Zaklínač (The Witcher)
83/100 - 370×

Zaklínač(The Witcher)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
VOD
Netflix
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

Shrnutí všech novinek z panelu seriálu The Witcher na Comic-Conu v San Diegu

Shrnutí všech novinek z panelu seriálu The Witcher na Comic-Conu v San Diegu

Seriál Zaklínač měl své zastoupení na letošním Comic-Conu v San Diegu. Kromě traileru tu byla odhalena spousta nových informací, které vám shrneme v následujícím článku. Shrnutí však neobsahuje informace pouze z hlavního panelu, ale i z vedlejších rozhovorů.

32 0
21.7.2019

  • Na hlavním panelu seriál Zaklínač byli zastoupeni herci Henry Cavill (Geralt z Rivie), Anya Chalotra (Yennefer) a Freya Allan (Ciri) a tvůrkyně Lauren S. Hissrich.
  • Tvůrkyně řekla, že seriál není jen fantasy, jedná se o seriál o rodině.
  • Henry Cavill se s Geraltem seznámil během hraní hry, konkrétně během hraní třetího dílu. Zaujalo ho, jak drsný a skutečný člověk Geralt vlastně je. Podle něj je Geralt hrdina, který to však nedává najevo.
  • Když se Cavill dozvěděl o tom, že bude seriál Zaklínač, tak neustále volal tvůrkyni a dožadoval se schůzky. Podle tvůrkyně byl pěkně otravný.
  • V knihách poznáme většinu postav za přítomnosti Geralta, v seriálu to takto podle tvůrkyně nebude.
  • V knihách je naznačena minulost ženských postav, v seriálu se dočkáme přímo zpracování jejich minulosti.
  • Cavill řekl, že Klepna je pro Geralta životně důležitá. Představuje pro něj něco lidského. Zároveň řekl, že je společně uvidíme na začátku seriálu, kde je Geraltovi 100 let.
  • V Geraltovi je velký rozpor, na povrchu je sice tvrdý, ale hluboko uvnitř dokáže věřit v to, čím se tento svět může stát.
  • Cavill se na styl boje Geralta z Rivie připravoval čtyři měsíce se čtyřmi různými meči.
  • Geraltův vzhled ovlivnili především herec Henry Cavill a tvůrkyně Lauren S. Hissrich, kteří ho neustále řešili.
  • Herci řekli, že by fanoušci neměli porovnávat ZaklínačeGame of Thrones. Podle nich jsou nesrovnatelné, i když jsou si žánrově podobné.
  • První postava, která byla obsazena, byla Yennefer.
  • Nejkomplikovanější byl výběr vhodné herečky do role Ciri. Původně se hledala herečka ve věku 11 let, ale postupem času se začala hledat starší.
  • Freya Allan, představitelka Ciri, byla do seriálu původně obsazena do jiné role, která byla pouze epizodní.
  • Představitelky Yennefer a Ciri neznaly před svým obsazením knižní předlohu, ale po obsazení si ji přečetly.
  • Již delší dobu víme, že do seriálu byl obsazen Ossian Perret, ale nevěděli jsme, koho bude hrát. Nyní byla jeho role konečně odhalena, zahraje si lorda Tinglanta, který se objeví minimálně na hostině v Cintře.

Zdroje článku: Twitter, ET, EW, Redanian Intelligence

Zdroj: Netflix

Diskuze /105

Decado23

Moc hezký shrnutí xaviku, suprova práce :)

#3 Milano33
21.7.2019 | 18:43:00
hyena

cavill jje super herec podla mna ale podla mna najlepsie by sa na tu rolu nehovoriac o vzhlade hodil anson mount z hell on wheels

21.7.2019 | 19:20:23
Milano33

#1 Decado23: Tiež si myslím… Ešte raz vďaka ti Xavik, super práca, si úžasný ;).

21.7.2019 | 20:28:59
percival2

Zaklínače snad četl každý a tu GoT v tom soudný člověk hledat nebude. Překvapil mne ten poslední trailer, připadal jsem si jako v knížce. Něco mi říká, že budou docela posedlí detaily.

21.7.2019 | 21:30:37
Khalli

nO DOUFÁM ŽE Z TOHO ONA „tvýrkyně“ neudělá nějaké rodinné melodrama ale ude to pořádný fantasy s příběhem a životy s humorem na které jsme zvyklý ..

22.7.2019 | 16:41:26
mateSKAtes

Hezky souhrn informaci Xaviku ;) jen tak dále :)

22.7.2019 | 18:58:55
FallenMaia

#7 Lord Mazour: Veľmi pekné ;) Geralt ako vždy super a Ciri vyzerá oveľa mladšia na tejto fotke, ono je zaujímavé ako tá herečka dokáže meniť vek :D Na Comic-cone vyzerala rovnako stará ako tá čo hrá Yennefer, na niektorých fotkách zo seriálu tiež, tu zase vyzerá hrozne mladučká, zaujímavé :D

23.7.2019 | 15:14:06
Lord Mazour

Pravda. Makeup dělá svoje. :)

23.7.2019 | 16:00:15
desaix

Aspoň je jasné že Cíti mala byť hraná čiernou herečkou. Zmena bola vykonaná po reakcii ľudí. Čiže si to môžme zhrnúť Yen čierna, Triss čierna, Ciri mala byť čierna, Istrid černoch,dryady z brooklynu ,ešte mohli urobiť z Geralta shamana z wakandy a bola by to pekná černošská epopej. A áno tvorcovia sú jednoducho rasisti ktorí nenávidia všetko biele.

#11 FallenMaia #12 Lord Mazour #13 téčko171
23.7.2019 | 17:14:54
FallenMaia

#10 desaix: „Yen čierna, Triss čierna, Ciri mala byť čierna, Istrid černoch,dryady z brooklynu…“ What?? To čo si ty pozeral aký trailer?? Yennefer je černoška?? Triss je černoška?? Všetky dryády sú černošky?? Veď je tam maximálne jedna… Ty voleee, mne je zle :D :D :D Ty sa okamžite postav hlavou proti múru a trošku si ju obúchaj, lebo ti ju evidentne zaparilo slniečko :D :D Toto napíše len čistý .....

#14 Violet
23.7.2019 | 17:25:14
Lord Mazour

#10 desaix: Ty máš dost :D

#14 Violet
23.7.2019 | 20:09:31
téčko171

#10 desaix: Triss a Yen jsou černý?

Já mám tedy zatím pouze jedno shrnutí, a to, že jsi evidentně slepý. Nebo možná spíš něčím zaslepený. (:

#14 Violet
webmaster
24.7.2019 | 9:10:39
Violet

#11 FallenMaia:
#12 Lord Mazour:
#13 téčko171: Evidentně jste slepci všichni :D Prostě tam ta míchaná krev je a je to vidět. Rozhodně nejsou Evropanky. Rozhodně né bílé pleti.

Ještě řeknete, že nové čarodějky taky nejsou tmavší pleti, že to jsou bělošky :D Jenže ten seriál se neodehrává v Evropě, takže tam je to úplně fuk… Tady to některým lidem co četli knihy může kazit zážitek, protože je to vlastně blbost. Yenn je v knize přirovnaná ke sněhové královně, její pleť. Tak když máte několik let nějakou představu podle knih a pak se natáčí seriál a tu představu roznese na kopytech, jasně, že to někomu vadí. Je to taková neúplná pocta knihám. Ale v dnešní době je to prostě normální, takže ani nemá cenu to řešit. Ale je dobře, že u Ciri to změnili.

Hlavně, aby se seriál povedl, vypadá dost nadějně :)

#15 FallenMaia #16 téčko171
24.7.2019 | 13:20:06
FallenMaia

#14 Violet: Dobre ale ty hovoríš o niečom úplne inom, sú tmavšie to je pravda ale niesú to ČERNOŠKY, ja som narážal na to! Proste on napísal že sú čierni a to je blbosť, veď napríklad herečka čo hrá Yennefer má indické korene tak aká černoška?? Herečka čo hrá Triss je pri najlepšom mulatka a nie černoška, Dryádu tam vidím len jedinú černošku o ktorej môžem s istotou povedať že je černoška ostatné vyzerajú tmavo lebo sú nejak natreté. Tu ide o toto, proste akonáhle má niekto kúsok tmavšiu kožu je tu podľa niektorých automaticky zaškatulkovaný ako černoch, čo je ale fakt nehorázna blbosť.

Ja viem že v knihách nebol spomenutý ani jeden černoch, ja som tie knihy čítal tiež ;) ale fakt to tak hrozne vadí?? Nechcete byť radšej radi že sa vôbec točí nejaké fantasy a užívať si to? Dnes je bohužiaľ taká doba, možno mi tuná v Európe to vnímame inak ale američanom to je podľa mňa úplne jedno či tam bude jedna dve černošky navyše, práveže budú radi a oni sú ten najväčší trh ktorý to celé zaplatí ;) Ja som rád za každý fantasy seriál a už teraz netrpezlivo čakám na LOTRa a GoT prequel a aj tu mi je úplne jedno či tam bude nejaká černoška alebo nie, hlavne aby to bola fajn podívaná.

#19 Martan73 #21 Svjatogor #33 Violet
24.7.2019 | 13:44:09
téčko171

#14 Violet: A někdo snad někde psal, že jsou to bělošky? Já se vyjadřoval k tvrzení, že jsou ty herečky černý, což nejsou. Tak možná příště pozorněji číst, ať se tu ta slepota tolik nerozmáhá. ;-)

#34 Violet
webmaster
24.7.2019 | 13:59:35
Svjatogor

Je zjevné, že se tu vzájemně fackujeme dvěma argumenty:

  • Obviňení z binárního vidění, tj. kdo nejásá z A (SJW), musí být nutně B (nácek) a naopak.
  • Obviňení z popření zjevného pomalého vaření žáby, tj. kult. + hist. blackwashing a naopak.

Yen sice není černá jako úhel, ale zároveň není bílá jako tvaroh. Pro mě jsou podstatné pohnutky: proč se děje, co se děje. Mohl bych nad tím vším mávnout rukou, ale… Když BBC natáčela druhou sérii HISTORICKÉ minisérie V kruhu koruny II, nacastoval do role Markéty z Anjou černou herečku, Sophie Okonedo. Proč, prosím pěkně? :-O :-O :-O Nějak jsem se nedokázal naladit na myšlenkové pochody produkční.

Když se někdo zeptal nahlas, rázem spáchal sociální sebevraždu, že je nácek. Hmmm :-(

BTW: I fantasy musí ctít elementární biologickou logiku.

#18 FallenMaia #32 téčko171
24.7.2019 | 14:20:22
FallenMaia

#17 Svjatogor: Dobre Svjatogorko, dobre ;) Ale tu ide o to že to niesú ku… ČERNOŠKY :D :D

„elementární biologickou logiku“?? To je čo? :D

#22 Svjatogor
24.7.2019 | 14:30:50
Martan73

#15 FallenMaia: A to je právě ono. Pokud je to amíkum jedno, jako že je, tak si měli natočit fantasy jakékoliv jiné, kde by obsazení nehrálo žádnou roli. Ale oni si vyberou středoevropskou fantasy, v Evropě celkem kultovní, jejíž postavy jsou jasně dané. A ještě ke všemu od začátku vykřikovali, že se nebudou držet her, ale knižní předlohy. A pak totálně pohnojí casting. A za to mají být fanoušci rádi? Jak říkám, tak se měli vykašlat na Zaklínače a natočit si nějakou jinou fantasy a nikomu by nevadilo, co si tam obsadí za herce a jakým způsobem si uzpůsobí děj.

#20 FallenMaia #23 Svjatogor
24.7.2019 | 14:31:19
FallenMaia

#19 Martan73: Ale veď dobre, tak sa na to nepozeraj, kto ťa núti?? To si myslíš že sa niečo zmení tým že tu budeš na Edne vykrikovať aké je to na hovno? Akurát to ešte viac znechutíš ostatným ktorím by to možno ani tak nevadilo :( A hlavne mi tu nezačni vypisovať tie báchorky že každý má právo prejaviť svoj názor a nadávať koľko sa mu zachce!!! Niektoré indivíduá by som za ich názory poriadne prefackal tak ti poviem…

Akú inú fantasy prosímťa? Ľudom dnes drbe a nadávajú na všetko, sa pozri ako dopadol Warcraft, Hobit, Kráľ Artuš, ako dopadla GoT, už vidím ten hejt keď príde seriálový LOTR, Kolo Času, Narnia, proste čokoľvek! Keď sa nenadáva na černochov, nadáva sa na príbeh, keď nie na príbeh tak na efekty…

24.7.2019 | 14:42:42
Svjatogor

#15 FallenMaia: Saurone, vše je o přístupu. Kdyby Afro-Evropané a Afro-Američané vždy pomyslně zaklepali na dveře a zdvořile poprosili o inkluzi do jakékoliv původně Evro-evropské fanstastiky, pak dejme tomu. Já jsem člověk k dohodnutí. Děje se tak? :-\ Neděje. :-(

Dupou vzteky jako Matka Serena při tenise a vyhrožují kvótámi: Musíš!!! Dej!!! Naval!!!

Mě by černoši nevadili v marveláckém Thorovi, kdyby hráli drowy nebo trpaslíky. Asiati by mohli hrát vysoké elfy. Ergo, já bych konstruktivně využil rozmanitosti tváří lidských ras a maskéři by tomu ještě všemu pomohli.

A všichni co? Všichni budou spokojeni. Myslete politicky, Halík. :-)

24.7.2019 | 14:45:55
Svjatogor

#18 FallenMaia: Vzpomínáš si na scénu ze Dvou věží, kde Gimli vysvětluje Éowyn, kde se berou trpslíci? ;-)

#24 FallenMaia
24.7.2019 | 14:50:15
Svjatogor

#19 Martan73: Exactly yes! Zaklínač není GENERICKÁ fantasy, tohle není Diablo. Sapkowski není Blizzard.

24.7.2019 | 14:55:32
FallenMaia

#22 Svjatogor: OK a to znamená že žiadny trpaslík nemôže byť černoch??

