Zaklínač (The Witcher)
83/100 - 370×

Zaklínač(The Witcher)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
VOD
Netflix
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

Čeho všeho se dočkáme na WitcherConu? Událost zná svůj rozvrh

Čeho všeho se dočkáme na WitcherConu? Událost zná svůj rozvrh

V pátek 9. července se dočkáme online akce WitcherCon, na které se tvůrci a herci budou věnovat seriálu i hrám ze světa Zaklínače. Zjistěte, čeho všeho se tu vlastně dočkáme.

14 0
1.7.2021

WitcherCon představuje událost, která se zaměřuje jen a pouze na fanoušky Zaklínačova světa. Jde o online akci, která proběhne 9. a 10. července a která se zaměří především na hry od CD Projektu RED a druhou řadu seriálu od Netflixu. Nedávno byl konečně odhalen rozvrh této události, tak si shrneme to, co nás tu vlastně čeká.

Akce odstartuje v pátek 9. července přesně v 19:00. Vzhledem k tomu, že jde o online con, budete se moci na něj dívat živě na YouTube a Twitchi, a to na oficiálních kanálech obou společností, tedy CD Projektu RED a Netflixu. Událost odstartuje panelem, na kterém se budou podílet herci Anya Chalotra (Yennefer), Freya Allan (Ciri), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo) a Paul Bullion (Lambert) a tvůrkyně Lauren Hissrich. Ti budou mluvit o natáčení seriálu a odhalí několik novinek.

(Velká pozornost bude věnována druhé řadě seriálu. Foto: Netflix)

Následně se akce zaměří na karetní hru Gwent, po které přijde řada opět na seriál – představitelky Yennefer a Ciri budou mluvit o svých postavách a zaměří se jak na první řadu, tak i na řadu druhou. Po nich se představitelé CD Projektu RED zaměří na svou herní trilogii a budou mluvit o tom, jak ji přivedli k životu.

První den conu se však v tu chvíli ocitne teprve v polovině. Následně se slova ujmou seriáloví tvůrci Lauren Hissrich a Declan De Barra a herní designéři Blazej Augustynek a Philipp Weber, kteří kromě menšího kvízu zaměří svou pozornost na novinky ze seriálového a herního světa Zaklínače.

(Tvůrci budou hovořit spíše o minulost herního Zaklínače než o jeho budoucnosti. Foto: CD Projekt RED)

Poté bude pozornost soustředěna na zaklínačskou pevnost Kaer Morhen, mobilní hru Monster Slayer a zaklínačské figurky. Celý den završí rozhovor s hercem Henrym Cavillem, představitelem seriálového Geralta, který půjde pěkně do hloubky ohledně žánru fantasy a Bílého vlka a možná odhalí několik překvapení.

Druhý den conu odstartuje brzy po konci toho prvního, protože jeho začátek je naplánovaný už na třetí hodinu ranní 10. července. Na tento den jsou naplánovány prakticky stejné věci, akorát v nich herci a tvůrci budou mluvit o tom, co nestihli probrat během prvního dne. Con tedy začne opět setkáním výše zmíněných čtyř herců a tvůrkyně Lauren Hissrich.

(Con se mimo jiné zaměří i na figurky. Foto: CD Projekt RED)

Následně se bude opět probírat hra Gwent, ale po ní přijde čas na novinky týkající se nových komiksů a deskových her ze světa Zaklínače. Dále budou představitelé CD Projektu RED pokračovat v diskuzi nad tématem herní trilogie, po kterých přijde řada opět na seriálové tvůrce a herní designéry, kteří odhalí další novinky z obou světů.

Po nich bude pozornost věnována připravovanému anime filmu The Witcher: Nightmare of the Wolf, kterého by se diváci měli dočkat ještě letos na Netflixu. Je možné, že tu bude odhalen první trailer k této novince. Po něm přijde znovu řada na hru Monster Slayer, zaklínačské figurky a pevnost Kaer Morhen. I konec druhého dne bude završen ve velkém, protože se ho opět chopí herec Henry Cavill.

Zdroj článku: Redanian Intelligence

Diskuze /27

Camaris

Jako velkého fanouška her, mě vážně štve ta ignorace postavy Triss. Vždyť přece i v knihách, to byla asi nejlepší přítelkyně Yennefera a zároveň první čarodějka, se kterou se Ciri potkala. Pomáhala jí dospívat v ženu, několik měsíců na kear morhen, když jí zaklínači brali a trénovali jako kluka.

