Původní (The Originals)
94/100 - 361×

Původní(The Originals)

Spin-off k upířímu seriálu The Vampire Diaries, který pojednává o rodině Původních upírů. Klaus se vrací do New Orleans, aby získal zpět to, co je jeho a začal nový život.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
5 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max
žánr
Drama, Fantasy, Hororový
hrají
Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Daniel Gillies (Elijah Mikaelson), Phoebe Tonkin (Hayley Marshall), Charles Michael Davis (Marcellus Gerard), Danielle Campbell (Davina Claire), Leah Pipes (Camille O'Connell), Claire Holt (Rebekah Mikaelson), Daniella Pineda (Sophie Deveraux), Yusuf Gatewood (Vincent Griffith), Riley Voelkel (Freya Mikaelson), Steven Krueger (Joshua Rosza), Nathan Dean Parsons (Jackson Kenner), Chase Coleman (Oliver), Sebastian Roché (Mikael), Eka Darville (Diego)

Největší boj Původních nadešel aneb ukázka z epizody The Feast of All Sinners

Největší boj Původních nadešel aneb ukázka z epizody The Feast of All Sinners

Dnes v noci seriál pro tuto sezónu skončil. Než pro vás přeložíme titulky, můžete se navnadit následujícím videem.

14 0
24.6.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /60

google147

Neměli to obnovovat pro 5.sérii. Tenhle konec byl absolutně perfektní jako zakončení seriálu – Původní dostali happyend, ale muselo tam být nějaké „Ale“, protože nelze zapomenout na těch 1000 let vraždění atd. Poslední scéna byla nejlepší, protože dokázala to co si myslím celou dobu – je jedno kdo nebo co hraje prim, nakonec je to vztah Klaus-Elijah na čem to vždycky stálo

Teďka se bude muset za jeden díl vymyslet jak vyklouznout ze současné situace (což s Pleckou u kormidla bude asi hodně bolet), protože jinak to bude přebíhaná od jednoho k druhému. Pokud chtěli pokračovat, tak měli udělat regulerní spin-off.

#2 GingerGin #7 google147
24.6.2017 | 11:15:45
GingerGin

#1 google147: Naprosto souhlasím. Taky si myslím, že kdyby to takhle skončilo, bylo by to perfektní. Upřímně řečeno nějaký takový konec jsem si představovala i pro TVD.

Je fajn, že nikdo z hlavních postav nezemřel. A i tak slzička při tom málem ukápla. Jako fanoušek Elijaha jsem naprosto spokojená. Jasně, fandila jsem páru Haylijah. Ale po posledních dílech by bylo dost divné, kdyby nakonec spolu po tom všem odešli do západu slunce. Takhle si ještě naposledy řekli, co k sobě cítí. Hayley se může věnovat Hope. A Elijah začít znovu, být spokojený (což evidentně je). A člověk si pak sám může domýšlet, že jednoho dne bude Hope dospělá a už nebude potřebovat tak moc svou matku, bude žít vlastní život…mno a Hayley může odjet za Elijahem a donutit ho vzpomenout si, nebo prostě se do sebe znovu zamilovat…a pak můžou být spolu. A Klaus? Zachoval se správně, bude žít s tím, že pro svou holčičku udělal vše, co se dalo…A bude vědět, že jeho dcera ví, jak se zachoval a bude na něj hrdá. Sám taky může žít vlastní život, třeba se i znovu zamilovat, konečně se zbavit té paranoii…Jenže já se bojím, že to pokračování s tímhle vším pořádně zamíchá. Bude časový skok. A pak? Hádám, že nějak vyřeší Prázdnotu a zbaví se jí jednou provždy. Taky nějak vrátí Elijahovi vzpomínky. A pokud nebudou Prázdnotu řešit celou sérii, objeví se nový záporák (A všichni víme, že se záporáky má už nějakou dobu Plecka problémy). Ono evidentně i když si slíbili „always and forever“ tak to vypadá, že nakonec jsou všichni sourozenci schopni šťastně žít, když na sobě nejsou závislí. A pochybuju, že by zvládli všichni žít v jednom domě v NO (Kol s Davinou, Elijah s Hayley, Keelin s Freyou, Becca s Marcelem, Klaus nejspíš s Caroline a teen Hope s nějakým novým upírem). Bojím se, že Hayley a Elijah to nebudou mít tak jednoduché a zbytečně z jejich vztahu udělají další drama. Pokud Candicce kývne, tak bude drama i s Klaroline. A Becca s Marcelem? Ti ted skončili šťastně, ale jak znám Plecku, ještě jim to klidně ráda zamotá. To stejné Kol s Davinou (mimochodem, to z ní udělají upíra?). Do toho přidá nějaký milostný trojúhelník. A bude konec happyendu. Já prostě nevidím, jak by tohle ještě mohlo pokračovat, aniž by rozbili vše, co bylo ve finále dobré…

V každém případě za tenhle konec tleskám. A největší plus je za konec s Elijahem a Klausem. Tahle scéna byla ještě lepší, než poslední scéna Stefana a Damona. Jak říkám, opravdu je škoda, že TVD neskončilo podobným způsobem. Tam totiž opravdu jediný šťastný konec měla Delena.

24.6.2017 | 12:04:35
Brilliant

Konec rozhodně lepší než u TVD, ale nějak odvařená taky nejsem..je mi celkem líto Klause, ale tak co se dá dělat, naopak na 5. řadu se těším, jen doufám, ž nepůjde v tónu 4., která byla strašně depresivní a ne moc zábavná. Konec byl takový jaký jsme čekali. Celkově jako finále řady slabý, jde vidět, ž je nepočítalos pokračováním, žadný cliffhanger. Upřímně, to by se jako konec seriálu ví líbil konec 2. řady u kterého taky všichni tvrdili, že by tím měl seriál skončit.

