Zaklínač (The Witcher)
83/100 - 370×

Zaklínač(The Witcher)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
VOD
Netflix
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

Kdo by si mohl zahrát Yennefer z Vengerbergu?

Kdo by si mohl zahrát Yennefer z Vengerbergu?

Po našem výběru vhodného herce pro roli Geralta z Rivie se musíme zaměřit i na „první dámu“. Kdo by si mohl zahrát tuto pohlednou, ale drsnou čarodějku?

17 1
12.6.2018

Na začátek článku vás musíme opět upozornit, že se nejedná o žádný oficiální výběr, nýbrž o prostý fanouškovský. Zároveň musíme dodat dvě věci. Spousta fanoušků je ovlivněna vzhledem Yennefer ze hry Zaklínač 3: Divoký hon, proto je třeba brát na to ohled. Také musíme dodat, že jsme při výběru volili pouze z hereček, které jsou typické svými tmavými vlasy. Tudíž není vyloučeno, že nakonec tuto postavu bude hrát například herečka s blonďatými vlasy, které bude mít obarveny.

Kate Beckinsale

Věk: 44 let
Původ: Velká Británie
Známé projekty: Van Helsing, Underworld

Beckinsale má s fantasy filmy velké zkušenosti, navíc pravidelně ukazuje, že má velmi krásný hlas, který by byl pro Yennefer naprosto ideální. Skvělá volba, protože zde by odpovídal jak vzhled, tak i hraní.

Evangeline Lilly

Věk: 38 let
Původ: Kanada
Známé projekty: Lost, Ant-Man

Evangeline Lilly už několikrát ukázala, že i když na první pohled vypadá jako roztomilá herečka, tak umí hrát skutečně drsné role. Příkladem budiž nejnovější série filmů o Ant-Manovi, kde si není radno s ní zahrávat. Tudíž další skvělá volba, věk na tuto roli má, vzhled i hraní taky.

Janet Montgomery

Věk: 32 let
Původ: Velká Británie
Známé projekty: Salem

Tato herečka si už jednou zahrála čarodějku, a to v seriálu Salem, takže zkušenosti s fantasy projekty rozhodně má. V tomto případě by se jednalo o poněkud mladší verzi Yennefer, což by vůbec nevadilo. Pokud by však chtěli tvůrci do této role obsadit nějakou hvězdu, tak by museli sáhnout po jiné.

Rachel Weisz

Věk: 48 let
Původ: Velká Británie
Známé projekty: Mumie, Constantine, Fontána

Úspěšná filmová herečka má za sebou hned několik rolí z fantasy seriálů. Z hlediska hraní by se jednalo o skvělou volbu, nicméně vzhledově by někomu možná nesedla do této role. Nicméně i Weisz dokáže hrát drsnější role.

Gemma Arterton

Věk: 32 let
Původ: Velká Británie
Známé projekty: Princ z Persie: Písky času, Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic

Opět se na první pohled jedná o roztomilou herečku, která by Yennefer zřejmě nedokázala propůjčit tu pravou drzost a chladné chování, nicméně i Arterton několikrát ukázala, že se s ní musí počítat do několik skutečně odlišných rolí. Zde by tedy zřejmě neseděl pouze její vzhled, protože Yennefer je ostrá už od pohledu.

Maggie Siff

Věk: 43 let
Původ: USA
Známé projekty: Mad Men, Billions

Herecky by tato herečka seděla na Yennefer na výbornou, nicméně vzhledově už moc ne. Jedná se o skvělou herečku, která je milá, ale chladná zároveň, nicméně některým by se ke Geraltovi prostě nehodila.

Jessica De Gouw

Věk: 30 let
Původ: Austrálie
Známé projekty: Arrow, Dracula

Další mladší verzi Yennefer by si mohla zahrát Jessica De Gouw. Opět se jedná o herečku, která zvládá drsnější role, i když na to vůbec nevypadá. Dobrá volba.

Eva Green

Věk: 37 let
Původ: Francie
Známé projekty: Penny Dreadful, 300: Vzestup říše

Zde není co dodat. Eva Green sedí na Yennefer snad ve všech ohledech. Vypadá stejně a hrála role, které Yennefer přímo odpovídají. Jasná jednička. Bez debat.

Právě jsme vám představili náš výběr vhodných hereček. Nyní nám můžete formou ankety dát vědět, která z hereček by se pro roli Yennefer podle vás hodila nejvíce. Pochopitelně nám do komentářů můžete napsat vaše typy, které se nevlezly do našeho výběru.

Kdo by si mohl zahrát Yennefer z Vengerbergu?

51%
18%
15%
7%
4%
2%
2%
1%
1%
364 hlasů

Zdroj: Netflix

Diskuze /63

Offak

Eva Green je pro tuto roli jako vyvolená. Doufám že je si tu roli zahraje :D :-P :-P :-P

12.6.2018 | 18:27:54
Decado23

Pro mě je z těchto děvčat jedničkou jednoznačně Gema :). Rozhodně mě z nich vzrušje nejvíc :D, ale jinak jako u Geralta, pořád si myslím, že by měli najít úplně nové herce a Ti se pak stanou hvězdami.

12.6.2018 | 18:31:02
Michargo

eva green se hodí z výběru nejvíc, má přirozené charizma, umí hrát drsné i milé postavy, nebo obojí, drsné, jemné, atd, tedy se hodí nejvíce na onu postavu, leč pochybuji, že by si v tom zahrála, leč by mohla, tudíž by seriál získal obecně… no, jinak nevím kdo by se hodil na tenhle typ postavy, hold musíme čekat, jak to vymakají, hlavně musíme brát na zřetel, že se budou víc držet knih nežli her, leč se vsadím že i něco ze hra tam bude, přeci jen jsou hry vymakané a bylo tam mnohé vymyšleno co by se mohlo třeba hodit i do seriálu, prostě uvidíme :)

12.6.2018 | 18:34:32
JK

Eva je moje ♥ ale kate je taky good :D :D

12.6.2018 | 18:36:51
modra_vafle

Myslím, že by se pro Yennefer hodila nějaká mladší herečka a ne tyhle staré rašple.

#7 percival2
12.6.2018 | 18:38:36
RagnarokCzD

Jesli ji bude hrát Eva Green … tak začínám věřit, že Geralta očarovala, jinak nechápu jak by se do ní moh zamilovat. :-/

#8 Railbot
12.6.2018 | 18:48:34
percival2

#5 modra_vafle: Přesně, protože je to kouzelnice a ty sice mají hodně set let, ale plácají na sebe ty srajdy a tím se omlazují. Já bych tam viděl raději někoho jako Hannah John-Kamen (Ant-Man a Wasp) nebo Jaimie Alexander (Blindspot). Hlavně ať tam není nějaká obarvená blondýna …

12.6.2018 | 18:51:11
Railbot

#6 RagnarokCzD: Geralta neočarovala. Jejich zamilovanost je splněné přání od džina, a přál si to právě Geralt. Toto se mimochodem řeší i ve hře W3.

12.6.2018 | 18:56:36
Fifipek

No s ohledem na to, že se jedná o vedlejší postavu, tak bych volil Jessicu De Gouw. Eva Green je herecky uplně jinde než zbytek, ale není zas tak hezká a hlavně by si kradla seriál pro sebe…jako vždycky :D Kate Beckinsale by byla taky fajn :)

#19 Xavik
12.6.2018 | 19:21:38
Moor8

Eva Green mě napadla hned po přečtení titulku

12.6.2018 | 19:56:18
ReveN

co tak jessica biel? jinak de gouw by byla dobra, za me vekem i vzhledove ideal, pod dobrym reziserem snad neco dokaze zahrat…evicka je uz moc okoukana a ukazala uz vsechno.

12.6.2018 | 20:45:26
Fifipek

Když koukám na tu animovanou podobiznu, tak bych tam klidně viděl i Katie Cassidy :)

12.6.2018 | 21:02:55
pidalin

Z toho výběru je jediná použitelná Jessica De Gouw , nic proti třeba Kate Beckinsale, před 5 – 10 lety by se na tu roli skvěle hodila, ale už je (sorry za to) prostě stará. A z toho výběru tady kromě Jessicy De Gouw a Kate Beckinsale se z nich žádná vzhledově na Yennefer absolutně nehodí. Navíc počítejte s tim že ten seriál pár let boběží, vážně chcete aby byla Yennefer ňáká padesátka? Podle knih by měla vypadat vyzrále, ale ne už vyloženě jako ňáká milfka, ten věk 30 – 35 by byl na její herečku ideální.

12.6.2018 | 21:06:19
pidalin

PS: Je nesmysl aby Hollywoodská filmová herečka hrála v ňákym seriálovym Zaklínači, myslim že ta Jessica De Gouw je docela i reálná možnost, v seriálech běžně hraje a pokud vim tak teď zrovna žádnou roli nemá.

#19 Xavik
12.6.2018 | 21:08:54
Milix..

Jessica De Gouw prostě na ní sedí ten komplet černo/bíly outfit :)

12.6.2018 | 21:13:33
téčko171

Hlasoval jsem z možností pro Evu, v seriálu už hrála (Penny Dreadful – doporučuji všemi deseti), takže tam bych problém neviděl. Možná by ale v tomhle ohledu byla reálnější taková Yvonne Strahovski (kdo hrál Mass Effect, ví). :)

#18 Milix.. #23 Historic
webmaster
12.6.2018 | 21:25:35
dusanrum

no ja by som dal Katie McGrath super herecka vo fantasy v merlinovy bola super :-D

12.6.2018 | 21:55:57
Milix..

#16 téčko171: Yvonne je ale typická blondýna na černovlásku se moc nehodí

#20 téčko171
12.6.2018 | 22:00:57
Xavik

#9 Fifipek: Eva Green není zas tak hezká? Vzpamatuj se! :D
#14 pidalin: Co to je za blábol? Dnes už normálně hrají hollywoodské herečky v seriálech.

#27 Fifipek
admin
12.6.2018 | 22:06:01
téčko171

#18 Milix..: Fajn. Takže pro ty, co nehráli Mass Effect.

webmaster
12.6.2018 | 22:08:10
Lex Luthor

Eva nebo Kate to jsou mé volby.

12.6.2018 | 22:20:24
Nilly

Green moc nemusim, ale asi nejlépe sedí na popis Yen.

12.6.2018 | 22:25:55
Historic

#16 téčko171: Miranda Lawson ♥ To je sakra dobrý nápad, cokoli jiného teď budu považovat za zklamání.

#25 téčko171
webmaster
12.6.2018 | 22:27:03
Sten

Jessica de Gouw mi sedí ze všech nejlíp :-)

12.6.2018 | 22:54:23
téčko171

#23 Historic: Teď mi ještě došlo, že Yvonne je vlastně původem Polka, její rodiče byli polští emigranti. Jestli tohle není naprosto ideální kandidátka, tak už fakt nevím kdo. :D

#56 Historic
webmaster
12.6.2018 | 23:15:05
Barring

Vážně doufám, že se budou držet knih a do všech rolí obsadí neznámé a neokoukané tváře.

12.6.2018 | 23:48:51
Fifipek

#19 Xavik: Tak ještě jinak…Krása obecně dle vkusu každého soudruha samozřejmě…Eva Green je charizmatická, herecky top level, ale pokud se budeme bavit o fyzické kráse…tak při vší úctě…Kate Beckinsale a Jessica De Gouw jsou prostě někde jinde :P :D

#33 Xavik
13.6.2018 | 0:22:29
Johnny Horse

Eva Green, ještě než jsem na ní doroloval, tak jsem si řikal, že pokud tu nebude ve výběru, tak jí sem napíšu aspoň do komentu, takže jasná jednička. Hlavně, aby to tak viděli i tvůrci a ona jim na to kývla. Jinak by se mi tam líbila i Kate Beckinsale. :)

13.6.2018 | 0:37:08
Holldir

Ne eva green se nehodi vubec. Zapominate na fakt, ze podle pribehu jsou carodejky krasne jen diky kouzlum a lektvarum. A jsou takove jake chteji byt. Myslis, ze carodejka s visazi jako ma eva green by klidne byla s vraskama? Kazda z tech carodejek je popisovana v knihach jako mlade zeny neodolatelne pro nikoho. Bez vrasek atd. Takze jako pardon, ale mela by ji hrat herecka takova aby alespon po maskerne vypadala jako 25tileta kocka s pevnyma velkyma kozama a peknym zadkem. Takhle vam pripada eva green? Museli by ji zahladit vsechny vrasky a naplacat ji na palici kila makeupu. Nemluve o vycpavkach na kozy a zadek. Ano je hezka, ale neni ani zdaleka vhodna pro tuhle roli. Tyto role by mely mit opravdovy mlady herecky ne starsi. A ne nesoudim podle toho co mam rad. Mam rad starsi zeny, ale serial by mel byt verny predloze

#35 Stufen
13.6.2018 | 2:39:50
lenacia

některé jsou dobré volby, ale že nepadla Lena Headey… to se mě dotklo

#33 Xavik
13.6.2018 | 3:06:56
Grayyitheyerouh

Eva Green jako Yen a Keira Knightley jako Tris, dík

13.6.2018 | 5:48:14
Holldir

Je úchvatný jak vybírají kandidáty lidi kteří ani nemají páru jak ty postavy vůbec vypadají :D

#33 Xavik
13.6.2018 | 6:41:06
Xavik

#27 Fifipek: To máš pravdu, že jsou úplně někde jinde. Někde jinde pod ní. Ale ne, v tomhle se všichni nikdy neshodnou, takže pohoda. :D
#30 lenacia: Uvažoval jsem nad tím, nakonec jsem vyřadil…
#32 Holldir: A ty snad víš, jak vypadají? Seznámil ses s nimi naživo? :)

#36 Fifipek
admin
13.6.2018 | 15:12:41
Stufen

Vzhledově by byla jasná volba Eva Green. Osobně bych ale spíš bral Kate Beckinsale :)

13.6.2018 | 15:24:14
Stufen

#29 Holldir: To není úplně přesné. Čarodějky jsou sice krásné hlavně kvůli kouzlům a lektvarům, ale není pravda že můžou být takové, jaké chtějí. Například co se týče stárnutí, tak to se dá ve světě zaklínače zpomalit, možná i zastavit (to už si nepamatuju), ale nedá se zvrátit. Takže jejich vzhled taky záleží na tom, kdy začali tyhle „omlazovací“ lektvary používat. Každopádně Yennefer byla z části elfka, takže i tak asi vypadala o něco mladší než by měla.

#37 Holldir
13.6.2018 | 15:34:06
Fifipek

#33 Xavik: Hele beru to pozitivně, aspoň si „nepolezeme do zelí“ :D

#40 Xavik
13.6.2018 | 19:11:02
Holldir

#35 Stufen: V knihách a hrách jsou jisté informace. Například ne každá čarodějka byla krásná. Například Triss byla znetvořená a hrbatá. Takže lze soudit, že její vzhled byl změněn již v dětství. Triss je nejmladší z čarodějek. Jiným je již několik století. Toto jsou informace v knihách a hrách. Pokud se logicky zamyslíš tak se stárnutí u čarodějek dá očividně zastavit úplně a ovládat jak si daná čarodějka přeje. Vzledem k tomu, že se udržují v takové podobě jakou chtějí poněvadž byly některé znetvořené tak si očividně umí odstranit i vrásky. Když tohle všechno dáš dohromady tak je naprostý nesmysl aby je hrály ženský jako Eva Green. Ano je hezká. Ano je to skvělá herečka. Ale ne každá herečka je vhodná pro každou roli. Tohle jsou role především pro ty pětadvacetiletý herečky bez jediné vady krásy. Pokud by to mělo být věrohodné knihám a příběhu. Ale je mi jasné, že ne každý tu je fanda který to má přečtený celé

13.6.2018 | 19:25:38
Holldir

I když teď si nejsem jistý zda ta informace o znetvořenosti a hrbu nebyla Yenefer. No každopádně jedna z nich dvou to byla

#39 LEADER161
13.6.2018 | 19:27:39
LEADER161

#38 Holldir: Hej, znetvorená bola Yennefer v knihách to je niekoľkokrát spomenuté. Tiež si myslím že na role čarodejok by mali byť obsadené herečky mladšie ako 30, kľudne aj 20-ročné. Hlavné je aby nehľadali len podľa výzoru ale aj podľa charakteru. Každý kto čítal knihy(v hre to nie je až tak zreteľné) vie že Yen je 80% času odmeraná, povýšenecká a cynická, takže mali by to zohľadniť pri castingu.

#43 Holldir
13.6.2018 | 22:31:13
Xavik

#36 Fifipek: Nemohu nic jiného než souhlasit. :D

admin
13.6.2018 | 22:59:40
Ponine94

Eva Green by seděla dokonale. Bez debat.

14.6.2018 | 0:54:33
pidalin

Pokud vim tak Yennefet byla v knihách popisovaná jako zralá ženská, myslim že těch 25 let je možná málo na herečku, těch 30 by bylo asi ideální, ale měli by myslet i do budoucnosti, jak bude vypadat po 5 sériích? Proto řikam že ty čtyřicátnice jsou nesmysl. Navíc si najděte reálný fotky jak vypadaj mimo ty svoje role, asi budete dost překvapený jak ve skutečnosti vypadaj. I Jessica už má dost vrásek, ale to jsou takový ty vyzrálý vrásky, ne ty vrásky ze stáří a přesně tak si Yennefer představuju. Trochu blbý je na Jessice jak má to jedno oko níž než druhý, ale mam dojem že v knihách bylo něco o tom že čarodějky maj občas ňáký vady který odstranit nedokážou, ale už si to přesně nepamatuju jak to bylo.

#43 Holldir
14.6.2018 | 4:54:08
Holldir

#39 LEADER161:
#42 pidalin: Jako jo to se dá ženská 30 let. ale jak jaká. Ale jinak máš pravdu. Proto se musím pousmát když čtu jak by Eva Green byla nejlepší volba přitom by byla jednou z nejhorších voleb. Už jen díky postavě kterou má absolutně jinou než jak jsou popisovány ty čarodějky. V knize v momentě kdy šel Geralt na banket s Yen do tý školy tak tam bylo pěkně popsané jak několik z nich vypadají…

#46 Nilly
14.6.2018 | 7:47:14
alexis

Eva Green ma charisma na rozdavani, ale do role Yennefer mi nesedi.

14.6.2018 | 7:53:29
alexis

Koukam panove v tom maji jasno (dokonala tvar, pevne kozy a zadek), ale mozna by taky mohla umet zahrat verohodne nekoho, komu je vice nez 100 let… Pokud si pripomenu popis Yennefer z knih, tak tusim ze Geralt zminoval neco o vetsim nose a uzkych rtech…

#46 Nilly #47 Thunderbird
14.6.2018 | 7:56:38
Nilly

#43 Holldir: Právě že na popis Yennefer sedí Eva asi nejlépe z nabízených hereček, ale rozhodně bych jí jako Yen nechtěla. Navíc, když Geralt poprvé viděl Yen, tak mu myslím nepřišla bůhvíjak pěkná, ale líbila se mu, takže úplně nádherná být opravdu nemusí.

#45 alexis: Přesně tak! Hlavně měla ostré rysy a špičatý nos. Tyto „vady“ na kráse dnes u hereček moc vyhledávané nejsou. Kdyby se tvůrci chtěli držet předloh, tak by tam obsadili opravdu někoho neznámého.

#47 Thunderbird #48 alexis
14.6.2018 | 10:03:39
Thunderbird

#45 alexis:
#46 Nilly: Konečně ten nos a rty někdo zmínil :'D

#48 alexis
14.6.2018 | 16:14:49
alexis

#47 Thunderbird:
#46 Nilly: Nevím, jestli je Yennefer ve PC hře. Myslím že v prvním díle byla z čarodějek jen Triss. Jestli jo, tak možná lidi volí podle herní vizáže, a ta se může lišit. Ale už se těším na výběr Marigolda:-) Ten byl v předloze popisován jako ohromný fešák, načež ho v seriálu hrál takový oplácaný strejda. Teď se ukáže, jestli redaktoři Edny čtou:-) A než jsem příspěvek odeslala, tak jsem provedla rychlý průzkum, jak vypadá Marigold ve hře – a co nevidím? Je tam někdo jménem Dandelion, který popisem odpovídá Marigoldovi. No, on se tedy Marigold v polském originále taky jmenoval jinak – ale Dandelion se mi hrubě nelíbí.

#53 Thunderbird
14.6.2018 | 18:47:19
Holldir

Originál nebo tedy alespoň v angličtině to je Dandelion, Triss Merigold. Proč se v češtině říká Ranuncul nechápu stejně tak Marigold…kdo ví jestli to nebyla původně jen chyba protože Merigold a Marigold mi zní sakra podobně na to, že by se to dalo splést :D

#50 Nilly #59 alexis
14.6.2018 | 20:27:02
Nilly

#49 Holldir: Právě že v originále, tj. v polštině, je Triss Ranuncul a Marigold je Jaskier. Akorát Amíci s tim měli problém (nevím jaký, jestli kvůli výslovnosti nebo protože obojí je v překladu ta samá rostlina) a přeložili si to. V ostatních překladech se uchytil akorát ten Marigold.

#51 Nilly #53 Thunderbird
15.6.2018 | 9:50:11
Nilly

#50 Nilly: Tak s tou Triss kecám, ta je Ranuncul jen v češtině :D

15.6.2018 | 9:59:17
Khardoom

Katie McGrath by tu chybí no :D

15.6.2018 | 18:18:25
Thunderbird

#48 alexis:
#50 Nilly: V angličtině jim z Marigolda/Jas­kiera vyšel Buttercup, a to se jim zdálo až moc měkký (celkem vtipné uvážíme-li, kdo ta postava je…a jak se obléká). Taky se mu ale dá říkat pravým jménem – Julian Alfred Pankratz, vikomt z Lettenhove :D

PS, v seriálu snad bude blonďák jako v knížkách.

#54 Thunderbird
15.6.2018 | 20:01:36
Thunderbird

#53 Thunderbird: PPS, jediná knížka, kde je jeho barva vlasů zmíněná, je Bouřková Sezóna, která v AJ vyšla teprve letos v květnu. Ale podle mě už to Lauren stejně dávno ví, za prvé má internet, za druhé se setkala se Sapkáčem :)

15.6.2018 | 20:04:05
Samuel-El

Sa mi páči ako tu píšete, že hentá sa nehodí na Yen, lebo jej chýba hento alebo nie je dosť odmeraná.
Polka z tých žien sú vyštudované herečky (ak nie všetky)… tá ktorej by bola rola ponúknutá alebo by sa išla o ňu uchádzať… si postavu musí naštudovať (ak ju chce zahrať poriadne) poprípade ju navedie režisér pri nahadzovaní alebo už pri čítačke scenára.
Tiež treba povedať, že každá z týchto žien je skúsená herečka, ktorá dokáže zahrať všetko. Či už od naivky cez schyzofreničku, ožranku alebo dobrosrdečnú samaritánku. Takže či už by do postavy obsadili Kate, Rachel alebo Evu Green môžeme si byť istý, že každá by ju dokázala zahrať aj keby s Yen mali spoločnú len farbu vlasov.

15.6.2018 | 20:07:05
Historic

#25 téčko171: omg :-D

webmaster
16.6.2018 | 3:04:31
pidalin

Já jsem asi jedinej člvověk na světě komu se celkem líbila ta Yen v tom low cost polskym seriálu. ;-)

#58 Samuel-El
16.6.2018 | 5:04:02
Samuel-El

#57 pidalin: Asi áno. :D Lebo tá bola strašná.

16.6.2018 | 12:27:16
alexis

#49 Holldir: Originál? Ty umíš polsky?… V knihách a povídkách se v českém překladu Geraltův nejlepší přítel jmenuje Marigold a Triss je příjmením Rannuncul. Doufám, že když už ne jména, povahy a osudy postav zůstaly ve hře zachovány! BTW možná se pletu, ale nevyšla první hra v době, kdy byl Geralt „oficiálně“ mrtvý? A tudíž se s pohledu na návaznost děje jednalo o fantazii tvůrců, a nikoliv o pokračování ságy?

#60 Holldir
19.6.2018 | 21:31:42
Holldir

#59 alexis: Tak za prvé. Ano v češtině to je Rannuncul a Marigold. Vždyť jsem to taky napsal. A za druhé jsem poukazoval na fakt, že se jmenují různě v jiných jazycích. Angličtina Dandelion a Merigold, Polština jak jsem zjistil je Jaskier a Merigold a čeština Marigold a Rannuncul. Proč nenechali normálně Triss Merigold a Jaskier nebo alespoň Dandelion nechápu, ale to je vedlejší. A poslední detail. Geralt oficiálně mrtvý? Oficiálně mrtvý nebyl nikdy. To jen v příběhu ho měly ostatní postavy za mrtvého. Ale očividně jsi to nečetl :D

20.6.2018 | 2:49:46
God of war

Eva Green vypadá úplně přesně podle herní předlohy zaklínač 3.

20.6.2018 | 16:09:37
Nikolperse

To by sa hodila Gemma Arterton, ale fakt by sa mali obzerať po mladších herečkách.

24.6.2018 | 7:10:35
Memphisto69

To by vyhráli na plné čáře, kdyby dosadili Evu Green :)

27.6.2018 | 13:30:01
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů a filmů









Reklama