Původní (The Originals)
94/100 - 361×

Původní(The Originals)

Spin-off k upířímu seriálu The Vampire Diaries, který pojednává o rodině Původních upírů. Klaus se vrací do New Orleans, aby získal zpět to, co je jeho a začal nový život.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
5 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max
žánr
Drama, Fantasy, Hororový
hrají
Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Daniel Gillies (Elijah Mikaelson), Phoebe Tonkin (Hayley Marshall), Charles Michael Davis (Marcellus Gerard), Danielle Campbell (Davina Claire), Leah Pipes (Camille O'Connell), Claire Holt (Rebekah Mikaelson), Daniella Pineda (Sophie Deveraux), Yusuf Gatewood (Vincent Griffith), Riley Voelkel (Freya Mikaelson), Steven Krueger (Joshua Rosza), Nathan Dean Parsons (Jackson Kenner), Chase Coleman (Oliver), Sebastian Roché (Mikael), Eka Darville (Diego)

Víme, kdy nám opět přijdou pít krev

Víme, kdy nám opět přijdou pít krev

Stanice CW zveřejnila svůj program na midseason a tedy i to, kdy se na obrazovky vrátí Původní rodinka se svou závěrečnou pátou řadou. Na první z celkem třinácti epizod se můžeme těšit již 20. dubna 2018.

39 0
7.1.2018

Zdroj: CW

Diskuze /33

bloody_maniac

Jsem šíleně ráda, že konečně máme datum, ale zároveň šíleně zklamaná, že až v dubnu :/

7.1.2018 | 20:02:00
Fifipek

No docela pozdě teda :/

7.1.2018 | 21:50:44
LCEM

Déle už to nešlo?? :-D to budu mít ale hodně nudné zkouškové období, teď jsem to vždycky bylo tak, že za každou složenou zkoušku jsem si za odměnu pustila nově vydaný díl. Ale ten to rok to bude asi pořádná nuda, ale i tak se moc těším :-)

#6 Car
redaktor
7.1.2018 | 23:08:39
mima33

Neskôr to nešlo? Nepotešili ma :/

8.1.2018 | 7:48:24
KaraSnowAllen

A já už to chtěla mít za sebou. Docela se těším na scény s Leah Pipes a jsem zvědavá, kolik spoilerů se vyplní. :D

#6 Car
8.1.2018 | 13:17:27
Car

#3 LCEM: a co teprve takové státnice :D

ale jinak jo…to čekání bude ještě dlouhé a ještě horší bude skutečnost pokud to za to nebude stát…
#5 KaraSnowAllen: povídej :D

#7 LCEM #8 KaraSnowAllen
8.1.2018 | 21:14:17
LCEM

#6 Car: No to nebudu mít vůbec čas se na ně učit, když tu premiéru tak hezky posunuli. A jestli to bude stát za prd, tak to budu hodně zklamaná. (Takového času co jsem se mohla “učit” :-D a ne koukat a zjišťovat informace o dalších dílech :-D ) něco takového mě na sekundu probleskne hlavou když to bude stát za prd :-D

#10 Car
redaktor
9.1.2018 | 11:02:12
KaraSnowAllen

#6 Car: Smrt Hayley, Klause a Elijaha, Marcel a Rebekah&Freya a Keelin=happyend, žádná Klaroline romantika, Cami zpět(to je potvrzeno, Leah se objevila na natáčení, v jaké formě, to se neví).

#11 Car
9.1.2018 | 11:34:45
paveltoman

snad to Plecka neposere jako TVD :D

#10 Car
9.1.2018 | 21:08:29
Car

#7 LCEM: mi povidej :D ja mam ted rozkoukanych tolik serialu ze nevim kde mi hlava stoji .D , ale heled tohle si neodpustim kord kdyz je to ta posledni serie :D
#9 paveltoman: jo tak tu Hayley vim – typicka Plec co k tomu zkratka dodat…no jako happyend klasika ten bych ani necekala v rukou te baby, KC? tak to ani omylem to bych ani nechtela takze toto jedine zcela vyhovujici… No tak to se tesim :-) to je asi nejlepsi zprava hele :D

#12 LCEM
9.1.2018 | 21:33:59
Car

jeeeej pardon smerovano tobe samozrejme predchozi prispevek…
#8 KaraSnowAllen:

