The Walking Dead: Daryl Dixon
87/100 - 37×

The Walking Dead: Daryl Dixon

Po odchodu ze Společenství se Daryl Dixon vyplaví na břehu Francie, čímž pobouří sice rozdělenou, ale rostoucí autokratickou skupinu z Paříže a zároveň ohrozí mladého chlapce, který představuje srdce mírumilovné náboženské skupiny.

USA | 2023 | Pauza
vysílání
3 sezóny | AMC | 43 minut
žánr
Akční, Hororový, Katastrofický
hrají
Norman Reedus (Daryl Dixon), Clémence Poésy (Isabelle Carriere), Louis Puech Scigliuzzi (Laurent Carriere), Romain Levi (Stéphane Codron), Anne Charrier (Marion Genet), Laïka Blanc-Francard (Sylvie), Melissa McBride (Carol Peletier), Joel de la Fuente (Losang), Adam Nagaitis (Quinn), Eriq Ebouaney (Fallou Boukar), François Delaive (Lafleur), Tristan Zanchi (Emile Thibault), Lukerya Ilyashenko (Anna Valery), Hassam Ghancy (Azlan), Hugo Dillon (Jean)

Je reálné, aby se Carol a Ash dostali do Evropy v malém letadle?

Je reálné, aby se Carol a Ash dostali do Evropy v malém letadle?

V první sérii lidem vadilo, že není reálné, aby se Daryl dostal do Evropy lodí, když určitě neví, jak se taková loď ovládá. Nyní zase mnohým přijde nereálné, aby se Carol dostala do Evropy v malém letadle, i když historie mluví zcela jinak.

10 0
5.10.2024

Když se v první ukázce na seriál The Walking Dead: Daryl Dixon ukázalo, že Daryla vyplavilo moře na převráceném člunu u břehu Francie, mnozí začali dělat unáhlené závěry. Nepřišlo jim reálné, aby Daryl přeplul Atlantik v tak malém člunu. Bylo logické, že oceán přeplul na větší lodi, ale i tak lidé nechápali, jak by sehnal palivo (když pomineme existenci plachetnic), navíc vždyť Daryl určitě neumí takovou loď ovládat.

Vysvětlení se nakonec ukázalo zcela logické: Daryla unesla skupina, která ho posadila na velkou nákladní loď, ze které se mu podařilo uprchnout a na záchranném člunu ho proudy odplavily ke břehu. Nyní mají diváci další problém: jak můžou Carol a Ash doletět do Evropy v tak malém letadle?

(Tato cesta vůbec není nereálná. Foto: AMC)

Škoda jenom, že v minulosti už k takovým letů došlo. V roce 1919 kapitán John Alcock a poručík Arthur Whitten Brown poprvé přeletěli Atlantik nonstop z Newfoundlandu do Irska v malém dvouplošníku Vickers Vimy F.B.27A Mk.IV. V roce 1927 to z New Yorku až do Paříže dokázal Charles Lindbergh, a to sólo ve svém malém jednomotorovém letadle Spirit of St. Louis.

Letadlo, které použili Carol a Ash, je Beechcraft Bonanza, i když se nám nepodařilo zjistit, který model přesně. Protože nejsme experti na letadla, použijeme základní informace z Googlu. Ty tvrdí, že tohle letadlo má maximální dolet 1700 kilometrů. Přímá vzdálenost mezi východním pobřežím Spojených států a západním pobřežím Francie je kolem 5000 kilometrů, takže jim bude hodně scházet. Jenže diváci zapomínají, že Ash v první epizodě tvrdil, že se budou držet pobřeží pro případ nouze, a že přistanou v Grónsku, kde doplní zásoby. Tudíž se tento let vůbec nezdá tak směšný, jak někomu může přijít.

Diskuze /19

Punisher bude trestať

Takže zaprvé, ano, nikdo nespochybňuje, že je možné doletět s jednomotorovým letadlem z USA do Evropy, pokud máte detailně propracovaný letový plán, spolehlivé letadlo a hodně zkušeností.

Takže ano, letadlo je model Beechcraft, ale jde o menší model. Já jsem však milosrdný a pro modelovou situaci použiji větší model, a to Beechcraft Baron. Jaký je rozdíl? Baron má 500litrovou nádrž, zatímco Bonanza 340litrovou, při spotřebě paliva přibližně 60 litrů za hodinu. A to se nebavíme o užitečném zatížení, které má také své limity, ale pojďme postupně.

Máme tedy Beechcraft Baron, který by chtěl doletět 5 000 km přes severní trasu Grónsko, Island, až na ostrovy jako Skotsko a podobně. Plán chválím, i když je nereálný. Užitečné zatížení Beechcraft Baron je kolem 1 000 až 1 300 kg, přičemž těch 1 300 kg považujeme za hraniční hodnotu a nebezpečné zatížení. Normální člověk by takto naložené letadlo nikdy nepilotoval, ani na pár kilometrů, natož přes Atlantik, takže doufejme, že náš pilot tolik nenaložil. Pro ty, kteří nevědí, do hodnot užitečného zatížení spadá palivo v nádrži, váha cestujících a hmotnost přepravovaného nákladu.

Podívejme se tedy, co všechno vezeme. Přibližně 400 kg paliva v nádrži, no, sakra, to nám zbývá jen 900 kg. Kolik váží pilot? Evidentně během apokalypsy zhubl, dejme mu 60 kg – sice má víc, ale bude se nám lépe počítat. Carol dejme 40 kg, takže posádka zabere 100 kg. Zbývá nám 800 kg. Co ještě vezmeme? Asi to palivo, že? Tak super, bereme 800 kg paliva, což je přibližně 1 000 litrů. Podle jednoduché matematiky a technických údajů o letadle by na překonání 5 000 km při standardní rychlosti letadla 300 km/h trvalo 17 hodin přeletět severní trasu, přičemž by spotřeba byla 60 litrů, což je ale nesmysl, protože máme plně naložené letadlo, tím pádem by spotřeba byla vyšší. Ale já jsem velkorysý a necháme to na těch 60 litrech, jen abych ukázal, jak je autor neinformovaný. Takže 17 hodin, za každou hodinu přijdeme o 60 litrů, na překonání trasy potřebujeme 1 000 litrů. Sakra… zradily mě moje vlastní výpočty! Autor měl nakonec pravdu, je možné překonat tuto trasu. Všichni, co jsme říkali, že je to nesmysl, jsme trapáci, kteří neví, o čem píšou.

Nebo je to jinak? Dámy a pánové, je velký rozdíl, když do letadla natankujeme letecké palivo, a když tam natankujeme ethanol, kde samotný seriál potvrdil, že pilot si ho vyrábí. Ano, ethanol bylo to palivo, které měl uskladněné v chatrči v kanystrech, měl ho tam dost. Ale co na tom, že má ethanol, ptal se malý Ori. Stále se jedná o palivo, na které by letadlo mohlo letět, a tím pádem by to jeho analýzu nemělo poškodit. Tady se ale mýlíš, chlapče. Ethanol má o 33 % nižší energetickou hustotu, což znamená, že potřebuješ více paliva na stejnou trasu, než kdybys použil AVGAS nebo Jet-A palivo.

Takže dobře, už jsme spočítali, že při běžném palivu potřebujeme 1 000 litrů, ale co když použijeme ethanol? Když to vše zadáme do kalkulačky, na přelet potřebujeme 1 330 litrů ethanolu, což je přibližně 1 050 kg paliva. Připočtěme lidi a jsme na hodnotě 1 150 kg. Připočtěme ještě jiný náklad v hodnotě 50 kg, jako zbraně, jídlo, voda, a jsme na hodnotě 1 200 kg užitečného zatížení. Kanystry s palivem také něco váží, a to nemluvíme o tom, že to palivo musíte do letadla poskládat jako Tetris, aby se tam všechno vešlo. Ale ještě se nacházíme 100 kg v normě, že? Teoreticky ano, tak daleko už tyto výpočty nesahají, jelikož to píšu za pochodu a čekal jsem, že to nakonec překonám. No, nevyšlo to.

Takže ano, teoreticky by nezkušený pilot mohl zvládnout tak dlouhou trasu plnou nepředvídatelného počasí a naložený kritickým množstvím nákladu. Teoreticky ano. Teoreticky by ale takto naložené letadlo mělo zvýšené nároky na palivo o 5 až 15 %, což po přepočítání zvyšuje váhu potřebného paliva na 1 150 kg a dělá minimální váhu 1 300 kg, což by mohlo přetížit motor a zabít oba cestující. Statisticky je to pravděpodobnější než to, že se do Evropy dostanou.

Dámy a pánové, tady je příklad, kdy jsme použili ten lepší model letadla, bohužel v seriálu letěli tím menším, který má kapacitu nádrže 340 litrů. Je to malé letadélko, takže je konstruované tak, aby tam mohli sedět dva lidé a malý náklad, nic víc. Na závěr chci napsat, že nevyvracím, že by se s oběma typy letadel do Evropy doletět nedalo, pokud si trasu dobře promyslíte a budete mít prázdný kokpit a ne 800 kg paliva v zavazadlovém prostoru. Na každé zastávce si dotankujete a budete pokračovat, takže takto ano. Bohužel, seriálová nadsázka je nereálná a doufám, že jsem to dostatečně vysvětlil. Autorovi doporučuji prostudovat si věci, než začne psát článek a hanit lidi, kteří s tím nesmyslem nesouhlasí.

#3 ori #4 Naranja
redaktor
5.10.2024 | 22:22:48
Roy

Už jen to, že si letadlo posavil z nalezených součástek a nějaké příručky, je s podivem.

Ale nepředbíhejme, třeba tam fakt nedoletí a všechno bude jinak. Dle všeho nestihli nic naložit, nemají zásoby, snad ani mapu atd.

#3 ori
6.10.2024 | 9:48:16
ori

#2 Roy: Už podľa ukážok je jasné že havarujú niekde v horách, na Francúzsko mi to neprišlo, skôr to Grónsko.

#1 Punisher bude trestať: Cool.

webmaster
6.10.2024 | 9:55:06
Naranja

#1 Punisher bude trestať: Moc to řešíš, stejně tam běhaj mrtvoly, což je taky nereálné.

#5 ori
6.10.2024 | 14:32:29
ori

#4 Naranja: To je to hľadanie logiky v seriáli, ktoré je zbytočné. Autá tiež nevybuchujú keď sa do nich strelí ale je to v každom filme a v seriáli lebo je to pútavá scéna. A ľudia riešia že je to hlúposť aby sa tam dostali aj keď iba odleteli a nikto netvrdí že sa im to podarí.

webmaster
6.10.2024 | 16:00:23
Punisher bude trestať

To, že opravil letadlo podle příruček a nalezených součástek, bych nepovažoval za tak nereálné. V těchto částech USA je poměrně rozšířená přeprava zboží pomocí letadel, a proto by neměl být problém sehnat součástky, plány a učebnice, podle kterých mohl letadlo opravit. Problém však vidím v tom, že letadlo bylo nutné přestavět tak, aby mohlo létat na ethanol. To totiž není jen tak, že místo běžného paliva nalijete ethanol a bude to fungovat. Je potřeba provést spoustu úprav, aby letadlo nezačalo mít problémy a po pěti minutách ve vzduchu nevyplo motor a nezřítilo se. Je třeba zvýšit průtok paliva, vyřešit zapalování a mnoho dalších věcí, které se běžně v učebnicích nenacházejí.

Navíc osoba, která ví, že při výpadku generátoru se otevřou všechny dveře a hrozí infiltrace nemrtvými, a přesto tento problém nevyřeší ani základním zámkem, rozhodně není schopná provést tak složité úpravy. Rozhodl jsem se vytvořit letový plán a zjistit, kde se jim podle ukázky mohlo letadlo porouchat a kde na krátkou dobu uvázli.

Daryl byl unesen a odplul z loděnice Freeport, Maine, kde ho Carol vystopovala a našla pilota, se kterým odletěla. Takže výchozím bodem v USA je Maine. Víme, že letěli z východního pobřeží USA po severní trase směrem do Kanady. Jsem pilot a vím, že budu muset tankovat, mám v nádrži 340 litrů ethanolu a musím najít letiště, kde přistanu a dotankuji.

Letiště je potřeba naplánovat předem, protože při běžném palivu má tento typ letadla spotřebu 45 až 50 litrů za hodinu letu. Bohužel, když máme natankovaný ethanol, spotřeba bude o 33 % vyšší, abychom kompenzovali nižší energetickou účinnost ethanolu. Takže můžeme počítat se spotřebou kolem 60 až 66 litrů za hodinu, což je asi o 15 litrů za hodinu více. Náš pilot má letadlo typu Beechcraft 35 Bonanza, což je jednomotorové letadlo s doletem na plnou nádrž kolem 1 400 km za příznivého počasí a bez mezipřistání. Uvádím specifikace výrobce, takže pokud vám výpočty nesedí, reklamujte to u něj.

Takže jak jsem zmínil, ethanol je o 33 % méně účinný než AVGAS, a to znamená, že musíme méně účinné palivo kompenzovat vyšším průtokem, což se zákonitě projeví na spotřebě a doletu. Po přepočtu by toto letadlo na ethanol zvládlo maximálně 950 km na jednu nádrž bez přistání.

Teď tedy máme výchozí bod a víme, jaký dolet naše letadlo má. Není to sice 1 400 km, což by plánování trasy usnadnilo, ale musíme pracovat s tím, co máme. Také je potřeba vzít v úvahu, že do výpočtů nezapočítávám náklad. V našem případě máme dolet 950 km, a nemůžeme letět na doraz, takže bych naplánoval zastávky při 800 km letu, což je bezpečnější, než se zřítit.

Já jako pilot bych z Freeportu letěl na letiště Charlottetown, které je vzdálené 600 km. Tam bych dotankoval, zkontroloval letadlo, najedl se a vyspal. Let by trval 2 hodiny a spotřebovali bychom přibližně 64 % paliva. Další den bych vyrazil do Goose Bay, což by bylo moje cílové letiště. Cesta by trvala kolem 3 hodin a spotřebovali bychom kolem 84 % paliva.

Na této trase jsem narazil na problém – dostat se z Goose Bay do Grónska, konkrétně na letiště Narsarsuaq, je s ethanolem nemožné. Proto je potřeba zvolit alternativní trasu. Jdu studovat mapu a zjistit, jestli je to vůbec možné. Bohužel jsem zjistil, že dostat se do Grónska bude komplikované. Abychom dosáhli této vzdálenosti, budeme potřebovat přídavné nádrže na palivo nebo vytvořit systém pro pumpování paliva z kokpitu. Jdu se podívat na díl, kde vzlétají, a zjistit, jak to scénáristé vyřešili, protože bez toho není možné přeletět z kanadské pevniny do Grónska.

Nakonec se mi podařilo najít letiště, odkud můžeme z Goose Bay bezpečně přeletět do Grónska, a to město Nuuk, které naštěstí má letiště. Od Goose Bay je vzdálené přibližně 820 km. Takže při dostatečné zásobě paliva by bylo možné se do Grónska dostat, ale bohužel množství paliva, které bychom museli neustále doplňovat, je enormní.

Omylem jsem se na mapě přepočítal, a absolvovat cestu z Goose Bay do Nuuku není možné. Našel jsem ale alternativní cestu, která může fungovat až do konce. Takže si připravte ponožky, bude to dlouhá a únavná cesta.

Z Goose Bay poletíme do města Nain, to je vzdálené 370 km, následně z Nain do města Kimmirut, což je 843 km. Z Kimmirut do Iqaluit, což je 123 km. Z Iqaluit do Nuuku, nyní se dostáváme do Grónska, pokračujeme na uzel, kde létají malá letadla severní trasou do Narsarsuaq, vzdáleného 500 km. Odtud vyrazíme na 636 km dlouhou trasu do Kulusuk a konečně do Reykjavíku, což je 736 km. Z letiště v Reykjavíku na Faerské ostrovy, konkrétně na letiště Vagar, a odtud na skotské břehy, kde pravděpodobně letadlo havarovalo. To je přibližně 800 km, nebo můžete letět do Irska, které je také v dosahu.

Suma sumárum, je možné přeletět s malým letadlem z Freeportu až do Francie, pokud máte dostatek paliva, spolehlivé letadlo a dobrého pilota. V našem případě však máme mizivé zásoby paliva, protože museli s Carol rychle utéct a stav letadla je žalostný. Upřímně, už se těším, až zjistím, kde havarovali a kolik toho doletěli. Ani netuší, jak si kopou hrob. Vidíte, člověk se dokáže při plánování cesty zmýlit, i když má k dispozici moderní technologie. Představte si však cestovat jen podle mapy. Pokud v tomto směru nejste zdatní, je to velmi nebezpečné. Každopádně, já osobně jsem tuto problematiku detailně studoval a cítím se povolán vyjádřit stanovisko ohledně celé této situace s přeletem. Podle mého názoru je jedinou možností, jak by mohl tuto trasu zvládnout, použití plnohodnotného paliva AVGAS, přičemž by na každém mezipřistání adekvátně doplnil palivo. Ethanol je pro letadlo příliš slabé palivo na to, aby s jeho pomocí pilot překonal severní trasu, vzhledem k nekvalitnímu palivu a extrémním vzdálenostem, které je třeba překonat.

redaktor
6.10.2024 | 16:20:30
Punisehr bude trestat

Doletet v tomto typu letadla z USA do Evropy samozrejme mozne je.. Jen si clovek nesmi predstavovat, ze to bude jako kdyz leti na dovolenou… Historie ukazuje, ze clovek je velice schopny tvor. A kdyz uz jsme ve svete, kde existuji zombici tak tim tuplem je to mozne ;).. Kazdopadne abych svemu prispevku pridal vahu tak nize doplnuji hromadu dalsiho textu:

Teorie strun, resp. teorie superstrun, je jedna z teorií aspirujících na tzv. teorii všeho. Teorie předpokládá, že základními stavebními kameny přírody nejsou bodové částice s nulovými rozměry, nýbrž jednorozměrné (otevřené resp. uzavřené) struny, které vibrují různými způsoby, odpovídajícími různým druhům elementárních částic. Veškeré interakce se redukují na spojování a rozpojování strun. Zastánci této dosud kontroverzní teorie se domnívají, že tato teorie elegantně a harmonicky sjednocuje teorie velkého a malého, tedy obecnou teorii relativity a kvantovou mechaniku, které jsou jinak neslučitelné. Podle teorie superstrun má vesmír – namísto známých čtyř rozměrů časoprostoru – rozměrů deset (tři pozorované prostorové rozměry, šest kompaktifikovaných nepozorovaných dodatečných prostorových rozměrů a jeden časový rozměr). Dodatečné rozměry jsou svinuty do variety malé velikosti (tzv. Planckovy délky), v důsledku čehož unikají přímému pozorování.

Experimentálně je známo, že elementární částice tzv. standardního modelu jsou uspořádány do tří rodin, navzájem odlišných pouze hmotností. Standardní model nemá pro toto žádné jednoznačné a teoreticky podložené vysvětlení. V teorii superstrun byl vysloven předpoklad, že tři rodiny elementárních částic by mohly souviset se základní topologickou charakteristikou geometrických objektů, která se nazývá genus. Intuitivně jde o počet otvorů v geometrickém objektu, kterým jsou tzv. Calabiho–Yauovy variety.

Superstrunová teorie by měla být teorií elementárních částic a mezi množinou zatím nepozorovaných částic je též teorií předpovězená nehmotná částice se spinem dva, tj. takové vlastnosti by měl mít graviton jakožto součást kvantové teorie gravitace.

Superstrunná teorie docílila určitého pokroku v práci se singularitami a divergencemi, umožňuje matematicky lépe popsat některé související teoretické představy, např. pro období krátce po velkém třesku nebo entropii černé díry.

Teorie superstrun, přinejmenším ve své současné podobě, má jen značně neurčitou a nejasnou formální i obsahovou strukturu (postuláty, rovnice, interpretace). Neumožňuje vypočíst hmotnosti elementárních částic, ani hodnoty těch vazebních konstant a parametrů, které figurují již ve standardním modelu. Nepodává žádný jasný a jednoznačný předpis pro tzv. kompaktifikaci, tedy problém, jak přejít z prostoru o předpokládaném vysokém počtu dimenzí (např. 11 nebo 27) do běžného čtyřrozměrného časoprostoru. Příslušných produktů kompaktifikace, tzv. Calabiho–Yauových variet, existuje pak nespočetně mnoho a není známo, na základě jakého dodatečného principu mezi nimi fyzikálně vybrat a docílit konkrétnější předpovědi. Tím, že teorie superstrun připouští v podstatě téměř libovolně vysoký počet nikdy nepozorovaných elementárních částic, neposkytuje ani určení toho, kolik elementárních částic vlastně existuje. Teorie superstrun dnes neumožňuje prakticky žádné testovatelné netriviální předpovědi v oblasti experimentálně dostupné fyziky. Nezanedbatelná část fyziků proto na teorii superstrun v její současné podobě pohlíží skepticky, anebo mnohá její tvrzení přímo odmítá.

Experimentální ověření teorie zatím neexistuje, určitým pokrokem by mohlo být uvedení do provozu LHC, který začal pracovat v září 2008. Fyzikové doufají, že by mohly být s jeho pomocí objeveny alespoň některé z mnoha supersymetrických částic, které teorie superstrun předpovídá. Protože však současné teorie superstrun připouštějí supersymetrických částic v podstatě neomezené množství, významnější verifikace teorie touto cestou je obtížná.

Další možností pro dílčí verifikaci teorie by mohlo být přímé pozorování obří superstruny ve vesmíru. Přesněji řečeno, nějakého geometrického útvaru, který by bylo možné interpretovat jako Calabiho–Yauovu varietu v teorii superstrun. Takováto superstruna by snad mohla vzniknout v raných fázích vesmíru a nyní by se mohla při pozorování jevit jako určitá gravitační čočka. Možnosti tohoto typu jsou ovšem dosud velmi nejasné a neprůkazné nejen na úrovni experimentu, ale i na úrovni interpretace, která je u teorie superstrun zatím málo rozpracovaná.

6.10.2024 | 16:51:26
Vlada8

Je sranda, jak tady píše týpek slohovky, jak se nedá někam doletět. Nevím jak moc teda sledoval TWD, ale jestli všechny tak všude možně jsou nějaké nelogičnosti, sice ne s letadlem, ale spousta jiných. Dřív bych se nad tím pozastavil, možná bych mě to i štvalo, ale pak jsem dospěl k tomu, že to nemá cenu. Prostě si sednu a užívám si show i když tam postavy dělají nelogická rozhodnutí, dějí se tam úplně nereálný šílenosti. A co jako? Vždycky to tam bylo a vždycky to tak bude a nemá cenu se nad tím nějak pohoršovat.

#12 Jack1947
6.10.2024 | 17:06:24
Punisher bude trestať

Ano, protože v seriálu jsou zombie, tak budeme ignorovat základy aerodynamiky, termodynamiky a mechaniky tekutin…

#10 ori
redaktor
6.10.2024 | 17:43:17
ori

#9 Punisher bude trestať: Pretože je to seriál, takéto veci sa často ohýbajú v prospech vizuálneho zážitku alebo posunutia príbehu, a to neplatí len pre TWD ale pre skoro každý seriál či film, aj také v ktorých nie sú žiadne fiktívne prvky.

webmaster
6.10.2024 | 19:34:18
Punisher bude trestať

Přesně tak, když John Wick dostane tolik ran a tolikrát spadne ze schodů, že by v reálném světě už měl vnitřní krvácení, pohmožděné orgány a zlomené kosti, ale ve filmu scénář vyžaduje, aby zůstal naživu až do posledních chvílí. Tento problém se objevuje v mnoha filmech a seriálech, a je dobré na to upozornit, že takové chyby vznikají. Vyjádřil jsem se k dané problematice, představil svůj názor, proč to považuji za nesmysl, a tím to pro mě končí. Nejsem člověk, který by si rýpl, že je to lež, a ani nedokázal svůj názor obhájit.

redaktor
6.10.2024 | 20:12:51
Jack1947

#8 Vlada8: Přesně -thumbs up-

7.10.2024 | 7:24:52
Punisher bude trestať

Nejnovější epizodu jsem ještě neviděl, ale pokud si máme zachovat aspoň trochu realističnosti, tak se jim musí pokazit letadlo a musí přistát ještě na kanadském pobřeží. Někde naproti Nuuku. Samozřejmě podle toho, kde přistanou, vytvořím analýzu a uvidíme, jestli se momentálně budou držet logiky víc.

redaktor
7.10.2024 | 8:47:10
nudlis1

Přidám se, jako mnozí zde i jinde: rozebírat možnost doletět malým letadlem z USA do Evropy je fajn slohovka a matematický cvičení atd. Pokud si ale ještě před tím připustíme (což nezbytně nutně připustit musíme), že všichni koukáme na „pohádku pro dospělé“, hned v zápětí se ukáže, že jak slohovka, tak výpočty jsou zcela zbytečné. Jednou větou by se to dalo shrnout úplně pragmaticky: je to celý fikce – jak lítání, tak zombíci, lidožrouti a x dalších nereálností. V posledním díle mě pobavila určitá Ashova „hloupost“: má vytuněnej skleník, rozvody elektriky, letadlo, vyrábí si palivo a další vychytávky, ale zcela „idiotsky“ má na vratech ohrady el. zámek tak blbě udělanej, že ten se při každým výpadku proudu rozepne a vrata se vlastní vahou otevřou. Žádná pojistka proti otevření. I kdyby to byl jen kus vázacího drátu, kterým by byly vrata svázaný. Směšné a zjevná berlička scénáristů nebo režiséra.

#16 zroutik
7.10.2024 | 9:04:12
Jebatednu

tak frjerka si po odletu z Grýnlandu zdřímla a hned sou v Pařychu ? :D : D trestanec vam dobře najebal :D :D :D

#17 zroutik
7.10.2024 | 22:31:15
zroutik

#14 nudlis1: přesně nad tím sem kroutil hlavou, řeší tadynesmyslný věci ani nevipm jak protože TLDR, ale mít na dveřích závoru toho si nikdo nevšimne.

8.10.2024 | 7:18:46
zroutik

#15 Jebatednu: nepodstatný, nedůležitý, neužitečný

8.10.2024 | 7:19:59
LucieMil.

Čekala jsem tu nějakou zajímavou diskusi ohledně dílu a vůbec ohledně seriálu. Koukám, že se to tu rozjelo úplně na zbytečné vlně logičnosti .. v nelogickém příběhu. Budiž.. prorolovala jsem se ke konci a furt nic… tak třeba příště. Díl se mi líbil..a jsem vděčná, že ač TWD skončilo, pořád je tu příběh, díky kterému se můžu těšit na další. Pa kluci ;) :)

8.10.2024 | 18:07:03
Lukass.M

No :D

12.10.2024 | 16:20:17
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Cesta do Francie

Jak se Daryl ocitl ve Francii?

Jak se Daryl ocitl ve Francii?

Hned, jak bylo oznámeno, že se Darylův seriál bude odehrávat ve Francii, se fanoušci začali ptát na to, jak se tam Daryl mohl dostat. Na detaily Darylovy cesty z Ameriky do Evropy se detailně podíváme po každé epizodě, tudíž následující článek budeme pravidelně aktualizovat.

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů a filmů









Reklama