Zaklínač (The Witcher)
83/100 - 370×

Zaklínač(The Witcher)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
VOD
Netflix
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

Co nabídl teaser s Yennefer?

Co nabídl teaser s Yennefer?

V době konání WitcherConu jsme se dočkali i dalšího teaseru, který se zaměřil na Yennefer. Ten jsme sice očekávali už v předchozích týdnech, ale podívat jsme se na něj mohli až teď. Nyní si shrneme, které nové záběry nám vlastně nabídl.

13 0
19.7.2021

Teaser

V dřívějších týdnech jsme se dočkali teaserů s Geraltem a Ciri, a tak bylo jen otázkou času, kdy se dočkáme i teaseru s Yennefer. Ten sice přišel později, než jsme ho očekávali, ale každopádně nyní se na něj můžete níže podívat.

Thumbnail Play icon

Yennefer v zajetí

Publikovaný teaser byl bohužel v poměrně špatné kvalitě a navíc toho ani moc neodhalil. Yennefer se po bitvě o Soddenský pahorek ocitla na nepřátelské straně, kde jí byly nasazeny okovy. Níže je souhrn několika nových záběrů, které teaser nabídl.

Voleth Meir?

Pár záběrů bylo věnováno i postavě v kápi, která drží dítě. Mohlo by jít o záhadnou Voleth Meir, která nám má být představena ve druhé řadě a po které je dokonce pojmenována jedna epizoda?

Francesca Findabair

Paradoxně byla většina teaseru tvořena záběry z první série. Jednoho překvapivého záběru jsme se tu však dočkali – teaser nám nabídl první pohled na překrásnou elfku Francescu Findabair. Takto bude vypadat v podání herečky Mecie Simson.

Zdroj článku: Redanian Intelligence; Foto: Netflix

Diskuze /58

Svjatogor

Smysluplný teaser! :-O Tvůrce Voleth Meir nemá hlavu proto, aby mu nepršelo do krku. :-)

19.7.2021 | 11:01:05
Praseodym

Překrásnou Francescu tu bude hrát vzhledově úplně tuctová herečka. Aneb pokračování woke agitky, kdy něco jako objektivní krása ženy přece ani neexistuje, takže pojďme obsadit role krásných čarodějek průměrnými/hnus­kami. Od Netflixu už nic jiného ani čekat nelze…

#4 FallenMaia #16 Cahir
19.7.2021 | 13:18:38
AzurovyAzure77

Voleth Meir má být ta osoba zamotaná v ošuntělém červeném prostěradle? Jak tohle mohlo projít přes postprodukci…

19.7.2021 | 13:53:42
FallenMaia

#2 Praseodym: Tie vaše ospevované hry ju tiež nezobrazili ako nejakú extra krásavicu.

https://static.wikia.nocookie.net/…dth-down/250?…

https://www.google.com/search?…

Náhodou tu vyzerá ešte celkom vpohode.

#6 Argenium #7 4391 #14 Praseodym
19.7.2021 | 15:42:15
desaix

O rolu Francesci Findabair mala záujem Frida Gustavsson, ktorá viac zodpovedala mojej predstave, ale tak čo už, úplná katastrofa to zase nieje. Dúfam, že Mercia je aspoň dobrá herečka.

#6 Argenium
19.7.2021 | 17:13:31
Argenium

#5 desaix: Tak nějak no. Představoval jsem si „nejkrásnější čarodějku“ trochu jinak, ale špatně rozhodně nevypadá a pokud herečka umí hrát, tak to má potenciál na minimálně A-tier postavu v seriálu.
#4 FallenMaia: Hry jsem nějak moc nehrál, ale na tom obrázku, co jsi hrdě předložil, vypadá docela dost dobře. Akorát nevím, jak by se něco takového převedlo do reality, aniž by to vypadalo debilně. Snad se zase neurazíš kvůli mému „nesprávnému“ názoru. :)

#8 FallenMaia
19.7.2021 | 17:43:17
4391

#4 FallenMaia: Taky mi nepřijde, že by na tvém obrázku vypadala špatně. Věc vkusu.

Každýmu se líbí něco jinýho. I kdyby jí hrála Scarlett Johansson, tak to bude špatně.

#8 FallenMaia
19.7.2021 | 21:09:57
FallenMaia

#6 Argenium: #7 4391: Ja som sem posielal konkrétne tento obrázok z hry

https://www.google.com/search?…

Len keď som si teraz rozklikol ten odkaz ktorý som sem dal tak mi ten obrázok vôbec nezobrazilo, neviem prečo. Pred tým to fugnovalo. Hoši za prvé ja som nepísal že by vypadala špatně, ak by ste pozorne čítali napísal som že „hry ju tiež nezobrazili ako nejakú extra krásavicu“ a to je bohužiaľ pravda. Ak sa bavíme o tom že na obrázkoch z hry „vypadá docela dost dobře“ a že je to všetko „vec vkusu“ ako tvrdíte vy, tak s tým samozrejme súhlasím ale v tom prípade je mnimálne za mňa hlúposť písať tu že „tuctová herečka“ ktorá ju hrá v adaptácii je nejaká „woke agitka“ a podobné žvásty ktoré tu písal Praseodym. To bol celý môj point. Dnes už sa na to ľudia nedokážu pozerať normálne, stačí že niekam obsadia nejakú herečku, hneď je to všetko nejaká politická agitka, prečo preboha? Prečo do toho neustále ťahať tieto veci?

#10 desaix
19.7.2021 | 21:46:33
Svjatogor

Krásná tvář pro Francescu by se našla i na východ od Rýna, potažmo Odry – Nisy. Touto poznámkou nesleduji nic zlého. Pouze připomínám jeden ze závazků Laureen přizvat nás (CZ, SVK, POL, RUS, UKR, FIN…) do natáčení. Na nějakou jazykovou bariéru se už deset let nedá vymlouvat. Je to škoda.