#25 Svjatogor
24.7.2019 | 14:55:54
Svjatogor

#24 FallenMaia: Saurone, ty mě nečteš pozorně. Naopak! Černoši (zejména Bantu) mají skvělou fyziognomii pro trpasličí role. Všiml jsi si někdy, že bílý herec se doslova topí pod nánosem plastu, než maskér z něj vymodeluje trpaslíka? Černoši mají trpasličí nosy a čela už od přírody.

Otázkou je pleť a vousy. Takže pudr (nebo CGI) a paruka. :-)

#26 Svjatogor
24.7.2019 | 15:10:07
Svjatogor

#25 Svjatogor: Egro: Gimli byl skvělý, protože jeho tvář byla hrubá a strohá jako čedič. Doslova jsem cítil, že on místo masa žere slídu. Trpaslíci v Hobitovi vypadali jako banda kriploidů. Snad jenom Dáin se mi líbil. :-(

#27 FallenMaia
24.7.2019 | 15:15:12
FallenMaia

#26 Svjatogor: Balin?? Gloin?? Oin? Bombur? Thrór? Dwalin? To sú tiež čistý trpaslíci povedal by som ;) O ostatných sa dá debatovať…

#28 Svjatogor
24.7.2019 | 15:25:45
Svjatogor

#27 FallenMaia: Nenene… snad jenom tučný Bombur ujde. .-D

#29 FallenMaia
24.7.2019 | 15:26:25
FallenMaia

#28 Svjatogor: Ani Balin?? Veď to je čistý trpaslík :D :D

#31 Svjatogor
24.7.2019 | 15:39:04
Svjatogor

Co jsem myslel dialogem Gimliho s Éowyn? To, že mi vadí mi nucená barvoslepost na povel:

Dejme tomu, že Geralt z Rivie se toulá Redánii a navštíví městečko Puntíkov. Geralt není turista, jde si najít práci. Proč? Protože potřebuje penízky a sociální systém Redánie nepamatuje na Zaklínače. Má za úkol vypatrat strigu, která se v Puntíkově ukrývá. Striga není domácí, ale je to imigrant z daleké Zerkánie. Konkrétně z městečka Proužkov.

Obyvatelé Puntíkova jsou puntíkovatí. Striga je divná. Umí se maskovat jen jako dívka s proužky a takto chodí ve dne ven. Striga ve dne si obhlédne svou obět a tu v noci sežere. Striga není vegan, takže žádná inkluze!!! Hezky postaru, stříbrný hák pod bradu. :-D

Geral je chytrý kluk, to všechno o puntících a proužcích věděl. A co nevěděl, zeptal se, když přebíral kšeft. Takže jde po Puntíkově nenápdně obhlíží, kde je proužkovaná dívka. Proužkovaných dívek v Puntíkově moc nebude, protože Zerkánie je daleko a soc. sítě se spolu s globalismem Puntíkovu vyhly.

Takže nebude problém najít mezi puntíky proužek… o wait… on je to vlastně rasismus. :-D :-D :-D

Zazvonil zvonek a pohádky je konec.

24.7.2019 | 15:45:20
24.7.2019 | 15:48:07
téčko171

#17 Svjatogor: Tak já osobně třeba ani nevidím důvod, proč se nad castingem čehokoliv nějak zvlášť vzrušovat, nebo se kvůli tomu snad dokonce rozčilovat a trávit dny a noci psaním rozhořčených příspěvků do milionu diskuzí. Proč taky, ztráta času. Pokud to bude totální sračka, lidi na to nebudou koukat a samo to zmizí v propadlišti dějin. Pokud na to lidi koukat budou a bude to mít úspěch i po finanční stránce, tak to asi taková sračka úplně nebyla. Hotovo.

webmaster
24.7.2019 | 16:06:50
Violet

#15 FallenMaia: Mě to vadí? jsem něco takovýho psala?

Ale ano kldyby to bylo jen samej černoch, tak už by mi to přišlo k smíchu.

Má se to odehrávat v Evropě, takže že chteěli udělat z Ciri černošku je na hlavu. A nejsou to černošky, ale ani bělošky.

#35 FallenMaia
24.7.2019 | 16:19:36
Violet

#16 téčko171: A já někde napsala že to jsou černošky? Spíš by sis to měl znovu přečíst ty. On to napsal jen škatulkově, jakože jsou černošky, to snad pochopil každý, nebo ne? No asi ne .. Proto jsem psala , že jsou tmavší pleti.. Ale to je asi taky nepochopitelný hm ;)

#37 téčko171
24.7.2019 | 16:23:30
FallenMaia

#33 Violet: Ja neviem či ti to vadí alebo nie ;) to povedz ty, ja len reagujem na tvoj komentár a myslím že som ti to vysvetlil dosť jasne ;) Proste som reagoval na to, že niekto označí ako černocha aj človeka čo vlastne černoch ani nieje…

#38 Violet
24.7.2019 | 16:36:59
FallenMaia

#31 Svjatogor: Ty si stratený prípad :D

24.7.2019 | 16:37:47
téčko171

#34 Violet: WTF. Teď se tedy přiznám, že absolutně netuším, o čem točíš.

Cituji z příspěvku #10 desaix: „Čiže si to môžme zhrnúť Yen čierna, Triss čierna (…)

Na toto tvrzení jsem mu odvětil, že Triss ani Yen černý zcela očividně nejsou. Někoho to možná může překvapit, ale dokonce ani černošky to vskutku nejsou. Že jsou tmavší pleti nikdo nikde nikdy nepopřel, a zcela vážně pochybuji, že zrovna takhle to citovaný přispěvatel myslel, a to i s ohledem na zbylou část jeho příspěvku a zcela zjevný kontext.

Skutečně tedy nevidím, že by ty herečky byly „černý“ a netuším, proč bych kvůli tomu měl být podle tebe s polu s ostatními, kteří to taky nevidí, „evidentně slepec.“

#38 Violet
webmaster
24.7.2019 | 17:05:35
Violet

#35 FallenMaia: prtože je to další škatulkář… A já se vyjádřila jasně co si o seriálu myslím, to snad stačí, ne?

#37 téčko171: Myslím, že už jsem to napsala. Co nechápeš na tom, že lidi škatulkují? Jsou tmavší pleti, proto jsem o tom i tak psala, ale ten na koho reaguješ, prostě jen zaškatulkoval herečky jako černošky… Mám ti ještě vysvětlit proč? A že není jediný kdo se tak chová? Asi už není třeba

#39 téčko171 #41 FallenMaia
24.7.2019 | 18:30:35
téčko171

#38 Violet: Ok, už rozumím, jak jsi to myslela.

Nicméně to ovšem nemá absolutně žádný vliv na to, že jeho tvrzení, na které jsem prvně poukázal, je zcela nesprávné. Stejně tak to nic nemění na tom, že se rozhodně necítím být „evidentně slepcem“ jen proto, že ty herečky jako černé, ani jako černošky, nevidím.

#40 Svjatogor #43 Violet
webmaster
24.7.2019 | 19:27:34
Svjatogor

#39 téčko171: #17 Žába už je ve vodě, ale voda ještě neprobublává.

24.7.2019 | 19:35:43
FallenMaia

#38 Violet: Presne ako píše téčko171, označiť nás za slepcov lebo upozorníme niekoho že je nesprávne označovať niekoho ako černoch/černý aj keď to černoch nieje? Preto som slepec? Veď som to napísal správne…

Ja chápem že je to škatulkár, ale prečo sme teda mi všetci čo sme na to reagovali „evidentne slepci“??

#42 FallenMaia #43 Violet
24.7.2019 | 20:10:25
FallenMaia

#41 FallenMaia: Ajajaj to je preklep jak hrom :D sorry, oprava:

Ja chápem že je to škatulkár, ale prečo sme teda my všetci čo sme na to reagovali „evidentne slepci“??

24.7.2019 | 20:16:45
Violet

#41 FallenMaia:
#39 téčko171: Ne proto, ale proto, že nevidíte že on jen škatulkuje, určitě vidí, že nejsou černošky.. jen je zaškatulkoval, jako to dělá spousta lidí…

neměla to být urážka..

Ale má pravdu v tom na co poukázal.. napsal to Martan73 dost jasně..a je to fakt.. já v tohle co zatím vidím dost věřím, ale určitě si ubvrali dost fanoušků, když ani Yenn není jak jí v knize popsali jako sněhová královna.. je to škoda..Herečka je sice zajímavá, ale když jsem četla knihy, taky se mi tam nehodí..

Ale Geralt je kus :) Tak snad tomu dají srdce, jako mají knihy..

#44 téčko171 #45 FallenMaia
24.7.2019 | 21:15:57
téčko171

#43 Violet: No tak to se na mě opravdu nezlob, ale v tom případě jsem to vážně nepoznal a mě osobně by v životě ani nenapadlo ty herečky zaškatulkovat jako černý jen proto, že jsou trošku opálenější. :D Kdyby třeba jedna z nich měla hrát dejme tomu Ninu Simone v životopisným filmu, to by bylo čistě z hlediska jejich barvy pleti mnohem, mnohem divnější.

#47 Violet
webmaster
24.7.2019 | 23:01:57
FallenMaia

#43 Violet: Ale kdeže :D podľa mňa si sa sekla a teraz len špekuluješ ako sa z toho vykrútiť ;)

„Evidentně jste slepci všichni :D Prostě tam ta míchaná krev je a je to vidět. Rozhodně nejsou Evropanky. Rozhodně né bílé pleti.“

Evidentne sme slepci všetci… tá miešaná krv tam je… rozhodne niesú Európanky… To sa mi nezdá ako evidentne sme slepci pretože nevidíme že ich škatulkuje :D

Ale kašlať na to už sa len hráme so slovíčkami, svoj názor som už napísal, presne ako píše téčko171 proste to niesú černošky.

Ale súhlas s tým Geraltom, Cavill sa na to hodí perfektne.

#46 Violet #47 Violet
24.7.2019 | 23:14:29
Violet

#45 FallenMaia: precti si to znovu jeste jednou ;)

já nikde nepisu ze souhlasim ze to jsou cernosky.. ale ze nejsou belosky.. tak to trosku nesedi ne?

#48 FallenMaia
24.7.2019 | 23:39:40
Violet

#45 FallenMaia: Na Geralta se těším mooooc :)

#44 téčko171: Dnes je to prostě úplně normální, že se ve všem škatulkuje

#49 téčko171
24.7.2019 | 23:42:36
FallenMaia

#46 Violet: Ano ale my sme netvrdili že sú belošky :D Ale že niesú černošky :D

#50 Violet
24.7.2019 | 23:42:39
téčko171

#47 Violet: To já nijak nepopírám, ale tohle konkrétně je opravdu na hodně dlouhý lokte a pořád velmi pochybuji, že to myslel zrovna takhle. Mnohem pravděpodobnější mi přijde varianta, že se prostě sám pořádně nepodíval, do toho si přečetl pár „spravedlivě rozhořčených“ komentářů o tom, že herečky Triss a Yen nejsou bílé jak stěny a jal se plácat nesmysly. Ale budiž, pokud jsi o tom přesvědčena.

webmaster
25.7.2019 | 0:15:14
Violet

#48 FallenMaia: to bylo ale konstatování toho co on nevidí..

25.7.2019 | 12:42:39
desaix

Tak aby som to vysvetlil i ľuďom čo nevedia čítať. Yen je čierna…je myslené to čo je napísané..je čierna,nie že je černoška. Rovnako ako sa používa spojenie čierny cigán. Pre všetkých čo práve teraz dostali infarkt že som si dovolil použiť toto spojenie by som rád pripomenul , že ako čierny sa označujú i samotný cigáni. A ako tu bolo správne poznamenané, je to varenie žaby a pár ľudí je už poriadne uvarených. Ste taký hlúpy že nevidíte čo sa vo svete filmu deje? Bond, Malá morská víla .. atď. Ja síce chápem, že afričana do príchodu europanov a arabov nepoznali písmo, takže ich kultúrne dedičstvo za veľa nestojí, ale už je nová doba a nikto im nebráni napísať si fantasy v ktorom nebude jediný beloch…ja by som si takúto černošskú fantasy dokonca celkom rád pozrel…bolo by to niečo iné , nové.

#52 FallenMaia #53 téčko171
26.7.2019 | 0:02:48
FallenMaia

#51 desaix: OK, tak to si teda pekný … ;) Takže podľa toho tvojho pridrbnutého zmýšľania je každý človek na planéte, ktorý má trochu tmavšiu kožu a nie je biely ako stena automaticky „ČIERNY“, čiže aj ind je čierny, aj turek je čierny, aj arab je čierny, aj španiel je čierny, aj mexičan, aj talian a tak ďalej a tak ďalej, dobre tomu rozumiem??

A následne napíšeš takú sprostosť ako „Ja síce chápem, že afričana do príchodu europanov a arabov nepoznali písmo, takže ich kultúrne dedičstvo za veľa nestojí…“ čiže všetci tí „ČIERNI“ ktorých si spomenul sú zrazu afričania ale arab teda už „ČIERNY“ nieje. Ty vole, mne je zle :P :P Veď najskôr prehlásiš niečo a potom si to svoje tvrdenie sám vyvrátiš. To čo tu píšeš za bludy? Ak teda poď tých tvojich „ČIERNYCH“ jedincov a afričanov rátame aj egypťanov, pretože tí teda majú tiež tmavšiu kožu, tak si uvedom že Egypt je jedna z najstarších civilizácií a mali písmo oveľa dávnejšie ako nejakí svätí Európania. Ach bože môj, rozum sa mi zastavuje :(

#54 desaix #56 Violet
26.7.2019 | 1:51:42
téčko171

#51 desaix: Máš pravdu, že cikáni se někdy jistými lidmi bohužel označují jako černí, což je ovšem naprostá blbost a pouze to svědčí buď o slepotě nebo naprosté hlouposti toho, kdo to tak používá. Co to znamená pro tebe si vyhodnoť sám.

I kdybychom na tvůj „argument“ teoreticky přistoupili, Anna Shaffer ani Anya Chalotra (byť má předky z Indie) cikánky nejsou a pokud mají být podle tebe „černé“ jen proto, že nejsou bílé jak stěny, pak odkazuji na příspěvek kolegy nade mnou, kdy z této logiky by tedy měli být černí všichni, kdo jsou trochu opálení, což opět svědčí buď o slepotě nebo naprosté hlouposti toho, kdo to tak používá.

Závěrem si dovoluji jen poznamenat, že mně osobně tvoje vyjadřování infarkt nezpůsobuje. Spíš pobavení.

#54 desaix
webmaster
26.7.2019 | 8:40:27
desaix

#52 FallenMaia: Tebe sa rozum nezastavuje,tebe sa už dávno zastavil. Áno použil som nesprávny výraz miesto afričania tam malo byť černosi.
#53 téčko171: cikáni se někdy jistými lidmi bohužel označují jako černí...... prečo bohužiaľ? Je použitie slova čierny tabu? V dnešnej korektnej dobe asi áno. K téme: mohli natočiť fantasy ktoré by malo slovanské prostredie a vychádzalo by z slovanských mýtov. Mohlo to byť niečo iné a trošku odlišné.Takto to je americká komerčná fantasy. Mne sa hlavne páči , že zástancovia rôznorodosti vlastne všetku rozdielnosť zmiešajú dokopy takže nakoniec bude všetko rovnaké.

#55 téčko171 #57 FallenMaia
26.7.2019 | 9:51:17
téčko171

#54 desaix: To nemá s žádnou korektností nic společného, je to prostě faktický nesmysl. Z hlediska etnika Romové patří k Indoevropanům, z hlediska barvy kůže černí nejsou. Proto bohužel. Kdyby někdo ukázal na delfína a řekl, že je to ryba, bylo by to stejně politování hodné.

Což nemění nic na tom, že Anya Chalotra ani Anna Shaffer černý nejsou. Ani z hlediska etnika, ani z hlediska barvy kůže.

#56 Violet #58 desaix #61 Svjatogor
webmaster
26.7.2019 | 10:10:45
Violet

#55 téčko171:
#52 FallenMaia: Jsem to říkala, že je to škatulkář :D použila bych jiné slovo, ale to bych byla možná rasistická :D

#57 FallenMaia
26.7.2019 | 10:57:34
FallenMaia

#54 desaix: Ano zastavil sa mi rozum, už dávno, nad ľudmi ako si ty. Tak sa nabudúce vyjadruj normálne prosímťa lebo sa ti to všetko zamotáva, raz sú všetci tmavokoží „čierni“, potom sú tí čierni afričania, teraz už si myslel teda len černochov, pritom ani Yennefer ani Triss niesú černošky, ale podľa teba sú „čierne“..... škoda slov

Mám jednu otázku, keď by si išiel do španielska a videl tam opáleného španiela, povedal by si o ňom že je čierny??? Pretože podľa tej tvojej logiky asi ano. Označil by si napríklad portugalčana C. Ronalda ako čierneho?

#56 Violet: Presne tak, mala si pravdu ;)

#58 desaix #61 Svjatogor
26.7.2019 | 11:20:25
desaix

#55 téčko171: Z hľadiska rasy sú obdobia a teda aj cigáni indoeuropania. Ale čo sa farby kože týka sú tmavší ako arabi a dokonca niektoré kasty sú tmavšie ako černosi. Pre jednoduchosť povedané sú čierny. Mimochodom práve k tým tmavým indom patrí aj rómske etnikum. …„Anya Chalotra ani Anna Shaffer černý nejsou“…u očného si bola? Sú čierne ako box.
#57 FallenMaia: K tebe sa už ani nebudem vyjadrovať , lebo s hlupákom presvečeným o svojej pravde je škoda debatovať. Snažíte sa tu zo mňa urobiť rasistiu, ale to že sa mi nepáči obsadenie filmu , neznamená že v inom prípade sa mi čierni herci nepáčia. Veľmi sa mi páčia filmy s Sidney Poitierom , ktorý bol mimochodom prvý čierny herec ktorý získal Oscara a to v čase keď neexistovali organizácie ktoré požadujú kvóty pre čiernych hercov. Pánovi učiteľovi s láskou,Hádaj, kto príde na večeru ,Útek v reťaziach…to je len zopár jeho skvelých filmov. Mám rád i Morgena Freemana či Idris Elbu…ale žiadneho by som si nevedel predstaviť v zaklínačovi, pretože sa do tohto filmu typovo nehodia, pretože sú čierny.

#60 téčko171 #65 FallenMaia
26.7.2019 | 12:52:11
desaix

obdobia=indovia. …to samoopravovanie je viac na škodu ako k prospechu

26.7.2019 | 12:56:05
téčko171

#58 desaix: Anya Chalotra Anna Shaffer

Jestli tomuhle říkáš „černé jako box“, měl by sis k očnímu zajít ty. Jako vážně. Nekecám, beze srandy. Běž tam, to by mohl být nějaký problém, zákal, nebo nedej bože, i něco horšího.

Mimochodem arabové jsou taky Indoevropané. U některých Indoevropanů by se čistě z hlediska barvy kůže dalo dejme tomu prohlásit, že jsou černí, ale to se jednak zdaleka netýká většiny z nich a už vůbec se to netýká těchto dvou hereček.

#62 Svjatogor
webmaster
26.7.2019 | 13:04:53
Svjatogor

#57 FallenMaia: Pozoruji, že diskuze ode zdi ke zdi postila Zaklínače. ;-)

#55 téčko171: Indoevropané jsou lingvistická (jazková) skupina. Sama populace na indickém subkontinentu je průřezově heterogenní. Dělícími čarami v ní jsou třídy (kasty). Jsou socio-kulturním jevem. Jenže, jejich determinentem je etnická (rasová) příslušnost. Egro: vysoké kasty jsou Árjové, nízké kasty jsou Drávidé. Jak se to stalo? V dávné historii byli Drávidé (původní obyvatelé) podrobení Árji (dobyvatelé ze severu, asi ze Sogdiany, Pamíru nebo Parthie).

Vždy někdo někoho dobyl a podrobil. Buď hrubou silou a prostým přečíslením nebo pod vedením skvělého vojevůdce nebo morální převahou nebo technologicko – společenskou převahou.

Ergo: historie světa je historie TRIBALISMU. Fantasy, které není úplně pitomé jako štoudev (Marvel) musí tento princip ctít. Pokud ne, proč nepřepíšeme dílo JRRT. Není to nic jiného než adorace elfů a programový i soustavný rasismus vůči sktřetům. :-P :-D

#64 téčko171 #65 FallenMaia
26.7.2019 | 13:10:32
Svjatogor

#60 téčko171: Nikoliv, ale tyto herečky jsou tou lehce zahřátou vodou, kdy teprve začínáme žabičku ekologicky dusit na polívku. Nikdo soudný proti nim NIC nemá. Problémem je, z jakých pohnutek byly do svých rolích obsazeny. Čistě a jen kvůli jejich talentu nebo kvůli etnickým kvótám. Např. kvóta pro tzv. HISPÁNCE.

#63 Svjatogor #66 téčko171
26.7.2019 | 13:15:38
Svjatogor

#62 Svjatogor: Omlouvám se, zapomněl jsem na otazník. :-)

26.7.2019 | 13:16:14
téčko171

#61 Svjatogor: Jenže ty teď dáváš do jedné roviny historii a principy našeho reálného světa, tj. historii jasně daných faktů na straně jedné a fantasy na straně druhé, přičemž fantasy je ale již ze své definice žánr postavený na něčem vymyšleném, o fakta neopřeném. Fantasy přece není adaptace reálného světa, je to něco vymyšleného, co vzešlo čistě z představ autora reálnému světu vzdálených. Prvky reálného světa se samozřejmě mohou ve fantasy promítnout, ale ten vztah je snad ve všech případech (z hlavy mě teď nenapadá, kdy by tomu bylo jinak) doplňujícího charakteru, tj. prvky z reálného světa slouží pouze jako určité doplnění (řekněme koření) světa fantastického. Rozhodně ty prvky nejsou něco těžce striktního, čeho by se fantasy mělo držet, nebo je snad z jakéhokoliv důvodu ctít.

Proto podle mě nemá relevanci ani tvoje přirovnání s Pánem prstenů. Opět do toho promítáš náhled, myšlení a vnímání z reálného světa, který ovšem z pohledu toho fantastického světa nemá váhu a nepatří do něj.

#67 Svjatogor
webmaster
26.7.2019 | 13:27:38
FallenMaia

#58 desaix: Tvoj mozeg je čierny ako box, šašo… :( Máš ho pekne zakalený sprostými názormi.

#61 Svjatogor: Diskuze ode zdi ke zdi??? A čo mu mám na tie … čo píše napísať? Keď sú tie herečky „ČIERNE“ tak ja zjem kefu. A na moju otázku či považuje Ronalda za čierneho sa vysral. Radšej napíše že ku mne sa už nebude vyjadrovať lebo ani netuší čo má odpovedať.

#68 Svjatogor
26.7.2019 | 13:31:05
téčko171

#62 Svjatogor: Přiznám se, že mě osobně tahle otázka nijak zvlášť netrápí. Jak jsem řekl už někde předtím (nebo možná pod jiným článkem), pokud ty vybrané herečky nebo herci budou špatní (ať už byli vybrání z jakéhokoliv důvodu), pak ten seriál nebude mít úspěch a sám skončí v propadlišti dějin. Pokud ten seriál úspěch mít bude, tak ti vybraní herci ani herečky asi až tak špatní nebyli. A proč jim v takovém případě bránit?

Mimochodem k těm kvótám, vzpomínám si, že o tom jsem se tu už kdysi dávno s někým bavil /vím určitě, že s tebou ne). Ptal jsem se tenkrát, jestli by mi ten člověk nemohl poskytnout nějaký zdroj, který by se těm kvótám věnoval, ideálně odkaz přímo na ten konkrétní předpis (on tenkrát tvrdil, že je na to v Kalifornii zákon), abych si ho mohl sám prostudovat a udělat si obrázek, nebo alespoň na nějaký sekundární zdroj, který se tomu předpisu nebo internímu pravidlu, whatever, věnuje. Já sám právě nic takového nemůžu nikde najít. Nemáš náhodou něco takového? Upozorňuji, že v tuto chvíli nepopírám existenci, ani netvrdím neexistenci čehokoliv takového, pouze bych si to chtěl sám prohlédnout a teprve pak si k tomu vytvořit nějaký postoj.

webmaster
26.7.2019 | 13:41:30
Svjatogor

#64 téčko171: Dávám do jedné roviny to, co v jedné rovině je.

  • Fantasy je svět elfů, trpaslíků, zlobrů, skře… a lidí.
  • Fantasy je svět králů, sedláků, měšťanů… a rytířů.
  • Fantasy je svět kouzelnických věží, dračích slůjí, měst… a hradů.

Ergo: Fantasy je revival evropské historie. Je to vývojový stupeň Grimmovských pohádek, které jsou sami vývojovým stupněm středověkých pohádek. Středověké pohádky jsou vývojovým stupněm kmenových pověstí Slovanů, Germánů, Baltů, které nejsou úplně původní, protože samy překryly starší pověsti Římanů a Řeků.

Vše má jeden společný jmenovatel. vše je duševním produktem a majetkem BÍLÉ civilizace. Tohle je prostý fakt a nikoliv rasismus. Tímto nehodnotím JINÉ mytologie!!!

Otázka za 1000 zlatých bludišťáků: má černá Afrika nějakou obdobu rytíře??? A to se ptám i na jeho výzbroj a výstroj, společenské zařazení, vlastnictví koně a jeho rodový majetek (třeba tvrz).

#69 Svjatogor #70 FallenMaia #71 téčko171
26.7.2019 | 13:47:46
Svjatogor

#65 FallenMaia: Ronaldo není černý. Populace na Pyrenejích se hodně promísila berberským vpádem v 8. stol.n.l. Pokud by byl hercem, umím si jej představit jako Hanibala, ale ne jako Jana Žižku. Rozumíme si? ;-)

#73 FallenMaia
26.7.2019 | 13:54:38
Svjatogor

#67 Svjatogor: Samotná etymolige slova fantasy je tuzemská:

Fantazie (z řec. phantasia, představivost, obraz, iluze)

26.7.2019 | 13:58:41
FallenMaia

#67 Svjatogor: Ale Svjatogor, Fantasy je omnoho viac, delí sa na množstvo žánrov, High fantasy, Historická fantasy, Moderná fantasy… to niesú všetko len rytieri, králi a európsky stredovek, zabúdaš na množstvo odvetví.

26.7.2019 | 13:58:51
téčko171

#67 Svjatogor: Potom s tvým tvrzením jednoduše nesouhlasím s odkazem na to, co jsem již uvedl. Dle mého názoru se v případě fantasy (ani v případě toho, kde jsou lidi, rytíři a hrady) o „revival evropské historie“ určitě nejedná (a mám za to, že ani autoři těch děl, jmenovitě JRRT a Sapkowski nikdy nic takového netvrdili). Stojím si za tím, že příklady, které jsi uvedl, jsou pouze doplňujícími prvky reálného světa do světa fantastického, ale to určitě neznamená, že by onen fantastický svět měl povinnost striktně dodržovat formu oněch prvků tak, jak je známe z historie reálného světa, a tedy by neměl jakoukoliv možnost si ty prvky upravit k obrazu svému. V rámci toho samotného žánru by to bylo neskutečně svazující a snad se shodneme alespoň na tom, že fantasy je především o naprosté volnosti a prozaickém „nekladení mezí.“ (:

#76 Svjatogor
webmaster
26.7.2019 | 14:00:14
Svjatogor

[smazáno] Proč jsou tedy zakladaté tohoto žánřu bílí (mužští) spisovatelé? O gotickém románu jsi slyšel?

Opakuju pro možné natvrdlé: realita není rasismus.

#74 téčko171 #75 FallenMaia
26.7.2019 | 14:02:15
FallenMaia

#68 Svjatogor: RONALDO NENÍ ČERNÝ.

OK, toto mi stačí, tak potom nieje čierna ani Yennefer ;) Mne je teraz jedno kto má koho hrať, to je každého osobný názor, niekomu to nevadí, niekomu ano. Mne išlo len o to že je blbosť označovať každého trošku tmavšieho človeka ako „ČIERNEHO“.

26.7.2019 | 14:04:31
téčko171

#72 Svjatogor: Omlouvám se, ještě jsem svůj příspěvek smazal a poupravil, proto se zobrazuje to smazáno.

K věci. Nevím, jakou má rasa spisovatelů nebo zakladatelů toho žánru samotného relevanci k tomu, co jsem uvedl. Nemyslím si, že by skutečnost, že ten žánr založili bílí spisovatelé znamenal, že jejich postavy musí hrát striktně jen bílí herci.

#80 Svjatogor
webmaster
26.7.2019 | 14:06:36
FallenMaia

#72 Svjatogor: Komu to bolo určené? Ja som tu žiadny rasizmus nespomínal.

#77 Svjatogor
26.7.2019 | 14:08:29
Svjatogor

#71 téčko171: JRRT vystavěl Rohan, Arnor a Gondor na germánských a keltorománských národech. Jména rohanských králů nápadně připomínají jména králů Anglů, Sasů a Jutů. Jména pánů z Gondoru zase připomínají jména Galo – římských vládců. JRRT by profesor lingvistiky, asi věděl co a proč dělá. ;-)

V jeho Středozemi byli sloni, země Chand a Harad. Ale jeho pohledem šlo periferii na kraji mapy.

#78 téčko171
26.7.2019 | 14:13:50
Svjatogor

#75 FallenMaia: Byl mi smazán příspěvěk, který nikoho nemohl urazit. :-( Takže to píšu preventivně. :-\

#79 téčko171
26.7.2019 | 14:14:50
téčko171

#76 Svjatogor: To já samozřejmě nepopírám, nicméně to přece neznamená, že jsou to Anglové, Sasové a Jutové, pouze jsou jimi toliko pro účely fantasijního světa inspirováni a pokud autor sám (popř. držitelé práv) neprohlásil, že si přeje, aby jeho postavy hráli striktně pouze bílí herci, pak v rámci adaptace fantasijního světa nevidím důvod, proč by tomu tak mělo být. A opět zdůrazňuji – pokud by to někomu vadilo a těch lidí by byla většina, pak se ona adaptace odkope sama a není co řešit. Pokud by to úspěch mělo, pak to asi taková blbost zase nebyla a opět není co řešit.

Něco jiného by samozřejmě bylo, kdyby měl například černý, nebo asijský herec hrát skutečnou historickou postavu anglosaského původu, to by byl samozřejmě nesmysl.

#81 Svjatogor
webmaster
26.7.2019 | 14:22:57
téčko171

#77 Svjatogor: Tobě příspěvek smazán nebyl. Smazán byl příspěvek můj, na který jsi reagoval. Smazal jsem svůj příspěvek kvůli tomu, že jsem měl potřebu jej ještě trochu upravit, aby byl více v souladu s tím, co jsem chtěl říci. Už jsem se za to výše omlouval, pro jistotu se omlouvám ještě jednou a zároveň prohlašuji, že bych si nikdy ani ve snu nedovolil smazat příspěvek jiného uživatele (samozřejmě za předpokladu, že neporušuje pravidla edna.cz).

#83 Svjatogor
webmaster
26.7.2019 | 14:25:20
Svjatogor

#74 téčko171: To netvrdím a priori. Já si pouze dovoluji mít tu obavu, že za pár let bude lidem jako JRRT tento vklad do světového fontu literatury upírán!!! Už teď na UK univerzitách tzv. progresivité bojují proti „Old White Men“ a prosazují „dekolonializaci“ lieteratury a filosofie. Chudáci staří bilí mužové jako Platón.

Kdo nechce vidět, nevidí. Opakuji: černé a barvené postavy mi ve Zklínači NEVADÍ, pokud nebudou jako pěst na oko. Tečka.

Umím si představit příběh, kdy kmen černých lidí prcha z dalekého jihu do (třeba) Kaedwenu a tam je přijat. Dostanou kus země a tam v poklidu bačují. Najednou se tam objeví potvora a oni se složí na Zaklínače. Zaklínač tam příjde a… bylo by rasistické, kdyby si všimnul, že jsou černí a jen tak u piva se poptal, odkud pochází???? :-O Svou práci by si stejně udělal. ALE JEHO POSTAVA BY NEBYLA KOREKTNĚ BARVOSLEPÁ.

Doufám, že jsem se vyjádřil korektně a pregnantně… ;-)

#84 téčko171
26.7.2019 | 14:25:41
Svjatogor

#78 téčko171: Máš pravdu v tom , že fantastika není copyrightem evropské kultury. Každý má právo pricnip fanstasy převzít a upravit. Nemá problém s Wakandou. je to sice blbost, ale já bych byl ten poslední, který by jejímu scénáristovy bránil napsat to, co napsal. Tečka.

Ale je vrcholně neuctivé se nasomrovat do už uzavřeného fanstasy kánonu evropské kultury. Takže mám problém například se seriálem BBC Troy: Fall of a City. Proč je Zeus černý a vágus? To nikomu nevadí cultural appropriation o velikost Mt. Everest??? :-O

#82 Svjatogor #86 téčko171
26.7.2019 | 14:31:40
Svjatogor

#79 téčko171: OK. :-)

26.7.2019 | 14:35:08
téčko171

#80 Svjatogor: Osobně si myslím, že takové obavy jsou zbytečné a věřím tomu, že rozumných lidí, kteří na to mají vcelku střízlivý názor je valná většina, jen zkrátka nejsou tolik slyšet, protože jejich názor není zajímavý, kdežto lidé s extrémními názory, ať zprava či zleva, jsou zpravidla vždy velmi hluční a zároveň i vděčným tématem pro média.

Úplně typický příkad byla třeba pseudoaféra kolem Kingdom Come: Deliverance, kdy si jeden, dva cvoci odněkud z Německa na twitteru posteskli, že v KC:D není jediný černoch, načež to bylo okamžitě zmedializováno a prezentováno jako další útok levicových progresivistů, čehož se zase chytli cvoci z opačné strany barikády a už to jelo…

#85 Svjatogor #93 Svjatogor
webmaster
26.7.2019 | 14:37:21
Svjatogor

#84 téčko171: Konečně si rozumíme. Ale obávám se, že i malá skupina divnolidí dokáže s magafonem ukřičet dav normálních lidí. Nová causa: hra Mordhau. :-( :-( :-(

26.7.2019 | 14:39:13
téčko171

#81 Svjatogor: To je dle mého názoru hodně hraniční. Zeus je pořád vymyšlená postava a nejde podle mě říct, že Zeus vypadal takhle a takhle, když ho jako vymyšlenou postavu nikdy nikdo neviděl. (: Na druhou stranu uznávám, že i mně to přijde divné, žíly mi to nicméně vyloženě netrhá. To bch pak musel nadávat i na Božského Bruce, kde Boha hrál Morgan Freeman. :D

#87 Svjatogor
webmaster
26.7.2019 | 14:41:56
Svjatogor

#86 téčko171: Zeus v Olympii, seznamte se. Zeus je tribalistický bůh. Zeus je řecký bůh pro Řeky, kterého vysochal Řek Feidiás z Athén. Takže vypadá jako Řek. To je věda co, pane Bouše. ;-)

#88 Svjatogor #90 téčko171 #91 FallenMaia
26.7.2019 | 14:50:19
Svjatogor

#87 Svjatogor: Feidiás z Athén jej vysochal pro koho? Pro jiné Řeky. Za svou práci dostal zaplaceno od koho? Taky od Řeků. Vývoj božskosti Dia je sám o sobě hodně zajímavý, začal jako bůh počasí a končíl jako hromovládce a jako ochránce Řeků proti těm cizím. Xenofob jeden. :-D

26.7.2019 | 14:55:33
Svjatogor

Tranformers V: Poslední něco cokoliv jsi viděl? :-D

#92 téčko171 #94 FallenMaia
26.7.2019 | 14:56:56
téčko171

#87 Svjatogor: Netřeba být kousavý. (: Uznávám, že v toto je pádný argument a v tom případě spíše souhlasím, i když mi to pořád vyloženě žíly netrhá.

Mimochodem koukám zrovna na hodnocení Troy: Fall of a city na csfd i imdb, přičemž na obou stránkách mají dost bídná hodnocení a i navzdory nazasení v prime time se jednalo o katastrofu. Čili i s ohledem na to, že jsem o tom seriálu doteď ani neslyšel, se přesně potvrzují má slova – pokud je to prostě špatný, pak se to odkope samo a samo to skončí v propadlišti dějin. Netřeba se kvůli tomu vzrušovat.

#95 Svjatogor #99 Svjatogor
webmaster
26.7.2019 | 14:58:51
FallenMaia

#87 Svjatogor: Ale ono je to gréckou mytológiou len inšpirované nie? Rovnako ako napríklad Percy Jackson, sú tam len prevzaté nejaké veci, ale autori už si to robia podľa seba, čiže ak si niekto dá do svojho seriálu/filmu čierneho Dia nech ho tam má, černosi budú potešení a tí ktorím to vadí si pozrú starý Súboj Titanov a je to vybavené, rovnako to treba brať aj pri tom Zaklínačovi, pôvodné dielo sú knihy, seriál už je len prerozprávanie toho deja z kníh inými ľudmi ktorí majú svoju fantáziu, svoje predstavy o tom svete a dajú tam to čo si myslia že je vhodné pre úspech, oni ten príbeh proste zadaptujú podľa seba pre svetový trh nie len pre stredoeurópsky, presne ako píše téčko171, ak by sa jednalo o nejaký historický román a niekto by obsadil černocha napríklad do role Júlia Caesara, to už by vadilo aj mne, rovnako ako by mi vadilo keby M.L. Kinga, alebo Nelsona Mandelu hral beloch.

26.7.2019 | 15:01:05
téčko171

#89 Svjatogor: Ne, Transformers samo o sobě jsou blbost, kterou absolutně neberu vážně. Nicméně pokud ve světě, kde se auta a stíhačky proměňují v roboty a Shia LaBeouf chodí s modelkama, hraje godzillu černoch a ne čisto-studenokrevná ještěrka, pak ani tady mi to žíly vůbec, ale vůbec netrhá. (:

webmaster
26.7.2019 | 15:02:44
Svjatogor

#84 téčko171: Těch cvoků bylo dost. :-D Nemám problém s tím, že někdo má problém, že v KC:D nejsou černí a je z toho smutný. Pokud tomu člověku ke klidu v duši pomůže mód, kde všichni rytíři budou vypadat jako Eddie Murphy, pak OK. Být Danem Vávrou, vydám DCL pack. :-D

Horší je, když si někdo na tomto staví svou kariéru a job, idálně bez odpovědnosti. :-(

#98 téčko171 #102 desaix
26.7.2019 | 15:02:54
FallenMaia

#89 Svjatogor: Inak slovenská televízia JOJ chystá vlastný fantasy historický seriál Slovania, už ste to niekto počuli? Svjatogor to bude niečo pre teba ;) Pozri si to, žeby slovenský Zaklínač? Vašut a dlhá brada, hmm ;)

https://www.joj.sk/…nky-slovania

#96 Svjatogor
26.7.2019 | 15:03:44
Svjatogor

#90 téčko171: Tos poznal podle toho oslovení? ;-)

26.7.2019 | 15:05:14
Svjatogor

#94 FallenMaia: Na trůně vypadá dobře. Opravdu! Snad si vzpomene, že kdysi uměl hrát. Z jeho role v Četnických humoreskách mám dodnes noční můry. :-D

#97 FallenMaia
26.7.2019 | 15:06:55
FallenMaia

#96 Svjatogor: A aspoň je istota že tam budú hrať len biely slovania ;) :D Čo vám poviem som zvedavý, bodaj by takéto projekty vznikali častejšie :D

#100 Svjatogor
26.7.2019 | 15:08:52
téčko171

#93 Svjatogor: To je otázka. V globálním měřítku, kdy se té hry prodají dva miliony kusů (a minimálně další milion si ho stáhne…) by i taková tisícovka cvoků byla sotva kapka v moři. Plus jsem přesvědčen o tom, že minimálně třetinu tvoří trollové.

#101 Svjatogor
webmaster
26.7.2019 | 15:10:33
Svjatogor

#90 téčko171: I zde na Edně bylo flame, které se přelilo na český net. Díky němu jsem se dozvěděl, že nějaká Edna existuje. Kdyby nebylo tohoto seriálu, nebyl by Svajtogor. To by bolo smutku. :-D

26.7.2019 | 15:11:09
Svjatogor

#97 FallenMaia: Vašut hrál i v týhle hrůze:

https://www.csfd.cz/…use/prehled/

26.7.2019 | 15:12:13
Svjatogor

#98 téčko171: To je sice pravda tady, ale už ne v USA a UK. Tam už se etablovali a rozhodují (zatím) kdo smí a nesmí jak a kde pracovat. :-(

26.7.2019 | 15:22:42
desaix

#93 Svjatogor: Úplný súhlas. Tiež to vidím tak že pár ľudí si vystavalo kariéru na presadzovaní práv menšín… pričom je irónia že častokrát ich o to nikto nežiadal. ......... Otázka dneška by nemala znieť … „je niečo zlé natom ak v seriáli hrajú aj farebný herci? " ,ale správne by mala otázka znieť "je natom niečo zlé ak by v seriáli hrali iba biely herci?“ ..... pretože to je podstata problému. Pretože niektoré organizácie si myslia, že čisto belošský seriál nemá právo na existenciu.

26.7.2019 | 15:51:25
Decado23

https://i.redd.it/…mwmcad31.jpg. Já prostě vidím tři nádherné bílé holky. Nevím jak Vy, ale já jo :)

#104 Svjatogor #105 desaix
30.7.2019 | 14:57:07
Svjatogor

#103 Decado23: Já vidím blesk fotoaparátu. :-D A tři nádherné holky pro spaghetti western. ;-)

30.7.2019 | 17:40:59
desaix

#103 Decado23: a ja vidím mladú američanku ktorá je na návšteve u kamaratiek v Bombaji.

31.7.2019 | 11:44:03
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů a filmů









Reklama