#5 GingerGin
24.6.2017 | 18:58:13
Brilliant

Myslím, že největším mínusem téhle řady bylo přímé zaměření na Původní, což už je trošku vyčerpané téma… V předchozích řadách byl i jiné dějové linky, byť né tak zajímavé, ale dodávaly seriálu spád (Davina a Josh, Cami a Kieran/detektiv/Vin­cent-jehož-jméno-neznám, Jackson a vlkodlaci, Marcel…) upříné doufám, že se Plecka k více příběhům vrátí… v podstatě jí konec téhle série dost tomuto cíli nahrává :) :) :) ..proto se těším na 5. řadu. :) :)

24.6.2017 | 19:08:00
GingerGin

#3 Brilliant: Tak otevřené to svým způsobem je, ale to mi nevadí. Já se právě dost bojím toho, o čem přesně by mohla být další řada. A hlavně, kdo bude tím novým „záporákem“ plus ještě evidentně potřebují i tu „špatnější“ postavu v rodině, která udělá ty špinavé a většinou i dost hloupé věci. Ono ten seriál začal svým způsobem tím, že Elijah našel novou naději, jak polepšit Klause. A teď se mu to evidentně povedlo. Tahle série končí tím, že se to obrátilo a teď to je Klaus, kdo se chce ujistit, že jeho starší bratr v pořádku. Tím je pro mě tak nějak ukončené

(jo, chci Haylijah happyend, ale ten není těžké si domyslet s tím, že až Hope vyroste, Hayley za ním pojede, znovu se do sebe zamilují a nebo mu prostě nahodí zpátky vzpomínky a zůstanou tam žít ten svůj slíbený život). Jenže pokračování asi nebude tak snadné. Fakt by mě zajímalo, jestli dalším hlavním nepřítelem rodiny bude opět Prázdnota a nebo někdo nový. Taky mě napadlo, že třeba by mohli řešit „nepořádek“ v NO, který tam za těch deset let mohl vzniknout po tom všem mezi upíry, vlkodlaky a čarodějkami. Já ten díl ještě neviděla v celku, ale chápu to tak, že Marcel se vzdal čtvrti, takže bych se nedivila, kdyby tam za tu dobu vypukla nějaká válka a povstání nadpřirozených bytostí.

24.6.2017 | 19:52:26
google147

Těžko se budou zaměřovat i na jiné linky, když jin to zkrátili na 13 epizod. A tohle finále dalo Původním zakončení, na které vlastně nemusí nic navazovat – Rebekah konečně volná a s Marcelem, Kol s Davinou a Elijah zbaven slibu, který dal před 1000 lety a Klaus? Jiné zakončení si ta postava nezaslouží a naopak mi příjde dokonalé – 1000 let citově zneužívá sourozence, když už by mohli být šťastní, tak jim to sebere, protože on šťastný není a nakonec se jich vzdá a na úkor sebe jim to štěstí dopřeje. Dá se říct, že pokud by se v 5. sérii Elijah, Rebekah a Kol neobjevili, tak by se nic nestalo, protože jejich příběh je ukončený a bojím se jak moc je tam budou cpát na sílu.

Celkově všechno o 5.sérii jasně značí, že se změnilo velení seriálu – už předem avizovaná romantika s Hope, Elijah rozhodně celibát držet nebude, takže tam nejspíš dotáhnou milostní trojuhelník Elijah-Hayley-???, nějak tam ještě nacpou fanoušky vyřvanou Klaroline (ostatně se divím, že Candice s velkýma fanfárama ještě neoznámili) a tyhle romatický plky se stanou hnací silou seriálu.

#8 GingerGin #11 Brilliant
25.6.2017 | 0:35:32
google147

Jinak ještě pochvala, že se v té poslední scéně pokusili hodit Elijaha účesem k 2.sérii TVD – ta postava jakoby omládla.

#1 google147: To zase není tak těžké pochopit – Paul a Ian jsou fajn herci, ale mají své limity, Joseph a Daniel jsou herecky přecejenom někde jinde.

#8 GingerGin
25.6.2017 | 0:42:33
GingerGin

#6 google147: Tak já bych řekla, že Candice ještě asi oficiálně nekývla. Přece jenom sama nikdy fanouškem Klaroline nebyla (dávala to dost najevo) a navíc má malou dceru, tak se možná chce věnovat rodině. Takže já hádám, že ji teď Plecka ještě přesvědčuje. Ale je fkat, že během finále se objevilo až moc příspěvků od fanošků, jak je už Klaroline jistá a podobně. Takže si říkám, jestli ji tohle nakonec nepřemluví. Mno uvidíme. Jinak milostného trojúhelníku s Elijahem a Hayley…Jako já bych klidně překousla, kdyby si Elijah našel nějakou novou známost a byl to trojúhelník mezi ním, Hayley a jeho novou. Možná bych i uvítala, kdyby to tentokrát bylo takhle (dvě ženské co bojují o jednoho chlapa a ne v TVD tisíkrát ohrané dva chlapi bojující o jednu ženskou :D ). Akorát se bojím, aby to nakonec nebylo naopak a nebyla to Hayley, kdo bude mít někoho nového a Elijah zase o ni bude muset „bojovat“. Ale úplně nejraději bych byla, kdyby veškeré milostné trojúhelníky vynechali. Toho jsme si v TVD užili víc než dost.

#7 google147: Taky jsem si říkala, že nějak omládl. Ale ono celkově v téhle sérii měl účes a i oblečení, které ho dost zestárlo (jako já vím, že mu je přes čtyřicet, ale v reálu ten herec vypadal mladší než teď v téhle sérii :D :D ). Na konci mi dokonce i trochu připomínal tu postavu, co hrál v Saving Hope :D :D

#13 google147
25.6.2017 | 10:40:42
GingerGin

Jo a mimochodem…myslíte si, že to jak Klaus na konci tam dal tu stodolarovku je nějaká narážka na to, jak ve druhé sérii TVD Elijah sledoval Rose, Damona a ještě jednoho upíra v tom „upířím“ baru a dal jednomu chlápkovi, co tam hrál venku na kytaru stodolarovku, aby si vzal drobné, kterými pak rozbil to sklo? :D Nebo to jen byla náhoda a já v tom zase vidím něco víc? :D :D :D

#10 Brilliant #13 google147
25.6.2017 | 11:00:30
Brilliant

#9 GingerGin: Ne, myslím že je to narážka na Klause jako na" One houndred dollar guy" jak mu říkala Cami

25.6.2017 | 11:02:37
Brilliant

Jinak je to konec dobrý, i když je takový neukončený, to mi nevadí…jen prostě ten Klaus, všichni řeší Elijaha jaké je to huďádko, ale ten je teď naprosto happy jak dva grapy, protože si nic nepamatuje. Jinak mi přijde prostě špatně, že Klaus není se svou dcerou, to jediné mi to přijde prostě špatně.

#6 google147: True Blood měla 12 dílů a vždycky byly minimálně 3 dějové linky. A seriál měl spád (samozřejmě bereme jen série, které měly hlavu a patu :D :D ).

#13 google147
25.6.2017 | 11:10:42
RKparadise

Prý že největší boj :-D čekal jsem to finale s větší štavou,konec dobrej to jo dopadlo to jak mělo, ale myslel jsem ze bude prazdnota bojovat víc,celkově finale kde se jen kecalo,žádný moc spád :/ …jen dobře ukončené

25.6.2017 | 12:55:46
google147

#8 GingerGin: Ona je Candice ve výborné pozici, nemá podepsanou smlouvu a je to její nejslavnější role (navíc byla braná v 7. a 8.sérii TVD jako hlavní ženská postava), takže si může říct o nemalé peníze (ví že jí chtějí fanoušci a Plecka) a tady by mohl nastat ten problém. Originals mají oproti ostatním seriálům na CW poloviční rozpočet na epizodu a tudíž by si jí nakonec ani nemohli dovolit (Joseph a Daniel neberou taky zrovna málo). Tenhle trojuhelník tady už byl (Elijah-Hayley-Jackson), něco mi říká že když na to příjde, tak to bude tentokrát obráceně, protože se v Elijahovi bude prát jeho starý život a jeho život, který prožije za těch 10 let.

#9 GingerGin: Podle mě to mělo sloužit v rámci scény, aby to upoutalo Elijahovu pozornost (všichni tam házeli max 10 a najednou bankovka hodnoty 100) a Klaus si ověřil, že si nic nepamatuje.

#11 Brilliant: Jako tohle beru a pro Klause to není úplně fér, ale v rámci vývoje postavy jsme se podle mě dostali na úplný konec a uzavřel se kruh. Jediná cesta, kterou se teď můžou vydat je, že z něj začnou dělat čistokrevného klaďáka a toho se bojím nebo hůř budou s ním charakterově házet ode zdi ke zdi jako s Damonem (toho se zase bojím kvůli Plecce v čele)

Tak jako ono by určitě šlo vymyslet nějaký další děj, ale tihle tvůrci to moc neumí a dost často se jenom opakují (až na Hollow byli všichni záporáci nějakým způsobem rodina) a nebo to vyzní do ztracena (Elijah v téhle sérii).

25.6.2017 | 17:30:16
google147

A už se ví kdo se vrací oficiálně a kdo ne? Kromě Josepha mám pocit, že nikoho oficiálně neřekli – Daniel prý má roli v nějakém seriálu o Navy Seal a Phoebe bude točit nějakou minisérii. Ale aby to nebylo zase jenom negativní, tak herečka, o které se nenápadně mluví, že bude hrát Hope, tak ta by byla více než fajn volba

#15 GingerGin
25.6.2017 | 17:33:35
GingerGin

Tak pátá série bude určitě zkrácená. A většina věří, že i poslední (snad kromě Plecky, která podle mě stále doufá, že to taky dotáhne tak do osmé série a nažene tam postavy z TVD…minimálně v jednom rozhovoru to tak řekla). Já bych byla ráda, kdyby se oficiálně oznámilo, že tahle série už bude poslední, aby se od začátku mohlo pracovat na pořádném ukončení (i když všichni moc dobře víme, jak to dopadlo u TVD, že?). Myslím si, že Phoebe i Daniel se vrátí, i když mají nějaké jiné seriály. (Joseph tuším dokonce i v nějakém příspěvku o další sérii nenápadně zmínil Daniela). Už jen kvůli tomu, že to bude kratší série, takže i méně časově náročné. I když třeba já bych byla ráda, kdyby ti dva odmítli a zahrálo by se to tak, že Hope už bude velká a schopná žít vlastní život a Hayley se rozhodne odjet za Elijahem a zkusit mu vrátit vzpomínky alespoň na ni, a nebo jako když Elena začala znovu s Damonem, i když si na jejich předchozí vztah nepamatovala (jasně, neznamená to, že by Hope opustila nadobro…ale prostě ji dala víc volnosti a sama taky začala žít svůj živo). Stejně tak jako by se tam už nemuseli objevovat Kol a Davina a nejlépe ani Marcel s Beccou, protože jakmile by se tam objevili, tak by to pro jejich happyendy znamenalo určitě problémy. A celá série by se mohla zaměřit na Klause, Hope a třeba pár nových postav (dvojčátka od Ricka?) a na to, jak se Hope snaží zachránit svého otce a porazit Prázdnotu, aby se její rodina mohla alespoň čas od času sejít (ne, nemusejí být nutně všichni spolu napořád…evidentně jim to lépe klape, když jsou volní). No a třeba na konci, až by byla Prázdnota poražena, mohli by se všichni sejít v NO – Elijahovi by vrátili vzpomínky a všichni by byli stráááááááášně šťastní :D :D :D Ok, tohle je až moc přeslazený konec a jsem si dost jistá, že se nic z toho nestane…Akorát se dost bojím, jak chtějí teda pokračovat a jak ještě s těmi postavami zamotají.
#14 google147:

#16 google147
25.6.2017 | 17:47:26
google147

#15 GingerGin: 5.série se začne točit přesně za měsíc a natáčení bude probíhat až do prosince, takže bude zkrácená na 100%. A co si pamatuju, tak se říkalo že Joseph a Daniel podepsali smlouvu na 4. a 5.sérii, takže by se na další musela uzavírat nová a oba by si jistě řekli o větší peníze a to vzhledem ke sledovanosti nejspíš CW nepříjme, takže 5. je podle mě určitě poslední.

#17 Car
25.6.2017 | 18:00:01
Car

#16 google147: no pokud rikas ze nataceni zacne jiz za mesic, tak to by mozna chtelo dat uz ofiko nekam informaci zda se tedy Candy zucastni nebo ne, abych se na to aspon ja psychicky pripravila, pac mesic je fakt kratka doba, jinak doufam ze tahle serie je skutecne posledni protoze s Pleckou ve vedeni nas ceka podobne zkurvene finale jako v TVD a to nevim jestli preziju… uz finale TVD bylo dost tragicky, tady je aspon fajn ze meli vsichni tak nejak svuj happyend

co se tyce Rebeky a Kola uplne a abychom si tyhle dva postavy zapamatovali v co nejlepsim svetle tak i kdyz je to blbly tak je v pate rade ani nechci pac Plecka by jim ty vztahy pekne zamotala a to fakt nechci, tyhle dva uz bych nechala byt… to ze si Elijah nechal vzit vzpominky to bych necekala, ale zadny happyend to pro nej neni proste – njn jsem #teamHaylijah, pro Klause to ovsem je, jak uz tu bylo stokrat receno na ukor sebe maji happyend ostatni, vsak taky po tech X let vrazdeni a tyrani druhych si proste tohle zaslouzi… Hayley v MF to me docela nastvalo…ale to spis kvuli tomu ze uz to zavaní pripravou na MF coz se mi nelibi kvuli Caroline… a ano byla bych rada kdyby se to ohlasila nejak driv ze tohle je posledni serie aby tomu mohli udelat nejaky slusny konec i kdyz jasne vTVD pod vedenim Plec se to nepodarilo takze asi nic

#20 google147
25.6.2017 | 20:25:16
theCrey

…jelikož sledujki velké množství seriálů, tak jsem se k the originals dostal před měsícem – dnes jsem shlédl poslední díl 4 série :-) :-) …a jsem pro pokračování – tento seriál je tak skvělej, že si pokračování zaslouží!! Přiznám se, byl jsem trochu dojatý tím koncem, obzvlášt Klaus – Elijaha .....

Jen by mne zajímalo kdy má začít 5 série…

#19 Car
25.6.2017 | 21:02:49
Car

#18 theCrey: predpoklada se ze ve stejnou dobou jako letos tato serie takze zacatek roku 2018

25.6.2017 | 21:05:40
google147

#17 Car: Jak píšu, může chtít hodně peněz a snaží se to nějak udělat, aby jí mohli zaplatit. Pak je tady další možnost – před rokem se Candice ptali jakou komiksovou postavu chce hrát a tahle postava se teďka objeví v nových X-Menech a tak může tu roli chtít získat (herečka co hraje Hollow bude zase v jiném X-Men filmu), tím pádem nebude mít na Originals čas, protože se budou točit zároveň. Nebo už jí mají jistou a čekají na Comic Con. Ostatně opravdu není potvrzený nikdo kromě Josepha a těžko říct jak rozsáhlé role budou mít Daniel a Phoebe v těch jiných projektech. Vlastně se jenom spekuluje o herečce co bude hrát Hope a snad jí nakonec potvrdí, protože je hodně sympatická a umí hrát.

Elijah dostal pro něj nejlepší konec jaký šel, moc nevím co lepšího pro něj jde vymyslet. A totální happy end s Hayley si nezaslouží, protože má na rukou taky dost krve a je jedno, že to dělal ve jménu rodiny – ikdyž co si budeme nalhávat víceméně na ostatní sral jen aby držel na uzdě Klause.

#21 GingerGin #22 Car #23 GingerGin #31 Brilliant #32 Brilliant
25.6.2017 | 22:03:20
GingerGin

#20 google147: hele a o kom že se to mluví jako o té herečce pro Hope? Někde jsem jedno jméno četla a znám ji, akorát si teď to jméno nemůžu vybavit :D

#24 google147
25.6.2017 | 22:23:59
Car

#20 google147: no jasne to je klidne mozne, tak to by bylo super, kdyby Candice v necem takovem hrala :-) myslim, ze by ji to otevrelo docela dvere do dalsich zajimavych projektu :-) a rozhodne to uvitam vic nez Klaroline :-) a kdo to je ta co ma hrat Hope? jinak je skoda ze tam musi byt zase ten posun pac Summer byla skvela :-)

jasny no…

#24 google147
25.6.2017 | 22:28:31
GingerGin

#20 google147: Tak brát to takhle, tak si ten happyend nezaslouží v celém TVD a To absolutně nikdo. Třeba takový Kol byl psychopat (sám to přiznal), který zabil, koho se dalo. Ale je to seriál a člověk na to musí hledět jinak…Mimochodem co se TVD konce týče, on tam vlastně jediný happyend dostala Delena a svým způsobem i Rick. Bonnie přišla o Enza, Car o manžela a Stefan zemřel chvíli poté, co se oženil…Dodnes by mě zajímalo, jestli ho zabila jen proto, že prostě chtěla otevřít dveře Klaroline, a nebo jen chtěla udělat ten konec dramatický a zabít jednoho z původní trojice. T+žko říct. Ale když už chtěla zabít Stefa, proč to taky musel odnést Enzo? Jako já nějak extra nebyla fanouškem Borenzo (Bamon je prostě moje srdcovka) ale přišlo mi dost smutné, že ze třech párů spolu zůstali jen Delena. Chápu, že asi nechtěla udělat přeslazený konec, kde jsou všechny tři páry šťastné…I když při dobrém scénáři by to určitě tak přeslazené nebylo a i tak by to mohl být dojemný závěr. Ono lidi na to koukají kvůli svým oblíbeným postavám. A prostě i když udělaly spoustu špatností, tak jim ten šťastný konec přejou. Což tady, jak už jsem psala, neměl skoro nikdo… Mno, dost se proto opravdu bojím pokračování a toho, jak ten úplný závěr nakonec Plecka vymyslí. Snad se nebude tolik pokoušet o dramatičnost, jako u TVD kde v poslední sérii zemřel kdo mohl a raději se bude inspirovat tímhle koncem…

#26 google147 #27 Car
25.6.2017 | 22:40:44
google147

#21 GingerGin:
#22 Car: Brát s velkou rezervou, ale mluví se o Molly C. Quinn, která je známá hlavně jako dcera Richarda Castle ze seriálu Castle na zabití (takže má zkušenosti s hraním dcery charakterově jedinečného otce). Někde bylo psáno, že dokonce i snad ona sama lehce navnazovala fanoušky. Nakonec to ale může být někdo jiný.

#25 GingerGin #27 Car
25.6.2017 | 22:44:02
GingerGin

#24 google147: Jééé tak ta by se na to hodila :) No tak hlavně aby její postava zůstala zajímavá a nebyla tam jen jako způsobe, jak do seriálu dostat teen románek :D

#27 Car
25.6.2017 | 22:53:19
google147

#23 GingerGin: Každá ta postava měla pro svoje činy nějaký důvod – ano Kol byl psychopat, ale taky se nesmí zapomínat, že na něj sourozenci kašlali a vlastně mu dávali pocit, že mezi ně nepatří. Rebekah zase vyloženě zabíjela, když byla emocionálně zasažená. Elijah se sice schovával za „dělám to pro rodinu“, ale jasně ukázali, že to nebyl jediný důvod a Klaus žádnou výmluvu neměl a dělal to z nudy, aby z něj měli všichni strach atd.

Stefan původně zemřít neměl a vymysleli to na poslední chvíli nebo lépe řečeno prohodili bratry – copak se ve 4.sérii Originals zmíní jeho smrt? Ne protože to nevěděli a to se dějově odehrává 18 měsíců po jeho smrti. Podle nepotvrzených zvěstí měl být Steroline happyend.

#28 GingerGin
25.6.2017 | 22:56:09
Car

#24 google147: pekne tak to je bomba! a jsme skoro na den stejne stare :D dobra trefa na herecku musim rict
#23 GingerGin: heled pod toto se muzu podepsat no… :D
#25 GingerGin: toho se obavam…

25.6.2017 | 22:58:43
GingerGin

#26 google147: Tak ono ani jeden důvod by je v reálném světě neomlouval (ani ten Elijahův). Ale jak říkám…kdyby se to mělo brát takhle, tak by si happyend nezasloužil nikdo ani v TVD (i Caroline má na svědomí životy dvanácti čarodějek…a taky by se dalo vymlouvat, že to udělala pro záchranu kamarádky…ale to stále němní nic na tom, že zabila dvanáct lidí, kteří zase chtěli zabít někoho proto, že Bonnie byla pro ně hrozbou ohledně Silase – on to nakonec je jeden velký kruh a nikdo není úplně čistý).

A se Stefanem…No já bych mnohem raději viděla obětovat se Damona. Dávalo by to i víc smysl a pro jeho postavu by to byl důstojný závěr. Proč myslíš, že to nakonec prohodili? Chtěli tak moc Delenu? A nebo právě kvůli Klaroline? No, v každém případě i když počítali s jeho smrtí, tak stále nechápu smrt Enza a ten nepříliš šťastný konec pro BonBon (jo, snažili se ukázat, že je v pohodě…ale každý pochopil, že ona prost už v pohodě asi nikdy úplně nebude).

#29 google147
25.6.2017 | 23:03:48
google147

#28 GingerGin: To nelze srovnávat. Původní mají za sebo 1000 let a nepřeberné množství obětí a nemají se moc na co vymlouvat, protože oni nemají vypínač lidskosti. Caroline takhle ujela vyloženě jenom jednou, Damon to dělal věčinou bez emocí a Stefan neovládal svoji krvežíznivost a taky vypínal emoce a až na Damona všichni měli výčitky a hlavně se s tím museli naučit žít. Ale jinak jsou vrazi všichni a nějaký happyend si možná nezaslouží nikdo.

Ale fakt je, že Původní jsou záporáci a jsou tak prezentovaní a více méně se tak chovají pořád (arogantně, povýšeně atd.) a zvlášť Klaus a Elijah už jsou za hranou a konec 4.série Originals bylo to nejlepší co si oba zasloužili (u Klause by se určitě dalo mluvit ještě o možnosti být s Hope), ale dát jim čistý hapyend? To opravdu ne.

#30 Car
25.6.2017 | 23:13:13
Car

#29 google147: tak ono (nejspis bohuzel) jeste neni vsem dnum konec ze jo, Plecka ma jeste 13 dalsich dilu na to aby to mohla zpackat jeste vic, takze kdo opravdu bude mit ten happyend a kdo ne na to si budem muset jeste rok pockat – a ja doufam ze to bude uz jenom rok, a co se tyce TVD tak tam dostala happyend opravdu postava, ktera si to zaslouzila nejmin ze vsech co je opravdu smutny, jako samozrejme to Nine nezazlivam nicmene kdyby neodesla tak by to dopadlo uplne jinak, nejspis tak jak Plecka avizovala v tech stovkach rozhovorech pote

26.6.2017 | 0:16:14
Brilliant

#20 google147: No, ale všichni X-meni do tohoo seriálu jsou již obsazeni nee? protože už se začalo na tom seriálu dělat… Jako Candice momentálně nemá závazky :) :) kromě dítěte samozřejmě :D

#33 google147
26.6.2017 | 10:17:04
Brilliant

#20 google147: A viděla jsem, že na Imdb jsou Daniel i Phoebe potvrzení, Daniel má nevíc smlouvu. Takže kdo ví? Jinak ještě obsazujou X-meni Dark Phoenix, ale to je film, a o tom pochybuji že by chtěli herečku ze CW. :D :D jako žekněme si to na rovinu :D :D

#33 google147
26.6.2017 | 10:20:22
google147

#31 Brilliant:
#32 Brilliant: Zatím se obsazují filmy X-Men: New Mutans (v tom bude hrát Blu Hunt, která hrála Hollow) a jinak ve valné většíně mladí seriálový herci a právě X-Men: Dark Phoenix, kde se objeví postava, kterou chce hrát Candice a fanoušci na to tehdy reagovali velmi kladně a na tohle v případě komiksovek studia v minulosti už slyšeli. A nechápu moc to proč by neměli chtít herečku ze CW a celkově ten všeobecný výsměch hercům z téhle stanice – dneska je mezi mladými herci skutečně talentovaných co umí i hrát docela málo a Candice na poměry CW hereček patří mezi ty lepší a rozhodně hraje líp než ty botoxové nádhery jako Megan Fox atd + mi příjde hezká takový přirozeným způsobem.

A jak píšu Originals mají oproti zbytku CW poloviční rozpočet na epizodu (důsledek malé sledovanosti) a prý to možná půjde pro 5.sérii zase dolů. Candice si může říct o nemalou částku, protože jde o roli Caroline a protože není tajemstvím její názor na Klaroline.

Každopádně když ne dřív, tak na Comic Conu májí mít Originals klasicky panel a tam dostaneme nějaké odpovědi. Možná Candice zvládne obojí, možná bude věrná Plecce, možná to riskne s X-Menama a nebo možná ani jedno a bude se věnovat dcerce. A právě na IMDb můžou přidávat všichni a předpokládá se, že se vrátí základní cast ze 4.série, ale jako oficiální bych to nebral – ikdyž Daniel prý dal rozhovor, kde potvrdil že v 5.sérii bude + tam potvrdil Josepha, že se vrátí i Charles Michael Davies a že bude opět režírovat jednu epizodu.

#35 Car
26.6.2017 | 19:13:06
Golradir

Tentokrát měl s Hope zůstat Klaus a ne Hayley :( Měli to udělat tak, že Hayley je nutná k rituálu kvůli její společné krvi jak s Hope tak i s Hollow…

26.6.2017 | 19:21:02
Car

#33 google147: ja nechapu obecne ten posmech serialovych hercu, kdyz se chteji presunout k filmum :D takze asi tak :D jako napriklad Nine to docela jde ted, jako jo nejsou to zadny trhkay coz asi nikdo ani necekal, ale i tak to docela rozjela a taky to nechapu a ano souhlasim i s tim ze Candice je mimoradne krasna :-) porad lepsi nez ta co jsi jmenoval a mnoho dalsich :-) nechapu proc by v X Menech nemohla hrat ja ji to jedine preju a pokud dostoji toho co porad rikala tak se na Caroline uz vyprdne

#36 GingerGin
26.6.2017 | 20:42:17
GingerGin

#35 Car: No ale aby nás pak Plecka nedostala tím, že třeba bude zmíněno, že Klaus a Caroline jsou spolu, jen prostě Car má momentálně moc práce, tak se tam neobjevuje :D :D A nebo (ještě hůř, ale bohužel dost možné, jak ji znám :D ) že se Car stalo něco s tělem a přesunuli ji do těla jiného :D :D :D Asi bych se pak neudržela smíchy :D

#37 Car #38 Brilliant
26.6.2017 | 21:24:54
Car

#36 GingerGin: no jasny :D ale to ma smulu proste :D dokud neuvidim tak nazdar :D ale jasny chapu, zase kde jinde nez pobliz svych dcer by Caroline byla ze jo :D myslim si ze v Mystic Falls ten dej nezustane beztak moc dlouho a taky v to tise doufam :D ty kraso… tak to me nenapadlo twl jen to ne…

26.6.2017 | 22:41:37
Brilliant

#36 GingerGin: To by bylo fakt šílené, ale nadruhou stranu i poměrně ve světě TVD reálné :D :D :D :D „chybí nám tato postava a nemáme jejího herce, nevadí, dáme tam jiného“ :D :D :D to je řešení typu „nemáte okurku, nevadí, dejte tam banán“ :D :D :D aneb kuchyně TVD :D

29.6.2017 | 23:51:19
google147

Tak Originals budou mít panel na Comic Conu a přítomní budou Joseph, Daniel, Phoebe, Charles, Yusuf a Riley. Tím se dá počítat s tím, že vrátí všechny postavy brané jako hlavní.

A Daniel dal rozhovor a naznačil, že 5.série bude opravdu poslední a kdyby ne, tak nejspíš pro něj ano. A Plecka tvrdí, že rozchod Elijaha a Hayley je konečný a k sobě se nevrátí (napovídala toho hodně, takže tomu se moc věřit nedá). A ten Roman bude podle všeho Damon 2.0.

#40 EliAnna #41 GingerGin #45 GingerGin
1.7.2017 | 10:06:52
EliAnna

#39 google147: Víš, prosím, datum Comic Conu?

#42 google147
1.7.2017 | 10:36:53
GingerGin

#39 google147: ne ne ne ne a ne…A proč sakra by měl být rozchod Haylijah definitivní???? Alespoň jeden pár z celého TVD a TO by mohl vydržet od začátku do konce… A Damon 2.0.? Ne ne ne ne ne…Tohle je The Originals a NE The Vampire Diaries!!!!!!!!!!­!!!!!!!!

1.7.2017 | 15:44:03
google147

#40 EliAnna: Originals budou mít panel v sobotu 22.7. a pokud se to nedostane ve dřív, tak tam bude odtajněna i nová herečka pro Hope. A následně 25.7. se začne natáčet 5.série

#43 EliAnna #44 GingerGin
1.7.2017 | 16:23:37
EliAnna

#42 google147: Děkuji za informaci. :-)

1.7.2017 | 16:47:51
GingerGin

#42 google147: už tak brzo se začne natáčet? :O A kruci, tak to už nemá Plecka moc času na to,aby ještě dostala rozum :/ Ne, pardon že tady na to stále nadávám, ale já se fakt obávám, jak to dopadne :/

1.7.2017 | 17:14:52
GingerGin

#39 google147: Jo, teď jsem četla, jak naznačil to, že pátou sérií to bude končit. Daniel taky řekl, že hlavní záporák teď nejspíš bude někdo známý. On sám hádá že nejspíš Klaus, Elijah a nebo případně i oba. Ale prý jen hádá, protože scénář zatím neviděl. Já jen doufám, že z Elijaha toho hlavního záporáka neudělají. Svým způsobem jím byl už v téhle sérii, tak teď by to naopak potřebovalo nějak napravit. Zato u Klause si říkám, že tam to už nějakou dobu plánují. Takový návrat k prvním sériím. On to i v posledním díle Klaus tak nějak naznačil, že je dost možné, že bez rodiny zase spadne ke svému starému já…Tak jestli si právě tímhle nechystali půdu pro další řadu. Pak mě ještě napadla Bex. On ten kousek Prázdnoty na ni působil evidentně víc, než na ostatní…Tak jako hlavní záporák by byla zajímavá, ale zase by mi bylo líto jejího vztahu s Marcelem…

#46 google147
1.7.2017 | 17:33:25
google147

#45 GingerGin: Příjde mi jako blbost, aby jako záporáci figurovali Klaus a Elijah a hlavně pokud to bude poslední série. Vlastně i v TVD takhle na konci byli Damon a Stefan a tohle by byla jenom kopírka. Dále doufám, že Plecka bude mít lepší chvíli a že Klaus do toho záporáctví během toho skoku neupadne, protože je to až moc očekávané a že Elijah nebude mít vzpomínky zpátky hned v první díle a nechají „nového“ Elijaha mít scény s dalšíma pastavama (opravdu mě zrovna tohle hodně zajímá). Bohužel se bavíme o Plecce, takže očekávám spíš opak.

Co se známých záporáků týče, tak pořád zbývá Aurora, která asi nebude moc ráda, že její brácha je mrvý (můžeme to přidat k té nenávisti co už má).

#47 GingerGin #48 GingerGin
1.7.2017 | 20:57:48
GingerGin

#46 google147: Tak já si nejsem jistá, jestli na Auroru už tak trochu nezapomněli i scénáristé :D Ale já bych ji rozhodně viděla ráda znovu. Tak ona sama chtěla Elijaha zabít, aby tím ukončila bratrovo trápení…Asi by ji ale nepotěšilo, že sice Tristan to už má za sebou, ale Elijah znovu žije :D I když stále s říkám, že Bex bude hrát v další sérii větší roli. Jinak by se podle mě neobtěžovali dávat tam scénu, jak na ni Prázdnota působí víc než na ostatní (to, jak slyšela její našeptávání a jak kolem ní umíraly květiny…). Minimálně bych řekla, že bude nějaký „spouštěč“ nových událostí. A pak tam je ještě Sofya…její vyřazení z Marcelova života mi přišlo nějak moc rychlé…Takže i ona asi zase bude dělat prblémy…

#50 Brilliant
2.7.2017 | 9:55:59
GingerGin

#46 google147: Jo a Elijah jako záporák mi přijde jako nejhorší volba…Asi stejně nesmyslné, jako když ze záporáka udělali v poslední sérii Stefana. Prostě se to nehodilo. A u Klause…jako měla jsem ho ráda, když byl ještě ten „zlý“. Jenže je to stejné, jako když napravili Damona a pak se ho zase snažili vrátit do stavu z první série. Prostě to bylo divné. Můžeme doufat, že se už po TVD poučili :D Bohužel bych ale řekla, že právě takový ten restart Klause z první série je přesně to, co zamýšlí :/

#49 Car
2.7.2017 | 9:59:13
Car

no… :D tak Auroru bych jako zaporacku klidne brala pac nejen ze to byla postava dle meho velmi vydarena ackoli se ji moc prostor nedal a hlavne ta herecka je uchvatna :-) Rebeccu mam moc rada :-) delat zaporaky z Klause a Elijaha je vazne blbost a hlavni kopirovani Defana… rozhodne nesouhlasim aby byli Haylijah rozdeleni uz naporad a o co vic, aby nedopadli spolecne, kdyz uz mi rozbili Steroline tak tohle bych asi uz neprezila, ale bohuzel zde mluvime o Plecce ze nejvetsi **** takze cekat se da opravdu cokoliv :-) ten panel budou mit asi hodne zajimavy, pcohybuju ze se do deje vrati Nathaniel a Claire, to si myslim ze spis ne max jako guest star az se zase neco posere…ale jinak o tom silne pochybuju a rozhodne jsem pro aby byla 5 serie posledni jednak kvuli Plec a pak taky uz kvuli tomu ze uz toho bylo docela dost :D a myslim si ze na spin off je 5 serii az moc dobry :-) takze to bude urcite dustojne… ovsem aby to ukonceni bylo taky dustojne ze… a nejaky Damon 2.0 … proboha… jako co me zajima ted asi ze vseho je ta role Candice v tomhle vsem jestli teda bude nebo ne na to opravdu cekam jako na bozi smilovani :D
#48 GingerGin: no… :D nikdy nezapomenu jak mohlo tak lehce Damonovi projit to ze zabil Tylera.. to fakt nechapu, jakoby Stefanovi prosel Enzo ze…

2.7.2017 | 15:05:20
Brilliant

#47 GingerGin: Snad ne, Aurora by mi řpišla jako dobré vyústění, navíc logické a scénáristé (ač celkem šok), měly celkem promyšleno to s tou rodinou hayley, a celkovvě tam bylo víc věcí propojených z minulých sérií a Auroru ani Tristana (pokud si pamatuju, ale moje paměť není nejlepší) nejsou mrtví…

#52 GingerGin
9.7.2017 | 21:12:40
teracs

Hele lidi vy pořád mluvíte o Klaroline, což jsme sice všichni očekávali, ale vzhledem k tomu, že série bude mít 13 dílů, a Klaus se nemůže nebo neměl by přiblížit k MF, když tam je Hope, tak kdy by to stihli se dát dokupy? :D To jsem zvědavá, to z toho udělají za slátaninu

#52 GingerGin
16.7.2017 | 13:57:23
GingerGin

#50 Brilliant: Aurora někde stále „žije“, ale Tristan byl uvězněný v té bedně a hozený do moře, kde nakonec zemřel, když zabili Elijaha. S ním umřela celá jeho linie a tak i on (btw. taky si říkáte, že poté, co zemřeli Finn, Kol a už i Elijah muselo zemřít i dost upírů, tzn. dost lidí postupně jen tak umřelo a nikdo to neřešil a nikomu to nepřišlo divné :D ).

#51 teracs: No jako ona může někam dojet za ním, že jo :D A celkově by mě zajímalo, jestli třeba Klaus mohl Hope alespoň volat nebo si skypeovat…:D :D :D To by přece se k sobě nemuseli přiblížit a i tak by mohli být v kontaktu :D Ale hádám, že tohle tam řešit asi nebudou :D

A Candicce už je potvrzená? Protože jestli jim na to nekývla, tak žádná Klaroline stejně nebude :D Ledaže by řekli, že ji Kluas za tu dobu někde potkal, něco spolu měli, ale ona zůstává v MF. Takže by z toho akorát tak mohli udělat ve výsledku vztah na dálku a nejlépe přes dopisy :D

#53 Car #58 Brilliant
16.7.2017 | 19:47:47
Car

#52 GingerGin: coz je na nic vztah pres dopisy a myslim ze by to nebylo uplne chytry, vubec nic nevim ty jo :-/ ani Candy se nepochlubila na insta nic :D

17.7.2017 | 17:58:25
EliAnna

Hope Mikaelson bude v TO 5.sérii hrát Danielle Rose Russell.

#55 TVDandTO
18.7.2017 | 7:41:56
TVDandTO

#54 EliAnna: a to už je potvrzený?

#56 EliAnna
18.7.2017 | 13:17:54
18.7.2017 | 13:25:11
Car

nemela to byt nahodou jina herecka?

18.7.2017 | 17:14:05
Brilliant

#52 GingerGin: aha… s tím Elijahem mi to absolutně nedošlo :) :) :) Doufám, že Klaus dostane nějakou romanci v páté řadě :) :) prostě nějaký ten „ship“ :) :)

18.7.2017 | 21:09:27
Ejdam

Tak a je to oficiální. Caroline míří do 5. série TO. http://tvline.com/…andice-king/

#60 Car
19.7.2017 | 15:55:58
Car

#59 Ejdam: dobrej boze :-) ,,uzasny''

19.7.2017 | 16:30:50
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Co nás čeká a nemine

Co nás čeká v posledních dílech?

Co nás čeká v posledních dílech?

Podíváme se do Mystic Falls a potkáme tam staré známé. Život Hope je stále v ohrožení a jako obvykle Klaus přijde s plánem, který životy jich všech navždy změní.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama