S01E01: Pilot
Zázračné dítě kinematografického průmyslu 30. let Monroe Stahr bojuje o směřování studia nejen se svým mentorem a majitelem studia Patem Bradym, musí vážit i vliv nastupujícího fašizmu a nevyžádanou lásku Bradyho dcery Celie.
Představuje se nám zázračné dítě amerického filmového průmyslu 30. let, producent Monroe Stahr. Jeho zesnulá žena, Minna Davis, se stala ústředním tématem nového filmu, který produkuje Brady Studios. Pat Brady je nejen majitelem tohoto studia, ale i duchovním otcem Stahra. Příběh zastiňuje nastupující fašizmus v Evropě, Německo požaduje výměnu berlínských zaměstnanců za Nežidy a změnu tématu filmu. Minna si vzala Žida, což uráží rasovou čistotu Němců. Monroe začíná bojovat o směřování studia. Po přerušení natáčecích prací se zabije Minnin bratr Dex, který psal k filmu scénář. Celia Bradyová, zamilovaná do Monroa, dělá všechno proto, aby mohla pracovat v otcově studiu. To se jí nakonec k otcově nelibosti podaří. Dívka prohlašuje, že si Monroa vezme. Neví však, kam se upíná Stahrova pozornost …
Dalsia zaujimava novinka, nespominam si, ci tu uz nejaky serial s podobnym nametom bol. Jeho hlavnou prednostou je obdobie, v ktorom sa dej odohrava. Hollywood 30-tych rokov vyzera dobre a svet zatemneny rastucim vplyvom Hitlerovho Nemecka nahana chvilami az strach. Co sa tyka deja, ide o zapas manazera filmoveho studia Monroea a jeho sefa Pata. Pat je sice sef, ale Monroe je uspesnejsi reziser, co nedokaze Pat stravit. Ako hlavnu nevyhodu vidim absenciu ciela, kam sa chce serial vlastne uberat. Na konci druhej casti im dosli peniaze a kedze im miestne banky odmietli pozicat, chystaju sa oslovit tie nemecke, tak snad sa to s tym cielom este zmeni.