ktora odnoz Netflixu to robi.

#40 Plejtvák
12.1.2022 | 20:09:43
Plejtvák

#39 DejvidHound: budeme se muset modlit, ať to tak dopadne. Ale co si budem, Anglie Amíkům alespoň něco říká, ale o Česku většina ani neví že existuje, aby to nedostal nějaký expert, co nikdy nic takového nedělal a pořádně se na tom pak nevyřádil.

#44 DejvidHound
12.1.2022 | 20:18:41
FallenMaia

Furt lepšie jak keby to mali točiť češi. Som zvedavý jak dopadne ten pripravovaný Žižka od Jákla.

#45 Plejtvák #52 Carlos Matos
12.1.2022 | 20:22:12
Svjatogor

#33 Plejtvák: Věrnost kopie originálu nemusí být na 100%. To by museli implementovat i některé proslavené bugy a glitche??? :-O xD

#45 Plejtvák
12.1.2022 | 20:26:59
desaix

Viete čo mi na tom celom príde najvtipnejšie? Že Sapkowski prepracoval rozprávku na dark fantasy a Lauren prepracuje dark fantasy späť na rozprávku. Dáva vám to zmysel?

#45 Plejtvák
12.1.2022 | 20:34:12
DejvidHound

#40 Plejtvák: Hlavne aby z toho nebola pomsta za slnieckari vs Vavra.

#45 Plejtvák
12.1.2022 | 20:35:24
Plejtvák

#41 FallenMaia: popravdě bych od Čechů měl menší obavy než z Netflixu, tam to může být dobrý, ale spíš bych sázel na katastrofu. Na toho jsem taky zvědavý.

#42 Svjatogor: tak to netvrdím, jde mi o to aby to taky jak se patří nepoameričtili a nevznikl ultrakorektní film, co nemá se středověkým Českém nic moc společného.

#43 desaix: ne

#44 DejvidHound: no ještě to tak. Stejně se ale divím, že jim to prodal. Když jsem to viděl prvně, tak jsem nevěřil

12.1.2022 | 20:45:42
Zilwicky

Kde ste nasli ze to bude robit netflix? Ja som nasiel len toto
https://variety.com/…-1234797631/

Set up at Warhorse and Wild Sheep Content, the L.A.-based company that Barmack launched last year after departing Netflix

To je jedina zmienka o Netflixe

12.1.2022 | 21:11:33
Plejtvák

Tak to jsem se asi někde dostal ke špatnému překladu, někde jsem dřív četl, že to má dělat Netflix. Tak to trochu posílilo mou naději, že z toho snad něco smysluplného bude

#48 DiceCze
12.1.2022 | 21:19:05
DiceCze

#47 Plejtvák: Do adaptace Kingdom Come: Deliverance se pustil Eric Barmack se svou losangeleskou produkční společností Wild Sheep Content. Tu založil vloni po odchodu z Netflixu, kde pracoval jako šéf mezinárodního obsahu .)

13.1.2022 | 6:43:45
Mr_SmajdaGreen

Jako s prominutím at ta ženská už jde do prdele… Když má takové tvůrčí ambice proč nevytvoří svůj Fantasy world a vymýšlí do světa Zaklínače akési své chujárny (viz druhá série)

13.1.2022 | 8:53:29
Filip Ondrej

#31 FallenMaia: No nějaká ta představa se nabízí na základě zkušenosti, co nám tvůrci z tohoto světa naservírovali. Ale přece jen je to jiný žánr, takže by jim mohl jít líp

13.1.2022 | 10:11:53
Martan73

Dokud se látkou Zaklínače bude zabývat tato paní, tak už nemám zájem nic z jejích výpotků sledovat.

13.1.2022 | 10:51:40
Carlos Matos

#41 FallenMaia: Dejte to Troškovi! :D

13.1.2022 | 12:15:29
Menneriath

Ja by som si vedel predstaviť animované poviedky vedené v temnom štýle. Dobrý vyprávač a parádny art style by tomu dodalo grády. Ale rozhodne nie pod touto pseudotvorkyňou.

#54 Svjatogor
13.1.2022 | 14:42:54
Svjatogor

#53 Menneriath: Animované předěly z druhého herního Zaklínače se mi hodně líbily. Styl Hellboy. :-)

#55 Menneriath
13.1.2022 | 15:24:05
Menneriath

#54 Svjatogor: Presne na to som narážal. :D Rozmýšľal som aj nad dablérom Dandeliona/Ma­rigolda, ale tam by sa mi hodil iný hlas – vyslovene vyprávačský. :)

13.1.2022 | 16:49:20
Basim

Pokud by šlo o lego zaklínače tak by to mohlo být podobné jak batman ale tohle. :O

13.1.2022 | 20:25:31
Wolfgang Amadeus Kozibrada

#4 Filip Ondrej: Správně a pěkně napsáno, ono se stačí kouknout na přímo Sapkowského úvahu o prvopočátcích Fantasy a je jasná že jakmile se tam ubere ta část co z fantasy dělá fantasy tak je to pohádka ale to už pak není zaklínač… „Pohádka a fantasy jsou totožné, jelikož jsou antiveristické. Ve fantasy i v pohádce jede, řekněme, Popelka na bál v dýni zapřažené do myší a těžko si představit něco antiverističtěj­šího. Determinismus událostí, tento "homeostat“ pohádky, žádá, aby kralevic pořádající bál dostal při pohledu na Popelku náhlý záchvat lásky hraničící s mánií a „nulový součet hry“ zas vyžaduje, aby se vzali a žili dlouho a šťastně, když předtím potrestali zlou macechu a nevlastaní sestry. Ve fantasy naopak může zapůsobit „stochastika náhody“ – kralevic, dejme tomu, předstíraje lásku zvábí dívku na temné cimbuří, tam ji defloruje a pak ji nechá hajduky vyhodit za vrata. Popelka toužící po pomstě se skryje v Šedých horách, kde zlato, jak známo, není. Tam zorganizuje odboj, aby porazila a sesadila smilníka. Brzy vyjde najevo, že Popelka má na korunu nárok a odporný princ je levoboček a uzurpátor, a k tomu ještě loutka v rukou zlého čaroděje."

14.1.2022 | 7:39:11
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů a filmů









Reklama