Zaklínač (The Witcher)
83/100 - 370×

Zaklínač(The Witcher)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
VOD
Netflix
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

Co všechno víme o druhé řadě Zaklínače?

Co všechno víme o druhé řadě Zaklínače?

Spousta z vás již jistě viděla celou první sérii Zaklínače, a proto nastal čas si představit vše, co dosud víme o řadě nadcházející.

45 0
25.12.2019

První řada seriálu Zaklínač měla premiéru 20. prosince, přičemž spousta fanoušků již nyní viděla všech osm epizod. Nicméně první řadou neskončí putování Geralta a jeho blízkých, už totiž před premiérou první série bylo oznámeno, že se dočkáme řady druhé. Nyní si tedy představíme vše, co dosud víme o pokračování.

Druhá série bude mít stejně jako ta první osm epizod, kterých se dočkáme někdy během roku 2021 (druhou řadu očekávejte někdy v první polovině roku). Natáčení by mělo začít v pondělí 17. února 2020, přičemž i toto datum se nakonec může změnit. Natáčecí lokace pro druhou řadu zatím nebyly potvrzeny, nicméně štáb by se měl nyní přesunout z Maďarska (zde se natáčela většina venkovních scén) do Velké Británie (zde se natáčelo pouze ve studiích). Konec natáčení je naplánován na srpen.

(První série byla přijata spíše kladně.)

Scénář ke druhé řadě je napsán už od letošního listopadu, takže v tomto ohledu jsou tvůrci již plně připraveni. Tvůrčí tým budou opět tvořit Lauren S. Hissrich, Tomek Baginski, Jarek Sawko, Mike Ostrowski, Jason Brown, Sean Daniel a Steve Gaub. V seznamu tvůrců pro druhou řadu není jako jediný uveden Alik Sakharov, který se tak možná už nevrátí.

Režiséři jednotlivých epizod zatím nebyli oznámeni, nicméně ze scenáristů se vrátí Lauren S. Hissrich (The End’s Beginning, Much More), Beau DeMayo (Betrayer Moon), Declan de Barra (Of Banquets, Bastards and Burials), Sneha Koorse (Bottled Appetites), Haily Hall (Rare Species) a Mike Ostrowski (Before A Fall). K nim se nově přidají Matthew D’Ambrosio a Rae Benjamin, kteří nahradí odcházející Jenny Klein (Four Marks).

K výrazné změně dojde na pozici vrchního návrháře kostýmů, dosavadní Tim Aslam byl totiž nahrazen Lucindou Wright, která pracovala na kostýmech pro takové seriály jako Doctor Who, Vanity Fair či Jamestown. Tato změna může (ale nemusí) souviset s velkou kritikou nilfgaardského brnění, které se opravdu nepovedlo. Nyní si tedy štáb našel novou návrhářku, která snad naplní očekávání diváků.

(Istredda se dočkáme i ve druhé sérii.)

Druhá řada naváženo přímo na události řady první, a proto lze očekávat návrat téměř všech hlavních postav (jejich seznam byl konečně odhalen během vysílání epizod). Nic zatím nebylo oficiálně potvrzeno, ale ve druhé řadě bychom se opět měli dočkat Geralta, Ciri, Yennefer, Marigolda, Tissaii de Vries, Istredda, Cahira, Fringilly Vigo, Triss Ranuncul a Vilgefortze. Neočekáváme jen návrat Dary, mladého elfa, který doprovázel Ciri, protože nijak nebylo naznačeno, že by se měl v seriálu ještě objevit.

Někteří herci však již naznačili svou účast ve druhé sérii. Například herec Mahesh Jadu, představitel Vilgefortze, zveřejnil video, ve kterém se připravuje na své bojové scény. Dále herec Royce Pierreson, představitel Istredda, oznámil na svém Instagramu, že se taktéž připravuje na pokračování Zaklínače.

<svg width=„50px“ height=„50px“ viewBox=„0 0 60 60“ version=„1.1“ xmlns=„https:­//www.w3.org/2000/svg“ xmlns:xlink=„https://w­ww.w3.org/1999/xlin­k“><g stroke=„none“ stroke-width=„1“ fill=„none“ fill-rule=„evenodd“><g transform=„tran­slate(-511.000000, –20.000000)“ fill=„#000000“­><g><path d=„M556.869,30.41 C554.814,30.41 553.148,32.076 553.148,34.131 C553.148,36.186 554.814,37.852 556.869,37.852 C558.924,37.852 560.59,36.186 560.59,34.131 C560.59,32.076 558.924,30.41 556.869,30.41 M541,60.657 C535.114,60.657 530.342,55.887 530.342,50 C530.342,44.114 535.114,39.342 541,39.342 C546.887,39.342 551.658,44.114 551.658,50 C551.658,55.887 546.887,60.657 541,60.657 M541,33.886 C532.1,33.886 524.886,41.1 524.886,50 C524.886,58.899 532.1,66.113 541,66.113 C549.9,66.113 557.115,58.899 557.115,50 C557.115,41.1 549.9,33.886 541,33.886 M565.378,62.101 C565.244,65.022 564.756,66.606 564.346,67.663 C563.803,69.06 563.154,70.057 562.106,71.106 C561.058,72.155 560.06,72.803 558.662,73.347 C557.607,73.757 556.021,74.244 553.102,74.378 C549.944,74.521 548.997,74.552 541,74.552 C533.003,74.552 532.056,74.521 528.898,74.378 C525.979,74.244 524.393,73.757 523.338,73.347 C521.94,72.803 520.942,72.155 519.894,71.106 C518.846,70.057 518.197,69.06 517.654,67.663 C517.244,66.606 516.755,65.022 516.623,62.101 C516.479,58.943 516.448,57.996 516.448,50 C516.448,42.003 516.479,41.056 516.623,37.899 C516.755,34.978 517.244,33.391 517.654,32.338 C518.197,30.938 518.846,29.942 519.894,28.894 C520.942,27.846 521.94,27.196 523.338,26.654 C524.393,26.244 525.979,25.756 528.898,25.623 C532.057,25.479 533.004,25.448 541,25.448 C548.997,25.448 549.943,25.479 553.102,25.623 C556.021,25.756 557.607,26.244 558.662,26.654 C560.06,27.196 561.058,27.846 562.106,28.894 C563.154,29.942 563.803,30.938 564.346,32.338 C564.756,33.391 565.244,34.978 565.378,37.899 C565.522,41.056 565.552,42.003 565.552,50 C565.552,57.996 565.522,58.943 565.378,62.101 M570.82,37.631 C570.674,34.438 570.167,32.258 569.425,30.349 C568.659,28.377 567.633,26.702 565.965,25.035 C564.297,23.368 562.623,22.342 560.652,21.575 C558.743,20.834 556.562,20.326 553.369,20.18 C550.169,20.033 549.148,20 541,20 C532.853,20 531.831,20.033 528.631,20.18 C525.438,20.326 523.257,20.834 521.349,21.575 C519.376,22.342 517.703,23.368 516.035,25.035 C514.368,26.702 513.342,28.377 512.574,30.349 C511.834,32.258 511.326,34.438 511.181,37.631 C511.035,40.831 511,41.851 511,50 C511,58.147 511.035,59.17 511.181,62.369 C511.326,65.562 511.834,67.743 512.574,69.651 C513.342,71.625 514.368,73.296 516.035,74.965 C517.703,76.634 519.376,77.658 521.349,78.425 C523.257,79.167 525.438,79.673 528.631,79.82 C531.831,79.965 532.853,80.001 541,80.001 C549.148,80.001 550.169,79.965 553.369,79.82 C556.562,79.673 558.743,79.167 560.652,78.425 C562.623,77.658 564.297,76.634 565.965,74.965 C567.633,73.296 568.659,71.625 569.425,69.651 C570.167,67.743 570.674,65.562 570.82,62.369 C570.966,59.17 571,58.147 571,50 C571,41.851 570.966,40.831 570.82,37.631“></path></g></g></g></svg>
Zobrazit příspěvek na Instagramu

Příspěvek sdílený Royce Pierreson (@raycopierre­son)</a>, <time style=" font-family:Arial,sans-serif; font-size:14px; line-height:17px;" datetime=„2019–12–12T15:09:19+0­0:00“>Pro 12, 2019 v 7:09 PST</time>

V poslední části našeho článku se zaměříme na příběh, který můžeme očekávat ve druhé sérii. Je poměrně jasné, že hlavní předlohou pro druhou řadu bude první díl ságy s názvem Krev elfů, protože finále první série skončilo poslední povídkou z Meče osudu (v této knize je sice poslední povídkou Něco končí, něco začíná, ale ta se odehrává až po událostech pětidílné ságy). Nicméně nedávno bylo odhaleno, že se i ve druhé řadě dočkáme zpracování jedné populární povídky, kterou bude Zrnko pravdy.

Této povídky bychom se měli dočkat někdy na začátku druhé série, přičemž seriál se jí jen inspiruje. V knihách se totiž s netvorem Nivellenem setkal pouze Geralt, nicméně v seriálu se s ním setkají Geralt a Ciri, a to během cesty na Kaer Morhen. Nicméně ani tato povídka nemusí být tou poslední, kterou seriál zpracuje. Je docela dost možné, že se díky přítomnosti Istredda ve druhé řadě dočkáme také zpracování Střípku ledu.

Foto: Netflix

Diskuze /74

the Grand Inquisitor

Mám pocit, že povídka Něco končí, něco začíná je nekanonická, protože se v ní objevují i mrtvé postavy (Sapkowski ji napsal dříve než ságu). Doufám v povídku Trochu se obětovat.

#4 Blackhand47XD #6 FValek
25.12.2019 | 15:28:56
4391

Tak zatím to vypadá dobře :)

25.12.2019 | 15:30:50
Violet

Lucinda je dobrá, tak doufám, že to půjde hodně znát:) Už se těším. Jen teda, ta doba, to je opravdu dlouho.

25.12.2019 | 15:39:03
Blackhand47XD

#1 the Grand Inquisitor: Jo, je nekanonická, ke svatbě Geralta a Yen nikdy v příběhu nedošlo, je to spíše jen taková Sapkowskiho vlastní fan-fikce. :)

#10 m_archer
webmaster
25.12.2019 | 16:33:00
Milano33

Neuveriteľný hype! Pekne sa nám rysuje druhá séria. Snáď bude na rovnako vysokej úrovni ako tá prvá.

#6 FValek
25.12.2019 | 16:33:56
FValek

#1 the Grand Inquisitor: Kvůli Essi Daven? <3

#5 Milano33: Bude lepší, pustí na to víc peněz a snad se i více budou inspirovat ohlasy diváků :)

25.12.2019 | 16:47:10
kiso1561

Už sa teším na Vesemira a Kaer Morhen, škoda že to až tak neskoro bude :(

#9 Beranir
25.12.2019 | 17:52:03
66pepo66

Mám rád všetky poviedky, takže ak sa Nivellen spracuje a aj poviedka s Istreddom a Geraltom, budem iba rád. Chýba mi však spracovanie poviedky s Essi a to veľmi. Tá ma tiež chytila za srdce, hlavne jej koniec. Seriál bude veľmi ochudobnený o tento príbeh, mohli by to tam niekde vopchať. Keď už aj nie do druhej série, tak niekedy neskôr. Teoreticky, keď bude Geralt so svojou družinou putovať krajinou, bude na to vhodná príležitosť. Ale to sa už môžeme baviť skôr o nejakej piatej sérii.

25.12.2019 | 19:20:14
Beranir

#7 kiso1561: já si třeba furt myslím, že Kaer Morhen Vesemir a další věci měly bejt už v první sérii a celá linka s Ciri se mohla nechat do dvojky, byl bych maximálně spokojen kdyby třeba první série končila vypálením cintry a ne tím začínala

#14 Makavelina
25.12.2019 | 19:21:10
m_archer

#4 Blackhand47XD: Což je trochu škoda že je nekanonická. I když s tím co Ciri dokáže na jednom z konců ze Zaklínače 3, by se mohla povídka odehrát. Ale to už jsou hry a ne knihy.

#13 4391
25.12.2019 | 20:45:15
Argetlam11

Mne trosku mrzi ze tam nebola poviedka s Dudu. To ako Dopplera predstavili bolo teda naozaj otrasne pre mna. Takto maju divaci ktori nepoznaju svet pocit, ze doppleri su zli. Pritom tato poviedka bola neskutocne vtipna a zivo si viem predstavit Marigolda ako dostava vyhadzov od damy s ktorou spaval a ako ho potom nahana na trhu :D nehovoriac o tej scene v banke. Ale toho sa uz asi nedockame. Spracovat Novigrad bolo asi nad rozpocet prvej serie.

25.12.2019 | 21:53:42
Argetlam11

A este by sa mi pacilo ak by pridali od druhej serie okrem F**k aj jeho hlasku z W3 „Damn, you´re ugly“

25.12.2019 | 22:26:22
4391

#10 m_archer: Tak ona to dokáže i v knihách, ale ta povídka je podle mě opravdu nekanonická, protože i v závěru ságy je takový náznak, že by to bylo akorát Cirino zbožné přání, kdyby se to tak nějak odehrálo. Jenže on Sapkowski konec ságy napsal tak, aby si to každý vyložil po svém :) Proto se do dnes fanoušci neshodli, jestli jsou Geralt s Yenn na konci v knížkách po smrti, nebo je Ciri jen převezla/přenesla někam do bezpečí, kde nemůžou zemřít a budou tam navždy spolu… (ve hrách se přiklonili k té druhé možnosti a navázali na to příběh celé herní trilogie, to jo. Ale Sapkowski hry nebere jako kanonické).

26.12.2019 | 9:29:13
Makavelina

#9 Beranir: Naprosto souhlasím!

26.12.2019 | 10:14:24
caliel

Když už se bavíme o tom kdo chyběl v serialu tak mě tam dost chyběla Nenneke…

26.12.2019 | 10:24:13
666MMM777

U toho Instagramu bude nějaká řacha, viz: http://prntscr.com/qfx39v

#20 Xavik
26.12.2019 | 12:22:43
Kloboucnik

Vilgefortzovo video ukazuje, že se pečlivě připravuje na čas opovržení :) doufám teda lepší souboj, než měl s Cahirem, protože v knihách se jedná o jednu z nejsilnějších postav vůbec. A chtěl jsem se zeptat, zda se náhodou nepotvrdila spekulace, že by si Vesemira zahrál Mark Hammil, i když on to byl spíš takový vtípek než spekulace :D

26.12.2019 | 12:40:32
Dano605

co Triss se má vrátit nebo ne ,jestli jo změnil bych herečku vůbec mi k ní neseděla

#19 Beranir
26.12.2019 | 16:06:08
Beranir

#18 Dano605: já nevím jak moc to bylo herečkou, ale mě Triss přišla hrozně zapomenutelná, kdybych nevěděl jak důležitá ta postava je, tak bych se ani netrápil zapamatovat si její jméno jak strašně meh postava to byla.

#21 FallenMaia #72 Hostik
26.12.2019 | 17:30:16
Xavik

#16 666MMM777: Mně se teda zobrazuje v pořádku. :)

admin
26.12.2019 | 17:45:26
FallenMaia

#19 Beranir: Lenže ona v knihách je zapomenutelná a dosť nepodstatná postava, Nemá tam takú úlohu ako v hrách. Yennefer je tisíc krát dôležitejšia pre dej, Triss sa tuším ani v poviedkach nevyskytuje, do deja prichádza až v Krvi Elfov. Preto neviem kde si prišiel k tomu že tá postava je nejak dôležitá, vôbec nieje dôležitá.

#24 caliel
26.12.2019 | 18:06:31
Decado23

Pročítám si tu tak od data premiéry diskuse a někdy souhlasím s pisatelem, někdy ne. Občas zakroutím hlavu nad tím co někdo dokáže splodit, ale budiž, dokud neuráží osobně pořád je to názor. A pak zavřu diskusi, pousměju se a těším se na další sezonu. Protože navzdory někdy i oprávněné kritice je celkové přijetí seriálu více než kladné a sledovanost vysoká. A to je jediné co Netflix zajímá, ten tučný dolar. Můžeme jen doufat, že se z těch chyb poučí a další série půjdou výš a dál. Ale dočkáme se minimálně té druhé, to je jediné co mě milovníka tohoto fantasy světa zajímá( a snad i vás ostatní milovníky).

#23 FallenMaia #27 Svjatogor
26.12.2019 | 18:17:50
FallenMaia

#22 Decado23: Tak tak ;) Správne…

26.12.2019 | 18:19:46
caliel

#21 FallenMaia: Tady dokonce dostala víc prostoru jak jsem psal …nechali tu Triss lečit Geralta po boji se strigou misto toho aby nam predvedli Nenneke a celou svatyni Melitelé…v knihách považuju rozhovory s Nenneke ( at uz s Geraltem,Yen­nefer,Ciri) za jedny z těch nejzajímavějších a nejvíc k zamyšlení…

26.12.2019 | 19:05:27
Cats

Absolutni souhlas s tim,co jsi napsal :) A ta doba,nez prijde druha serie :(

26.12.2019 | 19:06:09
Cats

Souhlas-Decado23.......:)))

26.12.2019 | 19:07:28
Svjatogor

#22 Decado23: JJ, co se škádlívá, to se rádo mívá… a proto já se tak rád tady věcně hádám. :-) I se Sauronem. xD

26.12.2019 | 21:25:10
Lady Adeline

Decado23: uplne ti rozumim a citim to tak stejne ;-) Ja jsem ze serialu nadsena a zarim stestim :-) Moc se mi libi a uz se tesim na pokracovani ;-) Asi budu jedina,ale mne se ta Triss moc libi.Nechapu jak o ni nekdo muze psat ze je oskliva apod… Na koho jedine mam vytku ,tak na Fringillu.Libi se mi ze ji hraje cernoska,ale vadi mi jeji vzhled, ne ze by byla oskliva, ale je mi desne nesympaticka :-) Ale mozna je to dobre,protoze jako padoucha ji nesnasim na sto procent a to neni u me zvykem, protoze ja padouchy vzdy mela radsi nez kladase :-) Nejvetsim kladem byl pro me dil,kde byl hon na draka.Proste trpaslici me totalne bavili :-) :-) :-) Nechapu tady ty hnidopichy fakt ze ne :-(

#30 Zaklínačka
26.12.2019 | 21:43:44
Lady Adeline

Decado23: jeste mi vadi, jak tady nekteri ctenari knih pisi,ze pro ty nectenare je ten serial slozity na pochopeni,myslim hlavne ty casove linie.Ujistuji je ,ze jsem vse pochopila,takze se muzou uklidnit ;-) Jinak jsem si jista ,ze si serial na druhou serii pekne vydelal,tak verim ,ze co se tyce efektu a vizualu,tak to bude v dalsi serii rozhodne lepsi ;-)

26.12.2019 | 21:50:38
Zaklínačka

#28 Lady Adeline: Některé postavy jsou v seriálu vykresleny víc záporně, než ve skutečnosti jsou;) Nebyl jim ani věnován takový prostor, aby sis k nim vytvořila nějaký vztah. To se může v další řadě změnit.

#33 Svjatogor
26.12.2019 | 21:55:44
Lady Adeline

Zaklínačka: myslis Fringillu???No jsem o to vic zvedavejsi na druhou serii ;-)

#32 Zaklínačka
26.12.2019 | 22:11:47
Zaklínačka

#31 Lady Adeline: Nechci psát vyloženě kdo, je jich víc. Nech se překvapit:) Doufám, že v další řadě dostanou větší prostor:)

26.12.2019 | 22:13:19
Svjatogor

#30 Zaklínačka: Myslíš ten, jehož úplné jméno je ***** Mawr Dyffryn aep Ceallach? ;-)

#34 Zaklínačka #38 bublifuk
26.12.2019 | 22:16:47
Zaklínačka

#33 Svjatogor: Není snad jediný;)

26.12.2019 | 22:35:25
Lady Adeline

Zaklínačka: jsem rada ,ze jsem nepolibena knihami a serial me bude nadale prekvapovat ;-) Kdyz jsem sledovala got,tak treba postava Jaimeho ze zacatku pusobila docela zaporne a casem jsem ji zacala vnimat jako postavu neutralni az kladnou.Takze verim, ze u Zaklinace to budu mit u nekterych postav podobne ;-)

26.12.2019 | 22:39:38
Decado23

Osobně bych ocenil, když by se jim povedlo do seriálu dostat ducha knižního světa. Ten je takový že žádná postava není jen zla, alespoň já to v knihách tak pochopil. U některých spatnych skutků, jsem měl i pochopení pro jejich konání a někdy naopak kladas udělal takovou silenost. Snad mi rozumíte co mám na mysli. Ten svět je syrovej, drsnej a z každého vytáhne to nejlepší i nejhorsi. To když tam dostanou naplno bude šílená pecka.

#37 Zaklínačka
26.12.2019 | 23:26:07
Zaklínačka

#36 Decado23: O tom ve zkratce mluvím. Když se těm postavám nevěnují jak by měli, působí víc záporně, než jsou.

27.12.2019 | 11:21:44
bublifuk

#33 Svjatogor: Jemu v tom seriálu hrozně ublížili vyvražděním všech přítomných při honu na dopplera, když slovy jedné z postav „stačila zkouška stříbrem“ a on jen cynicky opáčil cosi ve smyslu, že „zkouška železem byla rychlejší“. Tam se podle mě dostal neskutečně za hranu, přesně v duchu „pobijte všechny, pánbu si to přebere.“ Jako scéna to bylo působivé, ale jak říkám – postavě to hrozně ublížilo. Trochu hůř se bude ohýbat do klaďase…

#39 Svjatogor
27.12.2019 | 16:07:05
Svjatogor

#38 bublifuk: A teď si představ, že tento týpek poklekne před Ciri jako Brienne z Tarthu před polozmrzlou Sansou Stark s tím, že ji miluje a položí za ní život. Make my day. xD

#43 FallenMaia
27.12.2019 | 18:49:13
Lady Adeline

Svjatogor: takze zlaticko, dekuji ti za spoiler :-( Jinak vim uz ted dopredu ,ze ty dva budu zrat :-)Nevis v jake serii by tento milostny pribeh mohl propuknout? Nejaksi Geralt a jeho lasky me moc neberou :-) Zrovna ti dva se mi k sobe hodi a v hlouby duse jsem si prala ,aby mezi nema neco bylo a ted jsem se od tebe dozvedela ze bude.Ted nevim jestli mam byt rada a nebo ne, ze jsi to vykecal.....

#41 Svjatogor #42 Svjatogor #57 Garrett84
28.12.2019 | 0:09:36
Svjatogor

#40 Lady Adeline: Na jedné straně je to (knižní) spoiler, na druhé straně je to ochrana zdraví před infarktem a navíc je to jenom potvrzení tvého tajného přá… oh wait… ty jsi si přála, aby on a ona??? :-O Ó, bohové!!! :-D

28.12.2019 | 1:07:10
Svjatogor

#40 Lady Adeline: BTW: Na Edně je vyspoilerováno snad vše ze světa Zaklínače. I to jak on… éhm… aha. Takže využij prázdniny a čti (kniha / ebook / poslech) a nebo se radeji vyhýbej diskuzím. S ohlášením druhé série se tu začně brzy spoilerovat o 106. :-)

28.12.2019 | 1:13:58
FallenMaia

#39 Svjatogor: Akože toto si si fakt mohol odpustiť, ja síce knihy poznám veľmi dobre ale pre človeka čo dej nepozná je toto fakt kurevsky veľký spoiler chlape…

#44 Svjatogor
28.12.2019 | 1:47:58
Svjatogor

#43 FallenMaia: Na Edně se podorobně probíral dokonce i děj poslední knihy. Nejrůznější přispěvovatelé Geralta doslova zrentgenovala. A já jsem se hlídal, hlavní jméno oné postavy jsem vytečkoval. :-) Pokud je to i tak spoiler, tak sorry.

28.12.2019 | 9:25:03
Lady Adeline

Svjatogor: no uz jsem si vse precetla o tech dvou holoubcich a jsem smutna :-( Snad v serialu to pozmeni ;-) A priste si davej vetsi pozor na spoilery zlati ;-) Knizky cist nehodlam,abych tu pak neremcala jako ostatni… Alespon si serial muzu v klidu vychutnavat a nenadavat na nej jako treba ty :-)

#46 Svjatogor #47 Svjatogor
28.12.2019 | 17:26:18
Svjatogor

#45 Lady Adeline: Dám si pro příště pozor. :-D Nespokojenost je přece motorem pokroku. ;-)

28.12.2019 | 17:55:18
Svjatogor

#45 Lady Adeline: Na druhou stranu máš svou Brienne, Jaimeho a Sansu i v tomto seriálu. Takže jupík, ne? :-D

28.12.2019 | 17:57:13
Lady Adeline

Svjatogor: no jo jenze ono to zase dopadne spatne :-( To nemuze jednou neco pekneho skoncit dobre!Ja doufam, ze to v serialu budes lepsi ;-) Jaimeho a Brienne mi nic nenahradi a ja doufam ze si jejich pravy konec prectu co nejdriv z knih :-)

#49 Svjatogor #50 oskarka
28.12.2019 | 19:06:24
Svjatogor

#48 Lady Adeline: Jak já ti rozumím. :-) I já mám v tomto universu svou LM (s totožným koncem). :-( Neuhodneš. ;-)

28.12.2019 | 19:45:48
oskarka

#48 Lady Adeline: No, už bylo na čase. A kéž by sis dokázala přečíst i Zaklínače, nebo nás zase čekají pod Witcherem kilometry prázdného tlachání o ničem?

#51 Svjatogor
28.12.2019 | 20:19:24
Svjatogor

#50 oskarka: LOL! Založili na Edně diskuze, ale chodili jim tam lidi, že… :-P

#52 oskarka
28.12.2019 | 20:21:33
oskarka

#51 Svjatogor: No, lidi…:-)

#53 Svjatogor
28.12.2019 | 20:27:37
Svjatogor

#52 oskarka: Jsem konzervativní škrpál, takže předpokládám lidi. Cítíš-li se být něčím jiným a uvězněným ve špatném těle, pak se hluboce omlouvám. :-D

28.12.2019 | 20:36:56
Lady Adeline

Svjatogor: Oskarka je dusevne striga ;-) Pusobi na diskuzich zle, ale je to vlastne smutna dusicka ,ktera touzi po pozornosti a aby ji Svjata slozil baladu :-)

#55 Svjatogor
28.12.2019 | 21:04:50
Svjatogor

#54 Lady Adeline: Možná by O. pomohla vlídná náruč bohyně Melitelé. BTW: Baladu o Strize jsem už složil před dávnověkem (tj. někdy na jaře). Sauron její hrubou betu četl. ;-)

28.12.2019 | 21:16:29
Lady Adeline

Svjatogor: tak to ji tu baladu musis poslat,aby si znicil jeji kletbu. Pak tu holka bude pet ,,dokolecka dokola" ,jak bude stastna !!! Mozna se nam i pak uraci odepisovat na komentare.

28.12.2019 | 21:47:21
Garrett84

#40 Lady Adeline: Tak černě bych to neviděl.. On před Ciri v knize opravdu nepoklekne, ani jí nevyzná lásku. Ono je to tam „trochu“ jinak, takže to takový spoiler zase nebyl.. ;) Jinak já četl celou ságu několikrát a první řada byla pro mě opravdu super. Dost často ty recenze nechápu.. Asi jediné, na co bych si opravdu zabrblal je, že pokud počítám i zapojení mágů, tak bitva o Sodden byla ta největší bitva tohoto světa vůbec a mohla být natočená líp. :/ Ale bylo to opravdu hodně podle knih, mnohem víc, než jsem čekal. Takže jsem na druhou řadu opravdu zvědavý..

#59 Svjatogor
28.12.2019 | 23:20:16
Lady Adeline

Garrett84: i tak doufam ze dostanou v serialu vice prostoru,protoze se mi jejich vztah zda zajimavy.....

#60 Garrett84
28.12.2019 | 23:31:38
Svjatogor

#57 Garrett84: Mě mrzí zploštění světa na zlouny (Nilfgaard) a hodňoušky (severní království). Ve skutečnosti byli tamní králové taky pěkné svině… :-D

#60 Garrett84
28.12.2019 | 23:38:02
Garrett84

#58 Lady Adeline: No v „tuto chvíli“ ani v knize ještě o žádný vztah de facto nejde.. :) Po bitvě o Sodden má o něm malá Ciri noční můry a Cahir je „v báni“, v nemilosti císaře, protože jako elitní voják nesplnil jediný úkol (ona mu „utekla“ trochu jinak, ale to je detail), který měl: přivézt živou Ciri císaři. On totiž „jen“ dostal rozkaz, který plnil a nebyl žádný vysoký důstojník, potažmo velitel armády, jako to je v seriálu. Kdyby nebyl syn císařského senešala, tak by v tom světě nejspíš hned přišel o hlavu.. Emhyr var Emreis neměl ve zvyku dávat druhé šance. Tady to ale udělal.. ;) Ale taky jsem zvědavý, jak to tam pak pojmou.. ;) #59 Svjatogor: Tak to podle mě nemohli teď udělat jinak.. ;) Něco už taky 2× naznačili a ty hlavní intriky vládců a mágů severních království jsou stejně hlavně až v pentalogii. Souhlasím, že to teď tak trochu vypadá, ale to snad ještě napraví.. :D

#61 Svjatogor
29.12.2019 | 8:59:17
Svjatogor

#60 Garrett84: Císař je ve skutečnosti jedno překvapení vedle druhého. Stay tuned! :-D

#63 Garrett84
29.12.2019 | 9:50:26
Lady Adeline

Garrett84: ja cetla shrnuti jejich pribehu cele,takze vim jak to dopadne :-( Doufam ze v serialu to pozmeni, kdyz uz jsou v nem takove zmeny.

#63 Garrett84
29.12.2019 | 9:55:31
Garrett84

#62 Lady Adeline: A já se tak snažil nespojlerovat.. :D No nevím, moc si neumím představit happy end téhle linky, protože to by pak úplně ovlivnilo děj potom. Leda snad jen takový poloviční happy end.. :D #61 Svjatogor: Jo, já když jsem to četl poprvé, tak jsem si u té pasáže v knize Paní jezera na hradě Stygga málem cvrknul do textilu. Za celou dobu mě to vůbec nenapadlo, i když tam je těch indicií během celé pentalogie vlastně dost.. :D

#64 Svjatogor
29.12.2019 | 10:55:26
Svjatogor

#63 Garrett84: A.S. a happyend? :-O To už bych jej raději hledal ve světě Warhammer mezi trolobijci. :-D

#65 Garrett84
29.12.2019 | 11:14:53
Garrett84

#64 Svjatogor: No jo, pravda :D

#66 Svjatogor
29.12.2019 | 12:23:39
Svjatogor

#65 Garrett84: Katerina & Felix. Big love. xD Po obléhání hradu Reikguard Kemmlerovým nemrtvým vojskem Nathan Long přestal psát, škoda. :-(

29.12.2019 | 13:36:09
Rodney_

Nilfgaard je jedna z mála kaněk v seriálu, doufam že ho budou pro příští serie vyzobrazovat jinak. Profesionální armáda, skvěle vybavená, civilizace na úrovni a oni z nich udělaj opak. Další je Cahir. Dělaj z něj hlavního záporáka. Jsem zvědavej jak nakonec otočí a přidá se ke Geraltovi k záchraně Ciri jako je to v knihách. V knize je to karierista, mladý důstojník který plní rozkazy, vyveze Ciri z hořící Cintry a nakonec se do ní zamiluje. Tady to je fanatik který velí celý armádě a nechá zabít Myšilova. Podle lore čarodějové Nilfgaardu mají svojí vlastní školu(Akademie magie). Tady to vypadá tak že se všichni čarodějové světa učí na Ban Ardu a Arethuse. Proč by království severu posílali svoje mágy do služeb Nilfgaardu?

29.12.2019 | 17:32:15
pidalin

Toho Cahira trochu přehnali, to je fakt. Knihy jsem četl asi před 7 lety takže už si to uplně nepamatuju kdo je kdo ale na Cahira jsem si nakonec vzpomněl že vlastně má bejt pak v tý Geraltově družině. Nejvíc se těšim na upíra Regise, snad ho tam daj, toho jsem měl v knihách hodně rád. A jsem zvědavej na Vilgefortze a jeho vývoj, nechci spoilerovat ale hodnej uplně nebude. :-)

30.12.2019 | 17:12:53
John Martson

To je velká škoda že druhá série bude až za rok.To mě celkem naštvalo

30.12.2019 | 23:49:08
John Martson

Znáte Zoltána chivoje

30.12.2019 | 23:52:15
DC Expert

Mark Hamil bude hrát Vesemira!

#73 Hostik
31.12.2019 | 12:09:53
Hostik

#19 Beranir: Kde si přišel na to, že Triss je důležitá postava?? Až hry ji daly více prostoru a udělaly z ní důležitou postavu, v knihách tak důležitá není…

2.1.2020 | 8:59:21
Hostik

#71 DC Expert: A je to jisté?? On někde žertoval, že by si ho fakt zahrál.. A jako on by byl pecka Vesemir, úplně do té role sedí!

2.1.2020 | 9:04:43
damon2040

Chci vědet kdy konečně bude druha řada zaklínače už se těším

16.3.2021 | 16:05:08
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů a filmů









Reklama