Za mě zatím 5/10. Neurazí a nenadchne.

19.7.2021 | 22:22:21
desaix

#8 FallenMaia: Prečo berieme všetko ako politickú agitku? Asi preto lebo to politická agitka je. Nevidí to iba človek ktorý to vidieť nechce. Dnešná seriálová tvorba je edukačný program pre mládež.

#11 FallenMaia
19.7.2021 | 22:43:54
FallenMaia

#10 desaix: Úžasná odpoveď. Prečo to tak beriem? Lebo to tak je! :D :D Čo tak to neustále neriešiť, nepoukazovať na to, ignorovať to a snažiť sa užiť si seriál bez podobných blbostí? Ak budeš tieto veci neustále hladať vždy ich nájdeš, a to aj tam kde nič také nieje.

19.7.2021 | 23:23:00
Orea

Tak především má být Enid zlatovláska. Takže ať ji hraje, kdo chce, nechápu, proč je sakra takovej problém, aby měla světlé vlasy. Vždyť to je to nejmenší, co pro tu postavu mohli udělat. Pak by stačilo trochu makeupu a mohla to být kost.. Tohle je prostě šedá myš a ne Sedmikráska z Dolin.

#16 Cahir
20.7.2021 | 2:52:11
4391

Já vim cos napsal Fallene, já sem ti to taky nevyvracel, jestli sis všiml. Já jsem k tomu doplnil, že ať jí bude hrát kdokoli, tak bude vždycky někdo držkovat. Což se na Edně potvrzuje celkem pravidelně, tak u Francescy to snad ani nemohlo byt jinak.

20.7.2021 | 7:10:19
Praseodym

#4 FallenMaia: 1/ O hrách jsem nic nepsal.

2/ Pokud se chceme bavit o hrách, když už to téma teda bylo nakousnuto – ve hrách byly všechny čarodějky vykresleny s velkou pečlivosti a odpovídaly tomu, jak byly popisovány v knihách. Ty obrázky nejsou obrázky postavy ze hry, ale jenom obrázku z Gwintu. Netahal bych to sem. Čarodějky, co opravdu vystupovaly ve hře, vypadaly vždy skvěle.

3/ Jak tu někdo psal, že každému se líbí něco jiného – jasně. Ale nějaká obecná představa o tom, jak vypadá opravdu velmi krásná žena a na které se shodne většina mužů, nepochybně existuje (a i když třeba nemusí být každá krásná žena můj typ, dokážu krásu esteticky ocenit a poznat, že je krásná). A ta herečka, co bude hrát Sedmikrásku, to nepochybně není.

4/ Jsem pro, aby se do seriálů netahala politika, woke agitky apod. V tom s vámi naprosto souhlasím. Ale to by nejdřív museli odvolat Lauren a dát ten seriál někomu jinému, do té doby bude všechno v Zaklínači od Netflixu jen oběť woke agitky, bohužel. :-) Přitom celý svět tak postižený není – stačí se podívat třeba na HBO…

#18 FallenMaia
20.7.2021 | 8:19:52
Praseodym

A kdyby ještě někdo nechápal, co jsem napsal, tak já vám to ještě vysvětlím – Lauren, a sama to psala, vybírá herce do rolí naslepo. Tzn. neřeší vzhled, co se týče barvy kůže, ale ani co se krásy týče. To je dnešní pohled na svět lidí, jako je Lauren. Nic fyzického není podstatné, že se někdo narodil méně krásný, není jeho chyba, takže musíme narovnat přírodu a dát mu stejné šance ve všech ohledech… Bohužel západní svět si tenhle svůj přístup moc dlouho užívat nebude, protože už je tak slabý (a tohle je projev té slabosti), že ho velmi brzy zničí někdo jiný (například Čína, velmi pravděpodobně).

#16 Cahir #29 Lolamoon
20.7.2021 | 8:23:55
Cahir

#2 Praseodym: Dost hloupej názor.
#12 Orea: Nikde není daný, že musí být zlatovláska. To že tady vyznáváš árijskou rasu není pro Zaklínače podstatný.

#15 Praseodym: Ale tohle je správný a hlavně silný přístup. Prostě se s tím smiř. Já tomu fandím.

#17 Praseodym #22 Marty.m293
20.7.2021 | 9:10:35
Praseodym

#16 Cahir: Ten přístup vyplývá z blahobytu a následné slabosti. Není na něm nic silného. Bez kulis moderní blahobytné společnosti, na které jeho zastánci nenesou prakticky žádnou zásluhu, by ten přístup nikdy nepřežil.

20.7.2021 | 9:26:21
FallenMaia

#14 Praseodym: Všeobecne elfovia a elfky v hrách vyzerali dosť divne, jasné každému sa páči niečo iné ale určite sa môžeme zhodnúť na tom že neboli vykreslení ako tí najkrásnejší obyvatelia sveta. Ja viem že o hrách si nič nepísal ale väčšinou sa to vo všetkom chvália hry od CD Projektu tak mi to nedalo aby som to neprirovnal. Je jedno či ide o Witcher trilógiu alebo Gwint/Gwent, všetko to má spoločný základ.

A k tej poilitike ktorú sem neustále ťaháte, ty tvrdíš že západný svet čoskoro padne a že je celý prežraný, ja ti poviem len toľko že bez toho nenávideného západného sveta by si tu nemal toľko seriálov o ktorých by sa dalo takto vo veľkom debatovať, nebolo by toľko filmov, už vôbec nie tých veľkých holywoodskych blockbusterov. To že v poslednej dobe obsadzujú viac farebnejších hercov ako kedykoľvek pred tým je pravda, ano. Lenže problém je v tom že vy ktorým to tak strašne vadí to dnes už vidíte úplne všade, stačí že obsadia niekoho iného ako ste si predstavoavali tak začnete vykrikovať že je to všetko len špinavá politika a podobne, pritom to tak vôbec nemusí byť a ono je to už docela únavné keď to podobné náreky počujem takmer pravidelne pri každej jednej tmavšej postave je úplne jedno či to bolo z politických dôvodov alebo nie. Chápeš čo chcem povedať? OK môžeme polemizovať o tom že zrovna túto elfskú čarodejku obsadili z tohto dôvodu, ale baviť sa na túto tému tamker pri každom jednom černochovi mi príde zvrátené, to je ako keby ste zrazu chceli aby úplne prestali obsadzovať tmavších hercov.

#19 Praseodym #29 Lolamoon
20.7.2021 | 9:33:58
Praseodym

#18 FallenMaia: Politiku už asi neřešme. To je moc košaté téma a nikdo z nás asi nezná všechny pravdy a důsledky.

Co se elfek týče, tak jak jsem psal, mně je celkem jedno, co bylo ve hrách – hry jsou jen další adaptace. Nicméně nepřijde mi, že by elfky ve hrách byly nějak ošklivé. Spíš takový průměr, lehký nadprůměr. Ale Francesca měla být nejenom nejkrásnější elfka, ale i nejkrásnější žena světa.

Mimochodem, mně černoši v Zaklínači ani nevadí. Ale ignorace něčeho, jako je krása, mi už vadí, a to dost. Poslední ukázka modelek Victoria's Secret je toho ukázkou.

#20 Praseodym
20.7.2021 | 9:44:10
Praseodym

#19 Praseodym: Ale vlastně i Victoria's Secret je mi jedno. Třeba si nějak spočítalo, že takovou propagací vydělají víc peněz. Ale sakra, když je někde jasně řečeno, že je někdo nejkrásnější žena světa a je jasně popsáno, jak byl Geralt její krásou ohromen, když ji viděl, tak ta krása má bít do očí. Tečka.

20.7.2021 | 9:49:22
Praseodym

Plus je samozřejmě nesmyslná, že Francesca byla na nějakých fotkách těhotná. Ona nemůže mít děti. Je už stará. To bylo taky řečeno. A ignorací sice detailů, ale mnoha detailů, se z díla stává úplně jiné dílo. Detaily tvoří celek.

#23 Marty.m293
20.7.2021 | 9:50:53
Marty.m293

#16 Cahir: Nevím odkdy je nechat si naflusat do ksichtu silný postoj. Pokud tomu ovšem skutečně věříš, tak co kdyby ses smířil s tím, že tenhle seriál je kus netflixovského hnoje a přestal nás tady neustále “vychovávat“: pitomými poznámkami o árijské rase počínaje, životními postoji konče.

#24 Argenium
20.7.2021 | 10:35:55
Marty.m293

#21 Praseodym: Líp bych to neřekl.

20.7.2021 | 10:37:10
Argenium

#22 Marty.m293: Kámo… doslova to je troll :D Občas pohladit ano, ale krmit ho nemusíš.

#25 Marty.m293
20.7.2021 | 13:33:21
Marty.m293

#24 Argenium: No jo no…holt mi občas hne žlučí víc než obvykle. :)

#26 Svjatogor
20.7.2021 | 13:59:10
Svjatogor

#25 Marty.m293: Literární Cahir je katarzní postava, kterou čtenář zprvu nenávidí, aby jí ke konci cesty oplakal. A já tuším, že i náš Cahir opíše obdobný oblouk. Jenom doufám, že se v terminálním stádiu sebe sama nebude podpisovat s pozdravem: Heil… a dál to znáte. ;-) xD

20.7.2021 | 14:25:34
Steve23x

https://www.theguardian.com/…-tv-so-white

https://www.theatlantic.com/…hite/343239/

No nejhorší na tom všem je, že seriál celkově stojí za prd, to že vybíraj nemastný, neslanný herce je už jen detail. Jo a vzpomeňte si na tu vypelichanou zlatou slípku aka „drak“.

#28 desaix #31 Orea #34 Svjatogor
20.7.2021 | 17:59:22
desaix

#27 Steve23x: Čo dodať? Po prečítaní podobného článku mám vždy chuť zakričať : "Tak si kurva napíšte vlastné fantasy a môžete si ho vytvoriť ako chcete. " Je naozaj šťastie, že sa Pán Prsteňov točil ešte v normálnej dobe, keď o tvorbe nerozhodovali zasraní aktivisti ktorí nikdy nič nevytvorili ani nevytvoria.

#30 Praseodym
20.7.2021 | 18:32:56
Lolamoon

#15 Praseodym: to naozaj napísala, že nerieši vzhľad… Vlastne to vidíme… Možno by jej niekto mohol povedať, že pri seriály je vzhľad podstatná vec a ovplyvňuje dielo a diváka..

Čo sa týka Francescy…To, že je najkrajšia široko ďaleko je jej súčasťou a bolo to v knihách viackrát spomínané (a bola blondína). A kedže sa tu polemizuje nad herečkou tak určite nie je vzhľadovo dobrý výber. Výzorovo priemerná herečka.

#18 FallenMaia: Prečo sa tá politika stále rieši…No lebo tá politika je nasilu, do oči bijúc a naozaj už je skoro všade.....napr. herečka tmavej pleti ako historická postava Anna Belony, seriál Bridgetons v 19. storočí vychádzajúc z knižnej predlohy, kde žiadna čierna šľachta nebola…prirobený čierny elf v Zaklínačovi…pre toto toľké náreky…toto je vyslovene pretláčanie čiernych hercov na úkor diel, histórie…kde je problém si vymyslieť originálny príbeh, kde sú kľudne aj všetci čierni herci…ako kedysi nebolo správne, že čierni boli potláčaní tak to nie je správne ani naopak teraz…a zas sterilná rovnováha so všetkými skupinami tiež nie je správna…

#36 FallenMaia
20.7.2021 | 19:16:57
Praseodym

#28 desaix: Je smutné, že o tom, co budeme dělat a na co se budeme dívat, čím dál víc rozhodují lidé, kteří nemají mozek ani na to, aby vynalezli lžíci. A kteří nemají na blahobytu dnešní společnosti a na tom, že se mají dost dobře, aby mohli řešit takové p******y, žádný podíl.

20.7.2021 | 20:46:38
Orea

#27 Steve23x: Dornish, another dusky ethnic group from a distant land who are defined by hyper-sexualised and aggressive behaviour

Takže v době, kdy frčí různé polyamorní vztahy, kdy je normální prezentovat svoje choutky veřejně v různých průvodech a na přehlídkách, kdy sex je celkově míň tabu a kdy seriály jsou plné sexu a nahoty, aby přilákaly diváky, se budeme pozastavovat nad sexualitou Dornů?
Prostě kdo chce psa bít, hůl si najde. Podle mě to byli milí a zajímaví lidé, kapitoly z Dorne mě bavily víc než blonďaté rody a spin off z Dorne by byl pecka a uvítala bych ho víc než o Targaryenech.
Taky se můžem bavit o tom, že ti největší zmetci byli bílí. A ne chodci, ale Lannisteři a Boltoni a Targaryeni. Kde je nějaká diverzita? A chodci vlastně taky – jak to že mezi nimi nebyl černý chodec?
A scény s Yennefer v epizodě s džinem jsou teda ok, nebo ne? Imaginární orgie, vystrkování koz při chytání džina… hypersexualizované. A Yen má být bílá, ale obsadili i do těchto scén schválně snědou herečku. Takže tady to nevadí? Jsem zmatena.

“There are no black people on Game of Thrones,” he said. “I ain’t paying money to always see one type of person on-screen…„ ..v pořádku, však tě nikdo nenutí. “…Because you see different people from different backgrounds, different cultures, every day…" To je teda překvapení, že v době inspirované středověkem lidi až tak necestovali a nemísili se…
Bože, kdo má furt čas chuť vymýšlet tyhle sračky. Kdyby to radši investovali do vzdělání…

#32 4391 #33 desaix
20.7.2021 | 21:04:44
4391

#31 Orea: Vzdělání moc nenese, víc vynáší stát se levicovým aktivistou a nechat se dotovat :) Viz spoluzakladatelka BLM Patrisse Cullors, která si koupila luxusní sídlo v bohaté čtvrti (která je převážně bělošská, asi nechtělá jiný černochy za sousedy. Což bylo mimochodem o dost víc kontroverzní, než kde ty prachy vzala. Ti co jí to dotovali to dělali nejspíš v dobré víře, že pomáhají i jiným černochům než jí… :D ).

Hele, já dosáhnul fáze, kdy je mi už celkem fuk, jak Witcher dopadne ;-) Až se mi to fakt nebude líbit, tak na to přestanu koukat, stejně jako nekoukám třeba na seriál „Walker“, tam jsem dal dva díly a víc prostě nezvládnu. Jestli někdo nazývá Witcher politickou agitkou, tak má nejspíš pravdu, ale podívejte se na Walkera a zjistíte, že Witcher je fakt slabý odvar oproti týhle korektní kravině.

Když bysme chtěli opravdu něco změnit, tak pomůže maximálně přestat si platit Netflix a podobný služby. Jde jim hlavně o prachy. Kdyby přišli o zákazníky, tak by je to donutilo změnit firemní politiku (to by mělo větší váhu, než nějaká petice). Asi tušíme, že to se nestane, lidi co si Netflix opravdu platí, tak ví co od jejich nabídky čekat :) (no a kdo to tahá z torrentů jako já, tak toho názor může mít Netflix srdečně u pr… a můžu s tím prudit lidi maximálně tak na lampárně nebo na Edně).

#35 Orea #36 FallenMaia
20.7.2021 | 22:00:47
desaix

#31 Orea: John Boyega je človek ktorého celá kariéra stojí na tom, že je černoch. Určite sa našlo dosť belochov ktorím v SW išiel na nervy a predsa si kúpili lístok do kina.

#35 Orea #36 FallenMaia
20.7.2021 | 22:11:34
Svjatogor

#27 Steve23x: 4Guardian: Simply answer for simply question. Fantasy is white because we, creators, are white. ;-)BTW: Tato skutečnost ovšem nebrání jiným přejímat princip fantasy a tento princip dále zpracovat podle svého. Fantasy je náš dar celému světu a J.R.R.T. je něco jako Neil Armstrong. Není zač. :-)

20.7.2021 | 22:47:49
Orea

#33 desaix: jsem si ho musela vygooglit :-D takže talentem asi moc neoslnil :-D ale už je to jasnější, chlapec si holt plete svět fantasy se SW :-)

#32 4391: heh, tak tohle jsem vůbec nezaznamenala :-D

též tahám přes torrenty :-D a nejspíš se budu dívat, i když se mi to nebude líbit, a pak držkovat na Edně :-P holt je to tak, jak to je.. pak si spravíme náladu lepšíma seriálama :-) teď koukám na The Killing, trochu starší kriminálka, za mě pecka (na Most to ale nemá).