9.1.2018 | 21:34:31
LCEM

#10 Car: tak jsme na tom podobně. Taky mám rozkoukaných hafo seriálů a docela zatím mi na sebe pěkně navazují a když jsem viděla všechny díly každé série, tak už musím zkouknout tu poslední. Ať to dopadne jakkoliv, tak pro mě stejně zůstane nejlepší 4. a 2. série :-)

#13 Car
redaktor
10.1.2018 | 19:37:45
Car

#12 LCEM: tvoje profilovka mluvi za vse :D na stovku jsem taky zvedava :D … to si take rikam me jenom ted pristi tyden zacnou 4 koncem ledna jeden a pak ta smrst v mid season jsem na sebe docela zvedava :D taky to tak vidim s temi seriemi, ale opravdu me tedy drti to pomysleni ze to ma v rukou ciste tahle pani .. to proste nemuze dobre dopadnout

#14 LCEM
10.1.2018 | 20:42:56
LCEM

#13 Car: No to asi ani dobře nedopadne :-/. Já mám ráda vztahy ve filmech i v seriálech, ale musí ten vztah těch postav mít svým způsobem přirozený vývoj a ne že se z dobrého seriálu stane vztahová telenovela viz. PLL (sice to byla vztahová telenovela od začátku, ale ta poslední série byla děs). Mám raději když ten seriál neskončí happy endem než aby “násilím” všechny postavy byly s někým i když se to do toho děje seriálu nehodí.

#15 Car
redaktor
11.1.2018 | 12:58:07
Car

#14 LCEM: urcite ne… tak to sdilime stejny nazor :D u PLL jsem posledni dve serie vylozene trpela jako :-/ , ja jsem take rozhodne pro happy end a v TVD si to proste tak nejak vsichni zaslouzili a tady taky – i kdyz by se dalo cosi namitat u puvodnich ale ja jim to proste preju :D problem je ze timhle ,,made by Plec'' se zadneho happyendu stejne nedockame a to me proste stve, taky nechapu vsak nemusi porad nekdo s nekym ne? evidentne jo..

#17 GingerGin
11.1.2018 | 22:24:58
Catherine1864

velká natěšenost, ovsem jak tu jiz bylo zmineno, tak Julie Plec nepochybne nezklame :-/

11.1.2018 | 22:42:51
GingerGin

#15 Car: No já jsem někde četla hned dva typy spojlerů, ale bylo to spíš jen jakože někdo něco napsal, takže těžko říct, jak moc je to pravdivé. Ten první byl, že Hayley zůstane mrtvá, v posmrtném životě bude s Jacksonem (Carina vždycky tvrdila, jak má tenhle pár ráda, tak bych se nedivila, kdyby si ho nakonec přece jenom takhle protlačila), pak že poslední díl budou už mrtví i Elijah a Klaus a bude se to odehrávat v Klausově hlavě, kde se setká s Cami, pak bude mluvit s Caroline (takže možná teprve bude umírat a ona pro něj udělá to samé, co udělal on pro Cami) no a skončí to tak, že Elijah a Klaus budou dávat jako duchové pozor na Rebeccu. Ono by mi tenhle konec, kde zemřou, až tak moc nevadil…ale naštvalo by mě, že Hayley a Elijah by spolu nebyli ani v posmrtném životě. Kdyby je už teda nečekal normální happyend…No a další verze, kterou jsem slyšela, byla, že Hayley zůstane mrtvá, Caroline odejde z MF do NOLA (něco ve stylu, že nechce zůstávat jako upír poblíž té školy a podobně) a Elijah se bude vzpamatovávat ze smrti Hayely. Tak tenhle konec by mě už úplně dorazil :D :D :D V každém případě, fakt těžko říct, jestli si tohle všechno jen někdo nevymyslel :D :D

Jinak je už asi i potvrzený pilotní díl seriálu o Hope. Což by napovídalo, že Klaus, Hayley i Elijah fakt asi zemřou, protože už nebudou chtít hrát. Ono teda přiznejme si, že by nebylo zas tak složité zakrýt jejich absenci. Hope už bude 16–17,už bude samostatná, dohled rodičů by ji akorát otravoval, je v internátní škole…tak proč prostě neříct, že její maminka konečně po tolika letech vede vlastní život (s Elijahem třeba, že? :D ), někde cestuje a prostě jí jen kontroluje přes mobil. A to samé s Klausem. Ale jak všichni známe Plecku, tak ta je raději asi zabije.