#2 Praseodym #3 Big_Boss #14 Thunderbird
1.7.2021 | 21:17:24
Praseodym

#1 Camaris: Jako velkého fanouška knih a her mě štve existence tohoto seriálu jako taková. :D

2.7.2021 | 9:06:01
Big_Boss

#1 Camaris: Přesně moje slova… nevím proč mají tvůrci seriálu takovou snahu sprasit takovou zajímavou postavu. V knížkách byla Triss jenom okrajovou postavou, ale CDPR jí přetvořili a udělali z ní 100× zajímavější postavu než je Yennefer. Doufal jsem, že si z nich NETFLIX vezme příklad, ale to co z té postavy zatím udělali, škoda mluvit.

#14 Thunderbird
2.7.2021 | 9:29:32
Camaris

No hlavně že nám druhou řadu bude představovat fringila, když by tam v té době vůbec neměla být.

#13 Cahir
2.7.2021 | 10:58:27
desaix

Nemám s toho spojenia dobrý pocit. Netflix je postihnutý neomarxistickou ideológiou ktorá je extrémne nákazlivá. CD projekt už tiež nie je čisto poľský, takže sa bojím, že tam časom môžu byť tlaky a vedenie kôli peniazom bude ochotné robiť kompromisy.

#13 Cahir
2.7.2021 | 13:14:54
AzurovyAzure77

Sledovat rozhovory s tvůrkyní Lauren bude něco podobně záživného asi jako poslouchat rant Kathleen Kennedy o tom, jak skvělou práci odvedla na sequelové trilogii Star Wars

#8 4391
2.7.2021 | 20:50:38
Svjatogor

Technická, neslibovali tvůrci teaser s Yennefer? :-)

#9 Xavik
2.7.2021 | 20:52:30
4391

#6 AzurovyAzure77: To je trefná poznámka (i když od tebe trochu nečekaná. Myslel jsem, že se ti sequelová trilogie SW líbí, ačkoli asi jsi tehdy mluvil jen o epizodě VII).

#10 AzurovyAzure77
2.7.2021 | 23:44:26
Xavik

#7 Svjatogor: No neslibovali, my ho jen očekávali. :D

#12 Svjatogor
admin
3.7.2021 | 8:12:35
AzurovyAzure77

#8 4391: Dejme tomu že jsem mírně prozřel :D ale ono jde o něco trochu jiného. Epizody VII a VIII jako celek se mi pořád líbí, přestože vidím jejich chyby a uznávám, že jich mají hodně (devítka je už docela h*vno). Spíš jde o to, že mi přišel nesmyslný ten hejt na Abramse a Johnsona, jelikož ti zkrátka dělali co mohli a pracovali s tím, co měli k dispozici. Když už si někdo zaslouží nenávist tak Kennedy, jelikož ta mělo na starosti soudržnost a integritu sequelů, a když si najme 2 režiséry co mají úplně odlišné tvůrčí metody, ještě je notabene nechá točit bez jakéhokoliv většího plánu, tak nemůže čekat nic jiného než nesourodý guláš. Je to v podstatě totéž co se Zaklínačem, herci, režiséři scénaristé i štáb mohou být jakkoliv dobří a talentovaní, ale dokud bude mít hlavní slovo nekompetentní tvůrkyně s přiblblými nápady, tak na tom nezáleží a vznikne bordel. Jakož už v podstatě vznikl, a to vyšla teprve 1 série…

3.7.2021 | 11:42:03
desaix

Ak by som mal porovnať Lauren Schmidt a Kathleen Kennedy, tak Lauren je iba neschopná, ale Kathleen je neschopná a chamtivá. Tá má tie $$$ vypísané v tvári.

3.7.2021 | 12:15:44
Svjatogor

#9 Xavik: To je jiná. xD Já z toho čtu, že s02 bude hlavně o G + C. Zda je to dobře, nevíme. :-)

3.7.2021 | 22:04:13
Cahir

#4 Camaris: O to nejde, zas je dobře, že to propaguje i významná postava pro seriál.

#5 desaix: Co to blábolíš?

7.7.2021 | 12:11:05
Thunderbird

#1 Camaris:
#3 Big_Boss:

Triss znásilnila Geralta v kanonu knih. A pak ho i s Ciri a Yennefer zradila, protože je bezpáteřní.

CD Projekt je do ní sice udělanej, taky se za celou existenci her ani jedinkrát o kanonu nezmínili, aby teda jó zůstala „zajímavá“, ale díky bohu, že alespoň tady ji nikomu do krku necpou.

#15 4391 #17 AzurovyAzure77
8.7.2021 | 14:24:53
4391

#14 Thunderbird: Právě díky znalosti knih jsem měl taky radši ve hrách Yen, ale co myslíš tím znásilněním? Tady teda upřímně netuším. Geralt jí pigloval vždy dobrovolně pokud vím. A s tou zradou to taky není tak černobílé. Že je zradila je sice asi pravda, ale bezpáteřní bych jí nenazval. Yen se s Triss ke konci ságy usmířila. A navíc Triss věřila, že dělá pro Ciri to nejlepší. (Ať je to jak chce, tak ani já nemám Triss za moc oblíbenou postavu).

#16 Thunderbird
9.7.2021 | 9:00:26
Thunderbird

#15 4391: „s troškou magie“ mi nepřijde jako validní konsent :)

Geralt s ní nikdy nespal. Jednou jedinkrát ho za pomocí magie zneužila. Všechno to vypráví v monologu v Krvi Elfů… přiznává taky, že jí na něm ze začátku a v té situaci nezáleželo. Fascinovalo ji, že jsou s Yennefer pořád spolu i přes všechny hádky, tak počkala, až si zase vjedou do vlasů, a pak ho vyhledala. V monologu taky mluví například o tom, jak se jí líbila jeho „bolest“. Fuj.

Stejná kniha obsahuje hned několik scén, kde Triss dělá Geraltovi návrhy – které on vždycky odmítá, a v jedné z vizí, které má Ciri, mluví k Triss samotnej Vilgefortz, a říká jí, ať přestane Geralta trýznit.

Co se tý zrady týče, tam to bylo celkem jednoduchý: Triss se bála Philippy. Proto říkám, že je bezpáteřní, v tý scéně bylo celkem jasný, že se neodvážila Philippě oponovat.

Upřímně řečeno, Yen je taky napsaná jako příšerná megera, její reakce na téma zneužití mužů, a obzvlášť Geralta, jsou docela krátkozraké (v Čase Opovržení je jeden moment, kdy jí povídal o ostatních čarodějkách na Thaneddu, a jak ho chtěly přefiknout, ale ji víc zajímalo, že se s nimi vůbec bavil, protože byly specificky oblečené…) a obecně vzato ji nemám ráda, ale Triss se mi doslova hnusí.

#19 4391
9.7.2021 | 13:29:15
AzurovyAzure77

#14 Thunderbird: To teda velký hlasitý nesouhlas. Z toho co a jak to píšeš jde poznat že Triss vážně nemáš ráda, ale tohle je extrémně zaujatý a neobjektivní. V knihách ho doslova nikde neznásilnila, četl jsem je myslím dostkrát na to abych to mohl tvrdit. Píše se, že si ani moc nemusela pomáhat magií, protože Geralt jí sám propadl a pokud vím, tak s ní souložil vždy dobrovolně. Taky mi řekni kdy ho jako „trýznila“, Vilgefortz do toho nemá co kecat, ani sám Geralt si na nic nestěžoval (doslova řekl: „Nezklamala jsi mě, nikdy“, když se mu za to omlouvala) a kdyby mu to teoreticky vadilo, tak má sebrat odvahu a naplno si to s ní vyjasnit, ne pořád dělat mrtvého brouka a doufat, že se to vyřeší. Ohledně scény s „užíváním si bolesti“ – to mi schválně najdi, protože velmi pochybuji, že tam něco takového je.

Co se týče povahy, každý má asi svůj metr, ale nazvat Triss bezpáteřní, to jsi asi ještě nepotkala bezpáteřního člověka. Je pravda, že Triss jistou chvíli žila ve strachu z Filippy a neodvážila se hledat Geralta a Ciri, ale zároveň Lóži (pokud teda vím) nepředávala žádné informace co se jich týče, ani nijak neasistovala při jejich dopadení, takže tahle obří ZRADA je zas hyperbola o velikosti stodoly. To že někomu 100% času nepomáháš hned neznamená že jsi ho zradila (nutno podotknout, že Geralt a Lóže taky nebyli vyloženě nepřátelé, čili je ani neměla jak zradit), a Triss k tomu nebyla nijak obligovaná, zejména, když Yennefer na ni byla v knihách neustále hnusná a prakticky ji silou vystrčila z „rodiny“. Přesto zachránila Geralta na Thaneddu před jistou smrtí a v Rivie zase Yennefer a Ciri před rozlíceným davem, zatímco mu spěchala na pomoc. Pokud se ti takhle obětavý člověk „hnusí“, tak nevím, co říct.

Pokud jde o hry, tak je pravda že CDPR si ji mírně idealizoval, ale jinak tam její arc krásně navazuje na knihy, kde na konci „překonala“ svůj strach a nejistotu a konečně se v jistém slova smyslu stala sobě pánem.

#18 Thunderbird
9.7.2021 | 15:30:18
Thunderbird

#17 AzurovyAzure77: „kratičký svazek“ + „našla co hledala, i když hlavně v jeho bolesti“ + „to ji obzvlášť uspokojilo“ https://cdn.discordapp.com/…9_174530.jpg

^^ „počkala, až bude nejvíc zranitelný“ + „tak ani nepotřebovala moc magie“ https://cdn.discordapp.com/…9_174616.jpg

originální text poslední věty https://cdn.discordapp.com/…651/0907.jpg

je to jako říct, že nepotřebovala moc chloroformu ;)

já chápu, že sexuální výchova u nás pokulhává, ale pokud jsou použity prostředky (srovnatelné s magií) jako např. drogy, onen zdrogovaný není schopen projevit validní souhlas. Čili se jedná o znásilnění.

že to Geraltovi možná ani nedochází, že se jí dokonce omlouval že s ní není schopen být, a že i přes to chce být její kamarád a nevyhledává s ní konflikt, to je jeho věc a jeho charakter. Na faktu, že ho využila, tohle nic nemění.

#20 4391 #22 Svjatogor #23 AzurovyAzure77 #24 Camaris
9.7.2021 | 18:15:00
4391

#16 Thunderbird: Tak ok. Přiznám se, že si to takhle do detailu nepamatuju. Asi jsem to při čtení tolik nevnímal, nebo jsem to bral ze svého pohledu jinak, těžko říct. Až to budu číst znovu, zkusím se na postavu Triss lépe zaměřit (y)

9.7.2021 | 18:33:40
4391

#18 Thunderbird: Teď teprv chápu co myslíš tím znásilněním, ale jinak bych řekl, že si Geralt opravdu moc nestěžoval. Těžko taky říct, co myslela Triss tou magií, nemusel to být hned ekvivalent „prášky na spaní do pití“, ale třeba nějaké kouzlo, díky kterému vypadala přitažlivější (něco jako make-up). No ale to je jen spekulace, hádat se nebudu. Je mi jasné, že tohle každý může vidět jinak.

Jak jsem říkal, Triss taky moc rád nemám (ne tak silně jako ty, ale taky mi přišla protivná).

#21 4391
9.7.2021 | 18:49:45
4391

#20 4391: Teď mi došlo, že byla na magii alergická :) Tak to fakt asi nějak ovlivnila přímo Geralta.

9.7.2021 | 18:52:42
Svjatogor

#18 Thunderbird: Lapidárně řečeno: slavný vědmák Geralt z Rivie je v močálech killer a v postelích sub- (cokoliv) a Triss Ranuncul je (slovy Rapha Wigguma) jeho první domino. ;-) Jo, ona analogie s chloroformem je opravdu skvělá. xD

9.7.2021 | 21:45:27
AzurovyAzure77

#18 Thunderbird: Stejně mi přijde divné, takhle odsoudit člověka na základě jedné události. Možná je to tím, že mám na tyto věci mírnější metr. Třeba tohle bych odpustil (nejen Triss). Přesto, hledáš příliš velký (záporný) význam v pár prostých větách.

10.7.2021 | 12:10:36
Camaris

#18 Thunderbird: Promiň, ale jsi úplně mimo. Vybrané části knih, které tu uvádíš, popisují v podstatě flirt, který u Triss přerostl v něco silnějšího. Chtěla prostě vědět, co na něm Yennefer vidí a pak jí jeho komplikované emoce nedali spát. Ten nesmysl se znásilněním ani nemá cenu komentovat. Když žena svede muže, tím že se udělá přitažlivou a žádoucí, to je u tebe něco zakázaného? Ty jsi asi produkt současné WOKE CULTURE. Když pominu fakt, že Geralt byl kurevník jako prase, (Shani, korál,její asistentka,frin­gilla..) tak je v knihách taky popsáno, jak silně ho zasáhla domnělá smrt triss na pahorku. Že naní vzpomínal jako na vždy usměvavou dobrosrdečnou čarodějku, vůbec ne jak na někoho, kdo ho zneužil. Nakonec znolvu opakuju, že si vybral na pomoc Triis! když jí pozval do Kaer Morhen, aby dohledla na Triss (v traileru ani jeden záběr na ní!).

#27 Thunderbird
10.7.2021 | 12:18:41
Camaris

*aby dohlédla na Cyrilu

10.7.2021 | 12:19:53
Camaris

Ještě bych se chtěl vyjádřit k té domnělé zradě, když lóže zakázala Triss pomáhat Geraltovi a Yennefer. Po masakru na Thanedu, Triss jako nejmladší členka lóže věřila, že to co dělají, je důležité pro budoucnost, pro „vyšší dobro“ a zachování znalostí magie. Nakonec se ale stejně vydala na Skellige a snažila se zjistit, jestli je Yennefer na živu. Pokud jde o Vilgefortze, tak já si teda vzpomínám pouze na to, jak ho zradila Yennefer, když jí donutil Vilgefortz, aby si vybrala koho obětovat (jeho nebo Cirilu).

10.7.2021 | 12:26:35
Thunderbird

#24 Camaris: lol :D

10.7.2021 | 14:12:53
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů a filmů









Reklama