ježišmarjá, vždyť Walker je přece jen jeden… umí tenhle vůbec kop z otočky? :-D

#36 FallenMaia #44 4391
20.7.2021 | 23:39:45
FallenMaia

#29 Lolamoon: Ale no táák, toto je vaša klasická obrana, vždy tu každý vytiahne len týchto pár do očí bijúcich prešlapov a na všetko ostatné sa automaticky zabúda. Koľko krát tu budem ešte čítať o nejakej tej Anne Boleynovej? Prečo keď sa teda bavíme o čiernych postavách a hercoch tam kde nemajú byť prečo sa nepozrieť aj na presný opak? Vieš koľko existuje filmov a adaptácií kde sa schváne obsadili bieli herci aj keď to tak byť nemalo? Čo napríklad si trošku posvietiť na taký Scottov Exodus Gods and Kings? Kde egypťanov hrali čistorkvní beloši? Prečo ste tu vtedy nevykrikovali aké je to zlé? Čo takto všetkými milovaný Winnetou kde indiánov hrali európania? Čo tak Scarlett Johansson hrajúca v Ghost in the Shell aziatku? Alebo Johny Depp hrajúci indiána? A takto by sa dalo pokračovať dokola, zaujímvé že vo všetých týchto prípadoch nikto z čechov alebo slovákov nevyplakával ale zrazu je niekde nejaký černoch tak je zle.

#32 4391: Sám by som to lepšie nenapísal.

#33 desaix: Megan Fox je ženská ktorej celá kariéra stojí na tom, že je to pekná tvárička. Určite sa našlo dosť ľudí ktorím v Transformeroch išla na nervy a predsa si kúpili lístok do kina. Použil som tvoj komentár len som pozmenil pár vecí, to len ukazuje že tieto vaše hlúposti sa dajú použiť na kohokoľvek vo filmovom biznise nie len na černochov a ich farbu kože, každý má niečo svoje čo využíva na to aby sa zviditeľnil a zarobil. Čo je na tom?

#35 Orea: „též tahám přes torrenty :-D a nejspíš se budu dívat, i když se mi to nebude líbit, a pak držkovat na Edně :-P holt je to tak, jak to je..“ Ano presne takto to tu funguje, tipujem že rovnako to má väčšina prispievateľov na tejto stránke. Nepodporia seriál ani jediným centom, pozrú celú sériu prídu sem a držkujú aké je to celé o ničom a že to bola strata času a aj keď na to nakladajú čo sa dá aj tak budú zase pozerať druhú sériu a rovnako tretiu a vlastne všetky ktoré ešte prídu. Všetky si pekne stiahnu a po každej tu budú držkovať. Klasika.

#37 desaix #39 Svjatogor #42 Orea #58 Lolamoon
21.7.2021 | 1:49:07
desaix

#36 FallenMaia: Rozdiel je v tom, že Megan Fox sa nesťažuje a jej postava priemernému sci-fi pomohla zo sledovanosťou a Boyega svojou postavou a hereckým prejavom SW skôr uškodil. Ak tvojím argumentom zopár poznámok. Možno ťa to prekvapí, ale starí Egypťania boli z veľkej časti biely. Johnny Depp je čiastočný indián (cherokee). Scarlett Johansson hrajúca v Ghost in the Shell vadila i belochom.

#38 Svjatogor
21.7.2021 | 8:55:08
Svjatogor

#37 desaix: Technická poznámka pro oba. Boyega by si mohl zahrát faraona (25. dynastie byla nubijská). ;-)

#40 Svjatogor #41 desaix
21.7.2021 | 9:20:41
Svjatogor

#36 FallenMaia: Máš pravdu, ale ty mluvíš o daleké filmové historii. Příklad: John Wayne na skok opustil western, aby si zahrál Čingischána (The Conqueror / USA / 1956). Je to film své doby. Je čb, herci v něm ještě divadelně přehrávají ad absurdum, výprava je cirkusová a samotná uvěřitelnost děje je… spíš není. Teď otázka. Kolik autentických stepních Mongolů (nebo alespoň Číňanů, Korejců, Vietnamců) umělo plynně anglicky a umělo hrát tak, jak to chtěl Hollywood? Odpovím: Nula nula prd. O deset let dříve by neuměli ani kompars davových scén a o dalších deset let dříve by před kamerou utekli.

Ergo 1: Tam, kde nic není, ani Smrť nebere. Vzal to John Wayne.

Ergo 2: Vše je vývoj a cílem je autenticita ve hraném / doku filmu.

Ergo 3: Anne Boleyn (2021) = 0%. Chválím Belle (2013), nelhalo se. Je to skvělý film! :-)

21.7.2021 | 9:45:17
Svjatogor

#38 Svjatogor: I Adrien Brody i když je žid (15. dynastie byla hyksóská (semitská) dynastie). :-D

#41 desaix
21.7.2021 | 9:57:49
desaix

#38 Svjatogor: Preto som písal, že boli z veľkej časti biely. Áno 25. dynastia bola nubijská, alebo presnejšie kušitská. V každom prípade to bolo v čase úpadku, keď mal Egypt najslávnejšie obdobia už za sebou.

#40 Svjatogor: No to práve nieje isté či boli Hyksósovia semiti. Ja osobne sa skôr prikláňam k indoiránskemu pôvodu, kvôli ich jazdeckému umeniu.

Starí Egypťania boli zmesou severoafrických a indoeurópských kmeňov. Kultúra Nákada ktora predchádzala Starej Ríši bola indoeurópskeho pôvodu a Badarská kultúra zase mala svoj pôvod v beduínskom prostredí dnešného Alžíru a Maroku. Spojením týchto kultúr vznikli starí Egypťania.Citácia: „Naqadské kostry boli morfologicky blízke moderným osteologickým súborom z Európy a indického subkontinentu. Zubná analýza zvláštnosti Badarských fosílií ukázala, že boli príbuzní s ďalšími Afroasiatic populáciou obývajúcov severovýchodnú Afriku a Maghreb. Badarské kostry boli fenotypicky odlišné od kostier patriacich k populácii v subsaharskej Afriky.“ A len na okraj, beduínske obyvateľstvo Maghrebu (Lýbia,Alžír,Ma­roko) bolo svetlejšie ako semitský Kartaginci v dnešnom Tunisku, čo zmieňujú i rímske záznamy. Čo tým chcem povedať je, že Egypťania boli svetlejší ako Arabi.

21.7.2021 | 11:20:59
Orea

#36 FallenMaia: Aspoň tady nechodím peskovat lidi a netvářím se, že jsem lepší než všichni ostatní ;-) Na co se dívám a proč, je moje věc a nemusím nikomu vysvětlovat svoje motivace. Ani nechápu, co je ti vlastně po tom, je to můj čas. Moje komentáře číst nemusíš ani na ně reagovat a vlastně ani chodit do téhle diskuze, když se ti nelíbí. Ale ty stejně přijdeš a budeš to tu číst a pak držkovat na jiné názory, klasika :-)

#43 FallenMaia
21.7.2021 | 13:08:38
FallenMaia

#42 Orea: Držkovat na tupé (jiné) názory je oveľa zábavnejšie ako držkovať na seriál. A ano máš pravdu, chodiť do diskusie nemusím a ani som sem nechodil, od premiéry prvej série som sem chodil fakt len sporadicky a takmer vôbec som sem neprispieval hlavne kvôli tým vašim unavujúcim negativistickým rečiam. A samozrejme pozeraj si čo chceš, ako hovoríš, je to tvoj čas, tvoj život, sťahuj si čo chceš, keď je pre teba celý zmysel pozerania seriálu len ten že si ho pozrieš aj keď vieš že ti lezie na nervy a potom sa prídeš vyplakať do debaty na Ednu tak samozrejme s tým sa nedá nič robiť, máš na to plné právo ale logicky musíš očakávať aj adekvátnu odozvu v tomto prípade tú moju. Ako sa hovorí akcia vyvolá reakciu. Ja neviem, mne by to vlastne ani nejaká tá základná slušnosť nedovolila obtierať si držku o niečo za čo som nezaplatil a len som si to stiahol, práveže by som bol rád že mám vôbec čo pozerať a vlastne zadarmo. Ak ma toto robí ako ty hovoríš „lepším než všetci ostatní“ tak ano, v tom prípade s tebopu plne súhlasím.

#44 4391 #47 Orea #49 Argenium
21.7.2021 | 15:00:31
4391

#35 Orea: Mám to podobně, ale teď už tu s kritikou moc neplýtvám. Můj názor na Witchera se nezměnil (prostě průměr), negativa vidím furt, ale v diskuzi jsem v podstatě celou dobu co seriál existuje a témata se tu za tu dobu začaly hodně opakovat (což je asi to, co tak vadí Fallenovi). Tak už se málokdy zapojím ;-)

Já si do budoucna ten Netflix možná i platit začnu, nabídka neplacených programů za moc nestojí (proto na televizi vlastně nekoukám už asi 17 let :) ). Netflix přecejen i přes svojí politiku nabízí zajímavější výběr. Není to jen průměrný Witcher, ale taky Stranger things, Castlevania (to mi tu nedávno někdo doporučil, no už jsem zkoukl tři série a nelituju) Queen's Gambit a tak podobně. Ale zatím to předplatné v plánu nemám, na seriály koukám teď jen občas. Uvidíme, až přijdou dlouhé nudné zimní večery.

#43 FallenMaia: Chápu, že je to otravný přijít po roce a vidět, že se tu nic nezměnilo, ale i tak bych neházel všechny diskutéry s negativním názorem do jednoho pytle. Zrovna Orea sem chodí možná ještě míň než ty, asi bych jí tedy nepočítal úplně do jádra rejpalů (třeba to tak nebereš, no přijde mi to tak). A co se toho předplatnýho týče, tak si myslím, že stejně jako každý rybář začínal jako pytlák, tak i každý předplatitel Netflixu začínal jako pirát. Tak bych se ani v tomhle moc nebabral, kdo si to platí a kdo ne. Myslím, že na Edně je to úplně jedno, tady se ti fanoušci asi moc na poctivce a nepoctivce nedělí (Edna sice nijak nepodporuje pirátství, odkazy na torrenty apod jsou tu zakázané pokud vím, ale na druhou stranu se tu daj sehnat české titulky třeba na Mandaloriana, kterej se oficiální cestou v ČR sehnat zatím nedá).

#47 Orea
21.7.2021 | 16:39:31
Svjatogor

Co furt rešíte? Ano, první dva teasery sice byly o ničem, ale poslední teaser i trailer potěšily. Alepoň některé výtky si tvůrci vzali k srdci. :-)

#46 4391 #47 Orea
21.7.2021 | 17:45:06
4391

#45 Svjatogor: Ale jo, trailer vypadá líp, než jsem čekal ;-) :)

21.7.2021 | 18:30:23
Orea

#43 FallenMaia: Taky ti asi připadá zábavné překrucovat, co kdo napsal, a domýšlet si. Mě teda držkovat na tupé názory neba, takže už na tebe reagovat nebudu (nejspíš, samozřejmě nikdy neříkej nikdy).

#44 4391: No TV vůbec :-D Pravda, že Netflix má asi fajn věci, ale ostatní taky, mám rozkoukané seriály všude možně :-D Ale teď jsem měla taky mezeru, kdy se mi nechtělo na nic (nového) koukat, sjela jsem znova všechny Gilmorky, což je taková holčičí klasika, a pak si ještě nějakou dobu vystačila jen s youtubem :-)
Jinak mi právě přijde fajn, že to tady Xavik takhle udržuje a není to jen odkoukat sérii a pak rok (dva roky) ticho. A ani mi nepřijde, že by byli všichni jen negativní :-)

#45 Svjatogor: no uvidíme :-) všichni asi doufáme, že to bude lepší, ale napravovat už pokaženou reputaci je těžké. Navíc když z těch střípků je vidět i to, v čem se tvůrci nepoučili..

21.7.2021 | 18:46:23
HellTsuku

Možná seriál Yennefer by asi bylo vhodnější pojmenování

21.7.2021 | 21:09:57
Argenium

#43 FallenMaia: „mne by to vlastne ani nejaká tá základná slušnosť nedovolila“ Ty jsi normálně lepší troll než Cahir :D Děkuji za pobavení, dneska jsem to potřeboval.

Pokud teda mluvíš vážně, tak bych ti jenom rád připomenul, že 90 % věcí, co jsem tě kdy viděl vypustit do světa na Edně nemělo se základní slušností nic společného. Všichni, co tě tady známe, víme, že zrovna ty jsi moc slušnosti nepobral. Ani slušnosti, ani sociální inteligence. Ještě bych se tě jenom rád zeptal, ty se takhle chováš i v reálném světě nebo jenom zde na tom internetovém? Já si totiž nedokážu představit, jak někdo, kdo se vyjadřuje takhle arogantně a neuctivě, má vůbec něco jako kamarády nebo známé. Ale tak třeba se snažíš působit jako hustej cool alfa cápek jenom na Edně a v reálu seš fajn člověk, kdo ví.

#50 FallenMaia
21.7.2021 | 23:56:28
FallenMaia

#49 Argenium: Ty si si zase zobral jednu vetu z celého môjho príspevku a postavil si na nej svoju trapnučkú odpoveď. Ak by si čítal pozorne tak by si si všimol že hneď v prvej vete som napísal že je pre mňa omnoho zábavnejšie držkovať na miestne hlúpe názory ako kydať na seriál. Ak by si mal aspoň troška nejakého toho umu tak by si si asi dovtípil že slušnosť v rámci akýchsi miestnych medziľudských internetových vzťahov tu odo mňa čakať nemusíš, hlavne teda slušnosť voči nýmandom ako si ty :P To už sa skôr dočkáš toho že Cahir začne nadávať na černochov. Ak som totižto hovoril o základnej slušnosti tak som hovoril o akejsi úcte ku tvorcom daného diela či už seriálu alebo filmu alebo čohokoľvek iného či už sa jedná o hudbu, knihy, atď. Preto ma tu nikdy neuvidíš robiť si srandu z tvorcov Game of Thrones tak ako to kedysi robila polka internetu, vymýšlať im prezývky a posmievať sa, to je za mňa oveľa úbohejšie ako keď niekomu dobre naložím v diskusii. Preto ma ani neuvidíš kritizovať čosi čo som si stiahol a pozeral alebo hral som to vlastne na čierno, pretože je to z môjho pohľadu proste neuctivé, ok samozrejme človek môže mať na danú vec ktorú nadobudol nelegálne nejaký svoj osobný názor ale jeho názor je v porovnaní s tým ktorý si za danú vec zaplatil a tým ju aj podporil fakt len kôpka hnoja. A hlavne by som sa takýmito vecami nikdy nechválil verejne na internete, že si sťahujem seriál a ešte sa na tom smejem. Ano aj ja som si v minulosti stiahol nejaké hry ale držal som o tom hubu, zahral som, vymazal ak sa mi ale nepáčili tak som ich nehodnotil, nedržkoval vo verejných debatách a nerobil im zlé meno.

#53 Orea
22.7.2021 | 3:00:52
Argenium

Nemyslím si, že se mě ta druhá půlka týká, ale víceméně se s tím dá do jisté míry souhlasit.

Jinak, ty napíšeš asi nejvíc pokryteckou věc, jakou jsem kdy viděl, a divíš se, že mě to pobaví? Tak pardon, jenom mi přijde úsměvné, že zrovna někdo jako ty má tu odvahu kázat o slušnosti, když tvoje příspěvky jasně vypovídají o opaku. Ani ne tak tvoje názory (které jsou často celkem pochopitelné) jako spíš to jak je podáváš ostatním. Jestli nehodláš ukazovat „slušnost“ vůči nýmandům, tak jsi právě řekl, že skoro celá Edna jsou jenom nýmandi, resp, všichni, na koho jsi kdy reagoval, jelikož jsem tě neviděl se chovat slušně vůbec k nikomu. Jestli ti přijde takovýhle mindset v pořádku, tak bych opravdu chtěl poznat tvoje rodiče. Z toho jak píšeš (trapňoučký, nýmand :P, jsem pán Mordoru, muhehehe) předpokládám, že víc jak 16 ti nebude. Typický rozmazlený fracek no, co už. Užívej prázdniny dokud můžeš, pak už jenom práce.

#52 FallenMaia
22.7.2021 | 3:23:21
FallenMaia

#51 Argenium: Písal som o „nýmandoch ako si ty“, kde v tomto preboha vidíš že by som písal o celej Edne?

A ano ano, už niekoľko krát si mi ukázal že ti lezie na nervy moje vystupovanie tu na Edne, moja takpovediac arogantná povaha. Bohužiaľ, nemôžem s tým nič robiť, nauč sa s tým žiť lebo ja sa veru nikam nechystám a čím viac sa blíži druhá séria tým viac tu uvidíš moje komentáre, ale neboj sa, uvidíš, keď ma časom spoznáš lepšie, tak si ma ešte oblúbiš a možno si raz dobre pokecáme, nikdy nehovor nikdy. Podobné názory tu na mňa mala kopa ľudí a vždy sme si nejako porozumeli, nebudeš prvý ani posledný ;)

22.7.2021 | 3:41:07
Orea

#50 FallenMaia: Dovolila bych si tě teda ještě taktně upozornit, že jsi tu moji větu taky vytrhl z kontextu. Nevím, jestli to překrucuješ schválně, nebo protože máš problém s pochopením psaného textu, ale prosím tě, zkus číst trochu pozorněji.
Názor je názor a je jedno, jestlis za danou věc platil, bože :-D Spíš možná mají lidi trošku tendence si přikrášlovat to, za co vydali peníze – to by se asi dalo dohledat, jestli to potvrzují nějaké studie. A že sis též stahoval, nepřiznal jsi to (v minulosti a málem ani teď) a teď tady za to kážeš, tomu se říká pokrytectví. Úcta není automaticky, úcta se musí zasloužit, ale to se bohužel tvůrcům tohoto seriálu v očích spousty lidí nepodařilo. A to, jak se tu prezentuješ, že tu jsou všichni hlupáci a tvůj názor je jediný správný, vypovídá o tobě, ne o těch lidech ;-) A ještě si myslíš, že tady někomu nakládáš, lol :-D
Jako pobavils, ale už si mě fakt neber do huby, děkuji.

#54 FallenMaia
22.7.2021 | 3:53:44
FallenMaia

#53 Orea: „též tahám přes torrenty :-D a nejspíš se budu dívat, i když se mi to nebude líbit, a pak držkovat na Edně :-P holt je to tak, jak to je.. pak si spravíme náladu lepšíma seriálama“

Čo je preboha žívého na tomto vytrhnuté z kontextu? Jasne tu tvrdíš že si sťahuješ seriál a keď sa ti nebude páčiť budeš držkovať na Edne, čo je presne to čo ja kritizujem. Niesi ochotná za ten seriál legálne zaplatiť a už teraz hovoríš jak tu budeš držkovať keď to bude oničom. Názor je názor ano, veď to som aj ja napísal ale stále je názor človeka ktorý seriál ukradol menej smerodajný ako názor platiaceho diváka. Ten tvoj argument nedáva zmysel. Zoberme si modelovú situáciu, máš hru ktorú si 30 ľudí stiahlo a 30 si ju kúpilo, z tých 30 čo ju kúpilo ju 20 hodnotilo kladne a 10 negatívne a z tých 30 čo ju stiahlo by ju 30 hodnotilo negatívne a ty vlastne hovoríš že na názore tých 30 zlodejov nejak záleží, že záleží na názore ľudí čo danú vec nijak nepodporili a podľa nich by sme sa mali riadiť kedže celkovo je nespokojných 40 ľudí aj keď väčšina platiacich zákazníkov, v tomto prípade 20 je spokojných :D :D :D

Ano ja som si tiež nejaké veci stiahol, ale ako som povedal, nijak som tie hry neočiernoval, ak som nebol spokojný tak som ich proste vymazal a išiel ďalej a už vôbec že by som som sa v nejakej verejnej diskusiii rozčuloval čo za sračku som to hral keď som ju mal vlastne zadarmo, bolo by mi trápne.

#55 Orea
22.7.2021 | 4:17:11
Orea

#54 FallenMaia: Hlavně je to psané s nadsázkou, emotikony by ti mohly leccos naznačit. Taky je potřeba to brát v kontextu ostatních mých příspěvků, kdy jsem dokonce i chválila – např. za obsazení Tissai a Renfri. Asi těžko můžeš mít v hlavě všechny moje komenty, ale pak prostě není moc vhodné se držet jedné věty, psané v nadsázce, jak hovno košile ;-) Navíc to bylo adresované člověku, který už lépe zná moje vyjadřování a vyhodnotí si to tak, jak to bylo myšleno.

No tak to pak záleží na úhlu pohledu. Z pohledu tvůrců jsou samozřejmě relevantní názory platících zákazníků, ale z pohledu dalšího potenciálního zákazníka, který si hledá recenze, má způsob nabytí produktu takřka nulovou váhu. Nevšimla jsem si, že bysme zde diskutovali s tvůrci, takže mi tu dává smysl druhá varianta. Pokud tobě ta tvoje, tak se prostě neshodneme.

#56 4391
22.7.2021 | 4:41:10
4391

#55 Orea: Jo, bral jsem tě s nadsázkou ;-) Taky mám někdy tendenci přehánět, v rámci legrace apod… Kromě toho jsem ani nečekal, že zrovna na Edně (místo kde drtivá většina uživatelů chodí hlavně pro titulky na seriály, který den předtím někde stáhly a pak jdou se svými dojmy do diskuze snad od nepaměti) moje zmínka o pirátství nepřímo vyvolá takové vášně.

No já jsem jinak celkem slušnej kluk, třeba hry už si nějakej pátek kupuju a to i za plnou cenu (RDR2, Kingdom Come, GTA V…). O Netflixu jsem začal uvažovat až tak dva měsíce zpátky, když jsem si po letech koupil televizi, která umí Netflix. Jestli si ho předplatím, nebo ne, tomu nechávám zatím volnej průběh.

#57 Orea
22.7.2021 | 5:08:40
Orea

#56 4391: Já bych zvážila zakoupení Diabla 2 Resurrected, ale stejně na to není čas, tak co pak s tím… :-)

22.7.2021 | 16:12:00
Lolamoon

#36 FallenMaia: akých pár príkladov…vyme­novala som ich viac…ďalší príklad je z Bedárov, kde dali černocha za komisára …Aha, takže keď to kedysi sa tak robilo, že sa obsadili bieli za iné národnosti je zlé a teraz keď sa to vracia bielym tak je to už v pohode..ja som písala, že to v pohode nebolo, ale bola to aj iná doba…tak v roku 1963 pri Vinnetou asi nebola doba na pravého indiána v nemecko-chorvatskej produkcii…europan-beloch-egypťan to nie sú výrazne odlišné odtiene…a ďalšia vec…černosi mali špecifické postavanie, bývali otrokmi…tak ich hodiť potom do pozícií vysokopostavených ľudí v historických príbehoch, je holý nezmysel čo popiera dobový príbeh…

25.7.2021 | 1:17:08
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů a filmů









Reklama