#18 Car
26.1.2018 | 11:59:35
Car

#17 GingerGin: příšernost… Hayley mrtva a jeste ke vsemu s Jacksonem? :D proboha živýho tak to me prasťte do hlavy necim… no a duo bratru mrtvi…to se mi taky teda nelibi … a jako to s tema duchama…? neco podobneho se resilo u TVD ze Defan meli byt duchove a dohlizet na Elenu – totalni pi*ovina proste … jako vubec tohle jsou totalne katastroficke scenare toho jak to muze dopadnou, ovsem jak porad rikam v rukou Plec bych se tomu nedivila a ani necekam ze by jim snad dala happyend staci se podivat jak dopadlo TVD to uz mluvi za vse, ale to bych se porad opakovala :-)

tak jako nemusi prece umirat proto aby byl nejaky serial o Hope, to se da proste okecat i jinak nevim no …

#21 GingerGin
6.2.2018 | 18:00:31
Brilliant

Puff… až duben? Už bych to chtěla mít za sebou :D vzhledem k tomu, jak se to celé rozehrálo mi ani jeden zmiňovaný konec nesedí. Cami byla jako celkem fajn, ale Klaus s ní byl jako štěně..jediné co byh vítala by byla smrt Hayley, Freya a její přítelkynš mají snad nejnudnější zápletku (i když ta herečka co hraje tu přítelkyni se mi líbí) a Elijah a „jeho problémy“ už je stršně ohrané. Ale s Hope by to mohlo být zajímavé. Myslím, že Caroline tam bude „jen tak aby se neřeklo“ :)

7.2.2018 | 17:39:08
Brilliant

Jinak pokud to má v rukou Plec, tak je dost možné, že zemře polovina osazenstva :D

7.2.2018 | 19:04:54
GingerGin

#18 Car: Tak já si stále říkám, že nás třeba (třeba!!!!!!) překvapí a všechno bude úplně jinak :D Možná by nám mohli dát i opravdový happyending a ne jak u TVD. Protože přiznejme si, tam se šťastného konce dočkali jen Delena a Matt (hmmmm :D :D :D). A to Delena neměla )plně šťastný konec, když vezmeme v úvahu, že Damon právě přišel o svého bratra, což ho dost vzalo. Stále si ale říkám, že Stefanova smrt nakonec byla asi jen kvůli tomu, aby Car mohli šoupnout do TO a zajistit si tak větší sledovanost díky Klaroline fanouškům.

Navíc si stále říkám, že je až moc nápadné, že jim „utekla“ tra fotka s tabulí, kde je napsána smrt Hayley. Spíš jsem si dost jistá, že to bylo schválně, aby se rozjely tyhle různé debaty a nalákali tak fanoušky s tím, jak to dopadne. Kdybych byla na jejich místě :D :D :D , tak bych to tak udělala a ve skutečnosti by to bylo třeba tak, že by se ta její smrt Elijahovi třeba jen zdála (nebo by se mu někdo naboural do hlavy) a zkusili by tím třeba vrátit jeho vzpomínky (ve stylu jako když Damon zabil před Elenou Matta, aby jí vrátil lidskost). Akorát hádám, že něco podobného se asi nestane a že to prostě dopadne nějak katastroficky. Ale upřímně, jestli Klaronine bude mít HE a Haylijah ne, tak budu fakt hodně naštvaná.

#22 EliAnna #24 Car
12.2.2018 | 0:29:38
EliAnna

#21 GingerGin: Co se týče fotky s tabulí, kde byla napsaná smrt Hayley… viděla jsem poměrně dost fotek z natáčení z posledních epizod a pravda je taková, že i když se jednalo třeba i o společné fotky, vždy tam Phoebe chyběla… možná ji opravdu nechají umřít.

Sama jsem zvědavá, jak to nakonec vše dopadne…

#23 GingerGin
12.2.2018 | 18:45:21
GingerGin

#22 EliAnna: Já vím, a právě že to je dost nápadné :D :D Teda ona na natáčení posledních scén určitě nebyla, skončila dřív a odjela někam pryč :D Ale dávali to až moc najevo, že už tam není. A některé scény samozřejmě mohli předtočit dopředu. A je jisté, že po tom díle, kde Hayley zemře, se Phoebe pak ještě na chvíli vrátila na natáčení. Mno mi prostě přijde divné, že by jim tak velký spojler unikl. Na té fotce to prostě bylo až moc viditelné na té tabuli a snad nikdo není tak blbý, aby si toho nevšiml.

18.2.2018 | 20:17:20
Car

#21 GingerGin: spise by bylo velmi trapne, kdyby Plecka opakovala stejnou chybu po druhe… :D no Delena a Matt :D tak jako Matt je no coment proste ten prezil vsechno :D , no taky mi to tak prijde coz je hodne smutny, kdyz si vezmes v potaz jak moc Plecka opěvovala par Steroline, ale hold vse je jen pretvarka…

jako jo, tak jasne ze to musej udelat nejakym zpusobem zajimavy takze jako proc ne, me uz se proste ta smrt nekoho primo zažírá, a je to hodne bijici do oci proste :-( , Klaroline hlavne nedava moc smysl v prvni rade :-)

#26 GingerGin
19.2.2018 | 16:55:25
tunky

Proč jen 13 epizod, nedovedu si ani uvědomit, že už to bude ukončený seriál :(

22.2.2018 | 0:04:35
GingerGin

#24 Car: Tak mě teď hlavně strašně vytáčí to obrovské Klaroline šílenství. Já už se teda smířila,, že asi budou spolu, ale štve mě, když z nich všichni dělají ten hlavní pár a tvrdí, jak si ti dva rozumí a byli si vždycky souzeni a jak je to mezi nimi super. Jako jsem schopná pochopit, že se některým jako pár líbí a nikomu to nechci brát, ale přijde mi, jako by všichni zapomínali, jak to mezi nimi v TVD bylo. Ono nikdy nebylo úplně řečeno, že Klaus Caroline miloval. Stefan tehdy řekl něco jako že ví, že mu na Car záleželo. A spíš to vypadalo, že jí měl hodně rád, svým způsobem ji obdivoval a fascinovala ho a měl pro ni slabost. Ale prostě to nebyla nikdy ta velká láska jako s Cami. A u Car je to podobné. Ona ho pak prostě začala uznávat, celkem si ho i oblíbila a rozuměla si s ním, ale láska to přímo nebyla. Chápu, třeba se to teď v poslední řadě TO změní a nějak ten vztah vybudují…ale prostě mi přijde přehnané o nich mluvit už teď jako o té největší lásce, co v TVD a TO je. Nehledě na fakt, jak to vlastně mezi nimi začalo. Původně ji Klaus měl připravenou od Katherine jako oběť ke zlomení své kletby. A ta scéna, kde ji vyléčí svou krví a slibuje jí, že bude cestovat a prožije si skvělý upírský život…spousta Klaroline fanoušku tu scénu zbožňuje a bere ji jako to nejlepší, ale trochu zapomínají, že to Klaus řekl Tylerovi, aby ji pokousal…A potom Caroline Klause dost využívala, když něco potřebovali. Takže ani z její strany nešlo o nějak čistou hru :D :D :D Ještě jednou: nechci ten pár nikomu brát, ale to šílenství mi teď přijde až moc.

#28 Car
23.2.2018 | 14:25:39
GingerGin

Mimochodem Joseph teď prý v nějakém rozhovoru řekl něco jako, že konec bude takový, jaký si fanoušci přejí. Nebo něco v tom smyslu. Což by nahrávalo tomu, že Car a Klaus spolu fakt budou mít happyend. Ale ono se Josephovi v tomhle zas tak moc věřit nedá. Hodně si dělá legraci a když něco řekne, tak to nemusí být úplně jednoznačné :D :D

Já bych teda brala konec, kdy by Klaus zemřel. Sice jeho postavu mám ráda, ale prostě u něj by to bylo takové pěkné zakončení. Že by ten poslední díl byl ve stylu že Klaus bude umírat (že se třeba znovu definitivně obětuje pro svou rodinu a skončí jako ten úplně napravený hrdina), jako halucinace uvidí Michaela a Cami (ti se v posledním díle určitě objeví) a pak se s ním všichni rozloučí stejně, jako se on loučil s Cami nebo jako se loučili tehdy s Elenou. To by pak vysvětlovalo, proč Phoebe už nebyla při natáčen posledních scén. Prostě by si rozloučení Klause s Hayley odbyli už na začátku a už by tam bylo jen loučení s Hope, Car a sourozenci. Taky by tomu nahrávaly ty fotky z NOLA, kde je Klaus a Car. Že by to prostě byl jen sen, kde se s ním Car loučí a on jí teda konečně ukazuje New Orleans. A taky ta scéna, kde Klaus a Elijah sedí večer na lavičce a podobá se to té scéně z prvního dílu, kdy Klaus řekl, že „každý král potřebuje dědice“ :D Což by tam taky mohlo být zmíněno (a myšleno tím, že fakt umře a Hope je jeho dědic) :D. Jo, přesně takový konec by se mi líbil. Ale jak znám Plecku, tak tohle přesně se asi nestane a dočkám se akorát tak něčeho podobného, jako v TVD :D (teda úplně nejlepší by bylo, kdyby se Plecka rozhodla nejlépe nikoho nezabíjet, ale to už byvh po ní chtěla asi až moc :/ )

#29 Car
23.2.2018 | 14:35:14
Car

#26 GingerGin: jo tak to mě jako nefanouška tohoto pseudo páru taky no :D, co k tomu napsat mám úplně stejný názor jako ty :-) také nikomu neberu názory a i chápu, že nějakou chemii mezi sebou měli, ale nevidím v tom hlavní pár a už vůbec ne po všech tech událostech jednak z TVD a jednak z TO a ono upříme? od doby jejich kratičkého románku se tyto dvě postavy posunuli o doooost dál, takže jako taky moc nechápu tohle šílenství… tak jasně že ne, tam to bylo podle me spis jen o té vášni a o tom, že se prostě navzájem přitahovali ale opravdu bych nemluvila o nějaké lásce a už vůbec ne o nějaké až za hrob :D , ne asi to už bych snad spíše skousla Delenu, kdyby se o té mluvilo jako o největší lásce z TVD a TO ale KC? fakt ne… souhlasim i se zbytkem, tak to taky vidim :D

23.2.2018 | 15:52:09
Car

#27 GingerGin: ta smrt Klause mi ale pripomina proste Stefanovu smrt, ten horsi z bratru zemre – i kdyz v pripade Stefana se zde dá lehce polemizovat, ale jako to by Plecka hodne opakovala minulost, zas na druhou stranu pod její rukou to proste někdo schyta urcite toho bych se ,,nebala'' bohuzel…

#30 GingerGin
23.2.2018 | 15:54:13
GingerGin

#29 Car: ono v TVD pokud měl někdo zemřít, tak to měl být Damon. Já jo sice jako postavu měla ráda, ale prostě se nedá upřít, že i s ním za celou tu dobu dost mávali a neustále hodnocení nechali dělat nějaké hrozné blbosti, jen aby ho pak mohli stále dokola napravovat…snad ani nebyla žádná série, kdy by Damon nebyl alespoň na chvíli zaporakem. Takže ta hrdinská smrt by pak byla pěkným zakončením toho celého kolotoče. A Stefan měl přežít a nebýt zase za toho mučedníka. Jenže to by neměla Delena happyend a navíc si evidentně připravili půdu pro KC. U Klause mi to připadá jako takové dobré zakončení, že se obětoval pro svou rodinu a pro svou dceru, která hodnocení bude mít za svého hrdinu. Rozhodně teda asi lepší, než nějaká přehnaná KC romance ve stylu Delena (žili spolu šťastně až to smrti, že? :D ). Ne, fakt ten pár nechci nikomu brát, ale prostě mi nepřijde fér, aby z nich po tom všem, co bylo v TVD a v TO (Stefan, Cami…) byli ti dva tím hlavním párem.

Navíc se dost bojím, co udělá Plecka s Elijahem…ono mě už tak dost naštvalo, že tu jeho postavu částečně zkazili ve čtvrté sérii, ale tak snad to ještě napraví. Chtělo by to zpátky Elijaha z první a druhé série. Trochu se ale bojím, že na úkor šťastného konce Klaroline to pro něj nedopadne dobře. Buď zemře a nebo skončí sám, takže z něj udělají tragickou postavu jako z Bonnie (jo, sice se snažili naznačit v TVD, že Bonnie si bude žít super život…ale nikdo jim to nevěří, když jí umřela po tom všem láska jejího života…a nedovolá bych se, kdyby takhle dopadl i Elijah). V každém případě jsem u něj zvědavá, co bude ta nová ženská postava, která s ním má mít něco společného (popisována jako upírka). Skoro bych i brala, aby to byla jeho žena nebo snoubenka, jak už se někde objevili nějaké teorie. Bylo by zajímavé sledovat teď vztah Hayley a Elijah s tím, že to je on, kdo má někoho jiného. I když Hayley má mít taky svého kamaráda s výhodami ( který ji bude evidentně milovat), takže skoro čekám, že jejich vztah nakonec nějak odbydou nějakým jedním rozhovorem mezi nimi :( prostě klasika

#32 Car
23.2.2018 | 18:33:29
GingerGin

Jo a taky je už celkem dost jisté, že v tuším že 11 epizodě bude nějaká svatba. A podle fotek z natáčení tam určitě bude Rebecah, Marcel a Kol (ti dva byli vyfocení přímo v obleku a s kytkou v klopě). Já bych řekla, že to bude svatba Becca a Marcel a nebo Kol a Davina. Je sice potvrzené, že ti dva už budou na začátku manželé, ale tak je časté, že si někteří po pár letech manželství takhle „obnoví“ ještě jednou svůj slib. A dávalo by smysl, že by to tentokrát chtěli udělat s celou rodinou a Marcellem. Navíc Plecka slibovala (pravda, ještě někdy v létě) že jejich svatbu v seriálu uvidíme. Takže pokud nechystaji flashback, tak to obnovení slibu a svatba pro rodinu by dávalo smysl. Pak už zbývá jen Freya a Keelan. Protože KC svatba to snad nebude a Haylijah asi taky bohužel ne (i kdyby stihli Hayley vrátit zpátky, tak by to asi bylo dost narychlo). Tak snad mě nenaštvou a nebude to svatba Hayley a toho jejího kamaráda s výhodami :D. A nebo nás všechny překvapí a třeba se bude ženit Josh, když je teď taky oficiálně hlavní postava, a nebo Vincent :D :D

23.2.2018 | 18:58:04
Car

#30 GingerGin: souhlasim, ne ze by si to vylozene zaslouzil ale pokud mel nekdo zemrit tak on no bohuzel .. heled na to ani co rict no, proste DE happyend a na ostatni se z vysoka se*e k tomu asi neni co dodat :D Plec se nikdy nedalo verit ani prd, takze tady bych se taky moc nenamahala a vztah KC proste nedava smysl a to predevsim po vsech tech udalostech ktere se tam od toho jejich osudneho romanku v lese stalo, takhle to vidim ja, oba dva se posunuli o dost dal

kdyby bylo na me at neumre nikdo, ale to by nebyla proste Plec, ja to stesti preju vsem, ok chovali se jak hajzlove, ale predtim byli taky lidi, nevybrali si to ze jo… ale chapu Plec musi byt melodramaticka takze hold smula, a co se stane s Elijahem to me taky zajima no :-/ , ja nevim me uz tohle prijde proste trapny mezi ne nekoho neustale cpat, mozna uz jsem na to moc stara :-)

#33 GingerGin
15.3.2018 | 20:46:14
GingerGin

#32 Car: Už bylo potvrzené, že v tom seriálu o Hope (pokud pilot dopadne dobře) bude kromě Hope i Alrick. Ale o Car tam žádná zmínka nebyla. Řekla bych, že už tak byl problém přemluvit Candice aby se vrátila alespoň na pár dílů do TO, ale hádám, že na tenhle seriál by už asi jako stálá postava nekývla. Takže se asi musí Car nějak „zbavit“ aby vysvětlili, proč v té škole narozdíl o Ricka není. Pochybuju, že by Plecka měla koule na to, aby ji zabila. Takže spíš hádám, že ten KC happyend nakonec fakt bude ve stylu, že ti dva spolu budou cestovat. Jinak si říkám, že by od Plecky bylo chytré nikoho nezabíjet, když je ve hře další seriál. Přece jenom co se týče diváků, tak je vždycky pro seriál dobře, když je tam nějaká naděje, že se oblíbené postavy vrátí třeba na jeden díl jako hostující hvězdy. A jak už jsem psala, ani by nebyl problém se zbavit Hayley a Elijaha ve stylu, že Hayley po tom všem, co si prožila, si na chvíli zaslouží odpočinek a klid, Hope už je velká, nepotřebuje neustálý dozor rodičů a navíc je v internátní škole. Takže Haylijah by konečně mohli odjet spolu do Francie, jak plánovali. Ale obávám se, že to by fakt nebyla Plecka, kdyby alespoň jedné postavě nedopřála naprosto tragický konec. Tak uvidíme, mno.

A jen teda doufám, že když bude mít v rukách takhle nový seriál, nenapadne ji znovu tam nějak cpát Delenu a podobně (případně se zase snažit oživit nějaké x-let mrtvé postavy).

18.3.2018 | 17:58:08
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Co nás čeká a nemine

Co nás čeká v posledních dílech?

Co nás čeká v posledních dílech?

Podíváme se do Mystic Falls a potkáme tam staré známé. Život Hope je stále v ohrožení a jako obvykle Klaus přijde s plánem, který životy jich všech navždy změní.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama