Zaklínač (The Witcher)
83/100 - 370×

Zaklínač(The Witcher)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
VOD
Netflix
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

Podívejte se, jak budou vypadat nové nilfgaardské zbroje a jaká velká změna čeká na Francescu Findabair

Podívejte se, jak budou vypadat nové nilfgaardské zbroje a jaká velká změna čeká na Francescu Findabair

Dosud nám informace a záběry z natáčení odhalily poměrně hodně informací, ale ty největší na nás teprve čekají. Právě probíhající natáčení na severu Anglie totiž odhalilo několik velmi překvapivých věcí.

17 0
29.10.2020

Včera jsme vás informovali o probíhajících přípravách zahrad kláštera Fountains, které poslouží minimálně pro záběry z nilfgaardského tábora. Kromě toho se tu však mělo objevit i velké množství elfů, a tak se předpokládalo, že lokace poslouží pro dvě zcela rozdílné scény. Nakonec tu však dojde k setkání Nilfgaarďanů a elfů.

Na místě natáčení se konečně objevili herci, konkrétně sem zavítali Eamon Farren (Cahir) a Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), nicméně zajímavá není jejich přítomnost, ale to, co mají nyní na sobě. Zatímco Fringilla bude nosit o něco působivější šaty, tak Cahir se představil ve zcela nové zbroji. Ta nyní není pouze černá, protože zahrnuje zlaté prvky.

Další informace z natáčení je poměrně šokující, a to i pro čtenáře, a proto, pokud si nechcete zkazit překvapení, nečtěte následující odstavec (ten další však můžete). Na místě natáčení se totiž objevila i herečka Mecia Simson, která ztvární elfí čarodějku Francescu Finabair. Kromě toho, že na fotkách odhalila své šaty, zároveň došlo k odhalení, že je Francesca těhotná. K této události v knihách nedošlo, a tak jsme zvědavi, co s tím tvůrci zamýšlejí.

Představitelka Francescy Finabair se tedy objevila na natáčení, nicméně když se procházela po boku představitelky Fringilly Vigo, tak v ruce držela bílou růži. Ty rostou v elfích ruinách Shaerrawedd, takže je možné, že se tábor Nilfgaardu nachází přímo před těmito ruinami. To by tedy znamenalo, že klášter Fountains nakonec poslouží pro natočení scén z tohoto místa. Na fotky pořízené z této lokace, které odhalují vzhled nilfgaardských zbrojí a spoilerová fakta týkající se elfí čarodějky, se můžete podívat například na této stránce.

Zdroj článku: Redanian Intelligence

Zdroj: Netflix

Diskuze /36

dvl

To už vypadá lepšie.

29.10.2020 | 9:16:48
Svjatogor

Cítím se rozpolcen. xD

29.10.2020 | 9:17:24
Kutil44

Už poznáme herca čo stvárni Rienca?

#5 Xavik
29.10.2020 | 9:31:13
MiqueEala

Ti Nilfgaarďané mají ale peněz. Jen tak prostě koupili celé armádě nové zbroje. Ty staré asi prodají svým nepřátelům.

#36 mirako
29.10.2020 | 9:31:37
Xavik

#3 Kutil44: Bohužel se vím jen a pouze tohle. https://www.edna.cz/…-o-rienceho/

admin
29.10.2020 | 9:59:10
the Grand Inquisitor

Zbroje konečně vypadají lépe a v knihách Enid an Glaena je už moc stará na to, aby mohla mít dítě. Pokud by ho však v seriálu měla, mohlo by mít Dol Blathana nástupce a možná i dynastii.

29.10.2020 | 10:07:17
Vonotar

Aspoň už to trochu vypadá jako zbroj a ne jak shrnutá záclona :D

29.10.2020 | 10:29:38
A1B2

snaží se, ale zrovna tohle nebyl největší problém…

29.10.2020 | 10:36:03
Decado23

Zatím to vypadá že nová návrhářka kostýmů to uchopila mnohem lepším směrem.

29.10.2020 | 11:03:34
milwa111

Zbroj opravdu mnohem lepší. Ale já mám tedy větší problém se samotným Cahirem, protože to měl být celkem normální až sympatický, i když vojensky upjatý typ. Ale tahle sadistická prvoplánově zlá obluda mi opravdu vadí.

#12 Darnwell #14 Cahir
29.10.2020 | 11:37:31
Lord Mazour

Konečně také dává větší smysl Geraltova hláška z první řady. Když spatřil armádu Nilgaardu, tak ji nazval mořem černoty a zlata.

29.10.2020 | 11:41:08
Darnwell

#10 milwa111: Že jo? Tady je z něj od pohledu deviantní úchyč. Zbroj vypadá vskutku lépe. Jen bych mohl poznamenat, že ta odhalená stehna jsou trošku riskantní. Ale Sauron by mě zase sjel, že jsem hejtr, takže to neudělám ;-)

#21 Svjatogor #36 mirako
29.10.2020 | 12:12:56
cocumis

Me stejne bavila ta puvodni zbroj, kterou vsichni hejtili.. Je takova temna… Ta nova, to je tisickrat videny klise…

29.10.2020 | 12:40:30
Cahir

#10 milwa111: Útoky na mou osobu si odpusť. :D

Jinak doufám, že ten nákup nových zbrojí producenti vysvětlí. Nicméně to vypadá zatím velmi dobře, jak ty zbroje, tak šaty Fringily.

#16 milwa111
29.10.2020 | 12:41:44
Blackhand47XD

Zbroj je lepší, ale pořád se snaží dělat Nilfgaard zlo na úrovni Mordoru. Jasně, z vyprávění působili jako děsivé zrůdy, ale taková je prostě válka. Furt to byli jen lidé… navíc z civilizovaného národa.

webmaster
29.10.2020 | 12:48:46
milwa111

#14 Cahir: Sorry Cahir :) to nebyl útok, to byl popis.

29.10.2020 | 14:01:43
FallenMaia

Zbroje fajn, len ma bude zaujímať ako vysvetlia tú náhlu zmenu, pretože toto je dizajnovo fakt omnoho iné ako to čo sme videli v prvej sérii. Aspoň nejaké jemné náznaky ktoré by zodpovedali tej zbroji z prvej série tam mohli zachovať, takto v tom bude teraz dosť veľký guláš. Pôsobí to ako armáda nejakého iného národa.

29.10.2020 | 15:52:00
Londo

Těhotná čarodějka? OMG…

29.10.2020 | 17:19:08
AzurovyAzure77

Tohle mělo být už v první sérii, ale lepší pozdě než nikdy. Spíš by mě zajímalo, co tam šaškují s tou Francescou. Odkdy je Sedmikráska z Dolin těhotná? Ta snad ani vzhledem ke svému věku děti mít nemůže

#20 Darnwell
29.10.2020 | 17:19:20
Darnwell

#19 AzurovyAzure77: Má pravdu, předsedo!

29.10.2020 | 18:06:47
Svjatogor

#12 Darnwell: Nejsi sám, schází mi varkoč pod brněním. Ale ani já nechci hejtit a přivolávat na svou hlavu hněv paldého Maii. Za mě 7/10 na první dojem. :-)

#22 Decado23 #36 mirako
29.10.2020 | 18:49:13
Decado23

#21 Svjatogor: Kucííí, odhoďte historické oko a tak jednu až dvě k hodnocení přidejte :P. Tohle je opravdu razantní změna k lepšímu. To uznáte i vy staří znalci.

#23 Svjatogor #25 Darnwell
29.10.2020 | 19:54:28
Svjatogor

#22 Decado23: Osmičku přidám po pohledu zblízka. Neucejtím-li plastik, má ji. :-)

#24 Decado23
29.10.2020 | 20:11:40
Decado23

#23 Svjatogor: To je fér :D

29.10.2020 | 20:55:06
Darnwell

#22 Decado23: Bodového hodnocení se zdržím. Kdybych jel čistě podle funkčnosti zbroje, našel bych pár dalších much ;-) Nicméně uznávám, že jde upgrade o několik set procent.

30.10.2020 | 10:53:47
leonidas 300

Změnit Balrogovy varlata za pláty zašlé mosazi s vysokým leskem. No z hlediska démoničnosti armády je to krok stranou. A z hlediska uvěřitelnější podoby zbroje jasný krok ku předu. ++

30.10.2020 | 13:21:07
Levascue

Zbroj…no zbroj sice fajn, ale Francescou to zazdili…co to má zase znamenat – x set let stará elfka a ke všemu ještě čarodějka, nemůže mít dítě. Tohle je opět razantní zásah nejen do příběhu, ale i do lore Zaklínače – elfové jsou pohlavně produktivní pouze do nějakého třicátého roku, pak mají útrum – proto si lidé nakonec podrobili svět, proto se stal výše zmíněný Shaerrawedd hrozivou tragédií pro elfskou rasu (mladí elfové vytáhli do masakru).

30.10.2020 | 20:30:17
desaix

Vždy ma neprestane udivovať, keď scenárista začne upravovať knižnú predlohu, pretože spisovateľ ktorý napísal bestseller, bol pravdepodobne packal a je záhadou ako mohla mať táto kniha taký úspech. On jediný/á to môže napraviť a ukázať divákovi ako má tento príbeh vyzerať.

Tehotná Francesco? Naozaj? ..ach bože.

#30 Darnwell
30.10.2020 | 22:11:57
Thunderbird

Ono by nešlo ani tak o to, že Francesca je několik set let za zenitem schopnosti reprodukce, ale spíš o to, jak strašně debilní je přístup netflixu k původnímu materiálu a věcem jako témata/„tropes“ v oné předloze.

Fakt, že Aen Seidhe – jako populaci a eventuálně i jejich kultuře a vědomostem – hrozí zánik, je celkem důležitý; je primární motivací jak pro Scoia'tael, tak pro Francescu samotnou.

Filavandrelovi řekla, „umírají tam naše děti“. Jenže v kontextu myslela Scoia'tael – mladé, reprodukce schopné elfy, jejichž pomoc proti Severu vyměnila za elfské království – jenže ne jejich, protože podmínkou, kvůli které k Filavandrelovi plakala, bylo odříznutí Scoia'tael od pomoci z Dol Blathanna.

Místo tematiky přelidnění, utlačování a zapomenutých vědomostí/jejich zachování se ale tvůrci rozhodli pro debilní a zastaralý trope „těhotná ženská“. Takže předpokládám – vzhledem k tomu, jak se k postavám jako Yennefer chovali v první sezóně – že o to mimino přijde, protože ženy přece nemohou trpět jinak, než ztrátou dítěte (nebo při nějakým vysoce perverzním torture pornu o ztrátě schopnosti děti vůbec mít) :o). A jako třešničku na dortu nám naservírují rivalitu mezi Francescou a Yennefer z očividných důvodů. Protože ženy přece nemohou být motivované něčím jiným, než biologickou rodinou :o).

A to i přes fakt, že jedním z nejpalčivějších témat celé ságy o Geraltovi a Ciri je „nalezená rodina > biologická rodina“. Franina rodina jsou, kdo by to byl řek o budoucí královně Doliny, její lidé.

#31 Thunderbird #33 AzurovyAzure77
30.10.2020 | 22:52:01
Darnwell

#28 desaix: A dítě bude mít strýčka Gage… :-)

#32 Svjatogor
30.10.2020 | 22:52:05
Thunderbird

#29 Thunderbird: A ještě k té motivaci a rodině, protože jsem zmínila Yennefer – to je Sapkowskiho rozhodnutí, že Yennefer postupně dojde, že by vlastně chtěla mimino, ale sakra alespoň si ušetřil psaní o nesmyslných, medicínu nerespektujících obřadech a vyoperování dělohy i s vaječníky… Že stále všechno měla tam kam to patří by tak sloužilo jako počáteční naděje, že by byla schopná to zase zprovoznit.

A hlavně, i ona nakonec rodinu (=dítě) nalezne.

Byť ji nemůžu vystát a myslím si, že je příšerná matka a že by se měla od Geralta a Ciri držet co nejdál protože za to, jak se k nim chovala, do jejich rodiny nepatří, ale to už je názor čistě můj (dítěte od příšerných rodičů) :P

#34 Svjatogor
30.10.2020 | 23:03:37
Svjatogor

#30 Darnwell: Gary bude mírnit holky, aby si nevyškubaly vlasy. Prosím, aby jej zahrál Paul Giamatti, tj. strejda Harold Levinson z Downton Abbey. Děkuji pěkně. ;-)

31.10.2020 | 2:56:17
AzurovyAzure77

#29 Thunderbird: Naprosto souhlasím, lépe bych to ani sám nenapsal ;-)

Vím, že je to od tématu, ale tahle diskuze mi připomněla konec remaku Mafie, tj. zmrvení původní myšlenky a její nahrazení klišé banalitou. Jó, holt kecy o rodině dneska frčí… zřejmě i na úkor čiré logiky

31.10.2020 | 16:11:48
Svjatogor

#31 Thunderbird: Exactly yes. Tribalismus je zakladní lore Zaklínače. Bojím se úplného dokurvení a to tím, že otcem bude člověk. Hodím si kostkou… a bude to zraněný rytíř z Aerdirn, kterého nechali kumpáni někde napospas. Kde se vzal, tu se vzal a je to jedno. :-/ :-P

#35 Darnwell
31.10.2020 | 16:48:11
Darnwell

#34 Svjatogor: Ééé, Skalde? Nechtěl bys zkusit taky prózu? Jak tak čtu, šlo by ti to. Minimálně na úrovni scénáristů seriálů. ;-)

31.10.2020 | 19:31:15
mirako

#4 MiqueEala: V GoT se taky měnili zbroje Královské gardy..

#12 Darnwell: #21 Svjatogor: Souhlas.. Taky mě to hned zarazilo.

1.12.2020 | 11:04:41
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů a filmů









Reklama